Slýchávám tichý zvuk, který se například při AC hodně zesiluje. – O co jde?

28.9.2012 v Poradna 38

Dotaz:

Ahoj Alue,

Mohla Bych se Tě ještě na něco zeptat? Už dlouho hledám odpověď, ale na Tvém blogu, a ani vlastně jinde, jsem ji zatím nenašla. Neustále slyším takové šumění o vysoké frekvenci. Prostě se zaposlouchám a pokaždé to je ve vzduchu. Stává se mi, že při AC nebo meditaci se ta frekvence zvedne a zesílí. Takže v ten moment, kdy astrální tělo opouští fyzické, slyším jen ten zvuk, jak je hlasitý.

A také mi dělá, že prostě při nějaké činnosti (jakékoliv, neshledala jsem žádnou podobnost či řád) najednou ta frekvence prudce stoupne a slyším jen pískání. Po pár vteřinách se to zase urovná.

Nijak mi to v životě nepřekáží a ani nevadí, jen jsem prostě zvědavá, co by to mohlo být. Máš nějaké objasnění?

Slýchávám už to asi čtyři roky (zhruba od mých 11-ti) denodenně (už to ani nevnímám, jen když se zaposlouchám), takže mě přirozeně zajímá, co by to mohlo být.


Ptala jsem se přátel, rodičů a nikdo jiný nic neslyší. Ale taťka mi jednou povídal, že občas něco podobného slýchává. Třeba při meditaci. Jak říkám: není to nepříjemné, ale zajímá mě, co to znamená.

Děkuji za odpověď.

Přeji krásný den 🙂 El

Odpověď:

Ahoj,
Já to taky slyším. Domnívám se, že musí jít o nějaký druh energie, ale pro mne to bývá spíš ukazatel mojí bdělosti.
Přesně jak říkáš, při AC ten zvuk úplně ječí. Často se mi ale stává před spaním, že když se do něj zaposlouchám, tak jde ve vlnách. Třeba minutu potichu a pak minutu straně zesílí a pak zase minutu ticho. – Normálně to nebývá, ale když se na to soustředím, ty vlny bývají i hodně silné. A kolikrát když usínám, tak mě ten zvuk vzbudí, což pěkně rozčiluje.
Možná je to energie, možná je to určitý druh napojení na jiné dimenze, které je při bdělosti zasunuto do pozadí, ale při snížení mozkové činnosti to vystupuje dopředu a zvyšuje se hlasitost. Podle mě jde o nějaký zprostředkovatel, kanál, či snad bránu. Jak jinak bychom si potom vysvětlili, že se to zesiluje při meditací, soustředění na ten zvuk, usínání a AC? – Možná slyšíme samotný astrální svět v podobě toho zvuku.

Reakce:

To je super, že nejsem sama. 🙂 Když se s tím někomu svěřím, tak se na mě většinou dívá jak na blázna. Prý, jestli bych neměla raději zajít k doktorovi… Pche. 😀

Tak jsem to sledovala – to proudění ve vlnách (proto jsem Ti hned neodpověděla), ale mám to trochu jinak. Když se na to soustředím, tak to jakoby zesílí a drží se to. Neklesá, žádné vlny, nic. Ale pravdou je, že jsou i dny, kdy poslouchám sebevíc a je to stále tiché.

S tím kanálem/napojením na jinou dimenzi máš asi pravdu. Už jsem o tom dost přemýšlela právě v téhle souvislosti. Ale stále mi uniká: proč.

Proč to slyšíme? Má to nějaký účel? Má nám to nějak pomoc či něco usnadnit?

Nic se přece neděje náhodou, tak i toto musí mít nějaký důvod, ne? Je také zvláštní, že moc lidí to neslýchá. Různě jsem se tak poptávala (naštěstí mám dost tolerantní přátelé a rodinu) a vážně nic.

Buď to si na to zvykli a už tomu nekladou důraz, nebo to nechtějí přiznat, či to vážně neslyší.

Myslela jsem, že to má nějakou spojitost s tím, jakou jde člověk cestou – respektive, že to slyší lidé, co se zajímají o anděly a celkově o esoteriku. Ale tak tomu není. Třeba holky, co jsou v této „branži“ (to zní tak divně 😀 Ale momentálně mě nic jiného nenapadá.) daleko delší dobu než já, běžně mluví s anděly a vílami, tak to stejně neslyší. Je to prostě zvláštní… 🙂

Tý jo, ještě něco jsem chtěla říct. Tohle se asi pěkně prodlouží… 😀

Jóó, už to mám! Tedy ne to, co jsem chtěla, ale něco jiného, co mě napadlo jindy. – Už se zas motám. 😀

Takže… všimla sis, že poslední dobou cca 1 až 2 roky (možná to bylo i dřív, ale třeba jsem si toho nevšímala.) se v noci tak zvláštně „blýskne“? Prostě jako, když je v dáli bouřka a ještě nejdou vidět blesky. Jenže nejsou slyšet ani hromy a za noc jsem to pozorovala vždy jen jednou. Nikdy jsem to neviděla na „vlastní oči“, prostě přímo na nebi, ale jen přes závěs a tak. Navíc je divné, že tomu tak je i v zimě, na bouřku to tedy nevypadá. Vídáváš to taky?

Už jsem to s rodiči řešila a za nic jsme nemohli dojít k rozumnému řešení. Není to každý den (tedy aspoň myslím), ale tak dvakrát třikrát do týdne. Zatím jsem to pozorovala jen na západě až severu, na druhé straně bytu jsem to ještě nezahlédla. Nevíš, co by to mohlo být, či jestli to je prostě klasika nebo něco, co se děje v poslední době? Také Ti to přijde zvláštní?

Až si vzpomenu na tu první věc, kterou jsem myslela prve, tak Ti ještě napíšu. Však ono mě to někdy dojde a budu si tlouct do hlavy, ‚že já si na to musím vzpomenout vždycky pozdě‘. Doufám, že s tím taky nemáš problém, je to dost šílené. 😀

P.S.: S tvou knihou to dopadlo skvěle! Poslala jsem ji teda té kamarádce a měla z ní velkou radost. Dokonce mi poslala také jednu, o andělech! Asi si dokážeš představit, jak jsem z toho na větvi. 🙂 Také mi poslala dopis, ve kterém psala, že ta kniha je úžasná a že ji hodně pomohla. Prý teď začíná vidět znamení kolem sebe. 🙂 Je tak hezké pomáhat lidem. Už chápu, jak se musíš cítit a to já prožívám jen slabý odvar, protože ty máš tisíce obdivovatelů, kterým denodenně pomáháš. Děkuji Ti, že jsem měla tu možnost, pomoc aspoň jednomu. 🙂

P.P.S.: A gratuluji k nově začaté knize! Určitě se mnou počítej na listině věrných čtenářů. 😀 Až ji vydáš, tak budu rodiče prosit a prosit a jestli z toho nezešílí, tak jim nezbude nic jiného, než mi ji koupit. – To byl vtip, ve skutečnosti budu ještě daleko otravnější. Muchecheche! 😀 Ale pravda je taková, že se na ni šíleně těším! Doufám, že ji dopíšeš co nejdřív, ale zase nespěchej příliš. Říká se mi to s těžkým srdcem, ale i to nejlepší víno musí nějakou dobu zrát. 🙂

Měj se hezky a přeji krásný den! 🙂 El

Odpověď:

Ahoj,

Vidím to tak, že ten tichý šum je pouze znamení, že máš určité napojení. Každý máme trochu jiná napojení, proto se shodujeme většinou jen v části našich zkušeností. Já občas v tom šumu slyším i jiné věci když chci. Není to tak, že by byl úplně zbytečný a nepoužitelný, ale nechci tě do toho moc zamotávat, možná to postupně také vypozoruješ.

Co se zablýsknutí týče, ano, sleduji to také. Vím, že atmosféra je přebitá od HAARPu. Když k tomu dochází, objevují se i bez bouřky blesky, které nikam neuhodí, ale rozšíří se jako pavučina beze zvuku po nebi. Čili vydají světlo, ale už ne zvuk. Je docela možné, že jedno blesknutí, které vyrovná náboj v atmosféře, je to, co sledujeme. Přít se o pravdu s nikým nebudu, ale je to jediné reálné vysvětlení, o kterém vím.
Už jsem zažila bouře těchto fialových blesků, které se šíří jenom mezi mraky. Dřív to nebylo, jde o fenomén moderní doby.

Hodně štěstí 🙂
Alue

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Poradna – Energie“

Další obrázky víl – ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

Otevřít seriál Zákony Vesmíru

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

Komentáře

Ikona diskutujiciho THEthees 2012-09-28 03:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zajímavé…

Ikona diskutujiciho Robert Červinka 2012-09-28 06:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásné ráno. Tenhle zvuk či tón slýchávám už víc jak deset let.V době kdy jsem ještě denně  meditoval,tak se mi občas stalo,že me tento zvuk doslova vytrhl s teto reality.Výhoda taky byla,že ho můžu poslouchat jako nebeskou hudbu.Zablysknutí taky občas vidím…Robin

Ikona diskutujiciho Arriane 2012-09-28 09:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky to slýchám, skoro vždycky večer když si čtu před spaním a kolem je už ticho. V přírodě skoro nikdy. No, napadlo mě, že jelikož je vše složené z vibrací a vibrace na určité frekvenci můžeme slyšet jako zvuk, tak by to mohlobýt něco podobného. A taky se mi stávalo, že jsem usínala, zaposlouchala sedo toho šumění a najednou jsem zaslechla lidské hlasy, ěnkdy i rozuměla pár slov a pak se najednou jakoby vytrhnu, jako by se mi to jen zdálo(jako bych spala).

Ikona diskutujiciho Clarté 2012-09-28 09:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, slyším něco podobného. Když jsem byla malinká, tak mě s tím hnali na ušní :D A myslíte, že na něco přišli?

Ikona diskutujiciho Šárka 2012-09-28 09:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám vysokou frekvenci v uchu stále , nevim od kdy. Jedna paní co se napojuje na anděly , řekla,že to jsou andělé , které nám tímto promlouvají do duše, každému zvyšují něco jiného. Mne intuici, prý až bude pravý čas, vše vyleze na povrh. hmm 🙂

Ikona diskutujiciho Saila 2012-09-28 09:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ten ton v usich slysim taky nemam uplne cistej ton ale trochu s sumem mam to uz od mala… obcas v noci taky slysim jakobych slysela septani ale nikdy jsem nicemu nerozumnela :-(

Ikona diskutujiciho G. 2012-09-28 09:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já slýchávám velice jemné "šustění" jako když tiše proudí říční voda. Ale obvykle si na to přes den ani nevzpomenu, jen, když se zaposlouchám. :-) Pamatuji si ještě, jak jsem jako dítě před usnutím slýchávala vyloženě "bušení", jako kdyby se někdo neustále blížil a dupal těžkými boty o podlahu. Bylo to dost strašidelné.

Ikona diskutujiciho Nasgol 2012-09-28 10:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

JÁ toi slyšíííím TAKÝÝÝÝ!!! :D

Ikona diskutujiciho Aran 2012-09-28 10:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak mě v jednom uchu píská a v druhém hluboce hučí :D. Je to "signalizace" připojení na Vyšší realitu (jak to jenom napsat rozumně?)

Ikona diskutujiciho Jana 2012-09-28 10:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-28 12:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento zvuk s najvačšou pravdepodobnosťou neexistuje, ale tvoríme si ho sami,  keď mozog uvedieme do stavu zníženej činnosti, ako pri meditácii. Potom je ešte jedna teória, podla ktorej sa teraz nachádzame na konci jednej doby, a astrálny svet sa pred nami zatvára, už neni možné astrálne cestovanie, síce sa do astrálneho sveta dostanete, ale potom, keď sa z astrálu vrátite, vám hrozí nebezpečie, je pravdepodobné že sa vám stane smrteľná nehoda. To by vysvetlovalo prečo je tento zvuk fenomén poslednej doby, je to varovanie, že s astrálnym svetom nieje niečo v poriadku. – To som niekde počul, čo myslíš Alue, je ac ešte bezpečné? Podla mňa je to s tou nehodou, čo sa stane tým čo budú astrálne cestovať blbosť.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-28 12:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Ano, někdy to jakoby táhne úplně mimo realitu… 🙂

Ikona diskutujiciho Jochi 2012-09-28 14:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Také tento zvuk slyším od malička a také je pořád stejný, ať se děje cokoliv. V dětství, každý večer před usnutím, se před "mým zrakem" rozprostřela jakoby hvězdná klenba z různobarevných jasně svítících bodů, hvězdiček. Nezáleželo na tom, mám-li oči otevřené či zavřené. Dnes se to již samo neděje, ale mohu si to kdykoli vyvolat. Bylo a je toho ještě víc, ale nemá myslím cenu to popisovat. Každý to máme trochu jinak. Podstatné je, že jde stále o stejnou energii – energii Zdroje (chcete-li Boha). Buďme šťastni, že ji cítíme a s pokorou si ji stále více a více uvědomujme. SAT ČIT ÁNANDA (být vědomě šťastni) :-)

Ikona diskutujiciho Robert 2012-09-28 15:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Tak já vidím úplně to samé. Před týdnem jsme s přítelkyní šli na procházku se psem a lehli si na chvíli do trávy a koukali na nebe. Oba jsme ty jiskřičky i poletující šedivé skvrny viděli. Ty skvrny vidím už od dětství, vypadají jako tlusté nudle s kulatou bambulkou na konci. Když je začnu pozorovat, odplují někam mimo dosah očí a objeví se nové. Nevím co to je, ale vždycky jsem si myslel, že se jedná o nějaký optický klam, nebo oční vadu. A přesně jak popisuješ, slyším skoro pokaždé při usínání lidské hlasy, ale ty věty nedávají žádný smysl. A šum v uších mám taky, když je úplné ticho. Ale nevím, jestli to není třeba nějaká porucha sluchu z hluku z práce, nebo z hlasité muziky. Možná by s tím mohl souviset tenhle článek: http://transformace.info/index.php?option=com_content&view=article&id=803:kryon&catid=37:pijata-vnitni-cestou&Itemid=128

Ikona diskutujiciho Daniela 2012-09-28 15:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky to slyším. Podle mě to slyší každý, ikdyž se třeba mýlím, i ty holky, které řekly, že to neslyší. Tak si třeba představovaly něco jiného, protože tohle ignorují, tak je to ani nenapadlo. Přes den to nevnímám, venku zpívají ptáci, všude se něco dělá a tak. Nebo přemýšlím a tak je to potlačené do pozadí. Před spaním ale, když se zamyslím, je to silnější. Večer je vždycky větší klid. Kdysi jsem myslela, že jsou to "rádiové" vlny – jak jsou všude vysílače a přijímače a tak… Ale pak mi kamarád řekl, že když se do toho zaposlouchal, tak se mu podařilo AC. Proto myslím, že je to nějaké napojení na zdroj.

Ikona diskutujiciho vlaďka 2012-09-28 17:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Občas sleduji Alue Tvoje stránky. Moc se mi líbí. Dnešní téma mě zaujalo, protože mám podobný problém. Můj zvuk ale není šum vysoké frekvence. Naopak, to co slyším jsem si osobně pojmenovala-rozhovor, z něhož slyším jen jednu půlku. Zvuk je velmi hluboký, rezonuje uvnitř hlavy a co je nejzajímavější je přerušovaný. Není v tom žádná pravidelnost.Z počátku jsem jej slyšela jenom večer a pouze zde doma. Teď už hovoří celý den a když se ztiším, tak jej slyším téměř všude. Ale jsou místa, kde zvuk opravdu není slyšet. Zatím jsem nepotkala nikoho, kdo by měl stejný zvukový vjem. Třeba se na Tvých stránkáchněkdo objeví. Moc děkuji za zveřejnění. Vlaďka

Ikona diskutujiciho hmm 2012-09-28 19:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tez jej slysim ale muj je velmi vysoke frekvence a kdyz se do nej zaposloucham tak je to nekdy na zblazneni.

Ikona diskutujiciho Saila 2012-09-28 19:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ty jiskricky co vidime proti dennimu nebi taky jsem si myslela ze to jsou nejaky energie ale zkusila jsem se na ne vic soustredit a je to skutecne v oku pohybuje se to zaroven s okem stejne tak ty siroky nudle apod….

Ikona diskutujiciho Luz 2012-09-28 20:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: [15]: To, co popisujete,  jsou tzv. zákalky (pod tímto názem se o tom dá dočíst v češtině anebo v angličtině "floaters") ve sklivci oka (průhledné nebo šedivé nitky nebo kulaté útvary viditelné proti obloze, když je hodně světla, nebo proti bílé zdi apod. V různé míře je má docela hodně lidí, není to nebezpečné pro zrak a jeho funkci, ale podle toho, co jsem o tom četla, se toho nedá zbavit, jen si na to zvyknout.

Ikona diskutujiciho svetlo 2012-09-28 21:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky!Je mě 44 roků a už asi 10 roků po velice zajímavém vzestupu(je to na dlouhé vyprávění) žiji v podstatě v šíleném rambajsu,který se odehráva v mém mozku.Pouhým okem vidím okolo sebe silné modrofialové světlo.V podstatě můžu říci že ten vinitřní rambajs(vysoká aktivita mozku) je defakto 6 dB nad hladinou citlivosti sluchu.Vím co to je,vím proč toje,ale tento krátký sloupeček nestačí a navíc bych musel používat velice složité pojmy.Hlaou se mi nehoní žádné myšlenky,zádné pojmy,žadné cíle -jen te obrovský rámus.Jsou to v podstatě všechny frekvence od 0 Hz do 800 kHz.V tom spoktru nesmí existovat žádná díra-jinak je to nemoc.Většina lidí pracuje jen s frekvencemi cca do 50 Hz.Exstuje to a pokud se člověk ztiší začne to vmímat,pokud se člověk plně transformuje a otevře -bude žít v rámusu.Je to známka vysokého přísu kosmické energie,o tom že běží čakry na plno 24 hodin denně se nezmiňuji-to je samozřejmé.Téměř vůbec nespím a nejsem unaven.

Ikona diskutujiciho Byllinkář 2012-09-28 23:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdy slyším něco podobného, ale nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost. Když se na to ale zaměřím, slyším to. Zkusím, jestli to nějak můžou ovlivnit bylinky, pak dám vědět, jsem zvědavej 😉

Ikona diskutujiciho Eileen 2012-09-29 00:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, já to také slyším, pokaždé když se zaposlouchám. Před spaním to bývá silnější nebo i někdy během dne se to najednou zesílí.

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2012-09-29 00:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky občas slýchávám šumění. Ale jen občas. Tak jednou za dva až tři měsíce? Asi má napojení slabé.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-29 11:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Pravda, pokud vidíme energii, nesmí se to hýbat podle toho, kam se podíváme. Když to následuje náš pohled, je to binec na oku, nebo ,,zákalky", o kterých píšeš.

Ikona diskutujiciho Byllinkář 2012-09-29 11:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:: Měl jsem úplně stejný "problém(?)", plující nudle skutečně energie nejsou =), ale souvisí se zdravotním stavem. Může to znamenat chronické oslabení ledvin (k doktorovi nechoď, nic ti  neřekne) nebo vada oka (mám krátkozrakost, ale léčím si ji). Skvrnky začaly mizet poté, co jsem si podle kyvadla namíchal bylinky na ledviny a zároveň v tu dobu jsem začal s očními cviky. Ať to vyřešilo cokoli, zmizelo to.

Ikona diskutujiciho Mil 2012-09-29 12:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

I já to slýchám, myslím že je to hlavně v mometě kdy se vědomně sklidním, takže při práci ale nejvíc když si lehnu do postele při meditaci a tak… Mám dvě děti ty když hrají s manžel nějakou hru ve vedlejší místnosti řvou doscela dost ale já ten hluk jako by ignoruju, odstřihnu se od něj potlačím jde jako by mimo mně když chci chvilku meditovat… slyším to, tohle hlučné ticho v uších…

Ikona diskutujiciho eL 2012-09-29 20:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tedy, lidi, když jsem psala tento dotaz, tak jsem ani netušila, že je tolik lidí se stejným "problémem". Moc mě potěšilo, že vás tu je tolik. 🙂

Ikona diskutujiciho Arriane 2012-09-30 19:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]:No já nevím, ale když jsou pokaždé na jiném (nebo is tejném místě ale jiného) místě jiného tvaru.

Ikona diskutujiciho myší královna 2012-09-30 22:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to slýchávám taky, ale vůbec v tom nevidím něco božího. Strašně mě to štve, obtěžuje a ničí… Občas je to tak silné, že se mi chce brečet, připadám si jako šílenec. Asi budu muset zajít na ušní.

Ikona diskutujiciho myší královna 2012-09-30 22:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Kujiiii, já odmala přemýšlím co to je :D

Ikona diskutujiciho Jura 2012-10-01 07:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přestože si myslím, že člověk, je bytost duchovní, tak v tomhle případě vás, všechny tady, musím zklamat. Pískání, se opravdu objevilo, před cca 4mi lety a píská nám celá republika. Potíž je v tom, že tak vysoké frekvence slyší, mým odhadem, jen 1-2% lidí. Přestože mám inženýrský titul, z oboru elektrotechnologií, neznám fyzikální princip, který zajistí, tak efektivní přeměnu, elektrického signálu, na mechanické kmitání… které je pak slyšet. Jako elektrický signál, je jej možné pozorovat na obrazovce, přesného osciloskopu. Vyfotit jej však není možné, protože tento signál není nijak synchronní, se sítˇo vým kmitočtem, takže obrázek, na osciloskopu, nejde zastavit. Toho pochopitelně zneužívají rozvodné závody, protože by to jinak, museli řešit, jako reklamaci. Musím říct, že první cca 1 rok, co se to objevilo, to zesilovalo občas tak, že z toho bolely ušní bubínky (pracoval jsem u radarů, na letišti a ani pár metrů, od startujícího proudového letounu, mě nikdy tak ušní bubínky nebolely). Později jsem využil, svých kontaktů na ČEPS, který, jak se ukázalo, je původcem. Využil jsem, svou "metodu naivního dítěte", když jsem se dozvěděl, že se pravděpodobně jedná o x.25 sítˇ, pro řízení a zeptal jsem se, jestli bych tím nemohl řídit, třeba Vltavskou kaskádu …anonymně a na dálku :-) …teprve jim došlo, že si tak může (skoro :-) ) kdokoliv "vypláchnout" celou Prahu. Povodně, v r.2002, by proti tomu, byly brnkačka… a oni ho nikdy neidentifikují!!! …tak to ztišili  …asi to začali filtrovat na VVN trafačkách  …a to jsem po nich chtěl   :-)    …ale slyšet je to pořád. Dobrá zpráva, pro "netopýry", jako jsem já je, že letos jsem byl v Bulharsku a taj je svět ještě v pořádku  …tam nepíská   …ne že bych chtěl někoho, k něčemu nabádat  :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2012-10-01 08:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[32]: Juro, děkuji ti za velice zajímavý příspěvek, ale nemyslím si, že ses trefil do černého. Já ten šum slyším celý svůj život, což nesedí s tím, že je to poslední 4 roky.

Ikona diskutujiciho Ilíriel 2012-10-01 21:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: [15]: Ty jiskřičky už jsem taky viděla, dvakrát. Poprvé mě to dost vyděsilo, protože jsem si myslela, že mi z přemíry práce na počítači oči vypověděly službu. Podruhé už to bylo lepší, ale i tak jsem se je snažila "rozehnat" a nějak jsem si je neprohlížela. Hlavně proto, že jsem při tom vždycky na chvíli přestala vidět okolí a viděla jsem jen světle šedou mlhu a ty jiskřičky. Měly nádech do modra a fialova a lítaly hrozně rychle, asi jako když se rojí včely. Přítel je nezávisle na mně viděl taky, úplně jinde a nejspíš i jindy.

Ikona diskutujiciho Carmilla 2012-10-07 18:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravim :). Ja se priznam, ze zadny sum, bouchani ani piskani neslysim, ale jiz nekolik noci se mi stalo, ze jakmile jsem zacala usinat slysela jsem hadku. Nerozumela jsem slovum, ale vedela jsem presne kdo mluvi (ma matka…). Krici … V takovem okamziku usinani se okamzite proberu do plne bdelosti, ale to na frekvenci toho hlasu nic nemeni….slysim to i pote. Sama jsem si to oduvodnovala tim, ze mamu slysim kricet na tatu tak casto, ze si to mozna muj mozek zapamatoval a ted to jen nejak reprodukuje, ale problem je v tom, ze ja to slysim usima a je to dost silne. Kdybych to mela jen v hlave tak to neresim, ale ja kvuli tomu mnohdy nemuzu usnout. Kolikrat jsem musela vyjit ven z pokoje a presvedcit se, ze vsichni opravdu spi…Ted vim, ze tu hadku slysim jenom ja, ale nedokazu si vysvetlit proc se to objevuje jen kdyz vsichni ostatni usnou….Posledne jsem to utlumila jen polstarem na hlave…Dalsi dukaz toho, ze to prichazelo skrze me usi.

Ikona diskutujiciho dapler 2012-10-10 07:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Andělé? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2012-10-10 09:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: To je vyloučeno. Slyším to celý svůj život a pohybuji se ve velice tichém prostředí, nechodím na koncerty a když je hluk, zacpávám si uši i při tom, co jiní lidé v pohodě snesou. Tohle vysvětlení ani trochu nesedí.

Ikona diskutujiciho anonym 2012-10-29 20:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě to jsou rádiové a vlny…zvířata to také slyší. Šílí z toho. Některým to dokonce narušuje orientační smysl.

Napsat komentář: mariankosnac Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek