Skutečný význam symbolu Peace (Mír, Nerův kříž)

22.9.2020 v Symbolika 30

Peace je v současnosti znám jako symbol míru. Tento znak navrhl v roce 1958 britský profesionální návrhář Gerald Holtom. Do obecného povědomí ho vnesl britský aktivista Kampaně za jaderné odzbrojení (Campaign for Nuclear Disarmament) Art Bigelow. V USA byl tento symbol používán celá 60. léta, mj. ve spojení s kontrakulturou a hnutím proti válce ve Vietnamu.



Údajný ,,symbol míru“ pak začali masivně používat hippies – hnutí, které vzniklo kolem roku 1965. S hippies sympatizovalo mnoho zpěváků a hudebních skupin, např. Beatles. Symbol se dal spatřit i v Československu, když v roce 1968 došlo k invazi vojsk zemí Varšavské smlouvy.

 

John Lennon – People for Peace

 

Dodnes je symbol poměrně často používán. Používají ho třeba feministky, nebo bojovníci za práva homosexuálů. Hodně se tiskne na oblečení. Někteří lidé si nechávají tento symbol i vytetovat. Lze ho poměrně často spatřit ve filmovém a hudebním průmyslu, nebo na olympijských hrách.

Lady Gaga má symbol Peace vytetovaný na levé ruce.

Katy Perry

Katy Perry a symbol Peace

 

Symbol Peace ve skutečnosti není znak míru
Ve skutečnosti se jedná o obrácený kříž se zlomenými rameny, na kterém je ukřižovaný Ježíš. Je to prastarý symbol.

Pokud se podíváme do dávné minulosti, tak zjistíme, že tento symbol nikdy nebyl symbolem míru, ale symbolem smrti. Tento kříž byl po dlouhá staletí označován jako ,,Nerův kříž,“ podle známého římského pronásledovatele křesťanů císaře Nera. Ten totiž s oblibou ukřižovával křesťany hlavou dolů.

Tento falešný symbol míru se v minulosti používal také v druidském čarodějnictví a při satanských rituálech. Satanisty byl používán při iniciačních obřadech přijímání nových členů. Nový člen vstoupil do magického kruhu s obráceným křížem v ruce. Pak musel odmítnout křesťanství v minulosti, přítomnosti i budoucnosti. Nakonec kříž zlomil. Falešný symbol míru též používal zakladatel satanské církve Anton LaVey při svých rituálech.

,,Věčný mír je smrt mužnosti. Symbol peace je runa smrti. – Jack Donovan“

Zde je ještě dobré zmínit Johna Todda, bývalého svobodného zednáře, který než byl zdiskreditován, sdělil široké veřejnosti na audiokazetách mnoho pravd o Svobodném zednářství (o jejich rituálech, plánech na ovládnutí světa NWO).

Todd řekl: ,,Peace není symbol míru. Nemusel jsem procházet zasvěcením při obřadu, ve kterém hrál roli zlomený obrácený kříž, protože jsem se narodil do rodiny mágů a tudíž to pro mě nebylo důležité. Po lidech, kteří neměli žádné křesťanské pozadí, se to taky nevyžadovalo. Pokud však člověk byl křesťan, nebo se narodil v křesťanském prostředí a chtěl se stát černým mágem, tak musel vzít keramický kříž, obrátit ho vzhůru nohama a zlomit ramena tohoto kříže směrem dolů, což symbolizovalo odmítnutí křestanství a toho, co se odehrálo při ukřižování Krista.
Peace se posledních dvacet let propaguje jako symbol míru, ale v minulých staletích šlo o zlomený kříž. Tak čemu teď chceš věřit?”

Za 2. světové války byl “symbol míru” také znám jako runa smrti a byl používán při  pohřebních obřadech vysokých nacistických důstojníků.

Peace symbol rozhodně není symbol míru, ale symbol smrti, destrukce, nepokoje, války a antikrista.  Říká se mu zlomený kříž, Nerův kříž, havraní stopa, nebo runa smrti (z něm. ,,todesrune”).

Peace také vyobrazuje pyramidu v kruhu, která je rozdělená na dvě poloviny. Pyramida může představovat moudrost, vědění, tajemství (nebo illumináty, kteří její symboliku používají). Kruh posiluje to co uzavírá a rozdělení pyramidy na dvě poloviny značí rozdělení, destrukci. Takže zmatené vědění, matení lidstva, manipulace s pravdou… do slov by se to dalo přeložit všelijak.

Kdo tento symbol nosí, přichází tím o energii
Ať si člověk symbol přebere jak chce, ať už v tom vidí satana nebo rozdělení, symbol ,,peace” ubírá z člověka energii a je silně destruktivní, máme to odzkoušené přes kineziologický test. Takže rozhodně doporučuji to nenosit a nikde nepoužívat.

Ukazuje se, že symbol byl zneužíván k mnoha účelům po celé stovky let a proto s sebou nese tolik hrůzných příběhů a přirovnání.

,,V moderním čarodějnictví, pokud byl iniciátor původně křesťan, vezme keramický kříž, otočí ho a nalomí jeho ramena dolů, do symbolu ,,peace”. Říká tím, že odmítá Ježíše i jeho víru. Hloupí křesťani ten symbol nosí a myslí si, že je to symbol pro mír. Původ pro slovo ,,mír” vztahující se k symbolu spočítá v tom, že když čaroděj udělá toto kouzlo, pocítí úlevu a mír po zlomení kříže.”

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020 / použité zdroje: 1., 2., 3., 4.

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho sycho 2020-09-22 07:54:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alu,
nekde jsem cetl, ze tento symbol je vlastne ukradena stara slovanska runa. Jmeno si nepamatuju. Vtip mel byt v tom, ze takto otocena runa je destruktivni, jak pises, ale v puvodnim vyznamu se pouzivala tim Ypsilonem nahoru a pak pry byla konstruktivni. Mas na to nejaky nazor? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-22 08:57:03
Ikona diskutujiciho
sipka

O tom jsem neslyšela, dostupné zdroje se zmiňují ,,jen“ o tom, že peace je runa smrti bez kruhu.

Ikona diskutujiciho jar 2020-09-22 19:26:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to védická runa černoboga, pokud ji otočíme pak je to bělobog.

Ikona diskutujiciho Daniela 2020-09-22 20:26:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, je to runa. Ta s tím Y směrem nahoru je runa Algíz a symbolizuje losí hlavu. Pokud si to dobře pamatuji, tak los se švédsky řekne älg a norsky elg . Takže proto Algíz a ta runa znamená hlavně ochranu. Tohle vypadá na tu samou runu obráceně a co jsem zrovna hledala, tak jsem našla i tu obrácenou pozici a tam je utrpení a bolest.

Ikona diskutujiciho Rickie 2020-09-22 09:27:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zaujímavý článok, nikdy som sa nezaoberal symbolom „mieru“ pretože intuitívne na mňa nepôsobí dobre a tento článok zjavne vysvetľuje prečo. Ďakujem 🙏

Ikona diskutujiciho marian 2020-09-22 15:20:51
Ikona diskutujiciho
sipka

ak môžem tu je odpoveď od pána mikuláša štefana:

https://youtu.be/H-HJYZ5HW8o

https://youtu.be/MY2HrtgIDzg

Ikona diskutujiciho Jana 2020-09-22 09:42:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsem machr na runy, ale věnuju se jim. A tato runa smrti je vlastně obrácena runa Algiz, když je takto: Y tedy obráceně, než je na symbolu míru, tak je pozitivní a silně orchranná. To je její řádná pozice. Pokud je však obráceně jako u symbolu míru, značí bolest a utrpení…

Ikona diskutujiciho sycho 2020-09-22 14:02:39
Ikona diskutujiciho
sipka

algiz, jo, to je ona 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-09-22 12:25:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pred niekoľkými rokmi som našiel v parku na lavičke dva takéto Peace prívesky na krk len tak položené na lavičke. Niekto sa toho možno chcel zbaviť a ja som to zhrabol, potom som na to zatlačil prstami a jeden sa rozlámal. Ten druhý bol z pevnejšieho kovu a asi sa mi ešte vála niekde doma, tuším má tvar srdca a v ňom peace symbol. Inak peace symbol sa používa v elektronike ako symbol antény.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-09-23 22:53:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj alue možna to sem nebude patřit včera sem přemýšlel na co bych mohl lidi upozornit a hned druhy den v práci sem zaslechl dvě učetní jak se baví o diamantové vodě jak je to prospěšný no já sem nestačil zírat tak sem se rozhodl jim to rozmluvit což se mi podařilo vykládal sem jim jak je to špatný mi uvěřili naštěstí-)) tak sem odpoledne rozhodl že se podívám jak je ta fáma o prospěšné vodě rozšířená vyjelo mi asi stovka blogu které propagují jak je to užasný při tom to je o dost horší než kámen ciantamani a ještě víc rozšířenější tak sem chtěl navrhnout jestli by s toho nešel udělat seriál jako z kamenem ciantamani jenomže pak se začal bránit metrix a to urputným způsobem když sem klikl na vaše stránky nechtěli se vůbec počítač se choval uplně poblazněně sámej error asi 10 krát se notas restartoval sám od sebe potom když se mi podařilo zapnout internet najednou sami začne cinkat příborník sami od sebe se rozhoupali říkám si to je náky divný jako by něco nechtělo abych ti tento komentář a děli se další věci měl sem otevřenou flašku zeleného čaje na stole něco ji smetlo ze stolu na zem naštval sem sem a řekl vypadni odsud ty my v tom nezabráníš a cítil sem pritomnost zlé bytosti říkám odejdi a vůlí sem ho vytlačoval ho z domu což se mi podařilo pak přišli konstruktivní bytosti z vesmíru ti ho pomocí světla vymazali vypadá to že tvé články draždí temné bytosti -))

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-24 08:04:29
Ikona diskutujiciho
sipka

já se na tu diamantovou vodu podívám, kdybych to psala ze své hlavy, bude to jeden článek. kdybych k tomu našla zdroje na překlady, může toho být i víc

Ikona diskutujiciho polepšený zablokovaný 😇 2020-09-24 08:30:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, nedala bys nám návod na kineziologický test, který občas zmiňuješ?

Ikona diskutujiciho sissi 2020-09-24 09:42:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěla bych dodat k tomu černobogu a bělobogu – je to jen jedna strana téže mince. Žádný bůh není dobrý, není dobré se modlit nebo o něco žádat bohy. Bohů je velké množství a všichni chtějí naši energii a moc. Dávám sem odkaz na skvělé přednášky vědmy Naděždy, moc doporučuji všem, kteří se chtějí aktivně očistit a chránit i dělat něco pro národ, aby si je poslechli. Takové ucelené vědění jsem nikde jinde neviděla, vyplatí se věnovat tomu čas. Tady v této přednášce od času cca: 4:29:00 mluví právě o bozích a co jsou zač: https://www.youtube.com/watch?v=sVAvXbpRMIk
Celé křesťanské náboženství nám bylo v minulosti velmi násilně vnuceno. Slované nikdy nebyli křesťané. Možná to bude Alu zajímat i tebe, dává návod jak aktivně proklínáním bojovat proti nepřátelům. Oni nás prý proklínají pořád, takže pokud někdo zaútočí, my máme právo odvety.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-24 10:08:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Jednoznačně souhlasím s tím, že všichni bohové jsou ve skutečnosti démoni, kteří uctíváním sbírají energii. Dokonce i ti, kteří jsou považováni za dobré, se mohou ve zlém obrátit, pokud je pomluvíš, nebo se k nim budeš neuctivě chovat.
Nejsou mi úplně jasné všechny postavy, třeba různí bohové co zastupují archetypy přírody – jestli předci jenom pojmenovali přírodní děj, přírodní sílu, nebo to fakt byla pro ně konkrétní bytost? Těžko říct. Nějaké výjimky se tam možná najdou, ale obecně to jsou fakt démoni. Platí to ale taky pro archanděly a pro ježíše – všechno jsou to egregory, které pohlcují energii ze svých uctívačů.

S čím však zásadně nesouhlasím, je oplácení zla zlem. Když klesneš na úroveň tvých nepřátel, stáváš se jednou z nich. To, co tě vždycky bude dělat lepší a výše postavenou bytostí, je tvoje dobro, schopnost řešit věci slušně, v klidu a na nikoho neposílat žádné zlo, ani nezkoušet podrazy. To jsou právě nástroje matrixu aby tě získal: navádět tě, abys byla zlá jako ti ostatní a spadla ze svých vysokých příček dolů do bahna a špíny, závisti, zla, podrazů a nenávisti.

Pokud bys to dělala, stáváš se ty sama zlou bytostí a jsi tím, proti čemu ty sama bojuješ. Účel nesvětí prostředky. Takže žádné zaklínání ani proklínání, je to černá magie a od toho ruce pryč. A pokud někdo veřejně prohlašuje, že je v pořádku někoho proklínat pokud proti tobě udělal výpad, tak se tomu člověku zdaleka vyhni. Je to černý mág a ná křivý zlý charakter. A ve chvíli kdy by proti tobě něco měl, víš že to na tebe pošle. Pryč od takových lidí co doporučují zlo, jsou sami zlí a udělají ti problémy.

Ikona diskutujiciho sissi 2020-09-24 15:43:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Oplácet zlo dobrem, to právě učí křesťanská církev, aby měla dobré poslušné ovečky/otroky, kteří se ani bránit nebudou. Každý má právo na svoji obranu – někdy je nutné útočníka zničit, protože jinak on zabije nás. Ta vědma obrací energie, které nepřátelé vysílají na nás, aby působily proti nim. To bych nepovažovala za konání zla ani omylem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-24 15:45:12
Ikona diskutujiciho
sipka

já se na to podívám a když k tomu něco budu mít, tak se k tomu kdyžtak vyjádřím ale za tím co jsem psala si skálopevně stojím… sebeobrana není oplácneí zla zlem a dá se provést také slušně, legálně a nedestruktivně

Ikona diskutujiciho evulik 2020-09-24 12:13:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za vynikající články. Mohla by jste v budoucnu napsat prosím článek také o symbolu co se jmenuje řecký klíč prosím. Děkuji, eva

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-09-24 13:35:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

,,otestuj“ symbol ankh ten tu ešte tuším nebol.

Inak ako som písal o tom prívesku v tvare srdca v ktorom je symbol Peace, tak sú to vlastne dva symboly konštruktívne srdce a deštruktívny Peace. Tak to možno nie je tak zlé ako Peace v kruhu.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-09-25 14:04:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj když jsme u té symboliky našel sem další symboliku která je mnohem nebezpečnější a vyskytovala se na blogu petr socha všimli jste si někdo toho symbolu naš arkturíaský multidimenzionální hexagram nebudete věřit kolik je tam šestek spočítejte si všechny symboly co jsou uvnitř a vyjde vám tolik 6 až vám z toho bude špatně
www.necenzurovane.net/gosudarjon/g121.html zde je symbol k vidění
otázka z ní co jsou arkturíani skutečné zač odpověd zní ŠEDIVCI ale kdo jim dal modrou barvu ale ted další věci na youtubu vyjeli všelijaky informace meditace s arktuariany a spousta jiných pastí prezentují se jako nejdokonalejší rasa vesmíru při tom to není pravda tohle célé zavání obrovskou pastí

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-25 15:36:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Arkturiáni jsou nejvyspělejší rasa ve vesmíru – ale jsou to lidé. Mají jenom jiný název.
Lidi co je považují za šediváky natřené na modro jenom ukazují že o tom nic neví a na net píšou svoje fantasmagorie o lítání po vesmíru. (kdyby tu šel nandat panáček co si ťuká na hlavu tak ho sem vložím)

Ikona diskutujiciho izairi 2020-09-25 19:31:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Buď tak laskav,a přestaň urážet arkturiány.Šediváci natření na modro? Ty jsi asi spadl z výšky a přímo na hlavu co.Musím napsat,že mně s těmi svými fantasmagoriemi co tu píšeš už vytáčíš skoro stejně jako Truth Seeker na tadescu. Ten zase píše dlouhé přemoudřelé žvásty,a já mívám potřebu ho něčím odpálit.Už jsem mu napsala aby změnil nick,protože je moudřejší než pradávní mudrci a už nic hledat nemusí,ale říká si
hledač pravdy dál,tak nevím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-25 20:50:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím že reaguješ zbytečně přecitlivěle, pavel má přece právo mít svůj názor a vyjadřoval jenom myšlenku, není důvod kvůli tomu hned začít dělat vlny.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-09-25 21:58:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi je to opravdu jen myšlenka pokud jsem je nák urazil pošlu jim myšlenku omluvu momentálně více dělat nemohu -)) momentalně v rasách ve vesmíru nejsem zběhly ale rád bych se o tom něco dozvěděl-))

Ikona diskutujiciho Robin 2020-09-27 14:50:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký článek, ale chtěl bych dodat, že jakýkoli symbol bude (energeticky i jinak) vyjadřovat hlavně to, co pod tím já nebo my všichni budeme cítit. Pokud svého času to miliony lidí bralo jako symbol míru, který měl znamenat například konec války ve Vietnamu apod., tak to prostě znamenalo (energeticky i jinak) symbol míru a mělo by nám být úplně u zadku, že někdo to kdysi označil nebo řekl, že toto bude negativní symbol. Kdo si myslí, že jsou? Myšleno ti…ilumináti, zednáři nebo ti, kdo určují, který symbol je pozitivní a který destruktivní a co jaký symbol znázorňuje? Proč bychom je měli brát vážně? Proč bychom je měli brát vážně v tom, že když oni v minulosti určili, že to bude takto, tak my to budeme respektovat? Pokud já sám si řeknu, že to pro mě je symbol míru, tak to prostě pro mě bude symbol míru a tečka. Pokud si sám v hlavě nastavím, že to je pro mě symbol nenávisti nebo zla nebo čehokoli, tak to tak bude. Já sám sice tento symbol nepoužívám a nikdy sem nepoužíval, protože to mám spojeném s tím vlastizrádcem Havlem, ale šlo mi o princip.

Pokud já si vymyslím teď nějaký symbol a řeknu o něm, že je destruktivní, tak proč byste mě měli brát vážně? Tak proč bychom měli brát vážně je? Tímto jim akorát dáváme punc toho, že jsou fakt nad námi, že nám vládnou nebo že jsou něco více. Pokud to tak budeme přijímat a cítit, tak to tak fakt bude.

Trochu mi to připomíná i to uctívání různých „GURU“ co je zrovna v módě. Když si na sebe vezmu třeba fialové sako (pouze příklad) a někdo mi řekne, že to už není v módě, že to frčelo v 90 letech, tak je mi to úplně u zadku, protože mi se to líbí teď a žádný guru, který vlastní po celém světě ty „nejlepší“ módní značky a má majetek větší než roční HDP některých států mi nebude diktovat, jestli zrovna toto nebo toto je nebo není v módě.

Ale vůbec to není kritika článku, ten je hezky zpracovaný a informativní….jen to berte jako můj příspěvek k tématu 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-27 15:30:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Robine, energetická hodnota symbolu je daná. Vezmeš symbol, nakreslíš ho, provedeš na figurantovi svalový test a víš na čem jsi. Nezáleží na tom, kdo čemu věří, pravda je jenom jedna v tomto případě. Peace opravdu z člověka vytahuje energii a ne zrovna málo.

Ikona diskutujiciho Jana 2020-09-28 11:45:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, dávam sem link na pieseň alebo skôr videoklip, ktorý je plný symboliky. Neviem, či je to tam len tak vyslovene pohádzané, ale ja si myslím, že nie a že symbolika vo videoklipoch asi väčšinou nie je náhodná, tak prípadne pozri 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=y3KihWJRh6U

Ikona diskutujiciho Robin 2020-09-29 23:57:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď mi došlo, že když se děti hlásí ve škole, tak je to vlastně taky peace….tedy pokud jen obyč. nezvednou ruku..ale za mých let jsme museli mít hezky poctivě to véčko

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-09-30 09:25:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Za nás ne, mohl ses hlásit jak jsi chtěl, leda kdyby ses hlásil se zdvihnutým prostředníkem, tak by ti už možná něco řekli… 🙂 Nikdo véčko nedělal, jenom jsme zvedali dlaň.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-09-30 09:56:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Dvíhanie dlane môže niektorým učiteľom pripomínať hailovanie, preto uprednostňujú hlásenie sa do véčka teda symbolu (falošného) mieru. My sme sa hlásili i do véčka, aj keď asi ako kto, nebolo to povinné ale tak nás to naučili.

Ikona diskutujiciho JARCA 2020-09-30 01:50:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Presne tak, Sisi, PROČ mam byt na previta hodna? Na hruby pytel hruba zaplata. Energie se musi vyrovnat.

Napsat komentář: evulik Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek