Tajný život Marilyn Monroe: Nesmrtelný symbol | 4.díl

19.7.2020 v Symbolika 65

Marilyn Monroe je symbol Beta programování i v dnešním zábavním průmyslu. Zatímco se Marilyn Monroe rychle stala ikonou ztělesňující vše, co je v Hollywoodu sexy a okouzlující, stala se zároveň ve stinném světě MK Ultra symbolem Beta Programování v Hollywoodu.



Dnes, více než kdy jindy, mnoho mladých hvězd vyšlechtěných pro zábavní průmysl, kráčí po stopách Marilyn. I pro ně již bylo všechno naplánováno. Jsou zmanipulovaní svými pány, kteří je přivedou ke slávě a bohatství, ale také procházejí traumatizací, zneužíváním, vykořisťováním, následnými duševními poruchami a někdy si pro ně přijde předčasně smrt.
Ve všech případech jsou tyto celebrity vedeny k tomu, aby ztělesnily Marilyn Monroe v určité fázi své kariéry, jako by to byl daný požadavek loutkářů MK Ultra, kteří si kladou za cíl takto představit své otroky nic netušícím masám.
Kolik už proběhlo videí a focení s hlavními hvězdami na téma Marilyn Monroe? Až příliš mnoho na to, aby to byla náhoda. V některých případech není podobnost pouze estetická. Zde jsou některé příklady:

Britney Spears
Jedním z nejviditelnějších případů ovládání mysli v dnešním zábavním průmyslu je Britney Spears. Od jejího dětství jako členka klubu Mickeyho Mouse až po dospělý život pod správou jejího otce a snoubenky (jejích psovodů), byla Britney vždy pozorně sledována mocnými. Stejně jako mnoho jiných otroků prošla rozpadem psychiky, zneužíváním návykových látek a byla často popisována jako „zdrogovaná zombie“ těmi, kteří jí byli nejblíže.

Britney pózuje jako Marilyn. Ruce má svázané jako symbol jejího postavení otroka zábavního průmyslu.

Britney na jevišti opakuje slavnou scénu s vlajícími šaty podle vzoru Marilyn.

Britney je údajně posedlá Marilyn Monroe. Podle Wonderwallu Britney požaduje, aby ve všech jejích hotelových pokojích byla po ruce sbírka DVD s Marilyn Monroe. Pravidelně také navštěvuje Marilynin hrob a chce být pohřbena na stejném hřbitově. Jsou Beta otroci naprogramováni tak, aby obdivovali Marilyn?

Anna-Nicole Smith
Život Anny-Nicole Smith byl velmi podobný životu Monroe, až do tragického konce. Slavná pro své křivky a roli „hloupé blondýny“, kterou původně zpopularizovala Monroe, byl její život v centru pozornosti typický pro otroka Beta programování. V posledních letech svého života byla ve vztahu se svým právním zástupcem Howardem K. Sternem, který jednal spíše jako manipulátor MK Ultra, než její manžel. Na YT se dá najít video, kde se Anna-Nicole chová jako zdrogovaná. Je docela možné, že u toho byla zapnuta její naprogramovaná alternativní osobnost. Smutnou scénu natáčel Stern.

Anna-Nicole Smith ve filmu ,,Pánové mají radši blondýnky bez kožichu“.

Anna-Nicole také musela prožít některé neuvěřitelně traumatické události. Například v roce 2006, hned po porodu své dcery, ji přišel navštívit její 22letý syn… a záhadně zemřel přímo v jejím nemocničním pokoji. Příčina jeho smrti nebyla nikdy objasněna, ale jako obvykle jsou důvodem popisovaným masmédii „drogy“.

Byla to oběť okultní elity, která takto traumatizovala Annu-Nicole Smith a udělala z ní otrokyni Beta programování?
Jedna věc je jistá, od té doby její život nabral úplně jiný směr. (Všimněte si, že Monroe přišla o dvě nenarozené děti a tvrdila, že „jí byly odebrány“ neznámými lidmi).

Méně než tři týdny po smrti svého syna se Anna-Nicole zavázala ke spolupráci s Howardem K. Sternem při neoficiálním obřadu. O pět měsíců později byla Anna-Nicole Smith nalezena mrtvá v hotelovém pokoji na Floridě.
V 39 letech přišla o život kvůli „kombinaci drog“. Její podobnost s Monroe nebyla jen fyzická, byla naprogramována tak, aby prožila i stejný život.

Jedna z mnoha příležitostí, kdy vypadala stejně jako Monroe.

Další narogramované celebrity podle vzoru Marilyn Monroe
Zde jsou další osobnosti, které jsou spojeny s Marilyn Monroe:

Lindsay Lohan napodobila poslední focení s Monroe, dokonce se stejným fotografem Bertem Sternem.

Časté výlety Lindsay Lohan do rehabilitačních center (na programovací seance) a její podivné chování, jsou podobné rozpadu psychiky, který proběhl i u Monroe.

Megan fox pózuje s obrázkem Marilyn Monroe, zatímco na paži je vidět tetování s její podobiznou.

Megan Fox si později nechala tetování odstranit. V interview řekla: ,,Dávám to pryč. Je to špatný symbol, protože hodně trpěla na poruchy osobnosti a byla bipolární. Dám to pryč, abych si nepřitahovala do života tento druh špatné energie.“
Uvědomila si snad Megan pravdu o Monroe a co vlastně reprezentuje v zábavním průmyslu, kterému vládne program MK Ultra?

Katy Perry tvrdě propaguje Ilumináty a programování mysli. Zde pózuje jako Marilyn, zatímco má za sebou zednářskou zeď se vzorem šachovnice.

Courtney Stodden vykazuje všechny známky programovaného Beta otroka. Vzala si svého manipulátora, když jí bylo 16 a jemu 51. Videa která vydává online, jsou o životě naprogramovaného Beta kotěte a vykazuje mnohačetné osobnosti.

Nicki Minaj často napodobuje vzhled Marilyn Monroe.

Lana del Rey zopakovala písničku Happy Birthday Mr. President, kterou zpívala i Monroe. Symbolika mnoha jejích videí ukazuje na Beta programování.

Lana del Rey stojí před obrazem Marilyn Monroe.

I když je pro celebrity normální inspirovat se ikonickou hvězdou jako je Marilyn Monroe, její obraz se systematicky používá u hvězd, které protlačují iluminátskou agendu. Stejně jako jiné symboly popsané na tomto webu, se i symbol Monroe používá k reprezentaci programování mysli v zábavním průmyslu.

Závěr
Život Marilyn Monroe byl pošpiněn traumatem, zneužíváním a kontrolou mysli. Jako oběť Beta programování, pokud zrovna nepracovala na projektu, byla doslova předávána na „intimní služby“. Ke konci jejího života byla Marilyn prezidentovou modelkou JFK, což byla věc, která by mohla být při odhalení veřejnosti skandální. Oba proto zemřeli krátce po sobě, za okolností, které zůstávají extrémně podezřelé a nejasné.

Dokonce i po smrti se obraz Marilyn Monroe stále používá k identifikaci těch, kteří jdou v jejích šlépějích, ve stejném systému, který ovládal i celý její život. Proč nejslavnější postavy naší popkultury často končí tragicky? Je to proto, že zábavní průmysl představuje obrovské zlo.

Uzavřeme sérii citátem od samotné Marilyn Monroe: ,,Hollywood je místo, kde vám zaplatí 50 000 dolarů za polibek a 50 centů za vaši duši.“ – Marilyn Monroe

konec série

připravila © Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020, podle zahraničního zdroje

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-19 09:51:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to smutné. A děsivé.

Kdyby měl někdo zájem počíst si víc o MK ultra a umí anglicky, doporučuju web fightingmonarch.com. Píše to chlap, který prošel ovládáním mysli jako děcko. Mně tam přišel dost trefný článek, ve kterém píše, jak přisprostlé komedie pro teenagery typu Prcičky normalizují různé úchylky a divné sexuální praktiky – https://fightingmonarch.com/2018/09/21/how-the-cia-pushes-teenagers-to-perversion-animal-house-revenge-of-the-nerds-and-american-pie/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 10:29:09
Ikona diskutujiciho
sipka

A jde to na nás vidět… lidi si myslí, že mít úchylku je normální a ještě tvrdí že každý nějakou má.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-19 11:18:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten citát Marilyn má hloubku. Britney…hned sem si vzpomněl na jeden song, kde je v jejích očích úplně vidět, že je na drogách. V obličeji, ale zejména v očích to prostě zanechá stopu. Co mě však překvapilo je, že ne všichni to vidí. Ale například v písničce will.i.am – Scream & Shout ft. Britney Spears https://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI to jde dle mě vidět úplně jasně. Stejně ale znám plno lidí, kterým i v tomto klipu přijdou její oči úplně normální.

A to nemluvím ani o těch pyramidách hned v 10 vteřině a čím to úplně zabili 😀 , že k těm pyramidám rovnou už přidali i snad asi nejznámější symbol MK ultra…motýly. Někdy mám pocit, že už to ani neschovávají, avšak to je asi tím, že já, Alue, spousta zdejších čtenářů a miliony dalších lidí z celého světa to umí číst a okamžitě to vidí, ale asi těch 90 % populace, dost možná i více, to stejně nepřijde divné, pokud neznají skutečné pozadí o hudebním průmyslu.

Jinak, když už jste zmínili úchylky, tak sem si teď nějaké googlil a u většiny sem se fakt zasmál 😀 , jsou jich stovky a je neuvěřitelné, co všechno existuje :D. Třeba: Vararefilie: Představy a sny, že bude člověk sněden 😀 😀 😀 nebo Acousticofile: Nejrůznější zvuky (šumění větru, skřípání dveří, štěkot psa, řev motoru…) 😀 😀 , Fornifilie: Převlékání se za kusy nábytku a jsou jich fakt stovky 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 12:03:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za klip Robine. Všiml sis v čase 1:27 i limb ULTRA??
Taky mi nějak nedochází ten počet vidění. Má to skoro 800 milionů a přitom to není ani hudba. Jenom duc duc bez melodie. Očividně nejsem cílovka, protože mám hudební sluch na rozdíl od těch 800ti milionů.

Jedna z mnoha zajímavých úchylek je také vzrušení se člověkem který má amputovanou končetinu, nebo který je zjizvený, nebo na umření. Bohužel dokud se budou děti odmalička traumatizovat v nefunkčních rodinách a zásobovat perverzí v médiích, tak se těchto degenerací nezbavíme. Musela by nastat velká celospolečenská změna.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 12:15:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Pak mi to doporučilo ještě tohle. https://www.youtube.com/watch?v=bsUWK-fixiA
Pamatuju časy když jsme říkávali jak je dnešní popík strašná sr. a přitom tehdy tam ještě nějaká hudba byla a bylo to místy poslouchatelné. Třeba od Britney frčel Toxic nebo od Ozonů mayaa hééééé. A my jsme si stěžovali 😀 To jsme nevěděli co přijde… fascinuje mě, že se ti interpreti nestydí pustit to ven. Spíš mi to připadá jako dívat se na porno, akorát že v pozadí je místo ech ech elektronické duc duc. Začíná mi dávat smysl mentalita lidí, kteří toto pravidelně poslouchají, to tě prostě musí poznamenat.

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-19 14:20:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Britney mala začiatkom kariéry aj pekné piesne, niektoré však až príliš sladké a „dokonalé“, vtedy bol ale taký trend. Napr. táto pieseň – príjemná melódia a video krásneho prostredia exotického ostrova navyše s pekným mužom (i keď text tuctový)… https://www.youtube.com/watch?v=jGoM7atmJJA
… Taktiež som si všimla, že rôzne úchylky sa stávajú normou. Teda podľa mňa už aj niektoré praktiky (ako napr. análny sex) sú cez čiaru a čo počúvam, v okolí sa praktikujú bežne. Možno to je ešte v niektorých prípadoch v poriadku, ale už každé rozširovanie hranice „normálnosti“ v spoločnosti nakoniec vedie k morálnemu úpadku. Pretože človek, ktorý sa ukája skrze svoje divné predstavy a v očakávaní neustále sa zvyšujúceho sexuálneho uspokojenia nikdy nedosiahne to, čo očakáva. Takému uniká podstata spokojnosti v sexuálnom živote, ktorá sa skrýva v citoch a láske k druhému. Preto taký človek neustále pritvrdzuje vo svojich praktikách, lebo to, čo v skutočnosti hľadá, nikdy povrchnou cestou nedosiahne, ale len vzájomnou láskou.

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-19 17:24:35
Ikona diskutujiciho
sipka

My máme v práci naladěný radiožurnál a ty blitky co tam jsou schopni pustit….. no nechápu, jak se současná mainstream hudba může někomu líbit. Vždyť to není ani hudba, ani zpěv. A to muvím i o českých interpretech, co tam hrají. Ti jsou snad ještě horší než ti zahraniční.
Nemyslela jsem, že to někdy řeknu, ale jo, je to tak. Zlatá Britney ze začátku své kariéry a zlatá Lady Gaga a její př. Pokerface. A to říkám jako velký odpůrce popu a těchto hvězdiček, co se víc svlékají než zpívají. Nevěděli jsme, že to bude daleko horší.

Mimochedem k těm úchylkám. Na YT jsou díly nějakého pořadu – nejšílenější závislosti/úchylky – a to je maso. Byla tam třeba ženská, co jedla prací prášek. Nebo borec, co měl „vážný romantický vztah“ se svým autem. Někteří lidi byly fakt moc. Jo a taky tam byla ženská, co 24hodin denně nosila makeup. Ale té mně bylo líto. Její ex ji totiž dost shazoval sebevědomí a ona se prostě bez nalíčení cítila škaredá a méněcenná.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 21:06:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako česká hudba, to jsou taky skvosty.

Šrouby a matice

zapomněla vážení na jahody mražený

Slova jsou jak kapky deště

Stará herka se líně plouží

Jednou je málo desetkrát moc

Jarošovický pívovar

No samý hity. Jak jenom můžu žít bez rádia. O tolik krás jsem ochuzena 😀 😀 😀
Ale to jsou prostě jenom odrhovačky, nejsou v tom nebezpečné podprahovky, žádné MK Ultra. Na tancovačku u levné hospody to asi stačí.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 10:10:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Za zmínku stojí i nahrávky, kde Britney zpívá svým normálním hlasem (https://www.youtube.com/watch?v=eEZ2azbB9P8), dá se jich najít i víc…má docela zajímavý hlas, ale četla jsem, že elity prostě u ní propagují takový ten nevinný vzhled a hlas v kombinaci se sexualitou…prostě úchylárna na druhou.

Já jsem před lety narazila na japonskou písničku, která má přímo název Illuminati a i ten text je dost podezřelý, překlad se dá najít na netu…dříve jsem o těchto věcech nevěděla, tak mě to nějak netrklo, ale jak tu čtu diskuzi, tak mě úplně napadla ta písnička – klip je zde: https://www.youtube.com/watch?v=5VYlobUsKAU, ale otevírat jen na vlastní nebezpečí, je to dost magorský a úchylný, myslím, že stačí prvních pár sekund, aby si o tom člověk udělal obrázek. Japonsko mi přijde na takové tlačení symbolů a satanistických kravin ideální, protože tam jsou takové bizarní věci normální.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-11-13 19:45:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Kámo co to je 😂 Rozšířil jsem si obzory o špičkové české hity, a světě div se, stále slyším… a vcelku zajímavý název nese píseň „Stará herka se líně plouží“. Inu, to je lepší jak nějakej sabaton 😀

https://m.youtube.com/watch?v=LHl3CalMEkA

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-11-13 20:10:23
Ikona diskutujiciho
sipka

hochu… dneska jsem zapla vánoční světýlka na keřu. a ty mi pošleš tohle 😀

Ikona diskutujiciho matyas 2021-11-13 20:32:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý kombo 😀

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-19 13:26:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, všiml, a dokonce sem k tomu chtěl taky něco napsat, ale po chvílí váhání sem si nakonec říkal, že nenapíšu, protože sem čekal, že těmi prsty zakryjí to limb a nechají tam jen to Ultra, což by pro mě mělo větší důraz. To se však nestalo, tak sem zmínil jen ty pyramidy a motýly. Ale i přesto sem si říkal, že ten nápis ultra asi nebude úplná náhoda. Ono, jak všichni víme, tak v klipech (zejména těchto nejznámějších umělců) není nic náhodné. Ale možná sem jen zbytečně zavrhl to slovo limb. K smyslu melodie a textu sem se taky chtěl už v předchozím komentáři vyjádřit, ale pracuji na tom, abych psal stručněji 😀 (což se mi pořád nedaří 😀 ), tak sem se na to vykašlal.

Jo, je to až neuvěřitelné, že nějaké takové úchylky vůbec existují. Na druhou stranu, když odejdeme od těch bizarních a vezmeme ty mírnější, tak je velmi těžké určit, co ještě je úchylka a co už ne. Znáš to…1000 lidí, 1000 názorů 😊

To souhlasím…ono je taky blbé, že dnes nikdo rodiče neučí, jak být dobrý rodič..většinou jen předávají to, co zažívali oni v dětství, i když to třeba bylo špatné. Já to vidím kolikrát i v MHD, kdy matka není schopná usměrnit své dítě. Nemyslím fakt hodně malé..tam je to těžké..ale ty trošku už větší. A to je jen jeden příklad z milionu. Ty děti, které ve škole šikanují ostatní to taky dělají proto, že něco u nich doma není v pořádku. Štastný a spokojený člověk prostě nemá potřebu ubližovat druhým. Všechno to holt začíná doma no. Jen je pravda, že rodiče ztrácejí čím dál rychleji vliv a výchova probíhá formou televize a internetu a vzhledem k tomu, co se tam vyskytuje (úmyslně) to není dobré. Kdyby si aspoň rodiče koupili nějakou tu knihu nebo se více zajímali, ale dnes je to jen ve stylu…. tady máš mobil/tablet/PC a mě neotravuj.

Ten toxic sem si teď po mnoha letech poslechl 😀 (song vydán roku 2003) a mám takovou zvláštní pamět, že si vždy velmi živě vybavím alespoň jednu situaci nebo činnost, kterou sem při té písni zažil/dělal i jak sem se v tu dobu cítil a hlavně, jaký jsem byl….a u této… panebože já sem byl tááááák zpracovaný a žil v takovém nevědomí 😀 …..bohužel jako většina dnešní populace. Ale holt někdo se probudí ve 20, někdo ve 30 a někdo až v 60 letech.

To jo..dnešní hudba je fakt jen násilí, perverze a porno. Já těm klipům už říkám většinou jen pornoklipy. Mě to neudivuje, že se nestydí to pustit ven…spousta z nich jsou dost zvrácení a když nejsou, tak jim jde o ty papírky, kterým říkáme peníze. Ale dost to o těch lidech vyjadřuje, protože, když třeba na ulici chci oslovit nějakou holku a vidím, jak je oblečená, tak mi je jasné, že té nejen, že nejde o nějaký vážný vztah, ale taky mi je hned jasné, že zrovna moc inteligentní nebude, když musí až tak moc vyzývavě prezentovat svoje tělo. Takže tam je aspoň ten tz. filtr.

Díval sem se na ten tvůj klip od Fergie. Neznal sem ho. Ale když sem ho sledoval…můžu ti říct, že sem se úplně cítil jako v tom filmu Absurdistán (Idiocracy). Znáš ten film? Člověk by si řekl, že tam ještě nejsme, ale když tady už máme takové klipy, tak se tam mílovými kroky blížíme.

Kdo nezná, tak tady krátké shrnutí, o čem to je. Bohužel smutné, pravdivé a přesně tam směřujeme:
https://www.youtube.com/watch?v=F96yCqNTEeo

A tady pak pár scének:

https://www.youtube.com/watch?v=yhFn14M1gmc
https://www.youtube.com/watch?v=pq4nJ1vvlx4
https://www.youtube.com/watch?v=Jsku7DcZJl0

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 21:36:47
Ikona diskutujiciho
sipka

To je fakt ujetý… já jsem toxic viděla naposledy jako malá na Očku a bylo to sice pro mě vizuálně zajímavý barevný, ale vůbec jsem nepochopila jak je to strašně sprostý a vulgární. To vidím až dneska. :O Taky ta píseň vyšla v roce 2004, tomu jsem nemohla ještě rozumět. Tehdy děti neměly internet a nebyly tak zblblé všudypřítomnou perverzí. Tak mi to nic neříkalo.
Tehdy strašně fičela taky madonna: https://www.youtube.com/watch?v=EDwb9jOVRtU …. rok 2005

A ty to dáváš, oslovovat neznámé holky na ulici? Na to člověk musí mít koule 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-19 21:41:52
Ikona diskutujiciho
sipka

tvl… 😀 to je strašný
https://www.youtube.com/watch?v=rdccTOcX7o4
v těch letech bylo Óčko prakticky samé porno, nechápu že mi nikdo tehdy nezakázal na takové věci koukat. Já bych to sobě zakázala. Zrušit kabelovku a nazdar. Jdi si kreslit.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-20 00:48:14
Ikona diskutujiciho
sipka

náhodou, mně se nový Ella Dice od Tini líbí, až na ten děsnej rap tam… dobře, že ženský zůstávaj ženský, že se všichni neoblíkaj do pytlů a nenosej hnusný dlouhý zelený mimozemský nehty jak Billie Eilish :)) sex sells, tak to v popu bylo a je. a co. buď to člověk dětem zakáže nebo si nesmí stěžovat.

https://www.youtube.com/watch?v=yints9EuF3U

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-20 18:18:56
Ikona diskutujiciho
sipka

To Robin: 😀 Já zas říkám takovým lascivním videoklipům soft porno klip. Humus byl i Rihannin klip S a M. A ještě v tom klipu problikávalo „Rihanna is a illuminati princess“ nebo něco takového. Fuj, stydím se, že to vůbec znám.

Ještě si pamatuju, jak jsme se doma dívali na Medúzu a zrovna vyšel klip Bad Touch od Bloodhound gang. Tehdy v cca deseti letech mi to přišlo vtipné, jak tam šaškují v těch opičáckých oblečcích. Když jsem se na to koukla v dospělosti a přečetla si, o čem se tam vlastně zpívá, nestačila jsem se divit 😀 Ach to nevinné dětství.

Mě jinak baví strašně parodie na tyhle různé pop hvězdičky. Třeba tyto jsou dost trefné: https://www.youtube.com/watch?v=plTjC64LeXI https://www.youtube.com/watch?v=JcT6QtttR-o

Ikona diskutujiciho adri 2020-07-19 13:36:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tak koukám že jich je těch holek celkem mraky … a zajímavé je, že většinou jsou to modrooké blondýnky.
tady ta herečka ve filmu muj týden s marilyn https://www.csfd.cz/film/280259-muj-tyden-s-marilyn/prehled/.
tady ta modelka victoria´s secret … tady odkazy:
https://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-vip-ze-zivota-hvezd/397768/jako-bozska-marilyn-monroe-slavne-krasce-se-chtely-podobat-cvancarova-herzigova-i-madonna.html – jsou tam i zahraniční celebrity
a ještě tady – https://www.becomegorgeous.com/entertainment/celebrity_gossip/10-celebrity-marilyn-monroe-copycats-A11994

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-19 23:14:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je. Většina lidí nerozumí textu dnešních songů. Je to jen o melodii a klipech. Ono těžko něco zakazovat dítěti, když to běží v TV normálně přes den, a ne třeba po 22 hodině. Madonna tehdy frčela no…pamatuji si, že hrála 24 hodin denně. Zařadil bych jí asi na 1 místo pro největší satanistickou iluminátskou děv… Dnes už jí ale asi předběhla Lady Gaga a Katy Perry se na ní dost dotahuje.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-19 23:30:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu oslovování….no…..dříve sem třeba takové oslovování fakt nedával 😀 , ale když si člověk předem nastaví určité věci v hlavě, tak je to pak pohoda. Tedy pokud je ta holka sama….když tam má kamarádky, tak to ti fakt hodně bije srdce, když tam jdeš 😀 , to už asi neudělám 😀

První věc…šance že řekne ANO je cca 25 %, protože 100 % se dělí tak 50 na 50, jestli bude volná/zadaná, takže to už máme ze 100 % najednou 50 %. Poté se těch 50 % dělí na to, jestli se jí líbím nebo nelíbím 😀 , to je opět řekněme cca polovina…takže už jsme na 25 % 😀 a od té 0 – 25 % záleží na prvním dojmu, vzhledu a celkovém zaujetí no :D. Takže pokud si to člověk takto v hlavě nastaví, tak pak to oslovení není tak hrozné 😀

Dále pak pomáhá….jednou mě na rande pozvala přímo holka, ale nelíbila se mi (ne, že by šlo jen o vzhled, ale alespoň nějaká minimální přitažlivost/sympatie tam být prostě musí), tak sem musel odmítnout i když mi to bylo líto a bylo mi to blbé, ale na druhou stranu sem si říkal, přece s ní nepůjdu na rande jen proto, aby se necítila dotčená/odmítnutá. A v tu chvíli sem taky pochopil, jak se mnohdy cítí holky a pochopil, že odmítnutí je prostě úplně běžná přirozená věc. A je úplně jedno, že třeba 5 holek odmítne, protože ta šestá na to rande půjde 😊 Přece nemůžeme po té holce chtít, aby s námi na to rande šla, když se jí nelíbíme 😀 .Navíc většině holek se oslovení na ulici líbí. I na nich jde většinou poznat, že se to většině ještě nestalo, protože na nich jde okamžitě vidět, že jsou dojaté/polichocené.

Ale všechno má svoje. Na seznamce zase třeba týpek prochází konkurzním řízením 😀 , protože holkám tam píše 200 – 500 týpků týdně a stejně pak po 15 nebo 20 randech zjistí, že většinou jsou to samí idioti 😀 (říkaly kámošky a když mi ukazovali co jim ti pacienti kolikrát psali 😀 nebo říkali na prvním rande, to nechceš hej 😀 ) tak si profil stejně za chvíli zruší. Náhodné oslovení na ulici je zase blbé v tom, že na ulici je to jak loterie. Posledně sem byl na rande s holkou, se kterou jsme měli tak odlišné zájmy, tak odlišný pohled na svět…holt fakt loterie. Všechno má svoje 😊

Ty procenta jdou i měnit…stačí po holce pokukovat a poté se na ní usmát čekat, jestli úsměv opětuje..když ne, tak nemá smysl oslovovat. Když ano, tak najednou je z 25 % třeba i 90 % šance, že kývne na rande. Navíc pak má člověk i docela vtipné historky někdy 😀 , ale to už by byl ještě delší komentář, takže raději ne 😀

A ještě k té Marilyn. Já myslím, že většina těch ostatních celebrit jí obdivuje proto, že se z ní stal ten symbol a oni by jim chtěly být taky (teď i po smrti)…ono většina těchto celebrit chce být obdivována. Dobře to řekl myslím Johny Depp…že problém je v tom, že většina herců (můžeme tam přidat i zpěváky a další „umělce“) se nechce stát herci, protože je baví hraní a celý ten proces natáčení scén, ale protože touží po tom, aby byli obdivováni. Bohužel mě myslím velkou pravdu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 09:05:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Zkoušela jsem před asi 8mi lety reaktivovat starý profil na lide.cz
Pamatovala jsem si to jako místo kde jsem si psávala s kamarády v chatech, koukala na fotky.
… najednou jsem zjistila, že mi chodí do vzkazníku hromady nabídek, ale ne ,,pojď si psát, pojď se kamarádit, líbíš se mi odkud jsi“
Tam byly nabídky na placený sex, přitom jsem měla profilovku normálně jenom s obličejem, nikdy jsem se nefotila nahá. Ale z těch vzkazů to vypadalo, jakobych byla prostitutka co shání klienty. Tak jsem si říkala, že tohle asi chodí všem holkám, že je to nová norma na lide.cz. Pak jsem zjistila že to tak fakt je, byly holky co o tom točily i videa na yt… lide.cz bych zrušila. Ti úchylové tu službu úplně zničili.
Byly tam věci jako vykuř mi za dva tisíce, budeš moje domina, mám rád škrcení, chceme tě do trojky atd. Ale to nebyl jeden vzkaz za týden, to byly tak dva denně a všechny na stejný brdo.

Přesto jsem si tam vyhlédla týpka z okolí, protože jsem se potřebovala rozptýlit a rozveselit po těžkým rozchodu. Na rande jsme šli, zdál se mi původně normální, vykluboval se z něho šílenec. Celou dobu mluvil jenom o tom jak mě divoce ojede a myslel si že to je sexy. Profil jsem zrušla, borcovi jsem řekla že je hovado a to byl můj poslední pokus. A jinak moje starší zkušenosti se seznamkami taky nejou valné, ale alespoň nebyly tak strašně vulgární. Podle mě se společnost zhoršuje a do této smradlavé žumpy už nikdy znovu nevkročím.

No a chlapi co četli můj web a pak se se mnou chtěli potkat, to je taky něco… pamatuju na svůj zážitek co je asi 9 let starej, nikde jsem ho nenapsala, ale to byl extrém, mám chut to hodit jako storytime na youtube. Dodneška si pamatuji ten neskutečnej trapas. Borec bojel s úplně mastnou hlavou, smrděl, byl ve starým tlustým pleteným svetru co mu byl velkej a s igelitkou v ruce ve které měl hadry. A to byl červenec a byli jsme v Brně… odmítal si to svlíknout, musel se potit jako blázen. A ještě si myslel, že tam s ním někde budu do jedné do rána pařit nebo co. S největším sebezapřením jsem se přemohla na pět hodin a pak jsem ho posadila zpátky na vlak, protože by očividně sám ani netrefil kolej. To jsem byla až moc hodná. Dneska bych se otočila a šla pryč hned.
A o borcovi co mi na špilasu oznámil že má s sebou osmičku, ani nemluvě. A přesto měl tu drzost se mě zeptat, jestli se můžeme setkat znova. No né voe… když jsem došla dom, chtěla jsem si naliskat. Ale tohle mě ještě neodradilo. To až ten další psychopat, co mě po jednom setkání které stálo taky úplně za hov. pronásledoval a dodneška mě kyberneticky stalkuje. Tehdy jsem si řekla, že konec.

Takže jestli si myslíš, že je jako na těch soc. sítích z čeho vybírat a že je to jako obrovské výběrové řízení z 500ti nabídek, tak na to zapomeň. Je to přehlídka šílenců, úchylů, psychopatů a asociálů. Nejsou mezi nimi normální lidi.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 09:49:05
Ikona diskutujiciho
sipka

My jsme si takhle s kamarádkou založily profily na nějaké seznamce právě ze srandy, protože se nám nechtělo věřit, že to tam chodí tak, jak se říká, že ti tam píšou samí úchyláci atd…a taky jsem měla úplně normální fotku obličeje, nic víc…lidi, viděla jsem peklo. Přesně jak píše Aluška, několik zpráv denně, ale já bych je rozdělila na dvě skupiny – 1.skupina jsou prostě regulérní úchyláci, co se toho nebojí a rovnou napíšou tak nechutnou zprávu, až se chce člověku zvracet…ale pak je tu 2.skupina, to jsou takoví co ti píšou v klidu, celkem normálně konverzují a pak z nich začne padat otázky na sex, jaké máte spodní prádlo, oblíbené polohy atd. No, hrůza….četla jsem na některých diskuzích, že jsou ženy, které si na seznamce opravdu našly partnera přesně pro ně, jsou manželé, mají děti…v tom už musí být nějaký vyšší záměr, jinak to nedokážu pochopit 😀
Taky si říkám, že někteří ti muži možná takhle jednají ze zkušenosti, protože jsem znala ženu, která si na takových seznamkách vypisovala třeba s 10 chlapama a za týden šla klidně s dvouma do postele, tak pak si někdo může myslet, že všechny ženy jsou takové, fakt nevím….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 10:01:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Bylo by nespravedlivé házet úpadek společnosti pouze na mužskou část populace. Kdyby nebyly zkažené promiskuitní ,,ženy“, nebyli by ani tito úchylní ,,mužové“, protože by to neměli s kým dělat, ani komu psát. Vždycky musí být odezva i z druhé strany.

Důležité je pochopit, že je to určitá skupina, spodina společnosti, nejde o normu a umět odolat jejich tlaku, protože mají tendenci tě přesvědčovat, že pokud máš hrdost a morálku, tak nejsi normální a nechápeš jak to chodí ve skutečném světě. A ještě se z tebe snaží udělat nevyspělou blbku, aby ses cítila blbě by za to že máš úroveň a ne oni, za to že jsou prolezlí chlamydií, herpesem a EB virem.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 10:23:41
Ikona diskutujiciho
sipka

To je pravda…naštěstí ten profil jsem brzy zrušila a když náhodou narazím na divnou existenci, co obtěžuje, tak ho pošlu rovnou někam, at si myslí, co chce. Podle takových úchylů je každá žena, co nespí s někým na potkání, stará, zapšklá panna. Protože v dnešní době mít zdravý vztah se svou sexualitou je zapšklost, dneska je in mít milion úchylek a střídat partnery.
Ale je fakt, že jsem v životě potkala s plno holkama, co jim tohle přijde normální, hodně to bylo na střední, ale dokonce na základce v devítce už jedna byla tímhle známá, to jsem tu jednou psala, že se chlubila, že přišla o panenství ve 14 opilá a ani si nebyla jistá, s kým to bylo…no, ale k věci, vždycky když jsem slyšela ty jejich rozhovory, co kde s kým dělaly, tak mi z toho bylo velmi divně…ne divně v tom smyslu, že bych se cítila nějak odstrčená a málo in (což se může některým holkám stát, že se cítí mimo kolektiv, tak dělají i to, co nechtějí), ale kvůli tomu, že jsem měla v hlavě nějaké zásady a to, co dělaly ony, mi přišlo fakt jak z jiné planety. Jakože z jiné planety mi to přijde i dnes, ale když slyšíš holky, co jim je třeba 15-16, takhle mluvit, tak je to fakt hnusný. Od kamarádky vím i o incidentu, že příbuzná jejího kamaráda si už někdy ve 13 letech fotila polonahé fotky a posílala to různým klukům a dávala si provokativní fotky i na fb…je mi jasné, že hodně to mají okoukané i z těch hudebních videoklipů, takhle mladí jsou tou hudbou neskutečně ovlivnění a snaží se to napodobovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 10:44:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Já měla spolužačku co skončila v pololetí devítku, protože už byla těhotná a začínalo to být vidět. Kvalitní kolektiv jak něco. To byla chlastací partička co hulila trávu a vymetala diskotéky, tak si to tam uhnala…. nádhera.
Ale já jsem byla za namyšlenou, co dělá že je lepší a nechce se s nima bavit. Jako nevím co by mi takové přátelství dalo, maximálně opar.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 10:54:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Jojo, mně spolužačka otěhotněla v 16 no, vidím, že všude je něco. Já na střední byla docela za exota, protože to byla vyloženě třída plná lidí, co chlastají, užívají si s kdekým, hulí trávu a pořád mluví jen o tomhle. Ještě jedna holka si ze mě furt dělala srandu, protože byla zvyklá, že se s ní všichni baví a já jediná o ní nejevila zájem…tak jsem jí musela rázně vysvětlit, že srandu si může jít dělat z někoho jiného…často si totiž ty lidi vyloží, že když se s nimi nebavíš, tak jsi zakřiknutá tichá myš, která se neumí ozvat a absolutně jim nedochází, že ne každý má náladu se bavit i s lidmi, kteří jsou úplně mimo.
Pro mě byla zase základka super, sice tam byly dvě slepice (jedna z nich ta, o které byl předchozí koment + její kamarádka :D), ale byla tam spousta lidí, kteří nebrali žádné drogy a byli v pohodě…na střední jsem si nerozuměla absolutně s nikým a bylo to peklo.

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-22 22:53:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Mne stačila jedna zlá skúsenosť zo zoznamky a poučila som sa. To bol tiež taký zvláštny človek a keď mi dal ultimátum, že buď sa stretneme alebo prerušíme kontakt, tak som to skúsila. No radšej som mala ten kontakt prerušiť.. No, človek sa učí na vlastných chybách. Vtedy som sa začala držať hesla, že keď niekoho budem mať stretnúť, tak ho stretnem prirodzene nie nasilu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-23 08:11:43
Ikona diskutujiciho
sipka

A z jaké pozice měl právo na tebe tlačit? Dobrej despota. Představ si kdyby ti to s ním vyšlo, co by ti pak asi dělal doma… když si tohle dovolí na cizí.
.. asi měl rozjetých pět dalších a nechtěl ztrácet čas? 😀

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-23 11:18:29
Ikona diskutujiciho
sipka

To aj bol despota, síce sme spolu dlho nechodili (ak sa to tak dá nazvať v rámci vzťahu na diaľku), ale za ten čas mi taký prišiel. Myslím, že je dosť možné, že to skúšal aj na iné baby a mrzí ma, že ja som bola tou, ktorá mu skočila na lep a na jeho reči o duchovne (pritom v skutočnosti mu šlo o iné). Ja som vlastne šla do toho najmä preto, lebo som sa vtedy, povedzme „duchovne otvárala“ a on taktiež skúšal nejaké „duchovné veci“ (vypovedajúce o ňom je aj to, že v čase, keď sme sa stretali sa zasväcoval do Reiki – pýtal sa aj mňa, ale odmietla som), duchovné otázky sme preberali aj na zoznamke a v podstate som aj hľadala (a vysnívala si) niekoho, s kým by som sa mohla o duchovne porozprávať, preto som aj zo začiatku nechcela stratiť kontakt s ním. No a keď som pochopila, že to nie je človek pre mňa, rozišla som sa s ním. Neskôr ma viac krát kontaktoval, chcel sa stretnúť a keď som mu odpísala, že s ním nepôjdem von, tak sa mi začal posmievať, že či ma „maminka nepustí“. Veľmi zaujímavé je, že po tom, čo mi sám v hneve napísal „Zbohom“ ma ešte niekoľko krát kontaktoval (takže ani za slovom si nevie stáť). Naopak, ja si odvtedy za týmto slovom stojím a ignorujem ho. Jediné, čo fakt ľutujem je, že som nepočúvla svoju intuíciu včas, keď som s ním bola a včas sa s ním nerozišla, bola to však zároveň dostatočne odstrašujúca skúsenosť so zoznamkou, takže už také atrakcie neskúšam.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-23 12:15:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to přesně tak jak píšeš. Musíš si to první zažít, abys příště už věděla na čem jsi a zvládla se tomu vyhnout. Životní zkušenosti z nebe samy do klína nepadají, nějak zmoudřet musíme ¯\_(ツ)_/¯ no čím víc jsem posbírala zlých zkušeností, tím jsem s lidma rychleji hotová. K něčemu to dobré fakt je, do budoucna ti to ušetří čas, nervy, energii i peníze.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 10:02:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky máš koukám dobré příběhy. Jo, ti lide.cz se fakt změnili no. Využívali to i na ten dokument o pedofilech s názvem: V síti…protože tam psali staří 40 – 60 letí chlapi 12 letým holkám…respektive oni měli v profilu 15, ale při prvním skype rozhovoru oznámili, že jim je 12, jestli to nevadí…a oni že ne..no hnus. A to dokonce mají pedofilové v ČR a SR svůj vlastní web a soud ho ani nezakáže. Ale i když už tam spousty let dávno nejsem, tak lide.cz bych určitě nerušil…stačilo by nastavit nějaké pravidla oslovování, něco případně zpoplatnit, zablokovat určité IP adresy a stal by se z toho zase ten web, kterým býval kdysi.

Ale dá se to aspoň na chvilku otočit v pozitivum a udělat si z toho srandu. Jednou moje kamarádka byla taková smutná, že si profil na jedné seznamce musí zrušit, protože tam jsou samí ****…no sama víš…tak sem jí řekl, že se stavím a rozveselím jí..ale ať si ten profil ještě neruší. Tak jsme večer u ní dali víno a až do noci jsme měli fakt těžké záchvaty smíchu 😀 z mnoha týpků co jí tam psali na profil a několik jsme jich úplně vysmáli 😀 , pak si profil zrušila a nebyla z toho aspoň tak dojebaná.

Ale abychom neházeli jen chlapy do jednoho pytle…tak ti můžu říct, že na seznamkách sem kdysi taky potkal pár psychopatek, že sem si raději ten profil pak zrušil…akorát sem z nich neměl strach a nepronásledovaly mě no. Jako by na těch seznamkách fakt byla jen banda zoufalců, že? 😀

A ostatní seznamky, které se tváří vážně a seriózně a jsou třeba i placené, tak taky katastrofa. Třeba kámoš mi říkal, že tam pak nejde ani zrušit členství a musel si kvůli tomu pak zrušit kartu u banky atd…

Tvá věta: Zdál se mi původně normální… 😀 , ani nespočítám od kolika kamarádek sem už toto slyšel. Naposledy mi kamarádka 3 dny zpátky říkala svůj zážitek s týpkem. Vztah 2 měsíce. Taky super, milý…zažili spolu opilost i hádku…a prý v opilosti roztomilé…po velké hádce taky super..prý našli řešení atd..ale pak ho prostě nemilovala, tak se s ním za 2 měsíce rozešla a to začalo peklo. Prý jí furt všude sledoval…poškrábal auto…psal všem jejím přátelům..furt o ní všechno zjištoval..no prý šílené..chudák holka měla strach, tak šla na policii..ti ji poslali někam, že prý to znají a že udání na policii se to jejich chování ještě zhorší…tak jí doporučili, aby mu její kamarádi dali přes hubu…ale to se báli, protože měl doma zbraň. No prý to trvalo ještě 2 roky ta posedlost. A to mezitím ještě kamarádku její kamarádky vzal do Rakouska na nějaký welness nebo co…na otočku..pak ale objednal pokoj, ale ona měla měsíčky, tak ho na pokoji odmítla a on se urazil, odjel autem a nechal ji tam bez všeho….ona chudák bez peněz, bez znalosti jazyka…no taky hnus.

Hele a jen k těm týpkům co četli tvůj web a pak se s tebou chtěli sejít…to ti jako ani neposlali fotku, že tam přišli takoví exoti? 😀 Nebo jste předem ani trochu nepokecali? Taky bych dnes už v mnoha věcech jednal úplně jinak než kdysi. Někdy si říkám, že by bylo zajímavé zopakovat si mládí třeba od 15 let znova, ale s mozkem a myšlením co mám teď 😀

Že má sebou osmičku….úplně nechápu….ale asi si myslela jako nějakou vodku nebo jiný alkohol o obsahu 800 ml, že? 😀

A teď mě za to, co řeknu možná odsoudíš 😀 (ale sem holt upřímný), ale my normální jsme svým způsobem rádi, že takoví idioti všeho druhu existují, protože my normální jsme pak pro ty holky takovou velice příjemnou pozitivní změnou nebo jak to nazvat….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 10:17:44
Ikona diskutujiciho
sipka

No to bylo takové období, já jsem tehdy byla z Brna a když mi někdo napsal dopis jak mě roky čte a jak by měl radost kdyby mě mohl potkat naživo, tak jsem se zeptala jestli dojede do Brna, že si uděláme procházku a hezkej den a pokecáme. Brala jsem takhle na výlet holky i kluky, bylo mi to jedno. Vždycky ale na veřejný místo. Z mé strany to bylo nevinný, protože jsem měla čas (nedělala jsem ještě shop ani youtube, uklízení taky nebylo tolik, neměla jsem zvířata), byla jsem v Brně nová a bylo to pro mě dobrý, protože jsem se tak dostala víc ven, poznala nové lidi, nová místa, otrkala se ryhcleji z ježdění mhd. Hledala jsem si kamarády a záminky proč jít ven.
Tomu člověku to udělá radost a bude mít zážitek, já si zase udělám pohodový den s výletem po Brně a obeděm v dobré restauraci, taková společná symbioza by se dalo říct… Po nikom jsem neloudila fotky, protože to nebylo vyloženě za účelem hledání partnera a připadalo mi to navíc povrchní. No a pak jsem se nestačila divit co za lidi občas z vlakáče vylezlo. Občas to bylo v pohodě, tak 10%, 40% normál nuda, a zbylých 50% byla katastrofa. A to by sis řekl není to seznamka, je to čtenář, ten bude v pohodě a normální. Niet.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 10:23:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky sem Ginze jako ty slyšel, že fakt jsou lidé, kteří si na seznamkách našli svůj protějšek a už mají třeba i děti atd…ale většinou už je to pár let a ty seznamky se mění každým rokem (zdá se mi, že k horšímu) a já si třeba myslím, že tam je pár normálních (mužů i žen), ale ti tam jsou vždy jen chvíli a buď jim to vyjde nebo ne, ale když sem třeba viděl, že tam nějaká holka má profil třeba už rok, tak si hned říkám, že s ní bude asi něco špatně. To samé si pak určitě holky myslí s muži.

Za týden s dvouma do postele? To je ještě „v pohodě“ …já sem měl kamarádku, která chodila i s 5 týdně do postele, ale já jí za to třeba neodsuzoval, protože si myslím, že je důležité, aby se holka i kluk dostatečně vyřádili, než najdou tu polovičku do konce života. Jsou pak dle mých zkušeností věrnější. Vidím to okolo sebe už spousty let…např. kamarád, který se usadil ve 20 už tu svojí blbec dvakrát podvedl…proč? Protože měl za život sotva 2 holky, tak ho to prostě šíleně lákalo a neodolal…to samé holky…taky mám kamarádky, které se usadily v 18 až 21 letech a od té doby týpka dokonce několikrát podvedli. Naopak…ty, které byli promiskuitnější, tak jsou naopak věrné a oddané, takže na to lze nahlížet i z tohoto pohledu.

Mě je třeba 28 a vyřáděný nebo jak to nazvat naštěstí už jsem, takže vím, že až potkám tu pravou, tak když jí budu milovat, tak jí za žádnou cenu nikdy v životě nepodvedu. O tom sem naprosto přesvědčen, ale jestli bych toto mohl říct třeba v 18 nebo 20 letech….no nevím…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 10:42:07
Ikona diskutujiciho
sipka

V tomto s tebou nesouhlasím a myslím si že to vidíš hodně z mužského pohledu rozsévače (bez urážky 😀 ale mám dojem že se stejně neurazíš). Totiž důvod proč jsou lidé v nižším věku promiskuitnější souvisí s jejich nedostatkem zkušeností, neschopností domyslet věci do důsledku. Do 25ti ti zraje mozek a min. do 20ti ještě pořádně nevíš co vlastně od života potřebuješ a kdo jsi (někdo to neví ještě v důchodu), pořád jsi vlečený v tahu programů a požadavků z okolí a hledáš se, zraješ. Sbíráš zkušenosti a podklady pro rozhodnutí do budoucna. Taky emoce a lásky jsou intenzivnější, přicházejí v návalech. Ještě to neumíš vyhodnotit jako ve 30ti 40ti 50ti, takže je snazší uklouznout a udělat nesmysl. Méně si vážíš toho co máš, protože ještě nevíš jak svět dokáže být hnusnej a jak ti v cukuletu umí cokoliv vzít.

Já osobně bych tedy kamarádkou co se vyspí s 5ti za týden velice pohrdala, protože to znamená že je schopná mít sex bez lásky, že se rozdává zadarmo kdekomu. Nemá sebeúctu ani úroveň, neuvědomuje si co má, neváží si toho že je žena, neváží si svého zdraví a posbírá všechny možné nemoci. Nakonec podle telegonie ani tata jejích dětí není jejich tata a pokud zůstane zdravá po tolika dávkách chlamydií, proteus mirabilis a herpesech, tak má doslova z pr. kliku., nebo železnou imunitu. A té antikocepce které takové ženské snědí a pak se diví. Takovou kamarádku bych nechtěla.

Měla jsem podobnou kamarádku, vyprávěla mi jak podvedla svého přítele když byla pracovně ve Španělsku. Jak tam po sobě týden pokukovali a jak to rozjeli na celej den po celým pokoji, oba věděli že z toho nic nebude a pak už se nikdy neviděli. Pak se měsíc klepala aby s ním nebyla těhotná. Moje úcta k ní šla okamžitě dolů vodou. Neřekla jsem to jejímu příteli jenom pro své morální zásady (ale nutkání bylo), nakonec se stejně do roka rozešli takže to vyšlo nastejno. Ale opravdu je to odporný. Hlavně taky sedět pak s nima u jednoho stolu, ten kluk je hodnej, máš ho rád, víš že si to nezasloužil a připadáš si jako hnusná sketa že kryješ holku co ho takhle odporně podvedla. A dělat jakože se nic neděje. To už je lepší neříkat nikomu nic.

Mimochodem sexem s mnoha různými lidmi žena přijde o svou energii, rychleji takříkajíc seschne a ztratí sexappeal, protože už nemá co dát. Už dala všem.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 10:47:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám zase třeba rodiče, kteří nikdy předtím nikoho neměli, jsou spolu tento rok již 40 let a nikdy ani jeden z nich toho druhého nepovedli…naopak, když nejsou v práci, tak jsou furt spolu 😀 Ale to podle mě musíš mít velký štěstí, aby to takhle hned napoprvé opravdu fungovalo. Takže tím neříkám, že by člověk měl mít za život jednoho partnera, jen spíš jako zajímavost, že i takto se to může podařit a nemusí se tam nevěra vůbec projevit.
Já si nedokážu představit, že bych se šla někam vyřádit, protože bych nemohla mít něco s někým, koho neznám…nejde mi primárně o vzhled (tím nemyslím, že to mm být nějaký trhan se zkaženými zuby, ale nějací šamponci a svalnatci mě taky neberou), ale o to, jaký ten člověk je. Možná to zní, jako klišé, ale dokonce i v dnešní době existují ženy, které to vidí takto. Proto si nedokážu představit vybrat si na seznamce borca a hned s ním jít.
Samozřejmě není nic špatného na tom, když člověk projde více vztahy, než se usadí, ale neměl by to být vztah založený jen na sexu.
Nedávno na mě vyjel na facebooku hezký post, který určitě stojí za přečtení pro ty, co umí anglicky (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=406955160265445&set=gm.942129072919452&type=3&theater)…sice je to skupina o nějaké Tantře, ale tento text je velmi zajímavý.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 11:05:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavně je to pravda. Ale jde i o to, že dojde k vyrovnání energie. Když ty jsi hodně vysoko a vybereš si partnera co je nízko, tak tě úplně vysaje. On se bude cítit půl roku úžasně a ty budeš půl roku nefunkční a nemocná. A nemusíš už té své původní energie ani dosáhnout.
Lidi si vůbec neuvědomují, k čemu u toho dochází a jak moc důležité je vybírat si moudře, člověka který je na tvé úrovni a který za to stojí… tak je jasné, že spodina s destruktivní energií tyhle problémy neřeší, ti si předávají jenom nemoci a problémy.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-20 11:02:43
Ikona diskutujiciho
sipka

A co se týče té nevěry…když už vím, že se současným partnerem být nechci a chci být teda s někým jiným, tak si myslím, že je základní slušnost to tomu člověku prostě říct. Pro něj to sice bude nepříjemné, ale myslím, že mnohem nepříjemnější je se dozvědět, že tě někdo podvádí.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 11:09:22
Ikona diskutujiciho
sipka

No to je věc.. někteří lidé prostě podlehnou momentálnímu hormonu. Rozcházet se přitom vůbec nechtějí.
To není vůbec snadné, protože v jedné ruce máš momentální hormonové dobrodružné povyražení a v té druhé ruce máš stálý vztah kde víš na čem jsi a je tam určitá jistota (i stereotyp, to patří k tomu). Některým lidem to nějak připadá málo a převáží hormon.
Ale tak dobře no, stalo se, nikdo není dokonalý… ale proč to proboha vykládat sevšemi detaily kamarádce, co ona si má s takovou informací počít? Ať si to nechá pro sebe.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 10:31:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to tě Alue naprosto chápu no. Ono asi už jen tím, že si známá díky tomu webu a YT, tak musíš být opatrnější (což ty dobře víš), protože tě dost možná někdo bere jako nějakou celebritu a tito občas bývají dost šílení no. Éto děbily 😀

Ty procenta mě docela překvapují…50 % katastrofa…to už mi přijde fakt dost.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 11:13:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neurazím neboj 😀 , já sem extrémně neurážlivý člověk. Ani se téměř nikdy nerozčílím. To cca před půl rokem sem se rozčílil a zmínil sem se jen tak mezi řeči kamarádovi o tom a ten říkal se smíchem, že tomu člověku asi napíše, že to už musí být fakt řádný ko***, když už dokázal rozčílit takového kliďase jako sem já 😀

Ale jinak s celým tvým první odstavcem plně souhlasím 😊

S tím sexem bez lásky, sebeúctou atd….to je bohužel ta dnešní zkaženost naší doby. Ta kamarádka vždy používala ochranu….ale samozřejmě i líbáním se dá kdovíco přenést. Ono je to těžké no…je to z extrému do extrému ta doba. Kdysi byla doba, kdy bylo normální mít jen 1 partnera/ku na celý život a nikdy nemít nikoho jiného a dnes je to zase druhý extrém, kdy se holka (nebo kluk) vyspí i s 5 týdně. Já už s tou kamarádkou nemluvil asi dva roky, protože žije jinde než já. Myslím, že měla velice silnou imunitu, protože byla velice hezká a mám zkušenost, že čím krásnější člověk, tím silnější imunita. Ale já se tak nějak snažím bavit se všemi skupinami, protože nechci být v nějaké svojí bublině (politické/sociální atd). Proto se třeba bavím i s kamarádem (znám ho už cca 13 let), který dělal v Řecku cenzora pro FB a řekl sem mu, že tím, co dělal (2 roky) sem pohrdal až do morku kostí!

Hele já podvádění taky strašně odsuzuji (navíc se už dlouho řídím zásadou: Nedělej, co nechceš, aby ostatní dělali tobě a chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se chovali oni k tobě), ale mám prostě zásadu, že to tomu druhému neříkám, protože se to mnohdy ještě obrátí proti tobě. A ten člověk ti je ještě schopen to vyčíst…že byl dnes štastný/á a já že sem všechno zkazil, takže mám zásadu prostě takové věci neříkat. Mám pouze domluvu s pár několika nejlepšími přáteli už předem, jestli by chtěli vědět, že je ten jejich/její podvedl/a ..někdo řekl, že mu to mám říct, někdo zase, že to nemám říkat a takhle být předem domluvený je cajk.

S poslední větou taky souhlas 😊 ..a dokonce sem četl i nějaký výzkum, že do ženy je skutečně každým stykem předán nějaký/něco….a že v těch buňkách pak jde vidět, že má od každého toho muže něco (nemyslím nemoc).

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 11:29:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná sem místo slova „vyřádit“ měl použít nějaké jiné 😀 (je to jako, když se u Covidu použilo slovo promořit společnost..místo imunizovat společnost, taky velká chyba :D). Teď to možná vypadá, jak kdybych byl jako ta kamarádka 😀 , což fakt nejsem a to ani z jednoho procenta. Navíc sem vždy měl fakt velký strach z pohlavních nemocí a byl sem až překvapený, kolik lidí to dnes dělá úplně běžně bez ochrany.

A k té nevěře…přesně jak píše Alue no. Lidi, co podvádí se právě většinou rozejít nechtějí. Vyhovuje jim to, co mají doma, ale zároveň si chtějí někde užívat nebo jen jednorázově podlehnou momentálnímu hormonálnímu opojení.

Asi si Alue ta tvoje kamarádka chtěla ulevit tím, že ti to řekla. Ale jako souhlas no…nikdo není na nějaké nevěry zvědavý…akorát to staví do špatné pozice toho člověka, kterému ta informace byla svěřena.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 12:34:29
Ikona diskutujiciho
sipka

No právě proto že přicházím do kontaktu se ženami které mají vleklé záněty i z jedné známosti, doktoři už neví co s nimi protože je to rezistentní proti antibiotikům, tak vím jak je to vážné téma. Ono to opravdu není žádná sranda, stýkat se jenom tak s někým, bez toho abys ho líp poznal. Ty nemoci, co jsou v populaci, jsou otřesné. Většinou jsou chlapi přenašeči, jim to nic nedělá, ale jak se to dostane do ženského organismu, tak konec. A i když toho člověka znáš delší dobu, tak on vůbec nemusí vědět, že přenáší chlamydie a herpesy, protože je bezpříznakový. Pak se ani nechce léčit, protože má přebujelé ego, které mu nedovolí si přiznat že má pohlavně přenosnou chorobu. A jinak z toho co jsme naměřili, tak chlamydie má každý, kdo se na ně nikdy neléčil, proteus je ve většině populace, candidu mají všichni, herpesy tak 90% lidí, toxoplasmozu asi 80-90% lidí. EB virus má taky skoro každej. Akorát že u některých lidí nejsou příznaky, ty se projeví až někoho nakazí.
Takže kdo chce být sbírka bacilů a nemocí, ať se klidně zamlada vyřádí, ono ho to sejme později samo.

Měla jsem kamaráda co ojel každou holku v dosahu která byla pod 30 let a nechala se. To jsme takhle seděly holky v kroužku, povídaly si o chlapech, drbaly a padla na něho řeč. A zjistily jsme, že to na každou zkusil včetně mě a já byla jediná kdo s ním nespal… no a když pak chtěl preventivně přeléčit, změřili jsme mu úplně všechny pohlavně přenosné nemoci které běžně v populaci kolují. Léčil se z toho asi dva roky. To byl ten jeho bujarý život.
Dal mi jednu pusu která za nic nestála – měla jsem se pro jistotu ještě přestříkat koloidním stříbrem, ale to jsem nevěděla kolik holek ohnul. Fuj. 😀

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-20 13:15:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Když už se bavíme o těch sexuálně přenosných nemocech – dělám v laboratoři a nedávno jsme tam jedné neplnoleté holčině zjistili kapavku. No rodiče museli mít radost.

To kdyby se udělalo haló na HIV a jiné STD (stejné mega haló jako je s koronáčem), tak budou prezervativy vyprodané cobydup a lidi si dvakrát rozmyslí, jestli s někým skočí do postele jenom tak, pro pobavení. Slyšela jsem, že lidi už se nebojí HIV jako kdysi a nedávají si pozor, ale je čím dál víc pozitivních případů.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 13:20:22
Ikona diskutujiciho
sipka

V populaci je i syfilis. Sice vzácně a dělá hrozné věci, ale jeden borec to v Praze chytil z jehly na akupunkturu, úplně mu to rozežralo nos a už umřel. Je to dost let. A to si šel jenom uvolnit ucpané dýchací cesty, stálo ho to život.

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-20 16:23:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, ten příběh se syfilisem si pamatuju. Fuj, teď už by mě na akupunkturu nikdo nedostal. Ono je fakt, že když se ty jehličky nevydezinfikují pořádně, člověk si pak domů přinese lecco. Stejně tak jakékoli jiné nástroje, kterýma se leze do člověka. Kdoví kolik takových případů ještě je.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 13:10:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím. A s tím, že chlamydie má každý, kdo se na ně nikdy neléčil….já si to taky myslím a i ty tvoje procenta korespondují s jedním věštcem a léčitelem, kterému to taky tak nějak podobně vycházelo a já se na to sice nikdy netestoval, ale i tak sem se preventivně na ně léčil přírodní cestou. Používal sem např. metodu oleje z oregana..pár kapek do vody a každý den pít…je to sice EXTRÉMNĚ odporné, ale účinné. Musí se to však brát minimálně půl roku. A nejen na chlamydie. „Nejhorší“ je, že jak sem byl už naprosto přesvědčený, že sem zdravější v tomto než zbylých cca 90 % populace, tak najednou ten přístup je úplně jiný, protože už se prostě nechceš a nepouštíš do některých věcí/praktik s cizími u kterých je vysoce pravděpodobné, že minimálně ty chlamydie budou mít.

A teď si vezmi, jak extrémně špatnou energii musí mít prostitutky, které měly třeba i 2 nebo 3 tisíce chlapů. To mi přijde jako ten největší hnus. To je teprve FUUUJ 😀 + ta špatná energie… i ten věštec říkal, že kdokoli se vyspí s prostitutkou, tak ho to ENERGETICKY poznamená asi na 2 roky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 13:22:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak. Ale vykládej tohle lidem ,,tam venku“, že jsou z toho nemoci a nemáš zájem se kvůli dvaceti minutám zábavy dva roky léčit na zánět. Budou na tebe koukat jak kdybys mluvil tatarsky.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 14:51:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To jo, myslím, že i ta holka na tom našem třetím rande si už asi říkala, jak to, že sem jí ještě nepozval k sobě. Přitom člověk chce jen zjistit, jestli to má smysl a zda by z toho mohlo být něco vážného, ale v dnešní době je asi fakt normální na první nebo druhém rande skočit do postele.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 15:54:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Na třetím rande? 😀 ok… a pak když si sečteš kolik jí je a kolikrát mohla jít s někým na rande, tak ti vyjde parádní sbírka bacilů.

Jak jsi předtím psal že se rád setkáš i s lidmi mimo svou bublinu, tak já tu svou bublinu miluju a už z ní nevylézám. Vždycky když jsem to udělala, tak z toho byl akorát hroznej průšvih. Vždycky mě někdo do něčeho špatnýho zatáhl, nebo mi vrazil takovou kudlu do zad že jsem nestačila zírat.
Na co se zahazovat s lidma kteří za to nestojí, vysajou ti energie a berou čas, učit se jejich zlozvyky a ještě se od nich nechat ponižovat že jsi naivní a nevíš jak funguje skutečnej svět když nekouříš, nehulíš, nechlastáš, ne**cáš, nepomlouváš, nejíš gmo, nejdeš do meka.

Nebo se před nima muset neustále obhajovat a neustále vysvětlovat základní věci co si sami mohli najít už dávno na netu. Proč děláš tohle a tamto jinak, proč nenosíš mobil, proč chceš vypnout wifinu, proč nepiješ energiťáky ani kolu… je toho tolik. Tak buď skončíš u toho že tě ten člověk k smrti nudí, nebo on tebe začne mít brzo za blba, když mu musíš celý den všechno vysvětlovat jako malýmu a on to nakonec stejně nepobere a ještě se ti třeba vysměje.
Lidem z naší bubliny nic vysvětlovat nemusíš. Ti to ví, už podle toho dávno žijou a můžete se začít bavit taky o něčem jiném a vzájemně se obohatit. A ne neustále přetláčet jednu energii o druhou, čí bublina víc dává smysl. Kdo je víc v realitě a kdo ví víc o životě.

Tak jsem změnila vztahovou politiku a zjistila jsem, jak je mi krásně když si můžu být v klidu sama sebou a nemuset se před nikým pořád obhajovat nebo přetvařovat aby náhodou nezjistil že jsme úplně jiní a nezačal rejpat. Kolik energie a času se tím ušetří!

Ikona diskutujiciho jiří rýpar 2020-07-20 16:08:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zapomněli jsme přátelé na Mily Cyrus..jak se tu píše, pěkný šikovný holky co dokonce i zpîvají pěkný písničky…za rok jsou z nich ku..vy v latexu a muzika k bli.í…myslím že ta nehudba je taky záměr na vymývání mozku primitivních mas…..o Britney jsou videa,kde je jasně vidět jak trpí…ostříhala se do hola aby unikla,vzali ji dítě….hnushnushnus

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 17:07:21
Ikona diskutujiciho
sipka

britney nesmí nic, je pod naprostou kontrolou otce. soud jí vzal svéprávnost, přestože není duševně nemocná… nesmí: volit, jít ven, řídit auto, koupit si venku kafe, dát nepředschválený rozhovor, nemá právo vidět svoje syny, nesmí se vdát, mít další dítě, najmout si vlastního právníka – se vším musí prvně souhlasit její otec
fanoušci založili hnutí freebritney a volají po tom aby se do problému vložil stát, že to není normální
dokud ten despoda nezaklepe bačkorama, britney nebude nikdy svobodná

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 17:20:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím, já vím, člověk si pak říká, že i ta nevědomost kdysi dávno měla něco do sebe 😀 , ale já si vždy raději vyberu tu červenou pilulku 😀

To je zvláštní, že máš takové špatné zkušenosti, když vystoupíš ze své bubliny…možná si v minulém životě nebyla zrovna mílius 😀 a teď se ti to vrací, pokud na tyhle věci věříš. Anebo máš fakt prostě jen smůlu na blbé, otravné a hloupé lidi.

No s lidmi, kteří by mi vysávali energii se taky zásadně nestýkám, ale že by mě někdo ponižoval, že jsem naivní nebo kritizoval, že třeba nekouřím nebo nehulím, nebo nejím GMO, nechodím do toho nebo toho….to fakt takové lidi okolo sebe nemám a to jsou ze všech vrstev společnosti a různého věku. Jako třeba se někdy zeptají, já jim odpovím a vyřešeno. Pokud se zajímají více, tak jdu do detailů, ale neberu to jako obhajobu sebe, ale jako to, že obohacuji jiné lidi. Jako jsou takoví, kteří se vyloženě chtějí jen hádat, ale s takovými se nebavím a umím je rozpoznat včas. Ostatní berou, že jsem řekněme v mnoha věcech jiný, ale vždy si z těch věcí spíše naopak uděláme srandu…jako např. že nesnáším globalistické firmy, nejím GMO, odsuzuji očkování, čtu si složení potravin v obchodech, bojkotuju plno věcí a firem a milion dalších věcí….oni si někdy třeba udělají srandu ze mě a já zase z nich a pořád je v tom ale pozitivní atmosféra…takové nějaké odsuzování, že ten tamto a ono…to sem zažíval tak naposledy mezi 15 – 20 rokem. Naopak se spíše kolikrát zastydí, jak málo mají znalostí o čemkoli….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-20 17:29:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebo ti to tak narovinu neřeknou, protože si to na chlapa nedovolí 🙂 na ženskou jsou lidi hubatí, protože vědí že je nepřepere a že je křehká. Žádná karma. Nemám zodpovědnost za to že se někdo chová jako idiot, je to jeho problém a ne můj.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-07-21 10:54:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně se dějí podobné věci jako Alue, když vylezu ze své bubliny, a je to pouze tím, že si ke mně lidi víc dovolí. U mne to je tedy spíš kvůli něčemu jinému a to, že když někdo udělá takovéto „první testování hranic“ (co si může dovolit), tak já na to nereaguju (já totiž nechám druhého, ať jedná tak, jak to jemu vyhovuje taky jednám tak, jak to vyhovuje mně, a pokud něco jedné straně nevyhovuje, tak se rozejdeme a přestaneme se bavit, protože se k sobě nehodíme – nevím, na co vytyčovat a udržovat hranice – to dělají pouze lidé, kteří se spolu chtějí bavit i přesto, že se k sobě nehodí). Jenže lidé, když nereaguju na „hierarchický společenský boj“, si to vykládají různě – někdo si to vyloží tak, že jsem vyhrála a začne se mi podřizovat, někdo jiný zase neví, co si o mně má myslet/na čem je a to ho rozhodí, další si myslí, že si sebe nevážím/jsem slabá a že mu tímto dávám svolení k tomu, aby se do mně navážel, a další skupina si myslí, že když nereaguji na jemný boj, tak musí přitvrdit, abych začala reagovat (aby se zjistilo, kdo je „výš“).
A pak tedy, když mě chce někdo urazit nebo vyvést z rovnováhy, tak musí zajít fakt do extrémů, protože si z hodně věcí nic nedělám. Takže člověk zkouší skrytou a menší ofenzivu, já nic. Tak se musí rozhodnout, jestli to zkusí po zlém otevřeně a nebo chce být dál za hodného/slušného/normálního člověka. Ten, kdo nade mnou chce mít za každou cenu navrch, tedy vynaloží velké úsilí, a jelikož nechce před ostatními vypadat jako zlý člověk, tak to potřebuje nějak ospravedlnit, a tak na mě začne hledat (dle jeho světonázoru) chyby (jak žiju, co dělám nebo naopak nedělám, jaké mám názory..).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-21 11:15:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavní je pochopit, že vztahy kde jde jenom o mocenský boj a vzájemné přesvědčování nejsou na nic a navíc jsou sebedestruktivní. Proč plýtvat svou energií na něco takového, když po světě běhá tolik lidí, se kterými ti je dobře. A když jsi je ještě nenašla, tak je pořád lepší být sama sebou, než s někým kdo tě tlačí do pozice ve které být nechceš.

Někdy je těžké odhalit skutečnou povahu vztahu. Někdy se to nezdá být tím, čím to skutečně je. Někdy je manipulace z druhé strany tak chytrá, že to přímo nevidíš a nechápeš o co jde.
Mám na to několik pomůcek, jak zjistit jestli ti za to nějaký člověk stojí. Poté co se s ním sejdeš, cítíš se unavená, znuděná, skleslá, máš pochybnosti o tom kdo jsi jak žiješ a co děláš, připadáš si špatná a méněcenná. – V tomto případě za to nestojí, jenom ti bere energie a ještě s tebou kolikrát i skrytě manipuluje. Další ukazatel je, že si něco domluvíte a ty se na něho ani netěšíš, spíš jdeš jakoby z povinnosti, že jste se dlouho neviděli.

Když jsi veselá, plná energie, cítíš se skvěle a přesně tam kde máš být, tak je ten člověk dobrý a má smysl se s ním vídat.
Velký ukazatel je i to, že si můžeš dovolit plácnout co chceš, bez toho že by ses bála že tě odsoudí, poníží, chytne za slovíčko a za týden to proti tobě obrátí a bude s tím proti tobě argumentovat.

Je to jednoduché a funguje to na 1000%

Ikona diskutujiciho kiana 2020-07-21 21:31:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: tak toto rozpoznávání dělám podobně (většinou když se mi na schůzku nechce, tak to odkládám/ruším či si jednu schůzku „odbudu“ a na další dlouho nejdu..)

Velký ukazatel je i to, že si můžeš dovolit plácnout co chceš, bez toho že by ses bála že tě odsoudí, poníží, chytne za slovíčko a za týden to proti tobě obrátí a bude s tím proti tobě argumentovat.
– přesně

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 17:33:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Toto všechno sem o Britney ani nevěděl. To už je fakt trochu za hranou to omezení pravomocí. Na to video si pamatuju….v tom kadeřnictví nebo kde to bylo, když si oholila tu hlavu… tenkrát křičela něco ve smyslu…už žádné dráty na hlavu…dělali z ní blázna, ale informovaným bylo hned jasné, že jen na chvíli prorazila naprogramování MK a nějak si vzpomněla na to co jí dělali…že jí i ty dráty napojovali na hlavu atd…

To samé se stalo např. i Kanye Westovi….jak na tom pódiu v roce 2016 začal říkat, jak je všechno podvod, že lidem Google lhal, že jim Mark Zuckerburg lhal atd…..a média smaozřejmě jen pohádky o tom, že se zhroutil, ale on jen prolomil programování na chvíli…a co se stalo po hospitalizaci? Měl vlasy obarvené na blond…typický znak, že byl opět naprogramován, aby byl poslušný a plnil svou roli….

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-20 17:41:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No..to bych zase neřekl..chlapi si na chlapa klidně dovolí..spíše mám asi větší štěstí na lidi nebo tak a i když se to schyluje k něčemu nehezkému (hádka, přiblbá diskuze, osočování atd), tak to hned umím otočit v humor.

Možná bych spíše řekl, že holky na mě byly ještě daleko tvrdší a to zejména tehdy, když měly ten obor zrovna vystudovaný (např. medicína) a nelíbilo se jim co říkám (např. můj názor na očkování) atd…to si na mě nažhavili všechny elektronky a jeli do mě všemi deseti 😀

Ale jako vyloženě dlouhé debaty o všemožných tématech (viz. např. již výše zmíněné očkování) už taky pár let nevedu, protože i když toho člověka třeba přesvědčím (což ani není mým cílem), tak mi to za ten výdej energie nestojí, takže nějaké sálo dlouhé debaty o náročných tématech už taky nedělám a rovnou ty lidi odkazuji na nějaké knihy s tím, že pokud je ta daná problematika zajímá, tak ta kniha jim to podá mnohem lépe než já.

Ikona diskutujiciho Josef 2020-07-22 14:49:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Napíši pár řádků ze svého životního příběhu. Nejen argumentaci pro Robina a omlouvání dovádění.

Byl jsem vždy opatrný a prožil jsem snad 90% svého milostného života s kondomem na přirození. Prostě opatrnost je vždy lepší i při dlouhodobých vztazích.

Nemohu hodnotit svojí tehdejší dlouholetou přítelkyni, ale poslední rok – půlrok našeho soužití měla současně intimní poměr i se svojí láskou z mládí. Sice inteligent, vypracovaný tělo, ale kuřák a notorik. Bohužel pro mě nejen její věc.
Po rozchodu jsem se nechal vyšetřit u klasického doktora na pohlavní nemoci. Měl jsem dva důvody, abych nic nepřenášel dál a abych jí vyčetl nákazu. Test probíhá tak, že jdete ráno na výtěr a nesmíte před tím 8 hodin na malou. Doktorka se zeptá na důvod vyšetření ječivým hlasem. A pří pocitu plného močáku se pochlubíte s nevěrnou přítelkyní. Pak se ptá na příznaky. Podepíše se prohlášení o odběru krve na HIV, 2x. Následuje odběr vzorků z pohlaví.
Stěr vzorků do zkumavek probíhá tak, že do konce trubice sestřička strčí párátko a snaží se něco najít. Než přijde na věc, jsem se bál trapasu, že mi houpne. Pak už ani náhodou, když do tak malé dírky strčí špejli se suchou vatou, zakrouží a pak jde na další vzorek. Dohromady tři. Celé je to nejen ponižující, ale i bolestivé. Další nepříjemnou zkušenost si vyzkoušíte, když jdete na malou. Tak dlouho jsem držel močovou trubici stáhlou, že nešla hned povolit. A při močení pálil konec močové trubice od podráždění z odběru. Ta bolest vydržela několik dní.
Pro vyšetření jsem si došel za několik dní. Byl jsem velice zklamán, protože mi žádnou nemoc nenašli.
Teď už chci ženu s budoucností, a když nevím, tak si vzponemu na výše popsané!

Asi po sedmi letech po těchto událostech jsme si povídali a ona mluvila i o něm, že snad už přestane pít, odstěhuje se od maminky a budou mít spolu rodinku…čtenář je překvapen? Není to, co si myslí. Jedná se o fyzicky pěknou ženu, nadprůměrně inteligentní, vlastnící byt, stálou vysoce zodpovědnou úřednickou práci!

Tot´ vše, budu radši jen číst, abych čtenářům neničil iluze.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-22 21:52:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Prosimtě až budeš znova potřebovat, objednej se u firmy Joalis na měření na Salvii. Zaprvé ti skutečně najdou co máš (doktor ti nic nenajde) a budeš u toho pohodlně sedět. Nikdo tě nesvlíká, nikdo na tebe nehrabe a nikdo ti nikam nic nebude strkat.
Tvoje zkušenost je opravdu hrozná, osobně bych asi neměla nervy toto absolvovat.

Ikona diskutujiciho Steve Guesshow 2020-07-22 12:54:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

U chlapů je to programování asi trochu těžší…Ale třeba Eminem, ten je jasnej, tomu to je vidět vyloženě na očích.
Nevím, zda jsem to četl i tady, že smrt Chrise Cornella ze Soundgarden a Chestera Benningtona z Linkin Park vlastně nebyly tak úplně náhodné a rozhodně to nebyly sebevraždy…Chester byl prý taky od mládí programovaný a údajně s tím chtěl vyjít ven…A božský Michael prý taky věděl ledacos… (a divnej byl, o tom žádná, ale podle mě spíš tím, že byl duší dítětem uvězněným v dospělém těle).

Ikona diskutujiciho martin martin 2020-07-24 11:55:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.csfd.cz/film/135983-karlik-a-tovarna-na-cokoladu/prehled/

Zde je vše ukázáno, veškerá symbolika ohledně, podzemí, tunelů…děti, výroba adrenochromu, klony, MK ultra…kdo teda ještě nevěří, ať se určitě podívá

Ikona diskutujiciho Kounovský 2020-07-24 23:51:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za povídání o MM. Věřme jen, že to špatné si odžila v tomhle životě a teď to je a bude lepší. A dívejme se na její fotky, i když někde vypadá hrozně, s náklonností a sympatií. Mimochodem věřit na karmu je dobrá a užitečná mentální představa.
Nad úpadkem doby lamentuje už pračlověk Janeček Karla Čapka. Je dost děsivé, že naše doba by mohla za čas někomu připadnout jako ztracený ideál. Ale asi to tak nebude. Křivka vývoje přestává být lineární jak byla v době K.Čapka, a tehdejší relativistický pohled, tedy značné hospodářské zlepšení oproti mírnému zhrubnutí společnosti, už neobstojí. Někdo by dokonce řekl, že klouzání po šikmé ploše se změnilo ve volný pád. Mravy, ekonomika, ekologie jsou propojené nádoby a každý ze svého pohledu tuší, že takhle to dál nejde. Podle všech hodnot a měřítek, na kterých vyrostla (nejen) naše civilisace, jsme dnes médii a často i okolím bombardováni vším myslitelným, co dokáže vyvolat negativní emoce. Záleží na každém, jestli takové podněty bude přijímat, ať vědomě nebo podvědomě. Dospělý člověk, kterému příliš nezáleží co si o něm kdo myslí, ten mediální šum i projevy okolí může lehce ignorovat. Dítě ne, neobstálo by v kolektivu. Výrazy dětí na školních fotkách jsou dnes úplně jiné než dříve. Tím dříve jsou myšlena cca dvacátá až devadesátá léta – děti se liší jen oblečením. Dnes se třeba na stanici autobusu neodvažuju na děti jdoucí ze školy podívat. Za takový drzý a „svlékající“ pohled by dřív okamžitě dostalo facku. Přesto dnešní děti, a na nich bude záležet, pochopitelně nemůžeme všechny odepsat. Genetika, kvalita vtělené duše, výchova, utrpení v dětství které může pozvednout, třeba i kladní přisedlíci a co všechno ještě. Někdo ty perspektivní může poznat třeba podle vyzařování, ví že ten druhý ví a po chvilce stačí krátký potvrzující pohled. Není jich asi moc, ale na nich bude záležet. A k tomu optimismus nás ostatních, že ať to vypadá jakkoli, dobře to všechno dopadne. Nějaká moudrá dívka před časem napsala, že budoucnost tvoříme svými představami. To je jisté na 1000%. Pro koho dobře, to by bylo jiné povídání.

Ikona diskutujiciho Jana 2021-11-13 13:21:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to pravda. Je vidět že jejich úplně nejnovější oběť je Billie Eilish která je známá svou psychickou poruchou a letošní proměnou ze „zelenovlasé zvláštně se oblékající do velmi volného oblečení“ na blond dívku v sexy přiléhavých šatech a účesem Marilyn…

Ikona diskutujiciho ondřej l 2021-11-13 21:30:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zednářská zeď se vzorem šachovnice? Tak to já mám pod nohami tedy zednářskou podlahu. Ale mám přes to kobereček, aby mi nebylo chladno.
Tady kdyžtak něco na čtení.
http://exposingthematrix.blogspot.com/2012/03/masonic-checkerboardduality-symbolism.html

Napsat komentář: Jana Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek