Šíření Koronaviru ve Wuhanu bylo předpovězeno v knize Deana Koontze ,,The Eyes of Darkness“ z roku 1981. Náhoda?

28.2.2020 v Zprávy 57

,,Oči temnoty“ je knižní thriller, který vyšel v roce 1981 v Americe. Zahraniční média a sociální sítě informují o velmi podivné náhodě. Na stránkách této knihy je totiž popsán čínský virus a dokonce určeno město, kde to začne: Wuhan. Ačkoliv některé části textu knihy se s realitou zásadně rozcházejí (podle oficiálních zdrojů je běžná chřipka horší než koronavirus a panika není na místě), z jiných částí – kde kniha přesně popisuje co se dnes děje, dokonce i určila rok 2020 – běhá mráz po zádech.



Vzniká tak zcela logická spekulace a otázka, která zákonitě musí napadnout každého, kdo si text přečte: Je to naplánované? Dostal se snad autor knihy Dean Koontz k nějakým tajným plánům, kde se dozvěděl co se na lidstvo v blízké době chystá a použil to do své knihy? Některé detaily si určitě přibarvil, ale kde jinde by přišel na takovou myšlenku? Nebo je skutečně možné předpovědět úplnou náhodou od psacího stolu budoucnost za necelých 40 let?

Níže je překlad diskutované části knihy:

,,Abys to pochopil, musíš se vrátit 20 měsíců do minulosti. Tehdy čínský vědec Li Chen dezertoval do Ameriky a měl s sebou disketu, na které byly nahrávky o nejdůležitější a nejnebezpečnější čínské zbrani za posledních deset let.
Říkali tomu ,,Wuhan-400„, protože to vyrobili v jejich RDNA laboratořích poblíž města Wuhan. Byl to čtyřstý životaschopný kmen uměle vytvořených mikroorganismů v tomto centru.“

,,Wuhan-400 je dokonalá zbraň, která zasahuje pouze lidské bytosti. Žádná jiná bytost to nepřenáší. Stejně jako Syfilis, ani Wuhan-400 nedokáže přežít mimo tělo hostitele déle než minutu. To znamená, že nemůže trvale kontaminovat věci ani místa, tak jako to umí například Antrax a virulentní mikroorganismy.
A když hostitel podlehne, Wuhan-400 v něm zahyne krátce poté, jen co teplota těla klesne pod 86 Fahrenheit (to je 30°C). Vidíš výhody toho všeho?
… Jestli ti rozumím, Číňané mohou použít Wuhan-400 k likvidaci celého města nebo země, aniž by pak bylo nutné podnikat náročnou a nákladnou dekontaminaci.“


,,Známé léky a antibiotika budou zcela neefektivní vůči této nemoci připomínající plísňové onemocnění. Bude to extrémě nakažlivé onemocnění a oběti budou v karanténě, dokud se nezjistí, že tato bakterie může být zničena kombinací elektrických proudů a vysokého tepla.
Okolo roku 2020 se bude po celém světě šířit těžké onemocnění připomínající pneumonii, která napadne plíce, průdušky a bude vzdorovat známým lékům. Ještě více záhadný než samotná nemoc bude fakt, že to pak najednou zmizí tak rychle jako to přišlo. Potom to znovu zaútočí o deset let později a poté zcela zmizí.“

,,Můžeš se stát nakažlivým pouhé čtyři hodiny po kontaktu s virem. To je extrémě nízká inkubační doba. Jakmile se nakazí, nikdo nepřežije déle než 24 hodin. Většina zemře do dvaceti.  Je to horší než africká Ebola. Smrtnost Wuhan-400 je 100%, nikdo to nepřežije. Číňané to testovali na bůhvíkolika politických vězních. Nikdy nenašli protilátku, ani antibiotika, která by na to byla efektivní. Virus cestuje do mozkových buněk a tam to začne.“
(Konec překladu z knihy)

Konspirace
Internet je plný článků, úryvků a konspiračních teorií. Lidem to pochopitelně vrtá hlavou. Někteří navrhují, že by se v knize zmíněné výzkumné středisko mohlo odkazovat na Wuhanský institut virologie, v němž se nachází jediná čínská laboratoř biologické bezpečnosti 4. úrovně. Má nejvyšší úroveň klasifikace laboratoří studujících nejsmrtelnější viry a nachází se 20 km od místa, kde poprvé vypukl současný COVID-19. O tom ale oficiální zdroje tvrdí, že pochází od volně žijících zvířat a byl přenesen na člověka díky tržištím s mořskými plody a zvířaty. Narazit lze i na zdroj, který říká, že to mohlo být přenosem z netopýra na prase a poté z prasete na člověka (díky nulové hygieně), že z laboratoře určitě nepochází.
Jiní lidé mají na věc jednoduchý názor. Na světě je prý tolik knih a tolik fiktivních příběhů, že se podobná náhoda zkrátka může – a občas vlastně musí – stát.
Co myslíte vy?

připravila Aluška.org © www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-02-28 02:32:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

no to si děláš srandu 😀 to jsem přesně tušila, ani nevím jak vlastně. mně to teda jako náhoda, osobně, nepřipadá.
už, aby ten hnus zmizel. miluju Benátky a ono se to opovažuje zalézt zrovna tam!!

….. tyo, nebyla by nějaká knížka, která by předpovídala můj osud?? některý věci bych fakt chtěla vědět, nedá mi to spát.

Ikona diskutujiciho Lex 2020-03-01 16:42:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, přesně jako píše Danny 2020-02-28-05:49:01
Stačí se podívat na britskou verzi wikipedie, kde se k této knize píše /překlad/ –
„koronavirus , který má být pojmenován COVID-19 , byl na konci roku 2019 objeven u lidí ve Wuhan v Číně . Mezi COVID-19 a biologickou zbraní „Wuhan-400“ románu byly nakresleny paralely Bylo zjištěno několik významných rozdílů mezi skutečným virem a smyšlenou biologickou zbraní. Samostatně byla biologická zbraň prvního vydání románu pojmenována „Gorki-400“, ale laboratoř románu byla přemístěna a biologická zbraň byla přejmenována po pádu Sovětského svazu v roce 1991. [3]“
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Eyes_of_Darkness

Ikona diskutujiciho Danny 2020-02-28 05:49:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No ještě o této knížce psali na renegade tribune a prý původně v té verzi z r. 1981 se virus jmenoval Gorki-400 a měl původ v Rusku. Až ta kniha byla vydaná o několik let později, virus se najednou jmenoval wuhan-400.

Ikona diskutujiciho Krucifix 2020-02-28 06:13:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podobnost čistě náhodná. Je zajímavé, jak se v nějakém příběhu setká tolik podobností s dnešní situací. Říkám si, že možná po smrti zjistíme, že tento „snový“ život byl protkán záměrně informacemi o budoucnu, abychom se na tu budoucnost mohli připravit. Jen si vězměte kolik je ve filmech takovýchto upozornění. Za mě je dobré přemýšlet pozitivně a s vidinou hesla „co má být, to má být“ se dá žít celkem v poklidu.

Ikona diskutujiciho Kallis 2020-02-28 09:46:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Určitě je to plánovaný, uměle vytvořený vir na snížení populace.
Víc než viru samotného, se bojím lidské paniky, která již započala a vlastně není zatím důvod.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-28 10:09:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Tu paniku vyvolávají média… když si na hovínkách přečteš, že se může skutečně uzavřít praha a že tam můžou být potraviny na příděl, tak ti to prostě zákonitě nedá a jdeš nakoupit. My už taky syslíme. Ne že bysme se báli koronaviru, ale spíš toho, že lidi ze strachu nebudou chodit do práce a regály se samy nenaplní, potraviny se samy nevyrobí.

Ikona diskutujiciho Kallis 2020-02-28 12:33:13
Ikona diskutujiciho
sipka

No, uznávám, že potom, co jsem byla koupit těstoviny – jeden pytlicek na oběd a byly tam poslední dva, tak jsem je vzala. A v lékárně něco kdyby náhodou. Ale to jenom proto, že mám děti a alergického manžela, takže může pouze jeden typ léků.
Nevím, mě to nechává stále chladnou 🤔

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-28 12:56:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám běžný domácí režim, mít od všeho co se běžně používá v zásobě +2-4 kusy navíc. Nejenom ,,kdyby náhodou nebylo“, ale taky abych se posichrovala proti své skleroze, kdy opakovaně něco zapomenu koupit. Takže zásobeno, ani nemusí být wuhan hysterie. Je to vesnická mentalita – u nás v nejbližším obchodě mají prd, neprodávají ani pečivo. Nonstop narvanej mrazák samozřejmost. V podobných situacích je pak člověk klidnější, ví že má tak na měsíc-dva, když nebude rozežranej tak i na víc a pokud poteče voda, je v klidu, hlady nechcípne. Vřele doporučuji. 😀

Ikona diskutujiciho Jirka H 2020-02-28 10:33:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dost mi to připomíná aféry typu ptačí a prasečí chřipka, panika pandemie jde nám o život a za půl roku jakoby se o ní nikdy nevědělo, ten HYPE kolem toho je snad horší než nemoc samotná.

Ikona diskutujiciho Verča H. 2020-02-29 07:47:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně to si taky myslím. Média nás denně masírují, lidí začali bláznit… a přitom to odejde rychle, jako to přišlo.. někde jsem četla, že bylo Trumpem řečeno, že v dubnu by měl být už pokoj od toho koronaviru. Hned to pro mě byl další střípek do mozaiky. Osobně jsem úplně v klidu a neřeším nějakou „chřipku“.. pokud by to bylo opravdu tak zlé, tak bysme se tomu stejne nevyhnuli, a pokud by přišel můj čas, stejně bych to neovlivnila že jo.. na druhou stranu, jak psala Aluška o něco výš v komentáři, mít doma nějakou zásobu potravin, je běžná věc. Taky doma máme špajz, a průběžně ho doplňujeme. Takže tak.. 😏

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 08:44:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Ovlivnit to určitě můžeš. Záleží akorát na tom jak se to vyvine a na co budeš připravená a na co ne.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-02-28 14:35:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Elity majú viacero plánov podla ktorých idú podla toho ako im to vychádza. Vypustenie viru môže byť jeden z plánov a tiež to môže byť len náhoda ktorá za chvílu vyšumí bez väčších následkov. Plány obvykle nevychádzajú podľa plánu a nedá sa v 80- tych rokoch naplánovať že presne za 40 rokov vypustíme vírus, tak ak sa to písalo v nejakej knihe bude to len náhoda. V roku 2020 už mali v pláne mať mestá na Mesiaci a Marse, tak je vidieť ako im tie plány nevychádzajú.

Ikona diskutujiciho elbar 2020-02-28 17:10:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Ředitelé zeměkoule mají k dispozici technologie
pro cestování v čase,takže nás můžou v předstihu
informovat.

Ikona diskutujiciho Malina 2020-02-28 14:50:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám kamaráda v Iranu, žije tam s rodinou.. Denně mi píše, že někoho z jejich rodiny odvezli do nemocnice, on má do toho ještě bolest zubů a stále jen brečí a modlí se, každý den je horší a horší.. právě teď odvezli do nemocnice i jeho mladší setru,Vláda nedělá prý nic, jen jim rozhlasem řekla,ať nevycházejí.. vážně se bojím, co s nimi bude.. Já osobně mám za to,že virus byl uměle vytvořen, nemůže to být náhoda, jen mě mrzí že to zasahuje lidi, kteří se nemají jak zachránit

Ikona diskutujiciho Miluška 2020-02-28 16:12:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím proč, ale jsem přesvědčena, že se to záměrně pustilo. A je zajímavé, že zrovna na Čínu a v místě, kde se zrovna zdržovalo nejvíce lidí, protože slavili nový lunární rok. Zase náhoda? Televizi doma sice máme, ale nesleduji už několik let, přesto občas něco zaslechnu ve vedlejším pokoji, protože se dívá manžel. O ničem jiném se tam asi nemluví. Už je to tam nebo tam a tolik a tolik nakažených… Vidím v tom jen jeden smysl-pořádně lidi vystrašit. Strach je přece jeden z prostředků pomalé likvidace „normálních“ lidí. Nehledě na to, že jde opět o velký byznys. Tohle všechno jde tak nějak mimo mě. Náhodou jsem dělala minulý týden větší nákup: mouka po dvou kilech, deset sáčků těstovin pro pejsky (mám tři) a zbytek jen po jednom kuse, co je běžná potřeba. Ještě že tak, dnes už těstoviny ani mouka nejsou. A co mě zaráží-už není ani rýže z Číny😀 . Nezoufejme – prý až 40-ti denní půst je zdraví prospěšný, takže šungit-a čistit vodu – doporučuji😀 .

Ikona diskutujiciho manu 2020-03-01 11:57:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Reaguju na ten půst 😉 , no my tu doma taky diskutujem, jako asi kdekdo, o zásobách a já to mám momentálně dobrý. Jako každý rok držím rýžovku. Taky doporučuju. Je to výborné pro tělo, pro ducha i pro peněženku po Vánocích ;-). Vystačím si na pár týdnů s několika balíčky celozrnné rýže, později k tomu trochu zeleniny a luštěnin. Ale včera jsme byli doplnit zásoby pro další členy rodiny a trochu se děsili, co v Lidlu uvidíme, a příjemné překvapení- obchod plný zboží, lidí málo, zboží čerstvé, dobré ceny, po panice či vykupování zboží či prázdných regálech ani stopy a pohoda. Taky míváme celoročně doma trochu větší zásoby z praktických důvodů, aby se nemuselo na nákup, když je to na obtíž, tak jsme ještě přibrali nějakou čočku a špagety a jak píše aluška, pokud bude voda a půjde proud a plyn, tak i my vydržíme 1-2 měsíce naprosto v poho, no a já s tou rýží snad půl roku… ale to doufám, že k tomu tedy nedojde… i když rýžovku snáším moc dobře, tak na nějakou hostinku bez omezení, až ji dokončím se vždycky těším!

Ikona diskutujiciho Tereza 2020-02-28 18:15:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ekonomika zpomaluje, lidi nenakupují, tak se uměle vyvolá strach, bububu, koronavirus, nebude jídlo – a když, tak na příděl. Lidi vykoupí obchody, ekonomika se lehce oživí.
O co, že za pár týdnů bude na světě vakcína a budou nás nutit se naočkovat, protože je to přece smrtící virus. Bububu. Holt jak nejlíp vydělat peníze? Vyvolat válku a pak to tam dotovat, aby mi byli dlužní, nebo vypustit nějakou fuj-nemoc, přijít s vakcínou a vydělávat miliardy. To první už tu bylo mnohokrát, je to ohraný, přišel čas na druhou možnost.
Peníze a strach hýbou světem 🙂 Navíc teda vakcína na vir, který ze své podstaty mutuje, no, haha… 🙂
Já nevím. Nepotkala jsem ještě virus, který by žil v těle týden, člověk byl bez příznaků, vir nevědomky předával dál a po týdnu začal kýchat. To obyčejný vir neudělá – naopak co nejdřív vyvolá reakci, ať se dostane co nejdřív do co nejvíc nových těl. Taky mu jde o přežití a udržení „rodu“, jako lidem a dalším tvorům. Tahle potvůrka není výmysl přírody, ta je někým upravená…

Ikona diskutujiciho Bříza 2020-02-28 19:23:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to stejné, jako když kdysi někdo napsal knihu Titan o ,,nepotopitelné” lodi, která se potopila a za čas byl postaven Titanic, který se taky potopil – dokonce měl podobný název.
Možná prostě to zhmotnění myšlenek formou příběhu, se kterým si někdo dá tu práci, může ovlivnit realitu až takhle moc.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-02-28 23:15:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tenhle vir je upraveny proč má tak dlouhou inkubaci proto aby se krásně šířil veškeré karanteny jsou k ničemu protože během 14 dní jeden člověk nakazí 10 dalších lidi neli více a ti zas nakazí další ale ten nás vůbec nemusí děsit přiznaky jsou stejné jako chřipka trochu si zakašlete pořádně se vysmrkáte 38,39 horečky to je vše jediné co můžete udělat je tlumit horečku a potit se nechápu čeho se lidi děsí koronovir je méně nebezpečny než chřipka ta zabije víc lidí a nikdo to neřeší ale problém může nastat pokud by se skřížil chřipkový vir s koronovirem vznikne super virus který by zabil 80 procent světové populace ale taková šance se pohybuje kolem 5 procent je mizivá takže žádný strach ale směji se lidem včera sem byl nakupovat v supermarketu tak se vyděl jednoho chlapa kterej si koupil asi 500 rolí toaletního papíru další si koupil asi stovky různejch konzerv další celej paleták těstovin tohle normální člověk nepochopí svět je plný bláznu a normální člověk je vzácnost ja bych zrušil všechny karanteny vzdyt umrtnost je nižší než u chřipky prej smrtící virus DDD

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 08:46:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Pavle to nejsou blázni. To jsou lidi, co myslí dopředu na různé scénáře vývoje a preventivně se na to připravují. Už řadu let očekáváme pád měny (nebo alespoň ti co se o to zajímají a čtou zahraniční tisk) – tenhle virus by to mohl urychlit. A co potom? Obchody skutečně budou nějakou dobu prázdné a ti debílci s konzervama a toaleťákem budou v pohodě sedět doma.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-02-29 11:20:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Karantény by som nerušil, koronavir je zjavne nákazlivejší než chripka. Strach je tiež nákazlivý. Treba čo najrýchlejšie zaviesť obmedzenie veľkosti nákupu, inak za chvíľu naozaj budú prázdne obchody a nie kvôli koronavírusu ale ľuďom čo panikária. Aj tak nechápem načo kilá cestovín či ryže, to moc výživné nie je, jedine že by si dali ryžovú dietu, aj tak sa dá. Ale u nás zatim v pohode, obchody plné tovaru.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 11:32:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to výživné. Dlouho zasytí, obsahuje mnoho kalorií a zamíchat do toho můžeš úplně všechno včetně kakaa a pořád to bude poživatelné. Univerzální základ.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-02-29 12:01:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Keby si človek vedel spraviť domácu mliečnu ryžu tak to by asi šlo, s tým chvílu prežiť. V Indii žije dievčatko ktoré nemôže nič jesť hneď všetko vyvráti a je jedine ryžu s mliekom. Ukazovali to pred rokmi v tv tak neviem či ešte žije. Ale zase veľa ľudí má problém s mliekom. A ľudia čo skúšali ryžovú dietu hlásili bolesť zubov.

Ikona diskutujiciho Octomaník 2020-02-29 12:08:42
Ikona diskutujiciho
sipka

V našem okrese se taky blbne….obchody vykoupené – pečivo, mouky,….. v jednom městečku už neměli mouku tak dotyčný jel kupovat mouku do vesnice vzdálené 20 km…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 13:30:59
Ikona diskutujiciho
sipka

U nás zatím vypadají obchody normálně. Možná je to i lokální záležitost. U nás jsme vesměs vidláci – to znamená minimum paneláků a bytovek, to znamená že domácnosti jsou běžně zásobené na delší dobu, mají sklepy, spíže a zahrady, tak je to tolik nepudí k záchvatovitému nakupování, jako lidi co nakupují na pár dnů dopředu a doma nemají uložené nic.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-02 01:18:02
Ikona diskutujiciho
sipka

nebo je dobrý nakoupit brambory, těch je taky hodně a vydrží + zasytí. nebo ráda škudlim konzervy s fazolema a takový ty velký 5kg pytle rýže:D:D horší je, že jeden aby myslel i na příbuzný. babička s dědou třeba žádný zásoby nejspíš nemají…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-02 08:36:44
Ikona diskutujiciho
sipka

tak jim to řekni, zatím mají čas… že by staří lidé nebyli zádobení, to je spíš výjimka… ti mají obvykle spížku a zavařeniny

Ikona diskutujiciho Gabina 2020-02-29 05:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to uměle vytvořený virus, protože chtějí snížit populaci. Můj manžel jezdí s kamionem po Evropě. Byl v Itálii, poté projel následující hranice – Rakousko, Německo, Švýcarsko a Holandsko a nikde ho nekontrolovali. Prakticky se může pohybovat bez problémů po Evropě a vlády nic nedělají. Co z toho plyne? Že je cílem nechat nakazit, co nejvíce lidí. Je to naplánované a vlády mají spolu tichou dohodu nic nedělat. Viz. článek http://www.novaburzoazie.com/440089985/6878678/posting/

Ikona diskutujiciho JOjo 2020-02-29 11:25:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zrovna včera jsem byla hlídat vnoučata v Praze a byť jsou často nemocné, tak jsem v klidu.Nepřipouštím si vůbec myšlenku, že by mi někdo z rodiny měl onemocnět…. S mužem bydlíme na statku za Prahou a přesně jak píše Alu, máme zásoby stále, ať je „moribundus“ jakýkoliv. Taky z důvodů, že nás nebaví chodit do obchodů, tak když už tam musíme, nakoupíme pomalu na měsíc a co můžu upéct a udělat doma, tak dělám. Taky se domníváme, že je to uměle vytvořené a pokud to spustí dominový efekt pádu, tak ať už se tak děje. Myslím, že jsme už byli dost ve srač…. a je zapotřebí radikální řez…ať se lidstvo už probudí – tedy ten který na to má:) . A když se zamyslím nad informacemi z knihy nebo ze seriálu Simpsonovi,, tak mě napadá, jestli to nejsou informace z kolektivního vědomí, které se takto projevuje….Ale třeba se mýlím, nechám se překvapit, hlavně buďme ve své vnitřní síle, to je důležité …..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 11:31:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Problém nebude ta nemoc. U dětí už vůbec ne. Problém může být pád měny a prázdné obchody.

Ikona diskutujiciho JOjo 2020-02-29 11:45:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, syn pracuje na burze, tak mě informuje a říkal, že to tam ted hezky padá……ať padá, my jsme připraveni 🙂 a každý má obdobné možnosti….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 13:32:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám dneska čerstvou zprávu od doktorky z dětského oddělení – docházejí jim léky a personál už se narovinu baví o tom, že padne měna. No, tak to jsem hodně čuměla.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-02 01:06:05
Ikona diskutujiciho
sipka

no ne dík, padání měny fakt neni v pohodě… spoustu lidí není zajištěných protože neměly na to se zajistit alias zainvestovat 100k do zlata, víte :))

Ikona diskutujiciho anelie 2020-02-29 14:58:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za sebe se koronaviru nebojím. Za celý život jsem neměla ani pořádnou chřipku, tak snad se mi vyhne i tohle. A i kdyby jo, věřím, že bych to zvládla. Zprávy moc neposlouchám ani nečtu, žiju si ve svém vlastním světě, takže hysterie jde mimo mě.
Ale, poslouchám jednoho youtubera, co se o to do hloubky zajímá, a informace jsou znepokojující. Jednak to, že není jisté, že z Číny k nám jdou pravdivé informace. Unikly totiž informace jedné čínské lékařky, jak velký počet obětí je každý den spalován v krematoriích. Kolik dětí zůstává samo doma, protože všichni členové rodiny onemocněli.A že virus se nechová jako obyčejná silnější chřipka, ale v mnoha případech dochází k těžkému zápalu plic nebo něco takového.V tuto dobu člověk potřebuje kyslíkovou masku a ventilátor, který myslím odsává vodu z plic. Jeden ventilátor stojí 1,5 milionu korun. Takže je třeba, aby pro případ nouze měly nemocnice dostatek takového vybavení. Z čehož vyplývá, že na tom budou nejhůře lidé v rozvojových zemích se špatně fungujícím zdravotnickým systémem.

Jak nemám ráda konspirace, tak tady si taky začínám myslet, že virus byl do světa vypuštěn úmyslně. Ale, světem se přehnal SARS – přežili jsme to, věřím, že přežijeme i tohle.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-02-29 18:10:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

lidi podívejte ohledně toho pádu měny tak sem to trochu promyslel a přišel sem na tohle pád měny se velkou pravděpodobně konat nebude z mnoha důvodu
1 světová elita skrze své vytištěné peníze drží kontrolu nad všemi lidmi a umožnuje je držet v otroctví kdyby padla měna padla by jejich moc toto je hlavní důvod proč je nízká šance že padne měna dále tu máme alianci země a 144000 světelných ti určitě tento systém podrží kdyby to padlo nastane chaos a plány aliance budou v koncích takže obě strany se tomu budou nakonec snažit zabránit dále proč nepadne měna v česku určitě znáte naše politiky a za těch 30 si ledacos nekradli stovky miliard ti se tomu budou bránit zuby nechty protože by o ty miliardy přišli a to nemluvím o všech politicích z celého světa

za 2 finanční krize bude mnoho lidí bez práce ale měna vydrží a ty obchody budou prázdné ale to spíš kvůli virusu podle toho co se viděl v supermarketu nebo taky že lidi budou rabovat tak policajti budou hlídat supermarkety se samopaly vyhlasí stané právo dokud se situace neuklidní

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 18:29:32
Ikona diskutujiciho
sipka

1. Světová elita se to snaží uměle držet už velice dlouho a vymyká se jí to z rukou. Systém se bortí, dluhy rostou, je otázka času kdy to praskne a bude se začínat nanovo. Světelné bytosti, žádná zemská aliance a už vůbec ne čeští politici, NEROZHODUJÍ o tom jestli měna padne nebo nepadne. To absolutně není v jejich rukách.
2. pokud budou prázdné regály, tak ze dvou důvodů a: lidé se budou bát chodit do práce aby něco nechytli. Z neoficiálních zdrojů prosakují děsivé zprávy, že čína tají smrtelnost viru a počty obětí. to kdekoho znepokojí. b: nebude se dovážet z číny (už teď chybí materiál, už to začíná), firmám bude chybět výrobní materiál, to znamená krachy, problémy s dodáváním zboží. Dneska na hovínkách píšou, že koronavirus způsobí nejhorší ekonomickou krizi za posl. 30 let a pokud čína nezačne do tří měsíců dodávat, možná padne měna.
Takže ne. Opravdu se nesměju důchodcům, co vykupují kaufland. Prostě myslí dopředu a zažili dobu, kdy byl nedostatek, tak se na ni znova chystají. To mlaďoši co vyrostli v přepychu nechápou, nezažili a mají dojem, že jsou neporazitelní a v 21. stol. se přece nemůže nic posr.

Ikona diskutujiciho jirik 2020-02-29 19:06:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Co by se stalo, kdyby nešla cca týden elektřina?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-29 19:58:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Neboj, záchod spláchneš i bez elektriky a vodu si uvaříš v rendlíku na plynovým sporáku 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-02-29 23:14:44
Ikona diskutujiciho
sipka

….. přesně důvod, proč mám plynový sporák 🙂 i topení.

Ikona diskutujiciho INDIANI a Krtecek 2020-03-01 05:43:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Ohledně padu všech měn to bylo dohodnuto skutečnou vladou světa už dne 29.3.2018

a mělo to jit hned.
President TRUMP ty bankstery uprosil,aby to odložili až po volbách na termin1.1.2022,každy bankster o tom vi a strejda Putin taky!
Jen se podivejte jak jako car nakupoval tuny a tuny zlata a Nabulině ,šefce svoji centralni banky nařidil připravit harmonogram toho krachu.
Aluško mate rada Krtecka to jsem totiž já!

Ikona diskutujiciho jirik 2020-03-01 11:36:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová 2020-02-29 19:58:25: ještě si pamatuju, když nešla elektřina celý víkend (od pátku do pondělního rána) – holt to byly školní socialistická (komunistická) léta……

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-01 11:40:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně se to na vesnici stává párkrát do roka i dnes. Elektrika je sranda, to si odpočinu nebo poklidím barák. Ale když nám vypnou na celý den vodu – což je asi 1-2x do měsíce, tak to už mi do zpěvu není jako 😀

Ikona diskutujiciho Jarda 2020-02-29 20:23:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj
Čert ví jak to je. 😜 Již bylo napsáno mnoho knih, které předvídali nějaké události a nemuseli být notně katastrofické viz knihy Julese Vernea, nebo i třeba náš autor Svatopluk Čech v povídce Nový epochální výlet pana Broučka zmiňuje tunel pod mořem z Anglie do Francie a to to napsal v roce 1888. Je to náhoda? Přečtěte si knihu Jitro kouzelníků, tam najdete podobných případů více. Stojí to k zamyšlení. 😳😃 Co tvoří realitu? – naše myšlenky?

Ikona diskutujiciho Majda 2020-03-30 15:04:31
Ikona diskutujiciho
sipka

No, nečetla jsem vše a už vůbec ne jitro kouzelníků, přesto, že už jsem o tom slyšela. Ale tenhle komentář je první trochu k věci. Opravdu to stojí k zamyšlení. 👍😊

Ikona diskutujiciho INDIANI a Krtecek 2020-03-01 11:31:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Oprava datumu ,porada vlady světa se konala 29.3 2019

Chybička se vloudila.
O politice,která způsobi to boži dopuštěni se tu nesmi psát?Jsem totiž strašlivé zvirže a politik,ale za indiány a ženy a děti.
Nyni se indiáni domnivaji,že by možná mohli vymyslet Program nápravy,ještě dřive než nebude peněz, ani na penze.
Smi se to tady,nebo to je tabu a jen je povoleno popisovat jak jsou domorodci spokojeni a nikdy nebyli na tom lip?

Obdivovatel Alušky Krtecek..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-01 11:41:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Začni se chovat normálně, nebo poputuješ do spamu.

Ikona diskutujiciho niky 2020-03-01 19:25:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidi nejdůležitější věc je zůstat v klidu a v pohodě. Pamatujete, co se stalo, když měl být vzestup v roce 2012, tak média tvrdila, že má být konec světa, aby se lidé báli a nemohlo k ničemu konstruktivnímu dojít. A já tipuju, že to samé se děje teď, když má přijít ten zlatý věk, protože proč by najednou televize, už dokonce i ta blbá televize, která nikdy lidem nic pravdivého neřekne, najednou nabádala k nakupování potravit a zásob, to přece nedává smysl, kdyby se mělo něco stát, televize by o tom lidem neřekla ani prd.

Takže buďte v pohodě a nebojte se. Možná je to jen jedno velké odlákání pozornosti od něčeho jiného. Lidi nakupují zásoby, bojí se, přitom by se měli soustředit na něco jiného a právě opačného. Opakem strachu je láska a kdo se bojí, ten právě není schopen milovat a o to jim jde. Takže se udržujte v klidu, v pohodičce a v co nejvyšších vybracích a emocích a nepřiživujte ten strach, protože udržet nás ve strachu je přesně to, co ti hajzli teď potřebují a o co se snaží.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-02 08:38:53
Ikona diskutujiciho
sipka

televize skutečně řekla, že mají lidé nakupovat? – viděla jsem na seznamu reportáž kde tvrdili opak a o víkendu údajně v tv nabádali lidi aby nepanikařili a v reakci na to udělali run na obchody. protože když ti v tv řeknou že se nic neděje a máš být v klidu, tak nejsi v klidu, protože jinak by na to nepřišla řeč 🙂

Ikona diskutujiciho niky 2020-03-02 11:17:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano přesně tak, televize udělala někdy ve středu takovej humbuk, že to vypadalo, jak kdybysme měli všichni zítra umřít, nebo co. Prostě už je to trapný. Proto ti lidi udělali takovej zátah na obchody, proč si myslíš, že by tomu jinak tak bylo? Že by lidi najednou osvítilo a oni pochopili, jak to chodí v matrixu? Nebo, že by jim televize najednou začala říkat pravdu? No to asi ne. Spoustu lidí taky hovinky a seznamky nečte, ale na televizi se dívají skoro všichni, nemáš televizi, neexistuješ a všichni se tomu diví, jaktože ji nemáš….a všichni slepě věří tomu, co se tam říká. Kdyby televize zítra řekla, že byl vyšlechtěn nový druh lítací krávy, lidi by tomu věřili.

Právě lidi, kteří televizi doma ani nemají, jsou ti, co říkají, že je to nakupování blbost a že to za chvilku pomine. V zahraničním tisku se píše něco úplně jiného, než v tom českém, například to, že lidé se ve velkých počtech uzdravují a čínské továrny už obnovují výrobu a dodávky.

Jestli systém někdy padne, rozhodně to nebude teď, stane se to spíš hodně, hodně pomalu a konstruktivně. Není se čeho bát. Takže lidi buďte v klidu a už tomu nevěnujte energii, kdyby se mělo něco stát, nikdo by nám o tom nic dopředu neřekl, tohle je jenom strašení a mnoho povyku pro nic, stejně jako ten konec světa v roce 2012.

Ikona diskutujiciho Lu 2020-03-01 23:36:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé je, že Slované vcelku koronaviru odolávají … viz. mapa https://datawrapper.dwcdn.net/nHQz6/23/

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-02 09:56:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo,brambory jak
psala Nirvana,jsou
dobrý nápad,z těch
se toho dá hodně
uvařit.Pokud tedy
stejně jako já
nežijete na vesnici
kde jaksi není plyn.
Takže bych musela
nakoupit jen věci
co se nemusí vařit,
kdyby vyplivl proud.
Jinak nevím jestli by
to v tomhle případě
bylo možné,ale co
když příznaky nemoci jsou
u některých lidí
autosugesce? Víte
jak to je,když se
začně vykládat že
už jsou desítky a
stovky lidí kterým
třeba začala bolet
a pak ochrnula levá
ruka,tak začnou mít
příznaky i mnozí
úplně zdraví.
A myšlenka je velmi
mocná,třeba kdysi
dávno v Indii jogíni
odcházeli kdy chtěli
Prostě se posadili,
začali meditovat
a vzplanuli.

Ikona diskutujiciho Andrea 2020-03-02 12:07:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Při dostatečném množství pokusů se dějí i nepochopitelné věci. Nemohli se naopak „elity“ inspirovat z té knížky?

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-03-03 13:12:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

akcie padaj po celém světě a to obrovským tempem možná nastane pád měny poděkujte obyčejný chřipce ale tohle sem nečekal že se systém schodí kvůli náký nemoci čína zastavila epidemii deně přibude kolem 150 nakažených v uzavřených oblastech zato evropa zažíva obrovský BUMM deně 600,700 nakažených vlády na to kašlou když sem viděl včera jak rodinka přijela z italie otec byl nakažený toho šouply do karantény a na novinkách psali že děcka mohou děcha chodit do školy do kina a všude možně až se objeví příznaky teprve je zavřou není tohle na hlavu postaveveny takhle se to krásně dál šíří já si myslím že je to celý habadůra na strašení lidi mé okolí blazní totalně kvůli obyčejný chřipce je to k smíchu-))

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-03 14:16:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Neříkej… ty ještě nenakupuješ nudle a mouku? Měl bys začít 🙂 Nepočítej že se sousedi podělí až ta měna padne a bude problém se zásobováním.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-03-04 13:08:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já mám zásoba preventivní na dva měsíce kdyby se něco zvrtlo-))

Ikona diskutujiciho Mirek 2020-03-06 22:51:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli ten Koronavirus není jen pro upoutání pozornosti, kdy ve skutečnosti zakrývá skoro krachující USA, dluhy korporací, vlád a celkově toxickou ekonomiku. Přeci jenom říct, že je Koronavirus a proto FED sníží sazby, aby podpořil ekonomiku zní lépe, než to, že ekonomika jde do kopru. Člověk by měl sledovat, co v jeho zemi prosazují vlády za zákony. Můj názor 🙂

Ikona diskutujiciho Tiamostef 2020-03-25 21:39:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

kniha je jedna vec ale publikovany clanok o corone v casopise v roku 2015… v skratke do virusu sars pridali ciastocky virusu z netopiera a potom to skusali na myskach a na osobach….momentalne zijem mimo Sk a moj muz je Ital…
https://www.radioradio.it/2020/03/coronavirus-articolo-nature-2015-studi-sars-cov-cina-esperimenti/
….articolo del 2015 di Nature, illustre rivista scientifica, che parla del lavoro di ricerca dei cinesi sul coronavirus, o meglio Sars-CoV. L’Abstract del documento avverte sugli elevati pericoli che questo virus provocherebbe negli uomini….
https://www.radioradio.it/2020/03/video-shock-sapevano-creato-il-supervirus-servizio-di-rai-3-2015-coronavirus/
opatrujte sa, pevnu volu, pohodu , natankujte, nakupte a treba vydrzat

Napsat komentář: Tiamostef Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek