Bylo oznámeno zprovoznění Med Beds pro 205 zemí

20.12.2023 v Zprávy 79

Intergalaktická aliance bytostí světla a Bílé klobouky údajně odhalili řadu revolučních technologií, které předefinují podobu zdravotní péče. Mezi takovými objevy jsou obdivuhodná lékařská lůžka MedBeds, která znamenají obrovský skok v lékařském pokroku. Představte si budoucnost, kde se holografická lékařská lůžka stanou součástí vaší péče o zdraví. Poskytují diagnostiku, chirurgickou opravu, rekonstrukci buněk a omlazení DNA.



Tato pozoruhodná lůžka mají být obsluhována kvalifikovaným lékařským personálem a poskytují řadu možností, jak obnovit vaše fyzické tělo do optimálního stavu. Toto není sci-fi; je to úsvit nové éry ve zdravotnictví. Množství těchto lůžek umožňuje jejich globální zavedení a nabízí kompletní neinvazivní péči.

Praktiky Hlubokého státu a Tajného vesmírného programu již dlouho fungovaly pod rouškou utajení. Skrytě před očima veřejnosti obdrželi technologii, která přesahuje i ty nejdivočejší sny a filmy. To, co běžný smrtelník považuje za fikci, může být realita, které se chystáme být svědky.

Bylo uznámeno, že jsou k dispozici tři druhy MedBed lůžek:

Diagnostické a léčebné lůžko:
Představte si lůžko, které dokáže najít a určit onemocnění a pak poskytne plán pro přesnou a účinnou léčbu. Skenování živého těla, eradikace nemocí a korekce DNA. Živé skenování těla pro komplexní diagnostiku, léčba onemocnění s bezkonkurenční přesností, krevní testy a analýza DNA na dědičné markery, okamžité chirurgické zákroky, včetně operací slepého střeva a srdce. Tato lůžka jsou vybavena vzduchotěsnými operačními štíty, anestezií ve spreji, laserovými skalpely a počítačem řízenými chirurgickými pažemi. Představte si MRI přístroj, ale místo magnetismu a záření využívá plazmovou energii, která pracuje s vaší vibrační bytostí na subatomární úrovni.

Regenerační lůžko: Druhé lůžko funguje v tandemu s vaší DNA a kmenovými buňkami. Odemyká potenciál k regeneraci stárnoucích tkání nebo dokonce k obnově chybějících orgánů. To není jen léčení, je to vzkříšení přirozených regeneračních schopností těla. Pro ty, kteří potřebují transplantaci orgánů, náhradu, obnovu končetiny nebo kožní štěpy, je regenerační lůžko majákem naděje. Toto lůžko funguje na podobné technologii jako jeho holografický protějšek a pracuje přímo s vašimi vzory DNA. Napojuje se na harmonické rezonanční pole uložené ve vaší buněčné paměti.

Regresní a omlazovací lůžko: Třetí lůžko posouvá technologii omlazení na zcela novou úroveň. Zprostředkuje věkovou regresní terapii, která upraví paměť. To vám umožní zbavit se nechtěných vzpomínek a přijmout revitalizovanou verzi sebe sama. Pro jedince, kteří se potýkají s traumatickými vzpomínkami a posttraumatickou stresovou poruchou (PTSD). Pro ty, které pronásleduje neúnavná koláž děsivých obrazů, tato technologie nabízí útěchu a úlevu. Tím ale zázraky nejnovější verze MedBed nekončí. Kromě duševní pohody slibuje tato revoluční technologie pozoruhodnou fyzickou transformaci. Uživatelé mohou očekávat návrat k mladistvějšímu vzhledu, doplněný zlepšením tónu pleti a svalů. Zostřuje smysly se zvláštním důrazem na zrak, sluch a chuť. Jednou z výjimečných vlastností tohoto lékařského zázraku, je využití plazmové energie. Důraz je zde kladen na rekalibraci a regeneraci. 

Tyto špičkové technologie nevznikly na Zemi, lidstvu je darovali mimozemští dobrodinci. Tyto dary byly svěřeny tajným vesmírným agenturám, ale ti, kdo mají moc, se rozhodli tyto technologie skrývat, čímž lidstvu odepřeli výhody, které by mohly přinést. Naštěstí se situace obrací a éra utajení se chýlí ke konci. Síly stojící za NESARA a GESARA neúnavně pracují na nápravě této nespravedlnosti, aby se tyto život měnící technologie dostaly k lidem.

Představte si svět, kde jsou diagnózy rychlé, léčba přesná a čekání na úlevu se stává minulostí. Budoucnost zdravotnictví mají představovat tři mimořádná lůžka, fungující na kvantové úrovni. Využívají sílu vibrací, frekvencí, 3D skenerů, refrakčních čoček a chirurgicky přesných laserů. Tyto stroje, poháněné tachyonovými částicemi a energií plazmy, bezproblémově spolupracují s lidským tělem a zajišťují jeho maximální opravu.

zpracovala © aluska.org 2023
zdrojem tvrzení v článku je úryvek z webu amg-news.com



Komentáře

Ikona diskutujiciho Svobodomil 2023-12-20 06:39:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Doufám že to také odstraňuje ty jedy a nanotechnologie z Convid fuckcín a „ochranných“ pomůcek.

Ikona diskutujiciho sm 2023-12-20 13:08:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Také. Nicméně tito specialisté bez pudu sebezáchovy, tj. ti co to do sebe nechali stříknout, by měli jít na řadu bez výjimky jako poslední.

Ikona diskutujiciho sm 2023-12-20 13:10:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Pochopitelně stejně jako ti co se nechali testovat jakýmkoliv jiným testem než plivacím. Nelze upřednostňovat ty co si nechali uchošťourem zanést do těla při testech kdoví co (beztak jinou formu vakcíny).

Ikona diskutujiciho Svobodomil 2023-12-20 14:34:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Mnohými byl sice obrazně řečeno odevzdán souhlas, ale třeba důvěřivost nebo donucenost(např. vyhazovem) se přece nemá trestat.. Pokud si někdo zaslouží si s tím zažít, tak ti, co onálepkovávali a diskriminovali ,,vzbouřence“.

Byl to hlavně pokus o nastolení NWO, který vedl z prezidentského křesla největší hnusák a pablb v dějinách Americké politiky, což
mi moc nepřijde jako božská zkouška.

Ovšem mám někdy pocit, že se odsoudili i ti ,,nevinní“. Že i důvěřivost a neschopnost vzdorovat jsou v podstatě zásluha, to záleží na úhlu pohledu..

Ikona diskutujiciho Eva 2023-12-20 07:53:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue
To je krásná zpráva, jen aby to začalo fungovat. Můj přítel je bez ledviny a močáku, d vývodem a nekrózou na obou nohách a já bych mu pralat, aby byl opět jako dřív Jediné plus je, že přestal kouřit.Tak všem stejně postiženým přeji, aby se uzdravili A já bych potřebovala zregenerovat, za poslední rok jsem zestárla snad o 10 let. Měj se hezky a krásné svátky přeji.

Ikona diskutujiciho Silent 2023-12-20 09:16:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Toto je článek z informačního portálu Q-Anon , vesměs publikují zcela vymyšlené zprávy ..dejte si na to pozor..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 12:55:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle čeho jsi to poznal?

Ikona diskutujiciho xyz 2023-12-20 13:14:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Uz 3 alebo 4 roky tu citame taketo clanky…tadesco, alue, vitazstvosvetla, atd atd … zmena pride vtedy, zmena prichadza, medbeds su tu, ale este vlastne nie su, biele klobuky zatykaju, a tak dalej a tak dalej… Pytam sa, dokedy este? Ludia su unaveni a zufali. Uz ani neprikladam ziadnu vahu takymto clankom, len sa clovek trapi a v podstate nevidi vysledky 🙂 Tym nechcem dehonestovat tento web, je skvely. Nuz, ale..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 13:53:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli můžu mluvit za duchovní weby jako takové: Pracujeme s tím, co máme. Kdybysme měli lepší, tak dáváme lepší. Vymýšlet si blbosti, aby se to hodně četlo, je nesmysl. Bohužel se prostě zatím musíme spokojit s tím minimem zdrojů které jsou. Samozřejmě souhlas, všichni si tam potřebujeme zajít, takže to nepříjemné je.

Ikona diskutujiciho čechoslovák 2023-12-20 16:10:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba tadesco jsem měl dříve velice rád, dokonce jsem uvažoval, že bych web i finančně podpořil, ale když tam pak předpovídali tolik věcí co se nestaly a když jsem psal do komentářů proč se to nestalo, tak mi to ani většinou nezveřejnily, pak už jsem se naštval a napsal (taky nezveřejněný komentář), že si na jejich stránkách zase zapnu adblock, tak mi dali trvalý ban na mou IP adresu. Teď je tam většina „informací“ jen snůška pohádek, jako samozřejmě taky bych si přál aby se splnilo co píšou.. ale v podstatě se tam jen plácají všichni po ramenou jak běží show, a oni vlastně jen mají pozorovat show s popcornem v ruce a vše nechat na dvou největších mužích světa – putinovi a trumpovi. Ty pohádky o tom jak už popravili největší neřády světa… a že hned DS měl místo nich klony… tak k čemu by potom bylo to popravování těch zlých když mají v zásobě spoustu klonů, proč není žádné video z popravy? Ne že bych se na to chtěl dívat, ale aby byl nějaký důkaz, že se tak skutečně stalo.
Jinak můj názor na med beds je, že skutečně existují, ale uvolněny budou až po změně režimu, do tohoto bahna co vládne všude na západě nevím jak by to chtěli dostat.

Ikona diskutujiciho Marcel 2023-12-20 17:20:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Prikláňam sak XYZ, nakoľko toto už čítame roky dozadu, stále to isté a žiadne medbeds nie sú. Ja som prestal Tadesco úplne čítať, lebo tam sľubovali a nič z toho. Pokiaľ to reálne nebude niekde nainštalované, tak je to len bluf a pekná predstava.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 21:24:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím, proč se tu řeší Tadesco. Aluska.org je samostatný web, má vlastní obsah. Co je na tadescu je mi jedno a jde to úplně mimo mě.

Ikona diskutujiciho Kuník 2023-12-20 19:11:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych zde velice rád reagoval. Na Tadescu, jsem si dovolil poznamenat po té, co nebyl zvolen Trump prezidentem, což bylo podle nich 1000%, že evidentně neměli pravu. A tedy….že by bylo dobré se alespoň čtenářům omluvit. Dostal jsem za to ban, a mám ho dodnes.
Žel zde musím se Silentem souhlasit. Na Tadescu a podobných webech je velice nepravd.
I zde na webu (který mám moc rád) jsem si dovolil poznámku v půdovním článku o MedBeds, že paní, která to propagovala na mě působí velice negativně. A také jsem to od Tebe Alu schytal. Je ale fakt, že Ty jsi aspoň nálsedně vydala článek, že jsi se spletla.
Moc rád bych této zprávě věřil, ale zrovna tohle – dokud to neuvidíme na Seznamu, pravda prostě nebude.

Ikona diskutujiciho adri 2023-12-20 22:08:23
Ikona diskutujiciho
sipka

mě třeba fascinuje ta vaše nevděčnost, protože vše co o světě dnes víme, mame od tomáše marného. DS, reptosi, bílé klobouky. Q nam v česku snad jako prvni představil on, co jste věděli o světě pred prvníma webama tohoto typu? ani prd !!
chapu to tak, ze mel za úkol z vyšších míst otevřít oči co nejvíce lidem, linie se mění, stejne tak plány aliance se přizpůsobuji podle situace a delaji vše co mohou, muži umírají v DUMBs …. chtela bych videt na jejich miste vas, hrdinové

Ikona diskutujiciho dodo 2023-12-21 09:34:55
Ikona diskutujiciho
sipka

@adri – Máš pravdu, že ako prví informovali o veciach, ktoré takmer nikto nepoznal, ale to bol zámer tajných služieb, podobne ako po r.2000 začali rozširovať: „američania na mesiaci nikdy neboli“. Mnoho týchto vecí ako napr. „plochá zem“ pochádza priamo od CIA. V r.1981 povedal William J. Casey, riaditeľ CIA tento výrok: „Budeme vedieť, že náš dezinformačný program je dokončený, keď všetko, čomu americká verejnosť verí, je falošné.“ Bohužiaľ ani takto jednoduchú vetu mnohí nechápu. To, že to povedal je potvrdené od osoby, ktorá tento výrok zapísala na stretnutí v Bielom dome za zavretými dvermi. https://sdu.sk/wkh
Tzv.nežná revolúcia v r.1989 bolo tiež dielo tajných služieb na ktorom spolupracovali CIA a KGB. Všetko bolo dopredu naaranžované. Revolúciu nepripravovali študenti ako sa mnohí domnievajú.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-21 09:38:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Téma plochá země je IQ test. 😀

Ikona diskutujiciho Robin Hood 2023-12-21 11:00:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím,naopak články tohoto typu zvyšují úroveň webu a ti co to ještě nechápou ještě nedozráli…Medbed tu již byli za dob atlantidy.Ale jak řekl jeden moudrý člověk scifi je pravda a co žažíváme niní je scifi. Na základě objevu Nikola Tesly, že každá nemoc v těle vibruje na určité frekvenci, kterou lze poté měřit. Je dobře zdokumentováno, že Tesla nikdy nešel k lékaři, protože se dokázal vyléčit z jakýchkoli nemocí…Mimochodem Medbed se vyrábí na měsíci…taky scifi…

Ikona diskutujiciho Soldier 17 2023-12-23 08:43:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný článek. Když si všichni uvědomíme, že zdravotnictví jde totálně do hrobu, samozřejmě lékaři poslali spoustu lidí očkováním smrtelnými vakcinami také, je jediná možnost med beds.
Vydržet, čtu o med beds asi 7 let a myslím si, že to teď musí přijít.
Věřit, modlit se a splní se to.
Několikrát se mě stalo, že jsem neměl peníze, práci a najednou bum, práce přišla sama, buď zavolal kámoš, nebo jsem někoho potkal…
Věřím v Bohyní Slunce, Ježíše Krista, Boha a Ducha svatého.
Každý musí najít cestu a nekritizuje hned weby kde zprávy jsou sice napůl pravda ale mediální sračkomety vám nabízí 90 % lež, takže nebrečte tady, plakat můžou ty , co se nechali zabít vakcinami a poslouchali MSM🖕

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-24 17:35:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Upřímně řečeno ta všelijaká alternativa už mě moc nebaví. Pracuji s myšlenkou, že se na to včas vykašlu, protože já nebudu ten, kdo věřil nesmyslům a ani se nebudu vracet hnojometům. V době kdy jsem začal číst alternativu někdy před 10 lety, tak byla taková víc rozumná. Teď jsou tam různé věci, které jsou podezřelé, jednou říkají něco a pak zas něco jiného anebo co je v rozporu s tím co už říkali v jiných souvislostech. Já mám docela velkou citlivost na nesrovnalosti. Říká se nám, že máme probouzet ostatní, ale když řeknou, že se za měsíc stane něco a nestane se to ani za 2 roky nebo nějakou „fantazii“, aniž by brali v potaz aktuální realitu se na probouzení použít nedá. Jednou takhle něco se mělo stát a nestalo jsem nosil v kapse baterku, ale to byl dost velký úlet, poněvač si zakládám na rozumnosti a nenechám si zatemnit mozek. Nějaké zlepšení vidět není, temná strana stále přitvrzuje a věřit něčemu můžeme až to uvidíme. Ani lidi nemají snahu být lepšími lidmi, spíš naopak, ani nevkládají více myšlenkového prostoru do oboru, který mají jako práci, jak pak chcete aby se zajímali o fungování světa. Ti, kteří nás údajně osvobozují také nejsou svatí, Fulford psal něco, že někde v Americe vyhodili do vzduchu elektrárnu, kvůli nějakému zatýkání, aby nefungovali poplašné systémy, přitom bezpečnostní systémy jsou zálohované, takže se bude čekat až se vybijou baterie nebo dojde nafta v generátorech? a co obyčejní lidé? Některé věci, které se mají zavést byli prezentovány takovým způsobem jako kdyby už byla budoucnost naplánována a bude vše zavedeno ve stylu: „Tady to máte a starejte se.“ A jak asi víte s jistými věcmi já nesouzním.

Dle mého ty jejich medbed vůbec nepotřebujem. Z čeho máme nemoci? Z otrávených a geneticky upravených potravin, z napíchaných jedů a špatného životního stylu. Když toto zmizí tak nebudou ani nemoci v takové míře jako dnes. Vyléčit vše jde přece tím, co tady roste. Mě se nechce žít v nějaké záplavě technologií, říká se nám, že máme žít v souladu s přírodou, ale v záplavě technologií to půjde asi těžko. Nemoc vyřeší nějaká technologie, kterou si způsobíme třeba jinou technologií, třeba tou na R až se s ní budeme válet doma. Co to pak bude za život? Dle mého by jsme si měli vybrat jestli více technologií a méně kontaktu s přírodou nebo méně technologií a více kontaktu s přírodou. Příklad z aktuální reality: člověk jde do lesa a čučí do chytrého mobilu. Ta jejich technologie na R to je takový útěk od řešení problémů, nejlépe vše zrušit než problém vyřešit, na řešení by už musel někdo přemýšlet. Zas příklad z aktuální reality: Mezilidské vztahy stojí za starou bačkoru, tak všem dáme tu věc na R ať je každý doma a mezilidské vztahy můžou zaniknout.

Na to, aby se mohlo něco zlepšit se musí lidé přestat hádat, nálepkovat… a musí se spojit a to půjde jen a pouze přes rozumné věci. A aby se to udrželo se musí budovat dobré mezilidské vztahy a také nějaký všeobecný zájem lidí, ale to si musí rozšiřovat lidé mezi sebou a né nějaká vrchnost.

Ikona diskutujiciho Jana 2023-12-25 12:29:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Taktiež už dlhšie beriem všetky rôzne informácie s rezervou. Prv som Alue či TM vnímala ako tých, čo proste majú pravdu, ale sú to takisto ľudia, ktorí robia mnoho dobrého, za čo im patrí naša vďaka. Za všetky tie články, ktoré mi pomohli a pomáhajú Alue ďakujem. Je to však len naša chyba, že to berieme ako neomylnú pravdu, nie autorov článkov. A potom sme sklamaní, keď sa niečo nevyplní. Treba radšej všetko brať s nadhľadom a nohami na Zemi. Prečítať si rôzne informácie, ale zároveň sa nad nimi zamyslieť a zobrať si z toho to, čo prešlo mojim vlastným „sitom“. Odkedy som si pripustila, že aj ľudia, u ktorých mám pocit, že sú „osvietení“ sa môžu mýliť, mám omnoho viac otvorenú myseľ a nepociťujem žiadne sklamanie.

Ikona diskutujiciho Radeta 2023-12-25 15:45:40
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ****** 2023-12-24 17:35:51

martine, i když budou MedBeds uvedeny do provozu pro nás všechny (doufám, že brzy, ale vím, že vše má svůj čas) Ty je přeci využívat nemusíš, nikdo Tě nutit nebude. Neber ale tu možnost nám, kteří se na MedBeds těšíme a hlavně ne těm, kteří ji nutně potřebují. A potřebujeme ji všichni právě proto, abychom se zbavili všech těch jedů, které do sebe nedobrovolně dostáváme.

Na Replikátory se také velmi těším. Právě díky nim budou mít lidé více času na to, jít do lesa, cestovat (i díky dalším technologiím), scházet se, povídat si atd. Protože z mnohých opadne „existenční“ stres, nebudou mít zdravotní problémy, nebudou muset chodit do „kolbenky“ od rána do večera, nebudou jeden druhému závidět hmotné statky, protože každý bude mít to, co bude potřebovat, chtít, po čem třeba dlouho toužil. Co si ale po tom lidé budou moci „závidět“, jsou právě mezilidské vztahy, láska, rodina, přatelství atd. a na tom budou moci pracovat, budou na to mít čas, prostor. Lidé se budou moct věnovat svým koníčkům, zálibám. Nemyslím si, že v takovém světě budou lidé jen „sedět na zadku“ a koukat do technologií, otevřou se jim netušené možnosti.

Vím, že jsi v minulosti psal, že když budou technologie, že lidé nebudou chtít otročit v Tvojí vysněné továrně (nebo co to bylo), ale pokud by byla práce u Tebe tvůrčí, zajímavá, tak by k Tobě chodili ne jako do fabriky, ale jako za „koníčkem“. Spousta lidí nevydrží jen sedět a nic nedělat, ale budou moci dělat to, co je baví, co má smysl a co má prospěch pro všechny.

Aluško, Tobě velice děkuji za Tvé úžasné články, musejí dát velikou práci. Moc si toho vážím. Přeji Ti vše nejlepší ❤.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-25 16:08:50
Ikona diskutujiciho
sipka

děkuji ❤

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-28 19:46:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě bych chtěl doplnit ten svůj komentář. Tím všelijaká média jsem měl namysli především tadesco. Také jsem je chtěl finančně podpořit, ale jednou tam jedna paní diskutující něco napsala a nenapsala nic špatného a dostala vynadáno od někoho z autorů, pak tam také někdo něco napsal a zase nic špatného k jednomu tématu, aby nezapadlo a dostal vynadáno od čtenářů. Nakonec jsem snížil návštěvnost na jednou za 12 dní, ale asi to prodloužím na jednou za měsíc, sem chodím každý 4. den, na tom nic zatím měnit nebudu.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-28 20:12:08
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Radeta

Ty postele mě zas tolik nevadí, ale nemusejí jich být desítky miliard, ale upředňostňovat přírodní léčbu.
To otročit v tvojí vysněné továrně bych si vyprosil, nic takového jsem neřekl. Důležité pro všechny je tak nějak vše.
Mě to v práci také nebaví, ale když si vezmu dovolenou, tak se nudím i když mám co dělat. Dělám elektroúdržbu na směny R N V V, ale kdyby se tam ty kelímky na jogurty dělaly opakovaně použitelné, tak můžu noční směnu zrušit i odstranit to idiotské brzké vstávání a cestování po tmě. Délka směny je vcelku jedno, stačí se vrátit domů za světla, se směnami 2R a 4V. Toto je jen jeden příklad z mnoha a aby to fungovalo můsí se změnit všude vše, což se nedá komentářem vyjádřit, ani všechny souvislosti. Hlavní překážka je finanční systém, který by se musel jako první předělat.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-29 10:00:54
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Radeta

Ještě jsem na něco zapoměl. U toho, že je vše tak nějak důležité, bych doplnil s výjimkou ekologických aktivistů a podobné verbeže, abych nebyl chycen za slovíčko. Mě baví práce kterou dělám, ale nebaví mě to V práci (otrocké výmysly či jiné nesmysly, způsob fungování dnešního světa), ale beru to jako vzájemnou pomoc, každý dělá něco, co potřebuje někdo další.

Ikona diskutujiciho Radeta 2023-12-29 20:00:55
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ****** 2023-12-28 20:12:08

martine, psal jsi o tom, že by jsi chtěl dělat něco v továrně, co by Tě bavilo (nějaké zlepšováky nebo tak něco), ale, že by Ti tam v případě replikátorů nechodili lidi (když by nemuseli) a to Ti vadilo.

Při dovolené se nudíš, ale spousta lidí ne, tráví čas s dětmi, se svými blízkými, odpočívají, dodělávají resty, zařizují, co při práci nestihli, věnují se svým koníčkům… A těm by se replikátory hodily.

Kdyby replikátory byly, tak by se továrny vůbec provozovat nemusely (nebo alespoň většina). Tím by se skutečně chránilo životní prostředí (nevypouštěly by škodliviny do ovzduší, vody atd. – nemyslím tím CO2 a celý Green deal a podobné podvody na lidi, ale skutečnou ochranu přírody).

A jak jsem psala, lidi by nebavilo jen sedět na zadnici, ale mohli by konečně dělat to, po čem vždy toužili, ale neměli na to čas, prostředky apod. Také hodně lidí baví dělat něco, co má skutečně smysl, čím pomohou druhým, zlepší si tím život, prostředí ve kterém žijí. A že budou někteří lidé odpočívat, užívat si nic nedělání, tak budou, no a co. Až si odpočinou, tak pak můžou dělat třeba něco kreativního, co je bude bavit. Hlavně budou mít čas na rodinu, na děti, na přátele. A nejen čas, ale hlavně i energii a také zdraví díky MedBeds.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-30 20:42:23
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Radeta

Něco o sobě jsm tam napsal jen jako příklad z reálného života a ne, že chci něco jen pro sebe.

Lidé nemají čas i jiné problémy z důvodu jak je vše nastaveno tak, aby co nejméně lidí dělalo co nejvíce. Při práci nic neuděláte, když děláte osmičky, máte pouze sobotu a neděli, kdy nic nevyřídíte. Při dvanáctkách máte volna i v týdnu. Pak ještě máte dovolenou, kterou vlastně nemáte, když musíte zastoupit někoho, kdo si dovolenou vzal, ale víc lidí si nikde nedají, to by nevydělali z již řečeného důvodu. V jedné pohádce starší, které mají nějakou hodnotu zaznělo: „Čím více lidí na práci, tím více času na zábavu.“

Ten vznik škodlivin je takový zvláštní, když používáme vše, co příroda/planeta sama vytvořila. To, že vznikají hromady odpadu či další ekologická zátěž i zátěž na lidi má daleko hlubší souvislosti. Třeba výroba věcí na jedno použití, zkracování životnosti, několik verzí věcí se stejnou základní funkcí, nesmyslné kombinování věcí, které existují samostatně a i by tak lépe fungovaly, specifické věci, které dělají všichni i když se na ně někdo specializuje, když toto odstraním nebo já ne, to musí tak nějak všichni mít společný zájem, tak se uvolní dost lidí na užitečnější věci i na navýšení volného času. Pokud někomu neprochází mnoho věcí rukama nebo nevkládá do činností více myšlenkové kapacity nebo dělá vše jen hala bala aby něco fungovalo, tak ty souvislosti vidět nemůže. Ta třetí věta souvisí s předchozím odstavcem.

To o píšete v posledním odstavci by nějak podobně existovalo i v mé vizi lepšího světa. Kdo by se nechtěl podílet na fungování nemusí, všichni by měli nepodmíněný příjem. Má vize lepšího světa je založena na tom, aby se každý podílel na fungování světa.

Už jsem k té věci na R svým prvním komentářem zde řekl dost a teď komentářovou cestou i o mé vizi lepšího světa.
Jestli chcete ještě něco vědět zeptejte se na konkrétní věci.
Do konce února se chci rozhoupat k nějakým změnám, rozhodnout se a asi/nejlépe přestat komentovat i číst ty technologické články – kvůli nim sem nechodím.

Ikona diskutujiciho Radeta 2023-12-31 16:27:08
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ****** 2023-12-30 20:42:23

Martine, vím, že to myslíš dobře, že Ti záleží hodně na přírodě, na planetě, což mně taky. Ale nahlížíš na to svýma očima (což je pochopitelné) nejspíše svobodného, zdravého, bezdětného muže (což je v pořádku, každý nemusí chtít mít děti nebo rodinu, nebo když ještě není správný čas nebo partner na založení rodiny). Jenomže každý dvanáctky dělat nemůže, někdo nemá tolik sil a zdraví, někdo má i jiné povinnosti, např. matka dětí (obzvlášť samoživitelka) nemůže nechat dítě min. 13 hodin ve školce, hlavně pokud tu péči nemůže skloubit s otcem nebo prarodiči (matka malého dítěte/dětí by měla být především s ním/s nimi) nebo např. někdo, kdo pečuje o seniora nebo o blízkého z hendikepem apod. (ono stačí mít doma např. pejska).

Takže by bylo ideální, kdyby si každý mohl vybrat, kolik hodin denně, kolik dní v týdnu a v které dny v té práci bude, podle své životní situace. Což, ale v tomto otrockém systému moc nejde (čest výjimkám). A pokud už někde lze pracovat třeba na 4 h denně, tak ale většinou za mizerný plat (za méně, než je polovina za 8 h).

Souhlasím s Tebou, že spousta práce je zbytečná, ta kur.vítka v těch spotřebičích mě neskutečně štvou (slabý výraz). Ale je to takto nastaveno schválně, abychom neměli moc volného času, zdraví a málo starostí, protože bychom jinak moc přemýšleli a dali najevo, že se nám to nelíbí (bylo by nás více vidějících pravdu než teď). Ale to tady všichni víme, jak to je.

Tu nespravedlnost v práci, kdy člověk jede na doraz a vidí/slyší kolegy, že se jenom baví a smějí, vedoucí (plac. ze státních peněz) si v pracovní době zařizuje soukromé věci, nakupuje, chodí na kafíčka, a pak člověku neprávem vynadá, šikanuje ho apod., tu jsem zažila na  vlastní kůži. A když pohár přetekl, dala jsem okamžitě výpověď a šla na nemocenskou. O nezastupitelnosti za dovolenou a nemoc také vím, také to na mě zkoušeli, dokud jsem nebyla nemocná a při tom to byla práce, ve které se určité úkony musely udělat hned, nešlo je odložit, chvíli počkat. Chtěli, abych je dělala při dovolené z domova. A v době, kdy jsem měla práce nejvíce (nejvytíženější a nejnáročnější období v roce, opakující se každý rok), mi dali ještě další jednorázovou práci, vůbec nesouvisející s tou mou (že prý to je na půl dne, ha ha. Bylo to na několik dní a potom ještě nějaké dodělávky). Je to bohužel tím, že na vedoucích pozicích bývají hodně psychopati a lidé, kteří vůbec nevědí o čem ta práce je a ještě k tomu urputně lezou do zadnice těm nad nimi.

Takže abych to shrnula, jsem pro MedBeds, Replikátory a další konstruktivní technologie pro DOBRO lidstva i pro nepodmíněný příjem. Ale je mi jasné, že se zde musí nejdříve provést pořádný „úklid“, než se zpřístupní celému lidstvu.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2024-01-01 00:48:13
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Radeta

To jste napsala docela hezky, ale srovnáváte to se současným světem a se mnou, vymyslet svět pro všechny není tak jednoduché. Medbed ano, ale replikátory ne, já nejsem úplně proti technologiím, jedna přínosná je na odkaze níže, ale přemýšlím nad celkovými důsledky. Mě se replikátory trochu líbili než jsem nad nimi začal přemýšlet. Jak tam píšete sil a zdraví to by měli Medbed dstranit.

https://aureon.ca/

To, aby si mohl každý vybrat dny mě napadlo také, nevím jestli by šel všude čas, ale dny by šli. Někde by visela tabulka, kde by bylo kolik lidí je na směně potřeba a na konkrétní pozici a kolik je potřeba vykonat za měsíc (za rok) a lidé by si vybrali. Odpracovat by stačilo 20 let, důvod zkuste zjistit. Starost o dítě by se mohla odečíst nebo udělat odložení, než je dítě samostatné. Napsal bych více, ale nechci si spoilerovat ten můj >60 stránkový článek O zlepšení světa, který píšu, vlastně nepíšu – předělávám ten původní po zrušení původního záměru. Ono to stejně skončí v šuplíku – není kde to zveřejnit a asi je to zbytečné. Ještě jak píšete o péči o seniora, to se dá udělat, že ho svěříte do nějaké péče a budete ho navštěvovat. Teď nemyslím domov důchodců, ale něco jako mají v Austrálii, jednou mi o tom jak to mají někdo poslal prezentaci, kdyby byl zájem.

Já myslím, že v práci člověk může objevit věci, se kterými můžete něco kutit i se mnoho věcí naučit lépe než studiem teorie, když to vidíte v praxi. Také ještě můžete zjistit nějaké volnočasové aktivity, moji kolegové se baví kam jezdí a jaké to tam je. Všechna teorie vznikla z praxe, to jen školství učí opačně. Já jsem objevil třeba toto:

https://www.aluteckk.cz/hlinikovy-konstrukcni-system

V práci máme jeden německý, ale já si dohledal tento český.

To jak se nudím při dovolené, je hlavně tím, že nejdu mezi lidi. Pro lepší mezilidské vztahy musíte jít i mezi jiné lidi, než jen nejbližší okruh přátel. nějaké skupinky podobně smýšlejícíc přece vznikli v Calhounově experimentu a pak to zaniklo.

To jak po Vás šli v práci, s tím jsem se také setkal, ale jen na začátku, teď už si to nedovolí nebo ví, že byli blbí. Na mě měli hloupé řeči, řeba že jsem si nehledal práci, ale měl jsem se do všeho hrabat, když jsem to pořádně neznal? Také bych mohl chtít něco odstavit, že tam potřebuji něco kutit, ale to by mě zas sežrali za zbytečný prostoj. Ještě jak jsem příznivec samostudia, tak jsem chodil a když jsem něco nového viděl, tak jsem si udělal poznámku do bločku a pak jsem si to doma zjistil co to je k čemu to je, jen jsem se přitom dozvěděl, že chodím mezi stroji s dovětkem: „My víme co děláš“. nebo když jsem si chtěl něco jak udělat zjistit z návodu od stroje tak mi řekli: „On by ti to někdo řek, kdyby si se zeptal“. Jel v tom mistr a jeden chytrolín, který káže to, co sám nedělá. Teď jsou docela úctivý. Docela by mě zajímalo, jestli by dokázali najít to, co jsem vytvořil. Ještě mě vydíral vedoucí, že když si neudělám nějaké školení, tak se rozloučíme, předtím jsem se zmínil, že jsem samouk. Od té doby mám poškozenou psychiku, když si přijdu sednout, abych si chvilku odpočinul, jiní chodí kouřit, tak si neodpočinu, protože jsem pod vlivem, že může mít někdo hloupé řeči. Toho se budu horko těžko zbavovat, možná se mi uleví, když se svěřuji, ale má být firemní večírek na který nejdu a až budou se ptát proč, tak jim řeknu pravý důvod, takto to dál nejde, stejně potřebuji dodělat co jsem nestihl při vánoční odstávce. Také se potýkám s přetíženou myslí, poněvač mám rozhrabáno mnoho věcí. S tím také musím něco udělat, pořád mi chodí signály, že bych se měl na všechno vykašlat, posledně mě zabrněla elektřina do prstu, ale to jste neslyšeli, byl jsem nezodpovědný, měl jsem to nahlásit a nechat se vyšetřit. Na této planetě jsem stejně zbytečná věc navíc a otravná moucha, což vím už nejméně 15 let. Všude kam vlezu po mně někdo jde už od narození. Já mám ke svému štěstí nějakou tu smůlu a ke své smůle nějaké to štěstí. A abych měl svůj vlastní život takový jaký ho chci mít, tak stále musím s někým bojovat, což se mi příčí a tak se raději stáhnu, čímž si způsobím nějaké nepřínosné myšlenkové pochody. O moje nápady stejně nikdo nestojí, jednou jsem v práci něco navrhnul a hlavně, že to pak za rok udělali a, že jsem to poprvně vyslovil já si už nikdo nevzpoměl. ještě stavím dům s rodiči (já s vyřizováním a jinými věcmi nemám zkušenosti) a když se mě zeptají jak něco chci a řeknu jak to chci, tak to tak mít nesmím (prý to není architekttonický). Mě je spousta věcí odepřena. Jednou byli někde zmíněny nějaké světelné portály, kdybych věděl kde jsou, jestli opravdu existují, tak bych vše uklidil a šel. U mě nějaká katastrofa/radikální řešení nehrozí, jelikoš si vše uvědomuji, když někdo vymýšlí nějaká radikální řešení, tak ho brzdím, aby nevyvedl něco, co nejde vzít zpět, nemyslím teď sebevraždu, ale třeba něco rozbít, zapálit…, jen ne každý má tak pevnou vůli, aby věděl, že některá i ta výše uvedená řešení nejsou řešení. Já si dokonce dovolím a troufnu tvrdit, že kdyby byl na mém místě někdo jiný, tak by si už hodil mašli. Mě spíš sejme infarkt. Já bych chtěl to všechno změnit, ale stále mi jsou házeny klacky pod nohy. Kvůli řešení chci přestat komentovat i číst ty technologické články, protože stejně mohu jen vyjádřit svůj názor. To bude první krok přestat se zabývat věcmi které nemůžu ovlivnit. Ty komentáře jsou pro mě dost vysilující, něco napíši a pak se bojím podívat na odpovědi. Dále je vysilující uvádět na pravou míru, když se nepřesně vyjádřím a to, co někdo vytáhne z kontextu a překroutí. Také je to časově náročné, tyto komentáře zabrali nejméně 8 hodin. To výše uvedené nemá s tou věcí na R nic společného, já si uvědomuji, že to nemůžu ovlivnit. Vše v mém životě ovlivnilo mé vnímání světa a to asi nezměním, nápady na zlepšení světa mám už od pradávna.

Já jsem typ osobnosti Architekt a osobnostní archetyp Doomer, IQ říkat nebudu, co to obnáší Vám najde strejda google. Já tady nechci nějak brečet nebo se vytahovat, ani nechci být litován, ale chci, aby mě lidi pochopili, aby si nemysleli nějaké nesmysly. Nějaké věci dané Vyšší mocí stejně nezměním.

Oni hlavně nechápou že když údržba vše opraví a sedne si, tak o teprve může vydělávat, když se půjdou do něčeho za každou cenu hrabat tak to žere prachy. Na vedoucích pozicích jsou psychopati a ti by se museli vyměnit, stejně vidí jen plnou vytíženost a nic vyššího nevidí. Ale jednou tam u mě proběhlo, že si ti nahoře šli vyzkoušet balení. Také je hezké, že nám posílají E-mailem leták, kde jsou různé informace, kdo v ten měsíc slaví narozeniny, kdo je tam 1, 3, 5… let a nějaký citát. K vánocům dostáváme užitečné věci, už mám mikinu, pytel na záda, teplou hřejivou deku a lehkou zimní bundu.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2024-01-01 10:56:26
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Radeta

Zas jsem na něco zapoměl, protože jsem to psal zas večer, než abych to nechal na ráno. Toho porovnání se současným světem jsem se dopustil také. V souvislosti s problémy, keré vzniknou a jen tak nezmizí jako je třeba závislost na chytrých mobilech. Lidé se stali závislí na sociálních sítích a porovnávají se s ostatními. Nemůže ten přístroj na R způsobovat stejný problém? ještě u lidí vítězí pohodlnost. Když chcete něco zlepšit, tak se musí pracovat i s tím, co bylo je a bude. Když chci řešit problém, tak se musí odstranit příčina a pak důsledky, nejde jen jedno nebo v opačném pořadí. Třeba jak tam píšete, že ne každý má dost sil a zdraví, tak když takovému člověku dáte replikátor, tak jen odstraníte důsledek problému, ale příčina stále existuje. Nemluvě o tom, že to navazuje – máte důsledek problému, který má nějakou příčinu, která je důsledkem příčiny jiného problému a když to chcete odstranit, tak to musíte udělat od začátku, když to uděláte z prostředka, tak příčina předcházejícího problému znovu udělá důsledek, který jste odstranila, a který bude příčinou následujícího problému.

Ikona diskutujiciho Radeta 2024-01-01 16:54:31
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ****** 2024-01-01 00:48:13 a martin ****** 2024-01-01 10:56:26

Martine, četla jsem pozorně oba Tvé nové příspěvky (ty předchozí samozřejmě taky).

Píšeš: „Na této planetě jsem stejně zbytečná věc navíc a otravná moucha, což vím už nejméně 15 let.“
– Nemyslím si, že jsi tu zbytečně, určitě existuje důvod, proč jsi zde. A že ho teď nevidíš, nechápeš, neznamená, že časem ten důvod nebudeš vědět. A pak Ti to celé začne dávat smysl.

Taky si někdy říkám, že jsem tu zbytečně a nechci tu být, ale potom zase přijde chvíle, kdy jsem tu ráda, jsem šťastná a říkám si, že nějaký účel tu jistě mám. Hlavně jsem velice vděčná za to, že mám ty nejlepší rodiče na světě, kteří mi hodně pomohli, skvělou dceru, která měla start do života dost těžký, měla spoustu zdravotních problémů a hodně těžké poruchy učení (ty ještě přetrvávají) a společně jsme toho hodně překonaly. Bydlím na krásném místě, kde mám v podstatě za barákem přírodu (ne městský park, ale velkou louku, kterou majitelé 2× za sezonu posečou na seno a lesíky) a do velkého lesa, to mám taky kousek, ale i občanskou vybavenost atd. A spoustu dalších skvělých „věcí“. To, že nemám úplně vše, co bych si přála (nemyslím hmotné statky), no nemám, co nadělám, lépe to teď prostě neumím.

Já jsem jinak na práce měla celkem štěstí (kromě již dříve zmiňované, kde to největší zlo dělala hlavně jedna osoba (vedoucí), která mě šikanovala, nedokázala se za mě postavit (lezla do řiti těm nad ní) a nebyla ke mně spravedlivá i vzhledem k ostatním kolegům). Byla jsem dlouho s dcerou doma, tak těch pracovních zkušeností zase tolik nemám, ale většinou si nemůžu stěžovat, právě naopak.

Člověk se asi musí snažit vidět hlavně to dobré a pak si řekne, že vlastně nemá špatný život. Že má ve skutečnosti štěstí.

Ten dům, co stavíš, budete mít společně s rodiči, nebo bude jenom Tvůj? Myslím si, že pokud bude jenom Tvůj, měl by si se umět vymezit, že to chceš takto a basta (teda pokud to není vyloženě něco, kvůli čemu by Ti ten dům spadl na hlavu). Možná bys to mohl probrat s odborníkem (nebo dalším odborníkem pokud jsou rodiče z oboru). Ne se jimi nechat vláčet a nejspíš nejen jimi, když píšeš, že je Ti spousta věcí odepřena.

Aluška tu má mnoho, mnoho naprosto výborných článků na osobnostní rozvoj plus kniha Svítání je také opravdu skvělá a zapracovat na sobě, na tom umět si vytyčit hranice, vážit si sám sebe a mít se rád. Není ani ostuda vyhledat odborníka, právě naopak, a společně s ním na svých problémech pracovat. A s lidmi, kteří ty hranice a hlavně Tebe nechtějí respektovat, se rozloučit (v práci dát výpověď a najít si jinou, s rodiči neřešit důležité věci, případně kontakt snížit na minimum, v extrémním případě kontakt utnout). Velice se mi líbí věta, že lidé si k nám dovolí jen to, co jim dovolíme my sami.

Já nikomu nechci diktovat, kolik času, let atd. má trávit v práci, je to každého věc. Ani to, že má dát svého nemohoucího rodiče do nějakého zařízení. Jsou lidé, kteří se o svého bližního chtějí starat sami doma dokud to jde, je to od nich moc pěkné a i pro toho člověka je to daleko lepší být ve svém známém prostředí. A pokud (už) to nejde, byla by fajn nějaká přívětivá zařízení, kde jim půjde skutečně o blaho těch lidí a o důstojný odchod z tohoto světa (o tom v Austrálii jsem neslyšela). Kdo je Doomer, jsem si přečetla. A ne každý je závislý na sociálních médiích. Já například ne, ani je nemám a znám více takových lidí. Já jsem závislá jen na Alušce 🤣. S tím, že je potřeba najít především příčinu problému, souhlasím.

Přeji Ti, aby se Ti v životě dařilo, našel jsi účel svého života a spřízněnou duši pro svou pozemskou cestu.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2024-01-02 12:23:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak já mám také stavy, že jsem tu šťastný, ale není jich mnoho. Životem od narození jsem nějak proplul s velkým štěstím, vše od narození až po nástup do práce jsem stihnul v době, kdy to nebylo ještě tak v háji. Ten dům bude v mém vlastnictví a rodiče tam budou mít svou místnost. S rodiči mám dobrý vztah, jen otec nepřekousne když není po jeho. Ještě kde to stavím už ani nemluvím se sousedem, protože tam měl nějaké rozepře s majitelem zbývajících pozemků a do té jejich destrukce mě zatáhli. My by jsme se ani nestěhovali, poněvač tady na současném bydlišti, když kouknu do ulice, tak vidím březový les, dům je výš, takže silnici nevidím dokud nepřijdu až k oknu a na druhé straně máme zahradu na svahu a nad jsou ještě domy a skála. Také je zde vše v dosahu: autobus, školka, škola i nemocnice. Jen za tím březovým lesem je jisté monstrum vytvářející většinu roku nesnesitelný hluk a sousedi tam mají příslušníky jednoho válkou zmítaného státu a když by je tam neměli, tak tam budou ti, co hluk vytvářejí. Mě se ještě nelíbí u moderních domů to, že už nemají to, co mají starší, třeba tady mám suterén s kotelnou, skladem na věci/oblečení, skladem na potraviny a prádelnu na což je v moderním domě jen jedna univerzální místnost. Co se týče práce, měnit bych nechtěl, teď si už nedovolují, jen ten chytrolín si teď dovoluje na jednoho mladšího kolegu, který je jeden z mála se kterým můžu mluvit otevřeně o všem. A ty články od Alušky čtu, kvůli nim sem chodím. Těch 20 let v práci jsem stanovil, že za tu dobu od narození člověka ten člověk vystuduje a ještě ho zaučíte a těch 20 let je minimálně, kdo chce může pracovat/podílet se na fungování světa déle. Pokud má být nějaká spravedlnost, tak se nemůže ten, co nic nevytváří mít stejně dobře nebo ještě lépe než ti, kteří něco vytváří. Viz třeba ti příslušníci jistého etnika, ke kterým nesmíme mít křivého slova. K těm sociálním médiím – ta já nesnáším, ale mám vlastnosti Doomera, na sociálních médiích ten pojem vznikl.

Teď už je to snad uzavřené. Cením, že jste na mě neútočila.

Ikona diskutujiciho Standa 2023-12-20 10:40:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Oznámeno kdy?
Zprovoznění kdy?

Ikona diskutujiciho astrei swingař 2023-12-20 11:32:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Po přečtení tak bombastického nadpisu jsem s rozechvěním očekával zveřejnění seznamu lokací lůžek oficiálně uvedených do provozu pro oněch 205 zemí 😅… ale tohle je taky fajn

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 12:54:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Víc toho bohužel ve zdroji neměli.

Ikona diskutujiciho Standa 2023-12-20 15:03:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale jo, možno brát zatím jako vysvobozující naději pro sužované lidstvo. A zdrojem info pro zasvěcené budiž American media group jakožto solidní webový portál.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-12-20 14:52:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V minulosti o intergalaktickej aliancii hodne písal Benjamin Fullford. Už tak nerobí, prišiel na to, že jeho informátori z tajných vesmírnych programov ho vodia za nos. Naposledy sa vyjadril v tom zmysle, že už o tom písať nebude. Jeho posledné slová na túto tému znely: Uveríme až to uvidíme.

Ikona diskutujiciho Samuel 2023-12-20 15:07:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Většina kritiků zřejmě nedokáží ocenit dvě základní věci. Jednak, že provozovatelé těchto informačních duchovních stránek do jejich provozování musí vložit nemalé energie. A za druhé, že díky jejich informacím mnoho lidí nepodlehli paradigma mainstreamových vylhaných blábolů. A to je ušetřilo mnoha bolestem, jak fyzických tak psychických. A jestli ti kritikové nevidí, že věci se opravdu daly do pohybu, tak jsou totálně slepí. Tak já bych měl jednu prosbu na závěr roku. Přestaňte už prosím vnášet zbytečný negativismus tam, kde se to opravdu nehodí. Nikdo vás nenutí číst tyto a podobné stránky, možná byste měli zkusit změnu a číst třeba nekrology těch, kteří se k těmto informacím ani nedostali.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 21:28:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem o existenci medbeds naprosto přesvědčená. Akorát mě štve, stejně jako všechny ostatní, že to pořád ještě nemáme. A taky mám problém, že mi lidi posílají přežvýkané staré články, co už jsem dělala, nebo je dokonce někdo vycucl ode mě, tak se mi kolečkem vrací zpět moje vlastní práce 😀 Nový obsah aby člověk hledal lupou a když konečně něco nového najde, tak čte komentáře typu „na tadescu psali“ a „beztak se prd stane“.

Ikona diskutujiciho Robin Hood 2023-12-20 17:09:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím, odpověď pro xyz : nevidíš výsledky??.Včera ve zprávách tv nova Trojan… Zelensky a za ním znak SCHAEF…v čase 34:55 https://tv.nova.cz/porad/televizni-noviny/epizoda/397227-19-12-2023 poznámka Robina : hledej střípky a poskládáš celý OBRAZ…

Ikona diskutujiciho xyz 2023-12-21 12:37:17
Ikona diskutujiciho
sipka

video mi nejde prehrat. Moj komentar bol viac menej viac objektivny ako subjektivny. Vysledky vidno, niektore, niekde. Ale za 3 ci 4 roky tej slubotechny, ktora prichadza z alternativnych webov a ktoru citame – prilis malo, stoji to privela sil a nedovera voci istym webom sa prehlbuje, cize v podstate „nevidno“ vysledky 🙂 . Cize ano, takymto clankom neprikladam vahu, lebo som si/sme si uz precitali kadeco za posledne roky a nic sa nestalo. Kedysi som veril kadecomu, dnes som uz trpezlivejsi a mnohe z toho filtrujem, overujem a preto som uz pri podobnych clankoch velky skeptik 🙂 To je to co som chcel vyjadrit, aj v mene vsetkych tych „zufalych a unavenych“ ktorych som spominal, lebo my, diskutujuci sa predsalen divame na tieto veci trochu inak a optimistickejsie. Ale co ostatni? Empatia je dobry sluha ale zly pan :-D…. Samozrejme opakujem, tento web je uplne inde ako tie niektore spominane. Ja som osobne presvedceny ze to vsetko dobre dopadne, inak by sa toto nedialo. A mam to v sebe od mala, tento divny pocit… 🙂

Ikona diskutujiciho JanMan 2023-12-23 16:15:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro XYZ:
„….som si uz precital kadeco za posledne roky a nic sa nestalo….“
To je vždy nejhloupější druh komentářů, které čtu na alternativních webech. Kdo nic nechce vidět, NIC neuvidí. Ale většina lidí si ani neumí dávat události do souvislosti! Je to mimo jejich chápání.

K MedBeds – určitě existují, ale dokud zde bude úřadovat farmamafie, tak se neuvedou do provozu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-23 16:52:09
Ikona diskutujiciho
sipka

No, tak já jsem třeba poslední 4 roky četla z mediálních sr**kometů o tom že jsem bezohledný babkovrah, vidlák a umřu na čínskou chřipku když se nenechám bodnout a nic se taky nestalo. Kdo mě odškodní za toto masové šíření poplašné zprávy? 🙂 Kdo mi nahradí půlrok kdy jsem si nemohla jít normálně ani nakoupit? 🙂 Ale článek o medbed někomu vadí? 😀

Ikona diskutujiciho xyz 2023-12-24 23:36:18
Ikona diskutujiciho
sipka

vytrhavas moje slova z kontextu JanMan ale necham ta v tom, to za prve a za druhe – precitaj si moje prve tri vety kde jasne hovorim ze vysledky vidno, niekde a niektore 🙂 o mojom chapani a davani si veci do suvislosti vies ty velke kulove, to praveze ty ocividne nechapes moj komentar ako celok a vyskakujes uplne zbytocne 🙂

Ikona diskutujiciho Ľubo 2023-12-20 18:19:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlúposť. Týchto článkov je na nete habadej. Uverejňujú sa roky dozadu. Na Youtube toho bolo kopec. Všetko zmazané. Nič také neexistuje. Náš Pán vie čo robí a prečo to robí. Každý je sám sebe strojcom svojho šťastia.

Ikona diskutujiciho lua 2023-12-20 18:27:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojte zase pár dní nejde tadesco, nejde aj Vám.
Na med beds sa teším, predovšetkým mamka má ťažkú osteoporózu a kĺby choré. Dúfam že to bude dostupné aj v Európe.

Ikona diskutujiciho Jirka 2023-12-20 21:02:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Články tohoto typu zbytečně snižují úroveň tvého webu Alue. Nadšení i důvěra jsou dobré, ale nějakou oporu v relitě by mít měly.
Aspoň ozdrojovat by to chtělo. Anebo ještě lépe, napsat, proč bychom tomu měli věřit, nebo poradit, z jakého úhlu pohledu jde o pravdu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-20 21:22:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdroj máš uvedený naspod článku i s aktivním proklikem. Typ obsahu určuje zájem čtenářů. Věci, které se nečtou, nedělám. Až vás nebude zajímat medbeds, nebudu o nich překládat.

Ikona diskutujiciho Jirka 2023-12-21 17:49:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, chápu a omlouvám se, to jsem přehlédl.

Ikona diskutujiciho Standa 2023-12-20 22:48:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

sm 13:10/Nemůžeme všechny vakcinované odsuzovat. Vždyť mnozí staří lidé, těžce nemocní a hlavně děti častokrát neměly ani na vybranou. Ve své bezmocnosti poslechli své „opatrovníky“ a podlehli vakcinaci…

Ikona diskutujiciho Temi 2023-12-21 08:29:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych řekla, že bez opravy duše se nedá trvale opravit tělo. Takže tohle nejspíš nebude fungovat.
Něco jako medbeds je ve filmu „Naše město“ (Nosso Lar), odtud možná autor teorie o medbeds čerpal svoje nápady. Samozřejmě, vše je možné, ale záleží jen na víře a každý má šanci se uzdravit sám – jen tím, že tomu bude pevně věřit, zahodí znalosti medicínské, fyzikální a zůstane jen čistá víra (neplést s náboženstvím).

Ikona diskutujiciho marek 2023-12-21 08:59:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím, nejde mi už několik dní Tadesco.org. Můžete se na tu stránku připojit? Ví někdo co se stalo?

Ikona diskutujiciho Iveta 2023-12-21 09:55:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

DĚKUJI
🌅☀😇💛

Ikona diskutujiciho Reny 2023-12-21 10:05:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bylo by to krásné, pro lidi užitečné, ale… nevěřím.

Ikona diskutujiciho Adam 2023-12-21 10:19:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ani mne nejde. Mozno je za tym utok…

Ikona diskutujiciho ema 2023-12-21 10:37:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedá mi nevyjadriť sa k diskusii asi po prví krát v živote na tomto webe. Myslím, že problém je v hlavne v ľuďoch, ktorý stále čakajú na nejaké oslobodenie a záchranu bez toho aby museli čo i len prstom pohnúť. V prvom rade musí človek začať pracovať sám na sebe ak chce vidieť nejakú zmenu vo svojom živote a okolí. Čakať nato že niekto alebo niečo príde a zrazu všetky moje problémy budú vyriešené je dosť naivné. Každý človek ktorý sa chce niekam v živote pohnúť nezávisle od toho čo to je, musí začať na sebe pracovať. Samozrejme najjednoduchšie je zostať plakať v kúte a sťažovať sa a nadávať ako je všetko strašne zlé a nanič a ako sa aj tak nič nemení. Neviem ako sú na tom ostatní čitatelia, no ja tú zmenu tento rok vidím a to dosť veľkú. Veci sa hýbu, ľudia sa prebúdzajú, energie sa postupne menia na konštruktívne a veľa vecí vychádza a ešte len vyjde na povrch. Ja si myslím, že je to skvelé a nikdy by som v minulosti nebola v mojom pesimistickom ponímaní povedala, že sa to až takto môže pohnúť. A medbeds, určite také niečo existuje, otázka je či je to aj na zemi. Ak raz budú fungovať tak je to super a ak nebudú nikdy, fajn aj tak. Treba to brať skôr s tej informatívnej stránky. Čím viac informácii mám, tým lepšie môžem veci hodnotiť a tým inteligentnejší som, teda to je aspoň môj pohľad.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-21 11:26:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidím to stejně. To co popisujeme a čím se zaobíráme je vizitka naší vlastní mentality.

Ikona diskutujiciho Iveta 2023-12-21 11:49:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

…..intuice hovoří jasně….
🌅

…..a další potvrzující článek, že se věci DĚJÍ 😊 {je tam i zmínka o Med Beds} je z Křesadlovského webu, pod názvem Víra 2….

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2023-12-21 13:58:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak by tu niekde existovalo nejaké Med Beds tak staré zdochliny Schwab, Soros, kráľ Charles, Biden a další boháči a celebrity by sa do toho už určite natrepali. Ale všetci naďalej stárnu a plesnivejú. Uveríme až bude známy prvý človek ktorý Med Beds prešiel, teda strčia tam niekoho ako bol Stephen William Hawking a bude behať ako Forrest Gump.

Ikona diskutujiciho sm 2023-12-21 15:03:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Srandovní diskuze 😀 pro mě byla deadline rok 2012, konkrétně den před přesně 11 lety. Pamatuji si jak to tady před prosincem bouřilo, web vypadal ještě úplně jinak. A nestalo se..nic. OK, může být. Díky tomu jsem ale prakticky přestal cokoliv alternativního nějak více sledovat a věnoval se aktuálnímu pozemskému životu. Což dělám dodnes. Žiji jako by se nikdy nemělo změnit nic. Občas si přečtu nějaký takový článek, potěší, proč ne. Ale nespoléhám na to. Určitě ne nějak brzy. Třeba listopad 1989 už se tak nějak blížil nevyhnutelně po perestrojce, tzn. v roce 1986, kdy se kde co uvolňovalo, točily se do té doby naprosto nepřijatelné filmy, tolerovali se veksláci apod. A pak to příšlo. Listopad 1989. A když se podíváte třeba na úsvit, také mu to trvá docela dlouho, než je z noci den. Ale je vidět první světlo. Což v našem případě aktuálního rozpoložení společnosti – vidět není. Naopak. Společnost se zatím propadá hlouběji a hlouběji. Až se začne rozednívat, uvidíme to všichni a bude to znatelné nejprve na maličkostech co se kolem nás začnou zlepšovat. Ale to se, jak píši, zatím neděje. Takže zatnout pěsti a táhneme tu káru dál jak je 🙂

Ikona diskutujiciho Danny 2023-12-21 20:21:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidím to podobně. Člověk by prostě měl žít svůj život (jak nejlíp dovede) a nemůže čekat doma na konec matrixu nebo příchod zlatého věku. Taky bych byla ráda, kdyby se to tu konečně viditelně zlepšilo a konečně přišly krásné nové časy, ale když na to člověk bude spoléhat, akorát ho bude mučit každý den, kdy se zase nic nezmění.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-21 21:32:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Lépe stát se ztělesněnou aktivní změnou, která nový svět buduje a tvoří už teď.

Ikona diskutujiciho Robin Hood 2023-12-21 20:33:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím,mariankosnac.Nemohou jít do Medbed, protože mají zdegenerovanou DNA.Proto miliony dětí kvůli nim umírá = Adrenochrom.Kdyby použili Medbed tak jich to spálí na popel…Asi nejlepší příklad je film Jupiter vychází.

Ikona diskutujiciho Šárka 2023-12-22 14:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dneska se mi o tom zdálo.Bylo to bílé velké,nejdřív to měřilo tep,červená čára na pravo a zelená na levo uprostřed startér. Nějaký kolo okolo,když jste vešli.Nějaká doktorka pozorovala nějaký udaje na pc z toho zařízení.Já si tam v tom snu šla léčit ruku.Všude to pípalo.Jak velká technologie něco jako starý velký počítače přes celou zed.Ale byl to jen sen..

Ikona diskutujiciho sm 2023-12-22 16:55:15
Ikona diskutujiciho
sipka

To nevíš. Třeba to co jsi tam viděla ty byla skutečnost a to co žijeme tady je sen 🙂 viz některá svědectví z klinické smrti, co udávají svět „tam“ jako daleko skutečnější. (pardon za uvozovky, dolní neumím)

Ikona diskutujiciho Mária 2023-12-22 15:28:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prosím vás,leci táto technológie aj hlasy v hlave? Slysim hlasy.dekuji

Ikona diskutujiciho asdf 2023-12-22 22:45:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Medbeds určitě existují, ale dost pochybuju že je deep state jen tak vydá veřejnosti. V první řadě musí dojít k změně v nejvyšším řízení, a současně v mysli nadkritického množství lidí, jinak se to tu na Zemi k dobru nepohne…
Ono by nebylo tak složité aby Vesmírné síly dobra provedli masovou invazi a odstranění deep state a jeho posluhovačů i zákulisního řízení, jejich dead hand systémů pomsty a sdělili lidem pravdu… ale k čemu by to bylo když většina je jen tupé cynické debilizované stádo neschopné rozpoznat dobro od zla, co by vnější zásah stejně odmítla a nevděčně remcala při prvních obtížích? Násilím se dobro zavádět nedá.

Ikona diskutujiciho Tom 2023-12-23 18:08:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj „asdf“. Souhlas. Násilím se dobro zavádět nedá. A s idioty se nedá zavádět dobro ani nenásilím. Přesvědčil jsem se o tom za covidu. U mě v práci je většina lidí naočkovaných, ti naočkovaní jsou často nemocní, víc než normálně. Někteří se dál chodí očkovat, aby náhodou neumřeli na chřipku. Všude informací o tom podrzau století, ale žádná změna v jejich tupých hlavách. Jsou úplně stejní a všeho schopní. Člověk se musí snažit sám dělat dobro a žít jak člověk, jak nejlépe si umí představit. A ne se krmit nadějemi, že někdo udělá něco za něj.

Ikona diskutujiciho Eva 2023-12-23 09:52:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeji všem hezký den, když si přečtu od Alu nějakou dobrou zprávu , tak se zaraduji .Vím, že to trvá dlouho, ale jak se říká, naděje umírá poslední. Tak se musíme snažit žít jak nejlépe umíme, zabavit se nějakými koníčky, vždyť je toho dost, co se dá dělat a taky třeba někomu pomáhat. S mým nemocným přítelem se rozhodně nenudím a modlím se za něj i všechny dobré duše na této planetě. Vydržte, ono se vyčasí.

Ikona diskutujiciho Mio 2023-12-25 13:21:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechápu vaše myšlení o zprovoznění Med beds v této současné společnosti kdy se Vás za každou cenu snaží zabít různými injekcemi potravinami, léky atd…Jaký by z toho měli zisk ?? A pokud jde Med beds a o očkované covid grafenem tak to tělo musí při léčbě shořet.Tohle z těla nejde vyhnat.Nechali jste se očkovat z různých důvodů-práce, dovča , rodina -Váš osud . Nemůžete chtít zvrátit dané.Můžete mít jen Náš soucit a porozumění, ale chybami se člověk učí a v dalších životech se budete k takovým situacím stavět jinak. (doufám). Mio.

Ikona diskutujiciho octomaník 2023-12-28 09:12:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Mio 2023-12-25 13:21:35
Rozložit grafen v těle pomáhá křen selský – ideálně v syrovém stavu. pokud jde o možný čip v těle, dopravený injekčně,… tak ho lze uškvařit elektroléčbou…a po likvidaci čipuúpů lze do medbed….
do jídelníčku zařadit – cibuli, česnek i medvědí, kvercetin, kurkumu, domácí nakládané zelí

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-29 10:09:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Aby to temná strana neuvolnila a nenechala tam pár lidí shořet. Vytvoří se strach a pak se to zakáže. Ten strach a pak i boj se vytvoří i proti nám, protože chtít zlepšit svět je velká drzost (v očích temné strany).

Ikona diskutujiciho octomaník 2023-12-29 14:13:16
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ****** 2023-12-29 10:09:03
máš velice trefný komentář ohledně toho zneužití. Kdysi bylo napsáno, že medbeds budou zavedeny až nebude hrozit jejich zneužití…. to by taky mohlo být na svatýho dindy….
*****
jen pro zajímavost: před několika lety jsem měl vizi, kdy jsem seděl na medbed, ve které jsem byl léčen, ale nedalo se určit následující:
letopočet, můj věk a umístění medbed – zda se nacházela na této planetě….

Ikona diskutujiciho Stenly919 2023-12-27 18:04:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dneska jsem dostal meil, že eleon mask představil světu jakási zdravotnická lůžka, ale co je na tom pravdy nevím. Víte někdo něco bližšího k tomu ? A otázka je, jestli je to dobře nebo špatně ? https://gazetteller.com/elon-musk-unleashes-the-new-med-beds-say-goodbye-to-outdated-medical-practices/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-28 08:52:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera jsem to ověřovala. Články, které tohle tvrdí, jsem našla dva. Ani u jednoho není zdroj, ani náhled zmíněného tweetu. Prošla jsem Elonům X účet a žádnou takovou zprávu tam nemá. Takže podle mě fake a překládat to nebudu. Navíc ani v dané citaci nejsou MedBeds přímo zmíněny, autor se to pouze domnívá.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-28 20:15:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě je zajímavé, že tam zmiňují skalpely, když se prezentovalo poprvně tak to bylo tak, že se už do lidí řezat nebude s výjimkou, když by to byla nutnost k uvedení pacienta do stabilizovaného stavu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-12-29 09:05:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemá to skalpely. Léčí to rezonancí.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2023-12-29 10:04:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Zmiňuje to první varianta lůžka.

Ikona diskutujiciho ivan 2024-01-24 16:30:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prestavte si, že na niecom podobnom ako medbed sme pracovali od roku 1998. A aj sme to prevádzkovali v takej vtedy okliestenej verzii s tým, ze sme mali ten koncept od genetiky, metabolizmu, skriningu aj s terapiou a scelovaním. A mám to dodnes. Akurát nás, pre istotu, zlikvidovali. Aj hore spomínané nekrózy ai sme riesili. Preto je riesením ísť to robiť preč od FDI a šuklom kontrolovanych území.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek