10 znamení, že máte vzácnou osobnost INFJ

30.7.2019 v Psychologie 47

Jeden z nejznámějších testů, který nám může pomoci rozdělit jednotlivce do typů osobnosti, je Indikátor typu osobnosti podle Myer Briggs (MBTI). Tento dotazník navrhla Katharine Cook Briggs a její dcera Isabel Briggs Myers. Zmíněný test byl již na Aluška.org opakovaně zmíněn, podrobnější článek o něm a možnost ho zdarma vyplnit, najdete zde: Osobnostní test zdarma



Definice typu osobnosti je možná prostřednictvím sebeposouzení, na základě čtyř dichotomií:

Introvertní / Extravertní
Smyslový / Intuitivní
Myšlení / Cítění
Usuzování / Vnímání.

Kombinací těchto párů vznikne 16 možných výsledků.

Nejvzácnější typ osobnosti je INFJ, je to typ Introverze – Intuice – Cítění – Úsudek 
Poslední charakteristika (,,J“), parametr Soudce, činí tyto lidi jedinečnými, protože je to v kontrastu s předchozími rysy. Tento typ osobnosti je morální, kreativní a citlivý, ale také se smyslem pro povinnost. Nejsou to tedy nečinní snílci, ale chtějí praktikovat svůj idealismus v praxi. Kombinují také empatii s praktickou myslí (používají selský rozum). Z tohoto důvodu mohou osoby s nejvzácnějším druhem osobnosti INFJ působit jako skvělí poradci, učitelé a psychologové.

Osobnostní typ INFJ je velmi vzácný, tvoří méně než jedno procento populace, nicméně tito lidé za sebou zanechávají výraznou stopu. Mají vrozený smysl pro idealismus a morálnost, od idealistických osobnostních typů je však odlišuje jejich rozhodnost a odhodlanost. Nejsou zahálčiví snílci, jsou schopní vykonat konkrétní kroky k uskutečnění svých cílů a zanechat za sebou dlouhotrvající konstruktivní vliv.

10 známek, že patříte k osobnostnímu typu INFJ
Nejbezpečnější způsob, jak zjistit váš typ osobnosti, je udělat si kompletní test. Existují určité obecné vlastnosti, které mohou naznačovat, že jste INFJ osobnost:

1. Cítíte se osamělí a odlišní
Osobnosti typu INFJ příliš nezapadnou do velkých skupin. Dokonce i mezi mnoha lidmi se cítí být sami a někdy dávají přednost trávení času osamotě. Osobnost INFJ potřebuje ve svém prostředí harmonii.

2. Upřímně vám záleží na druhých lidech
Pokud se vás INFJ zeptá, jak se máte, pak to opravdu znamená otázku (ne pouze slovní obrat aby řeč nestála) a chtějí znát pravdu. Zdvořilostní fráze a hovory o počasí, to není nic pro ně. Je to jejich vlastní způsob, jak se dostat k jádru problému, aby mohli pomoci.

3. Přitahujete lidi
Lidé se v blízkosti člověka typu INFJ cítí pohodlně a dobře. To samozřejmě souvisí s tím, že lidem INFJ skutečně záleží na druhých. Je v tom i jejich schopnost uvidět skryté děje za řečenými slovy. Jejich zvláštní aura je činí důvěryhodnými.

4. Vyhýbáte se dramatickým a toxickým vztahům
Být senzitivní, empatický, projevovat druhým porozumění a soucit, neznamená že musíte být oběť. Lidé s INFJ osobností usilují o smysluplnou komunikaci. Toxicita a zbytečné drama je něco, od čeho utíkají.

5. Nemáte rádi hluk
INFJ jsou introverti, kteří si o sobě někdy myslí, že jsou extroverti. Děje se to proto, že milují rozhovory s lidmi, ale zároveň nemají rádi velké davy a hlučná místa. Cítí se mnohem pohodlněji v blízkosti několika dobrých přátel.

6. Jste empat*
Být empat je požehnání a prokletí naráz. Dobrá věc je, že INFJ dobře odhalí lidi, kteří na ně promítají svůj špatný vliv, a vyhýbají se jim, aby tak chránili svou energii. Lidé tohoto typu osobnosti velmi dobře rozumí emocím druhých a jejich vnímání lidské duše je intenzivní.

*Být empat znamená mít aktivní schopnost empatie na maximální úrovni.

7. Chcete naplnit svůj osud
Mít skvělé nápady nic moc neznamená, pokud se je nepokoušíte implementovat v reálu. Lidé INFJ jsou jedineční právě proto, že nezůstávají u teorie, ale jdou do akce. Stanovují si vysoké cíle a usilují o jejich realizaci. Jejich vnitřní závazek a zápal je výjimečně inspirující pro lidi kolem.

8. Jste intelektuál
INFJ milují čtení, psaní, poslech hudby nebo hraní na hudební nástroje, diskutují o filozofii a duchovních záležitostech. Přízemní věci, jako jsou drby, pomlouvání úspěšnějších lidí, nebo triviální záležitosti každodenního života, je neberou. To je v podstatě konstruktivní charakteristika, ale někdy mohou tyto osoby čelit potížím s užíváním si běžných radostí, jako je pěkný film v televizi, nebo kávička s kolegy. Pokud jde o tyto aktivity, měli by být INFJ uvolněnější.

9. Máte výborné návyky
Protože INFJ chtějí být úspěšní, pracují systematicky. Celá jejich každodenní rutina je dobře zorganizovaná, aby byla efektivní. Jdou si zaběhat, meditují, připraví zdravou snídani. Kvalita je v jejich životě nesmírně důležitá.

10. Jste plní rozporů
INFJ v sobě může kombinovat mnoho protikladů. Mohou být introvertní a extravertní, snílci a dělači, pesimisté a optimisté, to vše současně. Ve skutečnosti nejde o skutečné rozpory, ale o způsob, jak vidět svět z několika pohledů současně. Osobnosti INFJ mohou ze svých protikladů vytvořit syntézu, to je činí nejmoudřejšími mezi všemi typy osobnosti.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-07-30 03:08:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je ale krásný článek 🌻

Tito lidé mívají často nelehké dětství (už jen díky pocitu odlišnosti a častému neporozumění okolí, rodičů i někdy učitelů, člověk si občas jako mladší připadal ve světě jako v bludišti, kde sám pobíhá a hledá příbuzný druh či cestu „domů“) a mohou si dlouho myslet, že jsou špatní, podprůměrní, k ničemu. Přitom jsou cenní a vzácní jako pětilístek.

Připomíná mi to dobu, kdy jsem si nešťastně říkala „prosim prosim já chci odsud domů, ať už je to kdekoliv“. Kompletně doma jsem se tu necítila nikdy… To už ale nemá co dělat s článkem:)

– ten test moc doporučuju, je super.

Ikona diskutujiciho Monísek 2019-08-01 15:18:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím,tak pod to se mohu podepsat….kor,když se tato osobnost narodí do rodiny neodpovědných bohému, materialisticky založených a své jediné díte tahají po psychiatriích, aby jim konečne nekdo potvrdil, že jsem blázen 😀 V podstatě se nikdo z nich semnou nebaví a stydí se, že nejsem chladný ,logicky uvažující (no, to mi zrovna docela jde :D) po moci dychtící ekonom, jako oni.Slovy mých příbuzních, jsem divná,prostě hodně divná…Mno,propo jsem stejného názoru o nich,takže… Sice jsem k vlastní škodě typ, který nevyhledává pomoc druhých a nikomu už moc neveří,ale nedalo mi to a před časem jsem využila služeb jedné vědmy, která mi řekla,že to není tím, že jsem špatná, že jsem inkarnovaná kde jsem,ale,že jsem se narodila jinam ,že tu vážne nikoho nemám, nikdo mi nepřeje ( to si nestežuju, to mi řekla, ale je to pravda) že jsem tu od toho, abych se prozkoušela jesi se jima nechám ztrhnout … a ,že to není někdy uplne jednoduché,ale možná,že jsem saláma (jsem :-D) ale jsem rebelská saláma 😀 jen tak se nedám….takže mají smolíka pacholíka. 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-01 15:40:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Hele já jsem taky padla jablkem až moc daleko od stromu. A jsem za to RÁDA!!! Protože být jako zbytek své rodiny, tak je ze mě podprůměrný ignorant, debil, sobec a raději nebudu ani pokračovat ve výčtu.
V tomhle jedu jednoduchou politiku: Nechcou tě ve vlastní rodině? – Najdi si jinou, je tě pro ně škoda! 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-01 18:47:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Monísek: anooo, mám velice podobné pocity 🤗 a díky za odpověď! Nenech se, braň samu sebe!! Stojí to za to! Osobní zkušenost 😊

Alue: pod to, co jsi napsala, bych se mohla podepsat pro změnu já, souhlasím s každým slovem. Přesně přesně přesně tak!! Taky jsem to pak vzala tak, že „na světě je hodně lidí, nebudu přeci s někým, kdo mi ubližuje, je mě pro ně škoda prostě…“ – A tahle politika mi zachraňuje zadek.

Skutečná rodina tě má ráda a neubližuje, respektuje, +- rozumí. Můžeš si vytvořit svou vlastní rodinu, na příbuznosti nezáleží:) na téhle modré planetce je tolik lidí, proč se držet toxických vztahů… Není důvod. S takovouhle šikanou sebe samé už jsem naštěstí přestala, všem přeju to samé.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-07-30 03:20:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tam mi vyšel přístupem času pokaždé jiný výsledek a u každého je napsáno, že jde o vzácnost, a má to jen jedno procento populace. Takže bych to zas tak nehrotila

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-07-30 11:46:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé, mně vychází vždy to samé.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-30 12:34:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně taky stejné… Testy se totiž nemají vyplňovat podle aktuální nálady jak se kdo zrovna vyspal, ale obecně / objektivně. Pak není možné to pokaždé naklikat jinak.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-07-30 13:35:08
Ikona diskutujiciho
sipka

jj já mám INFJ od té doby co jsem test dělala poprvé na gymplu a nemění se to. Musela jsem se smát u toho že se neumím uvolnit a užít si kávičku s přáteli… je to přesně tak a taky mi to lidé často vyčítají. Ale je rozdíl v tom bavit se s přítelem kterého mám opravdu ráda a rozumím si s ním, to je kvalitně strávený čas a navíc nás to oba inspiruje, a na druhé straně jsou společenské události která vyloženě přetrpím protože cítím že akorát ztrácím čas a nikomu to nic nedá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-30 18:19:56
Ikona diskutujiciho
sipka

dneska je venku hezky… bla bla bla… nuda prostě 🙂

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-07-30 15:10:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Také mi vychází stále stejný výsledek, a to jsem test opakovala 3x vždy v rozmezí cca půl roku.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-07-30 18:07:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Asi ste nepochopily jak jsem to myslela. Pokaždé tam píšou že jsi ó výjimečný, „tenhle výsledek má pouze jedno procento populace“ jen si to schválně zkuste. Naklikejte náhodně.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-07-30 19:15:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Andy: taky mi vycházely 4 různé osobnosti když jsem si test dělala, protože jsem měla např. myšlení vs. cítění 50/50, tak jednou to bylo např. 49 vs 51 na jedné a podruhé na druhé straně. Vždy mi test začínal na IN. U všech 4 osobností mi to psalo, že jsou vzácné (všechny do 3% populace). Tak jsem si zběžně pročetla všechny osobnosti (všech 16 typů) a zjistila jsem, že všechny osobnosti začínající na IN jsou vzácné, ale ostatní osobnosti jsou zastoupeny např. 10% či některé až 20% v populaci. Schválně se podívej:
https://www. 16personalities .com/cs/osobnostni-typy

Ikona diskutujiciho kiana 2019-07-30 19:37:02
Ikona diskutujiciho
sipka

teď mi zrovna vyšel architekt, nedávala jsem žádnou neutrální odpověď a u každé otázky jsem se přiklonila na nějakou stranu
http://tvorba-reality.cz/04_S_T_M_MBTI.html

neznám své duchovní jméno a přezdívka kalia se mi už trochu ohrála, tak jí změním, i když kiana používám už nějaký čas někde jinde a taky se mi už trochu přestala líbit, asi budu používat přezdívku podle nálady

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-07-30 20:55:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Není třeba to naklikat náhodně, je tam i seznam všech osobnostních typů :). A u všech není napsáno, že by je mělo 1% populace.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-07-30 21:26:33
Ikona diskutujiciho
sipka

… Fakt, že mam typ osobnosti které má údajně 1% populace mi život extra neulehčuje, ego mi to tím pádem fakt nezvedá… A náhodně jsem to zkoušela taky – asi klikáš nějak magicky, to jednoprocentní mi fakt vždycky nevyšlo. Osobně mi už citlivý introvertní člověk připadá poměrně vzácný.

Ikona diskutujiciho Karin 2020-06-21 14:24:19
Ikona diskutujiciho
sipka

*Andy – mne to tiež vychádza rôzne, INTJ alebo INFJ. Osobne sa cítim niekde v strede. Mám silnú empatiu, vcítiť sa do iných ľudí mi nerobí problém. Dokonca sa mi zdôverujú cudzí ľudia na ulici. Ale ak treba, viem sa odstrihnúť od emócií, postupovať striktne logicky. Záleží od situácie.
Takže súhlas, netreba sa upínať na škatuľkovanie osobnosti. Ale určite to dá lepšiu predstavu o sebe samej.

Ikona diskutujiciho Hvezda 2019-07-30 06:42:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsem soudce jsem Vedouci a sedi to neuveritelne

Ikona diskutujiciho jirik 2019-07-30 07:30:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tentokrát vyšlo INFJ-A
Osobnostní typ Advokát je velmi vzácný, tvoří méně než jedno procento populace, nicméně tito lidé za sebou zanechávají výraznou stopu. Mají vrozený smysl pro idealismus a morálnost, od idealistických osobnostních typů je však odlišuje jejich rozhodnost a odhodlanost – Advokáti nejsou zahálčiví snílci, ale lidé schopní vykonat konkrétní kroky k uskutečnění svých cílů a zanechat za sebou dlouhotrvající pozitivní vliv.

Už po přečtení těch 10 znamení na mě sedělo víc jak 3/4 z nich.

Ikona diskutujiciho aston 405 2019-07-30 13:25:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak někdo je INFJ a já podle všeho jsem https://m.youtube.com/watch?v=DPMwnpiQ-gM
😀

Ikona diskutujiciho Subject 2019-07-30 14:21:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vyšlo mi tak ale co je na tom tak op? K čemu mi to je dobré to vědět? 😀

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-07-30 21:52:27
Ikona diskutujiciho
sipka

No panečku, na co je to dobré? Aby člověk věděl, jak může být pro společnost prospěšný, mnoho lidí neví, co má v životě dělat, ano některým to může přijít divné, ale je to bohužel tak. Já od narození byl přítelem s počítači, jsem rozený programátor, už od dětství programuji a co mi vyšlo, INTP-A, logik, dokonce jsem to raději zkusil znovu s mírnými odlišnostmi a lépe, no opět to stejné. V jiném testu to byl vizionář, což také souhlasí, ale tady to koukám ani není.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-07-31 19:43:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Ceneon: škoda, že není nějaká takováto práce: předělávání nefunkčních systémů (od základů)

Protože špatný systém mě nejvíce irituje (a na žádnou jinou práci se asi ani nehodím) a toto se na mě z architekta opravdu hodí:

„Někdy se bude zdát, že Architekti mají předpoklady ke kritickému rozebrání a předělání každé myšlenky a každého systému, se kterým přijdou do styku, se zapojením smyslu pro perfekcionismu a dokonce morálky do tohoto úkolu.“

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-07-31 23:08:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Existuje taková to práce, tedy může být součástí mnoha prací. Týká se mnohdy právě prací na informačních systémech. Já naštěstí měl to štěstí sám vytvořit velký informační systém od začátku, dělám údržbu do teď, pět let to bude. Naprostá spokojenost. Ale mám práci, ještě do teď, zrovna dneska mi napsal po dlouhé době, že něco chce, holt měl smůlu, protože se dnešní výlet protáhl. No jedná se o nemalý systém pro velkou stavební firmu, takže kódu hromada, ale je to naprasené asi nejvíc, jak to šlo. Kolikrát jsem už nadával, zvyšování sazeb nepomáhalo, vždy souhlasili. Když jsem ale říkal a oni to ví, že je to třeba předělat, tak si ty velké statisíce nenašli a to se tam točí velké miliony a systém má 15 let asi a naprosto hrozné v tom pracovat. Takže předělávání starých systémů, zvlášť pro programátora, je velká otrava, protože mnohdy musí studovat ten zprasený kód a ani já nanejvýš klidný člověk se u toho nemálokrát rozčiluje a úplně jej to přehrabování odpozuje, protože ví, že je to vše tak hrozné, že to jde udělat naprosto jinak, dokonale, že práce na tom trvá pak malé zlomky. Ale holt celá předělávka by stála například mega a to je pro firmu moc, takže už roky to takto trvá.

Rozepisuji tak, abys věděla mé zkušenosti, protože jsou i softwaroví architekti a peněz mají i více než programátoři :-), hold mají nervy s týmem a musí tam být kompenzace. Já právě v podstatě i tuto roli zastávám, ale baví mě a přímo vyžaduji tvořit dokonalou logiku. Ty jako softwarový architekt, pokud by jsi se jím stala, vše je možné, stačí to pár let studovat, klidně sama na internetu, kurzy atd., já se více či méně naučil programovat sám, ale prvák na střední mi dal hodně. Tady jsem pro tebe našel definici softwarového architekta: https://www.ackee.cz/blog/kdo-je-softwarovy-architekt-a-proc-ho-potrebujete/
Ano, požadavků je tam plno, ale tak každý začíná od nuly, hlavní je nastoupit na cestu a věřit, že se staneš dobrou, že na to máš. To poznáš jednoduše, buď ti to půjde nebo ne :-), mně jde a vyloženě baví programování, už od začátku v 15-ti letech. A hlavní je to, že se nemusíš zdaleka tolik rozčilovat jako programátor, protože se nebudeš hrabat v kódu. Ale to jsem popsal nejhorší scénař, může být systém vcelku dobře naprogramovaný, prostě na úrovni, nanejvýš kvalitně, ale prostě bylo to špatně zadané, či zastarale navržené UX (user experience), prostě to co vidíš a jak to ovládáš. Prostě by šlo o to naprosto pochopit starý systém a vnášet geniální myšlenku na zpříjemnění práce zaměstnancům firmy. Přeji ti ať například něco takového najdeš, není nad to, zvlášť v dnešní době být odborníkem, protože dělníka může dělat každý a více či méně jde o přežívání. Dobrý odborník má vždy čtyřnásobný plat oproti dělníkům a leze to až k závratným cifrám, já to tady napíšu, sice o penězích neradno mluvit, ale ono je to moc motivujicí, já se totiž dal na programování z toho důvodu, že kdysi, opakuji kdysi, měli programátoři u nás, vývojaři hry Mafia, 170k měsičně, spíš to ale bylo potvrzení mé cesty, ale vůbec mi to nešlo do hlavy, protože taťka, inženýr byl rád za 40k, ale nyní znám pravdu. A řeknu ti, že v zahraničí na této cifře začínáš, když už máš například 5 let zkušeností. A to za to studování stojí, ne? Ale musíš na to mít. Jak říkám, to poznáš snadno. Třem kamarádům jsem se snažil dávat lekce programování a dal vynikající studijní materiály, maximálně u druhé lekce poznali, že to není pro ně. Nevím, kolik máš let, zda ještě můžeš naběhnout cestu studování na vysoké, ale řeknu ti, že minimálně pro mě byla VŠ téměř naprostá ztráta času, naštěstí mi to moc nešlo a po pátém semestru jsem skončil. Prostě úplný hovadiny tam učí, téměř všechno pro mě bylo zbytečné, opravdu to skončení na ní bylo pro mne vysvobozením.

Ještě se dívám na tvůj příspěvek, zda k tomu ještě mám co říct, nemám, ale všiml jsem si, že jsi dostala ke komentáři stejnou ikonku, já na náhody těžce nevěřím, tak snad ti to něco dalo :-).

Ikona diskutujiciho kiana 2019-08-01 20:45:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo díky za obsáhlou odpověď:)

Mě programování baví a jde mi to, takže jsi to odhadl dobře. Ale studovat to nebudu. Plus mám problémy s morálním posláním práce, např. jsem mohla přes známou dostat docela dobře placenou práci s tím, že bych programovala čtečky otisků prstů pro firemní notebooky, ale já se čtečkami otisků prstů nesouhlasím – myslím si, že jsou škodlivé a zotročující. Takže jsem do té práce ani nešla (možná by mě stejně nevzali, ale ani jsem nešla na pohovor). A tak je to s více věcmi – na co mi bude, že budu dělat práci, která mě baví (programování), když budu programovat něco, co je pro lidi destruktivní.

Já tedy v práci dělám i destruktivní věci/něco s čím nesouhlasím (jinak bych se neuživila – kdybych dodržovala své morální zásady, tak bych ještě nikdy nikde nepracovala – protože pokud existují práce, které by vyhovovaly mým požadavkům, tak ke mě se nabídka takových prací ani nedostane – a nebo je taky docela možné, že většina prací je destruktivních a že nic takového, co by mi vyhovovalo, ani jako zaměstnání není).

Protože např. ve firmě, kde pracuji, systém úplně dobře nefunguje. Ale kdybych měla vymyslet pro tuto firmu funkční systém, tak to nejde, protože firma je v základu destruktivní, takže by ani neměla existovat (či když už, tak za pouze omezených možností jejího „rozmachu“). Mohu vymyslet skvělý a funkční systém jen pro konstruktivní firmu. Konstruktivní firma = firma která vytváří hodnoty (např. výrobky), které pomáhají lidem.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-08-01 20:50:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo a mě baví se přehrabovat v kódu (vypadá to nudně, ale mě třeba vyloženě nudí práce s lidma a programovací kód mě vyloženě baví), ale musí to být můj kód, který jsem psala já. Přehrabovat se v kódu po někom – to by mi asi nešlo. Opravovat systém po někom, to by mi šlo, ale programovací kód bych po nikom opravovat nechtěla. Opravovat systém po někom = říct/ukázat, jak by se daly věci dělat jinak a lépe. Např. jak by lépe mohl fungovat stát, systém zaměstnání, konstruktivní firma..

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-08-04 22:21:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to jsi druhá programátorka, co potkávám. Většinou to bývají muži. Svět není tak špatný, jak ho vidíš. Například já mám práce snů, ten systém, co jsem ho dělal od začátku, to byla radost od začátku, vynikající šéf, přímo on mi zadával práci, viděli jsme se za těch pět let pouze jednou :-D, jinak na 99% pouze písemná komunikace, což je také nejlepší, jak Aluška říká, co je psáno, to je dáno, nespleteš to potom. Nyní zase mám šéfa, kterého miluji a nikdy jsem ho neviděl, ale skoro každý den mi telefonuje a je velmi milý po hlase. Takže musíš ten svět vidět více radostně a radost k tobě přijde, no mně se to říká, já jsem lev, sluneční znamení :-).
S těmi čtečkami souhlasím, sice je to výborná forma zabezpečení, ale když mají mocní tvůj otisk, tak když budeš někomu mocnému vadit, tak by mohli ledacos na tebe narafičit, dát tam tvé otisky.
Člověka dělá právě to, co odmítá, ne ani tak to, s čím souhlasí. Vybíravost je potřeba. Ber to jako test od vesmíru, pak můžeš dostat práci snů :-).
V podstatě buď by jsi mohla dělat toho softwarového architekta, tedy pokud bys to byla ochotna studovat alespoň mimo školu sama. Nebo jsou různí konzultanti, kteří též se snaží pochopit pochody ve firmě a na základě toho vznést nápady na jejich optimalizaci, zlepšení. Každopádně nejhorší je začít, to je vždy za pár korun nebo i zadara v případě stáží, ale zkušenosti jsou to nejcennější.
Tady jsem našel příklad toho, co by pro tebe mohla být ideální práce: http://www.adaptica.cz/konzultant-informacnich-systemu-junior/
I jinde jsem našel zmínku o znalosti SQL. Nevím, jestli znáš, ale pokud ne, tak je to sranda a když tě baví programování, tak tě musí bavit i databáze, to k tomu neodmyslitelně patří, tedy když se dělá backend (to co není vidět, programování v JavaScriptu je frontend, to je obvykle programování uživatelského rozhraní).

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-07-30 17:01:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek fakt supr, test jsem vyplnil a vyšlo mi taky INFJ-A a po přečtení článku mnoho věcí souhlasilo.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-07-30 18:57:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak mi vyšlo INFP-A
zprostředkovatel
jen nemůžu najít co označuje to písmeno A

Ikona diskutujiciho Kaia 2019-07-30 22:09:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Písmeno A znamená,že jsi asertivní člověk:)

Ikona diskutujiciho Natyna 2019-07-30 19:41:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Paaaani, poslední tři dny tento test rozesílám známým a dost mě to zajímá. A NÁHODOU se to objeví tady 😁 Zřejmě jsem si to přitáhla 😄 Já jsem teda INTP
Jinak pro zdatnější angličtináře je i test tady a mnohem více rozepsaný 🙂
Je to teda s mým výsledkem, jsem na telefonu a nechce se mi to resetovat, tak si to odklikněte pryč.
https://personalitymax.com/report/?pt=1-21-89-47&mi=83-77-93-73-77-33-80-90&ls=72-54-69&bh=41&name_key=d484eb4648

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-07-31 08:15:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě podle toho testu vyšlo, že jsem architekt:
https://www.16personalities.com/cs/intj-osobnost
stejně jako Putin, Elon Musk, Arnold Schwarzernegger, nebo Nietze.

Moc jsem tomu testu šanci nedával, ale je neuvěřitelné jak to na mě sedí.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-07-31 13:53:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Kaia:
aha moc Ti děkuju.

Ikona diskutujiciho Jimi 2019-07-31 20:44:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mne je neustále tady z toho světa na blití, vidím toho nějak moc než je běžné, už mám problém ze žaludkem jinak asi zdravým, neví někdo recept jak nad to…

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-07-31 23:11:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, tak stejnou ikonku, jednorožce, jsem viděl pouze já, je to náhodné při každém navštívení stránky, jak zjišťuji. Zajímavé řešení 🙂 nebo chyba?

Ikona diskutujiciho Monísek 2019-08-01 14:20:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím 🙂 Tak mi vyšel opet Advokát.Jelikož se zřejme nudím 😀 ,tak jsem vyzkoušela, co vyjde,když budu odpovídat krapet jinak,ale ne moc… opet Advokát.Vychází mi to dost jednoznačne,takže i jemné nuance výsledek neohrozilo…. A jelikož se nudím hodně,tak jsem vyzkoušela udělat test přesně opačne a vyšel mi Podnikatel
ESTP-A
A to je opravdu typ člověka, co je můj opak.Takový lidé mi nadávají do salámů 😀 Tedy test funguje,opět nezklamal :-).

Ikona diskutujiciho Kiyu 2019-08-01 18:17:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem infp – měkký idealistický obláček :D. Ve svém okolí mám lidi enfp, infj a intj se kterými si dost rozumím 🙂

Ikona diskutujiciho rk 2019-08-04 12:11:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem INFP a přílišný řád mne nudí. Test jsem si dělal asi před dvěma roky. Ono to postupně v různých fázích života trochu kolísá a písmeno se může změnit a převážit na druhou stranu.

Ikona diskutujiciho rk 2019-08-04 12:25:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak dělal jsem si test znovu a jsem údajně to samé INFP-A Zprostředkovatel, předtím „Léčitel“ (INFP). Hm, tak někteří se až tak moc nemění:)

Ikona diskutujiciho Ála 2019-08-27 22:17:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V tomto testu mi vyšlo INFP, ale v jiném mi vyšlo INFJ. Jsem asi něco mezi tím; když jsem si četla charakteristiky obou, tak z každý na mě něco sedělo a něco ne.

Ikona diskutujiciho Jozef 2019-09-08 14:26:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechápem čo je na tom tak vzácneho/dokonalého.A najhlúpejšie na tom je dokiaľ o nom ludia nevedia že je INFJ tak ho pokladajú za blázna a to všetko,ale akonáhle spoznajú že je ním tak hovoria ako o nejakom najvzácnejšom poklade.Škoda slov,vieme prečo to tak je.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-08 14:30:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Neboj jozefe, to že na tebe charakteristika nesedí, neznamená že se máš cítit méněcenně, učitě i ty máš svoje oprávněné místo na tomto světě.

Ikona diskutujiciho Jozef 2019-09-08 16:02:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Neviem prečo tu neukazuje tu druhu správu kde som Vám srdečne Ďakoval za povzbudivé slová,dúfam že teraz sa mi podarí Vám poďakovať.
Či patrím alebo nepatrím medzi ludí INJF-čo sa na tom mení?Pre informáciu,nerád raním ludí (kedže tento komentár znie ako znie),ale áno už asi 8 krát som si robil test a to na viacerých stránkach a vždy mi vyšlo že som INFJ.A na čo mám byť hrdí?na to že sú dni/týždne kedy sa človek neovláda a ubližuje druhým (nemysleno fyzicky ale psychicky).Mám byť i hrdí na to že v druhých vyvolávam pocit menjcennosti?Myselno tým že mám dojem že sa staviame nad iné osobnosti-oni sú tiež ludia pre boha živého,majú tak isto city a ten konkrétny INFJ by si mal uvedomiť ako i kladné tak i záporné reakcie (city)iných osobností.Tak mi je podivné že sú taký ktorý sa prehlasujú za INFJ a neuvedomujú si to celé.Áno i ja mám svoje negatíva,tiež robim nespočet chýb.
Neviem či som sa vyjadril tak aby ma bolo pochopené:dám príklad-už len tým čo ste mi odpísali sa to dalo vycítiť.Prepáčte a Dovidenia ❤

Ikona diskutujiciho Jozef 2019-09-08 14:46:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zo srdca Vám ďakujem za povzbudivé slová.Kiežby bolo viac takých ako vy❤.

Ikona diskutujiciho Mellsy 2019-09-10 10:48:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak podle toho co se pise vyse v clanku jsem INFJ jak vysita…v osobnostnim testu mi vyslo velitel ….co je na tom zajimave je muj snovy svet, ktery miluju, uzivam si ho a jsem jim fascinovana….dost casto se mi zdaji sny, ktere si myslim, ze ani sny nejsou, spise jako vzpominky , ale vzpominky na ted a tady…jako by jsem zila zivot ted, ale nekdo mi vymazal pamet a preprogramoval….v tech snech jsem vojak…jsem velitel asi peti sesti clene skupiny a jsem to ja ted, nevim jak to vysvetlit…nektere sny jsou z vycviku, nektere z boje…dokazu to presne rozlisit….bojujeme s mimozemci, pamatuji si zbrane, technologie, taktiku gerilove valky, pamatuju si podzemni logisticke komplexy, lode…..vim jak efektivne zabit ci vyslichat …pamatuju si bojove akce, videla jsem zajatce z ruznych svetu ….nekdy v realnem svete reknu veci aniz bych nad tim premyslela a zaskocim tim lidi kolem, protoze nechapu jak to muzu vedet, kdyz nemam vojensku minulost….ja to nevim take ….pod tlakem, kdyz ostatni propadaji ,, zoufalstvi “ vzdy prijdu s jednoduchym a ucinym resenim…v krizovych situacich vzdy vim co presne delat……uz od mala mam pocit, ze sem nepatrim

Ikona diskutujiciho Ella 2022-02-11 20:47:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to snad není možný!mám to uplně stejně.

Ikona diskutujiciho staroverec 2019-09-10 20:29:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myers-Briggs test je veľmi seriózny,nie je to žiadna primitívna blábolovina či zlátanina z bulvárneho časopisu.Je postavený na prácach veľkého Carla Gustava Junga,ktorý mimochodom bol tiež INFJ a prežil aj klinickú smrť.Mne výsledky sstopercentne sadli,opis osobnosti bol až nadprirodzene a podrobne dokonalý.

Ikona diskutujiciho Ondřej 2021-10-25 20:50:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jsem INFJ ano neměl jsem nejlehčí dětství můj otec taky ne to ho poznamenalo ale já ho díky své altruistické povaze dostávám do jiného prostoru a to jsem mu řekl nedávno řekl ho naprosto zarazilo… prosvítil jsem jeho negativitu jako nesmírně pozitivní člověk a začal se ze dne na den chovat i líp… takže věříííím že naděje umírá poslední…. to říkááám jááá…

Napsat komentář: Mellsy Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek