Když se ti rozsvítí

28.3.2025 v Poselství 45

Strávila jsem velkou část svého života řešením katastrof a všelijakých podivných teorií. Zpětně po svém duchovním probuzení intenzivně vnímám, jak moc mi to vzalo a jak je svět hezčí a přívětivější bez nich. Moc se mi ulevilo.
Velký vliv na to mělo mé okolí a média, která jsem konzumovala. Opravdu platí, že člověk je průměrem lidí se kterými se setkává nejčastěji, ale rozhodně ho formují i materiály, které vyhledává. Někdy mohou materiály velice pomoci, někdy mohou uškodit.
Domnívat se, že zrovna já jsem zcela imunní vůči vnějším vstupům, že do mě nikdo nic nenakuká a že všechny mé názory jsou skutečně mé, je iluze. Podle toho, čím se zabýváme, se formuje naše mysl. Já si to u sebe uvědomuji, proto vybírám uvědoměle, čemu věnuji svou pozornost, protože chci, aby to na mě mělo zdravý vliv a aby mi to něco dalo.
Toto zjištění mě motivuje k tomu, abych o podobných úskalích opakovaně psala, protože si uvědomuji, že nejsem jediná na světě a že to co já prožila přede mnou spousta lidí, někteří jsou stále v tomto procesu.

Všimla jsem si, že některé čtenáře mé současné názory zaměřené na duševní zdraví a konstruktivní žití lehce popudily a mohli získat dojem, že jsem obrátila v názorech. Částečně je to pravda, v některých ohledech jsem si totiž postupně uvědomila, že to vlastně nebyl můj názor a udělala jsem si proto svůj vlastní. V duchovnu se nezměnilo v podstatě nic, maximálně se posunula moje terminologie.
Jsou ale témata, která jsem začala vidět jinak už před řadou let, nicméně mě vnější okolnosti nutily o nich pomlčet. To mi také bránilo o tom svobodně psát. Nicméně situace byla trvale neudržitelná, protože nelze donekonečna protahovat mentalitu a vztahy, které jste osobnostně a mentálně přerostli. Když jsou staré kalhoty malé, musíte prostě obléknout jiné a větší, které budou vyhovovat vašim potřebám.

Jak už jsem psala několikrát předtím, přivedl mě k tomu primárně léčitelský trénink. Jakmile jsem se naučila vyhledávat zátěže u jiných, začala jsem na ně velmi citlivě reagovat i u sebe a to mě nutilo s nimi aktivně pracovat. Jakoby mi někdo posvítil do všech koutků, kde nebylo uklizeno a já si to do té doby neuvědomovala. Navíc jsem byla svůj nultý klient, dlouho jsem pracovala pouze na sobě a když jsem postupně určovala a opravovala své zátěže, pomohlo mi to pochopit příčiny i následky okolností, názorů i vztahů v mém životě. Dávalo to dohromady smysl a šlo to opravit. To mě dostalo na novou kolej a změnilo to moje priority. Když se opraví kotvy v podobě starých zranění, najednou vzniká úplně nová perspektiva a růst je spontánní, nevynucený.

Co se týče mého odklonu od konspirátorství, tak to proběhlo v tichosti už před šesti lety. V roce 2019 jsem o tom akorát nepsala takto otevřeně. Udělala jsem to elegantněji.
V té době jsem si uvědomila, že mám na stránkách dlouhodobě neudržitelný toxik, že se za ten starý obsah v podstatě i stydím a předsevzala jsem si, že to začnu dělat lépe. Abych se za deset let mohla podívat na svou práci a říct si hezké články, dobré to bylo, na tu dobu dobrý. Nebo aby to mohly říct třeba moje děti. Že mamka psala hezké články o astrálním cestování a že to bylo pěkné… Aby až se jich ve škole někdo zeptá, co mamka dělá, neříkaly že to je stará konspirátorka co měla na stránkách překlady o archontech. 😅 Tvl… jenom ta představa. 🤔 Proč jsem to překládala? Asi to bylo zajímavé. Ale zdravé to nebylo. Samozřejmě, že je to už z webu dávno pryč.

Podobně to mám s morčátkovým seriálem. Je to už staré, ale je to milé a je to sranda. Sice už jsem na to stará, abych ze sebe dělala jelito na internetu, ale nestydím se za to. Jsem ráda za ten seriál, hodně jsem se mu věnovala. Nemusela bych to smazat ani za deset let. Podobného výsledku chci docílit v článcích.

Takže jsem změnila své preference. Místo, abych vyhledávala konspirace, strachy a skandály, snažila jsem se dávat hlavně obsah zdravý, skutečné duchovno a hodně psychologii. Takže vyšlo mnoho článků o léčbě svých traumat, vyrovnávání se sám se sebou a svou minulostí, práce s vnitřním stínem, uzdravení svého vnitřního dítěte, charakteristiky toxic shamingu, gaslightingu, manipulace a co s tím dělat nebo jak se bránit, neváhala jsem psát také o psychospirituální krizi a temných stránkách duchovního rozvoje. Občas jsem tam něco kontroverzního měla, protože mě to i tehdy pořád ještě zajímalo… dneska už ale ne.
Čím víc jsem vyhledávala a studovala obsah tohoto ozdravného typu, tím lépe mi bylo a tím víc jsem i já sama vykračovala z toho, co pro mě nebylo zdravé. Takže s vydáním kvalitního sebepomocného nebo psychologického článku jsem kromě čtenářům, dala užitečné rady i sama sobě, při jeho tvorbě. A to bylo moc fajn.  Nejvíc mi asi pomohla témata gaslighting a toxic shaming.

To, co se děje nyní, je tedy přirozený vývoj něčeho, co se začalo dít už dávno, ale protože jsem to nenapsala na plnou hubu, nikdo to v podstatě neřešil, protože si toho nevšimnul. Byla jsem už ve škatulce a to asi stačilo. Nyní o tom píšu otevřeněji, protože jsem se ujistila, že to tak je dobře… to je celé.

Co mě nejvíc žralo na konspirátorství a řešení rizik, hrůz a teorií o spiknutí, byl způsob, jak to hrozně poškozovalo mé celkové vidění světa a perspektivu na budoucnost. Čím víc věcem člověk uvěří, nebo se obává že by hypoteticky mohly být pravda, tím omezenější má život.

Postupně se život pořád víc a víc smršťuje. Dávám sem příkladové situace, možná vám budou v něčem povědomé:
Nemůžete čokošku a ibáč, protože grafen.
Nemůžete si koupit mobil, protože 5G a androidi.
Bojíte se venku normálně nadechnout, protože vám na hlavu padá chemtrail.
Nemůžete plánovat rodinu ani svou osobní budoucnost, protože přece třetí světová, spike apokalypsa, agenda 2030 a podobné radosti.
Nemůžete si koupit mouku a cokoli z ní protože je to ta ukrajinská a kdyby ne tak je to v tom beztak zamíchaný.
Nesmíte fastfood a colu, protože jsou v tom ty buňky z embryií.
Nesmíte se cicmat a podat si ruku s očkovaným protože přece spike apokalypsa.
Učíte se bát čísel a symbolů. Něco někde vidíte a už máte nerva, že to něco znamená. Pak se nic nestane a vám to vrtá hlavou, že co kdyby a co když příště.
Vybíráte si ručník nebo záclonu, je tam ta kudrlinka, tak si to nekoupíte, protože přece 6, to raději odejdete bez záclony.
Nebo obecně chcete zkusit něco nového, ale v procesu narazíte na něco co máte zařazeno mezi velký špatný a proto to ani nezkusíte, čímž se blokujete v růstu a získávání zkušeností.
Ovlivňuje to kam chodíte, co si můžete koupit, s kým se můžete stýkat, co se můžete učit, co můžete říkat, co můžete očekávat od svého života.
Nejšílenější je na tom to, že když je člověk moc hluboko, tak se vzteká, když se mu někdo z té díry snaží pomoct dostat ven, protože věří, že je to nepřítel a ta nástraha na kterou si musí dávat pozor. Nebo se vzteká, když vidí, že někdo jiný z díry vylezl, protože to ohrožuje jeho vlastní víru a jeho investice. Psychologie učí, že blud nejde vysvětlit ani vyvrátit. Já s tím sice nesouhlasím, ale všímám si, že to tak v praxi většinou funguje.

Takových situací je spousta, určitě si také vzpomenete na další. Spousta z toho lítá dodnes po facebooku, takže se vám to cpe, i když to aktivně nevyhledáváte. Trvalo mi nějakou dobu vymáznout se ze všech skupin a kontaktů, které tohle sdílely a od té doby mám svatý pokoj. Dneska otevřu facebook a vidím jak nějaká babča upletla svetr, nebo jak někomu sedí žába v záhonku. Žádné fotky uhnilých nohou, vakcín ani politiků s velkými nadpisy o tom jak lžou… Úleva.

A jak do té králičí nory zapadáváte pořád víc a víc, zjistíte, že vám vlastně nic z toho života nezbylo a že trávíte půlku svého času řešením věcí, které lidé okolo ani neznají a zřejmě se mají nejenom dobře, dokonce lépe než vy.

Pak ta fáze ověřovací. Buď neověříte nic, nebo se dostanete na nějaký strašně pochybný zdroj, většinou anonymní, typu „nejmenovaný agent CIA povídal v roce 1970″. Tak si postupně uvědomíte, že to je všechno víra, či ideologie. Že podklady většinou nejsou. Říkám většinou, aby se někdo se mnou nechtěl hádat a nechtěl po mě abych mu vysvětlila nějaké dokumenty nějaké firmy ke které stejně nevím kontext ani hlavu ani patu.

Tak jsem si logicky už před pár lety začala pokládat otázku, co z toho mám a jestli takto chci žít navždycky? … Nechci. Nepřináší to radost ani dobro, jenom omezení, starosti, izolaci a strach. Takto se stejně trvale žít nedá. Nejde s tím fungovat, natož normálně.

Pokládala jsem si otázky, jestli jsem na tento svět přišla proto, abych probrndila svůj život takovými věcmi, nebo jestli by teda nebylo lepší investovat svou energii do něčeho co by mě těšilo, jako třeba aspirace na rodinu a uspokojivou hezkou budoucnost se zdravými vztahy?
Když je člověku 15, tak tohle moc neřeší. Na všechno je spousta času. Má dojem že objevuje zakázaný tajný svět a že je strašný insider. Pak přijde dvacítka a to už začíná zvažovat, jestli je tohle fakt správný směr, protože si pamatuje život předkonspirátorský, dobu kdy nebylo XY zákazů na běžné věci a žilo se snadněji, lehčeji a lépe.
Pak je mu 25, na pupek začnou bušit biologické hodiny a to už člověka zmobilizuje. Když je to žena, tak rozhodně. Chlap má asi pořád čas, vlastně může klidně konspirovat do čtyřicítky. Možná to i souvisí s krizí čtvrtky věku, kdy člověk srovnává a bilancuje. Už není děcko, nemůže se na nic vymlouvat, uvědomuje si odpovědnost za svůj život a přeje si, aby ten život za něco fakt stál. Je to taky doba, kdy se ještě dají dohnat a spravit některé chyby nebo opoždění. Pořád je mládí, síla a energie na naší straně.

Nejde skloubit konspirátorství a normální hezký rodinný život, protože se to vylučuje. Pokud chceš žít v klidu a normálně a chceš mít normální potomky a ne asociály, nemůžeš hrotit agendu 2030 a čekat jestli na nás vlítne Rusko nebo ne. Musíš se na to vybodnout, jinak ztrácíš čas a nervuješ nad věcmi, které ani nejsou ve tvých rukách.

Naopak ničemu nevadí, že věříš na anděly, že se modlíš, medituješ, miluješ a ladíš si čakry. Je to tvoje soukromá věc, která ti pomáhá cítit se dobře, lépe zvládat překážky a stres, najít si v sobě odpovědi když je cestička moc klikatá. V normálním žití a výchově potomků to nepřekáží absolutně vůbec. Protože je to v přiměřených dávkách zdravé a prospěšné.
Oproti tomu apokalypsa není zdravá ani v malé dávce. Buď máš úzkost, nebo máš velkou úzkost, nebo depresi, nebo něco mezi tím.

Velká červená vlajka pro mě bylo sledování lidí v mém okolí a to jak dopadli, pokud apokalypsu moc vyhrotili. Jajaj. Ale nešlo nic dělat, prostě byli přesvědčení.

Co mi ještě na konspisféře hodně vadilo, bylo kastování na probuzené a ty ostatní. Kdo věří s náma, je dobrej. Kdo s náma nevěří, je lump. Jenomže s náma nevěří většina, takže vzniká konspibublina. Vyskytují se v ní pak i kontakty, které by si člověk normálně nevybral.
Zajímavá je i častá iluze člověka v konspibublině, kdy předpokládá, že když se člověk chytá na jednu věc, automaticky věří i na vše ostatní, co sice nesouvisí, ale patří to podle něj do konspipřihrádky. A že jsou díky tomu automaticky kámoši. Což je taky nesmysl.

Dobrá nebo blbá ideologie se vždycky pozná po ovoci. Jakmile to začne ukrajovat život a zatemňovat vizi člověka na něco obludného, děsivého a omezujícího, pryč od toho.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2025

O autorce

Alue K. Loskotová je holistická léčitelka a spisovatelka. Zabývá se duchovním rozvojem, psychospiritualitou, mimosmyslovým vnímáním a poradenstvím. Pomáhá klientům v nalezení duchovní a energetické harmonie prostřednictvím terapií na duchovniterapie.cz a článků na aluska.org. – více

Komentáře

Ikona diskutujiciho Martin Procházka 2025-03-28 08:05:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano máte pravdu,ale když se člověk jednou probere z té hypnózy a spánku,tak už není cesty zpět, vidíte to všude venku jak ty lidi dostaly a vypatlaly jim mozky z hlavy..a ano jsem ten typ co si přesně dává pozor na to co si kupuje, Také jsem to už dávno vzdal z dnešními lidmi a radši jsem sám a chodím jen do přírody dlouhé cesty miluji to spojení s přírodou a To ticho v lese když jde člověk sám. Dlouho jsem přemýšlel jakou cestu jsem si vybral před narozením a dnes vím že je to cesta samotného bojovníka a vím že To dělám dobře protože se mě stále snaží systém dostat každý rok a každý den se mi stávají divné náhody a většina lidí co mě zná mi nerozumí vlastně nikdo ani moje rodina.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-28 08:14:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Izolace a nepochopenost nejsou dobří společníci do života. Je lepší zapracovat na tom, co ti kazí vztahy a zbavit se toho, co potemňuje tvoje vidění světa.

Ikona diskutujiciho Martin Procházka 2025-03-28 08:33:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Izolovaný nejsem,jsem každý týden ve společnosti lidí,ale vím že z dnešními lidmi nejsem na stejné vlně a to světlo vidím ale tam venku v přírodě ve městě ho člověk nenajde. Snažil jsem se to spoustu lidem vysvětlit ale vůbec neví a nechápou co se děje,a většinu lidí zajímá dnes jen materiál a né duchovno,a proto jsem usoudil že je lepší být sám a dělat věci co jsem vždy chtěl. Dobře to říkáte a radši se soustředím na sebe a za tu dobu se mi hodně změnilo vidění tedy oční pohled nevím jak to popsat. Rád čtu vaše články.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-28 08:40:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Těžko radit když jsem u těch situací nebyla, ale jsou lidé, které to zajímá a lidé, kteří k tomu vztah nemají a dobře se můžeš cítit se všemi. Stačí pouze vysledovat, kdo je cílovka se kterou takový rozhovor poplyne a kdy si raději najít jiné téma. Ateista ti může být blízký a prospěšný kvůli jiným hodnotám které má a byla by škoda o to přicházet nebo ho odhánět. Každý člověk má něco, co je cenné, hodnotné, čím může obohatit tvůj život. (pokud z okruhu vyfiltrujeme toxíky, u těch to neplatí)

Ikona diskutujiciho Linda 2025-03-28 08:55:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak. Co více dodat ? 😀
Já osobně změnu obsahu moc oceňuju. Sluduju tvoji tvorbu už dlouho a s konspiračními články jsem měla trochu problém. Jsem od přírody totiž strašně citlivá. Působí na mě všechno, čemu dávám pozornost, jak píšeš, ale asi víc, než na ostatní. Vždycky jsem záviděla lidem, kteří si umí držet to svoje, i když přichází do kontaktu s něčím destruktivním. Ale dnes už si říkám, že je to třeba dobře, že mě to právě vede k tomu vytříbit si velmi dobře společnost lidí a věcí a vůbec prostředí okolo mě. Každopádně tyhle nepříjemné články jsem nesnášela dobře a musela jsem přeskakovat, i když mám veškerý tvůj obsah moc ráda. V poslední době hltám každý článek 😀 Takže krásná práce a moc děkuju ❤️

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-28 08:59:57
Ikona diskutujiciho
sipka

děkuji 🙂 zrovna sepisuji mamčiny duchovní příběhy, ten se ti bude líbit určitě

Ikona diskutujiciho Linda 2025-03-28 09:02:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jéé, na to se těším už dlouho! 😀 ❤️

Ikona diskutujiciho noname 2025-03-28 09:05:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A.. nedá mi se k tomuto nevyjádřit. Mohla bych napsat knihu, sloh, sto článků o tom jak mi v kombinaci s moji pochroumanou psychikou ublížily konspirace. Díky bohu je to za mnou a poděkovat můžu svojí doktorce, že mě z tohohle probrala a velice jasně mi nastínila co se se mnou stane, pokud se sebou nezačnu něco dělat. Ano.. máš úplnou pravdu v příkladech, které si uvedla… postupem času se zdá svět úplně k něžití protože za vším člověk něco hledá.. úplná paranoia člověk vidí číslici 666 a už přemýšlí a už dumá. To co udělají konspirace s i někomu nalomenou psychikou a do jaké králičí nory mohou člověka dostat je až k neuvěření. Fuj fuj,… ano, celebrity pijí adrenochrom, čárové kody musíme škrtat, apodobně. No díky bohu, že už jsem na dobré cestě snad a díky bohu za lidi, kteří nademnou nezlomily hůl. a že už žiju normální život bez těhle blbin. Držím palce i tobě Alue, ať máš šťastný život.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-28 09:26:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Objímám tě a přeju ti vše dobré. Mnoho sil a úspěchu na tvé cestě. Vím přesně jak to myslíš, čím sis asi musela projít.

Ikona diskutujiciho noname 2025-03-28 09:34:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2025-03-28 10:04:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na mňa mali konšpiračné teórie skôr opačný efekt (než to čo tu píšete že vám to psychicky ublížilo a boli ste z toho precitlivelí) a stal som sa otrlejším. Takže ani zlé správy z médií ma už nedokážu rozhodiť.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-03-28 10:27:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dřív jsem litovala, že nemám v okolí podobně smýšlející lidi, jako jsem já (tj. co se zajímají právě o konspirace), ale když to tak čtu, jsem nakonec ráda.

Mně se současný obsah tohoto webu taky líbí víc, protože i když mám úplně jiný styl života než Alue, na hodně věcí mám podobný názor, protože jsem se taky v posledních pár letech hodně posunula a začala některé věci dost přehodnocovat.

Ikona diskutujiciho Paťka 2025-03-28 10:44:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Súhlas! 🙂
Keď som bola na strednej škole, odmietala som telefón a bankomatovú kartu. Potom som naveľa, naveľa telefón dostala a kvalita môjhi života prudko stúpla – vďaka telefónu som si mohla okamžite vygoogliť významy anglických slovíčok (bola osm na bilingválnom gymnáziu), mohla som si pozerať real-time odchody, príchody a meškania vlakov/autobusov (dochádzala som prakticky každý deň) a vďaka bankomatovej karte som mala vždy peniaze k dispozícii od rodičov (bývala som cez týždeň na itnernáte v inom meste). A tak celkovo, keď som niečo nevedela, hneď som mohla googliť a dozvedieť sa…a odrazu som si musela priznať, že technológie mi dali viac, než zobrali. 🙂

samozrejme, dosť pomohlo, že som si dála záväzok, že si nainštalujem len nevyhnutné a užitočné aplikácie 😀

Navyše, súhlasím s bodom, že konšpibublina nie je taká veľká, takže keď ma moji vtedajší konšpiznámi pochválili, že nepoužívam mobil, automaticky akosi očakávali, že ani nepôjdem k lekárovi, budem sa vyhýbať čiarovým kódom a tak celkovo, sa odstrihnem od sveta a rovesníkov. Scary, keď sa na zo pozriem späť!

Ikona diskutujiciho Danny 2025-03-28 13:45:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Mít ten mobil a nějaké sociální sítě může být velká výhoda, hlavně když je člověk na škole. Já jsem na střední odmítala facebook, protože to měl každý a nechtěla jsem být jako ostatní ( 😀 ), ale pak jsem si ho založila, protože na něj každý dával materiály ke studiu, pokud byla náhlá změna v rozvrhu, tak to někdo napsal, přihlašovali jsme se přes něj na termíny zkoušek, atd. A když s tím člověk umí zacházet, nezničí ho to. Nikdy jsme na sociálních sítích nebyla závislá.
Ale dotykáč s internetem jsem si pořídila až v pětadvaceti (před šesti lety) a kupodivu ani na té škole jsem nebyla jediný podivín, kdo měl tlačítkový 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-28 13:54:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Pomáhá to i v boji proti nejistotě. Jedeš někam kde to neznáš, nevíš jak to tam vypadá.. dojdeš podle mobilu, zjistíš kde je zastávka, nemusíš si nic dopředu psát ani kreslit.

Došla jsem ke zjištění, že být za každou cenu out a nejet mainstream je spíš póza, kterou si člověk chce udržovat statut výjimečnosti, neměnnosti, nebo zásadovosti. Lidi obvykle poznají co je dobré nebo užitečné, poznají i co není dobré. Mají totiž všichni stejné instinkty a potřeby jako my. Nemá smysl se tomu bránit a za každou cenu utíkat pryč ze skupiny.

Ikona diskutujiciho Marcel 2025-03-28 17:31:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A pamätáte sa na to, ako sme si mysleli, že už už tu budú medbeds? Koľko je tomu, no dosť dlho. A stále nič. Pekne vás internet dostal. Ja už konšpirácie, podobne ako ty Alue som vypustil z hlavy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:34:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslela jsem si že je to zpráva co se dostala dřív do vedlejšího proudu a časem přijde na mainstream a bude se to nějak rozvíjet. Hodně to ve mě povzbuzovalo i moje okolí. Když se několik let nerozvíjelo nic a akorát se opakovaly pořád stejné zprávy, došlo mi, že je to jinak. Navíc ti údajní informátoři co měli data, jako Skye Prince a J.Rand byli oba psychotici, žádní vědci. A pak došli scammeři z Ugandy a to byl definitivní konec pohádky. Byla bych ráda, kdyby se to třeba za 50 let stalo realitou, ale zatím je to jenom pohádka.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2025-03-29 11:04:38
Ikona diskutujiciho
sipka

A tiež sa písalo že 80% ľudí sú neľudia (bioroboti, klony, reptiliáni alebo tak niečo) a že tí na med beds zhoria na popol, pretože to lieči len skutočných ľudí. Takže je jasné že nemôžu uvoľniť medzi ľudí niečo, čo má 80% úmrtnosť. No najprv by ľudia museli podstúpiť vyšetrenie, kde by sa zisťovalo či nie sú bioroboti. Tak si predstavte že by vám povedali že ste biorobot a nepustili vás na med beds. To by vyvolalo závisť a nenávisť biorobotov ku skutočným ľuďom a ktovie ako by to dopadlo.

Celkovo by uvoľnenie med beds napáchalo na planéte viac škody ako úžitku. Pretože aj keby všetci boli zdraví tiež by to nebolo dobre. Práve vďaka nemociam sa učíme pokore. Ale aspoň nejaké malé med beds na opravu zubov mohli uvoľniť, to sa skôr divím že v dnešnej ,,modernej“ dobe nič také stále není, len hnusný a mega drahý zubár.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 11:59:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježiš… Když to čtu tak jsem fakt ráda že v tom nejedu. To je strašnej humus. 🤦
Ale když v tom člověk jede, tak ten humus nevnímá. Myslí si že je insider.

Před mnoha lety byly zprávy o látce která léčí zuby, stačilo ji nanést na zub a on začal dorůstat, i když byl vykotlaný. Takže stačilo vyvrtat a nanést. Ale slehla se po ní zem. A tohle přitom psala mainstream média.

Ikona diskutujiciho astrei swingař 2025-03-29 12:11:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem byl v minulosti šokovaný myšlenkou, že by 80% lidí mohli být bioroboti. Dělalo mi to zle z toho důvodu za A) co když já jsem biorobot a za B) co si mají počít jiní lidé, kteří jsou bioroboti? To jako mají žít s myšlenkou, že když jednou umřou, tak nejsou skutečnými lidmi, žádný posmrtný život nebude a prostě mají smůlu?

Jsem rád, že už tomu nevěřím, dělalo mi to skutečně špatně.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-30 08:34:49
Ikona diskutujiciho
sipka

mně taky 🙁

Ikona diskutujiciho Danny 2025-03-29 17:28:09
Ikona diskutujiciho
sipka

pro mariankosnac: S tady tou teorií o tom, že víc jak polovina „lidí“ jsou ve skutečnosti NPC bez duše, jsem měla vždycky problém. Jako proč by to tak bylo? Aby tu nebylo moc prázdno? 😀 Fakt divné.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-30 08:38:11
Ikona diskutujiciho
sipka

to je bohužel dno konspirační nory. na konci asi máš dvě možnosti, buď se z toho probereš nebo se úplně zblázníš.

Ikona diskutujiciho Namasteen 2025-03-28 22:31:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja jsem si pred lety na tohle dala jasny meritko – pokud mi neco kazi vztah se zivotem, musi to pryc. Je to spolehlivy barometr, i kdyz se clovek nekdy vzteka. Dikybohu za chut uspet. K tomu proste byt normalni potrebujete.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:35:00
Ikona diskutujiciho
sipka

absolutní pravda

Ikona diskutujiciho Marina 2025-03-28 22:43:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Téma konšpirácii je širokospektrálna a plná paradoxov.
Ak sa k nej chcem relevantne vyjadriť, nutne musím spomenúť aspon v krátkosti viac aspektov.
Preto rozdelím opäť asi do viac mojich komentárov.

Na úvod sa spýtam.
Čo je to vlastne konšpirácia?
Iný názor ako môj?
Iný názor ako sa predostiera v mainstream médiách?
Lebo ten, ktorý odtiaľ chŕlia nie je nič iné ako propaganda. Naratív, ktorému musíš nutne bezvýhradne veriť. A ak nie –
si nepriateľ, dezolát, opica ..
(Poznámka označenie dezolát sa na SK vďaka tomu stalo synonymom človeka, ktorý otravuje tým, že samostatne rozmýšľa, chce sa rozhodovať sám podľa seba, kladie otázky, pýta sa na zdroje, argumenty, nepodlieha propagande … No proste dezolát 😆)
Nesmieš ! si myslieť Ani pomyslieť ! nič iné ako ti hovoríme my.
Ako zaznelo u nás xkrát v médiách citujem „O pravde sa nediskutuje.“

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:42:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Konspirace je za vlasy přitažený nesmysl, který si někdo vymyslí a pak s ním blbne lidi na internetu. Taková zpráva má schopnost zničit jejich duševní zdraví, narušit jim vztahy, ekonomickou stránku jejich života, poškodit jejich budoucnost, spustit psychické poruchy jako paranoiu, psychozu, deprese.

Není to jiný názor.

Ikona diskutujiciho armag 2025-03-29 07:46:55
Ikona diskutujiciho
sipka

máš zásadní rozdíl mezi konspirací a nesmyslem.
Typický nesmyslem, který tu běžel dlouhodobě byly medbedy zdarma pro všechny. Přičemž spousta lidí ví, že v čr je nadlidský výkon sehnat normálního zubaře nebo nečekat na složitější vyšetření déle než 3 měsíce.
A mnoho dalšího.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:52:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Vyšlo tady víc nesmyslů které bych už dneska v žádném případě nepřeložila ani nepřevzala.

Ikona diskutujiciho fred 2025-03-29 09:45:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé zamyšlení a rozbor pojmu KT:
https://www.youtube.com/watch?v=korfO6yBswE

Ikona diskutujiciho Marina 2025-03-28 22:54:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tým súvisí moja ďalšia otázka.
KTO je ten najmúdrejší najvzdelanejší, ktorý určuje/ dovolí si vôbec určovať !ČO je a ČO NIE je konšpirácia?
Kto je nositeľ tých jediných správnych a nespochybniteľných názorov?
Kto je ten oprávnený k tomu?
Jednotlivec? Skupina?
Kto ho/ ich delegoval k tejto funkcii?
Nejaký Ústredný výbor jedinej a nespochybniteľnej pravdy ?

Treba mi úsmevne spomenúť aj už tradovanú kultovú vetu, ze Aký je rozdiel medzi konšpiráciou a pravdou? – Niekoľko mesiacov, v poslednej dobe aj niekoľko dní či hodín.😆

Záverom.
Osobne si myslím, ze každý má právo myslieť si, čo chce.
Pokiaľ nikoho neobmedzuje, neuráža, nenálepkuje, toleruje aj názor iných, Nech si myslí, že je plochozemec alebo o UFO či mimozenšťanoch … čo sám chce.

Ikona diskutujiciho Marina 2025-03-28 22:58:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A ešte dodávam.
Pokiaľ sa niekto z toho, čomu verí alebo uverí, zrúti, neobviňovala by som z toho priamo konšpirácie, ale dotyčného psychiku. Taký sa skrátka chce báť. V histórii vždy človeka niečím strašili – peklom, večným zatratením, prvotným hriechom, čarodejnicami …
A mimochodom Apokalypsa zaznieva momentálne nie z konšpiracií, ale z mainstream médií – o potrebe neustáleho vyzbrojovania, zvyšovania obranyschopnosti, vojne, príšerných víziách ako nás už- už napadne ten či onen a desia denne desivými vojnovými víziami a potrebou neustáleho zbrojenia. Sami šíria nenávisť a strach.
Z toho sa čecháčik nemá zrútiť?

Ikona diskutujiciho Marina 2025-03-28 23:03:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďalej.
Ja chodím na tento web dlhé dlhé roky, občas som komentovala.
Som čítala všetko, aj konšpiračné články.
Tiez nazory citateľov.
Čo ma ale ozaj znepokojilo, boli napríklad članky o medbeds, kde ma znepokojila naivita, absencia súdnosti, zdravého rozumu ale aj doslova stupidita, napr. keď mnohí vychvaľovali a ryčali od radosti, že ich bude obhospodarovať vojsko.
(Bolo tam tých do očí bijúcich hlúpostí a hlúpot viac ale budiž spomeniem len1)
Priam volali po asistencii vojska a navzájom sa ubezpečovali, akí sú prezieraví a už sa hotovali pomaly stanovovať poradovník a preli sa, kto pôjde/ bude môcť ísť prví.
Z toho išli na mňa zimovriavky.
Z týchto ľudí. Akí sú.
Vtedy som prestala komentovať.
Vtedy som si povedala a DOSŤ.
SEM, medzi takýchto „ľudí“ nechcem patriť.

Vrátila som sa skusmo prednedávnom.
Takže Alu 👍 vítam zmenu.
Som rada späť.
Si skvelá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:44:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo mně to také přišlo divné, ale překládala jsem originály. 😞

Ikona diskutujiciho Marina 2025-03-28 23:19:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No a keď sme uz pri konšpiráciách a ich spochybňovaní Alu, ruku na srdce, položím aj tebe otázku.
Ty sleduješ alebo nesleduješ zloženie pre rodinu kupovaných potravín, pridávané E – čka a ďalšie chemikálie …? Či sú to ešte potraviny alebo (p)otraviny?
Lebo ja áno.
Čo môžem, robím si všetko sama, aj dzemy, marmelády, tvaroh, syry ..
Som konšpirátor?
Podľa článku asi áno.
😉
Ps: A aký máš názor na smernicu EÚ o schválení pridávania zomletých červov a chrobákov do múky, cestovín, chlebíka, cestovín, syrov, jogurtov …a vraj aj do detskej výživy?

Lebo u nás na Slovensku, keď sa našli v múke červy, gazdiná vyhodila vždy všetku múku a mlynár tiež.
Gazda vydezinfikuje celú mašťaľ, keď nájde toho chrobáka stajňového, ktorého ľuďom melú na jedenie a nie že by ho s chuťou zožral.
Takisto keď boli hladomory, ľudia mleli múku z kôry stromov, ale hmyz nežrali.
A ani náš pes chrobáky nežerie, keď bol šteňa a videl muchu, vypľul ju a napínalo ho od hnusu.
No holt náš pes je konšpirátor 😁

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:47:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Stravuju se pořád stejně, vím jaká éčka mi nedělají dobře a nejsou zdravá a pod kterými se nachází jinak neškodné látky typu karnaubský vosk nebo arabská guma. Červy nejím, nevím proč bych měla. Dostat je do základních surovin je navíc složitější než do zpracovaného polotovaru nebo hotové potraviny a to já nekupuju. Zdravý životní styl není konspirační teorie, tyhle věci se řešily už 20 let zpátky, není to nic nového. Že by eu chtěla přidávat červy do všeho jsem si nevšimla, nevím o tom. Kdyby se to stalo, umím si udělat všechno svoje včetně těstovin. Ale bude to opruz, myslím si že nějaké premiové varianty bez červů na trhu vždycky na výběr budou, to by byl trh sám proti sobě.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-29 07:51:08
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.denik.cz/cesko-a-eu/evropska-unie-povolila-vyuziti-hmyzi-moucky.html
Zpráva nezmiňuje že to bude plošně ve všem. Takže někde to bude a budeš si muset přečíst obal. Čili jenom další varianta pro vegany a červomilce.

Ikona diskutujiciho dodo 2025-03-29 13:12:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý na to skôr či neskôr príde, že zaujímať sa o ezoteriku kde sa skrývajú rôzne konšpirácie je strata času.

Ikona diskutujiciho Martin Procházka 2025-03-29 16:34:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Čtu si ty zprávy a je jedno jestli konspirace jsou nebo ne. Některé možná budou pravdivé některé zase ne,je to fuk. A vůbec se vám všem i alušce nedivím že jste to vzdali, člověk si má život užít a najít v sobě boží světlo to je cíl každého člověka. A ten kdo chce pokračovat v hledání konspirací tak si musí napřed v hlavě-mozku uvědomit že žije v matrixu, až si to uvědomíte tak potom se skutečně proberete a začněte to vidět. Už vám to dávno řekli: ne snaž se ohnout lžíci, snaž se si uvědomit že lžíce tu není,,,a stejné je to i z dnešním světem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-30 08:36:27
Ikona diskutujiciho
sipka

no počkej.. první řekneš že účelem je hledat boží světlo a pak řekneš že žijeme v matrixu. to jsou dvě rozdílné cesty

Ikona diskutujiciho Vlaďka 2025-03-29 22:02:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem ta..co povyle
zla z té konspirační nory..nee úplně jako Ty Aluško..Ale v rámci zachování svého duševního zdraví jsem chtě nechtě musela
A ne se vším..co píšeš souznim.Já si nepouštim domu ..do bytu..zaočkované lidi.Z principu.A ano rozesr.la jsem tím širší rodinu.Nestýkam se se ségrou a její rodinou.Nevim..čím by mě člověk jako je můj švagr..učitel na základce mohl obohatit život..snad tím..že aktivně propagoval testy..roušky..očkování. ???Mám po 2leté přestávce..kdy jsem že zdravotních důvodů (konspirační?nebo můj vymysl..hmmm???) Opět očkované klienty..ale už to s nimi neřeším..myslím si o tom své. Atd..bylo by fajn..kdyby jsi uveřejnila i ne úplně souznici komentář..dik

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-30 08:42:46
Ikona diskutujiciho
sipka

A zvládáš s tím fungovat? Mě strach z očkovaných lidí úplně zdrtil. Nakonec jsem si musela vybrat mezi sebou (já, můj život, moje budoucnost) a tou teorií (izolace, úzkost, panika, smrt). Dobře že se to na netu cenzuruje, ta záplava hrůz co lítala 2020 po sítích mě hrozně poškodila. A nebyl nikdo kdo by mi na to dal náhled, ptala jsem i známých lékařů a nikdo nevěděl co je pravda a co není. Tehdy jsem si říkala, jestli mi na toto lékař neumí dát odpověď, jak to mám sakra vědět já? Tak jsem tedy byla preventivně opatrná… a to byla chyba.

Ikona diskutujiciho armag 2025-03-30 10:50:10
Ikona diskutujiciho
sipka

byla to obrovská mediální masáž. Obecně se pravdivost informace dá hodně poznat podle toho, když čt stále dokola opakuje jeden názor a nepustí do vysílání nikoho jiného, kdo říká něco jiného.
U toho očkování je průšvih v tom, že už se vyvíjí vakcíny, které se budou šířit samy pomocí například komárů nebo tak, že budou vstřikovány mezi lidmi do vzduchu. Takže tady si fakt nevybereme, protože ti, co tu vládnou jsou hodně hloupí.
obecně totiž ještě před covidem platilo pravidlo, že například lidi s autoimunitními nemocemi se vůbec neočkovaly.
stačí si přečíst učebnici o infekčním lékařství a uvidíš, že oni porušili vše, co v těch učebnicích bylo před rokem 2020 napsáno.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-03-30 18:01:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tehdy se porušilo mnohem víc věcí… 🙂 Ta doba byla naprostý psycho.

Ikona diskutujiciho Martin Procházka 2025-03-30 11:46:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To jsou dvě možnosti alue. Přikláním se k té že žijeme v simulaci,to člověk zjistí až po skončení svého života jak to bylo, já dal jen na výběr,a každý ať si vybere sám v co věří, já věřím v boží světlo,ale také vnímám vše dobře kolem sebe a něco mi pořád nehraje na dnešním světě, vše vypadá jak fake.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek