Rozhodla jsem se, že již nebudu čekat na zázraky

13.10.2024 v Aluška.org 87

Milí čtenáři, za poslední půl rok se v mém životě odehrálo mnoho velmi významných změn, které způsobily, že jsem začala vidět svět a lidi jinou optikou. O mé duchovní transformaci by se toho dalo napsat hodně, protože jde o dlouhodobý proces, který byl sice velmi náročný, zároveň však plný nádherných prozření a zázraků. Za poslední půl rok jsem zažila tolik zjevení a tolik nádherných duchovních momentů, jako nikdy za celý svůj život. Úplně jsem rozkvetla… Ale není v mých silách vše sepsat a ani bych to dělat nechtěla, protože je to můj soukromý život a některé věci jsou nesdělitelné, nebo až moc neuvěřitelné. O některé zlomové momenty se však ráda v budoucnu podělím. Nyní mám na srdci jinou věc a to je téma Čekání na zázraky. Je pro mne důležité se v některých věcech vymezit a jasně stanovit svůj aktuální koncept, proto prosím zejména ty, kteří čtou tento web dlouhodobě, aby tomuto článku věnovali pozornost.

Jak jistě víte, dlouhodobě jsem se v dobré víře zajímala o teorie o matrixu, zlatém věku a medbeds. Upřímně jsem doufala, že jsou tyto věci možné a že se možná dočkáme něčeho nádherného. Překládala jsem tyto materiály s myšlenkou, že pomáhám šířit dobré a užitečné věci, ale v praxi vidím, že to tak asi není. A taky jsem mezitím dozrála a dospěla, to mělo také velký vliv na moje vnímání světa a různých teorií.

To, co je pro psychicky vyrovnaného člověka zajímavá a inspirativní myšlenka, se pro jiného člověka může stát popudem ke stagnaci. Uvědomila jsem si tyto věci na základě několika důležitých faktů.

Zaprvé jsem si všimla, že někteří lidé v naději týkající se zmíněných tří témat odsouvají řešení svých osobních, psychických, existenčních, nebo dokonce zdravotních témat. A to je věc, kterou jsem nikdy podporovat nechtěla.

Když jsem si toto uvědomila, pochopila jsem následně, že jsou překlady o těchto tématech v rozporu s mým konceptem duchovního učitele a léčitele a že pokud takové myšlenky podporuju, ať už vnitřně nebo navenek, tak je to jako snažit se jet s autem, kdy zároveň šlapu na plyn a na brzdu.

Pochopila jsem, že je to v rozporu. Že tato témata vlastně nikomu nepomáhají. A že vlastně ani nepomáhají, aby byl člověk v něčem lepší, duchovnější, moudřejší… že je to vlastně takové plácání do vody, které víceméně nikam nevede. Hezké povídání, líbivé, potěší, ale co z toho? Moje praktické Já se má tendenci ptát, vždy když přijde nová věc do mého života, zhruba tímto stylem: „A na co je toto dobré? Nají se z toho někdo?”

Při pokládání si této otázky ohledně daných líbivých témat mi došlo, že vlastně ne. Nezískám tím nic ani já, ani nikdo jiný a v podstatě s tím nikdo ani nic moc neudělá. Možná to má dobrý vliv na někoho, kdo potřebuje dodat naději, povzbudit, nebo to může některé lidi motivovat k tomu, aby více rozvíjeli své duchovní a morální kvality, to ano… asi to není tak černobílé. Ale v současné době to cítím tak, že je to spíš víc neužitečné než užitečné a že to asi spíš problémy víc podporuje, než řeší.

Hodně mě dostal taky podvod od nějakých Nigérců, kteří vybírali v zahraničí peníze od nemocných lidí pod příslibem, že je dostanou na zmíněné léčebné lůžko. Tehdy mi došlo, že překládáním takových článků nevědomky dělám podhoubí podobným podvodníkům a mohla by být otázka času, kdy by někdo mohl naletět i v České republice. Zatím tady taková kriminální činnost sice neprobíhá, ale co když je to otázka času? Co když se to v budoucnu stane i tady?

Takovou věc si nevezmu na svědomí, to raději oželím celé téma, než žít s vědomím toho, že by někdo někde mohl přijít o peníze.

Co je vlastně můj web? Je to prostor pro rozjímání, duchovní rozvoj, pro psychologické hloubání, má to být pomocník a průvodce na naší cestě duchovního rozvoje, na naší cestě ke spojení se s hlasem své duše, na naší cestě k nebeskému otci. Cokoli, co jde proti tomuto konceptu, je mimo a vlastně to nepotřebuju. Dívám se nyní na svou práci a na to co dělám i z pohledu léčitele a pokládám si otázky jako: „Je toto zdravé? „Je toto v souladu s mým čistým záměrem?”

Pokud je toto můj jasně daný koncept, potřebuju vůbec články o medbeds? Hm… asi nepotřebuju. Ne, pokud už se našli lidé, kteří se na tom pokoušejí dělat podvody.

Článek o podvodnících z Nigérie na webu nechávám, aby byl k dispozici jako varování, také jsem nechala varování před informátorkou Skye Prince, ze které se také vyklubala podvodnice, která na tématu rýžuje. Ale všechno ostatní jsem odstranila. Chci tím preventivně ochránit naše publikum před podobnými vředy.

Když jsem začínala překládat o medbeds, tak jsem se na ně těšila a vůbec mě nenapadlo, že by to mohl někdo zneužít. Ale bohužel se to děje a navíc v zahraničí začaly vycházet první články na toto téma už v roce 2019… pět let uteklo a NIC. Takže předpokládám, že uteče klidně dalších pět let a zase nic. Tak mezitím se budu raději zabývat svým rozvojem, vzděláním, rodinou, než čekat na něco, co možná přijde a možná taky nikdy nepřijde… ??

Stejně to mám se zlatým věkem. Ano chápu, že je to téma, které prorokovalo mnoho tisíc lidí pod hypnozou, ano chápu že je to věc, která byla předpovězena mnoha věštci, beru to a naprosto to respektuji jako jejich individuální zážitek a zkušenost. Ale zase… kolik let už se o tom píše a NIC. Má to tedy nějaký smysl překládat? Nebo na to čekat? … asi už nemá. Když to přijde, tak dobrý. Když to ale nepřijde, tak se z toho nepokadím.

Téma zlatý věk nepovažuji za škodlivé nebo problematické, ale dávám ho pryč z webu, protože už není v souladu s mou optikou léčitele a mám obavu, že by u některých lidí mohl podporovat pozici stagnujícího čekatele na zázrak, což by bylo v naprostém rozporu s mým duchovním posláním. Kvůli tomu jsem sem opravdu nepřišla, takže to opouštím. Nikomu nechci brát jeho víru, jenom se zbavuji konceptů a teorií, které už dnes nepovažuji za prospěšné. Tolik let jsem se tím tématem zabývala, vyhledávala jsem materiály, zajímavé autory, svědectví… ale posunulo mě to někam jako osobnost? Naučilo mě to něco? Bohužel ne, myslím si, že jsem tím spíš ztratila čas. Dobrá knížka o permakulturním pěstitelství mi upřímně dala víc a to ani nebyla o duchovnu. Takže radši knihu.

Do koše zahučelo i téma indigová dívenka. Když jsem od ní před lety přijala zprávu o tom, že měla krásnou vizi zlatého věku, pracovala jsem na zveřejnění její zprávy bezplatně v upřímné víře, že dělám dobrou věc a že je to sdělení důležité. Bylo to pro mě hrozně zatěžující a vyčerpávající, ale byla jsem nadchnutá, brala jsem to jako čest a snažila jsem se udělat maximum.

Měla jsem k ní maximální důvěru, takže jsem to pro ni udělala… kolik let ale uteklo a NIC.

Takže děkuju za cennou lekci, příště se všem podobným věštcům na jejich vize zvysoka vyprdnu a budu se raději zabývat realitou a věcma které mají smysl a ze kterých se třeba i někdo nají, než trávit týdny projektem, který nakonec v podstatě nikam nevedl.

Pokud se mě dnes někdo narovinu zeptá, odpovím, že zlatý věk jako téma nechávám bokem, nečekám na něj a indigové dívence už nevěřím, protože mě strašně zklamala. Slíbila mi i jiné věci, ale nic se nestalo, nic se nesplnilo, takže od ní dávám ruce pryč. Není to žádná osvícená bytost, která vidí budoucnost. Pokaždé střelila vedle, proto už jí nevěřím ani slovo. Toto můžu prohlásit až po letech zkušeností a čekání na její plané sliby, dřív jsem to neměla šanci rozluštit. Ale teď to vím, takže vám to říkám. Promiňte mi případné zklamání. Zklamaná jsem z toho byla také a ne málo. Beru si z toho cenné ponaučení, věřit jen sama sobě a už si nenechat od nikoho nic nakukat, i kdyby se obklopoval bůhvíjak silnou aureolou speciálnosti a insiderství.

Tímto se tedy oficiálně stavím na stranu všech těch, kteří v reakci na podobné teorie pokládají otázku, Proč se pořád nic neděje… ano. Vidím to také, skutečně se pořád nic neděje, odmítám nadále žít v nějaké iluzi a v čekání na vnější zázrak. Pojďme tvořit krásný svět teď a tady, přece k tomu nepotřebujeme žádné mystifikující zázračné přísliby. Svět je dost krásný a dost zázračný i bez toho. Jak hmotný, tak i duchovní.

Také jsem na začátku článku zmínila téma matrix. Nemám to jak logicky vysvětlit, takže to řeknu narovinu a bez omáčky. Mé duchovní vedení, můj nejvyšší léčitel, mi jednoduše sdělil, že to není pravda. Řekl mi, že svět byl stvořen. A protože mě jeho hlas bezpečně a spolehlivě vedl, protože mě uzdravil a ochránil, protože mi jeho vedení dalo domov, muže, lásku, protože mi dal život, protože je to nejvyšší dobro a nejčistší síla se kterou se vůbec dá na tomto světě spojit, jednám podle jeho poselství. Není-li to tedy pravda, pak to nebudu na webu mít a nebudu se tímto konceptem dál zabývat.

Nechci si hrát na hlasatele ultimátní pravdy, protože každý z nás má svou vlastní optiku a má právo si sám vybrat, za čím chce jít a čemu chce věřit. Mám prostě svůj osobní názor, který se na základě životních zkušeností rozvinul takto. Proto už tato témata nebudu dál zveřejňovat a nebudu o nich psát. Vyhodila jsem si to z hlavy, protože jsem dospěla k závěru, že to ve svém životě už nepotřebuju. A protože nechci mít na webu něco, s čím už nesouzním, tato témata jsem z webu zpětně odstranila.

Je možné, že se ještě s některými tématy rozloučím, pokud vnitřně dojdu k názoru, že nejsou užitečná, ale v tuto chvíli to ještě nevím. Zatím jsem si jistá těmito výše zmíněnými, určitě své stanovisko ohledně nich už nezměním, takže jsem za tím udělala čáru a dál jdu bez nich.

Svůj web dál povedu v souladu se svým duchovním posláním, v souladu se svým nejčistším záměrem a v souladu se svým duchovním vedením, tak jak jsem se o to vždy snažila a proto mi není jedno co mám v archivu a proto je pro mne důležité jasně stanovit svůj aktuální postoj k některým konceptům. Pokud vám tato témata něco dávají a jste s nimi v souladu, v pořádku, nic vám nechci brát, pouze vám sděluji důležitou změnu ohledně své vlastní duchovní cesty, do které už tyto myšlenky nezapadají, takže pokud se tím chcete nadále zabývat, tak jinde. U mně na webu už o tom články nebudou. Já chci dělat duchovní službu, chci ji dělat kvalitně, čistě, bezpečně a toto jsou věci, které momentálně vidím jako brzdy, proto jsem se jich zbavila.

© aluska.org 2024

 

Komentáře

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2024-10-13 08:22:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem za zdieľanie …..

Tak to je. Vyvíjame sa a tým pádom sa mení aj naše vnímanie toho, čo je pre náš vývoj dôležité a čo nie ….

Ikona diskutujiciho Xind 2024-10-13 23:09:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Naopak deje , v r 2025 nastane podle me tech. Singularita , postavi se 1000x vykonejsi superpocitace na ai nez dnes uvidite ja se v tom vyznam uz od 5ti let jsem u pc a ted je me 42 ridim servery a vyrobu zakladnich potravin cr ..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-14 07:29:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak se těším na pokrok, ale za medbeds bych byla fakt radši. 😀

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2024-10-14 08:08:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Áno, „Singularita“ je očakávaná …..

„Jasnovidci“ tomu hovoria buď zlatý vek alebo apokalypsa, ale očakávajú ju aj špičkoví astrofyzici ….

Len nikto presne nevie, čo to bude znamenať …..

Môže to byť ten očakávaný posun do inej dimenzie, alebo totálna deštrukcia tej našej súčasnej. A teda aj kompletná nefunkčnosť všetkej elektroniky ….

Alebo aj niečo úplne iné …..

Úsmev ….

Ikona diskutujiciho ***** 2024-10-14 17:08:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Singularita je pojem a záleží k čemu je myšlena, k čemu se má vztahovat. Třeba na singularitu člověka se strojem je v roce 2025 podle mne ještě brzy ačkoliv těžko říci jakými technologiemi disponují nyní již Progos.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-14 18:54:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemyslím si, že je vývoj člověka srovnatelný s jeho spojením a nebo dokonce nahrazením umělou inteligencí. Nejzásadnějším problémem asi bude ta pravdivost, která se nebude dát nijak ověřit, protože na to nebudou potřebné adekvátní zdroje, přičemž stávající kontrolou je lidské svědomí a jeho snaha zabránit zániku lidské civilizace na Zemi. Vývoj AI tedy není vývojem lidí a naprosto s ním nesouvisí, pouze umožňuje lidstvu větší možnosti. AI neodvratně směřuje k zániku biologického života na Zemi a možná, že i celé planety jako hmoty a je jí to z její podstaty jedno. Myslím, že vznikne chaos.

Ikona diskutujiciho asdf 2024-10-26 07:41:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Singularita je stupidní transhumanistický blábol/wishfull thinking založený na primitivní extrapolaci technologického vývoje. Je to ještě hloupější než Moorův „zákon“ podle kterého by se třeba frekvence procesorů měla být tak 300GHz a ne už dvacet let stagnovat kolem 4-5GHz (a ne, vícejádrovost to opravdu nezachrání, paralelizovat se dá jen malá podmnožina úloh, a to spíše ta méně zajímavá…). Každý vývoj má zpočátku exponenciální fázi ale ta po dosahnutí limitů daných např. fyzikálními zákony skončí a přejde limitně ve stagnaci. Současná umělá inteligence je jen tupý resyntetizátor líbiblbých textů jejichž zdroje vykradl google a spol. z celého internetu (to kdybyste chtěli udělat vy, tak jste za hnusné piráty, stahovače a jde po vás policie), kterým vůbec nerozumí a s klidem podsouvá ty nejhloupější lži, ale zato s energetickými výdaji v podobě spotřeby menšího státu. Zajímavý že tady gryndýl agenda asi neplatí… Je to totiž primárně nástroj na debilizaci lidstva. Takže ano, možná uměłá inteligence tu lidskou někdy předčí, ale nebude to tím že by se ta umělá tolik zlepšila…. A aby umělá inteligence dosáhla nějaké nekonečné sebeurychlující se smyčky nekonečně rostoucí inteligence je jen naivní fantazie, je těžko říct kde jsou její reálné limity, ale jisté je, že jsou konečné, už jen proto že zdrojů je konečně mnoho. Navíc je vysoce pravděpodobné že tyto limity už dávno „někde jinde“, na jiné, lepší než uhlíkové či křemíkové atd.. „podstatě“ dosaženy byly, a že to „něco“ si nenechá tady vyrůstat „konkurenci“, zvláště pokud tato bude „zlá“. Což asi bude, vzhledem k tomu kdo a za jakým účelem ji vytváří…
Ono to vše k nějakému „rozuzlení“ skutečně směřuje, ale určitě bych se toho nebál, už jen proto že do značné míry si tu realitu vybíráme svým soustředěním sami… stačí aktivně jít „proti proudu“ co tlačí mainstream, popř. kooptovaný altstream (ano tojsou zřemě ty qanon, medbeds apod..) a když „řekneme“ ne, tak se do té hnusné budoucnosti co nám tu zlo chce připravit prostě nedostaneme, naopak…

Ikona diskutujiciho Pera 2024-10-31 23:20:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc si tohohle vážím. Je úžasně, jakou máš schopnost sebereflexe. Věřím, že ti tahle cesta prospěje

Ikona diskutujiciho tauri 2024-10-13 08:55:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teda Aluško, klobouk dolů. Jsem rád, že to vidíme stejně, bohužel je smutný, že spousta lldí pořád věří na Qannon a jiné nesmysly a po takové době jim stále nic nedošlo.
Je smutné, že na tohle jsem upozorňoval i na tadescu a za takové názory mě vyhodili. Takže za mě se ten web stal pouze dezinformačním portálem, který hlásá jen svoji pravdu a kdo ji nemá stejnou, musíme se s ním rozloučit. Hlavně, že to samé psali o MSM a sami se tím stali. Nejlepší je na vše přikyvovat a za vše děkovat, protože slunce v duši. A člověk se pak ptá, skutečně chci být jen další ovcí, co sklopí hřbet jen proto, aby někde mohl něco číst a vyjádřit svůj souhlas/nesouhlas na mém oblíbeném webu? Člověk na něm pomalu vyrůstal, tak proč bych ho najednou měl zatratit…To stejné jsem myslel i indigo a křišťálových dětech. Plno dezinfo bylo, kolik nádherných duší se sem teď rodí. Jak jsou super a je jim potřeba naslouchat. Sami dobře víme, jak generace Z vypadá a jak se chová. Je to jen banda zoufalců, co nemá ponětí, jak funguje život, nad vším ohrnuje nos a nejradši by chtěli 60 000 měsíčně a do práce chodit až se vyspí. Mládež jen pije energy drinky a pak je vyhazují po lesích a dělají jen machry. O duchovnu neví absoutně nic. Odmítám tvrdit, že tu nemá smysl, protože takový lidi jsou možná třeba, aby tento systém změnila a podělal se systém sám. Protože my jsme zase blbci, co dělají za málo a sklopí hřbet, aby měl člověk na bydlení a jídlo. A i když člověk protestuje, tak je jeden z mála, protože většina to vzdala už od útlého věku a jen poslušně dělá, co se jim řekne, aby nebyli potrestáni.
Každopádně vidím to tak, že žádný zlatý věk se rozhodně nebude zatím konat, protože sami vidíme, kam se lidé ubírají a ona povrchnost se jen prohlubuje a já prostě odmítám tolerovat to, jak lidé degenerují a ještě, abych se na ně s úsměvem díval. Vše tohle bylo předhozeno k tomu, aby člověk dočasně přihlížel a toleroval nějaké věci, protože to někdo řekl a my jsme čekali na výsledek. A nakonec jsme zase u sebe, věř pouze sobě a přesto důvěřuj druhým. Bohužel, skutečných lidí je tu pramálo a hodně lidí z ezoteriky má tak hnusnou enrgii, protože si myslí, že jsou lepší, než druzí, že raději je člověk sám a v ústraní. Takže nevidím žádné probuzení, jen někteří toho mají dost, jsou vyčerpaní a občas si už řeknou, že takhle teda ne. Ale skutečné probuzení je změna charakteru, který většina lidí změnit odmítá. Jen si na to hrajou a čekají, až nějaký guru za ně vyřeší bloky a pozvedne vibrace. Tím, že posloouchám druhé, kteří vědí víc ze mě nedělá lepšího člověka, ale spousta lidí jede tyto noty. Takže co nám dala tato doba, spoléhat se pouze na sebe, nic není tak růžové, ani černé. Udržovat svoji duchovní jiskru a čistotu. Dokázat se vyprdnout na lidi a weby, které už za to nestojí. Je to hodně těžká doba, která přeje spíš blbcům, co se jen množí a poslouchají systém. Matrix je za to samozřejmě odměňuje a trestá ty, které jdou proti němu. Prostě člověk pochopí, že tento vesmír nejde vždy tak dobře, jak cítíme uvnitř a něco je špatně. Málo kdo vydrží a stojí si za svým. Proto je tu tolik zla. Hlavně vydržme, nějak bude i když bude v lednu/únoru ještě hůř. Věřme jen sami sobě ať to stojí co to stojí, protože jinak to může stát ještě víc. Je hezký, že jsi to dokázala prokouknout, protože takových lidí, co to dneska prokouklo je málo. Jen ujíždí na další ezo vlně a slepě papouškují názory druhých. Přesto je třeba být kritická a stát si za tím, protože sluníčkaření a zloba je vždy cesta do pekel. Ne každý si je schopný zachovat oba pohledy a vidět jejich následky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 15:32:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Na Q anon jsem taky nikdy nevěřila. Ani na bílé klobouky, ani na nácky v podzemí a podobné p… ale zase jiné věci se mnou rezonovaly. Medbeds jsem si přála moc, ale dokud se to neposune od nezávislých blogísů do mainstreamu, tak zřejmě nemá smysl na to čekat.

Ikona diskutujiciho Petr 2024-10-13 09:06:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No to máš tak jako Einstein přišel na štěpení atomu, vše se dá využít v dobro nebo ke zlu..ty neneseš zodpovědnost za nikoho..vše má dva poly i teplo, i elektřina, sex, atd..vše může sloužit k dobru nebo ničit, každý si nese zodpovědnost sám..

Ikona diskutujiciho Meyla 2024-10-13 09:13:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Logické vyústění. Vše má svůj přirozený vývoj, který nikdo a nic nezastaví. Každá řeka se vrátí do svého správného řečiště. Sama a nikoho se neptá. Tak to mají ještě i někteří lidští jedinci. Zmíněná témata skutečně už léta zaváněla jednoduše podfukem a demagogií. Tedy manipulací. Lépe zabývat se více reálnými elementy. Třeba technologiemi, kterými homo sapiens ničí vesmír, ale tváří se jako jeho generální ředitel. Ostatně, na to taky dojede. Pokračuj, drž se a ať se daři.

Ikona diskutujiciho Iveta 2024-10-13 09:45:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ALUŠKO, DĚKUJI 😍❤
KRÁSNÝ ČLÁNEK A CELÉ TVÉ VYJÁDŘENÍ 👍
Pro mne osobně : OSVĚŽUJÍCÍ, NAKOPÁVAJÍCÍ a dokonale UZEMŇUJÍCÍ 💯💥

Zároveň, jakožto spokojená klientka, moc děkuji za Tvoji práci 🙌 =
duchovniterapie.cz

… zeptám se tedy tady, z Tvého eshopu „zmizely“ Tvé 3 autorské knihy.
Znamená to, že již s nimi také nesouzníš anebo jsou vyprodané? 🤔

KRÁSNÉ PODZIMNÍ DNY Tobě a celé Tvé rodině PŘEJI 💞 a webu Aluska.org ať se i nadále daří! 🥳
Iveta

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 15:29:09
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj, děkuji za super koment. ohledně shopu, mám problém se získáním části svého skladu po nouzovém přesunu, řeším navrácení mého majetku a zatím neúspěšně čekám kdy mi ho konečně vydají… a bohužel v té části skladu zůstala i má autorská tvorba.

Ikona diskutujiciho Iveta 2024-10-13 17:17:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Rádo se děje 🤗

Tímto článkem jsi jasně ukázala svoji sílu a ODVAHU 💪

Ano, také si přeji tzv. „Zlatý věk“, kdo ne?! 😉
Ale učím se na tomto tématu už nelpět. A věřím, že to může být jako s manifestací přání 💫 : jakmile to pustíš a přestaneš na to pořád myslet…tak se to stane! {Pokud to tak má být a pokud je to ve Vyšším plánu 🦋}.
A ti, kteří Tě čtou již dlooouhé roky, tak musí přeci zákonitě sami vědět, že jsi nikdy nepodporovala „usínání na vavřínech“ a čekání na…?!🤔?! Naopak. Progresivní osobní rozvoj 👍

Já se zase tento rok učím a zpracovávám téma – nesoudit. Pořád jsem nějak negativně / destruktivně hodnotila očkované lidi {téma Covid}, měla jsem na ně vztek a odsuzovala je.
Dospěla jsem tedy také k tomuto : ŽÍT A NECHAT ŽÍT ❤

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 17:26:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem s nimi uzavřela mír, respektive jsem to přestala řešit. Pochopila jsem, že si jenom dělám stres a nic konstruktivního z toho není. Hodně mi pomohlo vyčistit si hlavu, když jsem přestala sledovat zprávy, zejména ty apokalyptické. Je to stejné jako přestat sledovat televizi. Neuvěřitelně se ti odlehčí.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-13 09:58:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je v tobě něco pevného a jen tak můžeš pohnout vesmírem.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-10-13 10:05:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano svět byl stvořen (musel nějak) ať bereme ten hmotný zde a nebo souhrn všech možných dimenzí v jednom nazývaný unitár a nebo unitární prostor. Ale tématu kde to vlastně jsme se nedá nikdy zcela asi úplně vyhnout. Na filmu (programovacím videu) Matrix je asi tolik pravdy jako u seriálu Hvězdná brána. Je tam a je také i poněkud zkreslena. Elysium na obježné dráze je třeba zbytečné, když je zde Měsíc a dále za ním Mars. Tento film měl prostě poukázat především na počátek postupného odsunu elit pryč do vesmíru ze Země. No. Jinak k atuálnímu článku celkově tedy koukám jak si přeci jen poněkud již v mnohém postupem času zmoudřela, Alue.

Ikona diskutujiciho Myšodlak 2024-10-14 06:20:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Za mně je Matrix podobenství, které nám má ukázat určité vzorce chování a ovládání. Čekání na „zázraky“ mi naštěstí nikdy moc nešlo a co se týče výše zmíněného Tadesca, už je pro mne delší dobu webem, který zřejmě směrují elity, aby nám dodaly falešnou naději a my místo rázného kopnutí jich kamsi s rukama v klíně čekali na lepší příští. Tož tak.

Ikona diskutujiciho jiří 2024-10-13 10:38:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký den,velice hezký článek,docela mě oslovil,škoda že takových lidiček není víc,přeji vše nejlepší a těším se na další pokračování vašich stránek….

Ikona diskutujiciho astrei swingař 2024-10-13 10:54:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za sebe můžu říct, že jsem kvůli čekání na medbedy a Zlatý věk strašně stagnoval. Je pro mě velké zklamání že indigová dívenka není věrohodná a Zlatý věk zřejmě nebude, ale zároveň taková studená sprcha a příležitost začít dělat se svým životem něco, co má smysl.

Děkujeme moc za upřímný článek 🙂

Ikona diskutujiciho Samuel 2024-10-13 11:29:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď se nacházíme v době duchovního probuzení a provedení úklidu našich karmických dluhů. Všechno, co se děje kolem nás je tlak na to, aby jsme ten čas využili co nejefektivněji. Proto jsou nám předkládány různé termíny nějakých nových technologií, termíny jakýchsi institucí, které nás osvobodí z toho otroctví a zachrání naší planetu. To všechno se zřejmě brzy uskuteční, ale je to druhořadé a je úplně jedno kdy se to uskuteční. Jak píše Alue a já s tím naprosto souhlasím, nehroutit se nad tím, že ty věci nepřicházejí. Protože to nejdůležitější je, aby jsme na sobě makali individuálně a léčili se ze všech předchozích traumat, které jsme prožili. Nejenom v tomhle životě, ale i v těch minulých. Teď k tomu máme nejlepší příležitost jako nikdy předtím. Takže klidně hoďte za hlavu všechny ty technologický zázraky, protože ty budou, ale naciťte se hluboko do svojí duše a tam proveďte pořádný úklid a všechno ostatní pak bude přicházet automaticky. Máme v sobě obrovskou božskou sílu, kterou ale musíme probudit my, nikdo jiný to za nás neudělá. A stěžováním si, že všechno trvá moc dlouho, když ani nepřiložíme ruku k dílu v nás akorát tu sílu dusí a ničeho takhle nedosáhneme. Ani pak nebudeme mít radost, až ty slibované věci spatří světlo světa. Teď je ten nejlepší čas zapálit v sobě ten oheň, který tam dlouho jenom doutnal a zažít ty zázraky, jak popisuje Alue. A čas k nápravě se opravdu krátí. Dál zůstávám tvým věrným čtenářem a podporovatelem, děkuji.

Ikona diskutujiciho Andrej 2024-10-13 11:53:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja už som dávno prestal čítať takéto články. Nemá to význam, pretože tie dátumy sa nikdy nesplnili a preto som sa rozhodol, že to nebudem vôbec pozerať ( a spravil som najlepšie lebo takto keď som stále čítal s veľkým nadšením a neudialo sa to podľa dátumov tak ako malo, som bol potom sklamaný z toho ). Miesto toho sa snažím pracovať na sebe, hlavne myslieť konštruktívne, (v tejto dobe temno útočí viac ako kedykoľvek predtým a musíme sa snažiť byť odolný voči tomu a nie čítať články a čakať na zázrak.)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 15:34:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Zklamaná jsem vždycky byla taky. Proto už to překládat nebudu. Je to ztráta času, radši si vyberu jiné téma.

Ikona diskutujiciho Danny 2024-10-13 22:37:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Mluvíte mi z duše. Taky jsem takové články začala postupně ignorovat ze stejného důvodu. Akorát jsem byla vždycky naštvaná, že zas další termín nevyšel.

Ikona diskutujiciho nela 2024-10-13 13:13:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

milá aluško,

jsem fanynka tvé práce po mnoho let, jsem od tebe o rok mladší, vyrůstala jsem zároveň s tebou a s tvými stránkami, mnohokrát si mi pomohla, poradila. Svým způsobem i obdivuju, jak ses celé ty roky prala se zlem, chápu, že si to mnohokrát měla těžké.

Ale, vzpomněla jsem si na jeden článek, jak jste se kdysi s kýmsi pokoušeli vymýtit vliv „strážných andělů“ z jednoho týpka, který začal natahovat ruce o pomoc, až už bylo pozdě. Stejný případ jsi nyní ty a tvůj „nejvyšší léčitel, který tě vede.“ Zlo je skvělý manipulátor, dá ti, co potřebuješ, aby tě chytil.

Chtít normální život, rodinu, to si přejeme každý z nás, ale nikdo neřekl, že to bude snadné. Obzvlášť pro lidi, kteří mají tak důležité poslání, jako ty. Energie tvých stránek se změnila. Myslím to s tebou dobře, vedeš si skvěle, jen prosím, zkus přestat naslouchat svému „novému vedení“.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 15:40:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, o takovém případu nevím, to si pravděpodobně pleteš s někým jiným. Nezabývala jsem se takovým případem a ani mi to nedává smysl. Co se týče mé osobní cesty, je osobní, tudíž se na radu nikoho neptám. Řídím se svou vlastní zkušeností a do cizích se necpu, tak jako by to měl udělat každý.

Ikona diskutujiciho ketty 2024-10-13 19:22:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, já myslím, že nela myslí příběh pána – kamaráda z přednášek TM, který jsi popsala ve své třetí knize ke konci, to si přeci pamatuješ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 19:53:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Z toho jsem nic nevyháněla a ani jsem to v té době neuměla. To byla věc kterou komplet absolvoval sám a žádnou pomocnou ruku nepřijal.

Ikona diskutujiciho Marie 2024-10-13 13:17:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, krásné vyznání a ještě krásnější dozrání, děkuji a gratuluji. Sleduji vás již hodně let, mám vaše 3 knížky a mám vás ráda. Už jsem sem ani nechodila každý den, život hrozně utíká a je ho potřeba žít v realitě. Tak ho žijme a vše zase nakonec dobře dopadne. A pokud ještě není dobře, tak ještě není konec.

Ikona diskutujiciho Veronika 2024-10-13 14:37:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký den, Aluško, chci moc a moc poděkovat za tento článek! Léta navštěvuji tento web a zrovna včera v noci jsem si pročítala tvůj archiv – především kuriozitky, které mě zpětně vždy velmi pobaví a povzbudí i v neradostných dobách:-)
Za tvým webem je ohromná a kvalitní práce a zpětně vždy obdivuju tu preciznost, s jakou jsou články zpracované. Nicméně i já mám v okolí dost lidí – a to podotýkám že ve věkové kategorii cca 30-60 let, kteří jsou velmi zaujatí pro velké globální změny – tedy čekání na jakési hromadné osvícení lidí, nebo zkoumají jak se dostat z vězení Matrixu a podobně, a sledují taktéž nejrůznější předpovědi, které mají načrtnout, jak to tady se světem bude dál, ať jsou to změny idealistické, nebo apokalyptické a musím podotknout, že mnozí tito lidé se opravdu jaksi stáhli z normálního života, protože se tohoto světa začali bát a přestali v něm konat kvůli pocitu marnosti nad vším, nebo se z nich staly sluníčkáři v domění, že tu nastane nějaká náhlá společenská obroda ducha. Naposledy jsem mohla vidět příběh jednoho lékaře, který byl skeptikem a ve svých 50ti letech se začal zaobírat tématy otravy jídla chemikáliemi a chemtrails a přestal pracovat i vycházet z bytu, až musel být hospitalizován v léčebně. Naprosto souhlasím s názorem, že není dobré čekat na spasení, když se věci nikam nehýbou a je třeba žít život naplno a dělat něco kloudného, když to je jen trochu možné. Spousta lidí je zoufalých a bojí se budoucnosti, ale zlatá střední cesta ještě nikdy nikomu neublížila a zdravý rozum je k nezaplacení. Ještě jednou ti mohokrát děkuji za veškerou snahu a práci pro ostatní a také odvahu předkládat lidem i kontroverzí témata k zamyšlení. Přeju ti vše nejkrásnější a prosperitu ve všech směrech!
Veronika

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 15:42:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, vidím to stejně. Duchovno je dobrý, ale konspirace… ty tě snadno zavedou do patologie, ani nemrkneš.

Ikona diskutujiciho tauri 2024-10-13 18:19:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak ony konspirace špatné leckdy nejsou, protože to člověka spíš probudí do reality. Nejhorší dnes spíš je ezo scéna, která člověka svede z cesty. A že na ní lidé ulítávají, viz naše doktorka Pekarová z allatry, která lhala, že ona to nebyla, když se málem ve videu udělala, když mluvila o tom, jak nás čeká skvělá doba, která je už za rohem. Lidé nejsou stále tak probuzení, spíš je vždy snaží uspat na druhý bok a zase jsou lidé v králičí noře. Co se týče MedBeds, taky mě to mrzí, člověk věřil, že konečně je nějaké světlo na konci tunelu ale je to spíš přijíždějící vlak. Člověk přesto chce mít naději, ale nesmí to přehánět, protože zase začne ulítávat jinam a když řeknu co nás čeká, tak plno lidí to odmítá a že člověk straší a musí myslet „pozitivně“. Teď se to bohužel ještě víc rozjede, tak pokud můžete, chystejte se na horší časy. Mějte fakt lidičky vše, co potřebujete k žití, i kdyby nešel proud. A mit to na sebe a počítat spíš s tím, že nemusí být pravidelné dodávky jídla, ani drogerie, či oblečení. Jestli to někde rupne, tak bude důležité mit vše potřebné, aby bylo kdyžtak i za co směňovat. Myslim, že leden-únor by mohly být ty horší měsíce. Ale dejte na svoji intuici..

Ikona diskutujiciho Kačka 2024-10-13 18:22:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sleduji tě už velice dlouho a každé ráno jsem začínala tím že jsem otvírala tvůj web a těšila se na nový článek.
Poslední roky tě otevřu jednou,dvakrát za týden a mám neskutečnou radost že se zase mohu začít těšit.Velice se mi líbily články o andělech a tvých osobních zkušenostech, o jemnohmotnych bytostech a vyprávěním tvých zážitků.Chápu,že jsi stejně jako já vyrostla za tu dobu a že už asi nechces tak moc ,,s kůží na trh“,ale držím palce nám všem,co jsme tyhle články hltaly i opakovaně ,aby se zase vrátily.Mej se moc hezky K.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 19:58:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty věci jsou se mnou pořád, ale už je tolik nedávám na toxický internet. Nejsem totiž zvědavá na nevyžádané rady, poučování a plivání na mou individuální duchovní cestu. Nikdo na světě, kromě mě, k tomu totiž není způsobilý, aby mi říkal jak mám žít, co si mám myslet a co mám dělat. A to je pravda, která platí pro nás všechny stejně. Kdyby byla veřejnost respektující a nechala brouka žít, klidně jsem ty věci mohla psát dál, materiálu bylo vždycky dost a pořád toho je dost. I mě to nejvíc bavilo psát. Ale když to nejde, tak to nejde.

Ikona diskutujiciho ***** 2024-10-13 18:50:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Cesta k nebeskému otci? Jsem si jist, že tím nemyslíš určitě nějakého despotu, ale jinak se tady v tom poměrně u tebe škrábu za ušima. Nebeský otec, to je u tebe zcela nový pojem, který nevím, že bys snad někdy před tím vůbec použivala a tak koukám, kde se to teď najednou v tobě bere.

Ikona diskutujiciho jana 2024-10-14 12:15:32
Ikona diskutujiciho
sipka

No přece otec na nebesích. To neznáš?

Ikona diskutujiciho lenka f 2024-10-13 19:08:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já musím říct, že se necítím být nějak v deziluzi či zklamaná. Mám svojí víru a naději, že to dobře dopadne. Vidím, jak to okolo mě vypadá – to je jasné. V mém okolí nejsou lidé, co by nějak hodně řešili duchovno a v souvislosti se shora uvedenými věcmi na něco toužebně čekali. Řeší se praktické věci v životě. Já věřím sobě a svým názorům (jasně, že se můžu splést, ale to je normální a hlavně se z toho nepo….). Ke všem zprávám různých insiderů já přistupuju neutrálně a z pozice pozorovatele se dívám, co čas ukáže. Nemám v souvislosti s těmito zprávami nějaká zvláštní očekávání, ale samozřejmě si říkám, co by se mi líbilo a co ne. A to se týká i medbeds, zlatého věku, bílých a červených klobouků apod. Co my víme. Mě jsi určitě z žádné cesty nesvedla, že jsi psala o těchto věcech. Rozumím, proč o tom již psát nechceš. Mám víru v dobrý konec, i když uznávám, že se může stát cokoliv.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-13 20:00:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to prostě tenký led. Snažím se jít cestou zlepšování kvality, dělat věci od srdce a nehonit senzace, protože to není potřeba.

Ikona diskutujiciho dodo 2024-10-13 20:07:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem za prínosný článok. K rovnakému záveru som dospel už pred niekoľkými rokmi. Len by som pridal niekoľko postrehov. Zlatý vek nastane, ale týkať sa bude generácií potomkov našich potomkov a to iba v prípade, keď pochopíme ako sa do toho nového veku dostať. Indigoví a všelijakí proroci, jasnovidci, kontaktéri, ľudia ktorí sa pripájajú ani nevedia kam, aj veľká časť UFO komunity čerpajú informácie zo sveta, ktorý je plný lží a prekrútenej pravdy, preto to tak vyzerá. Matrix pochopíme až vtedy ak prídeme na to, čo je to Boh a ako ON tvorí. Vo svete vedy sa tomu hovorí teória všetkého a tú ešte nemáme, snáď len nejaké kúsky.

Ikona diskutujiciho Renda 2024-10-14 03:46:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pěkný den
Sleduji nejen tvůj web, ale i ostatní, musím říct krásně si to napsala budu tě citovat pojďme tvořit krásný svět teď a tady, přece k tomu nepotřebujeme žádné mystifikující zázračné přísliby. Svět je dost krásný a dost zázračný i bez toho. Jak hmotný, tak i duchovní.
Čekal jsem též na nějaký zázrak, nebo teď to přijde a pořád nic. A najednou jako by cvakne vypínač jsem na tom přišel ne dnes už delší dobu to tak cítím. Je to v nás, my tvoříme tento svět naše myšlenky, chování nejen k lidem, ale i k přírodě. Nikoho neškatulkovat jako např. to je uklízečka, instalatér, každý jsme jedinečný. My si vytvoříme tzv. zlatý věk a jaký bude je jen na nás. Jestli se někdo rozhodne léčit alternativně nebo dle mudrců je jen jeho záležitosti. Přísloví praví věř a víra tvá tě uzdraví.
Duchovně se stále rozvíjím a učím se stále nové věci.
Přeji tobě a všem světlé dny.

Ikona diskutujiciho Markéta 2024-10-14 08:35:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď a tady. Stoicismus mi v tomhle hodně pomohl. Krása je v okamžiku,ne v čekání. Vděčnost minutu po minutě.
Upřímně a hezký napsáno.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-14 10:01:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Stoicismus mi upřímně připadá jako nejlepší životní filozofie na kterou jsem kdy narazila. I tao bledne závistí a to je mi taky blízké. Na youtube jsou k tomu naprosto skvělé přednášky (v angličtině), které tě umí velmi kvalitně uzemnit a hodit do svého centra.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-14 12:20:29
Ikona diskutujiciho
sipka

To by ale vylučovalo svobodnou vůli, Alue, nelze se spoléhat jen na příčinu a následek. Každá bytost a asi i jakýkoliv tvor, jedná z vlastní vůle alespoň někdy špatně a proto se dějí věci, ke kterým neexistovala žádná příčina. Ostatně, to lze považovat za definici zla, které jistě existuje a všude, ve vetší či menší míře. Jestli tě někdo duchovně vede, někdo tam někde opravdu vysoko nahoře, co má následek tvého konání společného s tebou? Nic. Ale máš odpovědnost – špatné svědomí a nebo čisté. Když se nějací mimozemšťané a nebo šílení lidé, budou snažit poničit planetu, jak se s tím srovná stoicismus, všichni lidé budou žít v apokalypse. Existují přece rozdílné zájmy a i nepřátelství, třeba protože nedýchají kyslík, mají jinou životní filosofii, jinak myslí, nebo dokonce třeba jedí lidi – především civilizace rostlinné, a nebo jako tzv. Reptiliáni jsou prostě dravci.

Možná, že lidé dospěli k potřebné životní zkušenosti a proto je tento filozofický směr už aktuálně civilizačně nepodstatný. Asi by bylo lepší snažit se věci řešit i na úkor přírody a planety, pokud je to nezbytné a obrana vyspělými zbraněmi, například, je vždy třeba. Takže průmysl a devastaci, protože jinak to nejde a snažit se rozumně myslet, protože kdo ví, co přijde. Štěstí přeje připraveným, v tom je ta svoboda.

Ikona diskutujiciho Reny 2024-10-14 12:00:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezkýý.. Aluško 👏, jsem ráda, že jsme víc na „jedné vlně“, stoicismus je už delší dobu moje parketa – jak jednoduché a moudré. Krásné dny Vám přeji a krásné sny – nám všem přeji 😊.

Ikona diskutujiciho Jana 2024-10-14 13:35:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Poznám to, keď človek aj dobrým zámerom vie spôsobiť niekomu problémy. Tak som aj ja, myslím si, ublížila jednému kamarátovi, ktorému som príliš hovorila o duchovne a on potom sa stal tak trochu „bláznom“. Často krát si radšej zahryznem do jazyka a nepoviem, čo by som chcela, skôr sa snažím v zdanlivo neduchovnej oblasti svet zanechávať lepším, ako bol. Tak možno ten Zlatý vek môžeme priniesť skrze vlastné skutky a svoj príklad pre druhých. A hovorím si, že možno, keď viacerí precitnú a začnú meniť sami seba a budú to vidieť ako ja, tak potom spoločne budeme mať mnoho práce s „upratovaním“ všetkého bordelu, ktorý tu ako ľudstvo zanechávame (len či bude dostatok času).

A s tým upratovaním môžem začať už dnes, keď si napr. upracem v živote a vlastnej hlave, zameriam sa, kde sa dá pomôcť. Začnem vo vlastnej záhrade, kde nebudem sypať jed, budem sa o ňu starať s láskou ako o živú bytosť. Potom keď si aj upracem vlastnú finančnú situáciu, budem môcť z toho ukrojiť aj druhým či napr. zvieratkám, ktoré sú v núdzi alebo v zlých rukách.

Utkvela mi jedna myšlienka, ktorú si snažím opakovať, lebo je pravdivá – všetci sme jedna rodina, „súrodenci“ a keď je jeden nešťastný, je dobré mu podať pomocnú ruku (ako je to v našich možnostiach), na to tu máme byť spoločne. Keď sa nad tým človek zamyslí, precíti to. Všetky kmene tak žijú, lebo len vzájomným pomáhaním si môžeme žiť v lepšej stabilite ako spoločenstvo ľudí.

V praxi sa môžem pokúšať žiť čo najviac bez plastových obalov v domácnosti, ktoré reálne žiaľ pravdepodobne nie sú separované. Môžem si napr. kúpiť kvalitné mlieko (A2A2 keď som alergická alebo zo známeho chovu) a z neho si odstrediť smotanu, vyrobiť jogurt, maslo, syr, mozarellu, mascarpone, kyslú smotanu – mliečne výrobky sa dajú ľahko vyrobiť a skladovať v sklenenej nádobe. Tam je aj mnoho odpadu ušetreného (a možno aj peňazí). Ja sa reálne zamýšľam, čo všetko sa dá doma vyrobiť.

Na Zlatý vek sa neoplatí čakať i keď nie je zlé veriť, že príde aj nejaký ten záblesk, určite však naši duchovní sprievodcovia nechcú, aby sme naň len tak čakali. Ale myslím, že to mnohí tak chápu, len keď sa príliš na to upli, tak sú potom prirodzene sklamaní. Aj ja som bola sklamaná z nejakých očakávaní, ktoré sa nesplnili, práve preto už to beriem skôr s otvorenou mysľou. Jediné, čo by ma sklamalo, ak by to s nami ako ľudstvom nakoniec nedopadlo dobre, lebo očakávam samozrejme ako každý z nás dobrý koniec a o ten sa budem aj snažiť 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2024-10-14 18:24:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na zázraky som ani nečakal takže vlastne ani nie som sklamaný. Posledné trochu sklamanie bolo v roku 2012 keď sa nič nestalo, ani bovis energie prúdiace z vesmíru nič nepriniesli, tak čo už. Čo sa týka med beds na to stačí použiť jednoduchú matematiku aby bolo jasné že niečo takéto nemôže byť uvoľnené. Pretože keby boli všetci zrazu zdraví nastal by obrovský populačný boom a len by to urýchlilo deštrukciu všetkého živého na planéte, veď vidíme ako to tu devastujeme už v súčasnosti, tak ako by to dopadlo keby sme boli zdraví a čulí a bolo by nás niekoľkonásobne viac, to by bol koniec. Takže med beds vo výsledku nič neriešia. Jediné čo by nás mohlo spasiť je prechod do 5D, tak snáď raz.

Ikona diskutujiciho ine.s 2024-10-14 20:12:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nie som Vaša neustála sledovateľka Aluška.Ale občas sem nakuknem,a dnes som tomu rada,malo to tak byť proste..Najskôr Vám chcem vzdať úctu,lebo to,čo ste napísali v tomto článku potrebovalo neuveriteľnú silu, poznanie, vyzretie a nadhľad..Urobili ste zrejme obrovský skok na SVOJEJ CESTE.Nejdem rozoberať detailne,ale naciťujem,že Vás posunula bezpodmienečná láska,skutočná,a získali ste skrze ňu silu.Prajem Vám aby tá sila narastala.A-prídem teraz už častejšie.Daniela

Ikona diskutujiciho fred 2024-10-14 20:48:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, moc pěkně a upřímně napsáno, mám z toho velkou radost.

https://www.youtube.com/watch?v=q1XjYeODKjc

Ikona diskutujiciho armag 2024-10-15 04:33:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře jsi udělala.
Je to přesně tak, jak píšeš, objevuje se spousta „proroků“, kteří tvrdí, jak se blíží zlatý věk a přitom v reálu 1000 km od nás během roku pochcípal milion lidí úplně kvůli ničemu a hrstka politiků si maže kapsy.
Mnoho lidí mělo problémy jen proto, že říkali jiné věci než ČT, atd.
Indigových dětí je spousta, jejich problém je, že napojení na duchovní svět časem zmizí a reálný svět je řízen něčím jiným než jsou představy těchto naivních lidiček.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-15 09:42:40
Ikona diskutujiciho
sipka

A nebo jsou stále vedeny a pokud jsou skutečně natolik jiní, možná tedy, že o tolik lepší než my dokážeme a i chceme pochopit. Chci se asi zastat té indigové dívenky, Alue, nic o ní nevím ale možná, že ti pomohla prozřít, stejně jako ti udělal reklamu ten KUKU a ty jsi měla zahlcený-nefunkční web současně jedenácti tisíci autentických zvědavců. Neměli bychom odsuzovat tak striktně všechny, kteří se například obětují pro dobro a pro nás včetně tebe, když vlastně nevíme. Nechci jim křivdit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-15 14:24:30
Ikona diskutujiciho
sipka

nemám ráda lidi, kteří zneužívají mé dobroty, důvěry, nechají mě za ně nasadit krk a nepřevezmou odpovědnost za následky svých činů… takže ne, bylo to špatně. poučila jsem se z toho dost a nezopakuju si to. indigová ať si trhne nohou, založí si svůj web a tam ať si jede svoje na svou vlastní odpovědnost.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-15 14:37:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiň, to jsem nevěděl.

Ikona diskutujiciho ed 2024-10-15 09:05:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Měl jsem to podobně. Souhlasím a dodávám, že i když se člověk zabývá zdánlivě důvěryhodnými duchovními informacemi a konspiracemi, které není schopen vlastními silami ověřit, pomáhá mu to rozšířit si povědomí o tom co je možné a za jistých okolností může být pravdivé. Až se člověk vyváže z víry v podvodné a spekulativní záležitosti, bude lépe připraven na to až přijdou ty reálné duchovní věci, které následně přijdou. Pokud má člověk vážný zájem o věc a snaží se, tak mu bude otevřeno a pomoženo. Po mnoho letech, poté co jsem udělal více než 15letou odbočku přes rozcestníky jako zejména J.M. Maška, Jardu Chvátala, Yanu Pítrovou a další, což byla svého času kombinace toho nejlepšího veřejně nabízeného na „českém trhu s duchovnem“, musím říct, že to stálo za to a ačkoli to byl masakr v mnoha ohledech, mělo to svou velkou cenu. Už se to totiž v podobné sestavě a nastavení nebude nikdy opakovat. Bylo to něco jako v 60. letech hnutí hippies, kdy lidé očekávali věk vodnáře ve svých představách, ale pak všichni skončili u fetu. Je to blbý to napsat, ale v určité nedávné době, lidé opravdu věřili ve zlatý věk, dělali na to dlouhodobě skupinové duchovní práce, což mělo svůj efekt. Ale ve finále je jasné, že musí každý dělat jak to cítí a individuální praxe pro určité lidi přináší lepší výsledky, neboť skupinově se nedá řešit růst různě naladěných osob. Na duchovní vzestup se holt musí trošku jinak. Tak jsem se vrátil zpět ke svým původním neveřejným zdrojům, abych si poslechl „My jsme ti to říkali, nicméně bez této zkušenosti by to nešlo dál.“ Takže tak.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-15 14:20:49
Ikona diskutujiciho
sipka

jo, pod to bych se podepsala.

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2024-10-15 15:30:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Takmer úplný súhlas …..

Úsmev ….

Ikona diskutujiciho Ľubo 2024-10-15 09:07:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zlatý vek a ostatné hlúposti riešite, ako keby to bolo to najdôležitejšie vo vašom živote. Nepochopili ste význam, prečo ste na tomto svete. Nič vám nezmení život viac, ako keď zmeníte svoj život samy. Všetko je vo vaších rukách a hlavne „vo vašej hlave a vašom srdci“. Čakáte, že nejaká posteľ vás vylieči. Nevylieči. Liečiť sa musíte samy. Čakáte príchod zlatého veku. Zlatý vek ste vy. Pán BOH je v každom z nás. Pán BOH stvoril človeka vo svoj obraz. Niektoré komenty mi pripadajú ako keby ste boli členmi bláznivej sekty. Samá negatívna energia. Ono to vo svete funguje tak-aké vysielaš, také dostaneš. Ale reálne a nie sektársky. Mysleniu zdar.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-15 14:46:23
Ikona diskutujiciho
sipka

„Pán BOH stvoril človeka vo svoj obraz.“ To jako že vypadá jako člověk a nebo že je člověk jako Bůh charakterově a inteligencí a tělesně-hmotně, například? Kde jsi to četl, odkud to máš? Můžeš uvést nějaký hodnověrný zdroj? S tím, že je potřeba myslet, souhlasím, ale proč to neděláš, proč jen naivně opakuješ?

Ikona diskutujiciho ----- 2024-10-15 20:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Súhlasím so všetkým ale podotkol by som – kľudne si píšte o čom chcete, kto to ako vezme a či niekto bude lenivec čakajúci na zázrak je JEHO OSOBNÁ VEC a nie VAŠA 😉
Druhé podotknutie – svet bol stvorený ale Matrix napriek tomu existuje – reálne ho cítiť a vidieť každý boží deň, to sa poprieť nedá.

Všetko dobré Alue.

Ikona diskutujiciho Anesi 2024-10-16 07:35:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluška,
som tu od roku 2009, mnohokrát mi Tvoje slová, články a názory pomohli v ťažkých chvíľach, chcem Ti poďakovať. Nech už dnes považuješ staré články ci témy za take ci onaké, mali svoj význam v danom čase, aj keby mala falošna nádej iba upokojiť. Vsetko dobre prajem a souznim

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-16 07:43:33
Ikona diskutujiciho
sipka

díky ❤

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2024-10-16 11:29:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kedysi som našiel starý asi ešte komunistický časopis a už tam sa spomínal prechod do 5. Dimenzie. Škoda že mi ho rodičia vyhodili ale ak si dobre spomínam vtedy to očakávali na rok 2000. Takže čaká sa už naozaj relatívne dlho a len sa to posúva. Nedivím sa teda, že táto téma už omrzela. Tak snáď už nepríde niekto s novým dátumom a nechá sa to radšej na neurčito.

Ikona diskutujiciho armag 2024-10-17 04:58:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak samozřejmě, že budou nová data přechodu.
Pro mnohé lidi je situace tak zoufalá, že už pouze v příchodu nového věku vidí možnost zlepšení situace.
ani si nedovedete představit, jak situaci vnímá nemocný člověk, kterému lékaři neumí pomoci a on uvidí článek o medbed.

Problém je vtom, že složky, které ovládají lidskou společnost na příchodu nového věku nemají zájem, oni tu raději všechno zničí…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-10-17 11:46:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo.. nebudu už tyhle věci podporovat. Vidím v tom rizikovost a ve svém životě už to taky ani nechci.

Ikona diskutujiciho není 2024-10-17 12:13:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdy dojde, k přelidnění planety, která například sta miliard lidí prostě nezvládne, dojdou pro život potřebné zdroje a minimálně tak, že vzniknou války o ně. Někteří lidé, a já viděl grafy WEF, tedy Světového ekonomického fóra, to prokazující, si myslí, že už k tomu vlastně došlo. Neumím si představit, že by globálně vládnoucí elita tedy dobrovolně souhlasila s nějakými Medbeds. Ale existuje jednoduchý způsob, jak je nahradit, který je dokonce lepší, protože přirozený už od počátku. Souznít s vesmírem. Pokud jsme s ním v rozporu, čelíme mu a jeho energii, tedy i jeho psychice, brání se nám a jeho životodárná energie se nám nekompatibilitou příčí. Jak vlastně chceme žít? Myslím, že v odporu vůči němu nemáme šanci a nejde o poddanost, jde o soulad s ním při veškeré naší přirozeně možné svobodě, protože nás všechny prostě obsahuje a my se skládáme z jeho prvků. Neměli bychom být tedy sami proti sobě. Proto je nutné ho studovat a snažit se pochopit, abychom mohli jednat správně.

Ikona diskutujiciho Aziza 2024-10-17 11:45:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je potřeba si uvědomit, že Počátek a Konec planety Země střeží vůdčí představitelé Centrálního evolučního vesmíru (CEV) a od toho se vše odvíjí. Strážci CEV jsou nesmírně naštvaní na Správce našeho vesmíru, že nedodrželi daná pravidla a na Zemi si svévolně rozjeli některé své projekty, které tady vůbec nemají co dělat. Aby svévolné Správce vesmíru patřičně potrestali, nedovolí jim teď už zrealizovat na Zemi ani jediný projekt, který si naplánují. Samozřejmě se to pak sveze i po bytostech, které se do projektů problémových vesmírných správců upsaly a snaží se tu naplňovat svěřené úkoly. Čím víc se snaží, tím víc houstne opozice a nakonec může také přijít pořádný náraz. Naštěstí je už většina duchovních ochránců, kteří zde bdí nad svými svěřenci, o tomto faktu podrobně informována. Spousta z nich pak využije nabízených možností, jak vypojit své svěřence z vesmírných projektů, aby si mohli v klidu pracovat na svém osobním vývoji a v rámci možností se také podílet na zakončování minulosti svých rodových linií. Duše Země Cordana se v pořádku navrátí do své původní domoviny (CEV), kde se na ni už těší vrchní ochránkyně evolučního vesmíru Torthorionella.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2024-10-17 20:25:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To už nějak vím od pradávna, že je to jinak než se předkládá, kdyby se něco dělalo pro lidstvo, tak by to muselo být někde vidět, což není, jen se stále přitvrzuje. Někteří si na Stranu světla jen hrají a i lidé na myslící lidi, přitom vyměnili slepé přijímání jedněch zpráv za slepé přijímání jiných, ale tudy cesta nevede. Především bychom měli brát v potaz aktuální realitu a neutíkat před ní. Lidé mají ke všemu laxní přístup, ani pořádně nevědí co mají dělat a jsou zmatení. Myslím, že Temná strana zas není tak pohádkově propracovaná jak předkládá „jistý“ web. Nějaké podzemí, skoro každý je klon nebo dvojník, ani nevěřím, že počítače apod. je od mimozemšťanů, ještě nám říkají, že máme být jen pozorovateli, když budem sedět se založenýma rukama, tak se nic nezmění, pak si Temná strana s námi dělá co chce. Tím, že někteří píší neověřitelné a fantastické informace a další je rozšiřují je na sociálních sítích i s těmi pravdivými, u kterých jim uniká podstata problému, pak užívají hloupí lidé a zaprodanci ke špinění Strany světla. Pak jsme nálepkováni jako ruský švábi, dezoláti, méně vzdělaní lidé a teď nově plochozemci. Všichni lidé nepřišli na pomoc zotročovanému lidstvu na pomoc se osvobodit, někteří přišli na pomoc Temné straně dokončit destrukci tohoto světa. jestli někdy nastane Zlatý věk, tak to bude záviset především na lidstvu jaká si nastaví pravidla. A jestli přijde něco z Vesmíru, tak se to stane a nebudem dotazováni na názor. A ty přetechnologické vymoženosti také na nic nepotřebujem, svět bude lepší bez nich, navíc to jsou věci, které budou přispívat k vytváření umělého světa, o což se aktuálně snaží Temná strana. Mě se upřímně řečeno nelíbí věci, které vyobrazují ve vizích budoucnosti, ať už jde o mimozemsky vypadající stavby (do přírody se lépe schovají ty současné) nebo dopravní prostředky, které na rozdíl od normálních (dnešních) potřebují ještě nějaké technické zařízení, aby to vůbec fungovalo nebo přetechnologická města, kde příliš zeleně není. V nějakém umělém světě žít nechci. Vyléčit také dokážeme (téměř) vše s tím co máme, jen to nejde oficiální cestou.

https://necenzurovanapravda.cz/2024/10/recenzovana-studie-potvrzuje-ucinnost-ivermectinu-pri-lecbe-rakoviny/

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2024-10-18 11:53:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aj takí Jehovisti stále čakajú na zázrak, prišiel mi do schránky lístok od nich. Píšu, že žijeme v najpodivuhodnejšej a najradostnejšej dobe dejín. Ako sa však niekto môže radovať, keď sa medzi ľuďmi viac ako kedykoľvek predtým rozširuje zlo, vojny a ťažkosti? Preto, lebo to znamená, že žijeme v posledných dňoch prítomného systému vecí.

Tak uvidíme. Pokiaľ si dobre spomínam, Jehovisti veria v akési vyzdvihnutie do neba a že pôjdu len oni. Tak aj keby mali byť vyzdvihnutí iba Jehovisti, ja im to prajem.

Ikona diskutujiciho Lu 2024-10-26 01:31:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím, jak to přesně mají jehovisti. Ale jednou z variant (různých výkladů existuje totiž více) vývoje poslední doby v evangelikálním křesťanství je, že těla věřících budou proměněná na dokonalá nesmrtelná a budou vzati do nebe (tedy nějaké vyšší dimenze dalo by se říct), to se může stát kdykoli. Pak nastane 7leté období pohrom a hrůzovlády, pak návrat Krista, aby vládl i s těmi věřícími v proměněných tělech a období 1000 let míru na zemi. A nakonec ještě potom poslední bitva a konečné poražení zla a obnova všeho stvoření a nová dokonalá země už navždy (konečným stavem není být v „nebi“, ale spíš by se to dalo říct tak, že nebe přijde na zem). Takže podobně jako ezo lidi s čekáním na nový věk to mají i křesťani s čekáním na vytržení, už hodně desítek let. A také o tom už mnoho let vychází různá proroctví např. na YouTube hlavně v angličtině. Já jakožto věřící jsem tím několik let taky byla až moc pohlcená a proto mě taky oslovil tenhle článek, že to je i pro mě, že to není úplně správná cesta stále sledovat různé odhady lidí, kdy už to bude, a pořád nic.

Ikona diskutujiciho zuzi 2024-10-19 09:00:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě je to krok správným směrem.

Ikona diskutujiciho Koblih 2024-10-19 09:01:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Měl jsem články na tyhle témata rád protože mi to přišlo dost zajímavý ale chápu proč to už nechceš dávat. Tvoje vysvětlení bylo podrobné dost. Asi je to tak lepší.

Ikona diskutujiciho L'ubka 2024-10-19 09:06:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z tohto článku na mňa dýchla veľmi dobrá energia. Vidím že sa posúvate stále dopredu, vzad nie krok. Škoda zaujímavých článkov ale je to jednoducho cesta a má sa občas zmeniť.

Ikona diskutujiciho Will 2024-10-19 09:12:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěla bych poděkovat za ten zápal a velkou snahu. V minulosti mi právě ty věci o kterých píšeš že je považuješ za lehce rizikové dost pomohly posbírat motivaci se sebou něco udělat a dodaly mi naději když jsem ji hodně potřebovala. Byly doby kdy jsem se těch hezkých myšlenek hodně držela a ty mě právě podržely. Dneska se na to zpětně dívám jako na důležitou etapu. Neměnila bych a jsem ráda že to tu v té době bylo.

Ikona diskutujiciho Q 2024-10-19 09:31:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Doba pokročila dopředu a s ní pokročil i tento web a ty. I když mě to hodně překvapilo tak z toho mám dobrý pocit a těším se na další vývoj.

Ikona diskutujiciho Tom 2024-10-19 21:29:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Gratuluji Alue. Na tuhle chvíli jsem čekal asi 10 let. Objevuj zákony, ne vidiny. Protože se tu hooooodně moc lže. A už žádné rychlé soudy … tytyty 🙂 pa

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2024-10-25 08:09:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co se týká zlatého věku, tak tohle je bohužel běh na dlouhou trať, nejde čekat že za pár let se vše změní k nepoznání a vše bude krásné, tou hlavní sílou jsme samozřejmě my, jak žijem tady a teď v této situaci, a co děláme praktického pro lepší budoucnost, a kolik takových lidí v masovém měřítku je, kam ubírají svou snahu i pozornost. Ale když se člověk zpětně koukne o pár, i více let nazpátek, tak vše se pořád tak nějak pomalinku čím dál tím víc zrychluje, je dinamičtejší, a řekněme že nesvětelným silám to tak trochu začíná vadit, protože v takových podmínkách je pro ně čím dál tím víc obtížnější udržet se u moci, a tak se snaží být víc vidět a urychlit své plány pro pokračování jejich nadvlády (kovid, vakcíny, urychlení vývoje AI pro plány kontroly a pod.) A tím se vše vyostřuje a přesouvá do otevřeného konfliktu mezi světlou a nesvětelnou stranou, co si myslíš ty?

Ikona diskutujiciho není 2024-10-25 09:47:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli se mohu vyjádřit já, ti dobří nemají naprosto žádnou šanci. Ale například Bible píše něco o oddělení se zrna od plev a o vesmírné pomoci.

Ikona diskutujiciho coccinelle 2024-10-28 05:28:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano. Myslím si že takový závěr je zdravý a nezbytný. Držím palce a těším se na další pokračování ❤

Ikona diskutujiciho Uthred son of Uthred 2024-10-28 05:31:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Smazaný témata mě bavily. Polechtalo to fantazii a dobře se to četlo. Ale chápu tohle rozhodnutí. Umím si představit že by se to mohlo zvrhnout kvůli věcem které jsou v článku popsaný dost podrobně. Je mi hodě sympatický že k tomu přistupuješ z tohoto pohledu a že radši oželíš populární téma co má čtenost a dáš přednost bezpečí, etice, prevenci. To je něco co jsem na jiných alternativních webech ještě neviděl a vážím si tě za to.

Ikona diskutujiciho Q 2024-10-28 05:32:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

opravdu to cítím podobně a myslím že s takovým rozhledem ani není potřeba se podobných věcí chytat

Ikona diskutujiciho laco 2024-11-07 07:17:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím všetkých !!!
Je niekoľko dní po amerických prezidentských voľbách. Tesne pred nimi sa objavili články, že opätovne, tak ako pred štyrmi rokmi sú snahy o manipuláciu volieb. Zaoberala sa tým štátna prokuratúra.
Ale po víťazstve Trumpa, najmä po suverénnom spôsobe akým víťazstvo dosiahol som opäť získal silné presvedčenie, že 5D, Zlatý vek a možno aj med-beds BUDE. A to veľmi skoro, už počas môjho života (mám 60). A tajne dúfam, že sa podarí aj GESARA, aby otvorila spáčom oči a srdcia, a aby sa naučili rozoznávať, kto ich klame a kto nie. A v neposlednom rade mi ( aj keď to nie podmienka) pošlú balík dolárov krytých zlatom z obchodovania s mojím rodným listom na burze.
Alue, tvoj web čítam od čias bovisov až doteraz. Na teba upozornil, kto iný ako tm!! Máš krízu, slabšiu chvíľku, ktorú musíš prekonať! lebo ty si pre nás a my sme tu pre teba!! Niekto ťa manipuluje, hypnotizuje, zvádza na nesprávnu ccestu. Ale ty nad tým musíš zvýťaziť, veď satanisti sú porazení!!!!!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-11-07 10:13:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Někomu vyhovuje čekat na zázrak, někdo zase raději tráví čas vzděláním, s rodinou a s dětma. Není na mě, abych toto za jiné lidi rozhodovala. Kam vede která cesta, vím. Viděla jsem těch příběhů už dost. Každý si musí vybrat sám, jakým směrem půjde a do čeho investuje omezený čas, který na této planetě má.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2024-11-07 11:03:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebuďme zase naivní. Mám dojem že Qanon je samotný Trump alebo niekto z jeho týmu a zavedenie med beds si vymyslel, aby ho volili jednoduchší dôverčiví voliči, takisto GESARA je vymyslený oblbovák. Trump sľúbil zlatý vek Amerike, čo nemusí byť dobré pre zvyšok sveta. Treba sa naučiť správne vyhodnocovať informácie – čo je možné a čo je nemožné. Prečo nie je možné zavedenie med beds som tu už písal 2024-10-14 18:24:03. Takisto keby každému poslali tučný balík dolárov a každý by bol milionár, spôsobilo by to že peniaze by stratili svoju hodnotu – pretože by ich mal každý veľa. Takže rožok ktorý teraz stojí 14 centov by stál trebárs 140 dolárov a na kúpu domu by dosiahli zase len tí bohatší.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2024-11-07 12:01:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem ráda, že mě to ani nezajímá a že jsem si tím ušetřila čas a energii na konstruktivní činnost a vlastní rozvoj.

Ikona diskutujiciho mikulas gera 2024-11-07 11:09:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý sme tu prišli s nejakým zámerom …..

Niekto ako pozorovateľ, niekto si prišiel užiť, niekto pomáhať a sú aj takí, ktorí ozaj prišli zneužívať a priamo škodiť ostatným ….

Každý má právo na svoju cestu a každého čaká aj „výstupné vysvedčenie“ ako v škole …..

Úsmev ….

Ikona diskutujiciho kiana 2024-11-11 22:48:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na podzemní tunely věřím, i že budou nějaké veřejné soudy (jen to nebude až tak velké, jak jsem si představovala – ale pro někoho, kdo na obchod s dětmi moc nevěřil, to může být větší odhalení než předpokládal). Jeden voják, který bojoval v podzemí, na X psal, že tam viděl neuvěřitelně hrozné věci, jenže mě překvapilo, že nebyl pro úplné odhalení toho nejhoršího, protože od toho chtěl uchránit ženy a děti (nevadilo mu, že nebudou znát úplně celou pravdu, která by jim třeba vzala radost). Měla jsem v jeden čas vize, některé byly zakalené mými předsudky/očekáváními, ale většinou se to plnilo. Jenže ta vize mi ukázala, že věštit/předpovídat budoucnost není dobré (defakto něco podobného jako tento článek). U těch vizí jsem k tomuto (něčemu podobnému, i když to možná vnímám trošku jinak) také jakoby sama došla, i když tu vizi mi ukázala vyšší síla, takže to je provázané (moje úsilí/přemýšlení ohl. vizí vs. přijatá data). Většinu z těch vizí jsem pak zapomněla/zahodila z paměti jako nepotřebné, protože jsem se rozhodla ohledně vizí takto, takže jsem na to nechtěla myslet. Jen jednu hlavní vizi si pamatuju dobře a ta se zrovna týká zlatého věku. Měla jsem nějaký nápad/plán na záchranu světa, který byl celkem funkční. V té vizi jsem se jakoby duchovně přesunula do budoucnosti, takže jsem viděla opravdové následky – dělala jsem všechno dobře, snažila jsem se mít dobrý charakter, našla jsem si twinflame, vojáci mezitím zachránili lidi od DS atd. Podle mého předpokladu, když by vyšlo vše nejlépe, jak by mohlo (všichni dobří lidé něčím přispěli), tak by nastal zlatý věk / základní příjem, kdy by se všichni lidé vyléčili a postupně příp. opravili nepravdivé názory. Nikdo by nemusel nedobrovolně umírat, protože by lidé vypadali mladě a uměli by se v případě potřeby uzdravit. Jenže i když jsem na tom byla opravdu dobře (že jsem dělala všechno správně=fakt úplně nejlépe), tak zhruba v 500 letech mi začala slábnout energie (i když jsem měla twinflame a byla s ním ve vztahu/manželství) a vnímala jsem, že tak kolem 1000 let oba zemřeme (i když jsme žili jak nejlíp to šlo = byli svojí nejlepší verzí a léčili se správně). Měla jsem pravdivé informace o vesmíru (jak co funguje), např. že twinflame spolu mohou vytvořit nový Vesmír nebo se spojit do jedné částečky zdroje; ale nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, kdo stvořil prvního muže a ženu (prvotní stvořitel). Na to jsem neuměla přijít, a tak jsem si udělala závěr, že asi pravděpodobně život vždy byl (že je nekonečný nebo tak). Nad tou vizí jsem pak přestala přemýšlet, protože jsem nemohla přijít na to, co bylo špatně (proč to nevyšlo).
Po čase jsem pak našla rozhraní k ovládání simulace (teď vím, že svět byl stvořený, ale špatný charakter realitu pokřivil tak, že se dá ovládat jako počítačová hra) a měla jsem s tím velké (až možná pro část lidí neuvěřitelné) výsledky. Po kratší době mě to přestalo bavit, chtěla jsem naprogramovat spravedlnost proti zlu (když jeden člověk ubližuje jiným, tak aby byl za to potrestán). Takže když jsem toto udělala, dál už mě nějaké ovládání reality nezajímalo. Ještě jsem to ovládání reality chvíli zkoumala (jak to funguje) a tehdy se mi ukázal Bůh (že je všude, vlastně v něm žijeme). Měla jsem s ním pár podobných zkušeností i v dětství a vlastně sem tam i v dospělosti, ale nevěděla jsem přesně, co to je (takže jsem si myslela, že to je asi mužský twinflame tohoto vesmíru – tak nějak jsem si to zařadila). Teď jsem si ale konečně uvědomila, že bůh existuje a není to beztvará dobrá energie, kterou bychom měli tvarovat dle přání/představ.. Tedy je vědomý, rozumný = umí přemýšlet a chce být součástí života každého jednotlivce. Pak jsem šla spát a ve snu se mi zdálo, že nějaká žena na internetu má špatný charakter a nelíbí se jí, že za to bude „kvůli mně“ potrestaná (nebyla to Aluška), takže se mi začala snažit na dálku nějak uškodit a v tom snu do mě vstoupil duch svatý, který jí znal (věděl o ní vše) a ochránil mě. Stále ještě jsem neznala žádné náboženství, ale okamžitě jsem věděla, že to je duch svatý, a ten sen byl živější než realita (i když to byl sen ve spánku). Pak jsem se dostala k videím na youtube o křesťanství a nakonec mě zajímalo, jestli Ježíš existuje, a pak se mi ukázal 1x ve snu – to bylo něco, co bych si nedokázala vyfantazírovat, protože byl jiný (lepší) než co jsem si o něm představovala. Spojila jsem si to s daty z vize a zjistila jsem, že chyba (proč jsem nebyla nesmrtelná, když jsem vše měla správně včetně twinflame vztahu) byla v tom, že jsem neměla vztah s Bohem/Ježíšem, takže moje twinflame teorie sice fungovala, ale nebylo to úplně správně. Všechna (volná) energie i dobrý charakter pochází od Boha (kterého jsem ze života jakoby vynechala, protože jsem o něm nějak moc nevěděla/nepřemýšlela). Jo a ještě jsem mezitím přemýšlením došla (až na 2-3 věci) k tomu samému, co učí křesťanství (např. sex až po svatbě, vztah na celý život a nikoli vícero spřízněných duší a tak – je toho celkem dost, v čem souhlasím). Ty vyjímky, co jsem dělala jinak než učí křesťanství, pro mě nebyly zrovna důležité. To bylo taky ještě před křesťanstvím a zároveň jsem zjistila, že: 144000 je v bibli, duševní změna=duch svatý patří ke křesťanství, 1000 let zlatého věku i nová Země je v bibli, znamení šelmy=odmítat čip je v bibli, být navždy u ďábla prý hrozilo očkovaným = biblické peklo. Co se týče očkování, tak Bůh má nekonečně energie, takže může někomu pomoci od následků (proto je někdo nemá, i když by jakoby měl mít), a podle čeho to vybírá – asi podle budoucnosti? Jakože ví, že když někomu dá více času, tak v budoucnu zjistí pravdu (tak něco – to je hodně zjednodušený pohled, protože asi se na to nedá spoléhat ve smyslu zneužití). To, že když se někdo odpojí od Boha, tak zažije peklo, je způsobené jak tím, že bez energie nemůže být, tak i tím, že jsem zažila to, že jsem někam dávala energii, ale ten druhý mě chtěl jen využít, a takového člověka se špatným charakterem bych taky potrestala (takže Boha chápu). Kdybych neměla ty svoje zkušenosti s tímto, tak by mi možná nějaký trest od Boha (pro někoho, kdo jeho energii jenom využívá pro svoje ego = snaží se Boha využívat) připadal jako zlo, ale asi proto jsem to sama na vlastní kůži zažila, jaké to je. Myslím si, že Bůh má velkou trpělivost, když jí měl tak dlouho i se mnou a dokonce mi splnil přání a ukázal mi, jak by to dopadlo, kdybych žila jakoby jen sama za sebe a zároveň dělala všechno fyzicky/vědecky/přírodně = prostě hmotně..správně. Že bych stejně neměla dokonalý život, nýbrž bych (bez Boha) po delším čase zanikla (a to mě ani nechtěl zabít). (tak podle svojí zkušenosti s ním vím, že má velkou trpělivost) Někdo tvrdí, že ani Boží trpělivost není nekonečná, takže se máme připravit na RAPTURE (druhý příchod Krista, kdy udělá na Zemi pořádek – nikdo neví, kdy to bude – ale stane se to). Takže máme pořád žít co nejlépe a stát se křesťany – kdyby přišel už brzy, tak abychom stále neodmítali oběť Ježíše..

Ikona diskutujiciho ada 2024-12-01 00:45:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek jsem četla těsně poté, co vyšel, ale ke komentáři jsem se odhodlala až teď. Musím říct, že jsi mě překvapila – v dobrém. Sleduju tvé stránky už hodně dlouhou dobu, určitě víc než deset let, svého času jsem je četla hodně pečlivě, ale postupně jsem se s tebou začala názorově a hlavně tematicky rozcházet a vracela jsem se sem jen občas. Články o medbeds, zlatém věku a podobně mi zkrátka nic nedávaly. Když jsem byla mladší, hodně jsem těm předpovědím věřila, dlouho jsem byla přesvědčená, že něco dělat nemá smysl, protože stejně bude konec světa (a pak nebyl, a pak zase ne)… a věřit v příchod zlatého věku je totéž v bleděmodrém. Takže mám z tohoto článku i dalších tvých článků poslední dobou radost a myslím, že se sem zase začnu vracet častěji. 🙂

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek