Vůdce sekty Bhakti Marga obviněn ze znásilnění bývalým členem: Sri Swami Vishwananda má nejraději mladé muže

15.11.2019 v Zprávy 126

Vážení čtenáři, jelikož mi členové sekty Bhakti Marga začali vyhrožovat (i jiné věci), jsem nucena článek ze svého webu odstranit, ale najdete ho zde pod anglickou verzí v češtině: https://falsevishwananda.wordpress.com



Komentáře

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-15 04:57:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O tomto guru som ešte nepočul teda.. Inak trochu mi pripomína Petra Chobota, možno preto že majú obaja podobne okrúhlu tvár aj podobne krivé ústa plus dlhé vlasy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 10:13:14
Ikona diskutujiciho
sipka

….. a oba jsou taky černí mágové a úchyláci, akorát že Vishwananda je gay a chobot se naopak zaměřuje na ženy. A to vím z první ruky, protože mi nejedna psala jaké měla problémy poté, co u něho byla na nějaké meditaci či co. Znásilňování ve snu, děsivé vize jeho obličeje, těžké deprese atd.

Ikona diskutujiciho jana 2019-11-15 10:34:50
Ikona diskutujiciho
sipka

k tomu českému špekulantovi len toľko, že ja som mala skúsenosť aj prostredníctvom jeho meditácie ktorú som si vypočula z youtube. nie strašidelnú, ale nepríjemnú a vedela som že je to skrz toto.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 11:26:29
Ikona diskutujiciho
sipka

no zrovna dneska mi říkala návštěva, že tuhle meditaci na yt zkoušela a že se jí udělalo brutálně zle

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 13:19:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Někde je na internetu nějaká jeho meditace, kdy má při ní si žena představovat nějakou vyšší osvícenou bytost, která jí léčí svým působením, ale i působením tak že ji přijímá k sexu. Jakože si má představovat že nechá tuto bytost dobrovolně do sebe vniknout. Fakt potom se nedivím že takové svinstva jako černá magie a napojení fakt vznikají. Je to nechutné a divím se že to nelze zvrátit nějaké tyto napojení, když by se měla poslouchat lidská svobodná vůle.

Ikona diskutujiciho Iveta 2019-12-05 18:25:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám klientku, kterou jsem od něho čistila! Když jsem přišla na to, že na ni někdo parazituje, na druhem konci řetězu stál tento člověk! Nečistý!! Netušila jsem o koho jde, ale jeho vliv se mi podařilo odstranit. Byla to velmi silná negativní energie, své ovečky si háčkují jako do pavučiny! Pak se svými ovečkami manipulují, jak se jim zachce!!! Je to velmi nebezpečná sekta!

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 13:31:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle mě fakt štve, hned bych ho proplesknul, článek jsem musel dočíst s přestávkou. Ve většině případů je fakt, že když vám nedá někdo nezávisle informace, aby jste je zpracovali sami, protože nějaké nehmotno máme každý v sobě a je jen naše, tak je to vždy cesta do prkvančic. To je prostě ten matrix a pak už je jen otázka jaké lidi to baví se na tom vozit a podporovat to. Pak ti kteří fakt neví co je,, duchovno,, to něco nehmotné a kudy se k tomu dostat s lidskou bytostí, když tedy jimi tady jsme, tak to můžou být i bohužel naší příbuzní. Fakt lidi často vůbec nepřemýšlí a nejhorší je, že některým se to nezapálí ani potom, když vidí že fakt poradili do rukou někomu odpornému.
Já jsem vděčný že prostě Alue tu přistála jako duše odkudkoliv a že jsi nadaná v této nehmotné svéře a pak lidi dokážeš vzpamatovat. Už proto aby si měli věřit a k takovým lidem nechodili, nekupovali, nenatahovali a radši tak pracovali na sobě a rozvinuli teprve tato nadání, pokud jej chtějí. A na ty zlé také vzpamatovák dojde.
Ty jsi v podstatě jak záchranný most Alue v šestém metrixu, mezi těmi pěti metrixi ve kterých můžeme jen selhávat a mezi místem ve vesmíru, kde je orpavdu svoboda pro každého.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-15 13:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ach bože fuj, už je to tady zas.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 13:43:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Popravdě jsem zažil taky jedno hovádko, vůbec ne tak brutálního, ale prostě oni tu fakt jsou a i v malém měřítku. Je to tu beztak po Česku rozesete více takových lidí, kteří takové praktiky odkoukali v balíčcích jménem hnutí. Vím že tu máš Alue spoustu návodů, ale někdy by bylo fajn vymyslet něco posunutého v tom co se momentálně děje. Pokud někdo může až takhle zasahovat do lidských energií, tak jak ty jejich praktiky zlomit. Aby se toto vše nešířilo jak nákaza, protože já fakt už i sám za sebe, bych chtěl zjistit jak se toho trvale a navždy zbavit, protože jednou jsi někde říkala, že stačí někdy jednou aby člověk nechtěně se nechal něčím takových ovlivnit a pak už se toho nedokáže zbavit.
😀 na to musí být recept a řešení, přece nejde mít pak kupu lidí, kteří se stále snaží a prostě pořád by cítili, že je něco v něčem má v hrsti

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 14:34:07
Ikona diskutujiciho
sipka

… ještě jedno fakt zajímavé hovádko sídlí v Brně v Lužánkách (Sugama), dělá ,,tantru“, ale ve skutečnosti je to sekta do které si šéf vybírá mladé kosti a se všemi souloží.
No co s tím chceš dělat? Když někdo selský rozum nemá, do hlavy mu ho asi nenatlučeš.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 15:31:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba já osobně se divím tomu, kde mám neustále své volné místa pro destruktivní energie.
Třeba už i to že o tom mluvím a vím že je s tím spojováný reálný člověk co to způsobil, černý nevydařený mág 😀 tak se mi zase ženou projevy, které jsem silně zažíval předtím, klepají mi na dveře mých energií a snaží se o to mi mazat mysl, být prostě mimo jako kdybych měl ztratit niť, nepříjemně se mi rozkládat v hlavě. Víme že oběti nesou často podobné problémy, například do teď mám problém s kundalini jak se říká 😀 ale upřímně je to jako kdybych měl nad sebou díru ve své auře a nějaký vír mé energie co se tak chuděra neorientije, mně podélně skrs zvrchu až dolů k první čakře co má výstup zase dole se toto odehrává. A pak dává i smysl že zde je disharomonicky prostor pro to aby tam něco zasahovalo, zlí duchové, paraziti.(vodítko v tom, pokud ten český chobot při meditaci něco způsobil, a on může k nim zasahovat) Pak mají ty oběti prostě v částech celého střetu těla od zvrchu dolů přístup k destruktivním bytostem (pokud je tu ta kundalini“spuštěna“)
Já sám pociťuji pokroky, dost velké když si dělám pomyslný restart bytosti, kdy svoji duši dávám přednost aby jsem se dokoumal, jak věci ve své situaci vyřešit. Ale určitě by se to neobešlo bez toho abych věděl o detoxikaci jaterní(pomohla výraznému zlepšení) a potom i druhému hlavnímu tématu a to je jak být víc spojený se svou duší. To samo o sobě k tomu vedou velká část článků, ale chybý tady neustále tečka.
Pokud sis to přečetla, přeji si od tebe pomoc, ale vím že všechno nemůžeš vyřešit protože na mé pozici nejsi, proro se nevzdám a kdybych případně něco nalouskl, napišu ti. Věřím že pro lidi ve stejné situaci jako já, to pomůže, musí prostě být zase nějaká dobrá nová vychytávka

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 15:35:34
Ikona diskutujiciho
sipka

A co jsi dělal, že tam máš tu díru? Víš o něčem? Samo jenom tak se to většinou neudělá.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 15:49:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Já už ti psal, dávno, jsem jeden ten případ co chodil několik měsíců k nějakému “ kineziplogovi“ co me nějak emergeticky, psychicky ovlivňoval, jednou vtáhl do mě temnou bytost. Tou dírou se jen snažím popsat a dopídit se, jak něco co se pokazilo, může vypadat. Potom když to tak muže být, pak má přístup něco do mě vstupovat. Jsou tu i další nepříjemnosti, ale tak aby spíš tato díra nevedla někam, kde se odebírá energie, na místo které on mohl určit. Tím pádem to má ošéfované jaká neživá potvora, může do mě snažit se vstupovat a zhaťovat to abych tyto pokažené věci napravil.
A pak je to pořád to kolečko, kdy já pociťuji deficit, destrukci když nemám svou energii stálou a někam to odchází a zároveň mě potvory osedlávaj aby si udrželi krmivo? 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-15 13:50:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já ten nadočnicový oblouk prakticky nemám, mám hodně rovné čelo, je to na mě výrazné 😀 já jen, že jsem musela googlit, co to vůbec ten nadočnicový oblouk je, tak díky za info 😄

Ikona diskutujiciho Milca 2019-11-15 14:49:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je sila :O.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 15:12:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslel jsem jakože dělat s tím, když někdo je bývalou obětí takových destruktivních energií. Vím že jednou jsi psala, že netušíš jaké praktiky černé magie používají a jak se toho zbavit. My ale víme jak věci fungují, dobíjet se konstruktivní energii a td. Jak i funguje lidská bytost, jen s tím co dodržuji to co si načtu na tvém webu a dáváš jako soubor dat na očistu, ochranu a konstruktivní energie, někdy je to málo(pro ty kterým se něco neustále destruktivního projevuje, někde to má prostor se k nim dostat). A tak vím že jsi zmiňovala ty, kteří mají trvající problémy několik let, díky tomu že se do nějakých takových nepříjemností dostali.
Tak si myslím, že by nebylo na škodu další informace rozšířit, nad tím sám také dumám, jen ty máš více zkušeností, tak třeba se přijde na něco co pomůže prostě všem a zbaví se svých následků jednou provždy, když už tedy takové v moderní době ryzika jsou.
Když lidé bývali kdysi prokletí třeba díky pokřtění, tak nyní se šíří tohle a musí být i nějaké další řešení, jak se konkrétních následků zase také nějak zbavit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 15:32:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Každá oběť má trochu jiné projevy, pokud si sama neporadí s obecným návodem a neví co si má vybrat (protože je toho fakt hodně), píše do poradny a dostane doporučení konkrétně na míru toho, co se jí děje.

Ikona diskutujiciho iktomi 2019-11-24 10:39:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Obecně vzato každý negativní záměr a čin je škodlivý a černá magie je jen jednou z variant. Jde o subtilní technologii v podobě využívání služeb negativních entit k poškozování někoho jiného. Existuje mnoho druhů těchto vlivů. Samozřejmě to nedělají zadarmo, mág jim musí něco dát. (Je to jako si třeba najmout na někoho vraha.) Tyto entity jsou mocné a vlastní silou s nimi nepořídíme. Je třeba pomoci mocnějších pozitivních bytostí, jejichž pomoc je naopak zdarma. Stačí se na ně obrátit a o pomoc požádat. Které si vyberete, to záleží na vás. Existují také různé druhy různě účinných ochran. Podstatné ale je nedělat nic, co nás oslabuje a otvírá těmto negativním vlivům, jinak se problémy mohou vrátit.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-15 15:57:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To ano, člověk se může orientovat tvými odkazi na články, jen vím že by bylo potřeba něco nového, něco na další oblasti kde jsou problémy. Protože pokud to nelze zasáhnout a vyřešit to trvale, jdou vymyslet další návody a myslím že je potřeba na to přijít, protože jsou zřejmě stále lidi s trvajícími problémy na které tvé existující návody nestačí.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 16:29:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Stačily by, ale vždycky je potřeba vypíchnout tu správnou příčinu. A když se pravá příčina nezjistí, tak na ni návod nesedne. Případně jsou další věci, na které už se ale člověk musí osobně dostavit, nebo nejsou zadarmo. Například, říkáš že tě poškodil nějaký pofidérní kineziolog – ani já ani ty nevíme, co přesně udělal a proto na to budeme dávat návody tak nějak v rámci a budeme doufat, že to sedne. To máš jak u doktora, udělá ti testy, vyjde mu že máš asi 20 virů, ale ze kterého tě bolí koleno neví, hodí si korunou a bude doufat, že to sedne. Když nesedne, dá něco dalšího.

Ikona diskutujiciho 6°540 2019-11-15 21:14:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, přiznám se že tak trochu nechápu proč je toto tak citlivé téma, chápu že tahleta skušenost je nepříjemná, a také jsem ji zažil ze strany bývalého kamaráda, kdy mě podobně svedl. Jsem na ženy a od něho jsem to vůči mě nečekal, ale stalo se. Já se stím vypořádal během tejdne, zaprvý jsem usoudil že o proti němu s ním sexuální hrátky a skušenosti prožívat nechci, dobrá, prožil jsem to protože se vůči mě tak nečekaně rozhodl a já to nezastavil, ale co, stalo se, příště mu řeknu že tohle s ním prožívat nechci a zdvořile ho odmítnu, to sem taky udělal, a ještě požádal anděly aby mě zbavily sexuálních energetických spojení k němu který by mohl vůči mě mohl vytvářet, což mě vyhověly mé energie se tak srovnaly a bylo po problému, jelo se od znova.

Kámoš měl problém to přijmout ale nakonec musel protože tohle teda fakt ne! Kdyby se z něj později nevyklubal vypočítavej hajzl, tak se sním kamarádím do dnes, aniž by tato zkušenost můj vztah k němu vážněji narušila pokud by respektoval že se mnou nebude sexuálně žít.

Proto si neumim představit že bych se tím trápil roky a měl výčitky, stud a pod. Ale skutečnost je taková že lidé jsou mnohem „křehčí“ v tomto ohledu, chápu že na to je mít třeba ohled pokud chce žít s lidma v harmonii, upřímě začít žít s lidma v harmonii, (s konstruktivníma lidma) je další cíl který jsem si vytyčil, jen k němu najít tu správnou cestu, vážně se tímhle tématem zaobírám a hledám řešení, přitahujou mě kreativní lidé s vysokými konstruknivními energiemi

Abych byl upřímnej, rád bych našel model harmonického vztahu který by fungoval mezi reptiliánskou rasou a lidmi, obě stvoření mají své přednosti a nedostatky takže by se mohli vzájemně doplňovat, ku prospěchu obou stran, mohl by tak vzniknout dokonalý harmonický celek, upřímě potom toužim a toto téma mě opravdu zajímá, otázka je jestli se najdou subjekty pro tento výzkum jak z lidí tak reptilů, pokud ano dal bych se do práce

Co si o tomto plánu myslíš Aluško, zajímá mě tvé vydění této skutečnosti. A samozřejmě i jiných tvých čtenářů, tohle by mě zajímalo a pomohlo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-15 21:32:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Citlivé téma je to proto, že mezi jednorázovým dobrovolným úletem s tvým kámošem a sexuálním zneužitím od gurua který ti předtím vymyl mozek, je obrovský rozdíl.
Představa kamarádů reptiliánů je naprosto nereálná, pochop že oni tu jsou jenom proto, že potřebují naše zdroje, lidská rasa je nezajímá, jednají pouze logicky ve svém vlastním zájmu. Nepřemýšlí jako člověk.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-15 22:41:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Pretože rôzni guru môžu mať velký počet obetí, preto treba o tom informovať aby si mladí dávali na guru pozor a neboli potom prekvapení. Hlavne ženy a mladí kluci. Aspoň že my dospělí muži už niesme ohrozený od různých úchylakov.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-16 08:33:55
Ikona diskutujiciho
sipka

no aby ses nedivil mariáne, vishwananda by třeba měl chuť 😀

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-16 10:45:27
Ikona diskutujiciho
sipka

ale tito pošuci si trúfnu len na mladých (ktorých zvládnu zmanipulovat). Aspoň myslím 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-16 10:50:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Pošuci existují v každém věku, stáří automaticky neznamená moudrost ani imunitu 🙂

Ikona diskutujiciho 6°540 2019-11-15 22:28:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Omlouvám se že sem ti tu zprávu poslal jeste jednou, kdyz jsem nevedel jestli se odeslala.

Možná že někteří znich usoudily že plné pochopení člověka a jeho lidskosti a schopností, je v jejich zájmu jejich dalšího vývoje, tohle přece dává plně logický smysl, lidstvo by z tohoto zase mohlo mít využití reptiloidních schopností rozvíjet nové a prospěšné technologie, toť má doměnka

Ale ať je to snima jakkoliv, lidi jsou někdy kouzelný, krásný, a úžasný zároveň, lidskost je dar, přeju hodně zdaru Aluško 🙂

Ikona diskutujiciho niky 2019-11-16 11:38:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám takovej dojem, že vy pane, bez urážky, buď vůbec nevíte, která bije, anebo jste troll.

A ten váš bývalý kámoš z prvního komentáře je skutečně primitiv, protože jak můžu něco mít s někým, kdo sám aktivně nespolupracuje?! To, že někdo vyloženě neřekně ne a nějak agresivně se tomu nebrání, přece ještě neznamená, že to chce. To jsou takoví manipulativní kreténi, kteří dobře vědí o co jde, ale navenek se pak tváří, jakože oni vůbec netušili, že ta druhá osoba neměla zájem, že si to neužila, nebo že dokonce přitom trpěla. Já už bych tady tohle klasifikovala do kategorie znásilnění.

Ikona diskutujiciho Markéta 2019-11-16 08:37:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč bych měla věřit, že je to pravda a jen pouze chcete ublížit dotyčné osobě.
Mnoho lidí rádo bez výjimky škodí druhým, i kdyby byl na muže, sex jste s ním mohl mít dobrovolně a jen proto, že vás dal nechtěl tak se mstíte. Upřímně takové haló na internetu, může udělat jen hystericka ženská, tudíž ted vy, ale nevím, co si mám upřímně myslet, ten Váš popis obličeje, je tedy k smíchu jsem mu totiž velice podobná, a řídit se pudem no to asi dělal každý než dospěl, že ano. Nevěřím teto historce o znásilnění.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-16 10:53:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento komentář pro vaše pobavení needitovaný uveřejňuji. 😀

Ikona diskutujiciho 6°540 2019-11-16 14:04:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reakce na Niky

Máš pravdu, vystihla si ho dobře, pak je teda otázkou proč jsem se s ním začal kamarádit.

Začnu od začátku, pocházím z křesťanské rodiny, máma je katolík tátovi je tohle fuk, v době, kdy jsem vyrůstal doma, jsem měl s matkou velké problémy k vůli svým názorům které jsem vyjadřoval aby si matka uvědomila, že né všechno je v této víře dobře, snažil jsem se aby se třeba zamyslela nad tím, proč když chce uctívat boha, proč nejde do přírody a nekochá se tím co vytvořil, že je mu to mnohem milejší než když chodí do chrámu klečet a modlit se tam, aby brala v potaz minulost přisluhovačů této víry (inkvizice, pálení knih cizích kultur, uplování čarodejnic a tak) a mnohé další, neříkal jsem to proto abych se hádal jen proto že jsem jí chtěl pomoct dostat se dál, byl jsem tu pro ni protože jsem věřil že zhodnotí mé názory které jí posunou v před, místo toho reagovala agresivně, že se mám starat o to o co mám, nikdy nenechála žádné soukromí a vytvářela neuvěřitelně hustou atmosféru, nebudu to rozepisovat, to bys musela zažít, takhle se o tom psát nedá.

Časem jsem se ve škole seznámil s klukem, kterej mi nabídnul že s ním mužu zajít na pivko, tohle byla novinka, já v celku nikoho neměl, nikdy jsem takhle s nikým nikam nešel, neměl jsem co stratit tak proč ne, poprvý jsem si s vrstevníkem takhle sednul a mohl si promluvit, poprvý jsem měl pocit že mě někdo naslouchá, tak naše kamarádství vzniklo, já k němu chodil na návštěvy celej šťastnej že někoho mám, kdo o mě stojí, bydlel sám a nabýdl mě že se můžu přistěhovat, od té doby jsem žily spolu, jako kamarádi, on nevidělával a já to táhnul ze sociálních dávek, bídu nesl těžce proto hodně pil, což byl problém když jsme skoro nic neměli, a nejenom k vuli financím ale i to jak se potom jako nalitej choval.
Jenomže bral jsem to tak že je těžká doba a že až bude líp vše se srovná, taky jsem byl rád že mým názorům dokáže někdo naslouchat a tak to nějak časem šlo, po asi 5 letech se stal tento incident, nějak se tím netrápím, proč jsem s ním ale přestal kamarádit bylo to jak se ke mě choval před jinejma lidma, pořád se snažil mě před ostatníma schazovat i když už bylo všechno v pohodě, věčně musel být ten lepší, líp se zalíbyt ostatním, byl k vůli tomu schopnej i podrazů, kvůli tomu jsme se už hádaly, snažil jsem se ho přimět k rozumu skoušet znova s ním vycházet ale pokaždé s podobným výsledkem, tak jsem mu prostě zmizel ze života.

Už si sebe vážím na tolik, že ve svém životě tohle už tolerovat nebudu.

A k těm reptilům, vypadá to že tahle rasa vždycky měla navrch, vždycky zmanipulovala lictvo tak jak jí bylo po chuti, ani já nedokázal přimět své okolí ani svou rodinu aby se zamyslelo a účinně jim vzdorovalo, aby překonaly jejich pasti v podobě náboženství, a jiných pastí, aby prokázaly že je jen tak nedostanou. Pak se tedy zamýšlím včem jsou lepší, chci je poznat a pochopit jak to že lidé, kteří měly bejt nejdokonalejší stvoření vesmíru selhávají pod jejich vlivem, ano udělali tento systém který je v jejich prospěch, pokud jsem to dobře pochopil tak naše planeta je něco jako jejich farma, obrazně řečeno, to jak se k nám zachovaly je jedna věc, ale to jak jsme jejich systém přijaly je věc druhá, pokuď lidstvo nedokáže v globálním měřítku účinně vdorovat, pak mě napadla myšlenka poznat a pochopit nepřítele (jeho emoční rozsah, záměry, kulturu atd.) A pokusit se o vytvoření takové společnosti, kde by si tyto rasy navzájem dobrovolně prozpívaly a kde by užitek z tohoto prozpívání převýšil užitek z této „farmy“.
Pokud by pro reptyly bylo prospěšnější toto spojenectví, změnily by samy od sebe tento matrix v toto spojenectví v globálním měřítku a lidstvo by se posunulo vpřed.

Ale zatím je to jen teorie, spekulace, jen se snažím najít lepší cestu pro lidstvo než pokračovat v tomto metrixu až do samotného konce, nesnažím se o trolování.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-17 10:43:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám jednu teorii, proč lidé selhávají, protože si myslím že rozšiřováním stvoření se tvoří i nové duše. Celá nyní konstruktivní část vesmíru, jako je zbytek dalších lidí na jiných planetách a jinak stvoření ve vesmíru mimo toto místo obecně, nesouhlasilo s metrixem, ale prostě ti andělé mohli stvořit existenci a každý má právo realizovat dle svého. A tak když byl jejich záměr konstruktivní, mohli se s původním vesmírem(což úplně původní část beru jako abstraktní existenci, že prostě existuje než další konstrukty energie klesají a zhmotňují se a tvoří světy) prostě,, domluvit,,
A pokud nikdo jiný se nechtěl do toho přidat do té doby než vznikl další směr existence ve vesmíru (jako celá tato metrix zkouška a ty stvořené potvory padlími anděli) tak se z původního vesmíru, co je vždy jako zdroj nad vším hmotným, také je nad metrixem a my se jako duše k němu vracíme, tak z jej začali sestupovat nové duše,které chtěli svou volbou do toho zasahovat. Byli nezkušené třeba oproti těm, kteří měli vhodné podmínky se rozvíjet na jiných místech mimo metrix, ale jsme ze stejného zdroje a se svobodným rozhodnutím co nám náleží, máme úplně stejné potenciální šance pro vývoj.

Ikona diskutujiciho Jarmil 2019-11-16 20:27:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím zda věřit výpovědi bývalého alkoholika a feťáka. Proč se nechá znásilnit dvoumetrový ragbista? To je jako číst sci-fi. Proč to nehlásil policii? Neví, ale za mě to není věrohodné ani za mák. Článek i komentáře mi přijdou ve stylu kdo chce psa být hůl si najde. Proč se neozval nikdo z bývalých členů Bhakti Margy?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-16 21:22:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Podobných článků najdeš spoustu, stačí přeložit. A když má někdo vymytý mozek a bojí se ,,boha“, je úplně jedno, že má dva metry.

Ikona diskutujiciho Petr Pan 2019-11-16 21:56:12
Ikona diskutujiciho
sipka

http://jogavdennimzivote.blogspot.com/p/sedm-svedectvi-o-sexualnim-zneuziti.html

Celkem podobný případ. Je ve vězení? Kdepak…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-17 10:40:52
Ikona diskutujiciho
sipka

.. a zase indík, je jich tam jak máku

Ikona diskutujiciho Petr Pan 2019-11-16 22:13:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue má v článku odkaz na původní stránky. Jak to je s policií se můžeš dozvědět tím, že Milesovi napíšeš.

Ikona diskutujiciho 🙂 2019-11-16 22:53:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Spis už od pohledu působí jako jasnej homosexuál 😬😁 mám ještě někde zahrabanou jeho uplne první knihu, kdy teprve začínal…

Ikona diskutujiciho 🙂 2019-11-16 23:08:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Me se taky křivi úsměv na stranu 😬😁jinak je to zvláštní, ale mam přátelé kteří jsou naprosto úžasní, velmi pozitivní bytosti a jeden je celej zivot na Petru Chobotovi, s jeho meditacemi a učením, pomohl nejednomu člověku z rakoviny, což vypovídají i oni samotní a vyléčil nespocet zdravotních i psychickych problémů spousty lidí, mě jeho působení udělalo tez velmi dobre, cítila jsem se jako znovuzrozena a ty dvě kamaradky chodí na Denisu Rihu Paleckovou a Richarda Vojika (alias guru jara) oni dvě se vzajemne neznají, ale obě mi vyprávěli uplne stejne, ne li totožné úžasné momenty na jejich kurzech, kde vlastně i započali cestu své obrovské proměny… Denisu poslouchám i na YouTube dřív sem ji nemusela, ale její videa jsou teda bozi, za mě je neskutečně moudra co se týče vztahu… Jinak Chobot mi úplně sympatický není, to mi není ale ani tolik vychvalovany a opevovany pjer La sez, takovej podobne oslizlej člověk, ale jednou jsem na doporučení skuzila nakou Chobotovo meditaci a byla teda skvělá, velmi propracovaná a clovek se pak cítil fakt dobře. Takže si myslím, že co clovek to zkušenost.

Ikona diskutujiciho Nikolai 2019-11-17 12:54:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Vzdyt p. Chobot byl nekolikrat na video-rozhovoru (2019) u Alzbety Sofrove z cestyksobe.cz.
Sama leci bozskymi energiemi, tak nevim proc by to delala kdyby byl jenom takovy jak psala Alue.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-17 14:41:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Šorfová si zve každého, má tam jednoho černého mága za druhým a směje se na ně jak měsíček na hnoji. To není věrohodný zdroj ničeho, ta bere všechno co se namane, hlavně aby měla hosta. Petr Chobot je velice nebezpečný člověk, vím o něm věci ke kterým jsem se dostala nejenom tím že mám poradnu, mnoho lidí se na mě obrátilo včetně bývalých spolupracovníků s žádostmi o uveřejnění, ale dodaná data byla natolik brutální, že jsem se rozhodla je nevynést a dotyčné odkázala raději na policii, aby důkazy odevzdali tam.

Ikona diskutujiciho Nikolai 2019-11-17 16:43:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Guru Jara je Jaroslav Dobes. Gosarnici Igora Chauna to jsou taky slepi slunickari. Kdyz jsem videl na GoshaTV1 Ivu Radulayovou docela jsem se lekl :-(. Pana Marii Maška take radsi nevzpominat.

Ikona diskutujiciho Krucifix 2019-11-17 18:01:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, moc nerozumím tomu, proč lidi potřebují nějaké guru a vůdce, vykladače náboženství, víry nebo prostě žijící bohy? Duchovno si myslím umí každý z nás najít sám, když chce. Tyto sekty jsou jen berlemi v životě, kdo ale chce stát rovně, obejde se bez nic.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-17 18:29:38
Ikona diskutujiciho
sipka

To máš tak. Kdo si nenechá vypatlat mozkovnu v kostele, pro toho mají ášram, kdo se nenachytá na ášram, pro toho mají zaprděnou mešitu, kdo není dost blbý pro mešitu, tomu dají přičmoudlého guru a chrámy a new age, karmu atd. Je to pořád ten stejnej systém. Kdo nemá rád klasické duchovno, pro toho mají pívo, cígo, drogy a hospodu.
Průměrní lidé mají stádovité myšlení a i to duchovno berou stádovitě. Sami za sebe neumí myslet, naopak se toho bojí a žádají, aby jim někdo přikazoval, jak to mají dělat a tím pádem aby nemuseli nést odpovědnost. Jsou schopní se svého vůdce pomalu ptát i na to, jestli si můžou prdnout, protože sami se bojí to rozhodnout. A stádo je proto třeba nahnat do nějakého ústavu, kde se s ním náležitě bude manipulovat, aby náááhodou na nic důležitého nepřišlo, protože to by byl konec systému.
Pro nás je to scéna jak z jiné planety, ale zkus někdy do toho kostela nebo jiného ústavu zajít a sleduj tam ty lidi, uvidíš, že je to pravda.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-17 21:42:56
Ikona diskutujiciho
sipka

… a pak jsme tu my, na Alušce, poslední přeživší 😀

Ikona diskutujiciho Jarmil 2019-11-17 19:50:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj
Rozhodl jsem se ještě jednou napsat a předem se omlouvám za nějakou tu gramatickou chybu. Reaguji teď na diskuzi byl někdo z Vás co jste psali na Gošárně, nebo na meditaci s Chobotem? Přijde mi že vše jen očerňujete a nepřijdete s ničím kladným. Ja byl na obojím a byl jsem vždy spokojen, meditace super, debaty a přednášky s Chaunem to samé. Nehledejte všude jen to špatné vždyť život je tak krásný a kdo chce být něčím, nebo někým ovládaný tak mu někdy stačí i manželka a nepotřebuje k tomu gurua či temného mága 😃. Vyberte si to co vám sedí, někdo nosí košile, druhý trička. Někdo potřebuje gurua, druhy kostel. Když budete hledat všude temnotu a špínu určitě ji najdete, protože většina je více či méně vědomá, tak budete vědět ze vaše mysl a myšlenky tvoří vaši realitu.
Mějte se pěkně a jděte za světlem ne temnotou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-18 09:12:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se k těm věcem dostanu proto, že dělám poradnu pro lidi. Vím věci zpoza opony, které se v nablýskaném centru zákazníkům samozřejmě prezentovat nebudou. Ale věřit tomu samozřejmě nemusíte, to je váš život a vaše volba… vaše bezpečí.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-11-17 20:26:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak,Aluška
má úplnou pravdu.
Lidé v kostele
vůbec nepřemýšlí
vlastní hlavou,ale
věří všemu co řekne
papež,biskupové,kněží a to i kdyby to
byla totální kravina.
Prostě to řekl někdo
kdo je pro ně autorita a přes to
vlak nejede.
V ostatních církvích
a různých sektách je to zajisté stejné,
protože lidi neradi
sami přemýšlí a jsou raději když to
za ně dělá někdo
jiný.Co na tom že
blbě,hlavně když
nemusí sami přemýšlet a rozhodovat.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-18 11:02:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím jestli to vidím jen já, ale jsem na pc a ten text je napsaný jako sloka s krátkými řádky. Izairi, váš komentář jsem si v hlavě přečetl jako repovej song 😀

Ikona diskutujiciho niky 2019-11-18 12:39:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak.
Já to znám ze svého dětství, kdy toto smýšlení měla většina příbuzných.
Velice zajímavá byla kauza, co se řešila u nás na dědině a každej o tom drbal. Byli spolu ženská a chlap a ten chlap tu ženu mlátit a byl to alkoholik, jenomže jeho se každý zastával, protože on chodil do kostela, kdežto ona byla ateistka. Docela zvrácené myšlení.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-18 13:02:50
Ikona diskutujiciho
sipka

To je u obětí domácího týrání běžné, že jim nikdo nevěří a ještě jim lidi vykládají že si za to můžou sami a že se mají chovat normálně. Mě když v dětství týral otčím, tak mi taky nikdo z rodiny nevěřil a ještě mi to kladli za vinu, jakobych si sama mohla za to, že se nemůžu u sebe doma ani najíst ani umýt a musím chodit k babičce, abych si zajistila základní životní potřeby jako potrava a hygiena. Když jsem pak doma dostala takovou ránu, že jsem druhou vzala o skříň, tak nikdo ani nehnul brvou a nikoho to nezajímalo. Lidi jsou prostě v tomhle neskutečně divní, bezohlední.

Ikona diskutujiciho Vojtech 2019-11-18 22:14:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravim,
Napisu, co si o tom myslim.
Je to naprosta ho.adina.
Ja znam Swamiho Vishwanandu a jeho nejblizsi 10 let. Nikdy jsem neco takoveho neslysel. S malymi pauzami jsem v jeho centru zil 4 mesice. Bylo mi 24. Se Swamim jsem mel a stale mam nadstandartni vztah. Nikdy za celou dobu na me nic takoveho nezkousel. A to jsem s nim byl nekolikrat mezi 4 ocima. Vim ze jsem se vzdy gayum velmi libil. Znam jich desitky protoze muj bratr je gay, ale od Swamiho nikdy nic neprislo.
Takze vim dobre, ze je to naprosta ho.adina.
Znam tu komunitu velmi dobre. Nic neni idealni, ale vim ze Guru pomohl stovkam lidi, ktere znam osobne.
Takze nekdo si velmi vymysli…
Ale me je to jedno, jen pisu svoji zkusenost. Kdyz mate osobni zkusenost tak vite pravdu.

Ikona diskutujiciho R 2019-11-19 10:13:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak si zkus poslechnout tahle svědectví, jestli umíš anglicky. Časem jich snad bude víc. A vygooglit další věci není těžké. Nevím, jestli to tu Alue zveřejní, protože to je drsné. Napsal bych, že není nad osobní zkušenost, ale v určitých případech si dovolím ji oželet. Svámí, co má sex se svými celibátními oddanými… Co to je za Svámího?
https://youtu.be/F5CUYHF_eos
https://youtu.be/7cLReHEjjes

Ikona diskutujiciho Lucky 2019-11-19 19:10:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je nějaký důkaz? 🙂 Spíš ve stylu „jedna paní povídala“. Dokud to nebude „potvrzené“, platí presumpce neviny. Jinak trestný čin pomluvy předpokládá, že někdo šíří nepravdivé údaje, které značnou měrou můžou ohrozit vážnost osoby u ostatních, tak na to pozor…

Ikona diskutujiciho R 2019-11-19 21:16:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak pokud vadí, že někdo šíří nepravdivé údaje, měla by na prvním místě být ukončena webová stránka Bhakti margy…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-20 08:41:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejdříve by měl proběhnout spravedlivý soud a svámího zavřít na doživotí, web se dá zavřít až na základě výsledku soudu. V Indii už sedí mnoho podobných guru, kteří takto zneužili náboženský fanatismus pro své obohacení. Je dost možné, že už soudy probíhají, jenom o tom ještě nevíme.

Ikona diskutujiciho R 2019-11-19 22:37:35
Ikona diskutujiciho
sipka

http://web.archive.org/web/20101220062351/http://tellthetruth123.wordpress.com/2009/04/16/hello-world#comments

Tady jsem pro vás našel pomluv až až, můžete se v nich rochnit.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-11-26 20:09:07
Ikona diskutujiciho
sipka

A to,že nic neměl
s tebou,má být jako
důkaz? Když jsem
před lety byla
v hnutí Hare Krišna
(na farmě) tak to
tam vedli manželé.
On byl skvělý vedoucí a byl to
velmi charismatický
muž. Všichni ho
měli rádi,vážili si ho
a spousta návštěvníků tam
jezdila kvůli němu.
No a pak se jednoho dne
provalilo,že spí
skoro se všemi
svobodnými
mladými ženami
co tam byly.
Kamarádka s ním
byla těhotná.
Nikdo na farmě o
tom neměl ani
tušení a všichni
byli v totálním šoku.
Tak asi tak nějak.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-26 21:31:43
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 😀 😀 háre háre.. 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-27 02:18:45
Ikona diskutujiciho
sipka

R: Tohle neni o pomluvách, ale o říkání pravdy nahlas a varování ostatních. ps: ty růžový brejle jsou ti na nic, naopak ti jen škodí

Izairi: tyyyvado to je psycho!! 😮 tyhlety sekty mě hrozně děsí, tuplem někde na farmě, vždy mi to připomene ten film o kolonii Dignidad. ehh fuj. nebrat.

Ikona diskutujiciho JJ 2019-12-15 14:51:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Hi Vojtech,

we have once met in the ashram, you are the tennis player. You wrote that you know the guru since many years, but you have never lived in the ashram to really know. That is your luck indeed.

I have lived in the ashram and can confirm that with time I was able to see all of the things described here. V. is a homosexual man who has sexual relationsships mostly with brahmacharis but it also happens with other male devotees, even married men as the French testimonies have shown. There is no question about it that he is a tantric homosexual guru. Such stories are shared here and there on the Internet since 2006 I think. You have to wake up to the truth. Siddhis do not mean you are holy if you start misusing them. There is the understanding in the ashram that V. can do anything because he is beyond karma so to speak. That thining is very dangerous. Nobody can act as he/ she wishes. Anashuya said he is gay and therefore does not wear orange robes as he himself does. But because he has those abilities to influence or manipulate people he has many followers like Anashuya who believe in him blindly. Just think about it: A gay guru builds an ashram where 60-70 (if not more now) brahmacharis (monks) live. These monks are under his complete control, which one can call hypnotic mind control. It goes somewhat like this with him with each and every monk if he is young. He first asks you to massage him where he has time to test you how far he can go. You are thinking you are blessed to be so close while giving initially maybe a foot massage, you always feel some energetic upliftment. since he is pouring at you. If you have such an attitude thinking he is your god and being somewhat naive accepting your God’s orders blindly (all are taught to surrender completely), he will take advantage of it. The final result which he wants is an intimate relationship where he gets served daily by those who have accepted him as a sexual lover. I have experienced how he was manipulating thoughts and emotions in order to get his pleasures. People trust him because they think he is god. But no, he is not. This is super dangerous considering all of the stories. He was changing me internally, his brahmachari, to become is homosexual partner which I ever accepted. Before I became a brahmacari I was having a girlfriend. I have never been homosexual but he was trying to change that using his siddhis. How evil is that, what do you think? This has nothing to do with spirituality. You are in his grip which he starts abusing. That is the work of a demon, there is no other definition. This is unholy and unpure. There are many other masters who preach differently, namely to control and preserve the semen or sexual energy. Paartha, Kuru, Anashuya, Madhava, Tulsidas, Kanjalochana, Revati, Aniruddha, Dhanamjay, Vijaya, Drishti and whoever they are, all of them have experienced the sex scandal in 2008 where 2 Swamis and most of his brahmacharis left. Only the aforementioned people and certainly some others gave him a reason to continue since they stayed. He even declared he has dissolved the Bhakti Marga order and apologized in his political way where one can clearly see he did not regret anything. He does not regret it because the police has never punished him, all of they boys just ran away. But he has a criminal record since he has stolen relics in 25 churches and monasteries in Switzerland and was sentenced to 4 months prison which he served as a free men if he did not repeat the crime again. He was telling his 2 helping ladies that Jesus appeared to him to steal relics so they are saved. He controlled them internally by his sprititual influence so they would help him. One lady said once she could rid herself of his spell after 2 years, she went to court. That’s dangerous what he does. Again, he thinks he can take in this world whatever he needs and wants by using his powers to get it. It is wrong, there are cosmis and worldly rules where we are given the opportunity to learn.

Please do your research and be responsible where you put your energy and money. So many of us have wasted time and still have to deal with the consequences. He has done lots of spiritual damage to a big number of devotees who were sincere seekers. Listen to the 4 men who have provided testimonies on YouTube. You will hear stories such as sex with brahmacharis, masturbations after darshans in Paris or Springen where he calles married men to ‚massage‘ him. He lulls you into his organisation often giving you an energetic boost where you feel something special. But then the story starts of being in his cult…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-15 18:26:17
Ikona diskutujiciho
sipka

JJ: As I read the comment, you’re really very well informated about this. Those informations in your comments are really valid(!), thank you 🙂

Ikona diskutujiciho Vera 2019-11-23 19:41:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dřív se ve školách učilo náboženství.Myslím, že dnes by se mohla a také měla učit „duševní hygiena „

Ikona diskutujiciho aja 2019-11-24 20:22:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že toto vše co tady čtu je práce závistivců. Kdo z Vás četl Védská písma a studuje hinduismus. Pak také myslím,
že svědectví člověka, který užíval drogy apod. je značně nevěrohodné… Alušku neznám, ale divím se, že zvěřejňuje
takovéto nařčení a není prokázána vina.. to není dobré.

Ikona diskutujiciho iktomi 2019-11-25 14:28:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Právě že kdo je četl, by měl pochopit, že i kdyby V. nebyl úchyl, je podvodník s vymyšlenou paramparou, bez ohledu na své charisma atd. Viz Greg: …As you have stated it, this parampara doesn’t make sense because of the above observations. If anyone is quoting this as his parampara then it shows that he has very little if any knowledge of the actual common lineage accept by all (even North Indian) Sri Vaisnavas. …
https://jagadanandadas.blogspot.cz/2015/03/swami-vishwanandas-bhakti-marga-and.html

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-11-26 20:31:41
Ikona diskutujiciho
sipka

A ty máš přečtené
spíš tedy prostudované Védy?
Jestli jo,tak hluboce
smekám,protože
Védy jsou tak
rozsáhlé,že se říká
že některé části
védských spisů
dokonce ani nejsou
na Zemi,ale jsou na
jiných vyspělejších
planetách.
Alušku opravdu
neznáš.

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-25 19:44:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale tohle, co je popisováno v článku, je zcela běžná indická tradice. Dělá to téměř každý tzv. guru. Vishwananda byl osobním žákem Sai Báby z Puttaparthi a byl tímhle způsobem taky „zasvěcen“. Jednou ze základních chyb všech příslušníků západní křesťanské civilizace, kteří se upnou na podobná společenství, je to, že si nejdříve nenastudují, do jakého kulturního okruhu vstupují. Hinduismus se netají tím, co se v některých jeho náboženských odnožích děje. Dokonce existují bhajany věnované společníkům guruů. Dříve to bylo v Indii chápáno jako velká čest a požehnání. Co se týče Vishwanandy, tak má skutečně vynikající schopnosti, ovšem mnoho z nich spočívá v hereckém nadání. Ovšem žalovat jej u soudu za praktikování indické tradice, je opravdu směšné. Každý guru se vtělil proto, aby ve svých „žácích“ zničil jejich ego. Je udivující, že naše kultura to pořád není schopna pochopit. Teprve tehdy, až západní lidé dozrají k tomu, že ke guruovi vstoupí s poznáním, že je to ten, který je bude ničit, budou moci nastoupit na cestu hindu. Jinak je to jen hloupoučká hra, která nikam nevede.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-25 20:33:08
Ikona diskutujiciho
sipka

¯\_(ツ)_/¯sekta no…

Ikona diskutujiciho R 2019-11-25 21:08:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, kdo chcete zničit ego, běžte k Vishwanandovi, ale platí to jen pro některé mladé a atraktivní muže. Ostatní máte smůlu :-). Ostatní si hledejte jiného guru dle vaší orientace. Anebo si najděte radši partnera nebo partnerku, který vám vyhovuje. A můžete spolu hrát pravidla hry „před nikým se neponižuj a nad nikoho se nepovyšuj“, třeba budete v životě šťastnější jak s těmito guru.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-26 08:41:25
Ikona diskutujiciho
sipka

… nebo můžete být normální. 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-26 11:26:33
Ikona diskutujiciho
sipka

🙂 to dneska nikoho nebere.

Ikona diskutujiciho iktomi 2019-11-26 18:43:10
Ikona diskutujiciho
sipka

_Tzv._ guru, přesně tak, např. Sai Baba. Ne skutečný guru ze skutečné parampary. Takového jste zřejmě neměl-a to štěstí potkat. Ničit ego neznamená jednat proti dharmě. Ani v Indii. Čerstvý příklad:
https://qz.com/india/1754015/nithyananda-sermons-sex-scandals-social-media-and-child-abuse/

Ikona diskutujiciho aja 2019-11-25 20:52:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslíte vážně, že toto je indická tradice?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-26 08:41:51
Ikona diskutujiciho
sipka

maily neřeš, ty se veřejně stejně nezobrazují 🙂

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-26 23:10:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, je. V některých odnožích hindu ano. Věnuji se šivaismu víc než třicet let.

Ikona diskutujiciho aja 2019-11-26 19:37:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

… vím, že se nezveřejňují :). Teď mě napadlo, co říkáte na další záležitost , placatá země? Nekoukala jsem zda-li tady
něco máte na webu..

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-26 23:29:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro iktomi 2019-11-26 18:43:10
Jistěže to není proti dharmě. Zničení ega je základní podmínka pro nastoupení skutečné duchovní cesty. Ani Sai Baba ani Vishwananda nejsou špatní guruové. Jen nejsou určeni pro většinu lidí. Lidé si představují duchovní cestu jako návštěvu supermarketu, ale tak to nefunguje. Mně Sai Baba přinesl mnoho dobrého, ale bylo to zjevně proto, že mi tzv. „sedl“. Také mi kdysi dávno v meditaci sdělil, že připravuje pro Evropu gurua, svého následovníka, protože mnoho lidí zde už praktikovalo hindu meditace. To bylo v devadesátých létech. A svůj slib skutečně splnil, poslal svého osobního žáka, Vishwanandu, který to o sobě také řekl, když byl poprvé v Praze. A stejně jako Sai Baba není určen tento gurudév pro masy. Tento typ guruů vede žáky tvrdou a rychlou cestou sebeodevzdání se. K tomu je třeba mít jisté dispozice, které člověku umožní povznést se nad máju okamžiku. Ostatní zůstávají v jejím zajetí a po probuzení místo toho, aby se radovali z prozření, hněvají se na gurua a nazývají ho podvodníkem a lumpem. Guru není Kristus a má vždy své klady a zápory jako každý. Dále … v Indii se za duchovní služby vždy platí, není to zdarma, buď penězi nebo službou. Co se týče gurua, to, zda jsem měl „štěstí“ je trochu naivní tvrzení. Každý poctivě hledající vždy najde to, co ho má přivést k poznání. Je jedno, jestli je oním guruem Sai Baba, Šrí Nisargadatt Maharádž nebo třeba starý zatoulaný pes. Vždy dostane to, k čemu je zralý. Později cesta zaniká a existuje jen bezbřehé bytí bez hloupých konceptů tohoto světa včetně toho „štěstí“. 🙂

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-27 00:11:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro iktomi 2019-11-26 18:43:10
Ještě musím dodat k té vaší parampaře, že kromě dakšina márga existuje i váma márga a právě zde je praktikováno ono blízké společenství s guruem. Bohem oněch společníků guruů byl bůh Mitra, byl spojován se sluncem a byl vládcem dne. Indická propaganda pro bílého muže a ženu je spojena s narůžovo vybarvenou dakšinou. Ovšem pravda je taková, že v původním šivaismu, což je nejstarší jógické učení, jsou obě tyto cesty společné. Byly odděleny až mnohem později. A vzhledem k tomu, že všichni praktikující guruové stejně dospějí k oné prastaré cestě Šivy-Rudry-Pašupatiho-Girithri a v souvislosti s Vishwanandou je důležitá podoba Šivy ve tvaru Śarvy (postava střílející šípy), Bhavy a Śamkary. Do této podoby je Vishwananda vtělen a proto se jím vytvořená cesta jmenuje Bhakti márga. Tato cesta je bhakti, to znamená, že není pouze dakšina nebo váma, ale obojí. Stejně tak, jako přijímá všechny odnože hindu, budhismu a křesťanství a všech ostatních náboženství, stejně v sobě obsahuje vše, co zrodily kořeny hindu. Tato Vishwanandova cesta přijímá vše, aby duši zbavila všeho. To byla i základní myšlenka Sai Báby z Puttaparthi. Podoba indických bohů není výhradně dobrotivá, to je blbost. Bůh v pojetí hindu znamená především něco, co člověka přesahuje ať v dobrém či zlém. Duchovní cesta neznamená lásku v křesťanském slova smyslu, ale pokrok a očištění.

Ikona diskutujiciho R 2019-11-27 16:54:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud člověk chce následovat osoby, co kradou, lžou a sexuálně zneužívají, tak nemusí jezdit za těmito guru, určitě najde někoho stejných kvalit blíž… Nemusí vůbec být hinduista… Zbytečné omezení.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 17:02:16
Ikona diskutujiciho
sipka

No třeba může jet do bohnic, proč hledat magory v zahraničí a ještě za to platit, když tu jich máme taky dost a plný ústavy 🙂

Ikona diskutujiciho iktomi 2019-11-27 19:15:10
Ikona diskutujiciho
sipka

jen stručně:

„Hindu“ je slovo zavedené muslimy.

Váma márga stojí na adharmě, jistě. Proto je tamasická. Vaišnavská dakšina márga s ní nijak nesouvisí.

V. se ale prohlašuje za Šrí vaišnavu, což je podvod.

Sebeodevzdání se (prapatti) je typické pro Šrí vaišnavy, zvláště Tenkalai. Žádné adharmické aktivity se tam nedějí.

Každý se dostane tam, kam ho dovede jeho touha.

„Později cesta zaniká a existuje jen bezbřehé bytí bez hloupých konceptů tohoto světa včetně toho “štěstí”.“ Advaita je v Indii minoritní představa. Vystupoval proti ní i obnovitel Šrí vaišnavismu Rámánudžáčárja.

„Indická propaganda pro bílého muže a ženu je spojena s narůžovo vybarvenou dakšinou.“ Aha, tak proto je dakšina márga (vaišnavismus) v Indii zdaleka nejrozšířenější (500+ mil.).

Kontrolní otázka: o kom meditují Šiva nebo jeho aspekt Hanumán?
Odpověď je v Rig védě 7.40.5 https://www.sacred-texts.com/hin/rigveda/rv07040.htm

„…aby duši zbavila všeho. To byla i základní myšlenka Sai Báby z Puttaparthi.“
V Indii se říká, že je dost guruů, kteří žáka připraví o peníze (á la S.B.), ale málo těch, kteří ho připraví o utrpení v samsáře. Tak hodně štěstí.

P.S.
Zajímavý popis cesty jednoho mladého indického skeptika za duchovními zkušenostmi po Indii v 70. letech minulého století. Zvláště doporučuji pasáž o S.B.
https://archive.org/details/TheMirrorOfBrahmaBySwamiAtmanandaAtmatatva

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-27 02:34:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

co se týče Sathya Sai Baba… já to vygooglila a nikdy víc. z toho člověka jde nějaká strašně děsná, nepříjemná, hnusná, lepivá – prostě nepříjemná energie. pohled na něj mi fakt nebyl příjemný. nevim jestli to víc vypovídá o mně nebo o něm, ale tyvado 😧 nicméně vždy, když je mi nědo nepříjemný už od pohledu, se z něj nevyklube nic dobrého.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 09:48:11
Ikona diskutujiciho
sipka

no tak ještě počkej, brzo taky bude článek s jeho aurickou kresbou, to se posadíš… 😀

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-27 11:25:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemusíte se bát, Sai Baba už dávno zemřel. Tudíž z jeho fotografií už žádná energie plynout nemůže. Lepivá energie vyzařuje ze všech fotografií zemřelých, jelikož už nejsou mezi námi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 17:05:20
Ikona diskutujiciho
sipka

sai baba škodí i teď a dodnes napadá lidi

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-27 11:32:59
Ikona diskutujiciho
sipka

fuj 😣

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-27 17:17:06
Ikona diskutujiciho
sipka

špatné lidi podle energie poznám docela spolehlivě. nešla z něj jen lepivá, ale celkově odpudivá energie. alespoň pro mě. podobně mě zase „bezdůvodně“ nenávidí destruktivní lidé v naší škole už od pohledu… a že jich tam je, ta budova je plná zla.

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-27 11:53:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V hindu existují ještě daleko temnější věci. To, čeho se tak děsíte, čili společníků guruů, je jen vršek ledovce. Kdo v sobě nemá inteligenci, smělost a odvahu, raději se hindu vyhněte, není určen pro vás. Vlastně hindu není vůbec určen pro bílé lidi. To vám řekne každý vesničan v Indii. Jsou výjimky v bílé rase, tj. lidé, kteří v minulých životech hindu intenzivně praktikovali, ale ty každý jógin okamžitě pozná. Vlastně i běžný Ind. Po pár minutách se mu rozjasní tvář a řekne, vždyť ty jsi náš. Je to zvláštní spojení, které běloši nevnímají, možná kromě některých Rusů. Zkrátka jiný svět, jiná civilizace.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 17:04:37
Ikona diskutujiciho
sipka

no tak jasně, bílej člověk si nechce na čelo mazat zpopelněná kravská h. , to napadne jenom tmavé

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-27 17:18:14
Ikona diskutujiciho
sipka

„Kdo v sobě nemá inteligenci, smělost a odvahu, raději se hindu vyhněte, není určen pro vás.“ – to právě mam a proto se tomu vyhnu 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 17:45:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Hindu je pro pablby, co potřebují, aby jim někdo říkal, co mají dělat se svým životem. Protože sami nemají vitamíny na to, aby na to přišli sami…. Jako všechny ostatní sekty. Udivuje mě, že ještě v dnešní době jsou lidé, co do toho jdou. Kdysi, když nic jiného než vypatlávající kostel nebylo – budiž, dobře. Nebyly možnosti, nebyla data. Ale dneska jsou takové možnosti!

Ikona diskutujiciho R 2019-11-27 17:35:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedovedu pochopit, proč by někdo zvolil cestu, kdy z něj přestane být svobodná bytost a stane se z něj brainwashed nemyslící robot, jehož jediným úkolem je plnit přání svého pána a věnovat mu svou energii…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 17:41:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože je to avatár co přišel rozbít tvoje ego přece… a to je přesně to, co tvoje nehodná mrská ubohá existence potřebuje, na co jsi celý život čekal a bez čeho nemůžeš být. Bez toho nejsi nic, jsi jenom plebs a nepatříš mezi osvícenou elitu.

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-27 18:28:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To jsem netušil, že například Mahátma Gándhí, Indíra Gándhí nebo Rabíndranáth Thákur (nositel Nobelovy ceny) byli pablbové. 😀 😀 Všichni totiž byli také členy oné dle vás „hindu sekty“ a ochraňovali indickou kulturu a náboženství. Za Sai Bábou jezdili pravidelně indičtí ministři a jiní politikové pro radu a požehnání. Ve výsledku to vypadá tak, že nikdo nemá problém, kromě vás ovšem. Tak to bude asi váš problém. Indie, hindu i nejrůznější guruové, kterých jsou v Indii a jinde statisíce, budou pokračovat ve své cestě nerušeně dál.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-27 18:41:58
Ikona diskutujiciho
sipka

přesně tak, pablbové, kriminálníci a vrazi 🙂

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-27 18:53:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sušený kravský trus se používal dříve ve všech kulturách k dezinfekci, bylo to vykuřovadlo. V Indii se používá při obřadu Agnihotry, kdy se spaluje společně s rýží a přepuštěným máslem. Má velmi blahodárné účinky na ovzduší a na organismy. Obsahuje v sobě látky podobné penicilinu a bakterie posilující imunitu organismu. V Prashanthi Nilayam chovají mnoho posvátných indických krav a od nich pochází ono sušené lejno. Popel, o kterém se v diskusi zmiňujete, pochází od nich a ze spalování v rámci obřadu Agnihotry, nikoliv od vámi zmiňovaného gurua.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-28 01:29:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Každý guru se vtělil proto, aby ve svých “žácích” zničil jejich ego. Je udivující, že naše kultura to pořád není schopna pochopit. Teprve tehdy, až západní lidé dozrají k tomu, že ke guruovi vstoupí s poznáním, že je to ten, který je bude ničit, budou moci nastoupit na cestu hindu. Jinak je to jen hloupoučká hra, která nikam nevede.“
– ničení/potlačování ega je past, není to duchovní cesta
– tak určitě nebudu následovat nějakého gurua, který mě bude ničit 😀 omg (a já mu za to ještě budu platit?)

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-11-28 01:35:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když jsem už v Hare
Krišna nebyla,tak
jsem slyšela že
holka kterou jsem
znala jela do Indie
do Vrindávanu.
Tam je místo kde
prý o půlnoci tančí
Krišna s gopiemi
(pasačky krav) a je
přísný zákaz tam
v tu dobu chodit.
Ta holka tam tajně
šla a prý se úplně
zbláznila. Ale co
se stalo,co tam
viděla,nebo jestli
je to vůbec pravda
nevím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-28 17:55:01
Ikona diskutujiciho
sipka

mně vykládala kamarádka, že se jí v indii úplně zbláznila dcera, měl to být duchovní poznávací výlet a dali jí tam nějaké drogy po kterých jí hráblo tak, že se nedala ani odchytit, musel pro ni dojet otec

Ikona diskutujiciho marmaris 2019-11-29 01:28:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

iktomi 2019-11-27 19:15:10 Odpověď
1. Cit:““Hindu” je slovo zavedené muslimy.“
Vzhledem k tomu, že hindština jako pojmenování jazyka je zcela široce používaný termín pro úřední jazyk Indie, pak i souhrnný termín hindu pro pojmenování velkého množství nejrůznějších náboženských směrů je zcela na místě a adekvátní pro obecné pochopení.
2. Cit: “ Váma márga stojí na adharmě, jistě. Proto je tamasická. Vaišnavská dakšina márga s ní nijak nesouvisí.“
V rámci šivaismu, kterému se věnuji více než třicet let, znamená váma márga cestu levé ruky a dakšiná márga cestu pravé ruky. Vaše vaišnavská dakšina mě nezajímá a ani jsem o ní nepsal. Pletete dohromady jablka a hrušky. Váma márga je tamasická pro ty, kteří jsou jen kolemjdoucí a papouškují vyčtené nesmysly.
3. Cit: “ Advaita je v Indii minoritní představa. Vystupoval proti ní i obnovitel Šrí vaišnavismu Rámánudžáčárja.“
Advaita je v podstatě mystika. Jestli je minoritní a kdo proti ní vystupoval, je mi jedno.
4. Cit: „“Indická propaganda pro bílého muže a ženu je spojena s narůžovo vybarvenou dakšinou.” Aha, tak proto je dakšina márga (vaišnavismus) v Indii zdaleka nejrozšířenější (500+ mil.).“
Znovu. Dakšina márga pro mě znamená cestu pravé ruky v rámci šivaismu.
5. Cit: „V. se ale prohlašuje za Šrí vaišnavu, což je podvod.“
V. se prohlašuje nejen za boha Višnua, ale taky za křesťanského biskupa, za vtělení Šivy a mnoho dalšího. To není podvod, jen inspirace. Opět z vašeho prohlášení čiší spousta teorie a málo praxe.
5. Cit.: „V Indii se říká, že je dost guruů, kteří žáka připraví o peníze (á la S.B.), ale málo těch, kteří ho připraví o utrpení v samsáře. Tak hodně štěstí.“
Nejsem ničím žákem a žádného gurua nehledám. Jsem magistrem teologie a mým koníčkem je šivaismus. Opravdu výstavní pýcha z vaší strany.

Vy se snažíte všechno zařadit do škatulek, ale tak to nefunguje. Ani v hindu ani v křesťanské teologii. Tohle zařazování věcí do přihrádek mají ve zvyku ti, kteří znají hodně teorie, ale praxe pokulhává. Je to jen klouzání po hladině. Na každé duchovní cestě jsou důležité především činy, to je základní palivo pro pokrok. To je vše.

Ikona diskutujiciho R 2019-11-29 12:07:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Kvůli činům Alue zveřejnila tenhle článek… Teoretické žvásty umí říkat úplně kdokoliv. 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-29 12:10:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Je zajímavé, že tady lidi píšou že je to pomluva ze zahraničí a že to není reál, nebyli jsme tam . anic nevíme, ale pod článkem od mariána, který tam osobně byl a všechno podrobně popsal, se raději nikdo nevyjadřuje 🙂
https://aluska.org/centrum-bhakti-marga-v-nemecku-je-prehlidka-temne-symboliky-swami-vishwananda-rozdava-nasledovnikum-susene-lejno/

Ikona diskutujiciho Jinu 2022-03-25 22:14:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc Tě zdravím Marmaris 🙂
Souzním s tím co píšeš. Byla jsem u SaiBaby v Indii 10x, zažila jsem jeho daršany a neskutečnou lásku, která se zde u nej v asramu dá krájet 🙂 A spoustu krásných zážitků i se Saim samotným. O peníze rozhodně nikoho neobiral, platí se tam pár drobných za ubytování a jídlo, toť vše. Díky dobrovolnym sponzorům se zde postavily školy, vybudovala civilizace – město (dříve tam nebyla ani elektrina, nic.. nyni už jedou na solární energii) vysoká škola, vodovody pitne pro část Indie – pro 200milionu lidi atd. a obrovská nemocnice a též v Bangalore, kde kazdeho osetri zdarma. Vse jsem viděla, navstivila a zažila. On byl současně velky muž činu i ve hmote a co učil – žil a konal, inspiroval. Veškeré daršany od začátku Viswanandy v ČR – krásná sila! 🙂
Btw. jsem také vystudovana teolozka, z UK HTF 😉

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-29 13:28:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ale tak už ten titulek na jejich stránkách: „experience divine love“ ve mně nevyvolává zrovna… eh, důvěru 😀 😀 láskou snad asi doufám myslí boha, ale… 😀

https://www.bhaktimarga.org/

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-29 13:34:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jinak i na youtube ohledně tohoto byly nějaké výpovědi, Aluška s tím nepřišla první. není to z její hlavy.
takovýchhle „guruů“ už bylo, je a bude. prostě jen úchyl schovávající se za duchovní zástěrku, která mu, v tom horším případě, ještě poskytuje i ospravedlnění pro jeho odporné činy.

Ikona diskutujiciho R 2019-12-03 21:30:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://youtu.be/6ylnHGlDOHU
Další svědectví, nyní francouzsky

Ikona diskutujiciho Jarmil 2019-12-05 16:36:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den
Když už píšete, nebo to tak vyznívá o osobách, které jmenoval Marmaris (Gándhí atd.), že jsou pablbové, tak jistě budete vědět kdo byl Eduard Tomáš, František Drtikol a třeba Paul Brunton? Myslíte si o nich to samé, když jejich mystický směr byl ovlivněn učením a z převážné části čerpán z východních nauk?

Ikona diskutujiciho JJ 2019-12-14 05:46:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Can somebody write a summary of your comments here in English? :)) Would be highly appreciated.

How many ex-devotees of Vishwananda write here?

If you left, you are truly blessed having left the homosexual tantric guru in the past. He is very dangerous for spiritual seekers. It was written by at least 2 Swiss newspapers about the theft of relics which guru Vishy committed in 25 churches and monasteries in Switzerland. It was also reported how he manipulates his monks (brahmacharis) and other male devotees (even married men) to have sexual interaction with him. He is mentally sick and constantly craves for sexual activities, but only with men. Stay out there and warn others!!

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-15 18:22:24
Ikona diskutujiciho
sipka

To JJ: Oh hi! 🙂 Welcome here and thank you for exploring articles outside of you native language or english. Also thank you for your comment and informations, they’re appreciated 🙂 If you’d need someone to translate you the articles here, you can always ask me.

„It was written by at least 2 Swiss newspapers about the theft of relics which guru Vishy committed in 25 churches and monasteries in Switzerland.“
– oh my god, I had no idea about this!

When it comes to summary you asked for: In the comment section are no ex-devotees of Vishwananada right now, but the article was written by one of ‚em.

Ikona diskutujiciho Nirvana (Ježovka) 2019-12-15 18:02:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

proč mám dojem, že ten anglicky mluvící člověk je tu díky mně xD

Ikona diskutujiciho JJ 2020-02-28 17:15:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

@Nirvana
Could we connect via email?

Ikona diskutujiciho Ada 2020-03-03 09:16:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdo nechce naletět falešnému mistrovi, ale podobným textům uvěří spousta lidí hned. A většinou bez jakéhokoliv ověřování, jestli autor vůbec existuje. Všimněte si jen, jak je ten článek napsaný.

Ikona diskutujiciho R 2020-10-01 18:45:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nyní vyšlo v angličtině interview s exčlenkou této sekty…
https://youtu.be/AvQfO3-TAbo
https://youtu.be/WcegQ_bEhY0

Ikona diskutujiciho R 2020-11-02 18:29:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://youtu.be/n_hYod-h3L8

Tady interview na kameru s francouzským exčlenem, obětí sexuálního predátora, anglické titulky.

Ikona diskutujiciho R 2021-01-10 14:19:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://youtu.be/uUJTwNde6yU

Videorozhovor s autorem článku ( a nemyslím tím Alue :)), část první

Ikona diskutujiciho Lesana 2021-04-28 04:39:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue. Odporně sexuálně zneužívají v sektě v Lažánkach. Nejhnusnější je její tlustý zakladatel Igor Samotný. Je plný smilstva, sexuálního zneužívání a násilí. Když nechcete, tak se tváří, jako že se sami sebe štítíte, máte nějaký fyzický handicap nebo si o sobě myslíte, že nejste hezcí. Já jsem zrovna krasavice a Igor Samotný je tlustá věčně zpocená zrůda. Hrozný. Manipuluje s lidmi s nízkým sebevědomím a snaží se jim vnutit fakt, že jsou méněcenní.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-28 08:55:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím… a dělal s tím někdo něco? Byl na policii? Pozvali si černé ovce? Pokud vím, tak tyhle hnusy tam probíhají už řádku let – a točii si to i na youtube, podle toho o tom vím. I mi psalo pár bývalých členů. A vím i o jiných lidech co mají tyhle praktiky, že tě začnou osahávat a když se jim vytrhneš, tak ti řeknou že se nemáš ráda a ještě tě pomluví v článku na internetu – to se mi sice nestalo s tímhle prasetem, ale stalo se to s jiným prasetem. 🙂 Na netu vystupují jako lidé duchovní a léčitelé, přitom jsou do peďáci a čuňáci.

Ikona diskutujiciho Love 2021-08-04 09:39:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Těch informací, které ve článku zazněly, je sotva zlomek toho, co se tam ve skutečnosti děje. Až nedávno mi došla hloubka toho všeho, včetně toho, že spousta oddaných o tom všem ví a podporují to. Někdo by měl zarazit i manipulativní nábor nových členů skrz terapie, které probíhají zde v ČR v Brně, a děje se to i v dalších zemích, vím o Itálii a Německu. Terapeut by měl být nezávislý a při práci s klientem nepropagovat svou víru. Zvlášť takto pochybnou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-04 09:53:00
Ikona diskutujiciho
sipka

hm, ale jak? maximálně donést důkazy na policii

Ikona diskutujiciho Love 2021-08-08 12:05:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V Itálii a Německu je to nyní v rukou policie. Tady v ČR bohužel i bohudík nevím o nikom, kdo by byl tak moc postižen tím, co se děje v BM (kromě finanční, duchovní a psychické újmy samozřejmě), že by to pro nějaké vyšetřovani stačilo. A práce neregistrovaných terapeutů taky není nějak zvlášť postižitelná. Asi nezbývá než doufat, že až se jednou, doufejme, sesype BM, půjdou s ní dolů i všechny ostatní lži.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-08 14:24:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale jo, určitě by se dalo i u nás. To je trestný čin. Jestli tam z lidí tahají veliké sumy, nebo po nich chtějí aby jim přepisovali majetek, třeba s příslibem toho že dostanou nějaké superschopnosti, nebo budou mít výhody u guru, tak posbírat důkazy a normálně to podat.

Ikona diskutujiciho Jana 2021-10-12 21:05:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký večer.. mrkla jsem po delší době, nevíte prosím, jak tento případ pokračuje? Aluško můžete napsat na emai? Děkuji

Ikona diskutujiciho Love 2022-01-20 13:32:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V Německu dnes vyšel dokument s výpověďmi obětí a na Spotify budou dále vycházet podcasty. Bohužel zatím vše jen v němčině, snad budou brzy k dispozici i anglické titulky.

Ikona diskutujiciho RR 2023-03-15 23:37:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, zaujalo mne pojednání o guru V. a hledala jsem nějaké aktuální info. V hraní si s hlasem je guru V. Skutečný “master”, to se musí nechat. I s celkem logickými informacemi má pak člověk pocit, ze zjistil revoluční objev ! Ale co si myslet o tom jeho nonverbalnim otiranim si špičky nosu, co je u nej celkem často vidět ? (…) Ty jeho citace veršů a přirovnání jsou fajn, kdyby upustil od te své určité arogantní nadřazenosti, co subjektivně pozoruji, byl by podle meho ještě autentictejsi. 🙄 Někdy to s tou nepokorou přežene, pak se jakoby – vědomě – umravní a nabere vážnosti. (To si myslím, ze táhne víc.) Ze je gay jsem se domnivala, a ze se nějak ventiluje, to bych se teda ani nedivila. Jinak jeho chlapska energie je velmi přitažlivá, má značné charisma, ale odpuzuje me ta jeho zvýšena arogance, často viditelná. Trochu v tom vidím metodu cukru a biče – svým žákům hlásá pokorně, aby je za moment ponizil v jejich – hloupé – životní nevědomosti. A pak zas pokorně … na tom se dá vytvořit závislost. Videa se přehrát nedají, co vím, obviněni byla stažena pro nedostatek důkazu 🫣 vyšetřování probihaji, ale je tuším zákaz, aby se zveřejňovalo cokoliv, co by jakkoli V. Očerňovalo … vše co jsem psala je můj subjektivní nazor Děkuji …

Napsat komentář: marmaris Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek