Jak poznat černého mága

2.1.2022 v Poselství 21

Něco jsem zase hledala na youtube a vyskočila na mě přednáška se zajímavým názvem. Bylo to na téma obrany proti černé magii. Tak jsem si to pustila. Třeba se něco dozvím… Od prvního pohledu mi bylo jasné, že se zřejmě nic užitečného nedozvím, ale nechala jsem to běžet, protože mě zajímalo, jaké věci tam zazní. Záměrně nikoho a nic nejmenuju, protože můj článek nemá být o pohanění něčí přednášky, má to být jen zamyšlení nad jejím tématem.



Když jsem to poslouchala, začaly mě napadat různé myšlenky, tak jsem si říkala, že to opět sepíšu. Na kameru mluvil někdo, kdo od prvního pohledu vypadal, že nic moc neví a jede černotu, což se záhy potvrdilo.
Přednáška o ochraně proti černé magii, jeden by si myslel, že tam fakt bude mluvit někdo, kdo tomu rozumí, ale bohužel, hned na začátku zazněly klasické fráze o ,,rozlišování černé a bílé magie“, spojené s tvrzením, že ,,je magie jenom jedna“ a že ,,magie je jakékoli nakládání s energií a její usměrňování“. Takže protimluv jako prase.

Zaprvé, pokud je magie jedna, nemůže být černá a bílá. A nakládání s energií není magie, protože i to, když člověk jenom sedí a dýchá, je samo o sobě práce s energií. Játra neustále vyrábí energii, plíce rozvádí energii po těle… pouhé usměrňování energie NENÍ magie. Aby člověk vůbec žil a chodil, pracuje s energií neustále.

Magie je o ovlivňování jedinců a dějů proti zákonům Vesmíru (ohýbání/upravování reality, odebírání svobodné vůle, obcházení přírodních přirozených dějů a zákonitostí) ve spolupráci s démony, se kterými má mág smlouvu a kteří pracují pro něj. Součástí černé magie je uctívání/oslovování bohů (démonů) a to je od tohoto náboženství neoddělitelná složka, protože tyto bytosti dávají mágovi sílu a bez jejich pomoci by pravá magie nešla. A zdůrazňuji, že jde o Náboženství. Že to není něco, k čemu si jednou za měsíc sednete, kouknete do knížky kde jsou základní kouzla o přitáhnutí lásky, vyložíte si dvakrát tarot a už je z vás magič… není. Ale o tom by se dal napsat samostatný článek.

Tak buď přednášející nic neví a je to takový ten ,,hobby“ mág co si přečetl jednu knížku s rituály a jinak o tom nic neví, nebo záměrně mlží a vykládá nesmysly, aby náhodou divák nezpozorněl, ale zasmála jsem se u toho opravdu hodně.
Pak mě hodně pobavilo, když v přednášce zazněla věta o tom, že přednášející nerad rozlišuje magické metody na dobré a špatné a jízlivě se pozastavil nad tím, že se tady, zejména v minulosti, zacházeli ,,určití jedinci“, co na to měli zdánlivě patent a jali se o tom rozhodovat, třídit na dobré a špatné. No, tak jsem zpozorněla, protože mi bylo jasné, o kom je řeč. Největší král všech třídičů na dobré / špatné a největší kritik černé magie, jsem tady historicky já. Není divu, že jsem jim trnem v oku.

Pak zazněla věta, že to přednášející nemá rád, protože právě na základě těchto ,,třídičů na dobro a zlo“ nikdy nevyšel jako úplně dobrý, že mu to občas taky ujede (jakože do černoty), jako každému. (Každému?? Mluvte za sebe!)
Takže ve výsledku šlo vlastně o přiznání se k černé magii a k nečestné praxi, kterou si dotyčný kryl těmito větami. Takže se opět potvrdilo to, co píšu pořád. Vždycky se pobavím, když někdo vykládá, že nějaká disciplína není ani dobrá ani zlá, že záleží na záměru a na použití – není tomu tak. Magie je o spolupráci s temnými silami a na základě toho je pak už úplně jedno, jestli se za jejich pomoci zabíjí, nebo léčí. Je to služba temné strany.

A vždycky, když mi někdo v minulosti začal vykládat, že každý člověk má v sobě temnotu, nenávist, zlo a pokoušel se to normalizovat, nikdy to nebyl dobrý člověk. Hlavně v případě, kdy se naštval, pokud jsem kontrovala tím, že já zlo nedělám a ani ho v sobě nevidím. Křivé charaktery to nejvíc štvalo, protože to útočilo na jejich vnitřní problém, který se tak pracně snažili maskovat.

Pak tam zazněla další parádní blbost, bylo to na téma magie slov. Sprostá slova označující vulgárně pohlavní orgány, ta přednášejícímu nevadí a rád je spontánně používá, zatímco jiná by za sprostá označil, třeba slovo ,,prosím“, které je dle přednášejícího manipulativní tichý nátlak, tudíž braní svobodné volby, tudíž černá magie a proto by z toho klidně udělal sprosté zakázané slovo, stejně jako ze slova ,,muset“.
😀
Takže vulgarismy, chronicky známé jako destruktivní formule, které vyvolávají destruktivní energii a kazí vnitřní vodu toho, kdo je používá, ty jsou ok. Ale základní fráze ,,prosím“, podle které se pozná slušně vychovaný člověk a ne primitivní opičák, to by přednášející zakázal.

A největší sranda je, že po pravé straně přednášky byl celou dobu záznam chatu, jelikož šlo o živé vysílání a posluchačům tyhle bláboly zřejmě nevadily, naopak ještě chválili, jakej je přednášející borec. Tak vážení, kdo je tak strašně hloupý, aby si nechal navykládat, že vulgarismy jsou v pořádku a slušnost je hnus, tak tomu asi už nepomůže ani pánvičkou po hlavě, aby se mu rozsvítilo.

Další hodinu obecně známé řeči o ,,magii slov“, co všichni znají, pak vysvětlení orientace pentagramu (vidím že přednášející četl i symboliku na aluška.org).
Dále je tam Horovo oko prezentováno jako ochrana před černou magií – vševidoucí oko, ještě k tomu staroegyptského boha (démona), to má být jako ochrana před zlem?!
Davidova šesticípá hvězda, což je jednoznačně destruktivní symbol,  je naopak prezentována jako ochranný harmonický symbol síly… a na závěr z přednášejícího klidně vypadlo, že dělá reiki.

A pak se divíme, že to tu vypadá jak to vypadá a že je československé duchovno pestrá stoka černé magie, když se lidem vykládají takové nesmysly. Nebo když se symboliku pokouší učit lidé, kteří o tom nic neví a ještě si za takové nesmysly nechávají platit na seminářích. Ta přednáška byla velké zklamání.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Airi 2022-01-02 08:23:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli je ohýbání reality proti zákonům vesmíru, jsou proti zákonům vesmíru i subliminals na Youtube a manifestace? Teď jsem trochu zmatená… :/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 10:11:32
Ikona diskutujiciho
sipka

subliminály nejsou magie, to je práce s tvým podvědomím – to je psychologie
…. a samozřejmě to proti zákonům je, to je ale cokoli co škodí druhým lidem

Ikona diskutujiciho armag 2022-01-02 14:57:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Subliminály jsou samozřejmě obrovské svinstvo, protože dokážou ovlivnit člověka, aniž by dotyčný vůbec tušil, že jej něco ovlivňuje. Proto je dobré třeba vůbec nesledovat moderní hudbu a videoklipy, jsou totiž plné subliminál.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 20:03:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedávno napsala jedna známá.. začala poslouchat J.Biebera, nějak ji to chytlo. Poslouchala ho nonstop, v řádu týdnů až měsíců… pak začala spontánně ukazovat prstama bafometa, aniž by si to přímo uvědomovala – opakovaně se u toho načapala. Pak začala vídat číslo šelmy venku.. no, a pak na ni začali mluvit démoni.
Zděsila se, hudbu přestala poslouchat. Teď nevím, co s tím robí dál, neptala jsem se.

Neuvěřitelné, jak obrovský to může mít na citlivého člověka efekt!!! A řekneš si, je to jenom blbá populární hudba, však nedělám nic špatného, co by se mi mohlo stát? … Hm, tak třeba na tebe může začít mluvit satan.

Ikona diskutujiciho Diana 2022-01-02 10:18:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý článek, na jednu stranu by byl fajn odkaz, abych si mohla udělat názor sama, na druhou stranu je mi jasné, že bych u toho nevydržela a vypla bych to po 5 minutách. Nicméně, zaujaly mě jiné věci:
Slovo prosím – opravdu to slovo nemám ráda. Sice ho spontánně používám při žádání a nevadí mi, když tu a tam padne, nicméně z duše nenávidím, když po mně někdo chce něco, co já udělat odmítám (ať už ze zásady, nebo proto, že nemám čas) a zdůrazňuje „Prosím! Já tě o to prosím!“ jako kdyby se tím snad měla tahle zásada zrušit, nebo jakoby se můj den záhadně nafouknul na 30 hodin… Na druhou stranu, možná to je můj problém a tímto způsobem slovo „prosím“ používají toxičtí lidé?
Další věc, co mě zaujala: „Křivé charaktery to nejvíce štvalo, protože to útočilo na jejich vnitřní problém, který se tak pracně snažili zamaskovat.“ – i když to vytrhnu z kontextu, sedí mi tento odstavec na jednu moji situaci a boj s jedním manipulátorem (který je již u konce a spíše to všechno doznívá). U tohoto odstavce jsem si říkala „vždyť ona má pravdu, a jak velkou!“ Ten manipulátor totiž, zrovna jako člověk z té přednášky, tvrdil, že nenávist je naprosto přirozená emoce a když ji neumím cítit, tak mám sexuální trauma… Nebo něco na ten způsob. Takže se cítím dost potěšena, že já nejsem ten, co je v nepořádku.
Přeji všem pěkný den a pohodový rok. (^ω^)

Ikona diskutujiciho Airi 2022-01-02 10:37:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já myslím manifestaci s pomocí subliminálů, to je taky proti zákonům?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 11:31:43
Ikona diskutujiciho
sipka

myslíš afirmace, nebo co?

Ikona diskutujiciho Airi 2022-01-02 12:31:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, myslím manifestaci s pomocí affirmací :/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 19:55:58
Ikona diskutujiciho
sipka

to ale nejsou subliminály

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-02 12:43:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Československé duchovno je kapitola sama pro sebe, k tomu jsem taky dospěl za nějakou dobu.Hlavně také ta typická ezoterika a její rozpory.Zajímavé, že sice uznává léčení energiemi, ale už zametá pod koberec existenci magických útoků a nebo řekne, že oběť to mágům dovolila.Takových ezo-mudrců pravící tyto slátaniny byly plné lide.cz.Již jsem se zmínil o jedné ezo-sluníčkářce, která ani nevěděla, co jsou démoni (ale notovala si s čarodějnicema v jedné diskuzi).Že s těma lidma nebyla normální domluva mě ubezpečilo už tenkrát, že je prostě něco zle a špatně.Jak jsem začal rozvíjet své teorie, když se mi něco na tom nezdálo, tak jsem narazil.Narušil jsem někomu „pravdivou“ ezo-šablonu.Pamatuju také na jedno období internetu, kdy jsem hledal něco okolo magie.Vyjelo mi asi 5 různých stránek s úplně identickým textem.Žádná originalita, ale kopírovat a pak se chlubit „hlavně, že mám stránky“-ať žije prostoduchost.Jinak hlupáky neodsuzuj a nech si je skákat po hlavě a ještě je pohlaď-to je také symptom černé magie jak vyšitý.To je to samé jako poděkovat zloději za vykrádačku bytu a ještě se mu uklonit.To je typická legalizace démonických sviňáren schovaná pod duchovno.Nech si kálet na hlavu a pozitivně mysli a šikanu ber jako legraci.To je přesně to, o co se ty zasvěcenci snaží-zvrácená psychologie.Podotýkám, že už v dobách, kdy jsem o duchovnu ještě nic nevěděl, tak jsem tyhle lidi s tímhle myšlením nenáviděl.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-02 15:39:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pak tam zazněla další parádní blbost, bylo to na téma magie slov. Sprostá slova označující vulgárně pohlavní orgány, ta přednášejícímu nevadí a rád je spontánně používá, zatímco jiná by za sprostá označil, třeba slovo ,,prosím“, které je dle přednášejícího manipulativní tichý nátlak, tudíž braní svobodné volby, tudíž černá magie a proto by z toho klidně udělal sprosté zakázané slovo, stejně jako ze slova ,,muset“.

– v tejto jedinej veci by som s prednášajúcim súhlasil. Zrušil by som aj zdravenie, je to zbytočná povinnosť zavedená cirkvou a komunistami aby boli ľudia súdržnejší. Nemá to moc so slušnosťou, pozdraviť dokáže kdejaký blb a to som si všimol že deštruktívni ľudia si pozdrav vyslovene vynucujú, niektorí tak len pútajú na seba pozornosť alebo možno sú ,,energetickí upíri“ a chcú trochu vašej energie a keď sa s vami nemôžu pohádať vynútia si aspoň ten pozdrav.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 20:05:23
Ikona diskutujiciho
sipka

A nepřipadá ti to nepříjemný, asociální, procházet kolem lidí a předstírat, že je nevidíš? Však spolupráce, soudržnost, to je základ všeho… sám nejsi nic. Já zdravím, hlavně staré lidi, protože ti z toho mají vyloženou radost.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-02 21:40:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, ale keď bývaš v paneláku kde je niekoľko stoviek ľudí tak je to zložitejšie. Mám vytipovaných niektorých ktorých je vhodnejšie zdraviť a tiež takých ktorých je skôr zbytočné zdraviť a u ostatných proste neviem, keď niekoho pozdravím tak neodzdraví a keď zas nepozdravím tak ten človek zase očakáva pozdrav a zdraví. Ani nemám pamäť na tváre takže trochu ďalej od domu ani nepoznám kto je sused – minule sa mi zdalo že ma kúsok od domu zdravila nejaká mamička s kočíkom ale proste neviem kto to je, no možno suseda čo býva nad nami. A na dedine som si zas ,,pohneval“ 90 ročného pána, sice som ho zdravil ale mám slabý hlas a bolo to na 15 metrov tak nepočul a tak si myslí že sme pohnevaný.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-03 00:08:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Na to je jednoduchý pravidlo. Zdravíš lidi ze svýho paneláku (pokud jsi z města), i kdybys je neměl rád.. Na malý dědině se zdraví všichni, hlavně starý. A co se týče ulice, tak já na víc jak 3 metry nezdravím. Nebudu přece řvát přes ulicu na neznámý lidi.

Ikona diskutujiciho Airi 2022-01-02 21:06:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím jestli jsou v pořádku ty subliminály na Youtube (např. na změnu barvy očí), a manifestace pomocí affirmací. Vlastně je to taky ohýbání reality, tak jestli se to může používat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-02 21:25:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Tam je úplně jiné riziko. Nevíš kdo to dělal a co do toho dal.
A afirmace jsou jenom o přenastavení tvého myšlenkového konceptu, to není ani subliminál, ani magie.

Ikona diskutujiciho Pavel Starý 2022-01-03 18:22:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pěkně se četlo….
Hm, mám otázku: platí to taky pro „zajatce“? Čili lidí kterým se někdo „snaží“ takovou srandu vnutit?
A ještě: Třídíte zajatce na dobré a špatné?
Co byste udělala, aby ti „pozitivní“ špatnàci, chtěli alespoň si přiznat, že dělají špatnou magii?
A co v práci, šéf kterýmu od huby lítá jeden vulgarismus za druhým. A ještě se tím chlubí, že v dané profesi je to „normální“?

Ikona diskutujiciho Pavel Starý 2022-01-03 18:35:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bytostní zápis se v nejjednodušší formě dá „zazpívat“, tak jako aura nebo zvuk stvoření nebo jméno.
Spousta hitovek má melodie bytostní je zápisů. Otázka jsou texty písní.
Pozor na kulturu nejen písně…

Ikona diskutujiciho Petr1357 2022-01-18 10:41:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue čtu tady v jednom tvojem komentáři, že tvoje známá po sledování hudby začala automaticky prstama symbolizovat Bafometa. A jak se symbolizuje prsty dobro? Vše má svůj protiklad.. víš myslím, že prsty jsou jako antény, důležité je na co při těch prstokladech myslíš..kam to směruješ..dříve se prstoklady používali po celém světě (králové, kněží a učenci). Tak jak to podle tebe je? Kde se v prstech odráží pravda a dobro? Škoda, že byly starověké knihovny vypáleny, dneska člověk tolik důležitých myšlenek neví.. A kolikrát se může ptát kde chce a ani mu lidé nejsou schopni adekvátně odpovědět. Sami neví. Mudrci a učenci jsou pryč a zbývají dohady nebo vlastní výzkum :-). Hlavně, že všichni pracují..

Ikona diskutujiciho Petr1357 2022-01-18 10:21:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím Alue, že s tebou může být těžká komunikace :-). Umíš přiznat svou chybu nebo vždy vznikne mnoho ale? 🙂 Hlava je fajn, ale empatie může vyjasnit jak to daný jedinec skutečně myslí. Každý má potřebu sebevyjádření a je jasné, že jedni mají pravdu a druzí ne. Taková už je tady hra. Jedni se zabývají věcmi povrchně jiní do hloubky. A moudří se snaží vidět oboje a vidět odkud vítr skutečně vane a jak se směruje. Tak či tak chrámové školy už neexistují a proto světem zmítá chaos. Studnice informací v psané i živé lidské podobě jsou pryč a proto se nedivím, že lidé hledají a motaji nějakou pravdu a mluví o ní s jistotou, protože prostě kdyby ji nevěřili nemohli by ji žít. Proto je správné, že se každý z nás o něco zajímá a někam směřuje. Proto tu zřejmě jsme. A každého volba co si poslechne či přečte, někde v dostupných zdrojích. Temnota či světlo, obojí je cesta. Jedna vede na začátek a druhá na konec nebo ne? Vše začíná a končí, utváří se a mění. Myslím, že jediný a pravý skutečný kritik v našem životě je naše vlastní já. Existují jednoduché a složité cesty a oboje mají svůj smysl. Hádat se, znamená vidět sám sebe. Naslouchat znamená vidět sebe i druhé. Vše se dělí do duality. Vlastně nic jiného ani neděláme. Realita je v tomto prostoru omezená a stejně tak i lidé, kteří z ní vychází se tak mohou jevit, ale vše má vždy svůj hlubší základ, někdy krásný jindy bolestný. Ale základ tam je. Chtěl bych vidět jak vypadá jemná Alue! 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-18 10:45:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Trhni si nohou Petře.

Napsat komentář: Pavel Starý Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek