Velcí lidé mluví o velkých věcech, malí lidé mluví o druhých lidech

10.4.2022 v Poselství 42

Nedávno jsem dělala doprovod, sedíme v čekárně a před námi na stolku časopis. Měli jsme čas, začali jsme v něm listovat. Nevím přesně, který to byl časopis, mám pocit že Sedmička, nebo něco v tom stylu. A byla jsem dost vykulená haldou pitomostí, co tam byly. Fakt jsem se ptala sama sebe, jací lidé si tohle kupují a co z toho vlastně mají.



Já si časopisy nijak často nekupuju. Dřív jsem kupovala pravidelně Enigmu, teď už ani tolik ne, protože jsem zjistila, že se témata po pár letech recyklují. Taky se mi líbí časopisy o vědě, o dějinách nebo Apetit, jsou tam pěkné recepty a ještě krásnější fotky. Takže mám nějakou představu o tom, co by mělo být ve slušném časopise.
Bulvární škvár nekupuju a nečtu vůbec. Poté, co jsem měla osobní zkušenost s ,,kvalitou“ bulvárního tisku (absolutně je nezajímá pravda, jdou jenom po lákavém nadpisu a vůbec jim to není trapné, ani když jim řeknete do očí že vědomě píšou lži, je jim to jedno), vím že se tam rozhodně nedozvím nic úžitečného. A už vůbec ne pravdivého. Jim stačí jenom vědět jména jako nakopávačka a zbytek si prakticky vymyslí.

Ale časopis o vědě, dějinách, nebo s recepty, tam nebyl. Jenom tyhle drby o celebritách. První jsme si jenom prohlíželi fotky a koukali kdo jak zestárnul, to šlo, ale pak jsme začali skutečně číst. A dozvěděli jsme se samé strašlivě důležité věci.

Třeba tam byla stránka s vyfocenou rodinou Gottových. Že byli kdesi na nějakém mecheche a že to tam probíhalo v klidu. A aby měl ten zhovadilý novinář co psát, začal do toho motat jakousi nepotvrzenou pomluvu o tom, že manželka zesnulého mistra, ho údajně bila. A že na dané akci se o tom kupodivu nikdo nezmínil… Koukali jsme na to a říkali jsme si, jaké nehorázné nechutné čuně ten článek napsalo. Že v sobě nemá ani milimetr slušnosti. Že si tohle někdo k Ivaně dovolí. To je asi ta moderní „kvalitní“ žurnalistika. Proto celebrity bulvár nečtou, jinak by se z toho musely zbláznit.
Výpovědní hodnota článku nula, nepodstatné info o tom že Gottovi někde byli (koho to zajímá? každý občas někdy někde byl), do toho nevkusně vražená hnusná pomluva a na tohle se plýtvá papírem. Víc pomluv o slavných jsme nečetli, stačila nám tahle ubohost, na víc hloupých článků ,,kdo s kým kde“ jsme neměli žaludek.
Obrátili jsme stránku.

Vítěz soutěže muž roku 201?… už nevím kolik. Prohlídka jeho bytu. Koukli jsme na fotky, byt moderní a na můj vkus dost prázdný. Minimum nábytku, na stole jedna kytka a nazdar. Na tom bytě nebylo nic divného, ale ten článek…
Pánovi je 29 let, žije sám v pronajatém ale luxusním bytě, ale říká, že by si jednou rád pořídil svůj vlastní a že by se mu líbilo, kdyby byl stejně zařízen.
A já si říkám TÝJO! Pán žije sám ve svých dvacetidevíti letech v pronajatém bytě, no nepovídej! To je tak strašně zajímavá věc, co ostatní lidé nedělají a je to tak přelomové info, že o tom vyšel článek na čtyři stránky se spoustou fotek a jednu speciálně věnovali té jeho jedné kytce na poličce, protože jinak byl ten byt stejně prázdný, takže tam toho moc k focení nebylo. U toho poznámka, že má cit pro detail. 🙂

Ne že by třeba někde podal sportovní výkon, nebo vytvořil něco krásného pro lidi… ne, on prostě jenom má pronajatý byt. A o tom byl ten článek… Prostě časopis pro malé lidi co mluví o druhých lidech, místo aby řešili něco podstatného.

Mně to spíš připadá smutné. Naši rodiče ve dvaceti normálně zakládali rodiny a buď měli bydlení svoje, dostali, nebo měli patro u rodičů. Dneska jsou lidi rádi, když zvládnou zaplatit nájem 1+prc. A lidem už to nepřijde divné, klidně se „chlubí“ moderním bytem v časopise, ale ten byt stejně není jejich, na svůj nemají a dokud bude u koryt nekompetentní vláda, ani mít nebudou.

A když jsem u toho plýtvání papírem na nesmysly. Všímáte si, jak firmy strašně tlačí eko, bio, udržitelné materiály, papírová brčka, ale když u nich něco koupíte, tak vám pak od nich třeba jednou za měsíc jezdí katalog s reklamou? Celý sešit, má třeba 40 stran. Mohli vám to poslat mailem. Ale ne, oni to vytisknou a pošlou poštou, asi se tím vydělá víc peněz, zřejmě to mají spočítané, že se jim to vyplatí.
Naposledy mě dojala drogerie DM, od které mi přišla veliká papírová obálka. Obálku jsem otevřela a uvnitř ní – no nepovídej! Tištěný katalog s reklamou. Na 10 stránek… Docela drahý topivo do krbu.
Expert je BonPrix, který se velice chlubí udržitelnými materiály, přitom posílá každý měsíc tlustý tištěný katalog. Před lety jsem jim zkoušela psát, aby mi to neposílali, nebo aby aspoň neposílali každý měsíc dva stejné, ať trochu šetří přírodu… prý to nejde zařídit.

Ale tenhle článek není o ekologii. Prostě mě zaráží, že se plýtvá tak nehorázným množstvím papíru na lži o slavných lidech, kteří, pravidelně bití hromadou plivanců a blitků, sami nemůžou číst časopisy, aby je z toho nekleplo. Všichni slavní a úspěšní lidé jsou pomlouvaní, to je zákon místní džungle. Ale víte proč? Protože masa to tak chce. Protože mase to vyhovuje. Protože masa prožívá uspokojení nebo vzrušení, když může číst něco hnusného o někom jiném. Že jsou to lži? – Nezájem.
A víte, proč je to uspokojuje a vzrušuje? Protože když můžou kydat na jiné lidi, kteří jsou bohatější, hezčí, mladší, úspěšnější (dosaďte cokoliv -ší), cítí se na chvilku být většími lidmi. Už si nepřipadají tak ubozí, ale optikou šikanátora trošku povyrostou. A to jim dělá dobře.
A nebo jsou prostě jenom tak strašně znudění a vnitřně prázdní, že nemají nic lepšího, co by mohli dělat. Což je nepochopitelné… Na trhu je tolik pěkných knížek.

Víte, jaký je nejprodávanější časopis v ČR? A už mnoho let… Blesk. Ten nejhorší z nejhorších, tak sprostý plátek, že kdybyste si s ním vytřeli zadnici, tak se první urazí a pak otráví.

Bohužel to hodně vypovídá o společnosti jako takové a já pořád věřím a doufám, že se to jednou, a snad brzo, změní. Že přijde doba, kdy bude nejčtenější časopis (pokud by v té době ještě časopisy vycházely) na inteligentní nebo normální témata, ze kterých se čtenář něco dozví, typu zahrádka a jídlo. Kde už nikoho nebude zajímat „kdo kde s kým“. Protože kdyby to tak bylo, žili bysme mezi úplně jinýma lidma a na úplně jiné úrovni.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Danny 2022-04-10 08:44:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moji prarodiče si tyhle bulvární časopisy kupují, pak nám je dovezou, tak si je z nudy vždycky prolistuju a potom skončí u druhé babičky a nakonec tím doma topíme. Vždycky kroutím hlavou nad těmi blbostmi, že to někoho baví psát a číst. Hromadu těch mladších celebrit ani neznám a ani mě nezajímají, maximálně si přečtu článek o nějakém starém herci, protože mám ráda staré československé filmy (i když kolikrát i tyhle články jsou hlavně o tom kdy, kde, s kým). Fakt škoda papíru a celkově obsah těch plátků…. zajímalo by mě, co to píše za lidi. Žumpa. Morální dno.

Ale je pravda, že některé ty serebrity z toho těží. Kdysi v nějaké diskuzi psala holčina, že na letišti potkala jednu známou českou modelku a zakrývala se před fotografem, který ji furt fotil. Pak ty dva viděla, jak si samý úsměv potřásají rukou. Prostě komedie jak prase.

Kdysi jsem si kupovávala Epochu a nějaký časopis o historii, ale pak jsem si všimla, že půlka těch článků byla taky jenom o tom, která známá historická osobnost spala s kým, kde, jak a takové podobné senzace.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-10 11:01:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Jn, to jsou ty co nic neumí, tak žijí z pozornosti. Typu Hanychová, Štiková. Poznáš je tak, že jdou třeba na plastiku nebo vlasy a zrovna úplně „náhodou“ je tam štáb.

Ikona diskutujiciho SilverSis 2022-04-10 09:13:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Často mám chuť odstěhovat se do lesní chýše, kterou máme v lese za chalupou. Sice bych brzo vypadala jako neandrtálec, ale tím jak člověka dokáže negativně ovlivnit tato nemocná společnost, tak bych se cítila v lese nejsvobodnější. Takovou ozdravnou kůru doporučuje knížka Ženy, které běhaly s vlky

Ikona diskutujiciho Ema 2022-04-10 11:14:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to ako udržiavanie ľudí v kolektívnom sne. Odputanie pozornosti od seba a dôležitých vecí v ich živote a pripútanie pozornosti na titernosti druhých. O kvalite a pravdivosti takých článkov nehovoriac…

Ikona diskutujiciho Boulevar 2022-04-10 12:12:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechápu, že hodláš věnovat energii bulváru a zabývat se tím v extra článku. Zkus radši vydat článek, kde budou linky na zajímavé weby z oblasti zdraví, seberozvoje apod. Psát o tom, že bulvární TV zNOVA a Plesk jsou informační stoky nemá žádný přínos…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-10 12:54:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Já zase nevím, proč bych měla podle tebe dávat linky někam jinam, když je Aluška.org prvotřídním zdrojem takových článků. Občas se zamyslet nad lidskou malostí k seberozvoji neodmyslitelně patří. Jsou věci, které mnozí lidé vědí, ale málokdo se jimi řídí. Podle mě to přínos má.

Ikona diskutujiciho AaQby 2022-04-10 14:24:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Chápu, co chceš napsat. Taktéž mě zarazilo, že se zrovna zde věnuje bulvární stoce jakákoliv pozornost. Zbývá mi tedy pouze věřit, že Aluška ví, co dělá; jedná se ostatně o zcela její web. Též bych nerad scházel z cesty optimismu, ale těch dalších odkazů na zajímavé stránky bych spočítal na prstech jedné (pravé!) ruky, aniž by se nějaké vůbec zapotily.

Ikona diskutujiciho led 2022-04-10 19:44:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek nechválí bulvární časopisy,ale zdůvodňuje jejich slabiny. Chodit se zavřenýma očima, to ne. Lepší bývá vědět, o co jde.Z druhé strany www stránky blesk-cz někdy mají i kvalitní sdělení, nejen bulvár.

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-10 16:08:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.youtube.com/watch?v=TXkmmv6qykE

Ikona diskutujiciho Magdalena 2022-04-10 17:57:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Papír je úžasný materiál k tvoření ,takže i když časopis nestojí za nic nevyhazovat. Hned jak jsem zjistila na co se dá použít mám ho stále málo. https://youtu.be/kL7hIm_t7fk

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-10 19:27:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je dobré pokládat otázky. Zdravá kritika je potřebná. Díky ní člověk umí rozlišit chtěné od nechtěného, produktivní od destruktivního, zlo od dobra atd. Všimněte si jak se překrucují čím dál víc různé informace a fakta. Je potřebné víc než kdy jindy situaci sledovat, ale zároveň si udržet jasnou mysl a nadhled či odstup od všeho.
Svoboda slova se začíná také různě překrucovat a zneužívat. Na jednu stranu svobody slova se chytají bulvární žurnalisti, kteří za špinavý peníz upsali (doslova) duši ďáblu. A dělají to co dělají. Hrají si se slovy a mnou si ruce, jak to ovce baví. Je v tom určitá spolupráce – hloupá ovce + bezpáteřní bulvární parazit. A na druhou stranu se svoboda slova osekává, ba přímo ruší pod tíhou century. Viz fakta o vakcíně, válce U/R a mnoho dalšího.
Takže je potřeba se dívat, poslouchat, číst a skládat si skládačku.
Hra na ekologii je toho důkazem. Aluška si všímá co se děje, dává si intuitivně i rozumově dohromady důležité věci. Za mě naprosto skvělé. Mám pocit, že nás všechny neoblbnou. Přijde víc takových věcí, kdy budou chtít zlákat ovce na různé věci. Tím jak se teď lidstvo probouzí, tak to mají s námi opravdu těžké. Ona i spousta spících ovcí už si konečně začíná pokládat otázky..o co tu vlastně jde? Kdo zatím vším stojí? Čeho chtějí dosáhnout? A my jim to usnadníme a dovolíme?

Ikona diskutujiciho ginze 2022-04-10 21:57:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já ze svého okolí znám pár lidí, kteří si tohle pravidelně kupují a čtou. Často ještě ty „perly“ ze života celebrit komentují nahlas a baví se o nich, jakoby to byli nějací jejich známí…prostě wtf moment. Nikdy jsem nepochopila, koho to vlastně zajímá. Také mám ráda některé veřejně známé osobnosti, a absolutně mě nezajímá každý jejich prd o tom, kde byli, s kým, a co tam dělali. Zajímají mě jejich myšlenky, to, čím mě mohou inspirovat. Ale takový časopis, který by byl jen čistě o tom, jak se někomu něco povedlo, co udělal dobrého pro lidi, přírodu…to by bylo moc fajn 🙂

Ikona diskutujiciho mike 2022-04-10 22:11:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj alue, zial ako hovoris, ludia namiesto seba riesia druhych, namiesto toho, aby urobili nieco so sebou sa vyzivaju v tom ked mozu kydat na druhych a starat sa kto ako zije, atd. Na to zial netreba ani ziadny casopis. Ja som nikdy necital ziadnu taku hovadinu, v podstate jedine co som kedy chcel bolo ABC a aj to nie na citanie ale na vystrihovacky, smiech. Od vtedy nic a ani ma to nezaujima. Aj bez toho vidim ako sa v tom ludia vyzivaju. Stale sa mi neda pochopit preco stracat cas splechmi o druhych, kto co ma, kto kde byva, kto co urobil, kto je aky, a to nie len o znamych ale aj medzi beznymi ludmi. Kazde zbytocne slovo o druhom je strateny cas kedy sa clovek moze posunut vpred, resp. si vyriesit svoje problemy. Ja sa teraz moc s nikym nestretavam len najblizsia rodina, ktorej som pomohol otvorit oci takze nikto z nich nie je vytrety ani zasmakuladovany, ale pred tymto zaverecnym dejstvom, ked som sa aj s niekym znamym stretol tak druha otazka zarucene bola, co robis? alebo kde robis? A tretia kolko zarobis, smiech. Nikdy by mi nenapadlo sa druheho toto opytat. Co koho do toho? Este mi napadla tiez jedna bezna vec. Vzdy ked sa niekto nieco opytal tak ani pomaly nepockal na odpoved, a ked pockal tak jednym uchom dnu druhym von, a hned zacal o sebe. Z ich strany to je taka nahravka samemu sebe, aby hned mohli zacat o sebe. ^Dnesni^ ludia (a nie len dnesni uz je to tak dlhsie, a samozrejme nie vsetci) sa potrebuju vychvalit ako sa maju a co maju, aby mali pocit, ze su nieco viac. Toto porovnavanie, a tiez posudzovanie a domyslanie si je absolutne padnute na hlavu. Z toho vznikaju vsetky nezhody.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-04-10 22:38:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za socializmu bol dobrý časopis Rodina. Každé číslo bolo tematické jedno bolo trebárs o drogách a jedno bolo o mimozemštanoch a ufo, bolo tam spomenuté aj previbrovanie do inej dimenzie, vtedy to čakali tuším na rok 2000. Škoda že mi ho mamka vyhodila. Boli tam tiež návody na majstrovanie okolo domu a záhrady ale len také stručné, ako decko som tam našiel návod na výrobu pasce na myši ale bola to zložitejšia a nepochopil som úplne z toho stručného návodu ako ju vyrobiť, nevadí. Potom v 90 rokoch a hlavne po roku 2000 začala akási debilizácia a začalo sa písať o celebritách a blbinách, postupne nás časopisy prestali baviť a dnes už nekupujeme žiadny, maximálne keď niekto zo známych niečo pošle, alebo v paneláku ako je polica na letáky tak tam raz za čas niekto položí prečítaný časák, tak si to prelistujeme.

Takže neviem ani ,,novinky“ o Gottovi. Len som zachytil na internete jeden článok ako nejaký chlap píše knihu o gottovi a že tam prezradí jeho skutočnú sex. orientáciu, ach jo.

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-11 10:01:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Gott už to má za sebou. Tak na něm posmrtně parazitují. Má několik vlastních potomků, kteří mu jsou podobní, takže jeho sexualita je snad jasná. Dnes je obrovská masáž lidí přes řešení sexuality a překrucování pohlaví. Je v tom obrovská temná propaganda. Kdy do pár let vymytí mozci už nebudou vědět kdo jsou a kdo nebo co je přitahuje. Všímejte si jak se to všude propaguje a různě překrucuje, nejen sexuální oblast, ale každá oblast člověka, historická, původ člověka, i duchovní oblast. Dělá se záměrně chaos a zmatek ve všem. Sexualita, rasa, kořeny, duchovní podstata. Chtějí záměrně vše jednoznačné a jasné proměnit v nejednoznačné a nejasné. Pokud to budou dělat dostatečně dlouho, tak zničí v člověku etické vnímání, svědomí, intuici a komunikaci mezi myslí a duchem uvnitř. A to je celý jejich záměr. Vlastní všechna média, i internet je jejich. Dovolují na internetu pozitivní, duchovní a etické webové stránky jen proto, aby mohli sledovat jak lidé přemýšlejí a kolik procent lidí se probouzí. Jakmile je to začne ohrožovat na postu vládce nad lidstvem, tak začnou s cenzurou a rušením těchto stránek. Vlastní i rádio, tv, vydavatelství knih, novin a časopisů. Vše mají pod plnou kontrolou.

Takže si všímejte co vidíte, čtete a slyšíte často. Právě v tom je záměr a propaganda. Lidé si na to musí dávat pozor, nenechat se od nich „převychovat“ k poškození DNA a zablokování spirituality.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-11 10:17:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě na této době hodně štve, že se z psychických chorob a úchylek dělá něco normálního. Pak já působím divně, když žádnou takovou nemoc nemám. Má to být naopak.

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-11 09:03:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si myslím, že je dobře mít tady včechen ten odpad v podobě bulvárních plátků a filmů, z kterých by člověk pomalu strávil zbytek dne na záchodě. Zamyslete se, o co hlavně jde před velkým finále? Přeci, aby jsme se všichni odhalili. A to se právě teď děje. Jak byste ale chtěli odhalit ty nízko smýšlející, kdyby neměli přístup v podstatě ke všemu? Já jsem nahlídnul jedním okem do zlatého věku a můžu všechny ubezpečit, že tohle všechno se stane minulostí a minulostí budou i ti, kteří tomu podlehli, protože ty vysoký vibrace prostě neustojí. Ale já si nějakým způsobem to drama, které teď probíhá užívám, protože brzy skončí a už budeme jen vzpomínat při jahodovým koktejlu s výhledem na oceán.:) Sotva jsem to dopsal, dorazil balíček z eshopu, díky Alue.

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-11 10:39:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenže Alue za normální se považuje to, k čemu se přiklání většina společnosti. Dnes je normální nechat do sebe vpálit jakýkoliv druh jedů, číst drby, aby bylo o čem kecat, koukat na filmy, kde tečou hektolitry malinový šťávy v podobě krve a nechat se unášet falešnými obrazy z dění ze světa. A tohle všechno produkuje samozřejmě psychický poruchy. Takže ty, jakožto zástupce absolutní menšiny opravdu působíš hodně divně. Já si třeba připadám jako totální blázen.

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-11 13:58:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška, Samuel,
souhlasím s vámi naprosto. Z nenormálního se dělá normální („new normal“). Preferují se úchylky a nízké vibrace. Je to opět a jen infiltrovaná manipulace s lidskou myslí. Proti akce je udržet stůj co stůj vysoké vibrace a trpělivě a s porozuměním to šířit. Je nás méně než zmanipulovaných oveček. Ale i u nich si všímám proměnu, začíná se u nich probouzet intuice a svědomí.
Všimli jste si například jak se nenápadně podsunuje temné umění do měst, do míst kde prochází veřejnost? Je to po celém světě. Všechny ty odporné sochy naznačující sexualitu a zmatení pohlaví. Nebo černé kostky a koule. Znázornění uctívání nízkých sil.
Samuel, s tím Zlatým věkem je to teď taky zmatené. Vede k tomu víc teorií. Jedna z teorií říká, že Bílé klobouky bojují s temnými a nakonec nastane Zlatý věk. V jejich režii? Budeme pod kontrolou armády/aliance? Já tedy nevím, ale už jen ta představa mi způsobuje husí kůži. Něco jako hra na svobodu? Trochu to zní jako film Demolition Man.
Druhá teorie Zlatého věku je popsaná v Janově zjevení, kdy po apokalypse a třech dnech temnoty nastoupí vláda Krista na tisíc let. Před tím ale bude lidstvo oklamámo, kdy se pozvedne Antikrist, napodobí Krista a označí si svoje oběti, které padnou spolu s Antikristem do jezera plné síry. Něco jako pozvedne se jeden světový vůdce, zblbne lidi na hru o ekologii a čisté planetě. Lidem vezme vše, od majetku po pohyb, propojí lidstvo s technologiemi (čip do ruky, pod mozek?) a tyto zblblé ovce následně přemění v bioroboty bez duše a emocí? A ta hrstka přeživších, která odmítne klanět se té šelmě a nechat se napojit na digitální umělý svět bude trpět, protože budou vytlačení na okraj společnosti, ať si přežijí na vlastní pěst. Podle Bible právě ti co budou poslední, budou na konci jako první. To je biblická verze. Potom tu je další teorie, že se vrátí naši obří předkové a vyženou parazitické šmejdy pryč a my budeme žít v míru, svobodě po další generace. Tomu jim nahrává fakt, že naše sluneční soustava se pohybuje k dalšímu novému kolovratu a vyšším vibracím.

Něco se rozhodně děje a dít bude. S tím jahodovým koktejlem souhlasím. Obzvlášť kokosové mléko mixnuté s jahodama, jeeej mňam! 😄

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-11 16:11:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně se zdá asi nejstřízlivější verze, že tu špinu kabalistickou odsud normální lidi nedostanou. Veřejnost už není schopná se shodnout na základních jednoduchých věcech. Proto musela vzniknout aliance a bílé klobouky. Ne na vládnutí, ale na úklid. Ve zlatém věku by lidem neměl přece už nikdo vládnout. Když nebudou peníze a nebude zlo, není potřebná vláda. Není ekomonika, ani nic podobného. Jak odtud ale vyplenit zlo, to je taky otázka. Spousta strašlivých režimů naší minulosti si taky myslelo že čistí zlo a přitom samy páchaly největší zlo… A pokud by nám měl někdo nakonec vládnout, jsem pro monarchii. Protože kam vede vláda lidu vidíme sami. Rozkrádání ve velkém a nekompetentní ministři. Za monarchie jsi měl jistotu že ten člověk má v zájmu prosperitu své země, když udělal průšvih tak ho sťali a byl na tu funkci připravovaný a vzdělávaný odmalička. Radši bych třeba nějakého Richarda osmého, co se na to odmalička školil, je vlastenec a nese za svá rozhodnutí přímou zodpovědnost svou hlavou, než tu bandu hnusných fialových křečků co nás zatahují do války.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-04-11 17:11:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejaká vláda alebo vládca asi bude vždy a všade, inak by nastala anarchia. Aj neandrtálci mali nejakého vodcu v tlupe, aj vesmírny ludia majú nejakégo Aštara. Mimochodom nedal ten Richard osmý stať asi tri svoje manželky? Ale možno aj tak bol u ludí oblúbený (alebo sa ho i báli) – a možno to bol niektorí iný anglický král, ja sa o historické ani súčasné osobnosti nezaujímam.

Ikona diskutujiciho vap 2022-04-11 14:11:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Typické znaky pro dnešní poblázněnou dobu.Bulvární demence, youtubeři, influenceři, arogantismus, propagace kritického myšlení (výsměch lidem), žrádla plné zbytečných éček……., tedy velmi důležité věci, bez kterých se spořádaný patolízal a konzumer dnešní doby prostě neobejde.Nechci být skeptik, ale že lidi někdy vyspějí a nebudou dávat na bulvár, o tom si iluze opravdu nedělám.Když budu psát pravdu o lidech, nakonec to neprávem schytám já, že jsem ten arogantní a že se nad nima povyšuju.Nad nikým se ovšem nepovyšuju, jen mě pěkně s….. , jsem pouze osoba nespokojená se svým bulvárně zpracovaným okolím.

Mimochodem, Gott jistým kolegům ležel v posledních letech života v žaludku.Viděl jsem kdysi například někde video, jak si jistí hoši z jedné punk-rockové kapely (ve skutečnosti jde o moderní rock působící komerčně- např.potetovaný týpci ve značkových hadrech a kšiltovkách) z něj dělali legraci před jeho vilou.Tyto typy lidí jsou nějak zasvěcení démonům, těžko říct, zda přímo či nepřímo.

V dobách, kdy Gott ještě žil, někdo šířil na sociálních sítích fámu, že zemřel: (znak, že něco někde opravdu smrdí)
https://magazin.aktualne.cz/fajn-se-mam-vyvratil-karel-gott-famu-o-sve-smrti-falesna-zpr/r~59b212e42ed411e99d3cac1f6b220ee8/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-11 16:15:22
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím youtubem je to takové sporné. Já se mezi ně svým seriálem o chovu morčat řadím taky. Dělat videa není špatné, ale záleží na tom jestli si ty jako divák vybereš hezký nebo kvalitní obsah. Největší čísla tam bohužel točí primitivní a vulgární obsah, ale to není o youtuberství jako takovém, to je o tom, čemu dává masa nejvíce přednost. Je to stejné jako s bulvárem. Na youtube je přitom tolik úžasných umělců a kvalitního inteligentního obsahu. A tolik krásné hudby. https://www.youtube.com/watch?v=cPh3Rm9IaJM&list=LL&index=1

Ikona diskutujiciho vap 2022-04-12 13:13:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Pozor, jsou youtubeři vícero druhu.Jsou to youtubeři, kteří mají smlouvy s firmama a dělají jim většinou skrytou reklamu na výrobky.O těchto youtuberech píše také často bulvár.Často oplývají přízemnim pubertálnim pohanským humorem, videa jsou někdy na hraně zákona-viz tvrzení některých článků v bulváru (a nikdo nic nedělá i přesto, že to sledují hlavně děti), libují si někdy v destrukcích, něco rozmlátit, to je kur..frajeřina!!.Rodiče stejně tomu nezabrání, neboť děckám pořídí STUPIDphone, jinak by v demokratickém a svobodném kolektivu byly vyřazené ze společnosti.Pak je další druh youtuberů, tzv Influenceři-ty mají úroveň oproti těm předešlým dobrou.Většinou řeší politiku, příznivci EU a globalizace, příznivci farmacie atd.Působí jak novodobí svazáci-to je zase jiný druh manipulace.
Potom jsou různé další druhy youtuberů co třeba dělají pro komerci nebo jiné věci, ale úroven videí je normální.Ale pozor i některé tyhle slušné jsem viděl na fotkách dělat satanská gesta-různě vztyčené prsty, např tzv „paroháč“ nebo „victory“ apod. a že na svých fotogaleriích mají takových fotek několik za sebou není náhodou.(např.obyčejný člověk tohle nemá potřebu dělat ani z legrace, jsou to divoši)
A pak jsou youtubeři nezávislí, točí si svoje videa jentak pro zábavu a sdílení, například různí bastlíři elektroniky a další zábabavný věci.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-12 21:22:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Kovy je typický příklad. Udělal už celou řadu videí u kterých jde vidět že mu vláda napsala scénář a on se tím dokonce ani netají. Třeba propagace tečky, očko, karantény, kde vysvětloval jak to funguje dřív, než to věděla mainstream média. Prostě to dostal od vlády. Za mě to není youtuber. Spíš takový internetový moderátor alá hlásná trouba našeho státu který když chce něco nacpat lidem do hlavy, i těm co na tv nekoukají, použije prostě Kovyho. Měla jsem ho ráda, než ho koupili.

Ikona diskutujiciho vap 2022-04-14 11:44:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Potom ješt dalším, co řeší obdobné věci jako Kovy, je Lukefry.Ze začátku jsem měl z něj divné pocity, přepadal mě strach, když jsem ho slyšel mluvit.Ale již jsem ho nějak akceptoval.Ten se přitom projevu tak vždycky herecky natřásá.Tento se tak nějak kamarádí s Pecou (Moravák v Praze), ale ten mi připadá v pohodě, ten řeší spíš čistě komerční věci.

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-11 18:10:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teda to je nářez, já bych s vámi nechtěl být v soudní síni.:) Mně to úplně zamotalo hlavu, ale jinak hodně zajímavý. Tak já bych jenom k Jo (zajímavé jméno), k tomu Zlatému věku. V podstatě měl přijít už to magické datum 21.12.2012. S těmi třemi dny tzv. tmy máš pravdu, ale jak všichni víme, nic se neuskutečnilo, proč? Jednoduše proto, že by to byl masakr. Dokážete porovnat, kolik lidí bylo probuzených tenkrát a kolik se jich probouzí teď? To je obrovský rozdíl, snad to vidíte. A teď tu máme ty záporňáky, který to datum znali a právě jim se podařilo to zhatit. A jak získali sebevědomí, tak nám připravili trochu odlišnou verzi. A to je ta s očipováním a totální kontrolou, přesně jako v Demolition Man. Jenomže to se nestane, protože většina z těch aktérů už je popravená. Teď se prostě jen čeká na dostatečný počet probuzených a můžou to spustit. Všechno už je jinak připravený. A jak naznačila Alue, potom skončí všechny starosti týkající se boje o přežití a tím se zrychlý duchovní vývoj. Tak nějak má vypadat ten Zlatý věk. V podstatě to může být každým dnem. Kdo to zdržuje, to jsme pouze my = lidstvo! Aliance je vlastně rozsáhlá skupina sestavená ze zástupců všemožných vyspělých civilizací a samozřejmě i pozemských zástupců, kteří se zasazují o záchranu Země. Rozhodně to ale není žádná další vládnoucí garnitura. Až dokončí svojí misi, tak nám lidem budou při ruce pouze jako poradci. A ty tři dni tmy potřebuje planeta ke svému restartu. Do nedávné doby to bylo o boji mezi temnotou a světlem, už je ale dobojováno. Kdyby vyhrála temnota, tak už si tady takhle hezky nepíšeme, to mi můžete věřit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-11 20:31:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Největší průs. by asi byl, kdyby se nestalo nic a kdyby se jelo po téhle koleji dál bez jakéhokoli zásadnějšího zlomu nebo zásahu. Protože to spěje těžce do NWO. Dělení na prvořadé a druhořadé občany podle čipu, zavádění elektronické měny, cenzura nepohodlných webů, ignorace ústavy. Ale ono to jet dál bez zásahu nemůže. Pád měny je za dveřma a to zamává se všema.

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-11 22:31:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem si říkala kolikrát, že se ten boj o holé přežití plete do duchovního probuzení a vzestupu. 🙂 Ale ono i to má zřejmě svůj vlastní význam. Jak to tak sleduju vše okolo nás, opravdu sena jednu stranu NWO nasouvá, ve všech oblastech, jedou si svůj plán. O nás bez nás. My jakoby nemáme proti nim šanci. Jsme jen ti kdo se snaží přežít a nějak žít na téhle planetě. Jsme jako jejich loutky, můžou si s námi dělat co chtějí. Jak se bránit? Demonstrace nepomáhají, válek se účastnit žádná probuzená duše nechce a už nikdy chtít nebude. Nebudeme si vlastní karmu zatěžovat zabíjením. Soudy jsou zkorumpované, zrovnatak policie a armáda chrání je a ne nás. Školy vyučují lži, média rozšiřují lži, zemědělství je v čudu, máme různá omezení v pěstování a vlastnění soukromých pozemků. Lesy nám kácí, všude jedy a toxiny. Jednomu tohle hlava kolikrát už nebere. Si říkám jak dlouho tohle lidstvo a planeta vydrží? Je rok 2022 a my stále nepoužíváme technologie kombinované s volnou energií. Doprava je stále stejně zaostalá. Přitom spousta z nás má vize jak by tahle planeta mohla fungovat naprosto geniálně a ve vztahu s přírodou, bez omezení pohybu lidí. Ale tyto nápady se (záměrně) neberou v potaz, naopak se bojkotují. Takže globální fungování společnosti neexistuje.

Pokud padne finanční systém ze dne na den a lidé přijdou o možnost potravin a základních energií, tak to bude kalamita jako žádná v historii. Si vemte, kolik lidí žije ne v rodinných domech, ale v bytovkách. Pokud zůstanou bez potravin, vody, bez fungujícího odpadu, včetně wc, tak to tu bude vypadat jako ve středověku. Včetně nemocí.

Proto si říkám, to zavání totální likvidací lidstva, zánik civilizace. Teď jde o to, jak z toho ven. Zvyšovat vibrace a zároveň uplatnit vysokou inteligenci? Aluška správně podotkla, že nemáme šanci se z toho dostat sami. Chce to zásah z vyšší moci, z vesmíru. Protože to co se děje porušuje opravdu fungování a existenci celé civilizace. Snad skutečně existuje nějaká ta neparazitní aliance. Jinak nám nezbývá nic jiného, než asi nasadit všude česnek…proti parazitům. 😄

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-11 23:45:16
Ikona diskutujiciho
sipka

No, zásah asi nemusí nutně být jedině shora. On i ten pád měny by mohl způsobit překot. Moc dlouho se chodí se džbánkem pro vodu. Jenomže kdyby zůstalo u měny, tak nevíš výsledek, kam se to překotí a co půjde do příštího vedení, jestli to bude další lúza? Asi ani to nebude dost silný řez samo o sobě, aby se opravdu něco silněji změnilo. Systém by nastavil měnu znova a zase bysme se řítili do řiti.
Každopádně máme spoustu chronických problémů, které jakoby vadí 95% lidí a nikdo s nima nic nedělá a jede se furt stejně, to je taky dobrej paradox. Ne že by lidi nechtěli a nebyli ochotní, ale ty kompetentní klíčové vynálezce a inovátory k tomu prostě nenažraná lúza nepustí a pak se v tom vezeme všichni.

Ikona diskutujiciho vap 2022-04-14 13:07:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Normální finanční systém by byl v pohodě.Ale jak v něm začnou působit různé mafie, hamtalové prachů a jisté satanské svoloče, je to v háji.Jinak Kryl zpíval pravdu.Chybou posametového systému je i to, že spousta lidí vzpomíná v dobrém na socialismus.Kdyby byl kapitalismus bezmafiánský a nepredátorský, tak si myslím, že těch vzpomínavých by bylo o dost méně.V devadesátých letech děsně klesly frekvenční vibrace ve společnosti, způsobily to i existenční strachy.Potom říkat o běžných lidech, co prožily velký kus života v socialismu a nikam se nedostali za hranice, že jsou neschopný podnikat, je akorát tak na facku.Ty lidi za nic nemůžou.Příklad-třeba kuchařka ze školní kuchyně.Celý socialismus dělala tuto práci, do zahraničí se nedostala (ani povolení ani peníze, ani neměla rudou knížku, ani známé za hranicemi)-neměla vůbec ponětí, jak funguje kapitalismus, pak přišla revoluce, ona přišla o místo-začala nadávat na nový režim a pak jí někdo bude najednou říkat, že je neschopná podnikat? A že lidí v takových pozicích bylo převážně.Inu věci, které elity nezajímaly.

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-12 00:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je tady samozřejmě i varianta, že to nevyjde, protože donekonečna to natahovat nejde. Ale ti zasvěcení do záchranné mise na tuhle kartu nesází. Pak by byla řízená evakuace pro ty, kteří dosáhli určitého stupně vibrací. Ti, kteří ne by museli zůstat a čelit obrovským kataklyzmatům, které by za pár měsíců vyhubily všechno živé tady na Zemi. A pak po obnově, což může trvat klidně staletí by došlo k návratu.

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-12 06:12:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Samueli, to s tou evakuací mě taky kolikrát napadlo. Na nějaký čas než se to tu uklidní. Čistka planety zřejmě proběhne a bude to obrovský. Ať kataklyzmaticky nebo se zásahem z venčí. Možná oboje najednou. Dokonce jsem měla poslední roky i pár opravdu živých snů na tohle téma. A mě když se zdá něco živého, tak se to pak stane. To není o strašení, vždyť spousta duchovních lidí před koncem (jednoho) světa varovalo. To varování se týká přípravy duše, očista ve všech možných (osobních) oblastech a zvyšování vibrací. Aby byl člověk připravený k případné evakuaci.

Každopádně je jasné,že na finančním systému se nedá vystavět žádná civilizace. Kde jsou finance, tam je parazit. Společnost může fungovat i jinak. Bez hraní si na bohaté a chudé. To je jen o pocitu moci a nadřazenosti.

Ikona diskutujiciho Jo 2022-04-12 06:14:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Od Gotta, přes konec světa až ke Zlatému věku…
A s bulvárem zatopíme. 😄

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-04-12 12:35:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to možný scénář, ale až ten poslední Jo. Aliance bojuje, aby se uskutečnila ta mírnější verze. Než by se planeta vzpamatovala z těch očisťujících kataklyzmat, uběhla by strašně dlouhá doba. Možná i tisíc let kdo ví. Ale neboj tahle verze má šanci tak pět procent. Na 95 to vypadá na ten mírnější přechod. Jen to chce víc trpělivosti, to probouzení oveček to všechno prostě komplikuje.

Ikona diskutujiciho Adéla 2022-04-12 21:38:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak já třeba nevidím nic špatného na tom, když má někdo nějakou oblíbenou celebritu a baví ho si číst, co dělala a kde byla, takže takový článek o tom, jak někdo (ne)má zařízený byt, celkem beru, to asi nikomu neublíží. Někdy jsou teda ty články tak blbý a obsahově prázdný, že to je až vtipný, nedávno jsem třeba narazila na zprávu o jednom českém herci, který zaparkoval někde, kde neměl, vyzvedl si jídlo v restauraci a pak zase odjel, a oni o tom zvládli napsat asi deset odstavců 😀 Horší je, když si někdo něco navymýšlí nebo záměrně špatně interpretuje, jen aby šokoval (a tedy zaujal) lidi, což bývá poměrně dost ošklivý, typu zpráva o tom, že Alain Delon plánuje podstoupit eutanázii, která vycházela z nějaké staré informace o něčem úplně jiném. To není hezký čtení pro nikoho, ze všeho nejméně pro ty, kterých se to přímo týká.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-12 23:36:06
Ikona diskutujiciho
sipka

To je hnus, když si o někom lidi vymýšlí koniny :-/ ale deset odstavců o tom jak šel někdo pro žrádlo muselo být strašně záživný 😀

Ikona diskutujiciho Zdeněk 2022-04-23 10:15:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, reaguji na ty vlády nad člověkem. Říká se, že nejlepší vládce je ten, o kterém se neví, že vládne.
Pokud je to nějaká vnější osoba, třeba monarcha, není zřejmé, že by pracoval pro blaho lidstva, ale třeba i sám pro sebe a jiní by zase utřeli nos. Pracuji už dlouhá léta na něčem, co by mohlo fungovat. Inspirace vznikla z poznámky v bibli, že na konci časů Bůh Stvořitel bude každému vším. Co to znamená?
Dosud se člověk zajímá pouze o to, co „funguje“ vně, tedy jak a proč jezdí např. auto a pod. Nikoho nezajímá, jak fungujeme my sami. A ani se o to nezajímají lékaři, ti se mechanisticky zajímají pouze o to, jak funguje tělo po materiální stránce . To platí i pro psychiatrii a psychologii. Ale člověk je nejen energií materiální, ale také energií vitální, duševní a duchovní. Tyto energie se řídí podle principu jednoty vesmíru analogickými zákony, jako materie, ale o „patro“ výše. Osvícení lidé hledají právě tyto zákony a chtějí se jimi řídit. Když dosáhnou určité úrovně řízení především sebe sama, vše ostatní za ně začne zařizovat Bůh Stvořitel. I řízení společnosti, státu, državy a pod. Není zapotřebí žádného „chytráka“ s jeho rozumy. Napadá mne jeden poznatek z praxe. V jedné americké nemocnici např. stávkovali lékaři za vyšší platy a neléčilo se (hodně etický přístup lékaře k pacientovi). A světe div se, za dobu výpadku lékařské péče v nemocnici zemřelo podstatně méně pacientů. Takže, pokud „všichni“ dokážeme v sobě nalézt ony zákonitosti, kterými bychom se měli sami ukočírovat, tak ostatní poběží bez vladařů. A bude to fungovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-23 11:08:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera jsem viděla video kde Vaněk recenzoval jakési krystaly do vody (podvodný produkt ale to je jedno) a volal nějaké „odbornici“, která se pozastavila nad tím, že by to mělo předávat nějakou energii. Říká: máme vodivou, elektrickou, tepelnou, radiační… nebo neexistující.

Tomu se vždycky směju, že je někdo takový vůl, aby si nikdy nevšiml, jak funguje jeho vlastní tělo. Že ho něco dobije, nebo vybije. Nabije nás spánek, jídlo, radost ze života, studená voda, slunce… je toho spousta.
Máme sílu mentální i životní, čchi. Ale ta mentální je na životní přímo závislá. Když nemáme moc čchi, tak máme slabé i myšlení a nemůžeme se soustředit.

Co má člověk nejvíc před očima, toho si nevšimne. Žije v tom těle a neuvědomí si, že žije z energie, kterou odněkud bere a občas ji ztrácí. 21. stol. a pořád jsou z hlásných trub slyšet tito primitivové bez schopnosti samostatné rozvahy a odpozorování… Když to nebylo v učebnici tak to neexistuje a je mi jedno, že na tom funguje můj organismus.

Ikona diskutujiciho Eva 2022-04-24 21:56:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu bulváru: Mám kámošku starší o 14 let, která si k důchodu přivydělávala jako obsluha veřejného wc než jí to doktor zatrh. A půjčovala si od trafikantky časopisy. Když jsem to viděla, byla jsem zklamaná, samý bulvár, jen asi dva časopisy byly všehochuť. Ona tím žila a divila se, že mě to nezajímá. Řekla jsem jí, že mě zajímají jiná témata a že chci žít svůj život, ne život někoho druhého. A že kdo s kým, kde a proč a nač a zač je mi naprosto šumák.
Další zážitek byl v metru. Četla jsem tehdy takovou malou knížečku s názvem Kvantová fyzika. Bylo to čtení pro laickou veřejnost bez vzorečků apod. Chlap naproti mě četl, jak jinak, bulvár. Blesk. Pak zvedl oči a viděl co čtu a vyvalil oči, div že mu nevypadly z důlků. A já málem spadla smíchy z lavice.
A vždycky mě potěší, když vidím někoho s knihou a ne s touhle žumpou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-24 22:19:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Oni to mají prostě jako zábavu a relax, ty drby. Ale podle mě je to strašná nuda a nevím k čemu to je… zábavné čtení může být i takové co tě něco naučí.

Ikona diskutujiciho Libor 2022-04-25 10:13:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, bulvár je přízemnost. Podívejme se na to ale takhle – může to mít i kladný vliv, tím, že jednodušší lidé čtou aspoň něco, opakují si pravopis, méně používaná slova a nezapomenou ani písmenka. Protože jinak nečtou nic, a v mobilu si vystačí se smajlíky. Lidí s méně vyvinutými mozkovými spoji je většina. Ti „chytřejší“ by se jim neměli smát ani jimi opovrhovat. Prostě ne každému to tak zapaluje, aby chápal třeba skutečnou literaturu nebo složitosti společnosti či politiky. Důležité je, jak je kdo zařazen ve společnosti, např. kvalitní řemeslník se schematickým myšlením dokáže lépe nainstalovat vodovod, než sebegeniálnější akademik, který jen publikuje skvělé kompiláty, které k ničemu nejsou.

Napsat komentář: Samuel Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek