Uvedení pomluv z blogu myslenkyocemkoli.blogspot.com na pravou míru

25.4.2022 v Aluška.org 185

Stálí čtenáři si jistě vzpomenou, že jsem v minulosti občas přebírala články z blogu, který je jmenovaný v nadpise. Podmínkou pro přebírání obsahu bylo uvedení autora, zdroje a nezasahování do obsahu. To jsem vždy respektovala. Měla jsem za to, že lidé, kteří tento blog tvoří, přestože je neznám, jsou normální a slušní. To se však změnilo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že ohledně mého webu na zmíněném blogu vyšla pomluva. Na daný blog se nevím proč dostal jakýsi senior co si říká Wenca, používá přezdívku MUDRland ale ve skutečnosti žádný vysokoškolský titul nemá a doktorem také není. A tento Wenca vydává blogy o všem možném, kde si hraje na odborníka.



Před časem zavítal i sem a naplival na moji práci, načež jsem ho rázně odeslala kam patří. Bylo mi z jeho strany oznámeno, že „na mě také dojde“, což považuji minimálně za velmi podivné chování, neboť jsem tomuto člověku nic neudělala, vůbec jej neznám a nemyslím si, že by můj obsah duchovního rázu měl důvod někoho dráždit. Pokud ano, zřejmě má dotyčný člověk velký problém sám se sebou. Na to se jmenovaný senior zřejmě velice urazil a jeho jed v něm vzkypěl natolik, že se rozhodl, že moji práci pohaní stůj co stůj, a je jedno, že se jedná o naprostou koninu. (Takhle vypadá)

Vzhledem k tomu, že mě v uplynulé době přestalo bavit nechat do sebe a své práce nezaslouženě či beztrestně kopat od kdejakých budižkničemů které vyvrhnou temné hlubiny internetu, rozhodla jsem se, že se k tomuto obvinění veřejně vyjádřím a uvedu je na pravou míru. Jsem-li z něčeho nepravdivě nařčena, mám právo se vyjádřit.

Na blogu, který jsem do nedávné doby považovala za slušný a kvalitní, vyvěsil jmenovaný nasupený senior následující prohlášení:

„Zmínil jsem klanové korporace. O jedné z nejmocnějších je toto video. Tato korporace se ve světě miliardářů snaží budit dojem „socky“, protože na rozdíl od mnoha miliardářských rychlokvašek, si za 300 let nedokázala vydělat ani jednu miliardu. Protože si ale značkuje svá teritoria, podobně jak kocour nebo pes, dají se v seznamu státních vlajek vyhledat státy, ve kterých má silnou pozici. Všimněte si Kazachstánu. Jeho hlavní město Astana (přesmyčka satan a), nyní Nur-Sultan, je vystavěno s prvky globalistických symbolů. Bohužel se mi nepodařilo najít článek, který tuto architekturu podrobně popisuje. (Ale zkuste hledat sami.)
Když pominu to, že těmi samými barvami svítí i moje meteorologická stanice, stejně jsou vybarveny bundy mých vnuků, a dokonce i moje pracovní rukavice, jsou i na této vlajce. Aby toho nebylo málo, jsou tyto barvy i na těchto vozech. V době zavádění takto označených vozidel se hodně lidí zabývalo podobností s tímto symbolem.  A kruh symbolů se uzavírá těmito uniformami, které přebírají barvu této uniformy.
Z řeči barev a symbolů vyplývá, že naše státní politika směřuje do období 1939 – 1945.
Tyto barvy mají i některé dezinformační weby (tadesco, aluska). Dezinformační charakteristiku splňují dokonale, protože jejich informace si vzájemně odporují, což je naprostý unikát. Za dezinformační označují média hlavního proudu ty weby, které přinášejí jiné informace než ony samy. Pokud se ale pozorně začtete do obsahu těchto dvou výtečníků, zjistíte že přinášejí za vlasy přitažené hovadiny, anebo si některé zprávy vzájemně odporují. 

Po proklikání odkazů zjistíme, že dotyčný senior Wenca poukazuje na vlajky, které mají modro-žlutou barvu, na vozy a uniformy policistů, které srovnává s německými nacisty a to celé potom hází do jednoho balíku s mými webovými stránkami a snaží se tím vyvolat dojem, že snad s tím mám něco společného. Protože mám logo v podobě sluníčka a protože mám design s motivem oblohy. Dává to smysl, slunce patří na nebe a jelikož mám logo v podobě slunce už asi od roku 2009, jiný motiv by se sem ani nehodil.
Opravdu jsem pouze díky designu svých stránek v očích tohoto blba srovnávána s nacisty? Nebo s Ukrajinou? Nebo s policisty? To třetí by mi nevadilo. I když to vůbec nedává smysl. S ničím z toho – kromě policie, které děkuji za to, že tu pro mne vždy byla a pomohla mi když mi bylo nejhůř – v žádném případě nesympatizuji.
Pokud skutečně Wenca ve všem, co má modro-žlutou barvu vidí nacismus, tak nelze konstatovat nic jiného, než že má těžkou psychózu, nebo zblbnul ze zpráv a měl by urychleně vyhledat péči odborníka.

Dále je stránka Aluška.org nařčena z toho, že je prý „dezinformační web“. Čtenářům to jistě není potřeba vysvětlovat, ale pro jednoho idiota, který zřejmě tento web nečte a jeho obsah nezná, zdůrazňuji, že Aluška.org není politický web, nedělá zpravodajství a tudíž ani ze své podstaty a druhu obsahu nemůže šířit dezinformace. Aluška.org uveřejňuje mnoho spirituálního obsahu, zajímavostí, záhad, nebo neobjasněných úkazů, případně překládá všelijaké netypické teorie, či málo známé objevy. To by se však mohlo označit maximálně za konspirace, nebo věci, které nemají základ ve vědě. V žádném případě však Aluška.org nevyznává žádný politický směr, žádné náboženství a už vůbec nesympatizuje s žádnými extremisty.

Dále si NEdoktor Wenca hraje na odborníka, kdy prohlašuje, že se na něj nějací lidé obrátili s dotazy ohledně těchto překladů:

„Za velmi nebezpečnou dezinformaci považuji tuto. Kontaktovalo mne poměrně hodně lidí, kteří se zcela vážně ptali na Med Beds. Čekají se svými zdravotními potížemi na Spasitele – Med Beds, namísto toho aby zdravotní problémy řešili včas, dřív než se z malého problému stane velký. 
K rozpoznání že je tato zpráva vylhaná, stačí rada „sledujte cestu peněz“. A protože je používání Med Beds údajně zdarma, tak neexistuje ani cesta peněz a tím pádem neexistuje ani Med Beds. V tomto světě není zdarma nic. Tuto skutečnost kontruje Pjakinova poučka, „sýr je zdarma pouze v pastičce na myši“. 
Tady vidíme, co všechno nám napoví barvy a symboly. 
Žádný zdravotní Spasitel nepřijde.

Veškeré články, které o MedBeds na českém internetu jsou, pocházejí z překladů a neustále je opakováno, že technologie NENÍ v tuto dobu k dispozici. Ne, nemáme ji. Zatím. Kdo má zdravotní problémy, má se léčit nyní dostupnými prostředky a nečekat na technologii, o které se sice data dostala na veřejnost, ale nevíme, kdy bude. To bylo mnohokrát zopakováno. A článků o úžasné technologii, která je sestrojitelná, patentovaná, roky vynalezená, ale z různých důvodů není dostupná lidem, zde bylo mnoho. Pouze dělám svoji práci, kdy přináším překlady o objevech a zajímavých technologiích.
Opakuji to znova: Není to k dispozici, nestojí to žádné peníze, není slíbeno kdy to bude, nikdo to neví. Tudíž se nejedná o žádnou dezinformaci. Wenca není žádný odborník, MedBed v životě neviděl (v životě ani neuvidí s takovým přístupem) a není v žádné pozici, kdy by měl možnost nebo právo tyto věci hodnotit. Jednoduše o tom nic neví, ani tomu nerozumí a dělá ze sebe akorát důležitého. Proč by se na něj, jako amatéra, co o tom nic neví, ani není doktor, někdo měl obracet? Je to nesmysl.
O to vtipnější je fakt, že Wenca ZDE inzeruje článek, kde zve lidi na seminář, kde hodlá lidem radit ohledně jejich zdraví. Upozorňuji na fakt, že nelékař nesmí poskytovat poradenství v oblasti zdraví. Osobně je mi to jedno, ať si lidé chodí pro rady kam uznají za vhodné, každý má právo – přestože naše zákony to popírají – vybrat si kým a čím bude léčen. Poukazuji na to v souvislosti s jeho prskáním na MedBeds, kdy on jako neodborník bez příslušného vzdělání poskytuje zdravotnické poradenství, zatímco na mé neškodné překlady o technologii MedBed plive a označuje je za dezinformace. Tak by si měl první zamést před vlastním prahem.

V diskuzi pod článkem nevalné úrovně se pak můžeme dočíst:

„Tadesco přebírá články o Med Beds od https://aluska.org/ Aluška v jednom z článků o Med Beds uvedla, že zázračnou léčbu má pod palcem společnost Rand. Když jsem vznesl do diskuze otázku, zda tato společnost je identická s touto https://www-rand-org.translate.goog/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc a zda si opravdu myslí že by tato společnost něco provozovala zadarmo, proměnila se Aluška v uzlíček nervů a nevybíravě mi vynadala tak, že by se i dlaždič začervenal. A za trest jsem navíc dostal ban.
Podobně dopadli někteří moji známí. Jejich nepohodlné otázky se zásahem admina do diskuze vůbec nedostaly. Inu, globalisté mají pro každého něco. Disponují celou plejádou bohů různých povah, materialistických marxistů, dutozemců a různých „vědců“, kteří za granty vymýšlejí šílené teorie, od gravitační fyziky až po pohádky o tom, jak jedna desetitisícina kysličníku uhličitého navíc v ovzduší, otepluje celou planetu.
Tadesco a Aluška jsou určeny pro čtenáře s kaleidoskopickým viděním světa, za účelem jejich deaktivace, v naději příchodu nějakého spasitele (Trump, Putin, SHAEF, Med Beds, mimozemšťani, duchové a jiné entity). Hlavně aby dav zůstal statický a nepodnikal žádná opatření vedoucímu k nezávislosti na státně nadnárodním systému.
Tak jak svého času hrstka Angličanů přítomných v Indii, ovládala mnohem početnější indickou populaci, tak lidstvo jako celek ovládá hrstka konceptuálně znalejších lidí. MUDrland Wenca“

Větší nesmysl si vymyslet ani nemohl. Aluška.org je od samého počátku nastavená na principu přebírání odpovědnosti za svůj život a na probouzení se ze systému. A nevím jak vy, ale já na spasitele určitě nečekám. Celé roky pořád píšu, že chceme-li konstruktivní změnu společnosti, musíme se tou změnou stát my sami.

Wenca o mé práci vůbec nic neví. Ale lhát, to mu trapné nepřijde. V žádném z překladů, které se týkají tématu MedBeds, není jmenována SPOLEČNOST RAND. V jednom z prvních článků je zmíněno, že se o technologii MedBeds zajímá (či ji obecně zkoumá a poskytuje o ní data) jistý Jared Rand, fyzická osoba, nikoli společnost. Tento pán by měl údajně chtít zprovoznit tachyonovou komoru a také by chtěl provozovat MedBeds. Když jsem však dotyčného ověřovala, nenašla jsem u něj žádné nové poznatky, pouze videokonferenci na youtube s dokumentem který jsem už přeložila dříve a na jeho webu také nic nebylo. I o tom jsem v dalších pokračováních čtenáře informovala.
Zmíněný článek (tu je odkaz) jsem však dohledala a v diskuzi skutečně můžeme najít následující Wencovy příspěvky:

„MUDrland Wenca 2022-01-14 06:36:09 Odpovědět
Alue, v článku zmíněná společnost RAND je identická s touto? https://cs.wikipedia.org/wiki/RAND_Corporation
https://www-rand-org.translate.goog/research.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

MUDrland Wenca 2022-01-18 19:16:17
Děkuju za souhlasné mlčení. Tím je řečeno vše.“

To znamená, že senior Wenca našel na internetu společnost, která se jmenuje Rand a která se o MedBeds zjevně vůbec nezajímá. Což je na první pohled zcela evidentní. Ostatně tato společnost sebe samu popisuje následovně: ,,RAND Corporation je výzkumná organizace, která vyvíjí řešení problémů veřejné politiky, aby pomohla učinit komunity po celém světě bezpečnější, zdravější a prosperující. RAND je nezisková, nestranná a oddaná veřejnému zájmu.“

Je to stránka zabývající se zpravodajstvím. Dává tedy smysl, že Wencovi na tento nesmysl nikdo neodpověděl, jelikož byl zcela mimo mísu. Jinými komentáři mě milostpán neobohatil. To se stalo v lednu.

Připomínám, že Wenca dneska tvrdí, že: ,,… zda si opravdu myslí že by tato společnost něco provozovala zadarmo, proměnila se Aluška v uzlíček nervů a nevybíravě mi vynadala tak, že by se i dlaždič začervenal. A za trest jsem navíc dostal ban.

Přitom jeho oba komentáře na webu jsou veřejné, nikdo ho nebanoval, nemazal a nikdo na jeho nesmysl ani neodpověděl. Zde vidíte, že je Wenca prachsprostý ubohý lhář, kterému není trapné vymýšlet si o mně hlouposti, aby mě pak mohl na internetu ponižovat. Myslete na to, až o mně někde budete něco číst. Asi takovou mají pomluvy výpovědní hodnotu. Naprosto nulovou. Wenca však není jediný usvědčený lhář, který se pokouší s čtenáři manipulovat a namluvit jim o mně, že jsem špatná, nebo nervově nestálá. Nic na mě nemají, ale tak moc mě chtějí poškodit, že si prostě vymýšlejí.

MichalB, další autor zmíněného blogu, si pak v diskuzi přisadil následovně:

MichalB 18. dubna 2022 15:47
S Alue i Marným máme osobní a taktéž negativní zkušenosti, ale osobně si netroufám tvrdit a ani si to nemyslím, že by jejich role a weby vznikly za „účelem deaktivace čtenářů s kaleidoskopickým viděním světa“ nebo s jiným protilidským účelem. Prostě, stejně jako třeba já, žijí v nějaké své bublině (světonázoru) a veřejně ho prezentují.

… Oni měli spoustu možností se vyjádřit. Já i moji známí jsme je mnohokrát upozorňovali na protimluvy. Jejich postojem bylo smazání nebo nezveřejnění příspěvku, ignorace mailů, anebo sprosté nadávky, jak jsem zde už psal o Alue.“

 

Zajímavé je, že o ničem takovém nevím. Na to jsem se rozhodla, že si ověřím o co jde, jelikož mi absolutně není známo, že bych se nějakým způsobem provinila a oslovím správce webu – ať je to kdo je to – a požádám je o vysvětlení a zjednání nápravy. Přikládám níže vzájemnou korespondenci, nad kterou zůstává rozum stát. Ukázalo se totiž, že nejenom je obvinění Michalovo naprosto lživé a křivé, ale ještě mě navíc zcela bezdůvodně nevybíravým způsobem urážel. Dokonce na mě machroval, že jsem srab, protože nepřistupuji na jeho nabídku hádat se s potrhlým seniorem Wencou v jeho diskuzi a vyčetl mi moderování mých vlastních diskuzí, zatímco se ukázalo, že on sám silně cenzuruje jakékoli kritické příspěvky na vlastním blogu. To je tak, když někdo dělá machra. A zatímco na mě byl po e-mailech takto sprostý, v diskuzi dále předstírá, jaký je svatoušek.
Žádné maily neignoruji, dokonce občas odpovím i na ty sprosté.

Opravdu mě nebaví nechat se urážet, nechat na sebe plivat a poslouchat vylhané pomluvy. Já že jsem sprostá? Zde jsou autoři zmíněného blogu ve svých skutečných barvách. Takto odporně se chovají, když si myslí, že to nikdo další neuvidí:

Maily. Dne: 19.4.2022

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,
Byla jsem upozorněna čtenáři na údajné pomluvy o mně na wašem webu. Jedná se o tento článek:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2022/04/cekani-na-spasitele.html
Žádám vás o vysvětlení, proč mě spojujete s Ukrajinským konfliktem (resp. proč uveřejňujete tento Vencův nesmysl) a proč mě označujete za „dezinformační“ web? Já se politice vůbec nevěnuji, zpravodajství také nedělám, o Ukrajině nic nepíšu, ani o Putinovi a své barvy mám na webu tradičně již přes deset let, možná více. Kvůli tomu, že vedle je nějaký spor, rozhodně nebudu firmě zadávat nový design, aby v tom někdo náhodou neviděl symboliku.

Taktéž jsem si všimla komentáře MichalaB, který tvrdí, že má se mnou osobní a špatnou zkušenost… já ale žádného Michala neznám, už vůbec ne nějakého co by měl příjmení začínající na B. Proč má potřebu mě takovým způsobem pomlouvat? Nic jsem mu neudělala, vůbec ho neznám.

Čtu váš web už mnoho let, měla jsem ho velice ráda, pravidelně jsem se na něj vracela a mnoha lidem jsem ho doporučovala. I jsem vám vloni posílala nápad na překlad (bez odpovědi). Vůbec nechápu, co proti mně a mé práci máte, proč ji haníte? Píšu stránky zabývající se duchovní tématikou, podnikám legálně, slušně a komu můžu, tomu pomůžu. Speciálně v dnešní době, která je tak složitá a těžká, bych očekávala, že budou lidé držet spolu a ne že se budou takto napadat. Mimochodem Venca, který je autorem těchto nesmyslů, je tam vecpal z toho důvodu, neboť mě nedávno urážel na mém webu. Na to jsem se ohradila a zřejmě v něm zůstal jed, který poté potřeboval za každou cenu nacpat do nějakého článku, takže se tímto způsobem vyventiloval.

Žádám vás, abyste tento obsah z vašeho webu odstranili.

s pozdravem
Alue

odpověď správce blogu myslenkyocemkoli.blogspot.com:
Zdravím
Onen MichalB jsem já. Chápu, že si mě nepamatujete. Komunikoval jsem s vámi před cca 10 lety přes mail a úplně mi to stačilo. Jen proto, že jsem se zeptal na jakýsi rozpor v textu, jste se do mě pustila, jen to řinčelo.

Žádat o smazání textu? Si děláte srandu, že jo? Kdysi jste na svém blogu uváděla hojně naše texty bez uvedení autora, které jste sice převzala z jiných webů, nicméně původní zdroj jsme byli my. Když jsme vás žádali o uvedení správného zdroje pod texty nebo o jejich smazání, protože podmínkou sdílení našich textů je uvedení bez změn a ozdrojování, opět jste se chovala, jak utržená od řetězu a s prominutím, jste se na to vy….a a přestala komunikovat.

Neříká se: “ jak se do lesa volá,…“?

Máte-li snad cokoli k uvedenému textu, máte možnost se vyjádřit v diskuzi pod ním. Samozřejmě za předpokladu splnění podmínek daných pro diskuzi (jsou uvedeny pod oknem s komentáři)

S pozdravem
MichalB

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,

Proč lžete? Někdo vám snad čte přes rameno a hledáte způsob, jak ospravedlnit své jednání?
10 let starý mail nelze nijak ověřit ani vyvrátit, to je bezpředmětné. Takže nejde o vaši zkušenost a už vůbec nejde o zkušenost osobní. Nikdy jsme se neviděli, nic jsem vám neudělala, ale někdy před deseti lety jste pravděpodobně podle vašeho tvrzení ode mě dostal nějaký mail, který se vám nelíbil – a za to mě pomlouváte? To je vtip? Tak málo vám stačí, aby vám devatenáctiletá holka napsala něco co raní vaše ego a po deseti letech to ventilujete takovým způsobem?

Převzala jsem z vašeho webu řadu článků a VŽDY jsem zdroj uvedla, stejně tak i autora. Můžete si to zkontrolovat. Nikdy jsem vám žádný autorský text nezapřela, naopak jsem vám dělala ráda reklamu. Nikdy jste mě nekontaktovali ohledně toho, že by tam byl nějaký problém, nebo že byste chtěli nějaký zdroj opravit. Na správné zdrojování jsem si vždy dávala pozor a podmínky vašeho webu jsem respektovala. Jediný způsob, jak si takovou situaci vysvětlit je, že možná váš mail šel do spamu takže o něm nevím, ale nikdy jsem od vás žádnou takovou zprávu nedostala a už vůbec nechápu proč bych vás měla písemně urážet za požadování opravy zdroje. Chyby se občas stávají, to je úplně normální. Podobné situace se mi v minulosti párkrát staly a vždy jsem je řešila se snahou vyhovět, nemám důvod být na někoho sprostá kvůli takové maličkosti, kdy jde o pouhou úpravu několika písmenek na konci textu.
Takže vás žádám o kopii zpráv, které tvrdíte, že jsme si vyměnili. Chci to vidět.

Naopak jsem to já, kdo je vámi napadán a komu Venca leze na web a uráží mě. Trvám na tom, že jsem vám nic neudělala, o žádné korespondenci nevím a veškeré články, které jsem od vás kdy převzala, jsem řádně zdrojovala i uváděla autora. Do této doby jsem byla vaše velká fanynka a měla jsem váš web moc ráda, vůbec nemám ponětí o tom že jste proti mě nějak zaujatí a už vůbec nechápu kde jste vzal takové hlouposti o údajné mailové korespondenci mezi námi. Uchovávám veškeré e-maily až do roku 2013 (!!!) a u žádného není uveden váš mail ani blog. Nikdy jste mě nekontaktovali. V příloze přikládám důkaz ze svého e-mailu. U druhé fotky, kde je vidět, že skutečně mám zprávy uložené až do roku 2013, jsem si dovolila zamazat e-mailové adresy. (Za pomoci archivu svých mailů jsem pak v příloze dokázala, že jsem nikdy nebyla kontaktována ze strany správce daného blogu.)

Z této pozice se vás ptám o zamyšlení, proč jste vůči mně útočný a proč říkáte věci, které prokázaně nejsou pravda. Nic jsem vám neudělala a pomluvy na vašich stránkách si nezasloužím, navíc jsou objektivně zcela nesmyslné.

s pozdravem
Alue

odpověď správce blogu myslenkyocemkoli.blogspot.com:
Osobně jsem nechtěl dále ztrácet čas s rozmazleným frackem (tak se totiž chováte, kdykoli vám někdo oponuje), ale dal jsem na Vlabi a přeposílám vám konverzaci, o níž tvrdíte, že nikdy neproběhla.
Osobně si ale myslím, že je to mlácení prázdné slámy, protože vám na té vaší konverzaci určitě nepřijde nic zvláštního. Máme totiž jiná měřítka toho, co je zdvořilost. (Že jsem vás teď nazval rozmazleným frackem není projevem nezdvořilosti, ale upřímnosti)

A to jsem se vás v diskuzi, i když jsem na vás alergický, zastával. Asi jsem tušil, že může přijít tento vřískot. Hold , jsem neponaučitelný.

Zkuste se chovat pro jednou jako dospělá a vyjasněte si to s Wencou v diskuzi pod článkem a neřešte cizí názory na vás se mnou. Jsem ochotný na zkoušku vypnout moderování.
MichalB

Kopie přiložených mailů z prosince roku 2016:

přišlo na mail [email protected]:
Kde já jsem tohle četla? Vypadá to jako můj překlad! Ale asi nebude, když
jsou tu podepsaní Alue a Tomáš Marný a to jsou přece ti zářiví duchovní
lidé, ti by určitě nekradli. :-)))
Vlabi

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,

text byl velice dlouhý, takže jsem z něj udělala seriál na tři díly. do
jednoho se mi nevešel. seznam všech zdrojů – překladatelský i původní +
youtube uvádím ve třetím díle. dívala jsem se, že skutečně jste překladatel
z původního zdroje textu. je toto skutečně důvod, abyste byl na mě tímto
způsobem sprostý? nemyslím si, že bych vám něco udělala a cokoliv se dá
řešit slušně. ve vaší patičce je řečeno, že texty lze přebírat, pokud do
nich člověk nezasáhne. nic jsem vám neukradla a nejsem si vědomá toho, že
bych porušila vaše podmínky o přebírání obsahu. s dovolením nejsem amatér a
umím uvádět zdroje.

s pozdravem
Alue

přišlo na mail [email protected]:
Děvče zlatý, sprostý dopis vypadá o dost jinak, věřte mi. 🙂

Můj ironický tón byl reakcí na Vaši nereakci na předchozí upozornění
majitele blogu „Myšlenky o čemkoli“ MichalaB. Právě proto, že nejsme
amatéři, nedorazy nemůžeme řešit metodou mrtvý brouk. Naším společným cílem
je přece vytváření společnosti, kde se lidé k sobě chovají s úctou a
naslouchají si.

A přijmete-li radu od starší, zkušenější kolegyně, pak daleko efektivnější
je něco jako „mrzí mě toto nedorozumění“ než dětsky ukřivděné „proč jste na
mě sprostý?“ Ale na to Vy jistě časem přijdete sama. I já jsem si musela
projít trním, a tak Vám v tom fandím!

Zdar Vaší práci zcela upřímně přeje
Vlabi

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,
Rozumím tomu tedy správně, že vy nejste skutečný adresát mé zprávy a
překladatel daného článku? Protože ohledně ozdrojování článku tady nevidím
žádné vyjádření – o to mi šlo – . Váš názor na mě jako osobu nebo styl mé
práce mě nezajímal a nic mě nemrzí, protože z mé strany nebylo žádné
pochybení, ani porušení podmínek. Pokud někoho nenapadne samotného, že zdroj
se uvádí až na konci celého textu a musí se mu to extra zdůraznit a
vysvětlit, očekávala bych naopak od vás omluvu za to, že mě zdržujete s
nesmysly v době, kdy se mi to absolutně nehodí a řešíte se mnou věci, které
jsou přece automaticky jasné. A nevím, proč bych tomu měla dávat prostor v
diskuzích, když je to naprosto bezpředmětné. Nashledanou.
s pozdravem
Alue
(konec)

Na toto už nepřišla žádná odpověď. Takže komunikovat přestali ONI a ne já. Z přiložených mailů je zřejmé, že jsem nakonec ani nevěděla, s kým si vlastně píšu, protože to nebyl oficiální mail daného blogu a dotyčný vlastně nic neřešil, jenom se mě pokoušel urážet. Když jsem viděla, že to píše nějaká zakomplexovaná bába, asi jsem uznala, že si zřejmě potřebuje plivnout na mladou hezkou holku a nechala jsem to být. Navíc nebylo co opravovat, zdroje jsem měla.
Ani mi nedošlo, že to skutečně JSOU ti lidi z tohoto blogu! Zkrátka jsem neporozuměla primitivní řeči jejich kmene. Dotyčný pisatel jen přišel s arogantním rýpáním a když jsem chtěla situaci řešit, přišla další arogantní ponižující zpráva, bez normálního vyjádření k věci. A toto jsou lidé, kteří si dovolují o mně psát pomluvy a obviňovat mě z toho, že prý já jsem na někoho sprostá a že prý já odmítám reagovat. Přitom jsou to oni, co mi neodpovídají na zprávy.
Na to jsem tedy dotyčnému Michalovi B. Odpověděla:

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,
Děkuji vám za přeposlání zmíněných e-mailů. Čtu v nich, že mě tam sprostě napadáte (stejně jako v tomto e-mailu) a já se snažím situaci slušně vyřešit a vysvětlit. Zřejmě neumíte s lidmi jednat normálním způsobem. A zatímco já si tuto záležitost ani nepamatuji, vy na mě s ní děláte ramena, jakobych byla špatná, přitom z dané korespondence je jednoznačné, že nevhodně jste se chovali vy. Stejně jako dnes.
Nemám důvod psát něco do vaší diskuze k dané věci. Když chci něco sdělit, napíšu soukromý mail, nebo vlastní článek.
s pozdravem
Alue

odpověď správce blogu myslenkyocemkoli.blogspot.com:
Nikoli že nemáte potřebu psát něco diskuze. Nemáte totiž odvahu jít do přímé konfrontace někde, kde nemůžete druhou stranu umlčet klávesou a pak na ní veřejně chrlit oheň a síru a do diskuze pouštět jen věrné ovečky. To je celé. Lidí se stejnou zkušeností znám víc.
Celou dobu fňukáte na blogovém mailu pro to, co o vás napsal Wenca. Nevím, proč to řešíte se mnou a ne s ním? Kontakt na něj máte. Psal vám mail.
Celá dnešní konverzace působí jako když malé dítě brečí a žaluje, že mu malej zlej Wenca rozšlápl bábovičku.

Sám sobě se divím, proč to vůbec řeším?
MichalB

Alue K. Loskotová za web Aluška.org:
Dobrý den,
Oslovila jsem vás slušně jako provozovatele webu ohledně obsahu, který o mně na vašem webu vyšel. Navíc jsem o vás měla dobré mínění.
s pozdravem
Alue

(konec mailů)

Kdyby náhodou někdo chtěl tvrdit, že ty maily nejsou pravé, nebo že jsem si je upravila tak aby mi vyhovovaly, na vyžádání nemám problém vydat přímé screeny z obrazovky. Protože Já, na rozdíl od téhle ulhané bandy, nemám potřebu nic falšovat, ani si vymýšlet.

Takže si to shrneme. Majitel webu mě odesílá na trolla Wencu ať s ním něco řeším, zatímco je to on, kdo nese odpovědnost za obsah který publikuje a kdo o mně aktivně rozšiřuje pomluvy. Místo, aby věc řešil jako dospělý člověk, chce pořádat v jeho diskuzi kohoutí zápasy a vadí mu, že na jeho hloupá pravidla hry nehodlám přistupovat. Když je postaven do situace, kdy se má ke svému jednání vyjádřit, kope kolem sebe, není schopen normálně slušně jednat a uchyluje se k osobním útokům a nadávkám. Zmíněný e-mail, co mi dle svých slov před deseti lety poslal, mi nedodal vůbec. Předpokládám, že je to další lhaní, nebo byl jeho mail tak odporný, možná i víc než to co zplodila Vladislava B. říkající si „VlaBi“, že mu samotnému bylo stydno požadovaný materiál dodat.
A zatímco do mě po mailech takto kopali, na blogu si dál hrají na slušňáky, kteří velmi dbají na dobré vychování (A mezitím v diskuzi na jejich blogu zmizely všechny nesouhlasné komentáře, které tam ještě předchozí den byly. Jak trapné.).

Michal B:
„Lidi zlatí, to je opravdu takový problém zdvořile se vyjadřovat k textům a názor a hodnocení autora nebo lidí kolem si nechat pro sebe?
V případě textů se vyjadřujete k něčemu hmatatelnému, co je „černé na bílém“. V případě vyjadřování se k osobě autora textů píšete v drtivé většině o někom, koho jste v životě neviděli a doteď ani nevěděli, že existuje. Často ho nemusí dobře znát ani jeho rodiče, ale autor komentáře ví, jak jinak, nejlépe na světě všechno o všech.
UŽ TO NEBUDU OPAKOVAT!!! KOMENTÁŘE, V NICHŽ SE BUDE HODNOTIT AUTOR ČLÁNKU NEBO DISKUTÉR, NEBUDE SCHVÁLEN (jde o osobní rovinu)!!! VYJADŘUJTE SE POUZE K TEXTŮM A TO JEŠTĚ ZDVOŘILE A DŮSTOJNĚ. A KDYŽ TO ALESPOŇ TROCHU PŮJDE, TAK I GRAMATICKY SPRÁVNĚ (není nutně podmínkou, ale bylo by to fajn)!
Náš blog, naše pravidla. Komu to je proti srsti, nechť jde o dům dál.
Toliko ke komentujícím, kteří si stěžují na nepublikování jejich textů.“

„… Každopádně si s Vlabi rozmyslíme, zda do diskuze nebudeme nadále pouštět pouze texty, které se výhradně nevztahují na obsahy článků, pod kterými budou uváděny. Či-li, jak by někdo řekl, zavedení cenzury i na obsahy komentářů (do teď se nepublikovaly pouze ty se závadnou formou a nebo od těch, co mají permanentní ban)“

„… říkám si, co je to asi za člověka, který i přesto, že mu bylo opakovaně řečeno, že zde není vítán a nebude publikován, napíše, že sem bude stejně chodit pod jinými nicky? Víte, asi jsem byl vychován jinak, protože tohle bych si já z morálních důvodů nedovolil. Asi hold jiná měřítka zdvořilosti.
To je jako by soused, který by mě nesnášel, dělal každý víkend doma pařbu pro celou vesnici a já se tam vždycky i přes jeho zákaz vetřel, přestíral, že jsem někdo jiný a pak s mikrofonem v ruce celý večer vykřikoval, co všechno tam má v baráku blbě, kdo se tam nevkusně oblékl, jak má která účastnice hnusný účes a že vlastně celá párty je neskonale mizerná.
Na to prostě musí být určitá nátura a žaludek.
PS: O moje svědomí si starost dělat nemusíte.
PS2: Nepral bych špinavé prádlo takto veřejně, když byste mi své názory na mě napsal soukromě mailem. Takto nemám jak jinak odpovědět.
PS3: A to platí nejenom pro vás, ale i pro zástupce vyspělých vesmírných inteligentních civilizací, který má zřejmě silný šedý zákal nebo problém s psaným textem. A nebo prostě zvysoka kašle na to, co mu kdo říká. Nic jiného mě nenapadá.“

Sranda, že? Jakoby byl MichalB úplně jiná osoba v diskuzi a jiná osoba v mailech. Ohání se morálkou, slušností, zatímco sám nechutně lže a chová se jako primitiv. Celou tuto ubohost pak korunuje zřejmě velmi vzdělaný Wenca, který dále prohlásil:

„Svým článkem jsem narušil obraz světa, kterému věří nekritičtí čtenáři Tadesca a Alušky. Za to se jim omlouvám s podotekem, ať si věří čemu chtějí.
Ostatní bych chtěl upozornit na příklad z přírody. Zvíře které má žlutou barvu je buď jedovaté, anebo si na jedovaté hraje.
MUDrland Wenca“

Posílám Wencovi jedno jedovaté kuřátko, i když vím, že mu to už asi rozum do mozku nenalije:


Mají nějaký důvod na mě útočit? Nemají. Neudělala jsem jim nic a neznám je. Jenomže na světě jsou lidé, kterým ani nemusíte dávat důvod a nemusíte jim nic udělat. Úplně stačí, že jste třeba hezčí, nebo máte víc čtenářů. A už jdou po vás. Stalo se mi to v životě mockrát. Jednou jsem třeba slyšela výtku, že jsem „svině“, protože mám modré oči. Je to jenom taková třešnička na dortu. Ale jednoduše ilustruje to, že všichni lidé, které kolem sebe potkáváme, nejsou normální a nemůžeme od nich očekávat střízlivé uvažování a řešení situací.

Co jsem tímto článkem vlastně chtěla říct. Toto je perfektní ukázka toho, jací jsou ve skutečnosti lidé, kteří o mně, nebo o mé práci, šíří na internetu pomluvy a nakolik jsou jejich údajná svědectví o „špatné zkušenosti“ se mnou, pravdivá. Lžou jako když tiskne. Nic na mě nemají, tak si to vyrábějí. Ale mně, protože jsem tím dotčená, nedá moc práce jejich lhaní odhalit.
Aluška.org je tradiční duchovní webová stránka, která je tu od roku 2006 a zřejmě je trnem v oku silně destruktivním lidem, kteří vidí rudě, když se jim na obrazovce zjeví sluníčko na mráčku a články obsahující slova jako „intuice, znamení, andělé, energie“.

Ráda bych v klidu dělala svou práci. To je přinášet zajímavosti a překlady o přínosných tématech z celého světa. Aniž by mě přitom neustále někdo obtěžoval, pronásledoval, napadal a pomlouval. Vypadá to však, že v dnešní době, kdy se musíme potýkat s takovými typy, co se tu odprezentovali dneska, to není možné. Je to smutné, ale bohužel je to svět, ve kterém nyní žijeme.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Stepparos 2022-04-25 17:10:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdo sú boooží bojovníííci.. a zákona jééého… ⚔️
https://www.youtube.com/watch?v=3052CYBxtRA
Tohle vypadá úplně jako hromadný svatý tažení proti internetovým debilům.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-04-25 17:14:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neudělali dobře. Úplně zbytečně ztratili spoustu čtenářů. Tomu říkám servis, vy někomu napíšete že ho máte rádi a proč jde proti vám a on vás takhle pošle někam. Tak je jasný že ten čtenář s sebou vezme i pár dalších lidí a způsobí odliv. Navíc tahle ostuda celkově strašně snížila úroveň toho blogu. Už se nedá věřit ničemu z toho co tam píšou. Když vidíte jak si cucají ty pomluvy z prstu tak bůhvíco si ještě na ten blog vylhali.

Ikona diskutujiciho Sněžná vločka 2022-04-25 17:16:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Wencu trochu znám. Kdysi měl blog na blog.cz. Byl takovej divnej ale myslela jsem si že to jinak myslí dobře. Ale ne, on je to pomlouvač, lhář a navíc nekvalifikovaný léčitel. Nedá se už věřit ničemu co napíše. Navíc jestli je fakt pravda že je to nějaký autobusák se základkou.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-04-25 17:43:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No je toho dosť a len som to narýchlo prebehol tak len toľko – na ten blog myslenkyocemkoli som síce nikdy nechodil ale viem že existuje – a dozvedel som sa o ňom práve vďaka tomuto Aluškinmu webu pretože ho tu buď Alue alebo niekto v diskusii pár krát spomenul.

Takýmto jednaním škodia majitelia webu sami sebe a ľudí tak akurát odradia. Je smutné že alternatívna scéna je takto rozhádaná, potom z hádok a pomlúv majú všetci zúčastnení nízke vibrácie a divíme sa že sme sa nedostali do zlatého veku.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-04-25 17:50:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože většina lidí co si hraje na duchovno ve skutečnosti duchovní vůbec nejsou, mají to na kšeft aby prodali semináře, ale jinak tomu nerozumí a každého kdo je lepší než oni se snaží zlikvidovat jako svou konkurenci. A navíc mezi nimi hodně jede černá magie. Jediný slušný web je Aluška.org. Zbytek je banda pomatenců až na pár slušných výjimek kterých ale moc není. Takhle dobré weby nejsou ani v zahraničí. Nebo když jo, tak je jich opět poskromnu. Skutečné duchovno je vzácnost. Dneska se z toho dělá modní vlna a chytají se toho podvodníčci.

Ikona diskutujiciho Jenda Benda 2022-04-25 17:53:56
Ikona diskutujiciho
sipka

A nebo když už jsou slušní tak prostě překládají hovadiny jako kámen cintanami, reiki, cobru. Spousta propagace zla a černé magie. Kdybych neměl k dispozici Aluška.org tak bych asi za ty roky na pár podrazů už naletěl. Nikdo před špinavostmi esoteriků nevaruje a nikdo to neřeší, jenom tenhle web.

Ikona diskutujiciho Lumír 2022-04-25 17:54:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně taky Alue několikrát zachránila zadek se svými články. Ani o tom neví, nepochlubil jsem se jí. Ale jsou tu prostě věci ke kterým se jinak člověk nedostane.

Ikona diskutujiciho Drahomíra Lakšáňová 2022-04-25 17:58:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Wenco proč to děláš? Ty si fakt myslíš že světu nějak prospěješ když popliveš výbornou duchovní spisovatelku, která zachránila mnoho lidí? Vždyť ty vůbec její úrovně ani zdaleka nedosahuješ. Nemáš na to pozici abys ji kritizoval. Myslíš si že plivneš a co? Akorát se to odrazí a skočí zpátky na tebe. A tak se stalo.

Ikona diskutujiciho Veverka 2022-04-25 18:23:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vladislavo, jestli tohle čteš, tak slyš. Tohle je pro tebe. Jsem šokovaná tím jak zle se chováš k mladším lidem. Je to pravda že jsi starší? 50 let a více? Tobě život neukázal jak se máš chovat k lidem? Že se bude žena k ženě takto chovat. A ještě starší žena k mladší ženě. Je to nehorázná ostuda co sis tady vysekla. Fakt se za sebe a za svoje pomluvy styď. To děláš starším fakt dobrou vizitku. A co jsem tady zaslechla, že to tady čtou puberťáci? Vladislavo prober se. Už je rok 2022. Vyčpělé staré pomluvy z dob blog.cz nikoho nezajímají a i tehdy byla Alue velice dobrá a slušná. Akorát se po ní pořád vozili nějací smradi. Jako ty Vladislavo. A ještě se tady snažíš obracet na čtenáře a vysvětlovat jim jak to vzniklo. Přitom z toho co jsi sem napsala vyšlo jediné. Alue neznáš, nic ti neudělala a prostě jsi uvěřila pomluvám na internetu protože jsi primitivní a závidíš jí její úspěch a mládí. Takže ses postupem času zradikalizovala a takhle to z tebe dneska vyjelo. Ty děláš jako kdyby se Alue něčím provinila jakoby v té době něco provedla. Neprovedla přitom vůbec nic. Akorát se po ní začali ve velkém vozit páprdi a trapáci. Je to od tebe nechutné že se ji snažíš obviňovat z věcí které neudělala, nezaslouženě ji tady pomlouváš, pliveš po ní a pokoušíš se u ní vzbudit pocit viny za staré křivdy – které ale udělali úchylaci na internetu jí! Ne ona někomu! A ona se má dalších 15 let cítit provinile a potupně za to, že ji někdo pomluvil a poplival? A ty toho takhle nechutně uboze zneužíváš abys podpořila vlastní agendu. Je to hnus. hnus.

Ikona diskutujiciho Jindřiška Řeháková 2022-04-25 18:38:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano. Vladislavu akorát zfanatizovaly pomluvy na internetu a myslela si že s nimi může na Alue útočit. Je to hrozné. Čeho jsou lidi na internetu schopní a jak zneužívají lži aby útočili na nevinné. Že jim není hamba. Vladislava by beztak byla schopná dojít i za 30 let a vykřikovat tyhle pomluvy. Už dejte konečně Alue pokoj a nechce ji v klidu žít a dýchat !!

Ikona diskutujiciho Růženka 2022-04-25 19:13:30
Ikona diskutujiciho
sipka

A jak je to přitom snadné, že. Takové pomluvy může napsat kdokoli o komkoli a pak může dojít opět kdokoli kdo to nemá v hlavě v pořádku, začít toho zneužívat a ještě po deseti letech vám to zkouší nacpat. Nikdo není imunní a může se to stát každému. Nikdo by neměl být ponižovaný za to že na něj někdo kdysi naplival. Vladislava je hrozná osoba, když takto na Alušku neprávem útočí.

Ikona diskutujiciho Akademik 2022-04-25 18:30:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady na tom je vidět, když se pročte článek i komenty, že nejvíc sebevědomě šíří lži právě ti co mají sami máslo na hlavě. To jak tady Vladislava napsala o Alue lež že je nevzdělaná a ještě jí vyčetla s kým se přátelí. Co je jí do toho s kým se Alue kamarádí. To bych čekal od malého děcka ale ne od zralé ženy. A ještě si myslím že je fakt smutné že jsou lidi co ještě dneska Alue pomlouvají a nesnášejí jenom proto že četli pomluvy u Lúmenn a myslí si že to je pravda. I přesto že jim Alue nic neudělala. Že jim stačí tak málo. Nevím jak moc dementní někdo musí být aby uvěřil takovým blbostem, ale Vladislavě to k nenávisti zřejmě stačí.
A ten článek jsem poslal dál. Je dobře že to někdo sepsal. Nezná někdo náhodou toho Štefana? I já mám s Lúmenn zlé zkušenosti a chtěl bych mu poslat dopis ale nevím kam.

https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-04-25 19:02:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky bych měl pro Štefana dobrej matroš kdybych měl na něho kontakt. Pořádně ty schizofreniky proliskat. Už byl nejvyšší čas.

Ikona diskutujiciho Gogušek 2022-04-25 18:32:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli byl ten michalův mail před deseti lety v tom stylu co napsal teď tak se nedivím že by ho Alue poslala někam. Však na takové urážky a hnus se ani nic jiného napsat nedá. A dneska po letech z toho bude dělat bůhvíco. A beztak jí nic nepsal a akorát si to vymyslel jako všechno ostatní.

Ikona diskutujiciho Zdenka Ch. 2022-04-25 18:36:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška.org je skvělý web. Četla jsem i články o medbeds. Vůbec to ve mě žádnou falešnou naději ani čekání na spasitele ani odkládání léčby nezpůsobilo. Všude je to psané že na to nemůže nikdo jít a neví se kdy to bude. Naopak mě to potěšilo a doufám že se toho jednou dočkáme. Lidi co na tohle nadávají jenom ukazují jak jsou ubozí.

Ikona diskutujiciho Bedřich 2022-04-25 18:41:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak, ať uděláš co uděláš, pořád za tebou bude tahle banda povalečů co si myslí že tě shodí 15 let starou pomluvou. No tak už byste se s tím mohli všichni šmířit. Alue je tady, obhájila si svou pozici už dávno, tak ji nechte napokoji ať si dělá svou práci. Proč po ní pořád jdete, proč na ni útočíte? Co z toho sakra máte? Orgasmus?

Ikona diskutujiciho nechciřikat 2022-04-25 18:45:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem tam předtím napsal, že jestli je někdo takový idiot, že ignoruje všudypřítomné upozornění že Medbeds nejsou dostupné a že se neví kdy budou a že je potřeba se léčit aktuálně dostupnými prostředky a pak se jde radit za Wencou který nic neví, tak je asi padlý na hlavu. Samozřejmě mi to neuveřejnili. Protože je to pravda.

Ikona diskutujiciho Růženka 2022-04-25 18:49:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, je mi to moc líto. Že se i po tolika letech musíš vypořádávat s archaickými pomluvami. U kterých se léty ukázalo že nejsou pravdivé. Oni opravdu nejsou normální. A je dobře, že si to tady uvedla na pravou míru. Mohli by s tím konečně už jít někam.
Rozbor o schizofreničce Lúmenn jsem poslala po mailech. Chci aby lidé znali pravdu. Chci ti pomoci. Očistit tvoje jméno a napravit škody které ti způsobili tito blázni. My jsme s tebou. Já a celá naše rodina. Tolikrát jsi nám pomohla. I s morčátky. Vnouček pořád kouká na tvoje videa a smutně se ptá proč netočíš, koukal na tebe pořád, jsi jeho velký vzor. O zvířátka se vzorně stará od doby co tě poznal. Jsi zlatíčko. Drž se.

https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

Ikona diskutujiciho Luki 2022-04-25 19:00:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alunko. Když nepočítám svoji rodinu a nejbližší kamarády. Tak nikdo mi tak nepomohl jako ty. Vždycky když jsem se s něčím potýkal a nevěděl co a jak a moji nejbližší taky nedokázali poradit. Tak jsi mi dobře poradila ty. A vždycky mi to pomohlo. Moc rád bych se jednou dočkal i Medbeds. Jsem mladý a nemám žádný zdravotní problém ale moc bych to přál lidem. Dal bych tam hned obě svoje babičky, bylo by to krásné.

Ikona diskutujiciho Karel 2022-04-25 19:20:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já tam nelezu. Od tý doby co začali psát ruskou propagandu a co tam mají Vaška už tam pro mě nic není.

Ikona diskutujiciho Makrus Aurelius 2022-04-25 19:20:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neznal jsem je a když to tady čtu, tak jsem za to rád.

Ikona diskutujiciho Dalimil 2022-04-25 19:51:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Původně jsem si říkal jestli se Vladislavě B. trochu nekřivdí. Ty její maily byly sice dost nevhodné a opravdu ponižující ale oproti těm dvěma to bylo pořád dost málo. Ale pak když jsem viděl co tady předvedla v diskuzi, jsem pochopil, že ona je z těch tří úplně nejhorší. Wenca je pomlouvač, ale k tomu aby tady šířit pomluvy od Lúmenn, se neponížil. Stejně tak Michal, který sice lže, ale opět zůstal jenom u své základní lži a pak hysterického výstupu, ale k tomu nejhoršímu se také nesnížil. Na úroveň schizofrenické feťačky prostě chlapi neklesli. Takže nějakou hrdost ještě asi relativně mají, i když moc vysoká nebude. Ale Vladislava, ta se zřejmě nestydí. A ještě navíc když je stará. Čekal bych smířlivou bábušku která se nebude chtít spolupodílet na ničení života mladým lidem, která nebude páchat trestnou činnost jenom aby si udělala zářez do nevinné krásné holky… ale ona to prostě udělala.

I já se tedy připojuji se svým hlasem. Nechť zazní pravda ze všech koutů. Posílejte to dál.

https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-25 20:06:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pod lampou bývá největší tma… stahují se k tobě můry Alu. Čím víc záříš, tím víc přitahuješ temnotu a její poskoky. Je to zkouška duchovní odolnosti. Drž se a nenech se zlomit. Zrno se odděluje od plev. A ty jsi čisté zrnko.

Inspiroval mě tvůj článek o zeleném čaji, tak jsem si jeden kvalitní objednala a už je na cestě. Se těším až si uvařím šálek ke svému kreslení a malování. Víš co? Nakreslím třeba jedno z tvých morčátek a pošlu ti potom obrázek na meil, pokud je tu na tebe uvedený kontakt. Jen tak pro dobrou náladu. Ať víš, že si tě váží hodně dalších duší na vzestupu. 🙂🤍

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-25 20:11:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju 🙂 Můžeš udělat Lentilku 🙂 Tady je supr baculatá. [email protected]

https://www.instagram.com/p/CNmbEnFnc8z/

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-25 20:18:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta je roztomilá! Měla jsem kdysi morčinku Zuzanku a byla stejná trikolorka jako Lentilka. Krásný hnědý očka měla a byla mazlík. Ještě jsme měli albína Pepu s červenýma očima. To byl takovej poděs co rád zdrhal z terárka. A vtipně mečel. 😄
Tak zkusím tu Lentilku.

Ikona diskutujiciho Marian 2022-04-25 20:18:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj aluško, psal jsem u tebe do diskuzí před několika lety. Diskuzí se nezúčastňuji. Udělal jsem vyjímku u Myšlenky o čemkoliv, musím udělat i u tebe.
Čtu pravidelně tvoje stránky a komenty. Když jsem spatřil, že někdo okomentoval moje diskuzní př. a nebyly také publikovány, je mi ze všeho smutno. Nechápu proč tak kryjí toho pokrytce Wency. Hrají si na seriózní komentování a přitom slušný koment nepovolí. Nechápu.

Nezveřejnili mě také nějaké komenty, ale nezlobím se na ně.
Nebyl zveřejněn třeba tenhle:
Vážený pane MichalB,
Děkuji za odpověď.
Nyní jsem pochopil. Slušné komenty na stránky nedáte ale pomluvy, které se nezakládají vůbec na pravdě zveřejníte. Jedná se o poslední koment od anonyma, který nemá ani odvahu napsat své jméno. Obrázek o vašem webu a kdo ho vede jsem si nyní udělal.
Měl byste tedy dokázat, že to co jste zveřejnil anonymovi je pravda. Jinak se řadíte do pomlouvačných webů. Nechápu, jak se někdo v takovém hnoji může vyžívat a vůbec totální lži zveřejňovat.
Zbytečné cokoliv dodávat.

Marian

Zveřeňovat pomluvy bez ověření, je podle vás OK. Slušné komenty ale nezveřejníte.

Ikona diskutujiciho astrei 2022-04-25 20:28:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je smutné, že má potřebu pomlouvat tě člověk, kterému jsi takovou dobu dělala v podstatě „reklamu“… Lidem dneska už úplně hrabe.

Ikona diskutujiciho astrei (alias Martin R) 2022-04-25 22:20:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak, chtěl bych se zeptat, jestli se opět mohu účastnit diskuzí nebo mám stále ban a dostal jsem dnes mimořádnou výjimku? Fakt mě mrzí, co se stalo a nejradši bych strojem času některé věci zvrátil a o to víc, když vidím, jaké indigivua jako Wenca ti dávají zabrat…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-25 22:22:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechám tě. Piš co chceš. Ale to neznamená, že bych zapomněla.

Ikona diskutujiciho astrei 2022-04-25 22:27:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji ti, opravdu si toho vážím. Rok 2020 byl pro mě hodně špatným rokem a je mi moc líto, že jsem ti psal, co jsem psal.

Ikona diskutujiciho Dino877 2022-04-25 21:14:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pomlouvat mladé, krásné a chytré lidi patří k duševní hygieně starých, ošklivých a hloupých lidí jako je MUDRland a spol. a navíc podle MUDRců z Cambridge university to velice dobře podporuje jejich krevní oběh. 😀 😛

Ikona diskutujiciho lenka f 2022-04-25 21:27:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky mě překvapilo, že se na tom webu tohle objevilo. Nějak jsem nechápala proč. Myslela jsem, že to jsou inteligentní lidé vzhledem k předchozímu obsahu webu, na který jsem taky občas zavítala. Lidi mají v sobě hodně agresivity a bohužel i dost mindráků, který můžou vyplavat v různém věku. Pak si člověk jenom říká s podivem, že někomu je třeba šedesát a řeší takový hovadiny a ještě si je třeba vymýšlí, nebo to překrucuje. Odkazovat na nějaký léta starý mail a mít to za důvod, proč k tomu člověku cítit takovou zášť, mi přijde v dospělém věku úsměvné. Leccos to o tom dospělém člověku napovídá a měl by na sobě zamakat. Ale bohužel, to se často děje – vidím to kolem sebe pořád. Bohužel jsem i na vlastní kůži v životě poznala, že můžou ublížit i lidé, které jsem dříve vůbec neznala a nikomu z nich neublížila. Prostě to chtěli udělat, tak to udělali s lidmi, kteří mě dřív znali a se kterými jsem dobře vycházela. Byla to studená sprcha a šok, pár let mě to mrzelo, než jsem se nad to povznesla a přestala se tím trápit. Důvody, proč to udělali, jsem si časem zanalyzovala sama. Ale to zklamání, to trvalo, než to ze mě vyprchalo. Celkově mě to ale posílilo a byla to taková lekce do života před 15-ti lety. Dneska bych se v tom už tak nebabrala jako tenkrát.

Ikona diskutujiciho Silvie 2022-04-25 22:38:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co si to vůbec dovolují? Všichni tři schovaní za přezdívkou, nikdo je nezná, nic nedokázali a na Alue budou plivat? Na Alue která má za sebou dlouhou historii a pomohla mnoha lidem? Která napsala tak krásné knihy? Která udělala tak krásný seriál pro chovatele a dětičky? A pak si přijdou tři chudáci a myslí si že na ni vyzrají? To je naprosto směšné. A byl to předem prohraný pokus.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-04-25 22:41:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokoušet se z pozice amatérského bloggerského anonyma kydat špínu na slavnou spisovatelku nikdy nemůže být dobrý nápad. Divím se že na to nepřišli sami dřív, když se na ni domlouvali. Byli na to tři. Jeden z nich mohl projevit elementární rozum.

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-04-25 22:43:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Byli tři na jednoho a stejně prohráli na plné čáře.

Ikona diskutujiciho dickbutt 2022-04-25 22:45:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak to tady čtu tak myslím že dneska večer bude u Bičíků docela blbá atmosféra. Sex asi taky nebude. Kdyby mě někdo takhle utřel se mi z toho týden nepostaví.

Ikona diskutujiciho makrela 2022-04-25 22:50:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Překvapuje mě to. A říkám si kolik takových webů nebo blogů asi čtu a přitom je pokoutně píšou nějací podobní pavouci. Navenek se ohání morálkou, slušností, vychovaností a když si myslí že mají soukromí budou se chovat jako hyeny.

Ikona diskutujiciho Ema 2022-04-26 13:23:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Prepáč, máš pravdu, o tom, čo si prežila a ako postupovať ďalej, vieš predsa len ty sama najlepšie. Tak jedine, veľa síl,Alusko.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-26 22:11:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Není se vůbec za co omlouvat, já si ráda nechám poradit. Akorát že mě tvrdá životní zkušenost ukázala, že ignorace není cesta. Že je to chyba. Normální člověk si myslí že je to jenom provokace ale není.

Ikona diskutujiciho matyas 2022-04-25 22:58:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to hnus a je velmi smutné, že je někdo vůbec takového jednání vůči druhému člověku schopen.

Ikona diskutujiciho Ema 2022-04-25 22:59:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dosť silné kafe. Ale všimla som si počas dlhodobého pobytu v ČR, že tam ty „ezo“ lidi sú skôr „ego“. Závisť, pomluvy, neprajnost, vzájomné osočovanie. Preto som sa im zďaleka vyhýbala a držala sa len svojej intuície s kým sa baviť…
Chápem, prečo sa tak veľmi brániš. Musí to byť veľmi nepríjemné.
Keď im však nebudeš pripisovať takú váhu, postupne utíchnu a ak aj niečo povedia, napíšu, ak im nedáš svoju energiu, oni nič nezmôžu. Teraz si len minula svoj cenný čas na obhajobu pred ľuďmi, ktorí sem chodia čítať tvoj obsah. A stále tu budú. Naďalej.
Tým, čo ťa osocuju, nikdy nič nevysvetlis. Doslovne, nevnutis im svoju pravdu. Oni majú tú svoju. A všeobecná pravda, Alusko, je taka, že oni ta len provokujú…
Pracujem v médiách, komunikácii, mám pestrý život za sebou a snáď aj pred sebou 😉 tak snáď je moja rada ako tak relevantná…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-25 23:15:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem to dělala posledních víc jak deset let. To samé mi radili všichni okolo mě. Rodina, přátelé, všichni mi říkali to co ty a já jsem se podle toho řídila. A jediné čeho jsem docílila byla radikalizace úchylů, až nakonec došlo i na vyhrožování, vydírání, pronásledování, napadení, ohrožení života a několik trestních oznámení. Já v tom žiju pořád. Pořád mě někdo pomlouvá a pořád mi nadávají cizí lidé, kterým jsem nic neudělala, protože četli někde pomluvu.

Policie mi to řekla jasně. Kriminálníci se v moderní době stahují na internet a páchají trestnou činnost. A kdo se neumí bránit, jim jen dá najevo, že je slabý a tak přidají. A mně se to stalo.

Z mého mlčení si kriminálníci vzali to, že jim to dovoluju a masa to, že jsou jejich pomluvy pravdivé, že na to nemám co říct. Proto se i po osmnácti letech mohlo stát, že na mě někdo vytáhl takto starou pomluvu – jenom protože jsem ji v době, kdy vznikla, včas a dost jasně nedementovala. Teď ale bude všechno jinak. Jsem naživu, neumlčeli mně, budu mluvit, měním přístup a udělám ještě hodně veliký průvan. Tohle je jenom takový začátek. Malá rozcvička. To hlavní teprve přijde. A já se nehodlám držet zpátky. Už ne. Už toho bylo dost. Stálo mě to hodně sil přežít, dojít až sem a využiju toho na maximum.

Psychopata mlčením jenom povzbudíš. Na psychopata musíš tvrdě, s obuškem a s policií. Jinak ti pokoj nedá. To je moje osobní zkušenost za poslední rok. Nic jiného na ně nefunguje.

Ikona diskutujiciho Simona 2022-04-25 23:28:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Já o tom napadení taky vím. Je to kluzký povrch. Mnozí psychopati začínají zdánlivě nevinnými pomluvami ale nikdy nevíš kdo se zradikalizuje a vyklube se z něho psychopat. Lepší je zaříznout to hned na začátku. Většina lidí si myslí že mlčením se to vyřeší samo ale ono to tak v reálu moc nefunguje. To jsme ostatně viděli podle toho co tady předvedla Vladislava. Až když s ní Alue vytřela tak dala pokoj. Jinak by tady mektala pořád dál a ještě by určitě napsala další blogís protože by si myslela že má pravdu.

Ikona diskutujiciho Bedřich 2022-04-25 23:23:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue… kdybys potřebovala. Znám pár dobrých šikovných cigánů. Za pár korun zmlátí na koho jim ukážu. Jestli tě ještě bude nějakej cucák obtěžovat, nebo tě pronásledovat, že to bude zralé na policii, tak se ozvi.

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-04-25 23:38:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Bych se tam s váma svezl. Mám s tím už zkušenosti. Zadarmo a rád potřu zločin.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-04-25 23:42:16
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.youtube.com/watch?v=4aof9KxIJZo

Nová doba přišla pomlouvači. Už vám to procházet nebude.

Ikona diskutujiciho Zdar a sílu najdeš v sýru 2022-04-25 23:33:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak. Nedej se Alue, jen do nich. Mlčení už bylo moc. Vůbec se pomlouvačů neboj, my jim nakopeme prdel. Klidně i dám nějaká trestní oznámení za tebe když budeš chtít. Mám u policie konexe a bude to hned hotové. Už mě to taky přestalo bavit a nelíbí se mi kam to vloni zašlo. Půjdeme po nich tvrdě. Bez slitování. Nic jiného si nezaslouží.

Ikona diskutujiciho housenka 2022-04-25 23:46:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, jak ty jsi je neskutečně sundala. Jednoho po druhým. pif paf. Já nemám slov. Strašně se tím ztrapnili. Nechápu co tím sledovali nebo co tím chtěli získat. Z toho stejně nic dobrýho nekoukalo.

Ikona diskutujiciho Perun 2022-04-26 13:23:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Delate si legraci? S nejakym wencou nemam vubec nic spolecnyho. Ale jak tady tu diskusi sleduju, asi ani nema smysl vam neco rikat, vzdyt vy to vite lip nez ja…

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2022-04-26 13:24:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue koukám tento článek tě musel stát mnoho energie máš můj obdiv toto všechno spracovat tito emaily ukazují že těm lidem nejde o podporu lidem ale o co největší zisky de o příspěvky a takovým lidem hodně vadí konkurence a proto jsou vedeny na tebe tyto útoky

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-26 22:13:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Musím se tomu věnovat. Kdybych mlčela, podobně jako jsem to dělala u pomluv doteď, tak by si ti tři ubožáci mohli myslet že jsou v právu, nebo že mají v něčem pravdu. Nemají pravdu v ničem.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2022-04-27 00:53:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško máš pravdu mohli by si myslet že jsou v právu ale chytří lidé kteří si toto přečtou nebudou těmto pomluvám věřit chytří lidé si věci prověřují, ti co věří nějákým pomluvám a je líný si to ověřit takový lidé jsou na nižší urovni než ty a je zbytečné s nimi ztrácet čas ale musím uznat na jednu stranu je dobrý tah toto vše zveřejnit myslím že přijdou o víc než polovinu čtenářů jejich útok se odrazil zpět proti nim a v znásobené míře symbolika slunce na tu se utočit nesmí

Ikona diskutujiciho romča 2022-04-27 17:24:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je dneska počteníčko, aj v článku aj v diskusii. Alue máš môj veľký obdiv a smekám pred tebou slamák. Aj keď je vidno že si už fakt nas*aná tak ich odj**ávaš s noblesou tebe vlastnou. Každopádne som na tvojej strane a želám pevné nervy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-27 20:08:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem hlavně byla fyzicky napadená romčo. A můžou za to internetové pomluvy. Ještě se k tomu tématu vrátím, tohle není všechno.

Ikona diskutujiciho romča 2022-04-30 00:39:13
Ikona diskutujiciho
sipka

To snáď nie.. tak to mi ani nenapadlo, úplne som stŕpla, krvi by sa vo mne nedorezali, teraz sa už vôbec nečudujem že to dávaš takto von. Len im to poriadne natri haj**om a keby niečo tak tu máš celú armádu „tvojich“

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-30 08:41:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Musím to tak začít dělat. Ještě udělám video na youtube. Bude tam všechno o pomluvách, kdo za to může a co mi udělali úchylové co těm pomluvám uvěřili. Jak mě málem zabili.

Ikona diskutujiciho Marcel 2022-04-27 20:27:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue mám dojem, že teraz sa „lámu lady“, už nikto nehrá divadlo, nikto nestojí uprostred. Je buď vpravo alebo vľavo, masky padajú, všetko a všetci sú odhalení. Rozmýšľajme, čo bude nasledovať po tomto odhalení sa všetkých.
Mrzí ma, čo sa ti stalo, ako znamenie váhy a veľmi citlivé váhy by som to niesol veľmi ťažko. A viem sa do teba vcítiť. Ale budem sa za teba „modliť“, aby si mala čo najviac sily.

Ikona diskutujiciho verča 2022-04-28 11:14:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Aluško,obdivovala jsem tvoji odvahu, už když ses vzepřela proti Bludnému balvanu,a to ti bylo o hodně let méně.Máš v sobě velkou sílu a nedej se!Jsi skvělá a krásná bytost a pro mě velká škola života a to už jsem v penzi.Beru si z tebe příklad .Drž se!

Ikona diskutujiciho Diana 2022-04-30 12:31:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na to video se opravdu těším.
Kuřátko mě velmi pobavilo, je přesně tak jedovaté jako ty 😀 A bylo příjemné zpestření, protože se mi v průběhu čtení článku dělalo špatně a musela jsem ho číst nadvakrát.
Jinak ne že bych těm blábolům od Lumen nějak věřila, ale někde na svém blogu psala, že si přivolala tvého anděla. To jde, přivolat si cizího anděla, nebo to byl jen kec a past na hl*páky?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-30 13:01:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Určitě nejde. Pokud Lúmenn tráví čas tím že si přivolává moje vyšší vedení a ještě to o sobě píše na internet, tak je to jenom ukazatel toho, jak je duševně narušená a jak je mnou posedlá. Dlouhé roky se snažila být jako já a když viděla že na to nemá, začala mě pomlouvat a vymýšlet si hovadiny o tomáši marném a vytvářet falešný skandál. Ostatně tady je její mentalita odborně rozebraná klinickým psychologem: https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html
Alkoholička, co bere drogy, antidepresiva atd., opravdu není někdo, kdo my měl právo mě jakýmkoli způsobem hodnotit. Já, na rozdíl od ní, jsem duševně zdravá, vedu slušný život a žádné drogy neberu. Jakékoliv tzv. „skandály a odhalení“ jsou falešně vykonstrouvané fantazie o mně, píšou to na internet narušení ubožáci a úchylové.
Omlouvám se pokud se ti z článku udělalo špatně, ale já jsem musela změnit taktiku, protože jsem vloni kvůli internetovým pomluvám skoro umřela a musela jsem opustit svůj domov. Je to i na doporučení policie, se kterou jsem své problémy podrobně probrala a zejména kriminalisté byli zděšení tím, čeho všeho se na mě internetoví psychopati – jako je Lúmenn – dopouštějí. Je nutné to řešit a vyvracovat. Měla jsem posunutou toleranci, protože to zažívám pořád a musela jsem si na to zvyknout, ale defacto bylo na mě spácháno nespočet trestných činů kde jsem zameškala podání trestních oznámení a také jsem nevyužila šanci se hájit a křivdy vyvracovat. Takže to nakonec nabobtnalo a skoro mě to zabilo. Na všechny autory z blogu myslenkyocemkoli kteří tohle ještě podporují – přestože to ví, upozornila jsem je – a zkouší mi to předhazovat do diskuze, zvysoka plivu.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-05-01 14:45:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Čo majú myslenkyocemkoli spoločné s Lúmenn to teda nechápem, sú to vekovo aj názorovo dva odlišné svety. Ja sa obávam že situácia je ďaleko vážnejšia a horšia než výčiny nejakej pošahanej Lúmenn. A to že sa už nachádzame na konci časov. Ku konci časov všetko graduje (jak sa tu už nejaký čas varuje že by bolo dobré mať spravené zásoby tak možno sa tá doba keď budú potreba blíži, neviem, proste mám taký nejaký blbý pocit).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-05-01 17:48:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Jednoduše. Ty blbosti, co mi sem napsala Vladislava do diskuze, má z jejího schízowebu. Všichni tito vymydlenci a vypatlanci mě s tím neustále obtěžují, obsah je pořád jeden a ten samý a kopíruje tuhle schizofreničku, její výmysly.

Ikona diskutujiciho pp 2022-05-05 22:52:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To němění nic na tom, jak házíš s lidmi na hromady. Alue Karolíno Loskotová, vrať mi zpět moje nenarušené a tak naivně ti svěřené soukromí!!
Myslel jsem si, že jsi lepším člověkem. Velmi si mne zklamala. Tvoje sestra ti řekla tenkrát náhodou pravdu!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-05-06 11:19:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevážený Petře Poymane z Rožnova pod Radhoštěm, který jsi mě od prosince roku 2019 denně soustavně obtěžoval, stalkoval, který jsi mi vyhrožoval, který jsi mě vydíral a který jsi mě vystopoval a pronásledoval u mě doma. Pokud ti nestačí, že jsi už popotahován za přestupek, navštívím policejní služebnu znova a nahlásím, že mě stále obtěžuješ a budu trvat na novém řešení, což bude trestný čin stalking. Pokud se mi ještě jednou ozveš, zaručeně můžeš počítat s tím, že také uveřejním celý tvůj případ včetně veškeré korespondence, výslechů a policejních záznamů. A budu aktivně a soustavně pracovat na tom, abys za to šel konečně sedět do kriminálu. A do mé rodiny se neser.

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-05-06 11:23:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli máš jeho přesnou adresu tak bydlím od Rožnova kousek. Klidně mu to vysvětlím pěstí, jestli je policie pomalá.

Ikona diskutujiciho Simona 2022-05-06 12:21:58
Ikona diskutujiciho
sipka

No ty seš teda dobrej psychouš. První ji dva roky obtěžuješ a když dá trestní oznámení tak ze sebe děláš chudáka. Najdi si psychiatra očividně ho dost potřebuješ.

Ikona diskutujiciho Jindřiška Řeháková 2022-05-06 12:29:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Bylo by vážně super kdybyste se vy všichni hnusáci jako Lúmenn

https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

MichalB Vladislava B perun alá dexter a další šli společně zakopat. Zasadíme nad vás fialky a budeme slavit že je od vás konečně pokoj.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-05-06 12:34:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Hej Pepo dej vědět až do Rožnova pojedeš. Taky bych si trochu zahrál fotbal.

Ikona diskutujiciho ta o které tu padla řeč 2022-05-06 14:02:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Nech moji sestru napokoji ty hnusné prase. V životě jsi neviděl ani ji, ani mě, nic o našem vztahu nevíš a nikdy jsi se mnou nemluvil. Tak se tady laskavě přestaň ohánět nějakým nejmenovaným výrokem, který jsem podle tebe údajně někde pronesla. Nic ti do toho není co my spolu máme. Pro nás jsi naprosto cizí starý úchyl, který naši rodinu akorát tak obtěžuje. Ale mezi nás se nenacpeš. Ani kdyby ses postavil na hlavu. Jsi nechutné narušené čuně a nikdo z nás není na tvoje trapné skřeky zvědavý.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2022-05-06 15:25:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je vskutku děsivé, co se může člověku začít dít jenom protože má hezký blog o alternativních věcech:( že se díky tomu najde i někdo kdo tě začne stalkovat apod… děsivý, bála bych se:/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-05-06 16:03:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Bála jsem se vloni. Když jsem bojovala o holý život… Už se nebojím. Teď se budou bát oni mě.

Ikona diskutujiciho astrei 2022-05-06 17:57:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Propána, a co se vlastně dělo? Podělíš se někdy na web?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-05-06 18:34:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Pomlouvači z myšlenek o čemkoli nejsou nic, to je pro mě jenom lehká rozcvička na zahřátí. Až budu mít po soudu, tak se všechno dozvíte. A každý, kdo v loňském roce přispěl k mému utrpení a skoro smrti, se má čeho bát. Včetně hnusné schizofreničky Lúmenn, která mi i vyhrožovala, pokud o ní řeknu pravdu.
Jak mi řekla Policie, v moderní době se kriminální živly stahují na internet a tam páchají trestnou činnost. Alue, která se kdysi nechala šikanovat a ničit od úchylů a pomlouvačů, už neexistuje. Teď se tomu budu velmi aktivně věnovat a budu velmi dbát o to, aby každý, kdo si na mě dovolí, dostal zpátky takovou ranu, že se z toho pokadí. Protože s narušenými magory není možné jednat jako s normálními lidmi a protože tito magoři, dokud nedostanou co si zaslouží, prostě nedají pokoj a nenechají mě v klidu pracovat, ani bydlet, ani žít !!!
To ostatně vidíte, jak se chová tenhle smradlavý Poyman. Už byl kvůli tomu na výslechu na policii, pak byl na výslechu ohledně přestupku a stejně je mu to málo, už zase mě otravuje. Takže je zřejmě nutné přitvrdit, jinak tento parazit prostě nedá pokoj.

Ikona diskutujiciho Simona 2022-05-06 18:41:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Lúmenn je hnusná satanistka. Pomlouvá, protože závidí. Kdo chcete pomoct, sdílejte po sockách a přeposílejte po mailech tento článek. Nějaký klinický psycholog z Bratislavy na ni udělal kompletní rozbor a je to hlína. Lúmenn, co se vždycky chvástala tím že nic nemaže a Alue strašně kritizovala za údajnou cenzuru, to teď odevšad maže, aby se lidi o ní nedozvěděli pravdu. To ona může za ty věci co se staly. Poštvává na ni magory z internetu, maluje jí na záda terč, protože o ní vykládá, že je slabá, blbá, bez rodiny a že ji zneužívá úchyl. Přitom o ní ví hovno a nic ozdrojované nemá, přestože to tvrdí. Je to chorobná lhářka a neštítí se ničeho.

https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

Ikona diskutujiciho Luki 2022-05-06 18:51:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Proboha živýho to je hnus… čeho jsou ti narušení lidi schopní. Článek pošlu dál.

Ikona diskutujiciho Stepparos 2022-05-06 19:10:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem šťastnej že žiješ Aluš. V trestném tažení proti úchylům máš moji plnou podporu. Vůbec by mě nenapadlo, že kvůli tomuto povolání cedíš krev. Já bych to nedal.

Ikona diskutujiciho astrei 2022-05-06 19:48:14
Ikona diskutujiciho
sipka

To zní strašně, podle toho, co píšeš, jsem rád, že jsi v pořádku. A nevěděl jsem, že Lúmenn je až taková čarodějnice. Tak hodně štěstí, ať soud vyjde v tvůj prospěch a ať už ho máš co nejdříve za sebou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-05-06 19:53:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky.

Ikona diskutujiciho vla 2022-06-20 16:53:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ojjoj..alternativní, duchovní, obnáší i dost pomatenýho, lidství, lidí. Míchá se tu věcí, poruchy, nedomyšlení, hloupost, zbloudilost, boj proti tomu či onomu, zakyslost, víry které nejsou ale jsou, sveřepost, fanatismus v držení si svého klacíku .. o to víc, že je si to jiné/své bránit proti tlakům .. z deseti, bude jeden co by, z deseti těch, bude jeden který i udělá .. Procházka růžovým sadem, obnáší i vypíchlí oči, potrhanou kůži když se nedá pozor, když jde človek podle podle mapy, dyk to jsou jen růže, že? Vím prd co se ti stalo, zní to divoce. Kombinovat, jít silou i uhnout a narovnat, vysvětlit i ingorovat, pohrát si s tím, neměnit tok řeky, vyskočit z ní nad vodopádem a vzít to i jako žabka, po šutrech bokem. Jde o všechno dohromady, ani to občas nestačí, ale často pomůže.

Ikona diskutujiciho niky 2022-07-27 22:15:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Everyday We Stray Further From God’s Light. 😭 😞😕😩

Napsat komentář: Jo Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek