Jak mě navštívila duše Karla Gotta

6.10.2019 v Poselství 49

To co zde popisuji, se mi stalo ráno v půl sedmé 5.10.2019. Karel odešel 1.10.2019

Jak samozřejmě všichni víme, Karel Gott nedávno odešel do nebe. Nepatřím ani mezi jeho extrémní zbožňovatele, ani jsem nikdy neměla nic proti němu. Respektive nebylo nic, čím by mě kdy naštval, zato mě občas pobavilo co o něm vypráví jeho kolegové, že má smysl pro humor, že umí hrát a moje oblíbená písnička od Karla Gotta je kupodivu Biene Maja, protože je veselá a býval to můj oblíbený večerníček. Občas ji sjíždím ve smyčce. ,,Und diese Biene die Ich meine nennt sich MÁÁÁJÁÁÁ!!!!“




Vždycky jsem to brala tak, že je to zasloužilý umělec, že toho hodně dokázal, že byl vždycky na ženské, že má hodně dětí, že ho pořád obtěžují debilní média, že měl zdravotní problémy a že má spoustu písniček, které jsou milé a hezké. To budou v kostce asi všechny moje dojmy.

V poslední době nás zaplavují zprávy o jeho odchodu a různé vzpomínkové koláže. Nečtu to, ale jak mi to lidi pořád přeposílají, musím přiznat že jsem četla kousek starého rozhovoru pro časopis Týden (To jsou ti, co o mně napsali že podnikám na živnostenský list své tehdy již rok zemřelé mámy a omluvu nikdy veřejně neotiskli. S omluvou po mailu si můžou vytřít kloaku a jestli to čtou, tak vzkazuji, pořád čekám na omluvu saláti.) kde vyprávěl o tom, že svět řídí tajné organizace a my jsme jenom loutky. Dementní reportérka u toho dělala, jakože mu to moc nežere, aby náhodou nebyla za blázna spolu s Gottem. (Jde vidět, že časopis Týden píšou debilové. Nejenom že nic neví o světě, ale ani si neumí ověřit, jestli někdo náhodou už dávno neumřel, když nikomu neodpovídá a nezvedá telefony… no nic, dosti výlevů.)

Karel se ale zmínil vícekrát, například zde (mimochodem je to velice povedená scénka, celá je zde: Jiřina Bohdalová , Karel Šíp a Karel Gott – Muzeum Karla Gotta) si opět do vystoupení zakomponoval Illumináty. Snažil se tím něco skutečně říct, nebo to myslel jenom jako vtípek? Inu podle toho, co řekl do časopisu, to vtípek nebyl.

Pak jsem si prohlížela pár jeho fotek na internetu, koukala jsem se jak vypadal mladší, jak vypadal když byl malej. A říkala jsem si ,,No jo, nikdo tady holt nebude věčně.“

Emočně jsem to neprožívala. Rozhodně o dost méně než průměrný zdejší občan, neboť mi včera bylo navíc i vysvětleno:
,,Ha! tak ty jsi stejně dobrá jako Karel Gott!“
Nerozumím. ,,Cože, jak to myslíš?“
,,No představ si to! On dostal bludný balvan za vyprávění údajných nesmyslů o tajných společnostech, co nás ovládají! – A podrž se, on dostal taky bronzovej, stejně jako ty!“
,,Jo aha, no vidíš to, tak přece jenom máme něco společného… Jak je ten spolek Syfilitikos zdrzej, že si tohle vůbec dovolí dokonce k zasloužilému umělci, co na rozdíl od nich něco uměl. Oni opravdu nemají ani trochu cti k nikomu…“

Kája totiž v roce 1992 (můj rok narození, taky divné) vydal knížku, která se jmenuje Jak to vidí Gott a tam údajně píše velice zvláštní věci (Chápete, v té době!! To si dovolil hodně!), za které dostal ten balvan. A já se až po jeho smrti dozvídám, že toho asi bylo víc, co jsme měli společného. Kája byl asi veliký konspirační teoretik co věřil na energie a učil se s nimi pracovat. A tohle čtu, až když mám za sebou ten zážitek. A nestačím se divit, co všechno mi uteklo.

Komise pro udělování Bludných balvanů při Českém klubu skeptiků Sisyfos oznamuje, že v kategorii jednotlivců získává za rok 2002 bronzový Bludný balvan Karel Gott. Svá vážná varování vyjevil již roce 1992 v knížce „Jak to vidí Gott“, které je spoluautor. Dovídáme se z ní například, že mistr:
– bral podvědomě lidem energii – ale už s ní umí manipulovat
– ví leccos o vyzařování biotronu, (ale nepodřekl se, co to vlastně je)
– zná Nostradamovy předpovědi přeložené do dnešní terminologie, které se měly vyplnit v přesných časových rozmezích. Předpovědi ovšem střelily vedle když tvrdily, že:
– Prezidentem JAR se v roce 1994 stane Mandela.
– V roce 1997 bude zničen švýcarský finanční systém.
– Mimozemšťané se poprvé objeví v televizi v roce 1998.
– K zřícení raketoplánu nad Amerikou dojde v roce 1999.
– V roce 2000 se k Zemi přiblíží neznámá planeta a odkloní zemskou osu, čímž nastane tání ledovců, moře zatopí některé státy a třídenní zatmění Slunce způsobí další zemětřesení.
– přírodní katastrofu nemusí způsobit jen ekologické vlivy nebo skvrny na Slunci, ale i negativní myšlení lidí, které svým vyzařováním ovlivňuje přírodu.
– umí na dálku očarovat bankovní konto. (Doufejme, že takto zatím nespáchal bankovní trestný čin.)

– naučil se, jak být nějakou dobu přítomen se svým duchem ve svém těle. (Ptáme se: kudy ducha vpouští a vypouští?)

V roce 2002 nám v rozhovoru v příloze Lidových novin opět důrazně připomněl :
– na naší planetě přibývají geofyzikální anomálie, které způsobuje lidstvo …
– změny úhlu vychýlení zemské osy … její energie je oslabená psychicky …
– voda působí blahodárně, čistí a odnáší nánosy hrubých vibrací.
– vibrace Země spojené s vibracemi živých organizmů se zvýšila ze sedmi kmitů za vteřinu na jedenáct.
Důležité ovšem je, že Karel Gott má důkazy o tom, že je tu pořád magnetismus, který nedovolí úplný zánik, a tak život úplně neskončí. Díky za tu špetku naděje, mistře. (zdroj)

Mé setkání s Karlem Gottem
Den uběhnul a já šla spát. Moc mi to nešlo, protože v noci pršelo, pořád jsem si ve spánku vytahovala špunty z uší a když už nemohlo být hůř, tak jsem byla trochu náměsíčná. Ve spánku jsem si ty špunty zase vytáhla, ale při nadále probíhajícím snu jsem si myslela, že držím v ruce dvě akvarijní krevety a pořád jsem hledala, kam je mám dát… Nakonec jsem byla vystreslá že nevím co mám dělat, tak jsem se probudila a zjistila, že žádná kreveta a žádné akvárko, ale že jsem v polosedu v posteli, levačka natažená do prostoru a v prstech svírám EAR špunty do uší, o kterých jsem si myslela, že jsou dva živočichové. Paráda. V poslední době se při spaní hýbu, doufám že nezačnu ještě chodit. Nakonec přestalo pršet, tak byl klid a mohlo se spát normálně.

A po pár hodinách přišel ten ,,sen“ co vlastně nebyl sen, ale zjevení
První to začalo nezajímavě, byla jsem s nějakou ženskou u ní doma, povídaly jsme si a měly jsme pohodičku. Ona slušně seděla, pak za ní přišla i její dcera, a já se rozvalila na hulváta na protějším gauči, protože byly dva a místa bylo dost. I když to byl sen, měla jsem v tu chvíli pocit, že jsem unavená a potřebuju se natáhnout.
Ten sen trval docela dlouho, probíhaly různé přesuny, potkávaly jsme různé další lidi co přicházeli, odcházeli. Zbytečné vyprávět, bylo by to na dlouho.

Byly to dva velké rovné žluté gauče, mezi nimi stolek a stály naproti sobě. Pololežím rozvalená na levém gauči a na pravém seděla nějaká paní, nevím její jméno. Nebyla důležitá.

Najednou tam došel Karel Gott
Vypadal relativně staře, asi jako v době kdy mu bylo 65, ale působil zdravě a vyrovnaně. Pozdravil nás a položil se vedle mě nalevo na tu pohovku. Byli jsme vedle sebe natěsno natáhlí.
Neřekla jsem mu na to nic. Šla z něho energie, která byla přátelská a blízká. Měla jsem v tu chvíli dojem, že jsme si hodně blízcí, jako přátelé, nebo rodina, nebo něco v tom stylu a v tu chvíli mi to připadalo přirozené a v pořádku. Určitě to nebyl pocit, který by vyplýval z fyzické zkušenosti, protože osobně jsem ho za tohoto života neznala, ale znají ho jiní lidé, kteří se znají se mnou. A ti jeho smrt samozřejmě prožívají víc než já.

Karel vedle mě prostě ležel  a vyzařoval energii, která tak příjemně rezonovala a hladila u srdce. Kdybych to měla k něčemu přirovnat, tak je to podobný pocit, jako když jste malé děti a do náruče vás vezme rodič, co vás moc miluje. A vy se v tu chvíli cítíte milovaní, přijatí, v bezpečí, je vám krásně u srdce a máte pocit, že je celý svět v pořádku. Já tohle měla se svojí maminkou než onemocněla a připomnělo se mi to právě dneska ráno, když přišel Karel, protože to byl skoro stejný, možná vyloženě STEJNÝ pocit. Byl to pocit blízké milující rodiny.

Po chvilce za námi přišel herec. Známe ho všichni, ale já nevím jak se jmenuje. Ani kde hrál, takže ho nedokážu dohledat a přesně určit. Upřímně nevím, proč za námi přišel, ani jestli aktuálně žije. Pozdravili jsme se a já mu říkám, že vypadá velice dobře, že se na něm vůbec nepodepsal čas. Jako kdybychom i my dva byli kamarádi. On poděkoval, usmál se a kouká na nás. Stál u gauče, díval se na nás a jakoby na něco čekal.

Karel vzal moji pravou ruku, položil si ji na srdce a dál ji svíral ve své dlani. Nechala jsem ho, ani mi to v tu chvíli nepřipadalo divné, vlastně to bylo příjemné setkání. Promlouvala ke mně energie, kterou vysílal.

Takhle jsme byli delší dobu a já se pomaličku začala probouzet, ale nebylo to prudké probuzení, ale velice pomalé. A jak zmizel sen a já si uvědomila sebe, jak ležím na zádech v posteli, mám obě ruce položené na přikrývce a mám zavřené oči, že mě skutečně drží teplá lidská ruka za moji levou ruku.

V tu chvíli mi došlo, proč mi do snu přišel Karel. První přišel sem, tak se mi to odrazilo do snu (respektive do mého snu cíleně vešel) a jak mě drží za ruku, tak mě to pochopitelně budí. Protože bylo půl sedmé a já se obvykle v tuto dobu sama od sebe nebudím, to mě něco musí rušit. A rušící vliv byla právě tato nečekaná návštěva.

Cítila jsem, jak se část mě začíná znervózňovat, protože to že vás drží někdo za obě ruce když spíte, není něco, co by se vám stávalo každý den. I když jsem na duchy zvyklá, tak mě to trochu překvapilo. Ale zarazila jsem to a zůstala cíleně v klidu. Myslela jsem na to, že přišel v dobrém a nic mi neudělá, takže není důvod dělat rodeo. (Jinak samozřejmě když se mi stane něco podobného a příjemné mi to není, tak lítají hromy a blesky.)

Po chvilce vzal do dlaně i moji pravou ruku. Připadalo mi úplně neuvěřitelné, že dokážu v tom stavu setrvat tak dlouho a cítit tak intenzivně jeho dotek – bylo to dokonale fyzické – jako kdyby mi někdo napomáhal ten stav změněného vědomí udržet. Chvíli jsem počkala a nějak jsem v tu chvíli věděla, že to je fakt Karel a že za mnou přišel naprosto vědomě.

Nic jsem neslyšela, nic konkrétního mi neříkal a i moje komunikace proběhla v tichu, myslí.
Řekla jsem mu: ,,Kájo… nazdar.“
Když jsem to řekla, tak pustil moje ruce a jak mě pouštěl, ještě jsem slyšela, jak jeho prsty zašustily o moji peřinu. Jakoby se u mě zhmotnil.

Jeho ruce mě pustily a odešly směrem nahoru. Předpokládám, že do nebe
Chvíli jsem ještě počkala a teprve potom jsem vstala. Bylo půl sedmé ráno. Nechápala jsem, proč se za mnou přišel rozloučit, proč bych já měla něco znamenat pro něho, když mě pravděpodobně neznal (i když, internet je malej, ale on měl určitě jiné věci na práci). Mohlo to být něco mezi nebem a zemí?

Překvapivé bylo i to probuzení. Koukla jsem na hodiny, zjistila kolik je a cítila jsem, že už nebudu spát. Že to bylo všechno. Když jsem se postavila, cítila jsem se úžasně svěží, jakoby nabitá. (Takhle nabitá bývám po astrálním cestování, vždycky mi to dodá elán)
Jakoby se ta příjemná hezká energie, která z něj šla když se vedle mě položil a vzal mě za ruku, skutečně přenesla a osvěžila mě. Doslova mi dodal energii. Takže místo abych se překulila a spala dál, hned jsem vstala a šla ten zážitek okamžitě sepisovat. Cítila jsem, že to Karel chce, že je to můj úkol.

Což je také zajímavé, protože za poslední dobu jsem si většinou podobné události nechávala pro sebe, připadalo mi to většinou osobní a také se mi nelíbí, že kdykoliv cokoliv napíšu, tak se vždycky najdou chytráci, co v tom hledají něco, co tam vůbec není. Jako třeba sex. A určitě se najde chytrák, co ho bude hledat i v mém dnešním setkání s Karlem. Lidi jsou prostě kolikrát dost divní a zvrhlí. Ale cítila jsem, že tohle mám sepsat, tak to píšu.

Za posledních pár let zemřela řada slavných a významných čechů, ale nikdo za mnou po smrti nepřišel, ani ti které jsem osobně potkala. Jako třeba Květa Fialová, kterou jsem měla moc ráda, i jsme se potkaly, i jsem jí po smrti říkala ať se staví že pokecáme, ale ani ťuk, neměla zájem. Proč přišel Karel, proč mi dával energii, proč jsem měla při setkání pocit blízké rodiny a proč chtěl, abych to napsala? Je v tom něco osobního, nebo mám jenom za úkol říct ostatním, že je v pořádku, že se má dobře a že očividně úspěšně cestuje mezi dimenzemi?

Zapálila jsem tedy pro Karla svíčku, když už za mnou osobně přišel. Má se nechat hořet 24 hodin, v den dny vám zemře někdo blízký, nebo kamarád. Pomáhá duším se odpoutat a odejít do nebe, nebo se to alespoň tak říká. Ale já si rozhodně nemyslím, že by Karel měl nějaký problém, choval se naprosto klidně. Vyzařoval z něj pokoj a jeho energie byla výrazně konstruktivní. Je vidět, že byl na svůj odchod duševně připraven.

Svíčku spíš zapaluji symbolicky, je to můj zvyk, zapaluji i za zvířátka. Bohužel to nebude dost rituální, neb ráno jedu pryč a nemůžu ji nechat bez dozoru celý den, tak budu obnovovat modlitbu a znovu zapalovat ještě v neděli. Můžete zapálit také.


© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-06 02:21:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ten pocit když přijdeš na Alušku, přečteš popisek článku a: :OOO

…. no nic, jdu číst 🙂 !

Ikona diskutujiciho Zlata 2019-10-06 05:52:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky – pěkně napsané a věřím tomu, že se to stalo, měla jsem také podobný zážitek.

Ikona diskutujiciho jirik 2019-10-06 07:11:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš tam překlepy:
1/Karel odešel 1.5.52019
2/ Ovčas ji sjíždím ve smyčce.
Pro zajímavost – toto jsem v jednom emailu poslal tm, jako zajímavost (email jsem odeslal 17.9.2019)
*Dneska jsem se dočetl, že Gott se bude léčit v Americe s akutní leukemií – vypadá to na brzký státní funus……. – tohle jen pro zajímavost.* Hlavou mi prolétla tehdy myšlenka, že akutní leukemie bude fyzický konec pro Karla Gotta…….

Ikona diskutujiciho hanka 2019-10-06 08:56:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je krásné, děkuji! Karla jsem měla moc ráda, hlavně v pohádkových písničkách. Má hlas jako princ. A ten neustálý optimismus a noblesa. To se dneska málokdy vidí, spíš naopak. Dřív popoví zpěváci byli umělci a opravdu uměli s hlasem pracovat a zpívat, dneska už to tak dávno není, popový zpěv je dneska o tom, kdo se víc uřve, nezvládnou nic vyzpívat a noblesa a elegance dávno vymizela. Lidé hrubnou a nemají vkus, takže jim to nevadí. Z dnešních popařů nemáme žádnou osobnost tady u nás! I když tento žánr neposlouchám, toto je obrovský rozdíl oproti dřívějšku a je to škoda. Lidem by udělalo dobře kdyby poslouchali zdravé hlasy a kvalitně udělanou hudbu a kdyby umělci byli opravdu osobnosti které něco umí a mají co sdělit.

Ikona diskutujiciho jirik 2019-10-06 09:03:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Seš si jistá, že Karel Gott zemřel 1.5.2019?

Ikona diskutujiciho lenka f 2019-10-06 09:33:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si myslím, že ti chtěl dát najevo, že tě za svého života určitě zaregistroval a znal i tvé stránky. Dalo by se říct, že možná byl i tvůj tajný fanoušek. Myslím si o něm, že zkoumal sám věci mezi nebem a zemí, a ani to nikde moc nemusel vyprávět. Tebe bral jako někoho, kdo zná tyto věci a má s nimi osobní zkušenost. Nepřekvapuje mě, že z něj šla, jak píšeš konstruktivní energie a že byl na svůj odchod připravený. Vnitřně to musel být laskavý člověk. Takže díky Aluško za zprávu v tomto článku. 🙂

Ikona diskutujiciho jirik 2019-10-06 09:49:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karel Gott si dokázal udělat srandu i sám ze sebe – u Petra Novotného v Novotách 2000
Laurel a Hardy
https://youtu.be/bwXFDUIJWf4

Ikona diskutujiciho Rozetka 2019-10-06 10:15:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue ,ten článek přišel úplně akorát.Včera jsem četla článek o Karlu Gottovi, kde píše ze dokázal nepřímo vsugerovat někomu myšlenku a že se stýkal s nějakým psychotronikem,který ho naučil byt nejakou dobu mimo tělo-naučil se odpoutat od těla,vzdálit se a pozorovat se,naučil se po probuzení na 15 minut oddělit od těla.Strašně mě to překvapilo-u něj bych to nečekala-přišel mi vždy spíš takový že tomuhle nevěří.Hned jsem si na tebe vzpomněla,jestli ti mám napsat -a vida článek na toto téma je tu.Díky moc

Ikona diskutujiciho Tereza 2019-10-06 10:29:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nádhera. Za mnou přišla taky zesnulá „osobnost“. Nevěděla jsem, kdo to je, jen jsem cítila jakousi energii a vůni. Zapamatovala jsem si čas. A druhý den si přečetla článek, kdo v tu dobu (rozdíl asi 2 minut) zemřel… Kdo to byl, si s dovolením nechám pro sebe. Milovala jsem ho od dětství a mým snem bylo se s tím člověkem setkat. Tak se setkal on se mnou – můj vysněný filmový dědeček.

Jinak souhlasím s lenkou f, mám stejný názor. A děkuju za článek. Jsem moc ráda, že je mu dobře.

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-10-06 13:55:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A možná taky chtěl takhle lidem sdělit, že byl konstruktivní člověk. Mě jeho hudba moc nezajímá, jako člověk (soudě podle jeho výstupů v televizi, přes videa a noviny) na mě působil celkem příjemně, le vždycky mi vrtalo hlavou, jak je možné, že má takovou popularitu a pozornost. Mám v sobě zakořeněnou zaujatost, že takto velmi slavní lidé, mají pakty s delasčím a konstruktivní rozhodně nebudou. Ale vida… možná to neplatí vždy…
Každopádně…když jsem se dozvěděla zprávu o jeho smrti, trochu to se mnou hnulo. Ne, že bych byla vyloženě smutná…ale on byl takový český mýtus… „Goťák“…

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-10-06 16:24:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Že by ten Karel měl tu pozornost a
popularitu vydřenou? Že by to byl i jeho laskavý a
přátelský přístup k lidem,co mu kromě
zpěvu tu pozornost
a popularitu přinášelo? Nezlob
se,ale tvé- mám
v sobě zakořeněnou
zaujatost,mě osobně zní jako
závidím? Jak to,že tenhle a tamta jsou tak známí a populární,to nebude jen tak.
Kolik lidí si asi takhle řeklo jak je možné že ta Alue
napsala už tři úspěšné knihy
a co dalšího ještě
dělá,to přece není
jen tak,kdo ví co za tím vězí. A někteří z
těch bezmozků pak
píší tu svou špínu
na internet. Ještě jednou promiň,ale musela jsem to napsat,protože část tvého
komentáře na mě
působila dost destruktivně a podle jiných komentářů bych to od tebe nečekala.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-06 18:33:05
Ikona diskutujiciho
sipka

vanilková: ale nee, to jen na lidi ze showbusinessu se všechno svádí páč jsou vidět – úspěšných je mnoho, jen nejsou všichni takhle na očích. musíš sledovat symboliku, která se kolem těch lidí objevuje, podle toho, prosím, suď. podle toho, co ti lidé říkají a co dělají, jaké symboly (ne)ukazují. to není tak, že by každý úspěšný člověk měl pak se satanem. velice úspěšných je na planetě hooodně – někteří se dopracují, někteří mají částečně hlavně štěstí, někteří podepíšou pakt se satanem… říkám, musíš sama vysledovat, kdo kam patří. karel zrovna byl dobrý a měl prostě nádherný hlas, štěstí a kontakty tam taky hráli svou roli. i my dobří můžeme být velice úspěšní, ale chvílemi je to těžší a člověk se tam musí často fakt domakat, obzvlášť v hudební branži.

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-10-06 23:48:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Izairi: Cože? Jakože závidím Karlu Gottovi? 😀 Ne, to ne. Já tu jen čtu všechny ty články o slavných a iluminátech. Jak chodí showbusiness nemám páru a pointa mého komentáře měla být : „Gotta moc neznám (jeho hudbu), ale destruktivně na mě moc nepůsobí, vím ale, že Alue ve většině článků o hodně slavných lidech píše, že mají nějaké pakty.“
No…to je asi vše. Klid… To bych byla asi vážně hodně nemocná, kdybych Gottovi záviděla:) Ach jo… Komentuju, protože v tom nemám jasno.
Nirvana: Dík.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-09 18:02:50
Ikona diskutujiciho
sipka

vanilková: „Komentuju, protože v tom nemám jasno.“ – jestli komentuješ protože v tom nemáš jasno, tak je to něco jinýho, to je v pohodě… lepší napsat např. komentář a nechat si to vysvětlit než v něčem plavat, to řikám z vlastní zkušenosti. neber si diskuze na netu moc k srdci hele, na webu je každej king 🙂 ono lidi často hned mají v diskuzích předsudky(včetně mě bohužel)o tom druhém, i když o něm nic moc nevědí.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-10-06 14:44:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Cože? Co? Alue a píše o Karlu Gottovi – cožeto????“ – tak vypadala moje reakce po přečtení nadpisu! Teda Aluško, to jsou věci! Vůbec bych nečekal, že tě duše mistra takto navštíví. No tak to je vážně síla. Jsem velmi překvapený z toho, co jsi právě zažila a už vůbec mi není jasný tvůj pocit rodinné lásky, který ti posílal. Škoda, že jsi ho za života neviděla osobně, třeba bys nám o něm něco zajímavého napsala mnohem dříve! Ale asi to tak mělo být.

Já jsem (možná) našel v souvislosti s Karlem Gottem nějaké znamení. Mám rád jednu jeho swingovou píseň, jmenuje se „Já žil jak jsem žil“ https://www.youtube.com/watch?v=PaeTVlA3gq8 a včera jsem zrovna kliknul na youtube na verzi, která měla přesně 1 540 zhlédnutí https://imgur.com/9ZCHKuj . V pátek mi má konečně přijít můj nový hudební software. Jestli to opravdu mohlo znamenat, že by chtěl moji verzi této písně, tak je to mazec; ale třeba je to jen náhoda, občas se mi už stalo, že jsem ve zhlédnutích viděl konstruktivní číslo. Každopádně brouka do hlavy mi to nasadilo, to je taková třešnička na dortu v podobě tvého dnešního článku :D….

Ikona diskutujiciho Luk 2019-10-06 17:41:27
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 klidně udělej, já jsem třeba na své písně zvědavej. Od tebe to bude slušné 😉 jakože, máš dobrou hudbu Astone

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-10-07 00:55:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky moc za podporu! Ale raději se nejdříve ještě „rozcvičím“ na něčem jiném, tohle je pro začátek moc divoká myšlenka 😅.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-10-07 19:37:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Písnička je nádherná! Astone těším se na tvoji verzi. Jo to znám že si říkám, hm, tak počkám, až se na to budu cítit, až se naučím ještě toto a tamhleto, a až budu mít víc zkušeností. Vykašli se na to a jdi za tím, na velké věci se nebudem cítit nikdy dostatečně připraveni….. Jump before you’re ready 😉

Ikona diskutujiciho Luk 2019-10-09 21:48:05
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 Jo no přesně tak Astone, však ty už jsi měl na svém youtube kanále nějaké music a bylo to fakt super, takže můžeš s tím už v myšlenkách začít a nechat už něco nového přicházet a pak to vytvořit je pro tebe hračka, možná nějakou test verzi.
Jak vidím tak tu pídí tví obdivovatelé, tak jen do toho 😀

Ikona diskutujiciho Mikuláš Gera 2019-10-06 14:59:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A možno to bolo symbolické „odovzdanie štafety“ …..

Ikona diskutujiciho tomáš marný 2019-10-06 19:18:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj miki,
trefil jsi to asi na 999,9% přesně. Mám také ten pocit po přečtení článku….
tm

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-10-07 00:53:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je brutus! Jako by to už teď nebylo dost dojemný – jestli tím chtěl Alušce říct toto, tak…. no páni. 😮😣…..

Ikona diskutujiciho fluttershine 2019-10-06 15:20:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pěkný článek, muselo to být neuvěřitelné setkání 🙂
Osobně mě trochu zarazilo, že údajně odešel přibližně v době, kdy mě zcela off-topic napadlo, jaký bude mít pohřeb, až jednou – ale přece Karel Gott je nesmrtelný, co je to za nesmyslnou myšlenku, tady tohle.
Docela mě mrzí necitelnost některých diskutujících na nejmenovaných zpravodajských portálech. Jeden by řekl, že aspoň ke smrti by mohli mít úctu. Ale ono ne. Oni tam musí nacpat, že umřel někdo, kdo je vůbec nezajímá – no evidentně zajímá dost na to, aby něco napsali. Asi bych neměla číst diskusi, ztrácím pak víru v lidstvo. 😀

Ikona diskutujiciho Luk 2019-10-06 17:55:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo no, jak to ty lidi dělaj 😀 takový přístup to je děs.
Pro mě třeba Karel Gott žije stále, vnímám to tak a možná je to i dobrý přístup. Líbí se mi myslet si, že v Česku existuje stále takový skvost a takhle mne to inspiruje, že stále máme takového člověka mezi námi a přát si i další takové obohacení. Ať stále máme víru v sebe a že dokážeme tak pěkné věci tvořit i v dalších formách mimo hudby.
Doufám třeba v to, že to co pro nás zanechal bude stále aktuální, ať jednou nejsme Češi co ani neví, co je z naší země tak úžasné, nebo se porozhlédneme kolem sebe a nepřipadal by nám žádný člověk výjimečný.
Doufám ať nás to neopustí a ať jsou další co tvoří v stejném duchu

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-10-06 17:14:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo Karel Gott, legendárna česko-slovenská osobnosť. Vyrastali na ňom naši rodičia, vystrihovali si fotografie Gotta a dalších z časopisov a lepili do zošitu. Smutné, aká je dnes spoločnosť rozdelená a čo všetko sa v súvislosti s Gottom a nielen ním deje a píše. Tak snad tvoj článok nikoho nepobúri, niekto by mohol závidieť 🙂 A snáď nejakí šialenci nebudú vyvolávať jeho ducha.

Gott sa zajímal o různé věci i medzi nebom a zemou ako posmrtný život a trebars poznal i teba kdo vie.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-06 18:27:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

(tohle bude dlouhý, jinak to nejde)

… Ty kráso 😀 tak to jestli zůstanu v ČR, dostanu ten bludnej balvan nejspíš taky. co by miláčci ze sysifa řekli na to, že moje prababička léčila lidi např. rukama a fungovalo to, věděla třeba i intuitivně už při příchodu „pacientů“ co jim je a tak podobně a mnoho lidí to může dosvědčit, i známých herců staršího ročníku… to by mě zajímalo. vyléčila to, co třeba doktoři ne. to by si určitě taky zasloužilo bludnej šutr! pche. achjo, škoda mluvit, fakt. bludnej balvan by pro mě pak už byl něco jako potvrzení, že jdu správně, takže dobrý, ha. božínku. nevim, co si to ti páprdové vůbec dovolují, cpát se do cizích názorů a prohlašovat, že jsou špatné(chápu, jak jsou bludný balvany myšlený, ale i tak). což, jako vždy jsem ráda, že stojím na správné straně.

„Ve spánku jsem si ty špunty zase vytáhla, ale při nadále probíhajícím snu jsem si myslela, že držím v ruce dvě akvarijní krevety a pořád jsem hledala, kam je mám dát…“
– Nene 😀 😀

„Šla z něho energie, která byla přátelská a blízká. Měla jsem v tu chvíli dojem, že jsme si hodně blízcí, jako přátelé, nebo rodina, nebo něco v tom stylu a v tu chvíli mi to připadalo přirozené a v pořádku.“
– Ano ano!! párkrát jsem tenhle pocit ve snu taky zažila! jednou se strážným andělem a podruhé(několikrát) s… ty víš kým. je to u spřízněných duší a strážných andělů, teda aspoň pro mě. je to velice intenzivní a špatně se na to zapomíná. že jsem to cítila prostě nepopřu a vyvrátit si to taky nenechám, nejde to, na to to bylo až příliš skutečné a příliš silné.

K ZÁŽITKU:
Hrozně zajímavé je, že já MĚLA FAKT POCIT že se ještě něco takového stane – nic konkrétního jsem netušila, ale cítila jsem, někde hodně hluboko uvnitř, že to Mistr ještě nějak „zakončí“ a že je stále zde na planetě. Ten pocit nejde příliš logicky popsat, tak pardon, jestli to zní blbě nebo jako kdybych ho snad znala – vůbec, ale tenhle pocit při přemýšlení o něm přetrvával. Každopádně pak přijdu na Alušku a ono tohle… 0.0

Děkuji ti moc za to, velice ráda slyším, že je Karel takhle v pořádku a nemá nejspíš problém přejít. Bylo mi trošku úzko kvůli jeho rodině, přeci jen mají i malé děti a ty to ponesou asi špatně. Měla jsem ho ráda. Ne, že bych ho poslouchala, ale vždy mi byly sympatické jeho názory a postoje, mluvil jako velice rozumný, moudrý člověk a zářil pěknou energií. Obdivovala jsem jeho kariéru a častou upřímnost, míněnou od srdce. Obecně řečeno mi přišel jako krásná bytost s krásným hlasem, poměrně vzácně se vyskytující v ČR(souhlasím s označením „český Michael Jackson“, ač nemám ráda, když se lidé přirovnávají). Když umřel, v duchu jsem mu skromně sdělila, že je mi to líto a ať se opatruje, že doufám, že s klidem odejde do světla a že jsme ho měli rádi, ať kašle na ty, co ho tak ošklivě pomlouvají. Že jsem obdivovala jeho kariéru, práci a nádherný hlas a taky bych se jednou chtěla stát zpěvačkou… Bylo to prostě roztomile upřímné.

Je krásné, že jsi něco takového zažila a nediv se, že za tebou přišel – přeci jen JSI nějakým významná osobnost, to je jedno, že nejsi mainstreamově známá. Upřímně, číst to bylo i maličko strašidelné, je to neskutečná představa, já na tohle nejsem až tak zvyklá. Třeba chtěl Karel takhle zanechat „poslední tečku“, což je moc hezké a připadá mi to jako jeho styl 🙂 děkuju mu za to. třeba byl Mistr nějaká tvoje spřízněná duše nebo ty ani on nemáte lidskou duši, co ty víš, prosímtě. dej na pocity, ty nelžou, na rozdíl od logiky. Vzhledem k tomu, kam se Karel Gott tímhle zařadil, jsem si o něm dotvořila dobrý názor(má intuice o něm očividně nelhala). Co když chtěl třeba Karel dát tímto najevo „kam patří“ ? Taky mohl vědět, že třeba ty jediná ho dokážeš takhle cítit a předat to lidem. Chtěl, aby všichni věděli, že je v pořádku a loučí se, chtěl, aby se o něm ještě naposled mluvilo a jeho odchod nebyl „bez komentáře“ z jeho strany. Udělala bych to samé, pro svůj vlastní klid. Co když si to přečte třeba jeho rodina?.. :)) třeba by je to zahřálo u srdce. Důvodů, proč to udělal, může být mnoho – ale jsem si jistá, že byly a byly dobré. Mně tedy článek u srdce zahřál velice, ještě jednou ti za něj děkuji, uklidnil mě a jeho odchod je tak méně zneklidňující. Už když Mistr ještě žil, říkala jsem, že bude divné a trochu děsivé, až zemře – přece jen ho znám a poslouchám odmala. Pochopitelně to muselo časem přijít… Ale takováhle tečka na Alušce? no, to by mě opravdu nenapadlo. krásné. co dodat. zážitek popsaný moc hezky. neskutečné. co bych bez tebe dělala, vždyť to řikám furt 🙂 nevim proč, ale tenhle článek mi přivodil takový klid v duši.

…. nechci nic řikat, ale já zemřít, rozhodně za tebou také zajdu(snad to nezní divně, vím to už dávno. bez toho bych prostě odejít nedokázala), aspoň na tebe „jen mávnout“ s tím, že odcházím, ač by ti to třeba bylo jedno:)


já zase měla, před dlouhou dobou, jeden týden několikrát za sebou ve snech MJ, trošku mě z toho doteď mrazí, bylo to hodně skutečné, barevné a intenzivní. Beztak šlo jen o převlečeného strážného anděla, ale vím jistě, že to byla „živá bytost“ a pokoušela se mi opravdu něco sdělit. Pak už se takové sny nikdy neobjevily. Byly velice symbolické a navazující, zdály se mi po cca 3 dnech. taky neskutečný zážitek a ani nevim, jestli bych to měla někam psát, ale jak se znám, už jsem o tom na netu beztak někde mluvila(když ono je těžké být na to sama, komu tohle můžu říct??). Nevěřím ale, že bych ve snu fakt měla duši MJ, ač mi přišlo, že to byl fakt on 0.0 To nejde… jako prostě.. zrovna já? navíc, neměl by dávno být jinde, chci říct v jiné dimenzi? Zajímavé a neskutečné, pořád na to vzpomínám. Každopádně jsem z toho dotyčného ve snu cítila velice přátelskou a milou energii, jako kdyby mě viděl rád stejně jako já jeho, haha.
– ať už tak nebo tak, ty sny mi pomohly a navedly správným směrem, to je to podstatné.

Takže shrnuto: Děkuji za tento článek a Karlovi za to, že se takto rozhodl. Jsem ráda, že se s ním mohu ještě tímto způsobem „rozloučit“, uklidňuje mě to. Ať odpočívá v pokoji. Byl to dobrý člověk a jsem ráda, že žil a pracoval zde, mezi námi 🕊️

Ikona diskutujiciho Naďa 2019-10-07 05:47:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Karel v pokoji moc neodpočívá,čekaly na něho davy duší,rodina,kolegové atd. Dělalo mu to velice dobře,se všemi se upřímně a s úsměvem vítal,ostatně jako zde na zemi. Posílala jsem za ním manželovu maminku, ať ho od nás pozdravuje,ale řekla mi, že se k němu vůbec zatím nemůže dostat. Je TAM stejně oblíbený jako zde. A protože je mým úkolem zde na Zemi posílat dušičky, co se po opuštění těla zaseknou mezi nebem a zemí do Světla,podařilo se mi odeslat i několik celosvětově známých osobností. Ty si to mezi sebou řeknou, a občas se na mě přijdou „mrknout“ i ti,co mé služby nepotřebovali. Naposledy Karel v sobotu,prošel mi bytem,prohlédl si mě,zaregistroval a zase šel. Ani jsem ho nepozdravila,-to jsem opravdu nečekala-. Počkám nějaký čas až „mu to povolí“-a nyní brzy ráno dostávám do hlavy „sms“že čekat nemusím,že si čas najde kdykoliv,děkuji Karle,tak hned jak budu doma sama poprosím Tě o návštěvu. I pohoštění připravím,tekuté Boží Světlo,naučil mě ho vyrábět jeden velký mág,a pro Dušičky a jiné astrální Bytosti je to nektar. Tak asi tak,nechť se Balvaniopřízemníci ve své nadutosti a neosvícenosti třeba po… Já děkuji s pokorou za Dary kterých se mi dostalo. Slunce v duši všem.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-07 09:20:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Naďa: … ehm.
Hele, jestli tě něco učil někdo, kdo si doslova řikal „mág“… nevim, jestli to byl dobrý člověk. jinak davy ať si čekají, duše podle mě odejde i tak. a když ne teď, tak až se to uklidní.

Ikona diskutujiciho Naďa 2019-10-07 14:05:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty nevíš zda to byl dobrý člověk když si říká „mág“? Nirvánko,ale já to vím,říká si a jmenuje se Josef,umí věci nevídané a slovo „mág “ jsem použila já. Hezký den.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-10-07 20:04:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana. Jj, taky mě ten článek trochu uklidnil, i když jsem doteď trochu naměkko. On byl přecejen výjimečný a měla jsem pocit (asi nejen já) jako by by nesmrtelný, prostě že přece neumře a bude zpívat pořád 🙂 Opravdu výjimečný, hladivý hlas, je v něm cítit vřelost a to že se při zpěvu usmívá, a taky to že má rád lidi. Taky jsem znala lidového zpěváka z našeho kraje, který se usmíval při zpěvu, dělá to takovou pěknou barvu, je to slyšet na nahrávkách, ani ho nemusíte vidět a víte že se usmívá. Neskutečně milý člověk. Ještě že existují dneska nahrávky! Kája tu bude chybět, nezbývá než se inspirovat jeho životem a zpěvem a dát světu to nejlepší ze sebe, tak jako to dělal on.

Ikona diskutujiciho JOjo 2019-10-06 20:31:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé čtení…já jsem Karla obrečela. Měla jsem ho ráda za to že byl tak lidský, noblesní, krásná bytost. Jsem zralejší generace a když vidím obhroublost dnešních mladých, tak je mi smutno, no nic. O to víc jsem ho měla ráda, když jsem se dozvěděla, že patří mezi „probuzené“ a netají se s tím. Co mi však hlava nebere, proč jako „vědomý“ se z prvotní rakoviny léčil „chemickou medicinou“ a nezkusil to alternativně. Nemusel mít třeba rozhašenou imunitu a z toho následně akutní leukémii. Ale nechci být paní „chytrá“ třeba je to ještě všechno úplně jinak…… dá mi někdo odpověď? :)…děkuji

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-06 22:25:35
Ikona diskutujiciho
sipka

JOjo: jestli chceš odpovědi na nějaké dotazy, doporučuju psát pod dotazníky 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-10-07 03:19:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja si myslím že známe osobnosti nemajú moc na výběr a farmakomafie ich dotlačí do chemickej liečby. To že je niekto slavný a bohatý neznamená že má slobodu robiť co chce. Takže osobnosti ako Gott majú dve možnosti: buď sa nechať liečiť klasicky chemicky alebo skúsiť alternatívnu liečbu a mlčať o tom. Alebo ho k tomu dotlačila rodina. To by musel prezradiť niekto z karlovych známych, prečo sa rozhodlo pre tú prvú možnosť.

Ikona diskutujiciho Ofión 2019-10-07 04:58:51
Ikona diskutujiciho
sipka

O mrtvých by se mělo mluvit jen pozitivně.-)

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-10-07 13:59:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Ivana Gottová je zdravotníčka tušim alebo tak niečo, myslím že ho k tej „chemickej liečbe“ dotlačila ona. Ale nechcem špekulovať keď šoubiznis ani nesledujem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-10-07 15:33:13
Ikona diskutujiciho
sipka

… ti co je znali říkají, že manžeka (zdravotní sestra) opravdu věří víc doktorůmn než léčitelům. A jelikož je žena krk co otáčí hlavou rodiny, tak… 🙂

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-10-06 23:42:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když Karel Gott zemřel, tak jsem měl pocit, že tento národ ztratil velký poklad. Nějak jsem ve vzduchu cítil, že jeho odchod není to samé, jako když odejde jiná slavná celebrita.

Co se toho snu týče, tak si myslím, že Karel Gott možná četl tvůj blog a možná ti chtěl předat sílu dál pokračovat. Řekl bych, že je také možné, že se znáte z jiných životů a to dokonce z vyšších dimenzí. Nejspíš tam podle mě bude nějaký silný předurčený vztah.

Jinak včera jsem se díval na Barandov, kde dávali rozhovor s Karlem Gottem. Byla tam i jeho manželka a jeho dvě dcery. Nejvíc pro mě bylo zajímavé to, že ta mala Charlottka a Nela mluvili o tom, že vidí anděly a dokonce řekli jejich jméno. Říkali to úplně suverénně, jako kdyby to byla jejich běžná součást života a jejich rodiče jim to ani nevyvraceli. Zde je ten rozhovor:
https://www.youtube.com/watch?v=Z9KdF_rU7eI

Vzpomněl jsem si na tebe Alue jak jsi říkala, že jsi jako malá taky viděla anděly.

Ikona diskutujiciho Naďa 2019-10-07 08:17:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karel v pokoji moc neodpočívá,čekaly na něho davy duší,rodina,kolegové atd. Dělalo mu to velice dobře,se všemi se upřímně a s úsměvem vítal,ostatně jako zde na zemi. Posílala jsem za ním manželovu maminku, ať ho od nás pozdravuje,ale řekla mi, že se k němu vůbec zatím nemůže dostat. Je TAM stejně oblíbený jako zde. A protože je mým úkolem zde na Zemi posílat dušičky, co se po opuštění těla zaseknou mezi nebem a zemí do Světla,podařilo se mi odeslat i několik celosvětově známých osobností. Ty si to mezi sebou řeknou, a občas se na mě přijdou „mrknout“ i ti,co mé služby nepotřebovali. Naposledy Karel v sobotu,prošel mi bytem,prohlédl si mě,zaregistroval a zase šel. Ani jsem ho nepozdravila,-to jsem opravdu nečekala-. Počkám nějaký čas až „mu to povolí“-a nyní brzy ráno dostávám do hlavy „sms“že čekat nemusím,že si čas najde kdykoliv,děkuji Karle,tak hned jak budu doma sama poprosím Tě o návštěvu. I pohoštění připravím,tekuté Boží Světlo,naučil mě ho vyrábět jeden velký mág,a pro Dušičky a jiné astrální Bytosti je to nektar. Tak asi tak,nechť se Balvaniopřízemníci ve své nadutosti a neosvícenosti třeba po… Já děkuji s pokorou za Dary kterých se mi dostalo. Slunce v duši všem.

Ikona diskutujiciho Jiří Rýpar 2019-10-07 12:23:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si dokonce myslím- protože už v té knížce psal o pozadí politiky a vládnutí světu-a v jiné, že tsunami nebylo přírodní, protože dostal varování předem-že ho tou rakovinou a její rychlou léčbou „upozornili“ aby držel ústa.. a věděl, kolik mu zbývá času….inteligentní,informovanej,srdečnej,hudebně genius….vyrostl jsem na gramofonu mámy…beatles, abba, karel gott….a teď ho vozím na flešce v autě, a teď mi ty nádherné melodie doplňují i geniální texty, kterým rozumím víc a víc….snad tě poznám, až se vrátíš..a snad už se vracet nemusíš…děkuju.

Ikona diskutujiciho hajcus.ka 2019-10-07 12:49:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško,
moc díky za sdílení Tvého zážitku. Ačkoli jsem nikdy nepatřila mezi skalní fanoušky Karla Gotta a jeho písničky slyšela maximálně z rádia, vždy na mě působil moc milým dojmem a jako osobnosti jsem si ho vážila. Poslední měsíc jsem na něho i často myslela, jak asi zvládá nemoc a doufala, že se z toho vykřeše. Zpráva o jeho smrti mě zaskočila, nějak jsem si neuměla představit, že by „Kája“ odešel. Z Tvého článku mám radost, jsem ráda, že má klid a třeba zase někdy zaskočí 🙂
Sama mám dva podobné „snové“ zážitky se zesnulými. První je telefonát s panem Brzobohatým. Uprostřed snu o něčem úplně jiném jsem najednou v ruce držela sluchátko a mluvila s ním. Ptala jsem se ho, kde je a jestli je v pořádku a on mi odpověděl: „Je nás tu spousta a máme se dobře.“ A ve druhém snu jsem se setkala s Chesterem Benningtonem, jeho hudba mi svého času neskutečně pomohla a jeho smrt jsem hodně obrečela. Také se mi zjevil ve snu, pamatuji si, že jsem ho prosila aby se vrátil, že ho máme moc rádi, ale on se na mě jen díval a říkal, že už to nejde. Tak jsem mu aspoň za všechno poděkovala a rozloučili jsme se.
Nevěřím, že by se tato setkání děla náhodou 🙂

Ikona diskutujiciho Kraken 2019-10-07 18:09:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karel se před smrtí vyjádřil, že v posmrtný život nevěří.
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/karel-gott-hledam-svuj-hlas-v-posmrtny-zivot-neverim_533397.html
No tak se to teď snaží napravit. A Aluška se hodí, Karlovi by se líbila, slušná, pěkná, exhibicionistka (mezi pěkná a exhibicionistka je čárka! :)).

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-10-07 19:02:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Divné, inde sa zas písalo že Karel Gott verí v posmrtný život.

Na otázku, zda věří v posmrtný život odpověděl jasně: „Ikdyž v něj věřím, stejně žiji pro daný okamžik, ne pro nějaký budoucí, kdy mi třeba nebude dána příležitost takhle svobodně přemýšlet. To mě naučila moje žena.“

Ikona diskutujiciho Melisa 2019-10-07 19:09:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.youtube.com/watch?v=OKgE1ovgjFg
Tak láska začíná – kdo chcete zavzpominat na starsi casy s pisnickami K.G.

Ikona diskutujiciho Václav 2019-10-07 19:58:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jó, Aluško- kdyby zasloužilej, ale NÁRODNÍ umělec!!!!!

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-09 17:58:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Václav: byl to prostě zasloužilej umělec, ty chuligáne. a národní! právě, že hranice tohoto státu přesahoval, to bylo to skvělý. na co tolik vykřičníků tam mi hlava nebere.

Ikona diskutujiciho Jindra 2019-10-07 22:26:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem přesvědčený, že tvůj web znal, protože se zajímal o tyto věci. Proto tě navštívil. Jinak já byl jeho smrtí dojatý snad víc, než když mi zemřel otec. Ten se nás něco natrápil, tak není divu.

Ikona diskutujiciho Anet 2019-10-07 22:37:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem jedna z mnoha, která odchod Karla obrečela, nevěřila jsem, že mě to tak dostane… Cítím takové prázdno. Zajímavé, že v pondělí, den před jeho smrtí jsem koukala na hudební kanál a byl tam s Lucií Bílou – co sudičky přály nám, tak jsem na něj myslela, jak dlouho tu s námi asi ještě bude..

Ikona diskutujiciho Jan 2019-10-10 13:06:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že je to zcela jasné – Karel asi dobře znal web Aluska.org a Alue pro něj byla natolik důvěryhodným zdrojem poznání, že za ní jeho duše opravdu přišla. Pro mě je to věrohodný příběh.
Mám totiž za sebou několik setkání s duší jisté žijící a v oněch případech spící ženy, kdy její duše vstoupila do mého těla a nastal fantasticky krásný pocit – zmizela minulost, zmizela budoucnost, byla jen přítomnost. Jednou to trvalo dokonce celou hodinu. Nejkrásnější zážitek za celý život. Asi už nepřekvapí, že má jít o duši bývalé manželky z přelomu 17. a 18. století……..
Karlova smrt se dala očekávat, protože leukémie z psychosomatického hlediska znamená, že duše zaujala postoj „nic už nemá cenu“ a spustila tím destrukční program. Asi to byla skutečnost, že musel pro nemoc zrušit svůj koncert k 80. narozeninám a pochopil, že „už to dál nemá cenu“……… Jeho choroby v posledních letech signalizovaly, že jsou velké rozpory mezi přáními jeho duše a životní realitou, že za veřejnou úsměvnou fasádou jsou skryty nějaké vážné problémy. Takže buďme vlastně rádi, že už má tam nahoře pokoj, a vzpomínejme v dobrém.

Ikona diskutujiciho Šárka 2019-10-10 13:17:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V noci jsem brouzdila po instagramu. Jsou tam hodně fotky Karla Gotta pořád je tam někdo dává. Tak jsem si řekla, tak Karle odpočívej v pokoji, když tu na mě pořád skáčeš.( ano špatné slovo, ale co už ) Příspěvky s ním tam jsou pořád od doby co zemřel.
Když jsem šla spát měla jsem sen, byla tam moje babička , můj děda, ale byl tam i Karel.
Měl na sobě bílou košily a sako, vlastně tak jak to nosil tady,za mlada ? ted mi došlo. Kolem něj byli děti, on je chytal do náruče. A řekl, že je štastný, a něco v tom smyslu, že může být na 9 hodin Irem a naopak??
Dál už nevim , pak mi říkala něco babička.
Tak nevim co si mám o tom myslet.

Napsat komentář: Tereza Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek