Nepřítel doma dobře ukrytý

13.9.2021 v Reklama 38

Železo je v mnoha ohledech vyjímečný kov. Dá se říci, že bez něj by nebyla ani naše civilizace.
Železo v naší krvi umožňuje zásobování těla kyslíkem, železný amulet nás ochraňuje před útoky temných sil.
Prakticky neexistuje obor lidské činnosti, ve kterém by železo nehrálo významnou, konstruktivní roli.

Z tohoto pravidla však existují dvě vyjímky
Pokud při přípravě jídel a při stolování používáme železné, magnetické nádobí, lžíce, příbory atd. dojde k nepříznivému ovlivnění vody obsažené v potravě. Atom vodíku se vlivem magnetického pole vytvářeného železem začne točit opačně než obvykle (spin vody). Tímto způsobem ovlivněná potrava i nápoje, nám následně zablokují (nebo výrazně ztíží) sedmiletý přirozený proces obnovy našich buněk.

Z tohoto důvodu je užitečné nahradit železné lžíce, lžičky, příbory, nože, naběračky, struhadla, hrnce, atd. jinými, zhotovenými z nemagnetických materiálů.

Naši předkové, pokud byli chudí, vařili v hliněných hrncích a jedli dřevěnými lžičkami. Ti majetnější zase používali měděné nádoby a jedli stříbrnými lžícemi a příbory.

Také při obdělávání půdy dojde k nepříznivému ovlivnění ornice železnými nástroji. Ty naruší magnetické pole Země, které je nezbytné pro normální růst plodin. Mikročástice železa, uvolňované z železného nářadí do půdy, způsobí, že tato ztrácí humus, zhutňuje se a vysušuje.

Z těchto důvodů jsme začali v ČR vyrábět bronzové nože. Nože jako první proto, že železné nože navíc potraviny umrtví, zbaví je velké části vitaminů a enzymů. Připravujeme také výrobu bronzových příborů a lžiček.
Delší dobu už nabízíme také bronzové nářadí na obdělávání půdy.

 

Více na: www.bronzovenaradi.albums.cz

 

Slávek Popelka

Komentáře

Ikona diskutujiciho Streda 2021-09-13 11:04:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ocel – železo, obvykle hlavní nástroj a materiál k výrobě zbraní 🙁

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 21:22:33
Ikona diskutujiciho
sipka

A nebo nosná konstrukce baráků, autobusů, vlaků a tratí..Vše je jen o tom, jak se to použije..Takže v čem je železo špatné? Že někomu pomůže, nebo zabije..Buď podepře stařence barák, nebo na ní spadne..Když někdo porodí dítě, taky je sex špatný? Záleží, kdo ho dělá…
Jinak mosaz je slitina mědi a cínu..z té se vyrábí kulky do pistole, nebo tibetské mísy..Vše je o tom, jak to použijem, buď v konstruktivním duchu, nebo destruktivním.
Jediný snad špatný kov pro člověka je olovo..Myšleno takový, který zná většina lidí..A pokud má člověku pomoci, tak jako olověný štít proti radiaci.

Ikona diskutujiciho Dayananda 2021-09-13 19:07:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tedy litinové nádobí je z tohoto pohledu rovněž špatné?

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-13 21:09:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Dayananda:
Litinové nádobí by snad mělo být jedno z nejlepších,a taky je dost drahé. Našla jsem lit.nádobí ze Švédska zn. Skeppshult a hrnce stojí od 3890 do 6090,pánve 2290 – 5190,pekáče mají v nabídce dva,kulatý za 2590 a obdélníkový za 4190. No a poklice 25cm za 2290 a 28cm za 2590. No snad to bude za ty ceny kvalitní nádobí.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-13 21:29:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Óo, článek v sekci „reklama“ 😀 Ne samozřejmě, je to dobrý článek, ale já ho rychle ráno projel, a pak jsem se odpoledne podíval opět na stránky, tam článek, u toho „reklama“, tak jsem si říkal co to je 😀

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-14 10:24:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Je liatina magnetická? Ak áno tak to bude z tohoto pohľadu tiež zlé lebo v podstate to naspinuje jedlo. Treba nájsť nejaké nemagnetické veci ale aj o hliníku sa tu písalo že je zlý lebo sa uvoľňuje, inak by bol ideálny. Niekedy boli hliníkové príbory aj konvice a dodnes sa vyrábajú tie hliníkové kávovary tak neviem.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 21:29:25
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Řekl bych, že hlavním smyslem v čem dělat věci jsou vibrace daného materiálu…V něčem může chutnat lépe, ale pro delší používání může být nepoužitelný. Ať už tím, že se může materiál kroutit či praskat..

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-13 21:59:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No tak jsem právě koukala,že jedno z nejlepších (a taky nejkrásnějších) bude měděné nádobí. To luxusní a snad i opravdu kvalitní stojí od 12000 nahoru.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 21:54:32
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
No pokud je měděné nádobí často používané, je to ok..Má teda dobrou tepelnou vlastnost, takže převod tepla je ok…a hnedka pálí. Problém je, pokud se o to člověk nestará, tak vzniká měděnka..Což je ona nazelenalá oxidace..V malém množství je ještě ok, ve větším může vzniknout otrava 😀 A tam kde je měděnka, neroste ani mech..takže kdo chce, aby na střeše neměl mech, tak ať natáhne silnější drát z mědi a vlivem deště to pak stýká dolů a tvoří se tam opravdu minimálně, nebo vůbec.

Ikona diskutujiciho dodo 2021-09-14 16:16:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Príbory a malé veci stačí odmegnetizovať. Na varenie sa dá použiť sklo.
Niekde som čítal (tuším Levašov), že bunky sa komplene obnovia až za 15 rokov. Niektoré skôr, niektore neskôr.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-14 16:45:11
Ikona diskutujiciho
sipka

To máš ale podle typu tkáně, kosti se ti mění nejdéle, mám dojem že 7 let (ale možná si to nepamatuju přesně, kdyžtak mě někdo opravte). Tuk se prý mění nejkratší dobu.

Ikona diskutujiciho dodo 2021-09-15 10:56:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Buňky fyzického těla se během života několikrát regenerují. Různé typy buněk jako krevní, nervové, buňky žláz, gonád, lipidů a pojivových tkání a kostí mají odlišné stupně regenerace. Lidské krevní buňky jsou vytvářeny červenou a žlutou kostní dření a jsou nepřetržitě reprodukovány. Kostní buňky se reprodukují každých patnáct let. Všechny ostatní buňky se reprodukují v intervalu menším než patnáct let. To znamená, že buněčný věk patnáctiletého chlapce a devadesátiletého patriarchy jsou STEJNÉ i přes odlišnosti v jejich vzhledu. Faktem je, že proces stárnutí je způsoben disharmonií mezi fyzickým tělem a duchovními těly spíše než stárnutím buněk.

Nikolaj Levašov – Poslední apel lidstvu, strana 73

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-14 18:06:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady je zajímavý článek 🙂
https://svitavsky.denik.cz/zpravy_region/znate-se-dost-dobre-lidske-telo-je-soubor-zajimavo.html

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2021-09-15 00:23:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

….dojde k nepříznivému ovlivnění vody obsažené v potravě. Atom vodíku se vlivem magnetického pole vytvářeného železem začne točit opačně než obvykle (spin vody). Tímto způsobem ovlivněná potrava i nápoje, nám následně zablokují (nebo výrazně ztíží) sedmiletý přirozený proces obnovy našich buněk.

Spin vody si každý může vyzkoušet: naplňte dvě sklenice vodou a na jednu z nich nechte působit svojí energii rukou, jakoby jste ji chtěli dlaněmi obejmout, ale nedotýkat, za cca 30sek je voda spinovaná, dá se to poznat na chuti, dokonce rozdíl v chuti poznají i lidé, kterým o pokusu nepovíte.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 21:46:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Sin Le Noble:
Řekl bych, že jde o onu vodivost ve vodě. Třeba sklo vodě neublíží, ale lžíce by mohla narušit svými vlastnostmi dannou informaci jejím zkratováním, popř. jangovým zásahem nějakého náboje..Protože tělo je něčím nabité, lžíci držíme v prstech a energii „informaci“ dále převedeme do vody a dále lžíce může být indukována elmg. polem z vysílačů a to může pozměnit také vlastnosti vody. Takže když zamýchám třeba skleněnou lžíčkou vodu, není tam takový přenost náboje, či informace jako po železe, či jiném vodiči..a každý kov má nějakou vibrační vlastnost..třeba stříbro má celkem vysokou vibraci.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-19 17:30:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Sin Le Noble:
Ale spinování vody je špatné. Tady je článek od alušky.
https://aluska.org/co-rikam-na-spinovanou-vodu/
Když jsem to zkusila,tak se mi při dělání toho gesta (tehdy i teď) stalo to co alušce. Pravou rukou to jde bez problémů,levou to bolí a dá mi práci dát prsty a palec k sobě.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-15 12:08:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak som zistil že väčšina veľkých príborov má magnetické pole. U malých čajových lyžičiek je problém zanedbateľný aj keď ako u ktorých ale sú pomerne ok a tiež všetko čo má nápis stainless 18/10, 18/8 je ok a tiež tie čierne hrnce Ernesto z Lidlu – ale je to asi aj tak šmejd lebo ten čierny poťah sa uvoľňuje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-15 13:16:15
Ikona diskutujiciho
sipka

myslíš teflon? 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-15 13:25:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, bude to teflon. Viem že sú teflonove panvice, len ma nenapadlo že aj hrnce.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-15 14:32:35
Ikona diskutujiciho
sipka

jestli se to odlupuje, tak do hoď do kelu.. máš to v jídle

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 22:03:22
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Někde na to dokonce vznikl film. Kdy teflon se začal silně vyrábět v určitých letech a byl to takový boom, že spousta lidí je z něho dodnes vedle. díky svým vlastnostem..Jenže stinná stránka teflonu je, že se dostává do krve a pokud se odlupuje, je to už hodně špatný, tak vyhodit. Dříve ve výrobnách teflonu byla zvýšená četnost problémů s porodem či defektem dítěte…Pozor na to. Asi stále nejlepší na smažení je litinové nádobí, jak už se tu ptala Dayananda. Prý teflon má v těle asi přes 90-98% lidí..A pak, že lidi nemůžou mit děti, když tu máme teflon, mobily, stress a otravu z jídla a krémů.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-19 11:51:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Olupuje sa to ale zistil som že dnes sa používa niečo čo sa nazýva ilag – ale keď sa to olupuje tak to bude asi rovnako blbé ako teflon alebo nie? Možno je to nejaká menej nebezpečná náhrada teflonu.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-09-15 14:00:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kupte si za pár šupů marocký tažin z vypalované hlíny a máte vystaráno. Nesmí se ale dát přímo na plotnu, protože by mohl prasknout. Nejlepší je koupit si zároveň i podstavec na uhlí, dáte dovnitř pár kousků uhlí a můžete doma vařit i bez plynu či elektřiny.
https://www.youtube.com/watch?v=GVj_HCTe4kA&list=PLtJPY9eIkL4GTbDTv_52XD1ae6kccQtOb&index=6

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-15 21:07:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Obecně, bronz je velmi špatný kov. Je velmi měkký a hned se musí ztupit. Proto jako chlap musím říct, že je to uplný nesmysl vracet se do středověku a zpátky na stromy jen proto, že tohle už nefrčí, tak vymyslíme něco jiného a alternativci nám urvou ruce.
Ne skutečně, je to kov, který se možná používal, protože jiný kov byl drahý a tohle se dalo asi snáze vytěžit a možná ani nic moc jiného nebylo. Krom toho na železo musely být formy, protože se to ještě svařit nedalo 😀 Stříbro je taky měkký kov, ale používal se kvůli bakteriim, které byly v té době velmi rozšířené a byl to znak vyšší sorty, takže se tam nemnožily, když nebyly lednice…Pokud si někdo myslí, že železo je špatné a hned vše zabíjí..je to vždy něco za něco. Buď budu denně muset ostřit nože a za měsíc mam z něho půlku, co nového, nebo použiju klasiku 440c ocel, ale vydrží déle. Jestli to někoho neuspokojí, může zakoupit něco tvrdšího s 56-58HRC..jen to zase může více rezatět a kdo chce něco lehkého, ať ti koupí titanové příbory. A pokud někoho trápí, zda-li zabije o nějaký vitamín víc, tak ať si koupí v Kauflandu keramické nože..Stojí 60-90Kč a taky se s nimi dá krájet a rozhodně nemůžou nic na zelenině zkazit..Jen pozor na pád, mohou se zlomit.
Problém dnešní mrtvé země není železo v hlíně, ono tam je asi obecně a přirozeně..ale je to hlavně o tom, že se hnojí minimálně a pokud, tak chemicky. Správně by se mělo hnojit přírodní cestou. Jenže dneska tam narvou samé dusičnany a živiny to nemá. Krom toho řepka je hlavní vysavač živin..Proto by se mělo měnit setí a pokaždé tam dávat něco jiného často půdu uplně nechat ladem a zaorávat a zaorávat..Aby to, co tam vyroste, zase bylo navráceno zpět.
Vysoušení půdy není nejspíš problém železa v zemi, ale vysoušením s vysílačů. Ano, pokud je tam asi hoodně železa, může se změnit vodivost půdy a magnetické pole, protože je to zmagnetizované..ale na to stačí používat nerez, která je bohužel dost drahá. Dále špatná úroda je způsobená težkými koly, které zemi udusají a nedýchá. Takže vše je hlavně o penězích..už vydím, jak traktor zaorává bronzem a než práci dodělá, tak mu z toho nic nezbyde 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-15 22:15:31
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
Teď mně tak napadlo,prosímtě kolik ti je? To o tom hnojení říká i moje známá,že dřív se hnojilo a teď už ne a nebo jen chemicky. Jenže mé známé bude za pár dní 89 a celý život (tedy ten pracovní) byla hlavní zootechnička,takže o zemědělství něco ví. Ale co ty píšeš to mi říkala právě dneska,protože jsem jí četla tenhle článek. Jinak to nářadí a nože jsou od pana popelky,a pochybuju,že právě on by chtěl lidi podvádět a nějak na nich vydělávat.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-09-16 09:57:48
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: V Africe maji ( aspon teda v severni) zem cervenou, a to prave kvuli obsahu zeleza, je mene urodna nez cerna zem, ale vypestuji tam vse, co potrebuji… pokud maji vodu. Takze souhlas s Tebou.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-16 10:33:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Bože, já napsal vidim s tvrdým y 😀
Teď mě to uplně bouchlo do očí 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-16 10:55:50
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Je mi 33..a snad se dožiju déle, ale psychicky se cítím teď na 65 😀 už toho je na mě moc. Jako na nás všechny, co tohle odmítají..
Je jasný. že kde je hodně železa, tam může být méně úrodná půda, protože tam není humus, ale železo a z toho si plodina nic moc nevezme. Ale dle článku jsem to pochopil tak, že díky mikroúlomkům je úrodná míň a míň..jenže to by tam muselo být asi hodně železa, aby to bylo znát na úrodě. Ale jasně, že vše je se vším propojené a i náboj země, elmg. pole může degradovat úrodu…Stejně, jako vyrůstat v toxické rodině, kde nějaký člen pořád sráží ostatní a vysílá do prostoru jen hněv a podpokávání..i postupně hnijící jablko, nebo jiná plodina, která se dotýká, nebo je kousek od zdravé plodiny časem začne přenášet svoji toxicitu a shnije i druhé jablko..Takže jediné řešení je buď jablko vyhodit, nebo ho dát uplně jinám…Jako ve vztahu.

Musíme si uvědomit, že půda sice tvoří nějakou část hmoty pro úrodu, ale velkou část hraje voda, energie ze sluníčka a éteru kolem..Kdybychom si vzali, kolik půdy by musely vzít stromy k tomu, aby měly kde brát hmotu pro svoji stavbu, taky by pod nimi byl asi kráter..ale není. Tak kde berou teda hmotu pro svůj růst..?
Problém zemědělství je, že dnes je bráno čistě pro výdělek…A musí uživit hordu lidí, kdyby se občas půda prohnojila a zaorala zeleným, ať už jetel, nebo jinýma plodinama, kde se to rozkládá, nebylo by ani pro tolik lidí..
Takže ano, není problém uživit tolik lidí, ale za jakou cenu..že jídlo sice je, ale hrozné kvality. A když vidím, kolik lidí se nechalo zapíchat, kolik lidí nechalo píchnout i své děti, tak je mi někdy smutno, že lidé, kteří za něco stojí a snaží se o seberozvoj a lepší svět pro všechny, pak dostávají takový humus na úkor těch, co jen parazitují, pustoší, tuhle krásnou zemi a ještě jim to prochází, protože jsou chudáčkové a každý hrdina je musí zachraňovat, protože to dávali v televizi..

Co se týče hnojení, dříve se hnojilo výkaly, dneska se může nejspíš jen vířecími ..Protože dříve nebyla aviváž a prací prášek, tak se dalo zahnojit i lidským humusem…Jenže dneska jsou tam hormony, prací prášky a jiné parazitické prvky, které myslím jsou zakázané na hnojení..jinak se to může dostat do plodiny a pak by byl velký problém..Ne, že by nebyl, když se chemicky ošetřuje pšenice 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-16 11:13:22
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Tak asi to trochu vyznělo, ale pána neznám a nemyslel jsem to špatně, jen mi příjde zbytečný dělat nože, které se za chvilku ztupí..Příjde mi to jako zráta jeho času na úkor toho, že to má zase jiná „pozitiva“. Pokud jde o rýče, nebo jiné hrabičky, problém tam asi tak nevidím..Ale pokud zaberu na rýč víc, může se ohnout, což ocel tohle udělá minimálně..Myšleno klasická, ne čínská..Pokud tohle udělám s kuchyňským nožem, ohnu ho, ale vrátí se hned zpět, tohle s mosazí neuděláte a jen se ohne a nevrátí..Po nějaké době se zláme, když budu ho často ohýbat. A že když budu krájet zeleninu a zaberu, tak se to může stát lehce.
A že má pán nože dražší…Ono to dá práci a bronz, mosaz něco stojí (a ještě se zdražuje)..Je to vlastně měď a to dneska není levná věc, tak že by natom nějak vatil to rozhodně ne..Obecně dělat rukojetě ze dřeva taky není za pár minut, ale sehnat správné dřevo, obrousit ho, ošetřit, aby nenasáklo vodu, nepopraskalo, pořádně zanýtovat, aby se tukojeť nerozpadla..
Ale dnes mi příjde, že se v věčem vracíme zpět a není to správný krok..Člověka už někdy skutečně mrzí to, že nad vším musí přemýšlet, namísto toho, abychom se zamýšleli nad svými věcmi a mohli druhým alespoň důvěřovat, že my uděláme, vymyslíme dobrou věc a to samé udělají druzí a nemusíme dohledávat, co to obsahuje, jak to dlouho vydrží a jak to popř. opravím, ještě než se to rozbije. Protože moudří myslí dopředu..

Ikona diskutujiciho All 2021-09-16 03:34:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Veru, nepriateľ doma dobre ukrytý… výstižné. Lebo skutočný nepriateľ je ukrytý v človeku – v jeho nesprávnom myslení. Nič tak neblokuje prirodzené regeneračné procesy, ako skazená myseľ. Stačí očistiť myseľ a všetko sa vyladí. Len si spomeňte na to, čo všetci už vieme, že najväčšiu silu vo Vesmíre má konštruktívna, láskyplná myšlienka, ktorá všetko harmonizuje a uvádza do súladu. Aj keby železo neexistovalo, vďaka nesprávnemu mysleniu na tom budeme rovnako zle ako so železom, lebo ono za nič nemôže. Aj nôž môže zabiť, alebo ním môžeme odkrojiť chlieb… závisí od nás, čo s ním zamýšľame. Všetko závisí od nás. Svet sa prispôsobuje nám a nie my jemu. Všetka sila je v nás a ako zmýšľame, tak bude, ako veci programujeme, tak fungujú.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-16 11:21:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
Myslím, že velká část afriky má železitou zemi, je to asi díky velkému množství minerálů v zemi…
Každá půda má něco, kdyby nebyla třeba tak železitá, nemáme podle mě ani cihly, které se myslím právě z té červené vypalují..Tohle udělat z černé/hnědé nejde..My tu máme také minerály, ale v Africe je jich obrovské množství, ale pěstovat se tam dá, jelikož tam je sluníčko a často tam prší..Myšleno střední afriku.
Jižní Afrika je obklíčena HAARPem, kde už téměř neprší.
A když to vezmu kolem a kolem, i bronz/mosaz je „železo“ které vlastně půdě nic nedá..takže co je lepší. Železo, které vydrží víc, nebo mosaz, která je možná šetrnější k půdě, ale dostane se tam toho víc, protože se hnedka obrousí, dostane se do půdy více bronzu a zase je tam ten prvek a ne humus.

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2021-09-19 10:11:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri 2021-09-16 10:55:50…..Musíme si uvědomit, že půda sice tvoří nějakou část hmoty pro úrodu, ale velkou část hraje voda, energie ze sluníčka a éteru kolem..Kdybychom si vzali, kolik půdy by musely vzít stromy k tomu, aby měly kde brát hmotu pro svoji stavbu, taky by pod nimi byl asi kráter..ale není. Tak kde berou teda hmotu pro svůj růst..?
Souhlasím, voda, slunce, éter jako hlavní zdroje růstu.
Dobrý rozbor Tauri. Je fajn když někdo něco vymyslí, aby napravil nepřirozený tok částic, které působí na nás i okolí, ale bronz to asi fakt nebude. Možná kdyby pan Popelka zkusil stříbrné příbory a nože, tak by pomohl jak zdraví, tak obchodu, protože dneska začíná být stříbro bráno jako investice, zájem by byl určitě vyšší, jako dárek se také více hodí stříbro. Lžička k svátku, příbor pro studenta a seniora, nože pro všechny, svatební dar souprava. Jen to nepředražit, jako trpaslíky v pohádce Ať žijí duchové, to se pak vrátí jako bumerang(opičí pracka).
O stromech, z čeho rostou obři? – ZAHRADA–PARK–KRAJINA
Stromy nezískávají energii pro svůj růst přímo
z minerálů v půdě, ale fotosyntézou. Vzniklé
cukry jsou základem pro tvorbu všech částí
stromu. Během dýchání se uvolňuje energie uložená v cukrech a probíhají biochemické procesy.
Minerální částice jsou základními stavebními
prvky pro růst. Stromy potřebují 18 nejdůležitějších látek pro normální růst. Jsou to uhlík C,
železo Fe, vodík H, mangan Mn, kyslík O, bór B,
dusík N, molybden Mo, fosfor P, nikl Ni, draslík K,
měď Cu, vápník Ca, zinek Zn, magnesium Mg,
chlór Cl, síra S a kobalt Co. Kromě uhlíku a kyslíku jsou všechny látky přijímány kořeny s vodou.
Látky přijímané ve větších množstvích (N, P, K,
S, Ca, Mg) jsou hlavní výživové látky (makronut-rienty), ostatní přijímané ve stopovém množství
jsou vedlejší látky (mikronutrienty). Minerální
prvky z organické hmoty, půdních částic, přihnojování, přirozeného spadu i půdní dusík jsou
rozpuštěny v půdní vodě nebo uvolňovány z půdních částic. Kořeny je přijímají jako ionty. Náboj
těchto iontů určuje chování částic v půdě

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-19 18:30:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Sin Le Noble:
Jsi to studoval, nebo jsi se o to čistě sám od sebe zajímal? Jen by mě zajímalo, kde se v půdě vezme vodík..Protože ten vzniká až elektrolýzou..Takže by to muselo být zase díky sluníčku a nějakýho dalšího procesu..I tělo si ho podle mě dokáže samo nějak tvořit..jen jsem nezkoumal, jakým procesem.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-19 12:09:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Trochu průser vidím v tom že voda ktorú používame je už pravdepodobne naspinovaná, keďže asi už pretiekla cez nejakú železnú magnetickú trubku či vodovod. Takže je otázka do akej miery nám bronzové či keramické věci pomôžu, ale snad je to na niečo dobré. Len poznámka ku keramickým nožom – nedajú sa brúsiť čo považované za dosť veľkú nevýhodu. Takže bronzové by boli asi lepšie, aj keď sa asi zas rýchlo zbrúsia, treba nejakú šetrnú brúsku, žiadne brúsky na vŕtačky.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-19 18:46:18
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Každá věc, má nějaké vibrace..Třeba dneska se většina rozvodu řeší plastem. Takže je teda lepší plast, nebo železná trubka, která se časem ucpe, pač je rezatá a nebo plast, který ze sebe může taky něco „vypouštět“.
Dál je důležité, kde se voda nachází..Zda-li má křemíčité podloží, nebo teče jen v hlíně..Takže třeba přes nějaké pískovce a další kameny může mít jinou, měkčí energii a složení, než běžná podzemní voda.
A i když teče pak v železné trubce, tak je chutnější, protože může přebít energii železa.
A jinak jsou brousky na keramické nože, takové jednoduché na pár přetažení, ale zkušenost s tím nemám. Nevím, zda je schopné to párkrát nabrousit, nebo se to bude štípat.
A pokud, tak by to musel být hodně jemný brousek…
Ale za sebe, taky bych raději jedl ze stříbrnch příborů 😀 Kdybych měl hrotit uplně takové věci, tak by člověk měl jíst jen svými věcmi. Protože jdeme do restaurace a energie lidí, kteří jedí, ulpí na příborech…Jdeme někam přespat do hotelu a postele jsou nasáklé zase vibracema lidí, která pak může ovlivňovat spánek a nejen jeho. Takže žijeme ve světě hrubé energie, protože lidi nechtějí nic víc a i když nadávají, vlastně jim to vyhovuje, protože si to nic nežádá..Proto je lepší, když jdeme někam spát, nebo jíme u divnejch lidí, si mentálně očistit danné věci..Abychom pak do sebe zase netahaly jenom jejich problémy a starosti..Vemte si, kolik lidí v restauraci ochutnává jídlo a pak s tím dál míchá jídlo..Proto tam nechodím a nebo si dám jen smažáka 😀 Obecně, není problém, že to ochutnávají, ale kdo to dělá i když je to nechutné..Tak, jako lidi..problém není, že jsme přemnožený, ale jak se lidi chovají..

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2021-09-20 09:43:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri 2021-09-19 18:30:49
Sin Le Noble:
Jsi to studoval, nebo jsi se o to čistě sám od sebe zajímal? Jen by mě zajímalo, kde se v půdě vezme vodík..
Já si ho beru z vody :))

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2021-09-20 11:22:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi 2021-09-19 17:30:19
Sin Le Noble:
Ale spinování vody je špatné. Tady je článek od alušky.
https://aluska.org/co-rikam-na-spinovanou-vodu/
Když jsem to zkusila,tak se mi při dělání toho gesta (tehdy i teď) stalo to co alušce. Pravou rukou to jde bez problémů,levou to bolí a dá mi práci dát prsty a palec k sobě.
Díky izairi, ten článek(pokus) Alue je super je logický a pravdivý ze dne 22.8.2011, teda 10 let, má nějaké vstupní informace, pak je tam diskuze a teď tvoje osobní zkušenost. Tohle se píše na konci článku: A komu se můj pokus nezdá, můžete opakovat můj postup a vyzkoušet to, uvidíme, jak dopadnete.
Dopadne tak, jak s vodou bude nakládat, co do ní dá, tam bude :), to ale ze spinování nedělá hrozbu.
To video jak spinovat jsem neviděl, ale jestli musíš dělat nějaký gesta, tak bych to vypnul. Jde o to, že si můžete „narovnat“ vodu vědomě vlastní energií před tím, než to za vás udělá vaše tělo nebo čas.
Třeba maminy dnes ohřívají lahvičky s umělou výživou v mikrovlnce a pak to dají s těmi rozkmitanými molekulami vody tomu prckovi, ať si to přebere, a on to dá, ale celkově ho to rozbíjí. Voda má paměť a dokáže nést informaci. Fotky krystalů vody s pamětí lásky ve vodě jsou na netu(napíšete slovo na papír s vaší energií a dáte ho pod sklenici s vodou a ta ho ovlivní), jak si vylepšit vodu se píše také v tom článku, vyhrála myslím levitovaná, ta měla nejvíc péče a času k vytěkání látek pro přípravu vody a vrátit si paměť.

Ikona diskutujiciho Streda 2021-09-21 11:21:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě k růstu stromů, díra v zemi?
Ne, byliny, stromy, všecí berou většinu hmoty pro svůj růst ze vzduchu. Zpracují CO2, rozloží, kyslík zpět do vzduchu a uhlík na stavbu listí, větví, kořenů. Jak se přesvědčíme po spálení na ohni, zbude trocha popela a CO2 zpět do vzduchu. Zajímavé, že některým sem tam rostlinám ve sklenici stačí voda a rostou i tak, právě ze vzduchu. Dokonce ani to hnojivo nepotřebují, ani stopové prvky, ale v půdě rostou bujněji.

Napsat komentář: All Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek