Eurovize je masivní televizní událost, která se koná každoročně od roku 1956. V průběhu let soutěž uvedla na trh některé ze světově nejprodávanějších singlů a z mnoha umělců udělala světové superhvězdy. A samozřejmě, že světová elita musela proměnit tuto hudební soutěž v odbytiště indoktrinace, přičemž nebyli moc rafinovaní. Celá věc se tak stala těžkopádným ztělesněním Sodomy a Gomory.
Postupný posun Eurovize k totálnímu elitnímu šílenství se plně projevil během finále v roce 2019, které vyvrcholilo vysoce rituálním vystoupením Madonny, která jím zřejmě předpovídala příchod čínské chřipky. Od té doby si Eurovize dává záležet na tom, aby na své diváky intenzivně útočila elitním odpadem. Například v roce 2021 byla kyperská píseň s názvem El Diablo tak nestydatě satanská, že vyvolala protesty v její domovské zemi.
Ročník 2024 byl obzvláště křiklavý a finále se proměnilo v totální megarituál. Masová média se jako obvykle soustředila na všechno, kromě skutečného obsahu soutěže a zajistila, aby lidé ignorovali zlo, které jim zíralo přímo do očí.
Většina mediálního pokrytí Eurovize 2024 se zaměřila na kontroverzní účast Izraele v soutěži. Nepomohla tomu ani skutečnost, že píseň Eden Golan – původně nazvaná October Rain – byla odkazem na útoky Hamasu ze 7. října. Během finále se každá zmínka o Izraeli setkala s hlasitým protestem (a místy jásotem). Pořadatelé se neobratně pokoušeli ignorovat hmatatelné napětí v davu. Nakonec, navzdory protestům a kontroverzi, se izraelská soutěžící umístila na 2. místě v lidovém hlasování. Vzhledem k tomu, že píseň byla nevýrazná, lze předpokládat, že většina těchto hlasů ve skutečnosti podporovala Izrael jako zemi. Všechna tato pozornost okolo Izraele způsobila, že média ignorovala to, o čem Eurovize 2024 skutečně byla: Pocta satanismu a degeneraci.
Sodomvize 2024
Explicitní vystoupení Eurovize 2024, obsahující transagendu, rozčilovala lidi, kteří jaksi očekávali, že show bude vhodná pro celou rodinu. Zde je několik příkladů „hudebních“ představení během finále.
Španělské vystoupení zahrnovalo dva tanečníky v tangáčích, korzetech a botách na vysokém podpatku, kteří na kameru vystavovali své zadky.
Vystoupení Spojeného království bylo o teplých hošících v koupelně. A rozhodně tam nespravovali bojler. Jejich homovýkon nenáviděli všichni. Od diváků totiž získal přesně nula bodů.
Zástupci Finska si dali záležet na tom, aby hudební soutěž proměnili v čistou perverzi. Finské vystoupení bylo o tom, že byl zpěvák od pasu dolů nahý. I když představení mělo být „vtipné“, většinou to vypadalo, jako by se úchyl vesele vystavoval mladým divákům.
Protože se soutěž konala ve Švédsku, finále představovalo i poctu skupině ABBA, která vyhrála Eurovizi přesně před 50 lety. Přišla snad originální ABBA vystupovat pro tuto příležitost? Samozřejmě, že ne. Místo nich nastoupil Conchita Wurst, vítěz Eurovize 2014. Proč? Protože je to vousatý chlap v šatech. Žádný jiný důvod to nemělo. Je to také důvod, proč byl pozván k vystoupení v Evropském parlamentu a OSN. Je dokonalou reprezentací elitní agendy.
Paralelně s tím probíhala další elitní posedlost: démonický rituál
Zatímco mnoho vystoupení na Eurovizi bylo temných a vyzařovaly z nich démonické vibrace, příspěvek Irska do soutěže vyobrazoval skutečný démonický rituál. Irský Bambie Thug v sobě má satanskou zkaženost Ježíšovy trnové koruny. Jak brzy uvidíme, tato černá koruna bude mít na konci soutěže důležitý význam.
Bambie Thug během svého vystoupení zapaluje svíčky kolem obráceného pentagramu, v jehož středu je vševidoucí oko. To už není „zábava“; je to skutečný rituál. Poté Bambie Thug přivolá na pódium démona. Zpěvačka zvedá démona z hlubin pekla uprostřed rituálního kruhu. Čarodějnice a démon pak sdílejí romantické chvíle… Mezitím normální rodiny sedí ve svých obývacích pokojích a přemýšlejí, zda stále sledují hudební soutěž.
Na čele Bambie je triskelion, starověký keltský symbol. V tomto případě byl triskelion stylizován tak, aby vypadal jako 666. Náhoda?
Střed kruhu se promění v dodekagram, 12cípou hvězdu spojenou s 12 znameními zvěrokruhu, 12 kmeny Izraele a dalšími okultními významy. Poslední část písně spočívá v tom, že Bambie křičí, používá své čarodějnické schopnosti, a démon se na zemi zkroutí. Představení končí slovy „Crown The Witch“ (korunování čarodějnice)… Na konci soutěže budou mít tato slova jiný význam.
Poté se divákům dostalo ještě více satanské symboliky. V „zábavném“ segmentu moderátorka informuje diváky, že soundtrack Eurovize lze poslouchat ve formě run. Eurovize 2024 se konala ve Švédsku, kde jsou runové kameny součástí historie země. Na tomto falešném runovém kameni je však něco záměrně nepřesného: ve spodní části má výrazný obrácený kříž, ale neexistují žádné skutečné runy ve tvaru obráceného kříže. Celý tento segment byl jen záminkou k zobrazení satanské symboliky milionům diváků.
@eurovisionDoes the Eurovision rune stone come with cables? We’ll have to get back to you on that. 🪨 #Eurovision2024♬ original sound – Eurovision
Soutěž skončila tím nejsymboličtějším možným způsobem…
Korunování čarodějnice
Vítězem soutěže se stal Nemo. (Vystupoval v krátké sukni a růžovém topu, samozřejmě.) Zatímco Nemo pochází ze Švýcarska, skutečným vítězem soutěže je Agenda. Nemova píseň The Code je „ódou na cestu zpěváka k přijetí negenderové identity“.
Vítězná píseň samozřejmě musela mít pro elitu přátelské poselství. Když byl Nemo vyhlášen jako vítěz, Bambie Thug ho korunovala svou satanskou trnovou korunou. Nemo pak měl tuto korunu po celou dobu na pódiu. Byla mu předána trofej, která byla „požehnána“ (chápejte „prokleta“) během Bambiina démonického představení.
Celé finále bylo scenáristické, rituální a vysoce symbolické. Zajímavé je, že prokletá trofej se zlomila a zranila Nema krátce po soutěži. Nemo v rozhovoru pro tisk popsal okamžik, kdy se trofej náhodně rozbila: „Zvednu ji a když jsem ji znovu položil, rozbila se.“ Nemo byl později viděn s obvazy na pódiu poté, co utrpěl hluboké řezy na palci.
Sledovat Eurovizi 2024 byl smutný zážitek. Nešlo o hudbu, která náhodou obsahuje společenské otázky. Byla to sociální indoktrinace, která náhodou obsahuje hudbu. Věci byly ještě smutnější, když se před každým představením divákům promítaly úryvky z Eurovize z 20. století. Od hrdých, krásných a zdravých umělců minulosti jsme najednou přešli na dnešní divné, zvrácené, trýzněné, zmatené a gremlinům podobné „umělce“.
Co se sakra stalo? Odpověď je jednoduchá, Eurovizi totiž převzala elita. Zamlžování pohlaví a oslava satanismu jsou dvě agendy, které jdou ruku v ruce. To by nemělo být překvapivé, protože Baphomet – hlavní „božstvo“ okultní elity – ztělesňuje obě pohlaví.
Eurovize 2024 nebyla „soutěž“; byl to narativ podle scénáře, kde produkt elitní agendy korunovala satanská čarodějnice.
překlad www.aluska.org 2024 / podle Zdroje
Poslední komentáře
-Alue K. Loskotová No, pripomenulo mi to hudobný klip od Priessnitz…
-mariankosnac Teda ja neviem jak je to s tými…
-mariankosnac Otázka zda pomoci a nebo nechat chcípnout, tvrdě,…
-není Tak já jsem znal osobu, co měla takového…
-*****