Nové hnutí Superstraight – Superhetero: Kontroverzní typ orientace???

18.3.2021 v Zprávy 87

Kauza ,,Superstraight“, kterou budu do češtiny překládat jako ,,Superhetero“, vznikla začátkem března v Americe a bouře, kterou rozpoutala, je naprosto groteskní. V době, kdy se může kdokoliv identifikovat jako cokoliv a nikdo nemůže říct ani popel pokud o sobě prohlásíte že jste Útočná apache helikoptéra, je najednou problém, když řeknete nahlas, že jste normální. Dočkáte se šikany a permabanu.



Poté, co uživatel TikToku jménem Kyle Royce prohlásil, že je Superhetero a vyvolal tím velkou odezvu stejně smýšlejících lidí, byl nařčen jinými uživateli, že ,,vymyšlená sexualita není nic jiného než transfobie“.

Jak vznikla kauza Superhetero
,,Čau lidi, teď jsem vytvořil nový druh sexuality,“ řekl Kyle svým divákům na jeho (nyní smazaném!) účtu TikTok s názvem ,,@OGSuperstraight“.
,,Jmenuje se to ‚Superhetero‘, OK? Byl jsem totiž označován jako transfob za to, že bych nechodil s trans-ženou.“

Kylovo video už vidělo 116 milionů lidí.

To znamená, že byl Kyle šikanován jinými lidmi za svou vrozenou orientaci a jeho nápad označit se za Superhetero je obranná reakce. Za to, že si dovolil nahlas říct pravdu, sice sklidil obrovský céres, ale mezi heteráky je naopak jeho nápad kvitován a velice chválen.

Kyle na TikToku tvrdil, že nemůže být transfob, protože Superhetero je prostě jeho druh sexuality
Kyle vzkazuje těm, kteří by mu chtěli nadávat do transfoba, následující:

„Víte jací jsou ti lidi? Řeknou něco ve smyslu jako: ,,Šel byste na rande s trans-ženou?“
Odpovím jim ,,Ne.“
,,Proč,“ zeptají se mě. ,,Však je to žena. “
„ Uh, ne… to pro mě není skutečná žena. Já chci skutečnou ženu.“
„Tak jsi transfob!“
Kyle pokračuje: „Takže teď jsem superhetero. Randím pouze s opačným pohlavím. Se ženami, které se narodily jako ženy. Takže teď nemůžete říkat, že jsem transfob, protože to je moje sexualita, chápete?“

TikTok za tento názor Kyla potrestal smazáním účtu
Poté, co byl Kylovi zrušen účet za prohlášení že je normální, přesměroval své diváky na nový účet na Instagramu a na jeho kampaň GoFundMe, kde se snaží vybrat 100 000 $ s odůvodněním: „Nájemné, jídlo a měsíční účty“, protože díky pandemii přišel o práci a střechu nad hlavou.

Uživatel TikToku jménem @procrasclass se ke Kylovi vyjádřil přesně v souladu s diktátem doby, kdy kdokoliv může být cokoliv, jenom nesmíte být normální a říkat to nahlas. V reakci na Kyla uživatel @procrasclass argumentuje tím, že definice „superhetero“ vlastně znamená, že „muži, kteří chodí s trans-ženami, jsou vlastně méně hetero“ a že říkat „trans-ženy jsou muži, a proto nejsou ženy, není jenom transfobní ale navíc i vědecky nepřesné.“

@procrasclassReply to @rodrickcarter0 no you’re not super straight #lgbtq #trans #transgender♬ Megaman – Nico Moratinos

TikTok očividně na své uživatele uplatňuje dvojí metr. Napadat heterosexuálního muže za jeho orientaci a zesměšňovat ho, vůbec není problém!

Na Twitteru probíhá živá diskuze k tomuto hnutí, jeden uživatel tam napsal:
„Všem lidem, kteří jsou #superstraight, pamatujte: Jste transfobní, zoufale toužíte po pozornosti, nejste součástí komunity LGBTQ+, vysmíváte se komunitě LGBTQ+, nejste utlačovaní. Jen s tím jděte ven a řekněte narovinu, že jste transfobové.“

Dokonce i Reddit odstranil stránky propagující hnutí Superhetero s odůvodněním, že šlo o ,,šíření nenávisti“. Přesně podle diktátu cancel culture.

Superhetero má vlajku a symboly:

Pokud je v moderní době nemyslitelné, aby byl člověk utlačován a zesměšňován na základě jeho barvy nebo orientace, musí to platit pro všechny lidi stejně. Dokud bude platit dvojí metr, budou se lidé ohrazovat podobným způsobem proti propagandě a umlčování jejich názorů. Útočit na někoho za to, že nezapadá do většinové škatulky je špatné, ale stejně tak špatné je banovat lidem účty za to, když řeknou, že jsou heterosexuální a nemají zájem o osoby se změněným pohlavím. Je to jejich svobodné rozhodnutí a jejich nepopiratelné právo, vybrat si s kým chtějí žít a založit rodinu. Nikdo nemá právo člověku diktovat, koho musí milovat a jakou musí mít orientaci, protože orientace je vrozená a není to otázka názoru, nebo chvilkového postoje. Vysvětlovat někomu, že je špatné být heterosexuální a toužit po ženě která mu může dát děti, je stejný nesmysl, jako snažit se žralokovi vysvětlit, že má chodit po souši.


Na závěr tohoto článku, který je sám o sobě neuvěřitelně absurdní, se můžete pobavit pár pěknými lidovými vtípky k tématu:

Nechodíš s transholkama? Já jsem se tak narodila! … Já taky

Já, když jsem se vrátil na sociální sítě po hodně nadupaném týdnu… Já, když jsem zjistil co superhetero znamená.

,,Existujeme. Nebuď bigot.“ ,,To není sexualita, ale preference! Jsi podělaný transfob!“ ,,Nepoužívej prosím termín preference takovým způsobem. Preference zahrnuje možnost volby. My jsme se takto narodili. Nebuď heterofob. Moje sexualita není transfobní. Prosím nešiř nenávist.“

Neuznávání superheteráků z tebe dělá heterofoba.

Celé to superhetero hnutí je tak urážlivé! Nemůžeš si prostě vymyslet svou orientaci! Tady máte seznam skutečných orientací, kdybyste náhodou byli zmatení. (Titanie McGrath je známý internetový troll, příspěvek není myšlen vážně)

Týpek, který přišel s nápadem superhetero: ,,Někdy je moje genialita až děsivá.“

,,Nezapomeň napojit mužský na ženský konektor.“ ,,Proč bych měla přiřazovat genderové role elektrickým obvodům? Nechme obvod, aby si sám rozhodl svou identitu.“

,,Všechny orientace jsou platné, ty bigote!“ ,,Dobře. Tak já se identifikuji jako superhetero.“ ,,Né! To není skutečná orientace, nemůžeš si věci jenom tak vymyslet, ty transfobe!“

Opovažuješ se proti mě používat moje vlastní kouzla, Pottere?

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-03-18 02:08:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten článek je geniální 😂

a m I s u p e r b i s e x u a l t h e n ?…

Ikona diskutujiciho Tereza 2021-03-18 08:33:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chápu, o co frajerovi šlo. Jenže je pro mě dost těžký uvěřit někomu, kdo si za svůj symbol (za symbol své sexuality) zvolí esesácké runy, že to myslel dobře. Je normální, že jako hetero si nedovede představit rande s trans, ale není normální pouštět do veřejného prostoru nacistické symboly v souvislosti s jakoukoli menšinou.

Ikona diskutujiciho aneta 2021-03-19 13:06:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Nad těma runama jsem se taky pozastavila, bud neví co to znamená nebo je na hlavu.

Ikona diskutujiciho iva 2021-03-20 18:03:23
Ikona diskutujiciho
sipka

S runami se to má docela jinak, nejsou esesácké – to nacisti je zneužili a pokřivili jejich původní význam.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-20 19:38:23
Ikona diskutujiciho
sipka

přesně.

Ikona diskutujiciho Tereza 2021-03-21 09:28:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsou to runy, takže jasněže původně esesácké nejsou, ale dvojité sig sebou už sto let nese určité poselství a fakž nevěřím, že na něj symbol SuperStraight nenavazuje.
Doufala jsem, že tenhle argument tady nezazní, protože je to úplně stejné jako když se lebkouni u soudu hájí, že na té demontraci nehajlovali, jenom pod úhlem 45 stupňů mávali pravicí na kamaráda, případně ukazovali jak vysoko skáče jejich pes. A navíc před Hitlerem se pravou rukou taky mávalo a nic to neznamenalo a on to jenom zneužil a bla bla bla…
A jen tak mimochodem, správně zapsaná runa sig vypadá o trochu jinak než ta na obrázku. Je výrazně zkosená uprostřed a vrchní a spodní část má naopak rovnou – esesáckou runu lze poznat podle toho, že připomíná symbol elektrického vedení, přesně jako to mají v tomto oranžovo černém symbolu.
Ať se každý zaštiťuje čím uzná za vhodné, ale v tomhle případě se nemůže divit, že mu lidé budou nadávat do fašistů. Člověku s tímhle symbolem na triku bych prostě ruku nepodala.

Ikona diskutujiciho Dave 2021-04-13 07:30:25
Ikona diskutujiciho
sipka

SS runy mají svůj historický význam, ale superstraight hnutí si je nepřivlastnilo. To je práce internetových trollů, kterým zkratka „SS“ nahrála na smeč a začala šířit sociálními sítěmi tuto podstrčenou informaci. Teď je jen vidět krátkozrakost a snadná ovlivnitelnost masy lidí. Je pravda, že i já, jako příznivce černého humoru, se situací náramně bavím.

Ikona diskutujiciho kfjetina 2021-03-18 08:43:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně je z toho tak smutno. Nemám nic proti ničí sexuální orientaci/genderu, whatever. Každého rozhodnutí, respektuji. Ale jestli jsem nenávistný transfob kvůli tomu, že vedle sebe chci muže, u kterého o jeho mužství nemusím pochybovat a ze kterého srší opravdové testosterony? Kde to žiju?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-18 09:02:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to vnímám jako agresivní snahu nám vnucovat něco o co nestojíme. A ti samí se pak diví, když se proti tomu nátlaku někdo ohradí. Já to považuji za šikanu.

Ikona diskutujiciho Petra N. 2021-03-20 11:26:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Neboj ! Většina lidí pořád ještě je normálních.
Co bude v příští generaci, nevím….. protože moje dcera, které v květnu bude 20, tak tohle vnímá jinak, tvrdí, že ten člověk je skutečně transfob, který jen šíří nenávist a právem byl eliminován. Prý tomu „nerozumím“ a „nemám vůbec přehled“. Dále jsem to s ní neprobírala. Její pocity respektuji a nemám potřebu ji jakkoliv „narovnávat“, cítila bych se trapně, přecijen je to už dospělý dvacetiletý člověk.

Logo s SS mne šokovalo a znechutilo, já válku nezažila, ani mí rodiče…jen mi o ní vyprávěla babička. Vím jistě, že právě moje babička by se pozvracela hnusem kdyby toto viděla. Naštěstí bábi „nemá internet“ 🙂 a kromě toho je už 20 let po smrti.

Jinak má chlapec pravdu, každý kdo se JAKKOLIV identifikuje, tak je vždycky „něcojiného-fob“. To bychom museli o sexualitě úplně přestat diskutovat (a dost možná je to i ta správná cesta, nevím..) Nechat sexualitě její tajuplnost a nesnažit se ji zbytečně rozebírat slovy, která mohou být na pocity beztak krátká…

Ikona diskutujiciho varvara 2021-04-01 20:16:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Tauri,

veľmi stručne: duša človeka je bezpohlavná vo svojej podstate – teda je vždy asexuálna – v rámci svojho vývoja sa „rodí“ v rôznych podobách – „telách“ (posledné štádium na „Zemi“ je v tele ženy a jej úlohou (nutnou povinnosťou) je, okrem tvorivej sily (ak to odmieta splniť, tak sa vo vývoji vracia do nižších tiel), previesť dušu v tele muža na vyššiu úroveň – mláďa človeka sa rodí bez aktivovanej „sexuality“ (slovo sex je mi odporné, ale aby si mi rozumela, tak ho použijem) a tak by to malo aj ostať až do doby so svojim jedným proťajškom, s ktorým vytvoria TVORIVÝ celok. Je úplne v poriadku, že voči ostatnému okoliu vystupuješ „asexulálne“ – len ako človek bez akejkoľvek snahy vyvolať v komkoľvem „sexualitu“.

Dnešok je charakteristický tým, že sú človiečikovia „sexualizovaní“ už v útlom veku – to je cielený útok na dušu človeka (časť VŠEVEDOMIA učiaca sa skúsenosťami v rôznych telách) cez hmotné telo – cielená snaha zabrániť jeho vývoju a napredovaniu smerom DOMOV.

Medzi nami nie sú len človekovia, ale aj iné TVORY, … a tieto sa správajú presne podľa Tebou napísaného príspevku – v žiadnom prípade nie človek.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-03-18 09:37:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neviem ako inde ale k nám do zapadákova trans ženy a podobné veci ešte nedorazili takže to vôbec neriešime a čo je v článku mi pripadá ako z inej planéty. A ak sa niekto opýta stačí povedať že ste asexuál a zbavíte sa teplých i prípadných transiek alebo aj osôb rovnakého pohlavia ak o ne nemáte záujem a nikto vám nič nemôže.

Ikona diskutujiciho Petra N. 2021-03-20 11:13:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Reaguji na tu poslední větu končící „nikdo vám nic nemůže“. To je největší omyl, naopak právě asexuálové jsou podle této přiblblé manipulativní pseudoteorie doslova všechno-fobové ! 😀
Jinými slovy celý problém je v tom, že tu někdo nemůže svobodně vyjádřit svou přirozenost. Položím si jednoduchou otázku: Mám se já jako normální člověk s většinovou sexualitou z nějakého důvodu bát ji projevit a mám raději popřít sám sebe a lhát navenek že jsem asexoš/letadlo/lesní víla/jakýkoli jiný druh pablba, mám se za něco schovávat, abych „měla klid“ ? Proč ? Čeho se bojím? Měla bych se vůbec bát ? Měla bych se nechat ovládnout strachem, že „by mi někdo něco moh“, abych následně mohla být zmanipulována….? Tvářit se navenek že jsem někdo jiný, než skutečně jsem, překrucovat se, není přeci řešení. To je původní myšlenka, která je základem/zdrojem mnoha těžko řešitelných psychických problémů. Člověk tím uvězní sám sebe, není to k životu, „nemůže pak dýchat“. Když něco takového povím někomu koho jsem náhodně potkala a za 10 minut se rozejdeme a v životě už se neuvidíme, … BUDIŽ. Je to jen zbytečné…… Ale na vesnici, kde se všichni znají a kde s těma lidma budu muset další desítky let koexistovat nejen já, ale ještě mí potomci a potomci potomků, to je skutečně nebezpečné. Pokud nemohu být k lidem, se kterými dlouhodobě žiju v úzkém kontaktu, upřímná v základních věcech (a vlastně i v těch podružných), pak s nimi žít nakonec nebudu moci. Budu muset „utéct“ nebo se těch lidí nějak zbavit, v zájmu záchrany vlastního života. Pokud to neudělám, tak onemocním a pokud to nenapravím ani poté co jsem onemocněla, tak prostě zemřu. Tak funguju. Člověk by měl být upřímný v první řadě sám k sobě, v druhé řadě ke svým nejbližším a postupně pomyslný kruh upřímnosti rozšiřovat dál a dál. To mu pak dává širokou základnu a odolnost v nejrůznějších průserních životních situacích.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 20:28:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Petra N
V prvé řadě je potřeba si to přiznat, příjmout a pak s tim něco dělat. Najít příčinu, proč je člověk trans, nebo jinou anomálií.
Proč jsem na stejné pohlaví. Co se mi dostalo hodně a co málo. Co mi udělala máma, co mi znechutil, zakázal táta?
Když třeba je táta hrubý, jsou 2 extrémy, holka je taky pak jako kluk, aby přežila ten JANG a musí být silná, proto z nich jsou pak třeba mužatky, nebo feministky.
Další extrém je, že si holka řekne, chlapi jsou prasata a tím to hasne. Protože někdo v tomhle, nebo minulém životě to přehnal a je to rodový problém. Holce je ta energie nepříjemná, protože odmítá takovou ostrou a útočno energii, proto chce JIN, pochopení a schoulí se do klubíčka, kde je ji s holkou příjemně, protože tam má přijetí. Což je JIN.
Dále to samozřejmě ještě záleží na duši, je to kluk, holka, je to kluk v ženském těle a naopak, proč nepříjmul to tělo a tak dále.
Někdy se musí žena/muž naučit pochopit víc druhé pohlaví skrze myšlení a sexualitu.
Čili když se muž narodí do ženského těla, potřebuje třeba posílit emoce a přestat pořád jednat hlavou a naopak. Když se žena narodí do mužského těla, tak potřebuje posílit ducha skrze „rozum“ a sílu, aby se přestala tak bát.
Takže příčin je obrovské množství a určitě to je na delší sezení, kdy člověk musí druhého poznat.Každopádně snad jsem Ti nějak poradil, zkus se zamyslet, čeho bys víc ráda a přestat být závislá na druhých v tom, že to hledáš v nich a ne v sobě. Hledat příčinu i v rodičích..To se nedá jen tak říct od pc a tak to je, protože zkušenosti mě naučili to a to a přitom je to jinak a člověk jen machruje, protože tsss to už zná. Ne události a život musíme pochopit, ne se ho učit jak básničku a pak házet moudra a myslet si, že tohle už znám :)))
Je to na Tobě..chtěl jsem jenom vypomoci.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-18 13:43:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„týpek, který přišel s nápadem superhetero“
Nutno podívat, jak to bylo myšleno…
Ale tenhle díl z celých sérii mám nejradší, vzhledem ke krásné přírodě..
Odkaz má jen 2 minuty, tak snad to nikoho nezabije..Původně mu nešla ruční brzda.
Celý má tak hodinu a půl..
https://www.youtube.com/watch?v=aStGnWN-i9o

Ikona diskutujiciho Heretik 2021-03-18 13:58:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdo je čaroděj, a někdo zas čarodějka.
Někdo jen strašidlo.
A žádný Kult s tím nehne.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-03-18 15:47:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Můj komentář zmizel též 🥺🥺

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-18 17:20:24
Ikona diskutujiciho
sipka

tak jsem koukla do koše.. měla jsi tam dva. a je tam i spousta dalších od pravidelných návštěvníků, nevím proč to systém zahodil. já do koše běžně ani nechodím, protože je tam hrozný borčus od botů, občas to hodí do spamua někdy do koše a je z toho mazlajz

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-18 21:29:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana:
Asi jsi taky sprosťanda, jako já 😀 Ale nakonec vše dopře dopadlo 🙂

Ikona diskutujiciho Khira 2021-03-20 15:59:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Můj zmizel též, ale už taky prošel dobou trvanlivosti, podle té diskuze, která se odebrala uplně jiným směrem než na co jsem původně odpovídala.. Od hlemýžďů k očkování :D:D

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-20 16:14:23
Ikona diskutujiciho
sipka

koš jsem včera celej prošla, měl 17 stran, co jsem tam našla slušného jsem vytáhla a pak jsem ho celej smazala… bylo tam toho hodně zapadanýho, desítky starých komentů

a nezapomeň na mořské slimáky…

Ikona diskutujiciho Khira 2021-03-18 20:54:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No i když s ním plně souhlasím, a je dobrý že se ozval, protože ti de***ti v americe už jsou úplně padlí na hlavu a potřebují to, mě se tohle označení nelíbí, je to další nálepka. Tyhle věci jak se pojmenují, je to pro mě jako politické strany. Podobně jako veganství vegetariánství, pak vzniknou takovéto pranice a lidi to nafukují a nenechají ostatní na pokoji. Já si po tomhle hnutí asi nejvíc pomůžu když budu hermafroditem nebo už fakt nevím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-18 21:35:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Prohlas se tedy za Hlemýždě zahradního 🙂 to je fešák. Ale úplně samostatný taky není, potřebuje parťáka na ,,to“, i když je vybaven obojetně. Jednou jsem to viděla na vlastní oči a bylo to jak z jinýho světa.

https://www.youtube.com/watch?v=UOcLaI44TXA

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-18 21:40:40
Ikona diskutujiciho
sipka

…. nedávno jsem viděla brilantní dokument o tom, jak se množí mořští slimáci. Jsou obojetní a s parťákem se doslova hodiny perou o to, kdo koho oplodní, protože ani jeden z nich nechce být matka. Když se to jednomu konečně podaří, tak zdrhne 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-18 21:53:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová:
Takže platí pravidlo, kdo dříve vytasí „meč“ ten vyhrál 😀
No já bych rozhodně odmítnul se s někým šermovat..Zoufalej jsem, ale ne tak moc..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-18 22:08:41
Ikona diskutujiciho
sipka

jj, šermují a když se jeden trefí, tak utíká, protože být otcem je bez práce 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-18 22:20:00
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu je ještě dobrý tohle od KLM. Ten měli taky tak selskej nápad.
https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/383/008/32b.jpg

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 07:44:07
Ikona diskutujiciho
sipka

https://imgur.com/pvVCXkc

😀

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 08:31:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Už teď je těžký najít někoho normálního..ale ještě se bude muset člověk ptát, zda byl/a testovaná či očkovaný/á, aby i nám to neměnilo DNA a pak hele jsi fakt holka/kluk? A můžu to vidět?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 08:59:02
Ikona diskutujiciho
sipka

A ještě se musíš ptát, jestli dotyčný přišel do bližšího fyzického kontaktu s očipovanou osobou, či osobou s vpíchnutými opičími mutageny, aby byla jistota, že se to nepřenese… fascinuje mě, že někoho genová vakcína neznepokojuje, i když s ní lidstvo nemá v historii žádné zkušenosti a nedá se předpovídat, co to v těle udělá, když ani neproběhly potřebné studie.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 09:15:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Už jen to, když někomu řeknu, že odmítám testování, je jako když přilítnu z marsu. Včera jsem si psal s jedním kamarádem z intru, nakonec jsem se přiznal, že jsem doma, protože v práci se testuje a on proč se nechci nechat testovat? Tak jsem mu to vysvětlil a on, nebudu to komentovat..A takových lidí je..
Tak jsem zvědav, kde bude mit člověk skutečně šanci se seznámit s osobou, která na sobě nejen maká, ale nebyla testovaná..Protože nyní, pokud nejsou splněny obě podmínky, je to k ničemu.Už se v tom životě začínám ztrácet a někdy mi příjde, že je mi 60. Stále více mi tenhle život příjde jako film Absurdistán..Množí se jen jednodušší lidé a ti lidé jsou pak někdy na vyšších pozicích a rozhodují o našich životech a když nejsou nahoře, tak buzerují lidi po prodejně, kde mají masku.
Drže se..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 09:17:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Nenech se, je nás víc co zůstáváme bio a nenecháme na sobě dělat genové pokusy s neznámou vakcínou.

Ikona diskutujiciho Vika 2021-03-19 11:01:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Ohledně očkování, pracuji ve školství jako nepedagog a už za mnou byl ředitel s otázkou,
zda jsem už očkovaná nebo alespoň zaregistrovaná na očkování? Že celá škola už
je skoro proočkovaná… Takovej nátlak, tak jsem mu řekla, že ještě uvidím. Ale nechci.
Nejsem riziková skupina, 2 mladí učitelé se nechali a druhý den nefungovali, protože jim bylo
děsně zle a to ten jeden ještě nemá ani děti… Jdu na oběd a tam hekala jedna učitelka po očkování
astrazenecou, že má děsný strach z trombóz …. Nechají si to píchnout, vůbec neví, co v tom je a pak
se bojí? Zatím je výběr mezi opičím adenovirem nebo zásahem do DNA….

Ikona diskutujiciho Jana 2021-03-19 11:13:44
Ikona diskutujiciho
sipka

No aj v mojej rodine sú už zaočkovaní, bolo to bohužiaľ ich rozhodnutie a tak si neviem predstaviť, ako sa nedostať do kontaktu so zaočkovaným, to je proste nemožné. Ja sa očkovať samozrejme nedám a zatiaľ som sa ani netestovala a keď som mala Koronu, už už som šla na test, ale nakoniec som sa tomu nejak vyhla a urobila som si doma krvný test na Covid, ktorý mi ukázal, že som to prekonala a mám vytvorené protilátky (čo som teraz fakt rada, keď som videla, čo našli na tých tyčinkách, ak je to teda pravda)… No, už mi zostáva len dúfať, že to nebude mať také zlé následky, o akých čítam.. A budem dúfať, že to aj čoskoro skončí a stane sa niečo zásadné, čo zmení našu budúcnosť, lebo zatiaľ nie je ružová.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 19:50:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Údajně nesmí dojít k přenosu tělních tekutin. Dotek nevadí. Rozhodně je lepší opatrnost, v populaci je neznámý druh vakcíny, co to udělá s lidma se teprve uvidí.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 13:15:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Jana:
Asi se není uplně důvod vyhýbat se těch, kteří jsou naočkovaní..Ale pokud možno, pozor na sliny.
Slovo „vyhýbat“..tam je riziko toho, že spíše budou dotírat, proč ses neotestovala, nebo nevakcinovla..Protože ti, kdo to mají už za sebou, tak si řeknou, přežil/a jsem to a „ani to nebolelo“ Pak tohle nutí většinou druhým a nahlodávají mysl..Přitom ne každý si tím chce projít. Náš ředitel byl taky proti tomu…Po covidu „musel“ na testy a najednou, když se mu tam několikrát šťourali, tak už mu to bylo jedno..Pak tohle vnutil druhým, aniž by vůbec zjišťoval možná rizika..
Poté, co se nechal testovat najednou změnil názor i na očkováná..najednou chtěl být první, co to dostane až bude možnost..Takže je tam varianta, že už nemají co ztratit a pak už jedou do pekla a vezmou i partu. Samozřejmě poslední den, co jsem byl v práci se pak ani semnou nerozloučil a neřekl kloudně ahoj, jelikož to bral jako podraz, když jsem odmítl test a hodil se marod.
Kolegyně nechala snad testovat děti a nikdo vlastně ani rodinu nebrání..Pak, když selže role ochránce, kdy děti nevidí to, že je někdo chrání většinou nastanou 2 extrémy..Mají přehnanou reakci na to, když jim někdo něco chce říct a berou to jako útok, nebo to příjmou jako život a nechají si vše líbit a ubližují zase druhým..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 19:55:18
Ikona diskutujiciho
sipka

To je opravdu podezřelý obrat v názorech… a že zrovna po testu.

Ikona diskutujiciho Hana 2021-03-19 14:17:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Já osobně hodně doufám, že nás do toho očkování v práci tlačit nehodlají, ale kdo ví, už teď jakmile bych chtěla bojkotovat jenom ty blbý každotýdenní testy, tak mi bloknou kartičku a nedostanu se do práce…navíc jako trombofilik s genetickou vadou krevní srážlivosti si tyhle hnusy do sebe píchat fakt nehodlám, riskovat že ztrombotizuju a pak někde umřu na embolii…ach jo.

Ikona diskutujiciho Khira 2021-03-19 15:51:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechci vám tady kazit debatu o očkování, ale chtěla bych se vrátit k tomu hlemýždímu dokumentu 😀 Já jsem ještě nikdy neviděla takhle propracované hlemýždí po**o a po tomhle jsem viděla snad už všechno, takže asi dám zpátečku a hermafrodita si ještě promyslím 😀
No a jako testování ani očkování v žádném případě. To neexistuje aby mi nějakej blbeček začal s něčím takovým, já mu rovnou řeknu, že se po tom umírá a může si zkusit dovolit mi něco říkat. S tímhle se nemůžeme mazlit. Tohle už není věc názoru, tohle je masivní vraždění a energetický mučení lidí. Takže joo my se nenecháme!

Ikona diskutujiciho Diana 2021-03-19 22:15:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Naneštěstí mě máma donutila, abych se nechala testovat. Nechutně to píchlo a pak mě v nose pálilo ještě 10 minut po tom. Musela jsem si z toho dělat srandu, říkala jsem: „Horší, než ta lobotomie v minulém životě to nebylo (mám totiž příběh, kde si postava rozpomene na svůj minulý život, ale to je zase něco jiného), ale znovu bych na to nešla.“ Ten test byl fakt odpornej. Už nikdy více. Je zvláštní, že máma to brala úplně v pohodě, tvářila se, že by jí nevadilo se nechat testovat co chvilu. Tak fakt nevím :/

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 09:23:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju…

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2021-03-19 13:13:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue ja sem asi nebyl při smyslech když sem tu na zemi tohle horší než nejhorší horor na těch tyčinkách jsou morgelony kovové částice způsobující rakovinu morgelony rágují na teplo ale morgelama jsme prolezlí až moc vždyt to na nás sypali z chamtrails a navíc sem v novinkách četl zajímavou zprávu připravte se na zombie apokalipsu tak dávejte bacha aby se vás náky očkovaný člověk nepokusil hryznout-))) ale alue je určitě na zombie apokalypsu připravena

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 19:53:30
Ikona diskutujiciho
sipka

o mě se neboj, já umím střílet dobře 🙂

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 19:57:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová
Mam si Tě představit asi takhle? 😀
https://thumbs.gfycat.com/ShyAnguishedFruitfly.webp

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 20:35:38
Ikona diskutujiciho
sipka

ano, to mě přesně vystihuje 🙂

Ikona diskutujiciho NoName 2021-03-25 10:00:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Zombie apokalipsa? Učim se střílet z luku tak by to nemuselo být tak hrozný…

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-03-19 13:41:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja si myslím že väčšina ľudí bude preferovať zaočkovaných partnerov. Lebo ľudia sa na to budú pozerať politicky a kto nebude očkovaný bude za protisystémového a nezodpovedného. Inak zeneca má v gematrii číslo 324 tak by mala byť konštruktívna vakcína aj keď niekoľko ľudí po nej zomrelo ale možno zabíja len deštruktívnych (blbý fór).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-19 20:00:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Neviděl jsi ten komentář Volného? Překládal astrazeneca jako ,,zničení hvězdy“, které popsal jako ,,odpojení od zdroje“. Je pravda, že skutečně zeneca v latině znamená hvězda, ale jak přeložit správně astra, mi není jasné a teď to nemůžu najít, někam jsem to zastrčila. Těch dokumentů mám strašně moc.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 20:18:06
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Až budou mit degenerovaný děti, pokud budou nějaké mít, bude snazší to hodit na vakcínu a od státu zase loudat nějakou tu pomoc. Tohle je role a život lidí, kteří odmítají odověndost, protože vždy se o ně někdo postará..

Ikona diskutujiciho myop 2021-03-19 21:00:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Hinduismus – astra byla nadpřirozená zbraň, které předsedalo specifické božstvo a byla naplněna duchovními a okultními silami, které způsobily jeho účinek nebo dopad. Později toto slovo začalo označovat jakoukoli zbraň, která byla použita uvolněním z ruky (např. Šíp, ve srovnání s držením ruky, např. Meč (Shastra). V Ramayaně a Mahábháratě měl Arjuna více astry než kterýkoli jiný válečník. Texty uvádějí, že Arjuna vlastnil téměř všechny astry kromě Narayanastry.

Snad to nezmizí zase ve spamu. 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-03-19 21:48:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Astra je v preklade hviezda prípadne skratka astrálny a zeneca bude nejaké švédske slovo asi bez významu keďže je to britsko švédska vakcína. Ak by zeneca znamenalo niečo ako odpojenie, tak by to mohlo znamenať odpojenie od astrálneho tela ale to som si vymyslel tak to asi nebude pravda. Keď sa do prekladača v latinčine napíše astra ze neca vyjde tj zabíjať hviezdy.

Ikona diskutujiciho marmaris 2021-03-21 00:57:20
Ikona diskutujiciho
sipka

ASTRA ZE NECA = ZABÍJET HVĚZDY
Je to z LATINY. Se probuďte, vy mudrlanti. Pro ověření doporučuji použít google překladač. Neuvěřitelný.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-21 07:56:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Neuvěřitelný spíš je, že mudrlant to samozřejmě oveřoval už dávno, ale mudrlantovi překladač vůbec ten výsledek nenapíše. Já tam mám latina – čeština: ASTRA ZE NECA – Astra Ze NECA. Vůbec se mi to nepřeloží. Dokonce ani slovo ,,astra“ samotné ne. Nabízí mi to rumunštinu, kde astra znamená astrální. Zeneca mi to nenabízí vůbec nic. Ze neca – také nic.
Takže se spíš ptám, jestli opisujete slepě od někoho a na ostatní křičíte aby si to ověřili, zatímco jste vy sám vámi doporučovaný postup vůbec neprovedl a nic jste neověřoval. Protože ,,zabíjet hvězdy“ z češtiny do latiny je ,,stellae occidere“.
… kdo je tady ten hlupák, co si sám nic neověřil?

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 11:05:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Tahle odpověď mi přišla, jako něco typu: V Blesku to psali, tak to musí být pravdaaa!
Jinak zabít je jinak..Tak namísto házení něčeho na lidi, co třeba jim vysvětlit, jak to najít a pomoci jim?
Tohle jsem našel na netu já: http://psalvet.sweb.cz/slovnik.html
astrum, ī, n. – hvězda
necō, āre, āvī, ātum -zabít, usmrtit

ze-nevím, co má znamenat..
Spíš je to „hvězda se zabije“ 😀 Je to dobrovolné zabití, protože vše je „dobrovolné“ tak ne vše asi lze výslovně řešit slovo od slova.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-21 13:01:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale není to tudíž žádný překlad z latiny, je tam nějaká jakás takás podobnost, ale podobnosti jsou problematické. Řeknu ti oko – jaké oko myslím? Řeknu psát a spát – rozdíl, že? Moře – moče. Jedno písmenko a z moře máš moč… Kúra – kůra. Kočka – kožka. Podobnost prostě není překlad.

http://latinsky-slovnik.latinsky.cz

tady píšou že hvězda je ASTER (ani astra ani astrum)
zabít occidete
zničit – neco (ale až jako 4. varianta překladu)

Kde je ten marmaris a jeho suverénní překladatelský um? Ať mi to vysvětlí, já si to nechám ráda vysvětlit, nebudu se tvářit že umím plynně latinsky když neumím.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 13:50:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
No jasně, i já latinsky neumím, jenže člověk musí znát nějaké věci do hloubky a v týhle době i když jsem doma na to nemam nějak energii a ani čas, protože zabývat se stále nějakou informací, kterou kde někdo vyštrachá, mě příjde, jako když si pes honí ocas..Prostě stále nám předhazují nějaké info, aby zabavili naši mysl a nemohli jsme normálně žít a jít kupředu.
Nejsem žádní Daniel z Hvězdný brány, kde mu to šlo..Ale takové naše nářečí, či slovenský jazyk je taky podobný. Takový slangm upravování jazyka dobou, co je IN.
To bychom museli znát asi souvislosti, možná i historii mluvy..I třeba latina nebyla zcela čistá.
Ale dodal jsem, co jsem našel alespoň v podobném duchu i se zdrojem..Víc prostě neumím a hádat už nechci.
Kdo ví, co bude. Vzniklo tisíce jazyků, aby se lidi nedomluvili a museli se stále učit něco, aby vůbec mohli žít a dorozuměli se v týhle džungli. Srdce ví stejně hned, jaký má z toho pocit, univerzální jazyk je pocit a telepatie..tam je jedno, jakým jazykem kdo mluví. Proto mi příjde, učit se už jakýkoli jazyk, jako ztráta času, protože život se má taky žít a ne věčně ládovat něco do hlavy a zkoumat proč a kdo se jak zachoval..Stejně je to tu jen Matrix, který nás ovládá, zaměstnává naší mysl od podstaty žít a být si vědom..Prostě mi příjde, že téměř jakákoli činnost pro tenhle systém mi příjde, jako ztráta času, protože pokud se něco změní, nebo skončí, tak je uplně jedno, zda to bylo tak, či onak. Už to bylo a důležitý je teď a jaký z toho mám pocit, jakou to má hloubku. Ale to už jsem odbočil, promiň.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-21 14:36:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Je mi to jasný…. Ještě mi někdo říkal že je tam přesmyčka se satanem… ASTRA ZENECA, vytáhneš si z toho písmenka SATAN, ale zbydou ti ještě RZECA – což nevím jak se skládá. Ví to někdo podrobněji?

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 14:04:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
Ale jasně, pokud se bere, že latina je čistý jazyk bez možných změn a nářečí, tak rozbor nic nevysvětluje, ale může spíš jen šířit bludy.
Pokud jsou drobné změny možné, něco to vysvětlit může, ale nikoli třeba celý význam, protože celý myšlený význam může pochopit buď člověk, který zná výborně latinu, nebo ten, kdo vymyslel onen název..My tu jen budem přisuzovat něco, něčemu a stejně budem marnit čas a nebo někteří se tu jsou schopní pohádat, protože někde to psali a oni už VĚDÍ! To přece psali na netu..

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 16:48:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to záleží, co v tom kdo vidí, nebo chce vidět..
Já tam třeba můžu vidět Aštara 😀 Věř, že symboliku zná jen ten, kdo ji vymyslel a ten, kdo jede na její vlně..
A pokud se má člověk na vše zamřovat a stát se dočasně tím, aby to poznal a pochopil, někdy víc ztratí.
Pořád si navnímávat věci taky není sranda, pokud mu nechodí energie, jak by měla..Sama vidíš, že kolik můžeš mít denně dotazů od lidí, co se spolehnou víc na Tebe, než sebe a ty musíš každého jednotlivě zkoumat a to ještě není někdy vše, protože králičí nora je hluboká a pořád je to objevovat. A pokud jsi na spoustu věcí sama, už to člověk nedá, jako dřív.
I když z toho má člověk materiální užitek, zážitek či kontakt s druhými je k nezaplacení a taky asi ráda zažiješ něco hezkýho, co Tě znovu naplní a ty „žiješ“. Jde o to se časem od takových věcí odpojit a být napojena jen na tom konstruktivním, protože pak vše ostatní Tě nějak svazuje, ovládá a jiné věci, které už odmítáš věčně řešit. Jsou to jako nitky, na kterých jsi zavlíknutá a někdy je třeba to už odseknout a nechat být. Proto říkám, dokud jedna bába povídala..je vlastně k ničemu, záleží, jak to cítíme. Když to chci pochopit, nechám to sebou prostoupit a procítit to, jenže dneska je ten svět tak zavirovaný, že by si člověk musel uplně vše věčně ověřovat a od toho máme alespoň další věc a tou je víra. Víra v to, že co řeknu platí a co tak myslím, tak to i je a proto by si měli lidi důvěřovat, aby věčně nemuseli ještě vše x krát ověřovat, protože to bere nejen drahocený čas, ale i energii..Asi jako objednávat dnešní zboží. Než člověk koupí boty, nebo jiné věci, aby si půl dne ověřoval, jak dobře/špatně to funguje a zda-li se to za půl roku nerozsype..Od toho je ta víra, že důvěřujeme, že ta věc byla vyrobená od srdce a nejlépe, jak mohla.

Ikona diskutujiciho emily95 2021-03-21 18:01:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikde jsem to předtím neviděla, ale podle stránky, která automaticky vyřeší přesmyčky, by to mohlo být slovo CRAZE, význam: „to make insane or as if insane“ (pobláznit někoho, šílený). To by dávalo i celkem smysl.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-21 20:11:05
Ikona diskutujiciho
sipka

satanovo pobláznění? … to zní zajímavě

Ikona diskutujiciho NoName 2021-03-19 14:49:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja ještě ockavaná a ani testovaná nejsem…ani na to nemam věk abych opravdu mohla😀…s testovanými lidmi normalně bydlim v domacnosti ale bylo to to testovaní co si jenom strčíš do nosu, něco na to potom nakapeš a hotovo…očkovana sem byla nedavno ale jenom na tetanus, černej kašel atd…

S očkováním obecně celá rodina nesouhlasíme…babicka na špatně udělanoou vakcínu šla pod kytičky (chápete mne jak to myslim)…vakcína byla na nějakou chřipku ci co to bylo…byla i v komatu a pry viděla dost divný/zajímavý věci..byla to nemocniční sestřička

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-19 20:43:12
Ikona diskutujiciho
sipka

To ale jen stačí i na špičku nosu a už jsou vakcinované..Tohle přesně máme i v práci. Jinak plivací test nebyl možný.
Na tetanus mě taky doktorka hnala, tak jsem podepsal papír že nee a bylo..I když správně bych neměl a měl bych dát podepsat papír spíš já ji. Zkus se příště vyhnout očkování, už tak jíme jedy, nikdo se tomu nevyhnem..takhle si zbytečně trávíš tělo, i když jsi asi ještě poměrně mladá. Je to škoda…

Ikona diskutujiciho kiko 2021-03-19 16:42:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak schválne, mám za sebou už x/y testov (už od novembra) a furt nič, kedy mám očakávať nejaké zmeny? 😀

Ikona diskutujiciho kiko 2021-03-22 13:13:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Už som sa bál že bol koment nepochopený a urazil som niekoho, a aha ho tu je darebák jeden… 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-20 21:08:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ke kovidí a píchací totalitě: Kdo máte facebook a ještě tam nejste, přijdete se: https://www.facebook.com/groups/aluska jsou tam zprávy, aktuality, návody, postřehy, prostě všechno… i vy můžete přidávat obsah, který budete považovat za důležitý.

Ikona diskutujiciho NoName 2021-03-25 10:13:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Jeeee…ja facebook nemam a rodiče mi ho nedovolej…škoda…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 11:11:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebo ještě mě napadlo, pokud vyhledávač google ze je ze,
Tak by to mohla být „Hvězda ze smrti“

Ikona diskutujiciho izairi 2021-03-21 16:04:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško mně to astra ze neca taky přeložilo jako zabít (zabíjet) hvězdy. Astra zeneca pak jako zenecké hvězdy. Je to ale hloupost,protože se to musí napsat přesně tak,jak to mají oni. Tedy AstraZeneca,a to neznamená nic,tedy alespoň v latině. Přesně jak jsi psala,překladač to vůbec nepřeloží.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-03-21 22:59:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Opět se mi asi někam zatratily komenty 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-22 08:37:25
Ikona diskutujiciho
sipka

mno, dokonce jsem jich vytáhla 15 … ale to je tím tématem o kterém jsme se bavili

Ikona diskutujiciho anelie 2021-03-23 15:21:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já teda nevím, jak googlíte, ale já to našla hned, a to přímo od zdroje, na twitterském účtu společnosti AstraZeneca. Dočetla jsem se, že v roce 1999 doško ke spojení švédké farmaceutické společnosti Astra AB s britskou společností Zeneca Group plc, jedná se o největší evropské spojení dvou společností v té době. A takhle vznikla AstraZeneca. Slovo Astra má své kořeny, v řeckém slově astron, které znamená hvězda.

„Zeneca“ je vymyšlené jméno, kter na požádání vytvořila pro společnost agentura na zadání, že by to mělo být jméno, co začíná buď na první nebo poslední jméno v abecedě a bude foneticky snadno zapamatovatelné,nebude mít víc než tři slabiky a nebude mít urážlivý význam v žádném z existujících jazyků.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-03-24 15:13:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Totiž google má 2 prekladače jeden astra ze neca preloží ako zabíjať hviezdy a druhý nie, divné. Potom Volný ešte prekladal vakcínu Moderna ako mode RNA teda modelovať RNA. Či môže vakcína nejak zmeniť genetiku ľudí neviem je ale fakt že už v minulosti sa vedci pokúšali vytvoriť opočloveka, niečo ako poslušného človeka s nízkou inteligenciou dobrého len na prácu ,,za banán“ to už ale dnes v době robotov a novodobého otrokárstva není potreba, takíto opo-pracovníci.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-24 16:03:28
Ikona diskutujiciho
sipka

To je taky zajímavá symbolika, že?

Ikona diskutujiciho anelie 2021-03-24 21:52:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Moderna is an American pharmaceutical and biotechnology company based in Cambridge, Massachusetts. It focuses on drug discovery, drug development, and vaccine technologies based on messenger RNA (mRNA).
Moderna´s technology platform inserts synthetic nucleoside-modified RNA (modRNA) into human cells. (…)

It was first called ModeRNA Therapeutics (until 2010).

Takže název odvozen od modifikace RNA. A teď teprve můžete rozvíjet vaše úvahy.

Dnes se společnost jmenuje Moderna Inc. Inc. je zkratka Incorporated, což značí, je to korporace zapsaná v americké obdobě obchodního rejstříku.

Když přehodíme písmenka ve slově Moderna, máme z toho On Derma incorporated, což by mohlo znamenat že na kůži (derma znamená v řečtině kůže) se nám něco začlení, stane součástí nás…. třeba čip? Protože mRNA značí messenger RNA, messenger je posel, tedy čip, který nám do těla začlení (inkorporuje) nějakou zprávu, informaci.

Ikona diskutujiciho NoName 2021-03-25 10:20:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to koukám…ale třeba sputnik znamená v Ruštině raketa či něco v tom smyslu…nevim proc tu vakcinu tak pojmenovali, ale podle mne je to aby byla aspon tak slavná jako drudružice zice sputnik…🙂

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-03-25 13:02:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Sputnik je slávny, ďalej majú rusi ešte vakcíny CoviVac a EpiVacCorona, to už nie je tak dobre zapamätovatelné. V gematrii má Sputnik číslo 660 a CoviVac 450, ktovie ktorú z ruských vakcín si zvolil putin.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-03-25 13:33:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

NoName: aby náhodou nedošlo k nedorozumění, já jsem si to vymyslela, byl to takový můj pokus o vtip.

Stačí znát pár cizích jazyků a pak už si dosadím dle asociací, co mám v hlavě, „skrytý“ význam.

S tím Sputnikem to tak může být, byla to první družice ve vesmíru, tak to jméno už je opředeno určitou slávou a úspěchem.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-03-25 13:47:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A k tomu genderu… já jsem teda docela svobodomyslná, ať si každý má sexuální orientaci, jakou se mu zlíbí, pokud tím neškodí ostatním lidem. Ale z mého zběžného pohledu se mi zdá, že se nám v současnosti zmenšuje počet sexuálních úchylek úměrně tomu, jak se zvětšuje počet sexuálních orientací a genderových identit.

Docela to i chápu, každý člověk má právo žít si plný, kvalitní život,a není-li někdo „straight“, tak se určitě bude cítit líp, když bude moci svou orientaci projevit, svobodně žít s osobou podobně orientovanou, mít navzájem k sobě majetková a jiná práva atd. To je všechno pochopitelné. Ale v té Americe se to přehání a je špatné, je-li to opravdu tak, že normální člověk aby se bál projevit svůj názor. I když, možná tahle skupinka jen hlasitě křičí, přece jen Američané jsou stále ještě převážně protestanti a tam to bude asi hodně konzervativní. Třeba prý tam děti dlouho nosí plenky, např. až do pěti let, protože tam není možné, aby si dítě jen tak dřeplo nad kanál a vyčůralo se. Je to pro ně nemorální.

A ještě taková perlička: je známo, že islámský svět se velmi silně staví proti homosexualitě, v mnoha zemích je to trestáno vězením nebo i trestem smrti. Přitom odsouzení homosexuality do těch zemí přinesli v době kolonialismu právě kolonizátoři, tedy zejména angličani a francouzi, tyto země v té době byly velmi puritánské. Byly zděšeny tím, co se v těch zemích dělo a postavili homosexualitu mimo zákon. Akorát že ti domorodci tehdy vůbec netušili, že byli homosexuální, vůbec ten termín neznali a nestavěli na tom svou identitu, jako je tomu dnes. Prostě byli normálně ženatí, měli děti a do toho si občas zpestřili každodenní rutinu s nějakým mužem a nikdo to neřešil. Existuje z té doby homosexuální poezie oslavující lásku mezi dvěma muži a víno, byl to takový speciální žánr.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-25 15:19:58
Ikona diskutujiciho
sipka

mně je to jedno do té doby, dokud se nezačne obchodovat s dětma alá zaplatíme si náhradní matku, po porodu jí dítě vezmeme a budeme si hrát na dva spokojený taťky… dva takoví experti mají dokonce o tom sérii na youtube, je mi z toho na blití, už si takhle koupili děti dvě… které vyrůstají bez matky a děje se to v česku

Ikona diskutujiciho noro 2021-04-01 07:44:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravim, tym ktorym sa nepacia runy pouzite popisane v clanku. Riesite detail, ale tu ide o vystiznu myslienku a jej absurdnu reakciu na nu. Pre stromy nevidite les. Runy su runy a je dobre ich nechat runami. Uzitecsi sviatky na slniecku.

Ikona diskutujiciho Michal 2021-04-12 10:49:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A to není jenom toto. Normální lidé si na tomhle světě začínají připadat jako na jinéplanetě.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-12 11:48:34
Ikona diskutujiciho
sipka

To mi povídej. Včera se mě někdo na netu překvapeně zeptal, jestli jsem ,,taky na kluky“ .. jakoby to už nebylo normální nebo co.

Ikona diskutujiciho Majkl 2021-05-09 19:07:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na Broadway si totálně vystřelili z gayů 😀 https://youtu.be/3BHyfYiBt5o?list=PL9bps9G09TxygcOdvt_guyDQuaBqZloTG&t=170

Ikona diskutujiciho matyas 2021-10-20 21:43:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://9gag.com/gag/a91bPwK

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-10-21 18:37:02
Ikona diskutujiciho
sipka

😀

Ikona diskutujiciho C K 2024-01-08 15:54:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ruka ktorá vytvorila genderizmus, musela vymyslieť aj antigenderizmus, lebo iba tak môže dosiahnuť plnú kontrolu. Riešenie je kašlať na výmysly za gender aj na výmysly proti genderu a žiť svoj život po svojom, normálne a tradične.
Prečo treba kačlať na to? Lebo skutočný cieľ je zahltiť náš mozog ohromným počtom konfliktov aby sme sa v tom stratili a nechápali, čo sa v spoločnosti deje. Keď vypnete falošné manipulácie, ostane vám zdravý sedliacky rozum a cieľ manipulácie nebude dosiahnutý.

Napsat komentář: tauri Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek