Vliv filmů pro dospělé na mužské zdraví

6.8.2020 v Psychologie 61

Sledování erotických filmů způsobuje u mužů sexuální dysfunkci a snížení potěšení ze sexuální intimity, uvedl 19. července profesor Antwerpské univerzity Gunter de Win na Kongresu Evropské urologické asociace.



Kromě toho, pouze 65 procent mužů, kteří se zúčastnili průzkumu, uvedlo, že skutečná intimita je stejně vzrušující jako sledování filmů pro dospělé.

,,Muži sledují poměrně hodně erotické filmy. V průměru 70 minut týdně, 5 až 15 minut denně,“ uvedl profesor de Win. ,,Dostali jsme však poměrně širokou škálu hodnot času, který různí muži tráví sledováním filmů pro dospělé. Někteří se dívají méně, jiní více… mnohem více. Nejvyšší hodnota, kterou jsme dostali, je 26 hodin týdně.“

Jedním z výsledků studie bylo, že 23 procent mužů do 35 let trpí erektilní dysfunkcí během pohlavního styku. A to je dost vysoké číslo na to, abyste viděli jasný vztah mezi časem stráveným sledováním těchto filmů a sexuální dysfunkcí.

Do průzkumu se zapojilo 3 267 mužů, zejména z Belgie a Dánska. Vědci přijali účastníky průzkumu prostřednictvím sociálních médií, distribuce letáků a dokonce i reklamních plakátů. Zúčastnit se průzkumu mohli pouze ti účastníci, kteří měli sex dříve než 4 týdny před průzkumem.

,,Toto je samozřejmě průzkum, ne klinická studie,“ dodává profesor de Win. ,,Není pochyb o tom, že pornografie mění postoj mužů k sexuálním vztahům,“ pokračuje. ,,Mnozí tvrdí, že sledují extrémnější filmy, aby se vůbec vzrušili.“

,,Mnoho studií vykazuje podobné výsledky,“ říká psychoterapeutka Tabela Freitag z německého Hannoveru. ,,Impotence v sexuálních vztazích způsobená konzumací erotických filmů je častým problémem,“ uvedla a poukázala na další důsledek.

,,Násilí a ponížení se staly normou pornografického hlavního proudu,“ uvedla. ,,Z tohoto důvodu zejména mladí muži očekávají, že se jejich partnerky zapojí do ponižujících a bolestivých sexuálních praktik. Sledování porna vytváří zkreslený obraz reality. A čím větší je tato konzumace, tím častěji jsou muži nuceni snášet fiasko ve své vlastní posteli.“

do češtiny připravila www.aluska.org podle zdroje biosferaklub.info

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-06 02:13:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Jedním z výsledků studie bylo, že 23 procent mužů do 35 let trpí erektilní dysfunkcí během pohlavního styku. A to je dost vysoké číslo na to, abyste viděli jasný vztah mezi časem stráveným sledováním těchto filmů a sexuální dysfunkcí.“

,,Mnozí tvrdí, že sledují extrémnější filmy, aby se vůbec vzrušili.”

,,Impotence v sexuálních vztazích způsobená konzumací erotických filmů je častým problémem,” uvedla a poukázala na další důsledek.

… tyo ale tohle je fakt blbý 🤔

Ikona diskutujiciho maky 2020-08-06 09:16:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano to je fakt blby kdyz muz musi hledat vzruseni jinde nez u zeny.
Ted budu mluvit ze strany chlapa,proc musi hledat jinde nez kde bych mel,neni naopak micek na strane zen ze nejsou schopny stimulovat zajem muze o zenu.
pokud zena je neuroticka,sobecka, svalujena muze kde co vcetne sve neschopnosti mi orgasmus(muz neni povinen delat zene orgasmus je to jen bonus pro oba) ,manipuluje,otravuje souziti svou psychickou nevyvazenosti,muz nebude u teto zeny hledat nic a naopak doporuciji nechat odejit bez toho aby tady zustalo po spatnem stromu jeste jablko ktere bude stejne cervave a poskozene jako strom.jo genetika se neda osalit

Porad tvrdim ze muz ma povinost posoudit zda budou kvalitni jablka

tak a ted na zaver prohlasuji ze toto neni zadny utok na zenu,jen vysvetleni jak to vidi muz.
na porno nekoukam ,mam na rozdil od jinich fantazii:-)
a zeny mam rad ale normalni 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 10:07:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tenhle příspěvek je zvláštní. Pokud je muž neschopný milenec, nepřenese pravdu přes své ego, nenechá si poradit, ani se nechce ženě přizpůsobit, tak se jí nikdo nemůže divit že je z toho neurotická. Kdo by takového chlapa doma chtěl a obskakovat ho, když ani TO neumí udělat pořádně.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-06 16:38:13
Ikona diskutujiciho
sipka

„muž neni povinen dělat ženě orgasmus“ … hochu, ty by ses u mě doma neohřál ani pět minut :DDDD jseš fakt zábavnej. v dobře fungujícím vztahu má tohle u partnerů nejenom, že fungovat přirozeně, ale mají se CHTÍT navzájem potěšit, víme?

funkční vztah záleží na obou lidech, není „míček“ ani na jedný straně – vztah je jeden a pokud je v něm chyba, pak „leží vina“ na obou partnerech a oba to potřebují řešit. v dobře fungujícím vztahu, kde se DVA MAJÍ RÁDI, by ke kvalitnímu sexu mělo docházet přirozeně(pokud je žena neurotická a sex nechce, jak říkáš, pak už je chyba ve vztahu, ne v ženě)… tvoje podivná teorie o ovoci je fakt nesmysl, že chlap kouká na porno radši než aby měl skutečnej sex může mít víc příčin.

mimoto, o sexuální potřebě žen se taky nemluví, to je hroznej sexismus, tohleto. jako kdyby sex potřeboval jenom chlap nebo co. stává se to i naopak, že chlap sex mít nechce a ženě to chybí – a hledá to jinde.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 18:10:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidím, že tento článek zkrátka některým šlápl na kuří oko. Jinak nevidím důvod, proč ženám spílat že se jim nechce, že to nemají, že jsou jenom neurotické kopírky na geny a podobná lejna – no něco už jsem tady i musela vycenzurovat, to už se fakt nedalo.

Je to očividně jednoduché. Nejvíc se tu vztekají ti, kteří u žen nemají úspěch a neumí to. Neví co je předehra, neumí na to ženu naladit, neumí najít důležitý body a neumí u nich ani zůstat potřebnou dobu. (tak si to vygooglete, všechno tam je, jenom nebýt línej číst) Ono to není šup sem šup tam, žena je totiž komplexní bytost, která není jednoduchá a která má své nároky. A nepatří do ruky sobeckýmu nepozornýmu jelitu, který si jí neumí vážit a nemá ani zájem ji potěšit. Takový ať radši sedí dál u té obrazovky a neničí nějaké chuděrce život. Howgh.

Ikona diskutujiciho adri 2020-08-06 21:28:59
Ikona diskutujiciho
sipka

pod to poslední co si aluško napsala se podepisuji

Ikona diskutujiciho Přemek 2020-08-13 00:41:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Mno, já ta jelita vítám. Aspoň stoupne zájem o nás funkční a vnímavé muže. Sorry jako…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-13 07:51:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Přemku ale když těch jelit je prostě moc 🙁 A ti funkční jsou hned rozebraní a už se neuvolní.

Ikona diskutujiciho adri 2020-08-06 02:20:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

na tohle téma doporučuji knihu – Odpojený muž …

Ikona diskutujiciho maky 2020-08-06 15:06:41
Ikona diskutujiciho
sipka

tady je zakopanej pes
geneticka kopirka genu ma pocit ze musi chlap skakat podle neceho co ovlada jen chaoticke nalady:-)))))
jeste jednou pro natvrdle, to ze nema a neni chyba chlapa ale nastaveni v zene,psychika,neznalost sveho vlasniho tela a bohuzel to ze proste nedostala od prirody to co by mela dostat a by mela a opakuji neni to ani chyba a ani povinost to muset delat jen dobrovolnost:-)))
a obskakujte si co chcete je to jen zpusob jak pak chlapovi neco vnucovat:-)))
znam co jsou milenky a kamosky do nepohody a zencka s velkym Z a jsou skvely a da se na ne spolehnout ale bohuzel priroda nam vsem nedala byt dokonaly :-))
tohle vse je psano s humorem a zkusenostmi ale pokud to nekdo nechape je mi ho lito:-)
zadne zabomysi dohady prosim jem usmev na tvari a v dusi:-)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 15:14:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Maky, genetická kopírka mě pobavila. 🙂 To žena tvoří život. Celé nové tělo vytvoří sama v sobě. Muž je pouze impulz k dělení buněk. Správným způsobem napíchnutí vajíčka se buňky začnou dělit i bez spermie, tímto způsobem se ale potom narodí pouze holčičky.
Žena v sobě má poklad života, muž v nobě nic nenosí a nic neporodí, ten neumí ani jak říkáš ,,kopírovat“. Tak na co byla tato hloupá poznámka? Pokud je žena genetická kopírka, tak ty bys nebyl ani optický válec, ani toner, ani papír… možná tak čudlík Start. 😀

Ikona diskutujiciho stenly919 2020-08-06 11:17:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Existuje jeden takový vtip (nebo je to lidová moudrost ? teď nevím) ,,Sledování různých romantických seriálů a telenovel je pro ženy dost nebezpečné, neboť u nich vzbuzuje dojem, že podobné děje je možné zažít i v běžném životě. Podobně jsou klamáni muži tvrdým pornem.´´ Jestliže tenhle článek potvrzuje druhou polovinu citátu, bylo by jistě zajímavé provést u žen obdobný výzkum na téma, jak se jim mění chuť na milování sledováním různých romantických a z hlediska většiny mužů nesmyslných seriálů jako třeba ulice, ordinace v růžové zahradě, velmi křehké vztahy, rodinná pouta, pojišťovna štěstí, slunečná, nebo ze zahraničních třeba, dalas, dynastie, esmeralda, tak jde čas, mladí a neklidní, ošklivka bety atd. Předpokládám, že by se určitě dospělo ke stejnému výsledku u žen. Holt ta televize je prokletí, generace našich otců a dědů na tu televizi moc nedala(a taky v ní za jejich časů bylo celkem velký kulový) a takové problémy řešit nemuseli.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 11:56:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to někdo klidně sepište. Já se na tyhle srágory nedívám, takže nemám srovnání. 😀

Ikona diskutujiciho Přemek 2020-08-13 00:49:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, o tom se ledaskde psalo. Jak o ženách přímo, tak obecně o vlivu televize. Příroda (bohové, Bůh, Bohyně, Velký duch, Manittou, Velký Bobr…… jak kdo chce) nepočítala s tím, že jakýkoliv živočich uvidí něco, co není skutečné. Proto mozek vše, co vidí, kóduje ukládá do paměti jako skutečné, ne jako fantasii, i když je to vymyšlený příběh v televizi. Proto je lepší číst knihy, časopisy nebo poslouchat rádio, ne koukat na TV nebo do počítače.

Ikona diskutujiciho stenly919 2020-08-06 12:35:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky bych byl pro, aby to někdo vyzkoumal, ale dost pochybuji, že by se toho někdo chytil. Je to zvláštní, ale na tohle téma jsem hledal nějaké články, ale výsledek zatím žádný, A dokonce ani moc vtipů na tohle téma jsem nezaznamenal. A to říká, jak mi čechoslováci umíme všechno zesměšňovat. Ale třeba mě někdo ze zde přítomných diskutujících vyvede z omylu, docela jsem na to zvědavý…

Ikona diskutujiciho Apollo 2020-08-06 14:54:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

odkaz na toto mi poslala kámoška a odpověděl jsem jí na to:
„Ten problém s pornem je mnohem širší, tyhle kvantitativní výzkumy vždycky oklešťují mnohem důležitější fakta … třeba to že roste izolovanost mužů, s tím spojená nasranost vůči stylu výběru partnerů u žen, problém prostě není jen to že muži sledují porno, já takové výzkumy fakt miluji, protože se snaží člověku vnutit pocit méněcennosti – že on dělá něco špatně, že on za to může a že on by to měl změnit … samé obviňování, ale nikde už neříkají, jak je to možné změnit a kdyby se na tu otázku ptaly, došli by k těmhle psychosociálním faktorům, které to ovlivňují“

Ikona diskutujiciho maky 2020-08-06 18:03:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová
mila zeno jsem rad ze se tu tak krasne spicujem aniz by dochazelo k urazkam ale presto musim zas upozornit na par faktu ktere se moc nerikaji teda vubec a zas to prosim berte tak ze je to v rovine spicovani,je to tak zarizene prirodou ci nekdo to tak vymyslel a stvoril nas a pod:-)
je to zas jen pro pobaveni a mozna i k zamysleni ale jinak zas je to jednoduche mi s tim nic neudelame:-)

Takze mila kopirko genu a nadobo pro vznik zivota 🙂
je moc sladky a rozkosny jak mate o sobe velke mineni ktere je podporovano od narozeni ale neni uz tak jednostrane a pravdive:)
Na pripadu ovce Doly se dokazalo pouze to ze z zeny nic konstruktivniho neleze:-))))))))
potomek Doly byl stejne geneticky stary jako stara ovce coz bylo nejakych 6 let pokud si pamatuju a tudis pro udrzeni populace,coz pro nas primitivni ukol( jak muze tak zeny) by byl naprosto na nic:-)
pro natvrdle jeste jednou:-))))
matka a dcera umrou ve stejny den a populace je v haji:-)))))))
tak ted rozebereme ulohu zeny a co to vlastne je kdyz chlap( teda ja ted:-) jsem jen tlacitko start:-)prosim mackat opatrne:)

z biologickeho pohledu je to jen nadoba do ktere se neco prida a tato originalni smes v nadobe sama od sebe OPAKUJI JESTE JEDNOU v nadobe ktera muze byt klidne v bezvedomi se tvori novy zivot pomoci chemicke, elektricke kombinace prikazu z dna otce a matky.
nadoba je potreba jen proto aby novy zivot bral potrebne veci ke svemu zdarnemu vyvinu:)
tak problem cudliku se startem je ten ze v nadobe je jen neustale vytvaren stejni geneticky obraz,tudiz to je ta kopirka genu:-) je to dane tim ze nema a jeste jednou nema kde vzit jine,takze jsme to uz pochopily?
takze mila nadoba(geneticka kopirka ) vytvori geneticky obraz sebe a ted ceka jestli jina geneticka kopirka( to jako ja muz:-)
se nerozhodne ze nadoba u ktrere zastavil je to prave a nechaji zde neco krasneho a rozkosneho
pokud se nerozhodne vlozit svou cast,z geneticke kopie se stane odpad a nadoba se toho zbavi:-)
a proto je na chlapovy aby vybiral do ceho vlozi svuj kod a bylo z toho neco co umozni prezit rod:-)
nadob beha na svete vic a proto ja se mohu rozhodnout a posoudit co ma zustat a co uz by pokracovat nemelo:-)))
zas upozornuji ze to je pravdiva nadsazka ktera ma pouze za ukol trochu rozsirit obzory a ne rozdmichavat nepokoje mezi pohlavim, jsou si rovnocena a je zadouci aby spolu spolupracovaly:-)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 18:13:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím Maky, že s touto tvojí životní filozofií už se nedopracuješ ani k tlačítku Start 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-06 18:33:07
Ikona diskutujiciho
sipka

hej, tenhle týpek by se měl jít léčit. lol.

Ikona diskutujiciho Choco 2020-08-06 19:54:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Právě končím svoji 12 hodinovou směnu a přesně tohle jsem potřebovala… takto jsem se nepobavila už dlouho 😀
A trefný přirovnání „tlačítko start“ Vzhledem k tomu, jak často v práci kopíruju, tak tohle už z hlavy nevyženu xD

Ikona diskutujiciho Jana 2020-08-07 07:27:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že by si sa mal rýchlo začať zameriavať na mužov, lebo asi každá žena po tom, čo jej vylíčiš svoje vyššie uvedené postoje, stratí chuť na čokoľvek sexuálne s tebou. Alebo budeš nachádzať vyslovene iba vzťahy na jednu noc či ženy, ktoré sa ti budú zdať neurotické, ale možno tým len budú znechutene odpovedať na tvoje postoje. Zamysli sa hlbšie, prečo stretávaš „neurotické“ ženy a nie iba tak plytko, ako plytko vnímaš sex a počatie dieťaťa 🙂

Ikona diskutujiciho ginze 2020-08-07 22:00:15
Ikona diskutujiciho
sipka

To, že si žena uvědomuje svou hodnotu, neznamená že má o sobě velké mínění. Plus je jasné, že chlap, který přemýšlí jinak, než žena, nikdy nedokáže pochopit to, jak ženy vnímají svět…někteří se o to porozumění alespon snaží…a ostatní píší divné komentáře 🙂
Já bych taky takhle mohla mluvit na co je chlap, když jediná užitečná věc, kterou má, mi pomůže vytvořit dítě a zbytek můžeme zahodit, protože je k ničemu 😀 😀 Což si samozřejmě nemyslím, protože chápu, že muž a žena mají stejnou důležitost, jen ukazuji, jak by takový názor od ženy vypadal v praxi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-07 22:18:39
Ikona diskutujiciho
sipka

V praxi by takový názor skončil ve chvíli, kdy potřebuješ posunout dvěstěkilovou skříň, spravit záchod, vykopat trubky ze zdi, nebo vzdoruje nějaká pixla, odnést kopírku… i když na pixlu jsem si koupila hasák a už otevřu všechno. 😀
Už jsem zažila celou řadu situací, které jsem nevyřešila jenom z pozice toho že nejsem chlap. Buď šlo o sílu, nebo šlo o to na někoho nakročit a nandat mu diktát, protože byl tupej a na normální domluvu od ženské nereagoval. Podle mě jsou to užitečnější vlastnosti než to o čem je celá tahle diskuze, protože na rozdíl od pindíka, tyhle vlastnosti jsou naprosto nenahraditelné.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-08-07 22:55:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Jj, pravda 😀 Proto říkám, že jak muž, tak žena mají svůj význam. Problém vidím v tom, že když muž tvrdí o ženách, že v podstatě nejsou na nic dobré, že nic pořádně nezvládnou, nemají sílu…tak se často stává, že žena, která s takovým mužem žije, se začne víc chovat jak chlap, protože v jeho očích nechce vypadat slabá…ale to platí i pro muže, kteří nedokáží pořádně zastat mužskou roli, tak se pak musí pochlapit žena. Já jsem vyrůstala s tím, že můj táta a bratr se prostě nemají k tomu s něčím pomáhat, něco opravovat, tak jsem si to vždycky pozjištovala a zajistila sama…ale uklízet jsem po nich musela taky, protože od uklízení jsou podle nich ženy, chlap zásadně neuklízí, takže jsem měla opravdu super základ do života 😀
Ale ženy nejsou také svaté…některé nechápou, že chlap přemýšlí úplně jinak, často neřeší kraviny a celkově má sklony tolik nemluvit, jít rovnou k věci, neřešit, vypínat mysl…a ony jsou pak naštvané a nadávají mu, protože jim nedělá kámošku.
Právě proto nechápu ten komentář, na který tu všichni reagujeme, kdy jedno pohlaví snižuje to druhé…furt řešit, kdo je horší a kdo lepší, místo toho, aby se našla nějaká rovnováha.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-08 07:48:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Tož já neřeším kdo je horší. Já jsem se jenom snažila jinochovi s kopírkou vysvětlit, že jeho názor je blbý 🙂

Ikona diskutujiciho ginze 2020-08-11 09:51:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Však joooo, taky jsem právě mířila na jeho názory 🙂 😀

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-11 23:09:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Stejně jako si muž může vybírat, se kterou ženou chce mít dítě, úplně stejně to vybírají ženy (kterého muže bude genetický materiál pokračovat a koho ne). Každý muž má na výběr jakoby z hodně žen a i každá žena má na výběr jakoby z hodně mužů. Maky by si podle mě přál, aby si ženy toto neuvědomovaly, protože uvádí pouze jednu stránku mince (muž může rozhodnout, které ženy genetický materiál bude pokračovat – už ale nenapíše, že stejnou svobodu volby má i každá žena co se týká mužů).

Ikona diskutujiciho Přemek 2020-08-13 01:01:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Maky, v ženě v bezvědomí možná vznikne život po splynutí vajíčka a spermie, ale jaká bude jeho kvalita?! Matka – a i otec, ale matka zejména – tvoří kvalitu života nového človíčka už v prenatálním věku. Jde o podněty, komunikaci aj. Doporučuje se např. povídat si s dítětem v lůně, zpívat mu, hladit jej před bříško ženy, „honit“ se s dítětem přes pupek (to mě děsně bavilo, prvorozený spolupracoval, mladší na mě někdy prdí).

Dítě po narození potřebuje co nejvíce toho, co zná z matčina lůna, by měl důvěru v život a neprodělal zbytečné trauma. Pomáhají mu známé hlasy a známé činnosti (třeba ten zpěv nebo chytání nohou, které původně probíhalo přes břicho).

Nejsou to geny, ale podněty, které dítě dostává, co určuje, jaké čísti mozku či těla se budou rozvíjet, jaké méně a co třeba i zanikne (ano, autistu či jiné vývojové vady si lze „vychovat“ – při nedostatku příslušných podnětů patřičná část mozku zakrní nebo zanikne). Geny jen předpřipraví podmínky, vývoj dále reaguje na podněty. I člověk s nižším IQ může vhodnými podněty způsobit, že jeho dítě bude mít IQ vyšší než on, aniž by jej zdědilo geneticky po předcích z jeho strany či ze strany druhého rodiče. Žena v bezvědomí podněty nedává.

Ikona diskutujiciho stenly919 2020-08-06 20:22:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady se ta diskuze nějak divně vyvíjí, zdá se, že skoro nikdo(snad s vyjímkou nirvany) nechápe podstatu. Totiž že muži a ženy jsou na světě proto, aby spolu spolupracovali se a doplňovali jeden druhého a tvořili tak celek. Tvořit a ničit je schopnost, kterou mají obě pohlaví, každý svým způsobem,je nesmysl se vyvyšovat nad opačné pohlaví kvůli schopnostem pohlaví svého.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-06 22:36:49
Ikona diskutujiciho
sipka

ale jo, chápe, to je mi jasný dávno a připadá mi právě už dlouho smutný, že se v poslední době ženy „povyšují“ nad muže a nejsou dostatečně (jako celek) vyspělé na to, aby jim došlo, že obě pohlaví jsou si rovna a musejí spolupracovat. však pokud jsme my ženy tak intelektuálně a vývojově na výši, měly bychom si tohle umět uvědomít… just sayin‘

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-06 22:43:15
Ikona diskutujiciho
sipka

… ženy si to uvědomují moc dobře. Ale někteří opičáci co ještě žijou v době ledové mají dojem že jsou králové světa co zasévají gen do prázdné nádoby, genetické kopírky a hysterické frigidy. To mi moc nepřipadá jako chuť spolupracovat 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-06 23:24:29
Ikona diskutujiciho
sipka

fakt uvědomují jo?? se máš, že máš takové lidi kolem sebe, já se pohybuju v jiných kruzích:// ani na insta mi to nepřijde o moc lepší…

Ikona diskutujiciho NamurM 2020-08-07 15:31:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

😂tlačítko Start…😂👍
To klidně můžu jako Muž , jen klidně občas i přitlačit, nemusí být jen jemně 🤓🙃

Ikona diskutujiciho stenly919 2020-08-07 15:51:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Wow, nirváno za ten tvůj předposlední příspěvek bych ti dal aspoň 540 bodů, přesně jsi vystihla to co si myslím, akorát jsem to nechtěl napsat, vidím, že jsi velice všímavá a chytrá žena.

Ikona diskutujiciho adri 2020-08-07 19:44:24
Ikona diskutujiciho
sipka

koukám, že nirvana tu má občas fakt fanoušky, jen si nejsem jistá, jestli to třeba není furt ten samý?

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-09 22:38:50
Ikona diskutujiciho
sipka

jako že když se mnou někdo souhlasí, tak je můj fanoušek?? ok 😀😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-10 07:11:10
Ikona diskutujiciho
sipka

chci být členem, udělej zápis.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-10 08:51:56
Ikona diskutujiciho
sipka

😂😂

Ikona diskutujiciho Přemek 2020-08-13 01:10:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Také se hlásím do fanklubu. 😉

Ikona diskutujiciho stenly919 2020-08-08 23:23:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No můžu vás ujistit, že jejím fanouškem nejsem a taky tady píšu vždy pod stejným nikem.

Ikona diskutujiciho Samotář 2020-08-09 12:17:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vráti se do doby, kdy se děvčata nechávali připravit o panenství až po delším trvání vztahu. Tak schůzky byly líbání, mazlení a občas ručce šmátralce bylo dovoleno podrbat kožíšek a později pokud došlo ke splynutí nejen duší, tak ochrana byla na partnerovy, pokud selhal, tak na vesnici to bylo jasné – doživotí . Rozvojem antikoncepce se nám uvolnily trochu mravy, dívky nemuseli spolehat na chlapce a ty pro změnu, proč by měli používat ochranu, když bez ní je to příjemnější – že. Děvčata začala porovnávat, jakou má kdo výbavu a jaký je ten čí onen pracant. Pak nám sem vtrhlo porno a mladá generace, která žije hrozně rychle a nemá čas na nějaké pohlazení, tak to vzala jako běžnou součást vztahu. Myslím, že zato může i naše generace, kdy ve snaze zabezpečit materiálně rodinu, jsme zapoměli taky na duševní potravu, tady jsme nechal potomstvo podviživené !

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-09 19:43:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych to nemalovala na růžovo.
Ta doba, kdy byly ženy těhotné před 20. rokem, to je úchylnost. Šílenost. V 17ti, v 16ti!! těhotná… to byla skoro norma. Žádná zdrženlivost, lidi jsou pořád stejní, šušní ostošest. Akorát mají lepší prostředky jak se chránit a jsou víc informovaní. Tehdy byly děcka schopný otěhotnět dokonce aniž by chápaly o co go. Žádné delší trvání vztahu. Zbouchnul jsi ji, vezmeš si ji. – opět běžná věc 😀
Dneska je naštěstí míň omylů, výsledků špatného počítání neplodných dnů a děti přicházejí do zabezpečených rodin, matkám je kolem 30ti, umí se o ně už postarat a děti mají CHTĚNÉ a plánované.

Ikona diskutujiciho varvara 2020-08-09 13:09:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na svet prichádzajú muži a ženy – alebo ženy a muži – okrem nich aj kompletné bytosti (tie nie kvôli množeniu – majú iné poslanie) – prichádzajú v pároch, ktoré sú rozdelené a posadené na rôzne miesta – ich úlohou je nájsť sa a vytvoriť JEDNOTU (vzor – orly, labute, papagáje, …) – teda celok – to nie je kvôli nejakej činnosti pomenovanej SEX (vyslovte slovo 6 v angličtine – to nie je žiadna náhoda) – vzájomné telesné zjednotenie nie je kvôli telesným pocitom – má úplne inú úlohu – má duchovne povzniesť celok (teda obe časti jednoty) do vyšších sfér a v nich TVORIŤ – rozdielni (muž – logika, sila svalov,vonkajší svet …; žena – cit, vnútorný svet, …) sme preto, aby sme boli prinútení SPOLUPRACOVAŤ – v takomto vzájomnom spojení konštruktívne TVORIŤ (aj kvalitných potomkov) – a to je len začiatok.

To, ako vnímame toto spojenie máme v hlave a srdci – ak niekto hovorí o nejakom neosobnom odpornom, …, parazitickom a doslova démonskom sexe, tak sú na svete aj rozporuplné diskuné príspevky, kde jedna strana sa vyvyšuje nad druhú, vzájomne sa ponižujú, urážajú, … a presne o tom je sex (6) – a to je voda na mlyn psychopatickej beštie – rozdeľuj a panuj – dosiahla svoje a vy ju krásne a výdatne kŕmite. Určujú vám ako máte vyzerať, určujú vám smer myslenia a myšlienky samotné, určujú vaše správanie, pocity, vnímanie – a vy sa toho chopíte – kto ste VY vám úplne uniká …

Sme to, čím sa živíme, čím sa zamestnávame, … preto je nám stále podsúvaná táto „zvieracia“ odosobnená téma – snažia sa nás dostať na prvú čakru a zmeniť smer vibrácii – tým nás temné bytosti dostanú pod nadvládu s našim súhlasom – a či sa to niekomu páči, alebo nie – dobrovoľne sa stávame otrokmi tých, ktorí sú nad nami o 3 úrovne vyššie – oni sú si toho vedomí, že ich možnosti sú obmedzené na max. 4 – 6 čakru (v spojení dosiahnu max. 9-tu úroveň) – a my sme bytosti 9 čakrové (v spojení dosahujeme min. 12-tu úroveň!!!!! – „nadsmrtnú“ – a tieto bytosti sú v bezvedomí!!!) – tak to činia týmto spôsobom. To sa dotýka všetkých spoločných „akcií“.

Načim sa ZOBUDIŤ.

Tááák – a teraz si prečítajte celú diskusiu od začiatku.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-11 23:19:00
Ikona diskutujiciho
sipka

jo, nějak takto to je

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-09 13:58:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s těmi, co tady napsali, že jak žena, tak muži jsou individuální bytosti, kdy každý má svojí roli, své přednosti i své zápory. Ani jedno pohlaví není lepší nebo horší a měli by se vzájemně doplňovat. Jsou věci, které muž nezvládne nebo je žena prostě zvládne lépe a naopak věci, které žena nezvládne nebo je zvládne, ale muž je zvládne lépe. Vše bylo takto dokonale vytvořeno, aby vznikla vzájemná symbióza a ženy a muži se ve vztahu v mnoha věcech vzájemně doplňovali.

Důležité je, aby žena pochopila, že muž myslí jinak a muži pochopili, že žena myslí jinak. Krásně těch pár rozdílů napsala Ginze.

Pro Nirvanu a tvému příspěvku: ale jo, chápe, to je mi jasný dávno a připadá mi právě už dlouho smutný, že se v poslední době ženy “povyšují” nad muže a nejsou dostatečně (jako celek) vyspělé na to, aby jim došlo, že obě pohlaví jsou si rovna a musejí spolupracovat. však pokud jsme my ženy tak intelektuálně a vývojově na výši, měly bychom si tohle umět uvědomít… just sayin’

Dovoluji si říct Nirvano svůj postřeh. Ale to co napíšu..určitě stejně víš….jen to bohužel neví spousty jiných, tak pro ně 😊 Ty ženy se v poslední době povyšují nad muže (nebo se jim chtějí vyrovnat..přitom se není čemu vyrovnávat, protože každé pohlaví má své přednosti a zápory..viz výše) proto, že jsou neskutečně manipulovány a programovány ve všech směrech na vědomé i podvědomé úrovni. Knihami, reklamami, filmy, seriály atd. Je to vlastně cíl těch elit, kteří chtějí mezi muže a ženy hodit co nejvíce klínů. Zkrátka černí vs bílí, muži vs ženy, staří vs mladí, rodiče vs děti atd….prostě klasické rozděl a panuj.

Bohužel ty elity využívají to, že ženy se častěji oproti mužům nechají zmanipulovat. Je to o tom, že ženy jsou více emoční a muži více rozumoví (ani jedno není lepší nebo horší), ale konkrétně pro tuto manipulaci je ta emoční bohužel horší, takže ti co manipulují přesně ví, jak mají ženy manipulovat. Dříve sem…když muž nadával nebo se povyšoval nad ženy..označil za egoistického, namyšleného, zakomplexovaného kok…ta. A naopak…když žena nadávala nebo se povyšovala nad muže…tak sem jí označil za zakomplexovanou feministickou krá…vu. Dnes už vím, že to programování je tak silné A HLAVNĚ SKRYTÉ, že není třeba se hned unáhlovat, ale snažit se jim vysvětlit, že se stali objektem manipulace. Uvedu příklad. Měl jsem kamaráda, který byl ve vztahu…dlouhodobě spokojený, ale pak říkal, že se úplně začala měnit…byla protivná, hádavá, chovala se úplně jinak, když nebylo po jejím, tak hned obrovský problém. Tak sem se ho vyptával na všechny možné změny za poslední dobu, abych zjistil, co to způsobilo, ale nějak jsme nic nenašli (neviděli). Napadlo mě, že si možná našla někoho jiného a chtěla, aby se s ní rozešel, protože ona nechtěla být ta špatná. To se nepotvrdilo. Pak mě ale v jejich bytě zaujala jedna kniha na jejím nočním stolku. A co sem zjistil? Totální feministický odpad, který má za cíl pouze rozdělení mužů a žen. Jenže to bylo velmi skryté. Autorka úplně neznámá…ale i přesto se jí dostala do rukou a kniha v obchodě byla přímo za skleněnou vitrínou, kde to vystavení stojí dost peněz. Taky jak sem zjistil měla další druhy reklamy…proto se jí dostala do rukou. No a až když sem pátral hodně hluboko, tak sem zjistil, že jméno je pseudonym a že jí napsala fakt velká feministka a do knihy a její propagace byly vražené miliony dolarů. Nakonec tento případ (vztah) dopadl dobře, ale kolik takových skončí špatně. Smutné.

Jinak souhlasím, že vliv porna má negativní vliv na spoustu věcí včetně nároků, které mužům pak přijdou normální, ale zároveň potvrzuji ze své životní zkušenosti, že sledování romantických filmů a čtení romantických knih má zase negativní vliv na ženy. Já sem třeba romantik, tak mi to nevadí 😀 , ale vidím, jak spoustu mužů okolo mě trpí a často to končívá špatně, protože má žena nereálná očekávání.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-09 20:03:35
Ikona diskutujiciho
sipka

A jaká konkrétní očekávání byla podle daných mužů nereálná? Jakože chtěly aby pro ně skočil padákem doprostřed terče ve tvaru srdce a dal jim prstem s diamantem, nebo chtěly aby se naučil pilotovat, aby jim mohl na nebi namalovat miluju tě?
… Nebo jenom chtěly aby je občas pohladil a donesl kytku? 😀
Protože to jsou dvě hodně rozdílné věci.

Podle mě ženské utíkají k romantickým žbleptům právě proto, že jim to doma chybí. Línej chlap, to je prostě neštěstí. (ale líná ženská taky, žejo :D)

Ikona diskutujiciho Mirec 2020-08-09 14:46:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja si myslím, že muž a žena sú dve polovice jednej bytosti. A preto sú veci tak, ako sú. Bol to zámer stvorenia. To, že sú dve pohlavia, má hlbší zmysel, nielen ten, že klonovanie biologických organizmov má svoje závažné nevýhody. Prirovnaním mužov na úroveň tlačítka štart diskusia klesla na veľmi hrubohmotnú úroveň, od Alue to bolo pre mňa prekvapenie. Diskutér Maky popisuje veci veľmi odludštene a technicky, ale v tom technickom aspekte je to bohužiaľ tak. Lenže my sme, muži a ženy, bytosti s duchovným presahom do vyššich sfér. Ja si svoju ženu za naše deti veľmi vážim, uznávam vačší podiel žien v tejto fáze života, ale ja sa ako vecheť napriek tomu necítim. Takže tak.
A zislo by sa vedla policok pri pisani prispevku nad textovym polom napisat, co ktore znamena.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-09 19:59:20
Ikona diskutujiciho
sipka

popisky jsou uvnitř políček, ne vedle nich

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-11 23:23:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud ženu přirovnáš ke kopírce, tak k čemu by jsi potom z toho technického hlediska měl přirovnal muže? Tlačítko start mi připadá celkem trefné 😀

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-09 20:59:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Právě, že to bylo víc než pohlazení a kytka. I když dnes má většina chlapů problémů i s tím pohlazením a kytkou. Dnes člověk vidí chlapa s kytkou (mimo svátky) a říká si, že má asi nějaký průser…jak kdyby už nebylo normální dát ženě kytku jen tak, jako důkaz lásky.

Ale abych řekl, jaké očekávání to bylo…tak to byly prostě typicky ženské věci, které většina mužů nenávidí a ty ženy to po nich pořád chtěly a když už s nimi ti muži teda šli nebo tu činnost s nimi dělali, tak si ještě stěžovaly, že si to neužívají. A když alespoň předstírali, že si to užívají, tak jim pro změnu vyčítali, že to jen předstírají. Prostě, když muž vezme ženu třeba do hospody na fotbal, tak tu to taky nebude bavit a taky si to vůbec neužije. Proto to po nich muži ani nechtějí. Ten fotbal byl jen příklad…já ho třeba vbc nesleduju, ale to jsem výjimka. Ale kdybych sledoval, tak bych po ženě taky nechtěl, aby šla semnou a užívala si to. Vždy se dají najít činnosti, které budou vyhovovat oběma a ty činnosti, které ten druhý nepřekousne/nemá rád, tak ty může každý dělat se svými kamarády nebo kamarádkami.

A ještě k těm nereálným očekáváním…mnoho žen chce dokonalého muže, jenomže dokonalý muž neexistuje (ani žena), jenomže ty romantické seriály, filmy, knihy jim právě ukazují, že ano. Existuje na to i takový vtip…je příliš dlouhý..tak jen odkaz. https://vtipy.k47.cz/tag/muzi-a-zeny.html
Je to ten první, který začíná slovy: V jednom městě vznikl obchod….

Ale jak píšeš…neštěstí je, když je muž nebo žena líný/líná. Ale když jsou líní oba, tak jsou asi spokojení 😀 (znám dost takových), ale já bych s línou ženskou být fakt nemohl. Blbé je, že ti lidi se většinou mění (zleniví) až po nějaké době vztahu…respektive většinou jen ten jeden a pak jsou ty rozchody a rozvody. A souhlasím s tebou, že ženské utíkají k romantickým žbleptům proto, že jim to doma chybí, ale ono k nim utíkají právě i ty ještě nezadané a pak si myslí, že seznámení proběhne tak, že ten příběh úžasného romantického seznámení bude všem vyprávět do konce života. A ano, jsou případy neskutečně romantického seznámení, ale většina vztahů stejně prostě vznikne obyčejným oslovením a pozváním na rande nebo dohozením od kamaráda/kamarádky.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-09 22:17:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tož já jsem emancipovaná. Když jdu nakupovat, beru běžně 1-2 pugety růží (pokud jsou pěkné), takže mám skoro každej týden čerstvou kytku. Někteří chlapi na ty vázy dokonce i žárlí, protože si myslí, že mi je někdo pořád nosí 😀 😀
Takže jsem spokojená a nikoho s tím neotravuju. Podobným stylem postupuji u dalších potřeb. Na co čekat jestli se kvůli mě někdo vzruší, já mám stejnou radost když to koupím sama sobě.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-10 23:19:00
Ikona diskutujiciho
sipka

tyo a to já jsem asi normální nebo nevim?? na jaký baby to narážíš, člověče?

to já třeba od chlapa vůbec kytky (mimo narozky) nečekám. VŮBEC. když chci, koupim si. jsem snad svobodná bytost, ne? nepotřebuju, aby mi někdo sloužil a nosil co chci… od chlapa, se kterým si rozumíme, čekám ne kytku ani bonbonieru, ne tyhle povrchní kraviny, ale HEZKÝ VZTAH. že se budem mít rádi a SDÍLET ŽIVOT, ne se navzájem uplácet kytkama, lol. samozřejmě ráda koupim malej dáreček, když třeba vidim někde něco, co má rád, ale neni to povinnost… fakt ne. o tom ten vztah nemá bejt.

od chlapa a od vztahu čekám lásku. když chci kytky, koupim si kytky. když chci lásku a sex, mazlení a tak dál (což je přesně to, o čem u mě vztah je), najdu si chlapa. ízi. láska se nedokazuje kytkou, tu člověk prostě musí cítit… když je, ta potřeba nějakejch dárečků mizí, aspoň u mě… svýho psa taky miluju kvůli němu samotnýmu a ne protože mi nosí míčky.

jako myšlenka „bez kytky neni vztah“ je hodně zvhrlá… pro mě. to by mě nenapadlo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-11 09:16:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně by u chlapa úplně stačilo kdyby jako chlap fungoval a byl na mě hodnej. Spousta lidí si neuvědomuje co má doma. 😀

Ikona diskutujiciho ginze 2020-08-11 09:56:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si od jara do podzimu stříhám na zahradě růže do vázy a mám klid 😀 😀
Ve vztahu jsou podle mě lepší než kytky a dárky prostě taková gesta, ze kterých cítíte, že jste člověkem, co za to fakt stojí a že to je prostě ONO. A to může být jedna věta, čin, prostě něco, co si za peníze nekoupíš. Kolikrát to je i úplná blbost, ale vlastně není.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-08-11 23:40:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Problém je, že píšeš pouze obecně, např.:
„tak to byly prostě typicky ženské věci, které většina mužů nenávidí a ty ženy to po nich pořád chtěly a když už s nimi ti muži teda šli nebo tu činnost s nimi dělali, tak si ještě stěžovaly, že si to neužívají. A když alespoň předstírali, že si to užívají, tak jim pro změnu vyčítali, že to jen předstírají“
– pod tím si ale každý může představit něco jiného
– já bych si pod tím třeba představila to, že žena nutí muže, aby s ní trávil několik hodin v nákupním centru nebo tak, ale opravdu nevím, co jsi tím myslel ty
– bez konkrétních příkladů se není o čem bavit (podle mě se ani moc nedá bavit pouze v obecné rovině, protože dva lidi se sice spolu baví, někdy se dohadují, ale uvnitř si každý pod tou obecnou rovinou představí konkrétně něco jiného, takže se vlastně spolu ani ve skutečnosti reálně nebaví)

Každopádně někteří muži si neuvědomují, že když je žena zamilovaná, tak dobrovolně tráví čas se svým klukem při činnostech, které baví jeho (a opravdu ji to v tu chvíli zajímá). Většina takových žen očekává, že jejich partner je do nich stejně tak moc zamilovaný jako ony do něj, že se bude chovat podobně (a nebude to pouze předstírat).

Naopak když má žena muže, do kterého (např. už po čase či od začátku vztahu) není tak moc zamilovaná, tak místo toho, aby s ním šla na fotbal, zajde si třeba na manikůru (tam nechodím, ale pouze příklad). Taková žena neočekává, že její partner s ní bude nadšeně trávit několik hodin v nákupním centru a sama mu navrhne, ať si místo toho zajde s kamarády na pivo.
(PS. nechodím nakupovat do nákupních center a asi ani neznám kluky, kteří by se dívali na fotbal.. pouze příklad mužských a ženských stereotypů, když už se bavíme pouze v obecné rovině)

Takže v tomto případě opravdu nebude chyba v romantických filmech/seriálech (i když ty seriály, které tu byly vyjmenované, jsou podle mě odpad – ty bych mezi romantiku tedy nezařadila).

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-10 08:47:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No zrovna tu kytku…..to je opravdu to nejmenší co chlap může pro ženu udělat. Já bych ti puget ale určitě nekupoval každý týden 😀 , protože to pak už není překvapení 😀 a já rád ženu překvapuju a dělám jí úsměv na tváři, ale když je cokoli pravidelně, tak to myslím už pak ztrácí své kouzlo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-10 08:50:25
Ikona diskutujiciho
sipka

A to je přesně ono. Chceš každej týden čerstvé růže? Zvedni zadek a kup si je. 😀

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-10 10:02:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám řešení 😀 , Je tady ještě možnost kupovat ty čerstvé růže každý týden, ale překvapovat něčím jiným 🙂

Ikona diskutujiciho Samotář 2020-08-10 15:19:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vztah muže a ženy, nebo naopak, to je rovnice nebo nerovnice se spoustou neznámých. Rozdíl je už v bydlení: město – vesnice, byt – dům, naví pokud je u domu zahrada, a to nejen květiny, ale třeba veškerá zelenina, plus ovocné stromy a nějaká ta slípka, zaměstnání: v místě – nebo dojíždění, hromadná doprava – automobil, zájmová činost dětí: v místě – nebo dojíždět, a na závěr perlička: práce na směny: jeden z manželů – oba – střídavé směny. A pak stačí, aby spolu dělali ženy z města, z bytu, které se chlubí co jim všechno manžele dělají, a ženy z vesnice, které než se dostanou domů, tak je hodina pryč, a ještě co nakoupit a uvařit. Závěr si udělejte sami.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-08-11 12:09:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď nevím Nirváno, jestli ta reakce byla jako mě nebo na koho? 😀

NIKDO tady nepsal žádnou myšlenku, že bez kytky není vztah 😀 a NIKDO tady taky ani nepsal žádnou myšlenku, že by se kytkou měla dokazovat nějaká láska. To sis asi nějak špatně vyložila.

A pokud někdo kupuje ženě kytku ať už pravidelně nebo jen jednou za čas jako překvapení, tak to, že mají jinak taky hezký vztah se přece vzájemně vůbec nevylučuje a nemusí se z kytky nebo pugetu či nějakého jiného dárečku hned dělat něco povrchního. Když prostě nějaká žena má ráda každý týden na stole puget, tak když sem zrovna v obchodě nebo jedu kolem květinářství, tak nemám problém s tím to koupit, když vím, že jí to udělá radost a nemusím to brát hned jako povinnost. A to, že bych své ženě koupil občas nějaký jiný dáreček, abych jí udělal radost taky hned nemusí znamenat něco povrchního…to že muž chce ženě udělat občas radost i dárečkem hned neznamená, že spolu jinak nemají hezky vztah, že se nemilují, že nesdílejí společné chvíle a zážitky a že jim třeba nestačí si zajít někdy pod stan místo 4 hvězdičkového hotelu.

Fakt sory 😀 , ale přijde mi, že si reagovala na něco, co ani nebylo napsáno a sama sis to nějak po svém vyložila či špatně pochopila 😀 nebo sis nějak mezi řádky asi přečetla něco, co tam fakt nebylo :D, bez urážky 😊

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-08-11 15:23:44
Ikona diskutujiciho
sipka

to vůbec nebylo na tebe Robine, to bylo obecně. zamyšlení. nic jsem špatně nepochopila, jen tu o tom všichni mluvili, tak jsem se přidala.

ve svý podstatě jsem souhlasila s Alue, že jsem taky emancipovaná.. v tom komentu nebyl jedinej útok na nikoho. kdyby to bylo na tebe, napíšu tam tvůj nick.

Napsat komentář: Apollo Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek