Záhadný ,,kolaps“ Wendy Williams o halloweenském speciálu. Byli lidé svědky posednutí ďáblem?

10.11.2017 v Symbolika 34

Čtenářka mě upozornila na zajímavý moment z americké televize, kde ,,omdlí“ moderátorka Wendy Williams. Wendy svůj kolaps záhy vysvětluje přehřátím organismu kvůli upnutému kostýmu a také byla údajně dehydrovaná a málo dbala na pitný režim, na který by si jako dáma v letech (53let) měla dávat větší pozor. Místo vody měla jen ,,elektrolyty“, v kostýmu bylo horko a šlo o normální mdlobu. Jinak je dle svých slov naprosto zdravotně v pořádku.

Skutečně se však takovému fádnímu vysvětlení dá věřit? Pojďme se na to podívat trochu podrobněji:

Wendy Williams jsem doteď neznala a nemrzí mě to. Proto jsem si její jméno trošku progooglila, abych se podívala, co se o ní píše. Údajně je to módní návrhářka, působila v rádiu, má talk show… Také je zajímavé, že zahraniční internet o jejím podivném kolapsu píše všelicos, najdou se velmi snadno i zdroje, které tvrdí, že Wendy už není pravá, ale jde o její klon bez duše který měl ,,poruchu“, nebo že se do ní vtělil ďábel. Evidentně nejsem jediný skeptik, který oficiálnímu vysvětlení nevěří. Taky kdo by mu věřil? Nejsme slepí….

Pojďme si nejdřív ukázat inkriminovanou nahrávku, kde Wendy ,,kolabuje z horka“:

https://www.youtube.com/watch?v=-XjayddbksQ


Už jste určitě někdy na vlastní oči viděli, jak vypadá skutečné omdlení, mdloba z horka, z nízkého tlaku, či stresu. Mdloba přijde celkem náhle, někdo odpadne rovnou a někdo se nejdřív na chvilku zastaví, přestává odpovídat na otázky, prázdně kouká a skácí se až po malé chvilce. Pokud má někdo tyto problémy dlouhodobě, někdy předem pozná že se mu dělá blbě a stíhá o tom informovat své okolí, než se skutečně odporoučí k zemi.

Pokud jste nikdy neměli tu čest být svědkem u omdlení, zde uvádím několik názorných příkladů, jak to vypadá:

Tady omdlí dívka ve chvíli, kdy ji přítel požádá o ruku. Zatuhne a okamžitě odpadne dozadu jak plastová figurína. Je to přesně v čase 01:25.

https://www.youtube.com/watch?v=vCY6Tw_I0F8

Druhý kolaps při zpěvu je zde: https://www.youtube.com/watch?v=xTyf2xwmHUM

Opakované omdlévání na horské dráze: https://www.youtube.com/watch?v=URSj-Lk3vo4

Slavná mdloba z Amerika hledá topmodelku: https://www.youtube.com/watch?v=E__lMrwWpow

Kompilace omdlévajících lidí při různých příležitostech: https://www.youtube.com/watch?v=BYmhKflwByc

Srovnejte normální mdlobu s tím, co předvedla Wendy na halloween. Každému musí být absolutně jasné, že dané oficiální vysvětlení je falešné a že o normální mdlobu nešlo.

Socha Svobody ve skutečnosti není socha svobody, ale je to symbol Persefony, manželky vládce podsvětí. Ukazovala jsem Persefonu ve svém video rozboru z mužů v černém 3 a psala jsem o Persefoně také ve svém článku na téma Proč neslavit Silvestra.

Persefona, dominanta Ameriky… která je zasvěcena ďáblu. Uvědomte si, že Amerika vyrostla na vyvraždění původních obyvatel zločinci co utíkali z Evropy a vojáky, kteří tam ještě zavlekli černé obyvatelstvo z Afriky, které ještě donedávna utlačovali. USA je postaveno na krvi, obětování a utrpení všech slabších. Proto dává světu jen samé zlo a sračkomety, nikdy nic dobrého.

Pokud si Wendy oblékla kostým sochy svobody, spojuje se symbolicky s Persefonou, manželkou vládce podsvětí. Persefona je další název pro temnou sílu, pro ďábla.

Halloween, který se letos v Americe slavil 31.října, je velmi temný svátek, kdy se děti převlékají za příšery a domy se zdobí symbolikou smrti. Je to jednoduché uctívání temných sil a posilování ďábla, který má v této době nebývalou moc. Je velká chyba, že tento odporný svátek začíná prosakovat i do Evropy, protože sem začíná přinášet právě tento druh zla.

Copak nám právě v tomto období nebylo speciálně blbě v celé republice, jak píšu v Zápisníčku? Všechno spolu souvisí…

Co se tedy skutečně stalo s Wendy?

Inu, obléci se za PERSEFONU a HALLOWEENSKÝ speciál, je ta nejvíce dementní, debilní, nezodpovědná, lehkomyslná a stupidní věc, která mohla nešťastnou Wendy napadnout. Je zcela evidentní, že této příležitosti ďábel využil a pro svoji manželku si přišel přímo před kameru do studia. Přece mu dnes patří, no ne?

Pojďme si toto posednutí rozebrat v obrazech:

Wendy se zatřese hlas, jde vidět že se jí udělalo divně a znervózněla. Hned na to vykulí oči a skousne si rty. Patrně křeč od toho, jak se do ní ďábel snaží skočit. Možná se nadvědomě brání, ale neví co se děje, nezná techniky, nemá ochrany, takže to samozřejmě nemá efekt.

Hned poté do ní jakoby něco zepředu narazilo, odstrčí ji to o krok dozadu. Přesně takto to vypadá, když do člověka prudce vlítne temná bytost. Buď to do něho praští zezadu, či zepředu, podle toho kudy ďábel vešel.

Poté se Wendy tváří velmi vyděšeně, slabě sýpá a pokládá si ruku na hlavu, zatímco jde dozadu. Evidentně právě slyší hlasy. Člověk co omdlévá, se nikdy takto za hlavu nechytá.

Poté prudce odpadne. Patrně moment, kdy ďábel její tělo opustil. V tu chvíli totiž obvykle napadený hostitel ztrácí vědomí.

Co říci na závěr? Takto to dopadá, když se hloupí lidé obklopují symbolikou, které nerozumí. Lidé jsou příliš lehkovážní, vyvolávají duchy, krvavou Marry, volají na zakázaná vražedná čísla, aby byla views na YT, jenom aby byla sranda a pak se diví, když se ta síla najednou skutečně projeví. Nehrajte si s těmito temnými věcmi, nedělejte si z nich srandu, nevystavujte se jim pro dobrodružství, nebo zábavu a důsledně se jim vyhýbejte. Ďábel je reálný.

Přidám vám ještě jeden bonus. Zde je kompilace podivného chování celebrit…

Jako první je tam to co už jste viděli. Ale překlikněte se na čas 01:05, kde je Katy Perry. Vidíte, že do ní evidentně něco neviditelného opakovaně na podiu narazilo. Katy se vyděšeně rozhlíží, ale neví co má dělat. Nakonec přestává zpívat, podívá se jakoby měla halucinace, zmateně krouží po podiu, nakonec se kácí, kroutí a v agonii ji někdo odnáší pryč. Patrně také napadení temnou bytostí. Že je Katy zaprodaná, už se ví dávno, možná má tyhle problémy i v soukromí. Datum incidentu není uvedeno. Pokud byste chtěli argumentovat, že to možná přehnala s drogou, JE TO V DŮSLEDKU TOTÉŽ.

Další evidentní posednutí je zde vidět v čase 02:11.

https://www.youtube.com/watch?v=DkwF_i1Lw8Q

Komentáře

Ikona diskutujiciho Martynko 2017-11-10 04:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mrzí mne, že to píšu, jen jsem upřímný a rozčarovaný, Aluško, tak často na tyto stránky nelezu, jenom když příjdu očekávám kvalitní téma, mne to pak u tebe s takovými články připadá ouplně stejně jako na bulvárních konspiračních vebech, tohle si mohu přečíst jinde ale neočekával bych takové pojetí článku zde… 🙁 ono spojení mediální hvězdy s posednutí ďáblem je moc bulvární akde čtenáři vlastně nic nového nepřinese a pouze téma nafoukne jako bublinu, podle mého by si se měla tomuto stylu psaní vyhnout a zabývat se kvalitním tématem tak jak to umíš právě jen ty a vůbec to je ten důvod přoč jsem lidé chodí -> přečíst si kvalitní informace… 😉 taknějak třeba očekávám kdy výjde článek o krystalech… :-D

Ikona diskutujiciho Teri 2017-11-10 12:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta Katty Perry….. to je naprosto šílený, hnus.

Ikona diskutujiciho Ema 2017-11-10 13:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že poselství tohoto článku není nafouknout bublinu, ale poukázat na nebezpečí, na to, čemu se vyvarovat. Ne každý to ví a třeba mladší generace jsou v tomto náchylnější a je proto dobré, když vědí, do čeho se určitě nepouštět.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-11-10 13:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]:  Článek jsem dělala na přání, protože mě o to někdo poprosil a chtěl toto téma. Protože mi to připadalo zajímavé, tak jsem ho udělala… Vždycky jsem psala o tom co mi připadá zajímavé a nehodlám na tom nic měnit.  V tomto článku jsou důležitá data o symbolice, odkaz na halloween, persefonu, silvestra. Očekávala bych spíš že moji snahu a sdílení dat oceníš, ale spíš mám pocit že jsi to doopravdu nečetl, jenom povrchně projel očima a hned odsoudil.

Ikona diskutujiciho Ježovka 2017-11-10 13:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1 Ten komentář mě docela pobavil.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2017-11-10 13:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No keď musela byť navlečená v tom debilnom kostýme tak sa ani nedivím že odpadla. A ktovie čo, aké drogy, si tieto cebrity dávajú na povzbudenie. Toto odpadnutie je fakt divné. Až mi to pripadá ako keby to zahrala a chcela vystrašiť divákov.

Ikona diskutujiciho lenka f 2017-11-10 14:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě to taky přijde zajímavé. Je dobře, že poukazuješ i na tohle a že to dáš i do souvislostí se symbolikou. :-)

Ikona diskutujiciho :) 2017-11-10 15:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to je mazec… O_O

Ikona diskutujiciho LucTuc 2017-11-10 16:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasně že je to skvělý článek ;-) Moc se mi to líbí, přidala jsi tam informace, které i já neznám, líbil se mi i ten konečný dodatek s videem, kde jde vidět, že tohle nepostihlo jenom tuhle tu celebritu. Skvělé to je, i tohle mě naučilo něco nového, na co si mám právě dávat pozor.Dává to především i přehled co se děje celkově ve světě a jaké síly se tu stálé pohybují, až tyto posedlé celebrity nebudou na denním světovém pořádku, budeme i možno nadále pozorovat, jak tyto zlé síly ztrácejí moc a postupně mizí. Nu ale to mě taky zajímá, jak si toto můžou dovolit před velkým davem lidí? Všem na očích ?? :-?

Ikona diskutujiciho Ježovka 2017-11-10 16:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Tohle je taky zajímavá teorie… Že by odpadla jen tak pro pobavení a vyšší sledovanost :-D Vypadalo to teda úplně jakoby viděla něco děsivého před sebou a z toho se pak sesypala, ale nejspíš prostě jen "zírala do blba"

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-10 20:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue. Ak už mieniš hovoriť o symbolike a dejinách sviatkov, niečo si o tom prosím zisti:

Ikona diskutujiciho Alue 2017-11-10 22:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:  … aneb já jsem chytřejší než ty, jsem to četl v knížce, takže rozhodně mám pravdu já a ne tvůj článek, protože já jsem ten jediný, kdo zná správnou symboliku.

Ikona diskutujiciho Daisy 2017-11-10 23:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:Takže Hádes byl podle tebe takový hodný vládce podsvětí-to je teda překvápko :-)

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-11 00:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja som to nečítal v jednej knížke ale v mnohých, prekladal som a čítal som staré grécke pramene,  6 rokov som študoval antickú kultúru a predkresťanské kultúry Keltov, Germánov a Slovanov – takže áno, mám do toho aký taký vhľad a porozumenie namiesto divokých konšpiračných teórií postavených na povrchných podobnostiach. Ľudia dnes nemajú k vzdelaniu úctu, tvrdia, že vedci sú súčasťou nejakej konšpirácie a sú platení aby nehovorili pravdu – ak by to tak bolo, tak moji kolegovia neživoria z platov menších než minimálna mzda…

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2017-11-11 05:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bůh nás ochraňuj před americkou kulturou!

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2017-11-11 12:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Socha slobody je len zamaskovaná Persefona, za akože symbol slobody. Je dielo Francúza, nevedomý Američania ani nevedia čo uctievajú.

Ikona diskutujiciho Daisy 2017-11-11 13:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:Píšeš,že Halloween je prastarý keltský svátek-já myslela,že opravdu pochází z Ameriky a keltský svátek zemřelých byl Samhain.Je to tedy špatně?

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-11 17:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Halloween (skrátený tvar pre All Hallows Evening – čiže noc všetkých svätých) je pokresťančený sviatok Samhainu:

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-11-11 17:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Svatá pravda. Jsem ráda, že nejsem jediná, koho tohle při čtení napadlo.

Ikona diskutujiciho Morwen 2017-11-11 18:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Dovolím si odpovědět za Roberta. Halloween je vlastně jen jiné jméno, které se v anglofonních zemích přisoudilo původně keltskému Samhainu. Během staletí se také samozřejmě výrazně změnil způsob slavení toho svátku, ale hodně zjednodušeně jde vždy o to, že se prolíná náš svět se "světem mrtvých". U nás se to slaví jako Dušičky, keltský Samhain byl o příchodu duchů na zem a snahy živých se před nimi chránit (+ to byl jejich nový rok), no a americký Halloween je už jen dost zprofanovanou formou toho všeho. I období, kdy se tento svátek slaví, zůstává vždy a všude stále stejné.

Ikona diskutujiciho Ježovka 2017-11-11 18:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Achjo… Halloween ze Samhainu vznikl. Není to keltský svátek, je na něm pouze "přiživený." Aneb podivně uměle slepená americká historie v praxi, když to řeknu jednoduše… Nebo tu snad někomu přijde konstruktivní, aby jeho děti pobíhali po městě převlečení za kostlivce, upíry, duchy i mumie a prohlašovali u každých dveří "bonbón nebo smrt?" Tak jako tak, nic dobrého na tom není, to je vidět na první pohled. To máte podobné jako s tím, že symboly smrti(lebky, kosti, hnáty apod.) nemají v domě konstruktivních lidí co dělat. Už jen z logického hlediska nedává smysl, aby se člověk převlékal za temné bytosti co ho děsí, berou mu energii a jinak mu ubližují. Navíc je fakt, že za co se člověk převléká, na tom v dané chvíli rezonuje, což mluví za vše. Kdybych někdy bydlela v Americe, mým dětem tohle nedovolím ani za zlatý prase, jak se říká.

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-11 18:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježovka – prezliekanie za príšery a mŕtvych bolo súčasťou aj Samhainu, nie len Halloweenu 🙂

Ikona diskutujiciho Daisy 2017-11-11 20:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji všem za vysvětlení!☺

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2017-11-11 20:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak Halloween je zdivočelá podoba Samheinu. Samhain blízky jeho pôvodnej podobe slávia už asi len příslušníci wicca. A ani to že je niečo pôvodne keltské či pohanské alebo aké, ešte asi nemusí znamenať že to musí byť len dobré. Zlo a čierna mágia tu boli ešte pred tým než vznikla Amerika, Američania to len trochu zdokonalili…

Ikona diskutujiciho hanka 2017-11-11 23:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Ježovka 2017-11-11 23:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]: jojo, já vím :-) však taky netvrdím, že to byl bůhví jak dobrý svátek. Jinak já znám bonbón nebo smrt, či bonbón nebo duši, takže trick or treat už jsem si pak nepřekládala.

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-12 11:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dokázať niečo staré na 100% skutočne nejde. Veda nepracuje s istotou ale s pravdepodobnosťou – je pravdepodobné, že takýto sviatok existoval, pretože je nepravdepodobné, aby si ho ranne-stredovekí autori vymysleli. Prečo? Pretože k tomu nemali dôvod – priznávať, že slávia niečo, čo nemá žiadnu oporu v Biblii pre nich nebolo nijak výhodné, nemali motiváciu vymýšľať si takýto sviatok.

Ikona diskutujiciho LucTuc 2017-11-12 12:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]: Ano, souhlasím. Co když tyto pohanské svátky vypadaly naprosto jinak. Dá se raz dva vyjmenovat co tento svátek předtím obsahoval, ale třeba se činil naprosto jinak a taky se k němu přistupovalo jinak. Třeba jen pár lidí každý rok na sebe braly tuto podobu a přistupovaly k tomu s úctou. Možná to jednoduše bylo naprosto jinak, neříkejte mi že křesťané co tyto pohany viz. Kelty braly jejich praktiky jako satanistické a špatné, by jen tak vzaly a přejmenovaly. Tohle si myslet je stejně hloupé jako si myslet, že slovanští obyvatelé se jen tak vzdaly svého životního stylu, naprosto odlišného od manipulativního křesťanství a bez boje k němu konvertovaly. Je i blbost říkat že Cyril a Metoděj přinesly těmto ´´ nevzdělancům´´ jazyk, který stejně oni měly, ale vlastní. Nevím nevím, jedna věc co mě opravdu děsí je ta, že o příchodu křesťanství se v naších knížkách píše jako o mírumilovném konvertování k vzdělanější víře. Pohané rozuměly přírodě, astrologii a energiím a mnoho dalším, co my lidé v moderní době teprve objevujeme. To je právě to, nechci hned tvrdit, že je každý špatný ten kdo je vědec, ale pokud v téhle vědě existuje lež, tak má velice dlouhé nohy a je tu déle než ti samotní vědci co jsou tu dnes. Ničení spalování kultury Slovanů, o tom se přece dnes normálně mluví, ale ve vědeckých knihách se právě o tom nepíše! Co si pak máme myslet?

Ikona diskutujiciho Robert 2017-11-12 13:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A prečo by o tom naše zdroje klamali? Aký by pre to mali dôvod, tvrdiť niečo, aj keď to v skutočnosti bolo úplne inak?

Ikona diskutujiciho hanka 2017-11-12 15:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Díky za váš čas a za vysvětlení. Přesto je pro mě hodnotnější, než vědecké poznatky, můj vlastní úsudek a to co vnitřně cítím jako správné. A to je, že mezi uctíváním temných sil a nepotlačováním špatných či stínových emocí je obrovský rozdíl.

Ikona diskutujiciho LucTuc 2017-11-14 00:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]: Na to že mi nechcete brát moji nějakou víru, tak jste se docela vypsala. V jakém metrixu to žijete? Tady vám někdo nabízí svobodu v dnešním světě a zadarmo? Nabízí vám všechny skryté technologie, informace dávných kultur, což jejich poznatky měly být před námi ukryty a skryty a už jen proto, že nemáme znát náš původ a nemáme znát především duchovní cestu a věřit, že jsme za těch pár let evoluce vyspěly rovnou z jeskyně do takového spirituálu co se v nás nachází, tomu mám věřit? Je tolik toho co se nám tají, už dávno se zná jak získat nekonečnou energii, vše možné technologie, mimozemské bytosti, vůbec to jak se ničí naše země a jak se z ní surově těží. Je toho mnohem víc a jsou i důkazy a proto to není víra, ale vědění, ale slovem věda to nemohu pojmenovat, protože v dnešní době se proslaví jen to co má být proslaveno. Věřit tomu že odhalíte v dnešním světě pravdu a nebudete pak naopak pro ostatní pro smích a nebo za blázna je hloupé. Vždy to tam bylo a je to jen na obyčejných lidech tu pravdu postupně odkrývat, protože svobodu a vědění vám v dnešní době nikdo zadarmo nedá. V Praze ´´vědci´´ přišli na to, že v podstatě migrace je v pořádku, protože jsme geneticky příbuzní z velké části k arabům a dalším takovým této krve. Áno, naprostý výmysl a hent se to proslavilo. Vědci mají problém přiznat spirituál, jakože přirozené schopnosti v našem lidském těle a najdou si vysvětlení ´´výmysl´´ a prorazí ve vědě co by dub. Na tom se v dnešní době staví, tohle je to co cpe mainstream dopředu. Radši je vhod tvrdit že lidská mysl zažívá bludy a má různé hypnózy či představivost, než aby vědci vytáhly karty na stůl se vším co vědí, protože oni moc dobře vědí o pravdě a kdyby se jí ty ovečky dozvěděly a věděli by jak tyto schopnosti používat, pak by to ty ovečky nebyly. Takže žádná víra a ani žádná moderní věda, jenom vědění co mtrixu nepřijde vhod. Každý kdo umí cítit energie nebyl by tak hloupí a myslel by si, že Halloween v dnešní době je nějak mírumilovný. Stačí umět rozpoznat a vycítit, nebýt tak naivní že v dochovaných kulturních bohatství nevyprchalo všechno duchovno během několika let manipulací s lidmi. V dnešní době se teprve objevují ruiny a staré slovanské kalendáře a to né díky vědcům, ale díky obyčejným lidem. Proč? Protože dnešní lidi by to nezajímalo a ani je to správě zajímat nemělo, takto se dnes hraje v metrixu. Nebýt tohle pravda tak si žiji spokojeně jedna báseň a o tvoření nějakých mích iluzí nebo umělých pravd ve kterých potřebuji věřit, tak na to se můžu vybodnout, na to snad nemám ani energii a čas.

Ikona diskutujiciho Drsný 2017-11-14 22:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No nesouhlasím byt jsem narazil na Blog náhodou. Je to zajímavé hlavně s tou Katty Perry 8-O .Něco podobného se přihodilo matce. Tlak a pocit něčí přítomnosti..Šprtání strkání ale tak zvláštně..Tak to popisovala a ucítili se zvláštně i ostatní v přítomnosti.Bylo to u lesa na vesnici u malé restaurace.Prý ji to tahalo za kabelku ani a byla dosti vyděšená :-) je to už tak 8 let.

Ikona diskutujiciho Bianka 2017-11-28 21:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už som o týchto prípadoch pozerala videá. Sledujem ťa už pár rokov (síce pasívne, len občas sem zakuknem, naposledy som tu bola hádam pred rokom alebo dvomi).. avšak toto je tematika ktorá sa čoraz viac začína prejavovať.

Napsat komentář: LucTuc Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek