Věci, které na lidech nechápu (4. díl) Sex

17.2.2017 v Poselství 107

(Upozorňuji vás, že tento článek je trochu sprostý a zcela nevhodný pro malé děti.)

A když jsem u té upřímnosti a říkání co si myslím, povím vám ještě další věc, která mi dlouhodobě leží na srdci a která by mohla vydat na samostatnou knihu. A je to téma sexu, jeho propagace a toho, jak sex chápeme.
Že je sex používán jako propagační a prodejní strategie, mě nepřekvapuje. Prodejci a média udělají všechno pro to, aby zaujali vaši pozornost. Na většinu lidí to funguje, nejvíce pokud mají primitivní způsob myšlení a jejich pudy jsou nadřazeny jejich rozumu. Takže ať už prodáváme ponožky, židle, auta, nebo nerezové trubky, všude se prsí nějaká sexbomba, která přitáhne vaše oči, při pohledu pocítíte vnitřní blaho, vzrušení a pak máte podvědomou touhu jít za danou značkou, protože vám něco řeklo, že to blaho pak budete mít doma. Samozřejmě že žádné blaho mít doma nebudete, ale to je prodejcům jedno, hlavně že ta velká prsa na billboardu na vás zabrala.

Ten samý princip platí pro mainstreamové filmy, hudbu a pohádky pro děti. Ale nefunguje to jenom jako prodejní strategie, nakonec to totiž způsobí, že když je člověk odmalička bombardovaný neustálou podprahovou stimulací sexuálního chtíče, začne být velice brzy sexem posedlý. Čím víc se bude tato a další generace masírovat sexem, tím horší a dekadentnější společnosti se dočkáme. Přitom už teď je to opravdu na pováženou.


I vy jste oběť této masáže. Všimněte si, jak už jen samotné slovo SEX v nadpisu upoutalo vaši pozornost a článek si dychtivě chcete přečíst v tajném doufání, že se snad dozvíte nějaké zajímavé vzrušující pikantnosti. A náhledový obrázek povzbuzuje vaši chuť a vaše vzrušení z toho, že tady je k dispozici článek na takové téma…. Funguje to.

Všimli jste si, jak je to jednoduché, jak lidé na sex slyší? Zaručeně bude 4. díl této série nejčtenější ze všech, čistě kvůli vybranému tématu a formě nadpisu.

Ale jakkoliv byla teď vaše mysl podvědomě v pozoru v očekávání, rovnou vás na úvod ochladím: Žádné prasárny. Tento článek je vysoce morální a to co si v něm přečtete, se vám možná nebude vůbec líbit a možná vás i urazí. Záleží na tom, jak se k sexu stavíte vy osobně. Ale mojí snahou není vás urazit, chci říct, co je velký problém a chci ukázat na ten velký problém. Doufám, že to změní něčí nezodpovědný přístup a pomůže zavčas srovnat myšlenky mladým lidem, kteří se stávají denně oběťmi manipulace a sexuální stimulace z médií. To je celé.

Jsem celkem zhnusená tím, jak jsme dekadentní a jak nám média vnucují dojem, že objíždět se na každém rohu nezávazně každý s každým je úplně normální, a to včetně propagace sexuálních úchylek.

Jsem šokovaná tím, že se mladým dívkám ve škole nadává ,,ty si beztak ještě panna, takovou krávu nikdo nebude chtít” a spousta holek je z toho potom tak zblblá, že mají dojem, že když v 18ti ještě neměly sex, tak jsou nějak vadné a ještě s tím píší do poraden a časopisů. Jakoby panenská blána bylo nějaké stigma pro ošklivé a blbé nány, do kterých by nikdo nestrčil ani násadu od koštěte. Z posvátného aktu lásky jsme si udělali prodejní strategii a nezávaznou zábavu na potkání.

Dívky, které čekají na svého vysněného prince na bílém koni, jsou považovány za naivní. ,,No jo, ty si myslíš jak se první vezmete a pak se spolu vyspíte, ale tak to v životě doopravdy nefunguje.” – Cože!!

Oponujte mi tím, že v minulosti předešlé generace jistojistě a prokazatelně také byly nevěrné, měly nemanželský sex, měly nemanželské potomky, plnily sirotčince, měly sexuální úchylky. Existovali pedofilové, byla znásilnění, incesty, zkrátka docházelo ke všemu, co vidíme dnes. Prasáci mezi námi vždy byli a vždy budou, to je bohužel něco, co asi nikdy ze společnosti nezmizí.

Ale rozumíte, jaký zásadní rozdíl je mezi tehdejší a touto dobou? V minulosti byly mladé generace, zejména ve věřících rodinách, vychovávány ke zdrženlivosti a držení se kvalitních morálních zásad, které mají smysl. Pro ženu nikdo nebylo a nikdy ani nebude zdravé, aby měla sex příliš mladá, nevyzrálá, nedospělá, nepřipravená, nebo v nestabilním vztahu, kde si není jistá láskou svého partnera. Poškozuje to závažně její sebevědomí, sebeúctu, důstojnost a hlavně také trpí na pohlavně přenosné choroby. Protože málokterý muž si preventivně čistí viry a plísně, napadající pohlavní a močový trakt. Jemu to nic nedělá, ale žena má hned výtoky a záněty. Fascinuje mě, jak lidé vůbec nemyslí na tuto zdravotní otázku, předtím než se do něčeho neuváženého vrhnou. Populace je kriticky zamořená candidou albicans, EB viry, proteem, trichomonádou, herpesem, skoro nikdo s tím nic nedělá, doktoři to neumí pořádně vyléčit a lidé si to vesele mezi sebou předávají ve velkém. Nechápu, že z toho skoro nikdo nemá strach a že mu nějaký nezávazný sex stojí za riziko vleklých zánětů, které když přejdou do chronického stádia, mohou později vážně ohrozit celkové zdraví i plodnost ženy.

A ty pitomé články z pánských časopisů…

Dozvídáme se, že když s vámi dívka po dvou až třech měsících nezávazného chození nespí, měli byste ji pánové opustit, protože není normální a asi vám ani nikdy nedá… Nevšimla jsem si, že by se třeba někdo pozastavil nad tím, že ta žena má očividně dobře srovnané hodnoty, drží se svých zásad a pokud s nějakým ujem po pár měsících nespí, je to znak toho, že je to potenciálně vhodná žena pro dlouhodobý vztah a manželství, protože nebude nikdy promiskuitní a se svým partnerem začíná spát, až když ví, že je pro ni ten pravý do života a že ji skutečně miluje, že není jenom jeho honítko, ,,použít a zahodit”.

Spousta žen ze sebe dobrovolně dělá honítko na pár použití a muži takovými ženami otevřeně pohrdají, nemají k nim úctu. Přesto se nezávazný sex pořád dál propaguje jako normální věc, přestože tak devastujícím způsobem ponižuje ženu.

Hudební klipy jsou plné kroutících se zmalovaných prostitutek, co tam natřepávají své tlusté naleštěné zadnice, ale ještě před sto lety by bylo pouze sledování takového materiálu naprosto nepřípustné. Lidé tehdy netolerovali nevěru a lehké ženy ,,rozhoďnožky” prostě ji nazývali pravým jménem: ,,coura”. Jak se o nějaké rozkřiklo, že spí s každým, byla to ostuda jako řemen a dotyčná se mohla vystěhovat pomalu na druhou stranu planety. Dneska už to není pravda, dneska vám to naopak cpou!

A spousta malých holek už je v pubertě tak vygumovaná, že se fotí téměř nahé, dávají to na sociální sítě a pak se diví, když to proti nim někdo použije aby je vydíral, šikanoval, nebo že tím dobrovolně dávají studijní materiál pedofilům, kteří se na sociálních sítích soustředí. (Ale k tomu se ještě dostanu.) Takhle chcete naše milá média vychovávat novou generaci lidí? Kam s tím míříte? Proč to těm dětem všude dáváte, když se pak divíte, že se podle toho chovají?

Že to s lidstvem není tak hrozné? – Tento zvratek má 654 milionů zhlédnutí, přitom prakticky neobsahuje hudbu.

https://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs

Dneska je moderní a normální být coura, je to vlastně standard. Co na tom, že je ten váš kluk třeba úplný blbeček, nikdy by se o vás nepostaral a nikdy vám ani od srdce neřekl že vás miluje, hlavně že jste mu dámy daly zavčasu, abyste nebyly za starou studenou pannu. Ideálně jste mu daly totálně opilé někde na kalbě. Bravo.

Společnost je navíc tak zlá a zákeřná, když přijde na téma sex a morálka ve společnosti. Obávám se, že většina lidí má díky svému chování už takové výčitky a tak černé svědomí, že se bojí to už jenom slyšet a neumí se o tom na úrovni bavit, automaticky přejdou do ofenzivy: ,,No jo, to říká další stará zastydlá panna, co nemá ráda sex, co ji nikdo nechce, tak tady moralizuje nás ostatní úspěšně samice a samce, co už máme naježděno.” A utřou vás. Nemáte šanci hlásat nějakou morálku a zodpovědnost a nemůžete se bavit na úrovni, když se vám ostatní lidé snaží ucpat pusu tím, že jste zastydlá lesba, co si neumí užít sex.

Taky se mi to stalo. Do očí mi to protějšek je schopný jenom slušně naznačit, ale když jsem si dovolila něco trošku upustit tady na webu, dočetla jsem se, že jsem zastydlá panna, co si to neumí užít, možná to ani nezažila a nemá to ráda, tak moralizuje a poučuje ostatní. Protože neví, o čem to je… No jo, hrdinové za klávesnicí. – Opravdu chcete tímto způsobem formovat naši společnost a zavírat hubu každému, kdo ctí tradiční hodnoty a zodpovědnost? Děláte si ze mě srandu?

Fascinuje mě, jak je vůbec teoreticky možné, aby se člověk dokázal vyspat s někým, s kým nezamýšlí společnou budoucnost a koho pořádně nezná. Dneska je to normální, ale já to absolutně nechápu.

Já sama pocházím z rodu, kde tři generace žen přede mnou otěhotněly velice mladé, mezi 15.-17. rokem života. Když jsem tohoto věku dosáhla já, pořádaly se na mne skoro hony na čarodějnice, protože se automaticky předpokládalo, že budu stejně blbá, stejně nezodpovědná a skazím si život s prvním blbcem, kterého potkám. Dost mi to v tomto věku ublížilo, nikdo kdo to nezažil, si nedokáže představit, jak hrozné to je, když vás vlastní rodina šikanuje za něco, co jste nikdy neprovedli.

A já přitom odmalička věděla, že se nikdy nebudu chovat stejně, protože jsem žila v té realitě, v tom následku. Viděla jsem a zažila jsem na vlastní kůži, co se stane, když se dají dokupy dva mlaďoši, co se pořádně neznají, bez rozmyslu souloží a najednou neví, co s tou hromadou dětí dělat, co jim dát do pusy. Na výchově a celkovém přístupu to jde potom hrozně poznat.

Před časem, když jsem poprvé slyšela větu ,,Když jste dost dospělí na to, abyste měli sex, musíte být dost dospělí i na to, abyste měli děti,” docela mě to šokovalo, protože takový výrok se téměř nedá rozporovat. Každý sex s sebou nese možnost potomka a pokud ho člověk provozuje, musí být připravený tu možnost přijmout.

Nechápu, jak je možné, aby žena spala s mužem, u kterého ví, že by se o jejího potomka nepostaral, nebo že ji doopravdy nemiluje a nemyslí to s ní vážně. Nechápu, jak takto zásadní a životně důležité rozhodnutí může ovlivnit nějaká deprese, alkohol, zoufalství, nebo usmiřování. Podle mě je to všechno zkrátka o špatné morálce, o neschopnosti se ovládat, o neschopnosti zodpovědně myslet a jednat. V minulosti to bylo nepřípustné, ale dneska si to klidně napíšete na Facebook.

Samozřejmě, že i v dlouhodobém vztahu, nebo v manželství můžou nastat problémy. I dlouhodobý partnerský vztah se může po letech rozpadnout, nemusí vám to vyjít, i když jste morální, zdrženliví a zodpovědní až na půdu. Život neposkytuje záruky, život je jedna velká změna a kolotoč událostí… Bohužel se to stává. O to lépe je však třeba si vybrat zodpovědného partnera, nebo vědět, že se o své dítě dokážu postarat i sama, že nebudu viset na krku nějakému ichtylovi jenom proto, že budu muset.

Dámy, jedna velká věc, která pro vás bude vždy a po celý život důležitá bez ohledu na stav vašeho vztahu, je vaše důstojnost. I když se vám rozpadne vztah, o kterém jste si myslely, že bude navždy a milovaly jste se s partnerem věrně a snažily jste se vztah kultivovat jak nejlépe jste mohly, ve chvíli kdy se rozloučíte, se nebudete cítit špinavě, zneužitě, ani poníženě. Budete na sebe hrdé. Vždycky. A tuto hrdost si můžete ponechat do doby, než najdete jiného muže, se kterým budete šťastné.

Spousta chlapů se cítí překvapeně (až dotčeně!!), když se dozví, že neprovozujete nezávazný sex. Ale když je to váš partner, který to s vámi myslí doopravdy, bude vás za to nosit na rukách. Protože prostitutek už potkal v životě dost a vy jste ta jedna nevinná perla, která touží po čistém normálním vztahu a po milování z lásky. Takový kvalitní chlap si na vás klidně počká i rok, protože mu za to stojíte. A to si nemyslím, tohle vím. Muži chtějí do života takové ženy a nikdy to nebylo naopak. Akorát že vy musíte být v mezičase pevné, rozumné, trpělivé a musíte být připravené přehrabat hromady nekvalitních samců lopatou, než potkáte toho jednoho, který si vás bude doopravdy vážit a který nehledá jen honítko k použití.

Lidé, co se chlubí s kolika lidmi spali a berou sex jako nezávazný druh zábavy, mi vůbec nepřipadají nějak inspirativní, nebo úžasní nadsamci a nadsamice. Hnusí se mi to. V minulosti jsem byla schopná zastavit rande, ve chvíli kdy jsem se dozvěděla, že dotyčný má každý týden nové honítko a řekl mi, že já budu další honítko. Vypadal krásně, ale v hlavě měl očividně kraví kejdu. S patřičným slovníkem byl poslán do patřičných mezí a vypisovat mi pak mohl jak chtěl. Co je tohle za blbečky, co si myslí, že ženu uchvátí svými oplzlými kecy o tom, jak to má asi ráda a co všechno s ní hodlají dělat ještě ten první večer, co se vůbec poprvé poznali? Vždyť je to naprosto odporné a zvrhlé.

Už se vám to stalo? Vidíte toho člověka poprvé a on vám řekne, že si vás ještě ten den večer dotáhne domů a vezme si vás tvrdě, protože vidí, že to tak určitě budete mít rádi? – Pro člověka se sebeúctou je to povel k uzavření srdce, všech tělesných otvorů a okamžitému útěku, protože nemá takové oplzlé aktivity zapotřebí. Je prostě někde jinde. Úroveň člověka určuje také to, jak zachází se svým tělem a jak si umí vybírat kvalitní vztahy.

Život může být jednoduchý, nebo strašně těžký a složitý. – Umění chovat se zodpovědně je jedna z velice důležitých vlastností pro život, protože se zodpovědností existuje pouze minimální riziko, že si vlastní neuváženou chybou pokaňháte osud a provedete něco, co už nepůjde nikdy vzít zpět. Mít s někým sex jen tak, to není jako zahrát si člověče nezlob se. Za jeden večer takovéto zábavy můžete zaplatit velmi vysokou cenu, nehledě na tu zdravotní. – Proč se o tom nemluví, když je to tak důležité? Proč má tolik lidí problém si to přiznat? Proč nevarujeme mladší před tím, jak dalekosáhlé následky může takové chování přinést? … Protože zodpovědnost je těžší cesta? Protože to vyžaduje sebezapření? Morálku? Protože člověk nesmí být líný přemýšlet? Protože být promiskuitní je moderní a kdo není moderní je vadný?

POKRAČOVÁNÍ ZDE: Věci, které na lidech nechápu (5. díl) Morálka

Komentáře

Ikona diskutujiciho Firzen 2017-02-17 02:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Inu, co dodat. Podle mě velmi pravdivý článek. Mám pocit, že tato moderní nezávaznost a nezávislost může za nejedno lidské neštěstí. Přijde mi také, že se lidé nesmírně bojí toho mít děti, ale přitom sex chtějí. Takže pak vznikají paradoxy ve formě vztahu, kde spolu dva mají sex, ale úzkostlivě se všemožně brání početí.

Ikona diskutujiciho Mára 2017-02-17 02:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

:DDDDD Sorry já už fakt nevím :D Nadpis: Alue nechápe sex :D :D  Normálně mám podezření že Aluska.org byla hacknuta a teď se zde zveřejňuje tato série :D

Ikona diskutujiciho Zouy 2017-02-17 02:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasim s tebou.Reklamy..zeny,co jsou polo(nahe)  se hladi,no dobra, se sprchuji, kremuji, aby to lakalo muze.. nelogicke.Klipy,pisnicky,polonahe ne(zpevacky)  ,pohyby jak pri sexu.. hnus.. uz to ani neni o zpevu.. A ty filmy a pohadky pro deti.. ja ziram, co za cunarny jsou v detskych pohadkach.. hnus..

Ikona diskutujiciho Luz 2017-02-17 07:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pravda pravdouci! Kez by vice lidi bylo schopnych takhle se nad tim zamyslet!

Ikona diskutujiciho Luz 2017-02-17 07:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A jeste – predesilam, ze rozhodne neomlouvam promiskuitni muze! Ale prirozene pro zeny je pochopitelnejsi se takovemu chovani vyhybat, protoze daleko vice riskuji (v lepsim pripade, ze z tohe nebudou mit pozitek a budou pouze pouzity k uspokojeni muze, v horsim pripade nasili, nuceni k necemu, co nechteji, ci nechtene otehotneni).

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 08:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:  Z tvého komentáře vidím, že jsi sérii nepochopil a že se tě osobně dotýká, protože máš přesně tyto problémy, které popisuji. A místo aby ses zamyslel, hážeš na mě svoji vinu a děláš ze mě radikála. Nevím, co jsi čekal od stránky Aluška.org jiného, nemám se komu proč omlouvat za to, že mám vysoké standardy a nepokřivenou psychiku propagandou a drogama.

Ikona diskutujiciho Amálka 2017-02-17 09:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skvělý článek. Moc se mi líbí způsob, jak jsi ty sprosťárničky změkčila 🙂 Dnešní pojetí sexu mi taky nepřijde vůbec v pohodě, naštěstí jsem v tomto měla vždycky jasno.

Ikona diskutujiciho Mára 2017-02-17 09:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Nehážu na Tebe vinu Aluško, Ty za moje "problémy" nemůžeš. Nicméně s drogama a alkoholem problém fakt nemám. Ani nespím s každou na potkání, mám na holky v zásadě smůlu. Nemusíš se za nic nikomu omlouvat a už vůbec ne za svůj článek na svém blogu, to po Tobě nikdo nechce. A od této stránky jsem čekal zajímavá data, "esoterický" obsah a tak různě, tak jak to zde bylo do nedávna. Promiň já v tom fakt vidím strašný moralizování. Je fajn že máš svoje standarty jak píšeš a že jsi s nima spokojená a šťastná, já si radši pojedu dál svoje. Piece 🙂

Ikona diskutujiciho zdeněk 2017-02-17 09:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

I přes tu všechnu nepřízeň společnosti…radši zůstanu naivka co si počká na "princeznu".

Ikona diskutujiciho Evik 2017-02-17 09:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už jsem měla pár vztahů a pokaždé to byli úchylové. Mě to tak alespoň přišlo. Pokaždé, když jsme se setkali, tak jsme celé dny leželi v posteli a líbali se, protože víc jsem jim nedovolila. Proč jsme nemohli jít třeba ven, smát se spolu a zažít dobrodružství? Tohle mě fakt nebavilo. A ikdyž jsem mu řekla, na co se cítím a na co ne, tak jsem ho přistihla, jak se mi v noci, když spím, snaží dostat pod kalhotky. Takto se mi to stalo u všech a nejhorší na tom bylo, že mi nebylo ani 18… u jednoho jsem měla teprv 14. Pak se ostatní diví, že nikoho nechci.

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2017-02-17 09:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

souhlasím úplně se vším, ty jo, koukám, že jsi do toho článku dala hodně emoce. Jinak vskutku ano, lidi dnes berou sex jako zábavu a nemotají do toho city ani ve vztahu. Prý to umí oddělit. Chodím na různá diskusní fóra, tam lidi mají několik uchylek a těm , co stačí klasický sex, jsme utlačování, co si pravděpodobně nikdy nenajdeme partnera nebo náš partner bude chodit za courami. To je teda hlavní důvod, proč nikoho nechci, klukům nevěřím a nevěřím, že by se našel někdo normální. I kdyby ano, stejně to bude v mé hlavě

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 09:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:  Přesně tak. Když je schopný vyspat se nezávazně mimo vztah jako single, s holkou kterou pořádně nezná, nebude s tím mít problém, ani když už single nebude. Ve vztahu začne být nuda, tak začne chodit za jinýma, místo aby řešil ten vztah a snažil se ho zlepšit… Tohle mít doma, tak letí. 🙂

Ikona diskutujiciho Melisa 2017-02-17 10:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jako bych to psala ja…jenze ja takhle hezky psat(se vyjadrit) neumim:-) Naprosty souhlas s kazdou vetou. Mam to taky tak, jak v hlave, tak v zivote.

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-02-17 10:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím. Naprosto a se vším, je to svatá pravda a navíc pěkně upřímně popsaná 🙂 Po přečtení nadpisu jsem nečekala žádné prasárny, troufám si tvrdit, že na to tě znám moc dobře :D U toho obrázku jsem hlavně doufala, že mi nikdo nekouká přes rameno :D A čekala jsem varování před nezávazným sexem, nechtěným těhotenstvím a pohlavními nemocemi, takže vlastně přesně to, co v tom článku bylo :D

Ikona diskutujiciho Melisa 2017-02-17 10:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: taky jsem tak nejak nepochopila, proc tu ten clovicek na techto strankach za 1. vubec je a za 2. nepochopil, co temi clanky chces vubec rici 🙂

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-02-17 10:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Většina lidí jedná z pozice ega, až zmizí ego, tak se vyplaví na povrch láska. Ale ne láska k něčemu konkrétnímu, mám na nemysli všeobjímající Lásku.

Ikona diskutujiciho kalia 2017-02-17 10:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak na to mám stejný názor a taky jsem to nikdy nechápala. Hlavně kluky a to, že pro ně je jakýkoli sex s kýmkoliv lepší než žádný sex. A že mají sex pro sex a ne sex pro lásku. Vždyť přeci první je duch, pak duše a pak tělo – tzn. že duch žije, duše si najde partnera a TEPRVE PAK tělo začne cítit sexuální přitažlivost (nebo chcete-li chuť na sex). Většina lidí to má ale asi nějak přehozené, jelikož mají na prvním místě tělo, podle kterého se řídí. Moje tělo ale téměř nikdy necítilo "jen tak" chuť na sex nebo sexuální přitažlivost k někomu. Přesto jsem (v dlouhodobém vztahu) žila sexuálním životem jako všichni ostatní, takže když jsem někomu řekla své názory a on na mě vyrukoval s tím, že si to neumím užít apod., tak jsem měla "důkaz" že to není pravda.

Ikona diskutujiciho hanka 2017-02-17 10:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je tak potřebný článek! Lidi vůbec neví, co dělají a jak sami sebe shazují a poškozují.  Já bych sex s někým cizím ani mít nemohla, protože se jednoduše stydím 🙂 a to jsem přitažlivá a hezká, vím, že budím pozornost a spousta mužů mě obdivuje. A taky mi to přijde hrozně ponižující, jen tak se s někým vyspat nebo být "kamarádka s výhodami". Mám kamarádku která neustále střídá partnery a stydím se i za ni, vidím, že muži když ví, že měla hodně chlapů a vyspí se s každým kdo jí trochu padne do oka, tak se k ní chovají hrubě, neváží si jí a ona už je tím poznamenaná, i když o své minulosti nic neřekne, tak to lidi vycítí a mají na její účet vulgární narážky. Je to prostě něco, co se s váma pak táhne a hrozně vás po poškozuje, vlastně svým chováním otevíráte cestu k tomu, aby vás druzí zneužívali a ponižovali.

Ikona diskutujiciho Tomáš Slunce 2017-02-17 10:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, zde jeden odkaz k tématu vypovídající v symbolice mnohé.

Ikona diskutujiciho Xoxo 2017-02-17 10:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Super článek! Konečně se necítím divná, že neroztáhnu nohy na potkání, jako mé kamarádky, a to téměř všechny. Až na pár. A Máro, ty jsi vůbec nepochopil asi o co jde, jsi totálně mimo a přidáváš si tam věci které Alue vůbec neřekla, ale to mě nepřekvapuje, mluvíš jak tě to společnost naučila.

Ikona diskutujiciho Lizzy 2017-02-17 10:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Máro, myslím, že se máš ještě hodně co učit. Možná nejdřív poctivě popřemýšlet nad tím, s čím v Aluine článku nesouhlasíš a proč. Přijde mi ta jako automatická kritika, bez zamyšlení…

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 10:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Vystihla jsi to úplně přesně. Promiskuita není nic jiného, než snaha zaplácnout vnitřní bolest, rozkol a pocit prázdnoty, se kterými si člověk neumí, nebo nechce poradit jinak.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  A celkově smekám klobouk dolů, tvůj výborný a trefný komentář by si zasloužil samostatný článek. Je velice pravdivý a výborně popsaný.

Ikona diskutujiciho All 2017-02-17 11:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Super clanok, suhlasim takmer so vsetkym. Tie klipy a reklamy ked vidim, je mi z toho smutno. Jedina vec s ktorou nesuhlasim je, ze v minulosti mali zeny partnerov az ked boli pripravene a vyzrete. Praveze mam pocit, ze v dnesnej dobe ma zena ovela vacsiu slobodu, vyberie si kedy sa vyda, kedy bude mat prvy sex. Moje prababky boli donutene sa vydavat ako 17 rocne a ani netusili, co s nimi ich starsi manzel pocas svadobnej noci robi. Vtedy to bola norma. Nemam pocit, ze kazda zena je v 17tke dostatocne zrela na sex a na otehotnenie. A k tomu, ze v minulosti ludia cakali do svadby, tak to je jasne ze ano, ked sa brali 18-20 rocni, neviem si predstavit ak by mali zeny cakat do 32-35 aj viac, niektore si kvoli kariere zakladau rodinu v takomto veku, co je cim dalej tym viac normalne.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:  Bratrství hada…! – to je pěkný mazec.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  … vlastně o tom vážně přemýšlím, že bych ti to dala na titulku. Nejlepší a nejpoučnější koment, co jsem za dlouhou dobu četla.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]:  Doba se hodně změnila.. tehdy byla žena pro děti, rodinu a domácnost… dneska si může vybrat. A lidé dnes mají naopak strach zakládat rodiny, cítí nejistotu ve své budoucnosti, tak to posouvají.

Ikona diskutujiciho amazonka 2017-02-17 11:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Souhlasím s Márou v tom, že tento článek o sexu je moralizující. Jedna věc je sdílet to, jak já to mám se sexem, to je OK a inspirující u Máry i u žen včetně mě, co to obvykle mají jinak než muži tohoto typu. Úplně jiná věc je ale začít ze svého vztahu k sexu a ze svých zkušeností vyrábět nějaké závazně platné pravidlo, nárokovat, že by mělo platit pro všechny a že když s se s tím někdo neztotožňuje, je neplnohodnotný, duchovně nevyvinutý, nesebevědomý, coura… Nikdy jsem neměla sex s mužem, kterého jsem nemilovala. Požadavek, že mám být k tomu vdaná, nebo že mám při každém aktu přijmout, že z toho může vzniknout dítě, je pro mě ale absurdní. Vnímám to tak, že sex nám byl dán jako potěšení, možnost vyjádřit lásku, radovat se intenzívně ze života, zvyšovat si vibrace, léčit se sexuální energií, rozvíjet své schopnosti… Pokud by platilo, že jeho účelem je v první řadě plození dětí, pak by byl Vesmír neuvěřitelně plýtvavý a neefektivní: dáte někomumultifunkční nástroj s nesmírnými možnostmi – pod podmínkou, že ho smí použít tak 2×za život??? Jestli to má Mára tak, jak píše, je tak  šťastný a nikomu to neubližuje, proč se tu do něho navážet a proč ho hodnotit? Nechápu…

Ikona diskutujiciho All 2017-02-17 11:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]: Uzasny komentar, krasne vysvetlene bez poucovania ci odsudzovania, tlieskam !

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]:  Zvláštní. Věci, které říkáš že s nimi nesouhlasíš, v článku řečeny nejsou. Nějak sis do domyslela. To, co říkáš jako svůj názor, naopak s článkem souhlasí, i s tím jak je psaný a jak byl i myšlený… Tak mám dojem, že jsi ho nečetla, protože souhlasíš 🙂

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2017-02-17 11:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek mi nepřipadá ani trochu sprostý, jak varuješ v uvodním textu :D.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-02-17 11:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]:  To upozornění jsem tam musela dát. Jinak by se půlka diskute točila kolem toho, že jsem to tam nedala.

Ikona diskutujiciho jirik 2017-02-17 11:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]: Jak tam zmiňuješ, že by ses chtěla podívat do minulosti – moje babička pochází ze 16 sourozenců, praděda byl 2x ženatý a mimo manželky mu zemřely akorát 2 děti (rozsah dětí 1889-1935)

Ikona diskutujiciho kalia 2017-02-17 12:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě jsem zapomněla, že touha po dítěti u žen (většinou okolo 30-40 let) aniž by měly partnera, se kterým by jim to klapalo (tzn. byly zamilované, byly si jeho láskou i věrností jisté a vztah by vedl k celoživotnímu svazku), je obdobou sexuálního chtíče u mužů. Žena má velkou potlačenou bolest a tuto bolest nemá na koho přehodit, podvědomí se rozhodne, že když bude mít (nevinné, bolestí nezatížené) dítě, tak na něj tyto energie přehodí (velkou část bolesti). Ona o tom na vědomé úrovni vůbec neví, vnímá pouze obrovskou spalující touhu/nutkání mít dítě (a může si to i klidně rozumově vysvětlit, že aby po ní něco zbylo či že to je přirozený instinkt každé ženy a tudíž na tom není nic špatného). Žena si tedy pořídí dítě a nemusí měnit své špatné návyky, život se jí (i manželovi pokud nějakého má) prodlouží o 10-20 let, protože přehodila velkou část své bolesti na dítě. Jak se to dělá je už věc další, to zná asi každý – dítěti se chce spát (jeho tělo potřebuje spát), ale rodiče ho vzbudí, dítě musí vstát a jít do školy. Dítě se cítí špatně ale to je pouze přehozená bolest rodičů (příp. systému, jelikož školní docházka je povinná, systém tak přehazuje kolektivní bolest). Nebo další příklad: rodič přijde unavený a vystresovaný z práce, najde nějakou záminku a "vybije" si zlost na dítěti – jemu se uleví, jelikož přehodil svou bolest na dítě. A takto to jde v malých či větších dávkách 18 let. Samozřejmě když se dva lidé milují a pocítí díky tomu PŘIROZENOU touhu založit rodinu, je to o něčem jiném. Dítě z lásky je něco jiného než dítě kvůli "pudu" u ženy, stejně jako sex z lásky je něco jiného než sex kvůli chtíči. Já když jsem byla malá, tak jsem všechny tyhle věci viděla (vnímala) – např. když mi bylo 5-7 let, tak jsem s jistotou zjistila, že moji rodiče by cca ve 30 letech zemřeli díky tomu, že nucená práce pro systém a věci, které dělali oni sami špatně, z nich v této době vzaly většinu životní energie. Jelikož si ale pořídili více dětí, budou žít v řádu cca 10let/1 pořízené dítě déle. Na tom by nebylo nic až tak špatného, pokud by těch několik desítek let využili k tomu, aby změnili své návyky (pracovní, omezující myšlenkové vzorce atd.). Oni ale nic nezměnili a proto pořizovat si děti z důvodu přehození problémů byla pouze dočasná úleva.

Ikona diskutujiciho Pavel 2017-02-17 12:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z mého pohledu naprosto brilantní článek. Já už jsem stará páka, a co se dalo už jsem pohnojil. Ale snažil jsem se vysvětlit našemu mladému, že by nemusel sáhnout po zkaženém zboží, když bude chtít holku pro život. Že by si ji mohl naformátovat sám (viz telegonie). Nemusel by opakovat stejné chyby jako my. On mi však pořád tvrdí, že od šestnácti už žádná pana u nás neexistuje. Já mu oponuju, že nehledá na správných místech. Jenže lidi, hlavní problém vidím, že ti mladí, podle mého názoru normální, čistí lidé, se skoro nemají kde seznámit. Tahle mašinerie jim v tom úspěšně brání, třeba tou spoustou svodů jinam. Kdyby tak někdo z vás popřemýšlel, jak tyhle lidi efektivně napojovat, myslím  ve smyslu přivolání a obnovení skutečné lásky do vztahu. Viz třeba 8 díl Anastasie od V. Megreho. Pavel

Ikona diskutujiciho Mára 2017-02-17 12:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrá tedy, uzavřeme to tak že jsem nemorální pako na antidepkáčích :D :*

Ikona diskutujiciho Morell 2017-02-17 12:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško… předem gratuluji, že se tvůj blog stal blogem dne.

Ikona diskutujiciho I. 2017-02-17 12:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že zde je zásadní výchova – a ta by měla počítat s tím, že holčička se jednou stane i ženou.

Ikona diskutujiciho Verča 2017-02-17 12:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek je naprosto trefný!

Ikona diskutujiciho Veča 2017-02-17 12:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak super video:-)))

Ikona diskutujiciho Lizzy 2017-02-17 13:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]: souhlasím, úžasný komentář, díky kterému jsem si uvědomila spoustu věcí…  Nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlela, ale všechno to zapadá do sebe… moc hezky vysvětlené, takový komentář by si  opravdu zasloužil větší prostor!

Ikona diskutujiciho kalia 2017-02-17 13:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:: díky, napsala jsem ještě druhý dlouhý komentář, tak doufám, že nevyvolá špatné pocity (jsem v těchto věcech trochu radikální). Kdysi jsem ti chtěla napsat sérii článků (životní příběh), ale jelikož by to bylo hodně drsné (a prožívala jsem u toho vzpomínání když jsem chtěla začít špatné, nezpracované emoce), tak jsem nic nenapsala (a asi ani nenapíšu, protože kdoví kdy si ty emoce vyřeším). Psát a prožívat u toho silné negativní emoce je blbý, protože tím se také ta bolest šíří na ty lidi, kteří by článek četli. Tak jsem se vyjádřila pouze k tématu, při kterém negativní emoce neprožívám (i když ještě do nedávna to tak bylo, ptž jsem promiskuitu odsuzovala či nechápala, než jsem zažila na sobě, co to je ten chtíč).

Ikona diskutujiciho Tara 2017-02-17 13:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Fellien 2017-02-17 14:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Když pročítám ty tvoje komentáře pod různými článkama tady, nedivím se, že máš na holky smůlu. Podle mě by si o tebe slušná holka na úrovni ani kolo neopřela, zvlášť když si čtu tvůj komentář pod tímto článkem. Mě mít někdo za debila že jsem ještě panna a veřejně se mi kvůli tomu posmívat, tak mu takovou jednu hvízdnu že se nestačí divit.

Ikona diskutujiciho romča 2017-02-17 15:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím,že článok rozdelil ludí na dva tábore. Jeden súhlasí so všetkým a druhý nesúhlasí s ničím. Viac je samozrejme tých čo súhlasia 🙂 Aj ja súhlasím s článkom, viem že to čo je v článku napísané je nie len Aluškin subjektívny názor, ale je to istý kusisko pravdy. Je fakt že väčšina súhlasí (sú to podla mňa hlavne mladé dievčatá, ale neberte to osobne, myslím to globálne) ale vlastne sa tým možno ani tak striktne neriadia (žial ani ja 😉 ) Samozrejme nesexujem s každým,na to mám doma muža 🙂

Ikona diskutujiciho fluttershine 2017-02-17 15:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tuhle sérii čtu, protože mám radost, že má někdo podobný názor a nejsem v něm jediná, protože mnoho těch názorů je naší společností považováno za hloupé, radikální a nespolečenské (nepít alkohol).

Ikona diskutujiciho amazonka 2017-02-17 15:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Lucka 2017-02-17 15:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle už mi přijde přehnanané s třema prvníma článkama jsem souhlasila,ale tohle už je opravdu moc.

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2017-02-17 16:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: taky mě při čtení V. Megreho zaujala část, kde Anastázie popisuje, že se nemáme moc jak seznamovat. A musím říct, že když člověk nemá štěstí v ZŠ, SŠ následně třeba na VŠ a pak v práci a NENí vymetač podniků, tak je velmi málo možostí, jak se cíleně někde seznámit.

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2017-02-17 16:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[39]: No teda… To dost smutný paradox.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek