Poté, co jsem se nechala zasvětit do Reiki, mě napadli démoni!

18.9.2019 v Bytosti 42

Simona Rich je bloggerka z Litvy, která si – stejně jako spousta jiných duchovně hledajících lidí – prošla všelijakými pochybnými esoterickými praktikami, až nakonec skončila u křesťantví a dala se na modlení k pánu Ježíši. Myslí si, že ji přechod k uctívání pána Ježíše spasil a očistil od všeho zla, které na sebe přivolala prostřednictvím jejího špatného výběru esoterických metod (Co je samozřejmě hloupost, jen přešla z deště pod okap. Skutečná pravda není venku a nenajdete ji ani na kurzu, ani v kostele. Ale o to teď nejde). Mezi zmíněnými pochybnými praktikami bylo svého času i reiki, o kterém dnes tvrdí, že je cesta k satanovi. Podobných lidí, co si na reiki vylámali zuby, je obrovská spousta. Ale málokdo má tu odvahu jít s kůží na trh a popsat svou zlou zkušenost. Její výpověď a zkušenost s Reiki mi připadá natolik zajímavá, že vám ji dnes nabízím.



Proč se musíte držet dál od Reiki
Tento příspěvek o reiki jsem napsala před několika lety, když jsem si uvědomila, že jsem udělala velkou chybu, když jsem se do této praxe nechala zasvětit. Napsala jsem ho, abych varovala ostatní, aby se nezapojili do této falešné duchovní terapie, protože to ve skutečnosti není to, co se lidem říká.

Bylo ode mě velmi hloupé, rychle se ponořit do neznámých vod Reiki. Mohla jsem být vážně zraněna, kdybych se nezastavila včas! Naštěstí jsem věnovala pozornost znamením, která jsem dostala po druhé iniciaci do reiki, a tak jsem pochopila, že s touto metodou je něco v nepořádku.

Myslím, že kdybych nedostala tato dvě zasvěcení to reiki, nikdy bych nevěděla co vím dnes. Takže si myslím, že bylo v mém životním plánu je přijmout, a tak se naučit lekci s tím spojenou. Pravděpodobně jeden z důvodů, proč jsem musela projít touto nepříjemnou zkušeností, je možnost sdílení mých zjištění s vámi, mými čtenáři.

 

Simona Rich

Osm důvodů, proč jsem se rozhodla neposkytovat REIKI služby:

1. POČAS ZASVĚCENÍ JE NA VÁS UVALENA KLETBA PROSTŘEDNICTVÍM REIKI SYMBOLŮ
Jste svázáni s démonickými silami reiki skrze kouzlo, které provádí učitel reiki. Ten vás zasvěcuje kreslením reiki symbolů kolem vás.

2. SKUTEČNÉ LÉČENÍ JE MOŽNÉ POUŽITÍM BOŽÍ ENERGIE, BEZ POTŘEBY JAKÝCHKOLIV SYMBOLŮ
Samotná přítomnost určitých symbolů, které musí být použity při léčení reiki, je známkou toho, že to nejde od Boha. Můžete využít Boží léčivou sílu, ne pomocí tajných symbolů reiki, které pro vás budou fungovat, pouze pokud jste zasvěcení. Nevidím v tom moc rozdíl od těch, kteří se hluboce podílejí na okultismu a provádějí krvavé oběti, aby získali na svou stranu určité duchy, aby pro ně pak pracovali. Reiki je samozřejmě mnohem mírnější než právě popsaná okultní praxe, ale myslím si, že používá stejnou techniku. Protože si tuto sílu v podstatě kupujete za peníze, když si zakoupíte iniciaci, takže je to jen jiná forma přinesení oběti.

3. REIKI LÉČITELÉ OBVYKLE KONČÍ TAK, ŽE SI NATÁHNOU NEMOCI Z KLIENTŮ NA SEBE
Stalo se to například s mým učitelem jógy v Rishikesh v Indii. Naštěstí včas pochopil co se děje, a zrušil svou účast na reiki. Po odvolání tohoto spojení již nepociťoval zdravotní problémy, které předtím míval.
Pokud jste léčitel a pokud jste čím dál tím slabší, neignorujte to, ale vzdejte se této okultní praxe a zbavte se všech psaných symbolů reiki a  všeho, co je s touto praxí spojeno, protože jsou to prokleté předměty a skrze ně bude nad vámi udržován vliv reiki.

4. DUCHOVNÍ SKUPINY, KTERÉ NABÍZÍ TAJNÉ DUCHOVNÍ NAUKY VÝHRADNĚ SVÝM ČLENŮM, SLOUŽÍ LUCIFERU A NE BOHU.
Mnoho lidí, kteří upřímně chtějí pomoci lidstvu, je podvedeno v tom, že patří do takových skupin. Falešné spiritualistické skupiny vždy slibují určitý zisk po zasvěcení. Vypadají utajeně, svůdně a slibují velká tajemství, která budou odhalena, nebo větší moc která bude předána, poté co bude nový člen zasvěcen. Neskákejte na to. Je to satanům nábor pto najmutí více otroků do jeho království temnoty.

5. POKUD SE ZASVĚTÍTE DO REIKI, OTEVŘETE SE ENERGETICKÉMU VLIVU VŠECH, KTEŘÍ BYLI ZASVĚCENI PŘED VÁMI.
Existuje druh energetického portálu, do kterého se dostanete při svém zasvěcení, a poté jste otevření všem prokletým silám reiki, všem vlivům které má a všem předchozím zasvěceným členům.

6. REIKI NEPOSILUJE KLIENTA. ANI NECÍLÍ NA PŘÍČINU NEMOCI.
Reiki neřeší příčinu nemoci, ale pouze její projev. Protože příčina není vyřešena, vrátí se problém znovu, v té či oné podobě. Klient se nakonec z takového dočasného uzdravení nic nenaučí a je pravděpodobné, že utratí více peněz za další dočasné ,,uzdravení“, zatímco se neřešená příčina projeví v další nežádoucí formě.

7. REIKI NA KLIENTY VYSÍLÁ DÉMONY
Praktikující reikisti jsou nejen sami posedlí démony, ale přenášejí tyto démony i na své klienty, kteří se jim nevědomky plně otevřou, aby dostali jejich „uzdravení“. Energie která se dostane do klienta není čistá, protože je přenášena prostřednictvím reiki symbolů. Člověk dostává přenos reiki energií, které nejsou od Boha.

8. SNAŽILA JSEM SE ZJISTIT, CO SE STALO S REIKI MISTRY ZASVĚCENÝMI HAWAYO TAKATOU, ALE NEÚSPĚŠNĚ
Jeden z nejstarších mistrů reiki, kterým sám sebe začal nazývat „mistrem všech mistrů“, nyní nabízí exorcismus. Pravděpodobně je posedlý, což opět vrhá na reiki špatné světlo. Kupodivu jsem také nenašla žádnou z jeho fotografií.

MIKAO USUI, ZAKLADATEL REIKI
,,Zažil značné potíže s placením svých účtů. Odcestoval do Fukuyamy, aby se dohodnul se svými věřiteli a během tohoto zemřel na mrtvici.“ – jak píše Wikipedia

Lidé nechápou, že práce pro Království temnoty nepřinese dobré ovoce. Protože démoni nenávidí lidi, zajistí, aby nakonec byli tito lidé zničeni. Bez ohledu na to, jak moc tito lidé démonům sloužili.

Mikao Usui

Pro všechny ty, kteří utratili spoustu peněz, nebo se uvrtali do reiki moc hluboko, a proto nechtějí těmto informacím věřit: Vědět že tato praxe není dobrá, a pokračovat v ní dál zcela vědomě, je to nejhorší, co můžete udělat pro svou duši.

Měla jsem ,,sen“ po iniciaci do reiki
Stála jsem v něm uprostřed silnice (destruktivní životní cesta, kterou si zasvěcením zvolila) a viděla tisíce divokých bestií běžících ke mně (příchod démonů). Rychle jsem uhnula z cesty a schovala se za roh. Menší skupina z nich mě za rohem našla a napadla mě. Na tváři mi zanechaly stovky škrábanců.

Neměla jsem strach, když jsem se pak ráno podívala do zrcadla a uviděla, co se stalo. Škrábance se mi na obličeji velmi rychle zahojily a když jsem se příště podívala do zrcadla, viděla jsem jen dva škrábance, které se také už skoro zahojily. (TO ZNAMENÁ, ŽE TO NEBYL SEN, ALE REÁLNÉ POSEDNUTÍ VE SPÁNKU!)

Tento sen nemohl být jasnější. Řekl mi, čemu jsem se otevřela. Rozhodla jsem se rychle dát od reiki ruce pryč, dřív než na mě napáchá větší škody.


připravila aluška.org © 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho Zlata 2019-09-18 04:24:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Se vším Bohužel souhlasím.

Ikona diskutujiciho jirik 2019-09-18 04:26:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V této větě je překlep – *Menší zkupila z nich mě za rohem našla a napadla mě.*
Kdysi jsem si udělal Reiki I. a chtěl jsem si udělat všechny skupiny; naštěstí zafungovala touha se pochlubit jednomu známému, ten mě tak seřval, aniž zvýšil hlas a mě nápad na další zasvěcení přešel.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-18 07:51:46
Ikona diskutujiciho
sipka

díky, hotovo 🙂 .. jo a dobře že ses chtěl pochlubit, alespoň tě varoval

Ikona diskutujiciho nirvana 2019-09-18 08:14:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tohle je děsivý 😮 ještěže to nakonec dobře dopadlo. mně taky ve spánku něco třikrát napadlo, byl to hnus a dodnes mě to děsí. a nevim, kudy si mě to našlo, já se veškeré destrukci vyhýbám, dokonce ani nechodim na místa, jsou rizika. už nechci další problémy.

tyhle články jsou neskutečně zajímavý a moc ti Alů děkuju, že takhle informuješ a varuješ lidi.

Ikona diskutujiciho Jana 2019-09-18 08:51:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Keď som začínala duchovne bádať, vtedajší „priateľ“, ktorému bolo tiež tajomno blízke (ale mám pocit, že skôr tá temná stránka tajomna) mal možnosť zasvätenia do Reiki a zadarmo. Vtedy som o Reiki počula prvý krát (rok 2011) a myslela som si, že je to asi v poriadku, resp. som o tom nepremýšľala, lebo vtedy sa ešte tak nerozmohli tie všelijaké duchovné kurzy tak ako je to dnes. Jeho učiteľ (čo ho zasväcoval) mu povedal, že k Reiki majú možnosť sa dostať iba niektorí „šťastlivci“. Avšak asi po 1. zasvätení tam tento môj priateľ začal volať aj mňa. Odmietla som to len zo svojho presvedčenia (ktoré by podľa mňa mal mať zakorenené v sebe každý duchovne hľadajúci človek), že všetky duchovné dary, ktoré mám dostať, chcem, aby prišli samy, bez pomoci iných, prirodzene. Keď som si po čase prečítala na aluška.org o skutočnej povahe Reiki, bola som šokovaná a veľmi vďačná sama sebe, že som tú ponuku neprijala.

Inak neviem, či aj druhí to tak majú, ale všimla som si na sebe jednu vec. Často krát rôzne tie informácie, duchovné smery a aj ľudia, z ktorých sa, čo sa neskôr ukáže, vykľuje niečo iné než hlásali, ma už zo začiatku nijak neoslovia. Preto im ani nevenujem pozornosť, čo je asi moje šťastie, asi som sa tým vyhla mnohým nepríjemnostiam a paradoxne sa o nich začnem zaujímať až vtedy, keď už tá pravda vyjde na povrch.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-18 08:58:52
Ikona diskutujiciho
sipka

mám to podobně 🙂

Ikona diskutujiciho Markéta 2019-09-18 10:09:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc děkuju za tyto varovné články. Kdyby takových lidí, jako jsi ty Alue, bylo víc.

Ikona diskutujiciho kamista 2019-09-18 14:27:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem se kdysi málem nechala zlákat k zasvěcení. Kolegyně v práci mně o tom vyprávěla jak reiki může léčit a jak je to úžasná a čistá energie která pomáhá. Když jsem se jí zeptala jak zasvěcení probíhá, řekla, že paní která ji zasvěcovala jí zakázala o tom mluvit. Nesměla mně ani prozradit kolik tahle sranda stála. To mně bylo dost podezřelý. Co ale následovalo do roka od zasvěcení mojí kolegyně- zhoršily se jí výrazně zdravotní potíže se zády, zažíváním, začaly padat vlasy a o psychice ani nemluvím- přecitlivělý blázen. Takže díky ale nechci, tohle je cesta do pekel

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-18 14:56:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Přijde mi fakt divné, že když ti někdo něco chce doporučit, tak ti není schopný vysvětlit jak to funguje a co to obnáší… Přece nemůže očekávat, že s takovým přístupem projevíš zájem. Tak buď to někomu chci předat, nebo jsem ticho a neříkám nic. To by na to šel jenom naprostý pitomec, když se mu nic nevysvětlí a očekává se, že svěří důvěru naprosto cizím lidem kteří s ním budou dělat záhadné bůhvíco. Přitom na reiki nic záhadného ani speciálního není, o čem by se nesmělo mluvit.

Ikona diskutujiciho Tom 2019-09-18 19:34:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak, nic záhadného není na ničem. Právě by to mělo být naopak. O všem by se mělo mluvit, ze všech stran vysvětlovat, aby to bylo pochopeno. Jakmile někdo začne dělat tajnůstky, navíc za to brát třeba peníze, tak od toho na kilometry daleko. Však jich taky hodně blbě dopadlo a už je nedal nikdo nikdy dohromady. A nechat na sebe hrabat od cizího, energeticky se zničit, o to nemá nikdo rozumný zájem. Zajímavé je i to, že reikisti to většinou neumí spravit. A pochybuji o tom, že většina lidí dodržuje i správnou životosprávu. O kladném vztahu ke světu ani nemluvě. Myslím, že drtivá většina lidí ani nechápe jednoduché pravidlo, že si nemohou dělat, co se jim zachce a zlíbí, a nenést za to následky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-19 10:01:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak já třeba znám obrovské množství věcí, které se z různých důvodů nemůžou nikam napsat, nebo říct nepovolaným lidem. Ale vtip je v tom, že když máš něco opravdu tajného, tak na to ani nezačneš řeč, protože jaký má smysl to nakousnout a nedojet…

Ikona diskutujiciho Tom 2019-09-22 21:19:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Alue. Jo to máš pravdu, že když člověk nějaké věci nakousne, tak už by je měl „dojet“. A jestli můžu hádat, tak ty věci nemůžeš napsat z jakých důvodů? Bezpečnost, to bude asi jeden důvod, a aby se lidé na tebe nedívali blbě? A že by se některé věci daly zneužít? To já měl třeba jednou takový zajímavý zážitek a mluvit by se o tom asi dalo jen s někým, kdo by mě neoznačil za cvoka. Ale mě by pravděpodobně mnohé ty tvoje věci zajímaly. Škoda, že se neznáme. Já si dávám docela pozor, co před kým vykládám. A když něco povím, tak se to snažím přizpůsobit tomu člověku a situaci. A nemyslím, že bych toho zas tak moc věděl. Ale zjistil jsem, že většina lidí nechce slyšet snad ani to, na co se ptají. Tak mě to připadá. Alue mám na tebe intimní dotaz. 🙂 Ty jsi musela být v minulosti pro své okolí asi hodně divná, že? Nebo se ti to dařilo dobře maskovat a hrát pro ně divadlo? Já hrál divadlo. Jinak to bohužel nešlo. Ovšem v klidu jsem si šel vždycky za svým 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-23 08:07:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Něco mám vyloženě zakázané, něco je osobní a něco nemůže šnapsat na internet, protože je to potenciálně nebezpenčé. pro tebe, nebo pro člověka co se k tomu dostane. Já byla divná už ve školce… neuměla jsem to skrývat, protože si připadám normální a ti lidi kolem se chovají divně.

Ikona diskutujiciho Hakyna 2019-09-18 13:35:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám 1,2 stupně Reiki, nepoužívám, jak mám odsvetit se?

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-09-18 21:22:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue v jednom článku popisuje, že zbavit se rei-ki je velmi obtížné, ale může to podpořit jaterní očista, protože reiki prý v játrech tvoří černý kamínek:

https://aluska.org/byla-jsem-na-zasveceni-reiki-jak-se-toho-zbavit/
https://aluska.org/spravna-jaterni-ocista/

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-09-18 14:35:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem si před necelým rokem objednala z webu
Lastura.cz (patří to manželům) orgonit a nějaké sponky do vlasů a až potom jsem zjistila že jsou oba zasvěcení snad už do 3 stupně reiki,a pán do těch orgonitů ještě dával levotočivé spirálky.
Objednávku jsem nezrušila,nechtěla jsem lhát a na něco se vymlouvat,a hned jak mi to přišlo letělo skoro
500 do popelnice.
Předtím jsem se na to koukla,holt zvědavá ženská,a všechno bylo moc hezké a ten orgonit byl barevně udělaný podle mého přání,no ale do popelnice by to letělo v každém případě. Jo a ještě příjmení toho pána je pokud se nepletu
666.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-18 14:53:17
Ikona diskutujiciho
sipka

A proč jsi jim to normálně legálně nevrátila podle obchodních podmínek? Při nákupu v e-shopu, pokud zboží nezničíš, neopotřebuješ a není dělané speciálně na zakázku pro tebe, máš právo vrátit do 14 ti dnů bez udání důvodu. Pokud je neporušené, neosahané a ještě i v původním obalu, tak s tím absolutně není žádný problém.

Ikona diskutujiciho armag 2019-09-18 15:49:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S ledasčíms se dá souhlasit s něčím ne.
Problém je, že reiki jako takové je práce s energií. Na tom není nic špatného.
To, že člověk má po zasvěcenéí problémy je spíše způsobeno tím, že on sám s tou energií pracovat neumí nebo nemůže a hlavně to svědčí o jeho neschopnosti posuzovat lidi a jejich schopnosti.
To, aby se někdo naučil pracovat s energií rozhodně není ožné zvládnout během víkendu, kdy vám nějaký pseudoučitel za pár tisíc vystaví papír, že jste zasvěcencem 3. stupně.
Kdyby se ten člověk učil pracovat s energií postupně pod dohledem, tak žádné zasvěcení nepotřebuje, ale aby ovládlu tu energii, tak bude muset trénost třeba 10 let.
A to těm lidem nedocází, oni raději zajdou za pseudomistrem, aby je zasvětil, dobře jim tak, když nechápou ani zakladní principy a neumí pozant skutečného znelce od rozdavačů potvrzení o zasvěcení.
Tohle je a ojakékoli práci s energii – reiki, čchi kung a kdovíčeho dalšího.

Naučte se to, ale nikdy nechtějte osvědčení. Za víkend se nikdo nemůže tuto energii naučit ovládat, je to záležitost na dlouhodobý mnohaletý výcvik…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-18 16:31:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Houby… je to z většiny dané. Buď to v sobě máš nebo nemáš a kdo nemá shůry dáno, v apatyce nekoupí. Kdo dáno má, ten to umí i spontánně a nepotřebuje nikde 10 let trdlovat.

Ikona diskutujiciho armag 2019-09-18 18:16:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: To je právě nesmysl. Lidi, kteří si myslí, že to budou umět sami od sebe ti tady potom budou psát ty věci o tom, jak je posedl démon.
Ten démon je neposedl kvůli reiki, ale posedl je pro to, že to jsou nedouci, kteří se začali věnovat a používat něco, o čem nic neví.
Každá démon se jenom třese na to, až potká blbečka, který si myslí, že ovládá duchovní síly a při tom neumí ovládnout ani sám sebe…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-19 09:57:48
Ikona diskutujiciho
sipka

no to není ten, kdo to má dané, ale blbeček co nic dané nemá.. jde vidět, že vůbec nerozumíš o čem je řeč 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-09-19 13:28:10
Ikona diskutujiciho
sipka

prospělo by ti si s někým takovým promluvit. ale takové ve veřejných diskuzích na 98% nenajdeš.
„Každá démon se jenom třese na to, až potká blbečka, který si myslí, že ovládá duchovní síly a při tom neumí ovládnout ani sám sebe…“ – ti, kdo to mají OPRAVDU dané, jsou často velice psychicky vyrovnaní(už jen proto, že je jim to přirozené). promiň, ale fakt nevíš, o čem mluvíš. jsi absolutně na druhé straně než je tento web, není to dobrý hele, spíš furt jen horší. to jsi nečetl Aluščiny knížky? Nechápeš, o čem jsou?
a vůbec. už jednou jsem uznala, že toto nemá cenu..

Ikona diskutujiciho armag 2019-09-19 14:56:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Vím dobře píšu, ale raději to trochu upřesním na příkladu.
řekněme existuje třeba sportovec, který chce zamachrovat a nějakým způsobem si zařídí aby dostal černý pas třeba v judu. Najde si trenéra, který za peníze dá černý pas komukoli. A jednou se stane, že ten rychlokvašený černopásový judista narazí na jiného judistu, který ten černý pas získal poctivě. Jak takový souboj asi dopadne?

Když si někdo zařídí rychlozasvěcení do reiki, tak nějaký démon se podívá a vidí, tak další blbeček, který si myslí, že je mistr, tak se na něj podívám blíže. A kdo asi vyhraje ten démon nebo ten nedouk, který má zasvěcení a při tom tomu vůbec nerozumí?

A ještě s reiki souvisí léčení. Problém je v tom, že když reikista odstraňuje negativní energii z těla nemocného nebo mu posílá léčivou energii, tak vlastně porušuje zákony vesmíru. Protože to, že někdo onemocní, kromě kleteb je téměř vždy způsobeno tím, že daný nemocný nemá v pořádku některou z emocí a nemoc mu dává najevo, že by měl na sobě nějak zapracovat.
TZakže reikista si tím, že ovlivňuje energetiku jiných lidí vlastně sám škodí…
A ještě si za to nechává platit, takže se nesmí divit, že jej pak nějaký démon napadne.

Těch souvislostí je více, hodně záleží na tom, jak je ten reikista pyšný na své zasvěcení, kolik kasíruje za léčení, kolika lidem uškodil a také na tom, jak sám sobě poškodil vlastní energetiku a karmu.

To, že jde někdo na nějaké zasvěcení je prostě jeho hloupost a za tu se paltí…

Ikona diskutujiciho Mellsy 2019-09-19 06:29:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdy jsem k takovym aktivitam jako treba zrovna reiky netihla….vubec me spis odpuzuji takove skupiny, vsichni ti mistri cehokoliv, samani, guruove, mesiasove a vykladaci duchovnich pravd …ja na takove lidi pohlizim spis jako na skudce. Vsichni si musime davat pozor na to kdo a cim nas ovlivnuje a nekdo kdo nas chce formovat na mimofyzickych urovnich , tak na toho pozor 2x . Neznamena to se uzavrit informacim, nehledat , ne kazdy ma zly umysl, ale jen vy sami sobe jste ,, bezpecni“ …nedokazu spravne popsat co myslim, snad rozumite….. mluvene slovo je tim nejstrasnejsim zpusobem dorozumivani, ale psany text to je nocni mura 😀 😀

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-09-19 10:05:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že mě před zasvěcením v jednu chvíli ochránily konstruktivní energie… (možná i vícekrát)
Když mi bylo asi 15, měla jsem silnou potřebu se o duchovních věcech a alternativním léčení dozvědět co nejvíce. Kamarád se v jednom rozhovoru zmínil, že mi může udělat reiky, které by mi v té chvíli mohlo pomoci od nachlazení. Já jsem tehdy nevěděla vůbec o co jde a styděla se zeptat. Tak jsem souhlasila. K reiky tehdy vůbec nedošlo, situace se vyvinula tak, že to časově naše setkání neumožnilo. Po nejaké době jsem ale v knihkupectví našla knihu o Reiky. Koupila jsem ji a přečetla. Tehdy jsem o léčení energií slyšela asi poprvé a byla jsem fascinována. Kniha popisovala, jak reiky vyléčí samo rakovinu a jiné nemoci, zlepší úrověň lidského života. Knížka také ukazovala návody kam přikládat ruce a kanalizovat energii, ale zároveň uváděla, že je pro to potřeba zasvěcení, jinak to nefunguje. Neměla jsem tehdy s kým si o tom pořádně promluvit. Až v jednom rozhovoru s mamkou se ukázalo, že nějaké její kamarádky reiky znají a dokonce ví o jednom pánovi, který zasvěcení dělá.
Nechala jsem mamku zjistit jeho číslo. Myslela jsem tehdy, že zasvěcení nutně potřebuju. Že díky reiky budu moco pomoct sama sobě i mým nejbližším. Když mi mamka dala číslo, zkusila jsem na něj zavolat. Nikdo to nezvedal, tak jsem si řekla, že to asi není pro mě.
Pak mi v průběhu několika let párkrát nabízeli různí lidé zasvěcení, ale já nevím proč… vždycky jsem si vzpomněla, jak jsem tomu reiky mistrovi volala a on nedpovídal… vyvodila jsem z toho, že reiky prostě není pro mě. A taky mi to přišla i jako diskriminace, že si mám zaplatit za ně jaké zasvěcení, abych mohla pracovat s energii, přitom ale máme právo všichni s ní pracovat zdarma…
No a potom jednou vyšel článek na alušce.org o reiky, mě to nějak zapadlo do mých zkušeností…
Díky Alue za tyhle články!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-19 16:17:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to jsi měla štěstí 🙂 ….. a z rakoviny to samozřejmě nikoho nevyléčí, to je výmysl.

Ikona diskutujiciho Lenka 2019-09-19 16:07:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj všem, snad nevadí, když tykám. Se vším souhlasím a podtrhuji. Jelikož s lidmi a na lidech pracuji, moje zkušenosti a názory jsou stejné nebo hodně podobné. Moc mi pomohla tvoje kniha, protože se mnou souzněla. Je moc fajn vidět, že se někdo nebojí říkat věci podle zákonitostí Vesmíru a ne někoho jiného a jít tak trochu proti proudu davu. Snažím se o to také. Je to sice řehole, protože většina chce instantní řešení:). Držím palce. A měla bych nápad na diskuzi, a to aktuální téma, access bars. Okolo mě s tím všichni blázní, jen mě je z toho „divně“. Neplánuji to zkoušet a jako všemi podobnému se vyhýbám, ale zajímá mě názor.

Ikona diskutujiciho Tom 2019-09-22 22:36:33
Ikona diskutujiciho
sipka

O „access bars“ jsem nikdy neslyšel, tak jsem ze zvědavosti zašilhal na google. Hm.. mě to připadá jak nějaký jiný odvar reiky. Ale to přece tak nejde. Když má někdo problém, tak jej musí přece řešit zároveň v několika oblastech. Hlavně zevnitř. Zvenku třeba jídlem a změnou prostředí. A individuálně. Co chce kdo řešit hromadně na kurzu? Tohle je stejné jak „prášek na hlavu“ …. máš problém, … rozproudíme a změníme energie. Člověk se musí naučit věci „vidět“. Já když měl vždycky problém, tak jsem po jeho prozkoumání vždycky zjistil, že jsem se v nějakém aspektu choval jak debil. 🙂 Snad jsem se vyjádřil přesně a srozumitelně. 🙂 Mě to všechno připadá tak, že mnozí lidé by rádi překročili vlastní stín, ovšem snadno a rychle, pokud možno na nějakém kurzu. A zase si někdo namele hubu. 🙂 Takový další „návod“ na lepší život. Nevím proč, ale napadalo mě při tom čtení o „access bars“ přísloví .. „Sereš mě jak sedmej guláš“.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-09-20 00:31:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych doporučil taky tu očistu, jako nejúčinnější vyhánění špatných energií, když do tebe určitý chytrák zasahoval. Mě pomohlo nejvíce tohle, zbavilo mě to úniku mé vlastní energie, která výřila od první čakry až přes sedmou a vyloženě to semnou motalo. Nebo špatných napojení, co mi nějaký magický loupežník způsobil 😀 po tomhle už jen doplňkové na dobré kvalitní energie, posílit své vlastní s prací křišťálem, chození ke stromům a až skoro rozmlouvání ve formách manter, kdy cílíš zbavit se těch špatných sil. Potom i sangazing je dobrý a teď já třeba vše dotahuji až do autopatie. Plus podle mě je nejlepší svou zvědavost otočit tím konstruktivním směrem, zajímat se a podporovat ty dobroduché fylozofie a co jen jde prostě zlepšit pokud jde o myšlenky. Může to být právě i dobré zpestření ale podle mě je to celkově vodítko zase sám k sobě, pokud cítíš destruktivní vlivi na sobě, pozorovat a nahradit dobrým řešením. Na alušce je právě toho velmi plno, já cítil ty destruktivní vlivi na sobě velmi dost, takže už jsem teď myslím dost někde jinde 😀 takže to je má rada. Začít třeba fakt od té jaterní kůry, protože u mě utelky skoro všechny destruktivní vlivy jen díky ní a to jsem byl na něčem jiném nez na reiki.

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-09-20 12:38:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reiky je jako nelegální multilevel marketing (letadlo, ponziho schéma). Ti co se k Reiky přidají, pak hledají další ovečky, které „zasvětí“ a ty pak hledají další ovečky, kterým udělají totéž. Problém je, že jednou toto letadlo spadne a nejhůř na tom budou ti nahoře.

U Reiky dochází k energetickému napojení žáka a učitele, kdy učitel se snaží pomocí natažení rukou žáka vyléčit z nemoci. Problém je v tom, že aby učitel žáka skutečně vyléčil z nemoci, tak musí odstranit její příčinu a to je karma (negativní energie). Takže jak to ten učitel udělá? Buď tu karmu převezme dočasně na sebe a pak ji vrátí tomu žákovi, čímž se u něj zase projeví nemoc, nebo se mu to nepodaří a učitel si tu karmu nechá, což také není řešení, protože tím poškozuje sám sebe.

V současné době není nikdo z obyčejných lidí schopný vyřešit karmu tolika lidí. Někteří lidé mají problém i sami ze sebou, aby si zvýšili energie a přitom chtějí takto pomáhat jiným, případně to dělají čistě kvůli slávě a penězům. Tohle je vysoká hra. Ježíš musel za smazání hříchu (karmy) zaplatit na kříži. Ptám se jestli jsou i ti učitelé Reiky ochotni zaplatit stejnou, ne-li vyšší cenu? Nehledě na to, že ani nejsou předurčení Bohem to takto provádět.

Ikona diskutujiciho Ivana 2019-09-29 09:48:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reiki je asi pěkný podraz, sem do ČR zavedený již v polovině devadesátých let min.st.. A tady vidíme výsledky…Různí na tom vydělávají a poškozují nevědomé lidi. A odkud reiki sem vlastně přišlo???

Ikona diskutujiciho Braňo 2019-09-29 14:31:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja by som chcel iba popísať jednu svoju skúsenosť s reiki.Náhodne som sa dostal k jednej panej,ktorá praktizovala zisťovanie diagnózy.Mne okrem čosi s ľadvinami diagnostikovala problém s prostatou.Mal som vtedy niečo po 50-ke bez výraznejších problémov.Predala mi nejakú čajovú zmes a po nejakom čase som zreteľne pocítil lepšie močenie a zlepšenie potencie (lepšie prekrvenie penisu a aj vizuálne „zlepšenie“).Keď sa čaj minul onedlho sa môj stav vrátil do normálu. Opäť som si bol tam kúpiť čaj, užíval ho podľa pokynov, no zlepšenie stavu prostaty sa nekonalo. Neskôr mi zrejme ešte pri ďalšom nákupe čaju nejaká osoba z personálu povedala,že opäť musím absolvovať reiki.ALe už som sa potom neodhodlal k návšteve a spolieham sa iba na lieky. Ešte k vyšetreniu,ktoré prebiehalo – koncentráciou liečiteľky(?),prežehnaním, jej ruky mi bez priloženia na moje telo viedla pozdĺž celého tela,cítil sa slabé teplo a v závere akoby mi choroby odohnala do neznáma. Urobte si názor aj vy.

Ikona diskutujiciho Honza 2019-09-30 10:07:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím, mám zasvěcení do 1. a 2. stupně Reiki a nikdy jsem žádného démona neviděl. Pár lidem jsem díky reiki pomohl a nemám pocit, že bych si na sebe převzal jejich karmu nebo cosi podobného. Karma je snad individuální?!? Že nějaký „trouba“ vidí démony za každým rohem je jeho věc, osobně na ně nevěřím. Pokud chce někdo šířit strach, je to jeho volba. Navíc každý jsme individualita, takže všeobecně říct, že něco škodí všem je dost tristní.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-30 12:32:41
Ikona diskutujiciho
sipka

tristní je koupit si zasvěcení a pak to vysílat do lidí, když nevíš co to s nimi ve skutečnosti dělá

Ikona diskutujiciho Irena 2019-09-30 14:31:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Své zasvěcení vysílají do lidí akorát ti, co si myslí, že jsou důležití a vědí víc než ostatní. Pak fungují démoni a pod.
Jinak odběr životní energie si řídí ten, co tu energii potřebuje. Prostě energie teče jako voda do místa , kde je jí málo a je potřebná k vyrovnání a harmonizaci organismu.
Líbí se mě Honza: Že nějaký “trouba” vidí démony za každým rohem je jeho věc, osobně na ně nevěřím.
Znala jsem jednu, která si pořád stěžovala na to, že ji pronásleduje černá magie. Ta si však tento status stále udržovala a kde koho žádala, aby jí pomohl, věnoval čas , dal sílu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-30 14:58:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejlepší jsou lidi, co vyvolávají duchy, ďábla a pak se strašně diví že to za nima chodí a chtějí po jiných lidech aby to za ně řešili. Jako nevim co jinýho čekali. Zmrzlinářský auto?

Ikona diskutujiciho Martin 2019-10-25 21:35:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když mi bylo 30 let, tak jsem se chtěl nechat pokřtít. Šel jsem na faru a tam mi na to kněz řekl, že je to výborný nápad, ale že ponesu kříž. Nechápal jsem a smál jsem se. Po křtu to bylo fajn….za čas jsem ale prošel dokonalou katarzí. Přišel jsem na dlouhodobou nevěru, obrovské finanční zadlužení a sebevražedné pokusy mé ženy. Shodil jsem asi 20 kilo, byl jsem stále ve streasu, pravidelně ke mě mluvil hlas, ze kterého šel strach, ale který mi říkal bohužel jen pravdu. Byl jsem stále vyčerpaný a můj svět se mi kompletně rozpadal.V životě by mě ale nenapadlo to svádět na kněze nebo křest a temné síly s tím snad spojené.
To, že je člověk senzitivní a někdy až přecitlivělý nemusí vždy znamenat probuzenost nebo předurčenost k duchovním úkonům. Častokrát to bývá projev toho, že nezvládá své učební procesy a odmítá je zpracovávat…na což má svobodné právo. Pokud takový člověk podstoupí jakýkoliv typ zasvěcení, dává svobodný souhlas k tomu, aby se pohnul duchovně výš (posouvá a urychluje karmické učební procesy), to ale vyžaduje vyčistit a odhodit to, co ještě není zpracované. Pokud je toho nezpracovaného víc, pak to se zasvěceným dopadá jako po těžkém flámu. Návrat do čistého stavu probíhá zvracením. Člověk se pak v agonii dívá na to, co všechno měl v sobě a ještě to je schopen svalovat na guláš, který snědl jako poslední a který mu „zřejmě nesedl“…..a na ten mix lihu zapomněl…a taky na to, kdo ho tím lihem plnil…tedy on sám.
Problémy, které mě obklopují a lidé, kteří mi tyto problémy způsobují mají společného jmenovatele…JÁ. Není nelidské občas vinu hodit na ty druhé, komunisty, sourozence, karmu, pekelné síly nebo reiki. Nejde to ale dělat donekonečna-lhát si do kapsy. Každý musíme sebrat dost odvahy a vzít zodpovědnost za sebe do vlastních rukou.
Ruku na srdce, kdo neměl před zasvěcením problémy, které ignoroval a dělal, že je v poho, byl ulítlej? Reiki jako Harmonie vytláčí na povrch to, co s harmonií v souladu není…a často se nám to nelíbí, protože je to právě to, co vidět nechceme, ale díky tomuto procesu se na to podívat musíme. Pokud ne, zůstává tento problém aktivní a stále o sobě dává vědět.
Reiki je jen na léčení, nic víc. Mnozí z ní dělají náboženství. Reiki je však hezká i bez přívlastků, které jí lidé často dávají. Nejde proti karmickým učebním úlohám. Odejmout zasěcení nejde (pokud se jedná o relevantního učitele), protože se stává součástí energetického těla. Je Božské podstaty a tak i pro ni platí princip svobody neprojevovat se, pokud nechci.

Ano, jsou mezi námi i falešní anebo dost hloupí učitelé, kteří bohužel kazí dobrou pověst Reiki. Někteří učí, aby žák komukoliv ukazoval symboly. Symboly můžete kreslit jak chcete a kam chcete. Symbol sám o sobě nic nedělá i když ho na předmět kreslí zasvěcený. Člověk který má zasvěcení je jakýmsi katalyzátorem energie.
Principy Vesmíru platí pro Reiki i tady. Co vyšleš, v zesílené formě se k tobě vrátí. Jak uvnitř tak venku……Pokud někoho léčíš, posouváš tím jeho karmické učební procesy, ale s tím se posunou i ty tvoje. Není to trest a ani kletba, je to forma Univerzálního vyrovnání. Čím vyšší stupeň máš, tím více úkolů řešíš tzn., že na to máš dostatek energie,abys mohl/a na sobě pracovat. Pokud ji nevyužiješ abys s ní pracoval/a můžeš se cítit „nekonfortně“. Učitel v žádném případě není napojený a nevysává z žáka žádnou energii -pokud se jedná o opravdového Reiki učitele. Zasvěcení, tedy rituál vedou andělé k tomu určení, takže nelze na nikoho uvalit kletbu.
Reiki za vás neudělá ani mistra a ani duchovní bytost a nezbaví vás problémů (což možná někteří očekávali), protože nepodporuje lenivost, ale pomůže vám, když uděláte neúmyslně chybu. Je sama o sobě inteligentní a proto jí nikdo ze zasvěcených nemůže ovládat, sama ví lépe než my, kam a v jaké míře má téct. Nedá se srovnávat s pranou nebo čchi, protože tyto musí být vedeny myslí člověka, jinak jsou nečinné a procházejí prostorem.
Já osobně jsem Reiki učitel , ale nic, co bylo v této diskuzi popsáno ohledně temných a negativních sil jsem nezažil a ani neslyšel a to nás je v R.A.I. asi 50tisíc. S pozdravem Martin

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-10-25 21:42:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic jsi nepochopil martine. Dostali tě, šíříš destrukci, ale hlavně že si to umíš nějak nesmyslně okecat. Ti chudáci které poškodíš, mi pak zoufalí píšou do poradny a prosí mě o pomoc, aby se zbavili toho svinstva. Díky, že mi ještě přiděláváš další práci, já bych asi jinak stejně neměla nic zajímavějšího než po tobě uklízet.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-10-25 21:52:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Martine: Martine, nejde o učitele, ani o to, kdo je žákem. Jde o to učení samotné,. To samo Reiki je velice špatné už v základu, tudíž je i špatné ten hnus šířit dál. Proč? Čti. Aluščiny články, knihy. Zjišťuj. Zajímej se. To bych ti tady mohla vypsat článek.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-10-26 00:07:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Honza,Irena a
Martin:
nikdy jste žádného
démona neviděli a nevěříte na ně?
Já taky naštěstí
žádného neviděla,ale věřím na ně,protože vím že jsou sakra reální.
Démoni existují,stejně jako
andělé,víly…..
Duchovní svět je
skutečnější než ten
hmotný ve kterém
žijeme a který vidíme,ale když to
někdo nechce
pochopit…. Holt komu není zhůry
dáno….
Martine,ty jsi zasvěcení do reiky
podpořil ještě křtem? (nebo opačně) Tak to tedy
tleskám (ironie,snad
chápeš) Aluška se
„vážně každý den může ukousat nudou“,tak má „plno
času“ pomáhat
chudákům kterým
ublížili takoví jako jsi ty.Ignoranti,co sice na démony
něvěří,ale přesto jim
vesele slouží.

Ikona diskutujiciho Jan 2020-08-19 14:55:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Super článek. Ale já z toho nechápu nic. Jestliže to psala věřící křesťanka, je to její názor, ale rozhodně není objektivní. Jen kopíruje stanovisko církve. Jakožto, že církev považuje za démona a ďábla kdeco. Jen u reiki mi to nejde úplně dohlavy, jelikož jde o v dobré víře o léčení, (tedy zbavení se nemoci, stejně jako léčil lidi i Ježíš). Každopádně když budu mít migrény, tak se rozhodně vyzkouším léčení, třeba i reiki, než abych žil s bolestí.
Navíc, kdo se sám od sebe rozhodne pro zasvěcení, je to v danou chvíli jeho rozhodnutí. Ten člověk zřejmě cítí, že potřebuje změnu, něco v životě změnit. A to, že se mu pak zdají sny, ke jen důkaz, že to zřejmě nějakým způsobem funguje. Lidé posedlé ďáblem si představuji úplně jinak, než že se snaží někomu pomoci. Ať už úspěšně nebo neúspěšně. Takže pokud křesťané chtějí vyprávět svoje teorie, ať si je vyprávějí. Nikdo je nenutí reiki absolvovat. Spíše naopak. S jejich myšlením a předsudky bych jim to nedoporučoval. Stejně jako nevěří v jiného boha, nechodí se modlit do mešity nebo nemeditují na 16.Karmapu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-19 15:12:25
Ikona diskutujiciho
sipka

v tom případě doporučuji další články o reiki, které křesťan nenapsal:
https://aluska.org/?s=reiki

Napsat komentář: Ivana Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek