5 věcí, které farmaceutické firmy nechtějí, abyste věděli

2.8.2019 v Prevence 40

1) Farmaceutický průmysl podplácí celé zdravotnictví

Farmaceutické firmy navštěvují nemocnice, kterým nabízejí své přípravky. Ačkoliv by na první pohled nebylo nic neobvyklého, že nemocnice spolupracují s farmaceutickými společnostmi, tak opak je pravdou. Farmaceutické firmy totiž často podplácejí lékaře, aby doporučovali léky dané farmaceutické společnosti.



V praxi to pak vypadá tak, že doktor za úplatu doporučí ´lék´, který nejenom, že není nejlepším řešením pro pacienta, ale také pro něj může být zdraví škodlivý a může obsahovat zdraví škodlivé látky.

Video jak, farmaceutické firmy podplácejí lékaře:

Problém však není pouze na úrovni lékařů, ale týká se také lékáren a nemocnic. Farmaceutická firma tak v praxi podplatí management nemocnice, aby jejich nemocnice odebírala pravidelně léky dané farmaceutické firmy, a vyplácí tomuto managementu nemocnice nelegální provize z prodeje. Dokonce některé farmaceutické firmy zaplatí zájezd celému managementu nemocnice, jak můžete vidět ve výše uvedeném videu.

2) Farmaceutické firmy mají monopol na klinické testy a schvalování léků

Pokud si myslíte, že farmaceutické firmy kontroluje nějaká třetí strana při schvalování léků, tak se hodně pletete. Farmaceutické firmy si samy udělají klinické testy, které jsou absolutně zmanipulované:

Video jak farmaceutické firmy falšují klinické testy:

Následně tyto klinické testy předají SUKL (státní ústav pro kontrolu léčiv), který je skrze úplatky také v područí farmaceutických firem. Následně je lék bez problémů schválen a je v oběhu.

Asi nejznámější případ se v celosvětovém měřítku stal s lékem Tamiflu. Tenkrát byl tento ´lék´ oficiálně prohlášen za jediný prostředek, kterým se dá léčit prasečí chřipka. Byl považován za spásné antivirotikum, které státy začaly v letech 2006 – 2007 ve velkém nakupovat. Jenom Českou republiku tenkrát stál nákup tohoto ´léku´ skoro miliardu korun.

Nezávislá zpráva od Cochrane Collaboration, která se ve 120 zemích světa zabývá „medicínou založenou na důkazech“, a jejímž spoluautorem je právě profesor Carl Heneghan říká, že to s účinky Tamiflu není tak slavné. Podle závěrů jejich studie neexistují přesvědčivé důkazy, jež by dokládaly, že Tamiflu zastavilo pandemii, nebo že by dokázalo předcházet šíření chřipky či snižovat riziko nebezpečných komplikací.

Státy tak za miliardy nakoupily v podstatě neúčinný lék a švýcarská farmaceutická firma, která lék vyráběla, si pořádně namastila kapsy. Tohle je jen špička ledovce a takových případů jsou desítky.

3) Nemocný pacient je výdělečný pacient

Zatímco v Číně dostane lékař zaplaceno, až když vyléčí pacienta, tak v západním světě, kterému vládnou farmaceutické firmy, je tomu naopak. Zdravý pacient je nevýdělečný pacient, stejně jako mrtvý pacient.

Proto farmaceutické firmy přišly s nápadem, udržet pacienta v nemoci po co nejdelší dobu, aby si pacient na svou nemoc neustále kupoval další léky. Řada léků má také vedlejší účinky, čímž se na svých baleních ani netají. Proto lék, který lidé užívají, kolikrát u lidí vyvolá další nemoci a choroby, čímž se člověk stává závislým na dalších druzích léků. Možná už jste byli u někoho doma, kdo má skříňku plnou léků a ptali jste se sami sebe: „Proboha co tomu člověku je?“. Už chápete co mu je?

Doporučuji vám se podívat na film Klub poslední naděje, který je natočen podle skutečných událostí. Díky tomuto filmu pochopíte, jak farmaceutické firmy zabraňují tomu, aby se dostaly skutečné léky na trh a že kdo si nepomůže sám, tak mu nepomůže nikdo.

Trailer filmu klub poslední naděje:

4) Přípravky farmaceutických firem jsou zdraví nebezpečné

Myslím, že po tom co bylo výše napsáno a co jste viděli ve videu je více než zřejmé, že některé přípravky od farmaceutických firmem nemají léčivé účinky. Navíc jsou tyto přípravky zdraví nebezpečné.

Vezměme si za příklad takovou rakovinu, což je jeden z největších problémů 21. Století. Rakovina se u nás ´léčí´ pomocí chemoterapie. Léčba chemoterapií, spočívající ve vpravování chemických látek do organismu. Jedná se například o antibiotikum, virostatika a antipyretika, což jsou vysoce jedovaté a toxické látky.

Chemoterapie pomocí radiace nejenže neničí rakovinové buňky, ale také nezastavuje jejich růst. Místo toho napomáhá jejich růstu a ničí zdravé buňky v těle. U chemoterapie také dochází k celkovému rozkladu imunitního systému, takže člověk je pak zcela nechráněn proti virům a jiným infekcím.

Dr. Hardin B. Jones, bývalý profesor medicínské fyziky a fyziologie na Kalifornské universitě v Berkeley, studoval délku přežití rakovinou trpících pacientů po dobu více než 25 let. To, na co přišel, doslova vyvedlo z míry celou vědeckou komunitu, která se dodnes s jeho zjištěními nedokázala smířit. Dr. Hardin B. Jones zjistil při svých rozsáhlých výzkumech, že pacienti, kteří svou rakovinu nijak neléčili, žili až 4 x déle, než pacienti, kteří se léčili pomocí chemoterapie.

„Lidé, kteří odmítli konvenční léčbu, žijí v průměru ještě 12 a půl roku. Ti, kteří akceptovali standardní metody léčby (chemoterapie), žili v průměru jen 3 roky.“ uvádí Dr. Jones

Je zajímavé, že odborníci, kteří nám tvrdí, že radiace je nebezpečná (Černobyl, Fukušima), zároveň tvrdí, že je léčivá (radioterapie). Přitom jde o jednu a tu samou radiaci. Tak proč nám jednou říkají, že je nebezpečná a podruhé, že je zdraví prospěšná? To by přece pacienti trpící rakovinou mohli jezdit na ozdravné pobyty do Černobylu, nebo ne?

Léčba chemoterapií je navržena tak, aby co nejdéle protahovala nemoc pacienta. Díky tomu profitují farmaceutické společnosti, protože pro ně nemocný pacient rovná se výdělečný pacient.

5) Většina nemocí se dá léčit bylinkami a zdravou stravou

Tohle je ta největší věc, kterou farmaceutické firmy nechtějí, abyste věděli. Kdyby lidé věděli, že si můžou vyléčit svou nemoc bylinkou, která roste někde volně na louce, tak by mohla jít celá farmacie do kopru.

Přitom od starodávných časů chodily od domu k domu babky kořenářky, které pomocí bylinek a bez chemie léčily úspěšně řadu nemocí.

Už teď je vědecky dokázáno, že například obyčejný kořen pampelišky dokáže rozložit rakovinové buňky. V úvodní studii na americké univerzitě v Ontariu bylo prokázáno, že chemické působení extraktu z pampelišek vyvolalo už v průběhu 48 hodin rozpad nádorových buněk a nikdy nedošlo k poškození zdravých buněk. Vědci zjistili, že pokračující léčba s pomocí nízkých dávek extraktu z pampelišky byla efektivní pro odstranění většiny rakovinových buněk.

Za zmínku stojí případ 72 letého muže jménem John DiCarlo, který se vyléčil pouze díky užívání kořene pampelišky. Tento muž byl, po třech letech neúspěšné léčby rakoviny pomocí chemoterapie, poslán domů zemřít. Naštěstí mu někdo z nemocnice poradil, aby užíval kořen pampelišky. John DiCardo uposlechl této rady a v průběhu pouhých čtyř měsíců u něj příznaky nemoci vymizely a tento stav u něj vydržel.

Stejně tak bylo dokázáno, že červená řepa dokáže léčit rakovinu. Autorem jedné z nejčastěji citovaných studií o protirakovinných účincích červené řepy je maďarský vědec Dr. Alexander Ferenczi. Ten koncem 50. let minulého století dosáhl překvapujících výsledků remise u pacientů s rakovinou, když jim předepsal dietu, založenou pouze na syrové červené řepě. Až o desítky let později byla jeho práce publikována v The Australian International Clinical Nutrition Review.

V jednom z takovýchto doložených případů byl 50-letý muž s rakovinou plic léčen dietou podle Dr. Ferencziho. Již v průběhu šesti týdnů se jeho nádor ztratil a za další čtyři měsíce tento muž nabral zpět svoji ztracenou váhu a výsledky jeho krevních testů dokládaly jeho vyléčení.

Za zmínku také stojí konopný olej, u kterého také byly zjištěny protirakovinové účinky.

Tohle je pouze malý výčet možností, jak léčit rakovinu přírodní cestou, založených na skutečných ověřených testech. Rozebrali jsme si pouze jednu nemoc a již víme, že existuje několik cest, jak ji na přírodní způsob léčit.

Příroda je moudrá a na každou nemoc vytvořila několik druhů bylin, kterými se dá léčit. V komerčním zdravotnictví se o tom ale nedozvíte. Proč taky, když jim jejich chemické léky tolik vydělávají? Nebudou si přece kazit business.

Na závěr

Po přečtení tohoto článku už asi většina z vás nebude nahlížet na zdravotnictví, doktory a farmaceutické společnosti stejným pohledem jako doposud. To, že je nějaký lék registrovaný nějakým úřadem, ještě neznamená, že má léčivé účinky a že tento lék vyrobili lidé s morálními úmysly. Příroda si také nikde nenechala registrovat kořen pampelišky, nebo jiné bylinky a přece mají léčivé účinky.

Bylinky a celkově zdravá strava navíc mají tu výhodu, že slouží jako prevence proti různým nemocem a pomáhají nám udržet naše tělo v harmonii. Navíc vyvážená zdravá strava našemu tělu dodá potřebné látky, jako třeba Omega 3, které přispívá k celkovému zdraví srdce, mozku a zlepšuje nám zrak. Omega 3 také zvyšuje odolnost mozku vůči toxinům a snižuje toxicitu léků. Také snižuje riziko rakoviny.

Potom také Omega 9, které si v poslední době získalo velkou oblibu. Omega 9 totiž pomáhá zpomalit procesy stárnutí a je skvělým výživovým doplňkem pro zachování krásy vašich nehtů, vlasů a kůže. Také reguluje práci svalů a udržuje svalový tonus, čímž je skvělým doplňkem stravy, aby vaše tělo bylo i v pokročilém věku fit.


PR článek



Komentáře

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-08-02 01:53:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak jsem četl o chemoterapii úplně mě to až vyděsilo, tím podstupoval můj brácha od narození který prodělal rakovinou, dokonce to zkoušela i u jedné přírodní léčitelky a ona ji řekla že ji pomůže pod podmínkou když ho přestane posílat do chemoterapie, to odmítla protože je materialisticky založená a dala přednost tradiční medicíně, výsledkem je že se jeho vývoj zastavil, já jsem bráchu dokonce i přerostl přestal úplně mluvit a stal se z něj celoživotní mrzák se záchvatem agresivity. Takže tento článek mě už vůbec nepřekvapil, jenom mi opět potvrdil že tradiční medicína chce abychom byli nemocní aby vydělávala.

Ikona diskutujiciho Eva 2019-08-03 07:24:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Já sice nelpím na gramaticky dokonalém textu, ale mohl byste psát alespoň obsahově srozumitelně.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 02:07:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

😊🙏

… Když jíte ultra zdravě a aspoň trochu se hýbete, předejdete nejen závislosti na cukru a junk foodu, ale taky mnoha zdravotním problémům 👼 + detoxikace a riziko jakýchkoliv zbytečných nemocí si hóódně sníží. Mě třeba ničí vidět jíst mojí babičku hranolky… V jejím věku by potřebovala co nejvíc vitamíny nabitou stravu a ne tenhle karcinogenní junk food, ale prostě to nevysvětlíš:/ to samý s tím klasickým českým „opékáním buřtů“… 😳 nedejbože když to někdo opálí úplně do černa. bože. Když je tělo mladý, snese hodně, ale ve vyšším věku se to nejspíš odrazí.

Ohledně 5tého bodu; vždycky mě pobaví dohadovat se o homeopatikách s někým, kdo o tom ví velký kulový. Dotyčný ani neví, na jaké bázi funguje jeho tělo… Těžko by mohl pobírat homeopatika.

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2019-08-02 02:21:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jj, ale lidi si to nechtěj připustit, budou se bránit, protože by jim to vzalo pohled na svět v bezpečí reality, která učí věřit autoritám. Dokážete si představit situaci, kdy „normálně“ žijete, přijde vážná nemoc a vy jdete po práci sbírat pampelišky? I doktor dnes půjde za jiným doktorem a nechá se pomalu zabít.
Někde jsem četl, že v lese spolu dokážou komunikovat stromy pomocí kořenů a Mycelia (podhoubím) na velké vzdálenosti a dokážou tak podpořit malé stromky v růstu nebo předat jinou informaci prospěšnou všem, chovají se nesobecky, vědí, že jsou jedním celkem. Až to propojení znovu ucítí taky lidi, myslím kritická většina probouzejících se, tak se informace bude šířit všem podobně nesobecky, zatím tomu naši „lesníci-zahradníci“ moc nepřejou.
Ještě k těm houbám, umí léčit spoustu nemocí, napřiklad sušený žampióny umí úplně vyléčit atop. ekzém. atd. 🙂

Ikona diskutujiciho Hvezda 2019-08-02 02:31:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Rikejte si co chcete ale ja si myslim, ze jediny kdo se k tomu muze vyjadrit je ten kdo byl skutecne hodne nemocny. Preci neni mozne aby se lidstvo znova lecilo jak za krale klacka bylinkami. Urcite je tam hodne velky vliv farmaceuticke lobby ano urcite lekari doporucuji leky za ktere jim firmy plati a pacienti tomu veri ale jsem rada ze pokrok jde dopredu. Ten kdo cekal a dockal se takove transplantace srdce a je dozivotne odsouzeny k brani leku co potlacuji imunitni reakce, cili zabranuji aby telo nepoznalo ze neco ciziho co tam nepatri je v tele a clovek prezil je mu uplne ale uplne jedno jake leky bere. Navic za posled ni roky se kvalita tak zlepsila ze uz to povazuji za uspech.
Ne ne v tom si se nehrabala. Radiace zabiji ale asi pri leceni rakoviny smysl ma . Kdyby slo vsechno lecit bylinkami a silou mysli lide by se nikdy nedali cestou vyzkumu ..Jsem priznivec ockovani. Neni to ani sto let co bezne mela matka 13 deti a dospelosti se jich dozilo 5 protoze je zabil tyfus cerne nestovice nebo cerny kasel. Telo vydrzi hrozne moc. A nikdo nebude podstupovat lecbu rakoviny kdyby nevidel jak se lide uzdravuji. Tohle pisi lide co snad nic hrozneho nezazili . Pampeliska ano ale vylecit s ni rakovinu? Ani chripku. Na bolest zubu bylinky nepomahaji ale zubar a bez tech jedovatych leku bych si dneska trhat zuby nenechala. Tak to si myslim ja. Jen skutecne ten kdo si tim prosel muze rict ze priste bylinky ale nikoho takove jsem zatim nepoznala. Ale jinak se mi clanky od Alue moc libi. Hlavne z rubriky Psychologie.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-08-02 07:37:41
Ikona diskutujiciho
sipka

K doktorům nechodím. Maximálně pro diagnozu, ale oni stejně kolikrát nedokážou ani to. Doktorka měla snahu mě „léčit“ na sníženou funkci štítné žlázy. Sono v pohodě, výsledky hraniční. „Léky berete, že? Vidíte jak máte dobré výsledky“. – „Já ty léky neberu ani nebudu brát.“ – „No ale to byste měla!“ A víte co, u detoxikačního poradce jsem se dozvěděla že kořen problému je úplně někde jinde, štítná žláza žádnou léčbu nepotřebuje. Co by se stalo, kdybych měla strach a začala brát umělé hormony? Hormonální rovnováha by se mi ještě víc rozhodila a pak by bylo o to těžší dát všechno do pořádku. Je lepší být rebel, a snažit se věcem přijít na kloub sám, i za cenu toho, že to bude trvat déle a že výsledky nebudou hned. Ale kdybych akceptovala doživotní braní hormonů cítila bych se jako mrzák. Zvlášť když moje tělo ví, že toto nikdy nebude cesta.

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-08-02 07:56:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Naprosto souhlasím, ono totiž „příroda na každou nemoc lék nevymyslela“. Většina moderních léků na skutečně závažné nemoci byla vynalezena až v 19. a hlavně 20. století. Ano, dříve si lidé poradili s bylinami, ale kolik se jich dožilo dospělosti a jakého věku se dožívali už je další věc. Neříkám, že neexistuje spolupráce lékařů a farmaceutů atd., co je v článku popsána – a správně tomu tak není. Ale když už někdo zabrousil v komentářích k homeopatikům, není náhodou Boiron, který je vyrábí, také farmaceutická firma, co si namastí kapsu?

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 10:50:30
Ikona diskutujiciho
sipka

No, tak v tom případě dle tvé výzvy mám plné právo se k tomu vyjádřit. Zhruba ve dvaceti (ještě za komančů), jsem začal trpět crohnovou chorobou (zánět tlus. střeva), už v té době léčba spočívala v cestě nesprávným směrem a to i v nové době po převratu a v roce 2008 jsem gasroenterologoii přestal navštěvovat, proto, že sem se vyléčil sám pomocí bylin. Dnes mohu jíst vše co uznám za vhodné tj. i velice pálivé jídlo. Někdy v roce 2006 po úporném záchvatu co jsem nestihl doběhnout a v křečích se … dole na chodbě mi „doktorka“ sdělila, že jestli to takhle půjde dál, jsem zralý na odebrání tl. stř. a vývod bokem. A předepsala mi imunosupresiva (potlačují imunitu), protestoval sem, ale nechal se ukecat. Po půl roce „léčby“ mi ochrnula pravá ruka, začala chrnout celá pravá strana. … Po mých tvrdých intervencích to dali nějak dokupy, nemá cenu rozvádět, ale důležitý byl rozhovor potom s tou gastroenteroložkou, „když se dívám, máte zde třeba dva-dvaapůl roku bez problémů, různě se objevující, kdybych tak věděla co bylo příčinou, napsala bych o tom práci a…“. Doma sem o tom přemýšlel kupodivu to byly roky nezřízeného života kdy se jezdilo po muzice, hulila se tráva… jsem bývalý „frejíř a vína pitel“. Nemoc se objevila jen v dobách kdy sem měnil zaměstnání a nebo se zas nashromáždily nějaké koruny na opravu domu a stíhal sem se věnovat jen těmto aktivitám.

Začal sem teda hledat na netu a našel studii dr. prof. kabelíka z olom. un. nem. a jeho týmu z padesátých let min. stol. kde se jasně psalo, že konopí je na můj zdr. problém to správné řešení. Od té chvíle kdy jsem zas vypěstoval a udělal výtažek dle dalších poznatků ricka simpsna jsem zdráv, přírodními prostředky jsem se potom odparazitil a činím tak dodnes, nemám problém.

Vykašli se na systémový pohled a začni o tom sama přemýšlet.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 12:05:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám známého, kterému ty střeva fakt odebrali, nechali mu půl metru. Léčbou ho dodrbali natolik, že ho nakonec jenom zlehka zašili od krku dolů na převoz pro patologii a on se jim nečekaně probral z údajné smrti. Možná ho tehdy nerozebrali na orgány jenom proto, že byl moc nemocnej… Popisoval mi jak přežil, jak se hojil, v jakých bolestech. Neskutečný příběh, nechápu že to nevzdal. No život bez střev je hrozně těžký, je problém se vstřebáváním prakticky všeho, neustálý boj s průjmy, normální život to není. Pán se velmi aktivně a velmi fundovaně PŘÍRODNĚ léčí a dopuje preparáty, jinak by už nebyl. Doktory bytostně nenávidí a nemá pro ně jediné slušné slovo. Rozhodně i pokud hrozí úmrtí, nikdy si nenechat brát střeva.

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 11:05:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Hanko, přesně, naprosto přesně, chce o neduhu začít přemýšlet a hlavně svoje tělo pozorovat a zase přemýšlet o tom, hodně třeba napoví i odér potu po práci nebo sportu, množství solí po uschnutí, nikdo nám nebude lepším lékařem než my sami.

Kateřino, prosímtebe, Matka Příroda na každou nemoc lék má, neznamená, že když o něm nevíš, že neexistuje. Opravdu. Pravidelná očista od parazitů, plísní, virů, je základem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 12:09:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná bys Df mohl sepsat svůj životní příběh a konkrétně popsat čím jsi se jak léčil. Klidně ti dám k publikování prostor. Zajímalo by mě to a určitě by to mohlo pomoct mnoha dalším lidem, kteří jsou nemocní.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 12:36:54
Ikona diskutujiciho
sipka

‚Naprosto souhlasím, ono totiž “příroda na každou nemoc lék nevymyslela”‘ – moje prababička dokázala skrze bylinky vyléčit absolutně vše s čím lidé přišli. Teda kromě zlomenin, pokud vím.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 12:52:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechci rýpat, ale dle příkladu s pampeliškou o tom nic nevíte… Tak se divím, že se k tomu vyjadřujete, ač chápu, jak to myslíte. Jak už jsem říkala, měla jsem prababičku, která lidi léčila bylinkami a vyléčila fakt vše, i vážné nemoci, doktoři ji nesnášeli. Ono je to komplikovanější, léčba spočívá často v kombinaci více bylinek + třeba tinktur a výplachů, je potřeba přesně vědět co a jak. To neni o tom, že sníte pampelišku a jste vyléčení. lol. Jde o to, že ta léčba je PŘÍRODNÍ a bez chemie, je to o víře, že vše, co potřebujeme, je v přírodě. Doktoři jsou dobří na zlomeniny, to jako jo. Mně třeba doktoři neuměli jako malé pomoct s hroznými bolestmi žaludku po jídle, ani chronickou rýmou(tehdy mi přišlo, že na co nejdou podat antibiotika, to nejde léčit:D) … Až homeopatika a tinktury pomohly a fakt vyléčily(a to pozor, vybírala jsem si je sama, intuitivně, levou rukou!). Každopádně moje prababička tehdy dostala dar, že prostě „věděla“ a tak věděla přesně jak co léčit a čím. Vše je v přírodě. (Pokud by chtěl někdo důkaz, jsou o ní zmínky na netu – Květoslava Patočková ze Semil)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 13:17:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně neuměli dát dopořádku ani mírný zánět vnitřního ucha a na natažený kolenní vaz mi zapomněli dát dlahu a pak na mě zapomněli i s kontrolou. Vyšlo by to nastejno kdybych zůstala doma a nemusela jsem se nachodit ty kiláky do nemocnice s bolestmi. Vrtáci, šupáci a neschopáci jsou to… Radši umřít doma než do jejich ,,péče“ a stokrát radši pojedu pampelišku po kilech, než do sebe lít předraženou chemku z yperitu. No to vymyslel jenom magor, dávat yperit na rakovinu jako léčivo. Vždycky jak dojde řeč na doktory, tak se naštvu.

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 13:07:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Po krátkém přemýšlení říkám dobře. Zítra se ti ozvu na mejlík aluško a dohodnem se. Něco napíšu, nějak to pak proškrtáme 🙂 .

Nirvano, kurňa, zlomenina není nemoc, ale jen změněný stav 3D, chvilu o tom přemýšlej a o těch bylinách…

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 13:47:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Teda aluško, až teď si čtu o pánovi co mu … to je otřesné a proto se určitě na něčem domluvíme, takhle dopadnout fakt není nutný, víš co třeba zčalo zarážet mě v ordinacích? No, že se tam začali objevovat i vietnamci, se svojí jinou skladbou stravy, ale ono aluško tohle všecko utřídit, je to průřez dvacetiletím před deseti lety 🙂 Aby to bylo dostatečně relevatní, je potřeba to nějak sepsat, navíc, v prvopočátku sme seděli v čekárně dva-tři, pak sedm a po převratu začaly počty narůstat, někdy se stálo i na chodbě, kdo by se toho chtěl nadále dobrovolně účastnit-té cesty do nikam.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 14:12:26
Ikona diskutujiciho
sipka

„Nirvano, kurňa, zlomenina není nemoc, ale jen změněný stav 3D, chvilu o tom přemýšlej a o těch bylinách…“ – ehm? No však vždyť říkám, že zlomeninu bylinkama nevyléčíš a že na to jsou doktoři dobří, čti to pořádně…

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 17:30:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: promiň, už mi to došlo. mlčim a šoupu nohama. Ty lyško.

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 18:05:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Je, už to vidím, omlouvám se nirvano.

dolfa

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-08-11 23:35:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano, napsala jsi: „moje prababička dokázala skrze bylinky vyléčit absolutně vše, s čím lidé přišli. Teda kromě zlomenin, pokud vím.“
Tak to ale není, tvoje prababička by možná byla schopná i tu zlomeninu vyléčit: https://bylinkydnes.cz/kostival-machr-na-zlomeniny/
To čumím: „Zajímavostí je, že ve středověku plnila kaše z nastrouhaného kořene kostivalu dvojí funkci. Urychlovala srůstání fraktur, ale také díky rychlému ztvrdnutí po nanesení zlomeninu fixovala. Šlo o ryze přírodní alternativu dnešní sádry.“

Tak si říkám, že by nebylo špatné napsat na ministerstvo zdravotnictví, aby zavedlo spolek babek kořenářek. Ale pokud se tak rozhodnu učinit, tak to nechám na prvního dubna.

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 11:43:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Saprlot, zapoměl sem napsat, že ne-moc trvala něco přes dvacet let a tak sem měl myslím k dispozici docela dost dlouhý pozorovací vzorek k následnému vyhodnocení a řešení.

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-08-02 13:46:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bod 5) není tak docela pravdivý, důkazů jsou plné hřbitovy. Rakovina je lokálně zastavený krevní oběh, způsobený kolonií bakterií. Proto je rakovina v podstatě bakteriální zánět. A kde je zastavený krevní oběh, tam se nedostanou ani bylinné extrakty. Napřed je nutno obnovit krevní oběh a teprve pak léčit. Absence znalosti tohoto faktu způsobuje to, že západní medicína si na léčbu pouze hraje.

Ti kteří se bylinami vyléčili, měli krevní oběh dosud průchozí. Při úplném ucpání cév, byť jen lokálním, se vyléčení rovná zázraku.

Rakovina prostaty se dá diagnostikovat zhruba s pětiletým předstihem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 16:24:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Existuje léčebná metoda ,,podvázání nádoru“, kdy se naopak uzavře přísun krve (tedy kyslíku) do nádoru. I rakovinová buňka potřebuje přívod krve (kyslíku) a proto podvázaný nádor odumírá. Tvá teorie o zablokovaném průchodu krve nedává smysl ani logicky, ani medicínsky, neboť i neposlušná buňka je pořád buňka a něco dýchat musí, probíhá látková výměna atd.

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-08-02 20:15:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, podvázat nádor jde jen ty typu „odpadkový koš“. Jsou to zejména různé lipomy zdegradované do rakovinného stavu. Pokud jsou ale zasaženy celé orgány, např.játra, nejde je podvázat, protože bez jejich funkce člověk rychle zemře.

Rakovina není rakovina. Vysvětlím tona příkladu prostaty, protože s léčením mám dobré zkušenosti. Tzv.rakovina prostaty vzniká jakoukoli bakteriální infekcí kterou může muž chytit. Ty bakterie se množí a jejich kolonie nabývají na objemu. Je logické že se tvoří tam, kde mají dostatek potravy, v cévách kteréhokoli orgánu. Píšu o prostatě, tak se množí v cévním systému prostaty. Tyto kolonie postupně ucpávají cévy. Tyto bakterie vyměšují převážně kyselinu močovou. Té se organismus zbavuje tím, že močovinu zpracovává zlatý stafylokok. Vylučuje žluté výměšky a podle nich má přídomek „zlatý“. Tyto výměšky jsou pro organismus také toxické a organusmus se jich zbavuje tak, že jdou do cévního systému vyživující nervy. Výměšky jdou do oblasti kříží a přes sedací nerv do levé nohy, až do nehtového lůžka palce. 6luté výměšky barví nehet do žluta a podle tohoto příznaku se dá s pětiletým předstihem diagnostikovat rakovina prostaty. V tomto stavu ji ale západní medicína není schopna zjistit, protože o tomto mechanismu buď nic neví, nebo nechce vědět.

Pokud se tento stav neléčí, žluté výměšky mění barvu až do tmavě zelené barvy a lékař to vyhodnotí jako plíseň nehtu. Od tohoto příznaku trvá ještě 2-4 roky, než postižený začne pociťovat fyziologické potíže, zejména pálení při močení.

O léčení farmaceutickými superjedy, které otráví celý organismus psát nebudu. Existuje druhá možnost, roztáhnout cévy v prostatě, v křížové oblasti a celé noze, coby cestě kudy výměšky jdou z těla ven. Když se podaří cévy roztáhnout, do postiženého orgánu vtrhne příval čisté krve a orgán bude proplachovat – čistit. Bakterie půjdou do krevního řečiště a nemocnému se přitíží. Slabost, ospalost, chřipkové příznaky. Znečištěná krev jde do jater které fungují jako průtokový ohřívač. Jedna oblast jater má trvalou teplotu 41°C. A protože základní biologický zákon říká, že většina bakterií je deaktivována při 39°C, bakterie pozbudou schopnosti se dělit,tzn.množit se. Mrtvé bakterie vyfiltrují ledviny a začíná léčebný proces: 1)průplach cév prostaty 2) jaterní deaktivace 3) čištění krve v ledvinách

Takto se dá rakovina prostaty vyléčit bez jakýchkoli farmaceutik a bylin. Samozřejmě že je dobré tuto formu léčby podpořit bylinami a dvěma vitamíny.

Upozorňuju, že tento mechanismus na internetu nenajdeš. Možná sporé úryvky. Vím že ho určitě znají v republice tři lidi, čínský akupunkturista, vietnamský akupresurista a já. Možná je těch čínských lékařů víc. Každopádně jsem jediný kdo ho umí vysvětlit česky a patrně jako jediný vím o teplotě jater a její antibakteriální funkci. Tito informaci mám od policejního ohledavače mrtvol, ten ale neví k čemu vysoká teplota jater slouží.

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-08-02 20:22:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, zapoměl jsem napsat, že rakovina v konečném stadiu je totálně mrtvá, černá tkáň. Všechny cévy jsou ucpané, bez krve se do nich nedostane ani krevní cukry, ani kyslík. Pokud tento stav postihne životně důležité orgány, zejména játra, slinivku,ledviny, v důsledku jejich úplné dysfunkce následuje rychlý exitus.

Ikona diskutujiciho Sibyla 2019-08-02 18:02:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já začala poslouchat léčivé frekvence a na mě to hodně působí. Mám tzv. „léčivé ruce“, ale každý ví, že sám sebe je takhle léčit velmi obtížné – protože tu energii stahuji tak, aby proudila mým tělem ven (a dávám jiným) a neumím ji udržet v sobě. Samozřejmě se mi trochu uleví, když přiložím ruku, ale nemá to tu plnou sílu.
Takže binaural beats, Rife Frequencies … vychází to z toho, že každý orgán hraje svou píseň a když se správně naladí, tak začne opět dobře fungovat. A lékaři pak nechápou. Nemá moc smysl jim to vysvětlovat, oni jsou v zajetí svých tradičních postupů a odmítají připustit cokoliv jiného.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 18:53:06
Ikona diskutujiciho
sipka

A jsou nějaké konkrétní výsledky, které máš – například ustoupení konkrétního problému – a po jaké době jsi to zaznamenala, případně jak dlouho to praktikuješ? Máš oblíbenou nahrávku, že bys třeba hodila link na youtube?

Ikona diskutujiciho df 2019-08-02 19:22:24
Ikona diskutujiciho
sipka

to bych chtěl jednou umět v dnešní složité době, každý orgán má svoji spec. frekv. a umět si to ladit sám v dnešním elektro radio.frekv.smogu je výhra. Smekám. Hypotalamus už na to dnes sám nestačí.

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-08-02 19:06:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Celkově s článkem velmi souhlasím.
Nicméně:
„Je zajímavé, že odborníci, kteří nám tvrdí, že radiace je nebezpečná (Černobyl, Fukušima), zároveň tvrdí, že je léčivá (radioterapie). Přitom jde o jednu a tu samou radiaci. …?“
Hmm…, tak tohle je ptákovina a ne argument. I voda je prospěšná a i v tý nejčistší vodě se jde při troše smůly utopit.

Homeopatie je zrovna jedna z částí alternativní medicíny, kerý nevěřím ani tolik, co chemickým lékům. Jednak mi to nedává smysl, druhak je pro mě osobně zajímavý, že ačkoliv vnímám celkem dobře energie třebas bylin, krystalů a tak, homeopatika mi připadají stejně mrtvý, jako chemický léky, úplně bez energie. Takže za mě homeopatika ne.

A ano, každá nemoc jde léčit bylinkama, bohužel ne každá nemoc jde vyléčit bylinkama, takže můj názor je, všeho s mírou, i kritiky chemikálií. A že jsou doktoři šmejdi? No, semtam jistě ano, já jsem shodou náhod potkal větší šmejdy mezi léčiteli, zato mezi doktorama pár dost fajn lidí. Na povolání to nezáleží. A ne, nejsem lékař, ani lékárník :-).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-02 19:27:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Juro, chemoterapie se vyrábí z yperitu. Blbost to určitě není. A homeopatikum existuje v různýh formách, dá se vyrábět mnoha způsoby, bůhví co jsi měl v ruce, ale ta kvalitní jsou velmi funkční. Je škoda plivat na něco, když jsi to ani nezkusil.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 23:41:38
Ikona diskutujiciho
sipka

„Homeopatie je zrovna jedna z částí alternativní medicíny, kerý nevěřím ani tolik, co chemickým lékům.“ – Mně homeopatika velice pomohla. Zkus si o tom, prosím, najít starší články tady na Alušce.org 🙂 jen to zkus, nic víc.

Ikona diskutujiciho Monisek 2019-08-03 20:18:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím Jirko,já třebas také cítím energie krystalů ,bylin ,pěstuji si bylinky na zahrádce ,zalévám je filtrovanou vodou nabitou krystaly a nedám na ně dopustit.Mají velkou sílu (oproti kupovaným z lekarny,plné šméček a kdoví čeho…ty jsou mrtvé i podle energie i podle chuti a učinek minimálně a divím se ,že nekdy aspon minimální zpozoruji.. Každopádně,na Homeopatika nedám dopustit.Na mne funguji téměř zázračne,již v puse pod jazykem cítím jejich energii,když se kuličky rozpouštejí…Vzpomínám si,když jsem začala s homeopatií před lety,učinek mne tak překvapil,že jsem nabyla dojmu,že jsem si to vymyslela,že mám jen klasický placebo efekt.Nu, abych to ukrátila po letech studia homeopatie ,mohu sama za sebe … a s čistým svědomím se Homeopatie vždy zastat, jelikož FUNGUJE. ps. Ikdyž je pravdou,všimla jsem si,že materialistum funguje minimálne, nebo vubec,ale pro člověka s vyšší urovní vědomí a citlivého na energie ,působí mnohdy zázračně.Hodně úspěchu při případném bádání v oblasti homeopatie ,přeji 🙂

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-08-03 23:40:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Článků o homeopatii jsem přečet víc než dost, jsem zvědavý člověk :-). Ne, neplivu na ní, jen mi prostě nesedí.

1) Teorie h. nemá hlavu ani patu, podobné se má léčit podobným, takže třeba h. arsen by měl léčit otravy nebo křeče, protože alopatický je vyvolává. OK. Jenže v tom případě homeopatický heřmánek by měl být jed, vyvolávající záněty, protože alopatický heřmánek je léčí. Anebo aspoň by měl léčit něco úplně jiného, než alopatický. A přitom se homeopatické bylinky velmi často doporučují na skoro stejné nemoci jako alopatické.
2) To, že nevnímám energii homeopatik, zatímco u jiných věcí ji vnímám, může být shoda okolností, jak psala Alue, třeba jsem ještě kvalitní h. neměl v ruce. A nakonec, nejsem určitě tak velký borec, abych mohl tvrdit, že věc, kterou energeticky nevnímám, žádnou energii nemá.
3) To, že neexistují jednoduché, jasné a nesporné statistiky účinnosti homeopatik, které by prostě řekly, kolik lidí vyléčil homeopat a kolik lidí s podobnými potížemi vyléčil klasický doktor neb bylinkář, může být taky shoda okolností. Ano, statistiky účinnosti existují, ke každé z nich je ale spousta pochyb, víceméně se zdá, že homeopatii potvrzují aneb vyvracejí pdole toho, jaký názor měl ten, kdo za ně zaplatil. Takže
4) osobní zkušenosti? – Mluvil jsem s lidmi, kterým to pomohlo, mluvil jsem s lidmi, kterým to vůbec nezabralo, totéž články a zkušenosti na webu. Vím, že hodně lidí se uzdraví i samo, bez ohledu na to, čím se léčili, takže zas nevíme nic.

Když všechny tyhle shody okolností sečtu, tak homeopatie by zkrátka byla až úplně to poslední, co bych zkusil, kdybych se nemohl z něčeho uzdravit.

Ikona diskutujiciho Sibyla 2019-08-02 19:15:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jj, snížilo mi to krevní tlak na normál z hodně vysokého (měla jsem i přes medikaci 160/105, doktorka mě nechtěla pustit do práce), teď mám mezi 115/70 až 130/80 (max.)
vyléčila jsem tím i astma, vůbec už neberu žádné léky ani sprejíčky (nosím pohotovostní v kabelce, ale je ještě nerozbalený). Ale také používám červenou cibuli místo bílé, ta je prý na astma účinná..

Je to hodně dobré na akutní problémy, ale pomáhá i u chronických, jen to trvá déle – nestačí tu nahrávku poslouchat jednou denně, ale vícekrát.
Není to hudba, jsou to opravdu frekvence, musí být sluchátka na uši.
třeba tyhle jsou dost účinné
https://www.rifetherapies.com/rife-frequencies/

nebo zadat do youtube: binaural beats a k tomu anglicky název nemoci a vyjede spousta odkazů. Člověk si pak vybere tu, která mu dělá dobře – některé jsou i poslouchatelné s trochou hudby, nebo s deštěm …..

Ikona diskutujiciho Sibyla 2019-08-02 20:08:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

doplněk – to astma jsem dostala v práci spolu s bakterií na plicích (zlatý streptokok) a nešlo se toho zbavit, brala jsem opakovaně silná antibiotika 4x po sobě a stejně se to pořád vracelo, dusila jsem se, vykašlávala a i jsem přibrala, protože člověk nemůže sportovat, když stěží ujde do obchodu a zpět. Měla jsem to asi rok a půl a pak jsem našla ty frekvence a začala poslouchat. Samozřejmě, vše má i duchovní příčinu, ale v tom poslouchání si člověk zamedituje a zklidní se. Doporučují předtím vypít sklenici vody, dle mého klidně i čaj.
Jak dlouho jsem měla ten vysoký tlak nevím, ono to nebolí, takže mi to náhodou našli při jedné prohlídce.

S tou „hudbou orgánů“ – po porodu prvního syna mi našli dva žlučové kamínky, už jsem byla objednána na operaci, protože dle lékařů se to nedá jinak odstranit. Můj otčím byl psychotronik, po šestinedělí mě přeléčil a kameny vyšly samy. Od té doby mi je hledají, hledají a nemohou najít a nejde jim to do hlavy. Takže mě posílají na kontrolní vyšetření, ono jak je jednou něco v kartě, tak je to asi mantra. Naposledy jsem byla na ultrazvuku snad 20 minut, lékař opět nic nenašel. Ale bolela mě pak měsíc játra a celá pravá strana, jak hledal, tlačil sondou ….. Pak jsem četla, že ultrazvuk orgány naladí na jeden tón, takže to tělo trpí – naštěstí jsem v té době objevila ty frekvence a bolest ustoupila asi po třech dnech. Dnes už bych ultrazvuk odmítla, prostě argument – tolikrát jste nenašli, nenajdete ani příště.
Nutili mě na mamograf – odmítla jsem. Já prostě vím, že by mi to uškodilo, tak to nechci a když jsem o něčem pevně přesvědčená, tak by se to stalo. Tak totiž funguje vesmír. Aby se něco splnilo, člověk tomu musí věřit. Ne, že člověk uvěří, až když se něco stane. Já věřím, že to vyšetření nepotřebuji a tím pádem ho opravdu nepotřebuji.

Rakovina prsu je doménou slovanských žen. Je to tím, že až děti dospějí, tak je nenechají žít svůj život, ale neustále jim pomáhají, radí, pletou se jim do života a tím jim škodí. Myslí to asi dobře, ale dítě je dospělé a měly by mu umožnit zařídit si život podle sebe. Také to mohou dostat příliš úzkostlivé matky menších děti, které se domnívají, že se musí obětovat pro rodinu. V podstatě se to může projevit i rakovinou dělohy (nepřestřihly duchovně pupeční šňůru). Tím nemyslím, že by člověk neměl milovat své děti, to musí. Ale taky je má nechat volně dýchat, důvěřovat jim. Já s tím měla trochu problém u mladšího, ale pak mi otevřel oči ten starší syn, když ho pověřoval úkoly, o kterých jsem si předtím myslela, že je nezvládne. No a popral se s nimi v pohodě :DDD

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-08-02 20:56:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano našla jsem na netu paní Květoslavu Patočkovou,stačilo napsat jméno a z příjmení jen P. a bylo to. Ale to byla
Tvoje prababička nebo praprababička
Vím,že jsi v jednom komentáři psala žes
ji bohužel nepoznala,myslím že odešla do jiné dimenze tak 9 až 11
let před Tvým narozením? A možná Ti opravdu svůj dar předala,jak
jsi někde zmínila že se domníváš že by to tak mohlo být?

Jinak jsem slyšela,že ten člověk co přišel na podvazování nádorů
to nejdřív zkoušel na prasatech a tam byly výsledky velmi
dobré,tak žádal aby mu dovolili vyzkoušet tu léčbu na lidech. Dlouho to prý nechtělí dovolit a pak mu přidělili 100 pacienů
ale takových kteří už byli v posledním stádiu. Jenže on jich asi 80sát úplně vyléčil,no a pak zmizel beze stopy z povrchu zemského.
Nevím jestli je to pravda,ale vůbec bych se tomu nedivila.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-02 23:36:20
Ikona diskutujiciho
sipka

huh no jestli mi něco někdo z mých předků předal teda fakt nevím(ono tam takových zajímavých lidí bylo totiž víc) 0.0 každopádně zatím nic moc neumím a jen se rovnám psychicky, cítím, že na toto zatím nemám věk a vědomosti, ještě potřebuju vývoj po jiných, základnějších stránkách. A ano, zemřela bohužel nějak 10 – 12 let před tím než jsem se narodila. Osobně to, že byla v naší rodině paní bylinkářka, nevztahuju nějak až tak moc na sebe, ale přijde mi to jako moc zajímavý důkaz toho, že něco mezi „nebem a zemí“ tu fakt je 🙂 ono léčit je šíleně vyčerpávající… ona k tomu měla „pověření shora“ a stejně už to někdy vůbec nezvládala a lidé museli přijít další den, jak byla vyčerpaná. lidí bylo hodně a dělala to třeba celý den, muselo to být něco.

Jo a, když už tu píšu komentář, dneska jsem viděla v mracích M. Jacksona. Totiž normálně mraky tolik neřeším, ale on pro mě má symboliku. Podívala jsem se náhodou z auta do mraků a zaměřila se na jeden, v sekundě mi hlavou proběhlo „Michael Jackson“. Ten mrak vypadal jako on z boku v té jeho klasické pozici jak stával(https://images.pexels.com/photos/680257/pexels-photo-680257.jpeg?cs=srgb&dl=beach-clouds-daylight-680257.jpg&fm=jpg) a vůbec nevím, proč mě okamžitě, jak jsem ten mrak viděla, napadlo, že je to on. Ten mrak vypadal jako on kdyby takhle stál a vypadal šťastně, ale něco tmavého(vypadalo to jako ruce nebo co, možná nějaká špatná energie)ho drželo za hlavu v oblasti spánků. A jak jsme pak jeli dál, hráli jeho písničku(konkrétně earth song). lol. život umí být někdy zábavnej. takhle jsem viděla v mracích svého anděla i mého zesnulého psa… mraky jsou fajn

Ikona diskutujiciho iveta 2019-08-08 08:41:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

,,Možná bys Df mohl sepsat svůj životní příběh a konkrétně popsat čím jsi se jak léčil. Klidně ti dám k publikování prostor. Zajímalo by mě to a určitě by to mohlo pomoct mnoha dalším lidem, kteří jsou nemocní.,,
Vynikajuci napad – VELMI PROSIM o konkretne informacie. Pomozu mnohym ludom. DAKUJEM mnohokrat.

Ikona diskutujiciho df 2019-08-09 18:25:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Pracuje se na tom. Není to úplně jednoduchý popsat, rád bych aby to bylo celé, každý pak musí zvolit nějakou svoji metodiku postupu, je to jen vyprávění přece 🙂

Ikona diskutujiciho chulinkaa 2019-08-11 12:03:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ohledně střevních zánětů a její opravdové lěčby bych se mohla také rozepsat 🙂

Napsat komentář: df Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek