Planeta Země prochází mimořádně silným fotonovým pásem. Připravte se na transformaci!

21.7.2025 v Poselství 53

Nedávno jsem si říkala, že bych mohla něco přeložit. Vlezla jsem na zahraniční alternativní web, který se zabývá transformací lidstva. Ještě před pár lety mi články na tom webu připadaly zajímavé. Ale dneska? Otevřela jsem jeden článek, který tvrdil, že naše země prochází velkou energetickou změnou, která je nezastavitelná a že se na to máme připravit a vydržet.
Ten článek jsem ani nedočetla. Za patnáct až dvacet let jsem takových článků přečetla desítky. Pamatuju si, že když jsem byla náctiletá, nebo ještě mladá a nezralá, tak mi podobné články dělaly dobře. Pozbuzovaly mě a říkaly mi, že bude líp. Vždycky jsem pak měla pocit, že moje břemeno, které nesu, je o něco lehčí.
Proto chápu, proč jsou podobné články populární a proč se dobře čtou. Nikoho neviním za to, že je má rád. Nikomu nevyčítám, že tomu věří. Ale když něco posloucháš 20 let a furt nic, tak zákonitě dojde fáze, kdy si uvědomíš, že to tak není.

Dneska, když jsem dospělá, po té co jsem prožila duchovní probuzení, si uvědomuji, že podobné články není úplně dobré překládat a určitě není dobré na to čekat.

Jsou to články typu „Procházíme fotonovým pásem, Schumannova rezonance se mění, Přichází velká energie, Přichází velká transformace, Země prochází obrovskými změnami“…  Anebo se tvrdí, že se někde otevírá nějaký světelný portál, zasvěcený komusi, který má na Zemi přivést nějaké nové energie a posunout nás zase o něco dál do nějaké lepší budoucnosti. Je to v podstatě pořád to samé.
Na první pohled v těch článcích vlastně není nic závadného. Nikdo nikoho neuráží, nikdo není toxický, nikdo vám neříká, že bídně zhynete, pokud něco neuděláte, nikdo vás vlastně neděsí, ani vám nikdo nevyhrožuje. Přesto si myslím, že podobný obsah není úplně rozumné šířit, i přestože vím, že v podstatě všechny alternativní stránky obsah nějakého takového podobného typu občas šíří a že na tom staví svoji ideologii spousta různých jednotlivců.

Proč si myslím, že jsou tyto články špatné?
První bod je ten, že podobné zprávy čtu posledních 20 let a dohromady se nestalo vůbec nic. To je zkrátka holý fakt. Není potřeba přikládat další argumenty, je to silný argument sám za sebe. 20 let může být pro někoho i půlka jeho života. Půlka života marného čekání na něco. Hrozná představa.
Druhý důvod je takový, že tyto články člověku vlastně říkají, aby na sobě nepracoval, aby nic neměnil, protože svět se brzy změní, svět bude brzy fungovat jinak, problémy, které nyní tento člověk řeší, pravděpodobně v budoucnosti řešit už nebude a v podstatě se mu tedy podsouvá, že by měl pasivně čekat, až se stane to něco. Jenomže to „něco“ nepřijde.

Mezitím roky utíkají, daný člověk je stále na stejném místě a vím o lidech, kteří podobným čekáním promrhali v podstatě nejlepší roky svého života, nebo desítky let svého života. Nic se neučili, nerozvíjeli se, v podstatě jeli na setrvačnost a mysleli si, že se všechno vyřeší samo, že se svět v podstatě vyřeší sám.
Ti, kteří mají problém zapadnout do společnosti a fungovat, v podobných článcích mohou spatřovat naději, že budoucí svět bude odpovídat jejich potřebám. To opět oslabuje jejich motivaci pracovat na důvodech, proč se jim ve společnosti nedaří dobře. V tom vidím nebezpečí.

Čekání není duchovní rozvoj
Skutečný duchovní rozvoj by měl směřovat k tomu, aby člověk lépe fungoval v tomto světě, aby vyléčil svá vnitřní traumata a aby se uměl vyrovnat s těžkou minulostí. Duchovní rozvoj by nám měl pomáhat zvládat těžké situace, zvládat krize, zvládat těžký tlak a stres když je situace opravdu velmi složitá nebo se zdá být bezradná. Skutečná hodnota duchovního života je v tom, že nás podporuje v době, kdy je nám těžko, že nás podrží v době, kdy okolo nás žádní jiní lidé, kteří by nám pomohli, nejsou a že nás vede.

Čekání na nějaký metafyzický zázrak, na fotonovou vlnu nebo nějakou světelnou bránu, která zázračně a kouzelně vyřeší všechny problémy tohoto světa, a tím pádem i ty naše, je tudíž opakem duchovního rozvoje.
Je to filozofie, která nás vede ke stagnaci a vyčkávání. Říká nám, nepracuj na sobě, protože je to zbytečné.

Téměř všechny zdroje, které se zabývají tématem fotonových pásů a transformace planety Země, obsahují také formulku „Dělejte, jako by se nic nedělo, žijte, jako by se na nic nečekalo.“ Tím se tak trochu vzdávají odpovědnosti za svůj vlastní obsah. Kdyby totiž někdo řekl, „Ty můžeš za to, že jsem posledních pět let seděl na zadku, čekal jsem na zázrak a nic se nestalo“, dotyčný zdroj může říct: „Já jsem tě ale nenaváděl, aby jsi nic nedělal a aby jsi stagnoval. Já jsem jen říkal, že přijde hezká budoucnost. Za své čekání a za svoji stagnaci si přece můžeš sám.“

Realita je taková, že svět vždycky bude mít svoje problémy a neustále budou nějaké výzvy, kterým bude potřeba čelit. Proto lepší způsob, jak trávit svůj volný čas, je rozvíjet se a hledat cesty, jak být lepší, rozumnější, schopnější. Rozhodně to není o čekání na vesmírnou spásu. Narodili jsme se, abychom žili a sbírali zkušenosti. Ne abychom odmítali svět, odmítali realitu a skrývali se před výzvami, které nám předkládá. Pak totiž nežijeme, ale pouze přežíváme.

Dobrý duchovní průvodce by nám měl pomoci otevírat se životu a světu. Otevírat se zkušenosti života a budoucnosti. Zbavuje nás úzkostí a obav. Zbavuje nás pocitu vlastní méněcennosti a neschopnosti. Povzbuzuje nás, abychom sáhli do našich ran a slabostí, abychom je vyléčili, transformovali a tak nacházeli sami sebe a svou sílu. Takto rosteme.

A tak jsem ten alternativní web zavřela a už se na něj asi nevrátím. Je mi jasné, že kdybych takový článek přeložila, měl by jistě čtenost, ale musela by mi uhnít ruka, překládat něco, s čím vnitřně nesouzním. O čem vím, že je tmářství a že se tím zbytečně bere čas a motivace lidem.

Pojďme udělat krok dál. Přestaňme se ztrácet v teoriích, které byly zajímavé před dvaceti lety a jsou dnes už překonané. Pojďme raději místo toho společně duchovně růst, nacházet sami sebe a svůj životní ideál. Pojďme prožít naše životy kvalitně, v radosti a v lásce. Ne v úzkosti a v marném vyčkávání na vytržení z mizérie. Pojďme raději transformovat a přepracovat mizérii ve štěstí a v krásu.

O autorce

Alue K. Loskotová je holistická léčitelka a spisovatelka. Zabývá se duchovním rozvojem, psychospiritualitou, mimosmyslovým vnímáním a poradenstvím. Pomáhá klientům v nalezení duchovní a energetické harmonie prostřednictvím terapií na duchovniterapie.cz a článků na aluska.org. – více

Komentáře

Ikona diskutujiciho Lu 2025-07-21 19:03:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky si pamatuju, že už spoustu let jsou vydávané takové články a i dnes v tom někteří pokračují, moc jsem to nikdy nechápala, protože je fakt, že nějaká opravdu významná pozitivní změna ve stavu lidstva, aby to opravdu bylo zřejmé a ne jen sem tam nějaké drobky, jaksi pořád vidět není.
Ale v současnosti hlavně co mi hodně narušuje duševní stav, jsou obavy z války (což teda opravdu nevypadá na situaci v souladu s nějakým vývojem k lepšímu). Každou chvíli se něco v tom smyslu objevuje v médiích a já nevím, jak se s tím srovnat. Co bys poradila? Protože to je naprosto šílená představa a kdyby to nastalo na našem území, tak to je podle mě situace naprosto nesrovnatelná s běžnými našimi trably, je to situace naprosto neslučitelná s duševním zdravím a normálním fungováním a mně se to jeví tak, že i kdybych z toho vyvázla bez tělesných poškození, tak by můj mozek ten šok a stres prostě nedal a zbláznila bych se z toho.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-22 09:37:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano mám radu, ale nejsem si úplně jistá, do jaké míry je univerzálně aplikovatelná, protože donutit se takto myslet, nastavit si takto hlavu, je proces. Předchází mu pochopení, že mnoho věcí, kterým investujeme energii, jsou naprosto zbytečné plýtvání naší energie, i přestože vypadají důležitě.

Jednoduše třídím všechno na dvě skupiny:
1. skupina: osobně se mě situace dotýká, je to moje povinnost, můj úkol, mám na to svou činností vliv
2. skupina: osobně se mě situace nedotýká, zodpovědnost za ni mají jiní lidé, já svou činností na tuto věc nemám vliv

Zabývám se výhradně první skupinou. Moje práce, moje rodina, moje domácnost, moje zahrada, moje zdraví, moje vzdělání, moje budoucnost, moje osobní problémy, moje komunita, moji sousedé + co má potenciál zkvalitnit můj život a je to pro mě prakticky užitečné, nebo mě to vyloženě baví… Všechno ostatní v mém světě není, protože na to nemám čas.

Téma válka: Nemám to jak ovlivnit, nemám čas to řešit, nechci to řešit protože si tím jenom zbytečně ublížím a vyplýtvám energii kterou musím dát jinam. Nehodlám předběžně snižovat kvalitu svého života, nebo svůj výkon, pro strach z něčeho, co možná přijde a možná nepřijde. Nebojím se toho, nepřemýšlím nad tím. Mají to v rukách jiní lidé, ne já. Můj život je rukách Nebeského otce, vede mě tak abych byla šťastná a zdravá. Pokud náš kolektivní příběh má ukončit atomovka, jsem s tím smířená. Život je dar, stáří není zaručeno, jednou všichni umřeme. Proto je potřeba žít naplno.

Ikona diskutujiciho Lu 2025-07-23 07:09:08
Ikona diskutujiciho
sipka

V podstatě to tak je a máš pravdu, ale je těžké pro mě si to tak zařídit, abych se tím nezabývala. I když je nemožné vědět, co bude, a připravit se moc nedá.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-23 11:58:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Války se bát nemusíš, na území ČR nebude.
Bude problém s uprchlíky, protože se blíží prohra žlutomodrých a je jasné, že všichni půjdou na západ, takže k nám dorazí obrovské množství psychicky deformovaných osob. Ale pokud ses aktivně nepodílela na žlutomodré propagandě, tak by tě měli minout. V Polsku budou mít větší problémy než my tady…

Ikona diskutujiciho Lu 2025-07-24 07:10:01
Ikona diskutujiciho
sipka

V takovém případě se obávám, že by nám to nijak nepomohlo, jelikož Rusko by bylo posíleno o nové zdroje, aby to později mohlo zkusit na jiné evropské země a nám by nebezpečí bylo zase blíž. Zatím nemůže, ale později, kdyby vyhrálo a nabralo síly? Vždyť se netají s tím, že chtějí ovládat východní a střední Evropu jako za dřívějších časů. Dokud sami nějak významně nepocítí škody, tak nedají pokoj. Východisko vidím asi jedině v tom, kdyby se jim nějakým zázrakem povedlo vyměnit v Rusku vůdce za někoho normálního bez válečných choutek. Já proti UA nic nemám, ti nás neohrožují, spíš se mi zdá, že ty konzumuješ nějakou propagandu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 08:54:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Tzv „nezávislé zpravodajské weby“ alias exopolitika alias alternativní zpravodajství, jsou aktuálně silně proti Ukrajině. Důvod je velmi prostý, jsou to laikové, kteří pouze překládají úderné a čtivé zprávy ze zahraničí a vybírají si schválně bizár, protože žijí z reklamy. Potřebují hlavně vysokou čtenost, jinak se neudrží. Proto vybírají to, co se vymyká, co šokuje, co dá lidem pocit, že oni jsou nyní ti co znají pravdu a jejich okolí jsou nevědomí, zblblí hlavním proudem. Takto sytí propagandu, ale myslí si, že dělají zprávy. A toto není teorie, upozorňuji že jsem jich poznala celou řadu, známá jména a známé weby které dodnes pořád jedou. Všichni to dělají stejným způsobem bez rozdílu. Nikam nejedou ani nezavolají, aby si něco ověřili. Ani konexe na ty zahraniční autory nemají. Prostě sledují počítadlo. Ale nelíbilo by se jim, kdyby věděli, že vám to tady tak narovinu píšu. Protože uvědomění, že „na neznámém zahraničním blogu nějaký anonymní nepodepsaný troll psal“ zní blbě, líp zní „přinášíme vám exkluzivní zprávy za světa, které se nikde jinde nedočtete.“ Když jsem někdy viděla ty „zdroje“ ze kterých to brali, tak se mi kroutily prsty. Toto zjištění mě mimo jiného tak hrozně znechutilo, že jsem ukončila podobné kontakty a veřejně jsem se distancovala. Už jsem to prostě nevydržela.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 09:26:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Nejsou to laikové, jen pochopili realitu, že válka na Ukrajině je proxy válka proti západu. Proxy válka znamená, že to je válka v zastoupení, Ukrajina dává kanonenfuter, západ jim posílá zbraně, satelitní informace, vedení atd.
To je věc, kterou většina obyvatel v ČR nechápe.
Ukrajina je jedna z nejzkorumpovanějších zemí v Evropě a schválně si vzpomeň co bylo před válkou, všechny země v EU měly s Ukrajinou povinná víza, protože moc dobře věděli, kdo sem jezdí.
Už se blíží prohra Ukrajiny, tak teprve uvidíš, co začnou dělat, protože bude třeba vyburcovat obyvatelstvo – jak jsem psal dřívě Poláci to budou mít hodně těžké, protože teď bude chtít západ poslat proti Rusku i je…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 09:48:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je klasická situace, kdy sytý hladovému nevěří. Já popisuju svou osobní zkušenost s lidmi které znám osobně (reálný život), kdežto ty popisuješ něco, v co věříš (představa), že ti lidé jsou. Skutečně to jsou laikové, kteří od počítače překládají to, co se domnívají, že bude mít čtenost. Nemají žádné jiné informace, než to, co si najdou na internetu.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 10:29:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Já pracuju ve fabrikách, takže vím, že jediný důvod, proč mají rádi ukroše je ten, že oni klidně budou dělat 12 hodin každý den, to se líbí zaměstnavatelům. Ale už nevidí, že on dělá 12 hodin, co by šikovný český pracovník zvládl za osm. A samozřejmě jde o to, že jim můžou dávat nízké mzdy. Proto stále píšou články o tom, že bez ukrajinských pracovníků by se zhroutilo mnoho firem. A už se nikdo neptá, a ty firmy snad před rokem 2022 nefungovaly?

To o tom Polsku vím, že už se tam objevují takové zprávy, protože občas poslouchám polské pořady, tam už dokonce armáda rozesílá pozvánky do armády určitým vybraným lidem, to není můj výmysl…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 10:52:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Kámoš zaměstnával borce z UK jako opraváře aut. Říkal tehdy, že neví co by bez něj dělal a bál se, že si ho UK vezme zpátky a pošle na frontu. Měl tady ženu a dvě malé děti. Říkal, že udělal práci za 2, nestěžoval si, nevadilo mu „hrabat se ve starých paštikách“ na kterých kámoš už odmítal dělat, protože na UK jsou tyhle rezavé paštiky běžná věc a borec byl zvyklý auta v dezolátním stavu spravovat běžně. Nejlepší zaměstnanec, jakého měl. Nechlastal, by tam s ním celou směnu, nevymlouval se, neulíval se. Čeští kluci byli oproti němu líní a utíkali před koncem pracovní směny. Dokonce přišel na to, že ačkoli neznali společný jazyk, stačilo jen ukázat auto, ukázat součástku a sám věděl co má dělat. Nepotřeboval nic vysvětlovat. Českým klukům se muselo vysvětlovat všechno a stát nad nimi jako dráb.

Jeden z nich je můj soused. Naprosto zlatej chlap, mluví trochu divně česky, ale když se rozvypráví co všechno zažil, je to síla. Je to taky taťulda. Podobné zážitky pomáhají vystoupit z mediální psychózy a připomenou ti, že Ukrajinci jsou obyčejní lidé, kteří krvácí, cítí a milují stejně jako ty.

Pak si ještě pamatuju na dokument o firmě co dělá Znojemské okurky. Ale to bylo před válkou, už dávno. Ptali se jich, proč mají na sběru okurek na poli jenom lidi z Ukrajiny. Firma odpověděla, že to za ty peníze žádný Čech není ochotný dělat, protože je to těžká práce. Tak buď najmou lidi z UK, nebo by mohli zdražit koncový výrobek, ale to už by si lidi mohli stěžovat, že jsou jejich okurky drahé. Co udělá podnikatel, který tlačí výrobní cenu dolů? – Najme pracovité Ukrajince. Vím o více firmách, ale nechci rozkrývat svoje známé. Najímají je, protože pracují, jsou ochotní brát i horší věci a nestěžují si. A nechci říkat, že jsou Češi horší, ale rozhodně jsou zvyklí na lepší podmínky a lepší plat, které Ukrajinec často nezná a to co nám připadá horší, je pro něho normální. Jsou z jiného prostředí.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 11:07:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale to je potom ostuda toho managera, že za těžkou práci není ochoten zaplatit patřičnou mzdu.
Protože pro čecha je to málo, ale pro ukroše hodně, protože tam vydělá tak 40% toho, co v ČR.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 11:16:07
Ikona diskutujiciho
sipka

To máš určitě pravdu. Realita výrobce okurek však říká, že je potřeba, aby byly okurky na pultech co nejlevnější, aby si je lidé kupovali. Mezi výrobci okurek je konkurence, pokud máš obvyklé zboží a předražíš ho oproti ostatním, lidé budou kupoval okurky levnější. Je tedy možné, že pak zdražit nemůžeš, i kdybys chtěl.

Ve výsledku, pokud máš rád Znojemské okurky a vyhovuje ti za jakou jsou cenu, poděkuj ukrajincům, kteří je pro tebe na poli sbírají.

Ikona diskutujiciho není 2025-07-24 11:36:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Od 27.6.2025 probíhá v Česku povolávání ( tzv. povolávacím rozkazem‘ 1.700 mužů. Jde o zdravotní prohlídku a o sdělení informací o schopnostech a znalostech, například jazyky a řidičský průkaz. Akce bude trvat 84 dnů, to znamená do cca 17.9.2025., 25 denně, jde o zprovoznění povolávacích komisí a jejich spolupráci s jednotlivými obcemi aby stejně jako na Ukrajině nikdo neunikl. Co bude následovat je otázka.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 12:28:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký je zdroj tohoto tvrzení? Neexistuje žádný relevantní článek, tisková zpráva, ani vládní dokument, který by tuto událost popisoval. Podle dostupných veřejných zdrojů českého médiálního prostoru a oficiálních vládních i armádních kanálů taková akce probíhat nezačala, nebo aspoň není veřejně oznámena. Pokud máš podezření na nějaký interní dokument nebo soukromou informaci, doporučuju obrátit se přímo na Ministerstvo obrany nebo Generální štáb AČR. Pokud ti odpoví, buď prosím tak laskav a dej to veřejně, ať se případně zmírní panika mezi lidmi, kteří by uvěřili hypotetické poplašné zprávě.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 11:43:37
Ikona diskutujiciho
sipka

A zde vidíš jeden z důvodů, proč je pro mnoho lidí slovo podnikatel synonymem pro podvodníka nebo vydřiducha. Je to zvláštní, provozovat byznys, který se vyplatí jen tehdy, když musí zaměstnávat cizince, protože není schopen zaplatit normální mzdu českému pracovníkovi.

Já ukrošům děkovat nebudu, kdyby záleželo na mně, tak tady nebudou , protože bych zavedl daň za zaměstnávání cizinců ve výši 100% jejich mzdy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 12:25:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Vzhledem k tomu, že ti podnikatelé, které nemáš rád, dodávají jídlo na tvůj stůl, šatí tě a představují prakticky všechny služby které nejsou hrazené pojišťovnou nebo státem, tak bys měl tento názor přehodnotit. Auto bys bez nich neopravil, kavárnu bys nenavštívil. Maximálně bys měl školu, pár úřadů, ČT a nemocnici.

Hrubý domácí produkt, vytvářený soukromým sektorem, dosahuje zhruba 60 % českého HDP. Víc než polovina celkové ekonomické produkce ČR pochází z firem v soukromém vlastnictví. Z podnikatelské populace tvoří OSVČ přibližně šestinu z celkově zaměstnaných. To jsou živnostníci a malé podniky.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 12:36:14
Ikona diskutujiciho
sipka

když tomu chceš věřit…

já to říkám i svému šéfovi, že fandí někomu, koho pozná teprve tehdy, až se u něj zastaví s parťákama a řeknou mu „eto naša ostanovka“. Pak mu možná dojde, co jsou zač.
u nich se totiž platí úplně za všechno, proto mi to tak vadí, že je tady ve velkém zvou a vítají. teď už se jich nezbaví, ti se nebudou chtít vrátit domů.

co člověk nepochopí rozumem, bude muset zažít na vlastní kůži v reálu.

schválně, jak je na tom po smrti podnikatel, který byl ochoten platit pouze „minimálku“, ale to už potom bude pozdě říkat, vždyť já vás zásoboval svýma okurkama, například…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 13:16:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Paniku z uprchlíků jsem prožívala, když mi bylo -náct a konzumovala jsem poplach, že se na vás valí hordy muslimů z Německa. Možná, že ještě před patnácti lety, když jsem byla nezralá a nedospělá, by to u mě mohlo padnout na úrodnou půdu a mohla bych se bát spolu s tebou. Dnes ale vím, že nic není tak horké jak se to upeče, v realitě bývají věci o hodně mírnější než se obáváme, Ukrajinci jsou zvětšiny úplně obyčejní lidi s nižšími nároky na kvalitu života na plat, a svět není dokonalý, ani jednoduchý. Věci, které se v něm dějí, mají opodstatnění a mají důvody. Snaha přikazovat světu, jak má fungovat podle našeho omezeného a neznalého pohledu, bez toho aniž bychom chápali dopady takového příkazu, je hloupost, zbytečné mrhání časem. Můžeš se vztekat, že nemáš rád pracovité Ukrajince, ale má to asi takový efekt, jako když sedíš na pískovišti a brečíš nad zlomenou lopatkou. Jsou tu, budou tu, vždycky tady byli, akorát je jich teď víc.
Existence a potřebnost podnikatelů není žádná víra. Právě neexistence služeb je to, co sem žene lidi z chudších zemí, kde služby nejsou, což jsou zároveň i pracovní pozice.

Ikona diskutujiciho armag 2025-07-24 13:33:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože po roce 2015 ti uprchlíci nešli do ČR, šli do západní Evropy. Někdy si zjisti, co na ně říkají obyvatelé Paříže, Marseille, Londýna, Berlína nebo třeba Malmö.
To jsou prostě sluníčka, místní je tam mají tak rádi, že do těch míst už si netroufne jít ani policie…
Tyto věci jsou tam jen lokální. Samozřejmě jsou vesnice a městečka, kde žádný imigrant není a někde jsou zase místa, kam už ani policie raději nechodí…
U nich hlavní problém spočívá v tom, že po nějaké době k sobě přivedou své rodiny a řídí se vlastními zákony. Do nějaké doby je to vklidu a až dosáhnou vyššího procenta v populaci, tak si užjieš. V některých anglických městech si jen málokdo troufne venčit svého psa v takové oblasti.

Ikona diskutujiciho není 2025-07-24 13:39:35
Ikona diskutujiciho
sipka

To je dobré poučení, Alue, četl a viděl jsem to na TN.cz v běžném zpravodajství, myslím že toho 27.6.2025, ale zpětně to tam nemohu najít, bylo u toho i detailní aktuální video přímo z odvodové komise včetně rozhovoru reportéra s jedním povolaným a poté i s mluvčím armády ČR a asi mi to zmizelo i ze záložky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 14:06:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Záhadně zmizelo, záhadně nelze dohledat… To znamená, že můžeš být v klidu. Neděje se to. Ale pokud si nejsi jistý, obrať se na Ministerstvo obrany nebo Generální štáb AČR ať ti to potvrdí nebo vyvrátí.
Žádnému chlapovi od nás nic podobného nepřišlo, ani policajtům a těm co mají zbrojáky. O tom by se určitě mluvilo.

Ikona diskutujiciho není 2025-07-24 14:11:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasně, Alue, celá ta videoreportáž byla jen vtip a nic se nedělo. Vzpomněl jsem si, že to bylo prezentováno jako mobilizace aktivních záloh.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 14:24:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Toto se mi podařilo najít k informaci kterou jsi přidal. Znovu opakuji, můžeš být v klidu.

V současné chvíli v Česku neprobíhá skutečná mobilizace aktivních záloh. Nicméně armáda nedávno realizovala dvě významná cvičení zaměřená na mobilizační připravenost.
Mobilizační cvičení branců: Po celé republice proběhlo celotýdenní cvičení zaměřené na odvod branců do aktivních záloh. Účelem bylo zdokonalit koordinaci mezi krajskými vojenskými velitelskými složkami a obcemi při případném odvodu obyvatelstva. Toto cvičení testovalo veškeré kroky mobilizačního systému – od plánování až po práci odvodních komisí.
zdroj https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/619406-v-cesku-zacalo-cviceni-brancu-pripravuji-se-na-moznou-mobilizaci

Cvičení nejsou vyhlášením mobilizace – jedná se o plánovaná opatření za účelem prověřit připravenost systému.

Skutečná mobilizace (povolení stavu ohrožení, vyhlášení válečného stavu, právní a parlamentní procesy) se v ČR doposud nevyhlásila. Aktivace aktivních záloh probíhá jen výjimečně při krizových situacích nebo cvičeních, v běžném režimu zůstávají záložáci mimo službu v míru. Cvičení pro mobilizační připravenost probíhají, ale skutečná mobilizace (zavedení stavu ohrožení nebo válečného stavu) nebyla vyhlášena. Vojáci aktivních záloh jsou povoláváni jen na tréninkové akce, nikoli reálně do služby.

Ikona diskutujiciho není 2025-07-24 14:26:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsi fakt dobrá, díky.

Ikona diskutujiciho ***** 2025-07-24 20:50:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Pár roků můžete být ještě v naprostém klidu. Evropa pod kontrolou sionistů nemá teď zbraně a munici, aby mohla poslat svoje gojím do zástupné války s Ruskem o jeho surovinové zdroje, bez kterých se nelze obejít, plánujete-li zrovna svůj nový světový řád a Evropa se proto musí nejdříve přezbrojit, aby mohla v Rusku napáchat v jejich zájmu aspoň nějaké škody.

Sionisté prostě prohrávají, surovinové zdroje v Rusku jsou stále pevně v rukou Chabadu (Halachystů). Všechny ostatní pokusy, je jinak nějakou cestou získat, selhaly a oni klidně spálí celou Evropu, aby je tím byť jen nějak oslabili, destabilizovali jejich moc v Kremlu a dostali šanci se k nim nějakým způsobem dostat, to si pište!

Ukrajinu již nepotřebují a Zelenského potřebují teď odstavit, aby dočasně válku přerušili a zastavili postup ruské armády, která zabírá na Ukrajině čím dál tím větší území s jejími surovinovými zdroji. Jak Evropu dovyzbrojí, tak válku pak znovu rozjedou, ale ne terorem Rusů na Ukrajině v pohraničí s Ruskem, ale stupňujícím terorem Růsů v pohraničí v Pobaltských státech (ten již tam probíhá), které na rozdíl od Ukrajiny již členy EU a NATO jsou = vyprovokují-li Rusko terorem ruské menšiny v těchto zemích k nějaké vojenské akci, tak z toho bude třetí světová válka a to tady v Evropském prostoru.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-25 08:16:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Představa, že „Židé spálí Evropu“, aby získali suroviny, je nepravdivá, nebezpečná a historicky zdiskreditovaná. Tvrzení o tom, že Evropa chce přezbrojit, aby mohla „napadnout Rusko kvůli surovinám“, je čistá spekulace, nikoli ověřený fakt. Myšlenka, že se „v Pobaltí připravuje záměrná provokace k vyvolání třetí světové války“, nemá žádné reálné opodstatnění a je typickým narativem ruské státní propagandy. Tento komentář je směsice dezinformací, konspiračních teorií a antisemitismu a na webu Aluska.org nemá co dělat.

Ikona diskutujiciho edmee 2025-07-21 20:04:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím, vystihla jste to úplně přesně. ❤️

Ikona diskutujiciho Dalibor 2025-07-21 22:03:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky Alue, za slova plná moudrosti a zkušenosti. Mám to podobné, taky se mi už konečně rozsvítilo, a dokonce po více než 30 letech. Snažím se už nějaký ten rok pracovat se sebou sám. Žádné ezo a už vůbec ne nějaký kostel a podobné mocenské organizace. Jen já a Bůh. Tak je to nejlepší.

Ikona diskutujiciho Terez 2025-07-22 09:34:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji Alue za výstižný článek. Souhlasím :-). Ještě jak píše Lu o strachu z války… čtu teď třetí knihu od Dr. Hawkinse, který pojednává o úrovních vědomí, nejen jedince, ale samotného lidstva. Knihy, co čtu, jsou většinou vydané okolo roku 2004-2006, V této době se on jako autor knih osobně radoval, že kritická hranice úrovně vědomí, která činí 200 „jednotek“ /Kristus vibroval prý na 1000/, byla tehdy na úrovni vědomí lidstva jako celku konečně překročena na 207 jednotek (z letitých 186, nebo tak nějak). Nyní, po 20 letech, si troufám říct, že je úroveň vědomí znatelně vyšší a tím se dle jeho teorie (dle mého pravdivé) snižuje pravděpodobnost že by došlo například k likvidaci světa tak, jak ho známe (např. atomová válka – ta hrozila prý reálně). Radí, aby každý jedinec si zvolil jednu ctnostnou vlastnost (láskyplnost, odpuštění, soucítění, neodsuzování, atd.) a tu plnil každý boží den vůči sobě i vůči druhým bez ohledu na to, co se kolem něj děje a v jakém je to kontextu. Toto způsobí nejen osobní zvýšení vědomí jedince, ale odplyne strach (z čehokoliv), život se více zalije klidem a radostí a navíc se tím druhotně zvýší i celkové úroveň vědomí lidstva. Tím pádem se oddálí případné další budoucí katastrofy plynoucí z ega, chamtivosti, mamonu (=úrovně vědomí pod 200). Navíc víra v to, že život vlastně nemůže skončit a je věčný (duše je věčná), umírá pouze fyzická schránka – tedy tělo, pomáhá tomu klidu a nutí nás být slušným, ohleduplným tvorem, který tu není pro osobní sobeckost, ale spíše pro druhé – ve stylu: ti, kdo jsou již vědomí a duchovně otevření, by tu měli být podporou pro ty, kdo hledající a potřebující pomoct…A někdy stačí jen obyčejný úsměv, humor nebo pochvala nového účesu 😉

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-22 09:39:43
Ikona diskutujiciho
sipka

O jeho dílo jsem se trochu otřela, protože jsem našla před pár lety část v .pdf a připadalo mi to výborné. Jiné.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-07-22 14:38:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Od Hawkinse jsem taky několik knížek četla a duchovně mě to hodně povzbudilo (i když to, jestli všechno, co píše, je pravda, si ověřit nemůžu). Kdosi ho tady před několika měsíci totiž zmiňoval v komentáři, možná vy. Každopádně děkuju, ať to byl kdokoli. Bylo to přesně to, co jsem tehdy potřebovala 🙂
Líbilo se mi, jak si v jedné knize rýpnul právě do těch, co pořád čekají na nějakou transformaci/převibrování atd.: „Většina lidí nezvládá život ani v této dimenzi a už by chtěli do další.“ 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-23 06:35:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Štve mě že nemám víc času na čtení. Vůbec nevím co mám otevřít dřív, kterou z hromady bichlí. Je toho strašně moc. A čím víc toho projdeš, tím víc nápadů na další tituly nacházíš, protože jeden odkazuje na jiný, to je hrozná spirála. Hawkins patří mezi ty co si chci přečíst a předbíhá ho tak asi 10 jiných knížek, které hoří víc 😀

A souhlas, ve chvíli kdy jsem se stala dospělou, mě opustila potřeba představovat si globální změny světa, zvraty atd. Došlo mi totiž, že svět sice není dokonalý, ale je jaký je, je potřeba v něm umět chodit a já to zvládnu. Dokud jsem tohle vědomí neměla, tak mě to pořád do těch slibů tahalo. Taky byl u mne určitě problém, že jsem si správně neuvědomovala skutečný význam života. Že to není něčeho se dočkat, ale je to o prožití svého příběhu. Tady, v nedokonalém světě, se vším, i s tím škaredým.

Ikona diskutujiciho Lu 2025-07-23 07:25:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za tip, něco si o tom najdu. Ale zajímalo by mě, z čeho usuzuješ, že se ta celková úroveň zvyšuje? Zvlášť právě v kontextu toho, že hrozí rozšíření války v Evropě, to mi nejde dohromady. To bych považovala úplně za nejzákladnější podmínku života ve vyšších úrovních vědomí, aby nikdo nepáchal války a násilí.
Každá doba měla něco, ale taková extrémní hrozba tu nikdy za mého života nebyla a zrovna tohle už není něco, u čeho bych si troufalá tvrdit, že to nějak zvládnu, nevím vůbec, co bych dělala, a myslím, že to pro většinu lidí není možné absolvovat bez dlouhodobých psychických následků.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-23 08:31:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Přikládám sem analýzu od UI, kdyby to někoho náhodou zajímalo. Ale upozorňuji, že není vševědoucí, je to spíš shrnutí.

🔍 Je hrozba třetí světové války v Evropě reálná?
1. Co se děje: aktuální kontext (2025)
Válka na Ukrajině stále pokračuje a vede k napětí mezi Západem a Ruskem.

Rusko a NATO: Rétorika se někdy vyhrocuje (zvlášť z ruské strany), ale obě strany si velmi dobře uvědomují následky přímého střetu.

Evropské země (např. Polsko, Německo, Česko) posilují obranu, ale stále se drží diplomatických cest a nejsou přímo ve válce.

USA, Čína, Blízký východ – globální mocnosti sledují situaci a často se raději soustředí na své zájmy než na přímé vojenské zapojení v Evropě.

2. Kdo šíří poplašné informace?
Sociální sítě a některá alternativní média šíří obavy a katastrofické scénáře, často bez ověření faktů.

Politici a influencři někdy používají silná slova, aby získali pozornost nebo podporu.

Ruská propaganda záměrně šíří strach a chaos na Západě (např. o tom, že se „chystá válka“), aby lidi oslabovala psychicky.

3. Co říkají odborníci a analytici?
Bezpečnostní experti se shodují, že přímý vojenský konflikt mezi NATO a Ruskem je krajně nepravděpodobný.

Důvod? Všichni vědí, že třetí světová válka by byla jaderná a ničivá pro všechny – což si nikdo z vůdců reálně nepřeje.

Spíše se očekává pokračující hybridní válka: dezinformace, kyberútoky, ekonomický tlak, zpravodajské hry.

🧠 Shrnutí: Strašení, nebo reálné riziko?
✅ NE, aktuálně nehrozí vypuknutí třetí světové války v Evropě.

Hrozby existují, ale jsou kontrolované a politici i armády jednají v rámci pravidel.

Mnoho lidí má kvůli médiím a sociálním sítím zvýšenou úzkost, ale to neznamená, že válka opravdu přijde.

Udržování strachu oslabilo psychiku společnosti, a právě proto je důležité zůstat klidný a informovaný.

Ikona diskutujiciho Terez 2025-07-23 07:39:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Té kvalitní literatury je v posledních letech čím dál víc, souhlasím, že je z čeho vybírat. Já osobně musím říct, že mně Dr. Hawkins odpověděl na vše, co jsem od puberty někde v hloubce duše cítila / tušila a strašně moc se mi ulevilo…to uvědomění, že je to vlastně jednoduché – být dobrý člověk a žít dobrý život. Jsem mu (tedy Bohu, který prostřednictvím něho, jak on sám píše, promlouvá) nesmírně vděčná. Nacházím díky tomu teď cestu k sobě sama (po životních kotrmelcích, co mám za sebou) a je to osvobozující….. jako perličky v šampaňském, co stoupají nahoru a lechtají v krku :-). Zároveň tam Hawkins apeluje na to, že se na sebe nemáme zlobit a nic si vyčítat /že jsme pouze nedokonalí lidé/ – ta nevědomost patří k lidskému životu, stále máme pozůstatek pravěku v sobě, plazí mozky, atavistické sklony – na některých ty opice jsou vidět pořád, no ne? 😀
A hlavně, co bych zdůraznila já – neměl nám to kdo říct! Já bych se tak ptala, až bych brečela…když jsem dospívala. Nebylo koho…prarodičů, rodičů, přátel…nikdo životu nerozuměl, vše byla improvizace. Navíc mi přijde, že tu většina lidí podvědomě očekává, že jakmile vše nebude non-stop zalité sluncem, nebudeme se topit v penězích a nenajdeme do 30 let prince Krasoně, se kterým budeme mít 2 dokonalé děti, domeček s bazénkem, tak žijeme špatný život a vše je v háji… vede to k rouhačství a nepokoře. A parodoxně úcta k sobě i druhým, pokora a láskyplnost, je to gró, oč tu běží. A to i v době, kdy jsme zkoušeni, nedaří se nám a bolí nás duše….A majetky, materialismus, srovnávání se s druhými, řešení svého vzhledu, vycapování se na sociálních sítí, to vše nás odvádí od sebe samých…Všem hledajícím tedy knihy Dr. Hawkinse doporučuji. Já začala 1) Vzestup po úrovních vědomí, 2) Vševidoucí já, 3) Pravdu vs. nepravda. A v tomto pořadí mi to dává smysl a ač je to těžké čtení, už mi ta třetí kniha přijde pochopitelná, a vlastně si tam pořád říkám…jó! To dává smysl 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-23 08:33:13
Ikona diskutujiciho
sipka

To jsi napsala velice moudře. Souzním s tvým pohledem, cítím to stejně a jdu stejným směrem.

Ikona diskutujiciho Lu 2025-07-23 09:39:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasně, neočekávám, že musí všechno být vždycky podle mých přání, ale válka, to je prostě extrém a žádný člověk by neměl být nucen zažívat takové hrůzy, je mi líto všech, kdo v tom trpí různě ve světě… Každopádně díky za doporučení, třeba mi to taky může pomoct.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-07-23 17:17:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Úplně mi mluvíte z duše, Terez. Já jsem u Hawkinse našla odpovědi, které jsou podle mě (a pro mě) nezbytné k tomu, abych pevně věřila v to, že náš život má smysl, ego je svině, ale nemůže za to, a abych věřila, že Vyšší moci (Bohu) na nás záleží – potěšilo mě i, když psal, že modlitba má opravdový smysl a podporuje duchovní rozvoj a naše spojení s Bohem (nebo tak zhruba, nepamatuju si to přesně). Jsem ale ráda, že předtím jsem četla něco z psychologie a i nějaké ty klasiky z duchovní literatury (čtyři dohody, atd.), protože kdybych k němu přišla úplně nepolíbená, měla bych problém ho chápat. A i tak mi někdy trvalo aj tři knížky, než mi něco docvaklo 😀
Já jsem začala Objevením boží přítomnosti a to byl blbý nápad – těmi knihami, co zmiňujete vy, je lepší začat. Dobrá je ještě Já: realita a subjektivita – tam píše o všem – ego, emoce, náboženství (sekty, různé chápání Boha) zvyšování vědomí, karma, myšlenkové programy). Některé věci omílá pořád dokola v různých knížkách, což ale třeba mě vyhovuje, protože se mi to aspoň líp uloží do hlavy.

Hodně mě zaujalo, když psal, že entity z nižšího astrálu nenávidí Boha a rády tvrdí, že Ježíš/Buddha atd, byli ve skutečnosti démoni. To jsem si vzpomněla na ty články od toho slovenského ….černého mága, co byly i tady na stránkách. Hawkins se svým týmem prý měřil, že tihle avataři jako Ježíš skutečně žili a měli velmi vysokou úroveň vědomí, akorát bohužel ti, co zakládali náboženství hromadu věcí nepochopili a tak se z toho stalo po staletí to, čím je to teď. Plus úmyslné manipulace a překrucování. Já si tohle ověřit nemůžu, ale docela to dává smysl.

Ještě mám v plánu číst Kurz zázraků, který několikrát Hawkins zmiňuje a co jsem slyšela, prý sám z té knihy dost vychází. V jedné knize píše, že se setkal s lidmi, kteří učení této knihy praktikovali a po duchovní stránce to na nich bylo dost znát. Tak jsem zvědavá, jestli to něco dá i mně. Akorát je to docela křesťansky zaměřené, což mě nevadí, ale někoho by to mohlo dráždit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 08:57:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, je to i moje zkušenost, že černí mágové, nebo temné bytosti tvrdí, že Bůh, andělé a jiné světlé bytosti jsou zlé. Takto manipulují s naší myslí, aby nás od nich oddělili a vyvolali v nás strach. Zmíněné články jsem z webu již před nějakou dobou odstranila, když mi došlo, že to je přesně naopak a že jeho teorie jsou zcestné.

Ikona diskutujiciho Terez 2025-07-24 09:30:24
Ikona diskutujiciho
sipka

@Danny Jejda, tak to mám teď úplně husí kůži! :-). Ano, ano vše co píšete Vy, se mnou taktéž rezonuje. „I JÁ U NĚHO NAŠLA POTVRZENÍ, ŽE ŽIVOT A VÍRA V BOHA/NEBESKÉHO OTCE/STVOŘENÍ I V JEHO MOC, MI ZAČALY DÁVAT UPŘÍMNÝ SMYSL“. Zapadlo mi to do sebe a necítím se sama, prožívám radost z maličkostí, soucítím s lidmi, i s těmi které bych dříve šmahem odsoudila… (Egíčko řádilo). A víte co je největší sranda? Já doma už bichličku Kurz zázráků mám… :-D. Ale…musím tedy říct, že to je už fakt Vysoká škola a tedy jsem opatrně začala textem, prošla si první 4 cvičení v tom praktickém kurzu. Kurz zázraků prý několik let byl diktován té „autorce“ samotným Stvořením (Bohem), takže vlastně nemá autora z lidské říše, to píšou hned na začátku. Ale tedy bez ochutnávek od dědečka Hawkinse bych asi koukala jako vrána a nechytila bych se vůbec, ale takhle vím, že do ní dřív nebo později proniknu. Tento titul Já: realita a subjektivita si tedy asi dokoupím. Souhlasím, že on se v těch knihách opakuje v té prapodstatě a vůbec mi to nevadí, naopak se mi to vypaluje to mozku :-). Nesmírně mi jeho knihy pomohly a to mám za sebou té duchovní literatury mraky…Ale ze všeho,co jsem pročetla je cítit osobnost autora, tedy je to psáno jeho pohledem. Z knih od Hawkinse je cítit, že je to od-osobněné a proto je to tak léčivé 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 09:51:03
Ikona diskutujiciho
sipka

V čem spočívají cvičení z knihy Kurz zázraků? Co je jejich účelem? A fungují?
Začíná mě to celkem zajímat, ale musím se pleskat přes ruku, mám ještě hodně nepřečtených knih.

Souhlasím, že jsou silné knihy, které ti navždy změní život. A takových potkáš jenom pár.

Ikona diskutujiciho Terez 2025-07-24 10:18:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Cvičení jsou udělána na 365 dní, tedy předpokládají, že každý den člověk zvládne 1 za den, ale píšou tam, že není třeba na sebe mít tlak a stresovat se. Nějaké cvičení je obsáhlejší, ale mohou zabrat i 3 dny, než to člověk vstřebá. U každého cvičení jsou jednoduché instrukce, jak ho udělat, zabere to v tom dni pár minut. Účelem je pochopit, o co tady na Zemi vlastně běží, o roli ega a to, abychom pochopili, že bez Boha/Stvoření/Vědomí nejsme nic, že to on je ta hnací síla, a je v každém z nás…. Alue, ofotím na ochutnávku pár stránek a pošlu Ti do mailu na přímo. Uděláš si názor sama 🙂
Ale Dr. Hawkins píše, že již po 75 lekci (teď nevím zda textu nebo cvičení) se naprosto změní vědomí jedince a život se promění od píky…tak uvidíme no :-). Prokousat se tím bude challenge! 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 10:53:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo děkuju, kdybys sis našla čas a poslala mi ukázku, ráda se na to podívám. Takže jsou to vlastně meditační cvičení na nějaké téma. Něco, nad čím člověk rozjímá? To je zajímavé.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-07-24 12:58:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, mám ještě dotaz: Kdysi tu byl návod na deaktivaci křtu. Je taky blbost, že křest může být pro člověka destruktivní? Já jen tak, nejsem žádný znovuzrozený křesťan, jen o tom přemýšlím (a stejně jsem byla pokřtěná jako mimino).
A ještě co se týče symboliky kříže – má opravdu špatnou energii a měli bychom se tomuto symbolu radši vyhýbat?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-24 13:07:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento obsah jsem odstranila, protože jsem přišla na to, že je zavádějící a vede k úzkosti, která je zbytečná a nezdravá. Vedlo mě k tomu mé duchovní prozření a také odhalení zdroje, ze kterého tyto informace byly – došla jsem na to, že nebyl kvalitní a rád věci otáčel. Také je mi proti srsti štvát lidi proti náboženství, vnucovat jim čemu mají věřit, pokřivovat jejich osobní spiritualitu, protože toto je něco, co si každý má určit a vybrat sám, ne na základě strachu z něčeho, ale na základě toho, co mu funguje a co mu dělá dobře. Po mém duchovním probuzení jsem odešla od konspirátorské optiky zcela do mentality léčitele, a v tomto postavení je podobný obsah krajně nevhodný a nepříjemný. Také jsem přišla na to, že pasivní působení symbolů samo o sobě bývá v některých zdrojích a systémech víry silně nadsazeno. Není to sice zcela zanedbatelné, ale přikládala jsem tomu větší význam a sílu, než to doopravdy mělo. Priorita a hlavní síla zde není.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-07-31 13:49:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za odpověď 🙂

Ikona diskutujiciho Terez 2025-07-23 08:51:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

@Lu Ano, jak říkáš – za Tvého života tu taková hrozba nebyla, protože ses narodila už do doby, kdy jsi v tomto aktuálním vtělení nezažila období, kdy život na této Zemi, před Kristem i po Kristu byl non-stop válka /boje o moc, o území, o peníze, smrtelné nemoci, hodnota lidského života nulová, zvířecí pudy, znásilňování, plenění, mučení, pokusy na lidech/… A na to nemusíme být žádní mudrcové, stačí dávat pozor v dějepise na ZŠ. Nyní žijeme v podstatě v míru a totálním blahobytu a myslím, že mi většina dá za pravdu. Nám tady v ČR se opravdu nic neděje a myslím, že ani dít nebude…
A držela bych se toho, co píše Alue – přestat sledovat TV, zprávy na netu… (já nesleduji už 20 let), opravdu se Ti významně uleví. Vyčistit si svoje okolí, zbavit se parazitů a negativních vampírů, co Ti berou sílu a pozitivní nadhled (i bezduché krafání v hospodě o tom, jak je to tady hrozný, ta politika, ty daně, strachy ze situace xy = berou Ti šílené množství energie). Radějí jít na hodinu ven a obejmout strom, to je moje rada 🙂
A doporučím to, co zase není z mé hlavy – prožít si, co nejhoršího se Ti může stát, pokud by se opravdu naplnil nejhorší scénář…. např. bojíš se že ztratíš práci – tak nejhorší bude, že nezaplatíš nájem/hypo, pak skončíš na ulici jako bezdomovec, pak tedy onemocníš a například zemřeš…a to je tedy ta největší hrozba, které se vlastně bojíme. Vlastní smrti. A když zpracuješ toto, nebudeš se bát skoro ničeho…protože nic horšího, než smrt, která čeká nás všechny, nepřijde… Omlouvám se za možná více upřímnější odpověď, ale mám za sebou tyto strachy, co píšeš a moc Ti rozumím a soucítím a proto vím, že je třeba z toho kruhu ven 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-23 09:39:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Okolo mě se lidé bojí války a často o ní mluví. Normální soukmenovci co koukají na TV a čtou zprávy, žádná alternativa, jenom běžný sdělovací proud. Mají z toho i tak hlavu jako květák. Pouštím to hned druhým uchem ven. I kdybych kvůli tomu od hrůzy zvracela 3x denně, ničím si nepomůžu, ani tím nikomu nepomůžu.

Ikona diskutujiciho Danny 2025-07-23 16:29:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem třeba teď četla o dvou ženách z obce, kde žiju, jak za války byly odvedené na nucené práce (asi) do Německa. Prostě bylo nařízené, že ženy ve věku 20-24 let budou povolané někam do fabriky na válečné letadla a musely poslechnout a jet. Tak tam teda byly skoro rok, neuměly jazyk, musely kromě práce ve fabrice ještě pracovat na poli u těch lidí, u kterých byly ubytované. A nevěděly, kdy válka skončí nebo jestli vůbec přežijí. A po válce musely ještě prosit, aby je pustily domů. A to nebyly mobily, internet a telefony tady v dědině taky tutově nebyly, takže byly rády, za každý dopis, který dostaly z domova a to i toho blbého papíru se muselo šetřit. Já si ani nedokážu představit něco takové zažít. Takže jo, v některých ohledech se máme moc dobře.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2025-07-23 16:36:43
Ikona diskutujiciho
sipka

A dneska jsme nervozní, když nám na půl dne vypadne wifina a chytáme paniku, když jsou v regálu vyprodané banány… jojo 🙂
Holky by nám asi pěkně daly.

Ikona diskutujiciho tauri 2025-07-23 21:31:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Obecně mi příjde, že Matrix má rád ty, co si z ničeho nic nedělají a nic neřeší. Navazování vztahů u takových lidí je téměř okamžité, porodnost vysoká. Bohužel, lidé jdou vibračně dost dolů, protože se mají až moc dobře. Spousta lidí z alternativy šla taky dolů, protože věří, že když nejí maso, jsou lepší, nejsou očkovaní a cvičí jógu, jsou lepší.
Chodí na různé seance, kde je nějaký „guru“ a ten jim samozřejmě osvítí a odstraní všechny bloky. Namísto toho, aby se sebou něco skutečně dělali a taky se podle toho chovali, ne si na to jenom hráli.
Lidi už mě štvou, protože jsou jak malé děti. Dělají si co chtějí, ani rodiče dětem nic neřeknou. Děti posílají rodiče do zádele a to se psalo o křišťálových dětech apod. Rodí se sem prý moudré duše, haha… Vše je jen o tom, jak lidi zblbnout, aby byli tolerantnější. Trump to s náma taky myslí dobře a zase jsou lidé tolerantní a proto na něho karma nemůže, protože to lidé chtějí a je to v pořádku. Opravdu se energeticky už nedá mezi lidmi moc být, protože se chovají jak hovádka. Takže ty duchovní nůžky jsou už extrémní. Lidé si zkrátka dělají až moc, co chtějí a jen zneužívají svobodné volby. Takže co asi příjde pak, aby se konečně nuceně chovali zodpovědn? Jestli skutečně je krize a válka za rohem, tak lidé budou muset snížit nároky a jíst, co je. Chovat se poslušně a nevim co ještě… A pak uvidí, jak vychovali své děti, až bude nejhůř. Teď na sobě skutečně může dělat člověk tak, jak nejlíp umí. Protože vidí, jak by skončil, kdyby na sobě nepracoval. Člověk od covidu přestal být i tolik tolerantní, protože ostatní lidé mají na vše čas a ono to nějak dopadne…Stále jsou proto jak malé děti. A teď musíme žít „každý za sebe“. Nebrat na sebe stále cizí karmu a nebýt až moc empatičtí, když někdo dělá stále chyby a my jim z toho pomáháme…protože lidé si moc zvykli spoléhat se na druhé a jejich pomoc. Pokud příjde nějaká energetická vlna, tak semele ty, kteří na sobě mají až moc těžkou karmu, protože ta energie jen vše zesílí a je na duši a těle, zda to vydrží. Takže ne, skutečně to osvícení nepříjde samo od sebe, ale od pochopení a očišťování své duše a těla k čistotě. Jenže ta změna není ze dne na den, ale práce na x let hodně těžké dřiny. Ještě bude hůř, takže to musíme nějak dát, ač i u mě se mění priority a práce mě začíná sejřit, protože si člověk začíná razantně vážit klidu a života, když nás důchod stejně nečeká. Vše se zrychluje a člověk už to tempo moc nedává. Zvláštní to doba, kdy člověk musí vidět i malou jiskřičku naděje a dobra, které ještě sem tam někde zůstalo mezi pár lidmi. Musím říct, že mam poslední dobou dost problém se psaním. Je toho na vědomí tolik, že nevím, co dřív a pletou se mi i písmenka a musim se opravovat. Ale určitě je to už o tom být hodně silní a soustředit se na to, co má smysl, jinak bychom se z toho už zbláznili. A dělat jen to, co zvládneme, i když to nejde tak, jako dřív. A pokud se tu rozebírá literatura…na vše si stejně musíme přijít sami, protože jen tak chápeme i to, jakým způsobem jsme na to přišli. Ale rozhodně nám to pomůže nakopnout vědomí.

Ikona diskutujiciho dodo 2025-07-24 14:00:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hawkins píše v knihe „Vzestup po úrovních vědomí „o bezčasovom poli vedomia, ale v skutočnosti nevie kde sa to pole nachádza. A znova tu máme dimenzie, ktoré podáva úplne inak ako všetci ostaní, ktorí čítajú z „poľa vedomia“. To pole nie je bezčasové, len tam čas plynie inak a vyjasní sa to v okamžiku, keď človek pochopí ako to pole = Boh vytvára túto realitu.

Ikona diskutujiciho Petra 2025-07-31 13:48:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, posun tohoto webu vnímám kladně. Články o bovisech jsem vždy přeskakovala, byly pro mne přesně tímto způsobem „o ničem“ a nikam vedoucí. Nicméně, tento postoj „čekání že přijde něco lepšího“ osobně nevnímám jako vyloženě brzdící nebo dokonce škodlivý. Záleží na jaké úrovni vědomí se příjemce informace pohybuje. Dokážu si představit, že lidem zbrklým a agresivním tento postoj může být je ku prospěchu. Vyčkat, zklidnit se, zbavit se své agrese a výbušnosti. Naučit se pracovat s touto emocí, ovládnout se. Pravda, takových lidí není mnoho, ale třeba v některých prostředích (věznice, pasťáky) je jich opravdu významné množství. To jsou lidé, které to posune dál. Respektive je to odblokuje, aby se časem mohli vyvíjet dál, zbavili se svých strachů, přestali se „bránit“ domnělému očekávanému ZLU. Oni jsou přesvědčeni, že se brání, a nevědomí že reálně oni jsou těmi útočnými agresory, kteří konflikt doslova z ničeho vytvoří. Pravda, není to cílová skupina tohoto webu 🙂 Já jen, že existují. V populaci jsou. To co pro jednoho by byla stagnace, ne-li dokonce krok zpátky, pro jiné lidi může být pokrok a pomoc. Osobně jsem velice šťastným člověkem, že takové lidi kolem sebe v životě/okolí trvale nemám, maximálně mohu náhodou jednou za „uherský“ rok nějakého potkat na ulici. Nicméně si uvědomuji, že existují. To jen na doplnění. Jinak souhlas, že zde je to teď už leda brzdou. Ale tou se to stává až teprve, když si dobojujeme svoji bitvu s pomyslným šípkovým trním, pousekáváme všecky hlavy „líté sani“ a vysvobodíme princeznu, čímž se trvale zbavíme nezvládané agresivity. Kdo je ještě s mečem v ruce v boji, potřebuje víru v lepší zítřky a také odpočinek pro mysl zahlcenou tím bojem.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek