Skye Prince vysvětluje: Jak probíhá regrese věku na MedBeds

2.2.2022 v Léčba 20

Zaujala vás zmínka o tom, že je možné se na MedBeds údajně omladit? Skye Prince tématu věnovala celé video. Připadalo mi zajímavé, zejména tím, jak je podrobné. Následující článek je založený na videu Skye Prince ,,Age Regression„, které jsem přeložila pouze orientačně v rámci podstatného, není to slovo od slova. Video je z listopadu 2021, tedy poměrně čerstvé zprávy.



Skye Prince o regresi věku na MedBeds:

Když jsem mluvila o MedBeds, zmínila jsem, že je možné se na nich omladit. Hodně lidí mi kvůli tomu psalo a zahltili mě spoustou dotazů, na které bych chtěla v tomto videu odpovědět.
Hodně věci ještě nevíme a nic není černobílé. Každý pacient má jiné důvody proč onemocněl a musí být podle toho individuálně léčen. Ale víme, že můžete být omlazeni maximálně třikrát, protože mozek více regresí neunese a začal by odumírat. Mozkové buňky nesnesou nekonečné omlazování. Takže teoreticky můžete být omlazeni až třikrát o maximálně 30 let. Tak to alespoň bylo v době mého působení v tajném vesmírném programu, mohli to od té doby vylepšit, nebo změnit. Ale tehdy to bylo o 30 let maximálně. Poté zkrátka přirozeně zestárnete a zemřete.

Hodně lidí se ptalo, jestli se můžou vrátit do dětství skrz regresi věku. Možná si tím potřebují něco kompenzovat, třeba měli špatné dětství. Ale odpověď je jasné NE. Protože po regresi věku vám zůstává mentalita a zkušenosti dospělé osoby, takže vrátit vás do dětského těla by ve výsledku napáchalo více škody, než dobra. Naším zájmem je zdravá společnost, nehodláme působit žádné potíže. Mnoho lidí se o regresi věku zajímá, ale ne každý bude vhodným kandidátem pro tuto proceduru.
Dejme tomu, že jste třeba senior a máte vnoučata. Jak myslíte, že by vaše rodina reagovala, kdybyste se najednou ze sedmdesáti let vrátili na čtyřicet? Myslíte, že to přijmou? Pravděpodobně ne, protože jde o jejich mentální nastavení.
Mainstream lidi důkladně programuje o tom, co je nebo není možné. Lidé nejsou připraveni přijmout takové věci. Navíc pro regresi věku musíte být psychicky opravdu zdraví, stabilní, musíte mít dobré zázemí, nesmíte mít žádné zlozvyky a závislosti, tím myslím alkohol a drogy. Je hodně nároků, které musíte splňovat, aby vám byla regrese umožněna.

Uvědomte si, že jste v určitém kolektivu a mnoho lidí to nepřijme. Přišli byste o spoustu kontaktů. Musíte být mentálně a sociálně stabilní, abyste regresi věku ustáli v populaci, která má současnou mentalitu. Není to o jednom sezení a nashle, teď už budeš mladej. Je to hloubková záležitost a trvá to měsíce. Pokud na to nejste mentálně připravení a nejste dost duševně stabilní, tak to není nic pro vás, protože to nezvládnete.
Například dejme tomu, že trpíte depresemi, nebo máte těžké trauma. Uvědomte si, že regrese věku vám to neodstraní. Je to fyzická záležitost, nevymaže to vaše vlastnosti a vzpomínky. Neřeší to váš mentální stav. Regrese věku s sebou přináší různá dramata a výzvy, není to pro každého a není to lehké.

Bylo mi řečeno, že méně než 10% lidí, kteří o regresi požádají, bude ve skutečnosti schváleno. Ostatní nebudou vhodní z různých důvodů. Prostě nebudou připraveni pro takovou proceduru. Předesílám, že opravdu přeju všem lidem jen to nejlepší, dělám tuhle práci, protože vám chci pomoci dostat se ke znalostem, sama hodně riskuji když vám tyhle věci říkám ale mám za sebou výbornou ochranu… Potkala jsem řadu lidí, kteří projevili zájem o regresi věku. A kdybych to rozhodovala já, tak by za mě rozhodně schváleni nebyli. Lidé, kteří mají deprese, jsou pro mě instantní červená vlajka. Proč? Protože mají destruktivní vzorec mysli, prostě nejsou připraveni. Zničilo by je to.

Schvalovací tým bude složen z profesionálů, kteří k tomu budou speciálně školeni a trénováni. Nebude to dělat jeden člověk a nebude to určovat počítač. Tito lidé budou i spirituálně vzdělaní, nebudou to dělat běžní jedinci. Takže se ujistěte, že jste vhodní a pracujte na sobě, pokud máte o regresi zájem. Posuzování bude probíhat měsíce a musíte být připraveni tam zůstat po celé ty měsíce. Není to o jednom sezení a není to jednoduchý proces.

Třeba si představte, že máte děti, půjdete na regresi a najednou budete stejně mladí jako vaše děti. Jak si myslíte, že to tyto děti vezmou? Budou vás vnímat jinak, to je zcela jisté. Vaši kamarádi a každý koho jste dřív znali, vás bude vidět jinak. Mentálně jste pořád ten samý člověk, ale fyzicky pro ně budete jiný člověk. A lidé bohužel zakládají vztahy na fyzičnu, ne na duševnu. Budou vás brát podle toho, co uvidí.

Ať už jste prožili cokoli, tyto zkušenosti vás utvořily. Přispěly k tomu, kým dnes jste. Kdybyste mohli vrátit i svoji mentalitu a stát se znova dítětem, tak by se z vás stal jiný člověk. To nikdo dělat nebude, bylo by to zcela nezodpovědné. A naopak nechávat mysl dospělého člověka v dětském těle je také úplný nesmysl. Jak byste si třeba poradili se sexuálním pudem? Byla by to velice špatná a těžká situace.

Pokud nejste duševně stabilní, nebudete vhodný kandidát pro regresi věku, ani kdyby vám bylo 100 let. Samozřejmě se na MedBeds můžete vyléčit, to vám bude umožněno v každém případě. Ale 98% současné populace zkrátka pro regresi věku není připraveno. Jejich životní situace není dost stabilní.

Je možný také přenos duše, není nutné si za každou cenu projít útrapami umírání, ale to už je úplně jiná úroveň, oproti tomu by byla regrese věku procházka růžovou zahrádkou.
Prosím pochopte, že to není černobílá situace a každý člověk bude posuzován a léčen individuálně. Kdo má sociální nebo duševní problémy, musí si je první vyřešit. Přesto můžete žít dlouhý a šťastný život při plném zdraví i bez regrese věku.

Uvědomte si, že technologický pokrok musí jít společně s duševním pokrokem lidstva. Nemůžeme nic přeskočit.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho adria 2022-02-02 01:06:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

děkujeme za článek a překlad. jó … to nechápu, já už se spíš nemůžu dočkat až odsud vypadnu spíš než bych ještě někde stála řadu na omlazení … a mnoho lidí tady to má taky tak, no ne?
á pokud do toho člověk jednou vleze a vyléčí si tělo, tak to si myslím, že bude žít ještě mnoho mnoho dalších let, takže žádná regrese není úplně třeba. Na kolik let je nastavené tělo zde v matrixu při narození, někde jsem četla že na 150 let, věk se se vším špatným zde, co na nás působí, snižuje během života … jen taková teorie

Ikona diskutujiciho mike 2022-02-02 16:52:40
Ikona diskutujiciho
sipka

adria, telo je nastavene na 999 rokov.

Ikona diskutujiciho klara 2022-02-02 10:24:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do regresie veku sme mentálne nedorástli. Nie je účelom ľahnúť si do Med Bed, ale naučiť sa žiť v harmónii, aby sme si tie zdravotné problémy nespôsobovali. Aj zdravotný problém má výchovný parameter – učíme sa pochopiť, čo sme robili zle. Je super, keď ťa po úraze alebo nehode dajú v Med Bed dokopy, ale nie je to zasahovanie do kompetencií Boha? Ak má niekto odísť, ako odíde?
Viem si predstaviť, že ľudia pracujúci v oblastiach, kde sa z nášho pohľadu deformuje priestor, budú podstupovať regresiu veku. Ale tých bude zopár.

Ikona diskutujiciho Majkl 2022-02-02 13:19:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěl bych se podělit o starší ale výborný článek z Tadesca, kdy se jeden čtenář podělil o moc krásnou vizi, jak to na Zemi bude před Zlatým věkem vypadat: https://tadesco.org/budoucnost-bude-skvela-jak-to-vidim-nejen-ja-ale-jeden-nas-staly-ctenar-s-pravdou-se-musi-nyni-ven/

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2022-02-02 13:25:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

regrese věku pouze třikrát to se časem odstraní na neomezeně říká se že člověk může žít 1000 let podle mě je život nekonečný co se týká těch depresí ta odejde sama protože většina depresí je z existenčních problému jak mile bude uvolněna technologie a lidi nebudou zatížení deprese zmizí dále budou replikátory kde bude možno replikovat potraviny a vše co bude k životu potřeba nebudou továrny, fabriky to vše se postupně zruší energie bude zdarma lidé nebudou mít důvody být depresivní každý bude dělat co ho baví

omladíme každého nikdo nebude vynechanej

Ikona diskutujiciho Rostiak 2022-02-02 15:04:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Plně souhlasim s tim , co zde bylo napsáno

Ikona diskutujiciho dodo 2022-02-02 15:47:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pekná vec, ale zamysleli ste sa nad tým koľko ľudí by žilo na planéte pri možnosti predĺženia veku dožitia na 150 a viac rokov? Predstava existencie kde by ľudia boli namačkaní na stále zmenšujúcom sa životnom priestore nie je vôbec povzbudzujúca. A tiež ide o zdroje planéty pre desiatky a stovky milárd ľudí keď budú žiť 150, alebo aj viac rokov. Asi nikto neche konzumovať syntetickú stravu, ale len tú prírodnú. Možnosti predĺženia veku by boli vhodné ak ľudstvo osídli nové planéty a to nielen v Slnečnej sústave. Za celú históriu ľudstva až do r.1920 nebolo na planéte viac ako 1.5 miliardy ľudí. Len za jedno storočie pribudlo takmer 6.5 miliardy ľudí a to je priemerný vek dožitia okolo 80 rokov.

Ikona diskutujiciho mike 2022-02-02 17:01:30
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo planeta nie je preludnena ani nebude, toto nikdy nebol problem to boli zvasty od DS aby mohli depopulizovat a ludia nenamietali. Taktiez si nemyslim, ze cisla ohladom populacie su uplne pravdive, zase len na podporu ich agendy, pamataj, ze nam klamali uplne vo vsetkom. Mesta su narvane preto sa to tak zda. Okrem toho je nespocetne vela svetov podobnych tomu nasmu a nie vsetci budu chciet zit v hoteli Zem, takze o to by som si starosti taktiez nerobil. Co sa tyka zdrojov tam tiez nebude problem, budu dostupne replikatory pre vsetkych nebude sa uz drancovat Zem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-02 20:39:29
Ikona diskutujiciho
sipka

přelidněnost není náš problém, to už bylo v předešlým článcích o medbed vysvětleno také, dodo to asi ještě nečetl

Ikona diskutujiciho jiří 2022-02-02 18:20:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono je potřeba se zamyslet co za tím stojí a kdo to řídí,nezdá se mi,že by se češi,nebo pracovité národy nějak přemnožovali,spíš se mi zdá že se množí hlavně ti,co by chtěli naši úroven a nic nejsou ochotni pro to jinak dělat.Oni za to samozřejmě nemohou…..

Ikona diskutujiciho mike 2022-02-02 21:36:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to viac ako pravdepodobne ze to este necital alue, stale sa mame a budeme mat co ucit, ideme odznova. Niektori to pomyslenie, ze vsetko je loz neznesu, ja sa tesim na vsetko nove uz hodne dlho a cim dalej tym viac, usmev. Cim skor clovek akceptuje, co sa tu dialo, tym skor sa s tym vyrovna a moze zacat odznova.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-02-02 22:34:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozrejme všetky tieto otázky musia mať elity vyriešené ešte predtým ako budú med beds uvoľnené pre ľudstvo. Postupne sa zrušia niektoré súčasné budovy a rodinné domy a majú sa stavať mrakodrapy vysoké pol kilometra dokonca i kilometrové, no neviem si predstaviť bývať v tom na hornom poschodí, to sa človek ani nedostane von. Prvý má vyrásť niekde v Arábii tam sú na to odborníci i peniaze. Možno už majú nachystané aj ďalšie planéty na osídlenie. Ale vzhľadom na to že žijeme v dutej zemi to moc nevidím na nějaké sťahovanie do vesmíru.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-02-03 10:29:27
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac
Když budete bydlet v 250. patře a vše potřebné vytisknete, tak ani nebudete mít důvod vylézt ven. Se stavěním kilometrových budov, které budou stínit kdovíkam nesouhlasím, vše bych stavěl maximálně na výšku stromů. Bydlet někde vysoko a zrušit rodinné domy nemá s harmonií s přírodou nic společného.
Také nesouhlasím s kolonizací dalších planet. V čem pak budem lepší než ti, kteří kolonizovali třeba Ameriku?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-03 10:31:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Co ti připadá špatné na osidlování dalších planet? … však bez lidí je tam jinak nuda. 😀

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-02-03 18:46:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue
To založíme další lidstvo, kterému třeba za 1000 let až všechno zapomenou pomůžeme se zotročit? Budeme se vydávat za bohy a nosit jim příkazy, co mají udělat, aby bylo na co koukat???
Nebo až se zotročí tak jim pomůžeme se osvobodit? Nebo to bude záložní lidstvo až zanikne to zde?
Nebo vytvoří nové lidstvo až se planeta Země přetaví nebo zničí a vymění?

Ikona diskutujiciho dodo 2022-02-04 09:20:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Dutá zem, alebo vnútorná zem podľa príbehov lacerta? Ešte to môže byť aj podľa predstáv grafika, ktorý kreslil tie skyce. Pripomína mi to niečo ako „Američania na Mesiaci nikdy neboli“.

Ikona diskutujiciho mike 2022-02-04 13:48:46
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo, duta Zem je uz vedecky davno dokazana. Tu je par mien, Cyrus Reed Teed, Ulysses Grant Morrow, Fred W. McNair, Alexander Gustav Eiffel, Maurice Allais.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-02-04 14:40:45
Ikona diskutujiciho
sipka

,,Dutá zem, alebo vnútorná zem podľa príbehov lacerta?“ Ne, Dutozemě je označení pro konspirační teorii, že naše planeta je dutá. Tyto teorie lze rozdělit na dvě skupiny: podle jedné žijeme na povrchu planety, jejíž buď vnitřní povrch nebo povrch do ní vnořených těles je taktéž obyvatelný, podle druhé žijeme uvnitř kulové dutiny a pohled na vesmír je jen optický klam. Ak by to tak bolo, podľa mňa na povrchu by žila tá vyspelejšia civilizácia a tá druhá by žila vnútri bez možnosti cestovania do vesmíru. Príbehy lacerta nepoznám no tam možno išlo o nejaké podzemné mestá kde žijú zas iné civilizácie, neviem.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-02-05 18:28:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Dokumenty lacerta tu: https://sk.suenee.cz/tag/lacerta/index.html
Pre teóriu dutej zeme som skôr toho názoru, že sa jedná o energetické roviny = dimenzie.
Prechod medzi nimi je zrejme možný na určitých miestach zeme, ale asi nie stále. Prechod (bránu) je možné zrejme vytvoriť aj technologicky. Valery Uvarov napríklad popisuje stretnutie s bytosťami z inej dimenzie, ktorí sa starajú o starodávnu technológiu obrany Zeme lokalizovanú na sibíri, ktorá zostreluje meteority/asteroidy ako bol napríklad ten Tunguský, alebo Čeljabinský. V našej dimenzii je výkonná časť tej technológie, v ich dimenzii je riadiaca časť. Bohužiaľ video kde o tom hovorí bolo už z YT zmazané, tak nemôžem odkázať.

Ikona diskutujiciho mike 2022-02-03 14:13:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skor si myslim, ze to pojde opacnym smerom. Mesta sa budu zmensovat tym ako z nich budu ludia odchadzat, pretoze nebudu mat potrebu ist za pracou do vacsich miest, ked bude vsetkeho dostatok (vyrobne haly, zbytocne tovarne, velke obchody, atd. sa budu demontovat pripadne dematerializovat). Teraz pracuje pol vychodneho Slovenska v Bratislave kvoli lepsej robote a platu, preto su aj preplnene cesty atd. A podobne to je vsade. A s tym ako sa budu mesta zmensovat, bude aj viac zelene bude to viac roztiahnute nie hlava na hlave.
martine, slovo kolonizovat vo mne evokuje akysi nasilny vstup a ovladanutie, samozrejme kazdy ma pre to svoj vyznam, toto je cisto za mna. Skor by som to nazval ako napisala alue osidlenie a hlavne dokonale suzitie tamojsou florou a faunou, to je uplne o inom. Toto sa musi ludstvo naucit cim skor aj v hoteli Zem a prestat sa povazovat za nadradeneho tvora, ako tie zvasty, ktore nas m-ucili v skole. Akekolvek informacie toho typu, ze sme na vrchole akehokolvek retazca, su absolutne bludy. Vsetko je rovnako dolezite a je si rovne. Ked budeme mat toto v pamati, nie je dovod, aby sme nemohli osidlit inu planetu, pripadne sa pridali k inym ludom na inych planetach, ktore uz su osidlene (samozrejme kto bude chciet).

Napsat komentář: dodo Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek