Reakce a recenze čtenářů na knihu Anděl strážný

Arael (22.12.2016)

,,Knížka je úžasná, dočetla jsem ji v úterý a pokud někdo váhá, určitě doporučuji 🙂

Jako každá Aluščina kniha mi toho spoustu dala a posunula mě zase o kousíček dál, co se týče myšlení a vědomostí. Pevně doufám, že už Alue přemýšlí o čtvrté knížce :D“

Macin (22.12.2016)

,,Knihu jsem již začala číst a je to nad moje očekávání, jsem u páté kapitoly a je to nádherné čtení. Mám i obě předchozí knihy a tato je stejně nádherná jako ty předchozí. Díky Alue.“

🙂 (22.12.2016)

,,Přidávám se, já jí dokonce čtu dětem a kolegyním ve školce a odezvy jsou velice pozitivní..dokonce kdyz mi nebylo dobre jsem sla intuitivne cist a uz jen to ze jsem ji drzela v ruce a nasavala jeji obsah nahlas me uvolnilo a behem par minut nevolnost odesla…neuveritelne. V zivote jsem nic takoveho nezazila. Kdyz tohle dela tva kniha jen kdyz ji clovek drzi v ruce, co potom delaji tvoje krystaly…asi s tou knihou budu spat:D

Kniha mi prijde psana nezne, konstruktivne, jemne, laskave, klidne, prijemne a citlive, ctu ji detem i proto ze mi prijde lehounce a velmi jednoduse zpracovana.

Zatim jsem u 8 kapitoly a nejvic me oslovil tvuj pribeh ohledne Vojty, u toho jsem cetla se zatajenym dechem a hodne te obdivuji a vazim si te za to, ze jsi se takhle obnazila, otevrela a tak silny, niterny pribeh si pustila do obehu mezi lidi, ale presne takove pribehy jsou ty nejdulezitejsi ktere cloveka jako ctenare vezmou za srdce, vryjou se do pameti a uz v cloveku zustanou navzdy.

Jinak zatim diky tomu, ze tvuj blog sleduji tak dlouho a spoustu veci co je v knize jsem mela moznost uz cist tady tak nemam zadne otazky. Jsou tam takove ty hlavni vseobecne pravdy a pravidla pro zacatecniky takze pro me je to cteni prevelice oddechove, ale zaroven diky pribehum i obcasne napjate. I proto z toho mam pocit, ze toho vis mnohem ale mnohem vic a mnohem dulezitejsi veci, ktere by lidem ohrome pomohly, ale zaroven si to nemuzes lajznout kvuli tomu jak to tady funguje a myslim, ze uz si opravdu diky zkusenostem davas pozor na to co pustis a co uz ne.

Jinak mi trosku prijde, ze psat knihy je pro tebe vic osobnejsi zalezitost, ze je pro tebe kazda nova kniha kterou napises jako tvoje prave narozene dite a ze v tech knihach slovem doslova hladis dusi ctenare, kolikrat se mi pri cteni hnaly slzy do oci, zatimco tady na blogu, na netu mas ve slovech vice obrousene lokty. Je videt, ze si hlidas to co je nejdulezitejsi, svuj spokojeny zivot;)

Vlastne tve knihy jsou prvni knihy u kterych pokud bych chtela napsat nejakou kritiku kterou pisu rada, tak nemam jakou, nemam co napsat, protoze se vsim vnitrne souhlasim a rezonuji, nic zadna veta ani rada ve me nevzbuzovala pocit ze je to podle me jinak, jak to byva u dosti jinych knih…Doufam ze jich napises jeste spousty, protoze mas o cem psat a reknu uprime ze tve knihy se mi libi vice nez blog, ale tim nemyslim ze by byl k nicemu nebo tak neco…ale psat knihy mi prijde ze ses pro to narodila, ze ti to hrozne moc sedi a jde. Dekuji :)“

Ohbriel (24.12. 2016)

,,Mně se kniha velice líbí. Jak píšeš o tom, že o existenci andělů, a obecně nehmotných bytostí, si musí udělat každý důkaz sám, myslím, že tato kniha je pro mě sama o sobě důkaz. 😀 Jak na míru „ušitá“. Při čtení se musím někdy zastavit a pořádně se zamyslet nad tím, co píšeš. Hlavně o destruktivních vlivech. Prošel jsem si v hlavě náplň typického týdne a těch destruktivních vlivů se ne a ne zbavit. O škole nebo doma ani nemluvě, jenže v přírodě….. 😀 Vysílače na kopci tak, že dozáří úplně do všech koutů napřímo, každým lesem táhnou vedení vysokého napětí. Zajímalo by mě – bydlím na méně vhodném místě nebo je to tady v Česku tak všude ?“

Mary (12.1.2017)

Knížku chválím 🙂 mám jí asi hodinku a celou dobu, když jí čtu tak vidím periferním zrakem vedle sebe svého anděla. Pro mě je to úspěch jelikož normálně ho nevidím. Je vidět obrovská proměna od tvé první knihy, gratuluji.

Martin (10.1.2017)

Ahoj Aluenko!

Právě jsem dočetl tvoji novou skvělou knížku a dřív, než zajdu do detailů, chci napsat, že jsem nadšený – je nabitá přesně tím, co jsem potřeboval vědět o našich andělech/duchovních průvodcích a o všem, co je třeba znát kolem toho! Uvědomuju si, jak moc můžeme být rádi, že existuje takhle vědomý a spirituálno ve vší přímosti/pravdivosti zažívající člověk, který jde maximálním způsobem mimo všechna náboženství, poslouchal vždy sebe sama, naslouchal své přirozenosti, sbíral vědomosti díky VLASTNÍM zkušenostem a nenechal se nikým zblbnout a rozhodl se to ostatním předávat! Jsem moc rád a vděčný, že existuješ a že takhle lidem pomáháš :). Snad na každé stránce „Anděla strážného“ jsem našel něco velmi zajímavého, až elementárně nutného vědět nejen pro komunikaci s našim duchovním vedením, ale zkrátka pro plnohodnotný život z hlediska prvopodstaty naší lidskosti, naší duše.

Ještě jednou ti musím napsat, jak mě ohromila hned první část knížky, o které jsem ti psal v posledním mailu… Ty už asi víš, týká se to chápání osudu a týká se našeho rozhovoru, kdy jsi mně a Martině zrušila pokřtění. Nejsem domýšlivý a nemyslím si, že jsi to tam proto zařadila, ale je vážně síla o něčem s někým mluvit a potom si to přečíst v jeho nové knížce :D! To dojme. A jsem rád, že jsi to tam zařadila taky, jsem totiž přesvědčený, že nejsem sám, kdo o tom skutečném osudu, který si naplánovala duše, neměl přesnou představu.

(zkráceno – spoilery)

Všechny návody, metody, postupy a vědomosti z tvojí nádherné knížky začínám okamžitě uplatňovat! Věřím, že díky tobě dostávají šanci na spojení s duchovním vedením i tak netalentovaní (nebo z nevědomosti o svůj dar dlouho nepečující :/) lidé, jako já :D. Budu zkoušet úplně všechno a až se mi přímá komunikace podaří, myslím že to bude tak zlomový okamžik, že ti ještě napíšu. Děkuju ti za skvělou knihu a za všechno!

Se srdečným pozdravem (=skrze hot spot :)), Martin

Kristina (12.2.2017)

Ahoj Aluško,

nedávno jsem dočetla tvou knihu Anděl strážný a tak se musím podělit o své dojmy 🙂

Kniha je opravdu krásná, ze všech tvých knih se mi líbí nejvíce. Jde z ní úžasná energie, pozorovala jsem u sebe změny už jen díky tomu, že jsem knihu večer na chvíli otevřela. Moc se mi líbí, jakým stylem vše popisuješ, tak nějak střízlivě, jak to doopravdy je. Nejvíc oceňuji část o destruktivních energiích a bytostech, protože o nich toho nikde moc není a přitom je to podle mě jedna z nejdůležitějších věcí. Popsané zážitky vše perfektně doplňují. Bála jsem se, že se už nic moc nového nedozvím, když mám přečtené tvé články na blogu ale naopak, v knize je plno věcí které zmíněné nebyly a krásně tu mozaiku doplňují 😉

Přeji hodně úspěchů s knihou i v novém roce.

S pozdravem K.

Lívia (15.1.2017)

Ahoj Aluška,
dočítala som tvoje dielo, inak sa to nazvať ani nedá. Tvoja kniha je dokonalá. Ďakujem ti za ňu a aj za jej darovanie. Neviem či je to tým, že si mi ju darovala, ale mám pocit, že žiary ako slniečko. Aj tvoje predošle knihy žiarily ale inak, táto je naozaj iná a navyše darovaná, chovám sa k nej úplne inak ako keby som si ju kúpila (neber to tak, že by som sa k nej chovala nejak zle, ale… chápeš). Ďakujem ti. Ja neviem ako sa ti odvďačiť.
Obálka je prekrásna, ilustrácie sú nádherné a slová a myšlienky v nej sú balzamom pre dušu (aj keď niekoré fakty, dokážu skôr človeka dobre vykolajiť).
Popri čítaní som často cítila naozaj silné pnutie v oblasti tretieho oka a niekedy na temeni hlavy. Taktiež pri tom prišli anjeli ku mne aj keď som ich nevolala, stačilo čítať tvoje riadky (aspoň som to tak cítila).
Rovno som začala so snahou o nadviazanie kontaktu podľa návodu aj keď predtým som k nim už hovorila, ale tentoraz je to úplne iné.

(zkráceno – osobní data)
Ale v prvom rade som sa ti chcela týmto mailom poďakovať za tvoj dar – knihu.
Je naozaj výnimočna, ešte veľmi veľa životov zmení.
Maj sa krásne a veľa úslechu s týmto prekrásnym dielom, ktoré žiary skoro ako tvoje kryštále.
S pozdravom tvoj blonďatý vzor 😉

Františka (17.1.2017)

Dobrý den Alue,

ta Vaše knížka září, a když ji vezmu do ruky, cítím z ní krásnou energii….

děkuji

Adéla (20.1.2017)

Ahoj,
k Vánocům jsem dostala knížku Anděla strážného a během pár dnů ji přečetla, ale k napsání mailu se dostávám až teď.
Byla jsem z ní nadšená a pořád jsem, jsou tam hezké obrázky a hlavně spousta zajímavých myšlenek, nad kterými jsem se zamyslela. Netvrdím, že se ztotožňuji se všemi, ale to jsem ani nečekala. 🙂

Sice s anděly pořád přímo nekomunikuju, ale věřím, že jednou se mi to podaří. Nejvíc se mi z celé knížky líbilo cvičení imaginace a omezování sprostých slov, obojí se snažím trénovat každý den. S těmi sprostými slovy (resp. bez nich :D) je to velice zajímavý experiment, už to držím skoro měsíc (předtím jsem mluvila jak dlaždič, co si budu nalhávat, vlastně ani nevím, proč jsem to do té řeči cpala). Takže když teď někdo nějaké to slovo použije, vnímám jakoby silněji jeho význam, to, že není dobré…je to zvláštní a uvědomuju si, že ta slova opravdu v řeči nejsou potřeba.
Budu se těšit na Tvoji další tvorbu, která nás opět mnohému přiučí a pomůže nám změnit sami sebe k lepšímu.

Martina (3.2.217)

Dobrý den, Alue. Chci vám říct, že vaše poslední kniha opravdu stála za to, velmi se mi líbila, přečetla jsem ji za chvíli. Je to opravdu jako příručka, to není na jedno přečtení, vždy v ní najdete něco „nového“ co zrovna potřebujete. A byla moc hezky ilustrovaná. 🙂

Belle (25.2.2017)

,,Na úvod bych zmínila, že tato kniha mi odpověděla na milion mých otázek týkajících se této tématiky. Konečně nějaký celistvý návod se vším všudy, ne jako od Doreen. Z Doreeniných knih jsem byla vždycky ještě víc zmatená, než před přečtením. 😀 Alue sepsala komplexní návod nabitý novými informacemi. Také zde najdete nutná upozornění a důležité rady. Vše je doplněno příběhy a zkušenostmi z autorčina života.“

Toto je ukázka z recenze. Celou recenzi knihy Anděl strážný si můžete přečíst na blogu autorky zde: http://cinnamon-belle.blog.cz/1702/recenze-kniha-andel-strazny-ve-spojeni-s-duchovnim-vedenim

Peťo (8.12.2017)

,,Ahoj Alue,

Prečítal som už Tvoju knižku Anděl strážný, musím povedať že je výborná, naučil som sa z nej veľmi veľa, napísala si ju veľmi pútavo a zároveň prakticky, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Už som začal čítať aj knihu Svět za oponou – je výborná a neviem sa dočkať kedy budem mať čas čítať ďalej.

Srdečne Ti ďakujem za Tvoju prácu a aktivity na Tvojej stránke a e-shope, čím výrazne pomáhaš nám ostatným.

Prajem Ti krásny deň“

Gábi (1.1.2018)

,,Ahoj Alue, chtěla bych ti moc poděkovat za tu skvělou knihu, kterou jsi napsala: „Anděl Strážný“. Dostala jsem ji k Vánocům a stále ji čtu a vychutnávám si každé napsané slovo a snažím si vše zapamatovat, proto to moje šnečí tempo 😀 Mimochodem ta vizitka v té knížce mi hned padla do ruky jako záložka :D“

_____ _____

Koupit knihu Anděl strážný – ZDE

Hlavní nabídka VYŠLO KNIŽNĚ – ZDE