Žeby muzeum v Louvre obcházel duch?

9.11.2010 v Čtenáři 23

alue.cz

A máme tady další zajímavou spekulací hodnou fotografii. Kde a za jakých okolností byla focena, se dozvíte v přiložené části mailu, kterou jsem citovala. Fotku jsem dostala v dobrém rozlišení, takže ta první je zmenšená, abyste ji dobře viděli jako celek a druhý obrázek je jen vyříznutý obličej v původní velikosti poslané fotografie.

Když se do obličeje zadíváte, začíná se měnit. Já v něm potom vidím něco úplně jiného.

Napadlo mě, že by to mohl být odraz obličeje ve skle, ale to by musel někdo stát víc blízko skla, aby se ten obličej ukázal takhle velký, navíc takhle pěkně ukázaný jakoby před obrazem v pozadí? Jakoby někdo vyloženě chtěl být vyfocený. Navíc odraz ve skle by měl být ostřejší, a kdyby u něj někdo stál hodně blízko, měl by být na fotce vidět, alespoň ramenem.

Na druhou stranu za obličejem jsou mírně vidět žluté pásky, jakoby to skutečně byl odraz. Ať tak nebo tak, obrázek je to velmi zajímavý a určitě výjimečný. I kdyby to nakonec nebyl duch, vyfotit náhodou něco takhle zajímavého, se jentak nepodaří.

Mimochodem v Louvre se točila Šifra mistra Leonarda, záhadný film, který odkryl lidem úplně všechno. To je mi ale náhodička.

linka

Ahojky Alue,

Chtěla bych poslat tuto fotografii, kde je s velkou pravděpodobností ,,duch” nějaké dívky. Bylo to v muzeu Louvre v Paříži, kde jsou šperky a porcelánové nádobí a jiné předměty. V blízkostí mé osoby si nevzpomínám na někoho takto vypadajícího. A taky jsem si toho všimla až po návratu dom, kdy jsem si fotky prohlížela.

Měj se krásně, papa Zu

Tvář 1

Vyříznutá část:

Tvář 2

Komentáře

Ikona diskutujiciho Leronel 2010-11-09 16:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemůže to být něčí odraz?

Ikona diskutujiciho Alue 2010-11-09 16:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Samozřejmě, že může.. ale taky nemusí, proto je to tady vystavené.

Ikona diskutujiciho Marry 2010-11-09 16:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázka pro Alue:Je možné aby byl duch nalíčený?

Ikona diskutujiciho JanaJ 2010-11-09 16:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho septik 2010-11-09 16:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Né že by mě ten duch nezajímal, ale i ta živá fotografka nevypadá špatně:-D prosím autorku fotek aby se mi ozvala na mail:-)

Ikona diskutujiciho Alue 2010-11-09 17:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Teoreticky ano, protože pokud nepřejde duch člověka na druhou stranu, ukazuje se v přesné podobě, jakou měl za života. Pokud se žena malovala často, může její zjevení být nalíčené, ale po přechodu na druhý břeh, kdy už nebloudí v astrálu, by nalíčená být neměla. Protože nabývá svoji původní ,,andělskou" podobu, která nebývá namalovaná.

Ikona diskutujiciho Leannka 2010-11-09 20:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokiaľ to čo je za "duchom" je rám obrazu teoreticky by mohla byť namaľovaná na tom obraze?

Ikona diskutujiciho Rajka 2010-11-09 21:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mas pravdu Alue. Ked sa na to zadivam, vidim nieco ine. Brrr!

Ikona diskutujiciho Duch 2010-11-09 22:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: No ano samozřejmě Alue, je také zcela pravděpodobné, že by to mohl být duch a ten rám co je kolem jeho obličeje je jen prázdný obraz, na kterém nic není. Takových je v Louvre tisíce! :D

Ikona diskutujiciho Blue 2010-11-10 07:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: [6]: Na obrázku není podle mě autorka, ale další návštěvník muzea. Jsou to takové prosklené vytríny, kde se dá fotit z obou stran, není to zrcadlo.

Ikona diskutujiciho Katka 2010-11-10 12:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s Rajkou i Alue…taky to tam vidím…a není mi to zrovna příjemné

Ikona diskutujiciho Babe 2010-11-10 14:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten obličej mi připomíná ty postavy z obrazů 😉

Ikona diskutujiciho ashley-vanesa 2010-11-10 16:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to je fotka na obraze ne??je tam rámeček….

Ikona diskutujiciho septik 2010-11-10 17:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: nojo, když se podívám na tu vitrínu pořádně, asi to má i druhou stranu… ALE … důvod proč si myslím, že je to autorka je ten, že pokud někdo fotí takovýhle klenot, nevyfotí to i s náhodnou turistkou na druhé straně ale počká až odejde, a to samé by udělala i ta druhá osoba. Takhle s prominutím blbě to nafotil člověk, který nepočítal se zrcadlovým odrazem a vyfotil se nechtěně sám. Btw stále se neozvala:-(

Ikona diskutujiciho Alue 2010-11-10 18:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Septiku, autorka je ta s foťákem, nevím kam čučíš.

Ikona diskutujiciho Hans 2010-11-10 19:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro zorientování – oboustraná vytrína, fotografka z protější strany fotí nějaké brože, ne korunu, autor fotografie stojí vůči ní naproti, fotí korunu. On sám na fotografii není vidět a to ani v odraze(vzhledem k tomu, jaký úhel svírá jeho čelo/fotoaparát se skleněnou výplní vitríny je to naprosto vyloučené). Duch je osoba, která si prohlíží korunu a stojí po pravé ruce autora fotky.

Ikona diskutujiciho Hans 2010-11-10 19:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co se "rámu obrazu" týká, jde jen o architektonický prvek interiéru.

Ikona diskutujiciho Blue 2010-11-11 11:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho zuzu 2010-11-11 11:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky vsem. Zajimave upoutana diskuze. Takze ja, autorka fotky vidim fotku jak je pred sebou, ta slecna nalevo co foti z druhe strany vitriny tam proste byla. Na levo je odraz te lehce viditelne osoby. Vyfotit klenoty ciste bez kohokoliv na druhe strane vitriny bylo skoro nemozne. A taky fotka nemela byt umelecka, ale spise proste pamatka toho co me tam zaujalo. 🙂

Ikona diskutujiciho zuzu 2010-11-11 11:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

:)chtela jsem napsat ta lehce viditelna osubka je napravo.

Ikona diskutujiciho septik 2010-11-11 16:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přehodnotil jsem svoje požadavky … nemá někdo kontakt na tu náhodnou slečnu s foťákem? :-D

Ikona diskutujiciho Lenka 2010-11-15 13:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak tak zkoumám ten obraz, řekla bych, že ta tvář do něj nepatří. Ledaže by to byl záměr a obraz by se jmenoval vykukující dáma z pozarohu…Ale že by se malíř pokoušel malovat obraz z pravé části prázdný a neúplný ze strany levé…Opravdu to vypadá jako zvědavý duch.

Ikona diskutujiciho Truta 2011-09-27 21:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za info, hledám informace, poněvadž co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš.:-)

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek