Triquetra: údajný symbol koloběhu života je ve skutečnosti silně destruktivní

25.7.2020 v Symbolika 92

Mé první setkání se symbolem Triquetra bylo v době, kdy jsem ani nevěděla jak se vlastně jmenuje. Někoho jsem potkala, kdo prodával trička a vypadal, že potřebuje peníze. Tak jsem si od něj jedno koupila, abych ho podpořila. Záhy jsem pak svého daru litovala.
Doma jsem zjistila co jsem to proboha koupila za tričko a ještě ten den letělo do koše. Protože to co na něm bylo, z důvodu jak bylo tričko silně destruktivní, mi znemožnilo ho komukoliv darovat.



Nemůžete poslat dál něco, o čem víte, že je to zlé. Obrátilo by se to proti vám… Vědomě můžete poslat dál jenom to, o čem víte, že je to dobré… nebo si to alespoň myslíte. Poslat dál něco špatného aniž byste o tom věděli, je jiná situace, protože nevědomost a neznalost vás do jisté míry chrání před zodpovědností, ale ne zcela a ne vždy. V zásadě ale platí, že když něco vím, musím se podle toho i zodpovědně chovat.
Takže odpaďák to jistil.

Že je s tričkem něco v nepořádku jsem cítila sice v ruce jak jsem ho chytla, ale logicky rozumově jsem to tehdy nedokázala rozebrat. Už je to hodně let. O to víc matoucí pro mě byl fakt, že mi ho prodal někdo, kdo se tvářil jakože rozumí duchovním a magickým věcem, tak snad by mi neprodal něco špatného?
Ó ano, taková strašná naivita!! Většina lidí, která ,,dělá do duchovna“, mu ve skutečnosti nerozumí a žádné schopnosti nemají. Jenom opakují co někde četli, bez schopnosti si věci ověřit sami. Kdo náhodou něco umí, je naopak za černou ovci, protože může začít tahat na světlo světa nepohodlnou pravdu, která vyvrací obecné esoterické nesmysly, které kolují internetem a na duchovních seminářích. Jenomže na to jsem došla až časem. Zkušenosti zadarmo z nebe nepadají.
Tak jsem si od té doby začala dávat větší pozor, zejména na Triquetru.

Je jedno, jakým stylem Triquetru nakreslíte, její rezonance zůstává stále stejná. Ať je to obrys, propletenec, nebo nepřerušená kombinace čar.

V poslední době jsem Triquetru opakovaně potkávala a tak jsem se rozhodla, že o ní dnes napíšu článek a před tímto symbolem vás varuji.
Oficiálně je Triquetra opředena keltskou legendou, trojjediností bohyně, spojena s číslem tři. Na první pohled není podezřelá. Dočteme se o ní například takovéto věci:

Triquetra je jedním z nejdůležitějších symbolů pohanských náboženství, především je však spojován s Kelty a Vikingy. Triquetra je zpodobněním posvátné číslice 3, která je základem většiny (nejen pohanských) náboženství. Tento symbol – propletenec bez začátku a bez konce, původně sloužil nejen jako ochranný, ale také jako magický symbol, známý mnoha kulturám po celém světě. Pro Kelty znamenala triquetra především Trojjedinou Bohyni (Panna – Matka – Stařena) – tři aspekty ženského principu, propojené v jediný celek. Symbol triquetry byl používán Keltskými druidy při všemožných rituálech, pro znásobení jejich účinku a také pro svůj ochranný aspekt. Číslice tři byla pro Kelty velmi důležitá i v tom ohledu, že vnímali svět, jako tříúrovňový: 1.- pozemský svět lidí, 2.- dolní (Jiný svět), ve kterém žijí duše našich zemřelých předků, a 3.- horní, duchovní svět dokonalých bytostí. S nástupem křesťanství byla představa trojjedinosti přejata a přetransformována do podoby Svaté Trojice, tedy Boha Otce, Syna a Ducha svatého.
Triquetra spojuje fyzické s intuitivním, dává životu širší rozměr v chápání jeho podstaty, pomáhá nám otevřít se tomu, co nás přesahuje a přitom je naší součástí. Propletení tří trojúhelníků značí rovnocennost a provázanost všeho co existuje. Symbol triquetry ukazuje způsob, jak žít v harmonii se vším co je, způsob jakým lze dosáhnout rovnováhy. Jedině spoluprací a vzájemným uznáním všech a všeho, co je kolem nás i v nás, lze dosáhnout stavu dokonalé rovnováhy a tím i hlubokého vnitřního klidu.

Pokud podobným charakteristikám věříte, mohu vás ujistit, že je to celé naprostý nesmysl. Logické odůvodnění symbolu a přisuzování síly, kterou ve skutečnosti vůbec nemá! Celé je to lež.

Na v úvodu zmíněné tričko jsme provedli kineziologický test. Je zcela jednoduchý. Změří se fyzická síla osoby ve chvíli, kdy na sobě nemá žádné symboly ani povzbuzující pomůcky. Poté se jí vloží do ruky symbol (nebo cokoliv co chceme měřit) a opět se změří její fyzická síla. Existují tři možné druhy výsledku. Osoba bude mít sílu jako býk a nikdo ji nepřemůže, nebo může mít sílu pořád stejnou, nebo výrazně zeslábne.
Pokud okamžitě zeslábne, máme jasný výsledek. Pro potvrzení lze test opakovat několikrát, vždy se stejným výsledkem. Testovaná osoba vůbec nemusí vědět co má v ruce (nebo na krku, to je jedno) a jak to na ni působí, na výsledek testu to nemá žádný vliv.
I silná mužská ruka, která jindy unese celého chlapa který se na ni pověsí, při uchopení symbolu 666 zeslábne tak, že ji najednou stáhnete dolů i jedním prstem.
Tímto testem jsme ověřili, že Triquetra je silně destruktivní, člověk který ji má na sobě (nebo v ruce) okamžitě ztrácí energii. Ztráta síly je velmi markantní!

Legendy nejsou nic platné a nemají váhu, jsou to pouze pohádky a mazání medíčku. Důležitá jsou fakta: Triquetra z člověka výrazně vysává energii, stejně jako kříž nebo číslo 666.

Proč je tomu tak? Důvodem je její tvar. A protože obrázek vydá za víc než slova, raději vám celý problém rozkreslím:


Triquetra, čtená pravotočivě, v sobě ukrývá tři číslice 666. Zrcadlově obrácená funguje úplně stejným způsobem. V podstatě je to stylizovaná kombinace tří šestek, dobře zamaskovaná a ještě k tomu opředená vzletnými kecy o keltech, druidech a bohyních, aby se lidé nechali snadněji napálit.

Spousta lidí si v nevědomosti nechala Triquetru i vytetovat. To je velice, ale opravdu moc hloupý nápad, protože z nich saje energii 24/7.


Projeví se to jako chronická únava, podrážděnost, deprese, rychlejší zestárnutí a nemoci. Takové tetování je nutné co nejdříve odstranit.
Před tetováním varuji obecně: Pokud se nevyznáte v symbolice a necítíte energie, nenechte na sebe nic tetovat, abyste si zbytečně neublížili. Nestojí to za to!

Nenoste Triquetru ani na přívěsku a nevystavujte si ji doma!

Pokud je Triquetra ještě navíc obkreslená kruhem, její síla se tímto zesiluje a její efekt je ještě horší.

Dávejte si také pozor na lidi, kteří tento symbol hojně používají, nebo ho nedejbože nosí na sobě a přitom se tváří jako léčitelé, extrasenzorici, média, jasnovidci, převtělení Imhotepové a bůhvíco ještě. Jsou to herci, kteří nepoznají vůbec nic.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-07-25 02:11:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky.

Ikona diskutujiciho octomaník 2020-07-25 05:38:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před časem jsem si pořídil jednu knížku a je tam obdobný symbol – trochu baculatější tvary – a jmenuje se Trojnost života a pak jsem tam našel i klasický kříž co je v kostelech…..

Ikona diskutujiciho Vráťa 2022-01-26 14:59:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiň, ale nemobu se zbavit dojmu tvé zaujatosti. Ano znám číslo 666 i jeho význam, ale ty používáš pro svůj výklad jen část symbolu Triquitra, tu část která se ti pro tvuj výklad hodí a zbytek ignoruješ. Asi bych to nechal na každým jak to na něj funguje, ja mám Keltské předky (zkoumano v dna – R1b) a destruktivně to na mě určitě nepůsobí. 😉. Přeji všem čisté nebe. Vráťa

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-26 17:58:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Zaujatosti? Symbol jsem objektivně změřila a objektivně vyšel destruktivně na svalovém testu… Kdo to nechápe, patrně chápat nechce, nebo je ovládaný něčím jiným, co mu nedovolí vidět pravdu.

Ikona diskutujiciho Elena 2022-02-16 19:14:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, tak že když mě ten symbol přitahuje odjakživa a cítím se s ním dobře tak jsem učiněné zlo? A křesťané jsou v tom případě stoupenci ďábla ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-16 20:09:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsi žádné ,,učiněné zlo“ 🙂 Zkus si vybrat jiný lepší a uvidíš.

Ikona diskutujiciho Nickolas 2022-11-26 14:25:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je ten typ cloveka, kterej si bere so kramu okemovu britvu a kyvadlem si meri rohliky, jeatly maji spravny uhel aby nerozpoutaly apokalipsu. Mimochodem, spojitost s cislem 6 je tam stejna jako spojitost mezi toaletnim papirem a vesmirnym konecnem. To rikam ja, ktery se vedainu sveho zivota zabiva znaky, symboly, runami, kanji a tak dale. Jsem zvedav ja vysvetly treba monadu. Ta ma totiz velmy podobne vlastnosti. Ale to je na jindy. Dekuji za pozornoat a omluvam se za gramtiku. (Jsem zvykli psat anglicky)

Ikona diskutujiciho Danny 2020-07-25 08:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebyl ten symbol v seriálu Čarodějky? Zdá se mi, že byl na té jejich knize kouzel. Jak píšeš, že si to lidi nechají tetovat a neví, co si tím způsobují – z nudy jsem se dívala kdysi chvilku na nákupné maniačky. Holčiny si tam prohlížely nějakou bižu a jedna z nich říkala, že má kamarádku, co si nechala vytetovat kříž. A od té doby ji prý provází smůla. V té době už jsem věděla, co je kříž zač, tak jsem si řekla no jo, co čekat. Lidi mají nějaké mylné a lživé info o symbolu, věří tomu a pak jim to může ubližovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-25 09:56:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Výborný postřeh, Triquetra byla v seriálu Charmed prakticky všude. A vem si kolik je v něm zla, démonů a smrti.

Ikona diskutujiciho rudo 2020-07-30 10:43:11
Ikona diskutujiciho
sipka

ano CHARMED ma hned napadlo ako som uvidel obrazky

malovali to aj na stenu ked chceli prejst do ineho casu inej dimenzie, paralelneho sveta

aluska, co si myslis o slovenskom dvojkrizi ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 11:40:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Velmi špatný znak. Údajně ho slovákům nacpali schválně, aby byli jako národ slabší a dali se lépe utlačovat.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-25 12:37:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem si hned vzpomněl na seriál čarodějky, který sem sledoval jako dítě. Už jen z pohledu na mě ten symbol nepůsobí dobře. Zejména ta propletenost/svázanost. A když sem viděl na obrázku ty šestky, tak sem si hned vzpomněl na našeho největšího velkého bratra jménem Google a jeho prohlížeč jménem Chrome. Všimněte si, že v tom logu jsou taky tři šestky. Bohužel si toho 99 % lidí hned nevšimne…až když jim to někdo oznámí.

Pokud ty šestky hned nevidíte, tak si jen do google zadejte spojení: Chrome 666

Ikona diskutujiciho tomáš 2020-07-31 23:08:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, u toho chrome je ještě jedna souvislost se zlem – adrenochrome.
Nic není náhoda.

Ikona diskutujiciho Sisa 2021-02-22 10:51:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, potrebovala by som poradiť ale netuším či sem ešte niekto chodí komentovať a sledovať nové komentáre. Mám taký problém , tento znak sa mi objavil doma, žijem cca rok s priateľom a psom v podnájme. A cítim že je tu zlá energia , nemám komu inému napísať , dúfam že sa ozve niekto v komentári ak nie zanecham tu email kde asi budem reagovať skôr.
[email protected]

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-22 12:36:41
Ikona diskutujiciho
sipka

a kde ten symbol máte?

Ikona diskutujiciho Holy 2020-07-25 13:07:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Triskel je to samé?

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-25 19:09:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Řekla bych, že pro tento symbol to platí taky, jsou tam ty tři šestky vidět snad ještě lépe než v triquetře :/

Ikona diskutujiciho ginze 2020-07-25 19:06:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jj, toho jsem si všimla už před delší dobou…u tohoto symbolu jsou ty tři šestky přímo do očí bijící. Také nám ve škole říkali, že to je symbol keltů, že ho používala, tak jsem si říkala, že je to blbost,že kelti spojení s přírodou, kteří nejspíš ty energie cítili, by v životě takový symbol nepoužili. Ale je fakt, že tento symbol je po dlouhé roky docela in a hodně si ho lidé dávají tetovat, nosí ho jako přívěsky, trička atd. :/
Každopádně skvělý článek, tyhle články o symbolice mám moc ráda.

Ikona diskutujiciho izairi 2020-07-25 22:11:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně ten symbol vždycky připadal jako tři propletené ryby, (znak křesťanů) všimněte si toho,a to je asi stejně blbé jako ty tři šestky.
Robin:
fakt jsou v logu google chrome tři 6
ale všimla jsem si toho až po tvém upozornění,a přitom jsou tak dobře vidět.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-25 22:15:21
Ikona diskutujiciho
sipka

ještě se podívej na logo Vodafone 🙂

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-25 23:03:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To jo, je fakt hodně firem, která mají tři šestky v logu. Ať už spíše více viditelné jako v tom Chrome nebo jak píše Alue, v tom logu Vodafone (mimochodem i např. CERN ve Švýcarsku má taky už od pohledu tři šestky v logu jak vyšité), tak pak jsou i méně viditelné, jako např. v logu Walt Disney. Tam už to je tak těžké najít, že by si člověk mohl říct, abychom za vším nehledali konspiraci, ale Walt Disney je součást Holywoodu a všichni (informováni) víme, co je Holywood zač a taky jaké odporné podprahové programovací pohádky pro děti Walt Disney produkuje.

Ale tam, kde nějaká globalistická firma (např. ten operátor) zrovna nemá tři šestky v logu, tak to s přehledem dohání jinde. Viz. např. další operátor O2 a jeho odporné podprahové a programovací reklamy. Viz. současné programovací reklamy s tou odpornou hybridkou anebo třeba (již dávno se nevysílá) Slovenská reklama, kde vložili chemtrails + Zombie (to předpověděli docela přesně) a s komentářem, že dočista přijdeme o rozum. https://www.youtube.com/watch?v=5tnccI7z2iA

A celkově je neuvěřitelné, kolik lidí si dnes nechává vytetovat (nebo nosí na krku) různé symboly o kterých ani nic neví.

Ikona diskutujiciho izairi 2020-07-26 09:59:53
Ikona diskutujiciho
sipka

V logu Walt Disney jsou ty šestky ve jméně,alespoň já je tam vidím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-26 10:30:41
Ikona diskutujiciho
sipka

nebo Cocacola

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-10 23:46:35
Ikona diskutujiciho
sipka

O2 i Vodafone jsou podle mě dost špatné společnosti. Nejdříve to byl Telekom/Oskar a obojí skoupila mezinárodní společnost, která vsadila na to, že lidi mají ze zavedených společností dobrý pocit či s nimi mají dobrou zkušenost, avšak nešlo jenom o „přejmenování“ – s novým názvem přišla úplně jiná „agenda“ (směřující k NWO). Tento tah je vidět u hodně společností, které někdo „skoupil“ – vždy se zákazníkům tvrdí, že se pro ně nic nemění, ale postupně po čase se ukáže pravda. S polečnost T-mobile neznám, takže nemůžu soudit (tipla bych si ale klidně, že takzvaný „výběr“ mezi třemi operátory žádným výběrem nebude a všechno to řídí vítekdo..). V životě jsem pracovala pro korporaci a pár takovýchto mezinárodních firem (sice na nejnižším postu ve smyslu např. zadávání dat do počítače, ale já umim zjistit hodně věcí) a je škoda, že se v každé práci podepisuje dohoda o mlčenlivosti, protože to by běžní lidé asi koukali..

Ikona diskutujiciho mona 2020-07-26 09:32:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc díky alue ,
asi týden intenzivně přemýšlím nad tím symbolem , po dlouhé době jsem byla na chatě .
Před lety jsem pořídila dečku s těmito symboly a leží tam na stoku.
Poletí do popeláče!

Ikona diskutujiciho achjo 2020-07-26 09:58:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A má vliv na člověka, když nastoupí do takové firmy? Já že snacha nastupuje do Vodafone…..děkuji

Ikona diskutujiciho niky 2020-07-31 20:55:47
Ikona diskutujiciho
sipka

No tak podle mě určitě jo, tady jde pak ještě akorát o to, do jaké míry.

Když tam člověk jde s čistými úmysly a vůbec neví o co jde a jakou to má symboliku, je svou nevědomostí částečně chráněn. Ale kdokoliv, kdo si uvědomuje o co jde, by tam dobrovolně nešel, leda by byl destruktivní, anebo neměl jinou možnost. Já osobně bych pro ně nikdy nepracovala, to radši budu třídit popelnice, než toto. Ale na druhou stranu zase chápu, že když má někdo děti, závazky a moc jiných pracovních možností není….tak jako nebudu ho za to soudit. To si každý musí přebrat ve své hlavě sám. Otázka taky je, jestli ona snacha sama na symboliku věří a jestli třeba není naopak materialisticky založená a takové věci, jako že pracuje pro satana jsou jí putna, pak asi nemá smysl ji varovat ani se jakkoli snažit, protože by vám stejně nevěřila.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-26 12:54:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemohu mluvit za ostatní, ale já si nemyslím, že by to mělo nějaký velký negativní vliv, když člověk nastoupí do takové firmy. Spíše jde o to, jestli člověk souhlasí s duchem a směřováním té konkrétní firmy. Já osobně bych třeba do např. Vodafone nenastoupil, protože se mi nelíbí, že jsou součástí globalizace a nového světového řádu. Už teď mluví o tom, že chtějí zakázat předplacené SIM karty, protože jsou prý příliš anonymní. Poté chtějí zrušit i klasické SIM na paušál a chtějí zavést tzv. E-SIM, kdy už nikdo nebude mít žádnou SIM kartu a jeho identita bude přímo spjata s jeho telefonem, takže opět další ztráta svobody salámovou metodou, takže pokud snacha nemá problém s tímto, tak ať tam klidně nastoupí 😊

Navíc, pokud snacha není tzv. probuzená, tak při tomto sdělení by se na vás dívala jako na blázna, takže bych to nechal být.

Ikona diskutujiciho achjo 2020-07-26 18:43:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si to myslím stejně jako vy…..navíc bohužel probuzená není. Když mladým něco poradíme-byť jen, že by nemuseli nechávat očkovat vnoučata, tak je oheň na střeše. Takže už raději držíme pusu na zámek a čekáme, kdy se všechny naše čtyři děti probudí. Je to smutné, ale věřím, že se toho dožijeme …děkuji za názor a přeji krásné dny.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-11 00:16:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdybych měla pracovat jen tam, kde souhlasím se směřováním společnosti, tak bych asi nikde nepracovala, bohužel (i když dnes už i konstruktivní firmy existují, kdysi totiž téměř vůbec nebyly – tenhle názor jsem si udělala v minulosti, dneska bych asi i někde pracovat dobrovolně mohla – zatím se mi ale nepoštěstilo a pracovala jsem vždy nedobrovolně = jako otrok). Když už firma směřuje jakž/takž dobře (je cca neutrální), tak tam jsou třeba špatné pracovní podmínky (např. zima nebo extrémně hodně práce, která se za daný čas nedá zvládnout). Existují i konstruktivně směřující společnosti ..tam bych pracovala ráda.. (třeba eshopy s přírodní kosmetikou fair trade atd.), ale ty jsou většinou malé a mají extrémně velký nával uchazečů o zaměstnání (protože skoro každý chce dělat něco dobrého, co ho bude naplňovat atd.).

U špatně směrujících společností se mi ale líbí pozorovat (a odhalovat) jejich metody, principy fungování, plány.. Bavilo by mě o tom psát (že bych se vždycky někde nechala zaměstnat na pár měsíců a současně bych o tom psala a odhalovala jejich špínu – to bohužel ale nejde). Také je zajímavé energetické fungování (destruktivní firmy se snaží odebírat jak svým zaměstnancům tak většinou i svým zákazníkům energii a dělají to různými skrytými způsoby, které jsou ale záměrné – někdy mi přijde, že to snad musí řídit UI, protože takhle do detailů by to člověk nevymyslel). Tyto firmy mají i stejný scénář (princip fungování) – zaměstnanec nastoupí, zaučí se, pak mu přidávají práci a metodou cukru a biče se ho snaží „vychovat“ k tomu svému. Většinou se snaží i vymýt zaměstnancům mozek (ne násilím, ale něčím jako „firemní kulturou“). Pak zaměstnanci pod různými záminkami odebírají energii (tím, že ho např. šéf za něco, za co zaměstnanec ani nemůže, kárá). No a nakonec když zaměstnance poměrně vycucají, tak nastupuje strach – slučují oddělení a propouští pár nejvíce vycucaných zaměstnanců, pak vyhrožují, že bude hromadné propouštění. Když už se vyhrožování strachem vyčerpá (jenom se o tom mluvilo ale nic se nestalo, zaměstnanci se toho už přestali bát), tak začnou doopravdy hromadně propouštět. Vtipný je, když už to člověk jednou zažil a v jiné velké firmě se jede podle stejného scénáře a vy už víte jaký bude každý další tah dopředu a vůbec si toho nevšímáte (a oni na vás nemají páky, protože pracujete na nízké pozici, ve které z platu není co vzít a zároveň s vámi nemohou manipulovat). Na mě tedy téměř nic z toho neplatilo v první firmě, ve které jsem pracovala (i když jelikož to bylo v Praze, tak to bylo náročnější, ale o to víc jsem se naučila odolávat nátlaku a od té doby v jakékoli podobné firmě je to lehčí a člověk už se jenom učí pracovat s energiemi tak, aby směřování dané firmy co nejvíce přesměroval když už to tedy většinou nejde ke konstruktivnímu, tak alespoň aby co nejvíce zrušil destruktivní směřování).

Ikona diskutujiciho Dan 2022-01-25 19:37:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj vsem.Docela mne zaujala diskuze ktera zde probehla.Priznavam ze tento symbol mne zaujal a nejsem si uplne jist jeho spatnym nebo zlym vyznamem.Stejne jako tri 6 se do nej daji vepsat tri 9 a to je magicky pozitivni cislo.Muze mi nekdo v tomto dilematu poradit nezaujate a odborne?Ptal jsem se zatim 4 lidi zabyvajicich se symbolikou a tri se priklaneli k vyznamu 9 a jen jeden k 6.Nezpochybnuji nici znalosti a presvedceni, ale chci se dozvedet jak to opravdu bylo historicky pouzivano.Diky moc.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-25 20:36:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Triquetra se dá změřit kineziologickým testem a tam vychází jednoznačně silně destruktivně pro člověka, takže platí tři šestky. Silně destruktivní symbol, výrazně odebírá energii z člověka.

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-26 16:11:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, no takže asi väčšina tých „keltských“ symbolov/amuletov je deštruktívnych. Ja som raz vyrobila z drôtikov keltský amulet 4 svetové strany pre známeho, no dnes už viem, že so symbolmi sa nehrá. I keď som sa vždy rada pri tvorbe inšpirovala rôznymi špirálkami, aj s tým treba opatrne. A zrovna amulet 4 svetové strany je vlastne zložený zo štyroch symbolov Triquetry (okrem toho stredového kruhu), takže pravdepodobne tiež nemožno čakať, že by to bol konštruktívny symbol.

Ikona diskutujiciho Lenka 2020-07-26 17:06:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký je symbol kterého se nemusíme bát – který nás chrání před všemi zlými symboly a energiemi ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-26 18:18:33
Ikona diskutujiciho
sipka

to už spíš nějakou energetickou pomůcku

Ikona diskutujiciho Joy 2020-07-26 17:22:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj všichni už častěji čtu tyto stránky a chci za informace poděkovat.Dneska mě úplně „dostalo“ info o spojitosti googlu a dalších z číslem 6.A o triquetre uf.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-26 18:18:05
Ikona diskutujiciho
sipka

nemáš zač 🙂 a přijdi zas. 😀

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-26 19:41:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mal som program na vyčistenie a zrýchlenie mobilu Avast Cleanup a jeho logo je tiež zaujímavé. Aj som ho odinštaloval lebo žral mobilu energiu. Skvelý program no až po niekoľkých dňoch som zistil že skôr spomaluje, žerie baterku a RAM. https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Avast_Cleanup_logo.png

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-26 23:01:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Odpověď pro achjo: Ono všeobecně moc lidi nemají rádi, když se někdo někomu snaží radit i když je to myšleno dobře. Pokud mohu doporučit metodu, aby nebyl oheň na střeše, tak je lepší třeba jen darovat nějakou knihu o očkování s prohlášením, že je to jejich dítě a mají plné právo, aby si sami rozhodli o očkování svého dítěte, ale že by si před tím určitě měli přečíst alespoň tuto jednu knihu, kde uslyší taky názor protistrany. Akorát je hodně důležité zvolit správnou knihu. Dnes už je na trhu o očkování obrovské množství materiálu. Úžasné knihy, skvělé dokumenty a spousty různých videí, že to každému zasadí pro začátek alespoň brouka do hlavy. Ale pokud o daném člověku víte, že např. knihy prostě nečte, tak jim stačí místo darování knihy poslat odkaz na jeden nebo dva dokumenty.

Možná i TIP pro autorku webu na další budoucí článek 🙂 , kde by mohla třeba uvést 3 nejlepší knihy na téma očkování, 3 dokumenty a 3 videa a doplnit to třeba mnoha podivuhodnými „sebevraždami“ doktorů a lidí z farma byznysu, kteří se vyjádřili kriticky vůči očkování.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-27 13:46:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Problém je že doma není nikdo prorokem. Zadruhé u vlastních vnoučat se do toho nekecá hooodně blbě. Člověk se pro pokračování svého rodu pořádně nadřel a když má to štěstí že to vnouče konečně má, tak sledovat jak do něho píchají hexavakcíny a jiné sra*ky co za nás ani nebyly, já bych taky neuměla držet hubu a krok. 3. Je jasné, že jakmile jsou u svých dětí za potrhlou antivax bábu, tak si tu knížku stejně nepřečtou.

Tématu očkování se v blízké době neplánuji podrobněji věnovat, byl by to pouze převzatý materiál, pro podrobnější data by si lidi stejně museli chodit jinam a nakonec to stejně musí probrat se svým doktorem. Mně chodívají dotazy jak na to – nevím proč se mě na to lidi ptají, v životě jsem to nepotřebovala řešit, zadruhé je o tom český web kde všechno je (jmenuje se svoboda v očkování), zatřetí je každý případ jiný, tudíž se musí zvolit i jiný postup. Jiná vakcína, jiný stav dítěte, jiný doktor… Jiné důvody. Navíc celé antivax téma nabírá na obrátkách a stává se stále více kontroverzním a sledovaným. A když vidím, jak farmamafie za oponou operuje, co se k lidem venku vůbec nedostane, jak alternativu likvidují, jak vraždí léčitele, vybírají jim baráky, zabavují léčiva atd. – no člověk si to dvakrát rozmyslí.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-07-27 14:33:01
Ikona diskutujiciho
sipka

No jedine že by to bola elektronická kniha (pdf alebo tak niečo) asi nemá zmysel kupovať knihu a niekomu ju darovať lebo ludia to bez problému vyhodia do koša. A je fuk že je to vášnivý čtenář kníh proste je to kniha proti jeho viere tak to čítať nebude. Mnohí ludia neoblomne veria v zdravotníctvo napríklad jedna známa má kamene a je celá roztrasená že musí ísť do nemocnice na operáciu ale aby si našla nejaký návod na domáce odstránenie ju proste nenapadne (ak teda funkčný návod existuje ale tuším tu kedysi bol).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-27 14:44:18
Ikona diskutujiciho
sipka

na jateční i žlučové kameny tu návod pořád je, jmenuje se SPRÁVNÁ JATERNÍ OČISTA, tři díly.
Jestli má ledvinový, tak na to tady návod sice nemám, ale ledvinové kameny rozpouští ocet, nevím ale jak potom dál s ním – musela by si to sama dohledat někde jinde

Ale tu očistu jater bys jí poslat mohl, myslím si že strach z operace a ztráty např. žlučníku je mnohem horší trauma než vypít mgso4 a pak se z toho pos… když jsem to zvládla já, stará cíťa, tak to dá každej.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-27 14:58:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To vše je naprostá pravda, akorát se s probouzením těch dětí mělo začít daleko dříve. No, když společně s tím darováním knihy člověk prohlásí, že pokud si jí přečtou, tak je přestane přesvědčovat, tak to většinou zabere. Jinak bych do nich klidně pořád něco hustil až by si tu knihu nakonec přečetli. Ale asi to nechme být 😊, protože to bychom mohli debatovat do nekonečna 😊

Praktiky farmamafie znám bohužel moc dobře a je pravda, že po těch odpůrcích jdou hodně no. Nejvíce jdou asi po těch z byznysu/zevnitř, protože od doktora/vědce/chemika má výpověď pro běžný lid mnohem větší váhu než od běžného člověka/badatele. Ani nespočítám, kolik lékařů (zejména Amerických) poté, co začali veřejně spojovat očkování s autismem, najednou zatoužili po „sebevraždě“.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-27 16:35:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen neusni na vavřínech, jdou i po běžných řadových léčitelích, prodejcích alternativních léků co fungují, majitelích terapeutických center, lidí co píšou články a točí videa o tom jak se uzdravit sám a tvrdí že doktora na to nepotřebují… a cožpak burgerland, já mluvím o České republice. A jenom za letošek kolik jich zařvalo…
Přituhuje.

Ikona diskutujiciho Katalin 2020-07-30 10:17:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Vážení, na kamienky nielen v obličkách je čaj Chianca piedra zvaný lomikameň.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-07-27 18:22:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozřejmě vím, že jdou i po těch běžných léčitelích, ale co já vím, tak jen formou šikany (úřady, kontroly, pokuty, dehonestování v médiích, vysvětlování na policii, výhružky všeho druhu apod.), ale že by nějaký léčitel z České nebo Slovenské republiky byl přímo odstraněn (zabit), to se musím přiznat, že nevím, ale určitě budu rád, když napíšeš pár jmen. Tady nebo klidně jen soukromě do emailu. Zajímá mě to, díky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-27 19:19:46
Ikona diskutujiciho
sipka

To si piš, že nejsou jenom pomlouvaní.

Ikona diskutujiciho achjo 2020-07-27 19:02:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Všem vám moc děkuji za rady, ale věřte mi, že touto cestou – tedy ne svým vlastním vysvětlováním, ale odkazem na videa s paní Mudr Elekovou, (která si sama na svém dítěti vyzkoušela, co je šok po vakcínách) a neprošlo mi to. Dokonce, když už vnoučka oočkovali, tak jsem koupila kůru na pročištění od těch sr…k. Ani ta mi neprošla. Neprojde nám nic, syn by si dal asi říct, ale snacha je tak zabedněná, že to si nedovedete ani představit. Jak píše Alu, je těžké držet h…, ale musím. Tedy vypracovala jsem se k tomu, protože vidím, že domluva i hádky nikam nevedou a já bych přišla o syna i vnoučky. Snažím se být silná a věřím, že buď se snacha probudí, nebo vnoučci (i syn), prozřou dřív než jejich matka a dají jí to sež…. i s navijákem. Teď je už očkovaná i malá vnučka-argument, aby je dostala do školky. A roztěkanost, neklid, lítostivost atd tam vidíme u obou vnoučat. Hezký den všem 🙂

Ikona diskutujiciho Dada 2020-07-30 07:22:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A čo symbol „kvet života“? ďakujem.

Ikona diskutujiciho LuK 2020-07-30 10:41:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pořídil jsem orgonit ze znakem triquetry…To se toho mám zbavit?..Nerad bych měl poblíž své rodiny něco destruktivního.

Ikona diskutujiciho Ataris 2020-07-30 12:17:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No nazdar, v souvislosti s článkem a skutečnym významem symbolů mě napadlo, že už asi 15 let nosim prsten Atlantů. Musim říct, že jsem se s ním vždycky cítil ve smyslu, že se mi s ním víc dařilo (tehdy na začátku), ale po těch letech, kdy ho nesundavám nevím jestli přeci jen nedělá nějakou paseku, nevíte někdo?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 12:59:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Prsten atlanťanů je v pořádku, byl změřený stejným způsobem jako triquetra, na rozdíl od ní dodává energii. Nech si ho.

Ikona diskutujiciho VítězslavK. 2020-07-30 13:12:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

co se týče tohoto symbolu,coby jako osoba vidoucí energie,lidí,věcí, ap.,mohu opravdu podtvrdit,že tento obrazec opravdu nasává energii člověka a to jak z těla :
fyzického v % do deseti.
éterického v % od 5-10
astrálního v % tam je to schopno odebrat skoro 95-100 % energie
duchovní tělo v % netknuto.
V podstatě lze říci ,že z člověka odebere astrální energii a část fyzických sil,takže pokud se nabalí na člověka nějací přísedlíci, astrální energie se svou inteligencí,lze se tímto symbolem, jako takzvaným magnetem očistit,zároveň si člověk musí i doplnit energii svého biopole,a to už lze meditací, či pobytem v přírodě,hodně těchto symbolik podobných je použito i v novém vybudovaném památníku vojenské historie v Moskvě,tam to člověka vyloženě očesalo a udělalo to z něho loutku,z rozervaným-očesaným obalem těla-energie.Až jsem umístil na web návod, jak toto obejít a vypnout.Jen pro zajímavost, až někdo bude dělat test s tímto symbolem ,položte na tento symbol,žluté jablko.tok energie symbolu se uzamče,a pokud dáte jablko vedle tohoto symbolu ,tak tok energie tohoto symbolu se obrátí a symbol část nasáté energie vrací do prostoru.Žluté jablko lze použít jako univerzální symbol pro očištění a ochranu těla.Zástupný symbol tohoto jablka prezentuje ,jako dar lidem osoba Bohu blízká,pana Svjatoslava Mazury,z Kišiněva, Moldávie.

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-30 17:00:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Chcela by som sa spýtať, v tomto príspevku spomínate nejaký web, kde ste umiestnil ten návod. Pokiaľ máte svoj web, rada by som si ho pozrela a prečítala. Poskytli by ste sem link? Ďakujem.

Ikona diskutujiciho mirek 2020-07-30 17:11:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A mohl by mi někdo poradit, jaký symbol je tedy konstruktivní? Docela bych chtěl zkusit si jej třeba jen nakreslit propiskou na ruku a zkusit, zda-li bude nějaká změna.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-30 17:53:19
Ikona diskutujiciho
sipka

správně zakreslená pravotočivá spirála například. nebo správně zakreslené slunce
s důrazem na slovo správně. když se to nakreslí blbě, tak to nefunguje.

Ikona diskutujiciho mirek 2020-07-30 21:49:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za odpověď, nějaký vzorek správně zakreslené pravotočivé spirály nebo správně zakresleného slunce by nebyl?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-31 07:24:06
Ikona diskutujiciho
sipka

https://aluska.org/konstruktivni-a-ochranne-symboly-v-praxi-1-dil-slunce-a-mesic-doporucuji/
https://aluska.org/co-je-pravotocive-a-co-je-levotocive-doporucuji/

Ikona diskutujiciho Jana 2020-07-31 09:57:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Čo som sa dozvedela zo stránok Alue, konštruktívne sú pravotočivé špirály (kreslenie smerom zvonka dovnútra), životodárne symboly (možno odpozorovať z prírody – podľa mňa napr. kvapka, dúha, či hocaký kvet sú konštruktívne symboly), ako vyššie spomenuté Slnko, ale tiež záleží, ako sa nakreslí, čo si pamätám, aj päťcípa hviezda (a kométa) keď je správne zakreslená, môže byť (či pentagram), konštruktívny je aj Ankh, iné kríže nie.
Určite aj medzi dnes zakázanými symbolmi sa nájdu konštruktívne – napr. pravotočivá svastika (hákový kríž bol ľavotočivý), či pravotočivý kolovrat (ktorého „nožičky“ bežia doprava).

S tzv. posvätnou geometriou treba tiež opatrne (čo som sa dozvedela na stránkach Alue – napr. Metatronova krychla je deštruktívna ak si dobre pamätám), ale čo je konštruktívne – kvet života a prvky, ktoré možno vidieť aj v prírode – fibonačiho postupnosť a zlatý rez sú spôsoby tvorenia tvarov v prírode. Napr. ulita slimáka má v sebe špirálu (a podľa fibonačiho postupnosti) a ide o to, ako sa na ňu pozrieme – je buď pravotočivá, alebo ľavotočivá, no všetko v prírode „rastie“ pravotočivo (možno si to predstaviť na spôsob DNA závitnice, ktorá „sa konštruuje“ pravotočivo) a smer rastu, alebo nakreslenia špirály jej dáva otlačok pravotočivosti, alebo ľavotočivosti – bez ohľadu na to, z ktorej strany sa na ňu pozrieme. Ďalšími príkladmi tvorenia v prírode sú fraktály…

Pokiaľ sa niekde mýlim, ospravedňujem sa a ďakujem za prípadné doplnenie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-07-31 10:41:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Ankh není jistý. Podle mě je to destruktivní symbol. Ale mnohé zdroje se zmiňují o jeho využití při léčitelství, ale i při magii. Prý je dost nebezpečný když se nesprávně použije. Jediná jistota je ho nakreslit a kineziologicky změřit. Což jsme doteď nedělali, nějak nás to nezajímalo.

Ikona diskutujiciho Adrianna 2020-07-30 19:41:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Také moc děkuji za objasnění.
Se symbolikou jsem trochu v ezoterice pracovala a znala základní význam tohoto symbolu. Ke starým keltským znakům mám velký respekt. Připadají mi temné s temnou energií.
Ale, že to má takový skrytý význam jsem nevěděla. Když jsem se na výše uvedený nakreslený obrázek podívala, začalo mě pálit celé tělo.
Zrovna než jsem si začala prohlížet ten symbol, jsem sundala náramek z růženínu.
Takže ještě jednou moc děkuji.
Adrianna

Ikona diskutujiciho Steve Guesshow 2020-07-31 11:06:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ankh je dost nebezpečný. Sám o sobě není destruktivní, je ale třeba ho používat opravdu opatrně, zejména okem i nohou by se nemělo zbůhdarma na nikoho mířit…můj dojem z něj je, že to je takový duchovní skoro až skalpel, nástroj na ostrou a jemnou práci…a kdo s ním neumí zacházet, ten (se) může „pořezat“…

Ikona diskutujiciho tanco1 2020-08-01 20:57:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj alu a co taky valknut?

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-10 23:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak o tomhle symbolu jsem doposud nevěděla, co si mám myslet. V něčem mi trošku připomínal květ života a ten mám ráda (i když v květu života se ty „listy“ nekříží), ale tento symbol, o kterém je článek, se mi nějak moc nelíbil. Takže jsem ho naštěstí nikdy nenosila ani nevyhledávala.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-08-26 11:52:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak neviem, Triquetra je hodně starý symbol a v tej dobe nejakí Keltskí druidi nemohli asi nič vedieť o čísle 666 tak ako by mohli vytvoriť symbol ktorý to číslo obsahuje? To bude nejaká náhoda alebo im ten symbol dal sám diabol. (ešte by bola možnosť že je to novodobý symbol ktorý v dávnych dobách neexistoval, to som neoveroval, či bola Triquetra vytesaná niekde do kameňa dávnou kultúrou)

Ikona diskutujiciho Monika 2020-10-27 09:46:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A zkusili jste si někdy vyhledat kombinaci 666 andělské číslo? Všichni hledáte ve všem negativní a senzace, ale 666 nás má upozornit na nerovnováhu mezi hmotou a duchovnem, každý vidí, co chce.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-10-27 11:39:00
Ikona diskutujiciho
sipka

= taktéž špatné znamení

Ikona diskutujiciho Tomáš 2020-11-15 14:09:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je každého názor.
Jde o úhel pohledu. Lidé vždy vidí to co chtějí vidět.
Já mám z toho symbolu dobrý pocit a to cítím energie silně, již od mého dětství.
Lidé vždy v něčem najdou něco zlého, ale to je lidská povaha a lidská fantazie.
🌒🌕🌘✨

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-11-15 15:41:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Udělej si na triquetru svalový test. Návod je zde:
https://aluska.org/navod-svalovy-test-pomoci-ktereho-spolehlive-urcite-potraviny-predmety-nebo-symboly/
Tak zjistíš, že nemáš pravdu.

Ikona diskutujiciho K 2020-12-01 12:42:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Musím říct, že jsem ráda, že jsem narazila na tenhle článek. Historie mě vždycky zajímala, rytíři, dávné civilizace atd. je to velká část mých zájmů. Před X lety jsem se hodně zajímala o vikingy, a byla jsem jedna z mála, ale dneska už mi to leze trochu krkem, každej si hraje na to, že tomu rozumí kde kdo se nechá potetovat a přitom nezná souvislosti, jen je to jakási vlna seriálů a filmů.. Nerada jdu s davem. Tak jsem si řekla, že se začnu zajímat spíš o to, co bylo o u nás a je to nějak historický podložený. V rodině z otcovy strany se jeden člověk zajímá o historii rodu a jmen a zjistil, že původ našeho příjmení je ve slově kelt nebo keltský – to už je mi blíž. Chtěla jsem zjistit něco víc o jejich symbolech a málem jsem uvěřila všeobecným kecům 😁 přestože na tyhle věci věřím, nikdy jsem energie nějak nevnímala, ale je fakt, že z téhle symboliky cítím.. Jak to říct- určitej respekt a tak jsem začala více zjišťovat, než si případně někam takový symbol umístím.
Je nějaký symbol nebo kámen, který je ochranitelský nebo uklidňující?
Díky 🙂

Ikona diskutujiciho Aphatetic 2021-02-14 11:49:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Poprvé jsem tento symbol uviděla v křesťanském zpěvníku. Ano, ve zpěvníku s kterým se zpívá v kostele. Byly to tři spojené ryby v kruhu. Knihy/zpěvníky jsou velice staré. Ať už má symbol více významů je možné. Jen mi tu prosím autorko netvrďte že je jenom to destrukční nebo zlé znamení. Děkuji

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-14 20:46:36
Ikona diskutujiciho
sipka

udělejte si svalový test a zjistíte, že mám pravdu – návod najdete na webu

Ikona diskutujiciho izairi 2021-02-14 21:19:48
Ikona diskutujiciho
sipka

A ty od církve a zvlášť té Římskokatolické čekáš něco jiného než zlo a destrukci? Hm tak to se probuď,a hodně rychle.
Doufám,že je jasné,že nemám na mysli lidi co chodí do kostela,ale ty co jim tam vymývají mozky.

Ikona diskutujiciho Miroslav Žabka 2021-03-05 14:45:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky to můžou být tři devítky, když na to přijde. Ostatně, druidové arabské číslice nepoužívali, maximálně tak římské. A to by tam muselo být DCLXVI.

Ikona diskutujiciho Ludmi 2021-03-05 19:22:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prosim,.proc nekdy byva vybrazena triquetra na excaliburu??

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-05 20:26:52
Ikona diskutujiciho
sipka

umělecké ztvárnění snese všechno 🙂

Ikona diskutujiciho izairi 2021-06-02 23:23:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško koukám,že jsi vymazala ten komentář od Rastafarian. Byl to ten Robert jak jsem napsala,že.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-03 08:28:02
Ikona diskutujiciho
sipka

to byl překlep. neřeš to

Ikona diskutujiciho Petr Zdardný 2021-06-03 22:54:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Triquetra – symbol koloběhu života… aneb tak plyne čas = tudíž také symbol plynoucího času. Ano silně destruktivní symbol. Znám těžko něco destruktivnějšího než-li je zub času, pod kterým vše stárne, rozpadá se a zaniká.

Ikona diskutujiciho \\mirek 2022-01-29 19:49:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová – o Kelty, symboly. vikingy atp. se zajímá přes 10 let. Nosím střídavě běžné symboly. Mám tetování a dokonce tato šperky prodávám a další předměty.
Spolupracuji s klenotníky z Irska Thajska … určitě věřím jejich duševnu které je v těchto zemích tradiční. Věřím že do svých šperku talismanů předávají něco co ty rozhodně nemáš. Když jsem jim přeložil tvá slova. Jen se usmáli potřásli hlavou a útrpně povzdechli. To činím i já. Jen tak mimoděk kultura. mytologie tradice historie mystika atp. která je zde staletí , Je podložena archeologii atp. Ty jsi rozebereš během chvíle. Koupíš si tričko a okamžitě je zde zlo. dobře kdo chce věřit věří. Každý člověk má mít svůj rozum. Přeji ti mnoho štěstí. a zkus se nad sebou hluboce zamyslet. \sorry jsem zbabělec ale chráním se před zlým člověkem – proto anonymní

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 20:14:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud ti triquetra dělá dobře, pak stojíš na straně zla a jsi jím také ovládán, protože na něm rezonuješ. Zřejmě z toho, jak to pořád nosíš a máš to na sobě vytetované. To samé platí i pro ty tvé výrobce ze zahraničí. Potvrzuje to také to, že ze mě máš strach, protože tvé nízké energie jsou slabší, než moje vysoké. A anonymní také nejsi, ostravaku ostravski… bububu

Ikona diskutujiciho Filip 2022-02-08 23:11:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den mám vytetovaný pentagram a plánuji i triquertu, jsem sice na straně zla a jsem s ním spojen, ale jsem dobrý člověk snažící se pomáhat a vykouzlit každému úsměv na tváři. Byl jsem tak vychován a tak i konám.

P.S. v pekle bude teplo, tam nahoře fouká XD

Ikona diskutujiciho Tomáš Ječný 2022-03-17 20:47:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím,
Omlouvám se ale u tohoto článku jsem se nemohl nesmát… triquertu mám vytatovanou už 3 roky a od té doby se mi naopak jen daří… mám ho přímo na levé straně hrudníku u srdce a nic špatného se mi nestalo od doby co ji mám.

Hezký den

Ikona diskutujiciho Einar Thorkildson 2022-04-23 22:06:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

krásný článek, děkuji 🙂 moc jsem se z něj přiučil.

Ikona diskutujiciho Myra 2022-11-24 18:05:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den velice me pobavil váš článek o ničem 😂🙈 me se triquetra líbí a každý jsi svůj talisman vybere a žádnou 666 tam nevidím. Měla jsem přívěsek a rozhodně mě nevysával jak se tady zmiňuje v článku….to je jak s pentagramem taky záleží jak se nakresli… není dobro a zlo záleží na úhlu pohledu je jen pouze energie a záleží jak se využije k jakým účelům

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-11-24 18:39:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud je podle vás článek „o ničem“, pak jste ho nepochopila, nebo ani nečetla. A pokud vám triquetra nic nedělá, znamená to, že na ní rezonujete. Ale vzhledem k tonu vašeho komentáře vám to asi vyhovuje. hezký večer 🙂

Ikona diskutujiciho Raven 2022-11-26 15:18:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Mimochodem, pokud zajem mit budete, jsem k zastizeni na emailu.
[email protected]
Jsem totiž infantilní dement a chci se o to s celým světem podělit.
IP 46.135.3.148

Ikona diskutujiciho Jurda 2022-12-05 22:49:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Určitě to bude pravda, když to bylo i v seriálu.
Ve fabrice měla jedna paní linku 666 – měla na starosti inventury, no učiněný ďábel!
Můžu se toho testu s vámi zúčastnit?

Ikona diskutujiciho Eru8 2023-08-04 01:01:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře mícháš jablka a hrušky XD ….Se 666 to nemá vůbec nic společného. Ve starých kulturách je to symbol fází života ženy, čistoty, mateřství a moudrosti. Pak to převzali křesťané, jako znak pro svatou trojici…..666 jsi si prostě přimyslela XD

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-08-04 09:50:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, doporučuji vám, abyste si nastudoval podrobněji o symbolice. Význam symbolu není o názoru jednotlivce, nebo že si něco vymyslí. To dělají amatéři. hezký den.

Ikona diskutujiciho Christie 2023-09-04 00:58:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Perfektný článok, ďakujem !! Otvoril mi oči a určite ho nazdieľam ďalej.

Ikona diskutujiciho Anjuška 2023-10-29 17:45:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško!
Podstata symbolu spočívá v tom, co ve mě vyvolává, co si o něm já myslím, když se na něj podívám, jak a čím ho nabíjím, jakýmim myšlenkami, pocity, apod.. A to je jedinečné, osobní nastavení každého jedince může být rozdílné, včetně vnímání. Všechno se dá použít v dobrém i zlém, například svastika, stejně jak číslo 666, ostrý nůž, jaderná energie, apod..
Z našeho hlediska Keltové a Vikingové jistě mohli v lecčems zaostávat, ale v těhle jemněhmotných záležitostech je nepodceňuji. O zdeformované křesťanské církvi se raději nebavme.
Triqueru považuji za symbol prvotního uspořádání světa, jeho trojjedinosti, trojjedinosti nikoliv ve významech zde zmiňovaných, rádoby „keltském“,“křesťanském“ či „vikingském“, které jeho pravý význam jenom zakrývají.
Trojjedinosti znamená MIM. Matérie – Informace – Míra. Jedná se o 3 nejzákladnější kategorie, kterými můžeme popsat vše, co nás obklopuje, viditelné i neviditelné. Takhle to jistě vnímali i Keltové, jen to museli sdělovat slovy, které v té době byly dostupné a srozumitelné.
Promítneme-li si tuto myšlenku do uvedeného symbolu, kdykoliv se na něj podíváme, pomůže nám dosáhnout ideální harmonie ve všem, s čím se setkáme. Vyrovnanosti našich duchovních a hmotných hodnot, obě jsou důležité, obě musí mít svou míru. V tom je jeho neuvěřitelná síla a proto se zachoval až dodnes.
Pěkný den

Napsat komentář: mariankosnac Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek