Sledování televize zhoršuje kognitivní funkce

14.6.2021 v Zajímavosti 68

Tři vědecké studie prokázaly, že i mírná frekvence sledování televize ovlivňuje kognitivní schopnosti člověka a množství šedé hmoty v mozku, informovala 20. května na portálu Eurekalert! News tisková kancelář American Heart Association.



Výzkumu, který vedl Priya Palte, Ph.D., docent lékařských věd a epidemiologie na Vagelos College of Physicians and Surgeons na Kolumbijské univerzitě v New Yorku, se zúčastnilo 10 700 dospělých.

Všichni účastníci (průměrný věk 59 let) hodnotili svou vlastní frekvenci sledování televize během prvního průzkumu v letech 1987 – 1989 a třetího průzkumu v letech 1993 – 1995 (nízká úroveň – nikdy nebo zřídka, střední úroveň – někdy, vysoká úroveň – často nebo velmi často ).
Během čtvrtého (1996 – 1998) a pátého (2011 – 2013) průzkumu účastníci podstoupili další kognitivní testy rychlosti paměti, jazyka a informací.

Ti, kteří uváděli mírné nebo časté sledování televize, měli o 15% vyšší pokles kognitivních funkcí ve srovnání s těmi, kteří uváděli nízké hladiny. Zároveň se nezjistila žádná souvislost mezi indikovanou fyzickou aktivitou a účinkem času stráveného sledováním televize ve středním věku na změny kognitivních funkcí a riziko demence.

Studie, kterou vedla Kelly Petty Gabrielle, Ph.D., profesorka epidemiologie na Alabamské škole veřejného zdraví v Birmingham, zahrnovala 1 601 dospělých (průměrný věk 76,2). Účastníci uváděli své úrovně sledování televize během prvního a třetího průzkumu.

Při pátém vyšetření podstoupili magnetickou rezonanci mozku. Vědci zkoumali strukturální markery v mozku včetně objemu hluboké šedé hmoty v mozku každého účastníka.
Účastníci, kteří hlásili vysoké až střední sledování televize, měli o deset let později nižší objem tmavé šedé hmoty než ti, kteří televizi nikdy nebo jen zřídka sledovali. Takový vztah naznačuje větší atrofii, nebo zhoršení mozku.
Zprávy účastníků o fyzické aktivitě neovlivnily souvislost mezi mírou sledování televize ve středním věku a změnami struktury mozku šedé hmoty u starších lidí.

Třetí studii vedl Ryan Dougherty, Ph.D., výzkumný pracovník, divize epidemiologie, Bloomberg Johns Hopkins School of Public Health, Baltimore. Studie se zúčastnilo 599 lidí, jejichž průměrný výchozí věk byl 30 let.

Během 20-letého období 1990 – 1991 – 2010 – 2011 se účastníci průzkumu účastnili každých pět let, včetně odpovědí na otázku o průměrném počtu hodin denně strávených sledováním televize za posledních 12 měsíců.
Dougherty uvedl, že vzorce sledování televize zůstávají v průběhu času stabilní. Dvacet let po začátku studie účastníci podstoupili magnetickou rezonanci na vyhodnocení strukturálních parametrů šedé hmoty v mozku.

Vědci zjistili, že více hodin sledování televize v rané a střední dospělosti bylo spojeno s menším objemem šedé hmoty ve vyšším věku. Je třeba poznamenat, že hodinové zvýšení průměrného času sledování TV bylo spojeno se snížením objemu šedé hmoty asi o 0,5%.
Stejně jako v jiných studiích, ani na konci této studie fyzická aktivita neovlivnila vztah mezi sledováním televize ve středním věku a stavem struktury šedé hmoty u účastníků.

,,Toto je důležité zjištění, protože je dnes dobře známo, že neurobiologie demence včetně atrofie mozku začíná ve středním věku. Toto je období, kdy je možné korigovat chování přispívající k atrofii, jako je nadměrné sledování televize, aby se podpořilo zdravé stárnutí mozku,“ uvedl Dougherty.

Vědec zdůrazňuje, že ne každé sedavé chování je stejné. ,,Nestimulační sedavé aktivity, jako je sledování televize, jsou spojeny se zvýšeným rizikem rozvoje kognitivních poruch, zatímco kognitivně stimulující sedavé aktivity (například čtení, počítačové a společenské hry) jsou spojeny s udržením kognitivních funkcí a snížením pravděpodobnosti demence,“ informoval Ryan Dougherty.

Výsledky výzkumu byly prezentovány na konferenci American Heart Association Conference on Epidemiology, Prevention, Lifestyle and Cardiometabolic Health konané 20. – 21. května.

překlad aluska.org 2021 ze Zdroje

 

Komentáře

Ikona diskutujiciho Jaroslava 2021-06-14 23:56:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ne že nevěřím, ale začínám být odevzdená a apatická.

Ikona diskutujiciho Věra 2021-06-15 14:31:21
Ikona diskutujiciho
sipka

To říkají všichni, kdo se nechávají pravidelně „špejlovat“. Platí to jak tyčkou pod mozek, tak i na začátku nosu. Má to stejné účinky a příznaky na všech lidech. Je to předpřípravná fáze na přijetí v@kcíny. Apatická ovečka se dá snadno ovládat.

Dokud jste schopná alespoň trochu přemýšlet, najděte urychleně způsob, jak se zbavit „testování“.

Nasaďte taky hluboký detox organismu. A hlavně, HLAVNĚ, věřte svému vyššímu Já.
Spojovacím mostem mezi tělem a duchem je vaše DNA. Pokud se někomu podaří pozměnit vaší DNA, je s vámi konec jednou provždy. Právě o to tu aktuálně jde. Jak v Čechách, tak po celém světě.

Odpověď a návod na záchranu je opět uvnitř vás. Nehledejte ji okolo sebe. A nenechte nikoho dělat na vás pokusy, svou DNA si braňte!

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 20:16:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaroslava:
Nemusí to být zrovna testováním, spíš je to psychické.
Tím, že člověk pořád odmítá bojovat s tím, co se stále opakuje. To naše nefunguje proto, protože odmítají naslouchat a jedou to svoje..zničení.
Proto člověk rezignuje a řekne si, udělejte, co chcete, jen mi už dejte pokoj..Protože logika nefunguje v režimu rozumu. Rozum je jazyk strojů…Oni jedou na rozum
Proto ta masáž..Aby lidi přestali bojovat a rezignovali..tím ztratí vůli žít, protože bojovat na tenhle svět ztrácí smysl…
Oni tohle moc dobře vědí…Moc dobře znají psychologii člověka..Takže zkus být zase bojovná a prosadit si své, jinak Tě budou stále řídit..přestaň řešit to jejich a řeš to své, pak člověk věčně přestane bojovat s něčím, co stejně „nemůže“ změnit..

Ikona diskutujiciho Věra 2021-06-15 14:33:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sledování tv má spoustu podprahových informací a manipulací. Je to hypnotizerský nástroj. Blik?! Pořád nic?

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-15 18:54:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Věra:
Ubezpečuju tě paní chytrá,že i když na testy z kraje nosu chodím,tak očkovat se fakt nenechám,a určitě nejsem odevzdaná. Jen těch blbých a trapných žvástů o tom jak ti co se nechali testovat z kraje nosu jsou ve stejné p*deli jako ti co byli na pcr testech mám už plné zuby. Někdo si holt nemůže dovolit dát každý měsíc 500 za plivací testy když je rád,že má na jídlo.

Ikona diskutujiciho Ondra Cenek 2021-06-15 19:50:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale no tak, trochu slušného chování by neuškodilo, ono to jde vysvětlit i jinak, než takto agresivně. Když se člověk cítí dotčeně, lepší je to vnitřně zpracovat, vychladnout a pak to napsat v klidu než takto psát do diskuze.

Ikona diskutujiciho Hana 2021-06-16 07:44:18
Ikona diskutujiciho
sipka

V tomhle musím souhlasit, taky si nějak nemůžu dovolit pustit práci kterou mám jen proto, abych se vyhnula testování…a apatická si rovněž nepřijdu. Jako štvou mě ty špejle, a hodně, jsem z nich už dost otrávená…ale apatická opravdu ne a vakcínu nadále odmítám. Navíc u nás ve firmě to povinné testování od 1. července díky bohu končí a já jen doufám, že už od toho bude na dobro pokoj.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-16 10:15:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Ondra Cenek:
Je mi lito,ale co je moc,to je přiliš. I na tadesco o tom každou chvíli někdo psal a mně by fakt zajímalo jestli ti co to píšou jsou tak dokonalí. A jen tak mimochodem všiml sis v onom slově té hvězdičky? No tak. Kdybych byla agresivní,tak by ten komentář vypadal jinak a aluška by mi ho nezveřejnila.

Ikona diskutujiciho lenka f 2021-06-15 21:51:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Věra:
Já jsem taky testovaná (z úst) kvůli práci a očkovat se taky nenechám. Žádné hypnotické účinky na sobě nepozoruji.

Ikona diskutujiciho nirvana 2021-06-15 23:16:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

lol co by se mi jako mělo stát jen proto, že si na tyčinku naberu trochu sekretu z nosu xd lidi no taaak

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-16 09:05:11
Ikona diskutujiciho
sipka

měla jsem o tom všechno ve skupině aluska.org na facebooku a pořád sbírám akutální info. kdo chce být v obraze, tak se přidejte

ale to jak laboratorně zkoumali ty tyčinky mám na ploše, na přání můžu poslat mailem

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-17 01:27:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hana,lenka f,nirvana:
Díky za reakce :). Já už jsem z těch keců vážně unavená,přijdu si jako bych byla méněcenná,jak nějaký odpad. Jednou jsem to psala i na tadesco,protože každou chvíli někdo strašně probuzený a osvícený napsal,že ti co jsou testovaní z nosu (a je jedno jak) jsou vlastně naočkovaní,a tedy jsou na tom zle,ale vybrali si to sami atd. Jinak i u nás testování na konci června končí a asi před měsícem jsrm si koupila koloidní stříbro ve spreji 50ppm,tak si vždycky po testování vystříkám nos.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 19:59:11
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Jenže nevím, zda-li stříbro pomůže..Jelikož je to jen „dezinfekce“ proti bakteriím, které mají jednobuněčnou strukturu?
Jde o to, že stříbro je udusí a oni se nemají jak množit, kdežto tohle je chemická forma útoku, která se zapíchne do nosu a nelze ji jen tak sundat a postupně se ropouští i když odmítám tvrdit, zda-li se vůbec rozpustí časem celá.
Možnost je koupit onen ivermektin, popř. zkusit jablečný ocet na tyčinku a tím smradem vytřít nos..Ale v tomhle případě hádám, jen usuzuju, že učinkuje na chemtrails. Popř. bych i zkoušel brát po dobu testování lžíci jablečného octa, který by mohl taky rozpouštět ten hnus, co má člověk v sobě i ze vzduchu. A z tadesca si nic nedělej, to, že si člověk přečte článek, hned dělá na druhé ramena, že on něco ví a druzí ne není vyspělé jednání. Jen poradím, zkus slinotesty a naučit se říkat ne..Měj se víc ráda a uvidíš, že ze života sice odejde hodně lidí, ale přestanou ti ubližovat a chtít po Tobě věci, které jen škodí na úkor laciné chváli a joo jsi dobrá..Za zničené zdravý to nestojí a budeš větším pánem svého života..

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-17 13:39:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdosi tady psal že vakcína, nebo snad i testování mění DNA. No tak DNA je možné změnit i pouhým stravováním a spousta lidí toho využívá ve svůj vlastní prospěch. Viz epigenetika.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 20:05:49
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie
Ano, taky bych řekl, že spousta lidí si může měnit svoji DNA stravováním a to hlavně živočišného původu a líbáním se s osobou. Proto je vhodné být jen s tím, který za to stojí a má nějakou hezkou energii, tím myslím, silného ducha a dobré srdce.
Plus mnoho žen si ani není vědoma toho, že semenem do sebe dostává i DNA partnera a pokud jich má několik, tak potěž..Nemyslím teď telegonii..
Jenže když dneska člověk políbí protějšek, rovnou může oblíznou záchodové prkýnko, protože dneska obměna partnerů je na vysoké úrovni. No možná to šlo napsat kulatněji, ale vše říkám napřímo no..sorry 😀

Ikona diskutujiciho mif 2021-06-17 20:42:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie: Strukturu DNA lze měnit i patřičně modulovaným zvukem a světlem. Na to nepotřebuješ reverzní transkriptázu, kterou používají viry ke vložení své RNA (mimochodem, pozůstatky „velké války“ z před asi patnácti tisíci let). Trest, který jsme dostali za prohru, je i podstatně zkrácená délka života. Jmenuje se to podobně, ale je to téměř totéž – reverzní telomeráza. Ta říká telomerům v DNA, že nesmí buňku dělit donekonečna bez kritických chyb. Epigenetika s tímhle nemá co dělat. Hezký den…

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-18 16:05:41
Ikona diskutujiciho
sipka

mif: Ahoj, mas pravdu, ja tomu zase tak moc nerozumim. Urcitou stravou apod se opravdu muzou zapinat/ vypinat napr. rakovinotvorne geny, to jsem napsala dobre, ale nejedna se o zasah do DNA. Epigenetika = mimo genetiku.Zkracovani telomeru se jinak da zpomalit. Nevim, jak to delam, ale je mi ctyricet a obcas si me lide pletou se studentkou stredni skoly. Vice do toho zabredavat nebudu. Jen tak mimochodem, pristi tyden se jdu zcela beze strachu a dobrovolne nechat naockovat proti korone.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-19 10:57:12
Ikona diskutujiciho
sipka

opravdu si necháš píchnout neotestovanou neschválenou experimentální látku, obsahující buňky z potratů, šimpanzí adenoviry a modulátory rna a dna???? tak to opravdu absolutně nechápu, jak z něčeho takového nemůžeš mít strach, když se jedná o tvé zdraví… ale je to tvoje věc, víc se k tomu vyjadřovat nebudu, všechno je na internetu, kdo chce ten to najde a všechno si může načíst sám

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-19 11:33:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj aluško, vyhledávat a číst informace na netu umím taky, a stejně jako ty jsem si udělala svůj osobní výzkum, než jsem se rozhodla. Takže vakcíny se opravdu nebojím. Navíc můj manžel pracuje ve farmaceutické společnosti,a to zrovna na klinických studiích, takže mi vysvětloval, jak to s tím (ne)testováním vakcín je, je to statistik, který posuzování bezpečnosti vakcín má za denní chleba. Pro Tvou informaci, on se zrovna očkovat nechtěl, a vlastně jsou ho k tomu trochu donutila já. Ale ne z toho důvodu, že by vakcína nebyla bezpečná kvůli nějakým sajrajtům, co v ní jsou, ale protože si myslí, že covid je nafouknutá bublina a jde zde hlavně o prachy a vůbec se nebojí toho, že by nějaký covid mohl dostat nebo mít těžký průběh.
Kdežto mě i obyčejná rýma sedne na průdušky a kašlu klidně i měsíc v kuse, tak proč se nenaočkovat vakcínou, v kterou mám důvěru. Očkovaná už jsem proti lecčemu nad rámec povinných očkování, a mé zdraví to doposud neohrozilo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-19 12:06:41
Ikona diskutujiciho
sipka

mno, tak v tom případě enjoy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-19 19:21:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Maminka dvou dětí ze Slovenska zemřela poté, co se nechala naočkovat vakcínou proti koronaviru (pravděpodobně se mělo jednat o druhou dávku PFIZERu). Jeden den se nechala očkovat a druhý den ráno jí manžel už neprobudil, což je něco děsivého. Úřady nyní prověřují, zda má vakcína se záhadným úmrtím souvislost. Devětatřicetiletá žena neměla žádné předchozí zdravotní problémy.

zdroj: https://cnn.iprima.cz/maminka-dvou-deti-se-den-po-ockovani-uz-neprobudila-slovensko-pripad-vysetruje-27594?fbclid=IwAR05lc0OM9QxXyHeampjnhLho9oB0zviYRgV9De0INTEOQM91a-ok-OapUs

ať čvachtá.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-19 13:04:34
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
K tomu se nedá nic říct,snad jen tohle:“Doufejme,že ta hloupost pojde,než Tě zabije.“ Jo a ještě něco,první očkování postele Med Beds ještě napraví,to druhé už ne. Tvoje,promiň,naivní hloupost mi naprosto vyrazila dech.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 19:47:01
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie
Promiň, že rejpu…ALE..
Proč se tu něco odporuje?
Nejdřív, věta typu.. „Očkovaná už jsem proti lecčemu nad rámec povinných očkování, a mé zdraví to doposud neohrozilo“
A pak výsledek.. “ Kdežto mě i obyčejná rýma sedne na průdušky a kašlu klidně i měsíc v kuse“
Zkus se zamyslet, proč máš takovou reakci a téměř žádnou imunitu a pak věříš vakcínám? Zkus zahlubat i do tajů duchovních příčin kašle a průdušek..
Zde bych uvedl větu z Matrixu..“Tvůj pohled neuhýbá před tím, co vidí, jen čeká, až se probudíš.“

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-19 20:39:24
Ikona diskutujiciho
sipka

… a to ještě staré vakcíny měly ,,jenom“ hliník, ne gmo organismy a mutovanou opici

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 21:29:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
Asi tak..dřív to nebyl takovej molotov, dneska se ještě maminky chlubí, jak jsou děti naočkované kde čím.
Ale pak, když je dítě jakkoli postižené, hned se na internetech píše, co má maminka za starosti, trápení a žádá finanční pomoc. Jenže spousta maminek má děti jako trofej, kterou se chlubí. Mají to jako pejska, kterého si vychovají podle sebe, táta do toho nemůže kecat, protože dítě je spíše maminky, protože ho nosila přec ona. Bohužel, vídám takové maminky často, jak se chlubí dětmi, co stvořily a přitom to odmítají bránit tak, aby dítě samo přežilo a věřilo si, místo toho je učí, aby zapadlo, nosilo drahé věci a pak bylo teprve bráno..Vlastně se nelze divit tomu, že je COVID a chtějí genocidu.Nejde o to, že je nás tu tolik, ale o to jaké lidi tu žijí. Rozepsal jsem se proto, jelikož nedávno jsem byl u kamaráda a on zapíjel syna. No samozřejmě padlo téma očkování..chlubili se maminky s dětmi, co mají už děti v sobě.V tu chvíli si člověk řekne, jak někdo může zabíjet ze sebe to nejcenější, co má předat dál a ještě se tím chlubit? Zvířata chrání své mladé životem a maminky se chlubí kolik dostalo dítě vakcín? Jako WTF? Ale i kdo z mladých to nutně potřebuje, aby mohli chodit do restaurace, cestovat a chodit na koncerty..tak jsem pak odešel…I když je to hnusné, ale takové lidi nestojí o Váš čas, protože kdyby oni mohli, nechají to samé udělat i Vám a nikdo z přátel Vám ani nepomůže..takže hodit bobek na takové, když si přestali vážit nejen sebe, ale i Vás, jako lidské bytosti. Nyní je ještě víc vidět, jak se má kdo rád a kdo do sebe nechá píchat jedy a to samé by přál i druhým..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-19 21:38:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejvíc mě ,,baví“, že odborník co se tím údajně zabývá, na to jít nechce a manželka ho tam stejně dotáhne… Fakt nechápu.

Ikona diskutujiciho izairi: 2021-06-19 22:28:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško,k Tvému poslednímu komentáři,myslím že se tomu říká podpantoflák?

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-19 23:02:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
Dříve, co vnímám já ze svých životů byla opora v druhém, věrnost a ochrana rodiny na prvním místě..
Dnes? Manželka rozhodla, necháš se očkovat, dětem raději taky píchnu, abych je „ochránila“ a pak se chlubí, jak pomalu zachránila rodinu před smrtí..Nevím, dnešní svět si žádá asi takové oběti, co zapoměli na to, co je skutečná láska jeden k druhému a bránit i partnera/ku. I ženy byly silnější..dnes jsou také silné, ale trochu prostorově.
Muž není od toho, aby věčně bojoval za někoho, kdo není hoden a od koho není to samé opětováno.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-20 01:31:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: k Tvym odpovedim k mym prispevkum: tak ja jsem verna, jen tak nejake DNA se ke me nedostane:) K tem pruduskam a kasli, mam to od mlada a vis, co zabralo? Vitamin D… ad duchovni priciny, osm let na gymplu se mi par spoluzaku vysmivalo apod, cele ty roky jsem si rikala, kdy uz to peklo skonci, takze je mozne, ze me prostredi, ve kterem jsem se pohybovala dusilo, vidis, a me to nikdy nenapadlo. Ty vakciny nad ramec, hepatitida typu b a jeste cosi pred odjezdem do Indie a nedavno ockovani proti klistatum, to je vse. Ale je fakt, ze ockovani je jedna z veci, z ktere strach nemam. Mej se krasne

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-20 11:36:28
Ikona diskutujiciho
sipka

komu není rady…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-20 12:25:39
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
No jo, ale ty si odporuješ..Sice jsi „verná“ partnerovi, ale pak do sebe píchneš cizí DNA v podobě vakcíny..A tam je nejen myší DNA, ale i z potracených plodů..a to je větší zásah do DNA, než sex, či líbání..
Krom toho, dneska nevíš, na jaké bázi jsou vakcíny dělané, takže co platilo před 20 roky, nemusí platit i dnes, když i maso může být dnes magnetické, z čehopak jsou asi ty nové vakcíny vyrobeny? Tím myslím i tetanus a jiné kraviny..
Důležité je přestat mít strach, ale zase přestat si hrávat na hrdinu, že člověk vydrží a dá vše..Ano, ale za jakou cenu a musí umět ovládat určité věci, které musí přicházet zevnitř..ne načtenou literaturou..
Taky se měj hezky.

Ikona diskutujiciho mif 2021-06-20 17:36:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie: Vzdělávání bylo pro tebe peklo? Tak pročs študovala? Mohla jsi být „ženuška v domácnostičce“ a nechat se živit manželem (sám to tak mám :-)). Proti encefalce a borelce se klidně očkuj. NIKOLIV (aspoň teď) proti SARS. Že nemáš strach? Měj. A velký. Hezký den…

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-20 22:23:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSL1N2M61HW

A krome toho, vakcina od pfizera neobsahuje simpanzi adenoviry ani bunky z potratu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 07:00:27
Ikona diskutujiciho
sipka

jop, zato má nejvyšší death rate

Ikona diskutujiciho Lady Jane 2021-06-24 00:28:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Komplet celý vakcinační průmysl stojí na lidských potratech, prostudujte si pár příbalových letáků…kdybyste se problematice očkování a farmaprůmyslu věnovala opravdu poctivě, věděla byste, že je to jeden velký podvod zcela záměrně určený ke globálnímu poškozování zdraví a životů lidí a obohacování se pár jednotlivců, evidentně nemáte ani nejmenší ánung o souvislostech…nejste sama, internet je plný fotek chlubilů s vyhrnutým rukávem, dokonce si to mnozí nechali na tu ruku i vytetovat-někde jsem zahlédla poznámku, že covid „vakcína“ je testem lidské inteligence, něco na tom bude…já už neočkuji ani zvířata, je to všechno stejný sajrajt…ke konci věků je předpovězeno úmrtí obrovského množství lidí po celém světě…každého volba…

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-21 11:23:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alusko, nema. Ani jina vakcina. Viz zde: https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/adverse-events.html

Ten link, co jsi vyse poslala, je to sice hrozne ze ta pani na Slovensku umrela, ale neni (zatim) prokazano, zda v souvislosti s ockovanim.

Reports of death after COVID-19 vaccination are rare. More than 310 million doses of COVID-19 vaccines were administered in the United States from December 14, 2020, through June 14, 2021. During this time, VAERS received 5,343 reports of death (0.0017%) among people who received a COVID-19 vaccine. FDA requires healthcare providers to report any death after COVID-19 vaccination to VAERS, even if it’s unclear whether the vaccine was the cause. A review of available clinical information, including death certificates, autopsy, and medical records, has not established a causal link to COVID-19 vaccines. However, recent reports indicate a plausible causal relationship between the J&J/Janssen COVID-19 Vaccine and TTS, a rare and serious adverse event—blood clots with low platelets—which has caused deaths.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 15:17:40
Ikona diskutujiciho
sipka

V českých sračkometech byl pfizer na prvním místě. Škoda, že jsem si to neuložila. Když chceš strkat hlavu lvovi do tlamy, ani vlastního manžela neposlechneš, je to tvoje věc, ale nenaváděj k tomu tady lidi na webu. Hromady lidí už na to pomřely a nevezmu si na triko, že to někdo tady četl tak pak šel. – Moje vina to není, všechny před tím varuju.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-21 11:37:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

mif: víš, o tom, že jsi strefil hřebík na hlavičku? Ženuška v domácnosti už několik měsíců jsem, protože můj submisivní manžel odmítl nadále žít v mé rodné zemi a odstěhovala jsem se za ním do Švajcu, kde mi ještě navíc chodí děti domů ze školy na oběd a pak zpět, ale slibuju, že hned, jak to bude možné, se z toho vyhrabu, toto opravdu není můj styl.

Jinak když jsem byla na té střední, tak jsem byla něco jako tady Nirvana: plná ambicí a touhy odstěhovat se do USA… To už je ale docela dávno.

Ikona diskutujiciho aneli 2021-06-21 11:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: tak zrovna očkování proti tetanu jsem se u svých dětí šikovně vyhnula (jsme riziková skupina a je pro nás povinné). Nechtěla jsem u nich podstoupit riziko zastavení růstu kostí, přímo po poradě s lékařkou v nemocnici na oddělení kalmetizace.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 14:16:39
Ikona diskutujiciho
sipka

tvl, mně píchli tetanus v 15ti na preventivce, za deset minut jsem toho litovala, dodneška si pamatuju jak jsem se vláčela přes město a jak mě ukrutně bolela ruka… byla to poslední vakcína v mém životě

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 14:41:04
Ikona diskutujiciho
sipka

aneli:
Když jsem byl s nemocí u doktorky, tak jsem si všiml, že lidem dávala tetanovku..za nějakou chvíli to zkusila i na mne, tak jsem to odmítl a podepsal papír..Já jim dám povinné.Když jsem viděl, jaké následky měla vakcinace v naší třídě ještě na základce, co tam měli za boule a dodnes tam mají určitě jizvy, tak něco hezkého v tom rozhodně nebylo už tenkrát a teď už tuplem ne.
Kdyby to člověk věděl dřív..jenže každé dítě věří dospělím, protože mají zkušenosti a rodiče jsou průvodci..
No ještě člověk nevěřil, že když si nechá smazat paměť, že tu bude až takové zvěrstvo i od rodičů a přátel..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 15:19:36
Ikona diskutujiciho
sipka

tu věc co se píchá když ti je 11-12 taky nemám 😀 stěhovala jsem se a rodiče nedohlédli a nedotáhli mě za novým obvoďákem.. win win, nemám tu hnusnou jizvu na rameni jako ostatní

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 15:34:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Šťastná to žena 😀 No mě doktorka říkala, že to má i její dcera a tak..
Pak vlastně člověka snaží zlákat na to, že dceři by přeci nepíchla nic špatnýho..Haha

Ikona diskutujiciho Jaroslava 2021-06-21 21:29:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky všem za milá slova! Ono to s tou apatii není tak zlé. Člověk má různé nálady i to nevypočitatelné počasí dá člověku zabrat, už jsem bujná zas až až. Prostě s námi někdo hraje loutkové divadlo a my nechápeme že v jednotě je síla. Každý raději nadává tajně. Já jsem v hloubi duše přesvědčená že tohle neprojde. Říkám jen své pocity… Odmala jsem hodně senzitivní a lékař mi radil ať to nikde neříkám. Dnes vím že věděl.. Najednou se mi zas vrátila spousta schopností a to poté co postupně přišly mé děti že se jim dějí divné věci. Celý život jsem na to čekala a nic. A najednou. Přestáváme i potřebovat mobily. Věřím že tuhle sílu máme všichni, víc k tomu nechci zatím psát. Jen použít první myšlenku, ta je správná.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-21 21:39:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pardon, pisu tetanus a mela jsem na mysli tuberkulozu:-) Tam jsem radeji couvla.

Alusko, ockovaci kampan je celosvetova, ja jsem jen kapka v mori. Me je to fuk, at se kdo ockuje/neockuje jak uzna za vhodne. Ja jen diskutuji, ale vidis, stejne zadna duveryhodna data nemas.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-21 22:13:39
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 samozřejmě že mám… ale tebe to nezajímá, ty jsi rozhodnutá.. tak si jdi a nepropaguj to tady ostatním. už o tom nechci vidět další komentář. je to sajrajt hnusnej, spoustu lidí už zabil, kdo chce vědět a vidět, na fb je skupina aluska.org, všechno tam máte, včetně případů, já nejsem ničí sekretářka abych na popíchnutí solila důkazy, máte je tam…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-21 23:44:02
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
Jde tu o to, že i kapka tvoří kaluž-moře-oceán..a vlastně vzduch.
Takže když se k jedné buňce, která je rakovinová přidá další, jen proto, že chce držet partu, tak zničí celé tělo..
Pokud to do sebe píchneš, jsi vlastně spolupachatel na fyzické úrovni bytí, která šíří spike protein a na duchovní, která do kolektivního vědomí lidstva zasévá tuto víru a informační šum. Kdo tohle zavnímá, bere to jako pravdu a jde taky na očkování, protože nerozezná, zda je to vyšší hlas, kdo mu to šeptá, nebo onen šum v éteru..
Tím tohle myslím naprosto vážně..spousta lidí ani neví, co je kolem nich, jelikož se zabývají kdejakou kravinou a vše, aby se točilo kolem nich. Tak pokud se bude vše točit kolem nich, jak mohou chtít vědět i to, co je kolem a zajímat se o druhé.
Nakonec uvědomělejší duše ví, že život je o nich a zároveň o druhých.

A dodám:
jedna žena od známého si dělala testy na protilátky covid. Po velké hodnotě testu ji to stejně nepřesvědčilo a nechá si ji píchnout, ona vlastně jen chtěla záminku, aby si ji dala a mohla to svést na to, že nemá protilátky, nebo velmi malé..A taky chce cestovat..Proto, každý, kdo má svoji víru odmítá brát názor druhého a je skálopevně přesvědčen, že to chce i když má důkazy a proto si to musí prožít, aby to poznal a věděl o čem je řeč. Pokud je víra založena na pýše, nebo rozumu, vždy se musí setkat s realitou, pokud je víra založená na srdci a pocitu z věci, jakoby se to už stalo a vědělo se o čem je řeč.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-22 07:58:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý živočišný druh má kolektivní vědomí, i lidé. Jednání většiny má vliv na jednotlivce. Pevně věřím, že idioti nejsou většina.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-22 14:17:14
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
Jsi jen kapka v moři? Jj,kapka ke kapce a je z toho oceán nebo tsunami nebo povodeň. Kdyby všichni přemýšleli jako ty,tak celé lidstvo vyhyne. Že se toho nebojíš? Tak to je stejně blbé jako by sis dala do pití kapku prudkého jedu a čekala,že se vůbec nic nestane. A že aluška nemá ta správná data? Prosímtě,nebuď alespoň trapná,když už jsi hloupá. Jo a ještě tohle,za mně nemáš u alušky,a samozřejmě ani na tadescu co dělat. Na takové kteří se chlubí tím,že si nechají dobrovolně píchnout ten odporný sajrajt tady nejsme zvědaví.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-22 18:13:29
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi:
Hold chce si to prožít, musíme ji to přestat brát..Taky se mi nelíbí, když do mě někdo hustí, proč mám takový názor..
Každý máme nějakou víru, záleží jen na nás, jak daleko s ní dojdeme…čemu a komu zkrátka věříme a jaké to má plody.
Ono ji to dojde, jen musí chtít vědět proč takhle jedná a časem na to příjde, co ji k tomu vedlo a jaký to mělo smysl 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-22 18:17:26
Ikona diskutujiciho
sipka

No, tak ale ať mi pak nikdo nepíše, že má z toho problémy, pak už mu nemám jak pomoct a nemám ani žádnou radu. Všechny varuju, i nevybíravě, myslím to dobře, ale když mě někdo neposlechne, na moje triko to není, neschvaluju to, nemůžu za to. I když je to můj web.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-22 19:18:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
To je jak s těma sirkama 😀 To neděláš dobře Jaromíre, že je dáváš zpátky 😀
Jinak dnes jsem potkal jednoho známého, byl skálopevně přesvědčen, že ho vakcína ochrání a že v ní nevidí vůbec problém..Problém nastává, že jsme vyvrhelové. Když někdo vnímá, tak hned ví, co si o něm myslí druhý..no a bylo cítít, že si říká : „on je divnej“ , pak najednou koukal na hodiny a jee to je hodin, tak já půjdu..To jsem jenom zmínil to, že teď je mu sice fajn, ale co bude dělat za pár měsíců..? Prostě pro ně jsme ti hlupáci, co všemu věří a jsou divní..to spíš sedí na ně. Ale skutečně, potkat dneska neočkovaného je už zázrak.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-21 21:42:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: mam za to, ze ockovani jsou povinna jen u deti, mozna i mladeze. U dospelych te nepreockuji, kdyz nechces.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-22 00:40:41
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie
Měl jsem přítelkyní, která ani jedno dítě nenechala očkovat, sice musely být doma a nemohly do školky, ale pak už jedno mohlo..
Je to těžké s nimi být stále doma, ale zase je to pro jejich dobro, které se rozhodně vyplatí..
Ale ten nátlak z hlediska doktorů je velký, proto to většina matek hned přehodnotí a raději to píchne, protože v tom lepším straší smrtí dítěte, pokud něco chytnou, nebo v tom horším popotahováním po úřadech.
Ještě bych zakázal holkám propichovat uši..to je taky pěkné zlo, z hlediska akupunktury..

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-21 22:03:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
https://kresadlo.com/maturita-lidstva/
Propadla jsi u maturity. Tak si to užij.

Ikona diskutujiciho hanka 2021-06-22 08:19:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Upřímně nechápu, jak někdo může získat dojem, že je výhodné nechat se napíchat. Zvlášť, když dnes už 90% populace pochopila, že celá akce kovyd od začátku do konce je podvod. Všichni na to nadávají, všichni si myslí, že je to přehnané, nemocnice jsou na tom s kapacitami pořád stejně, úmrtnost je stále stejná, nikdo neměl dva roky chřipku nebo nachlazení protože dnes se všechno nazývá vy víte jak. Jak se začalo hromadně „testovat“ ve školách a v zaměstnání, statistiky šly dolů. Je to obyčejné nachlazení stejně jako každý rok, ze kterého se za pomoci propagandy a reklamy v televizi udělal obrovský byznys. Toto si dnes všichni lidé v mém okolí dobře uvědomují. Přesto mnozí na vakcínu jdou. To popírá všekerou logiku. Neuvědomují si, že když na tu hru přistoupí a nekladou odpor, tak tu takzvanou pan-demii podporují a přisluhují tomu systému. Víte, co by se stalo, kdyby většina lidí odmítla testy? Celá pan-demie by skončila už před půl rokem. Loutkovodiči by se totiž lekli, že lidi dobře vědí, že to je podvod a že na nesmyslné zásahy do svého těla nepřistoupí. Takže kdo poslušně šel na testy a kdo se nechal napíchat, ať nenadává, že mu vládní opatření zničila kariéru, byznys a život. Dobře vám tak, sami tomu napomáháte.
Nikdo s vaším tělem nemůže nic dělat bez vašeho souhlasu. K jakémukoli zákroku musíte dát svolení. Takže testy ani vakcíny nemohou být povinné. Stačí si dohledat v zákonech příslušné paragrafy a domluvit se se zaměstnavatelem. Já chodím do normální práce a testovaná jsem dosud nebyla. Takže asi tak. Kdyby toto udělal každý, tak už tady žádná pandemie není. Takže kdo nadáváte, že nemůžete kvůli vládě to či ono, uvědomte si, jestli jste k tomuto scénáři sami nepřispěli. Tyranie nezmizí sama od sebe a tyran vám nedá pokoj, když uděláte to, co chce. Jediné řešení je postavit se mu na odpor a nenechat si nic líbit. Bohužel, lidé jsou slabí a podle toho to tady vypadá.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-22 13:09:50
Ikona diskutujiciho
sipka

hanka:
90% lidí rozhodně nepochopila, že je to podvod..Ba naopak, troufám si tvrdit, že silného materiálu je tady tak 10%.
Všichni na to nenadávají, kdyby ano, není tu očkování a testy..a ta velká část, co nadává si stejně píchne vakcínu, proč? Protože jednají na základě rozumu, programu. Pokud na sobě lidi odmítají dělat, chtějí, aby za ně dělal někdo jiný..
Takže duchovní síla jde stranou, informovanost stojí čas a energii, tak si to nechají píchnout, protože si myslí, že za ně vakcína odvede onu práci a oni nemusí nic. Kdo dneska chce hubout? Co pro to lidi dělají? Vše stojí velké úsilí..

Jinak nám to na zdejší stránce vysvětlovat nemusíš, většina lidí, co čte tyto stránky má na to stejný názor, tak co by se dělo, kdyby odmítli lidi test je snad jasné 🙂 To musíš vysvětit na seznamu, ale tam stejně takové posílají, kam světlo nesvítí a mají to svoje..Vědí o čipech, co to dělá a stejně si z toho dělají srandu a nechají si to píchnout, tak co s nimi..

A pokud jde o nadávání..nadávám i já, nikam se nedostanu ani vlakem, busem, do práce..Protože se tam stále testuje, nosí roušky..Jako jediný jsem se vzbouřil, pohádal jsem se s vedoucím a s ředitelem, jelikož po mě chtěli jak roušku, tak pak i testování..I když jsem jim nabídl slinotesty (2 druhy), stejně bylo rozhodnuto, jelikož ředitel už volal doktorce, která testy měla na starosti a takhle by to bylo asi s problémy..Tak se šťourají z nosu..
Buď ráda, že nejsi testovaná, ne každé zaměstnání to nabízí a jsou tam normální lidi..

Pokud jde o svobodnou volbu a nikdo nemůže nic..Kdyby to tak uplně fungovalo, tak na nás nepráší chemtrails, i když jsme jim k tomu nedali souhlas..
Jedy v jídle, vodě, drogerii je jiná věc, tu kupovat nemusíš a nemusíš ani pít..Vše je jakoby dobrovolné a máš jakoby na výběr..
Ale vzduch dýchat musíš a tam to se svobodnou vůlí a ovlivňováním počasí asi přepískli…
Pamatuj, že ve Správci osudu říkali, že vše je jen zdání svobodné vůle…

Ikona diskutujiciho hanka 2021-06-23 08:44:19
Ikona diskutujiciho
sipka

90% jsem odhadla podle vzorku populace, se kterým přijdu do styku – kolegové, přátelé, rodina… málokdo dneska opravdu věří že zde máme smrtící virus, málokdo nosí roušku pořádně přes celý nos a věří že to je ochrana před nákazou. Myslím, že lidi prozřeli a uvědomují si, že to je minimálně byznys. Nejčastěji říkají, že to je byznys s cílem vydělat peníze na prodeji nových produktů – roušek, testů, vakcín. Je to tak, lidé jsou pohodlní a radši se nechají napíchat, aby mohli na dovolenou.
Je mi líto že se nešlo v zaměstnání domluvit. Já znám mimo sebe ještě minimálně dva případy, kdy se s řediteli domluvit šlo na alternativním testování ze slin. Když člověk ví, jaké jsou možnosti, nebojí se zeptat, vysvětlit, tak by to neměl být problém. Samozřejmě pokud je ředitel blbec, tak nepomůže nic. Ale alespoň to zkusit, v klidu, slušně vysvětlit a mít podložené argumenty. U nás byli například i rádi, že jsem byla připravená, navrhla jsem, jak to budeme řešit a ještě jsem působila zodpovědně, že mi situace není jedno, že neřeknu jenom – nejdu a hotovo. Ve výsledku si mě tady za to váží a nemáme problém.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-23 11:22:37
Ikona diskutujiciho
sipka

hanka:
Ano, taky vím o spoustě lidí, kteří třeba „nenosí/li“ roušku, ale co? Nechají/li se naočkovat…Protože známe chlapy, hrají si na hrdiny, aby nejdřív ukázaly, že vše zvládnou…Proto často nenosí roušky a jsou špinavý.
To není ani o inteligenci, jako o hraní si na něco..
Dnes už nenosí lidé tolik roušky ne proto, že odmítají hrát tuhle hru, ale proto, že jsou očkovaní a myslí si, že jsou nepřemožitelní.
Ano, v klidu se dá udělat hodně věcí, ale když to zkusíš v klidu a vidíš, že nemáš dovolání, kdy Tě hodí přes palubu, neposlouchají své srdce, ale režim a ty díky nim musíš nosit roušku, i když se ti motá hlava a musíš podsoutit testy, které jsou už nyní interní věc, bez které Tě nepustí do práce..tak pak z bezvýsledné cesty chce člověk přes hluchotu druhých zvýšit hlas a prosadit si své, protože vše je o vájemnosti, jakmile jedna strana odmítá naslouchat, vždy je to cesta do pekla..
Těmi 90% jsem myslel hlavně lidi, které poslouchají srdce a je to z nich cítit..jsou to lidé, z kterých ta příroda vyzařuje..
Zbytek jsou lidé, co poslouchají rozum, tím je myšleno program matrixu a jakmile člověk poslouchá systém, je vlastně ovládaný a duše slábne, pokud někteří lidé duši vůbec mají a není to jen nějaké základní vědomí, které obsahuje tělo..
Ne každý živočich má totiž duši, ale pouze vědomí..Jako je kytka, moucha, brouk apod. A to je napojeno na kolektivní vědomí danného druhu. Úplně jsem ještě nezkoumal, kam dál je ještě toto vědomí napojené, to zatím nevím.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-22 19:17:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: Já třeba vůbec nevím, proč corona přišla právě teď, jestli je to zmanipulované nebo není, teda jasně, že je to určitými skupinami využíváno, ale stejně si myslím, že my obyčejní lidé se to nemáme šanci dozvědět. Myslím, že to, co za tím opravdu je, vyleze na povrch třeba až za deset let nebo i víc… Situaci ohledně korony sleduji od úplného začátku, a to velmi poctivě informace z obou stran, vědecké i alternativní. Jen prostě, oproti většině čitatelů této stránky jsem se prostě přiklonila na druhou stranu.

A ještě naposledy k tomu očkování, když byla moje dcera ještě maličké miminko, skončila s obyčejnou virózou na kapačkách v nemocnici, protože se dusila a musela dostat do žil léky na rozšíření průdušek, aby mohla dýchat. Nebylo to vůbec nic hezkého. To mě docela hodně poznamenalo, a to byla jen obyčejná viróza. Třeba černý kašel bych žádnému miminku nepřála. Jo a na covid (ne pouze s covidem, jak se říká) umřel můj známý, dostal koronu, pár dní na to už byl v kómatu a umřel. Jsem z malého města a ještě jsem neslyšela, že by toto s někým udělala chřipka.

Ale to už je z mé strany vše, už se k tomu nebudu vyjadřovat, stejně nikdo nikoho nepřesvědčí, ale děkuji Ti, že se s Tebou dá diskutovat:-)

Ikona diskutujiciho anelie 2021-06-22 19:42:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

aluško, zcela jasně jsi napsala, že dokument o tom, jak Pfizer ve velkém zabíjí v Česku sis neuložila, z toho vyvozuji, že ho nemáš. Takže své tvrzení nemáš čím prokázat, nemáš důvěryhodná data a hotovo.

Já si navíc ani nemyslím, že mám stoprocentní pravdu, černobílé myšlení mi nevyhovuje, a podle probabilistického myšlení je všechno možné, ale s různou mírou pravděpodobnosti. Takže, souhlasím s vámi na deset procent:-)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-22 21:02:57
Ikona diskutujiciho
sipka

najdi si to, všechno tam je, nesváděj to na mě – problém máš ty, když tam jdeš, ne já, já se neohrožuju a mám na práci úplně jiné věci než tebe a nějaké přesvědčování

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-22 21:27:17
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
https://tadesco.org/?s=Vakc%C3%ADna+pfizer
Snad Ti tohle bude stačit,a kdyby Ti náhodou vadilo,že ty články jsou na tadesco,tak hledej holt sama. Víc k tomu nemám co říct kromě toho že my s Tebou nesouhlasíme na 1000%

Ikona diskutujiciho Danny 2021-06-23 10:43:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když už se tady probírá to očkování, tak přihodím taky perličku. Jsem na fb ve skupině zdravotních laborantů a teď tam někdo přidal příspěvek: „Přišla k nám paní na hematologické vyšetření, praktik ji poslal a jako důvod uvedl hematomy po kontaktu s očkovanými příbuznými.“ Vzpomněla jsem si, že na tadesco o tomhle dost psali, že se to lidem může stávat a ze zvědavosti jsem si přečetla komentáře, co na to lidi. No co jsem čekala, klasika – lidi si dělali srandu a posílali praktika na psychiatrii, vtipy že příbuzní tu paní bijí…. Uvidíme za čas, kdo se bude smát naposled.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-23 15:44:20
Ikona diskutujiciho
sipka

takových svědků je mnoho, to není jeden případ 🙁

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-23 16:50:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Danny:
Buďto bude pro ty očkované lidi trest, že budou mit trvalé následky, smrt, nebo mohou být potrestání na šíření toxinů, ale nejen to, pokud mnoho žen potratí, narodí se nějak postižené a přitom matka odmítala očkování, jsem zvědav, jak se takový lidé budou ještě smát.
Je mi líto žen, které odmítají očkování a musí třeba nakoupit jídlo a potkají očkované v nákupáku…

Ikona diskutujiciho mif 2021-06-23 13:07:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
„Každý živočišný druh má kolektivní vědomí, i lidé. Jednání většiny má vliv na jednotlivce. Pevně věřím, že idioti nejsou většina.“

Pod tohle se podepíšu. Říká se tomu synchronicita. A idiotů je většina :-). Hezký den…

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-23 16:33:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, pak záleží hodně na osobnosti duše, která buď poslechne kolektivní vědomí, nebo samu sebe.
A jak se říká, když potká blb blba, mají radost oba..

Napsat komentář: Jaroslava Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek