Spisovatelka J. K. Rowling a univerzitní profesorka Kathleen Lowrey čelí kritice za své extrémní názory: ,,Muž nemůže otěhotnět a Žena menstruuje.“ Jaká opovážlivost

2.7.2020 v Zprávy 47

Univerzitní profesorka ztratila práci poté co řekla, že „muži nemohou otěhotnět“
Profesorka na univerzitě v Albertě byla propuštěna, protože její názory na pohlaví (na základě faktu, že biologické pohlaví je skutečné) způsobily, že někteří studenti se cítili ,,ohroženě“.



Kathleen Lowrey byla docentkou antropologie na Filozofické fakultě University of Alberta v Kanadě. Působí také jako předsedkyně bakalářského programu – administrativní role, která zahrnuje povinnosti, jako je předsedání výboru pro kurzy, schvalování převodních kreditů a pořádání zvláštního semináře pro vyznamenání studentů katedry.

Je také feministkou. Podle některých anonymních studentů a nadřízených však není ,,správnou feministkou“. Protože věří, že ženy jsou … ženy. Ještě horší je, že věří, že muži nemohou být ženami, protože nemají vagínu.
Tyto ,,extrémní a radikální názory“ způsobily, že se stala nepohodlnou a byl na ni vyvinut nátlak, aby opustila svou práci. Když to odmítla, byla propuštěna.

Lowrey říká, že jí na schůzkách oznámili, že stížnosti studentů a Úřad pro bezpečné zveřejňování informací a lidská práva neschvalují její názory na feminismus. Protože způsobují, že se studenti necítí bezpečně a existují obavy, že to odradí studenty od volby antropologie jako hlavního oboru. Neví přesně o povaze stížností – ani o tom, kdo je podal -, protože byly podány neformálně a anonymně.
Také jí bylo řečeno, že odrazuje studenty od organizování akcí typu Gay Pride, což popřela.
Po následném setkání s děkanem fakulty obdržela dopis, v němž stálo, že už svou roli nemůže zastávat a její odchod by byl v nejlepším zájmu katedry. Lowrey uvedla, že dopis nevysvětlil důvody jejího propuštění a tvrdí, že její propuštění nikdy nebylo řádně odůvodněno.

Ještě nedávno nebylo na takovém názoru nic kontroverzního. Ale teď je. Jediný „správný“ názor je, že genderová identita převyšuje skutečnou biologii jedince.

Extrémní názory Lowrey na feminismus v několika klíčových myšlenkách: ,,Muži nemohou otěhotnět, lesby nemají penisy a biologické pohlaví je skutečné.“ Tyto názory zřejmě přiměly studenty, aby se cítili „nebezpečne“ a „způsobily jim škodu“.
Skutečně se bavíme o tom, že univerzita (údajné místo nejvyššího možného vzdělání) je ,,ohrožena“ fakty z předškolního až školního vyučováním, tedy že „chlapci mají pindíka“.

,,Lidé by měli mít možnost vyjádřit své pohlaví libovolným způsobem, ale nesouhlasím s tím, že biologicé pohlaví je irelevantní. Domnívám se, že považování biologického pohlaví za irelevantní má některé opravdu závažné důsledky pro politiku. Například,  umístit trans-identifikované muže ve věznicích k ženám, není spravedlivé a myslím si, že to ženy ohrožuje.“

,,První den ve třídě jsem řekla, že si přečteme materiál, který je v současné době nepopulární pro akademii. Určitě se mnou nemusíte souhlasit, ale protože se jedná o univerzitu, myslím, že je důležité být vystaven klíčové literatuře a mít o ní povědomí.“

Univerzita prohlásila, že je naprosto v pořádku vyhodit někoho kvůli tomu, že pochybuje o tom, že muži mohou otěhotnět, nebo že lesby mohou mít penis. Prý je to nebezpečný problém, který ohrožuje současnou kanadskou demokracii.

Lowrey má studenty, kteří s ní souhlasí, ale bojí se vyjádřit svůj názor kvůli zastrašování: ,,Nejsou paranoidní. Pokud jste na nesprávné straně, vyhodí vás, a to je pro studenty děsivé.“

Dalším znepokojivým aspektem tohoto příběhu je zbabělý způsob, jakým byla její situace řešena. Stížnosti byly „neformálně“ podány anonymními studenty, o kterých Lowrey pochybuje, že by vůbec byli v její třídě. Také byla falešně obviněna z odrazování od Pride Parade.
Když byla pod tlakem aby rezignovala, Lowrey to odmítla a tvrdila, že jí to univerzita musí písemně odůvodnit. Nic takového nikdy nedostala.

Smutnou skutečností je, že Lowrey byla pravděpodobně terčem radikálních skupin, které mění univerzity na indoktrinační tábory. A univerzita se ocitla pod tlakem, takže ji vyhodila. Děje se to po celém světě.

J.K. Rowling pod útokem
Až donedávna se autorka série o Harrym Potterovi J.K. Rowling těšila neomezené chvále. Když však před několika měsíci začala vyjadřovat své názory na pohlaví, věci se změnily.
J. K.Rowling vyjádřila svou frustraci vůči absurdně formulovanému nadpisu, který místo výrazu „ženy“ používá výraz „lidé, kteří menstruují“.

,,Osoby které menstruují? Jsem si jistá, že dřív existovalo slovo pro takové lidi. Někdo mi pomozte. Žemby? Žempy? Žemy?“

Reakce na tento tweet byla okamžitá. A samozřejmě masmédia vše nafoukla, aby se z toho stal velký problém. Tweet byl interpretován jako „transfóbní“, přestože Rowling nikdy nevyjádřila vůči transobním lidem jakoukoliv „fobii“.
Rowling byla také obviněna z toho, že je TERF – zkratka pro „trans-vylučovací radikální feministku“. Jo, jsou dobří, když vymýšlejí nálepky za účelem cenzury.

Harry Potter hned nasedl na koště a vlítl do debaty, aby Rowlingovou opravil
,,Transženy jsou ženy. Daniel Radcliffe vyvrací tvrzení J. K. Rowling. Všem lidem, kteří mají nyní poskvrněný zážitek z jejích knih, se hluboce omlouvám.“

Tváří v tvář takovému odporu mnozí vezmou zpět co řekli a vydatně se omlouvají. J.K. Rowlingová se postavila za svou věc a pokusila se věc ujasnit. Roboti na Twitteru jsou ale naprogramovaní tak, aby zaútočili na všechno, co je v rozporu s Agendou.

,,Pokud není pohlaví skutečné, tak by neexistovala sexuální přitažlivost. Pokud není pohlaví skutečné, tak by odžitá realita žen v historii byla vymazána. Znám a mám ráda translidi, ale vymazání pojmu pohlaví odstraní možnost mnoha lidí smysluplně diskutovat o svých životech. Říkat pravdu není projev nenávisti.“

Na závěr
Říkat pravdu není projev nenávisti – jedná se o akt vyjádření pravdy.
Slovo gender (pohlaví) i genitálie pocházejí z latinského kořenového slova gen, což znamená „reprodukovat se“. Pohlaví je založeno na reprodukčních orgánech.
Skutečnost, že člověk prohlašuje, že se identifikuje jako jiné pohlaví, nemění jeho skutečné fyzické pohlaví.
To je ale věc, co se právě teď na celém světě vynucuje. Někteří lidé rádi citují „studie“ financované WHO z roku 2015, aby vysvětlili, že sexuální identita a pohlaví nejsou stejná věc. A co „studie“ z posledních několika tisíc let před tím?

V současné době existují muži, kteří se „identifikují jako ženy“, soutěží v ženských sportech a dominují jim. Je to fér?

Tato agenda není nic jiného, než šílenství. A oni to vědí. Z tohoto důvodu nepodporují racionální debaty založené na faktech. Místo toho označí ty, s nimiž nesouhlasí, jako „nenávistné“.
Výsledek: Vysokoškolští profesoři se propouštějí a autoři jsou napadáni médii, přestože neřekli nic nenávistného.
Jak řekla Rowling: „Říkat pravdu není projev nenávisti“.


připravila www.aluska.org 2020 © s použitím zahraničního zdroje

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-07-02 05:16:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue todle je už je na hlavu postavené lidí lidí kteří se považuji za opačné pohlaví jsou duševně nemocní a měli by podstoupit léčbu

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-02 08:14:34
Ikona diskutujiciho
sipka

občas mám dojem, že čelíme novému typu invaze, další věc, u které za chvilku bude problém říkat pravdu
v zahraničí už se to děje

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-02 05:54:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je šílenost, co se děje. Slušní, neznáš film Život Briana od monty pynthonů? Tam je scéna, kdy chlápek říká přátelům, že chce být žena a ať ho oslovují ženským jménem. Tak se pak dohadují, že on není ženská a chlápek nakonec říká, že bojuje proti diskriminaci nebo tak něco. A druzí mu na to odpoví “ to je spíš tvůj boj proti realitě. 😀 vždycky když čtu podobný článek, vzpomenu si na tu scénku.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-02 08:47:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jj, tuto kauzu už jsem zachytila a úplně jsem nepobírala, jak se do té Rowling lidi pustili, četla jsem ty nenávistné komenty vůči ní…přijde mi vtipné, jak se moderní svět pořád ohání vědou, popírá vše, co nemá fyzické důkazy a v tomto světě začnou lidé hromadně tvrdit, že chlap může mít dítě??? Tyhle žvásty úplně popírají základní biologii.
No, je to fakt hnus, co se děje a jak jsou někteří lidi úplně mimo a tohle podporují…a jestli se lidstvo nevzpamatuje, tak to to tady nechci vidět třeba za 50 let.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-02 09:05:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Za 50 let můžeš mít v občance napsané, že jsi Attack apache helicopter a každý kdo řekne něco proti, bude helicofob.
https://i.imgflip.com/2qconc.jpg

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-02 13:46:34
Ikona diskutujiciho
sipka

No super, to aby si člověk u všech pamatoval, kdo se jak identifikuje, aby náhodou neurazil a nebyl za kdo-ví-co-foba 😀 Mě vždycky pobaví, když někde píšou, že existuje více než 100 pohlaví… nebo taky někteří tvrdí, že pedofil je úplně normální člověk, a neměl by být odsuzován, protože se tak narodil… jojo, za chvíli se budou uctívat snad i serioví vrazi, protože je to jejich identita.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-02 15:37:12
Ikona diskutujiciho
sipka

attack helicopter 😂😂😂

Ikona diskutujiciho Vodnářka 2020-07-02 12:02:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nevím, jsem z tohoto tématu celá rozpačitá. (Následující částí se nechci nikoho dotknout, píšu jen, jak to vnímám.)
Myslím, že dvě pohlaví jsou až dost. Žena je žena, muž je muž. Pokud se žena cítí jako muž a chce být muž, podstoupí operaci apod. pak by s ní mělo být jednáno jako s mužem, když už se jím stala – a platit by to mělo i obráceně. Lidé, co se identifikují jako jiná (další) pohlaví podle mě nejsou v pořádku, ať už je problém kdekoliv. Chápu, že sexualita může mít množství podob, už proto, že není jasně definována (třeba částí těla), ale u pohlaví, kde je biologický rozdíl, vnímám pouze dvě varianty. Z obdobného důvodu mi přitažené za vlasy přidje i označení ,,lidé, kteří menstruují.“

A podivné mi přijdou debaty o tom, jestli muž může nebo nemůže mít dítě. Podílel-li se na jeho utvoření, tak je snad jeho, ne? Nebo je tak důležité, kdo ho porodil? Ke vzniku miminka jsou beztak zapotřebí dva lidé.

Určitá část lidské společnosti mi přijde úplně pomotaná. Dřív lidé takové věci neřešili a všechno bylo v pořádku. Nikdo se necítil ukřivděný, brali to tak, jak to je. Přemýšlím, jestli je tohle dopad například moderních technologií, kdy lidé mají čas rozebírat na atomy i hlouposti, nebo odkud se to vzalo.

Na toto téma také navazuje i strach z vlivu pohádek na děti typu princezna bezmocně pasivně čeká na prince apod. Začínám se bát, že jednou svým dětem nebudu mít co číst na dobrou noc, protože bude všechno zakázané, aby je to „škodlivě“ neovlivňovalo. Já jsem teda vyrůstala v normálním světě pohádek a myslím, že to na mě žádné šrámy nezanechalo, ba naopak, kolikrát mají pohádky poučný a výchovný konec. Řekla bych, že dítě má největší vzor v rodině a blízkém okolí. Kdo dnes klade důraz na pevnou, milující a citlivou výchovu dítěte? Zatímco se tady zabývá společnost údajnou škodlivostí gendrových rozdílů v pohádkách, uniká jí důležitost vlivu rodičů na dítě. Místo abychom se zaměřili na to, jak vychovat z dítěte hodného, sebevědomého, milujícího, úctyplného člověka s duševními kvalitami a zájmem o svět, vedeme tu žabomyší války o pohádky. Navíc jsem teda ještě neslyšela, že by někdo (nyní dospělý) trpěl komplexy z toho, že Sněhurka čekala na záchranu prince.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-02 14:09:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě není ani tak problém v lidech, kteří mají opravdu nějakou poruchu, se kterou se narodili a nic moc s tím neudělají, ale v té propagandě. Do médií se to tlačí schválně, aby se lidi rychle adaptovali na to, že být hetero a cítit se na své pohlaví vlastně není normální. Přitom za normu se obecně považuje ta většina, ne menšina, ale propaganda se snaží tě přesvědčit, že ty jsi ta menšina. Když někde řekneš, že jsi gay a trans, dostaneš na netu tleskánky, jakmile řekneš, že jsi hetero a jsi na to hrdá, tak budeš za homofoba, ačkoliv to zní absurdně.
Dneska už se běžně píší pohádky, že princ chodí s princem a podobné blbosti…nikdo si neuvědomuje, jaký vliv to má na ty malé děti, kterým tohle cpeš do hlavy. Já jsem vyrostla také na normálních pohádkách, pak jsem se třeba nějakým způsobem dozvěděla, že někdo prostě chodí s lidma stejného pohlaví a taky jsem to věděla, nikdo mi nemusel cpát kraviny.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-02 16:11:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavně si dej pozor, abys nikde neřekla, že jsi bílá, hetero a vlastenka, že jsi hrdá na svou zem a svou kulturu, které si přeješ zachovat – za chvilku nás za to ještě budou střílet.
Kýžené vlastnosti které byly vždy od lidí doslova vyžadovány a byly vysoce ceněny, jsou dnes projev -ismu který je nutno udupat. Kam se poděly materiály podporující vlastenectví, rodinu a národní hrdost? Už očividně nejsou v zájmu vládnoucích elit.

Ikona diskutujiciho lenka f 2020-07-02 20:30:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano je to taková pomsta a hlavně zákeřný plán vládnoucích elit- nepřátel lidstva. Říkají tím, že se nám pomstí a začnou tím, že naše děti obrátí proti nám. Zkazí je, protože vědí, že až jednou vymřou ti starší – co ještě vědí, co je správné – lidstvo půjde k šípku, pokud se něco konstruktivního nestane. A činí se ve všech směrech, když člověk obecně dneska slyší, co ti hodně mladí poslouchají za „hudbu“ – rapující černochy – to taky není náhoda. Poslouchají tohle dokolečka často se sprostými a primitivními texty. Děsný.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 00:39:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před nějakou dobou se do ní press-titutky pustili zase kvůli tomu, že když psala nějaký příběh, tak prý dala málo čarodejnických škol do Afriky. Útok proti bílé rase jede na plné obrátky. Docela poslední dobou začínám mít rád staré filmy, protože jsou ještě nezasazené propagandou. Dneska skoro každý film, který vyjde z holého údu (Holywoodu), tak tam něco objevím…

Tady je krásná satira, která krásně ukazuje dnešní dobu… https://www.youtube.com/watch?v=lfPDexf9d_A

Sice staré video, ale v dnešní době mnohem aktuálnější a bližší realitě…

Pro Ginze: Jo, na tu pedofilii už jsme taky salámovou metodou připravování. Overtonovo okno se posouvá. Už v Neměcku to jejim novým „obohacujícím“ návštěníkům tolerují, protože jim to Islám dovoluje, takže jsou tam už běžné vztahy s dětmi.

Bohužel tento trend už se dostal i na naše (nejen) vysoké školy. Mám kamarádku (Karlova univerzita), která se po přednášce na vysoké škole (kde jim přednášel skutečný pedofil) pedofilů zastávala, že za to vlastně nemůžou a že ony ty děti vlastně milují. No..vůbec se s ní o tom nešlo bavit..a jednou jí týpek na rande málem poslal někam, protože na to nějak padlo téma a ona řekla ten svůj názor…

No nakonec sem jí řekl co by dělala, když by pedofil zneužil její dítě a soudce by ho osvobodil s argumentem, že on to dítě vlastně miluje. No škoda mluvit….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 08:47:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Chceš říct, že pozvali duševně nemocného úchyla, aby přednášel na vysoké škole…. jo? A ten blázinec se jmenuje Karlova univerzita…. chápu to správně. 😀 Tak za pár let, když už máme zákony pro teplo a něco sexuály, tak bysme rovnou mohli udělat i zákoy pro pedouše, aby chudáci nebyli diskriminovaní matkami, které jim nechcou půjčit svoje dítě.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-03 12:38:01
Ikona diskutujiciho
sipka

No je to šílené…víš co, já jsem docela tolerantní a dokážu pochopit, že prostě má někdo poruchu a neumí si s ní poradit, věřím, že ten pedofil může mít to dítě rád (vzpomněla jsem si na vtip, jaký je rozdíl mezi učitelem a pedofilem :D), ale nic to nemění na tom, že je to porucha a ještě dost nebezpečná. Takový člověk má vyhledat pomoc odborníka a řešit to, aby se nestal průšvih, ale vem si, co to s těma pedofilama udělá, když je začnou lidi oslavovat…bude je to akorát navádět k tomu, aby něco provedli. Já jsem si o tomto tématu dřív něco hledala a prý nejvíc pedofilů pracuje s dětmi :/ A oni se klidně ožení a mají děti, takže okolí to třeba ani nenapadne.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 09:55:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, Alue, chápeš to správně 😀 . Její obor byl psychologie. Je to už asi 3 roky zpátky. Oni tam měli pořád někoho. Jednou jim tam přednášel i ten/ta/to trans nebo jak se jim říká…prostě babochlap. A oni to dělají chytře. Pozvou někoho, kdo se umí vyjadřovat, argumentovat, má smysl pro humor a ty studenty (zejména studentky) to pak více ovlivňuje. Univerzity v Praze (zejména ta Karlova univerzita) už jsou fakt promořené vším možným…zvrácené přednášky, vliv neziskovek, programování a zpracovávání studentů. To samé se však děje už i v Brně s Masarykovou univerzitou. Nikdy v životě bych na tyto dvě školy (zejména školy s humanitárními obory) až budu jednou mít děti, je nenechal studovat na takových školách. Univerzita Palackého taktéž (a mohl bych pokračovat)..např. už jen ty názvy např. z univerzity Palackého: „Právní klinika uprchlického a cizineckého práva“ „Antidiskriminační právní klinika“ „Lidsko právní klinika“ „Právo pro každý den – Street Law“ „Právní klinika sociálních práv“ „Centrum prevence rizikové virtuální komunikace“.

Jo, Alue, mohli by ty matky, které by jim nepůjčili svoje dítě, být obviněny z pedofobie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 11:10:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Řada známých i čtenářů mi v poslední době říkala nebo psala, že vysoké školy se mění na indoktrinační centra. Že je těžké odolat tlaku, vymývání mozků. Mají strach říct že s něčím nesouhlasí, že je to pseudokorektní lejno, protože mají strach, že je pak ze školy vykopnou. Což je zajímavé, protože na VŠ bys zejména očekával důraz na holá studená fakta. Bez třpytkového posypu a sluníček. Také bys tam zejména očekával svobodu myšlení, když to údajně má být centrum vzdělávání pro intelektuální výkvět společnosti. Ve skutečnosti udělá vysokou školu ten, kdo umí dobře memorovat a pak to zopakovat. Jinak může být klidně tupej jak tágo, neschopný řešit běžné záležitosti každodenního života.

Se mi vybavila vzpomínka na strýca.. Alkoholik, nezaměstnaný, chajda rozbořená zděděná po rodičích (jinak by ani neměl kde bydlet). Byla to strašná postavička. A ten si ke mně sedl, táhl z něho chlast a vyprávěl mi, jak je strašně chytrej, že je houslový virtuoz a že 40 LET studoval… A to byla generace, která ještě věřila, že VŠ ti zajistí dobrou práci a many. Bůhví do jakých sr. už to šlo dneska. ¯\_(ツ)_/¯ Podobných historek s vysokoškoláky mám hromady, i nových. Občas nestačím zírat co za jelita z těch škol leze 😀 Třeba architekt, který neví, že odpadní trubka musí mít spád, jinak se v ní bude držet bordel, tak ji dá vodorovně a spíš trochu nahoru (prej ,,však voda teče i rovně“) a pak se diví že mu tam zatvrdne cement ze svatby když je línej chodit s kýblem ven, odpad samozřejmě neprůchodný a musí to vymlátit ze zdi. 😀 … architekt. 😀

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-03 12:30:30
Ikona diskutujiciho
sipka

U nás byly předměty „Harry Potter a budoucnost“ a „Proč Harry Potter?“ 😀 Nechodila jsem tam, takže vůbec nevím, co tam probírali, ale docela vtipné…taky myslím předmět, který se jmenoval nějak „Láska a přátelství v řecké literatuře“ a zkratka předmětu byla EROS 😀 A ještě nově tam prý mají předmět „Dějiny prostituce“….být ještě na té škole, tak tam snad ze srandy i chodím 😀 Já jsem chodila na Dějiny tuberkulozy, protože často si studenti dávají volitelný předmět, aby si zajistili kredity a tohle mi přišlo docela zajímavé, protože dříve jsem snila o tom, že budu doktorka, ale nakonec jsem se touto cestou nevydala, tak jsem se k tomu příblížila aspon takto, takže jsem chodící encyklopedie o tuberkuloze 😀 Na tom předmětu jsem z mého oboru byla jen já s kamarádkou a jinak prostě typičtí studenti fildy, a ona se nás ptala všech, na co píšeme bakalářku a ti ostatní studenti měli taková témata, vím, že někdo tam měl téma něco jako Společnostní vlivy v techno komunitě??? Pak jeden týpek měl myslím také o Harry Potterovi a ještě jakoby o filmech, ne knihách. Pak hodně měli téma právě jakože gay/trans/uprchlíci/imigrace a já pak řekla, že moje bakalářka se jmenuje Téma míšení krve v literatuře původních obyvatel Ameriky, a všichni na mě koukali, co to melu 😀 A to jsem ani neměla nějak extra honosné téma, spíš takové obyčejné…ale s kamarádkou jsme se divily, jaká mají hodně jednoduchá témata, to by na našem oboru absolutně neprošlo. Řekla bych, že 80% oborů na filozofické fakultě jsou zbytečné a člověk s tím snad ani nenajde zaměstnání.

Jinak, na VŠ ten kdo má ty správné koretní názory, leze vyučujícím do zadku a účastní se různých dementních akcí typu demonstrace proti Zemanovi, přednášky o imigrantech, tak u takového člověka samozřejmě přivřou při zkoušce oko. Mě si pamatovali velmi dobře, ale ne v tom úplně dobrém slova smyslu…sice jsem nahlas nic neříkala, ale práce jsem vždycky psala podle svého názoru, protože se mi příčilo papouškovat ty dementní řeči a naivně jsem si myslela, že ve škole přece musí být rádi, když někdo přemýšlí sám za sebe, než aby opakoval, ale bohužel ne, tam jde prostě o to vychovat z mladých lidí ovečky, které opakují názory, které se jim řeknou ve škole…a pokud je někdo takový, že opravdu se neumí zamyslet a nic si dohledat, tak ho to semele, protože bude slepě věřit rádoby autoritě.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 13:33:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Až budete mít jako předmět Dějiny hemoroidů, tak dej vědět, zajdem tam 😀

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 12:32:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve všem s tebou souhlasím Alue a dodám, že (určitě víš) to samé se děje i s mateřskými školami a středními školami. Jen na střední školy s technickými obory se prý neziskovky vykašlali, protože tam ty přednášející ti studenti (používající selský rozum a logiku) posílali do patřičných míst.

S tím strachem je to taky pravda no. Jsou i známé případy studentů, kteří měli třeba seminář o levicovém extremismu a neuspěli, protože přece žádný levicový extremismus neexistuje. To, že se práce opírala o fakta a zdroje z oficiálních vládních statistik už nikoho nezajímalo. Přitom je to takový paradox. V mateřské školce je dítě prázdná stránka, tam neudělá člověk nic…jen si pohlídat co je ta mateřská školka zač. Na střední 1 stupně jsou to taky ještě děti a berou dospělé jako autority. Na druhém stupni si i dovolí něco říct/argumentovat, ale ty znalosti tam ještě nejsou, tak argumentace moc neuspěje. Na střední ty argumentační schopnosti už docela jsou…to je takové jediné místo, kde jde ještě něco říct. A na vysoké škole, kde už je člověk aspoň trochu vyzrálý a má mnohdy i perfektné argumenty, kterými by si toho přednášejícího namazal na chleba, tak zase mlčí, protože se bojí vyhazovu.

S tím memorováním. To je tako všude. Od základky až po výšku. Bohužel. Proto i chtějí zrušit povinnou matematiku u maturit, protože tam ti memorování nepomůže…tam prostě funguje jen logika. A jak všichni víme, tak elity si nepřejí, aby lidé mysleli logicky.

Taky nestačím zírat co z těch VŠ vychází. Dnes už udělá VŠ každý blb (tedy zejména pokud se jedná o humanitární a podobné obory). U technických oborů, chemie atd..tam ještě pořád snad je nějaká úroveň. Mám nejlepšího kamaráda projektanta, ale ten i když nemá výšku, tak je velice chytrý, ale to proto, že se sám učil, sám zajímal a má snahu se neustále učit nové věci.
Ten tvůj příběh s tím odpadem je dobrý 😀 😀 , taky jich mám dost, ale to bych se tady už moc rozepisoval.
Možná ještě jeden příběh 😀 , kamarád do kterého by nikdo neřekl, že udělá VŠ, protože na střední dvakrát propadl, tak jí nakonec jako jediný udělal. A ostatní asi 3 kamarádi, kteří jsou velmi chytří, jí z různých důvodů neudělali a ten můj kamarád (magor) ano. I to svědčí o úrovni současného VŠ školství. A víš, jakou práci 3 roky dělal? V Řecku cenzora pro FB!!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 13:28:46
Ikona diskutujiciho
sipka

By mě zajímalo, co to ten levicový extremismus vůbec je, protože jsem se o sobě na internetu dočetla, že prý jsem ,,ultralevicová“ – bohužel mi nebylo jasné, co to pro mě vlastně znamená 😀 Je zajímavé mít na netu popis sebe sama kterému ani sám pořádně nerozumíš. 😀 😀 😀 Jde vidět že klávesnice snese všechno, i debila. O to vtipnější je přiklepnout mi určité politické smýšlení, když se o to ani nezajímám, ani nevolím. 😀

Náhodou jsem to googlila, ale ani oficiální charakteristiky nejsou jednoznačné v tom, kdo je vlastně levičák. Zahrnuje to bambilion věcí a podle různého časového období je tentýž názor buď to nebo to, podle toho jak se to zrovna hodilo.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 18:13:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A jak ses to dočetla? 😀 Sis dělala nějaký test nebo na tebe seděl nějaký popis? Protože už jen to, že seš vlastenka, hetero, podnikáš, uznáváš svobodu slova a odmítáš cenzuru (předpokládám :D), nemáš ráda tu propagandu multikulti a různé sexuální zvrácenosti typu Gay Pride atd..nechceš u nás Islám, máš ráda naši krásnou zem..…tě z levicového extremismu prakticky úplně vylučuje 😊

No typicky levicový extremismus je třeba organizace Antifa…která si hraje, že bojuje proti Fašismu, přitom si jejich sympatizanti sami neuvědomují, že to oni sami se už dávno těmi fašisty stali. V USA už je dlouho v několika státech nahlášena jako levicově teroristická organizace a Trump jí teď chce zakázat v celých spojených státech. Taky levicový extremismus nenávidí kapitalismus a mají velmi blízko k anarchii. Dále jsou levicoví extremisté vždy pro LGBT, pro přijímání všech lidí bez ohledu na budoucí následky (ekonomické, sociální, kriminální, populační)..černochů, muslimů atd…uznávají svobodu slova jen dokud má někdo ten jejich „správný“ názor, jinak je pro ně člověk hned nácek…většinou mívají určitý typ oblečení..takové hnusné hadry (nevím jak to popsat :D), dredy, propíchané uši, nos, plno piercingů a uznávají násilí (a často se k němu uchylují) když si myslí, že je to dle nich správné…například ničí politické billboardy s kterými nesouhlasí, nenávidí policii, rádi obsazují cizí byty nebo budovy, protože na něj dle nich mají právo.. (typický případ známý z Prahy je např. skvot jménem klinika). A když před X lety byly v několika městech ČR demonstrace proti přijímaní muslimů a kvótám, tak narušovali všemi možnými způsoby ty pochody….hlukem, přivázáním ke sloupu, vstoupením do cesty atd…a závěrem…nenávidí národní stát a vše co s tím souvisí. Tedy jeho historii, znaky, symboly a tak dále. Případů, kdy levicoví extremisté někoho zmlátili nebo zabili jsou tisíce…ale zmíním jeden, který mi uvízl v hlavě. Ve Španělsku např. zabili jednoho týpka, protože měl kšandy v národních barvách.

Jen je ten levicový extremismus všemi mainstreamovými médii přehlížen, tolerován a mnohdy i podporován (nejen finančně), protože jsou to užiteční idioti plnící agendu NWO.

A ještě by tě Alue levicové extremisti za tento tvůj web a některé články, nejraději ukamenovali 😀 , například i za tento pod kterým tady zrovna diskutujeme 😀 , to už bys pro ně hned totiž byla homofobka 😀

Moc se Alue omlouvám za tak dlouhý komentář 😀 , pracuji na tom, abych psal stručněji 😀 😊

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 19:01:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Nějakej debil o mně prostě napsal článek a jednoduše tam prohlásil že jsem ultra levičák 😀 Lidi si prostě píšou co chcou, nezeptají se ani jestli je to pravda… je jim to jedno. Hlavně že to bude čtenářsky zábavné nebo kontroverzní. Podávat každého k soudu, tak jsem tam dvakrát do týdne.

Dělala jsem si nedávno test politické orientace a vyšel mi přesně na střed… tak asi je to dobře. Neblížím se v podstatě nikam.

O klinice jsem viděla dokument a byl hodně zajímavej, taky z pohledu těch lidí co z toho místa byli vyhození. Z jejich úhlu to bylo opuštěný místo kde měli útočiště spoustu let a pak byli prostě naštvaní, když se vlastník rozhodl, že z toho něco udělá aby to nechátralo. S ohledem na ty bezdomovce, nikdo sice nemá povinnost shánět jim něco náhradního, ale když jsi na ulici, tak zkrátka vidíš svět jinak než když se máš jak prase v žitě a žiješ si v luxusu a pro některé z nich to místo bylo důležité. Je to smutné.

Si pamatuju jak jsem měla před lety schůzku s kamarádem a přifařil se k nám borec který tam být neměl. A že se jako doslechl že tu budu a že chtěl jít s náma. Nelíbilo se mi to ale poslat ho hned někam mi nepřišlo jako dobrý nápad.. za dvacet minut jsme sedli do restaurace. Po třech minutách mi nezávisle na tématu řeči zničehonic oznámil, že je teplouš. Nevěděla jsem co na takovou blbost mám říct, tak jsem to obrátila v žert, usmála jsem se a odšoupla se zadkem od něho dál na lavičce. Boreček moc smysl pro humor neměl, osvojil si mantru ,,homofobko“ kterou mě potěšil každé tři minuty, vytasil mobila a začal vypisovat dalším lidem ať tam za náma dojdou, že to je sraz, aniž by se nás zeptal. Nějak se mi to rande s kamarádem zvrhlo na setkání s agresivním teploušem který mi ze soukromého setkání udělal neoficiální sraz.. Byl tak odpornej, že jsme se za 20 minut zvedli dřív než tam někdo další stihl dojít a nechali jsme ho tam samotnýho. Tolik asi k těm chudákům co od všech vyžadují pochopení a respekt. Pak mi kamarád řekl, že si myslel že je normální, že se jako kretén začal chovat až v tu chvíli jak mě potkal. Co se mu pomotalo v šišce, těžko říct. Ale dobrou vizitku to téhle komunitě neudělalo. Mám soukromou teorii, že byl zamilovanej do mýho kamaráda a měl strach že mu dělám konkurenci. 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-03 19:29:32
Ikona diskutujiciho
sipka

coo 😀 to je totálně úchylný, kdo sděluje na první potkání sex. orientaci, wtf 😀 ty máš šílený zážitky

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 20:16:33
Ikona diskutujiciho
sipka

To byla taková atomovka… nikdo o tom nemluvil ani se na to neptal. Nikoho to nezajímalo.. a ještě na to upozornil každých pár minut tím že mi nadal do homofoba, za to že jsem se posunula na lavičce 🙂 To byla na tuty žárlivá scéna, ten můj kamarád byl pěknej, vlasatej. 😀 Dneska bych se s ním párala míň, bych řekla Nikoho nezajímá do čeho to po večerech strkáš. 😀 😀 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 20:26:17
Ikona diskutujiciho
sipka

… teď jsem si vzpomněla, že se mi to vlastně stalo víckrát!! 😀

To jsem chodila pár měsíců s klukem, který se sice později vyklubal jako hroznej hňup, ale tehdy to ještě tak nevypadalo.. no měli jsme se sejít v Brně, byl to takový nevinný romantický vztah na dálku. A on s sebou dotáhl nějakýho borce co si říkal ,,indián“ (hubenej opálenej čech s dlouhýma vlasama, pončem a dydžerydou pod pažou). Bylo nám tak 16-17, ale indián byl o něco starší než my.
No a šli jsme na Špilberk, povídali si a my dva jsme se začali na lavičce tulit, jsme se neviděli týdny a ten indián byl pro nás prostě křen. Nevím proč ho bral s sebou, prej na tom indián trval… no a jak jsme se tulili, tak indián začal brečet a nechtěl nám říct proč. A brečel asi dvě hodiny a celej den nám skazil, protože jsme měli jenom pár hodin čas a museli zase jet vlakama dom.
No tak je to asi jasný že… i to proč nám šel dělat křena 😀
Pak mi ten můj řekl, když už bylo pár měsíců po téhle události, že byl u indiána na návštěvě a že se indián v noci svlíknul, vlezl mu do postele, začal na něho makat a chtěl koko bongo… 😀 že ztama zdrhnul. 😀 Ten měl taky zajímavý kamarády 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-04 05:21:04
Ikona diskutujiciho
sipka

😂😂😂 končim tady, co to máš za zážitky 😂

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 20:18:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tam to byl asi opravdu debil 😀 , to jo..to bys byla na policii podávat trestní oznámení pořád a to časem vysiluje, takže je lepší si z toho nedělat hlavu, pokud to už není třeba výhružka smrtí apod.

Taky myslím, že je to dobře. Já sem taky někde ve středu. Já si myslím, že každý směr má spoustu pozitivních i negativních prvků. Kapitalismus, socialismus, komunismus atd…mají dobré i špatné prvky. A dokonce i diktatura má některé pozitivní prvky 😀 , ale ty negativní v ní samozřejmě převažují 😀 , ale jakýkoli 100% ismus je dle mě špatně. Nejlepší by byl směr, který by si vzal ze všech směrů jen to dobré, ale to je prozatím asi utopie 😀

Ke klinice. Jednou jsme jeli do Prahy s kamarádem na jednu akci a protože můj tehdy nejlepší kamarád byl v té době těžký sluníčkář/vítač (už naštěstí dlouho není :D, i díky mému vlivu :D) tak pak chtěl ještě večer jet na tu kliniku a tak sem na vlastní oči viděl ten hnus, špínu jehly po zemi a večer jsme tam seděli u ohně v asi 20 lidech (celkově tam ale ten večer všude možně bylo tak 100 lidí) a všichni okolo ohně tam začali zpívat českou hymnu a jeden týpek se zvedl a v tom kruhu každému řekl ať držíme všichni hubu….chápu tvůj pohled, ale z mojí osobní zkušenosti to byla banda extrémních levičáků, anarchistů a fetáků. Jen pár trochu slušných tam bylo. Bezdomovců je mi celkově líto (a jsou i způsoby, jak zařídit, aby bezdomovci nebyli, ale není politická vůle), ale tam byli samí mladí anarchisti a feťáci ve věku 18 – 35. Když něco chátrá, tak souhlasím, že pro lidi bez domova je to super, ale ve chvíli, kdy se vlastník rozhodne s tou budovou něco udělat, tak se měli zvednout a respektovat soukromé vlastnictví, což oni neudělali. A pohled bezdomovců znám…vařil sem bezdomovcům svého času i jídlo a vyslechl si už desítky bezdomovců a jejich příběhy. Už bych i procentuálně mohl říct, kolik si za jejich osud může samo a kolik % z nich jen mělo fakt v životě smůlu. Smutné to je, ale bohužel se to jen tak nezmění.

To si myslím udělala moc dobře, že jste za těch 20 minut odešli, protože by to nemuselo dopadnout vůbec dobře. Znám tyto typy. A když jsou nepříjemní samotní, tak taky znám, jak MOC se to zhorší, když má kolem sebe své příznivce. Já bych tomu týpkovi asi okamžitě řekl, že to je rande, a že to probíhá většinou ve dvou 😀 , pokud se zrovna nejedná o trojku nebo swingers a ať si dá odchod 😀

A nebo byl fakt zabouchlej do toho tvýho kamaráda a říkal si, že by ho tak hezká holka mohla ohrozit 😀 😊

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 20:24:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hned ho takto neodsuzuj, že to někde po večerech strká 😀 , co když nebyl on ten, kdo to do něčeho strkal, ale nechával si to někam strkat 😀 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-03 20:26:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebo obojí, dneska koupíš na netu ledajaký pomůcky, víš jak. ¯\_(ツ)_/¯

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-03 21:56:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Indián 😀 ,ta přezdívka mluví sama za sebe 😀 a už jen to, že týpek brečí..a ještě tak dlouho, tak to je pak jasné no 😀 , oni jsou kolikrát ještě citlivější než holky.

Koko bongo 😀 , oni jsou takoví vlezlí no..já znám příběh, kdy holka přitáhla týpka domů do bytu a ten její borec byl na ní naštvaný, že co tahá cizího týpka domů a ona ho uklidňovala, že je strašně hodný a že je to gay, ale on byl stejně naštvaný (pochopitelně) a šel spát do obýváku. No a pak mu přítelkyně vlezla pod peřinu a začala mu ho kouřit…myslel si, že se mu tím omlouvá :D, jenže když odkryl peřinu, tak zjistil, že to není ta jeho přítelkyně, ale že mu ho kouří ten teplouš 😀 , tak upe vystřelil z postele, myslím, že mu i dal trochu přes hubu a vyhodil ho 😀 a ten teplouš se ještě divil, jako, že co blbne, vždyť se mu to přece líbilo 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-04 08:52:56
Ikona diskutujiciho
sipka

To moje mamka vyprávěla story, jak se v Brně potkala s nějakou paní (asi z práce, už nevím detaily). Milá, sympatická, podobnej věk… s paní si rozuměla, takže když ji potom pozvala k sobě na návštěvu že si dají kafíčko, tak jí to nebylo vůbec podezřelé. Doufala že bude mít novou kamarádku, tak šla.
Byl to malej byt, sedly na postel a máti čekala že bude kafčo. No paní se začala svlíkat a začala na mamku hrabat. 😀 Překvapení!! 😀 … tož utekla. A vyprávěla o tom ještě roky.
Co je na tom divné je to, že tihle lidi jako vůbec nečekají až se trochu poznáte, ale vyvalí to rovnou. V normálním vztahu se tohle vůbec neděje, jenom mezi morálně pochybnými individui co mají sex jako sport a pak se diví že jsou prolezlí proteem a chlamydiema.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-04 10:53:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky dobrý 😀

Hm, přesně tak no. Oni na to jdou rovnou. Úplně nejhorší to je s mužským pohlavím. Viděl sem to několikrát. Ti dva týpci se spolu baví třeba 5 minut a pak jdou na to. Beze srandy. A přesně Alue jak píšeš, pak je mezi nimi mnohem větší výskyt nejen AIDS, ale i spousty dalších nemocí. Nejhorší jsou ti, co pak ještě spí i s holkami, protože to na ně přenesou a ty to pak přenesou na normální hetero kluky a šíří se to jako lavina.

Špatné bude až jim bude dovolenou legálně vychovávat děti. Každé dítě by mělo mít právo být vychováváno v normální tradiční rodině, kde je máma a táta. Dítě potřebuje ženský i mužský vzor. Taky nikdy neskončí se svými požadavky. Pamatuji si, jak hlásali, že když dostanou povolené registrované partnerství, tak nikdy nebudou požadovat adopci. Uběhlo X let a chtějí nejen klasické manželství, ale i adopci dětí. Jako já je respektuji do určité míry, kdy to beru tak, že sexualita je soukromá věc a dokud nechodí po těch Gay pridech (když se podíváš na fotky, co mají na sobě, tak to je fakt zvrácenost) a neřvou se svými požadavky, tak do té doby je nějak neřeším. Ale i např. v dokladech už se procpává místo Otec a Matka…Rodič 1 a Rodič 2…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-04 11:17:45
Ikona diskutujiciho
sipka

No tak to se podívej na youtube, jmenuje se to Dva tátové… to jsou dva teplí kluci, co žijou spolu a zaplatili si náhradní matku, co jim porodila dítě, které si osvojili, teď ho vychovávají a točí o tom videa na youtube. Později si pořídili ještě jedno. Nevím detaily jestli se vystřídali v tom kdo co oplodní a jestli to bylo ve zkumavce, nestálo mi to za to až do takového detailu studovat ten jejich zvrácený experiment… šokující na tom je, že publikum s tím nějak nemá problém a nikomu nevadí, že to dítě bylo okradeno o nejdůležitějšé vztah v životě: O maminku. Prostě si nepřirozeným způsobem vyrobili lidskou bytost, odtrhli ji od matky a umístili do svého pseudoskvělého gay rodinného života, aniž by ta bytost měla kdy šanci ohledně toho nějak souhlasit nebo ne. Zajímavé bude, až ty dvě holčičky vyrostou, jestli si někdy uvědomí, o co byly v životě okradeny. Tím samozřejmě nechci znevažovat úkol otce v rodině, ale otec matku nikdy nenahradí, stejně jako matka nikdy nenahradí otce.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-04 14:09:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten kanál sem neznal, ale nepřekvapuje mě to. To jsou prostě věci, které mají ukazovat většině, že to je vlastně v pořádku, že ty děti jsou v pohodě atd…ale přitom jsou KONEČNĚ studie, kde se ukázalo, že děti, které měli jen dvě matky nebo jen dva otce, měli AŽ v dospělosti nějaké psychické problémy…určitou prázdnotu v sobě (to je ten chybějící rodič), deprese, dvakrát tolik trpěli nadváhou, nižší výdělky atd. Viděl sem o tom i dokument, kde tam ty děti vyprávěli svoje příběhy, ale už ho z Youtube smazali. Jak jinak. Jen mě štve, že si teď nevzpomenu na název, protože bude ten dokument nahraný někde jinde, kde se necenzuruje.

Myslím Alue, že ty dvě holčičky v dospělosti si moc dobře uvědomí, o co byly okradeny. A jinak s tebou ve všem souhlasím, zejména s tou poslední větou, že otec matku nikdy nenahradí, stejně jako matka nikdy nenahradí otce 😊

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-04 15:06:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Mno, podobné studie se podobně vyjadřují i k dětem z rozvedených/ovdovělých rodin a to si vem že tyhle děti aspoň po určitý čas oba rodiče měly a přesto je to poznamenalo a traumatizovalo. Ve srovnání s dětmi které to nedostaly vůbec, to musí být řádná atomovka pro jejich duševní vývoj.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-04 15:48:34
Ikona diskutujiciho
sipka

mě třeba okradly o tátu a neskutečně mě to poznamenalo na celý život. nikdy v životě bych svému dítěti nic takového neudělala, je to vůči němu neskutečně bezohledné.

Ikona diskutujiciho Flaja 2020-07-08 19:53:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem šťastná, že mi bude 64 let a podobné zrůdnosti jsem nikdy nemusela řešit. Svět je opravdu šílený, ale tak to elita chce. A my se budeme bránit a trvat na hodnotách, které nám byly po staletí předávány. Moc Vám mladým držím palce. Moc si vážím toho, co tady a na tadescu čtu.

Ikona diskutujiciho MilanDNamur 2020-07-09 11:59:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do pytle… 😂😂😂… no po přečtení vašich komentů jsem se zachechtal až se mi zapotilo oprdí!!!! A to jsem Hetero bílej!!!
Jako díky!
😂😂😂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-09 13:20:38
Ikona diskutujiciho
sipka

To bys mohl taky hodit do placu nějakou historku, ať se zasmějeme i my 🙂

Ikona diskutujiciho MilanDNamur 2020-07-09 17:12:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když, v ty historky s gayema tak hezky popisujete…… Mě stačilo pár let bydlet nag jejich barem…. do té doby mi nevadili. Pak po ´ sametu ´ si v ulici udělali bar a začal jsem na ně jinak pohlížet. Jo ještě bych chápal, že kus chlapa se může nějakému chlapovi zalíbit tak, až mu stdce zahoří. Jen oni to byli spíš takoví ti co pišteli, hihňali se, až to úchylně vypadalo…. Občas i ten pavý brk ze zadku koukal….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-09 18:15:59
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 paví brk ???

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-11 00:46:51
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to je bizár 😂😂😂 mě zas něco dostalo

Ikona diskutujiciho MilanDnamur 2020-07-10 00:24:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jojo, pravý paví ….. 🙃 jqk na těch prejparty v Praze…

Ikona diskutujiciho Kounovský 2020-07-10 13:04:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už delší dobu se říká, že lidstvo se rozdělí na ty, co projdou a na ty, co neprojdou. Někdo říká, že už je to dokonce rozděleno a teď se jenom upřesňuje – na každé straně dělicí čáry by mělo být těch skupin víc. Vidíme kolem sebe, že skutečně jako by existovaly dva druhy lidí, takřka už navzájem nekomunikující. Kamarád mi pošle video „senátor nebo idiot?“, pošli to všem. Dobře, pošlu to, ale jen těm, kteří to video už asi viděli. Kdybych to poslal člověku jinak hodnému a slušnému, ale z druhé skupiny, odkopal bych se a už by na mě nepromluvil. On je majitelem jediné, masmediální pravdy, já mu přikyvuji, ptám se, kladu slabý odpor, jsem hloupý, ale on nepochopí.
Podívejme se na obě strany probíhajícího konfliktu. Strana ofensivní a vývoj určující je pevně přesvědčena o své pravdě a až se zbaví lidí s jinými názory jež nazývá nenávistníky, zbývající promíchaný lid všech etnik se automaticky sbratří a nastane ráj na zemi. Druhá, defensivní strana tápe, je roztříštěná, nevěří sama sobě. Stará paradigmata se rozpadají, cesta zpět není. Důležité je, že na rozdíl od nacismu a komunismu by v internetové době pro nikoho nemělo být obtížné obstarat si informace. První stranu „nesprávné“ informace pobuřují a pobuřují ji i objektivní fakta, druhá vše strana vše posuzuje a snaží se v tom vyznat. To o obou vypovídá mnohé.
Jak to dopadne? Nepomůže příliš ani pohled do historie. Zatím vždy bylo jednání každého postaveno na víceméně logických a pragmatických úvahách a podepřeno hospodářskou nebo aspoň vojenskou silou. Možná poprvé v dějinách vidíme, že ofensiva je postavena na emocích, za nimiž není k nalezení logika ani intuice. Snad první křesťané (a nejen oni) byli podobní, ale to byli lidé práce, po přejití vichřic doby plynule pokračující ve starém hospodaření. Dnešní avantgarda žije a tyje z práce jiných a ponechána sama sobě těžko by přežila pár týdnů.
Ale je tu aspekt důležitější, kvalita oněch emocí. Kromě představy konečného řešení, tedy ráje na zemi, je vše čirá negace. Pavěda zná termín „morfogenetická pole“, tedy shluky řekněme vibrací stejné kvality, živené světy lidskými i mimolidskými. Od kvalit takřka božských až po ty z opačného konce spektra. A čím kdo zaplňuje svoji mysl, tam se přitáhne a nasaje i to, co ještě neměl. Kdo má, tomu bude přidáno, kdo nemá, tomu bude odbráno i to co má. Současné dění snad je možno považovat i za jakousi zkoušku. Jak se říká, nemusí se sníst celé vejce aby se poznalo, že je zkažené. Často stačí přečíst jen nadpisy článků. A čtenář z druhé skupiny může i sledovat, jak autoři ještě nedávno kvalitní a se smyslem pro humor malomyslní a přebírají i něco z podrážděnosti a negace druhé strany – přečetli a vstřebali toho už příliš a příslušné morfogenetické pole si je přitahuje. Jakoby nějaká vyšší moc zkoušela, koho ještě ulovit. Znám lidi, kteří se celý život zajímali o politiku a nyní se odvracejí. Celý ten mediální svět, a nejen politický, je rozčiluje, vnitřně zraňuje a poškozuje. A opět, jakoby jim nějaká, ale opačná vyšší moc vycházela vstříc a posilovala je. Až přijde čas, budou připraveni.

——————————————————————————————-

Nevím, jestli to není pseudoesoterický blábol, tedy zda forma nevítězí nad obsahem, a ani ten můj poněkud archaický styl se sem moc nehodí. A vyšlo mi to příliš dlouhé a taky se mi vůbec nechce presentovat se před těmi nirvánami. Prostě nechť si milá editorka dělá s tím textem co chce.

Na Psu je dnes tohle:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/svet-cancelio-rowlingova.A200709_103233_p_zahranici_wag

Ikona diskutujiciho Kounovský 2020-07-10 13:58:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá editorka má smůlu, že jsem při náhodném nahlédnutí na její web narazil právě na tenhle výživný článek. Ze svých starších textů jsem vyhrabal a mírně upravil ještě tohle. Otisknout se to pochopitelně nedá.

1. Něco o teplouších
První moje setkání s tímto fenomenem bylo někdy ve třetí třídě. Někdo přišel s tím, oči navrch hlavy, že dva naši spolužáci si „je“ ukazovali. Myslím, že převládlo naprosté nepochopení, asi tak, jako by se jeden druhému hrabali ve výkalech. Druhé setkání na chmelu bylo dramatičtější. Dva kluci byli přistiženi polonazí a vzájemně ztopoření. Reakce taková, že se jich každý štítil až do maturity. Tehdy třeťáci byli v tomto směru neindoktrinovaní, ve slušných rodinách se o takových věcech mlčelo a vrcholem jejich fantasií byla představa, jak své vyvolené spolužačce hladí stehno. Na střední škole se už o takových věcech vědělo a někdy nejen to, ale byla jasná hranice mezi konáním přirozeným a nepřirozeným a koho to táhlo k té nepřirozenosti, ten si musel dávat sakra pozor. Coby začínající projektant jsem jednou zašel do hospody v jedné boční ulici v Holešovicích. Posadím se k prázdnému stolu, během chvilky si ke mně přesedlo několik chlapů. Jsem potěšen, jsou to jistě kolegové z firmy, ale jak to, že mě znají a já je ne? Pochyby trvaly do chvíle, než mi z každé strany jeden začali sahat na nohu. Utekl jsem bez placení a ještě dlouho jsem se té ulici vyhýbal. Ten pocit hnusu se nedá popsat. Před časem jsem viděl na velkém nástupišti autobusů plném lidí dva kluky, tak šestnáct let, jak se, dole ztopořeni, olizují. Reakce okolí žádná, nikdo nic nevidí, ani já ne. Co by v takové situaci udělali naši (moji) dědové? Jisté je, že záležitost má úroveň nejen lidskou a čím bude propad větší, tím bude i náprava bolestnější.
Asi před dvěma lety jsem zašel do jedné restaurace v Letňanech. Bývala to normální hospoda, pak ji dlouho rekonstruovali. Posadím se, letmo se rozhlídnu a už si ke mně sedá nějaký cizí chlap. Jsem zvyklý s popelářem se bavit jako popelář, s intelektuálem jako intelektuál, ale tenhle byl podivně vlezlý. Zkrátím to. Byla to teploušská restaurace, ale to jedno pivo jsem dopil. Pak jsme tam byli dvakrát s kamarádem kterému jsem házel lopatou na stavbě, oba těžce hetero, na rekognoskaci terénu, tedy na průzkumu. Identifikovali jsme, a o tom se moc nepíše, dva druhy teploušů – typ mužský a typ ženský. Oba typy se svým chováním i vzhledem od sebe odlišují zřetelně výrazněji než skuteční ženy a muži. Typ samčí je výrazně dominantní, typ samičí submisivní až psychicky rozpadlý. Nebylo možné tam filmovat, ale byl by to pohled pro bohy. Tehdy v Holešovicích ještě vypadali jako řadoví občané, tady už ne. A vývoj pokračuje.

2. A ještě něco o teplouších
Není ideálem, aby byli všichni lidé dokonalí, to bychom nebyli na Zemi. Různé odchylky od průměru nutí ostatní se vůči nim různě vymezovat, brát si z nich poučení a tím se tříbit. A podobně se tříbí i nositelé těch úchylek – být na okraji společnosti může někdy člověka duchovně katapultovat vzhůru. Nevím, nakolik to platilo třeba o E.Kohoutovi nebo o E.Cupákovi, ale jejich vnitřní melancholie a vcítivost jistě kladně ovlivnila mnoho diváků. Poruší-li se rovnováha, není to dobré pro žádnou stranu. Společnost, která ji nedokáže zachovat, ba co víc, povýší vzpouru proti božskému řádu na každodenní normu a jejíž vůdci se s nádechem hysterie kategoricky staví za ty, jejichž jinakost exploduje ve zrůdnost, stává se snadnou kořistí lidí bohabojnějších a mravně jí nadřazených. Ti pak nebudou rozlišovat mezi aktivními nositeli hříchu a těmi, kteří jsme mlčeli. Kdyby jeden každý gay viděl výraz muslima, sledujícího jejich „pochod hrdosti“ řval by hrůzou.

3. Něco o pedofilii
Je jakýsi rozdíl mezi pohlavním chtíčem a vlídnou a radostnou náklonností. To druhé bezpečně pozná každý pes nebo kočka, dokonce i koza a kráva. A kůň, když se vhodně naladíme, změní směr a jde k nám, k nelibosti jezdce a zděšení chodců jimiž se prodírá. U mláďat, štěňat a koťat je to zvlášť patrné a je to vlastně oboustranný základní postoj. A děti, štěňata a koťata patřily vždycky nějak k sobě. Tento postoj v sobě obsahuje kvality božské, sex může sklouznout ke kvalitám opačným.
Odvraťme se ale od dnešní z kořenů vyvrácené a přesexualisované doby s gayi a lesbami jako jejími atributy a vraťme se do světa ideálů Řádu a harmonie, do antiky. Podle všeho byla homosexualita z velké části orientována na nedospělé chlapce a vztah k nim se vyznačoval něhou. Platon si v jednom dialogu dělá legraci a lituje přítele, protože jeho chlapci začaly rašit vousy a přestal mu poskytovat potěšení. Jak to bylo za Caesara, víme třeba z jeho Zápisků. Petronius o svém miláčkovi Gitonovi píše s jakousi až překvapivě cudnou bolestí (Giton nevěrník), a to je rozdíl proti „pederastům bujným s řití křepkou, zadkem lehkým, rukou dotěravou“, s nimiž se veselí jeho přátelé. Petronius byl tehdy, mohu-li posoudit, opravdu nechutné porno. Co se ale dochovalo z řecké i římské lyriky, z toho je cítit ona vlídná a radostná náklonnost k děvčátkům i chlapcům, poslům božských světů, nezabydleným ještě zcela na zemi. Něžná erotika zůstává často jen naznačena v pozadí. Ostatně těžko si představit, že všichni ti velcí antičtí mudrcové a estéti a jejich žáci, od Sókrata k Ciceronovi a Marku Aureliovi, římští senátoři, ho strkali chlapečkům do zadku nebo holčičky nějak týrali. Opravdu byl Tiberius takový sadista? Tacitus a Suetonius nemohli o něm psát dobře, protože byl za nového režimu v nemilosti.
Renesance, Boccaccio, dokonce Villon, i tam je mnoho naznačeno a leckde jinde. Jistě i tehdy byli lidé zlí a krutí, ale bylo jich málo. Doba vedla lidi opačným směrem, ideály byly vyzdviženy a bylo samozřejmé očekávat u ostatních totéž co u sebe, poctivost, čestné úmysly a zdrženlivost. Dnešní doba vede lidi k tomu, aby si užili co nejvíc za každou cenu a když jsou vším známým znuděni, zkoušejí neznámé – bourají tabu. Honem, co tady ještě zbylo po těch hnusných předcích, ať to rychle převrátíme v opak. Kristus se prý objevil proto, že tehdejší lidé byli už nadobro zkažení, navíc propadlí černé magii a další vývoj by vedl do propasti. V takové chvíli je vhodné vývoj urychlit, aby se každý ukázal ve své pravé podobě. Nezachovala se jména exponentů zla a zkaženosti z posledního období Říma, jejichž rozvratné úsilí nesahalo zdaleka tam co těch dnešních, víme ale, jak to dopadlo s antikou.
Kdysi mě coby jinocha sotva třicetiletého oblézala kromě němé tváře i jedna malá příbuzná. Štípala mě a tloukla, že to opravdu bolelo a byla na zabití. Chodili jsme s nimi do lesa na houby, nedalo se před ní utéct. Nestyď se, musíš jí chytit a pořádně pomuchlat, smála se její matka. Matka neměla rozum, já ano. Stejně to špatně dopadlo, zradil jsem očekávání malé svůdnice a její pohled byl pak skoro stejně bolný jako pohled Rity, sousedovic vlčačky, která mě měla za pána a já to nepoznal. Ano, to samy holčičky, ty malé mrchy, dělají z mužů pedofily. Ta nepomuchlaná nebyla jediná. Kdo by jim dokázal ublížit? Dříve se to vyřídilo nějakým neškodným mazlením nebo ani to ne, ale vnitřní spojení zůstalo. Dnes má každý hrůzu se k tomu dítěti vůbec přiblížit.
Pravda a Láska naučila mnohé z nás odporu k cikánům. Teď dělá totéž s homosexuály, které představuje jako exhibující nositele agresivního chtíče. Co by asi říkal katolické buzně, jak sám sebe nazval, M.C.Putnovi z UK, noblesní E.Kohout nebo vnitřně prozářený E.Cupák? Budiž. Ponechme homosexuály jim samým. Ale vytvořením propasti mezi námi a dětmi se přerušilo nejpřirozenější spojení s vyššími, božskými světy. Nám se zavřel průhled nahoru, dítě padá nepřipraveno a citlivě nezachyceno do tvrdého světa hmoty. Nové zákony a pravidla, vycházející ze zrůdných představ lidí nízkých a zkažených, jsou pokračováním tohoto vývoje a to, kolik lidí i vedoucích osobností se k němu hlásí, vypovídá mnoho o celé společnosti. Jejich odměna bude jistě strašlivá a nás ostatní, plytce reptající, může málo utěšit, že se s nimi pouze svezeme.
Pro editorku: třeba nesvezeme.

Ikona diskutujiciho Luk 2020-08-08 11:36:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem se jako kluk narodil, pamatuji si svůj čas v prenatálním vývoji. Mám vzpomínku, kdy se mí příbuzní dozvěděli, že mám být holka. První vzpomínky mi sahají do černé tmy, kdy postupně vnímám členy své rodiny, když se dozvědí že jsem holka. Čím intenzivněji na to reagují, cítil jsem jejich nadšení a já na něj podle sebe reagoval taky, vystupovalo to v obláčcích žlutější či bílé barvy. Pamatuji si, když se dozveděl můj otec, že mám být holka, naštvalo mne to, protože jsem si vysvětloval tehdy, já jsem jako ty , nechápal jsem proč si o mne myslí něco jiného. Pamatuji si, jak jsem vnímal, že se pouze mluví o mém povrchu těla od krku dolů a vnímal jsem, kým jsem a jak se cítím ve vnitř svého těla a předpokládal jsem, že kým jsem tak jsem i ve svém vlastním obličeji.
Transsexualita není duševní porucha a nemyslím si, že by to byla i homosexualita či jiná orientace, lidé se takto rodí, mají to tak odmalička.
Napsal bych toho více, ale na další kupu číčovin už nemám nervy.

Ikona diskutujiciho Aelin 2020-10-07 10:02:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je úplne roztomilé ako sa nad tým čudujete a školi 🙊 akoby to nebolo vždy tak akoby z nás preve v školách nevyrábali prave to čo potrebujú 😁 a ešte jednu vec vám poviem budete sa len prizerať a chytať za hlavu tak ako sa naši starý rodičia chytali a čo mi im na to?

Napsat komentář: Aelin Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek