Dva původní muži jsou nyní držiteli 15 titulů v ženském šampionátu. Atletky vzdorují

28.7.2020 v Zprávy 73

Ve státě Connecticut nyní drží dva původní muži 15 titulů v ženském šampionátu, které kdysi mělo 10 různých dívek.
Alanna Smith je jedna z atletek, které jsou nuceny soutěžit proti dvěma mužům, kteří se nyní identifikují jako ženy.
,,Ještě předtím, než se vůbec dostanu na trať, už vím, že nebudu na prvním místě, asi ani na druhém,“ řekla.



,,A to je opravdu těžké, protože vím, že bez ohledu na to, jak tvrdě pracuji, nezískám nejlepší místo.“

Alanna se spojila se 16letou sportovkyní Selinou Soule. S pomocí Alliance Defending Freedom (ADF) podaly Alanna a Selina stížnost na Ministerstvo školství USA pro občanská práva, které souhlasilo s vyšetřováním.

ADF od té doby vydala petici, aby povzbudila Trumpův kabinet a členy Kongresu k zabezpečení atletické a akademické budoucnosti mladých žen.

Christina Holcombová, advokátka u ADF, řekla že předefinovat biologické pohlaví tak, aby znamenalo genderovou identitu, způsobuje problémy: „Jako ten problém, který nyní vidíme ve státě Connecticut, kde se mohou biologičtí muži účastnit a dominovat v ženských sportech.“

,,V atletice je důležitá biologie, ne identita,“ řekla Christina Holcombová.

Podívejte se na příběh Alany:

Na začátku videa mluví matka Alanny, která říká: ,,Ptala jsem se dcery před závodem jaká bude její strategie a ona mi na to řekla, že na tom nezáleží, protože dnes bude soutěžit proti mužům. Že nevyhraje.
Je to pro mě jako její matku jakobych dostala ránu do žaludku, protože vím jak dcera tvrdě dře, aby se dostala tam, kde je teď. A teď musí soutěžit proti mužům, takže jí vzali možnost vyhrávat.“

Sport je způsob, jak si mladé dívky mohou zvýšit sebevědomí a něco dokázat. Ne se jenom zúčastnit, ale skutečně vyhrát. Vpustit muže do ženských sportů jim tuto možnost bere a ohrožuje to budoucnost ženského sportu.

Matka pokračuje: ,,Seděla jsem s trenérem a ten poznamenal, že matematika je dneska proti mé dceři… Nelíbilo se mi to a zeptala jsem ho na transmuže v ženských sportech. Naznačil zip přes pusu a přestal mluvit.
Frustruje mě, že o tom nikdo nechce mluvit. Soutěžit proti mužům v ženském sportu prostě není fér.“

Není to něco, co by mělo ležet na bedrech šestnáctiletých dívek. To je problém, který musíme vyřešit my jako společnost.

Alanna to uzavírá: ,,Chci říct, že nám nejde o to, že jsou to transexuálové. Ale v naší kategorii zkrátka víme, že mají fyzické přednosti kterými nás překonají. A sport je něco, co by mělo být fér.

připravila www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Kiko 2020-07-28 01:18:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bože dnešní svět je takový, že i když všichni vidí a vědí, že chlapa nejde totálně předělat na ženu, tak stejně dělají, že jsou hloupí a slepí. A nikdo s tím nechce nic dělat, protože by byli označeni jako transfóbové. Tak radši nechají chlapy soutěžit s ženskýma a budou jim krást tituly. Co by se namáhali soutěžit s jinými muži, když u žen mají vítězství jisté. Hlavně Amerika už to hrozně přehání a měla by se probudit. Za chvíli tam budou úplně všichni totální blbci, jestli jim budou dál cpát do hlavy, že takové věci jsou správné.

Ikona diskutujiciho hajc 2020-07-28 19:58:16
Ikona diskutujiciho
sipka

V americe asi neznají pohádku císařovy nové šaty

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-28 03:57:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

neasi, tohle fakt neni fér://

Ikona diskutujiciho Pěkný 2020-07-28 06:05:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechápu proč chce vůbec někdo si změnit pohlaví, myslím si že to dělají jen ti, co nejsou se sebou spokojeni (nezdravá psychika..), nebo musí a budou jako pokusní králíci (něco jako herci zhlížejte ke mně a dělejte to taky tzv. vzor). Beru to jako nemocnou psychiku a absolutní hloupost. Změna přirození by se nemělo měnit jako názor. Teď jsem m, pak ž a to mě pak přestane bavit, tak jdu zas do m. Příjde mi to jako další věc padlá na hlavu a úplně zbytečná změna, nechápu proč na to lidi vůbec lezou 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 09:04:21
Ikona diskutujiciho
sipka

No pozor, změna pohlaví není totéž jako přirození. Když jdeš do ,,ženy“, vezmou ti kus kůže ze stehna a dají do ní nějaký balonek (topořivé tělísko se chirurgicky vyrobit nedá). Takže abys jako žena s pinďourem mohl mít styk, tak si tu kožní nohavicu našitou k podbřišku musíš první nafouknout. Pochopitelně z toho není žádné extra potěšení.
A když chceš jít na ,,ženu“, tak ti udělají díru do břicha, do ní ti nahrnou naruby bývalou předkožku a ze špičky udělají ,,klitoris“. Není to ale vagina, je to díra do břicha která neposkytuje potěšení, k ničemu neslouží, ani nemaže a nakonec to tihle lidi stejně dělají do zadku.
Klidně to můžeš vygooglit, existují od toho i fotky. Ty výsledky po operacích vypadají hrozně. Největší vtip pak je, že tihle lidi co prodělají kompletní přeměnu se dušují že jsou skutečný muž/skutečná žena, že na nich není nic co by tě mohlo překvapit – a veřejnost jim to žere, protože málokdo je až taková šťoura aby si dohledal podrobnosti – ale nakonec tam najdeš nohavicu na pumpičku, nebo zjizvenou suchou díru do břicha.

Změna pohlaví je jenom to, že bereš hormony (denně? odben? teď přesně nevím… pokud vynecháš, tělo se začne měnit zpátky!!) takže nejsi opačné pohlaví, ve skutečnosti jsi hormony nadupaná chiméra. Je to otřesné. Místo abychom léčili mozek ve kterém je problém ve vnímání sebe sama a přesně jak sám říkáš ve většine případů je tam obrovský komplex a sebenenávist, tak překopáváme tělo, které na to vůbec nemá kapacity a tváříme se že to tak je v pořádku a po skončení procedur je z toho člověka nové pohlaví, ve skutečnosti ale není. Celé je to o lhaní si do kapsy a předstírání že to je něco, co to ve skutečnosti není. Nikdo ti nedá skutečné druhé pohlaví, protože to prostě nejde.

Ikona diskutujiciho Kája 2020-07-28 11:45:30
Ikona diskutujiciho
sipka

A není ta psychická nepohoda způsobená především stereotypy o mužích a ženách?
Pak by chtělo jen bojovat proti předstudkům a hlavně dotyčného přesvědčit, že je naprosto v pořádku, aby se jako muž zajímal např. o líčení, aniž by to znamenalo, že je žena. Kdybych plnila všecha obecná očekávání od ženy, taky bych radši chtěla utéct do opačného pohlaví… 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 13:39:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Pusť si na youtube nějaká povídání transexuálů, nebo lidí co odstoupili od trans..jaksetomunadává a vrátili se zpět ke svému pohlaví. (všechno v angličtině a je tam toho fakt hodně, česky jsem nic nenašla) To vůbec není o předsudcích a o zájmech, oni mají hodně komplikované problémy v tom jak chápou sami sebe a své tělo. Nerozumí své sexuální identitě: neví co je přitahuje nebo kdo, nebo je nepřitahuje nikdo a nerozumí tomu. Mají také různé psychické nemoci na základě kterých jsou nevhodně vyhodnoceni/ i sami sebe nesprávně vyhodnotí a nesprávně se rozhodnou pro změnu pohlaví, ale pak zjistí že to vlastně není ono, že to nebyl ten problém co mají a vrací se zpátky. Poslechneš si pár takových příběhů a získáš docela dobrý obrázek o tom jací jsou to lidé a co je k tomu vede.

Mimochodem co je muž kterého zajímá líčení? – Normální heterosexuál tohle nedělá, v životě jsem žádného neviděla. Všechno to byli minimálně gayové.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-28 12:36:42
Ikona diskutujiciho
sipka

zjizvenou suchou díru do břicha, fakt? Myslel som že medicína pokročila a vedia spraviť niečo lepšie, že keď ho bdú cpať hormónmi že sa to tam nejak spraví to opačné pohlavie. Lebo kto by chcel takú zmenu akú popisuješ, jedine fakt nejaký chorý človek na hlavu…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 13:33:29
Ikona diskutujiciho
sipka

To vůbec nemá logiku, nemůžeš vyrobit orgány tím, že budeš brát hormony, orgány se tvoří v prenatálním období vývoje plodu. Žena má čípek – který vede do dělohy… to v životě nemáš šanci vyrobit, za druhé má bartholiniho žlázy a zatřetí skeneho žlázy. Nic z toho se nedá nahradit.

U transexuálky proto najdeš díru do břicha, která neplní žádnou funkci. Jestli zrovna nic nejíš, tak si to hoď do googlu, třeba pod heslem ,,male to female surgery“ ale varuju tě že to není hezké pokoukáníčko.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 13:48:10
Ikona diskutujiciho
sipka

tady máš něco k tomu. takhle vypadá ta pumpička kterou se nafukuje umělé pánské ,,přirození“… mazec:
http://irantreatments.com/wp-content/uploads/2020/01/mayo-600×478.jpg
https://i2.wp.com/finlaygames.com/wp-content/uploads/2019/05/AMS-700-MS-One-Cylinder.jpg?w=629&ssl=1

Ikona diskutujiciho adri 2020-07-28 15:17:51
Ikona diskutujiciho
sipka

podívala jsem se … a ne .. není to pěkný pohled, stránka na pumpičku nejde otevřít …
vlastně nejde ani pořádně zasimulovat prsa

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 15:36:19
Ikona diskutujiciho
sipka

asi protože to jsou dva odkazy pod sebou, asi jsi tam dala dvě url po sobě

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-28 16:00:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale existujú i skutočné ženy s penisom, neviem či ich tiež zaradiť pod trans… alebo kam, v angličtine je pre ne názov she…. (shválne to asi nebudem písať aby ste to radšej nehladali kto vie tak vie). Tak tam zrejme ide o vrodenú vadu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 16:15:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslíš shemale? – to je chlap co se převlíká za ženskou, nebo transexuál co si ho nenechal uříznout. To není žádná ,,přírodní“ vrozená vada. Neměj obavu.

Existuje ale chyba ve vývoji, kdy se někdy narodí dítě v pohlavím, které je nedokonale vyvinuto ,,deformováno“. Doktoři na to mají předpisy a pohlaví doupraví tak, aby vypadalo normálně. Podobně jako rozštěp nebo jiné výrůstky to pak v dospělosti není vidět. Většinou z toho jde poznat co to správně mělo být.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-28 21:16:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, lebo niektorí majú žensky vyzerajúce telá (i s prsiami) tak by človek ani neveril že je to chlap (samozrejme tie prsia budú väčšinou umelé a zle vyzerajúce ale niektorí ich majú malé a prirodzene vyzerajúce, proste vypadajú ako žena s malými prsiami /možno nahnané hormónmi alebo neviem/ takíto by v tom ženskom šampionáte kludne mohli byť a nikto by si nič nevšimol, teda jedine tak v sprchách)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 21:35:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Z příběhů transexuálů co přešli až v dospělém věku mají všichni silikony. Ty prsa se trochu udělají, uloží se tam nějaký tuk díky hormonálním dávkám, ale jsou to ploché lentilky, takže pak jdou ještě na plastiku. U těch co přešli v pubertě nebo před ní to už není tak jasné, jejich výpovědi nejsou ale podle dekoltu se zdá že se tam toho tuku uložilo víc, taky proto že to asi brali delší dobu. Je to matoucí. Je to jako zkoumat nový živočišný druh 😀
Za pár dnů tu bude člnek o Sereně Williams s rozborem jak poznat transexuála, tak si počteš. Chlapa jasně poznáš, když víš kam se máš dívat.

Ikona diskutujiciho martin martin 2020-07-28 07:36:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Fuj. Tihle lobotomové bohužel nemají žádnou soudnost.

Ikona diskutujiciho Kája 2020-07-28 08:03:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo. Snažíme se nediskriminovat ty, kteří se narodili do špatného těla, ale zároveň tím škodíme ostatním. To není dobré.
Otázkou ale je, jaké tady najít řešení? Poslat bývalé muže soutěžit proti mužům by bylo fért z hlediska tělesných dispozic, ale zase by se tam cítili špatně… Zbývá vyčlenit speciální kategorie pro bývalé muže a bývalé ženy, ale tam by byl zase nedostatek soutěžících.

Svět prostě řeší čím dál větší hlouposti. A čím víc jich řeší, tím menší je šance, že se něco vyřeší.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 08:55:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to jednoduché. Jsou dvě kategorie. Muži a ženy… pak je ještě paralympiáda pro postižené – tam by jim možná oddělení udělat mohli.
Pokud do základních dvou nespadáš, tak tam prostě nepůjdeš a budeš dělat něco jiného. Není to základní lidská potřeba a není žádný důvod dělat jim ústupky.

Celé toto je dělané záměrně, aby se destruovaly základní lidské hodnoty. To nemá s láskou a ohleduplností nic společného.

Ikona diskutujiciho Kája 2020-07-28 11:44:09
Ikona diskutujiciho
sipka

S tou paralympiádou je to zajímavá myšlenka!

Ikona diskutujiciho kuník 2020-07-28 08:07:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nějak nemůžu pobrat to, že Ti přeoperovaní chlapi, se po takovém „vítězství“ necítí až tak ultra nechutně trapně, že jim to nezabrání vůbec vylézt na stupně vítězů. Zřejmě je to nějaká kombinace vyšinutýho ega, změklýho mozku a výchova v rodině, kde máma byla přeoperovanej děda, táta byla máma přeoperovaná na bráchu, kterej spal se ségrou a měli spolu dítě, kterýmu v 5 letech dali na výběr, jaké že pohlaví to vlastně do života chce. Prostě….taková úplně normální a klasická eurorodina.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 08:53:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Taková vtipná věc ze zákulisí. Ten chlap s růžovou hlavou na posledním obrázku se identifikuje jako žena, MOŽNÁ bere hormony, ale pindíka si ufiknout nedal. A ten nedávno v jednom rozhovoru do médií řekl (když se ho ptali na to co je v článku) že pokud ho nějaká žena neumí porazit, je cituji ,,loser“.
😀 😀
Tenhle svět je parodie sám na sebe.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-28 10:59:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pred pár dňami na dedine som videl chlapa s prsiami. Bol to obyčajný dedinský dedo žiadna transka. Tlstý ale žiadny extrém, sú tlstejší a prsia nemajú. Neviem ako k tomu prišiel.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 13:40:26
Ikona diskutujiciho
sipka

možná pil moc piva, protože obsahuje fytoestrogeny, které u mužů způsobují přesně tohle

Ikona diskutujiciho NamurM 2020-07-28 12:03:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A vše to začlo tak nevinně – feminismem…. vypadallo to, že je to super pro Ženy, jen se to zvrtlo do homonisku, transhomismu a za chvilku se dočkáme zoohominismu a pedo a kdo ví čeho. Bůh Země musí být hooodně smutný, když to vidí. Ale co s tím?

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 14:40:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro NamurM: V podstatě máš pravdu, akorát feminismus a celé první hnutí za ženská práva byl jeden velký podvod už od úplného začátku. Bohužel ženy a i muži, kteří souhlasili se stejnými právy o tom neměli ani tušení. To je jako s EU. Taky salámová metoda. A to celý projekt začínal tak nevinně. Celé o tom hnutí za ženská práva a feminismu (a novém světovém řádu, čipování) najdete v tomto videu. Opravdu doporučuji shlédnout úplně celé. Je to jedno z nejlepších videí, které sem kdy viděl, protože je tam vše krásně vysvětleno za poměrně krátký čas. Aaron Russo ten rozhovor poskytl, protože věděl, že brzy umře na rakovinu. A o plánech na rušení hotovosti a následném očipování obyvatel věděl díky tomu, že se chvíli kamarádil přímo s Rockefellerem.

Aaron Russo & Alex Jones – rozhovor 2007 (cz tit.)

https://www.youtube.com/watch?v=Vv05BausEGs

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 15:28:42
Ikona diskutujiciho
sipka

No jistě. Žádná společenská změna se nikdy nestane, aniž by ji (j)elita 1. schválila 2. přímo podporovala a organizovala

Ikona diskutujiciho michal 2020-07-28 13:06:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechápu, jak někdo toto může vůbec podstoupit.
Občas si říkám, že taková stupidita snad nemůže být ani skutečná… Bohužel je toho čím dál víc. Všechno se odduševňuje, hudba, filmy, chování lidí vůči sobě… lidi se distancují vůči sobě, všechno je jen vzdálený…
Fakt mě děsí, že se všechno obrací úplně naruby, než by to mělo bejt. Hlavně mainstream.
Jsem moc rád že o tom mluvíš.
To ještě bude zajímavý, třeba bude cenzura (daleko víc) a nebude se o tom moct ani mluvit…

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 14:48:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky se děsím doby, že když budeš chtít dítě vychovávat ke slušným hodnotám a ono se ve škole třeba zasměje nějakému babo-chlapovi nebo někomu, kdo se bude zrovna cítit jako 42 pohlaví nebo se bude naše dítě hlásit k vlastenectví, odmítat Islám atd.), tak tě doma jako varování navštíví sociálka (v lepším případě) a nebo ti to dítě (v horším případě) rovnou ze školy odvezou (a tím odeberou) jako se to už nyní děje v Norsku úřadem Barnevernet. Mimochodem Barnevernet je pouze testovací projekt globalistů…ti to dělají vždy. Něco si otestují v nějaké z Evropských zemí a pokud se to vydaří a odpor obyvatelstva nebude téměř žádný nebo akceptovatelný, tak to přesunou do všech zemí Evropy. Už teď mám hrůzu z toho, že z tzv. Norských fondů plynou obrovské finanční toky. A zadarmo to není!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 15:27:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to téměř nereálné. Musel by ses první odstěhovat někam, kde není povinné očkování. Do jeho 18ti let totiž fakticky patří státu a není tvoje, maximálně bude po dosažení plnoletosti svoje.
Dítě vzdělávat doma. Nekoupit mu mobil min. do jeho 12-15ti let, nebo než si na něho samo vydělá a koupí si za svoje. Žádná televize doma… jenomže co z toho?
Dítě budeš mít slušné, dobře vychované, klidné, zdravé a hodné v tom lepším případě. V tom horším případě bude nešťastné a naštvané, protože svět tam venku bude barevný, lákavý a vulgární. Všichni budou mít a znát věci, které to dítě mít a znát nebude.
A ty budeš působit jako rodič uzurpátor co ho izoluje od skutečného světa tam venku a nechce mu ty věci dopřát. Až doroste, dá ti to sežrat a podnikne vzpouru kdy udělá všechno co jsi mu zakazoval. Jenom aby se odlišil a ukázal ti jak je matrix v pohodě – ale než přijde na to kde je pravda, může být už pro něho pozdě.
Ve chvíli kdy se setká s vnějším matrixem a zjistí jací jsou lidi, má takové dítě na výběr dvě věci. Buď se nechá zmagořit, skazit a padne do chapadel matrixu, nebo zůstane prosté a věrné tomu co jsi ho naučil. Tím se odsoudí k životu v ústranní.
A to ještě bereme v úvahu dnešní dobu. Co bude za 10-20 let. Takovému dítěti úplně ujede vlak a bude mít velký problém se v moderním matrixu uchytit a uplatnit. Společnost se radikálně zhoršuje, rok od roku je to pořád horší. Do toho bordelu bys chtěl přivádět děti, aby to musely snášet?
Ne. Generace Z je už teď plná dětí s duševními poruchami, mají deprese, trpí izolací, nedostatkem pozornosti a stimulů ze skutečného života. Musí přijít radikální změna, která tady udělá pořádek. Dnešní děti jsou nešťastné, opuštěné, na internetu je okupují onanisti a úchylové. To není dobrý svět pro rodinu.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-07-28 18:15:53
Ikona diskutujiciho
sipka

alue vychova dítěte není zas tak složítá nemusíme mu zakazovat mobily a počítače a to očkování prej se to dá obejít nechte ho at si pěkně v metrixu hoví až mu bude 6 let a bude mít trochu rozum a názor řeknite mu jednu věc že jeho myšlenky postupně utvářejí jeho realitu že může mít postupně co chce vysvětli mu jeden z vesmírných zákonu ja sem to tehdy vysvětlil svému bratrancovi a ten se do toho uplně zažral bude mít nad čím dlouhou dobu dumat nebylo by špatný kdyby ovládal realitu počkám a uvídím a uviděl a docela dost brzo nasledujicí týden přijel opět a říká mi pavliku pavliku ono to funguje ja sem myslel na to že učitelka nepřijde do školy a ona pak nepřišla je nemocná jak sem ti říkal že to funguje všechno se ti splní při další nastěvě mi řekl že si představoval že až prijde táta přinese bombony a on mu je přines pak si troufal na těžší a těžší věci jednou si vyfantaziroval že bouchne do školy blesk což se taky stalo ted si de za svým nic mu nechybí po něčem neprahne proste si pomyslí pak je trpělivej a čeká at se jedna o kolo nebo jiné drobnosti takhle se na to musí ukázat mu že má neomezené možnosti

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 19:02:02
Ikona diskutujiciho
sipka

To je věc: ,,prej se to dá obejít“.. zeptej se někoho, kdo v ČR docílil zcela nezaočkovaného dítěte, jaká to byla anabáze a kolik let se pral. Poslechneš si neuvěřitelnou story. To není jakože jednou tam doneseš jeden papír staženej z internetu co jenom podepíšeš a je to hotovo, jdeme se koupat. nene…

Ikona diskutujiciho michal 2020-07-28 22:03:59
Ikona diskutujiciho
sipka

To že si na něj vydělá je ale dobrý 😂 problém je ta další část… Otázka je, na kolik se člověk nechá stáhnout a na kolik se projeví jeho dobrej charakter. Právě v tom, že to mají všichni, tak to musím taky mít, v tom je největší problém. Vidím to sám na sobě, taky jsem závislák na mobilu… Snažím se s tím nějak bojovat, ale když je třeba večer a není moc co dělat, není to jednoduchý 😀
Asi vidím jako rozumný pouštět to dítě normálně ven, a současně ho vést k nějakým hodnotám. Jako bejt dobrej rodič, to je úloha… Když nad tím přemýšlím tak se docela klepu, protože to je snad ta nejdůležitější věc.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 08:11:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Problém je, že už teď se bez mobilu nepřihlásíš ani do banky. Přes mobil se platí, kupují jízdenky, dvoufázově ověřuje.
Jak to bude za deset let? To už dítě nepustí bez mobilu ani dveřma protože nebude identifikované? K tomu nesmí dojít.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 14:29:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, všechny tvé komentáře pod článkem jsou naprosto perfektní. Vše krásně a logicky vysvětleno. Jde vidět, že o tomto tématu víš docela hodně. Toto je asi jediné téma, o které sem se více do hloubky nezajímal právě proto, že mi to přišlo tak moc odporné a zvrácené.

A pod tvou větu: Celé toto je dělané záměrně, aby se destruovaly základní lidské hodnoty. To nemá s láskou a ohleduplností nic společného.

Bych se ihned podepsal! Bohužel (jak většina z nás ví) toto je pouze jeden dílek puzzlí, který má totálně rozložit naší společnost a zejména bílou rasu, protože ta je pro nový světový řád nejvíce nebezpečná. A proč to všechno? Protože rozloženou (morálně, sociálně, ekonomicky) společnost lze jednoduše ovládat. Oproti tomu silnou (morálně, sociálně) a vzdělanou společnost, která se hlásí k tradičním hodnotám a zná dobře svojí historii, tak takovou společnost už tak jednoduše ovládat nejde.

Serena Wiliams je taky předělaný chlap a nikdo o tom nechce mluvit. Pak tady máme 56..nebo už snad přes 80 (každým rokem jich přibývá) pohlaví. UNI sprchy a záchody, takže pokud se někdo cítí jako muž, tak se může jít převlékat do ženských šaten a jít do ženských sprch. Ženy si na toto stěžovali…marně. Je to poměrně nedávná kauza. A milion dalších věcí, které mají naši společnost úplně rozložit.

Ikona diskutujiciho NamurM 2020-07-28 15:33:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Robin: proto jsem o tom feminismu psal…

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 17:51:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No prozatím se ještě dá třeba uplatit lékař. Horší už pak bude, když to budou mít tak ošetřené, že si žádný doktor nedovolí vzít úplatek s tím, že očkování proběhlo, protože mu za to bude hrozit pokuta, odebrání licence a vězení. Dnes mu za to taky hrozí možná totožné věci, ale ještě naštěstí nefunguje systém, který by odhalil každý případ.

Zdá se mi Alue, že to vidíš až moc pesimisticky. A pokud to myslíš skutečně vážně, že nechceš mít rodinu, respektive děti, protože toto není dobrý svět pro rodinu, tak musím říct (i když s tím nebudeš souhlasit nebo se možná urazíš, ale snad ne), že matrix tě v tomto konkrétním bodě taky dostal. Vždyť to je jazyk globalistů usilujících o NWO….myslím důvody ve stylu: toto není dobrý svět pro rodinu nebo teď na děti/rodinu není vhodná doba..protože je špatná finanční situace atd atd…

Já myslím, že Česko, Slovensko, Polsko, Madarsko a další východní státy v čele s Ruskem (možná snad i Itálie) ještě mají šanci na záchranu. A když už si zmínila..co bude až za 10-20 let, tak ti doporučuji knihy a přednášky od Petra Hampla. On mimo jiné zmínil i to, že nezáleží na těch budoucích mladých generacích, protože budoucnost Evropy (nejen té západní) se bude rozhodovat do cca 20 let a v České republice o naší budoucnosti budou rozhodovat starší generace v čele s důchodci, ne ty budoucí mladé a zpracované generace. A já s ním souhlasím.

Takže já to v tomto ohledu nevidím tak černě a moc se těším až najdu tu pravou, budu mít děti a založím rodinu. Mám představu, jak děti vychovávat tak, aby nebyly příliš odstrčené (např tím, že jim vše až moc budu zakazovat) a tím považovány za divné (a bez kamarádů nebo schopnosti se začlenit do kolektivu), ale ani naopak, aby nebyly příliš zpracované. A spousty rodičů a matek berou věci do svých rukou a zakládají tady například v ČR soukromé školky atd. V jednotě je síla. I já mám do budoucna nachystán jeden projekt, který bude zaručovat, že si žádná neziskovka, která by chtěla dětem vymývat mozečky, nedovolí do některých škol ani vkročit, ale ještě pro ten projekt nenazrál čas.

A upřímně…ano, i do tohoto bordelu chci přivést děti. Já si tím bordelem taky prošel a chapadla matrixu (systému) mě dostaly na dlouhou dobu, ale probudil sem se, a to i přesto, že moji rodiče probuzení nebyli. A pokud má dítě tzv. probuzené rodiče, tak se nemusí obávat. A i přesto všechno si projde mnoha zkouškami. Každou duši to posiluje do budoucna. Já měl hodně těžký život a jen díky tomu sem takový, jaký jsem a jsem za to zpětně rád i když sem trpěl v mnoha ohledech hodně a dodnes z toho mám určité následky. Všechno zlé je k něčemu dobré. Viděl sem okolo sebe spousty lidí, kteří měli krásný jednoduchý život a pak je potká v životě první větší problém a už skončí na tři měsíce na práškách nebo se úplně zhroutí, takže i ten hnusný svět a bordel lze brát z tohoto pohledu i zčásti pozitivně.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 18:52:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenom uvažuju střízlivě, skládám si obrázek z toho co vidím. Možná tě to překvapí, ale právě děti jsou cesty, kterými na tebe matrix nejlíp může. Doteď tě ničím vydírat nemohl, pokud nemáš dluhy a neplatíš hypotéku. Ale pokud máš caparta který defacto patří státu, tak tě můžou manipulovat všemožnými způsoby. To že ti ho nevezmou do školky a budeš roky bojovat s doktory je jenom malá špička ledovce. Necháš se zatáhnout do toho soukolí ani nevíš jak. Protože budeš unavenej a budeš muset do práce. Nedejbože aby malej neměl nějakou nemoc, to se povezeš hned. A pokud ne, budeš bojovat a bojovat. Proti systému, proti farmamafii, proti státu, pak dokonce proti vlastnímu dítěti až ti to začne vyčítat že ho izoluješ od toho světa kde je všechno barevné, svítivé a okamžitě dostupné. Je to vstupenka, možná tohle pochopíš až to zažiješ.
Co já plánuju nebo neplánuju ve svém soukromém životě nechávám úplně stranou, to na internet nepatří, to je moje věc. Mluvím obecně o tom co vidím kolem. Je mi dnešních dětí upřímně líto, když je vidím jak ráno ťapou do školy, napadá mě jenom upřímnou soustrast. Protože vím, jak jsem tam strašně trpěla já.

Ikona diskutujiciho varvara 2020-08-05 21:25:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Robin,

máš správny prístup – až Tvoje deti Ťa mnohému naučia – vychutnávaj si s nimi každú chvíľočku – skutočne dospievame až rodičovstvom … a ver, že to je úloha, ktorá každého preverí po všetkých stránkach.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 21:07:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To mě nepřekvapuje. Dluhy nemám, hypotéku neplatím, ale samozřejmě vím, že když má člověk děti, tak je mnohem více vydíratelný a matrix na něj nejlépe může.

Školský systém je samozřejmě nastaven na zpracování dětí, to víme oba. Jde to vidět i na tom, že ten nejúžasnější a nejzvědavější tvor na světě (malé dítě), kterého všechno zajímá a má každý den milion různých zvídavých otázek…je už ve druhé nebo třetí třídě základní školy totálně otráven/udusán. Jedno z řešení v tomto případě jsou právě ty soukromé školky a soukromé školy. Sice se to státu vůbec nelíbí, ale nějaké procento soukromých zařízení povolit každý rok prostě vždy musí. Zatím dělají jen to, že poskytují akreditaci místo 100 %, jen cca 40 % žádostí soukromých zařízení každý rok. Stížnosti na to jsou…ministři se vymlouvají, že nesplňují podmínky, ale důvody jsou jiné. A není to jen pro bohaté…zas tolik peněz to nestojí. Při nejhorším i ty státní zařízení, ale v tom případě dítě vychovávat i doma, vysvětlovat mu spoustu věcí doma (jako se to dělalo za socialismu/komunismu), a především se zajímat, co vše tomu dítěti ve škole říkají a když se rodičům něco nelíbí, tak se spojit s ostatními rodiči a hezky si na vedení školy došlápnout. Systém sice ředitele bude chránit všemi možnými způsoby, ale když rodiče jednají v jednotě, tak mají slušné možnosti, jak se bránit a dosáhnout svého. Taky si nemyslím, že v ČR děti patří ze 100 % státu. To platí možná v Norsku, ale v ČR naštěstí ještě pořád ne.

Já mám kolem sebe dost přátel a známých, kteří jsou probuzení a mají už děti různého věku a jdou více nebo méně proti systému (nejen v oblasti očkování, ale i v oblasti školství a medicíny) a jsou více méně v pohodě. Kde je vůle, tam je cesta. Nebo taky: Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-28 21:36:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak… mohla bych ještě přidat do placu zkušenosti rodičů kterým dítě onemocnělo a musí souhlasit s léčbou která dítě zabíjí protože doktoři vydírají sociálkou – to k tomu že dítě státu úplně nepatří.. patří. Tvoje práva jsou omezená, nejsou kompletní. Ale to nejsou po celý náš život, takže vlastně nic nového.

Jinak je to skutečně tak že lidi co děti chtějí si je prostě udělají (nebo spíš ups hele tak si to necháme no) a neřeší do čeho je přivedou a co budou muset překonat. Střízlivě a logicky se nad tím dá tudíž zamýšlet jen z obecného hlediska, protože rodina není moc otázka logiky, je to věc citu, nebo živočišného pudu. Kdo dostal hormonový diktát tohle neřeší, nepřemýšlí nad tím a může klidně otočit úplně naopak, i když by předtím přísahal že on ne, že on nikdy… Dokonce je zajímavé, že kdo je pod hormonovým diktátem, toho už najednou nezajímá ani to, že se u toho může roztrhnout až po konečník, dostat kýlu, nebo umřít. Chce dítě, bude mít dítě.

Lidi jsou v zásadě hodně zajímaví.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 21:19:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Poslední dodatek: Se vší úctou a respektem k tobě Alue (a tvojí práci nejen na tomto webu) i když tě osobně neznám, tak si dovoluji tvrdit, že NĚKDE V HLOUBI DUŠE SEŠ DALEKO VĚTŠÍ OPTIMISTA než se v těch komentářích prezentuješ, protože to bys ani neprovozovala tento web, protože by si nad tím prostě zlomila hůl a řekla, že to nemá smysl a že je všechno v prrrr……

Jenže ty ten web provozuješ, píšeš skvělé články, probudila si díky tomu za ty roky už tisíce, možná desetitisíce lidí (za to velké díky), takže seš podle mě daleko větší optimistka, než si myslíš nebo než se v těch komentářích prezentuješ 🙂

Ikona diskutujiciho hanka 2020-07-29 08:01:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím! Ono to jinak nejde, kdyby člověk neměl optimismus a naději tak tady nedělá nic a nemusel se ani narodit….víra je hrozně důležitá i když situace vypadá beznadějně. Taky mě to tady často štve ale víru si musím udržet za každou cenu. Jinak to nemá smysl, bezduchých lidí je tady už dost, nemá cenu rozšiřovat jejich řady.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-28 22:38:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V oblasti medicíny (nechci upřesňovat) se částečně pohybuji už asi 6 let a můžu 100 % říct, že s léčbou rodiče rozhodně nemusí souhlasit. Doktoři si taky v dnešní době myslí, že můžou všechno, protože jejich EGO je obrovské. Neznám obor, kde by bylo takové vysoké procento tak namyšlených, sebestředných a vysoce arogantních lidí. Ono, když o nich běží v televizi desítky seriálů, kde z nich dělají doslova bohy, tak se není ani čemu divit, jak jim to pak stoupne do hlavy. Smutné. A i kdyby ta sociálka přišla, tak prostě neudělá nic, protože neexistuje zákon, který by rodičům nařizoval souhlas s léčbou dítěte. Prostě neexistuje, takže si lékaři i sociálka můžou jít nas…. Možná kdyby se ti dotyční obrátili na právníka, tak by to zjistili taky a rovnou by mohli (a to minimálně) podat trestní oznámení na konkrétní doktory za vydírání/vyhrožování. Dále přes právníka stížnost na lékařkou komoru a mnoho dalších kroků. Medicína je jedno z mnoha odvětví, ve kterém se (pracovně, ale nechci upřesňovat) pohybuji, takže vím, o čem mluvím. Jenže bohužel značná část lidí je neznalá zákonů, a tak si nechají sr…t na hlavu od kde koho.

K větě: nebo spíš ups hele tak si to necháme no……..to trochu vyznívá, jak kdyby to měl být v dnešní době standart. Naštěstí velká většina dětí je normálně plánovaných. A ten druhý odstavec doslova vyznívá, jak kdyby touha po dítěti a po zachování rodu, bylo něco špatného. Bohužel i takovéto myšlení/přístup je jedna z příčin, proč bílá rasa úplně vymírá. Na světě je přes 7 miliard lidí a bílých je jen 400 milionů a rapidně nás každým rokem ubývá a pokud se něco nezmění, tak vymřeme za pár stovek let úplně. Všechny Evropské země mají pod 1,5 dítěte na jednu ženu. Pro alespoň zachování rodu je potřeba minimálně 2,1. To nesplňuje ani jedna země EU. Zato Arabské a Africké země, tak tam se s prominutím množí jako králici.

Ano, těhotenství je i v dnešní době pořád riziko a může se žena při porodu roztrhnout až po konečník, dostat kýlu nebo dokonce umřít, ale takové myšlení pak můžeme aplikovat na dalších milion věcí. Například ani nejezdit raději autem, protože to do nás přece může napálit protijedoucí auto a taky můžeme umřít nebo být doživotní mrzák. Nebo téměř nevycházet z domu, protože nás může někdo přepadnout, okrást, zabít, znásilnit, srazit auto a nevím co ještě. Holt všechno bohužel nese nějaké riziko, a to i to těhotenství, respektive porod.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 08:14:37
Ikona diskutujiciho
sipka

V reálu nemocniční vydirání nad umírajícím pacientem není taková sranda, hlavně když jsi rodič a bojíš se. Nebo když sám umíráš.
V tom komentáři není nic o tom že by to bylo špatné. Je to normální. To už sis dosadil sám.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-07-28 22:54:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue ja to ted vemu ještě hlouběji tenhle metrix je takzvaný hotel země ty duše sem vstupují dobrovolně každa duše takže by ses nemusela vinit jakým těžkým situacím bys ho vystavila on všechno před tím odsouhlasil a stebou by měl vysokou šanci v této hře uspět vy ostatní lidé dete proti metrixu přímo to je chyba pak si vás metrix všimne zaměří se na vás a bude chtít likvidovat musite na něj utočit nenápadně musíte se do metrixu infiltrovat a hledat jeho slabiny a že jich má hodně někdo se zajimá o politiku tak mu řeknete o spiknutích proti lidstvu někdo o vesmír tak mu řeknete o ufo kdo jsou atd metrix je ve skutečnosti hodně zranitelný takhle vytáhnete kupu lidi z metrixu a metrix si vas nevšimne dokonaly že pak máte spokojeny život metrix vás neotravuje a přitom z něj taháte lidi

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 08:08:51
Ikona diskutujiciho
sipka

V matrixu, v hydře, jsi ty kdo je ten zranitelný, hydra ne. Té se musí sekat hlavy odshora, ne odspoda. To by teď měl dělat Putin s Trumpem.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-29 11:55:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Pavle, souhlasím s tebou s tou infiltrací a nenápadným vytahováním jiných lidí z matrixu. Já to tak dělal a dělám v podstatě taky, akorát já toho udělal proti matrixu už trochu více a chvilku i spolupracoval s lidmi, kteří šli proti Matrixu fakt hodně a veřejně, takže už si mě taky všimli. Ale pak sem se zase stáhl, ale i tak sem si jistý, že už zůstanu navždy v jejich hledáčku. Jinak já myslím, že je hydru důležité ničit nejen seshora (např. ten Putin a Trump), tak i zespoda obyčejným lidem. Prostě ze všech stran. Dnes třeba jaderné mocnosti taky pořád vyvíjí kromě jaderných raket i tanky, stíhačky, lodě, biologické zbraně atd. A taky si člověk říká…proč? Vždyť májí rakety a jaderné hlavice a nikdo si na ně přece nedovolí, tak proč vyvíjet (a utrácet peníze za) nějaké stíhačky, tanky loďě……no, prostě pro jistotu, aby nepřítele ničili ze všech stran, kdyby plán A (rakety s jadernými hlavicemi) nevyšel/selhal. A na Putina taky zrovna spoléhat nelze…je u moci 20 let a nebyl schopen nastavit systém řízení tak, aby mohl odejít a vše fungovalo dál. Proto taky teď změnil ústavu, aby mohl znova kandidovat. A když ten systém řízení (aby to fungovalo i bez něj) nebyl schopný nastavit za 20 let, tak to nestihne ani za dalších 5 let. Celá Ruská duma a všechny úřady jsou prolezlé vlastizrádnými korupčníky, kteří se nemohou dočkat dne až Putin odejde, aby mohli zase konečně začít pořádně krást ve velkým a prodávat (nejen) Ruské nerostné bohatství západu. A Trump byl sice v mnohem těžší pozici než Putin, ale taky toho udělal málo. A navíc se zbavil skvělých chytrých a vlasteneckých lidí jako byl např. Michael Flynn a Steve Bannon a dosadil místo nich válečné jestřáby a další lidi a teď se diví, že jsou všichni proti němu, a to i z jeho nejbližšího okolí.

Ohledně té duše…že se rodič nemusí vinit, jakým těžkým situacím své děti vystaví….s tebou taky Pavle souhlasím…akorát ono záleží jestli na to (duši/minulé životy/reinkarnaci) člověk věří….já třeba ano a hodně čerpám od tzv. spícího proroka jménem Edgar Cayce. Toho považuji za většího proroka než Nostradama a Sibylu dohromady. A ten právě taky říkal, že všechny útrapy si duše předem zvolí sama. Dokonce, že si duše předem vybere i těžkou nemoc nebo se dokonce dobrovolně narodí do postiženého těla, protože touto zkušeností duchovně vyroste mnohem více než v běžném zdravém těle. A říkal i docela logickou věc, že všichni vlastně naplňují svůj osud do puntíku, protože podvědomí (duše) je mnohem silnější než vědomí (mozek). A že svůj osud měníme jen tehdy, když jdeme vyloženě sami proti sobě. Což prý udělá jen velmi málo procent lidí.

Akorát ta síla/tlak/množství útoků (nejen) na naše zdraví farma-mafií je už tak velké, že si mnohdy říkám, že už možná teď byly narušeny zákony duše/vesmíru atd., protože když už dnes téměř neexistuje člověk, který by neměl nějakou nemoc či zdravotní problémy už ve středním věku, tak to mi nepřijde úplně normální a jako volba duše. Na druhou stranu i tímto lidstvo roste a duchovně se vyvíjí. Já se probudil z matrixu kdysi taky jen díky zdravotním problémům. A až (pokud) budeme mít čip v ruce, kterými budou ovládat i naše myšlení, tak to už je doslova vězení pro duši, a to už asi nebude svobodná volba duše.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 12:07:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Pravděpodobně k čipování už nedojde – i když ten směr nabíráme, to je pravda. A kdo nosí mobil, ten už očipovaný je, takže pro něho žádná novinka.
Krach měny je nevyhnutelný, otázka není jestli, ale KDY.
Viděli jste vývoj ceny drahých kovů? Takto přesně to má vypadat těsně před pádem.
https://www.kurzy.cz/komodity/stribro-graf-vyvoje-ceny/
Kdo nakoupil kovy, je v tuto chvíli vysmátej. Kdo zahálel, ať si koupí aspoň potraviny.
A tento krach bude součástí velkých změn, které nás čekají. Nebude to příjemné, bude tady bordel a chaos. Spoustu lidí z toho klepne. Ale lidstvo to potřebuje, aby nabralo nový směr.
A hlavně je tu proroctví indigové dívenky, která jasně řekla, že příchod zlatého věku je za dveřmi, ale nesmí říct datum. Bohužel musí dodržovat pravidla matrixu jako všichni ostatní. Velice by mě to zajímalo kdy, protože na takovou věc člověk nikdy nemůže být dostatečně připraven. Předpokládám, že nás to všechny zaskočí naprosto nepřipravené podle Murphyho zákonů schválnosti.

Ikona diskutujiciho rudo 2020-07-29 09:39:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

neciti sa trapne chlap, ktory vyhra nad zenami?

otazka nepochopili usporiadanie vesmiru.

necitil sa trapne Lance nadopovany az po usi ked vyhral 7x TdF?
necitil sa trapne Carl Lewis, ked vyhraval OH? a ked dokonca donutil aby za dopink diskvalifikovali Bena Johnsona, ktory ho nadopovaneho porazil, leby od vyvoleny systemom dostal zlatu medajlu?

drviva vacsina medajli a rekordov v sporte je dopinkova. citia sa trapne?

citit sa trapne vyzaduje existenciu vedomi a svedomia

a to NE-ludia nemaju, su to bezduche nemoralne tvory, TVARY

nemozme ich posudzovat podla nasich ludskych kriterii a nemozme ich pochopit s nasou ludskou moralkou

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 10:12:59
Ikona diskutujiciho
sipka

pro ně jsou asi chechtáky dostatečná záplata na jejich teoretický zbytek svědomí a sebeúcty

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-29 11:00:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak, od takových zdegenerovaných individuí nemůžeš očekávat běžné pocity normálních lidí, jakými jsou třeba slušnost nebo to, že by se cítili trapně.

Ikona diskutujiciho romča 2020-07-29 14:50:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, možno je to rokmi čo chodím na tvoje stránky, ale každý jeden tvoj komentár v tejto diskusii je ako keby si mi to „z papule vytáhla“ … Mám také nutkanie si tieto tvoje komentáre vytlačiť, spraviť aspoň stovku kópií a každý kto bude mať na mňa a môj život blbé otázky bude mať zrazu povinné čítanie. Ale samozrejme to nespravím lebo viem, že drvivá väčšina by to nepochopila.
Čo sa týka tých preoperovaných indivíduí ((práve teraz ma gramatici odsúdili na doživotie)), je to fakt hnus. Pridám sa ku komentárom vyššie s tým, že nechápem ako toto môže niekto podstúpiť dobrovolne…

Ikona diskutujiciho Thaj 2020-07-29 19:33:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Muži v Thajsku jsou často ženy, ani o tom nevíte. Proč to dělají a o co jim jde?
Už jste o nich jistě slyšeli. Takzvaní „ladyboyové“ (z anglického lady-žena, boy-chlapec) jsou v Thajském království celkem běžní a mnohdy je nedokážete od žen na první pohled rozlišit. Co je ale k tomu vede a proč zrovna tady?

https://magazin.cz/cestovani/12223-muzi-v-thajsku-jsou-casto-zeny-ani-o-tom-nevite-proc-to-delaji-a-o-co-jim-jde

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-29 20:42:01
Ikona diskutujiciho
sipka

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/278/427/13d.jpg
😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-29 20:48:30
Ikona diskutujiciho
sipka

:DDD

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-30 07:20:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Pre zaujímavosť – tu na konci článku je test, či viete rozpoznať ženu od „ladyboy“. Môj výsledok 8/10
https://promuze.blesk.cz/ladyboy-transsexual-thajsko-test

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 08:20:10
Ikona diskutujiciho
sipka

mám 8/10 .. na dvou fotkách nešlo vyhodnotit podle úhlu pohledu poměr pasu k bokům a ramena podle hlavy

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-30 11:59:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky mi vyšlo 8 z 10 😀 , ale přišli mi odporní všichni..většinou fotky z ulic…na ně bych nevlezl ani v ochranném obleku, fuuuuj

Jinak rodilí Thajci je prý poznají s jistotou okamžitě a hlas prozradí taky prý skoro vždy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 12:10:09
Ikona diskutujiciho
sipka

No tak když je někdo schopný tohle nosit a takhle se fotit, je jasné, že moc úroveň mít nebude a v hlavě mu hučí ozvěna. Koho by to taky přitahovalo… jenom někoho, kdo je stejně dutej.

Ikona diskutujiciho NamurM 2020-07-30 13:45:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jeden světaznalej známej mi říkal, že se poznají lehce. Kouknout na boty, jejich velikost. To nepřeoperují. 😉

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 15:12:12
Ikona diskutujiciho
sipka

ha… můj kamarád má stejnou velikost bot jako já. A nejsem shemale. 😀
Tím bych se moc neřídila.

Ikona diskutujiciho NamuM 2020-07-30 17:49:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale ty nejsi Thajka. Jsem reagoval na Thajskyce 😊😉 ha 😊

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 17:56:22
Ikona diskutujiciho
sipka

aji Thajka může být vysoká s plochýma nohama přece 😀

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-07-30 19:59:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

koukam že se to nakouslo že pry asi padne měna ale mohu vás že toto není v plánu plán se ubíra směrem a to je postupný přechod na kvantový finanční systém který nám byl zapujčen mimozemštany nebude nabourat funguje podle zákonu vesmíru kontroluje transakce rozpozna každou transakci a její učel takže tu máme nulovou kriminalitu prechod proběhne postupně všechno bude fungovat normalně lidi nic nepocití žádné hororové scenáře ohledně kolapsu bank pádu měn nás nečekají z mnoha důvodu Q nechce aby byl v ulicích chaos a totalní rabovaní banky budou v tichosti znárodněni a ve všechny povině budou muset přijmout kvantový systém všechno bude v klidu jen se nebojte vše jede podle plánu budte klidní a další důvod proc měna nepadne je ža kabala by přišla o zbytek své moci a aliance nechce chaos pád měny je nulová šance všechno jen přejde na kvantový systém jen si vyberte prachy z bank během prechodu budou asi na 14 dni zavřene-))

Ikona diskutujiciho virgisteele 2020-07-30 20:32:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z väčšiny komentov mi vyplýva, že v skutočnosti nepoznáte skutočného Trans človeka. Poznáte len výplod chorej doby a to sú ľudia, ktorý sa v kostýmoch zvierat alebo opačného pohlavia zúčastňujú všelijakých odporných prajdov, kde vidíte len odporné kreatúry, ktoré si z tohoto utrpenia spravili biznis.
Ale to nie sme skutočne my, ak prejdeme tranzíciou a operáciou, aspoň sa priblížime , k tomu ako by sme mali byť a žiť. Nie je to žiadny rozmar ale skutočne silný súboj duše a tela.
Veľmi sa bojím, že tento príspevok bude znieť arogantne, ale inak to neviem napísať, tak dúfam, že nikto z dikutujúcich sa nebude hnevať.

Ikona diskutujiciho varvara 2020-08-05 22:04:23
Ikona diskutujiciho
sipka

virgisteele,

Tvoje DNK je určujúce kto si – ako ho chceš zmeniť?!? Ďalšie slová o diskutovanom – v súčasnom stave – nemáš nikdy šancu pobrať – bral by si to sťa urážku – problém máš v hlave a srdci, ak si človekom – nie v slipoch, či gaťkách.

Pravdou je, že mnohí ste poškodení práve tým, čím boli zamorené vaše matky pred počatím, počas tehotenstva, následne vašim „očkovaním“, „liekmi“, „vodou“, „vzduchom“, p-otravinami, zlou výchovou, „školský“ systém sa tiež na vás podpísal, ako aj výber skupín v ktorých je vám tak dobre, o tzv. „kultúre“ už dávno nie je možné uvažovať ani v úvodzovkách – niečo mi však vraví, že si len troll …

Bola tu diskutovaná problematika obojpohlavnosti, kedy sú u dieťaťa vyvinuté oba orgány (vnútorné aj vonkajšie) – v tom prípade sa v minulosti riadili práve DNK a orgány navyše odstránili – vždy sa trafili a takí človekovia žili šťastný aj partnerský život.

Ikona diskutujiciho Anna 2020-07-30 22:44:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, par let jsem na tvych strankach nebyla, takze jsem nemohla pozorovat nejaky tvuj nazorovy vyvoj a ale poslednich par tydnu jsem obcas zajdu a toto neni prvni z techto clanku co tu po te dlouhe dobe vidim.
Pamatuju si (nevim s jakou presnosti) ze jednou si o trans lidech psala ze to neni uplne spravne, neco o potratech a dusich a ze se ta duse dostane do spatneho tela? ale ze je respektujes za to ze stejne jsou sami s sebou protoze to musi byt hrozne tezke. Zajimalo by me, kdy se to tady tak zvrhlo. Davaji ti tyto clanky hodne kliku a hodne penez z reklamy?
Nerikam ze v teto konkretni problematice stojim na opacne strane jako vy vsichni tady, je to komplikovane, ale zivi to tady uplne pudu pro osklive hejty, cimz se to vse nasobi. I jestli to je dusevni nemoc, ten clovek si zaslouzi pokud ne lasku tak alespon ignor. A ne se bat na ulici o svuj zivot protoze protitrans skupinky se radikalizuji presne v takovyhle diskuzich

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-31 07:24:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady ale nikdo nehejtuje. Bavíme se věcně o celosvětovém problému.
Říkat pravdu není projev nenávisti.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-01 04:55:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že hejty vypadají trochu jinak. Vyjádření svého názoru (i když s ním třeba nemusíš souhlasit) ještě není hejt.

Pokud se tady má někdo bát na ulici o svůj život nějakých skupinek, tak to bychom se měli bát my normální heterosexuální spíše extrémních levičáckých skupin typu Antifa apod, která např. ve Španělsku zabila člověka jenom za to, že měl kšandy v národních vlasteneckých barvách. Extrémní levice je na vzestupu oproti extrémní pravici a dnes je nejvíce útočeno právě na bílé heterosexuální muže (samozřejmě i ženy, ale na muže o dost více), takže nějaká trans osoba se o svůj život na ulici ani jinde, fakt bát nemusí. Každý dnes ví, že 90 procent mainstreamových médií i celá justice jsou na straně menšin a když by někdo na ulici zmlátil nějakou trans osobu..nebo nedej bože zabil, tak ho média zaživa ugrilují a dostal by nejvyšší možný trest.

Jinak lidi by v komentářích byli třeba i mírnější, ale když už se to tak zvrhává, že holky/ženy musí soutěžit proti mužům, protože ti se údajně cítí jako ženy, tak to lidem (normálně smýšlejícím) samozřejmě bude vadit. A všichni se bojí něco říct, aby je chudáčky neurazili nebo aby nebyli obviněni z homofobie. Kde jsou Anno ti zbylí trans a celá LGBT komunita, aby odsoudila to, že přeoperovaní muži soutěží s ženami? Mají dnes obrovský vliv, takže kdyby chtěli, tak jsou úplně s klidem schopni podpořit (a následně zařídit) zákaz přeoperovaných mužů soutěžit proti ženám, ale neudělají proti tomu nic, takže ONI SI TU NENÁVIST K NIM ZPŮSOBUJÍ SAMI.

Ikona diskutujiciho varvara 2020-08-05 22:15:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Robine,

ale oni nie sú ani preoperovaní – dokonca žijú sťa „lesby“ s inými ženami, s ktorými plodia a vychovávajú deti … a ryžujú po všetkých stránkach.

Ikona diskutujiciho Petra N. 2020-08-22 15:06:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je jasným znamením, že všechny tyhle „vrcholové“ sportovní nesmysle měli dávno bez náhrady zrušit, aby mladí zdraví lidé dělali konečně něco užitečného a opravdového namísto ničení svých těl i psychiky. Už by se svět konečně moh vykáknout na to rýžování prachů. Je to jen iluze, která odvádí lidi od reality. Olympiády a šampionáty zrušit, Hollywood rozpustit, randál který nazývají „muzikou“ vypnout. Drogy spálit. Internet vyrvat ze zásuvky. To by byl klííídeček na světě. Lidi by místo mariánky pěstovali pohanku a svaly by používali na fyzickou práci třeba v zemědělství 🙂 Všechny ty schcíplotiny vybledlé bych vyhnala ven na vzduch a na slunce a makat by museli. Hned by je přešly vrtochy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-22 21:25:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Svět není tak jednoduchý. Ať už je to sport nebo divadlo nebo film, lid si žádá show a dostává ji. Do doby před internetem bych se taky opravdu vrátit nechtěla. Vědomosti špatně dosažitelné, pro všechno běhat do knihovny, knížky staré, rozpujčované, to co tě zajímá tam nakonec ani nebylo. Média všechna koupená, manipulativní. Žádné nezávislé zpravodajství… a ta nuda :-/

Napsat komentář: virgisteele Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek