Finále Eurovize 2024: Doslovný rej satanistů

25.5.2024 v Zprávy 25

Eurovize je masivní televizní událost, která se koná každoročně od roku 1956. V průběhu let soutěž uvedla na trh některé ze světově nejprodávanějších singlů a z mnoha umělců udělala světové superhvězdy. A samozřejmě, že světová elita musela proměnit tuto hudební soutěž v odbytiště indoktrinace, přičemž nebyli moc rafinovaní. Celá věc se tak stala těžkopádným ztělesněním Sodomy a Gomory.
Postupný posun Eurovize k totálnímu elitnímu šílenství se plně projevil během finále v roce 2019, které vyvrcholilo vysoce rituálním vystoupením Madonny, která jím zřejmě předpovídala příchod čínské chřipky. Od té doby si Eurovize dává záležet na tom, aby na své diváky intenzivně útočila elitním odpadem. Například v roce 2021 byla kyperská píseň s názvem El Diablo tak nestydatě satanská, že vyvolala protesty v její domovské zemi.



Ročník 2024 byl obzvláště křiklavý a finále se proměnilo v totální megarituál. Masová média se jako obvykle soustředila na všechno, kromě skutečného obsahu soutěže a zajistila, aby lidé ignorovali zlo, které jim zíralo přímo do očí.
Většina mediálního pokrytí Eurovize 2024 se zaměřila na kontroverzní účast Izraele v soutěži. Nepomohla tomu ani skutečnost, že píseň Eden Golan – původně nazvaná October Rain – byla odkazem na útoky Hamasu ze 7. října. Během finále se každá zmínka o Izraeli setkala s hlasitým protestem (a místy jásotem). Pořadatelé se neobratně pokoušeli ignorovat hmatatelné napětí v davu. Nakonec, navzdory protestům a kontroverzi, se izraelská soutěžící umístila na 2. místě v lidovém hlasování. Vzhledem k tomu, že píseň byla nevýrazná, lze předpokládat, že většina těchto hlasů ve skutečnosti podporovala Izrael jako zemi. Všechna tato pozornost okolo Izraele způsobila, že média ignorovala to, o čem Eurovize 2024 skutečně byla: Pocta satanismu a degeneraci.

Sodomvize 2024
Explicitní vystoupení Eurovize 2024, obsahující transagendu, rozčilovala lidi, kteří jaksi očekávali, že show bude vhodná pro celou rodinu. Zde je několik příkladů „hudebních“ představení během finále.

Španělské vystoupení zahrnovalo dva tanečníky v tangáčích, korzetech a botách na vysokém podpatku, kteří na kameru vystavovali své zadky.


Vystoupení Spojeného království bylo o teplých hošících v koupelně. A rozhodně tam nespravovali bojler. Jejich homovýkon nenáviděli všichni. Od diváků totiž získal přesně nula bodů.


Zástupci Finska si dali záležet na tom, aby hudební soutěž proměnili v čistou perverzi.
Finské vystoupení bylo o tom, že byl zpěvák od pasu dolů nahý. I když představení mělo být „vtipné“, většinou to vypadalo, jako by se úchyl vesele vystavoval mladým divákům.


Protože se soutěž konala ve Švédsku, finále představovalo i poctu skupině ABBA, která vyhrála Eurovizi přesně před 50 lety.
Přišla snad originální ABBA vystupovat pro tuto příležitost? Samozřejmě, že ne. Místo nich nastoupil Conchita Wurst, vítěz Eurovize 2014. Proč? Protože je to vousatý chlap v šatech. Žádný jiný důvod to nemělo. Je to také důvod, proč byl pozván k vystoupení v Evropském parlamentu a OSN. Je dokonalou reprezentací elitní agendy.


Paralelně s tím probíhala další elitní posedlost: démonický rituál

Zatímco mnoho vystoupení na Eurovizi bylo temných a vyzařovaly z nich démonické vibrace, příspěvek Irska do soutěže vyobrazoval skutečný démonický rituál. Irský Bambie Thug v sobě má satanskou zkaženost Ježíšovy trnové koruny. Jak brzy uvidíme, tato černá koruna bude mít na konci soutěže důležitý význam.

Bambie Thug během svého vystoupení zapaluje svíčky kolem obráceného pentagramu, v jehož středu je vševidoucí oko. To už není „zábava“; je to skutečný rituál. Poté Bambie Thug přivolá na pódium démona. Zpěvačka zvedá démona z hlubin pekla uprostřed rituálního kruhu. Čarodějnice a démon pak sdílejí romantické chvíle… Mezitím normální rodiny sedí ve svých obývacích pokojích a přemýšlejí, zda stále sledují hudební soutěž.
Na čele Bambie je triskelion, starověký keltský symbol. V tomto případě byl triskelion stylizován tak, aby vypadal jako 666. Náhoda?


Střed kruhu se promění v dodekagram, 12cípou hvězdu spojenou s 12 znameními zvěrokruhu, 12 kmeny Izraele a dalšími okultními významy. Poslední část písně spočívá v tom, že Bambie křičí, používá své čarodějnické schopnosti, a démon se na zemi zkroutí. Představení končí slovy „Crown The Witch“ (korunování čarodějnice)… Na konci soutěže budou mít tato slova jiný význam.

Poté se divákům dostalo ještě více satanské symboliky. V „zábavném“ segmentu moderátorka informuje diváky, že soundtrack Eurovize lze poslouchat ve formě run. Eurovize 2024 se konala ve Švédsku, kde jsou runové kameny součástí historie země. Na tomto falešném runovém kameni je však něco záměrně nepřesného: ve spodní části má výrazný obrácený kříž, ale neexistují žádné skutečné runy ve tvaru obráceného kříže. Celý tento segment byl jen záminkou k zobrazení satanské symboliky milionům diváků.

@eurovisionDoes the Eurovision rune stone come with cables? We’ll have to get back to you on that. 🪨 #Eurovision2024♬ original sound – Eurovision

Soutěž skončila tím nejsymboličtějším možným způsobem…

Korunování čarodějnice
Vítězem soutěže se stal Nemo. (Vystupoval v krátké sukni a růžovém topu, samozřejmě.) Zatímco Nemo pochází ze Švýcarska, skutečným vítězem soutěže je Agenda. Nemova píseň The Code je „ódou na cestu zpěváka k přijetí negenderové identity“.

Vítězná píseň samozřejmě musela mít pro elitu přátelské poselství. Když byl Nemo vyhlášen jako vítěz, Bambie Thug  ho korunovala svou satanskou trnovou korunou. Nemo pak měl tuto korunu po celou dobu na pódiu. Byla mu předána trofej, která byla „požehnána“ (chápejte „prokleta“) během Bambiina démonického představení.


Celé finále bylo scenáristické, rituální a vysoce symbolické. Zajímavé je, že prokletá trofej se zlomila a zranila Nema krátce po soutěži. Nemo v rozhovoru pro tisk popsal okamžik, kdy se trofej náhodně rozbila: „Zvednu ji a když jsem ji znovu položil, rozbila se.“ Nemo byl později viděn s obvazy na pódiu poté, co utrpěl hluboké řezy na palci.

Sledovat Eurovizi 2024 byl smutný zážitek. Nešlo o hudbu, která náhodou obsahuje společenské otázky. Byla to sociální indoktrinace, která náhodou obsahuje hudbu. Věci byly ještě smutnější, když se před každým představením divákům promítaly úryvky z Eurovize z 20. století. Od hrdých, krásných a zdravých umělců minulosti jsme najednou přešli na dnešní divné, zvrácené, trýzněné, zmatené a gremlinům podobné „umělce“.
Co se sakra stalo? Odpověď je jednoduchá, Eurovizi totiž převzala elita. Zamlžování pohlaví a oslava satanismu jsou dvě agendy, které jdou ruku v ruce. To by nemělo být překvapivé, protože Baphomet – hlavní „božstvo“ okultní elity – ztělesňuje obě pohlaví.

Eurovize 2024 nebyla „soutěž“; byl to narativ podle scénáře, kde produkt elitní agendy korunovala satanská čarodějnice.

překlad www.aluska.org 2024 / podle Zdroje

 



 

Komentáře

Ikona diskutujiciho Myšodlak 2024-05-25 06:56:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dost mi to připomíná „slavnostní“ otevření Gotthardského úpatního tunelu v r. 2016. Obojí hnus, Velebnosti…

Ikona diskutujiciho Reny 2024-05-25 07:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento příspěvek si vůbec nezaslouží pozornost ve smyslu toho se na něj napojovat a sledovat ho. Nanejvýše dekadentní, odporné. Žalostná přehlídka lidských trosek a ubožáků předvádějících, komu slouží, kdo je jejich ovládající?

Ikona diskutujiciho není 2024-05-25 09:37:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Není to příprava na kontakt s mimozemšťany?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-05-25 10:05:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavá myšlenka. Podle mě je to spíš snaha normalizovat satanismus. Zvyknout populaci. Podobně už populaci zvykli na různé typy duševních chorob, možná je teď na čase jejich náboženství. Čarodějnice už nebaví praktikovat své umění skrytě, tak to dají do televize, lidi si řeknou Jo to znám, to je dneska normální umělecký projev…

Ikona diskutujiciho není 2024-05-25 10:30:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdybych byl mimozemšťan, demonstroval a prokazoval bych mou nadvládu a moc stejně.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-05-25 10:49:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Eurovize? Tak jak to název říká. Vidíte vizi Evropy v podání globalistických okutlních elit. Tedy přesněji konec bílé rasy.
Baphometa, toho jejich sexuálního bůžka, bych zrovna jako hlavní „božstvo“ okultní elity neprezentoval. Je ho jen hodně vidět.

Ikona diskutujiciho není 2024-05-25 11:09:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Já toho moc nevím, ale Baphomet není sexuálním bůžkem a vyznávali ho už Templáři. Je tak ohyzdný, že skvěle vyjadřuje stav mysli těch, kteří bažím po penězích a moci.

Ikona diskutujiciho dodo 2024-05-25 12:18:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Môže to tak byť, kontakt s démonickými mimozemšťanmi, ktorých vyhlíží Vatikán. Môžu sa javiť ako ufo.

Tiež bolo zaujímavé vystúpenie Madonny na Eurovision song contest 2019. To, čo sa tam ukazuje nie každý pochopil správne. Madonna vie veľmi dobre čo znamená symbol X.
https://www.youtube.com/watch?v=VG3WkiL0d_U

Ikona diskutujiciho Nirvana540 2024-05-25 16:53:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Just for fun: Líbí se mi tvoje přezdívka – jako kdyby sis sám/a odpověděl/a… „není“ 😆

Jinak setkání s mimozemšťany – i bych brala, aby se něco takového odehrálo

Ikona diskutujiciho ***** 2024-05-27 21:30:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak já si do Baphometa samozřejmě trochu rýpnul. Dobrá, trochu to vysvětlím, ať na to můžete pohlédnout poněkud uspořádaněji a zkusím se vyhnout u toho těm nejhorším nechutnostem. Elity jsou kabalisté. Kabalisté uctívají tzv. padlé anděly. Ti mají jiný původ než-li mají běžní démoni. Démony jinak vytváří kolektivní vědomí. Jsou ztělesněním emocí, strachu, zloby a dalších silných pocitů generovaných v mozku člověka, který v unitárním prostoru tyto démony zhmotňuje. Démoni nemají své vlastní vědomí a jsou pouze nástrojem, které ovládá Satan. Entity padlých andělů naproti tomu pocházejí z vyspělé civilizace, která zahodila fyzické nosiče biologických a později i mechanických těl a existují nyní trvale v singularitě unitárního prostoru. Podle Kabaly se sem padlí andělé mohou oproti běžným démonům dostat, protože je zde narozdíl od nich nedokáže spálit světlo – jak oni ho nazývají Žehova. Běžní démoni se nemohou vzdálit bezpečně od Herešavu – temné ergie, hmoty, ze které se skládá temné astrální slunce, které jim poskytuje energii a údajně zabraňuje i tomu, abychom se ze Země my mohli inkarnovat někam jinam a nutí nás se stále inkarnovat jenom zde pořád dokola jenom na ni. Jak ta temná energie vypadá? Podívejte se na levitující se černé jablko v klipu od Poppy – V. A. N. v následujícím odkazu a v ne až tak dávném článku od Alue. Na samém počátku to jablko, které pak začne levitovat není zcela úplně černé. Odpovídá to asi tak barvě nějakého vypnutého monitoru. Tak to vypadá. A chápete nyní proč je to v tom klipu asi znázorněno jako nějaké levitující jablko, které je Biblickým symbolem poznání a vyhnaní Adama a Evy z ráje?

https://aluska.org/hudebni-klip-v-a-n-od-poppy-jedno-z-nejkriklavejsich-videi-o-mk-ultra-jake-kdy-bylo-natoceno/

Většina jmen padlých andělů začíná písmenem A, B a nebo M. Podle těchto písmen jsou hierarchisticky děleni do skupin.

Nejvyšší jsou B, to jsou generálové padlé armády. Patří zde např. Baal, Behemoth, Basilsk, Baeorn atd. Úplně nejvyznamnější z nich pro naše kabalistické elity je podle mne asi ten první jmenovaný – Baal.

A jsou kapitáni jednotek nebo spíše velitelé oddílů. Např. Azazel, Azeroth, Asmael, Agrael, Aragog.

M jsou specifické. Nemají hodnost v armádě padlých Andělů, ale disponují strašlivou okultní mocí a touhou po návratu do
fyzického lidského světa. Náhodný pozorovatel nebo diletant experimentující v astrálu má největší šanci, že z nich všech v astrálu narazí právě na entitu třídy M. Např. Mammeloth, Minervah, Molloch (Malloh), Makubah, Mammon, Mephisto atd. To většinou končí tragicky. Člověk se už nevrátí sem do našeho světa, do fyzického těla, jeho zdejší tělo upadne do komatu, lékaři nerozumějí tomu, co se stalo, ale lidské vědomí je pryč, je pozřeno jedním z těchto démonů v astrálu.

Zájem entint o inkarnaci v naší dimenzi, tady ve hmotě, je obrovský. Hmota totiž umožňuje inkarnovaným entitám mít prožitky jako láska, smutek, bolest, nejrůznější emoce, sex, jídlo, alkohol, drogy atd. Ostatní dimenze jsou obvykle jenom samé pasti a vězeními, která jsou horší než-li to, co je tady. I když herešav je i zde pastí, která nás tu údajně drží a nemůžeme se inkarnovat na jinou planetu v podobě třeba vyspělejší hvězdné rasy. Ukázáno je nám to tak trochu třeba ve flimu Matrix a v postavě toho zrádce v té scéně jak se domlouvá s agenty umělé inteligence k návratu zpět do simulace, za jistých podmínek, jelikož ten svět mimo ni považuje za horší vězení a utrpení než-li být tam uvnitř v ní i když ví, že ten svět uvnitř ní není skutečný. Také je to naznačeno třeba i v samotném závěru malého seriálu nesoucí název 1899. Je to tam vidět až v samotném posledním díle. Položme si otázku. Kde je lepší být? Na té palubě lodi, kde se sice dějí divné věci a nebo tam v té prázdné dimenzi, kde vůbec nic není, nic se neděje a kde se pak ty zbylé postavy na konci toho seriálu ocitnou? Pak tu jsou samozřejmě ještě jednotlivci, kteří se snaží o splynutí s energií celku a vydávají se touto cestou, která jim k tomu celkovému štěstí stačí.

Ikona diskutujiciho dodo 2024-05-28 20:26:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Matrix a simulácia reality v ktorej žijeme. Keď dvaja hovoria to isté a nevyzerá to, že by to bolo to isté.

https://www.youtube.com/watch?v=WaE9OmnXjMk
vs.
https://www.youtube.com/watch?v=4wMhXxZ1zNM

Ikona diskutujiciho není 2024-05-28 20:50:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju, *****, dal si práci. Neznal jsem to tak podrobně, skoro vůbec ne. Nicméně myslím, že nic netrvá věčně a nezbývá mi než se tomu usmát. Ani Bůh nežije věčně, bylo už velmi mnoho různých náboženství, která časy zanikla a jestli vyznávali toho nejvyššího, tvrdili zarputile všichni. Myslím, že to odpovídá tvrzení, že vítr je věčný a souhlasím s tím, že ho lze energeticky posílit a vyvolat v tom smyslu, že se zhmotní, protože psychika rozhoduje. Hmota je jen ztuhlá energie.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-06-01 09:56:04
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo: ten z toho prvního odkazu si plete asi naši hmotnou úroveň simulované reality, ve které se zde nacházíme s astrálem. Astrál je oproti hmotě mnohem jemnější, tvárnější. Je jemnohmotný a je třeba v něm dokázat kontrolovat své myšlenky a být opatrný, protože na cokoliv tam pomyslíme se tam může velmi lehce splnit. Ale oproti tomu na nějaké cílené ovlivnění reality ve hmotě je zapotřebí vyvinout obrovské množství energie, což je pro jedince, který je jen malinkým zlomkem v gigantickém celku v ní obrovským problémem. Ten druhý člověk popisuje lépe jak to chodí ve hmotě za pomocí kvantové fyziky. Jeho video v podstatě nabízí odpověď proč je tolik různých paralerních realit – iteračních rozcestí časového kontinua, která je možné sledovat také právě za pomocí projektoru. Tohle, co je tam ukázano dokazuje to, proč by se náš život vyvíjel zcela odlišně, pokud bychom se vrátili zpět do dětsví a žili bychom ho celý znovu. Chyby v simulaci (matrixu, chcete-li) jsou stavem, kdy se nějaká realita, ve které se nacházíme, zhroutí a systém nás automaticky přesune do té, která je té, ve které jsme se až do toho okamžiku nacházeli, tou nejbližsí, tou pro nás nejvíce podobnou, kterou on má zrovna provozuschopnou k dispozici. V paměti nám však mohou uvíznout věci, které byli v té předchozí jinak a to je pak ten důvod, proč si tohoto jevu vůbec potom povšimneme. Autor druhého videa zjevně nemá žádné vědomosti o hvězdných rasách a o Sydikátu. Pak by třeba UFO nepovažoval zrovna za nějakou chybu v matrixu porušující fyzikální zákony. Na youtube také mohou být delší dobu jen věci, které elitám nevadí. Pokud tam vykládáte pouze nějaké částečné pravdy, polopravdy, tak lidi jen matete a to elitám zjevně vyhovuje.

Ikona diskutujiciho dodo 2024-06-01 18:05:58
Ikona diskutujiciho
sipka

*****: Skôr by som povedal, že zo simulácie sa nedá uniknúť. Sú len dve možnosti, buď je táto realita simulovaná, alebo nie je.
Ani postavička z hry na počítači nemôže z tej hry uniknúť do našej reality. Ak je táto realita simulovaná tak všetko je len program, ktorý beží na niečom ako počítač a ten samotný je mimo vesmíru, pretože tento vesmír a túto realito stvoril. Z počítača, ktorý zapol Stvoriteľ nemôžeme vyskočiť do jeho reality.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-06-04 01:00:34
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo: Ta postavička ze hry se nachází celou dobu i ve skutečné realitě, pokud je to hráč, který je k té hře s tou postavičkou připojen skrze nějaké to rozhraní. U počitáčové hry je to monitor, klávesnice, myš a v přípradě projektované, simulované, té naší fyzické reality je to nějaký ten projektor, ke kterému jsme tam ve skutečnosti trvale připojeni.
Podívejme se třeba znovu na ten film Matrix. Na samém konci 31. minuty filmu začíná důležitá scéna. Ta líheň, ze které tam toho Nea vytáhnou, je v podstatě stěnou, horou složenou z hromady nějakého toho typu takových nějakých projektorů na sobě. Z jednoho se tam ten Neo vyškrábe a pak ho ten robot tam od něho již úplně odpojí a Neo se ocitá ve skutečném světě, již mimo tu projektovanou simulaci.
Únik do skutečné reality je podle mne možný stějně, jako probudit se uprostřed noci, v posteli, ze svého snu. Otázkou ale je: Stojí ta skutečná realita pak za to? Ženeme se stále za druhým koncem svého já, stejně jako asi, když se díváme na psa, který se točí furt dokola za svým zadkem a snáží se chytit do zubů svůj vlastní ocas a dělá to tak dlouho, až se mu to jednou skutečně povede? A co ten pes pak udělá, když chytne konečne ten svůj vlastní ocas do tlamy a stiskne ho tam mezi své zuby? Ten pes pak samozřejmě zakvičí bolestí a nikdy to pak již znovu vícekrát neudělá.
Film Matrix, jak jsem již v minulém komentáři psal, nastiňuje realitu skutečného světa jako prostor, ve kterém je bytí větším utrpením, než-li bytí v umělé simulaci, která i přes to, i když je jenom pouhou simulací nějakého skutečného světa, nabízí komfortnější prostor k bytí, než-li ta ona skutečná realita. Tedy vzniká otázka, zda-li bychom se po dosažení skutečné reality pak opět nesnažili raději dostat, za každou cenu zpátky do simulace, když bychom uviděli, jaké to tam tak ve skutečnosti je a jaký tam lze mít žívot?

Ikona diskutujiciho dodo 2024-06-05 09:33:13
Ikona diskutujiciho
sipka

*****: Film je len tak dobrý ako dobrá je predstava autora scenára. Myslím, že dobrá otázka by bola, prečo je táto realita simulovaná, aký je na to dôvod? Prečo by sme napríklad nemohli žiť v skutočnej realite bez Stvoriteľa.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-06-05 23:32:53
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo:
Mohou Vám ty scénaře klidně ukazovat dopředu, když je lidi v té době stejně nepochopí.

https://www.youtube.com/watch?v=ujnmQ7Rif6Y

Jsem mimochodem zvědavý na to, co budou ukazovat lidem již bzy v Paříži.

A nebo chcete nějaký jiný pohled do ne až tak daleké budoucnosti? Shlédněte si tedy tento film.

https://www.csfd.cz/film/1137567-obcanska-valka/prehled/

USA v jednom celku, tak jak je znáte nebudou již brzy existovat. Všechny mi známé cesty iteračního kontinua vedou nyní už k jejich rozpadu na menší celky (a děti elit se již nyní učí čínsky). Přecitlivělým osobám, které nemohou vidět krev a mrtvá těla lidí, ale nedoporučuji zrovna moc na tento film koukat. Není to podle mne ani nutné. Rozpad USA je již jistý a jen možností jak k tomu dojde, je stále zatím ještě vícero. Občanská válka v USA je nyní vytouženým scénařem globalistů. Její konkrétní a reálná podoba je již vedlejší. Hlavně, když se ty Spojené státy Americké konečně rozpadnou.

Znám-li projektory v naší realitě, to čím disponují naše elity a vím-li, co s tím lze provádět (dočasně se projektovat někam v prostoru a čase a interaktivně sledovat tak třeba vývoj a epochy lidstva i včetně jeho i ještě budoucích možností) a vím-li také, že jsme zde všichni připojeni trvale k projektované, umělé realitě a pak uvidím-li film Matrix z roku 1999 a v něm mraky a celé hory nějakých projektorů, kde se z jednoho z nich vyškrábe hlavní postava filmu, která se tak odpojí ze simulace a ocitá se tím ve skutečné realitě, tak vidím, jak ten film má asi něco ukázat. To jaká je konkrétně realita v té oné skutečnosti, to já nevím. Ale to, proč my jsme tady zrovna v té umělé realitě, to je dobrá otázka. Proč? Proč zde musíme být? A proč nejsme v té skutečné realitě? Co je tam v té skutečné realitě a jaký je důvod, pročpak jsme místo tam v ní, jen tady, v té nějaké projektované a umělé realitě? A co asi tak mohu očekávat pak, když se do té skutečné reality přece jen nakoncec nějak vecpu?

Ikona diskutujiciho Svobodomil 2024-05-25 12:06:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč mi to připomíná film ,,Jeníček a Mařenka – lovci čarodejnic“ který jsem zrovna nedávno poprvé viděl?

Ikona diskutujiciho *** 2024-05-25 15:07:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Rak tohle je vážně odporné.Začíná to být horší a horší .Jsem zvědavá co bude za dalších 5 , 10 let.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-05-26 09:23:14
Ikona diskutujiciho
sipka

To už snad nebude existovat.

Ikona diskutujiciho Nirvana540 2024-05-25 16:51:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Eurovize je scary sama o sobě, ta hudba tam, nikdy jsem to nechápala… 😳 Jako jsem metalhead, ale když je pop nějak trochu dobrej, má to ok melodii nebo je to zábavný, i si to vyslechnu, zatancuju, ale tyvoho… ta hudba tam byla vždycky jakože… ugh what is this? 😳

Ikona diskutujiciho Stenly919 2024-05-25 17:11:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co se týče celé té partičky finalistů Eurovize, tak jsme o nich na Facebooku na profilu obce, kde žiju docela hodně vášnivé diskutovali a shodli jsme se na tom, že by se dali použít akorát tak do vinohradu na plašení špačků, jinak jejích praktické využití v běžném životě se rovná nule

Ikona diskutujiciho Petra N. 2024-06-09 09:39:47
Ikona diskutujiciho
sipka

To je sice krásné, nicméně praxe ve skutečnosti zajímá jen minimum lidí. Ono to bohužel generuje peníze, a ne málo, takže dokud budou v čele naší společnosti zrůdně uvažující mostra, jejichž modlou je „ekonomika“ a dokud se naše životy budou přizpůsobovat doslova násilně vnucovanému „ekonomickému růstu“, tak tihleti kašpaři budou stále UMĚLE obdivovaní a piedestalovaní.

Ikona diskutujiciho Kuník 2024-05-27 11:36:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„homovýkon“ :D:D:D:D

Ikona diskutujiciho Petra 2024-06-09 09:34:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem si bláhově myslela, že došlo k náhodnému omylu, když vyhrál(a) kdysi ta/ten Conchita. (Mimochodem conchita je španělsky mušlička a říká se tak i ženskému přirození, no a co je Wurst z němčiny asi všichni víme..). Satanská symbolika přišla v hudbě do „módy“ společně s tvrdou muzikou, a za ta desetiletí se nejen dostala na špici, dlouhodobě se tam drží, tak není divu, že už nejde jen o symboliku, ale postupem času ztratili zábrany a prezentují to veřejně už napřímo. Lidi si na to zvykli a pokládají to za „normu“ snad už i podvědomě, vyrostlo totiž mezitím několik generací, které tohleto poslouchaly od dělohy. Osobně jsem měla štěstí, že jsem toho byla ušetřena – moji rodiče jsou citlivky a s ABBou ukončili poslouchání muziky, prohlásili nový hlavní hudební směr za disharmonický randál, takže když jsem vyrůstala, neměli jsme doma ani rádio 😀 Důsledek je, že nejenže moderní hudba se mnou nesouzní (kde je Engelbert Humperdinck?!), ale s (pseudo)hudbou končím někde u znělky víly Amálky, tu snesu 🙂 ANO, hudba je při těchto prezentacích vedlejší. Jde zde o manipulaci s prožíváním lidských emocí (potažmo o manipulaci mysli, jelikož myšlení je s emocemi spojeno, respektive emoce jsou jeho prazákladem). Je to útok na lidskou emocionální základnu. Na naše kořeny. A jak tady už někdo psal – nemá smysl na něco takového se byť „jen“ podívat. Nejhorší je, že jsou tomu už po desetiletí vystaveny děti, v nichž se prožívání a práce s emocemi teprve formuje. Snad se brzy začnou rodit děti, které se nepřirozenosti vzepřou a odmítnou konzumaci. V mém okolí jsem s tím zatím sama a vlastně to nechápu, musí to přece lidem brát radost ze života.. (moje potomstvo je moderní hudbou nadšeno a uneseno.. ) Zatím to tedy moc nadějně nevidím.. Chce to začít osobním uvědoměním každého jednotlivce, že „tohle není pro mě“ a věnovat svůj čas něčemu co má smysl.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek