AllatRa: Nové reptiliánské hnutí odhaleno. Ovládání lidí pomocí manipulace. ,,Pozvěte nás jako své spasitele“, žádají Annunaki

7.11.2019 v Zprávy 68

Po vydání článku o odhalení nebezpečného hnutí AllatRa, které prezentuje reptiliány jako dobré pomocníky a spasitele lidstva, se v diskuzi objevila velice zajímavá a hodnotná zkušenost čtenářky, která popsala co zažila s knihami od Anastasie Novych (A. Novych ve skutečnosti neexistuje, je to pseudonym), která stojí za vznikem tohoto kultu. Pokud doma máte tyto knihy, rozhodně je nečtěte a ideálně se jich co nejdříve zbavte, ukázalo se, že mohou sloužit jako kanál pro tyto bytosti, aby se k vám dostaly a začaly vás napadat.
Následující text je kompletně sestaven z textů čtenářky Kiany. Pokud jste nečetli první díl, vraťte se k němu tudy: AllatRa: Nové reptiliánské hnutí odhalilo komu slouží. Anastasia Novych neexistuje, past na lidstvo sklapla, abyste rozuměli textu ve všech souvislostech, protože Kiana na článek svým vyprávěním přímo navazuje.



Tohle vysvětluje hodně věcí. Já četla knihu Sensei ze Šambaly a kniha se mi líbila (sice byla o ničem, ale připadalo mi to jako příjemné odlehčené čtení). Obal knihy jsem neviděla, protože jsem jí měla v pdf. V době, kdy jsem knihu četla, jsem si řekla, že když je ten Sensei tak duchovní, určitě umí i telepatii a telepaticky jsem ho oslovila. On v knize psal, že když se někdo vymyká tomu jejich ideálu ctnostného člověka, tak ho z Ruska na dálku napadne, že to umí.

Sensei ze Šambaly: potenciálně nebezpečná kniha, pomocí které vás může knižní aktér napadnout, pokud ho zkontaktujete a pokud se mu znelíbíte

Co jsem ale nečekala bylo to, že poté, co jsem Senseie telepaticky oslovila, mě napadl kolega v práci, který dělal v minulosti bojová umění. ,,Ze srandy” tak, že se mě sice ani nedotkl, ale udělal mi velké energetické zranění.
V práci byl jeden takový destruktivní kolega, který se mě snažil sbalit (stejně jako další holky). Šla jsem po práci s kolegy do hospody (to bylo ještě v době, kdy jsem chodila do hospody) a tento kolega tam přišel taky. Po cestě do té hospody (sešli jsme se až na místě, takže po cestě jsem šla sama), jsem se pokusila telepaticky komunikovat se Senseiem.
V hospodě se mě potom ten kolega ptal, co čtu a o čem to je, tak jsem mu řekla, že ta kniha popisuje (mimo jiné) bojová umění. A on řekl, že v minulosti dělal nějaké bojové umění a pak po mě prostě skočil, ohnul mě a nějakým rychlým chmatem jakoby seknul rukou zezadu za mojí hlavu, ale těsně před krkem se zastavil.
Udělal to tak rychle, že jsem to nečekala a byla jsem v šoku. Myslela jsem si, že do něj vstoupil Sensei, se kterým jsem se snažila před chvílí komunikovat, protože jinak se ten kolega choval normálně. On pak řekl, že to byla sranda.



Tento kolega kouřil každý den marihuanu, tak byl v tu dobu asi ještě k tomu pod vlivem, ale po marihuaně jsou lidé spíše pomalejší, zatímco on jednal v tu chvíli hodně rychle. Nechápala jsem, proč by na mě Sensei útočil, jestli mu připadám zlá? Doma jsem pak cítila, jak mi z toho místa, na které ten kolega jakoby zaútočil, odtéká energie.

Ve snu se mi pak zdálo, že ležím na zemi ve velké kaluži krve, která mi vytékala zezadu z krku (z toho zraněného místa). To místo na krku mě pár dní i docela dost fyzicky bolelo a neměla jsem vůbec energii, v depresi jsem ležela v posteli. O pár dní později v práci jsem se tomu kolegovi už vyhýbala, ale on za mnou přišel a OPĚT na mě ,,ze srandy“ jakoby zaútočil nějakým bojovým uměním, ale tentokrát na břicho (že se těsně před břichem zastavil). Cítila jsem energetické zranění, ale menší.
Když jsem potom šla z práce, tak jsem telepaticky oslovila Senseie a řekla jsem mu: ,,Ty zmr*e, ještě jednou na mě zaútočíš, a zabiju tě – to dokážu i takto energeticky zraněná, pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš!” (A myslela jsem to vážně).

Reptiliáni jsou velmi inteligentní rasa pohybující se údajně v páté dimenzi. Neznají emoce ani soucit, jednají pouze logikou a z pozice toho, co je výhodné pro jejich druh. Jejich plán je zabrat tuto planetu pro sebe. I přesto však musí ctít Zákony vesmíru, mezi které patří i svobodná volba člověka. Pro tyto parazity platí, že nesmí vstoupit tam, kde je nikdo nepozval. Proto musí mít souhlas a žádají o něj také prostředníctvím manipulace díky hnutí AllatRa, kde doslova říkají, že je lidstvo má pozvat na svou planetu pod záminkou naší údajné ochrany.

Od té doby jsem měla klid a kolega už na mě neútočil, naopak se mi omluvil (a kolegu z práce zanedlouho vyhodili kvůli tomu, že tam ukradl nějaké peníze, já z té práce po čase sama odešla, protože to místo bylo velice destruktivní).

Knihu Sensei ze Šambaly jsem normálně dočetla, ale v té době jsem si nedala 1+1 dohromady, že to reptiliáni umějí vstoupit do člověka pod vlivem alkoholu/drog a konat skrze něj. Reptiliáni to dělají tak, že tomu člověku zároveň i vloží vysvětlující myšlenku dle jeho vibrace (takže konstruktivním lidem konstruktivnější myšlenku, prostě vysvětlení ,,na jejich vlně”), aby si myslel, že koná ze své svobodné vůle a že to je jeho rozhodnutí (např. si ten destruktivní kolega mohl pomyslet: ,,Tuhle holku nemůžu sbalit, tak se jí alespoň pomstím” – Toto bych cca odhadovala na jeho celkem běžný myšlenkový pochod, a zároveň v tu chvíli souběžně s myšlenkou reptilián nachvilku přebral jeho tělo a ,,ze srandy” na mě zaútočil).
Já od té doby dodnes nosím zezadu na krku přívěšek – ochranu proti vysávání energie. Nějak jsem se potom dozvěděla, že to místo vzadu na krku, na které ten reptilián zaútočil, je důležitý bod na těle (je to ten největší obratel vzadu tam, kde končí ramena a začíná krk).



Pak se ke mě za delší čas dostala kniha Allatra, která měla dvě zajímavé kapitoly (jinak byla nudná a nepodařilo se mi ji dočíst celou, což se mi stane málokdy, protože i když je kniha nic moc, většinou ji dočtu). Jedna z těch kapitol popisovala přesně to, co jsem viděla poté, co mi vystoupila energie kundalini – a to jsem nikde jinde nenašla. Knihu jsem četla až několik měsíců po svém zážitku, ne před. Energie kundalini je ale taky reptiliánský princip a já v té 5. dimenzi potkala bývalého illumináta, takže ta kniha v jedné kapitole pravdivě popisuje reptiliánskou 5. dimenzi, která je trochu mimo matrix. Už jsem i možná zjistila, co přesně u mě tenkrát způsobilo stoupání kundalini energie, ale jistě to nevím, tak o tom nebudu psát. Druhá z těch kapitol, co mě zaujala, byla o duši a to nemám ověřeno, co se tam psalo (a už jsem to i zapomněla). Pak v těch knihách (Sensei a Allatra) byly i věci, se kterými nesouhlasím. Ten symbol ležatého měsíce a nad ním slunce prý znamená temný měsíc a Saturn, četla jsem to myslím tady na Alušce. Je to destruktivní symbol.

Kniha AllatRa s destruktivní symbolikou smrtonosného měsíce. Údajnou autorkou je opět fiktivní pseudonym Anastasie Novych.

Více lidí sem vkládalo odkazy na videa toho pána se dvěma asistentkami a i když jsem se na to chtěla podívat, tak po chvilce jsem ztratila pozornost a nemohla jsem se na to soustředit (zkoušela jsem to víckrát a pokaždé stejný výsledek: tělo čumělo do blba směrem na obrazovku a já byla “mimo” = pryč z těla). Já když vidím reptiliána, tak utíkám pryč z těla (automaticky), takže je poznám. Buď dostanu panický záchvat že jsem naprosto paralyzovaná strachem a nebo se snažím v panice co nejrychleji opustit tělo kamkoliv pryč (nejčastěji obojí najednou).

O Danilovovi se na internetu píše, že je to Reinkarnace jakéhosi dávného boha. Je to podezřelá shoda okolností, někteří reptiliáni totiž vystupovali v dávných dobách jako naši bohové.

To místo za krkem (zhruba u toho obratle) je bod, kterým reptiliáni a egregory vstupují do lidí. Do mě snad ještě nikdy nevstoupili (tedy alespoň doufám, nevím o tom). Právě proto se mi to místo, přes toho známého z práce, snažili jeho fyzickou rukou energeticky narušit. Jakmile bylo narušené, tak jsem tam pak cítila tlak atd. když se mě něco pokoušelo ovlivnit, a takto jsem to zjistila.

Sensei v knize Sensei ze Šambaly psal, že napadá ,,zlé” lidi, ale v knize Allatra měl striktní pravidla která určovala, kdo je dobrý. A kdo pravidla nesplní, je asi podle něj (dle knihy AllatRa) zlý.
Já ho oslovila v dobrém. Chtěla jsem se s ním kamarádit/popovídat si, nic jsem proti němu neměla. Ale on se se mnou vůbec nebavil, rovnou na mě zaútočil. Navíc jsem si ho dle knížky nějak představovala a ta energie, která na mě zaútočila, to bylo úplně něco jiného.
Tak jsem pak nevěděla, jestli to byl Sensei, nebo někdo jiný. Ptala jsem se ho, jestli si myslí, že jsem destruktivní – že sice kouřím, ale jinak snad nic špatného nedělám. Nikdo mi ale neodpověděl – stále se se mnou po tom prvním útoku nebavil, ale rovnou na mě pak zaútočil znovu.
Tak jsem se naštvala a odpověděla jsem mu jeho řečí, které asi jediné rozumí (zahrozila jsem mu tedy bojem), a tomu už rozuměl.



Po tomto jsem se s ním samozřejmě už bavit nechtěla, ale pak mě oslovil on sám a to mi jenom krátce řekl, že nechce, abych četla jeho knihu (takže mluvit umí). Tak jsem mu řekla, že autorkou knihy je přeci Anastasia Novych a s ní jsem se také předtím pokusila o telepatický kontakt, ale nemohla jsem ji najít (telepaticky, jako by neexistovala). Řekla jsem mu, že už o kontakt s ním nestojím, ať jde ode mě pryč (naštěstí jsem se s ním pak už nesetkala).
Já knihu dočetla proto, že mě zajímalo, jak to skončí. Můj kluk mi říkal, že jsem blázen, že po tom všem tu knihu ještě čtu. Navíc se mi nechtělo věřit tomu, že tato bytost, která mě napadla a pak se mi snažila rozkazovat co mám nebo nemám číst, by byl Sensei. Ale když se podívám na to video s těmi reptiliány, tak to je přesně ta energie, se kterou jsem se tenkrát setkala.

Lidé, kteří berou jakékoliv drogy, nebo jen kouří a pijí alkohol, mají díry v energetickém poli a jsou zranitelní vůči energetickým parazitům. 

Ten kolega z práce se mi pak omluvil s tím, že neví, co to do něj vjelo. Že se bojové umění učil proto, aby mohl holky chránit. Kolega mi byl od začátku nesympatický, ale uvnitř úplně zlý asi nebyl. Každopádně to byl “kus chlapa” = silný/svalnatý, vysoký a tak 2x větší/mohutnější než já, vzhledově hezký moc nebyl, inteligencí mi připadal hloupý, ale to bylo i tím, že tak často hulil. Tohoto týpka bych nepřeprala, natož když umí nějaké bojové umění. Ale na Senseie jsem si věřila, že bych ho přeprala – nevím proč, ale cítila jsem se (energeticky) silnější než ta bytost, která mě napadla.

Tohle je asi jediné z těch pochybných ,,učení”, na které jsem naletěla (i když já si z knihy brala jenom to, s čím souhlasím nebo co mi něco říká a to, s čím jsem nesouhlasila, jsem vypouštěla – šlo mi hlavně o ten romantický příběh mezi obyčejnou holkou a duchovním učitelem, jak spolu začnou chodit atd. ..ani to se nakonec nestalo = brala jsem knihu jako milostný příběh). Chtěla jsem o knize Snesei ze Šmabaly i napsat na web, ale pak jsem si říkala ,,o čem že ta kniha vlastně byla?” O ničem. Dokonce ani ten milostný příběh tam nebyl.
Nebylo v ní řečeno nic podstatného, co by mě někam posunulo, naopak jedna věc v knize mě vyvedla z rovnováhy a chvíli jsem váhala, jestli jsem blbá já a nebo Sensei, nakonec jsem si řekla, že budu věřit sobě a vyfiltrovala jsem to jako blbost. Jsem ráda, že se ,,Sensei” (=reptilián) dal snadno ,,odvolat” (stejně snadno, jako jsem ho ,,přivolala”) = že ctil mojí svobodnou vůli a jakmile jsem mu řekla, že už o kontakt nestojím, tak mě nechal být.

Igor Danilov, ústřední postavička AllatRa TV. Pravděpodobně autor, který stojí za pseudonymem Anastasia Novych, dost možná je on sám knižní ,,Sensei“, který atakuje lidi, kteří se s ním pokusí telepaticky zkontaktovat.

Já jsem se nakonec koukla na část jednoho videa od AllatRa TV (kde nikdo nemrkal reptiliánskými víčky). Musela jsem se přemáhat, abych u toho neodpadla, protože ten ?muž? mluví pomalu a než se vyžvejkne co chce říct, tak to zabere minimálně 5 minut (jedna jeho myšlenka). Navíc tento “týpek” je mi ještě mnohem mnohem víc nesympatický než ten bývalý kolega, o kterém jsem tady psala.

V jednom videu bylo vysvětlení jejich plánu: Nejdřív dával Igor Danilov za vinu lidem, že jakýmsi nevědomým souhlasem souhlasí s tím, aby se děly zlé věci a že tudíž ,,karma” padá na lidi.. (podle mě to absolutně není pravda, pouze jeho přání a manipulace)
Dál tam říkal, že ŠEDIVÁCI podle něj stvořili lidi na práci a hodní ANNUNAKIOVÉ je pak zachránili a chránili je po dobu 24 000 let. A nyní ochrana annunakiů končí a ti zlí šediváci se sem vrátí a vyhladí nás, pokud nepožádáme o ochranu jakési annunaki o kterých neupřesnil, jak vypadají atd. Jelikož nechal Žanu mnohokrát mrknout reptiliánskými víčky, tak tím naznačuje, že je mimozemšťanka a snaží se dělat videa jako že jsou dobří, takže si asi máme domyslet, že to oni jsou ti hodní annunakiové. Nakonec říkali, že ti annunakiové by nás tak rádi chránili, ale vláda řekla, že NE. A oni prý musí ctít svobodnou volbu naší vlády a tak má většina lidí tuto vládu přesvědčit, aby nás dál mohli annunakiové chránit.

Annunaki je jen jiný název pro Reptiloidní rasu, masožravé nebezpečné a nelítostné bytosti.

Takže:
1.) pokud už někdo stvořil lidi k práci, tak to byli annunakiové = asi reptiliáni? (to snad všichni ví dle textů na internetu)
2.) šediváci pracují pro reptiliány (to snad už všichni ví)
3.) Danilov říkal, že za ten BLAHOBYT, který jsme tu doposud měli (=podle mě myslí současný systém), mohou annunakiové, kteří nás chránili a pomáhali nám ho vytvořit = v tomto alespoň mluvil pravdu, že za nelidský naprosto nesmyslný a “mimo” systém můžou reptiliáni
4.) kdyby nás chtěli nějací dobří mimozemšťané před něčím zlým zachránit, tak by prostě zachránili ty lidi, kteří k tomu dali sami za sebe (každý má svobodnou volbu) vědomý souhlas – rozhodně by neřekli “ty chceš zachránit ale já tě nechám zemřít, protože támhle jakýsi politik řekl, ať nikoho nezachraňujem” – samozřejmě že od nich nikdo zachránit nepotřebuje, protože pokud by nás napadli šediváci, bylo by to na jejich příkaz viz bod 2 (Pokud mě někdo chce zachraňovat před něčím, co sám naschvál na mě nastražil, tak není dobré se nechávat od někoho takového “zachránit”, protože to je nějaká past – proč by to jinak vytvářel aby pak mohl “pomáhat”).
5.) Jejich “vysvětlení mrkání” je úplně mimo = lži.

Tohle vše je řečeno přímo ve videu About ninth circle úplně na konci, začíná to v 56. minutě:

Danilov dále říká, že s annunaki máme aktuálně smlouvu (asi aby nám vládli?) ale lidstvo tu smlouvu začíná porušovat, takže hrozí, že annunaki budou muset odejít. Že lidé obviňují annunaki, že lidem berou energii a využívají je (což je podle mě pravda, pokud annunaki=reptiliáni) a lidé prohlašují, že chtějí ukončit smlouvu s annunaki. No a pak teprve začne vysvětlovat, že nás zotročili kdysi zlí šediváci a jakmile annunaki odejdou, tak nás před nimi přestanou chránit a tito zlí šediví mimozemšťané nás napadnou (=vyhrožuje).

Opravdu je to, co říká, ,,výživné”:
– “..lidé začínají říkat, že vědí o smlouvě s annunaki..” – a významně se podívá do kamery, ten pohled nelze přehlédnout
– (a předtím říkal) “..nevím, kdo jim tento nápad implementuje..” – “..že lidé chtějí, aby annunaki opustili tuto planetu” (toto podle mě vztahuje k sobě i když to rozdělil tou první větou s významným pohledem)
– “..annunaki jsou obviňováni, že lidem odebírají energii a vykořisťují je..” “..takže lidé začali vyjadřovat svojí vůli, že chtějí zrušit smlouvu s annunaki”
– “..před 24 000 lety, je úžasné, jak rychle lidé zapomínají (moje pozn. “takže ty nejsi člověk, když si to pamatuješ?”), byla lidská rasa otroky malých šedivých mimozemšťanů, kteří mají nenasytný hlad, nemají duši, jsou velice inteligentní a jsou v technologickém pokroku mnoho času před lidmi.
Tito mimozemšťani jedli lidi, není to vtip, lidi pro ně byli pouze tělesnou potravou, jako jsou pro nás krávy atd. (moje pozn. tady už sám sebe zase zařadil mezi lidi, protože řekl “pro nás”). Je to jedna z nejhorších ras ve vesmíru. Lidé proti nim byli bezmocní stejně jako jsou bezmocní dnes ve snaze se sjednotit a požádat annunaki o ochranu. Annunaki jsou jedna z nejvyspělejších ras ve vesmíru. Lidé mají svobodnou volbu a annunaki dali lidem absolutní svobodu a nezasahovali do lidských životů. Annunaki ochraňují milióny planet. Na biliónech planet žijí lidé podobní lidem na Zemi (v něčem se trochu liší, např. mají kratší nos nebo delší uši), ale všichni mají společnou věc a to přítomnost duše. (moje pozn. pak mluví o “bez ohledu na to, v jakém těle se zde někdo manifestuje, všichni mají asi strážné anděly” jestli jsem dobře rozuměla – takže tím vysvětluje, že když říká “nás”, myslí tím někdy všechny bystosti s duší/s anděly?) … Ale bohužel i když malá frakce lidí na Zemi veřejně řekne, že ví o smlouvě s annunaki a chce, aby annunaki opustili tuto planetu, tak annunaki budou nuceni to udělat, takový je zákon. Ale jde o to, že jakmile annunaki opustí tuto planetu, tak sem přijdou tato zlá stvoření (moje pozn. podle mě je jasné, že myslí šediváky). Takže elita udělala výpočet, že sem pak přijdou, ale elita bude prostředníkem mezi těmito bestiemi a lidmi. A tito mimozemšťané potom zastaví klimatické změny na Zemi, je to vyspělá rasa, takže to dokážou. Ale annunaki by toto také dokázali! (moje pozn. jak by ne, když ty “klimatické změny” = chemtrails, haarp atd. – stačilo by to prostě přestat produkovat) Ale klimatické změny se dějí jenom proto, že se k tomu lidé rozhodli. Věřte mi, naší nečinností a bezcitností jsme tato kataklizmata zavinili (moje pozn. tím podle mě myslí lidi). Řekněte mi upřímně: je toto lidstvo hodné budoucnosti? Elity se rozhodly obětovat běžné lidi šedivákům a zaseli do jejich mysli pochybnosti o annunaki a o jejich ochraně, přičemž celé lidstvo bylo pod ochranou annunaki po 24 000 let a najednou je to špatné být ve svobodě? (moje pozn. “svobodou” tedy myslí asi tento systém na Zemi..) Ano, zabíjíte se navzájem, ano i Satan má právo na existenci, není toto nejvyšší svobodou lidského druhu? (moje pozn. “wtf!!”) Že můžeme dělat to, co chceme. (moje pozn. ano, toto už svoboda je, ale zde na Zemi člověk nemůže dělat to, co chce) Já si myslím, že to je to nejvíc, co může Bůh dát lidem, jako jsme my (moje pozn. tím “my” myslí reptiliány nebo koho? Když mluvil o svobodě zabíjet a o svobodě existovat i bytostem jako je Satan) a pokud se změníme, dá nám Bůh lásku také (moje pozn. aha, tak pod pojmem “my” myslel reptiliány a další zlé bytosti, že když se změní, Bůh jim dá také lásku) k naší svobodě zde.”

napsala čtenářka Kiana


Reptiliánská rasa začala být díky působení alternativních médií a nezávislých zpravodajství hodně profláknutá, když se nejvíce psalo o anglické královské rodině která hoduje na lidské krvi a celebritách, které v rozhovorech mrkají plazím víčkem. Každý, kdo posledních deset let nebydlí pod kamenem a zajímá se o dění kolem sebe, ví že reptiliáni jsou nebezpečná mimozemská rasa, která je schopná se vtělovat do lidí.
V posledních letech proto reptiliáni nejenom že přitvrdili – objevují se i v lidech, kteří zdánlivě nezastávají žádnou významnou pozici, píšou mi čtenáři z celého světa svá svědectví, kdy vidí reptiliánské hlavy nebo oči u svých blízkých, u přátel, kolegů, dokonce ve členech rodiny, toto nikdy dříve nebývalo!! – ale tato forma invaze už jim nestačí a dali se proto na ,,duchovno“. S touto novou taktikou se jednoznačně snaží lidem podstrčit, že nejsou nepřátelé, ani paraziti, ani se nám nesnaží zabrat naši planetu, ale naopak že jsou naši zachránci a že je tady máme chtít.

Je velice důležité, aby všichni lidé o tomto nebezpečí věděli a aby při přáli odchod reptiliánské rasy z planety Země.
Varujte své známé, zejména pokud víte, že znají knihy od ,,Anastasie Novych“, nebo se zajímají o AllatRa.



připravila Aluška.org © www.aluska.org 2019

Komentáře

Ikona diskutujiciho Avatar 2019-11-07 08:02:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vstoupil do tebe proto protoze si uzivala drogy tak jak i pises. Pokud kouris tak uzivas nikotin. Proc myslis ze nikotin a alkohol jsou povoleny.. skrz dym jse komunikuje s duchy nebo skrz perfume taky…per fume znamena skrz dým. Hezky den vsem 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-07 09:46:03
Ikona diskutujiciho
sipka

přes vůni určitě ne, to je hovadina… 🙂 nemůžeš být odhalen duchům pokaždé, když cítíš nějakej smrad. trocha selského uvažování to řeší 🙂

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-08 00:22:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Do mě ale nikdo nevstoupil. Pokud myslíš, že na mě zaútočil proto, že jsem kouřila, a jinak by si to dovolit nemohl, tak to nevím. Já ho znovu oslovovat nebudu, abych si vyzkoušela rozdíl (teď nekouřím).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-08 08:11:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Napadl by i nekuřáka, jde zejména o ten pokus o kontakt: pokus = svolení k přístupu

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-09 02:32:27
Ikona diskutujiciho
sipka

To mě se zdál sen, jel jsem v autě s nějakým řidičem, možná to byl policajt. V tom snu někdo takhle po mě šel, něco jako součástí systému a jak jsem se na něj podíval měl jedno oko jako to stvoření z toho to článku. Vtíral se že mě dneska navštíví, pokud ho kontaktuji, tak prostě přijde zamnou jako ďábel, nebo nějaké ďábelské stvoření a já to odmítal a zdůrazňoval jsem, že mám svobodnou vůli 😀 ať to neporuší. Pak jsem dorazil na svou chatu, kde jsem byl napjatý celou noc, chtěl jsem zavolat policii aby mne ochránila před něčím takovým, co mi může ublížit, ale zavolat policii znamenalo pozvat toho chlápka co byl také od policie, držel jsem mobil v ruce a diskutoval s lidmi co mám tedy dělat, mám se předtím ochránit i když to v podstatě nejde, zavolat zlo a chtít aby přišlo mě ochránit, měl jsem prostě zájem to co nabízel systém, jako policejní příslušní lidé. Potom jsem čekal až do rozbřesku, konat k tomu by mě přiměl jen strach, že jsem neměl jistotu v to, pro co jsem se rozhodl na začátku při setkání s tím zlem a to ho odmítnout a pořádat jen svou vůlí aby mě nechal být.
Možná to má nějaký význam ten sen, možná se zlo plíží ke každému takhle z nás, vše v pohodě funguje, někdo s vámi je v pohodě kontaktu chápete jak to myslím, třeba s lidmi, místy a pak na nějaký den od toho dát ruce pryč, když se v něm projeví něco jako zlo co se chce k vám dostat a prostě to odmítnou i s tím co to zlo nakazilo, nevím jak to přesně popsat.
Pak vím že za rozbřesku vše bylo zase v pořádku, tato ,,nabídka,, povolit k sobě zlo do života, prostě už odpadla když vyšlo slunce. Trochu mi to přišlo mindfuck jako situace co popisovala madam Kiana v článku o zápletce lidí s nastraženými Šediváky a Annunakyho, co tam hraje roli spouštěče zla a taky ,,zachranáře,, možná v tom hraje role pouze nejistota v nás, skočit na to a chtít i záchranu po tom co nám způsobil zlo a chytit se do jeho pasti navždy, to snad člověk by řekl ano, kdyby si sebou samým nebyl jistý, že by to Anunaky zlo je nepřemožitelné a tak pro jistotu je lepší udělat to co slyšíme od toho co se nám zdá být nepřemožitelným, než nad tím chtít vyzrát sám.
😀 Ten sen mi přišel prostě dost na ten způsob sněný

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-09 22:21:28
Ikona diskutujiciho
sipka

PS. a pokud si to dobře pamatuji, tak Sensei ze Šambally dle knihy kouřil cigarety. Když jsem měla zkušenost s tím kolegou, tak jsem byla na začátku knihy a psalo se to někde od druhé poloviny knihy dál, takže jsem to nevěděla a proto jsem se ho ptala, jestli si myslí, že jsem destruktivní kvůli tomu, že kouřím. Sensei tedy v té knize psal, že kouří proto, aby nebyl „až moc duchovní“ a já v té době kouřila kvůli tomu, abych nebyla „až moc slušná“, takže jsem to tenkrát „chápala“. Pak jsem ale zjistila, že nic jako „až moc duchovní“ nebo „až moc slušná“ neexistuje, člověk buď je duchovní/slušný a nebo není, nepotřebuje kvůli tomu kouřit. Dodnes si ale myslím, že i duchovní/slušný člověk může kouřit, je to prostě jedna z činností, která škodí zdraví, a nějakou takovou činnost může dělat skoro každý, i když mezi duchovními lidmi bude těch lidí, kteří dělají něco škodlivého, méně. A čím déle/více je někdo konstruktivní, tím méně škodlivých věcí dělá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-10 08:48:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Týjo tak to je dobřej nářez. Ta knížka se mi pomalu zdá jako parodie. Připomíná mi to toho slováka co o sobě říká že je breatharián a celej rozhovor pije kafe a kouří a u toho říká že se tím uzemňuje aby neulítl 😀 😀 kdo na tyhle h. skočí? 😀 😀 😀

Ikona diskutujiciho Nico Van 2022-01-02 23:11:53
Ikona diskutujiciho
sipka

To mne hnet napadlo když jsem to viděl po prvé Alallatra je jen manipulace s postraními umysly .Anunnaki tu nejsou je tu jen spousta druhů reptilianů a také spousta šedivych druhů a bilých atd. Anunnaki odjeli neznamého důvodu dle mého názoru (katastrof . perioda planety , dostatek zlata problém kyslík atd. ) Nechali tu správce ( faraony ) služebniki ( obři ) spolu s mutacemi ( kentauri, harpie , jeti atd.) To využili kamoši Rep.Šed. atd a převzali moc a služebníki Anunn. postupně zlikvidovali .Od té doby začali ovladat a řídit tuto planetu pro svoji potřebu . asi tak před 6000 p.n.l. Veškerá historie mýty naboženstvi sekty vše podstrčeno a upraveno k manipulaci lidí až do dnešní doby .Parazitní bytosti necpou do sebe žadnou hmotu živi se negativni energii z lidí a u Reptilianů jen ty na vyššich stupní s křidli vysocí čerpají energii z krve ( pro to ty oběti bohům psáno v bibli ) .Pak jsou tu domorodí reptiliodní jinný druh kterým patři tato planeta na které se vyvijeli evolucí 300 milionů let spraještěra jsou k lidem pasivní a nekomunykují a vyhíbají se lidem …..

Ikona diskutujiciho Martin 2022-01-04 08:40:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý deň čítal som článok , chcel by som k tomu dať krátku osobnú skúsenosť, čítal som aj tie knihy a z nich mi vyšlo, že najdôležitejšie , čo sa tam píše je, že človek má pracovať na kontrole svojich myšlienok, a pracovať aj duchovnými praktikami na vyžarovaním lásky a dobrá, čo zamedzuje akejkoľvek manipulácii, a samozrejme, ako bolo v článku spomenuté, akékoľvek ovplyvňovanie vedomia návykovými látkami otvara moznost pre napájanie nežiadúcich entít a toto bolo spomenuté aj v tých knihách. Skusal som dlhodobo tieto princípy aplikovať a osobne mám s tým dobrú skúsenosť.

Ikona diskutujiciho Luboš hallman 2023-02-10 13:27:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsou to stejné bláboly jako každé náboženství (křesťanství,judaismus, islám, hindů,budhismus,žen, šintó a podobné nesmysly. Nestojí se tím zabývat.

Ikona diskutujiciho Hana 2019-11-07 08:45:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se nestačim divit, tohle je moc zajímavý téma, i když mě to popravdě dost děsí a mám z toho jakýsi respekt…koukala jsem minule na ta mrkací videa a fakt ta ženská působí divně…z prvu jsem z toho byla nepříjemně znepokojená, pak jsem to na youtube i přes odpor projela pořádně, mě prostě zajímá jestli je tohle všechno fakt skutečný.. rozhodně není normální jak jako civilizace fungujeme, svobodná se tedy necítím ani omylem…a proto mě fascinuje, jak si někteří lidi dokáží tento systém bránit a že se jim to vlastně líbí..nepochopitelný

Ikona diskutujiciho niky 2019-11-10 10:01:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ti lidi brání matrix a pomáhají mu, protože je to v podprahových informacích všude na ně vysíláno (v televizi, v rádiu, ve filmech), aby věřili, že všechno je v pořádku a že ty technologie, které nás tady pomalu zabíjí, jsou pokrokové a úžasně dobré.

Aby se nechali doma špehovat svou televizí, nebo autem a na všechno používali aplikace místo svého vlastního rozumu.
Takoví lidé jsou v tom chyceni a těžko se z toho mohou dostat, pokud sami nebudou opravdu chtít.Budou zarytě tvrdit, že reptiliáni, i když je o tom natočeno milion videí, jsou jen podvrh a photoshop, to jsem taky zažila, že lidi se smáli a říkali, že to je určitě photoshop a že tomu věří jenom hlupáci.
Před takovými lidmi se klidně reptilián může zjevit a potom se proměnit ve zlaté prase a oni si toho stejně nevšimnou.

Ty podprahové věci dělají opravdu hodně a jsou na lidi vysílané prakticky nonstop i třeba přez věže mobilních operátorů, takže když člověk spí, pořád to do něho pere.

Ikona diskutujiciho Sojina 2019-11-07 08:56:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue asi sem doteď žila pod kamenem,ja o tom nikdy neslyšela nebo se nezajímala…Jde z toho hrůza…dnes jsem si pročitala komentáře u 1.clanku a jsem rada ze sem si vieo ani nepustila.Uz bych to ani neudělala po tom co sem četla za zkušenosti jiných…
Jinak nechceš udělat článek/nebo napsat sem – o ochraně toho místa za krkem? Co tam nosit nebo čím ho chránit?Dekuju

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-07 09:39:23
Ikona diskutujiciho
sipka

mně pomohla kartička tm a energetický krystal.. a ještě jsem si vzala křišťál do klína… obložila jsem se vším, co bylo

Ikona diskutujiciho niky 2019-11-10 09:39:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Místo za krkem. To je velice pozoruhodné, jak člověk samovolně, když se ho tam někdo dotkne, stáhne ten trapéz k hlavě, že zvedne ramena a zakloní hlavu, aby se mu tam nikdo nedostal. A to udělá naprosto každý, je to reflex a teď už vím k čemu to slouží :-).

Ikona diskutujiciho kiko 2019-11-07 15:00:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak drogy a alkohol oslabujú „ochranu“ ráta sa aj kofeín (káva, čaj..)? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-07 15:55:34
Ikona diskutujiciho
sipka

u kafe a čaje jsem nic takového nikdy nepozorovala

Ikona diskutujiciho Tomáš Uhlík 2019-11-07 17:23:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím jestli jsem to správně pochopil. Ale reptiliáni nejsou “Nový plán“ vytvořený Satanem, ne?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-07 18:01:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Co je podle tebe ,,nový plán“?

Ikona diskutujiciho Tom 2019-11-07 18:59:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Asi myslel spíš „Nový světový řád“. A pokud řekla Miley Cyrus na jednom setkání s dětmi, že „Satan … je fajn chlápek…“, tak bych spíš řekl, že je to označení pro konkrétního člověka, případně jinou bytost, vypadající jako člověk. Já si dříve myslel, že je to jeden z vrcholných žreců tzv. „globálního prediktora“, ale možná je to nějaký „vtělenec“, dělající bordel, se kterým GP udělal v minulosti dohodu. Nasvědčuje tomu totiž fakt, že se tu pohybuje kde kdo, ale není mu v tom nikterak bráněno. Viz to video. Také povídačky o tom, jak nás tu stále někdo zachraňuje, jsou staré tisíce let, a také už poněkud ohrané. Ovšem nejde mi se trpce neusmívat nad tím, jak se nás „snaží zachraňovat“ někdo, kdo celou dobu dělá jen pravý opak. A také věta.. že „lidstvo uzavřelo“ nebo „lidstvo vypovědělo“ jakousi smlouvu, je tak blbá, že to až mlátí o zem. Stačí se nad tím jen zamyslet. To je čisté a nefalšování podsouvání cizí představy. Jako měl bych tu asi dost otázek na dost lidí, ale třeba mi dá někdo odpověď na jednu otázku, která mně vrtá hlavou. Teoretický problém je následující. Reptilián se „vtělí“ do člověka. Vleze mu tam asi přes krk.. třeba. Jak je možné, že „člověk“ začne mrkat jakýmsi vnitřním víčkem. Z anatomického hlediska je to blbost. Takže jak je to doopravdy? Která část skládačky chybí. Má někdo odpověď? Myslím něčím podloženou. Vymyslet si můžu dost vlastních teorií. Podle mě se to takhle neděje, jak jsem to popsal. Nebo … je to všechno trochu jinak. Alue … máš na to alespoň nějakou teorii?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-07 19:55:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Teorií je dost, ale mně nikdo nedal do ruky příručku ,,How to Reptil sh*t“, taky si to skládám dohromady postupně. Každopádně když si vezmeš anglickou královnu. Putin řekl, že se přímo před ním proměnila na ještěra, vyhrožovala mu a pak se ta svi** zase změnila zpátky. Tedy jde o plazí bytost z 5D nelidského původu a potom může mrkat plazím víčkem, protože její lidská podoba je jen programovaný hologram. Verze B jsou lidé narození tady, do kterých vleze reptil (z různých důvodů, některé víme, jiné jsou zatím totálně nepochopitelné, jako třeba proč si vybírají i obyčejné civily co nic speciálního nedělají ani neumí… jako pozorovatele? nebo jim došli vip lidi, tak berou co se dá?) Ale když to vezmeš úplně do důsledku, jsme v matrixu, vlastně tady nejsme a naše těla jsou program. A oči jsou okna do duše, v oku se ukáže všechno. Když je někdo posedlý, zčernají mu oči a po vystoupení bytosti zase oči jdou zpátky do původní barvy. Potom je naprosto logické, že když má v sobě někdo reptila, bude se jeho přítomnost v něm projevovat nejsnadněji skrze oči. Stejně jako při posednutí. Systém se bude opakovat. Údajně jsou reptilové velice dobří při maskování, ale právě správná podoba očí se jim udržuje nejhůř, takže tam hodně problikávají. Tudíž mohou mrknout i cíleně. Z anatomického hlediska je to blbost, protože anatomie nepočítá s tím, že hraješ hru, která ve skutečnosti neexistuje.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-07 23:53:05
Ikona diskutujiciho
sipka

how to reptil shit 😂 uplně proti aj nakonec nejsi, co? 😏😁

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-08 00:37:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Tom: já se setkala s lidmi, do kterých vstoupil reptilián/iliumináti (asi přes to místo na krku) a ti žádná boční víčka neměli. Vypadali furt stejně, na fyzickém vzhledu se nic nezměnilo (jediná změna byly rozšířené nebo naopak hodně úzké kulaté zorničky bez ohledu na okolní světlo). Změnila se mimika, trochu hlas, pohyby a držení těla, myšlenky, vystupování, činy. Ale žádné víčko ani něco jiného na těle – že by se změnila hmota těla to ne.

Naopak jsem boční víčka viděla na psovi, který byl podle mě jako štěně normální (tzn. že to nebyl od počátku reptilián, který by se vydával za psa). Také mě mate Miley Cyrus a jiné celebrity, které občas nechtěně mrknou víčkem, protože podle mě všechny ty celebrity nejsou od počátku života reptiliáni vydávající se za lidi.

Takže teorii nemám, ale u člověka jsem se nesetkala s tím, že když do něj vstoupil reptilián, že by mu najednou přibylo boční víčko, které normálně nemá. Jediné, co mě napadlo, je, že když fotoaparáty (a asi i kamery?) umí nově zachytit orby a anděly, třeba umí zachytit i (jemnohmotnou) změnu na očích, která při běžném pohledu není vidět? Pokud to ale někdo vidí při běžném pohledu u někoho, koho dlouho zná, tak to vysvětlit neumím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-08 08:18:54
Ikona diskutujiciho
sipka

No právě že pak víčko má, přidá se to do projekce toho člověka.

Ikona diskutujiciho Tom 2019-11-08 21:39:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj všichni. Dík za názory. Všechno jsem si to pečlivě přečetl. Některým vašim pojmům (i od Alue) sice moc nerozumím, ale to by chtělo asi osobně se víc o tom pobavit. Každopádně bych chtěl třeba od „kiany“ vědět, jak třeba pozná, že to vlezl do člověk zrovna reptilián/iluminát, když ten člověk mohl zrovna frčet na nějakých drogách. To by mohlo rovněž vysvětlovat ty změny. Ale budiž, člověk všechno vědět nemůže, a jistý si být také nemůže na 100%, když k tomu nemá víc možností to poznat. Já si všímal v těch videích, takových těch neobvyklých věcí. Příklady. Moc se kontrolují, chybí tomu jejich chování přirozenost. Mluví jak svatoušci, to už tu bylo v minulosti milionkrát. Těžko jde odhadnout, ke komu vlastně patří. Oficiálně proti nim totiž z „vrchu“ nikdo nejde, spíš mají jakousi podporu. To je dost podezřelé. Alespoň mně to tak připadá. Vypadají příliš zdravě a vitálně, takže by mě zajímala otázka … Kde pracují, co dělají? Odkud berou peníze. Potom chodí také kolem „horké kaše“. Když to řeknu přímo, tak když někdo mrká okem jinak než normální člověk a tvrdí, že je odjinud, tak chci první věc také vědět, proč vypadá jak člověk, jak vypadá ve skutečnosti, kde bydlí, co jí, jak to vypadá na jeho planetě, ale hlavní je, jak přišel k lidskému tělu! Keci jsou až to poslední. To, co totiž vypráví, to už je ohrané jak lidstvo samo. Takže jako joooo, může to být poučné, ale v podstatě nic nového. Takže, co je to tu za divadlo? Kvůli tomu mě také napadla myšlenka, jestli nejsou někteří z nich třeba jen kloni původního majitele, který je už dávno mrtvý. Nebo je jinde…. Ovšem je tu také hlas. Lidský hlas také jen tak nenapodobíš. A pokud bych šel do důsledků, tak pokud se někdo rozhodne ukazovat mrkání, tak rovnou může vybalit fotky a jiný materiál, který by spoustu věcí vysvětloval. Protože takoví „rádoby lidé“ mají spíš co vysvětlovat, než poučovat. Keci o tom, jak nás chránili před šedivákama a podobně… vždyť je to blbost. Pokud chci z principu někoho chránit, můžu nechat chráněnce zcela na pokoji svému osudu, nepotřebuji se ho na nic ptát, nepotřebuji jeho souhlas a podobně. A pokud jsem tak dobrý, že všechny z celého „srdce“ ochraňuji, tak nemám co skrývat, no a můžu se tedy odkrýt v celé své kráse. Ovšem nic z toho se z jejich strany neděje. Oni loudí „všeobecný souhlas“, to je podstata jejich chování a rozhovorů. Tak to aspoň vidím já. A souhlas potřebují k čemu? Aby se jim lidé podvolili? K čemu? Aby tu mohli zavést svůj systém řízení? A dělat si pak co budou chtít? Nebo má na to někdo jiný názor? A pokud si tu poskakují po naší planetě, tak jim to někdo musí tolerovat. Takže kdo je jejich „spojenec“? Když lidé ani nevědí absolutně nic o teorii řízení nebo politice … třeba. Já bych z těch svatoušků a jejich keců moc nadšení nebyl, jak to někteří tady popisují. To by člověk nevěřil, jak pitomé mrkání dokáže člověku zamotat hlavu že? 🙂 Ostatně … další otázka pro Alue. Co takhle se někde zeptat „někde víš“ … ochránců, andělů, Gotta :), ***** je jedno koho. Má někdo tady tušení, kde se zeptat? Ono je přece koho se ptát. Nebo ne? ????????? Nebo tu zase platí „oni o nás všechno a my nic“.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-09 22:11:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Tom: no tak pokud někoho znáš a víš, že drogy nebere a víš, že ten den nepil ani alkohol, nekouřil marihuanu atd. (např. protože jste byli celý den spolu tak to víš jistě), tak tím je jasné, že omamnými látkami to není. Omamné látky se ale s tím, že do člověka někdo/něco vstoupí nevylučují, naopak to podporují (takže může být i kombinace omamné látky a cizího vlivu). Já to poznám proto, že jsem na to celý život zvyklá – od dětství na mě mluvily různé egregory např. přes rodiče a v dětství jsem sice nevěděla, co to je egregor, ale pak jsem zjistila, že např. když chce určitá skupina lidí nějakou věc, tak někdy vznikne nehmotné vědomí a to může vstoupit do člověka a něco mi skrze něj přikazovat = egregor. Jak zjistim, že do někoho vstoupil illuminát – no tak znám býv. kluka ilum. jak mluví, jakou má mimiku, jak vystupuje. A když někdo v mém okolí změní mimiku přesně na něj a říká mi jeho názory, tak je to snad jasné. Ještě když si na to ten člověk pamatuje a řekne mi, že nemohl ovládat své tělo (ne každý si na to ale pamatoval). No a že do někoho vstoupil reptilián se pozná tak, že ten člověk vyzařuje nepředstavitelnou destrukci asi 10x horší než bylo v tom videu s mrknutím když ho vidíš zblízka naživo. Když mluví, tak je bez emocí a mluví ve smyslu „my“ (ne „já“). Mluví pouze o určitých tématech, protože ho zajímá nejvíc ovládání lidí/moc nebo útočení na někoho (i slovně). I když to jsem popsala spíš polo-reptiliány (s tou nepředstavitelnou destrukcí), pokud do nějakého člověka jenom vstoupí jako host a nechce na okolí útočit (ale třeba jenom pozorovat), tak je to špatná energie, ale není to takový extrém a pokud mluví a nechce se odhalit, tak může mluvit o „běžných“ tématech aby zapadl (a nebude mluvit o ovládání lidí atd.).
Tady jsem napsala svůj životní příběh, tak ti po přečtení možná bude jasné, proč to poznám (protože jsem se s tím docela často setkala):
http://tvorba-reality.cz/04_PP_ZZ_Z_zivotni_pribeh.html

Navíc já se kdysi bavila s lidmi, kteří kouřili marihuanu a v 99% ze 100% do nich nic nevstoupilo a to, že se chovali trochu divně např. že se všemu smáli, byl vliv té marihuany. Prostě to umím rozlišit (zkušenostmi). Ale je pravda, že mnohdy jsem si taky nebyla jistá a že bych věděla vždy jistě, kdo/co do někoho vstoupilo nebo když je ten člověk pod vlivem drogy tak jestli to je tou drogou a nebo už do něj něco vstoupilo, tak často se mi stává, že si jistá nejsem. Ale už se takovýmto situacím/lidem, kteří berou drogy, vyhýbám.

Ikona diskutujiciho Jana 2019-11-07 19:55:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Četla jsem všechny díly Sensei ze Šambaly a také AllatRu.Knihy mě velmi obohatily, jsou velmi poučné, obsahují skutečné Znalosti.Nic špatného se mi nedělo, ba naopak.Věřte své intuici, sledujte jen hezké věci a nic takového, co zde bylo popsáno se vám dít nebude.Není potřeba se s nikým telepaticky spojovat (ani nevíte s kým…).Je potřeba pečovat o sebe, zabývat se svým nitrem a opouštět své vlastní stíny a žít dle vesmírných zákonů.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-07 23:55:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

mně uplně mega fascinuje jak někteří vůbec nepobírají co tím článkem chceš říct 🙂 no nic. já se těšim, jak budu předávat základní znalosti o těchto věcech v aj mé generaci a mladším, hezky zjednodušeně… řikejte si co chcete, tohle je část mého úkolu.

Ikona diskutujiciho Eleanor 2019-11-08 13:12:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s Janou ,.mnoho povyku pro nic , tyhle bytosti vás nemají šanci napadnout když nechcete a neovládá vás strach ….a pití a kouření na to nema vubec žádnej vliv …nestraste lidi……tyhle vaše myšlenky akorát tyhle entity přivolávají …jsou neskodny…no stress..

Ikona diskutujiciho Eva 2019-11-08 15:54:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Ech, sluníčkáři, růžový brejličky, amálkovití… že něco nevidíš, neznamená, že to přestalo existovat. Trochu odvahy.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-08 20:43:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Eleanor: vždyť říkám. prostě nepobíráte, co tím Aluška chce říct. Jde o to, že skrze AllatRu dává mnoho lidí dobrovolný souhlas těmto bytostem ke kolonizování naší planety(i reptoš musí respektovat svobodnou vůli). To je prostě průser… achjo, komentáře tohoto typu mě rozpalují doběla. Já ani Aluška lidi nestrašíme, není to naše chyba, že jsou zde na planetě přítomny i hrozby a špatné věci. Nejsou to naše myšlenky, je to realita a snažíme se druhé jen varovat, aby se stihli vydat lepší cestou. Jak řekla Eva, sundejte růžové brýle – jen si nima uškodíte. Reptoši teda ROZHODNĚ neškodní nejsou, jsou to mrchy žeroucí lidské maso, vůbec nerozumíte problematice. Nejdřív si nastudujte základ, pak až komentujte, děkuji. Jinak totiž pouze matete a pletete další lidi, to je fakt zlo…

PS: Hádám, že tedy pijete a kouříte, že? Má to vliv velký. Když se silně opijete, velice snadno do vás mohou vstupovat temné bytosti, s kouřením je to podobné… proč se vám tu s tím vypisovat? je to tu všude dohledatelné, je to v knížkách od Alušky.

Že já se s tim vysvětluju, vždyť je to zbytečný!! 😤 když ten člověk nechápe ani základ a neni schopnej ani hnout zadkem a něco si zjistit před tim, než napíše nějakou hovadinu do komentářů. sorry jako. nerada jsem nepříjemná, ale to se nedá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-08 20:59:18
Ikona diskutujiciho
sipka

No mě vždycky pobaví, jak jedinej kdo mluví o strachu říká ať ho nestrašíme… někteří lidi holt mají tu hlavu zaraženou hodně hluboko uvnitř, ale nemá smysl se jim ji snažit vytahovat ven. To je zbytečná práce.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-09 22:45:34
Ikona diskutujiciho
sipka

„jsou neskodny“ (reptiliáni?) – to byl dobrej vtip

Pokud někdo myslí na hezké věci a ničeho špatného si nevšímá a zároveň není pro reptiliány nebezpečný, tak tímto způsobem se vyhne tomu, že by na něj začali útočit. Není to ale jeho myšlenkami nebo pozorností zaměřenou na dobré věci, ale tím, že takovíto lidé jim nevadí a většinou na ně zatím nepotřebují útočit. Ještě k tomu když se takovýto člověk poslušně zapojí do systému a bez otázek přijímá rozkazy.

Jako já si také myslím, že pokud je nepřítel silnější a není možnost se nějak vypracovat, abych mu mohla čelit, tak je nejlepší smířit se s osudem (že pokud mě bude chtít ublížit, tak se tomu nevyhnu ani v boji s ním nevyhraju) a tedy no stress a je lepší myslet na hezké věci a život si užít dokud to jde (když to opravdu nemám sílu změnit).

Ale že by hezké myšlenky působily proti zlu, které na tebe chce zaútočit – tak to nevím. Do určité míry možná ano, ale např. v pátek jsem šla večer z práce v dobrém rozpoložení, myslela jsem na hezké věci a měla jsem dobrou náladu. Šla jsem o minutu později, než jsem měla naplánováno (chodím přesně v určitý čas když jedu autobusem). A přede mnou po cestě na autobus vyjela podivná bílá limuzína, která měla na zadní straně kuši, vyrobenou z nějakého kovu (nebyla to kuše, pouze symbol – něco jako erb ale nebyl to erb, prostě symbol kuše vyrobený z kovu který vypadal zhruba jako platina). Z toho auta šla destruktivní energie. Kdybych šla o minutu dřív, tak se s ním přesně střetnu. Takhle zpomalilo (já taky zpomalila, abych se s ním nestřetla) a po chvíli odjelo pryč. Možná tam to auto nejelo kvůli mě, ale v tu chvíli mě moje dobré myšlenky ani zaměření se na dobré věci a dobrá nálada neochránily před destruktivní energií vyzařující z toho auta. Pár limuzín už jsem viděla, většinou energie nic moc, ale nic „mimo“ bežnou destrukci, zatímco toto auto bylo horší než je i zlejší destruktivní člověk. Navíc bydlím v menším městě a tady jsem limuzínu potkala poprvé. Taky jsem zrovna v tento den zapomněla doma energetický krystal od Alušky, to se mi nestává (do práce ho s sebou nosím v tašce, takže ochrana je možná slabší než kdybych ho nosila na krku, ale i tak to je znát – tašku mám položenou blízko u sebe).

Ikona diskutujiciho df 2019-11-12 17:15:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano to je tak, když mezi kurňaže pokročilé, i vidoucí, zavítají nezorientovaní a ještě chtějí starý vorly učit lítat. Pochopil bych dotaz, jasné. Ale hned doporučení-tvrzení? Hmm.

kiana: tvoje hypotéza-doměnka na náladu-frekvence je správná. Reptoši nemusí mít v každej dědině a městě „pepka vyskoč“ placeného informátora, ti šmejdi měli desítky tisíc let aby mohli začít měřit různá elektromagnetická vlnění a v případě potřeby někam kde je dobře a nebo se tam objeví jedinec který by to tam mohl rožnout, pošlou tam agenty. A tak si dej na sebe pozor. Pepřák do kabelky je sichr a opravdu se vyplatí, kdy kam půjdu, kdo tam bude, koho potkám a potkávám… Důležitý je, si svoje dobré rozpoložení nedat vzít. Dělají to potom tak, že pošlou někoho blízkého, kterého pro tu chvilu nahradí, ten se chová jako debil a mluví třeba o věcech co jsou dávno vyřešené, těch scénářů mají několik ale přijde mi, že jsou horší a horší, když má člověk to podstatné vyřešené. Musel bych se třeba rozepsat jak jsem ustál vypnutí a restart v polovině pádu, na mě třeba už nic nemají, podsouvání myšlenek k smíchu. Nedávno jsem málem byl použit, ale bylo to spíš pod tíhou událostí a bylo to vysvětleno snad teda. Když srovnám dnes a před třiceti lety, tak jen za posledních deset let útoky narostly neskutečně, zároveň ale hloupě vykonstruované.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-12 18:36:43
Ikona diskutujiciho
sipka

df: no ne asi. jakože… asi bych mohla na jednu stranu být víc chápavá k nováčkům, nechci rozhodně nikoho odradit(já se s těmi komentáři přeci nebudu krášlit, když ten člověk odmítá vidět realitu, to bych mu nepomohla – je to fakt lepší podat bez obalu jak to je, některé to probudí) a nebyla bych tak jízlivá, kdyby mi ten komentář nepřišel ve stylu „článek jsem skoro ani nečetla, kašlu na to co říkáte a všechno prostě vim, aniž bych si pořádně něco zjišťovala“. Teď to nemyslím osobně vůči Eleanor, ale prostě to tak vyznělo, to je všechno. pokud nemám pravdu, může se klidně obhájit… hlavně ale – v článku jsou o reptoších(a věcech s tím souvisejících) hodnotné informace a pokud si je někdo přečte, jak potom může napsat, že jsou ještěráci neškodní?! 😀 pro takové lidi je asi lepší spát dál, jelikož očividně chtějí spát.

Ikona diskutujiciho df 2019-11-12 21:30:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Zase sr.čky s lidma, tvl. ? Běž někam nirvano když nechápeš, jsi uražená nevím proč, jo, to, tě pomůže, resp. nám všem když se budem babrat v blbostech. Ty věci nezveřejňuj co jsem poslal aluško, ty lidi se tady asi jen tvářej a asi jen vypadaj, dali jsme si s tím práci a a na prdlačku, je to samože na tobě, ale vyprdl bych se na to. Nazdar

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-12 21:39:13
Ikona diskutujiciho
sipka

co je za problém? jste se kousli? nechápu co máte 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-12 21:54:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško… já ale taky vůbec nevim co máme 😀 wtf.

> df ty jsi to pochopil nějak špatně – nebo já? došlo tady k nějakému uplnému nedorozumění, já vůbec uražená nejsem, navíc píšu všechno uplně slušně a klidně, tak mě neposílej někam. tvůj minulý komentář jsem pochopila jako souhlas se mnou(že souhlasíš, že komentář od uživatele jménem „Eleanor“ nebyl vhodný), tak jsem na něj stejně tak souhlasně s tebou odpovídala (to: „pro takové lidi je asi lepší spát dál, jelikož očividně chtějí spát“ není přece na tebe!). vůbec jsem nenapsala jediné slovo proti tobě nebo s něčím nesouhlasila, naopak jsem přitakávala, tak co je? 😀 asi jsem něco špatně pochopila nebo co, někdo mi to prosím vysvětlete. nechápu. jaké s.ačky s lidma prosímtě? vůbec nechápu tvůj poslední komentář, ale ok 😀 v blbostech se nebabrám, to ty jsi tu cosi začal. what.

každopádně jestli mi hodláš psát v šifrách a pak mě posílat někam za to, že nechápu, tak jdi sám někam s takovým chováním. tomu nehodlám věnovat energii. jžš, tohle je fakt jak udělat z komára velblouda.

ještě jednou a krátce: můj předposlední komentář byl SOUHLAS s tebou, pokud jsem ten tvůj koment teda dobře pochopila. to nebyla kritika na tebe, to nebyla kritika na tvůj komentář, to byla kritika toho komentář od Eleanor. já myslela, že to je jasný.

Ikona diskutujiciho df 2019-11-12 22:35:08
Ikona diskutujiciho
sipka

člověče aluško nevím co se stalo, ale jsem schopný zahodit vše aby nic nebylo. Kurňa takový su! Kolegině „nirvana“ dřív střílí a ani se neptá, zapomíná, i já velice rychle tasím, rychleji než můj stín! A to doslova. Hoď me to teda třeba někam do pr.ele, nakonec mě to tady mezi vama zrovna moc už nebaví-ne s tebou, s tebou to nemá nic společné aluško. Hledal sem něco a někoho, a asi nenašel, zdálo se, nevyšlo už několikrát s lidmi jako celkem. Budu mět svůj klid jak býval možná, nebudu muset na nic odpovídat. Dělat dál na svých věcech. Pohoda a ztráta důvěry v budocí. A proto nic asi nezveřejni. V momentě odeslání je to tvůj majetek, dělej jak rozumíš, odpovědnosti se samo nezříkám dotazy zodpovím, ale jinak na to tady prdím. S lidma sem skončil, těch pár „bláznů“ okolo mě už asi určitě stačí. Třeba se někdy sejdeme na střelnici a nebo jinde.

Ikona diskutujiciho df 2019-11-12 22:58:18
Ikona diskutujiciho
sipka

nirvano: nevím jak tohle celé vzniklo, ale jsem ten kdo žije na obou bžezích, na to ku.va nezapomínej. Nemám rád a nesnáším druhý břeh, to ale neznamená, že se na něm nedokáži pohybovat jako ryba ve vodě! Jdu tam jen když musím. -df-

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-13 09:10:31
Ikona diskutujiciho
sipka

ty něco bereš, nebo píšeš opilej?

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-13 09:38:09
Ikona diskutujiciho
sipka

asi něco bere, to neni jinak možný, vždyť vůbec neví co kecá 😀 mimochodem, okamžitě přestaň používat ty hnusný sprostý slova, ještě navíc namířený vůči mně – tohle je nádherný konstruktivní web a nepatří to sem, jakože fakt ne – a neříkej mi, co mám dělat 🙂
…bože co tohle zas je 😀 buď je opilej/zfetovanej nebo píše v šifrách, s čímž já opravdu luštit nehodlám.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-13 09:42:26
Ikona diskutujiciho
sipka

ps: na „obou březích“ se žít nedá 🙂 buď jsi konstruktivní nebo destruktivní, žádné mezi neexistuje.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-13 10:59:32
Ikona diskutujiciho
sipka

df: jo to mi něco připomíná – jeden kolega v práci mluví tak divně a chce se „kamarádit“. To, jak mluví, mi opravdu nepřipadalo normální, ale nikdo si toho nevšímal – až jednou když kolega nebyl v práci mi ostatní říkali, že mluví fakt divně (takže si toho všimli, nezdálo se to jenom mě). Právě v ten den, kdy jsem potkala tu limuzínu, se mě tento kolega před odchodem ptal, v kolik odcházím. Většinou ho pošlu někam, ale jelikož jsem měla dobrou náladu, tak jsem mu odpověděla (na minutu přesně v kolik vyrážím). On se chová divně proto, že se takto neustále vyptává na věci, do kterých mu jednak nic není, ale hlavně které mu k ničemu nejsou – k čemu je kolegovi dobré vědět, v kolik přesně vyjdu z práce? A ptá se takto jenom mě.
No ale včera jsem měla špatnou náladu a zjistila jsem, že se mě včera snažil kontaktovat někdo z rodiny, s kým jsem se už dávno přestala bavit a nejsme mnoho let v kontaktu. (chtěla jsem odpovědět už včera, ale neměla jsem na to náladu/sílu)

Ikona diskutujiciho ICH 2019-11-08 22:20:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No já moc děkuji. Tyto knihy jsem si před rokem asi objednala na internetu.Asi mě nalákal ten nazev.Kdyz jsem je pak rozbalila tak jsem je nemohla ani otevřít, koukala jsem na ně a dala je do police.Asi za dva měsíce mi začaly vadit i na policí, tak jsem je odvezla na chatu,kde jsou doteď. Teď se jich tedy v klidu zbavím.Diky

Ikona diskutujiciho Luk 2019-11-09 03:05:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě třeba přijde zvláštní metrix v tom, že zde pokud jsou opakovaně nějaké duše, které jsou zde několik metrixů a jsou třeba méně zkušené o vesmíru a tudíž i o lidské bytosti, tak je to fakt průser. Však člověk co není plně rozvinutý a s ním i ta jeho duše co to má aspoň pod kontrolou, je pro celou lidskou hystorii jako je vraždění, otroctví a následné zmasakrování těmi potvorami kde skončil jeden metrixový. Však oni museli snad vyhrát nad námi jen snad jednou generací lidí pomalu, fakt si někdy neumím tyto věci vysvětlit protože je to všechno ultra protilidské. Takže vesmír dal souhlas padlím andělům, ale prostě on si neuměl asi trochu představit co by se mohlo stát? Nebo vesmír toho není schopen, jen prostě existence je schopen aby si to mohl představit, asi tak to vnímám. Pak se divím proč se to nezastaví, když se vidí jak to jede do záhuby. Nebo ti padlé andělé už vystřízlivěli z toho jejich plánu co se zvrátil a nebo si odletěli pořád kutit to svoje, nebo co se to děje ? XD
Jako jedná věc se mi zdá dost prostá z lidského hlediska, tento metrix zahodit do minulosti, která se vytratí do zapomnění, protože s představou toho co fakt všechno fajn může být, bych si přál toto zrealizovat po tom co padne ten 5+1 metrix.
Prostě konec konců fakt chudák vesmír, pokud může jen exitovat tak je to fakt hrozná soda zla a to ti andělé nedomysleli aspoň trochu nějak? Nebo se snad něco jako metrix s kupou zla už někdy opakoval za dob vesmíru?
Jasně že se dá i shodnout že metrix neexistuje a v podstatě jak lusknutím prstu nemusí pro mě existovat, ale to nelze když je tu někdo inkarnován, to chápu, ale jako ta duše si asi fakt stěžuji, protože je to celou dobu jen žrout energie a možná i zbytečně. Jsem zvědav jestli si budu aspoň moct prolistovat ty data, která se tolik sbíraly během toho to experimentování, jestli to skutečně aspoň za něco stálo!
Já nevím ale být v tomhle rozmezí vesmíru duše svobody je dost nepohodlné, třeba to že lidi kteří se stejně rozhodnou moc dobře antimaterixově , tak je někde někdo zamordoval a jak se jako mělo rozhodnout svobodně ještě lépe? A proč jsou vůbec ty nestvůry v 5D a my jsme ukotvené tady v 3D? Však se pak nedivím že mi to všechno přijde vykonstruované tak nefér, někdy je všechno fáákt jen divný a už mě to existenčně štve!

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-09 13:17:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zrovna som začal čítať knihu Allatra mám ju ako pdf v mobile už nejakú dobu, len tak sa prehrabávam v súboroch a prst mi automaticky klikol na túto knihu. Zatial môžem len povedať že kniha sa číta zle, je moc duchovná, to fak nedám. A tá Anastasia mi pripadá ako vymyslená, proste taký vymyslený rozhovor s … ale neviem, som prakticky nič neprečítal.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-09 14:29:33
Ikona diskutujiciho
sipka

vyprdni se na to a kup si radši šneka do akvárka, to bude líp investovanej čas 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-09 18:12:56
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 asi tak.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-09 14:11:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nielen drogy, ochranu znižuje aj časté sprchovanie pretože si zmývaš aj energetický ochranný obal.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-09 14:30:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Naopak! Tekoucí voda energeticky očišťuje a chladná i revitalizuje buňky… není žádný důvod smrdět.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-11-10 11:25:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za kouření byl v Rusku trest smrti, bičování, Sibiř nebo uřezání nosu, zaujímavé. Ale nikotin je droga asi tak ako kofein, v nikotíne problém nie je, problém bude samotné fajčenie, ten dym. Je lepšie prejsť na šnupací či žuvací tabak, nielen že do vás nevstupujú energetickí paraziti ale hlavne je to oveľa zdravšie. Ale žuvací tabak je drahší ako cigarety preto nepripadá do úvahy, jedine že ho najdete v internetovej inzercii lacnejší.

https://www.vitalia.cz/clanky/za-koureni-byl-v-rusku-trest-smrti-bicovani-sibir-nebo-urezani-nosu/

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-11-13 13:28:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro df:
můžeš nějak
přijatelně vysvětlit
proč Nirvanu
napadáš? Její
komentář byl správný,a naprosto
s ním souhlasím.
Když někteří lidé
nechápou,tak ať ani
nekomentují. Hm
hodní reptiliáni,ale
čemu se vlastně
divit lidi jsou schopný vyplodit
různý perly.A to co
jsi tady Nirvaně a
trochu vlastně i
ostatním diskutujícím napsal
mě fakt šokovalo.
Ale nejspíš jsi byl
něčím sjetý,ovšem
ani to není omluva.
Já znám jednoho
(je asi ve tvém věku) co chlastá
první ligu,ale
k ženám se pořád
chová slušně.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-11-13 20:15:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Izairi: toho se asi nedočkáme… líp ale kdyby byl jen napitej, z toho by se aspoň vzpamatoval.

Ikona diskutujiciho Karel 2019-11-13 14:37:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,

Díky za přínosný článek k hnutí Allatra.

Pomohl mi osvětlit to co jsem z těch lidí vnímal, když jsem to video po pár vteřinách přestal sledovat. Bylo to již pár měsíců zpátky…. 🙂

Karel

Ikona diskutujiciho Dara Marylová 2019-11-21 22:13:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé toto všechno číst. Nechala jsem si znak Allatra kdysi vytetovat přímo na ten obratel. Nic špatného se mi neděje, reptilián nejsem, ani do mě nevstupuje a ba naopak se cítím velmi chráněná, duchovně se vyvíjím, dobře se mi přemýšlí, medituje a velmi dobře dokáži vycítit nebezpečí a manipulaci. Posilují intuici. Na videa jsem se dívala, a nic se mnou mrhání nedělá. 🙂 mno, tak nevím. Myslíte, že je se mnou něco špatně?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-11-22 10:50:19
Ikona diskutujiciho
sipka

ano, pravděpodobně rezonujete na destruktivních energiích

Ikona diskutujiciho Hana 2019-11-22 09:54:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidíte vše moc růžově, protože největší zlo jsou na světě lidí sami a to všichni víme a všichni známe slovo „elita“, „ty nad námi“, „vládci“, „ilumináti“….nevím co všechno…Ale všichni víme, že i lidé dokážou jíst lidi, že lidé dokáží vraždit, krást, hlát a dělat vše co se jim chce. Zvláště když jsou tito lidé bohatí a chtějí ovládnout ty pod nimi a udělají pro to cokoliv. Omlouvám se, ale všichni ví, že k něčemu takovému nepotřebuje lidstvo žádnou hadí řasu z vesmíru, která bůhví proč by se starala o nás, tak primitivní, žárlivé bytosti, které se nechají vést i do války mezi svými bratry… Všichni to víme a není to žádné tajemství..Navíc ano satan ma zde právo existovat… stejně jako bůh… protože je zde něco jako svobodná vůle a každý si může vybrat komu sloužit. Svět je duální a to taky každý víme , existuje zde zlo, protože kdyby nemohlo tak není…. Člověk si vybírá a každý za sebe zda bude kvést jako lilie a nebo uhnívat jako nějaký odpad. A s tím co se zde naučíme se opět vracíme tam nahoru, s tím rozdílem že někdo tam chodí s „prázdnem“ a někdo s ohromujícími výsledky. Takže ano klidně se zabívejte reptiliany, zabívejte tě se kouzelnými bytostní, jestli je to pro vás naplňující…ale hlavně to nejdůležitější je když se člověk zabývá sám sebou a dává si otázku: Co jsem dneska udělal pro to aby okolní svět a svět uvnitř mě byl konstruktivnějším a příjemnějším místem? A to je to na čem nejvíce záleží.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-11-24 20:50:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo takže předpoklad: „podle svobodné vůle i zlo může existovat“. Jenže co když jsou dva lidé, jeden chce být zlý a tudíž chce ublížit tomu druhému, zatímco ten druhý nechce, aby mu bylo ublíženo. Oba dva mají svobodnou vůli a jak to tedy vyřešit? Na to jsem narážela, když jsem se divila jeho proslovům o tom, že zlé bytosti mají právo na existenci. Podle mě ANO, MAJÍ, ALE POUZE POKUD NAJDOU NĚKOHO, KDO ZE SVÉ NEZMANIPULOVANÉ SVOBODNÉ VŮLE CHCE BÝT TÝRANÝ ATD. No a žádná konstruktivní bytost nechce, aby jí bylo ubližováno. Takže z logiky věci mohou vybírat pouze z destruktivních bytostí a destruktivní bytosti většinou chtějí ničit okolí a ne aby někdo ničil je.. Takže v tom máte jak Vy, tak hnutí allatra, bordel – jak to tedy je s tím právem svobodné volby být zlý, pokud nenajdu nikoho, kdo by chtěl, abych mu ubližoval, hm? Kde je svobodná volba „oběti“ a nebo pouze zlé bytosti mají svobodnou volbu ale dobré bytosti si vybírat nesmějí? Nelogická blbost takovéhle uvažování (viz allatra „i zlé bytosti mají zde právo na existenci“ = myslel tím mají právo ubližovat lidem, kteří o to nemají zájem a kteří mají TAKÉ PRÁVO NA SVOBODNOU VOLBU?) a na to jsem poukazovala. Jenže když někdo takový zmanipuluje lidi, kteří pak říkají „i zlé bytosti zde mají právo na existenci, to si taky myslím, co říkal ten pán v allatře“ – no tak potom jim oni sami za sebe ze své svobodné vůle řekli ano (lidi co souhlasí s allatrou těm zlým bytostem). Chápete?

Je rozdíl říct, že někdo může existovat a že může druhým ubližovat (=být zlý). Podle mě má každá bytost právo na existenci, ale nemá právo na kontakt se mnou, pokud já nemám zájem. A to platí i obráceně (že já mám právo na existenci ve svém světě ve kterém nepřijdu do kontaktu s nikým, kdo o to nemá zájem). Tedy právo na existenci mají, ale nemají právo na to, být zlí na někoho, kdo si to nepřeje. A tudíž spojení „zlá bytost má právo na existenci“ spojuje (manipuluje) dvě rozdílné věci dohromady až tak, že by se to dalo vyložit tak, že zlé bytosti mají právo být zlé, protože mají svobodnou vůli. No jo, ale kde je svobodná vůle „oběti“, která si nepřála, aby jí někdo ublížil? A to je ta otázka. Jak to, že zlé bytosti mají právo být zlé, zatímco dobré bytosti nemají právo vybrat si, jestli chtějí, aby jim bylo ublíženo a nebo ne? Dobré bytosti (které nestojí o ubližování druhým) mají sice také svobodnou volbu, být dobré a nebo zlé, ale co když o tuto svobodnou volbu (vybírat si mezi dobrem a zlem) nestojí, protože už si dávno vybraly? (dobro) Co z toho ta dobrá bytost má, že jí může kdokoli kdykoli napadnout a „na oplátku“ ona může kdykoli kohokoli napadnout (o což nestojí). Trochu špatný „výměnný obchod“: dostávám něco, o co nestojím (svobodný výběr být dobrá a nebo zlá) a na oplátku můžu dostat něco, co rozhodně nechci a bojím se toho (že mě někdo napadne/zaútočí na mě). „Super“..

No a co se týče zbytku komentáře, tak co když je člověk ve své podstatě konstruktivní a právě neviditelná mimozemská rasa mu „nasadila do hlavy“ závist, boj, tento systém apod.? Co když by člověk jako takový zlý jinak vůbec nebyl? Ale zabývat se tímto (jít k jádru problému) je podle některých lidí špatné..

PS. „ti nad námi“, „elita“, „illumináti“ jsou právě (na vrcholu žebříčku) mimozemšťané či napůl mimozemšťané = nejsou to lidi. Ano, i lidi dokážou zabít člověka pro satanský rituál, ale kolik z nich to dělá ze své svobodné vůle a kolik proto, že „musí“ nebo že jsou zmanipulovaní? Oproti tomu ale člověk dokáže zabít a sníst zvíře, když má hlad. A stejně tak cizí mimozemská rasa dokáže zabít a sníst člověka, když má hlad, ale pochybuji, že by zabíjela příslušníky svého druhu. A o tom to je – že tyto extrémní věci = zabít příslušníka svého druhu, pro člověka nejsou přirozené a ve Vašem komentáři to vypadá, jako by to člověk dělal sám od sebe, jen tak, protože je zlý. Toto nedělají ani zvířata (že by zabíjeli svůj druh). Opravdu nevím, proč by to dělal sám od sebe NEZMANIPULOVANÝ člověk, který je rozumově i citově výš než zvíře.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-12-03 01:46:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem se dočetla, že údajně zrovna před 25 000 – 26 000 (přesný časový údaj se v různých zdrojích trochu liší) let daly zlé bytosti Zemi do karantény a uvěznily zde lidi v reinkarnaci. Pokud lidi tuto „smlouvu“ chtějí „rozbít“, tak v tomto případě by to znamenalo, že se chtějí konečně osvobodit (z matrixu). Viz např. tento článek:
https://celostnivzdelavani.cz/archontska-struktura-se-konecne-rozpada

No ale v allatře nám tvrdí, že nás již 26 000 let mimozemšťané „chrání“ a „starají se o nás“. Zajímavá „shoda náhod“, že se tento časový údaj shoduje zrovna se vznikem karantény (=matrixu?).

Ikona diskutujiciho Patress 2020-01-26 07:25:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

AllatRa sú Znalosti. Prapovodne, symbol AllatRa je prastary symbol nájdený po celom svete, je o tom pekne video. Pozrite aké projekty AllatRa tvorí – všetko dobrovoľníci, ktorí neočakávajú za to žiadnu odmenu, myslím finančnú ani materiálnu. AllatRa spája ľudí z celého sveta a má potenciál zachrániť našu civilizáciu. A prosím nevolajme inoplanetanov reptiliani – sú to Annunakovia. Reptiliani sme našim zmýšľaním my – správame sa jeden k druhému ako zvery, zabijame sa…..dalo by sa hovoriť. Ak však hľadáte reptilianov, možno máte na mysli rasu Apexiancov (ti z veľkými očami) – ti sú pre nás nebezpeční. Drahí priatelia, každý má právo výberu a to je sväté. Tak vyberajte správne. S láskou.

Ikona diskutujiciho Vojvoda 2020-04-03 01:32:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Nie. Jaščurky sú jaščurky s očami hada, žiadni veľkookí šediváci.
Keď to obhajuješ, daj normálne vysvetlenie čo to žmurkanie na hada má znamenať.

Ikona diskutujiciho Vojvoda 2020-04-01 21:59:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím. Ako prosím vás vysvetlili to žmurkanie? (Bod 5) Vo videu som o tom zmienku nenašiel. Vlastne to jediné ma z celej oltáry zaujíma. Keď už to ukazujú, ako to vysvetľujú.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-04-01 23:40:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Ľudia prosili nech ukáže to žmurknutie, tak to ukázali a to je celé, o vysvetlenie tam nešlo, nech si myslí každý čo chce. Jedine že by to vysvetlili v dalších dieloch ale dosť pochybujem. Buď je to len taký trik (s odrazom v očiach?) na pobavenie alebo sa Žanna hrá na mimozemštanku a v poslednom prípade možno mimozemšťanka i je ale zrejme nejaký reptiloid takže nie je o čo stáť.

Ikona diskutujiciho Vojvoda 2020-04-03 01:26:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Tie oči jej žmurkali aj v iných záberoch a mimovoľne. Tvrdia, že jaščurky nie sú anunaki, ale odpoveď na otázku čo to žmurkanie má znamenať nedali. Zato plno pekných ezokecov.
Obyčajná blbá sekta.

Ikona diskutujiciho Fialka 2020-05-12 21:43:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mohla bych se zeptat Alusky, jak to vidí s jinými lidmi kteří uvěřili v společenství Allatra? Působí to hodně pozitivně a konstruktivne, jsem dost zmatená jestli je to konstruktivní nebo destruktivní společnost….
Děkuji za odpověď.

https://m.youtube.com/watch?v=OZvUXSt8sfM&t=968s

Ikona diskutujiciho anan 2020-09-30 09:13:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Cituji: Dál tam říkal, že ŠEDIVÁCI podle něj stvořili lidi na práci a hodní ANNUNAKIOVÉ je pak zachránili a chránili je po dobu 24 000 let. A nyní ochrana annunakiů končí a ti zlí šediváci se sem vrátí a vyhladí nás, pokud nepožádáme o ochranu jakési annunaki o kterých neupřesnil, jak vypadají atd. Moje info je, že Annunakiové se podíleli na vytvoření prvního člověka 1.0 – neandrtálce, kterého využili – zneužili k těžbě zlata na Zemi. Nebyli sami, Siriusané vytvořili funkční implantáty a Marduk provedl jejich naprogramování. Šediváci tam vůbec nefigurovali. Když se situace s psychikou neandertálců zhoršovala tak byli zničeni potopou a byl vytvořen člověk 2.0. Doporučuji si najít a přečíst: https://doczz.cz/doc/233744/1.–5.-rozhovor-s-nerudou

Ikona diskutujiciho Magda 2020-11-15 22:51:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslíte si, že energie kundalini je reptilianska? Posledni dobou ji vnimam, nejhorší bylo, když se snazila uvolnit v oblasti krku. Ano, lidé se při probuzení „neovladaji“. Napojuji se na univerzum?

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek