Hejty na mimísky

15.2.2025 v Poselství 75

Už před mnoha lety jsem pochopila, že opravdu není dobrý nápad psát všechno na internet, protože na internetu jsou kromě normálních a hodných lidí taky „ti druzí“. Ti ostatní, kteří jsou v životě nešťastní a zpestřují si svou mizérii tím, že zkouší dělat druhým špatně. Třeba tím, že vybírají různé věci, které by mohli přetáčet a kterými by mohli druhé lidi ranit.

Autor by si mohl myslet, že je na své hejty sám, ale není… jestli jste autor a máte hejty, ubezpečuji vás, že hejty mají úplně všichni. Zejména ti úspěšní a pěkní lidé, kterým je zdánlivě co závidět. Mě povzbudilo, když jsem zjistila, že stejnou věc zažívá i můj oblíbený psí psycholog Rudolf Desenský, nebo moje oblíbená internetová kráska co mě naučila se dobře nalíčit, Petra Lovelyhair. Mám tyhle lidi ráda, protože jsou upřímní a říkají věci narovinu (a něco mě naučili). A také za to sklízí hejt. Mnohdy naprosto absurdní (Rudolf prý pojídá psy! 😀 … autor pomluvy je samozřejmě anonymní.)

Na hejtech je hrozně blbé to, že pokud autora dostatečně silně znechutí, způsobí to, že tvorba autora zchudne o mnohé interní perly, které by jinak byly plodné, přínosné, krásné a od srdce. Třeba už zmíněná Petra svého času kvůli hejtům skoro úplně přestala. Oznámila konec, na měsíce se odmlčela, pak si řekla že to je vlastně škoda, a najela znova. Dobře že tak.
Dostatečně znechucený autor, který už dostal otřískáno o hlavu svými dílky, už prostě další křehké dílko ven nedá. Tím hejtři ochuzují o obsah všechny, zejména ty normální, kteří by z toho mohli mít užitek, nebo radost.

Hejt je taky zajímavý v tom, že když nemá podhoubí, vyrobí a vymyslí se úplně sám. Klidně z ničeho. Takže jsem se o sobě už za ty roky dozvěděla strašnou spoustu volovin. Nevěnovala jsem energii tomu, abych je vyvracela, stejně nevím, kdo si to vymyslel a většina z nich je tak padlá na hlavu, že normální lidi stejně jenom povytáhnou obočí.

Na některých hejtech je smutné to, že se člověku fakt zažerou pod kůži. O jednom mimořádně nechutném hejtu se dneska rozepíšu, protože se mi v mysli vrací a myslím si, že by asi bylo dobré do tohoto vředu píchnout. Jen ať pěkně vyteče ven. 🙂

Když se na internetu objevila informace, že mám rodinu, samozřejmě že většina lidí byla přející a milá. To byli ti normální lidé. Nijak jsem to nerozebírala, ani neupřesňovala. Jenom jsem si změnila status na fb, aby mi přestali psát cizí chlapi a aby to nevypadalo, že jsem otevřená k dialogu nějakého seznamovacího typu. Bylo to moje soukromé rozhodnutí vyplývající z mé osobní soukromé situace. Nemělo to nic společného s mou profesí a mými klienty. Proč bych tedy něco vytrubovala do světa. Neměla jsem proč.
Nikdy jsem neměla chuť ani vůli vypouštět cokoli bližšího o své rodině na internet, který je tak promořený toxicitou a nevraživostí.

Například si neumím představit, co bych dělala, kdybych dala na net svoje mímo a někdo mi napsal, že vypadá hnusně a že se o něho starám blbě, nebo kdybych dala na net svého milého a někdo okomentoval nevhodně jeho vzhled nebo profesi. Nebo bych třeba mímo nedonosila a někdo mi napsal že za to nějak můžu… Fuj Fuj Fuj. Ani si to nechci představovat a je na to jednoduchá taktika: Nezveřejňovat prostě nic a člověk má klid.

Někdy by se člověk sice rád podělil o radost či bolest z něčeho, ale ne… nestojí to za to! Nedávno jsem dala pár článků o intenzivních duchovních zážitcích které jsem prožila, konkrétně to bylo naplněné proroctví palmových listů které mi předpovědělo 10 let dopředu něco co teď opravdu dělám a zážitek s masérkou, která mě nějak divně zaklela a já jsem si pak léčitelstvím musela všechno najít a spravit.
Zajímavé zážitky, které mi hodně daly a pomohly mi v mém vývoji a sběru zkušeností. Podle mě na tento web určitě patří. Člověk by si myslel, že tím rozproudí nějakou plodnou diskuzi, kde třeba jiní lidé také přispějí do mlýna něčím svým, postřehem, zážitkem, či doporučením…  Mno, jako vždy se tam objevilo pár anonymů, kteří blekotali nesmysly. Takže moje chuť psát o dalších zajímavých zážitcích je opět o něco menší.

Vrátím se zpátky k tomu ultranechutnémusuperfujhejtu… Jak se mi změnil status, vyrojily se samozřejmě konspirační teorie a výmysly.
Jedna slečna, budiž jí nebe nakloněno příznivě, se na mě bezdůvodně obořila pod komentářem, který napsal nějaký pán, který teoretizoval nad mým hypotetickým potomstvem. Slečna to pochopila jako informaci že potomstvo již existuje a napsala mi, že „Co si to vlastně dovoluju mít svatbu a děti, že kážu vodu a piju víno.“

Čuměla jsem na ten koment jako bacil do lékárny a absolutně jsem to nechápala. V mé hlavě lítaly výpočetní grafy, které hodnotily, jestli jsem snad někdy za těch XY let prskla na internet něco o tom, že chci osaměle do konce svého života shnít jako stará panna.
A pak mi lítaly v hlavě další grafy, které řešily otázku, jestli jsem si snad někdy s touto slečnou slíbila, že osaměle shnijeme společně, nikdy se nerozmnožíme a naše genová linie skončí s námi?
Pak mě napadala otázka, proč se tedy slečna se mnou tímto způsobem ztotožňuje a proč mi nepřeje hezký život, když jsem jí nic neudělala, neznám ji a můj soukromý život nemá žádný vliv na ten její?
Nenávidí a závidí všeobecně všem, nebo to má takhle postavené jenom proti mně?
Ale proč? Vypadám snad tak strašně, že se automaticky předpokládá, že si o mě nikdo ani kolo neopře? Nebo jsem snad nějaký podřadný typ člověka, který nemá na štěstí a na lásku právo a zaslouží si trpět sám?

I přes všechno hloubání a dloubání, nebyla jsem si vůbec vědoma, že bych někdy prohlásila něco, co by mohlo takový dojem vyvolat. A i kdyby třeba ano, co na tom sakra záleží?
Mladí lidé plácnou spousty blbin, které nemusí myslet vážně, nebo časem změní názor. To je úplně normální. Názor nezmění pouze fanatik.
Je to můj život, můj čas na této planetě a nikdo na světě nemá právo mi diktovat, jakým způsobem povedu svůj život, natož ten rodinný. Není na světě víc soukromá věc, než muž a potomci. Nikdo do toho nemá co mluvit.

Ale fuj… Tohle je fakt humus. Představte si to, chytit hejt za to, že osaměle nevyjete na měsíc a nehnijete.

Optala jsem se slečny, jestli si ze mě dělá srandu, nebo jestli je skutečně na mě naštvaná za to, že mě někdo miluje a že se rozvíjím??
Slečna se omluvila, svedla celou trapnou věc na svou psychickou chorobu (jakoby snad deprese, schizofrenie nebo OCD nebo cokoli jiného mohlo být omluvenkou za špatné a bezohledné chování) a od té doby už jsem od ní koment na webu neviděla. Asi se za sebe tak styděla, že odplula někam jinam.

A to byla holka, co se mi předtím roky svěřovala v emailech a nikdy jsem se na ni nevykašlala. Vždycky jsem jí něco odepsala a přála jsem jí upřímně dobré. Ať to zvládne a překoná… a pak od ní přišla nepochopitelná kudla do zad.

A ve mně ten její jed dlouho zůstal. Vlastně jsem přesně nechápala, proč to se mnou tak moc pohnulo, když jsem za ty roky už zvyklá na ledacos. Asi ve mně zareagovalo něco hlubšího, pudovějšího, primitivnějšího, čemu to vadilo víc, než mé logické mysli.
Říkala jsem si, na světě fakt existují lidé, které jsem nikdy v životě neviděla, nic jsem jim neudělala… a oni mi nepřejí rodinu a děti. Nepřejí mi lásku, nepřejí mi abych byla šťastná.
Byla jsem z toho fakt vyvalená. Zřejmě to tnulo už moc hluboko. Vůbec jsem si neuměla představit, co to je vlastně za lidi.

Možná oni sami chtějí čekat na osamělou smrt, možná oni sami nikoho nechtějí nebo neumí najít. Asi to není o mně, ale o nich. Co ale člověku dovolí, aby takovou věc fakt napsal a odeslal, ještě k tomu žena ženě? … Kdyby to byl nějaký oplzlín, ale tohle byla mladá žena. Od té by se dalo čekat, že bude přát štěstíčko, sluníčko a zdravíčko.

Prostě se stalo, že hypotetické miminko schytalo hejt za to, že možná existuje… Fascinující nenávist k lidstvu, kterou nechápu a chápat nechci.

O nějakou dobu později se mi podařilo zažít falešné těhotenství. To máte všechny příznaky, dokonce vám i může téct mlíko (taky nechápu jak to může tělo za dva týdny stihnout, ale na internetech to fakt píšou) ale těhotenský test vyjde negativně a vaši zábavu ukončí menstruace. Může to být tím, že buď miminko moc chcete, nebo ho naopak moc nechcete a jak na to pořád myslíte, v těle se spustí hormonální bouře. Nebo možná tam oplodněné vajíčko je, ale neusadí se v děloze a odejde z těla. Důvody, proč se tak tělo rozhodne, nebo proč se mu vajíčko nepodaří uhnízdit, jsou různé.

Byla to veselá etapa dvou týdnů, kdy jsem měla všechny příznaky a skoro jsem nemyslela na nic jiného. Bude to mimi, nebude to mimi… po večerech jsem si pořád říkala, co když to tam fakt je. Představovala jsem si, jak by asi vypadal náš kříženeček, po kom by měl nožičky a nosíček, jak ho chovám, jak by s náma spal v posteli, jaké by měl oči. A přála jsem si chlapečka.

I když to skončilo krvácením a nic z toho nakonec nebylo, byly to naprosto kouzelné dva týdny, na které vzpomínám s láskou a s pobavením. Jistě nevím, jestli to tam bylo a nechytilo se to, nebo jestli to tam nebylo a byla to reakce na mou hlavu. To už nikdo nezjistí. Ale byla to naprostá paráda.

Byla jsem řádně nateklá na těch správných místech a poprvé se mi udělalo špatně, když jsme na štědrý den s miláčkem špacírovali lesem, abychom pozdravili starou paní, která má nedaleko prodejnu potravin a popřáli jí hezké vánoce.
To jsem se zastavila v lesíku a najednou se mi udělalo hrozně zle. Udělalo se mi slabo, zatočila se mi hlava a zvedl se mi z toho žaludek.
Já koukám na tu zasněženou krajinu, na stromy co tiše přihlížejí mému dobrodružství a říkám si „Týjo… děje se ve mně zázrak?“

Prožila jsem naprosto kouzelný moment, jakoby mi nebe požehnalo, nebo jakoby se nade mnou někdo smiloval. Tak mě to krásně zahřálo u srdce a měla jsem pocit, že prožívám něco mimořádně cenného, vzácného a nádherného.

Na tu návštěvu jsme došli. Paní byla strašně milá, donesla nám na svůj účet něco dobrého a poseděla s námi u vchodu do obchodu… a já jsem celou dobu potichu přemáhala zvracení a radovala se, že možná čekám mímo a nikdo to ještě neví.
Blbě mi pak už bylo každý den a bývalo mi nárazově tak slabo, že jsem najednou odpadla a ležela jsem třeba tři hodiny. Neudržela jsem ani hlavu, musela jsem se podepřít celá a lehnout…

Dokonce jsem v lékárně koupila testy. Paní se u kasy vnitřně zatetelila, když měla sahat po těhotenském testu. Bylo jí to vidět na očích, že jí dělá vnitřně dobře, že může být součást tohoto příběhu. „Ááá, tady se možná klube život… “
Byl to silný moment.

Když už jsem si začala být jistá, že tam fakt je a začala jsem o tom mluvit, tak nám menstruace sebrala zábavu a věci se zase vrátily do normálu. Měli jsme po srandě, měli jsme po těšeníčku a měli jsme po mímu.

Jediná věc mě na tom všem ale štve. V tom lese na štědrý den mi mou radost skazila vzpomínka na tuhle nepřejícnou holku z internetu, a na to jak si přeje, abych nikoho neměla. Zakalila mou radost a můj malý vnitřní zázrak.
Teprve až když jsem zažila jaké to je krásné a křehké období, teprve až když jsem emočně prožila ten úžas a radost, jsem si uvědomila, jak extrémě zlý hejt to byl a proč mě vlastně tak moc šokoval. Co to bylo, co se ve mně tehdy hnulo… byla to moje vnitřní maminka.

Asi si na to téma ještě udělám terapii, abych si pomohla se přes tu informaci přenést. Sundám si uložené emoce i sabotéry. Aby mi podobné krásné zážitky už nekazily vzpomínky na hejty od nějakých poťapů.

Mám tendenci podobné špatné chování omlouvat tím, že alternativa asi přitahuje podivné lidi a ti se prostě chovají nestandardně. Že ta pravděpodobnost, že si přečtu něco divného, je zkrátka vyšší tím, že se tu řeší podivné věci.
… Ale podivný přece neznamená zlý. Podivný přece neznamená nesvéprávný a nevychovaný. A od kdy zdejší web navádí lidi k nenávisti, šikaně a nepřejícnosti? Nikdy jsem takový záměr přece neměla. Už roky se tématika webu soustředí primárně na duševní léčení a řešení vnitřních traumat či stínů. To jsou zdravá a dobrá témata. Tak kde se zlí lidé berou?

Uzavřu tenhle deníčkový zápisek zajímavostí z knihy kterou teď čtu, zabývá se obranou proti zlému. Píše se v ní, že mistrovští zlí duchové (silní démoni) touží léčitele (či exorcistu) ranit. Urazí ho na nejcitlivějším místě a snaží se ho naštvat, ponížit, rozhodit a znejistit. Jakmile se jim to povede, léčitel prohrál a zlý duch zvítězil. V tu chvíli ho není možné porazit či vyvést ven a klient (zasažený zlým duchem) musí vyhledat léčitele či exorcistu jiného.
Také zlé duchy charakterizuje to, že nenávidí lidstvo a hluboce jím pohrdají. To se zřejmě odráží v pohádkách a mýtech, kdy zlé postavy jako černokněžníci, čarodějnice a draci žerou a unášejí děti či nevinné panny. Je to obraz nenávisti k lidstvu, která je pro zlo typická.

… Kdybych takovou práci chtěla někdy dělat, asi bych se musela dopracovat do fáze, kdy mi někdo řekne že mám hnusný mímo a starám se o něho blbě, já se cynicky zasměju a nepomyslím si vůbec nic. Kdybych si něco pomyslela, už bych byla vlastně vtažena do hry. Otázka je, jestli je to vůbec reálné, být takto extrémě splachovací. Zřejmě proto je exorcistů na světě tak málo. Ne každý má žaludek na setkání s absolutním zlem.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2025

O autorce

Alue K. Loskotová je holistická léčitelka a spisovatelka. Zabývá se duchovním rozvojem, psychospiritualitou, mimosmyslovým vnímáním a poradenstvím. Pomáhá klientům v nalezení duchovní a energetické harmonie prostřednictvím terapií na duchovniterapie.cz a článků na aluska.org. – více

Komentáře

Ikona diskutujiciho není 2025-02-15 05:22:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono je to trochu jinak. Když se naštveš, když se zabýváš s bolestí v srdci něčím, co někdo řekl a nebo udělal, spadáš ještě do jeho dimenze a tedy nemáš šanci ho porazit, protože je tvou součástí-negativní součástí. Vyšší bytosti jsou plny pochopení a lásky, protože jsou od dimenze Země odděleny nejen psychicky, ale člověk se musí dostat do svého vyššího těla, které jim odpovídá vibračně ačkoliv tělesně samozřejmě zůstává tady. Nelze si myslet, že nad zlem této naší sféry může zvítězit jakýkoliv pozitivní člověk, protože prostě nemá jak, může se jen bránit a v podstatě i ubránit, pokud mu to vychází dlouho nebo i trvale. Proto ani nemá trestat, trestal by tím i sám sebe, Bůh je od toho a tedy i nějaké vyšší bytosti, aby věc vyřešily, protože to zlo na ně nemůže, nedosáhne. Vím, že to bolí, většinou to dělají nešťastní a nebo nenávistní lidé, kteří tak hledají kontakt tedy následně s někým, kdo také trpí. Je to prosba o pomoc, „prosím, všimni si mě a reaguj na mě, potřebuji tě“, vždyť si to vyjasníme. Když budeš tedy nad tím, nezasáhne tě to, a k těm trestům, samozřejmě nemám namysli platné zákony, jedno staré rčení tvrdí „nezapadniž slunce nad hněvem tvým“, potom už je pozdě znovu navázat vztah nebo i kontakt. Každý dělá chyby a mění názor na věc, neměli bychom ostatní přeceňovat, jsou to jen lidé.

Ikona diskutujiciho Magdalena 2025-02-15 12:13:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s není . Negativním komentářům a lidem nevěnuji svou pozornost a teda ani svoji energii . To je totiž to čeho mají málo, co potřebují doplnit ,proto se snaží získat energii kde se dá . Sociální sítě jsou v tomhle pro ně rájem .

Ikona diskutujiciho Reny 2025-02-15 23:28:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Velmi dobře od „není“ shrnuto, není prakticky co dodat. Na světě je mnoho lidí různých druhů, člověk se musí proti mnohým bránit, resp. chránit, bohužel, ale je to tak, mnoho lidí z různých pohnutek nemá dobré úmysly. Nejlépe vyhnout se „nebezpečným vodám“, což jsou sítě a upřednostnit kontakty s druhými face to face obzvlášť tehdy, když se člověk hodlá svěřovat a zveřejňovat své osobní a niterné záležitosti.

Ikona diskutujiciho Simi 2025-02-15 07:04:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásny článok. Tiež sa mi časom zmenil názor na deti. Jedna pani mi povedala, že aj keď vzťah k deťom nemám a netúžim po nich, všetko sa zmení vlastným. A mala pravdu. Je to veľmi náročné, ale krásne obdobie… len škoda, že som od nikoho nikdy nepočula napr. o popôrodnej depresii, ktorá ma zasiahla asi tak na rok a ja som netušila čo sa deje. Museli pri mne stáť všetci moji strážni anjeli. Inak by som tu už nebola.
Určite si aj to vaše mimi nájde k vám cestu v ten najsprávnejší čas. Deti sú dar.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 09:25:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem to měla všelijaké. Chtěla moc, nechtěla vůbec, chtěla možná, chtěla ale nevěděla, chtěla ale asi nemohla, chtěla.. 😀 Vždycky podle toho v jaké jsem zrovna byla životní situaci a fázi svého zrání.

Ikona diskutujiciho I. 2025-02-15 08:47:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš pravdu, ještě jednou se ti omlouvám a mrzí mě, že to tnulo tak hluboko. 😉 Buď šťastná.

Ikona diskutujiciho Šárka 2025-02-15 09:56:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc hezký článek

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 09:59:09
Ikona diskutujiciho
sipka

díky ❤

Ikona diskutujiciho Danny 2025-02-15 10:12:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to smutné, co jsou někteří schopní říct nebo napsat (hlavně napsat, kdy si to člověk po sobě může stokrát přečíst a rozmyslet se, jestli klikne na tlačítko Odeslat).
Já sama nejsem nespokojenější a nejšťastnější člověk pod sluncem, ale abych vyloženě někomu přála něco špatného, to bych se hanbou nemohla podívat ani do zrcadla. A závist taky nemá cenu. Stejně druzí nikdy neznají celý příběh a nevidí celý obraz. Příjde mi opravdu hloupé člověku závidět rodinu/vzhled/práci, protože to přece neznamená, že ten dotyčný nemá v životě dalších milion věcí (problémů), které už tak krásné nejsou. Pokud nechodím v botách druhého člověka, vím o něm kulové.
Naopak vždycky mě těší, když se setkám s někým, kdo opravdu vypadá, že je šťastný a vede život, který je opravdu podle jeho představ. Musí být nějaká protiváha proti té vší mizérii, které je na světě hromada. Někdo to musí vyvažovat.

A člověk ani nemusí být veřejně známý, aby si někdo začal vymýšlet šílenosti. Když jsem byla malá, stala se u nás na vsi nehoda, kdy auto srazilo malého kluka a on umřel. Po té nehodě se objevily pomluvy, jak ho rodiče zanedbávali, nestarali se o něho a nechávali ho bez dozoru, a tudíž to byla vlastně jejich vina, že umřel – nějak v tom smyslu. No a to člověku hlava nebere, s čím někdo přijde. Ani si neumím představit reakci jeho rodičů, jestli se k nim ty pomluvy dostaly.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 17:45:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Určitě se k nim dostaly. Pomluvy a hnus mají velkou sílu, co se šíření týče. Přijít o dítě a ještě být za špatného rodiče mezi sousedy… výborné. Člověk by spíš čekal od okolí nějakou pomoc 🙂

Ikona diskutujiciho Simona 2025-02-15 10:22:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc děkuji, Alue, že tohle sdílíš, přeji vše dobré 💗🤍

Ikona diskutujiciho Zuzana 2025-02-15 11:36:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, moc tě zdravím a přeji ti co nejmíň hejtů a nepřejících zlých lidí. Bohužel to tak je, někdy si říkám, že upřímnost a laskavost tyto lidi přitahuje. Taky jsem zažila takové zklamání , přesně, jak říkáš kudlu do zad, v době, kdy jsem to vůbec nečekala a od lidí, kterým jsem pomáhala. Tak tě úplně chápu. Tak se měj dobře a zapomeň na ně , nezaslouží si tvoji pozornost.

Ikona diskutujiciho Lenka 2025-02-15 12:22:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si myslím, že problém byl ten, že vy jste Alue tvrdila, že svatba je „fuj“ obřad a pak se na vašem profilu na FB objevilo „vdaná“. Takže ano, do jisté míry kážete vodu a pijete víno.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 17:42:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Kde píšu o svatbě že je fuj obřad?

Ikona diskutujiciho standa 2025-02-15 12:37:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdy si říkám, že je to dilema vycházet v 3D dobře s okolím.

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2025-02-15 12:54:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám pocit, že odpoveď je v tej poslednej vete …..

„Ne každý má žaludek na setkání s absolutním zlem.“ ….

Ikona diskutujiciho astrei swingař 2025-02-15 14:02:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co se týče hejtů v komentářích, napadá mě taktika, že to prostě ignoruj a počkej, až si daného škarohlída podají ostatní tví čtenáři. Nebo nevím… Byla by fakt velká škoda, kdyby z webu vymizely tvé zajímavé zkušenosti.

Ještě mě napadlo, není třeba ta daná slečna taky pod vlivem toho magora – víme kterého – který mimo jiné dezinformace tvrdí nebo aspoň tvrdil, jak je církev (potažmo i církevní sňatky a manželství) špatná?

Tvá série o palmových listech mě totiž taky obohatila. Přišlo mi zajímavé, že to nakonec nebyl podvod a i když listy nepředpovídaly osud doslovně (protože osud existuje, což je velmi krásné zjištění), ukazují možný potenciál – mi se třeba vyplnilo jen něco malinko. Bylo mi řečeno, že absolvuju speciální kurzy a s ročním opožděním jsem si opravdu udělal kurz asistenta pedagoga. A tobě se nakonec zcela vyplnila předpovězená will power a teď pomocí ní děláš zázraky.

A přeju ti, aby se dostavilo pravé těhotenství – z tvého článku na mě úplně působí ta energie blaženosti a příjemných pocitů, které jsi během toho falešného těhotenství měla. Ty budeš neuvěřitelně skvělá máma a tvoje dítko tě bude zbožňovat. 🍀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 17:47:22
Ikona diskutujiciho
sipka

díky 🙂 těhotenství je moc krásné, nečekala jsem že to bude až taková paráda… člověku je blbě a přitom je na vrcholu blaha.

Ikona diskutujiciho Katka 2025-02-15 15:39:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ach jo, mrzí mě hloupé hejty. Já čtu tvoje stránky snad 20 let, no fakt šíleně dlouho. Tvoje videa jsem poslouchala i s dcerou a bylo nám u toho moc fajn, protože ty jsi prostě fajn a hlavně jsme se u tvých videí obě zamyslely a podívaly se na věci z jiného úhlu. Někdy svým téměr dospělým dětem lehce interpretuju nějaký tvůj článek a jejich první reakce je: To psala Aluska, že jo?:-) Protože postřehy od nikoho jiného jim nepředávám:-) Jsem neuvěřitelně ráda, za tvé články.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 17:38:28
Ikona diskutujiciho
sipka

děkuji 🙂

Ikona diskutujiciho Sissi 2025-02-15 16:31:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Snad to nevyzní moc vlezle, ale ty máš už vlastní holčičku/chlapečka Alue?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 17:42:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechci o tom nic psát na internet, chodívají mi odporné zprávy narážející na můj soukromý a rodinný život. Nechci aby morálně nečistí o mě něco věděli, nebo aby se nám do toho nějak pletli. Tím nenarážím na tvůj dotaz, vysvětluji proč jednám takto. Až mi přestanou chodit nechuťárny, tak se klidně rozepíšu, ale tohle není v mých rukách. Mám i mnohem výživnější témata na přednes, ale nedávám to ven ze stejného důvodu.

Ikona diskutujiciho Aneta 2025-02-16 23:49:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Alusko, ja si vubec nedokazu predstavit jake nechutarny, to vazne nekoho tak tankuje zivot druheho cloveka?😳 jeste konkretne tvuj, kdyz se snazis pomahat ostatnim, no to je hnus velebnosti, ani me to vlastne neprekvapuje. Spravne ze nic nerikas, nech si to pro sebe, ostatnim je do toho sumak

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-17 09:21:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Děje se to pořád. Dřív jsem pořád ty lidi nějak omlouvala, dnes chápu, že prostě mají svůj problém. Úleva.

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2025-02-17 10:50:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Môj krstný otec vždy vravieval (pokoj jeho duši a česť jeho pamiatke) , že ľudia sú veľmi závistliví …..

A že sú schopní tomu úspešnejšiemu závidieť i chorobu ….

Keď vychádzame z predpokladu, že „skutočných ľudí“ je na planéte tak približne pätina …..

Tak je pochopiteľné, že to vyzerá tak, ako to vyzerá (úsmev) ….

Ikona diskutujiciho Lucie 2025-02-15 18:02:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://eshop.apatykacb.cz/g-smes#detail-anchor-description -> pomohlo 🙂 <3

Ikona diskutujiciho Jana 2025-02-15 18:04:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Možno viem, o kom je reč a ide asi o závisť, že ona nemá taký vzťah, alebo tu nadobudla pocit, že treba hľadať „twinflame“, inak nemá vzťah význam. A keďže sa to v nej bije, tak potom reaguje podráždene na iné fungujúce vzťahy – tak si to aspoň ja myslím.

Inak ak si chce niekto vypočuť viac o pôrode, aký môže byť magický apod. najmä keď je prirodzený, nech si vypočuje rozhovor s Annou Kohútovou. Ona vie o tom tak krásne rozprávať, že aj ak žena nechce dieťa, minimálne v čase počúvania tejto pôrodnej asistentky po ňom túži.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 19:05:43
Ikona diskutujiciho
sipka

díky, ráda si to najdu 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 19:12:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Víš který konkrétní rozhovor? Našla jsem toho víc a nevím který si vybrat. Dělám bramborovej salát na zítřejší rodinnou žranici a ráda si u toho poslechnu něco příjemného 😀

Ikona diskutujiciho Jana 2025-02-16 08:24:04
Ikona diskutujiciho
sipka

V podstate je to jedno, ale prvý som videla tento rozhovor: https://www.youtube.com/watch?v=aKjL2Dk-ASM

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 08:31:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera jsem nakonec poslouchala jeden z rádia Univerzum, padla tam spousta užitečných informací o fyziologickém porodu. Moc dobře se to poslouchalo 🙂 díky

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2025-02-15 18:13:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neviem, nevidíme kto má čo v hlave ale možno nemusí ísť nutne o závisť či nenávisť. Možno sú ľudia proste len prekvapení a neverili, že by si išla do niečoho tak Matrixového ako je manželstvo alebo že by si priviedla dieťa do tejto šialenej doby 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-15 19:09:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Neztotožňuju se s tím. Objektivně se lidé v ČR nikdy neměli tak dobře jako dneska. Předtím byli komouši, rusáci, války, mor… Komu to pořád není dost dobré, lepšího se možná někdy ještě dočká, ale spíš v příštím životě. Manželství chrání rodinu a především chrání děti.

Ikona diskutujiciho ***** 2025-02-15 20:02:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Utrpení je relativní záležitostí napříč časem.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2025-02-15 20:17:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Štatistiky hovoria niečo iné. Prečo sa za komoušou rodilo oveľa viac detí, než dnes… A neexistovali alergici či autisti ani bezdomovci. Život bol prirodzenejší, deti trávili čas vonku, nie zavreté doma na sociálnych sieťach kde na ne pôsobia škodlivé algoritmy. Dnešná doba nie je o nič lepšia a človek musí oveľa viac premýšľať, či si to dieťa môže dovoliť atď.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 07:02:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Hm, v době kdy byl problém koupit vložky a maso? Nemyslím si.

Ikona diskutujiciho Reny 2025-02-15 22:51:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevěřím tomu, že se v době současné mají lidé dobře. Doba je umělá a nepřirozená. Zvyšují se psychická onemocnění, co je na tom dobrého? Myslím si, že na mnoho lidí nepřirozenost doby působí tak, že jsou opravdu psychicky vychýleni a vysíleni, neví, kudy kam a i to může být důvodem, proč píší nenávistné hejty.

Ikona diskutujiciho Simi 2025-02-16 03:15:22
Ikona diskutujiciho
sipka

My sme mali necirkevny obrad podla seba (pomyslenie na klasicku svadbu plnu ludi ma stresovalo) a musim uznat, ze to bolo krasne, ked sme si dali slub. Je to proste nieco, do coho dnes uz malokto ide. Ludia si nedoveruju a nechcu sa zaviazat ked nemusia. Mne osobne bolo proti srsti nevydat sa a mat dieta, tak ako to mnohi teraz robia. Bola som presvedcena, ze pred dietatom sa proste musime vziat 😊 Ani poriadne neviem preco.

Ikona diskutujiciho ada 2025-02-16 10:13:28
Ikona diskutujiciho
sipka

„A neexistovali alergici či autisti ani bezdomovci.“ To, že autismus nebo alergii nediagnostikuješ nebo autistu s vyšší potřebou podpory zavřeš do ústavu, aby ho nikdo neviděl, neznamená, že neexistují. Zato za komunistů existovala velmi špatná ekologická situace, naopak dnes je životní prostředí něco, o co se mnohem více snažíme pečovat a je v lepším stavu. Každá doba má svoje, ale rozhodně si nemyslím, že by nám dnes bylo hůř, spíš naopak.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 11:07:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Takoví lidé byli vždycky, ale byli neviditelní. A bezdomovectví bylo nezákonné. Tak je otázka, co je lepší. Jestli bezdomovce uklidit do vězení, kde je alespoň teplo a jídlo, nebo ho nechat mrznout na lavičce? Máme sice organizace které jim pomáhají, ale nepokryjí všechny případy. Někdy z kapacitních důvodů nemůžou přijmout všechny, nebo někteří si život na ulici vyberou dobrovolně, protože jim nepasují pravidla. Jestli je nebo není lepší nechat takové lidi napospas, je asi debata pro zákonodárce.

Ikona diskutujiciho ***** 2025-02-16 15:20:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak já nevím, kde žiješ, Alue. Narodila ses až po převratu a věci před ním přijímáš zjevně jen od někud z doslechu. Já si třeba z osmdesátek pamatuji jak jsme si čistili zuby. Kouhoutek býval běžně puštěný, voda během jejich čištění tekla odpadem do kanálu a vše to bylo v pohodě. Ale po převratu a privatizaci, najednou už jsme ji museli během jejich čištění zastavovat a už to v pohodě nebylo. Maso a potraviny celkově podle mne v obchodech byly, nepociťovali jsme vyloženě nedostatek, i když obchodů a rozsah zboží v něm byl podstatně menší jak dnes a vložky to nevím, jako malý kluk v té době tohle nedovedu posoudit. Po převratu jsem již slyšel postupně jen lidi čím dál víc nadávat na rostoucí ceny jejich zboží. A takoví dnešní zákondárci mají leda spoustu práce přivést stát do nesplatitelné dluhové závislosti až nakonec zbankrotuje, aby postupně ztratil svou suverenitu a mohl být začleněn do většího, nadnárodního celku a tím, aby se jeho národ v něm postupně rozplynul a zaniknul na cestě k celosvětové globalizaci. Takovým zakonodárcům (nenesoucích odpovědnost za nic) jde maximálně tak o hlasy a jejich koryta, ale nikoliv o nějaké lidi a jejich blaho v jejich zemi. Takoví zákonodárci tě opravdu rádi připraví (jako někým nasazená demoliční četa celého národního státu – ti co je propagují v jejich médiích a platí jim jejich volební kampaně) postupně o všechno a až zbankrotuješ, tak místo na ulici bys chtěla přijít raději i o svou svobodu a práva a být zavřená (při té narůstající energetické drahotě a grýndýlech, kdy chtějí lidem předepisovat i čím a nakolik stupňů celsia mohou maximálně místnosti vytápět) snad možná někde v takovém teple za mřízemi, kde tě budou krmit nakonec burgery z nějakých cvrčků, kobilek, moučných červů a k tomu tě zdarma, ale třeba povinně očkovat? Bezdomovectví = totální ekonomická likvidace lidí, ale to je asi některým hybatelům řídících procesů ve společnosti v dnešní době již málo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 16:06:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Žiju v ČR. Informace o komouších čerpám z televizních záznamů a zpráv z dané doby a z vyprávění lidí, co tu dobu zažili. Můj soused z nich má dodneška úzkosti, jak trpěl. Výborné reportáže jsou i na youtube kanálu https://www.youtube.com/@jaffarski

Ikona diskutujiciho standa 2025-02-16 15:48:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Mariankosnac: Mluvíš jemně a moudře, bejvávalo dobře. Dříve si člověk koupil jednu spotřební věc, která mu věrně sloužila dlouhá léta a měl z ní radost. Dneska si koupíš 1000 věcí, z nichž 999 je buď naprosto zbytečných nebo škodí. A to nemluvím o současných „takzvaných“ poživatinách, je to s nimi jako s těmi zmíněnými hejty. Je jich zbytečně moc škodlivých a falešných.
Dnes už ale téměř všichni víme, že rozpadající se matrix je za dveřmi, a to všem rodinám na světě přinese tolik očekávanou úlevu.

Ikona diskutujiciho ***** 2025-02-16 17:44:55
Ikona diskutujiciho
sipka

@Alue: Tak, jak jsem to napsal již výše. Utrpení je relativní záležitostí napříč časem. Ve hmotě se najde vždy někdo, kdo zrovna trpí. Také jsem se zmiňoval dříve o nebezpečí slov končícími – ismy. Ty a televize, na kterou se již dvojciferné číslo let z nějakých důvodů údajně nekoukáš a nevlastníš ji – tak to je tedy od tebe vskutku zajímavá argumentace s těmi „jejich“ propagandistickými prostředky na programování lidí (stáda) ku jejich potřebám. Ano zlé věci se děly za každého režimu a někoho prostě potkaly. Jeden člověk v mé v blízkosti třeba zažil jako dítě trauma, když před ním lampasák zmlátil jeho otce a takoví se zrovna pro další pokus o ukořistění nerostných surovin na Sibiři moc hodí. To jsou oni, kdo říká, že to naše vláda z našich kapes platí a podporuje, abychom prý my měli nějakou budoucnost a dělá tak dobře. Takoví jsou právě výborný Kanonenfutter pro Evropské elity a jejich dnešní, vzestupující, Evropský neonacismus při odcházení diktující moci USA z Evropy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-17 12:11:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Argumentace čeho? Nemám televizi a když něco chci zjistit, použiju internet. Jsem ráda že jsem komouše nezažila. Můžu si svobodně vyznávat jakou víru chci, můžu se klidně klanět buddhovi nebo ježíšovi a systém mi za to nic neudělá. Můžu si podnikat a rozhodovat o sobě jak chci, můžu klidně říct, že Husák byl hajzl, a nikdo mě za to dneska nezavře. Pro informace nemusím do knihovny, na pár kliků můžu z domova poměrně levně studovat cokoli z jakéhokoli koutu světa pokud na to mám jazykovou zdatnost a taky si můžu cestovat kam budu chtít. V obchodech je nonstop maso, toaleťák i vložky. Všude je tekoucí voda a asfaltka…. Vskutku, dneska je tak hrozná doba.

Ikona diskutujiciho není 2025-02-17 12:48:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, raději brzdi, dost hodně to už dráždí, ne, že bys snad neměla mít vlastní názor a sdělit ho třeba komukoliv, ale ty opravdu nic nevíš a tvrdíš jen nesmysly, například ten s internetem, tehdy ještě nebyl, maso bylo a méně jen po válce, protože po válce bylo všeho málo a nebo dokonce nebylo a nejdříve bylo nutné vyrobit stroje a vybudovat továrny, vložky nebyly jen jednou a nakrátko a to samé toaletní papír, když vyhořela největší papírna a vzápětí byl dovážen ze Západu. Na Západ se mohlo vycestovat s povolením a dnes i bez ale zase tu ubylo těch nejschopnějších lidí-odborníků, protože na západě platí víc a o to jde asi už každému. Nejsou lékaři a to ani dětští, většina praktických už je před důchodem a Alue, tento web přece není o politice a já už o tom nechci dál psát, jen se snažím aby ses příliš neshodila. No, a ta víra, ta samozřejmě byla povolena, dokonce se na základních školách i vyučovalo náboženství i když ne všude, podnikání BYLO demokraticky – (komunistickou) vůlí lidu zavedeno, to bylo to tzv. Pražské jaro, které bylo usmrceno okupací 1968, tzv. socialismus s lidskou tváří. Asi lze pochopit, že dnešní ideologie dělá z dřívější doby to nejhorší, co sami lidé-občané, sami naši otcové a matky pro nás své děti, chtěli, komunisty si zvolili demokraticky, mimochodem a to právě na základě vlastních příšerných zkušeností s kapitalismem. Promiň. ….. Zase, to opravdu nemohu nereagovat: asfaltka byla všude už tehdy a dodnes má Česko nejhustší asfaltovou síť v Evropě, to samé s železniční a voda byla vlastně zdarma, nyní je zprivatizovaná a i prodaná vlastníkům jiných států, takže Čechům už doslova nepatří, „nic“ už tu Čechům nepatří, všechno ztratili a jen giganticky narostl jejich státní dluh, dříve nebyl naprosto žádný a když hrozil, pracovalo se výjimečně i v sobotu, tzv. pracovní sobota. Ceny byly všude stejné a ty u nejpotřebnějších potravin dotované státem, aby na ně měl dostatečně každý, každý měl zaručenu práci i kdyby ji měl stát vymyslet aby si každý mohl vydělat a důstojně žít a rodit děti, o které bylo luxusně postaráno, dostávaly zdarma svačiny ve školách, mléko, jogurty, ovoce, zdarma, obědy byla levné a pro každého dosažitelné, dnes musí trpět hlady, protože na ně jejich rodiče nemají a ani na vložky pro dívky, takže je například Ostrava musí na dívčích záchodech rozdávat zdarma, protože nemohly chodit do školy v době menstruace. Nebyli bezdomovci, stavěly se rychlé byty pro každého a každý je dostal, podle potřebnosti, tzv. paneláky, a slouží dodnes a díky Bohu za ně, bylo by ještě hůř. Mohl bych pokračovat dál a dál ačkoliv jsem nechtěl, ale je toho tak obrovsky jinak, že to ukončím třemi slovy: Bylo mnohem lépe!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-17 13:34:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za tvoji péči, ale jsem dospělá a svéprávná. Nepotřebuju, aby mi cizí lidé vysvětlovali, co si mám myslet a za svoje názory se opravdu nestydím.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2025-02-17 13:37:41
Ikona diskutujiciho
sipka

,,můžu klidně říct, že Husák byl hajzl, a nikdo mě za to dneska nezavře“. Veď nikoho len za to že niečo také povedal, nezavreli ani vtedy, maximálne tak bol podozrivý. Slobodné krčmové reči komanči tolerovali. Skús to povedať o Zelenskom. Máš to furt rovnaké, ani dnes si nemôžeme hovoriť kde chceme čo chceme. Skús dnes v práci niečo skritizovať alebo odmietnuť urobiť,(napríklad používať dezinfekciu na ruky) a čoskoro letíš. Mimochodom, Ježiša komunisti nezakazovali 🙂 babka normálne chodila do kostola a na komunistov spomína v dobrom. Do dôchodku sa chodilo oveľa skôr a babičky sa mohly venovať deťom. Ku komu dáš to dieťa dnes?

Ikona diskutujiciho není 2025-02-17 13:53:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Vážím si toho, žes tento můj příspěvek zveřejnila, vlastně jsem si myslel, že to neuděláš. Velký pozitivní bod pro tebe. Takoví lidé jako ty, jsou hodně potřeba. Díky.

Ikona diskutujiciho ***** 2025-02-17 22:33:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak fajn Ali, když ti cizí lidé (které by jsi pro bezdomovectví zvažovala zavírat třeba i do vězení – ano opět se dívím, čeho jsi ty schopná) nemají ze svých životních zkušeností z minulého režimu, co vysvětlovat, posaď se hezky před televizku a nech si to do sebe pěkně z ní nalít a vše vysvětlit. Jako značný bizár mi přijde to, jak vykládáš a nebo píšeš o tom, jak dlouho již nevlastníš televizi, jak se na ni nechceš dívat, nechceš se od ní nechat programovat, ale přitom si zajdeš na internet a pustíš si tam z ní záznamy a hltáš tu propagandu z ní pak prostě na internetu online do hlavy. Já jsem prostě vůbec od tebe nečkal, že mi zrovna ty budeš argumentovat nějakými záznamy z TV. A krom toho jsem psal o utrpení napříč časem, i když není to sepsal z pohledu před a po r. 89 velmi pěkně, podle mého názoru. Vůbec chci poděkovat všem, kteří se snažili Alue něco sdělit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-18 09:01:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Opravdu nepotřebuji tvé poučení. Mám ve svém okolí dost moudrých lidí, kterým naslouchám a dávám jim přednost před internetem. Děkuji za tvou péči.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2025-02-18 12:11:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Když takto zarytě tvrdíte něco o době, kterou jste nezažila a nemůžete to posoudit, tak si už zahráváte s důvěrou. To pak tady nemusíme psát komentáře vůbec i to číst. Když nemáte důkazy není lepší být mírnější nebo pracovat s více možnostmi? Já tu dobu nezažil a prakticky na to nemám názor, jen na kvalitů výrobků, která byla lepší, protože jsem je funkční z té doby zažil. Každý systém má svoje mouchy a byl bych pro, aby se všechny zrušili a udělalo se něco pro lidi, co nebude mít nejlépe žádný název. Plno lidí kritizuje, že něco bylo/nebylo, ale dnes je to stejné nebo horší. Nejlepší je, když někdo říká, že za komoušů nebyla svoboda slova a pak by vás za jiný názor zavřel. Že je dnes lépe, svým způsobem máte pravdu, máte vagóny (zbytečných) věcí použít-vyhodit-poříditnové, všemožné způsoby zábavy, řeknou vám co je správné atd.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-18 13:26:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Udělala jsem si názor podle zpráv, podle vyprávění svých rodičů a podle lidí ve svém okolí. Pokud se na mě za to zlobíte, problém není na mé straně. Na svůj osobní názor na minulost mám stejné právo jako všichni ostatní, stejně tak jako mám právo na změnu názoru, mám právo na změnu osobních preferencí a také mám právo někoho odmítnout, pokud mi něco vnucuje. Pokud s tímto má někdo problém, měl by si ho v sobě vyřešit, protože je to jeho vizitka, nikoli moje. Pokud tady někdo zbožňuje komunisty, je mi to upřímně úplně jedno, klidně si je i volte.

Ikona diskutujiciho ajda 2025-02-18 13:22:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady je nějaký klub komunistů, že se z jejího názoru můžete někteří pomalu pokadit? Lidi mají názory na věci co nezažili a není to nic špatnýho. Akorát že to není váš názor, tak s tím máte hrozně problém. A jak to vůbec souvisí s tímhle článkem? Co vadí na čerpání názoru z dobových zpráv mi taky rozum nepobírá.

Ikona diskutujiciho není 2025-02-18 14:53:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady asi musím reagovat, Alue, napsal jsem, jak se tehdy žilo, to, že komunisté byli postupně čisté zlo vedené Sovětským svazem, který Čechy doslova masakroval, to asi ani zpochybnit nelze. Byl tu ale socialismus, tedy sociální jistoty a snaha a ideologie preferující lid, tedy vše bylo odůvodňováno blahem lidu a tím se projevovala a prosazovala fakticky v jeho běžném životě.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-18 16:07:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemám důvod téma komunisti víc rozebírat, politické diskuze mi nic nedávají a není to předmět mé činnosti.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2025-02-18 16:57:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nemám problém s čerpáním názoru z dobových zpráv, ale nikdy to nebude skutečný názor. Když někomu něco vykládám, že by mělo být, tak jen to na co mám důkaz, když si to jen myslím, tak bych tam měl to slovíčko myslím použít. Jinak se může snadno stát, když se to ukáže jako blbost budete za blbce a vytlačeni někam na okraj.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-19 08:55:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže tvou logikou nikdo kdo věc přímo nezažil, nemá právo mít na ni vlastní názor… to je přece blbost.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2025-02-18 21:50:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady nejde o to jestli se zlobím, ani jsem původně nechtěl nic psát, páč nemusím být u všeho, ale už jste začala být na ostatní agresivní, což je pod článkem o hejtování trochu škoda. Přijatelnější by bylo si to poslechnout a případně si zvětšit obrázek o další poznatky. Myslím, že se i plno lidí leklo, co se s Vámi stalo, všichni Vás znají jako hodnou milou bytost.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-19 08:54:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Na nikoho agresivní nejsem. To že si nenechám vnucovat názory a že se nenechám ponižovat od neznámých lidí není znak agrese, ale normálního duševního zdraví.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2025-02-19 15:44:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Asi jsme si v některých věcech neporozumněli, ale už se ptát nebudu, nemíním s kýmkoliv bojovat, když to není důležité pro přežití. Jsem se zase nevymáčknul kompletně, to je celý můj problém. Tak mám alespoň nějaké ponaučení pro příště…

Ikona diskutujiciho ***** 2025-02-19 21:00:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak, Alue, jest-li vskutku třeba jen zvažuješ strkat chudáky bezdomovce do vězení dohromady mezi vrahy, násilníky, žháře, podvodníky, mafiány ad. s odůvodněním, že je tam nějaký teplíčko a nebo co, tak by ses nad tím svým dobrem v sobě vážně měla zamyslet. Nevím zdal-li v tobě opravdu není ještě nějaká temná entita, kterou si neodhalila a nedokázala ze sebe vytáhnout a nebo zda-li ten problém leží někde ve tvojí inteligenci.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-20 08:14:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic takového jsem nenapsala, to sis domyslel sám. Nadhodila jsem to jako hypotetickou otázku pro zákonodárce. Neřekla jsem, že si to osobně myslím, nebo že to chci.

Ikona diskutujiciho David 2025-02-15 19:59:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyto lidi moc dobře znám. Například v práci, jsem si vystavil spůj plagátek knihy i s mým obličejem (na knize jsem pracoval 8 let a cca 1500 hodin, prostě moje dítě) a další den jsem měl už propíchlí obličej a za dva dny už ze špendlíků mi udělali rohy na hlavě. Kniha je pro mě je něco jako svátost, jelikož jsem se na ni neskutečně nadřel a oni se nebojí něco takového udělat.

Já si to vysvětlují tak, že když člověk v noci svítí jak lampa, tak se na něho havět slítává, navíc tam jde boj o moc, čím silnější duchovní osoba je, tím je potom větší zisk, když si ho to zlo podrobí, tím pádem získá tu vaší moc.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 07:01:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Zřejmě máš kolegy s emoční inteligencí houpacího koně, to je dost smutné. Ničení knih už nepatří do tohoto století. 🙂

Ikona diskutujiciho ada 2025-02-15 21:47:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

U hejtování se člověk může těšit tak nanejvýš tím, že je na tom lépe než ten, kdo hejt napsal. Co si pamatuju, taky jsem (samozřejmě anonymně :D) nějaké ty hejty napsala, když jsem byla mladší, a bylo to prostě tím, že mě samotnou můj kolektiv ve třídě utvrzoval v tom, že za nic nestojím, nebo jsem aspoň měla ten pocit – a není pak lehké přát někomu dobré věci, když to vypadá, že má všechno, co chcete vy, i když pro to vůbec nic neudělal. Hejtr nevidí tu práci, vidí jen výsledek, který on sám nemá, a to ho strašně štve. 🙂 Asi by se to dalo i propojit s mirror theory – tedy tím, že to, co nám vadí na někom jiném, je vlastně odraz toho nedořešeného problému v nás samotných. Je možné, že slečna neměla na lásku štěstí a nebyla s tím smířená, tak zareagovala extrémně, když jsi s ní pomyslně „přestala držet partu“ (viz třeba to, jak se zachová Jo v Malých ženách, když zjistí, že její starší sestra Meg se chce vdát).

Každopádně držím palce, aby ti spokojené manželství vydrželo a snad to vyšlo i s těmi dětmi. 🙂

Ikona diskutujiciho Linda 2025-02-15 21:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju, za tenhle článek. A vůbec za poslední články, kde nám zase dáváš trochu nahlédnout do svého života a myšlenek. Chápu, jak je to těžké se všemi riziky na internetu a taky s lidmi, kteří nemají nic v hlavě a tak je napadne napsat něco takového. To je jasné, že člověk nemůže takhle osobní útoky jen tak přejít. Přesto ti přeju, aby sis z toho nic nedělala. Lidi mluví všechno možné a většinou se to týká hlavně jich samotných. Vím, že není lehké takhle sdílet svůj život, ale jsem ráda za každý takový příspěvek. Sleduju tě už léta a taky díky tomuhle sdílení, jsi mě neskutečně inspirovala v mnoha věcech, nebo jsem měla hezký pocit, že to někdo vnímá stejně. Jsi jedinečný člověk a jsem ráda, že někdo takhle existuje, kdo mě inspiruje a díky komu mi svět připadá hezčí. Budu ráda za každý další příspěvek a budu si přát, aby ty lidi, co jsou schopní takhle ubližovat vymizeli alespoň do té míry, abysme o tvoje inspirující a pěkné články ze života nepřišli. 🩵

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 06:57:58
Ikona diskutujiciho
sipka

děkuji ❤

Ikona diskutujiciho mikulas.gera 2025-02-16 18:35:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za prvej Československej republiky platil zákon o „potulke“ …..

Za komunistov neboli bezdomovci, lebo každý musel pracovať ….

V „demokracii“ má každý slobodnú vôľu a teda nemusí „robiť nič“ …..

Úsmev ….

Ikona diskutujiciho Marína 2025-02-16 20:44:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, dovolim si vyjadrit sa k 3 veciam, a tak aj môj komentár rozdelím do 3 vzajomne tematicky nesúvisiacich častí.

Prvy je najkratší.
Tvoj názor na predchádzajúcu dobu tzv. „komoušov“ je mylný.
Nezodpovedá skutočnosti ani pravde.
Je úplne pod vplyvom dnešnej propagandy.
Nie, nebudem tu vykladať pozitíva, ani porovnávať s dnešnou dobou.
Kto chce vedieť pravdu o tejto dobe ju nájde a informácie a fakty si dohľadá.
Už len z túžby po pravde by mal.
Kto sa chce nechať ďalej balamutiť, jeho vec.
Písem preto, ze mne sa bytostne protiví lož a manipulácia dnešnej doby, a to keď niekto vedome, zámerne klame, špiní túto dobu, „vymýva“ mozgy mladým, kriví a prepisuje minulosť vo svoj prospech, podáva len 1-stranný pohľad tak, ako to robí súčasná propaganda.

Ikona diskutujiciho Marína 2025-02-16 20:46:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Druhá sa týka hejtov.

Áno, je hrozné a smutné, keď si ľudia navzajom zbytočne ubližujú.
V každej oblasti, nielen na nete.
Súcitím s tebou.
Na druhej strane sa raduj, že vďaka tvojmu milovanému si si vytvorila/ ste si vytvorili vlastný šťastný domov a zázemie, v ktorom môžeš pracovať doma a nemusíš chodiť do práce von medzi ľudí.
To by si teprve videla, akí zlí, závistliví, nenávistní, neprajúci ľudia dokážu byť. Mnohí sa vyslovene tešia, keď môžu druhému ublížiť, poškodiť ho.
A keď si krásna žena, k tomu šikovná, pracovitá, múdra, úspešná, vzdelaná, odborne zdatná – to by si teprve zažila cunami závisti a nenávisti !
Napodiv muži dokážu uznávať/vážiť si ženu, keď je odborne mimoriadne zdatná a múdra. Musíš byť ale aspoň 3 x pracovne lepšia ako oni :- )) Ženy nie. Tam je obrovská závisť.
A keď je v tebe navyše ešte aj svetlo, ktoré títo „ľudia“ cítia, roztrhali by ťa na kusy zaživa.
Ver mi.
Zažila som to viackrát v mojom živote.

Ikona diskutujiciho Marína 2025-02-16 20:50:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A posledná vec, ku ktorej sa chcem vyjadriť, je materstvo.

Ja dlhé predlhé roky tvrdím, že dospievanie a vývoj človeka v rozvinutú empatickú bytosť sa ukončí až rodičovstvom, keď má človek možnosť dozrieť a naučiť sa bezpodmienečnej láske.
Milovať inú bytosť viac ako seba samého.
Nadovšetko.
Bezpodmienečne.
Človek môže milovať partnera veľmi až nesmierne, ale až dieťa otvorí v človeku poznanie bezpodmienečnej lásky.
Partnera môžno opustiť či prestať milovať.
Ale materinská láska sa narodí s dieťaťom a zomiera s matkou.

Milá Aluška, prajem ti zo srdca krásne zdravé mimi.❤️
Budeš skvelá mama.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-02-16 21:48:38
Ikona diskutujiciho
sipka

to jsi napsala moc hezky… to se mi bude pěkně usínat. 🙂

Ikona diskutujiciho Lukáš 2025-02-17 13:19:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Váš komentář:

„…………………Čuměla jsem na ten koment jako bacil do lékárny………“
za mě TOP hláška 😀

Abych se vrátil k tomu, o čem jste psala. Osobně chápu, že daný komentář Vás tzv. „vykolejil“, protože většinou nás to hodně ranní, ale pravdou zůstává, že dle mého názoru, tyto špatné komentáře vždycky pramení z nejtemnějších zákoutí bytosti, která je vypouští a navíc Aluško, ona Vás nezná, nekráčela Vaší cestou, nešla po cestě Vašich úskalí, radostí atd. tudíž ta bytost nepíše zlé, nenávistné komentáře atd. o Vás, ale vždy a jedině o sobě, svých bolestech a trápeních a nejvíc dle mého názoru tato bytost ubližuje hlavně sama sobě.

Jestli mohu za sebe požádat (nevím jak ostatní), ale mám rád Vaše příběhy (v některých se mi zrcadlil můj život) a Vaše příběhy mají jedinečnou schopnost, vlastnost ………………. umí přenést do světa kouzel a za mě, to je jak, vrátit se zpět do bezstarostného dětství plné dětské lásky, radosti a požehnání, je to jak přijet v úžasném létě k milovanému dědečkovi a babičce na dobrou bábovku kde se cítíte jak dom a jak v pohádce.

Někdy nám život do cesty dává překážky, které mohou hodně, ale hodně zabolet, ale vždy je dle mého názoru si důležité klást otázku „co mi ta daná situace ukazuje, co mi ten daný příběh má naučit“…………….

A jestli staršímu muži dovolíte jednu radu od mojí drahé babičky, cituji:

………… „Každá věc, která se ti v životě stane je vždy na něco dobrá a jen čas ukáže proč to mělo být tak a né jinak“ ………………………

Chápu, že v dané životní situaci, když třeba stojíte uprostřed temného tunelu a na konci tunelu není vidět světlo naděje, je někdy těžké nelézt to lepší, ale i když babička zažila zvěrstva nacistů a pak dědu zavřel komunistický režim za to, že byl údajně „politický rozvraceč režimu“ a babička opět zažila, ale tentokrát komunistický zvěrstva, nikdy tu svojí moudrost, kterou jsme napsal výše nezavrhla a vždy se jí držela, pro mě jako pro vnouče to bylo dost nepochopitelný a dodnes je, ale opravdu se jí s láskou držela.

S úctou

Lukáš

Ikona diskutujiciho Silvie 2025-02-18 14:11:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Uf uf teda ty kecy o komunismu tady. Co to tu vlastne dela? 😅 clovek si jde pocist neco hezkyho a v diskuzi opet takova 💩

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek