Duchovní léčitel Sananda říká, že Greta Thunberg je reptiliánka a má za úkol poštvat lidi proti sobě. Ochrana klimatu je kampaň na omezení svobody lidí

26.1.2020 v Zprávy 46

Následující článek je volný překlad interview s duchovním léčitelem Sanandou, které na Youtube uveřejnil kanál Vereinigte Scharfschützen Bewegung.

Vědci a odborníci potvrdili, že hodnota CO2 ve vzduchu je tak minimální, že není v lidských silách jakkoliv zakročit. Nemůžeme v tomto směru NAPROSTO NIC změnit, a hlavně, kdyby od zítřka nejezdila žádná auta na planetě Zemi, tak NA KLIMATU ZEMĚ BY SE VŮBEC NIC NEZMĚNILO.



Říká komentátor v níže uvedeném videu a pokračuje: Proč jsou lidstvu předkládány naprosté LŽI, KTERÉ JSOU TAK JEDNODUŠE PRŮHLEDNÉ a co stojí za histerií rozpoutanou touto klimadebatou?

Tímto komentátor položil otázku parapsychologovi, léčiteli duší, exorcistovi a dálnovidci Sanandovi, který naprosto zřetelně a ve stručnosti opověděl:

Za tím vším stojí VÁLKA, která má být tímto rozpoutána. Mezi dětmi a dospělými, mezi dětmi a staršími dětmi, mezi mladými a starými. Vlády používají děti a mládež jako zbraň proti nám, jsou to zbraně proti lidstvu – děti, které jsou záměrně „rozohňovány“.

Komentátor mu skočí do řeči a říká: ,,Například GRÉTA THUNBERG.“

Sananda odpovídá: ,,Ano, ano, GRETA THUNBERG je jeden reptiloid, dokonce ARCHONT, skrývá se v ní velmi nebezpečná bytost.“ (něco jako skřet, který má zájem jenom škodit – poznámka překladatele) a zdůrazňuje, že: ,,Neexistuje žádné lidmi způsobené klimatické oteplování. TEČKA. Existuje mnoho vědeckých studií, které ukazují, že nic takového neexistuje.“

Léčitel Sananda, který aktuálně sídlí v Bottighofenu ve Švýcarsku říká, že Greta Thunberg má za úkol šířit ve světě nenávist

,,To, co se v současné době odehrává, je zcela normální proces na planetě Zemi,“ dodává. ,,Jsou to přirozené procesy, které nemůže člověk ovlivňovat. To, co dělá temná strana, je změna počasí, manipulace počasí. A tímto rozohňují děti a mládež proti starším, nutí je jít do ulic. Tím chtějí způsobit hádky třeba u oběda, kdy rodičům předhazují: Ty blbče se svým SUV, ty chceš zlikvidovat klima. A tímto dávají klín mezi mládež a dospělé, které mají zájem poštvat proti sobě. To znamená, mají zájem totálně rozhádat a rozpoltit mladou a starší generaci. Každého proti každému. To je jejich cílem. Kolisty proti SUV řidičům atd.. Lidé a rostliny potřebují CO2 k dýchání. Bez CO2 lidstvo na planetě Zemi vymře. Jinak řečeno, když děti protestují proti CO2, tak protestují PROTI ŽIVOTU. To znamená, že si přejí zemřít.
Jenom reptiliáni mohou žít bez CO2. Reptiliáni si tedy zde na planetě Zemi budují svět pro sebe, nepotřebují zde už lidstvo. Chtějí nás zde vyhubit. To je skutečnost. Chtějí zde vyvolat válku a tou nás vyhubit. Válka není už k zastavení.“ (pozn.: Nemějte obavu z žádné války, protože nebude. I dle indigové dívenky se dá zastavit.)

,,Ti hlupáci tam venku při protestech, kteří nemají sebemenší vzdělání ani vědomosti o CO2 a o klimatu, kteří vyběhnou ven a protestují protože si myslí, že dělají něco dobrého v jejich velké naivitě, slouží pro ohromný chaos na celé planetě až ke zdárnému vyhynutí nás všech. Nyní už není k zastavení rozdělení lidí, a dokonce ani v alternativní scéně. Existuje mnoho alternativních lidí, kteří se zdravě stravují, jsou spirituální, ale dokonce i mezi nimi dochází ke štěpení. Nyní tedy dochází ke štěpení lidí (díky klimatu) kompletně ve všech rovinách. Jedni chtějí za klima bojovat a druzí jim připomínají že je to nesmysl, že žádné oteplování přece neexistuje.

18.01.20 Aufklärung: Greta Thunberg – Archont – Klimalüge | Vysvětlení: Greta Thunberg – Archont – klimatická lež

Dlouhou dobu stavěly elity proti sobě Rusko a Čínu, USA a Rusko, Čínu a USA, jedny proti druhým… a chtěli tím vyvolat WWIII. To ale nefungovalo, protože Putin a Trump na tuhle hru nepřistoupili.
Co tedy potřebují? Společného nepřítele. A ten společný nepřítel je právě POČASÍ A KLIMA. A tímto se spoléhají na nevědomost a slaboduchost lidí. Protože mnoho se v tom nevyzná a ani si to nevygooglí, nebo jsou líní a nezajímá je to. Chtějí prostě jít do ulic a demonstrovat. Dětem to dělá ohromnou radost a mají z toho legraci, místo chození do školy jít do ulic ve skupinách a dělat „party“. Ani nevědí, proč protestují.

Jo a proti čemu vlastně protestujeme, se pak děti ptají? No proti klima! – Pak začínají všichni hlasitě řvát klima klima klima klima. Nikdo se z nich ani nepřesvědčí, jestli jejich protesty mají jakýkoliv vědecký podklad a pevnou základnu. Je tak jednoduché se na internetu přesvědčit, že to všechno jsou jenom lži.
A co je dalším krokem pro rozdělení? Přece katastrofické bouře, orkány a tornáda zaviněná HAARPEM a chemtraily, které vznikají korelací vysílané energie mezi HAARPEM a Chemtraily. Dále k tomu přichází zemětřesení a jiné přírodní katastrofy vyvolané HAARPEM. Vše je pak svedeno na KLIMA a údajné globální oteplování, ze které může člověk. Tímto se lidé ještě více vyprovokují k protestům.
Ale vůbec je nezajímá, že právě touto geniální strategií na hlupáky se vyberou spousty daní na klimatickou ochranu a lidem se tak vytáhne z kapsy poslední cent. Tímto nás chtějí donutit, abychom nechali naše auta stát doma a nikam nejezdili. Dále to povede k tomu, že se odeberou lidem jejich práva. Všeichni budou donuceni koupit si předražená ELEKTROAUTA, se kterými mohou jet jen jednou nebo dvakrát za týden na nákup. Pohybovat se budou moci jen v krátkých vzdálenostech. Nebudou smět jezdit na dovolenou atd. Celý plán je vysát z Vašich peněženek poslední peníze.

Jakýkoliv ,,KLIMATICKÝ PAKT“, jak ho nazvali v EU, je protichůdnou řečí samé podstaty tohoto nesmyslného činění, protože klima NEMŮŽEME JAKKOLIV CHRÁNIT. A za tímto si stojí mnoho vědců.

Zvednou se opět daně. Žádné daně ale nemohou ochránit jakékoliv klimatické podmínky na planetě Zemi, ani veškerý majetek nás všech tohle nemůže udělat. Klimahysterie je uměle vyvolaná proti nám všem. Prosím snažte se to pochopit, dřív než bude pozdě….

Je to naprosto jednoduché. Elita si vytvořila problém, který NEEXISTUJE A ANI NIKDY NEEXISTOVAL a pak se hned hledají nesmyslná řešení. Lidstvo je totálně OBLBOVÁNO A OTUPOVÁNO JEJICH DEBILNÍMI ŘEČMI A JE AŽ NESKUTEČNÉ, CO S NÁMI DĚLAJÍ.

Když slyším od nějakého politika slovo ,,ochrana klimatu“, mám chuť mu dát několik facek zleva a zprava, je to naprosto nehorázné a ostudné, co s lidstvem dělají. A mohou si to dovolit jenom proto, že lidstvo je skutečně dnes HLOUPÉ.“
Říká na závěr parapsycholog, léčitel duší, exorcista a dálnovidec Sananda.


připravila aluška.org 2020, podle překladu tm
na základě zdrojů: https://tadesco.org/uderne-vysvetleni-dalnovidcem-exorcistou… & https://youtu.be/9dfvTpGvFyo



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-26 01:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono tohle není nic nového, protestovalo se už 2015, jen Greta dokázala až teď vyvolat neskutečnou vlnu pozornosti a zájmu. Jak známo, Greta má Aspergra. Což ale nemá co dělat s IQ nebo intelektem, alespoň tedy v jejím případě. Tito lidé dokážou být velice užiteční a skvělí – právě díky odlišnému způsobu fungování jejich mozků. Nejsou ani tak „vadní“ jakože spíš fungují jinak. Dokáží se velmi dlouho koncentrovat pouze na jednu činnost. Díky tomu Greta velmi aktivně studovala fakta o klima, asi tak šest let. Proto dnes dělá to, co dělá.

Ikona diskutujiciho kuník 2020-01-26 08:54:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bylo by zajímavé poprosit tu paní , co maluje aury….o vytvoření obrázku tady tohoto decka.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 09:27:57
Ikona diskutujiciho
sipka

to by bylo husté 🙂

Ikona diskutujiciho Gabby 2020-01-26 10:12:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím. To by bylo zajímavé 🙂
Jinak super článek, o té holce jsem slyšela a viděla s ní rozhovory, takže za článek jsem ráda.

Ikona diskutujiciho Hanča 2020-01-26 15:02:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Přidávám se, taky by mě to dost zajímalo 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-26 19:07:22
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to chci 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-28 11:00:41
Ikona diskutujiciho
sipka

hele mohl byste jí o to někdo říct?? já vím, že má plno, ale tak.. složíme se, lidičky (:

Ikona diskutujiciho kiana 2020-02-09 21:14:25
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to by mě taky zajímalo 🙂

Ikona diskutujiciho Bella 2020-01-26 10:30:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chápu, jak to ten týpek myslí. A to poslední, co bych ke Grétě cítila, jsou právě sympatie. Ale na druhou stranu, tahle klimatická hysterie nakopla spoustu uvědomělých lidí (tady zdůrazňuji uvědomělých, co začali konat za sebe a ne jen demonstrovat a potom zase praktikovat zásady ovčanského stáda), aby se začali více zajímat o to, jak se zachází s naší planetou – aneb znečištění toxickými látkami, syntetická vlákna z oblečení a další fujky ve vodě, plasty, praktiky velkých nadnárodních korporací a konzumerismus celkově atd. atd. Aspoň tohle přinutilo konstruktivní lidi jednat a v poslední době můžeme ve společnosti pozorovat rozšíření například zero waste životního stylu, přibývá také lidí, co jsou si vědomi toho, že přehnaný konzum je extrémně škodlivý, vybírají si raději kvalitu a přírodní materiály, co se týče všeho od kosmetiky, jídla a oblečení až stavby domů ze „slámy“ apod. Jmenovat by se toho dalo spoustu. Je fajn pozorovat, že se takhle spousta lidí navrací k přírodě, k tomu opravdovému.

Ikona diskutujiciho Peace 2020-01-26 12:27:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono se fakt stačí zamyslet jen logicky (ač tm říká, že levá hemisféra je špatná, ale tady je příklad kdy je užitečná). Nové elektromobily se musí někde vyrobit, tj. musí se vytěžit kovy, tj. zlikvidovat les, tam vytěžit rudu, potom použít ropu na výrobu plastů v autě, pak hlavně vytěžit lithium na baterii. Takže už jen výroba dalších aut znečistí životní prostředí docela dost. Ale tímto to bohužel neskončí. Elektroauta jezdí pochopitelně na elektřinu, ale kde se ta elektřina vezme? Bohužel je většina elektřiny z tepelných elektráren, kde se spaluje uhlí. Takže se bude muset spálit více uhlí na tyto auta. Rozvodná síť elektřiny není dimenzovaná na takové odběry, takže pro rozšíření elektromobilů by se musela předělat i rozvodná síť. Naftové motory poslední generace produkují zanedbatelné množství škodlivin a mají malou spotřebu, to je podle mě nejekologičtější způsob osobní dopravy.
Stejně nejvíce CO2 produkují armády světových velmocí a můžete hádat která armáda má jednotky skoro po celém světě.

Ikona diskutujiciho Ceneon 2020-01-26 12:35:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co je na té lži o CO2 nejhorší vedle toho, že firmy musí platit emisní povolenky? Nesmyslné euro normy pro auta. Sám mám auto s benzínovým motorem 5,5l V12, produkuje asi 370 gramů CO2 na kilometr, i přesto vím, že se jedná o velice ekologické vozidlo nehledě na spotřebu. Má totiž starý zážehový motor plnící jen Euro 4, má nepřímé vstřikování, díky tomu sice nemá takovou efektivitu spalování, ale produkuje zanedbatelné množství pevných částic i dalších škodlivin.

V posledních letech se již téměř nevyrábí jiné motory než s přímým vstřikem. Ty produkují velké množství pevných částic, proto se zavedly i benzínovým motorům filtry pevných částic. Jenže ty nejsou žádnou výhrou, cituji Jirky Hromádka z ministerstva životního prostředí: „Větší částice se zachycují v nose nebo v nosohltanu a tolik neškodí, ovšem menší částice a úplně nejmenší nanočástice se mohou dostat až do plicních sklípků a dále do krve. V případě, že se usadí v plicních sklípcích, mohou mít nežádoucí karcinogenní účinky.“

Koho téma ohledně přímého vstřiku benzínu zajímá více, tak zde je dobrý článek: https://www.auto.cz/prime-vs-neprime-vstrikovani-benzinu-modernejsi-technologie-nemusi-byt-vzdy-lepsi-121703

A co je na tom nejvtipnější? Budapešť může podle stavu ovzduší omezit vjezd vozidlům až do normy Euro 4. Pokuta je 100 až 120 eur. Takže omezí vjezd starým ekologickým benzínovým autům, do města se může dostat více nových aut s filtry pevných částic, aby obyvatelé a turisti mohli dýchat více rakovinotvorných nanočástic a jediné, co jsem z toho vydedukoval, aby farmacie měla více peněz od nemocných lidí. Takže vzhůru do měst.

Klimaticky neutrální EU do 2050? Nové emisní cíle děsí automobilky!
https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/klimaticky-neutralni-eu-do-2050-nove-emisni-cile-desi-automobilky.html

Elektromobily jsou naprostá výhra, osvobození měst od škodlivin, jen je otázkou, kde budou brát elektřinu, pokud z baterií, tak je to zátěž pro přírodu a zanikne několik vesnic a měst kvůli povrchovým dolům. Chce to generátor z všudypřítomné energie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 12:53:12
Ikona diskutujiciho
sipka

A proč místo pokakaných elektroaut co nic nevydrží, furt někde hoří a potřebují gigabaterie neděláme AUTA NA VODÍK?? Však technologie už je dávno vynalezená, stačí začít vyrábět kurňa. A UFO? – Však už za Hitlera se vyráběly v Německu a lítaly!!
Celé tyhle ,,problémy“ máme jenom proto, že elity chtějí abysme je měli. Ve skutečnosti jsou to fiktivní pseudoproblémy, které sledují úplně jiný účel. Viz Gréta a její akce – proč nepropauje auta na vodík, když je taková ekoložka? AHA? Ekologická doprava není problém, problém jsou zakázané technologie a omezování svobody lidstva.

Ikona diskutujiciho Peace 2020-01-26 13:10:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli myslíš auta na vodík, jakože se musí připojit vodíková láhev, tak to už normálně funguje. Problém je že ten vodík je třeba taky vyrobit a to je energeticky také náročné, nehledě na to, že vodík je dost výbušný. Ideální by bylo auto na vodu, které si vodík vyrobí samo přímo z vody, ale bohužel je tato technologie někde v sejfu skryta…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 13:24:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasan, auto na vodu… jednou za pár let se vždycky objeví borec co si to namontoval a jezdí mu to, ale pak se po něm nějak ,,záhadně“ slehne zem a už o něm nevyjdou nikdy žádné zprávy. Jaká ,,náhoda“.
https://www.youtube.com/watch?v=lgi6vtaOrx4

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 13:28:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Mimochodem osobně jednoho borce znám, co kdysi řekl, že zná auto co jezdí na vodu (to s čím jezdil on ale na vodu nebylo) někdo to asi pochopil jakože to je jeho auto, šel to někam udat (nikdo neví jistě jakou cestou se to rozneslo) a dostalo se to k policii. Odchytili ho na silnici i s připraveným heverem, zvedali mu auto a hledali to zařízení, aby mu ho mohli zabavit.
Pokud auto na vodu neexistuje, respektive pokud to není zakázaná nežádoucí technologie, proč by se s tím policie zabývala a chtěla ho někomu zabavit? 🙂 A na čí příkaz vlastně?

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-26 19:11:06
Ikona diskutujiciho
sipka

„Odchytili ho na silnici i s připraveným heverem, zvedali mu auto a hledali to zařízení, aby mu ho mohli zabavit.“

to si děláš srandu 😀 bych je asi zabila.

Ikona diskutujiciho K. 2020-01-26 14:03:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je nějaký důvod pro to, že moje příspěvky, které jsem odeslala, nebyly zveřejněny, a ty, které zveřejněny byly, později zmizely? Snažím se jen zjistit, v čem je zakopaný pes a zda má smysl ještě něčím přispívat…díky za reakci

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 14:19:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Komentáře mohly být vyfiltrované ochranou proti spamu a vulgaritám. Nebo porušovaly podmínky používání stránek. Ve zkratce je zakázaný spam, reklama, off topic, urážky, útoky, shazování obsahu webu, ironické jedovaté poznámky, vulgární jazyk a jakýkoliv jiný projev agresivity, který zapříčiňuje hádky a odvedení pozornosti pryč od obsahu článku směrem na osoby a osobní napadání. Podmínky používání stránek jsou k nahlédnutí zde: https://aluska.org/podminky-pouzivani-webu-aluska/ Při opakovaném porušení podmínek konkrétním uživatelem v krátkém čase mohou mizet jeho staré příspěvky i zpětně.

Ikona diskutujiciho elbar 2020-01-26 14:10:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud jde o ekologická auta,již Nikola Tesla měl auto na volnou energii,
ale to by naftaři nic nevydělali,a také elektrárny by měly problém s poptávkou.
V knize Superkrize pana VK se popisuje planeta třídy G, tedy i naše Země.
Takové planety mají tři Slunce.Jedno je středem sluneční soustavy.
Druhé je uvnitř planety,proto planeta roste a změní se v plynného obra,
planetu třídy C.Třetí je černé Slunce – Herešav,které dodává energii
astrální rovině.Kabala využívá tuto energii k cestování v prostoru i čase.

Ikona diskutujiciho K. 2020-01-26 15:47:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tomu moc nerozumím, že moje příspěvky někam mizí, protože mám za to, že jsem žádné z podmínek neporušila. Předposlední příspěvek jsem psala dnes ráno a normálně se odeslal. Nebylo na něm nic závadného, jen slušné vyjádření nazoru k tématu…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 16:39:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Odpoledne jsem se dívala. Našla jsem tvoje zveřejněné komentáře s vulgarismy jako s*át – které kupodivu filtr ani nezachytil. Ty co nejsou publikované mi admin nezobrazuje. Pamatuju si ale, že si mi minulý týden stěžovali z tadesca, že jim tam píšeš pěkné hnusy a ať si na tebe dám pozor, že beztak budeš psát i ke mně. A zrovna v té době jsem opravdu mazala pár tvých komentů, které byly jednoznačně útočné a podmínky používání porušovaly. Takže o čem se tady vlastně bavíme… o ničem. Jdu dělat něco užitečnějšího.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-26 19:05:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Hele K., tohle nechápu. když s něčím nesouhlasím, dá se to přeci vyjádřit normálně slušně a mile. viz. můj komentář nahoře (: neni důvod se chovat hnusně, už vůbec ne k Alušce. to je ten poslední člověk na světě, co by ti chtěl nějak uškodit, věř mi.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-26 19:06:26
Ikona diskutujiciho
sipka

mimoto, mně taky párkrát zmizel koment, stane se. napiš to znova.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:04:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Může. S externími odkazy to bot někdy hodí do spamu

Ikona diskutujiciho Luk 2020-01-26 19:23:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Na tadescu nejsou stejně pravidla pořádně dána a pokud si tvůrci jeho webu žádají pouze ty slova a komentáře znějící pouze v podobném smyšlení (tak to chápu dle čtení pravidel na tadescu) tak si mohou rovnou dopisovat pouze sami se sebou. Jak mohou potom vědět, co za těmi slovy se skutečně skrývá, když je tak lehké odsouhlasit slova cizí, které pouze neznějí dobře, protože jej hodnotí subjektivně jen daný team lidí na tadescu?
V čem je potom tato určitá sdělnost, když se vše pohybuje kolem subjektivity a zapomíná se na lidi za danými slovy. Slova jsou stejně iluzorní, protože jak může z dojmu (který zřejmě nemůže být ani svobodným výjevem dotyčného) skutečně jasný, že to co si myslíte, že čtete, si skutečně myslí i ten dotyčný? Má to v té pravé hemisféře?
Jak se má člověk vyjadřovat na tadescu, když tam nejsou dána jasná pravidla? Možná pochopit logiku (slova), není tak špatný zločin, protože je to nelogické pro ty komentující a logické to přijde těm, kteří mohou schvalovat a hodnotit tyto komentáře dle svých představ.
Myslím si že pořádně nechápou své limity a přebírají schvalováním komentářů v podstatě schvalování smýšlení lidí a hodnotí to dle sebe(kde mají přece pouze limity sami na sebe, neví přece co si skutečně myslí a kam jde dotyčný a proč to tak je)
Já jsem také zažil smazání svých komentářů, i když byli bez emočního výlevu. Myslím si, že je někdy chyba na jejich straně a už předtím jsem pomýšlel, že je to prostě škoda webu. Možná si nemusí z Webu dělat jiné místo než web, rovnou mohou napsat tak jak to logicky má skutečnou sdělnost pro lidi (nerozvíjejte své otázky, nemyslete dál okolo daného tématu, nespojujte si tyto věci s tím co si myslíte, protože mi víme i víc, než jsme napsali, víme lépe i to co si momentálně myslíte že je správně, víme i odpověď na to co se domníváte, ale vy se radši ani nedomnívejte, protože je to hned špatně) každý je hned zatažený do hry toho, že všichni jsou potenciální matrix hlídač, špión 😀 a nwm co ještě…

Zapomínají na přirozené věci lidí a né každý je všeznalí tak jak oni zamýšlejí, že máme být, ale dle schvalování komentářů co zřejmě splňují onu myšlenku, bývají vulgární, sprostí lidé, co jen opakují danou věc bezmyšlenkovitě a jsou agresivní. Ano to je schvalováno.
Ano chápu že to mám psát jim a né tobě, ale mě tam nevydali komentáře i když byli normální (myslel jsem si zřejmě, že tam jsou stejná pravidla jako tady)
Ale když mám možnost k tomu něco dodat, tak řeknu…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:02:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, pokud má web diskuzi, měl by mít i podmínky diskutování jasně dané, včetně podmínek používání. Ale já ten web nedělám, takže to není moje starost 🙂

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-26 20:44:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Mmmm.. alue nechtěla by ses kouknout na bankovnictví? Poslala jsem ti splátku za všechny dluhy – číslo bankovního účtu ze kterého jsem ti to posílala je v mejlu, který jsem ti asi před 2 týdny psala – ten email nemusíš číst celý – jen mi prosím odpověz, jestli ti ta částka přišla a jestli už jsme v pohodě. Děkuji…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 21:57:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano to o čem je řeč tam opravdu je.

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-26 22:01:33
Ikona diskutujiciho
sipka

a stačí tolik?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:11:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Já o nic víc nežádám, nepsala jsem si kolik za co a neočekávala jsem ani tohle.

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-26 22:13:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím, že sis o nic nepsala, ale chtěla jsem ti to dát abych u tebe neměla žádný dluh…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:26:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře. Tak jo. Děkuju

Ikona diskutujiciho K. 2020-01-26 18:01:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To musí být omyl, na tadescu jsem nikdy nic nekomentovala, ani tam nechodím a nevzpomínám si, že bych kdy v komentáři použila sprostý slovo, takže skutečně nechápu, o čem se bavíme. K tobě jsem za poslední cca rok a půl, co o tvém webu vím, odeslala ne víc než deset komentů dohromady a nebylo v nich nic útočného. A v žádném případě nebylo nic útočného ani vulgárního na mém dnešním ranním komentáři. Za poslední cca měsíc jsem k tobě žádný komentář nenapsala, takže jsi ho minulý týden těžko mohla mazat. Prvního smazání mého komentáře jsem si všimla před pár týdny, bylo mi to divné, ale neřešila jsem to, až dnes když jsem se půl hodiny psala s komentem a neobjevil se, jsem chtěla zjistit, co se děje a jestli má smysl ještě na nějaké téma reagovat. Možná ho filtr zachytil, protože jsem zvýraznila dvě slova versálkami. No nic, nebudu se obhajovat, jen jsem to chtěla uvést na pravou míru.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:09:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Co odchytá filtr to nenajdu, a co najdu já – pokud to není vhodné – máznu a hodím to za hlavu. Jinak staré komenty hledám podle e-mailu, takže záměna není možná.

Ikona diskutujiciho Andrea V. 2020-01-26 18:25:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chápu, co tím chce autor říct. Jen mi vadí málo respektu k objektu článku. Zveřejnit text, kde je psáno „Gréta“ mi přijde neprofesionální a zavání to cíleným výsměchem.

Celé je to koloběh. Stromy přijímají CO2 a jako „odpad“ produkují kyslík. My zase přijímáme kyslík a jako „odpad“ produkujeme CO2. My nemůžeme žít na planetě bez stromů, stromy zase na planetě bez oxidu uhličitého…

Ikona diskutujiciho K. 2020-01-26 19:23:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak ještě jsem si dala práci, abych našla poslední z mých zveřejněných příspěvků a byla přesná, a tím chci celé nedorozumění uzavřít. Příspěvek, kterým jsem reagovala na jeden z dílů seriálu Tomáše Marného, byl jak jsem psala, nejspíš smazán. Pak už jsem kromě dnešního nezveřejněného komentáře na nic nereagovala, takže pokud se za mě někdo vydává, bylo by fajn nás neházet do jednoho pytle. Toto je tedy můj poslední koment zveřejněný cca v půlce prosince: Reakce na Toma: já naopak podobné rozkrývání pozadí okolo různých pseudo duchovních vůdců vítám. O Teal už jsem sice před časem četla podobné články v originále, ale neškodí si nové informace připomínat a šířit, aby měli pochybní guru menší prostor pro šíření svého vlivu a bludů. Je sice fajn se zaměřovat na pozitivní a konstruktivní věci, ale to neznamená neposvitit občas do tmy. Ne všichni, co navštíví tyto stránky, mají dokonale vyvinuté kritické myšlení a plně důvěřují svému cítění nebo cítí energie, aby se nenechali občas zmást kecy rádoby duchovních lidí. Tím, jak se zvyšují vibrace na planetě a spousta lidí se probouzí, přijde mi, že se zintenzivnila propaganda mocenských spolků či jedinců halících se do duchovního nebo vznešeného hávu, aby strhli vývoj zpátky do sra.ek. A někteří hledající, kteří nemají dost informací, se občas nechají stáhnout. Čímž zničí sebe nebo přinejmenším zkomplikují svůj vývoj a posílí zlo. Takže za mě jen více takových článků…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-26 22:03:33
Ikona diskutujiciho
sipka

No ano, je zveřejněný… proč ho posíláš znova?

Ikona diskutujiciho K. 2020-01-27 09:15:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože jsem chtěla doložit, že jsem sem v minulých týdnech nemohla psát žádné vulgarismy a útočné příspěvky, které jsi podle tvých slov mazala. A protože se mě upřímně trochu dotklo, že mi předhazuješ moje sprostý komentáře na tadescu, kam jsem ale ve skutečnosti nikdy nic nenapsala. V tomto kontextu mi přijde absurdní reakce Nirvany, k nikomu jsem se hnusně nechovala a už vůbec ne k Alušce. No nic, už to nebudu řešit a raději ani už posílat žádný komentář a jdu dělat něco užitečného 🙂 hezký den

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-27 21:40:08
Ikona diskutujiciho
sipka

K. : absurdní? já vycházela z toho, co napsala Aluška, to je celé. jinak tě neřeším, ani o tobě nic nevím.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-02-09 21:26:26
Ikona diskutujiciho
sipka

„že mi předhazuješ moje sprostý komentáře na tadescu, kam jsem ale ve skutečnosti nikdy nic nenapsala“
– já nebyla přes 14 dnů na internetu, tak čtu zpětně články a naposledy co si pamatuju, když jsem tenkrát četla články, že na tadesco psala nějaká K (jen už nevím, jestli to bylo K s tečkou nebo bez tečky)

Ikona diskutujiciho michal 2020-01-28 06:45:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře, klima….
Ale co znečišťování? Plasty v moři, černé skládky… Za to přeci může člověk a taky si myslím, že to časem se správnou technologií dokážeme napravit. Doufám.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-28 08:59:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano bordel v moři je velký problém, ale určitě jsi byl u moře a viděl jsi to sám – národy co bydlí u moře, do něho všechno splachují a vyhazují. Takže bys jim to musel zakázat, pak začít rozdávat pokuty a pak ještě podél míst kde se to děje montovat kamery, protože oni si jenom tak neodvyknou a nebudou to chtít dodržovat – A na to nepotřebují Grétu, kdyby fakt chtěli, tak už to mají dávno podchycené.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-28 10:59:10
Ikona diskutujiciho
sipka

jo, to je další prů.. problém. jenomže to nezlikviduje tuhle planetu do deseti let, narozdíl od klimatických změn.
(záleží samozřejmě na tom, čemu věříte. nikomu víru v HAARP neberu – já sama nevím, co si myslet, je to složité. mír)

Ikona diskutujiciho Peter 2020-01-29 18:55:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano přesně, pakliže se někomu snad zdá, že snad vymírají lesy (ČR), ubývá podzemní voda (rovněž ČR), nebo že snad hoří území velikosti cca České republiky což nebývalo v takové míře (v Austrálii, Brazílii, v Rusku, Indonézii či jinde), tak se mu to jenom zdá, a pokud snad ne, tak je to přirozený proces. A koneckonců takyže jo, planeta se holt zbavuje těch „inteligentních“ vší (ó pardon koho se to dotklo..) co se na ní přemnožili, takže ano, vše je OK, nejdřív škůdců zbaví a pak se teprve může zotavit, logiku to má. 1000let je pro ní vteřina…takže to neřešme. JE to OK.
A u Grety na rozmazaných fotkách je vidět její chrup, u té první (co na tom že je rozmazaná)to vypadá jako upíří tesáky, s ďourama na horní levé trojce a pětce: jasná reptiliánka!
A dovídám se, že Greta lobuje za elektromobily (nebo Sanandův oslí můstek..?), hmm, tak to jsem o ní vážně netušil a neřekl bych to do ní.
Btw, ono německé „UFO“: jestliže fungovalo na principu „vimanas“ ze starověké Indie, tj. generováním elektrostatického pole, není to teda vlastně na elektriku a tudíž elektromobil (létající)? K „autům na vodík: vodík, jak známo, hoří při nějakých 3000C, což je významně větší teplota než benzín, nafta, LPG atd. Trochu problém, páč při této teplotě taje ocel, a i kdyby netála, malé molekuly H2, lehce pronikají (dufundují) do čehokoli, konkrétně ocel či Fe a tvoří sloučeniny (hydridy, FeH(x)) které jsou křehké. Tuším se experimentovalo s keramikou jako konstrukčním materiálem (neúspěšně). Současná auta „na vodík“ teda nejsou spalovací (a mmch kdyby byla, díky vysoké teplotě by spalovala i vzdušný dusík a produkovala tak nemálo toxických oxidů dusíku, leda že by spalovala čistý kyslík), ale jsou to ve své podstatě také, elektromobily, vodík zde nehoří, ale elektrochemicky se oxiduje přičemž se vyrábí el. proud jenž pohání elektromotor…
A onen vodík umíme vyrobit buďto elektrolýzou vody, tj. je třeba opět, elektřina kterou potřebujeme, anebo rozkladem vodní páry v koksovně při kontaktu s hořícím uhlím/kokse, což je ekologicky…no prostě koksovna, produkující širokou paletu rakovinotvorných látek. Elektřinu, zde v ČR, vyrábíme půlku spálením uhlí a čtvrtinu z jádra. Náhodou jsem viděl tuším debatu starostů obcí na Vysočině, z nichž nikdo nechce ve svém katastru úložiště jaderného odpadu (překvapivě:)…)
Vodík teda bude aktuální až v té době kdy ho dokážeme ekologicky vyrobit, a také bezpečně skladovat. Jaderná elektrárna mi teda ekologická nepřijde, byť to Andrejko tvrdí. Pole se solárními panely známe, a na výrobu těch panelů se spotřebovali nejrůznější poměrně vzácné prvky-polovodiče, s komplikovanou a ne zrovna ekologickou výrobou: v drtivé většině vyrobeno v Číně. Pak máme ještě větrníky: to by snad mohla být cesta, kdyby se el. síť prostě decentralizovala. Co vám pak brání nabít si elektromobil sám? Na youtubu je X návodů, bydlíte-li na větrnějším místě, nic vám nebrání si postavit na své zahradě třeba větrník (lepší je méně používaná vertikální osa, tzv. „HWHT“, třeba o průměru cca 1 metr, ve výšce 2-3 metry vám dá cca 1kWH. Plus ale baterie na uskladnění elektriky, -stačí třeba i staré autobaterie, ovšem zas, v bateriích je jedovaté olovo či jiný kov, a jejich životnost je omezená.
Osobně se divím že se spíš nevyvíjejí či nezkoumají prostě další formy skladování energie, např. stlačený či zkapalněný vzduch. Ale však ona ta ropa, jednoho krásného dne, stejně dojde.
Suma sumárum, uskromnmění se mi připadá jako logické a navyhnutelné. Jestli je Greta reptiliánka to netuším, „hysterka“ možná že je (ovšem co jsme my co ji soudíme..jsme přeci nejenom skvělí ale přímo nejskvělejší, jak také jinak), pakliže by ale coby reptiliánka nás chtěla vyhubit, tak by naopak spíš mlčela…si myslím já.
Brekeke:)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-30 07:25:19
Ikona diskutujiciho
sipka

UFO využívá ke svému pohoru energii z černé hvězdy – deaktivací jejího pole. UFO je obaleno do vakua a v tomto vakuu se pohybuje neomezenou rychlostí. Žádná elektřina.

Ikona diskutujiciho Jan 2020-02-24 21:28:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja uz jsem z te Grety, respektive z toho sumu kolem ni unaveny. Moje intuice ten jeji blbej ksicht shledava odpornym, nemohu se na ni divat.
Nemocne indoktrinovane dite se kterym experimentuji zrudy vetsi jak je ona…

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek