Jak a proč vaše aura ovlivňuje vaše okolí

2.11.2022 v Energie 68

Naše aura ovlivňuje mnohem víc než jen nás samotné. Frekvence, které z nás vycházejí, se dotknou každého, s kým přijdeme do styku. Pro ty, kteří si to možná zatím neuvědomují, je vaše aura v podstatě bioenergie vyzařující z vašeho těla. Dalo by se to nazvat i duchovním silovým polem. Obvykle auru nevidíme, ale je s námi 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Každý ji má. Někteří lidé však mají auru silnější, než ostatní.



Některé aury jsou teplé a přívětivé, zatímco jiné jsou chladné a destruktivní. To do jisté míry vysvětluje, proč můžete mít někdy pocit, že někdo je člověk, od kterého byste se měli distancovat, aniž byste mu dali skutečně šanci. Jeho aura na vás zkrátka udělala takový dojem. I když jste ji přímo neviděli, váš pocit vám to řekl.

Aury se vyskytují v široké škále barev. Některé jsou jasné a barevné, jiné jsou šedé, černé, nebo žmolkovaté. Každá vyzařovaná barva představuje jinou frekvenci a je ovlivněna jinou čakrou.

Aura člověka před meditací vlevo a po meditaci vpravo.

Vaše aura je něco, co nikdy nemůžete skrýt. Vždy bude na první setkání říkat vašemu okolí, co jste zač. Pokud je nějaký člověk citlivý na energii, pozná to rychle. Někomu to může trvat delší dobu, než se ujistí o tom, co si prvně beztak myslel.

Vaše aura odráží energii, na které v daném okamžiku rezonujete. Počítají se tam i pocity a myšlenky. Pokud vaše aura vyzařuje destruktivní energii, ovlivní to hned i lidi kolem vás. Pokud máte dobrou náladu, nebo máte v hlavě krásné představy, ostatní lidé to zachytí a může je to také dobře naladit.
Pokud někdo vyzařuje destruktivně, okolní lidé začnou být podráždění, náladoví, nervózní, unavení, nebo i agresivní.

Dr. Konstantin Korotkov z Petrohradské státní technické univerzity došel s výzkumem aury tak daleko, že vyvinul vědecký přístroj, který založil na funkci energetických meridiánů a používá ho k měření lidských bioenergií. Dokáže tím rozeznat abnormality v auře, které mohou později mít i zdravotní dopady. Auru zachycuje pomocí optického kamerového systému.

 

© aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Elen 2022-11-02 01:22:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue proč už nejsou videa na you tube?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-02 09:04:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože mě v minulém roce vystopoval a napadl schizofrenický trestanec, čekám na znalecký posudek a až ho odsoudí. Za přerušení mého natáčení může hlavně on, ale podávala jsem ještě tři trestní oznámení na jeho kumpány a spoluviníky, kteří mě obtěžovali také. Internet je nebezpečné místo.

Ikona diskutujiciho Veronika 2022-11-02 09:23:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc krásný článek Aluško.

Ikona diskutujiciho vap 2022-11-02 15:47:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé je, že na bulvární youtubery (lidé se o nich někdy zmiňují jako o odpadu společnosti) si nikdo nedovolí i když třeba něco bylo, nevim.Inu, kdo je na internetu moc vidět, teoreticky by měl mít ochranku jako mají politici.
Tehdy, když internet nebyl, lidé měli více osobní svobody a klidu než dnes.Manipulace „založte si profily na sociálních sítích“ vlastně říká „ukazujte se světu“.Nevím, proč o mě, jako o „obyčejném občanovi“, měl vědět nějakej Lojza např. z Ostravy, když tam nikdy jezdit nebudu.Díky internetu a profilu mě můžou poznat lidi, s kterýma bych nikdy nepřišel do styku.Je to opravdu nutné a přínosné? Pamatuju, že před dvaceti lety bylo nepsané pravidlo, aby lidi na internet nedávali svoje pravá jména a citlivé údaje.Dnes je to ovšem norma.No jo, jenže dřív nebyly eshopy, byly jen emaily a tradiční webové stránky.Nebo proč by mě měli hledat bývalí spolužáci, s kterými jsem si nerozuměl a o které nestojim? Tohle všechno má spíš negativní přínos.Tenhle internetový exhibicionismus spíš vede k terorizování jedinců společenskym odpadem.A jaký je smysl „lajkování“? Jedná se defakto o „estébácké“ špiclování názorů lidí.Tím „estébákem“ může být i zaměstnavatel, který dle názorů na FB rozhodne, zda dotyčného zaměstná a nebo ne.Jo, na demokratickou toleranci názorů se vždy všude nehraje, ale demokracie jsou všude plné huby.
Jinak k auře.Ony sympatie jsou dané shodou vyzařování.Proto alternativci si nebudou vzájemně rozumět s pivníma pupíkama v putikách apod.Někdy je zase aura taková, že dotyčný je téměř všemi ignorován.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-02 16:04:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě obtěžuje výhradně – jen a pouze – genetický odpad. Tito vymaštěnci na to jdou každý po svém. Někdo je schizofrenik tak píše po internetu smyšlené blbosti a když si to najde nějaký vymaštěný labil, tak tomu uvěří a pak si myslí, že mě může beztresně vydírat, ponižovat, nebo v tomto konkrétním případě pokusit se znásilnit. Schizofrenici a psychopati by měli mít soudně daný zákaz přístupu na internet, protože potom bych tyto problémy vůbec neměla. Tohle vůbec nedělají normální slušní lidi. Jenom ubožáci z blázinců – a tento konkrétní případ je dokonce případ z věznice! Pevně věřím že se do kriminálu zase vrátí a že tam shnije.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-11-02 17:08:44
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, jenže dnes je tolik lidí labilních, že by dnes mělo přístup k internetu hodně málo lidí :)))
Je zajímavý, že my, co jsme prostě jiní, tak natrefíme vždy na blbce, který by se chtěl přiživovat a otravovat ať je to muž, či žena.
Prostě matix bude pořád vys*rat a pokoušet, co ještě vše vydržíme. Ono to dost souvisí s tím, že člověk rád pomůže slabšímu a pak na to dojede…Proto hledat sobě rovné a stejně silné duše, jinak budou ty slabší snad vždy otravovat a hrát si na chudáčky, aby jim ten silnější pomáhal, protože to berou jako že jim bůh nenadělil a nám jo. Já prostě na nějaký nadělování nevěřim a kdo na sobě maká, má znalosti a výhody..kdo ne, jen brečí.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-02 18:14:08
Ikona diskutujiciho
sipka

To by byl ještě ten lepší případ. Toto jsou vyložení zločinci. Skuteční chovanci blázinců a skuteční odsouzení trestanci, kteří to dělají se záměrem mě zničit, co nejvíc pošpinit a zabít. Mám důkazy o tom, že mezi pachateli probíhala komunikace, navzájem o sobě vědí. Policie má zaevidované mé podezření na organizovaný zločin. Situace byla velice vážná. A přesto jsou dva z nich tak sprostí, že nadále sami sebe označují za chudáčky a mě, člověka který byl pošpiněný, fyzicky napadený a brání se proti nim, označují za agresora, co jim nepřeje. Jeden z nich dokonce podnikal několik dnů intenzivní hacking webu, protože mu bylo oznámeno, že jestli to nepřestane, všechno půjde ven veřejně i s jeho ksichtem. Toho se bojí víc než samotné policie. Neumíte si představit, jaké nehorázné svinstvo se děje za oponou, jak jsou lidi zlí a jak jsou strašně nebezpeční. Nějaký psychouš si vás vezme do hlavy a už to jede. A neuděláte s tím nic. Jsou všehoschopní, lhaní je ještě ta lepší verze, klidně si pro vás přijdou až domů, ani je přitom neznáte. Jeden z nahlášených psychoušů už mě obtěžuje 15 let a pořád to pokračuje dál, přestože ví co se stalo a dostal 2x předžalobní výzvu. A nedovoláte se pomoci nikde, policie čeká až se něco stane, bo dokud se na to teprve schyluje, nemůžou dělat nic. Nikomu nedávejte svoji adresu ani jiné osobní podrobnosti, může se to stát komukoli a hlavně, oni dál běhají na svobodě nepotrestaní. A takových zločinců mezi námi dál pobíhá nerozpoznaných, to byste se divili.

Ikona diskutujiciho vap 2022-11-02 18:11:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Zákaz psychopatům apod přístupu na internet? O tom jsem také přemýšlel, to by možná chtělo hlasitě vyzývat ministerstva k vytvoření tohoto zákona.Tyhle šmejdi právě nejvíc ničí lidem život pomluvami či nedovoleným vynášenim informací v citlivých osobních věcech.Například se někdo svěří neodhalenému psychopatovi s rakovinou a ten udělá to, že tuto informaci napíše do jeho zaměstnání.Ve finále to dopadne tak, že na psychiatrii spíš skončí zhroucená pomlouvaná oběť internetovým psychopatem.
Mám pocit, že tohle právě někdo dělá mě.Stačí, že počítač může být infikován malým virem a tak někdo může mít přehled kam píšu, co píšu, jaké stránky navštěvuju atd.A nebo to může dělat adresát v emailu.Už i to, že mi nikde nechtěli pomoc s mými problémy v bytě, mě uvádí v podezření, že tam šmejdí černá ruka (někdo je nabádá).To je vysloveně na detektivní IT kriminalistiku, otázka jen, zda by se tímhle někdo zabýval.Vypadá to na organizovaný zločin.A nebo je to čistě duchovní věc.
Telepatické fízlování a na tomto základě nedovolené vynášení informací.Třeba v zaměstnání mezi běžnými ateisty, s kterými jsem o duchovních věcech nikdy nemluvil, mi najednou tehdy nový zaměstnanec vysolí při vhodné příležitosti jméno jedné astrální postavičky s kterou mě ztotožní.Je pravda, že kdysi dávno jsem o této postavičce četl a možná jsem o tom psal tomu známému.Takže za jakým účelem kdo vynáší tyto informace? Ano ten známý dělal na živnost fízla v IT a nikdy mě do IT nehodlal zasvětit, ačkoliv mám k tomu blízko.Z toho se dá vyvodit, že si asi ze mě dělá testovací rukojmí či co.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-02 18:19:33
Ikona diskutujiciho
sipka

vap: Kup jinej počítač a choď na internet přes dobrou vpn.

alue: Vím o co jde. Chovankyně blázince má co stejně dělat sama se sebou a nevypadá to s ní dobře už dlouho. To je ostatně důvod proč to vůbec dělá. Je nemocná a ubohá tak se snaží obtěžováním získat pozornost. A protože má schizofrenii tak jí nedochází že tím podněcuje trestnou činnost. Měla by být soudně zbavená svéprávnosti a opravdu odstřihnout kabel od internetu.

Ikona diskutujiciho Fialka 2022-11-02 18:25:05
Ikona diskutujiciho
sipka

To je hrozný. Jeden si točí videa o morčátkách, píše duchovní stránky a dostane za to napadení, obtěžování a pomluvy od schizofreničky. I přesto věřím ve vyšší spravedlnost a co jsem se pídila tak to vypadá že ta spravedlnost už se začíná dít. Zřejmě to souvisí s odstoupením padlých andělů od válu. Zlo slábne, oni slábnou a toto jsou jejich poslední záškuby. Jejich vlastní intriky a zlo se stanou jejich skázou, tomu věřím. Protože zlo nikdy nemůže vyhrát, dobro je silnější ze samotné své podstaty. Dá se to urychlit. Uveřejněním toho co spáchali.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-11-02 18:30:52
Ikona diskutujiciho
sipka

A jak se dostali k Tvé adrese? To se dá vyhledat přes živnostenský úřad, nebo jak se někdo může dostat k tak citlivým údajům?
Hele, dřív se to řešilo tak, že pán dostal deku a bylo..už si to nedovolil. Dneska, aby se jim člověk ještě omlouval, že se člověk brání. Vím, co je to, když člověk nic neudělal a má nějaké popotahanice. Lidi jsou prostě idioti a ještě se v tom rochní, aby měli nad někým moc. Obrana je dost těžká, to by museli fungovat nějaké i vesmírné zákony, protože takovým lidem se to sečte až velice pozdě. A když, tak kloudně neví už za co to mají a škodí ještě víc. Protože jim nedojde nic. Když někdo uvědomělejší udělá nějakou kravinu, dostane na pusu téměř okamžitě..ale u hovad to prostě vesmír asi toleruje, že ještě má šanci. Možná, že kdyby tu byly jiné energie, nesvázané s temnou energii, tak takový lidé tu nebudou moci zůstat jak na fyzické, tak energetické úrovni. Zkrátka by se jim stala nehoda a bylo by po otravování, pokud by toho bylo víc.
Žít tu už je vážně složitý a už se mi na téhle planětě fakt nelíbí. Normální člověk má problém najít partnerku a mezitím blbci se množí, otravují lidem život a přírodu ničí a ani příroda, ani jiná vyšší spravedlnost s tím nic neudělá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-02 18:42:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Trestanec který čeká na soud a také úchyl poyman mě vyslídili přes zpáteční adresu na balících od eshopu. Tam došlo k pronásledování, napadení a museli jsme tu adresu úplně opustit, už se tam nedalo bezpečně setrvávat. Trestanec písemně vyhrožoval i mým blízkým, že jestli někoho fakt mám, tak mu ublíží. Třetí úchyl, ten co hackoval, také vyhrožoval, že se osobně dostaví, ale nemám záznam o tom že by tak učinil.
Jinak ano, jako podnikatelský subjekt musíš uvádět nějakou adresu, to znamená že tě na tu adresu může kdykoli někdo přijít zabít, ale živnostenský úřad tvoje bezpečnost vůbec nezajímá. Musíš si to prostě vyřešit sám.
Dokonce když došlo k odložení jednoho z obvinění Policie, úřad který obvinění odložil, ještě pak obviněné schizofreničce dal moji starou adresu, přestože měl nahlášeno, že mě 15 let obtěžuje a že je psychicky nemocná. To prostě nevymyslíš.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-11-02 18:58:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Omg tak policie má v hlavě pěkně vyrachtáno. Nj nemocný pomáhá nemocnému :))
A nedá se nějak udělat P.O Box, aby to chodilo popř. tam? I když chápu, že když to chodí jinam, je to otravný a musí se tam třeba denně jezdit. Ale pokud už má hodně lidí Tvoji adresu, asi je to už stejně fuk.
Každopádně buď silná, vydrž a hodně štěstí. Je to fakt os*r řešit pořád nějaký kraviny a nežít normálním životem.

vap: Jenže ono to odstřižení není sranda, každý byl měl mit svobodný přístup a už dnes se tohle odstřihuje jen proto, že člověk tam řekne názor, který se nehodí systému a to je právě ten spor, kdo ještě to právo mít muže a kdo nikoli. Takže by to dopadlo tak, že by odstřihli právě nás a nemocné individua by měli neomezený přístup, protože popdorují tento režim a papouškují nemocné názory. Tento systém už je zvrácený na max. a lidi ho ještě podporují..a trpíme jen kvůli idiotům, kterým ještě někdy chce člověk pomoct, protože nerad vidí druhé v nesnázích. Ona většina psychopatů je stejně na úřadech, v politice a policii…takže jak je chce člověk odstřihnout, když je to státní služba…Tam ruka ruku myje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-02 20:01:59
Ikona diskutujiciho
sipka

PO BOX je založený už přes rok, byla to součást opatření, která se podnikla na moji ochranu. Policie nepochybila, chybu udělal úřad který se odmítl obviněním zabývat. Zřejmě v době kdy je stát v takovém rozkladu měli urgentnější případy.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-11-02 19:12:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Koblih:
Nj jenže jde o to, zda v dnešní době pomůže nějaká VPN. Každý server může mít taky nějaké zadní vrátka, která uchovává MAC adresu PC..takže se může třeba vystopovat až ke konkrétní IP adrese. Zadní vrátka má i HW, který má poskytovatel. Black box má každý poskytovatel díky nařízení. Zadní vrátka má Intel v procesoru. Zadní vrátka má windows. Zadní vrátka mají antiviry. Řekl bych, že rozhodně fízluje i Mac.
A těch, co sledují může být dost, VPN nejspíš funguje jako placebo, pro náš lepší pocit, že jsme skryti. Stejně někde mají mega počítač, který to vše sleduje a ukládá v reaálném čase. O takových ani nemáme info, co všechno sleduje a ví. Podle mě, VPN je spíš jen pro změnu IP, aby si server myslel, že jsme v americe a my se můžeme neomezeně koukat na stránky, které nám jsou tady třeba blokovaný, protože jsou jen pro americký trh.
Podle mě kvalitní VPN se napojuje na desítky serverů a pokaždé mění svoji trasu a než se dostane k cílové adrese, projde nespočtem IP, aby to trvalo alespoň déle vše dohledat. Velká nevýhoda je, že ta odezva může být už v řádů stovek milisekund a to by nikdo nechtěl. Běžná VPN má sice několik serverů. ale jde to jen z konkrétní země a serverů je tam víc, aby se rozložila zátěž. Takže běžný smrtelník je podle mě stejně dohledatelný.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-11-02 20:27:28
Ikona diskutujiciho
sipka

To proto je možná stát v takovém rozkladu, protože má k tomu vhodné lidi :))
Ale jasně, každý chybuje..ale na úřadech je to spíš o nervy, než o vyřízení věci ke vzájemné spokojenosti.

Ikona diskutujiciho Michal 2022-11-02 18:28:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych dodal jednu věc k té diskuzi co tu je. Aby si ti magoři co tohle dělají uvědomili, že jsme před Zlatým věkem. A kdo druhým záměrně dělal zle, ten se tam nedostane. Všechny čtyři čeká v posmrtném životě trvalé peklo, protože ohrožovat duchovně působící osobu, která vede lidi, a ukazuje jim cestu, je těžký hřích a velký karmický zločin. Jim nebude už nikdy dovoleno se znovu inkarnovat.

Jsem přesvědčený o tom Alu, že jsi to přežila, protože, i když proti tobě zlo útočilo, jsi stále pod ochranou božských sil a ty to zkrátka nikdy nedovolí.

Ikona diskutujiciho Květa 2022-11-02 18:34:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeji pevné nervy a držím vám palečky paní Alue, jste mimořádně silná žena a to nejhorší máte za sebou. Jste naživu, máte milujícího manžela, podporu rodiny, už jste v bezpečí a to co nyní probíhá jsou poslední dozvuky. Každé zlé období jednou skončí a každá rána jednou přebolí. Věřím v absolutní vítězství dobra.

Ikona diskutujiciho Růženka 2022-11-02 20:07:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to se nedivím že nenatáčíte Alue. Doba je zlá ale jsou to lidé kdo ji dělají zlou. Souhlasím s uvedeným. Vítězství dobra je nevyhnutelné.

Ikona diskutujiciho anonym 2022-11-02 20:11:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To máš tedy dobré Alue. Jak se prostřednictvím duchovní osvěty stát ohroženou osobou. A jak je to snadné. Stačí náhodný debil na internetu, kterému se zalíbíš až moc, nebo naopak znelíbíš až moc.

Ikona diskutujiciho Házíš tu se mnou na hromadu znovu 2022-11-03 07:49:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, co to zde opět vidím? To je hrůza. Na tohle ti nemohu mlčet a nereagovat. Vyhledával jsem s tebou kontakt sám za sebe z osobních důvodů. Naopak. Byl jsem tehdy moc a moc sám. Celou dobu jsem ti o tom psal. Opravdu jsem tehdy potřeboval přítele. Chtěl jsem tě mít hlavně za hodně blízkého přítele. Mít s kým mluvit o světě a o tom, co běžní lidé normálně nevidí o sobě, zvláštnostech a o věcích o kterých tady nebudu psát. Vidět se a mluvit s člověkem tvých schopností, byť i jen třeba jednou v životě u šálku čaje a nebo kávy, by pro mne (a můj rozvoj) mělo veliký přínos. Vím bylo to nevhodné, to jak jsem se s tebou pokoušel navázat vztah. Promiň, že to tak dopadlo. Neměl jsem v loni fakt dobrý rok a neměl jsem kokrétně moc přehled, co se to kolem tebe za hrůzy dějí. Postupně to z těch obrysů pro mne celý vystává čímdál tím více a více až teď. O Lúmen a co ti dělala a o celkovým rozsahu toho jaký to máš veliký problémy jsem neměl ani ponětí tehdy, když jsem ti hodil nakonec pouze ten lísteček o velikosti malého reklalmního letáčku do té schránky, jak jsem se jednou tehdy zastavil a před tím tvým již bývalým domem a zarazil jsem se, když jsem tam dostal ten špatný pocit z těch dveří. Můj průzkum tehdy nedopadl jak jsem si přál. Nechtěl jsem to vzdát a myslel jsem, že lístek nic nezkazí. No a pak jsem si četl později už jen tvou výpověď jak uvádíš, že se bojíš, že příjdu a vybiji sklo atd. To bylo hrozný. Takový věci já nedělám. Už jako malý školák jsem chránil své slabší spolužáky, své tehdejší kamarády, aby je nebili, jelikož jsem narozdíl od nich rychle vyrostl a měl sílu čelit šikanátorům ze starších ročníků. A ty mi uděláš tohle. Už od začátku jsi mi dávala pocit, že se mnou jednáš jako jen s nějakou špínou. Více ta tvoje první odpověď na mailu – ve stylu někoho už mám a nejsem tvoje liga. A teď mi to ještě znovu potvrzuješ. Proč člověka mého původu házíš dohromady s takovou hnusnou partou? Jsem podle tebe nějaká socka s vymydleným mozkem a s plným trestním rejstříkem a nebo co? Tvrdě odmítám zde být vyobrazován jako něčí kumpán a spoluviník (!). Promiň, ale myslel jsem fakt, že jsi vyspělejším člověkem. Chápu sice teď, že jsi měla strach po tom, co tě někdo přepadl a pokoušel se tě tam dokonce podle toho, co jsi tu napsala znásilnit. Já ani nevěděl kdo a kde a jak tě (kvůli čemu přepadl) a nevěděl, co se ti konkrétního přihodilo. Tehdy jsi moc sdílná ke mně nebývala. Moc jsi mi toho nenapsala. A to, co jsi mi tehdy napsala se dalo vykládat různě. A já jsem se tehdy snažil právě o komunikaci s tebou. Vkládala jsi ale do mne furt jenom samé špatné věci a špatná očekávání. Nikdy jsi do mne nevložila nic dobrýho. Jen samý velký špatný, samou nenávist, opovržení a nebo strach. Já přitom funguju tak, co do mne vložíš, to taky dostaneš a násobně. To jsem já. Vložíš do mně dobro a dostaneš dobro (už jsem někomu třeba koupil i auto, když ho nutně potřeboval a neměl na něho peníze – když jsem usoudil, že si to zaslouží). A člověk, co do mne vloží zlo, dostává zpátky zlo.

Ano Koblihu!

https://aluska.org/halloween-a-dusicky-kdyz-mrtvi-mohou-chodit-mezi-zivymi/

269/2021 Sb.
ZÁKON
ze dne 1. července 2021
HLAVA I
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
§ 3
Povinnost mít občanský průkaz
(1) Státní občan České republiky, který dosáhl věku 15 let a má trvalý pobyt na území České republiky, má povinnost mít občanský průkaz, není-li dále stanoveno jinak.
(2) Státní občan České republiky, který je omezen ve svéprávnosti, nemá povinnost mít občanský průkaz.

— Ano, to jsem byl já. Čtenářka pod přezdívkou ma.ni v komentáři nevítala nutnost pořídit si nový občanský průkaz s otisky prstů a nesouhlasila s čipem, který ted již obsahuje. Ty, Aluško, jsi na ni reagovala a nelíbilo se mi, že jsi zamlčela (a nebo snad neznala) tuto zákonou povinnost a rozhodl jsem se to napravit a nějak rozumě zasáhnout. Zanechal jsem tam i, nazval bych to, osobní otisk jako vypuštěný průzkumný balónek, aby jsi mne rozpoznala. Testuji tím, jak na mne reaguješ a jest-li by s tebou třeba nešlo konečně rozumně mluvit. Když mlčíš a neodpovídáš, vím, že ten čas zatím nenastal. Poznám, když to víš, že se se mnou bavíš (jinak s tebou vést rozhovory nešlo, když jsem s tebou chtěl mluvit o věcech jako jiní čtenáři musel jsem takovým prostě i být) a někdy, když rozpoznáš můj osobní otisk objeví se u toho napsáno také něco dost škaredýho. Tentokrát se toho ujal ten tvůj nějaký Koblih a reagoval celkem dost extrémně a fanaticky, když jsem se tam ozval a zmínil jsem ten 269/2021 Sb. a § 3 z úvodního ustanovení. Já jsem tedy rozhodně názoru, že když se lidem řekne nějaký „A“, že by se jim mělo říci i to „B“, aby věděli do čeho to vůbec pořádně pak jdou (já jsem to nevěděl, když jsem ti hodil ten svůj „reklamní letáček“ do schránky a byl jsem překvapený pak tou reakcí). Věci a zákony se neustále mění. To, co je dnes ještě nějak realizovatelné, může být za rok, dva, tři, čtyři již úplně jinak a ti lidi najednou budou třeba potřebovat ten OP, který budou mít již dávno prošlý. Udělají prostě jednou zase nějaký nový zákon a lidi bez toho OP budou prostě najednou z nějakého důvodu zcela v pr… To, že zatím třeba ještě snad nikoho nenáháněli za to, že nemá občanku, ještě neznamená, že to nebudou v budoucnu nikdy dělat a rozdávat za to flastry. A na to se mi tu ozval nějaký ten tvůj fanatik „Koblih“ a svým příspěvkem zde defakto vyzval přítomné, aby porušovali platné zákony ČR a pohybovali se tak v ilegalitě. Odbočím teď od našeho problému a dám ti jednu dobrou radu. Alue, chodí ti tu teď ten extrémista „kamrád“ (a nebo co to je) „Koblih“ (který údajně zná obsah emailů, které jsem ti psával) a vyzývá zde na tvých stránkách lidi k páchání ilegalní, trestné činnosti porušováním platných zákonů ČR (dalo by se to naznvat i výzvou k nějaké občanské neposlušnosti na tvých stránkách – splňuje to ta kritéria) a nějaká Biska a nebo někdo toho může klidně i využít a ten web ti tady ještě i celý umlčet. Je to sice opravdu krajní a dosti přetažený scénář – tvé stránky nedostupné na internetu, ale v dnešní době, co není ještě nemožné?
Támhle se někomu nebude líbit, že tvůj web třeba kazí farmaceutický byznys, když napíšeš zrovna článek o nějakých léčivých bylinkách a nebo o alternativní medicíně a šmitec. Použíjí pak cokoliv jako zástěrku, aby se tě tu zbavili. Píši ti to v dobrém. Tvých stránek by byla škoda.

A mohu se tě zeptat jakým právem zde uveřejňuješ moje jméno a pročpak neuveřejňuješ třeba jméno toho trestance, který tě podle tvých slov výše, jak jsem pochopil, zkoušel znásilňovat? Mysli si a říkej si tam doma třeba blízkým a i tomu Koblihovi klidně o mne, co chceš. Ale právo uveřejňovat data mých osobních údajů jsem ti nedal ani omylem. Nejen, že původem pochází z té objednávky balíčku z tvého Eshopu o kterém se zde výše v souvislosti s mým jménem také zmiňuješ, ale ani když najdu někde ležet volně na internetu tvůj Emailový kontant a rozhodnu se ti na něj pak něco psát a podepíši se ti tam pak pod to, neznamená to, že ti tím odklikávám někde něco a dávám souhlas s jakým koliv uveřejňováním.

Alue, soucitím s tebou, přihodila se ti velmi zlá věc. Ale opravdu jsem si myslel, že jsi vyvinutějším člověkem. A jsem tvým jednáním zde zklamaný. Ale rozhodl jsem se, že se ti dále nebudu tady již do ničeho vměšovat a ponechám vše již jen na zákonech vesmíru. Klidně si na mne házej před čtenáři špínu, piš si tu o mne hnusně a dávej si mě tady falešně dohromady s lidmi se kterými jsem nikdy nemluvil a neznám se s nimi. Zákony vesmíru ti vrátí všechny energie, které do prostoru vyšleš. Já jsem naprosto klidný.

Tento komentář je především pro tebe a můžeš a nemusíš si ho svým čtenářům uveřejňovat. To je, jako vždy, na tobě. A vím, že Koblihovi ho můžeš nechat přečíst i bez uveřejnění.

Alue K. Loskotvá, odpouštím ti to, jak tady o mne nepravdivě píšeš takovou zavádějící sra*ku. Ano. Opravdu ti to odpouštím, ale už toho prosím tě vážně nech.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-03 12:02:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento komentář napsal Petr Poyman, na kterého bylo podáno trestní oznámení za stalking. Vyslídil moji adresu, vyhrožoval mi, psychicky mě vydíral a zlomyslně se tím bavil. Byl upozorněn na fakt, že pokud obtěžování nepřestane, budou uveřejněny i záznamy jeho zpráv, zřejmě je však až příliš hloupý na to, aby toto varování bral vážně.

Tento komentář je zcela lživý a ani v nejmenším neodpovídá skutečnosti. Jedná se o zlomyslného psychopata, který vše dělal vědomě, s úmyslem se ke mně pod výhružkami a vydíráním vetřít. Dokonce žádal, aby se o mě s ním můj manžel podělil. Na moji adresu se skutečně dobýval i přes mnohé výzvy aby toho zanechal. Vše máme uloženo a můžeme hned předložit. Petra Poymana jsem nikdy v životě neviděla, nikdy v životě jsem o něj neprojevila ani nejmenší zájem.

Ikona diskutujiciho Fialka 2022-11-03 12:49:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty se zničíš sám. Blbějšího úchyla co se ještě sám přihlásí že je řeč o něm jsem v životě neviděla.

Ikona diskutujiciho Derek 2022-11-03 12:54:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak sem dejte ten jeho ksicht. Chci taky vidět jak vypadá trotl co to má nahnutý a ještě zkouší znova vyhrožovat. Já bych tohle rovnou zanesl na policii ať ho vyšetří znova.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-03 18:02:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Jediný koho tady asi zavřou budeš ty za to tvoje vyhrožování. Myslel sis že ti to jen tak projde? Trestní oznámení a pak budeš obtěžovat dál? Pokud se Alue nebo jejímu webu něco stane, všechny soubory máme zkopírované a okamžitě je zveřejníme. Ale na mnohem větších webech kde jsou dobré konexe. Vás všechny, vaše ksichty, adresy a co jste dělali. Máme i vaše videa. A potom bude Alue nebo policie váš nejmenší problém. Až se veřejnost dozví co jste za prasáky do konce života polezete kanálem. Alue je hodná. Ale já nejsem.

Ikona diskutujiciho Dianka Zl. 2022-11-03 08:40:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš krásné články Alu a podle pohledu do obličeje jsi opravdu vznešená světelná bytost. Ti co ti ubližují pracují pro zlo. Snaží se tě zničit protože vedeš lidi správným směrem. Přeju ti aby vyšel spravedlivý rozsudek a aby všichni byli potrestaní a ty jsi mohla pokračovat v míru ve své krásné práci.

Ikona diskutujiciho Will 2022-11-03 08:43:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tomu se vlastně nedá úplně zabránit protože při takové sledovanosti a čtenosti jakou máš je statisticky otázka času kdy se na tebe zaměří někdo skutečně hodně nemocný. Je potřeba dopředu počítat s tím jací lidi jsou a chránit se před nimi už preventivně. Nepouštět si je k tělu, P.O.BOX mít hned od začátku a hlavně všechny kauzy uveřejnit a rovnou se k nim narovinu vyjádřit aby pomlouváčci a vyděrači neměli šanci působit skrytě.

Ikona diskutujiciho eleanor 2022-11-03 08:44:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedej se Alu. Jsme s tebou.

Ikona diskutujiciho Karel 2022-11-03 08:46:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych to nevydržel sedět doma a čekat na soud a ještě se od nich nechat po internetu napadat. Kdyby toto někdo udělal mé dceři tak si ho najdu osobně a bude mi jedno kolik za to pak dostanu.

Ikona diskutujiciho John 2022-11-03 09:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako promiň… Ale prezentuješ se na svých stránkách jako osvícený člověk. Tak mi nějak nejde do hlavy, jak můžeš jinou lidskou bytost (bez ohledu na charakterové vady) označit za genetický odpad.. A pokud flirtuješ s chlapama, co ti vozí balíky, tak se nediv, že se ocitneš v podobných situacích. Viz Tvoje video na yt… Promiň tohle není žádný atak. Pouze konstatuju, co je vidět navenek… Nejspíš to nezveřejníš, ale to nevadí. tento komentář patří stejně jen Tobě. Vše bude dobré, ahoj

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-03 09:46:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Obhajování nebo schvalování trestného činu – napadení, narušování domovní svobody a pokus o znásilnění – je samo o sobě trestný čin. Jako člověk, který málem přišel o život, mám plné právo označit pachatele za genetický odpad a za tímto výrokem si skálopevně stojím. Pokud máš pocit, že má někdo právo mě napadnout, znásilnit, nebo ukončit můj život a já nemám právo říct ani popel, pak zřejmě nejsi duševně v pořádku.

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-11-03 09:49:18
Ikona diskutujiciho
sipka

A co ty seš zase za kokota? Dáváš pokus o znásilnění do souvislosti s tím, že byla Alue milá na doručovatele pošty někdy 4-5 let nazpátek? Tys nepochopil že toho zmrda kterej bude zavřenej nikdy v životě ani neviděla? Vytáhni si hlavu z prdele a nadýchej se čerstvýho kyslíku aby se ti rozsvítilo.

Ikona diskutujiciho Květa 2022-11-03 09:51:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Vy si skutečně dovolujete milé mladé ženě, která přežila napadení napsat, že si za to může sama? Vy trestné činnosti říkáte *charakterové vady*? Toto je závažná situace, stal se trestný čin a obviňování oběti je skutečně nelidské svinstvo z vaší strany.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-03 09:54:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Tvůj komentář dává logiku asi jako obhajoba násilníka: „šla po ulici s krátkou sukní, může si za to sama že jsem ji znásilnil, provokovala mě“. Alue pachatele nikdy neviděla a nemohla s ním proto ani flirtovat. Zajímalo by mě co jsi za ksichta. Vsadím se že podobně vymatlanej píčus jako poyman. Možná dokonce ty sám jsi poyman. Nasranej že tě nepustila do baráku a že je vdaná. Lúzre.

Ikona diskutujiciho zuzi 2022-11-03 09:55:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako promiň ale ty sám asi budeš hodně osvícenej když jsi schopnej napsat oběti trestného činu že si za to může sama protože byla milá na pošťáka.

Ikona diskutujiciho Q 2022-11-03 09:59:04
Ikona diskutujiciho
sipka

No poté co jsem si přečetl komentář od John se nedivím že je společnost v takovém stavu. Mladou ženu skoro zabijou a on je schopnej to ještě obhajovat. Co dělají taková individua co v sobě nemají ani milimetr morálky na duchovních webech typu aluska.org to nechápu. Měli byste být ti lepší ale přitom se chováte jako stádo prasat a ještě obhajujete zločince.

Ikona diskutujiciho Silvie 2022-11-03 10:02:11
Ikona diskutujiciho
sipka

John: styď se. nemám slov. a ještě spoléháš na to že to alue nezveřejní. že ji můžeš shazovat tajně. pfuj na tebe.

Ikona diskutujiciho John 2022-11-03 10:09:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ok, právní definice máš nastudovaný. Díky. Samozřejmě neobhajuju takové chování a je mi upřímně líto každýho, kdo si takovou zkušeností musel projít. Tebe nevyjímaje. Zdá se mi, že je velmi snadné zaplést se do tvých obvinění.. Nečetl jsem celé vlákno, ani nebudu, takže možná nejsem objektivní. Jen mi to, jak se vyjadřuješ o jiných lidech nekoresponduje s tím, čemu se na těchto stránkách věnuješ.. To je všechno, co jsem chtěl říct. Rozhodnutí, jestli jsem nebo nejsem duševně v pořádku ve tvých očích, nechám na tobě..

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-03 10:12:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Většího kokota asi svět neviděl. Takže to že někdo tvoří alternativní web znamená že se musí nechat dobrovolně znásilnit nebo zabít a nesmí se obhájit nebo se naštvat ani nic říct. Udělej něco pro svět a odpoj si kabel od netu. Doufám že tě někdo taky napadne a pak porovnáme tvou osvícenost a jak budeš strašně nad věcí. Kreténe.

Ikona diskutujiciho Silvie 2022-11-03 10:14:39
Ikona diskutujiciho
sipka

aha takže budeme korektní a sexuální devianty a nebezpečné násilníky budeme označovat duchovně jako třeba vnitřně nešťastné duše. aby byl pan john spokojený. nechat se poškodit a pak se nebránit a nepojmenovat věc správným jménem není znak duchovnosti

Ikona diskutujiciho Q 2022-11-03 10:16:27
Ikona diskutujiciho
sipka

A jak by ses vyjadřoval ty, kdyby tě fyzicky napadl úplně cizí člověk? Podle tebe by asi bylo ideální kdyby se Alue mírumilovně nechala zabít a ještě ho za to pochválila protože to je podle tebe skutečný znak duchovnosti že?

Ikona diskutujiciho Gulliver 2022-11-03 10:18:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha. Nejsi objektivní? Takže ty jsi sem přišel jednoduše vysírat a překrucovat fakta. Alue to přežila a má právo o tom promluvit veřejně a nazvat věci popravně jak jsou. Za mě jsi i ty genetický odpad jestli hájíš hajzly a viktimizuješ oběti.

Ikona diskutujiciho anonym 2022-11-03 10:23:27
Ikona diskutujiciho
sipka

A co jiného je člověk, který si vytipuje ženu a pak ji napadne, než genetický odpad? Navíc když už předtím seděl ve vězení? Nejsi to náhodou zrovna právě ty, kdo čekáš na soud, schovaný za jménem John ? Jestli jsi to ty, tak ti upřímně přeju, ať tam bídně chcípneš. Takové jako ty naše společnost nepotřebuje. Jenom škodíte a parazitujete na slušných lidech.

Ikona diskutujiciho Coccinele 2022-11-03 10:25:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde vidět že někteří lidi jsou úplně vymletí. Někdo skoro umře a oni si ještě dovolují ho kritizovat a chytat za slovíčko.

Ikona diskutujiciho Bedřich 2022-11-03 10:30:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Milý genetický odpade Johne. Pokud obhajuješ znásilňování nevinných žen pak patříš do stejného pytle jako pachatel.

Ikona diskutujiciho Julie 2022-11-03 10:40:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady můžeme jasně vidět že někteří lidi co jsou psychicky nemocní a zřejmě zasedlí na alue (zřejmě závist nebo poštvaní od pomlouvačky) jsou schopní si stát za svým nesmyslem i přes fakta. Je úplně jedno co Alue udělá nebo prožije oni budou vždy proti ní a budou vymýšlet hlouposti protože jsou tak naprogramovaní. John je možná taky nějaký krišňák co bydlí u maminky nikdy nezažil krizi a myslí si že správný duchovně rozvinutý člověk = bezbranný neschopný obhajoby neznalý spravedlivého hněvu. To však není duchovní rozvinutost nýbrž čistokrevné slabošství.

Alue byla vždy velmi silná osobnost. Nikdy se nechovala jako slaboch a nedivím se že pachatele porazila a přežila to. Přesně to bych očekávala od ženy jejích kvalit a inteligence. Alue jsi mimořádná bojovnice. Dokázala jsi to co málokterá žena dokázala. Přemoct muže. Máš můj obrovský obdiv. Jsem velmi vděčná za to že jsi tu, že jsi přežila a doufám že vydáš plohodnotné vyjádření a pachatele demaskuješ.

Ikona diskutujiciho Amigo 2022-11-03 10:41:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

už bude dobře alu. už je to pryč. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

Ikona diskutujiciho Stepparos 2022-11-03 10:45:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ad.Julie: Přesně tak. Alue zaslouží medaili za statečnost a zřejmě i obrovský fyzický výkon. A ne nějaké debilní poznámky od anonyma Johna co zřejmě nemá všech pět pohromadě.

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-11-03 10:55:13
Ikona diskutujiciho
sipka

No chtěl bych toho ubožáčka Johna vidět co by dělal na jejím místě. Jak by porazil trestance co měl v krimu posilku. Podle mě by se akorát zesral.

Ikona diskutujiciho petr 2022-11-03 10:51:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máme tě moc rádi Alue. Modlím se za tebe každý den. Ať jsi v bezpečí zdravá a šťastná. ❤

Ikona diskutujiciho Fialka 2022-11-03 10:52:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic si z těch pitomců nedělej Aluško. Nabírej síly. Posílám objetí. Krásný den ti přeju.

Ikona diskutujiciho John 2022-11-03 10:55:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takovýho hejtu. Styďte se vy. 🙂 Já jsem byl aspoň slušnej ve vyjadřování. Ale je vidět, jaká společnost se tady sešla. Už se vaší diskuze nezúčastním, buďte klidní. Jen jsem se nudil v práci a nějak mě ten genetickej odpad bil do očí… Ráno jsem se probudil se spoustou dobrý energie. A tohle bylo jen jedno z míst, kam jsem ji investoval. Možná nesprávně.. Ale asi jsem se chtěl s tou krásnou ženou, který tahle stránka patří pohádat.. Mějte hezkej den všichni. Hlavně vy nasraný *

Ikona diskutujiciho Voldemort 2022-11-03 10:57:28
Ikona diskutujiciho
sipka

A zavři za sebou dveře ty šulíne.

Ikona diskutujiciho Fialka 2022-11-03 10:58:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Sešla se tu společnost která NESCHVALUJE TRESTNÝ ČIN !!!!!!!!!!!!!!!

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-03 11:00:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Táhni a nevracej se odpade.

Ikona diskutujiciho AaQby 2022-11-03 11:02:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Měj se. Již před tvým příchodem, Johne, jsi mi nechyběl….

Ikona diskutujiciho John 2022-11-03 11:11:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vím, že si ty komenty píšeš sama… Mluvím vždy přímo k Tobě 🙂

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-11-03 11:21:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Jistě ubožáčku. Web s pětitisícovou návštěvností a 35 tisíci na youtube si bude sám psát komentáře. 😀

Ikona diskutujiciho Fialka 2022-11-03 11:23:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue si nic psát sama nemusí. Alue má tisíce čtenářů kterým zlepšila život. Kdežto ty jsi jenom parazit její energie co ráno vstane a nemá nic lepšího na programu než ji obtěžovat. Doporučuji uveřejnit IP a mail. Je už teď jasné že John je troll, ostatně se k tomu přiznal.

Ikona diskutujiciho Roman 2022-11-03 11:24:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Dej mojí ženě pokoj.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-03 11:36:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Obtěžující ze dne 3.11.2022, začátek 9:23 hodin dopoledne

nick: John
e-mail: [email protected]
IP: 157.167.64.180

Sídlí v Praze. Zakládám složku se záznamy o kontaktu, v případě že to situace bude vyžadovat, předáme vše policii.

Jiné případné trolly upozorňuji, že jsem pod ochranou policie a jakékoli nové případy obtěžování okamžitě nahlásím.

Ikona diskutujiciho Stepparos 2022-11-03 11:28:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Co ti Alue udělala že jsi jí tak posedlý? Uráží tvé ego tím že je lepší než ty? Píše lepší články o energii? Má větší návštěvnost? Nebo tě ženy obecně serou tím že o tebe nejeví zájem? Neměl bys třeba jít do práce aby tě maminka nemusela živit? Třeba bys pak nebyl starý panic.

Ikona diskutujiciho Q 2022-11-03 11:29:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška.org je přední alternativní web a má obrovskou základnu čtenářů. Ten si rozhodně nic psát sám nemusí. Já se spíš divím že se nestydíš sám za sebe.

Ikona diskutujiciho Trabant 2022-11-03 11:38:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty seš fakt marnej případ 😀

Ikona diskutujiciho Silvie 2022-11-03 11:40:49
Ikona diskutujiciho
sipka

nezkusila toho už Alue dost? musíte ji otravovat i teď? co z toho máš jako?? dělá ti to dobře???

Ikona diskutujiciho Radši nic kámo :-D 2022-11-03 11:44:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Víte co si myslím.. že John je ve skutečnosti tahle ženská nebo nějakej její kámoš.
https://lumenn-petra-herajtova-pravda.blogspot.com/2022/04/lumenn-petra-herajtova-schizofrenia.html

Ikona diskutujiciho dodo 2022-11-03 11:24:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Auru som si vylepšoval ešte v časoch keď som o žiadnej aure nevedel a to týmto: https://youtu.be/euPaEy_wncI

Ikona diskutujiciho Kristýnka F. 2022-11-03 12:51:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidím že temné síly před svým koncem dobře kopou. Aluško drž se.

Napsat komentář: Amigo Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek