5+1 Kvalit skvělého muže

20.6.2021 v Psychologie 44

Dobré muže není v dnešní době tak těžké najít, ale přesto jich v dnešní době není mnoho. Pokud se ptáte sami sebe, zda některý muž vlastně stojí za váš čas, je pravděpodobné, že vaše mysl si již názor na něj utvořila.



Všichni v životě potkáváme spoustu lidí a pokud jde o randění, najít někoho, s kým se vyplatí usadit, není úplně snadné. Pokud vás zajímá, zda je muž ve vašem životě, nebo muž o kterém uvažujete ten pravý, měla byste zhodnotit, zda má požadované vlastnosti správného muže.

Níže se budu zabývat několika vlastnostmi, které má většina dobrých mužů společné a pokud ten váš vyvolený zmíněné věci splňuje, tak ho neberte jako samozřejmost.

1. Závazek
Dobří muži jsou ochotni odevzdat se lidem v jejich životě plně. Zavazují se k vám způsoby, které by ostatní lidé nikdy nedělali, a vy nemusíte zpochybňovat jejich závazek. Nezradí vás a vy se na ně můžete spolehnout.

2. Trpělivost
Dobří muži budou trpěliví při kontaktu s vámi i s jinými lidmi, na kterých jim záleží. Nešílí z maličkostí, ani přehnaně nareagují na různé situace. Sednou si a diskutují o problémech tak, jak bychom všichni měli.

3. Poctivost
Dobří muži jsou ke své partnerce otevření a upřímní. Nelžou o věcech, které dělají, ani se nesnaží utajit podstatné informace. Dobří muži vědí, že lidé, které milují, si zaslouží především pravdu.

4. Vášeň
Dobří muži jsou plní vášně. Jsou nadšení pro věci, které dělají, a pro lidi v jejich životě. Dělají vše pro to, aby udrželi jiskru mezi vámi dvěma, a to je víc, než je většina ochotna běžně dělat.

5. Integrita
Dobří muži přicházejí s pocitem integrity. Mají morální hodnoty, na které nedají dopustit. I když je třeba se ujistit, aby se jeho morální hodnoty shodovaly s vašimi, i vašimi životními prioritami, je to velmi důležitá součást vztahu.

5+1. Respekt
Dobří muži respektují lidi kolem sebe. Respektují vás a dávají vám prostor, který potřebujete, když to potřebujete. O každého je řádně postaráno a nikdo není ponechán v temnotě.

Pokud se vaše vyvolená osoba, nebo někdo, o kom uvažujete, shoduje s uvedeným popisem, měli byste přestat plýtvat časem a opravdu se ujistit, že ví, jak moc si ceníte toho, že ho máte. Dobří muži jsou na tomto světě často celkem přehlíženi a to musí přestat. Byly byste překvapeny, jak úžasná může být podpora vašeho muže, když máte po svém boku toho pravého.

překlad © Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021 / podle Zdroje

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Zina 2021-06-20 14:19:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško,četla jsem,že jsou ženy bohyně jsou na to kurzy,ty bohyně jsou bílá,červená a černá a černá je spojena se zemí,ale je divné,že zem je hnědá a možná muži jsou taky bohové,ale to nevím,otom jsem zatím nenašla nic

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-06-20 14:23:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

😊💓

Ikona diskutujiciho Majkl 2021-06-20 16:51:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Opravdový muž nenosí dlouhé vlasy, vypadá pak jako žena.

Ikona diskutujiciho Maple 2021-06-20 19:47:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Tož co viking, to baba xD

Ikona diskutujiciho nirvana 2021-06-20 21:07:39
Ikona diskutujiciho
sipka

lmao ty nemáš ponětí o čem mluvíš, kamaráde. vlasy nejsou to, co děla chlapa, fakt ne… navíc, řiká se, že dlouhé vlasy jsou znakem duchovný vyspělosti

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-20 21:32:24
Ikona diskutujiciho
sipka

mno.. jako úplně bych nehodnotila lidi podle toho jak dlouhý mají vlasy 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-20 22:28:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, přesně tak, vlasy nejsou vše, co dělá chlapa..Všiml jsem si ale, že je trend, kdy muži nosí vlasy v drdolu a to je kámen úrazu. Jsou to většinou lidé, kteří si myslí, že jsou duchovní a nebo zkráta svý a jiní..
Jenže symbol vlasů je hlubší..Když vezmu povrchně úpravu vlasů, tak vlasy do drdolu mohou značit strnulé myšlení, vše má svá pravidla, řád a nějradši by to držel pod řetězem, aby to mohl ovládat…Kdežto vlasy na volno značí zase svobodu, ale někdy s tím souvisí i zodpovědnost, že svoboda sice je, ale měla by být brána i s „rozumem“ kdy člověk si uplně nedělá, co chce tím, aby neubližoval druhým. Culík je asi tak mezi..Ale obecně, když vnímám energii z vlasatého chlapa, příjde mi jako pouze ozdoba pro partnerku, kdy si pouze hraje na romantika, ale ve výsledku nic moc neumí, ale jen hraje na šarm..
To je jen tak mimo téma..důležitá je stejně energie, kterou cítíme z partnera a takové to, co má mit muž a co žena..Ve výsledku každý chceme to stejné, tak proč vše dělit, že muži musí mit to a ženy zase tamto..Každý musí mít to stejné v sobě, krom pohlaví..Jen ženy mají více jinu a muži zase jangu..Pokud se budem věčně na něco dělit, tak budem věčně závislí na druhém a když to nebude, tak budem naštvaní na protějšek..

Pravdou je, že dneska většina žen jen chce, ale nemá krom svého rozkroku co nabídnout. A muž se nechá natolik oblbnout, že na to kývne a pak si s ním dělá žena, co chce..přitom každý má své potřeby, ať fyzické, tak duchovní.
Každý jsme ve výsledku stejní a přitom rozdílní..A muži dnešních dnů taky zrovna neoplívají moudrostí a šarmem..Spíš jen vidím, kdy jdou s holkou ve strachu, aby se na ní někdo náhodou nepodíval a neodnesl si ji domů..V batohu repráky se slovenským repem, kdy bum bum to dělá a hlavně, že jsou slyšet po celém náměstí. Pokud zatím nemají felinu na machrování..Proto, když už nemají šarm, tak se ohání těmito decibely, aby si jich alespoň všimli a řekli si, ten je drsnej, v tom kraválu bejt, to musí bejt drsoň..

Dokud se odmítají lidi chovat podle svého srdce, bude na internetech stále plno pouček, jaký vlastně být..ve výsledku každý má nějakou cestu, každého přitahuje něco jiného a nelze mít uplně vše, protože to stojí nejen energii, ale i čas..
Proto je někdy lepší se na poučky vyprdnout a být svý
Na závěr dodám,
Přestaň napodobovat druhé, jinak zemřeš jako kopie..přitom každý chceme někoho vyjímečného, že.. 🙂
brou noc

Ikona diskutujiciho nirvana 2021-06-21 00:27:55
Ikona diskutujiciho
sipka

*duchovní

ups, blbej mobil. a jop, to já taky fakt ne, ale kdysi jsem to někde četla a nedalo mi to to tady schválně nezmínit 😂

Ikona diskutujiciho Majkl 2021-06-21 14:16:26
Ikona diskutujiciho
sipka

wau, co jsem to tady rozpoutal 😂 tak jo, přiznávám se, trollil jsem…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 16:12:02
Ikona diskutujiciho
sipka

majkl:
Tak vše má svoji charakteristiku, ať už něco člověk řekne ze „srandy“, nebo z podvědomé úrovně..
To, co jsem napsal mam vycítěné, co má jaké vlastnosti..
Takže hlavně bacha na lidi s drdolem.. Pokud jde o pleš, většinou jsou přitažliví, pač jsou to reptiliáni, myšleno duší..
Nemusí ulpně vždy znamenat, že jsou to zrovna oni.
Popravdě, nedokážu si už dneska představit chlapa, co má dlouhé vlasy..protože dnešní svět tomu nepřeje, ať už se mu zamotají do soustruhu, vrtačky, nebo se mu jinde přicvaknou 😀
To bylo dřív, kdy nebyly stroje a byla to i vyzitka muže, mít krásné vlasy, které nejsou umaštěné, jak tomu bývá dnes u rádoby duchovních chlapců, které něco potkalo a proto o sebe nedbají.
Hlavně, kdo z chlapů si dneska koupí šampon za 300 a kondicionér to samé 😀

Ikona diskutujiciho stenly919 2021-06-20 17:12:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přijde mi, že v první větě si autorka tak trochu protiřečí. Jinak je zajímavé, že za kvalitního muže označuje někoho, kdo je čestný a stojí si za svými závazky. Znám jen několik žen, které tyto vlastnosti u mužů ocení, drtvivá většina tyto vlastnosti u mužů vnímá jako něco co se dá využít ať už k legraci anebo k dosažení nějakého svého prospěchu. Většina žen vnímá kvalitního muže více méně podle množství peněz a hmoty, kterou disponuje nebo je schopen jim zajistit, případně zajistit jiné výhody. A žen, které jsou čestné a upřímné a stojí si za svými sliby a závazky znám osobně taky jen velmi málo.

Ikona diskutujiciho adri 2021-06-21 05:11:49
Ikona diskutujiciho
sipka

To je zajímavé tady v tomto světě, jak ženy mají výhrady a problémy s muži a muži se ženami. Asi tě zklamu, ale ano … je mnoho žen, které hodnotí peníze a majetek, abych tě opravila – majetek, ne hmotu … svého potencionálního nastávajícího .. jako výhodnou komoditu pro budoucí život, je jasné, že žena potřebuje být zajištěná, aby se cítila např. v bezpečí – tedy ne jen, že má kde složit hlavu, ale potřebuje stabilní přístav. Pro sebe i budoucí přírůstky do rodiny. Do toho můžeš i ten barák započítat – nějaké bydlení, případně vozidlo.
Chápej jen z lásky se tu člověk nenažere.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 07:07:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to úplně normální. Žena, potenciální matka, hledá bezpečné místo, kde by mohla pokojně zrobit potomstvo. A nebude to dělat někde s někým, kdo není schopný to bezpečné hnízdo zajistit. A sama všechno dělat taky nemůže, to by pak nepotřebovala chlapa… ty, které na majetek nehledí, rodinu neplánují a samy pracují, tudíž si hnízdo vytváří samy, ale potomstvo v něm pokojně nezrobí, protože na to už není čas a energie.
Docela se směju, když čtu láteření chlapů o tom, že jsou ženy na peníze – takže žena co? bude všechno dělat sama? i živit rodinu a muž tam bude na okrasu a nedělat nic? 😀 žena bude obstarávat domácnost, děti, bude i pracovat a on bude chodit na pívo, nebo jak si to jako představujou? Rodina a vztah je obrovská práce a děti vyžadují zdroje. Pokud to nějaký pán nepochopí a nepracuje, tak ať se pak nediví, že je single.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 15:54:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono jde o to, zda žena zneužívá partnera v průběhu vztahu, nebo ne..
Je rozdíl najít si chlapa jen pro peníze, aby už v životě nemusly dělat a že jich znám hodně..
A nebo ty, které se snaží vydělávat, platit si své výdaje sami a pokud příjde dítě, tak je partner schopný zajistit rodinu a pak zase bude žena vydělávat..Těch už znám daleko méně, ale znám..
No za chvilku budu také bez práce díky očkovaným, tak budu hned možná přitažlivější pro nějaké svobodné maminky, co mají rády takové ty bez výdělku.. 😀 Doufám, že už to nebude trvat dlouho a tahle šaškárna skončí.

Teď zareaguju na adri:
Jenže problém je, že peníze nerostou na stromech a pokud žena prahne po majetku muže, i když si na něho vlastně ani nevydělala a jen se přistěhuje, tak pak se diví, že s nimi většina mužů vyběhne, protože s nimi pak zachází jako s majetkem..
Proto oba musí chtít vybudovat onu rodinu a přidat oba i peníze do společné kasy..Nebo dítě snad chce jen jeden z partnerů?
Vše je pořád o vzájemnosti..pokud žena dělá v obchodě, nemusí nad ničím přemýšlet, nebo točí zmrzlinu a pak nadává, že nemá peníze na tothle a tamto, tak nikdo ji přec nenutí dělat něco, co nevydělá…Vím o případech, kdy žena je bez potřeby na sobě dělat, jelikož muž má krásné peníze a ji stačí jakákoli práce, protože on ji zadotuje a ona jen vlastně vyžírá a ví, že si i tak může koupit, co chce…
Tohle nemá ale se zajištěním rodiny nic společného, pokud se nesnaží oba..To proto dneska matky píchají dětem injekce, to proto chodí do školy a nosí roušky, to proto je nechají testovat…Protože už ani nemají snahu vědět víc a chránit své děti..
Vše začíná o tom, chtít vědět víc, být samostatnější, myslet za sebe..Pak je silná a stabilní rodina..Takže spíš, než majetek by ženy měly koukat na to, jak je partner moudrý, než jaký má majetek a přitom je to manipulující hajzlík.

Ikona diskutujiciho adri 2021-06-21 21:41:18
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj tauri, tak to každopádně .. na co je ženě chlapík, který má cosik na kontě, ale v hlavě vymalováno, že jo …
ve skutečnosti si myslím, že toho nechceme zase tak moc – ženy je si třeba vážit a pokud se cítí milována, je nakonec jedno jestli spíte v garsonce nebo ve vile … ale stabilita je taky na zebricku kvalit dost vysoko
a je na te pani, co muze pracovat ale vlastne nemusi, presto pracuje, spatneho? nechapu, 99% z nás robit musí a nechce …

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 23:26:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj adri
Jenže jsme zase u toho.. „ženy je třeba si vážit“ to jsou přesně ty naučené fráze, které lidstvo ženou do záhuby, protože žena potřebuje tohle, tamto a vlastně jen věří, že je slabá, proto potřebuje hromadu dalších věcí..
Muž zase potřebuje jen tohle a tamto..Každý chce to stejné a tou je úcta, respekt, věrnost, láska, radost a občas udělat něco jeden pro druhého a zároveň přestat věčně něco chtít po druhém, ale být samostatná jednotka. Tohle vše platí pro oba, ne jen pro jednoho..Protože když chci, musím i dát, abych dostal..
Jak chce být žena milována, respektována, pokud to sama neumí nabídnout a stále chce být ujišťována, že je hezká a měla by být respektována..Pokud si nevěří, tak nemá co nabídnout a žije v bludu, protože si odmítá věřit.
Já vím, že to zní hnusně, to jak to píšu, protože taky jsem dobu žil v oběti, pokud mě bylo ublíženo a člověk věří, že je slaboch..protože něco nedokázal, nebo někdo mi to zakázal a člověk uvěřil, že musí trpět.
Ne..skutečně, většina žen si hraje na slabé a chudáčky jen proto, že nemají takové svaly, jako muži a neumí tak myslet do detailu, jako muži..Proto pak chtějí být obletovány muži, věčně nějak ujišťovány, že jsou krásné a kdesi, cosi..
Protože to stále nenašly uvnitř, ale chtějí být ujišťovány zvenčí..Přitom každý musí chtít posoudit jen sám sebe..To, zda se mu to povedlo a nebo ne..Proto je potřeba, aby žena zapracovala na používání mozku a muž zase zapracoval víc na tom, aby používal srdce..Nikdo není lepší, ani horší.Jen každý je dobrý v tom, co dělá a horší zase v tom, co nedělá, ano zní to protiřečně, ale z hlediska duchovní jsme si rovni..z hlediska systému je každý idelálnější jen v tom, co dělá.

K ženské energii je potřeba i mužská energie a tou je akce, aby žena mohla projevit svoji ženskost..
Jenže plno žen dneska odmítá chlapa, jelikož se bojí, že je zraní ta hrubá energie, protože jsou ženy jemnější..
A taky proto, že spousta žen si myslí, že láska a klid je víc, než práce chlapa a používání hlavy..
To proto, že většina žen zneužívá zase toho, že kde je JANG, hledá JIN, aby chlap nevyhořel a zchladil se JINem, útěchou..
Musíme chtít lidi pochopit, že se máme doplňovat z hlediska dvou energii, Jin-Jang.To každý musí mít v sobě!
Jen žena má přednostní JIN a muž má přednostní JANG. Ale oba partneři by měli mít tyto dvě energie relativně v rovnováze..
Láskou-srdcem nezaplatím složenky, ani nepostavím barák..proto není žena lepší, než muž a muž není lepší než žena jen proto, že sice postaví barák, ale chybí mu srdce, aby tam byla i harmonie, čistota a kreativní nápady. Protože sice bude postavený barák, ale nikdo tam nebude, pokud se bude chovat jak hovado.

Pokud se samozřejmě oba dohodnou, že žena nebude pracovat, ale bude doma s dětmi, protože ji muž v pohodě uživí, tak tam problém není. Ale stále problém být může, protože muž, pokud dělá třeba IT programátora, tak by si měly uvědomit, že i někdy taková práce vyžaduje hodně energie a muž časem sejde, protože se přepracovává, aby uživil třeba x hladových krků..Protože vždy musí někdo vykompenzovat rovnováhu, když živí více lidí…Pak je i na svědomí partnerky, zda chce takhle podporovat jen proto, že se ji nechce pracovat…
Pokud je muž velký podnikatel, chodí do práce jen na 8 hodin a pak má relativně čistou hlavu a vydělá na celou rodinu, z hlediska rovnováhy energie je to naprosto v pohodě a pokud to tak je, je to jenom dobře..

Proč to rozebírám, duší jsem žena. Musel jsem víc zapracovat na mužský energii, abych taky nebyl takový, jako dneska většina žen a sám jsem si zažil, jaké to je, když se musí víc pracovat a zamakat i na tom, být vnitřně silnější..A popravdě, dříve by mne zkolil i větřík..proto mám srovnání i to, jaké to je, když vnímám, co je to být ženou, jelikož si to vnitřně pamatuju..A ano, kdybych mohl i já, tak také nepracuju..Ale bylo by mi blbé, kdyby partnerka sice vydělala víc, ale měla by těžší práci z hlediska soustředění, pamatování, třeba vedoucí pozice..
Tak vím, že tohle se nedá věčně a je lepší, když by měla práci takovou, která sice extra nevydělá tolik, ale byli bychom více spolu a ona nescházela i duchovně a fyzicky, protože když se oba rozdělí o práci, mají pak jeden pro druhého nejen více času, ale i energie do budoucna..

Proto pamatujme, pokud někomu něco děláme, líbilo by se nám to stejné z opačné strany?
Máme co nabídnout ve stejné, či podobné hodnotě? Je to fakt těžký si přiznat, jak jednáme a spousta lidí sama sebe odmítá vidět..
A ano, taky nejsem dokonalý, někdy na nějakou věc hodím bobek, udělám nepořádek, který si ne vždy uplně uklidím, jak by se patřilo.. :))

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 21:33:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
Vím, že sis taky něčím prošla a muže jsi měla spíš taky jen horší obrázek..
Jde o to, že dneska je těžký někoho k sobě najít..proto spíš píšu o ženách, protože je zkoumám a pocitově vnímám..
Kdybych byla žena, zase bych se zaměřovala spíš na muže…Tak aby sis to nějak nebrala k srdci, že mám něco proti tomu a tamtý..Jen jsem na druhé pohlaví a nekoukám tolik po chlapech 😀
Jen v mém okolí mám sice kolem hodnější kámoše, krom jednoho ale nikdo neřeší energie..takže je fajn, že by byl hodný, ale kdyby ti nerozuměl a jel jen ve hmotě, sice by Tě zabezpečil, ale je potřeba, aby bylo chápáno i na druhé straně a když se věnuješ duchovnu, je vždy fajn, pokud je to vzájemné a máte společnou cestu..Jinak bych řekl, že jinak ti nemá pak co nabídnout a je lepší být sama..

Ikona diskutujiciho lenka f 2021-06-21 22:02:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
„Vím o případech, kdy žena je bez potřeby na sobě dělat, jelikož muž má krásné peníze a ji stačí jakákoli práce, protože on ji zadotuje a ona jen vlastně vyžírá a ví, že si i tak může koupit, co chce…“
Já neříkám, že tohle je můj případ. Ale na druhou stranu, proč používáš slova jako „vyžírá“. Pokud se mají rádi, chlapovi to nevadí, žena si najde třeba jen takovou práci, která jí baví, aby neseděla doma, nemusí z ní mít tolik peněz a má to jako svoje „kapesné“. Znám taky takové případy a jak říkám, pokud jim to klape a je taková dohoda – já v tom nevidím žádný problém.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 23:49:25
Ikona diskutujiciho
sipka

lenka f
Asi jsem špatně odpověděl na nick, promiň :))
Samozřejmě, můžeš si přečíst můj komment…
Slovem vyžírá jsem myslel to, že když nemá co žena nabídnout, jen bere a skoro nic nedá, tak pak vyžírá.
Pokud je snaživá, přinese to samé, či podobné do vztahu co muž, tak rozhodně to neplatí…
Ale každý většinou zareaguje na to, čím třeba je, ale je velmi těžké si to přiznat..
Je to jako struna, na jedné straně brnknu, na druhé se rozechvěje přesně ta stejná struna..
Aneb život zde je Matrix a život v zrcadlech, abychom poznali i své plody a sami sebe..
Jde o to, pochopit danou věc, přestat ji dělat a pak to s námi nic nedělá 🙂
Ale jasně, taky mám co řešit..a že toho je, tak v klidu 🙂

Ikona diskutujiciho lenka f 2021-06-22 10:21:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No milý tauri, nemůžeš takto teoretizovat bez znalosti konkrétní situace. Pokud se jedná o mě, tak můj manžel vydělává slušně a výše mého platu je naprosto srovnatelná s jeho. Takže si svojí rozechvělou strunu nech.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2021-06-22 17:45:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejlepší je vyrovnanost, souhlasím že chlap má mít duchovní kvality a zároveň schopnost ženu s dětmi zabezpečit, tak aby netrpěli stresem že nemaj co do pusy a do čeho obléknout, a střechu nad hlavou, prostě chlap by se měl umět postarat o materiální zabezpečení celé rodiny, tak, aby žena v poklidu se mohla plně věnovat dětem a muži a cítila oporu a bezpečí. A to neříkám že musejí žít v přepichu, pokud žena vyžaduje přepich, na úkor duchovních kvalit může, je to prostě špatně.

Ikona diskutujiciho Marcel 2021-06-24 11:19:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám nutkanie napísať na túto tému rozsiahly komentár, ale som si istý že by to bolo skôr na román a aj tak by som nepostihol všetky problémy ktoré mám na zreteli. Preto len v skratke. S chlapmi to v tejto dobe naozaj ide dole z kopca, ale treba povedať že je to dôsledok tlaku spoločnosti na nich, aby tými chlapmi neboli. A v tomto majú veľký podiel viny aj ženy ktoré pôsobia v politike, štátnej správe a rozličných NGO. To za prvé.
Keď som medzi tými bodmi uvidel že otvorenosť a úprimnosť a že partneri by si mali hovoriť pravdu – no to snáď nemyslíte vážne! Skúste žene (manželke) povedať že ten výtvor na hlave vyzerá ako vrabčie hniezdo, že tá farba je otrasná, alebo že ten obed sa nedá jesť (všetko len pravdivo, bez preháňania) a uvidíte! (myslím že to každý pozná) Ženu pravda (hlavne v týchto spomenutých oblastiach) nezaujíma! Chce len potvrdiť svoj názor. A to platí na 99% žien. K ďalším bodom len nasledovné. Žiaľ ženy všeobecne trpia aj ďalšími „neduhmi“, ktoré komplikujú spolužitie s mužom. Z môjho pohľadu vidím hlavne tieto problémy: – žena vlastne ani nevie čo chce – platí to pre viaceré oblasti – ale od muža očakáva že splní jej očakávanie. Že to nemá logiku? Nemá, ale ženy sa takto jednoducho chovajú. Ďalej je problém že žena sa jednoducho nechová logicky. Muž niečo urobí/povie a logicky očakáva nejakú reakciu. Lenže žena reaguje úplne nelogicky, no a muž jednoducho nevie ako ďalej. A je problém.
Ešte zareagujem na rešpekt. Ako môžete rešpektovať niekoho, kto sa nechová logicky a nedá sa mu logicky argumentovať? A nepoznám ženu (samozrejme sú výnimky) ktorá by rešpektovala svojho muža. Ako sa hovorí – doma nie je nikto prorokom. Každá žena si myslí že ten druhý chlap je určite lepší ako ten jej. Ten jej môže byť hocikým a hocičím, môže mať aj tri vysoké školy, aj Nobelovu cenu, pre ňu je to furt len taký „debilko“.
Aby som to zhrnul, ak chcú ženy aby muži boli chlapi, tak sa v prvom rade ony musia chovať ako ženy.
P.S. To na tej fotke ani nie je chlap, je to zarastená žena, pozrite sa na tú tvár… Ak Vás toto priťahuje bude asi ťažké debatovať…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-24 18:27:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Marcele, vaše předpotopní názory na ženy jsou jako ze středověku. 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-24 19:11:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Marcel,:
No tě pic,tedy jestli jsi ženatý,tak chudák tvoje žena. Nejspíš budeš mačo,kterého musí žena respektovat,a v žádném případě mu nesmí odporovat,nedej bože mít vlastní názor. Ovšem doba kdy žena musela mlčet a poslouchat svého manžela je naštěstí už pryč (tedy alespoň u normálně myslících lidí). Dnes jsou manželé rovnocennými partnery a respektovat by se měli navzájem. No víš co? Až budeme mít oficiálně stroj času,tak do něho nasedni a odfrč zpátky do středověku kam patříš.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-24 19:41:17
Ikona diskutujiciho
sipka

to ženaté nebude.. jenom hodně ublížené

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-24 20:11:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Marcel:
99% žen není takových..Jsou rozhodně i velmi dobré ženy, které si zaslouží „obdiv“.
Po mužích je tlak od žen, ale na ženy je tlak od společnosti..je to jeden bobek, který na hlavu musí vždy spadnout, ať jednomu, či druhému..Proto, když se po ženě chce už moc a musí se vůbec prodrat už v tak prohnilém světě, tak musí posílit mužskou stránku a to už pak není ani žena, protože se chová hnusně díky tomu, že zrcadlí, jak je hnusné prostředí.
Proto, když dávají málo pochopení a lásky, tak bude stále větší tlak na společnost díky tomu, že lidé budou stále chtít víc, věčně nespokojení a díky čemu. Že namísto, aby žena byla ženou, samozřejmě, že musí chtít i dávat, tak se stávají muži a aby muži vyrovnali energie, tak jsou z nich baby..Ale vše je o tom, chtít příjmout jeden druhého, bez masek..Jenže to jde těžko, když pořád musí člověk dokazovat, že zapadne do společnosti a má na to.
A kdo tohle způsobuje..elita, která nás všechny chce vysát jak baterky a to je JIN, JANG musí doplnit tu černou díru..
I muži mají v dnešním světe dost svých much..Třeba na mužích mi vadí, jak o sebe odmítají pečovat, mají zamaštěný vlasy, smrdí několika denním potem a mají pivní pupek..A proč, když vlastně nemají co nabídnout, tak sází na takovou trapnost, jako je pupek, aby na nich bylo alespoň něco zajímavého.
Ale každý musí začít u sebe, když tu budem házet jeden na druhého neduhy obou pohlaví, nikam se nepohnem..To každý musí nejdřív chtít ale cítit sám, jaký by měl být a ne takový, co chce společnost..
Jenže když si přestane na něco hrát, najednou ucítí, že není nic, že přichází o kamarády, zaměstnání a partnera.
Stačí se jen soustředit na tu čistotu a v čistotě je pravda, láska, harmonie, čest..Vše, co dnešní svět vyžaduje, jsou pouze masky a balast..
Pokud jsi ale doma nespokojen, nebo ve svém okolí, radím ti, přestaň jim dávat pozornost, sledovat je, zdravit je..Zaměř se na ty fajn ženský, který si zaslouží i fajn chlapa. Sice je to velmi těžký, ale dokud budem očima živit jakékoli lidi, tak si budou myslet, že jsou středem vesmíru.

Ikona diskutujiciho Jana 2021-06-25 08:10:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak neviem, ale necítim sa byť ženou, ktorá každého iného muža berie za viac než vlastného. Prečo by som to robila? Vnímam nás oboch ako rovnocenných a skôr on je večne nespokojný a ufrfľaný, hocaká maličkosť ho vie vytočiť. To je určite aj o povahe, ale ani vďaka tomu, že ja mám takého nejdem vzťahovať tieto vlastnosti na ostatných, je mnoho mužov, s ktorými také maličkosti nijak nekývu. A k tej pravde, že muž žene povie, že to jedlo sa nedá jesť. No s pravdou sa dá aj normálne, možno tam bude tvoj problém. Keď jej to povieš ako normálny človek, tak to pochopí a neurazí sa, ale si predstav, že napr. zoberieš ženu na výlet a ona ti na konci dňa povie, že to bolo otrasný deň. Ako by si na to reagoval?

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-06-24 23:38:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ta diskuze tady mě hrozně baví 😂

… díkybohu, že děcka fakt nechci a nemusim řešit, kolik partner vydělává 😄 ale jinak samozřejmě souhlasim, děcka stojej prachy a čas a chlapi, který tohle nechápou, zas nechápu já. lol.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-25 07:32:33
Ikona diskutujiciho
sipka

to je věčný téma.. ještě se hodně dobře řeší politika a kde koho co bolí, nebo kdo má horší rodinu 😀

Ikona diskutujiciho kiana 2021-06-25 14:54:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: „nikdo ji přec nenutí dělat něco, co nevydělá…“ – takže by měla třeba jít píchat očkovací injekce, tam určitě platí hodně, že? Lidi asi nechápou, že v kapitalismu existují tzv. „podřadné“ práce, které jsou málo placené (jako třeba hajzlbába, uklízeč/ka, prodavač/ka v mc donaldu, točení zmrzliny, jízda s hovnocucem..). A že systém je nastavený tak, že někdo tu práci bude muset dělat (nebo si myslíš, že kdyby se všichni ve škole učili dobře a byli by všichni fakt stejně dobří i stejně vysoce inteligentní a stejně snaživí, tak by všichni dělali právníky a nikdo by nejezdil s hovnocucem? Nikdo by nepekl chleba a umřeli bychom hlady? Asi ne, že? Nebo bychom si na „podřadné málo placené práce“ pozvali migranty?? To by nedopadlo dobře..). Pravděpodobně kdyby byli všichni chytří a snaživí, tak by se vymyslel nějaký nový parametr, který by lidi dokázal rozřadit na (v nějaké oblasti) „lepší“ a „horší“ a ti, kteří by v daném testu/parametru dopadli hůř, by „museli“ dělat ty „podřadné“ (a méně placené) práce. Ten, kdo chce dělat něco lépe placeného nebo „lepšího“, se musí buď extrémně hodně snažit (a např. si rozjet vlastní podnikání a nebo dělat kariéru v nějaké oblasti) = tzn. být převážně v mužské energii (ač je pravda, že minimum žen to zvládne i v ženské energii). A nebo musí dělat něco zlého pro DS (např. píchat vakcíny). Takže opravdu nevím, jak si představuješ nějaký ideál (ženy, vztahu..), ale já to mám nastavené tak, že dokud žiju v otroctví, žádné děti nemám. Díky tomu nepotřebuju mít kluka ani sex, takže mě názory kluků sice moc nezajímají (jako je to zajímavé, ráda si to přečtu, ale nějak mě to „nepálí“ ať už si kdo chce myslí cokoli), ale chtěla jsem ti napsat, jak to vidím (abys měl ke svému názoru pro porovnání názor ženy). Takže podle mě je dobře, že nějaký kluk chce mít děti i v otroctví, protože kdyby nikdo neměl v otroctví děti, tak vymřeme a zbyde tu pouze DS (což by ve výsledku vedlo k tomu, že by si buď naklonovali otroky a nebo by zotročili svoje pokrevní potomky – v obou případech by neměli komu vládnout protože kloni jsou takoví bezduchý pokud nemají duši a jejich děti jsou zase jakoby pokračováním jich samých – takže by DS trpělo a buď by se změnili a nebo by zanikli). My bychom ale zanikli (na této planetě) také. Když už ale někdo chce mít v otroctví děti, tak by měl být aspoň na takové úrovni, že si uvědomuje to, že problém málo placené práce není problém ženy, nýbrž problém toho, že v systému jsou některé práce hodně placené a jiné málo (a že i ty málo placené zaměstnání musí někdo dělat).

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-25 17:26:31
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Přece tu nikdo neřekl nic o injekcích..ale o tom, něco si i vydělat. Někdo je spokojený s tím, že pleje záhonky někde v parku a má 13 000, někdo chce dělat právníka a mít třeba 70 000. Jenže k čemu mit práci jak za 13, která neuživí, ale nic po mě nechtějí a nebo mit hodně, ale neužiju si peníze, nejsem s rodinou a nemam se jak samovzdělávat..Jen hledat kličky v zákonech a používat hlavu. A s tímhle systém počítá, někdo chce na sobě dělat, někdo ne..Vše je vlastně „ideální“ rovnováha..Ale není..Třeba někdo ve skladech typu ama*on, al*a, tak lidi dřou, ale nic moc si nevydělají..Někdo dělá v televizi, nenadře se a má se jak prase v žitě..Takže je nutné najít střed..Protože charakter člověka se v tomhle systému dá snadno uplatit..Vše je tak vlastně nevědomě pokroucené, že lidem už to ani nepříjde. Hlavně, že to vydělá..A když nevydělá, tak mám klid..to je zase druhý extrém. Ženy by měly pochopit, že starat se o ně má muž pouze v mateřství, ne po celý život..Tak ať si najdou takovou, kde důstojně mohou říct, že po manželovi nechtějí na kabelku, na dovolenou apod.

A už jsem to jednou psal, také zatím odmítám mít děti, protože chci nejdřív žít sám a ne aby mě geny, nebo stáří řeklo, rychle, musíš mit děti..pak člověk chodí jak somrák s jedněma kalhotama a botama na x roků, k jídlu chleba s máslem a dítě, aby mělo jenovější telefon, značkové boty, protože pak zapadne..K tomu je taky třeba řádný partner/ka, který/á má stejné smýšlení…Protože dnes jsou děti šikanované už jen za oblečení, nebo starý telefon..natož, aby neměly žádný.
Já jsem toho názoru, že sposta duchovních webů píše, kolik se sem rodí diamantovch, křišťálových děti..ne, je to minimum..Od roku 2000, jakoby se něco stalo a děti stojí za bačkoru. Jsou nenažrané, vděk a práce jim nic neříká a pak mit děti? Jasně, je to o rodičích, tam pak i příjde silná duše..ale jedno dítě z tisíce to pak má díky promitivům těžké celkově..A že se setkám téměř vždy s tím, že čím jednodušší jedinec, tak více dětí.
Jinak k „problém málo placené práce není problém ženy“ ano i ne, může si za to a nemůže..Pokud žena je záludná a ví, že ji vždycky někdo zadotuje, proč by si hledala lepší práci, takže lenost.
Nebo když má méně, nevěří si..uvěřila, že víc si nezaslouží a musí jen poslouchat a sloužit druhým. Tohle může značit problém z otcovi strany, kdy byl tyran a rodina musela poslouchat..Za tohle bych takového pověsil za kou** do průvanu.
Nebo má v sobě hodně JINu a odmítá JANG, takže víc ani nechce, protože je moc jemná a odmítá se pouštět do akce..
Další možnost, kterou jsem poznal byl šovinismum v práci. Zaměstnavatel často zaměstával více ženy, protože na méně přemýšlivou práci dal ženy, aby je nemusel platit..Prostě tam bylo dané, ženy = méně peněz..No já když to slyšel, otvírala se mi kudla v kapse..Pak jsem i odešel, protože jsem už prostě odmítal dělat pro takového hajzlíka.Takže je to o tom věřit si, pokud vím, že dělám dobrou a řádnou práci, říct si o vyšší plat. Pokud je to práce v kanclu, krámě, nebo na něco pohodovýho, je jasné, že to asi nebude zlatem placené.

Co se týče sexu..každý má své potřeby. Pokud tohle v sobě zbytečně zablokuješ, věř, že se většinou z takových lidí stává chladný stroj, který jen používá hlavu a ne emoce..Jen je potřeba najít dobrého partnera a nebo si pomoci sama..ale to není ono a časem ta energie stejně bude chybět, když je to vzájemné. Sex není špatný, jen je to schválně předhazováno lidem, aby to bylo extrémní a buď se jim zhnusil, nebo zalíbil a tím je pak mohou ovládat..ale všeho s mírou. Život je i o sexu, podpoře od partnera/ky, společné zážitky a zkrátka opora jeden v druhém. Protože každý je v tom sám a jediné, co nás přitahuje k druhému je vděk, že pro nás něco udělal a nemusel..Třeba už jen to, že nás někdo podpořil, zastal se a byl tu vedle nás…
Ale jasně, děkuju za reakci. Málo žen dneska nechce mít děti, je to fajn, že někdo takhle myslí, má se rád a nejedná v davovém šílenství, aby se mohl chlubit dětmi, nebo překoná geny, které ho nutí je mit za každou cenu. A když je chce, tak „vše“ má promyšleno i s partnerem. A jasně, někdo být jako my, tak tu taky nejsme.. 😀 Je to zkrátka o cestě, jak to cítíme..A pokud, děti, o to radši by měly být děti rády, že si vybraly zrovna takové rodiče, kteří myslí na budoucnost a mají se rádi.

Ikona diskutujiciho kiana 2021-06-25 22:58:26
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: Tak já očekávám, že když je nějaká práce, která je třeba udělat (ale málokoho „baví“), tak si ji lidi mezi sebou rozdělí rovným dílem. Každý pak bude mít motivaci tuto práci „zautomatizovat“ či jinak zlepšit tak, aby se nemusela dělat pokud možno vůbec. Nejlepší a nejchytřejší nápad na automatizaci se uskuteční (a je jedno, kdo ho vymyslí) – a tento nápad zautomatizuje tuto práci všem (ne jenom někomu nebo ne jen pro zisk nějaké korporace..). Dále když někdo chce něco, co nejsou základní potřeby, tak by pracoval i trochu navíc v tom oboru, který ho zajímá (či spíše od kterého chce získat např. nějaký výrobek) – a pracoval by tam spolu s dalšími lidmi, kteří taky chtějí získat tento výrobek = měli by společné zájmy i motivaci. A samozřejmě všechna nepotřebná zaměstnání (jako různé zbytečné úřady, papírování..no, bylo by toho celkem dost) zrušit. Takže každý by měl dost volného času a měl by vše, co si přeje (ten, kdo má méně přání, by pracoval méně než ten, kdo jich má více – i tak by ale měli všichni dost volného času). No a dokud tu není (takovýto nebo podobný) spravedlivý systém, tak žijeme v otroctví. Samozřejmě slabá žena nemůže např. chytat nebezpečné zločince nebo tahat velmi těžká břemena a někdo jiný zase nemůže pracovat jako špičkový vědec – to by se pořešilo tím, že některá povolání by byla speciální, a kdo by nechtěl „dělat všechno“ (z těch základních potřeb), ten by se o taková specializovaná povolání snažil – bylo by jich ale celkem málo a postupem času by taky mohla zaniknout. Takže já nechci, aby mě živil muž, já chci, aby mě živil spravedlivý systém. Buď ať dá stát všem takovou práci, která je individuálně baví (a každý, ať dělá něco jiného a cokoli chce) a nebo ať jsou „nezáživné“ práce spravedlivě rozděleny mezi všechny lidi naprosto stejným dílem. A není to o nějakém komunismu nebo kapitalismu. Je to o tom, že přijdeš do tohoto světa a nikdo se s tebou nebaví ve stylu „souhlasíš s tímhle nebo s tamtím? co si o tom myslíš? jak bys to udělal?“ ale rovnou ti systém říká „budeš dělat tohle či tamto nebo nedostaneš najíst“. Dokonce i když vymyslíš něco skvělého, tak se s tebou nikdo nebaví a nikoho to nezajímá. Prostě dělej co se ti řekne – ty o ničem nerozhoduješ, protože i kdyby jsi byl chytřejší, tak rozhoduje ten, kdo má „moc“. Ani ti systém nevysvětlí „musíš dělat tuto nudnou práci, protože někdo to dělat musí“ – a nevysvětlí to právě proto, že kdyby se s tebou bavil, tak bys mohl namítnout „a proč zrovna já? podle čeho se to rozhoduje?“, „jak je možné, že někdo se narodí do bohaté rodiny a nemusí např. nikdy pracovat?“. To nebyla závist, pouze údiv – na jakémže to principu vlastně systém funguje. Jaký to dává (nebo nedává) smysl. Na jakém principu to je postavené, k čemu to slouží..

Tak třeba když někdo pracuje v televizi, tak musí papouškovat lži velké skupině lidí a to je docela na psychiku.. Takže má sice v práci klid, ale může mít špatné svědomí a nebo když nemá svědomí, tak ho ta práce stejně může dostihnout. Naopak když někdo pracuje pro velkou firmu/korporaci ve skladu, tak se nadře, nemá v práci odpočinek a klid, a ještě k tomu má málo peněz.. Takový člověk slouží jako „motivace“ (rozuměj odstrašující případ) pro ty, kteří kvůli svědomí nechtějí dělat něco s čím morálně nesouhlasí. Takže v zaměstnáních vedených DS to funguje takhle. Oproti tomu v zaměstnáních zasažených pouze „obyčejným“ systémem (ten je taky řízený DS, ale ne tak tvrdě jako např. v korporacích a médiích) platí to pravidlo, že máš za těžkou práci „pořádný“ (jakoby „zasloužený“) plat, zatímco „když ti stačí málo“, tak se nenadřeš, ale máš málo. To, jestli je nějaký plat zasloužený podle mě nezáleží na tom, jak moc se člověk nadřel (nebo jak moc lezl DS do zadku), ale mělo by to záležet na tom, jestli svou prací škodil (sobě, přírodě či cizím lidem) a nebo pomáhal. S tím, že kdyby všichni lidi začali co nejvíce pomáhat, tak pro většinu lidí práce nebude, protože lidstvo na tom sice není (podle mě) nějak dobře, ale že by potřebovalo tolik pomoci (navíc když budou všichni pomáhat..tak kdo pomůže jim?). Takže všichni by nemohli mít ten vysoký plat, protože tolik pomoci prostě není zapotřebí (proto je zapotřebí základní příjem rovným dílem pro každého, protože není potřeba, aby všichni lidi pracovali 8h po-pá denně..tolik práce prostě není zapotřebí – mohlo by to vycházet, když to hodně přeženu, např. na 2h po-pá denně na člověka).

Já třeba biologické hodiny nemám a sex si neodpírám (sice s nikým nespím, ale když nejsem zamilovaná, tak mě nikdo nepřitahuje, takže si nic neodpírám). Navíc každý si dokáže poradit i sám (co se týče pouze uspokojení potřeby). To je pravda, že vděk, že druhý udělal něco i když nemusel, na druhém pohlaví přitahuje asi každého.

Ikona diskutujiciho adri 2021-06-26 12:13:10
Ikona diskutujiciho
sipka

pokud chceš lépe placenou práci tedy tu, kdy si mužeš koupit cokoliv, aniž bys obracel a počítal každý výdaj – si v robotě dlouho, delas šichty od do 12tky, a tak dlouho dokud no nevydržíš- tedy dokud neskončíš na nemocenske, a ta kfurt dokola. a pak jsou tu roboty, ktere jsou planene tak, ze uz se nemusis divat na ceny, at si chces koupit cokoliv – treba dovolenou apod. – a to jsou roboty, ktere podporuji system – tak napadají me obory – zabavni prumysl, eroticky prumysl, drogy a prostituce, lichva, tedy bankovnictvi a celkove finance, pravnicina, … no je to holt dobre vymysleno no ne?
bud system vyzira tebe, nebo ty vyziras jine lidi, kdyz si potrebujes odpocinout … (prispevky v nezamestnanosti, davky, … )
no jeste ze uz se to pomalu hroutí

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-26 21:17:38
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Přiznám se, už mě přestala bavit práce pro tenhle systém..Automatizace je fajn, ale měla by ulehčit práci lidem a snížit náklady..ale stále dělat práci tak, aby lidi bavila.Ne ji hatit do extrémů a každý den to samé, jako cvičená opice. Dnes se člověk už jen s plánovaným opotřebením. Někdy opravovat dannou věc je nákladnější, než koupit novou. Takže lidská hodnota ducha, jako je čas a práce jde vniveč.
Proto bych byl docela rád za replikátory, které nám přinesou mnoho ztraceného času třeba prací na hmotě, když ho můžem věnovat sobě, partnerce či přírodě.
Spousta lidí si myslí, jak vyzraje na systému, jak z něho vystoupili..ne nevystoupili, stále je to matrix a dokud neskončí, stále to bude jen iluze svobodné vůle, protože každý je tak zaháčkovaný, že „nemá“ na výběr..Stále to budou chtít ovládat mocnější bytosti, než jsme my..
Já měl vždy v sobě dáno, když můžeš, udělej víc. Takže i když pro někoho udělám víc a stojí za to, jsem rád, ale když člověk dělá v práci víc, dostane ještě zjebanec a oni chtějí přesně jen to, co chtějí, protože zvýšit plat je nemožné a když jim člověk udělá navíc a zachrání i nějakou věc, stejně tam není vděk, protože chlapi zapoměli, co je to srdce a jedou hlavou…Proto, že člověk je jako opice, tak s ní tak jednají..a kolik prací je dneska vděčných..

Co se týče lidí z televizí, rádií..no oni charakter moc nemají, jen se usmívají jak hyeny a proto kolikrát ani nemají svědomí.
Takže každý je obětí svého nedostatku,, ať už chce lásku, peníze a za vše tu platíme, dokud to nejajdeme v sobě a nebudeme to sami umět..Jen z toho systém těží. Za vše, ať uděláme, či nikoli platíme…tohle není hotel země, ale nápravný ústav zvaný karanténa. V tom horším vězení..

S tím sexem to máš dobře nastavené 🙂 ne každá žena to tak má a takových je málo, bohužel, ne že bych to neměl jinak nastavené, ale přece jenom, člověk chce mít z tohodle života taky i hezké vzpomínky. To, že pak má člověk ruku jak pepek námořník je hezké, ale ty vzpomínky na partnera/ku budou chybět…Přece jenom, takových, kteří na sobě pracují je sakra málo a kde se jinak seznámit. Jako je fakt blbé zeptat se hned na první schůzce, jsi testovaná. nee? supr..a očkovaná? Jo, kurde tak nic no 😀 A že takových je a bude…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-28 18:36:58
Ikona diskutujiciho
sipka

adri:
Promiň, až teď jsem shlédl Tvůj komment..Ano i ne…dá se najít lepší práce, ale jako máš recht, že kvalitní prací se člověk většinou uživí špatně. Ale chce to právě najít ten střed..V bankovním sektoru je průměr tak 25-35 000 čistého..Pojišťovna, tam mají někde taky pěkně po x letech. Ale jasně, pokud chce člověk víc, je to většinou o zdraví, protože přesčasy..Dnes se s lidmi moc nemažou. Kdo chce, může jít na živnost, ale to je zase více starostí, protože odvádění daní, shánění zakázek, je nemoc, nemáš nic.
Policie zase musí sloužit desítky hodin měsíčně navíc..Takže aby byli správně vygumovaní a stále jeli program trestej lidi za jiné chování, než vymezuje „zákon“.
Osobně teď ani nevím, co dál a co zhruba hledat, aby to bylo poctivé, ale člověk dělal v klidu a vydělal si..
Nejsem sám, kdo má problémy s očkovanými lidmi a o to bude těžší najít práci takovou, kde nejsou.

Ikona diskutujiciho voyage450 2021-06-27 13:21:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Len drobné doplnenie s ohľadom na určité zákony. V minulosti to bolo takto. Panenstvo ženy bolo kedysi tak veľmi cenené, že ženích na svoju nevestu prepísal celý svoj hmotný majetok, pretože iba s pannou, s ktorou vstúpil do manželstva vedel, že to potomstvo, ktoré s ňou splodí, bude celkom určite po genetickej aj spirituálnej stránky jeho vlastné. Na záver ešte jedna stará múdrosť: „Dvom je lepšie ako jednému, lebo majú dobrú odmenu za svoju námahu. Ak padnú, jeden druhého zodvihne. Beda však samotnému, keď padne, a niet druhého, kto by ho zodvihol. Aj dvom, keď ležia, je teplo, ale jeden sa ako zahreje? Jednotlivca možno premôcť, dvaja sa však už postavia na odpor, ale trojitá šnúra sa tak rýchlo nepretrhne.“

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-27 14:15:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
Možná by spíš stálo za to napsat román,a to obzvlášť o ženách,kterým tak moc rozumíš. Nebo o chlapech s dlouhými vlasy,ale určitě by se našlo i jiné téma. Věřím,že mi rozumíš nebo ne?

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-27 14:58:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď nevím, jak si přebrat, co jsi napsala…snad ne osobně 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-27 16:37:00
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
Ovšem,a ten román by to chtělo jen poloviční,a nebo kratší?

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-27 20:59:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Ráda asi pošťuchuješ lidi, co? Něco se Tě dotklo? 🙂

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-28 09:28:47
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
Pošťuchuju? Ani ne,jen občas někoho odpálím. Jako třeba dva co kdysi psali komenty na tadesco. Jeden psal fakt dlouhé,a skutečně přemoudřelé komentáře ke kterým se prostě nešlo nevyjádřit,a druhý bydlel na slunci a jeho druhé já tvořilo galaxie. Jinak proti Tobě samozřejmě nic nemám,ani nemám vůbec žádný důvod.
Ps: snad jsi pochopil,že ty na slunci nebydlíš 😉

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-28 16:19:40
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Tak na takové kommenty přestať reagovat a je to.. 🙂
Nic proti mě nemáš, ale stejně mě odpálkuješ..promiň, asi skutečně nechápu ženy..

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-28 16:30:00
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Krom toho, zmiňuju ženy obecně, netýká se to všech, to samé muži..Na někoho zde na stránkách odmítám ukazovat, protože je to trapné se tu do někoho navážet…Pokud ses v tom našla, není to můj problém..Ale skutečně sis nějaké pošťouchnutí mohla odpustit, když jsem Tě nikde nejmenoval a jak vidíš, musela jsi do někoho šťouchnout, když o Tobě to ani nemuselo být.
Jsme tu od toho si radit a když vnímám, jak by to mělo být, napíšu to. Kolik prosímtě lidí tohle chce umět? Téměř nikdo, plno lidí má jen mysl na generování nesmyslů, přijímají to, co jim radí společnost a televize a když mám co říct, raději hned houšť, protože někdo to vidí jinak a hned je to nesmysl. Když to s Tebou přece nevibruje, tak to přestaň číst..každý si vybere jen to, co je mu vhodné a co potřebuje rozslousknout a pořešit, jinak mu to stejně nic říkat nebude, pokud na to není pipraven a má pořád to své.. 🙂

Ikona diskutujiciho Marcel 2021-07-06 14:49:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

pre Alue: Ale som ženatý, a všetko sú to skúsenosti ktoré mám aj ja sám, ale vidím ich aj okolo seba. Dosť ma sklamala tvoja reakcia na môj príspevok, je to také primitívne – na kritiku reagovať útokom a samozrejme nijako nekomentovať alebo nevyvrátiť povedané. A vidím že takto tu reaguje drvivá väčšina prispievateliek, snáď okrem Tauri. Tej napíšem zvlášť koment, aj keď neviem kam sa to zaradí. Ostatné si to len navzájom pritakávate a nechcete počuť žiadnu kritiku. Potom je jasné že sa o ničom nechcete diskutovať a tým pádom sa vlastne nič nemôže zmeniť a tým pádom ani nemá význam niečo viac písať. M

Napsat komentář: stenly919 Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek