Čtyři děti v roce 1992 údajně prožily exkurzi do Vesmíru ve vesmírné lodi

20.8.2019 v Záhady 16

Tento případ se stal už před mnoha lety, proto není široké veřejnosti příliš znám. Čtyři děti z Argentiny byly uneseny do létajícího talíře, v němž se zdržely 3 dny. Během té doby jim, kromě provedení určitých lékařských vyšetření, byly ukázány mnohé kosmické zajímavosti a poté se v pořádku vrátily domů.



„Dospělí lžou, ale děti takto lhát nemohou,“ řekl k případu policejní vyšetřovatel Rodrigo Ortis. „Podle všeho byly děti opravdu po nějaký čas na palubě lodi. Ony skutečně létaly do vesmíru a prohlížely si zajímavosti stylem, jakým to dělají obyčejní turisté zde na Zemi.“

Chápaly zážitek děti samotné? – Ne, myslely si, že za nimi přiletěl Bůh. Nejstarší z dětí, osmiletá Marie, je přesvědčená, že to „jejich Pánbožíček“je vzal do korábu, že to on stál za palubní deskou létajícího stroje. Tisk zmínil i jména dětí: Marie Molero (8 let), její sestra Emma (6 let), a dva bratři Jorge (5 let) a Carlos (3 roky).

Soudě dle výpovědi dětí i svědků, kteří UFO také spatřili, šlo o UFO ve tvaru létajícího talíře o průměru přibližně 23 metrů, které mělo zvláštní zlatou barvu.

9. srpna 1992 se talíř objevil nad dětmi, spustil na ně silný proud modravého světla a zdálo se, jako by je ten paprsek vytáhl vzhůru do lodi. Maria vyprávěla, jak je velká loď vzala na palubu a loď řídil sám Bůh: „Byl to moc dobrý Bůh, řekl nám, ať ho oslovujeme Lajar. Ukázal nám Měsíc a hvězdy.“ Ostatní děti potvrdily Mariino vyprávění a přiznaly se, že se sice polekaly, ale jen na chvilku.

Jeden z bratrů vyprávěl, že s nimi únosce dělal „nějaké zvláštní věci“. Řekl, že jim Lajar každému z nich udělal na tváři jakýsi vryp (otisk), ale že „to skoro nebolelo“.

Na fotografiích jsou skutečně u všech dětí patrné značky na tváři. Malá Emma Molero zase dodala, že „se jí líbily ložnice na lodi, protože všechny postele byly takové měkké, vysoké a chlupaté“.
Nejmenší Carlos nadšeně vzpomínal na to, že tam byl ,,milion tlačítek a světýlek“. Děti únosce Lajara popisovaly jako „člověka s velikou hlavou a dvěma žlutýma očima“, ale dodávaly, že „nebyl strašlivý, ale spíš legrační“.

Přes těžkosti, které s sebou nesl výslech takto malých dětí, byli dospělí na rozpacích, co si o tom všem mají myslet. Nevěděli, co vše se dětem na palubě lodi dělo. Bylo jasné, že byly podrobeny určitému lékařskému vyšetření. O tom jednoznačně vypovídaly vpichy jehly i znamení na tvářích dětí.

Tisku se poté podařilo zjistit, že UFO bylo rovněž zachyceno radarem a to jak při prvním příletu, tak i při druhém, kdy byly děti vráceny domů. Vojáci to ani nepopřeli, ani nepotvrdili. Zástupci armády, kteří převzali vyšetřování, se pouze okrajově vyjádřili k tomu, že děti vyslýchají a časem řeknou k případu víc, to se však nikdy nestalo a případ vyšuměl do ztracena.
Zpočátku se k dětem chtěl dostat i známý ufolog Armando Asparensa, aby je vyslechl, ale armáda mu to neumožnila.

Lidé v Argentině jsou na podivné objekty na obloze zvyklí a zvláště od poloviny roku 2006 hlásí zvýšený výskyt pozorování UFO.

© www.aluska.org 2019

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-20 01:37:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to je absolutně hustý tyo, díky za článek Alů!!

co to asi bylo za „druh“ 😮 představa dvou velkých žlutých očí a velké hlavy… huh, to mi moc jako člověk nepřijde 😀

jinak tyhle věci se většinou nechají vyšumět, klasika. nevim, proč je takový problém o tomhle mluvit a proč je pro veřejnost tak těžký přijmout fakt, že bych existovaly mimozemšťani. jakože lol, to je fakt omezený si myslet, že existujem jenom my, telka lidem asi kapku vymyla mozek. takovým smýšlením jedinec jen potvrzuje svou omezenost a maličkost, fakt že jo, to se nedá jinak říct. samozřejmě, že jen proto, že o Vesmíru nic nevíme hned neznamená, že tam něco je… ale domnívat se, že jsme sami mi prostě přijde pitomý. vždyť víme o Vesmíru tak leda prdlajs, tahle planetka je jen jako zrnko písku v pískovišti. lidé se prostě bojí toho, co neznají. na mimozemšťanech by ani nebylo nic tak „nadpřirozeného“, co by jako bylo tak divného na tom, potkat jiný druh? co je na tom tak nemožný a nereálný, do háje?? vždyť se nad tím zamyslete, jde o zcela možnou věc. nicméně to si o telekinezi myslím taky a spoustě lidem bych to prostě nevysvětlila ani kdyby nevim co(můj otec je toho dobrým příkladem, on prostě z nějakých neznámých důvodů nic takového neuznává, chce zůstat zavřený ve své kostce a hlavně ani náhodou nevylézat ven, vždycky kecá o tom že „to je realita a ty musíš být realistka“… hahaha, kdyby tak věděl, aby náhodou takhle po smrti nezůstal zaseklý v astrálu kvůli tomu jeho materialismu. A to si myslí, jak já vím velký kulový – pochopitelně, přeci když je člověk mladej, tak je blbej a nic neví a hlavně kouří a pije a chodí se stejně starými lidmi kteří dělají to samé, že jo! je mi skoro 18 let, takže přeci rozhodně nesmyslně plýtvám svým časem na blbosti, jak taky jinak! sebe soudím podle tebe, hádám – a on mě ještě snad může o věcech poučovat jako kdybych dávno neměla své pevné názory).

prostě jakmile lidi nevědí, jak něco funguje, hned je to „nemožný“ a nechtějí si to třeba ani nechat říct – i když mi teda připadá, že se tohle poslední dobou zlepšuje, víc lidí se zajímá třeba o alternativní média:) ještě teda musejí číst ta správná no, ale to už je zas jiný téma. pamatuju si, jak mi bylo 12 a objevila jsem tvůj web. A říkám kamarádce: „Hele, Aluška řiká, že jsou venku nějaký víly a energie nebo tak něco, koukej! Zkusíme to někdy vidět nebo s tím mluvit nebo tak?“… No, kamarádka si přečetla kousek článku, mobil mi vrátila a řekla, že tomu teda nevěří a je to blbost, ještě se mi i vysmála. A to byla křesťanka. Tak jsem začala diskuzi na téma „jakto, že teda andělé podle vás křesťanů existují a víly ne“ a ona jen pokrčila rameny a řekla, že neví. Hm. Tak takhle se fakt dostane v životě daleko. Hlavně nemuset vylízt z komfortní zóny, že jo. Já nevim, že se ti lidi pak tak diví(totiž mnohokrát jsem se v životě s tímto chováním setkala), že v životě nic nemají a nikam nedošli, když do svého života nic moc neinvestovali, ani do seberozvoje. Nezjišťovali co je baví, neplánovali co a jak a kdy, nic. jen třeba pár let propili, prosexovali, strávili na pracáku a tak podobně. jako nic proti nikomu, ať si každý žije jak chce, jen nechápu, že se pak někdo diví své situaci. lol. navíc mi připadá, že se tohle špatné chování dědí v rodinách, to bych ale musela být nějaká vyjímka. fakt to je to, čemu se říká „jet na biorobota“ jak říkala Alue – každé ráno se vzbudíš, uděláš co musíš a ani nepřemýšlíš o ničem víc, „nekoukáš se kolem“. hrozný. ale takhle bych tady mohla psát svoje úvahy ještě hodinu, takže stačí (:

Ikona diskutujiciho Danny 2019-08-20 09:18:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Někteří lidi jsou skeptici anebo vyloženě ignoranti, ale řekla bych, že je dost lidi, co se dřív nebo později probudí a zjistí, že všechno není tak, jak jim ukazují média, a že to, co dělá většina není vždycky správné.

Moje mamka ve čtyřiceti přišla na to, že farmaceut. prům. je špinavý byznys. Já jsem to věděla ve dvaceti, ale každý jsme jiný. Ještě před 5 lety bych o takovém příběhu o mimozemšťanech řekla, že si to ty děti vymyslely. Ale odjakživa mně tato realita (matrix) přijde málo a mám milion otázek. Bylo vždy hodně věcí, co mi nedávaly smysl. Tak hledám. A s internetem jde nacházet odpovědi (i když se člověk musí přebírat blbostma, ale žádného zasvěceného člověka, co by mě „učil“, v okolí nemám).

Bohužel, někteří zůstanou slepí celý život. Ale chápu je – někteří lidi mají náročnou práci, rodinu, když dojdou z práce musí se postarat o děcka, o domácnost, sotva mají čas na nějaké koníčky a ještě filozofovat nad smyslem bytí, duchovně se rozvíjet, atd. A když o tyhle věci ještě ani nemají zájem, tak je to tuplem v pr……

Zapomněla jsem – ještě je jeden typ lidí: ti co ví, že médiím se věřit nedá a společnost a politika je šáhlá, ale nejsou připraveni na přednášku o satanistických kultech a ještěrácích.

Mimochodem ten příběh je super zajímavý. Až se mi chce říct, škoda že jsem nezažila něco takové. Ale radši si to přát nebudu.

Ikona diskutujiciho Anelie 2019-08-20 16:02:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Danny: zaneprazdnenosti to neni. Ja taky pracuju, do toho deti, domacnost apod, konicky musely stranou, ale nad smyslem zivota premyslim kazdou volnou minutu:)

Ikona diskutujiciho Anelie 2019-08-20 16:11:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: kazdy byl vychovan v necem jinem, ja jsem ted v Maroku a jsem tu za exota protoze odmitam uznat, ze dzinove v noci vylezaji z vodovodu a nemela bych poustet vodu. Za sebe jsem dosla k tomu, ze prava spiritualita je jeste mnohem dal nez schopnost videt bytosti jineho sveta. Je to tzv. cistota srdce. Je smutne, ze spousta tzv. Duchovnich lidi tak rada odsuzuje jine, nemam na mysli nikoho konkretniho, ale je to bohuzel velmi caste. Osobne svuj svetonazor uz nikomu nenutim, nechavam si ho pro sebe.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-20 20:38:10
Ikona diskutujiciho
sipka

@Anelie: Jestli narážíš na mě, ač říkáš, že nikoliv, tak já názor rozhodně nikomu nenutím, jen jsem rozepisovací typ a ráda se občas rozepíšu o tom, čemu na druhých nerozumím, to je celé. Je mi ani ne 18, ještě na sdělování svého názoru nerezignovala, je to i věkem. Rozhodně ale neodsuzuji a ani se nenazývám duchovním člověkem, jsem prostě člověk 🙂 ale chápu, že jsi to myslela nejspíš fakt obecně. Že je „duchovno“ o dobrotě srdce, s tím souhlasím, však kdo nemá dobré srdce nemůže mít ani moc vysokou rezonanci a od toho se pak odvíjí všechno dál…

Jen výchovou tohle ale taky neni, já byla vychovávána k NAPROSTO laxnímu přístupu ke všemu, k lenosti, k nezájmu o cokoliv a kohokoliv, k naprosté nezodpovědnosti. Nikdo mi nebyl žádným dobrým příkladem, nikdo mě neučil povinnostem ani střídmosti v jídle, nikdo mi neukázal co smím a nesmím a co je a neni správně, rostla jsem jak dříví v lese. Až Alue mě hodně ovlivnila, díky tomu k ní a tomuto webu mám tak silnou vazbu a chodím sem každým den. Od určitého věku jsem začala mít vlastní názory a začala jsem si sama vybírat jaká chci a nechci být a najednou jsem zjistila, že s názory mých rodičů absolutně nesouhlasím a nerozumím jejich přístupu k životu. Totiž mně tohle prostě vadí, strávila jsem mnoooho let s člověkem(matka), který se svým životem NIC ale fakt pranic nedělal, jen si furt hrozně příšerně na všechno a všechny stěžoval a všechny tou svojí neschopností, neochotou cokoliv dělat a leností šikanoval, mé dětství bylo horor a ne dětství. Nenávidím tohle chování, nemůžu si pomoct. Všichni a všechno furt byli špatní, místo aby se zaměřila na sebe, na to že ani nebyla schopná doma uklidit. A celá rodina ještě šikanovala MĚ! prý že já, MALÉ DÍTĚ, mohla za její problémy a neschopnost, za finanční problémy, jelikož ani do práce roky nešla!! jen si FURT stěžovala a divila se, že její život je jaký je, když do něj není ani ochotná a schopná nic investovat. víte jak strašné to bylo?! hhh. to JE odsouzení hodné chování, sorry jako! obyčejná nehorázná lenost. strávila jsem v tom dětství, znám to, nesnáším to. tihle lidé se chovají všichni podobně… ostatní můžou za jejich problémy a oni jen ze všech stěžováním si sajou energii. paráda. fuj, to jsem řekla fakt upřímně.

Ono je to podle mě dost o tom, jestli člověk CHCE, jestli je ochotný zvednout zadek a něco dělat a ne se jen vymlouvat na výchovu od rodičů a okolnosti. Lidé podle mě často vědí co chtějí a vidí cestu, ale nechce se jim po ní jít nebo se nechají radši zlákat na nějaký blbý pozlátko, který vede zpět do Matrixu. Přeci jen pít, jíst, mít sex a pak si ještě na to všechno stěžovat a řikat, že to je chyba druhých, to je jednoduchý a pohodlný. Mně nikdo k ničemu dobrému taky nevedl, kdybych byla jako lidé, kteří mi byli jako dítěti „za vzor“, sedim furt ve starém bytě, jsem na pracáku a cpu se levnejma čínskejma polívkama a čokoládou + chodím pít levný krabičáky k sousedům, nečistím si zuby a pomalu ani neuklízím doma. Rozhodně bych nebyla, kde jsem dnes. Taky jsem mohla říct „moji rodiče mě vykrmili, tak jsem teď tlustá jak prase no, jejich chyba“, ale já radši zhubla 35 kilo protože je to přeci můj život a k čemu mi jako budou výmluvy, tak leda na prdlajs 🙂 a kolik jsem se toho naučila o výživě a cvičení, ha! skoro už jsem chvíli přemýšlela o tom, že bych šla pracovat jako nutriční poradkyně kdybych si na to udělala diplom/školu/cojávimcoseprotomusíudělat…

– ale máš pravdu v tom, že ne každý má to štěstí učit se od dvanácti od Alušky. Nebýt Alu, tak nevim, co ze mě vyroste, i když nějaké plány ohledně budoucnosti jsem měla vždy. Ale on i seberozvoj je samozřejmě otázkou toho, jestli se ti chce nebo ne, sama Aluška to za člověka udělá těžko. to je se vším.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-08-21 13:33:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Nediv se,že kamarádka křesťanka nevěří na víly,já byla kdysi knězem poučena že bůh stvořil jen anděli,no a víly a ostatní nehmotné bytosti jsou dílem satana na oblbování
lidí.A s takovými stupidními žvásty vymývají svým ovečkám hlavy.
Jo moje máma je taky materialistka,tedy ne že by byla úplně všemu uzavřená,ale je to tak 80% : 20%.
Ani já nikdy nechápala jak si lidi můžou myslet že jsme ve vesmíru sami,vždyť je to na hlavu.
Nirvano ráda bych se na něco zeptala
ale je to takové osobní,takže mi samozřejmě nemusíš odpovědět.
Víš já jsem už párkrát měla z tvých
komentářů pocit jako bys měla dvě mámy. Jednu o které píšeš vždycky jako o mamince,a očividně jí velmi miluješ a jednu u které bys nejraději zapomněla,že vůbec existuje.Vím asi je to hloupost,ale na mě to fakt tak působí.

Ikona diskutujiciho Anelie 2019-08-21 14:53:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Nirvana: ja komentare neprocitam tak casto abych vedela co kdo presne pise, ale tuto tendenci jsem zaregistrovala. Jinak taky nemam idealni detstvi a pocitala jsem roky, kdy budu nezavisla a vypadnu z domu. Co se tyce laxniho pristupu k zivotu, sex jidlo a spanek, tak ten vyznavaji 4/5 nasi planety, momentalne jsem na navsteve v Maroku a je to stokrat horsi nez u nas a jim to vyhovuje. Ja, kdyz zajdu nahoru na terasu, tak premyslim, co by se stalo, kdybych skocila dolu, a to tu jsem jen na tri tydny. Mam pocit, ze cela planeta se flaka a cest tem par vyjimkam, co se snazi posunout dal. A nemuzes jim nic rict, nechapou to, nic jineho neznaji. Ale jak mi rekla jedna znama, i ten nejposlednejsi cernoch z chatrce dosahne jednou osviceni, kazdy jde svym tempem. Proste jsme se narodili na planete flakacu, co se da delat, a musime si uvedomit, ze kazdy lotos vyrusta v bahne:)

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-21 21:08:46
Ikona diskutujiciho
sipka

@Izairi: „já byla kdysi knězem poučena že bůh stvořil jen anděli,no a víly a ostatní nehmotné bytosti jsou dílem satana“ – cože?! No to je šílený :O to by mě vůbec nenapadlo, že se tohle v kostele říká! A ohledně té otázky: když se nad tím zamyslím, chápu, že máš takový pocit. Totiž ono je to takhle… Ano, moje dětství bylo špatné, ale už je to za mnou. S mámou jsme si některé věci již vyříkaly a dokonce i přistoupila na to, že půjde k psychiatrovi a bude se sebou něco dělat… Od té doby, co bere prášky na nervy a depku, je s ní k přežití a rozumná domluva. Knihy o seberozvoji jsem jí nabízela mnooohokrát, nikdy se k tomu ale nedokopala a upřímně na 99% ani nedokope, ona toho prostě neni schopná. Ona je „maminka“, já jí prostě mám ráda, i kdyby mě třeba prohodila oknem. Pamatuji si s ní i pár chvil, kdy s ní zrovna nemlátila deprese a labilní nálady, a to pak byl moc moc milý člověk který miloval přírodu, ta maminka kterou by byla kdyby byla „normální“… Ona mě měla ráda, já jí taky mám ráda, takže prostě normálně říkám maminka. Co bylo to bylo, už jí to nechci vyčítat, ale občas se o tom prostě rozepíšu/vrátí se mi to a dostanu vztek kvůli zničenému dětství, to je celé. Jinak se mi ale daří jí postupně odpouštět. Kdybys ji znala, věděla bys, že to na ni sedí, protože ona má doslova dvě tváře – ale taky za to až tolik nemůže, její rodiče jí taky částečně po**ali život. Vyjádřila bych to takhle: svou maminku, jak říkáš, velmi miluju a odpoustila jsem jí, ale občas se mi vzpomínky z dětství vrátí a spíš než na mámu bych radši zapomněla na ty vzpomínky. Ona to tehdy nemyslela ani tak zle vůči mně, jen měla velké problémy sama se sebou. Miluju jí, ale… Část mě na ni asi navždy bude mít za některé věci tak nějak vztek. Většinu času se na to ale snažím nemyslet, úplně to vynechat a prostě být milující dcera, když už teď konečně nemá takové problémy s psychikou.

Tohle znám i ze vztahů; svého patrnera miluješ, ale za některé věci občas nesnášíš. Komplikovaný.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2019-08-20 12:59:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ted zbývá vyřešit otázku co jsou zač lide z povrchu země nebo druh šedivců první varianta je vysoce nepravděpodobná lidé z povrchu sou uplně stejní jako my ostatní lidé nemají velkou hlavu a žluté oči viděli jste nakyho člověka ze žlutýma očima no já teda ne možná člověka posedlýho reptiliánskými entitami další otázka je proč obyčejné děti vzali na palubu a nechali je tam tři dny děti říkali že jim všechno ukazovali a ukazovali jim hvězdy měsíc no já silně pochybuji že je vzali do lodi kvůli tomu jenom opravdový důvod jsou experimenty na nich třeba ty v pychy v obličeji ale většina experimentu přes den nebyla prováděna ale experimenty byli prováděny když v noci děti spaly omamily je dali jim něco jako anestezii další otázka je proč dětem nevygumovali pamět je to jednoduché v tomhle světě dětem nikdo nebude věřit tak na co to dělat ale na druhou stranu chtěl bych se podívat jak to vypadá v létajícím talíři třeba se mi poštěstí a něco z oblohy mě vytahne furt si to představuji do talíře ale nepřeji si aby to byli šedivci jako v jejich případě

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-20 14:03:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Je jasné, že Lajar nebyl člověk a nebyl logicky ani z povrchu. Podle svědectví je také jasné, že děti byly terč výzkumu, jinak by nebyl důvod do nich cokoliv píchat. Ale Lajar asi nebyl tak zlý, protože to udělal tak aby děti netraumatizoval a pak je vrátil zpátky. Očividně nebyl důvod je pro výzkum zabíjet a možná ani neměl potřebné povolení je libovolně použít, tak je vrátil zpátky. Oproti tomu šedvci mají v USA povoleno unést i zabít v rámci výzkumu, ale ras je vesmíru velmi mnoho.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-08-20 14:28:07
Ikona diskutujiciho
sipka

I zabít? :O :O :O
Já myslela, že musí oběť vrátit zpátky tak, aby si nic nepamatovala! 🙁

Ikona diskutujiciho kiana 2019-08-20 16:27:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdo mně známý se chtěl odstěhovat do USA, tak říkám, že bych se tam bála mimozemšťanů (šedivých), že mě unesou atd. A ten člověk říkal „a tady se jich nebojíš? mimozemšťané tě můžou unést všude“ = no ale já jsem se jich tady nebála, pouze v USA bych se toho bála. Asi jsem už někdy dřív četla, že USA má smlouvu s mimozemšťany o povolených únosech a nebo jsem to prostě vycítila, že tam je to povolené a je v tom rozdíl oproti zbytku světa.

Ikona diskutujiciho niky 2019-08-21 05:48:38
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana: no jo, jenomže v česku je taky mnoho lidí, co byli uneseni a nic hezkého se jim nedělo v minulosti jsem o tom hodně četla a je to fakt síla.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2019-08-21 09:14:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já bych jim dal dělat experimenty na dětech když to zachytila armáda proč po tom nevystřelila a jak je možný že to jsem ti z povrchu vůbec takovou havět pouštíjou leda že by se to sem dostávalo skrze portály jak nám to bylo ukázáno ve hvězdný bráně ale skrze otvory nic technickýho neprojde a vlády takové zbráně mají které by je sundali jenže vláda udělala dohodu že mohou unášet lidi za výměnu technologii a myslím ale myslím si že ta dohoda padla už a je naká obrana proti tomu aby tě unesly zajímalo by mě jaká a více lidí tady jinak ta doba se blíží kdy metrix bude svržen ted probíhá odstavování a zatýkaní satanistů na vysokých úrovních o Epeteinovi všichni jistě jedna se o klíčovou osobu která bude světčit proti všem vysoce postaveným elitám možná někteří namítnou že spáchal sebevraždu ale to je vše sehrané až bude země osvobozena oddtajníjou se všechny špičkové technologie už začíná prosakovat na povrch že tramp chce z těchto technologii vybudovat vesmírnou flotilu a hádejte proti komu proti šedivcům a ruzným ohavným zjevům které vytvořili padlý andělé a všechno co stvořili padlí andělé bude vymázáno a na tedasco sem četl článek o podpisu smlouvy mezi temnými a světlími silamy ta v neděli prý vypršela se zvědav co se bude dít

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-08-22 15:25:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano,děkuju za
odpověď.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-22 23:54:07
Ikona diskutujiciho
sipka

@Izairi: v pohodě, fakt nemáš za co 😊

Napsat komentář: Nirvana Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek