Riziková místa pro nabalování destruktivních entit a energií, aneb Preventivní kroky v praxi

8.2.2012 v Spiritualita 44

Jedna z dosti zásadních věcí, kterou by lidé měli znát (ale bohužel tomu tak nebývá), je preventivní ochrana proti destruktivním bytostem.

Jakým místům se preventivně vyhýbat a jaké věci preventivně nedělat, abychom takovým věcem předcházeli? – To je docela důležité znát, protože mnoho lidí, kteří hledají pomoc ohledně zbavování se těchto bytostí, nemuselo nic takového zažít, kdyby měli povědomí o těchto věcech.

Nejde tu samozřejmě o žádné strašení, jde pouze o uvědomění si určitých věcí a v případě potřeby jejich aplikace. První si vysvětlíme, oč jde a na které lidi se tento problém nejvíce vztahuje…



KDO A PROČ MÁ SKLON NABALOVAT TEMNÉ BYTOSTI

Entity, které se na člověka věsí, kradou nám energii, navádějí nás ke špatným věcem a celkově obtěžují život, jsou nebezpečné zejména pro lidi s určitými energetickými předpoklady. Rozhodující úlohu zde hraje pouze naše psychika a sekundárně naše zdraví.

Psychicky oslabený jedinec má mnohem vyšší pravděpodobnost setkání s takovými bytostmi, než někdo, kdo je vnitřně vyrovnaný a v pořádku.

Těžké nemoci také přitahují tyto bytosti, protože nemoc je v podstatě zhmotněný vnitřní konflikt, který první vznikl v duši a až později se ukázal na těle.

Kdo je psychicky a energeický oslabený člověk?

Jsou to lidé, kteří momentálně nebo dlouhodobě nosí nějaké vážnější trauma, nebo řeší problém. Jsou to lidé s depresemi, kteří se s něčím v životě nevyrovnali. Minulost, těžké dětství, rozvod, potrat, chudoba, ztráta příbuzného, nebo přítele… Také to bývají vnitřní komplexy, protože ten kdo se nemá rád, nebo se vysloveně nenávidí, vyzařuje destrukci, která ho oslabuje a tím na sebe přitahuje tyto nízké entity.


Je to hodně nebezpečné?

V zásadě jsou bloudící duše a destruktivní bytosti všeobecně něco jako mouchy na stropě, které lítají okolo světla a vrhají stín. Tyto bytosti nejsou pro zdravého člověka nijak významně nebezpečné. Dokáží ale zesilovat a navíc vytvářet mnohé vnitřní problémy a ubírat energii, že znepříjemní i na mnoho let člověku život. Pokud se daný člověk bytosti nezbaví a podlehne jejímu vlivu, počet destruktivních entit se zvýší o tolik, o kolik člověk klesne, až ho nakonec mohou zastínit úplně. Proto je důležité udržovat své vnitřní zdraví v rovnováze. V případě, že máte pocit, že vám někdo něco našeptává, nebo máme nevysvětlitelné strachy a úbytek energie, je potřeba začít se bytostí zabývat a snažit se jí zbavit. Často stačí pouze vyřešit problém, který bytost přivolal a ona sama odejde, protože se už nemá na čem živit.


KOSTELY

Kostely jsou postaveny na vysoce energetických místech pro zesílení jejich účinků. Jablko a kříž na střeše každého kostela stahuje z okolí destruktivní (plusový) náboj a posílá ho dovnitř budovy, kde oslabuje a vysává energii z lidí sedících v lavicích. Jediné odstíněné místo uvnitř je oltář.

Zvenku jsou kostely léčivé, protože konstruktivní (záporný) náboj se hromadí zvnějšku stěn, někdy vzadu vychází ze země obrovská léčivá síla díky místu, na kterém je kostel postaven.

Kostely jsou obrovské fabriky na vysávání lidské energie a soustřeďují uvnitř vysoké množství destrukce, které přitahuje temné bytosti. Najdete zde mnoho démonů a zbloudilých duší, které se na vás mohou pověsit v nestřežené chvíli.

Destruktivním lidem dělají kostely dobře, konstruktivní lidé se zde cítí velice špatně. Některé kostely mají tyto účinky mnohem silnější než jiné, podle toho, jak dobře byly vystavěny. (např. Křtiny, kde naleznete také vymalovaných šest černých andělů.)

Z toho důvodu je nejvhodnější kostely prohlížet zvnějšku, dotýkat se jejich zdí, ale nechodit dovnitř.

HŘBITOVY

Hřbitovy jsou místa, kde odpočívají zemřelí lidé. Chodí se sem truchlit a také je zde obrovské množství křížů (o škodlivosti křížů ZDE). Mnoho lidí, kteří nepřešli v pořádku na druhý břeh své tělo dlouho doprovází a mnohdy končí na hřbitově. Z těchto důvodů jsou hřbitovy vysoce destruktivní místa a jsou velice riziková pro nabalování destruktivních bytostí. Člověk by se zde měl zdržovat co nejkratší dobu, lidé s oslabenou energetickou ochranou by sem neměli chodit vůbec.

KANÁLY

(Přesně je zde řeč o otvorech do kanalizací, které vedou pod městy.)

Ze symbolického hlediska je kanál otevřený průchod do podzemí – do podsvětí, kde je temno. Fungují podobným způsobem jako zrcadla, proto není vhodné venku chodit přes otevřené kanály, přes které jde vidět dolů. (Zavřené nevadí) Je to nenápadné, ale stálé riziko a i přes tuto na první pohled neškodnou a všední věc může něco nepříjemného přijít.

HRADY A ZÁMKY

Ne všechny staré honosné budovy jsou destruktivní, ale musíme pamatovat na to, že nejbohatší vrsty často patřily k zednářům, nebo měly jiné podvodné pakty a historie je vražd a úkladů i mezi rodinnými příslušníky plná. Mnohé hrady a zámky mají velice krvavou minulost. Uvnitř se vraždilo, nebo se vykonávaly satanistické rituály. Osobně vím o hradu Sovinec, a zámku v Lednici (Zahrada pod to nespadá). Obě místa jsou nádherná, ale energeticky špatná. Opět si v nich libují lidé, které přitahuje destrukce a konstruktivním lidem se zde nevysvětlitelně špatně dýchá a necítí se celkově dobře.

VELIKÁ ZRCADLA

Víme, že zrcadla slouží jako přechody pro destruktivní bytosti. Čím větší zrcadlo, tím větší představuje průchozí kanál. Pokud má člověk dojem, že mu doma, nebo na místě kde zrcadlo stojí, chodí něco nepříjemného, pomáhá se zrcadla zbavit, nebo ho přikrýt dekou po tu dobu, kdy nejste vnitřně v pořádku.

NEMOCNICE

V nemocnicích lidé trpí na náledky nezpracovaných traumat svými nemocemi, kde jsou jim podávané chemické léky a mnoho lidí zde umírá. Staré babičce, která leží už dlouho, stačí nechat přes noc otevřené okno dokořán, ona se nachladí a umře celkem rychle. Běžná smutná praxe, o které se ví, ale nemluví. Také zde umírají lidé, kterým bylo pouze nabulíkováno, že jim něco je. Někteří nevydrží ani první chemoterapii.

Nemocnice jsou centrum destrukce, protože sem přichází nemocní lidé, kteří zde trpí a někteří z nich i umírají. Právě zde kromě nechutných koktejlů virů a bakterií od nemocných lidí, můžete pochytat i slušný počet nízkých entit a nešťastných duší. Kdo čte například Enigmu, jistě si vzpomene, že velké procento domů , ve kterých ve velkém straší, bývají staré nemocnice a jim podobná zařízení.

Shrnutí:

Není vyloženě nutné v životě utíkat před všemi hrady, zámky, hřbitovy, zrcadly, nebo kostely. Zdravý a vyrovnaný člověk se těchto bytostí nemusí bát. Kdo se nebojí, tomu nic nehrozí. Pokud ale máte dlouhodobě výše popsané problémy, nebo něco těžkého aktuálně řešíte, měli byste tyto věci vzít v úvahu a alespoň dočasně sejimi řídit, než opět získáte vnitřní klid.

Já osobně nechodím přes kanály již ze zásady. Není těžké vypěstovat si návyk ,,Vidím kanál, obejdu ho“. Ani není těžké nenavštěvovat kostely a hřbitovy, když nás to neláká. A když víme, že jsou hřbitovy jen skladiště mrtvých a se zemřelým můžeme komunikovat kdykoliv a odkudkoliv bez návštěvy takového místa, nemáme důvod tam chodit.

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Nehmotný svět“ – ZDE

Další obrázky na téma Fantazie – ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

Otevřít seriál Zákony Vesmíru

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

Komentáře

Ikona diskutujiciho Lara 2012-02-08 03:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mňa sa v tomto článku týka len tá, červenou zvýraznená, veta v závere a tým pádom nič iné :))

Ikona diskutujiciho Nika 2012-02-08 06:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zaujimave…

Ikona diskutujiciho Martina 2012-02-08 06:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé 🙂

Ikona diskutujiciho W. 2012-02-08 08:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kostely na mě zas až tak destruktivně nepůsobí. Spíš mi přijde, že je to podle toho, jak to lidé berou. Přece jen je na nich i něco dobrého a pokud lidé vidí to dobré, tak to pro ně není zas až tak destruktivní.

Ikona diskutujiciho Azure 2012-02-08 08:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

k těm kostelům. Jednou jsme takhle byly na Svatohorské šalmaji (Svatá hora, Příbram). Slavnosti byly před kostelem a mi jsme se šli zase jednou podívat dovnitř. Uprostřed je černá panenka marie a mi jsme se šli podívat. Né že bych byl nějaká konstruktivní bytost xD, ale prostě jsem cítil takovej nepříjemnej tlak na břichu, no moc příjemný to nebylo. Hm tak si řikám, ááá tak to jaksi jdu pryč. Nevím co to bylo, ale nelíbilo se mi to.

Ikona diskutujiciho Peter 2012-02-08 08:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue dík za další moc užitečný článek..Mé pocity tomu co píšeš vcelku i odpovídají. Ale s věkem se snažím být tak nějak nad věcí (jestli se mi to i daří je věc jiná). Hrad Bouzov cca u Mohelnice je např. chuťovka, majitelé byli náruživí myslivci, takže tam jsou samozřejmě na zdech ty hlavy (říkali tuším třicet tisíc) pak zbraně a tak…ale pak tam byla také – byli to holt profíci – i hezky ve vitrínách sbírka usušených exkrementů veškeré zvěře – tak to se nejenom mě ale viditelně všem nálada hned zas zvedla, tomu se už prostě nešlo nesmát:-) Ale majitelé hradů asi povětšinou zjevně moc v pořádku nebudou..

Ikona diskutujiciho Alue 2012-02-08 09:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: To je asi taková blbost, jako když jdeš po minovém poli a říkáš: ,,Síla mé víry způsobí, že na žádnou minu nešlápnu."

Ikona diskutujiciho petrklíček 2012-02-08 09:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, pobýváme v budově mezi farou a kostelem, která stojí na místě bývalého středověkého hřbitova. Dají se nějak tyto destruktivní vlivy zmírnit.

Ikona diskutujiciho Myšák 2012-02-08 09:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne jednou mě napadlo, že právě v nemocncích by mělo být více květin, než kdedoliv jinde, proč je asi jasné…

Ikona diskutujiciho Tina 2012-02-08 09:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Naozaj dobrý článok. Stručne, jasne a veľmi výstižne sa Ti to podarilo napísať. Ďakujeme, že si to pre nás takto pekne pripravila. Zaujíma ma ešte ako sú na tom jaskyne. Je to vlastne tiež podzemie, no mnohokrát sú naozaj prekrásne (ľadová či aragonitová jaskyňa, no aj klasické vápencové). Zaujíma ma tvoj názor na ne.

Ikona diskutujiciho Hanka 2012-02-08 10:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Doporučuju všem tento článek brát vážně. Mě úplně stačilo být psychicky rozhozená nebo vyčerpaná z práce, z kolegů, pak se mi ve spánku nezapnuly "ochranné štíty" a kdejaká potvora to potom zkouší. Díky radám Alue jsem se jich přestala přestala bát a už za mnou nechodí :-)  

Ikona diskutujiciho Clarté 2012-02-08 10:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, jo… Na takovéto potvůrky je potřeba si dávat poroz. Když už se na vás nabalí, tak se velmi těžko vyhání. Vysávají neuvěřitelné množství energie. Já jsem jednou byla u pána, který se tímto zabýval, aby mě hodil energeticky do pořádku a divila jsem se, co všechno jsem na sobě měla nabaleného. Osm zbloudělých duší, kterým se u mě evidentně líbilo. Měla jsem totálně zablokované čakry. Duše se odvely a od té doby mám klid a nic dalšího se na mě nenachytalo. Zřejmě jsem si to způsobila náladovostí. Když je člověk smutný a nešťastný, tak se jeho energie snižuje, tím pádem se snižuje i jeho energetická ochrana a pro potvůrky je snadným cílem.

Ikona diskutujiciho Jan 2012-02-08 11:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tiež môzem potvrdiť, keď navštivim cintorin mám stále pocit utekať. Jednoducho asi som senzibilný na tie dušinky, čo su tam pochovane. Niečo podobné cítim pri návšteve jaskýň.Možno mám akúsi fóbiu, no neviem.

Ikona diskutujiciho PeeTee 2012-02-08 11:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

hh, výborný článok, takýchto píš najviac 🙂

Ikona diskutujiciho Nasgol 2012-02-08 12:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ha!

Ikona diskutujiciho Gája 2012-02-08 12:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Měla jsem 11 let psa – fenku . Hodně jsme chodily spolu na procházky nejen do přírody, ale i ve městě, v ulicích. Od štěněcího věku až do své smrti ani jednou nepřešla přes kanál. Ať byl otevřený nebo zavřený, vždy jej obešla. Všimla jsem si toho velmi brzy, myslela jsem, že se bojí, že se bojí té díry, která se pod víkem skrývala a že jí nejspíš svými schopnostmi vnímá. Jednou jsem jí testovala tak, že jsem jí tudy vedla až téměř násilím, příkazem…byla moc poslušná, ale ona by si raději na nohách udělala uzel než aby přes kanál přešla. Neposlechla mě, bylo poznat, že by chtěla, ale instinkt jí to nedovolil a málem si ty nožičky fakt zamotala. Krátce na to mi přišla tato info o temných a destruktivných energiích a já jí pochopila. Už vím, z čeho měla respekt a obavu. A mnohokrát se mi stalo, že mě na procházce v lesích nepustila dál a dožadovala se návratu a nedala pokoj, dokud jsem to neotočila a nešla zpět a nebo jinudy….nikdy jsem se nedozvěděla důvod jejího chování, vždy jsem jí totiž poslechla. Takovou radost, kterou projevovala, když jsem pochopila co ode mne žádá bych všem přála vidět….:-) Byla moje velké zlatíčko!

Ikona diskutujiciho Janča 2012-02-08 12:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co zříceniny?

Ikona diskutujiciho Lara 2012-02-08 12:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: Zo svojho uhla pohľadu máš pravdu, Alue – svoju pravdu. Ale dívaj sa na ľudí nie ako na úbohých, nemohúcich červíčkov, na ktorých všade číha nebezpečenstvo, smrť, zlo… lebo ľudia takými nie sú. Také sú len ich fyzické schránky, ktorých formou a skutočnou podstatou je však duša. My nie sme telo. Sme nesmrteľná duša, ktorej srdcom je Duch. Aj naše telo sa prispôsobuje duši (je obrazom našej duše) – poslúcha ju  a aj tým, čomu veríme, ako sa cítime, ho ,,programujeme" a podľa toho sa naše fyzické telo následne správa… Preto ak uveríš tomu, čo Ti niekto povie – že oheň páli, naozaj páliť bude a popáli Ťa, keď doň vložíš ruku. Keby rodičia, okolie, spoločnosť nevychovávala=neprogramovala deti vo viere, že oheň páli, nikdy by ich nemohol popáliť, pretože telo reaguje len na taký program, ktorý bol do duše vpečatený, prijatý ako správny, a ktorému dieťa verí. A kto ako verí, tak sa mu stane… :))

Ikona diskutujiciho Lenka 2012-02-08 12:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: No, pokud bys měla víru jako Ježíš… Vsadim se, že ten by fakt na žádnou nešláp 🙂

Ikona diskutujiciho Daysy 2012-02-08 13:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-02-08 13:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Já o ,,nemohoucích červíčcích" nikdy nemluvím, to sis vydedukovala sama a to se mnou nic společného nemá.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-02-08 15:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tiež by som sa mal týmto miestam vyhýbať, ale čo keď musím ísť na svatbu do kostola, na pohreb, alebo zapáliť sviečky či vyliať dedovi na hrob fľašu vína, keď to má tak rád (samozrejme fľašu toho pokazeného vína).

Ikona diskutujiciho Cherryna 2012-02-08 15:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Noo…já to nemám tak lehké, já totiž naproti hřbitovu přímo bydlím :D. Ale už od malička, zvykla jsem si :). Nikdy jsem se toho hřbitova nebála..Nechodím tam a ani jsem nikdy nepřemýšlela nad tím, že bych se ho měla bát. 🙂

Ikona diskutujiciho Berenika 2012-02-08 16:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento článok je pre mňa teraz veľmi aktuálny. Ozaj mi pomohol. Už som prišla na všetko, prečo som ako menšia milovala kostoly a odrazu, po mojej vnútornej vyrovnanosti, sa to zmenila a nerada tam chodím, ani ma tam nič neťahá. Ale zvonku  ich vždy obdivujem. :-)

Ikona diskutujiciho Faith 2012-02-08 17:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aj mne sa páči článok a mám aj v tejto súvislosti  na Alue jednu otázku. Ako sa môžeme chrániť, keď bývame v byte oproti cintorínu? Oddeľuje nás len cesta. Len prosím, mi neraď, aby sme sa presťahovali, veľa sme do bytu investovali a tiež by som nepresvedčila ostatných členov rodiny, ktorí na takéto veci neveria. Ďakujem.

Ikona diskutujiciho Lúthien 2012-02-08 18:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen tak pro zajímavost, pár fotek z kostela Křtiny

Ikona diskutujiciho Katrin 2012-02-08 19:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pravda, kostely mám ráda jen zvenčí vždy jsem se jako dítě dotýkala těch stěn zvenku, ale vevnitř mi to nic moc neříkalo. A pak ještě hrady a zámky! V dětství mě máma donutila jet na tour po hradech a zámcích – den nebo dva dny se sedělo v buse a jezdilo od jedný přednášky na hradě/zámku ke druhý. To se mi tak moc nelíbilo, a na závěr jsme byli někde v Lednici – a tam to bylo nejhorší! V zahradě ne ale vevnitř (už nevim jestli jsem byla v hradě nebo zámku nebo co to tam je, pokud tam je obojí tak asi v obojím) Dodnes si na ten výlet pamatuju (bohužel, – ne konkrétně který hrady/zámky jsme navštívili, ale jaká hrozná atmosféra a nálada tam byla).

Ikona diskutujiciho Salvia 2012-02-08 19:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se v kostelech cítím docela dobře(až na výjimky), ani hřbitovy mi nevadí, často je tam docela příjemný klid.Je fakt, že některá místa mají nepřijemný genius loci….

Ikona diskutujiciho Narya 2012-02-08 20:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, ano, nemocnice. Já po operaci vyloženě trpěla. Když mě konečně pustili, doma to byla úplně změna. A když jsem tak byla po půl roce na tři dny kontroly, dělalo se mi z toho místa špatně. Už nikdy víc. :D

Ikona diskutujiciho Veronika 2012-02-08 23:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A pro těhotné to platí trojnásob! :-)

Ikona diskutujiciho Veronika 2012-02-08 23:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě taky skvěle napsaný článek, Aluška ví, jak nám to naservírovat… Taky  je mi v kostelech blbě, o hřbitovech a hradech ani nemluvě… Někdy je to hrozny, jindy ještě horší, jak kde. Ale fakt, radši preventivně dát bacha, to je nejlepší… 🙂 Akorát se zrcadly žádné zkušenosti nemám. Zdá se mi, že mi nedělají zle. Tak snad se nepletu 🙂

Ikona diskutujiciho Farah 2012-02-08 23:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Jojo, na tenhle clanek jsem se tesila a i dalsi, jak koukam na Alusky plan, budou velmi zajimave 🙂 jo na naladovost si musim tez dat bacha, protoze snadno se rozjedu aj cim vys, tim zase pak hur dole- to bylo jinak recene v Mlceni jehnatek- dva typy lidi jako holubi> melcak a hloubkovy> melcak sice nevyleti tak vysoko, zato si v tezkych chvilich tolik nenatluce, ale hloubkovej na to muze dojet.

Ikona diskutujiciho stenly911 2012-02-09 08:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho CD 2012-02-09 12:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

(16)No ale s tema pejskama to ma opravdu neco do sebe.Ja sama mam trpasliciho pudlika a ten mi od malinka pres kanaly taky nejde,obchazi je.Jenom jelikoz ja pres ne nechodim taky,tudiz jsem si myslela,ze to odkoukal ode mne a jednoduse me napodobuje.Faktem vsak je,ze psi maji vice vyvinutejsi intuici,nez maji v soucasnosti lide,skoda,ze psi neumi mluvit,myslim,ze by jsme se divili,co by nam vsechno povedeli.

Ikona diskutujiciho Martin 2012-02-09 12:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jojo, toť pravda…Já vyrostl na hřbitově-otec byl hrobař a já tam žil do šesti let.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-02-09 16:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Tiež som mal psa a bál sa prejsť po všetkom čo sa mu nepozdávalo 🙂

Ikona diskutujiciho Krasivija 2012-02-09 22:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já v kostele ještě nebyla. Naposled když mě křtili. A není to škodlivé, když nějaké malé dítě dotáhnou na tak škodlivé místo, jako je kostel? No já až budu mít děti, tak je křít nebudu. Tedy aspoň ne v kostele.

Ikona diskutujiciho Gája 2012-02-10 13:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]:Máte pravdu, že pes není robot. Je to bytost a já jsem přesvědčená, že v mnohém více vybavenější a dokonalejší než člověk. Mé fence chyběla už jen řeč, lidská řeč. Jinak svojí, psí žvanila často. Když jsme si povídali v rodině, po chvíli se k nám přidala. bylo to legrační. Rozumím tomu, že se pes bojí výšek, to já také. Schody, které popisujete i já nahoru vyjdu se strachem, a dolů beze strachu, jen proto, že už nevidím tu hloubku pod sebou. To však nemá nic společného s kanály, o kterých byla v článku Alušky řeč.

Ikona diskutujiciho Perse 2012-02-11 14:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hřbitovy jsou místa, kde leží rozpadávající se těla zemřelých lidí.

Ikona diskutujiciho jjj 2012-02-11 18:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

(39)No to pises fakt novinku!!!

Ikona diskutujiciho archandel 2012-02-13 15:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to: [18]: Lara: Takovy lidi mam "nejradsi", jo sice mas na jednu stranu pravdu, ale jaksi zatim pro vetsinu lidstva neuskutecnitelnou. Chtel bych teda videt tebe jak te napr. nepali ohen.

Ikona diskutujiciho Daja 2012-02-14 12:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako malá jsem chodila do kostela, ale až jsem vyrostla, najednou jako bych nechtěla ani prstíčky natáhnout.:) A to platí i o hřbitově. Rodiče mi říkají, že nemám úctu k mrtvím, když nechodím na hřbitov, ale já nechci tam chodit! A ani nevím, jestli k ním mám úctu, protože v mysli se mi ukazují živí, a ne jako mrtví. Proto mám k nim úctu, jakoby byli živí.:)

Ikona diskutujiciho Jana 2012-04-08 14:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja mám taký problém už dlhšie, že ma otravujú temné bytosti a čím viac ich riešim, tým častejšie sa to deje. Je ľahké povedať, že nemám strach, keď zrazu nastane nečakaná situácia, ktorá ma proste vydesí ako pri pozeraní hororu. Stále sa mi úplne nedá dostať sa cez to, aby mi dali pokoj a neovládali mi sny.

Ikona diskutujiciho mirka 2013-03-04 08:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je zajímavý článek. Ovššem vede mě to k otázce. Jsem zdravotník,běžně nám lidé umírají a mnohokrát jsem stála u posledního výdechu takového umírajícího člověka. Pohladila ho po vlasech a otevřela okno,aby duše mohla jít… jen takový vnitřní pocit,to udělat. Ovšem každý se nachází občas v těžké životní a fázi a pak si neumím představit,jak se tedy zdravotníci mají v takových chvílích nemocnicím vyhýbat,když je  jejich zaměstnání.Podat výpověď ? Dokonce jsem sama chronicky vážně nemocná… mám jistou potíž-nepochybně. Tedy abych žila dle tohoto tvrzení v permanentním strachu z místa,ve kterém pracuji ? Jsou všichni lékaři a sestry destruktivní,když je přitahuje láska k medicíně? Jak na tohle odpovíte,prosím? M.

Napsat komentář: mirka Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek