Při kontaktu s naší duchovní skupinou nám bylo zle a projevily se u nás temné síly, jak situaci řešit?

31.10.2020 v Poradna 18

Následující článek je sestaven z korespondence, kterou jsem si vyměnila se čtenáři ze Slovenska. Týká se zkušenosti se skupinou, která se zapletla s nebezpečnými sílami. Zkušenost je velice cenná, protože kopíruje typické jevy, se kterými se opakovaně setkává mnoho lidí a může výborně sloužit jako prevence. Pokud zaznamenáte nějakou duchovní skupinku a začnete mít podobné potíže, které jsou v článku vysvětleny, neváhejte a problém řešte. Dejte na své pocity, na svou intuici. Ta vás vždy varuje a radí vám správně.



Dotaz ze Slovenska:
Ahoj Alue,
Chcel by som ta poprosit o radu a tvoj pohlad v mojej situacii. Uz dlhsiu dobu som chcel prírodný krištál no teraz mam pocit, že už ho naozaj potrebujem. Napisem ti maly pribeh co sa mi stalo.

Mam kamaratku. Stretli sme sa pred pár rokmi a odvtedy sme sa stretávali, písali si spolu. Zistil som, ze sa tiez zaujima o jemnohmotny svet čo by som na prvy pohlad na nu vtedy nepovedal. Pracovala v obchodíku s vínom. Ja som v tom čase prestal úplne požívať alkohol.
Začala sa zaujímať o vône a rozvíjala sa v tom popri práci. Začala vytvarať parfumy, osviežovače a iné. Všetko prírodné. V tej dobe stretla svojho terajšieho priateľa a tej jej pomohol v nej zapáliť oheň, že nech si založí firmu a venuje sa tomu naplno. A tak dala výpoveď v práci a začalo obdobie očisty, sebaprijatia, uplne zmenila svoj život a po čase sebaprace sa jej začali objavovať dary alebo schopnosti, ktoré má.

Zistila, že dokáže komunikovať s jemnohmotnými bytosťami, vidieť energiu ľudí a pracovať srdcom.
Tieto schopnosti sú ešte stále dosť čerstvé a pribúdajú nové bytosti. Spolu s priateľom sa rozhodli, že chcú pomáhať ľuďom s čistením na všetkých úrovniach od zdravotných problémov až po spracovanie emócii a otvorenie si svojeho srdca.

Bývam na dedine vo svojej hlinenej chalúpke a 5 minút odomňa peši je veľký les. Mám tam svoje miesto, kde chodím, cítim sa tam doma, pomáha mi to si odpočinúť, mať čas pre seba. Trošku si mi pomohla Alue s nájdením tohoto miesta. Čítal som knižku „Svet za oponou“ doma na posteli a mal som silný pocit, že chcem prežívať to čo sa píše v knižke.
A tak som sa raz zobral a našiel toto miesto, ktoré je naozaj krásne. Skúšal som sa tam spájať s anjelmi a inými bytosťami lesa, ale zatiaľ som žiadne nevidel, ale viem, že tam sú a pozorujú ma 🙂 A tak som tam začal pravidelne chodievať a knižku čítam opretý o strom. Je to akoby som miestami bol v tej knižke a to čo čítam viem, že existuje a je tu s nami.

Na toto miesto som zobral moju kamaratku a ona sa spojila s mojou bytostou tela takzvanou „Innate“, ktorá sa stará o fyzické telo.
Tá jej povedala, že mám problém so žalúdkom, pečeňou, a čo mi robí dobre, čo naopak nemám teraz konzumovať. A taktiež jej povedala, že je to spôsobené tým, že mám v sebe veľa hnevu na nejakého muža. Ten hnev ma zvnutra zožiera a už sa to prejavuje na fyzickej úrovni. Inak jej povedala, že je rada, že som si našiel to svoje miesto, a že tam dokážem vypnúť hlavu, čo doma na chalupke nedokážem lebo tam stále vidím čo všetko mám ešte urobiť a nedokážem sa uvoľniť.

Bol to úžasný pocit, dodalo mi to ďalšiu dôveru v jemnohmotný svet a začal som hľadať čo vo mne je + som začal piť bylinkové čaje, ktoré mi Innate poradila.
Zistil som, že mám v sebe naozaj veľa hnevu, o ktorom som ani nevedel. Zobral som si palicu a začal búchať do vyschnutemu stromu a hneď sa začal hnev objavovať na toho muža. Tak som chodil búchať, nadávať a vybíjať hnev ako mi to bolo poradené. Bola to 1.fáza.
2.fáza je odpustenie a 3.fáza je porozprávanie sa s osobou.

Potom som bol opat s mojou kamaratkou a ona má takú bytost, ktorá sa jej ozvala na jednom silnom energetickom mieste. Volá sa Deus a rozprava jej o tom, ze on je zodpovedny za vznik noveho sveta, ktory sa chysta. Zobral ju do toho sveta a ukazal jej ako to tu bude vyzerat. Pomaha jej a radi ked sa ho nieco opyta.
A tak sa ho opytala čo je moja úloha v tejto „hre“ o nový svet. Trosku som sa bal, ze jej povie, ze sa so mnou nebude ani bavit, ze nie som vhodný pre nový svet, ale nestalo sa tak. Povedal, ze mam pomoct mojej priatelke. Len na to sa potrebujem dostat do srdca a uz sa mam konecne zbavit toho hnevu lebo ten mi brani ist do srdca.

Kamaratka s priatelom začali robiť meditácie na zbavenie sa hnevu a nespracovaných emocii.
Je nas tam 12. Islo o dynamicku meditaciu v pohybe na hudbu kde zo seba das volny priebeh hnevu, stale skaces, kricis a ine „dobroty“.

Dynamická meditace podle Osha. Ilustrační obrázek

Po tejto meditacii som sa vratil totalne unaveny spolu s priatelkou, ktorá to nedavala a odisla z meditacie. Namiesto srdca sme sa obidvaja dostali do hlavy a vratili sme sa velmi nahnevani co pokracovalo aj nasledovny den.
Pocitoval som velky hnev cely den a nemal som energiu. Potom uz vecer to bolo take, ze priatelku bolela silno hlava. Ona je vnímavá a ked ju boli hlava znamena to, ze nieco nie je v poriadku. A tak ma napadlo urobit energeticky kruh (11 sviecok) okolo postele a akonahle som spojil plamen s prvou sviečkou a uzatvoril kruh, zrazu sme cítili velku ulavu, unavu a za chvilku prestala boliet hlava priatelku. Pozeráme na to, že to je moc.
Potom sme asi pol hodinu boli v kruhu. Isli sme robit veceru a vecer pred spankom sme si na dobru noc spravili kruh znovu. Uz to nebolo tak silne, tak moc citit, ale stale sme sa citili velmi dobre vnútri kruhu. Predtým bola priateľka vonku na pozemku a ked sa vratila hovorila, ze ju zasa trochu boli hlava. Vnutri nic, vonku ju bolela hlava. Zvláštne!

A zrazu ked sme lezali a uz skoro spali mi priatelka hovori, ze ci som to pocul zvonku. Mali sme otvorene okno.
Ja som sa opytal co som mal pocut a v tom tresklo okno. Obaja sme sa velmi zlakli a zacali prosit anjelov o ochranu. Vytvarat si enegeticke bublinky tvorene laskou okolo seba. Priatelka pocula akoby nejaký hnusný smiech zvonku. Vedome sme precistili celý pozemok a potom to už odišlo.

Včera bola kamaratka u nas na navsteve. Sme spolu varili a rozpravali sa o tom co sme zazili a trosku sme jej naznacili, ze neverime uplne Deusovi. Poprosil som ju nech si zoberie doma kristal maju taky vacsi a prave vycisteny a nech sa pokusi spojit s Deusom s kristalom v ruke.

Vecer mi pisala: „Tak už som skúšala napojenie na Deusa s kryštálom a to bola pecka, silný svetelný lúč, spojenie mega silné, asi najsilnejšie aké som kedy mala. Pre mňa je to múdra bytosť ktorej verím.“

Prosim ta vedela, by si mi poradit ako by si uvolnila hnev zo seba a ocistila sa? Tuzim po tom byt svetla bytost, vycistit sa a zit srdcom 🙂 Nerad by som sa chytil ne nejaku Ezotericku udičku a uškodil si.

Odpověď:
Ahoj,
Já osobně v tom mám celkem jasno, i když musíme vzít v úvahu to, že moje data jsou omezená pouze tím, co jsi mi sdělil, takže nemusím mít dokonale kompletní obraz ohledně všeho co se vám dělo. Ale takhle jak to popisuješ, mi prostě od začátku čtení bliká v hlavě alarm, že to není tak jak se to na první pohled zdá.

První věc co mi připadá hodně divná je, že někdo až v dospělosti náhodou zjistí, že vidí bytosti a komunikuje s nimi. Nedává mi to smysl, protože hypersenzitivita je vrozená, biologicky daná věc, je to způsob jak funguje celá bytost a její mozek. Nedá se to naučit, ale nedá se to ani odmítnout.
Pokud máš skutečný vrozený dar, tak tě doprovází odmalička. Někteří lidé to třeba v dospělosti potlačí, ale ví o tom, že se jim děly zvláštní věci když byli malí, než z toho dostali strach a stejně se jim celý život furt něco děje, není to tak že by na to přišli, ale bylo to s nimi furt.
Takže čistě z tohoto principu jsem skeptická a moc nevěřím někomu, kdo předtím nic neuměl a najednou řekne, že začal meditovat a najednou to umí. Jistě, člověk může zkusit něco nového a zjistit že má pro to vlohy a může mu něco jít, ALE nikdy to nebude na té úrovni, která by byla vrozená a vždycky to bude jenom orientačně, subjektivně, nekonkrétně a pro svoji vlastní potřebu.
Člověk by měl být přiměřeně sebekritický a nezkoušet tím nově objeveným (nerozvinutým, nezkušeným) spasit svět, nebo nějaké jiné lidi. Nemůže se za léčitele lidských duší prohlásit někdo, kdo je sám v plínkách, neumí s tím ještě ani zacházet a nemá to ani vrozené. To je úplně špatně.
Z toho důvodu si upřímně myslím, že pokud ta tvoje známá něco zažila, tak možná jo, možná jí něco problesklo, ale nemá pro to cit a zapojuje do toho svoje bludy. Budou to její fantazie, protože to co píšeš že prohlásila, nedává smysl a její ,,léčebná“ doporučení ani psychologicky nejsou správná.

Například čištění se od hněvu. Psychologie nedoporučuje uvolňovat nahromaděné neprojevené emoce agresivním způsobem, protože tím že se budeš projevovat vztekle a agresivně, naopak v sobě posiluješ agresi a hněv.
Léčba agrese je přesně naopak, dotyčný se potřebuje uklidnit a zbavit se spouštěče, zbavit se toho člověka nebo situace, která vztek vyvolává. Když se chceš zbavit špatných emocí a uvolnit se, tak pomáhá jít se projít ven, poplakat si, zacvičit si s vyšší intenzitou, popřemýšlet nad tím, urovnat si to v hlavě, pochopit co se stalo a proč a pak to odpustit. A po letech zapomenout. Nevzpomínat na to.
Kopání do zdi, mlácení do stromu, bouchání do polštáře, řvaní v lese atd. není léčebná metoda, je to naprosto nevhodné a stav člověka to naopak zhorší tím, že se v něm podpoří hněv a agrese. Tyhle věci už nedělej. A ta tvoje kamarádka by si měla sáhnout do svědomí, protože rozdává neodborné rady a tím může nadělat víc škody než užitku.
A pokud tvrdí, že to poradila nějaká bytost, tak pokud s něčím vůbec komunikuje a není to jenom její fantazie, tak je to destruktivní bytost, která tě chce psychicky rozhodit.

Dále mě šokuje, že ti někdo namluví, že máš v sobě hněv, ale ty jsi o tom předtím nevěděl. A najednou ten hněv v sobě jakoby najdeš…??? To je taky úplně postavené na hlavu.
Pokud tě něco skutečného trápí, je to tvoje hlava a ty víš nejlépe, co to je, nebo kdo to je. Víš přesně osobu a co se stalo.
Situace, kterou jsi popsal, ukazuje, že ti byla podsunuta falešná domněnka se záměrem vyvolat v tobě agresi – a vracím se k předchozímu odstavci – psychicky tě rozložit. Proč by to dělal někdo, kdo to s tebou myslí dobře, nebo kdo je zodpovědný za to, co radí druhým? Normální zodpovědný člověk by ti tohle neudělal. To není v pořádku.

Takže jak to tedy je, ublížil ti skutečně někdo? Byl jsi bitý, zneužitý, okradený? Skutečně existuje konkrétní osoba a situace která tě reálně trápí, nebo je to jenom vymyšlený fiktivní konflikt, který sis nechal vnutit a necháváš se sebou manipulovat, abys byl zranitelný a bylo něco, přes co tě ta tvoje kamarádka bude ovládat a rozkládat zevnitř? Ona si hraje s tvou psychikou, jakoby to byl kus hadru a jakoby to bylo něco, co se dá libovolně rozložit a složit. Tvoje hlava ale není samopal, aby si z ní někdo dělal skládačku. Jí je očividně úplně u řiti, co to s tebou udělá. To si nesmíš nechat od nikoho líbit.

Dále mě šokuje ta údajná ,,meditace na uvolnění potlačeného hněvu“.
Je dobře, že máš přítelkyni, která stojí s nohama na zemi a nehraje šarádu, že z toho odešla – doufám, že tě z toho místa taky odtáhla pryč.
Je to stejné, jako to, co už jsem vysvětlovala výše, že agresivním chováním se agrese neřeší, ale zesiluje.
Tím, že budeš někde poskakovat, hulákat a chovat se jako nějaký primitiv, ze sebe jenom uděláš blázna. Já osobně bych se takové akce nikdy v životě nezúčastnila. Nevím kde ten nápad vzali, ale je to naprostá blbost a nic s tím nevyřešíš.

Otázka taky je, co to je ,,otvírání srdce“. Znamená to být lepším, hodnějším člověkem? To je jednoduché, prostě se začneš chovat líp. Urovnáš si svoje vnitřní konflikty, začneš mít rád sám sebe a je taky potřeba upravit životní styl abys nebyl vyčerpaný, protože těžko budeš veselý pomáhající člověk, když jsi unavený, zavalený prací a ve stresu. Takže je to otázka životního stylu a toho, srovnat si některé věci v hlavě, protože kdo se nemá rád, je unavený a nesnáší svůj život, bývá vzteklý, závistivý a tím pádem ani nemůže být dobrý a nemá energie na to někomu pomáhat. Toto jsou jednoduché psychologické věci, na to nepotřebuješ žádného duchovního kontaktéra, ani meditaci.
Je to úplně prosté. Hodíš se prvně do pohody. A až budeš v té pohodě, tak začneš pohodu šířit kolem sebe.

Důvod, proč jste byli oba rozhození po té ,,meditaci“ je prostý. Jestli tam všichni navenek projevili svoje vnitřní démony, tak jste na sebe natáhli jejich destruktivní energie, které na vás poté působily a ty jste si donesli domů. Takže jste se vysílili, byli jste naštvaní a  z toho samozřejmě také bolí hlava.

Z toho co jsi napsal, je mnohem věrohodnější a rozumnější tvoje přítelkyně, na kterou je lepší dát. Má zdravý úsudek a pozná co je pro ni dobré.

Ale ne ta paní co pracovala ve vinárně, ta je podle mě skutečně nebezpečná, bůhví s čím komunikuje (možná má nějakou psychozu a o žádné duchovno se tudíž ani nejedná). ,,Bytost co by se starala o tvé tělo“ zase naznačuje, že má paní buď bujnou fantazii, nebo trpí bludama. Kdyby třeba řekla, že to byl tvůj strážný anděl, nebo tvé vyšší já co k ní promluvilo, tak budiž, aspoň by seděly názvy s realitou…. ale tohle je úplný nesmysl.

Jestli s ní Deus (podle mě je to zcela určitě temná bytost) komunikoval i skrz krystal, existují tři verze, jak to vysvětlit. Buď ten krystal co má nefunguje a nevede potřebnou energii takže neměl sílu ji ochránit (což se může stát, měla jsem v ruce spoustu i velkých krystalů, které byly špatně vytěžené a energeticky -obrazně řečeno- ,,mrtvé“), nebo je to její psychoza/fantazie a v tom případě nezáleží, co drží v ruce, prostě si něco vymyslí. Poslední možné vysvětlení je, že kecala, protože chce udržet scénář a nehodlá se toho svého směru vzdát.

Mimochodem deus je latinské slovo a znamená to bůh. To je další varovný signál. Všichni bohové jsou démoni a Satan sám sebe nazývá bohem tohoto světa.

Moje doporučení pro vás oba je, držet se co nejdál od té paní, od jejího parnera a také od lidí co chodí do toho pofidérního duchovního kroužku na meditace. Pokud to neuděláte, budou  na vás jejich destruktivní energie útočit dál a budou k vám chodit ty zlé bytosti. Přerušit kontakt je jediné rozumné řešení, co teď můžete udělat.
A ano, je hodně pravděpodobné, že na vás skočily i nějaké destruktivní bytosti, podle toho co jste popsali, že se vám doma dělo. Jestli se to i smálo a prásklo to oknem, mohl to být přímo Deus (Satan). Už bych si ji rozhodně nikdy nepozvala k sobě domů.

Kruh ze svíček je velice funkční, je dobře, že jste si na to vzpomněli. Aspoň jste viděli, že na vás působilo nějaké vnější zlo, když to do kruhu nemohlo. Dobrá pomůcka, jak si ověřit fakta. Ještě lepší je koupit velký pytel čajových svíček (budou Vánoce, koukej po nějaké akci) a udělat kruh z 54 kusů. Vlézt dovnitř, uzavřít kruh plamenem a zůstat uvnitř.

Koupit přírodní křišťál je dobrý nápad, ještě byste potřebovali vykuřovadla pro dům. Máte něco? Zapálíte to, necháte udělat pořádný dým a musíte projít celý dům a všechny místnosti, 3-5x pravotočivě každý pokoj a pak hodně pečlivě celý dům vyvětrat. Vytáhne to z domu zlé duchy. I silné.
Dá se to dělal s kadidelnící a uhlíkem + vonná pryskyřice, nebo zapálíte 10 vonných tyčinek, nebo 10 františek. Na vůni tak úplně nezáleží, hlavní je, aby z toho bylo hodně dýmu. Ale vyloženě na zlé duchy se používá šalvěj, nebo kadidlo.

s pozdravem
Alue

Odpověď ze Slovenska:
Ahoj Alue,
ďakujem za odpoveď a dlhý mail, ktorým si popísala svojimi pocitmi čo z toho cítiš. Rozhodol som sa, že ti detailnejšie popíšem priebeh meditácie o čo išlo a čo sme si uvedomili až doma. Bola to druha session meditacie, ktoru viedli naši spomínaný kamarati. Prvá bola ešte v pohode, nič také sa na nej nedialo. Ale tato druha bola zamerana na „ocistenie“ a zbavenie sa hnevu. Podobnu meditaciu ma aj OSHO, vola to dynamicka meditacia.

Začali sme chodiť na meditacie a hneď cez vikend okolo nas zacali vzdialenejsi rodinny prislusnici chodit na testy na tu novu „chorobu“ vieš o čom hovorim. A tak sme sa rozhodli, ze dalsiu session nepojdeme aby sme nahodou niekoho nenakazili, lebo sme ohľaduplni voci ostatnym. My sa citime zdravi, ale keby nahodou. A tak som zavolal popredu par dni, ze neprideme, z tychto dovodov.
Ja osobne som mal take pocity, ze tam mam ist. Take silne vnutorne nutkanie, aby som tam isiel, ze je to pre mna podstatne. Ale neriesil som to.
V den konania meditacie mi zavolali a povedali, ze mame urcite prist, ze im to vobec nevadi, ze sa neboja ochorenia. Povedali, ze to bude super, ze citia, ze nam to pomoze, a ze prisli nove bytosti a volaju sa Aboriginci (v preklade vraj povodny nehmotny obyvatelia Zeme). Ze su to liecitelia duse. Ze pocas meditacie ich zavolaju a vsetkym zucastnenym pomozu.

Rozhodnutie vsak nebolo iba na mne a tak som presvedčil moju priatelku, ze nech tam ideme. Povedala, ze dobre teda, ze ked chcem tak teda podme!
A teraz to zacina byt zaujimave, ale to som sa dozvedel az ked sa nam zacali diat tie „veci“.
Priatelka poprosila anjelov, ze ak by sme mali niekomu ublížiť tym, že tam pojeme alebo bude ubližene nám tak nech sa nám ukáže „znamenie“. Myslela vtedy sposobom, ak by sme mali niekoho nakazit alebo naopak, ale tuto prosbu vyslala. Ked sme isli autom na miesto meditacie uvidela znacku STOP ako je otocena k nam. Ale nejak to neriesila vtedy a nic mi nepovedala. Povedala mi o tom, až doma ked sme analyzovali vsetko co sa stalo a spajali si utrzky a pocity. My sme nevedeli co to s nami je po tej meditacii a preco sa tak citime, ale citili sme sa tak obidvaja. Velky hnev!

Prisli sme na meditaciu a hned nas oboch objal taky typek, z ktoreho vobec nemam dobry pocit.
Je po autonehode a necitim sa pri nom dobre. Ale neodsudzujem ho. Pred zacatim meditacie nam citali nejake astrologicke rozlozenie hviezd a rozpravi o tom, ze teraz je najlepsi čas otvorit si cestu do temnoty vlastnej duse. Ze to bude trvať 3 týždne.

Moja priatelka mi rozpravala, ze to co rozpravali vobec nepocuvala, ze ju vyplo a nedokazala sa na nich sustredit a ze namiesto toho si vytvarala ochrannu bublinku okolo seba a poprosila anjelov o ochranu. Tak to citila a tak to urobila.

Potom citanie skoncilo a opytali sa nas ci vsetci suhlasime s tym, ze si v sebe otvorime „temnotu svojej duse“ a budeme jej celit, prijmeme ju.
No jasne nikto neodisiel, mne sa vtedy zdalo, ze to je podivne, a ze uplne s tym nesuhlasim lebo tomu nerozumiem, aby som sa nedostal do niecoho co nechcem. Ale hovorim si ved sa chcem vycistit, byt svetly a zbavit sa svojej vlastnej temnoty moze byt cesta. Ze to teda vyskusam sak snad vedia co robia 😀 OMYL!!!

Isli sme skakat na hudbu, ten priatel tej mojej kamaratky (ktorý viedol tie meditacie) chodil okolo nas a burcoval nas aby sme to poriadne robili a podnecoval to v nas este. Na to prisiel k mojej priatelke a ta bola na tom tak, ze citila hnev a nechcela na neho vybuchnut  tak odisla na zachod. Proste citila natlak na nu a citila, ze toto nie je jej cesta sa na niekoho vyburit a prejavit voci nemu svoj hnev.
Ked sa vratila rozhodla sa, ze da tomu este sancu, ale to uz bolo v pokrocilej faze a vsetci sme kricali a vydavali divne zvuky! To nevydrzala isla bokom a citila velku bolest, citila temnotu a chcela uz aby to skoncilo!
Potom prisla cast meditacie.
Ja som bol taky unaveny, ze som sa nedokazal vobec sustredit a ked rozpraval o tom, ze mam ist do srdca tak som ho nedokazal ani pocuvat. Proste som sa stratil vo vlastnych myslienkach a nebola to ziadna meditacia pre mna.
Priatelka citila nieco podobne a namiesto srdca sme obaja boli v hlave a velmi vela. Doma sme si uvedomili, ze to mohla zaposobit nasa ochrana a preto sme sa nedostali nikde dalej, ale nas akoby vyplo!

Potom sme isli k nim este na caj ale obaja sme boli mimo. Oni vyzerali velmi unaveni, vycerpani a to na nich pozorujeme uz dlhsiu dobu.

Druhy den sme boli velmi nahnevani, az sme vecer spravili kruh a citili ulavu.
Potom ten smiech, buchnutie okna, ochrana, cistenie priestoru okolo nas a citili sme strach! Obaja sme citili, ze sme v sebe otvorili kanal do temnoty. Taky sme z toho mali pocit. Okamzite som ten kanal vedome zatvaral, posielal tam lasku, prosil anjela strazneho o pomoc.

S priatelkou sme si povolili, aby jeden druhemu mohol spravit ochranu ak ma svetle, konstruktivne umysly. Uz sme vedeli, ze si treba davat pozor na slova ako sa formuluju lebo takyto omyl co sa stal tam na tej meditacii sme nechceli zopakovat. Kazdy si spravil ochranu sam, urobil ochranu aj pre toho druheho a priatelka robieva take, ze prosi o ochranu aj pre svojich blizkych, rodinu, kamaratov. To urobila aj teraz, ale urobila aj to, ze poprosila o ochranenie vsetkych 12 ludi co boli na tej meditacii. A vtedy citila akoby do niecoho narazila a pocitila tlak na hrudi.
Ked sme to rozoberali, najkor sme si mysleli, ze to boli temne sily a ze ich tym nahnevala. Ale, ze necitila vtedy strach, len velky tlak ako ked do niecoho narazi. Mohlo to byt snazenie sa porusit zakon vesmiru a Slobodnej vole? Lebo to sa nam zdalo najviac pravdepodobne. Lebo vsetci vedome suhlasili s tym, ze chcu otvorit tu temnotu v sebe, ale vedome nesuhlasili s ochranou alebo odpojenim z toho kanalu hrozy!

Povedali sme si, ze musime varovat nasich priatelov, povedat im co sposobili, preto sme ich zavolali k nam domov.
Zohnali sme si cislo na dalsiu ucastnicku meditacie, o ktorej vieme, ze je dobra. Tiez citila velky smutok a diali sa jej zle veci.
Vsetci si tie zle veci vysvetlovali, ze sa akoby cistia a je to pre nich dobre, ale nam sa to tak vobec nezdalo.

Ked prišli zavolali sme ich do kruhu a ten som zapalil a uzatvoril. Na všetko mali vysvetlenie a boli sklamaní, že sme spochybnili Deusa.
Rozprávali o tom, že je treba si prijať svoju temnú stránku a že sa na to zle pozeráme. Že keď chceme byť svetlí, nemôžeme sa tme vyhýbať.
Tá čo komunikuje s Deusom hovorila, že vníma pocity a že z neho má dobrý pocit. Že mu nenaletela a slepo mu neverí.

Z tej kamarátky mám dobrý pocit, že to myslí dobre, že má otvorené srdce, ale že ten jej priateľ nie je úplne čistý a ten ju vlastne zvádza z cesty. Lebo tieto jej schopnosti sa objavili až keď bola s ním. Ale nechcem sa ho nijako dotknúť, snaží sa pomáhať, ale necítim, že je úplne čistý. Hlavne vôbec neriešia temnotu, že to môže mať pre nich zničujúce následky, a že by sa mali chrániť. Aj keď teraz začali všetko čistiť soľou.

Ďalej rozprávali, že sa cítia teraz slabí lebo sa odpajaju od kundaliny čakra systému a napájajú sa na nový systém „Indrovu sieť“.
Dnes som si o tom čítal a je mi z toho zle! Príde mi to trošku ako schované reiky! Možno ti to niečo hovorí ta indrova sieť. Mne to nehovorilo nič až keď som si o tom prečítal. Povedal im to kto iny ako Deus.

Mozeme im nejako pomoct, zachranit ich? Snazime sa im to vysvetlit, ale oni ma ju na vsetko svoje spravne vysvetlenie.

Stale hovoria o nejakom novom svete. Hovoria aj anjeli o nom? Vies o nom nieco? Svetle bytosti potrebuju vytvorit novy svet? Alebo to je inak?

Vcera sme si spravili solnu kupel spolu s bylinkovym odvarom z Očistca a ked som sa ponoril prislo mi take, ze „niekto“ chce vytvorit novy svet ale ja som tam nevidel svetle bytosti v nom. Akoby chcel znicit tento svet. Neviem to popisat dobre lebo to trvalo len chvilocku a preto sa ta pytam ci vies nieco o „novom“ svete.

Vydymovanie pozname a robime, pouzival som rozne od Myrhy, Kopal, Kadidlo. Ale dnes sme si kupili zvazok bielej šalvie a ideme si tu vydymyť lebo citime, ze to potrebujeme urobit.

Ten hnev co citim je naozajstny. Je to na priatela mojej maminy a tym padom stavali na dobrych zakladoch. Uvedomil som si, ze mame medzi sebou nevyriesene veci z minulosti kde mi znizoval svoju sebadoveru (on si myslel, ze je to dobry sposob ako mi ju zdvihne, ale pre mna to nebol dobry sposob) sebadoveru som si zvihol sam ked som sa dostal od neho. Mam napriklad z neho strach. Ale taktiez som s nim zazil dobre veci a tie veci co robil myslel podla mna dobre. Nie je dokonaly a ja mam moznost mu odpustit a oslobodit sa od neho a byt slobodny a stastny.


Odpověď:
Ahoj,
Tak je to přesně tak, jak jsem si myslela. Kombinace rozjeté duševní choroby, bludů a připojené nebezpečné, destruktivní bytosti, které toho zneužívají.

Aboridžinci jsou Austrálci a jsou to původní domorodí obyvatelé Austrálie. A není to nic tajného, normálně o tom najdeš i stránku na wiki. Takže žádní léčitelé duše, prostě australští indiáni. Někomu se ten název prostě líbil.

Pokud kamarádka začalo mít kontakty s Deusem až na základě nějakého samozvaného ,,léčitele“ který ,,otevírá duševní temnotu v lidech“, tak není nad čím spekulovat. Jde o posednutí, které jí přivodil. Takových případů bylo a je opravdu hodně.

Ad. ,,Indrova síť“: hodila jsem to do googlu a hned jak vidím slova ,,kvantové vědomí, tvoření vlastní reality“, je mi to jasné. Tyhle kvantové systémy, kvantové doteky matrixu atd. Jsou černá magie a navíc ani nefungují.

Mám známého, který byl před lety na kurzu ,,Kvantový dotek matrixu“.
Po jeho absolvování měl veliké sebevědomí a tvrdil, že umí tvořit realitu. Podráždilo mě, když se dotkl mého energetického krystalu a řekl mi, že ho nepotřebuje, protože stačí načíst jeho energii a může si ho vytvořit jakkoliv z čehokoliv. Na tom jsem viděla, že mu tam vymyli mozek, aby věřil na to, že je tvůrce tohoto vesmíru, všehoschopný mistr. Štvalo mě, že někdo koho znám, takhle naletěl.
Po nějaké době mi řekl, že díky tomuto kurzu umí mazat v lidech telegonii a řekl, že mi to udělá zadarmo. Udělala jsem chybu v tom, že mě přemohla zvědavost. Bylo mi jasné, že to neumí, ale chtěla jsem zkusit, jaké má metody.
To co se stalo, bylo naprosto neuvěřitelné, ani jsem nevěděla, že mám tuhle schopnost, protože se právě s černými mágy a s černou magií nestýkám, držím se od toho co nejdál.

Posadili jsme se a chytli se za ruce. On mi řekl, ať se uvolním, že on udělá celý proces sám, že mám jenom pozorovat.
Zavřel oči a asi něco vizualizoval.
Najednou jsem cítila energii. Byla hodně hustá a dusivá, měla jsem problém se nadechnout. Jakobys mi na hlavu hodil hodně těžký tlustý ručník, nebo spíš pogumovanou koupelnovou předložku s tlustým vlasem, asi taková to byla gramáž.

Spadlo mi to z hlavy na ramena a zastavilo se to na úrovni srdce a pak to nešlo dál. Byla jsem strašně překvapená a nestihla jsem vůbec nic udělat ani říct.

On mi najednou řekl: ,,Bylo by snažší, kdyby ses tomu přestala bránit.“
ALE JÁ JSEM NIC VĚDOMĚ NEDĚLALA!

Řekla jsem mu, že nic nedělám. On mi řekl, že se tomu bráním a že to nejde. V tu chvíli mi došlo, že musely zafungovat moje energetické ochrany, které mě právě chrání před něčím hodně destuktivním a zlým. Že mám štěstí jako prase.
Pustila jsem jeho ruce a pokus jsem tím ukončila.
Jediná věc, kterou jsem si z toho odnesla je, že kvantové systémy jsou destruktivní černá magie a že už nikdy nesmím nechat svou zvědavost, aby převýšila moji opatrnost, protože je to dost nebezpečné, mohl mi poškodit energetický systém!

Čeká se už dlouho na změnu systému. Aktuálně by měl probíhat boj o to, jaký bude výsledek, jestli dobrý, či destruktivní. Dobro má ale navrch. Držím se proroctví indigové dívenky, která řekla, že změna bude konstruktivní a krásná, jen je potřeba vydržet těžké časy, které teď zažíváme. Pro obyčejného člověka to znamená jedno: Počkat a chovat se konstruktivně.
Není potřeba kvůli tomu meditovat, nebo nějak spirituálně blbnout, nechat se zasvěcovat atd.

Pokud jsi měl konflikt s máminým přítelem, zloby se určitě nezbavíš tím, že ji v sobě budeš zesilovat.
Špatná vzpomínka bude vždycky špatná. Každý z nás má za sebou nějaký hrozný zážitek a všichni máme zlé vzpomínky. Každý člověk má svůj životní příběh, takže když například řeknu tisíci lidem větu ,,máš v sobě obrovskou potlačenou zlobu na někoho z tvé minulosti“, všech tisíc lidí se s tím ztotožní.
Jakmile se ztotožní, začnou vzpomínat. Oživí tím staré trauma, emočně se vrátí zpět do té doby a začnou znova prožívat svou bolest. Ale ne proto, že by se čistili, ale protože jsem je já navedla k tomu, aby se vrátili do starých traumat a věřili tomu, že to není za nima a že to určuje jejich aktuální život. – Je to ale pouze systém VÍRY. Když budeš věřit tomu, že tvoje minulost určuje to kdo jsi a jaký je a bude tvůj život, tak se to stane. Protože tím odevzdáš zodpovědnost za svůj život do rukou minulosti, začneš se buď na tu minulost vymlouvat, nebo začneš ztrácet čas hovadinami, které tě mají ,,zbavit bolesti“, zatímco ve skutečnosti si rozrýváš staré jizvy, co už dávno mohly být zahojené, sypeš si do ran sůl a nimráš se ve zlých vzpomínkách, čímž je sytíš a posiluješ.

Staré bolestivé věci, budou vždycky bolestivé, když se k nim vrátíš. To nejde změnit. Bolest se otupuje jenom ubíhajícími léty, ale nikdy zcela nezmizí. Musíš se nad to povznést a přestat na to myslet. Pak teprve můžeš jít dál.
A v tuhle chvíli já, samozvaný guru/léčitel, vezmu těch tisíc lidí a řeknu jim ,,Ale neboj kámo, já tě vyléčím, pojďme si udělat očistnou meditaci!“ a takhle to funguje. Je to jednoduchý systém, který saje energii a peníze z lidí, kteří tomu uvěří. Jsou na tom postavené mnohé systémy a mnohá učení moderních samozvaných léčitelů, co dělají hromadné meditace a semináře o otvírání svého nitra a podobně.
Pro psychiku člověka je to destruktivní proces a vůbec nic se tím nevyřeší, jenom se tím vyrábí nový problém, aby pak bylo co ,,léčit“. A to je přesně ta skupinka, ve které jste byli.

Proč tvojí přítelkyni nešlo poslat ochranné energie na tu skupinu? Jednoduše na to nemá povolení a také, – jak jsi sám trefně zmínil – jejich ,,kanály“ už okupují jiné síly, které ji nechtějí pustit, které se svých oveček jenom tak snadno nevzdají.

Ještě doporučuji, pokud máte jejich fotky, udělat si zejména na oba vedoucí skupiny (na každého zvlášť) tento rituál, aby na vás už nemohla jejich energie.
Jak se účinně ochránit před vysáváním jinou osobou
Pamatujte ale na to, že je potřeba se s danou osobu už znova nestýkat, jinak by se energetický kanál obnovil a museli byste to dělat znova.

s pozdravem
Alue

připravila © www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho izairi 2020-10-31 01:57:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

aluško,ten Deus mi připomněl toho démona Gabriela.Víš jak jsi v knize Anděl strážný popisovala příběh toho známého,který se tomu Gabrielovi úplně podřídil,a stálo ho to život.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-10-31 08:02:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, úplně přesně na tohle jsem si taky vzpomněla, když mi případ přišel. Je to na stejné kopyto.

Ikona diskutujiciho Lucka 2020-10-31 05:44:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, a co Access Bars?Taky špatné?

Ikona diskutujiciho Rickie 2020-10-31 14:01:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Veľmi poučné a užitočné veci v článku, ďakujem 🙏 ❤️ potvrdzuje to, že keď je niekto intuitívny, tak je fajn sa držať intuície.

Ikona diskutujiciho rady 2020-10-31 17:23:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V modlitbě teda nemáme používat slovo bůh? Četla jsem o tom už dřív, ale mám problém s tím, že konstruktivní síla vesmíru, to je na mně na oslovení moc dlouhé a neosobní a já byla zvykla s bohem…no…mluvit osobněji, teď jsem nějak v koncích…

Ikona diskutujiciho izairi 2020-10-31 18:39:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak oslovuj Stvořitele,to by myslím šlo ne. Bůh je vlastně ďábel (a to v jakémkoli náboženství)ale když řekneš Stvořitel,tak podle mně vlastně oslovuješ K.S.Vesmíru,která všechno stvořila a od které (ze které)všechno pochází.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-10-31 21:33:48
Ikona diskutujiciho
sipka

nebo Vyšší Já

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-10-31 21:35:09
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj rady.

může se ti sice zpočátku zdát neosobní, oslovovat to, k čemu se modlíš, „konstruktivní silou vesmíru“, ALE ve skutečnosti to neosobní vůbec není – přesně víš, co oslovuješ, zatímco u o oslovení „bůh“ tu jistotu vlastně vůbec nemáš. I známí tyrani se v minulosti nazývali bohem. Koho tím pak člověk vlastně oslovuje?… když se zamyslíš, je mnohem osobnější a konrétnější modlit se ke konstruktivní síle vesmíru. jistě víš, že to, k čemu se modlíš, je dobré. je to už v tom názvu.

holt si buď navykneš na nové oslovení nebo se modli k tomu původnímu, to je tvůj výběr. není to přeci o tom oslovení, ale o tom, k čemu se člověk CHCE modlit, se kterou filozofií kterého náboženství souhlasí.

já se ke konstruktivní síle vesmíru modlím pravidelně a funguje mi to. Aluščina filozofie je, navíc, nádherně nenásilná a osvobozující. dává mi smysl. což říkám jako člověk, který by se jinak k žádnému konkrétnímu náboženství určitě nehlásil.

Ikona diskutujiciho 🙂 2020-11-03 01:22:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Přemyslim jestli uplne souhlasim s tim ze k darum clovek nemuze prijit pocas zivota. Ja to mam odmala ale znam hodně lidi kteri zmenili svuj zivot, vyresili si spoustu veci a jsou napojeny a skutecne tak druhym pomahaji. Myslim si ze to neni zadna vysada, naopak, je to prirozenost nas vsech, jenze to by s sebou museli ty lidi zacit taky neco delat aby mely cisty kanaly. Na oshove dynamické meditaci jsem byla dvakrat a oboji probehlo naprosto vporadku, zrejme proto s jakymi lidmi jsem tam byla. Nesouhlasim uplne ani s tim, ze vztek a negativni emoce clovek nema dostat ven, dat jim volny průběh pomoci funkcnich metod. Ja vzteky prskala tesne pred odpustenim neskutecnym způsobem… Az to pak uplne povolilo a odeslo, v zadnym pripade to ve me vztek nepodporovalo na delsi dobu nez bylo nutne pro moje pusteni. Je to uplne normalni proces zranene psychiky a to plati u veskerych emoci, rozhodne ne pouze u vzteku, na tom se zaklada uz prachobycejna základní psychologie. S tim taky souvisi, ze pokud terapeut vidi nejaky problém ktery mi si z detstvi na vedome urovni nepamatujeme tak jej vytahne z podvedomi na povrch a pak muzeme prozivat po jistou dobu ruzne emoce z dané situace nez si to sedne a nez to proste odejde. Taky zcela bezna věc. No a regreska, miluju knihy Marty Fouckove ja jsem, to je studnice poznání. Mnoho lidi co znam si tak vyresilo spoustu problemu, nekdy i závazne nemoci od narozeni. Proste se vratili zpet a znovu prozili ty uvizle emoce v te situaci a pak uz se jim to v tomto životě nicim nepripominalo. Ja jsem rada ze jsem mela vzdy stesti na lidi, na výborné terapeuty kteří vědí co dělají a vždycky jsem si o sobe odnesla nove poznání důležité pro moje dalsi kroky v životě, ne naky sarlatany nebo radoby lecitele… Clovek taky ale musi umet naslouchat sam sobe, a musí v tom umet chodit, poslouchat svou intuici, a davat na znamení, kam ho to vede a kde ho to zastavuje…a vybírat si veci ktere semnou vnitrne souzni a pouzivat i kritickou mysl pokud mi neco nesedi. Tady pan sel krute pres sebe… Souhlasim ze x rvoucich lidi v jedné mistnosti pouze uskodi. Souhlasím s tím, že deus je temna entita a buh vi v cem jede kamoska ono nekdy staci malo a odklon od toho konstruktivniho je pomerne rychly a casto beznym okem skoro nepostrehnutelny. Sve stinne stranky je potreba prijimout a je potreba pochopit ze zijeme v dualite, ano neni jen vse ruzove a sluncem zalite, jako je pozitivni tak je i negativni proste jing a jang. Nic nového a svetoborneho.

Ikona diskutujiciho Giulietta 2020-10-31 23:39:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojte,
viem, že je toto off topic článku, ale možno mi tu bude vedieť niekto poradiť, resp. odpovedať. Pred pár hodinami sa nám prihodila zvláštna vec a nevieme si ju nejako kauzalne vysvetliť. Dnes sme doma počuli zvláštny hlasný zvuk, no bez toho aby sme vedeli, čo ten zvuk vydávalo. Znelo to podobne ako škrabanie/hrabanie keď sa mačka prehrabuje v piesku – to prvé nám napadlo, až na to, že môj kocúr spal pri nás na gauči. Žijeme v dome, nemohlo to ísť od suseda a ani z vonku, znelo to jasne a hlasno akoby priamo z chodby. 🤷‍♀️ Ozývalo sa to pár sekúnd a potom to zmĺklo. Prezreli sme doma všetko, ci nám tu nevošlo nejaké zvieratko, alebo čo ale nič sme nenašli… Mamka hovorí, že to musí byť nejaké znamenie. Taká myšlienka ma trochu znepokuje… Čo by to mohlo byť? Vopred ďakujem za nejakú odpoveď.

Ikona diskutujiciho rady 2020-10-31 23:55:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji, zkouším ještě také oslovení – sílo světla, nebo spojím s oslovením bože, sílo světla, pro upřesnění… a možná je to tak, jak píšeš, Nirvano, že záleží hlavně na záměru, možná na oslovení až tak ne.
Řeším to a pak mi už na tu modlitbu a vztah v ní nezbývá místo. Asi je to tím, že jsem křesťansky vychovaná, teď ale vidím všechno trochu jinak.
Ale byly předešlé roky, kdy jsem se nedovolala nikam, protože jsem v domě měla násilníka, takže nakonec si myslím, že je to i tak, jak píše Alue – vyšší já, předtím to nešlo vůbec nakonec, bylo pak jen už zoufalství, jakoby nic nebylo. Tak je to možná o hledání vztahu k svému vyššímu já, o lásce k němu.
Trochu jsem to pochopila, díky:)

Ikona diskutujiciho klara 2020-11-01 02:27:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,
čudujem sa, ako sa môže niekto takto dlho nechať zneužívať, ako pisateľ listu. Celkom to nechápem, ale trocha aj áno, ja si to vysvetľujem nedostatkom vedomia seba. Na svoje prvé zážitky zrejme s mojim pravým vyšším „Ja“ si spomínam od svojich 8-mich rokov a boli vždy jemné, príjemné a nápomocné, ale zároveň jasné a vždy mi pomohli zorientovať sa v situácii, ktorú som prežívala. Keď sa ma niekto opýta, ako viem, že je to moje vyššie „Ja“, ktoré so mnou komunikuje, tak musím priznať, že to neviem, ale tak to cítim. Keď sa na to pozriem spätne, tak mám pocit, že táto komunikácia ma previedla ako sprievodca cez tiché aj búrlivejšie obdobia ako ruka láskavého a múdreho pomocníka. Ak sa stretnem s nejakou “ skupinkou“, poväčšine okamžite zaznamenám negatívny a nepríjemný pocit a pracem sa rýchlo preč, je to takmer v90% (aj viac)! a preto sa dosť vyhýbam akýmkoľvek zoskupeniam a som skôr taký samotár, ktorý ale má rád ľudí a nemá problém s nimi komunikovať. Mám dar (uvedomila som si to cca v 14-17 tich postupne) cítiť ľudí, stačí mi pár sekúnd, niekedy vidím veci, ktoré sa stanú v blízkej budúcnosti, ale v momente obrazu neviem určiť presne kedy, až keď sa ten čas veľmi priblíži, potom to cítim. Videla som svoje deti, že sa idú zhmotniť do sveta, aj iné veci, všetky sa týkali iba vyslovene mojej osoby a mojich najbližších so mnou prepojených. V iných viem iba vnímať, kto sú, ale žiadne obrázky.
Asi pred mesiacom som sa cítila veľmi rozhodene, až tak, že som mala pocit, že mi exploduje hlava (nie bolesť). S vyšším „Ja“ nekomunikujem v nejakom zvláštnom stave, počujem ho hocikedy, kľudne aj pri umývaní riadov. Tak nejako som si zvykla, beriem to úplne normálne, že počujem „hlas“ a ten mi povedal, že mám prestať počúvať akékoľvek správy o tom, čo sa deje v spoločnosti a vo svete, ale mne sa nechcelo, bola som zvedavá až závislá. Toto sa opakovalo ešte 2x behom pár dní až som bola v takom pre mňa zlom stave, že ďalší krát, keď som naliehanie počula znova, som okamžite urobila veľmi rázne opatrenia (ani by som neverila, že to tak ľahko dokážem, keď je naozaj zle ) a odpojila som sa najviac, ako sa dalo. Už predtým, ako kríza začala, som si uvedomovala, že cítim vnútri hnev (situácia v spoločnosti) a takým úplne obyčajným spôsobom sa mi ho podarilo definovať. Za tým hnevom bol ale schovaný ešte aj iný pocit, ťažko ho slovne popísať, bol to akoby smútok, prepojenie so všetkými ľuďmi, ktoré bolo nasilu popretŕhané a poškodené všimla som si ho až vtedy, keď sa tento hnev začal hneď po odpojení sa od „sveta“ vylievať von a ja som 2 dni striedavo plakala a radovala a takto dookola a cítila som , že ďalším plačom niečo odchádza a prichádza veľká radosť a pokoj. Potom prišiel stav, keď som VEDELA. Vedela som odpovede na otázky, ktoré som si posledné roky kládla, tie najdôležitejšie, ktoré človek v sebe nosí. Už som niečo také veľakrát zažila, ale vždy to trvalo iba krátku chvíľu, teraz však dni, aj týždeň a bolo to veľmi silné, cítila som sa veľmi pokojne a spokojne. Videla som obrázky, v ktorých sa ľudia mne známi spájali spolu navzájom, akoby opravovali roztrhané putá – spájali sa fyzicky – stretli sa viacerí na hmotnom mieste a v rozhovore sa postupne začali spájať fyzicky – podaním ruky, dotykom, priateľským objatím okolo krku a pod. , energie medzi nimi sa znova prepájali do sietí a ľudia sa postupne vnútorne a niekto aj navonok „vyplakávali“ (každý svojim spôsobom) z nejakých trápení, ktoré ich zrejme roky sužovali a ktoré ich nejakým spôsobom čiastočne spájali a videla som ako prichádza kľud a akási tichá radosť do ich vnútra. Celé to trvalo iba asi 3 týždne, potom som sa znova „napojila“ na bežné zdroje informácií ako internetové noviny. Občas som z toho zase mierne mimo svojho stredu, ale rýchlo sa zrovnám, pamätám si všetko a to mi pomáha byť relatívne v kľude a hlavne mám znova po dlhom čase pocit, že VIEM, čo mám robiť a kde je moje miesto. Niečo, čo človek kedysi vedel, kľudne aj v mladosti alebo v detstve ale nejako na to „zabudol“, pretože sa dal stiahnuť preludom tohto sveta. Píšem to preto, že komunikácia s vyšším“Ja“ sa mi vždy zdala veľmi prirodzená a tak nenásilná aj keď jasná a niekedy ráznejšia, ale nikdy si nepamätám, že by ju niekedy vykonával niekto druhý za mňa, nejaký „sprostredkovateľ“ alebo skupina, alebo mi niekto druhý hovoril, čo mám robiť. Problém so skupinami je aj v tom, že každá má tendenciu posilňovať svojho egregora, čo samo o sebe ešte nemusí byť nevyhnutne škodlivé, ale žiaľ väčšinou, ak človek nie je opatrný a vnímavý voči tejto energii, tak to má na neho negatívne dopady. V mojej vízii siete boli ľudia prepojení navzájom cez svoje srdcia (resp. srdečné čakry), nie cez skupinového egregora. To, čo písal pisateľ, mi príde skôr ako odstrašujúci prípad, akým smerom sa neuberať. Už keď má niekto potrebu robiť ochranné energetické úkony pred inými energiami, tak má byť veľmi pozorný voči svojim pocitom a zbytočne neriskovať, keď nevie, čo sa deje.
Nemala som v úmysle toľko písať a snáď je to zrozumiteľné. Možno, že moja skúsenosť niekomu pomôže.

Ikona diskutujiciho Emily 2020-11-01 20:08:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedá mi to, a musím říct, že pro mě skrýval článek i vícero jiných poučení. Například ten bod, kdy se to vždycky stejně nakonec stáčí k seberozvoji/zdravé psychice a psychologii jako takové. To se mi na Alu líbí asi nejvíce. Že prostě neděláš kolem duchovna nějaká všelijaká huhuu muhuu, ale prostě kladeš důraz na zdravou psychiku, konstruktivní životní styl a moudrou životní filozofii. Jinými slovy, prostě vyšší principy, které už každý hluboko v sobě cítí jako Pravdu.

Taky mě hodně oslovilo to, jak si podotkla, že by měl člověk brát tu lidskou psychiku (i jiných) s větším respektem. Sama jsem si uvědomila, že jsem možná v minulosti párkrát přestřelila a donutilo mě to se nad tím zamyslet, že bych i jako posluchač a rádce měla dávat přednost spíše tomu „koučinkovému“ přístupu, než se snažit všechny na sílu zachraňovat – a s tímhle bodem souvisí i ta již tolikrát zmiňovaná svobodná vůle jiných. Prostě je nechat, i když vidíme, že dělají hloupost, protože je to stejně nakonec zbytečné se do něčeho na sílu montovat (a je to jejich život, jejich lekce a každý si nese zodpovědnost sám za sebe.) Z tohoto důvodu bych ani tak nikdy na takový pochybný seminář/meditaci nešla. Ani na kurz jógy, kde je hromada lidí, by mě nikdo nedostal a to mám jógu jako cvičení docela ráda. Maximálně doma, sama, v klidu, bez lidí. Prostě mi přijde meditace jako taková křehká a niterná, intimní věc. Nějaké skupinové meditační semináře, gor na tohle téma, by mi přišly jako strašlivý zásah do mého soukromí.

Ikona diskutujiciho ika 2020-11-02 22:11:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Ale, ja by som sa v tejto súvislosti rada opýtala na regresnú analýzu / terapiu. Čítala a vnímam ju už veľmi dlho, ale do januára som sa nikdy akosi neodvážila vôbec si pripustiť, že by som to absolvovala. Pred rokom v decembri som opakovane potratila a tento-krát ma to už zlomilo pomerne dosť. V januári mi z toho akosi prirodzene vyplynula regreska, túžba zistiť, čo si so sebou nesiem, prečo sa mi to deje. Intuitívne som si našla terapeuta, len tento jediný mi akosi vnútorné sedel a ‚náhodou‘ aj pôsobí neďaleko. Nakoniec bol veľmi vyťažený, potom prišla pandémia a všetko ostalo do stratena. Je to v poriadku odkrývať minulosť a hľadať problém tam, takýmto spôsobom? Som si vedomá, že mám nejaké zvláštne, v tomto živote asi neprežité traumy (napr. sa až panicky bojím ísť autom blízko pri vode, aj keď je tam riadna cesta, bojím sa že spadnem aj s ním – proste nejaká ‚podvodná klaustrofóbia‘ a aj iné, čo neviem kde sa berie). Pekný večer a ďakujem za takéto rady.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-11-02 22:22:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Určitě nedoporučuji, neznám nikoho komu by to pomohlo. Lidi se tím začnou hrabat v něčem co je většinou naprostá fikce a neví jak to spravit (protože minulý život už nejde spravit) a ještě si naopak přitíží.

Ikona diskutujiciho Patrick 2020-11-13 19:11:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeji krásný večer,

zavítal jsem opět na Tadesco a přes něj jsem se dostal k tomuto článku. Přečetl jsem jen vlastně první část a odpověď. Musím říct, že to jsou věci, se kterými si není radno zahrávat. To píšu pro všechny. Proč?
Tak jen pro příklad. Kamarád mi do podrobných detailů popsal, jak se setkal s duchem. Nebudu to zde rozepisovat. Já sám jako makléř jsem prodával starý dům. Při prezentaci a prohlížení fotek, jsem narazil na nějaké 3 fotky, kde jasně na zdi byly vidět fleky, které tam nebyly při focení. Vyfotil jsem duchy. Samozřejmě celá kancelář až na kamaráda, o kterém píšu, mne měli za úplného blázna, takže jsem posléze nějaké hypotézy a vysvětlování vzdal. Já sám jsem se setkal s velmi, velmi živými sny, kdy mi v okně levitovala jakási osoba, duše, mimozemšťan, který se mnou telepaticky komunikoval. Jako dítě. Dostal jsem takový strach, že jsem to možná k sobě zablokoval, protože od určitého věku nic takového nemám a usínám s permanentním strachem už řadu let. Takže ano, určitě kolem nás jsou další bytosti atd. Nehledě na to, že kamarád se setkal s mimozemšťanem. Nemusím rozebírat, zda mi řekl pravdu, nebo ne. Já mu za to nezaplatil a nic z toho neměl. Mám taky své zkušenosti, takže tak.

Co se týče osob, jako je ta…jeho údajně velmi dobrá kamarádka. Dobrá myslím ironicky v tom, jak umí pomoci do hrobu…dnes je takových lidí mnoho. Bohužel dnes takoví lidé vydávají i bestsellery a pak se prodávají na přednáškách i za desetitisíce. Například v jedné knize autor mluví o osvícení, když se dostal na ulici a byl šťastný. Já potkávám spousty bezdomovců. 99% z nich šťastní, veselí a meditující určitě nejsou. Ostatně já se zabývám oblastí psychologického a mentálního rozvoje aktivně 5 let. A po těch zkušenostech, které mám, mi nezapadá do toho scénář, kdy se člověk ocitl na ulici, nebo prožil noc depresí a najednou byl osvícen. Spousta knih se opisuje. To, co čtu v jedné, staré, je popsáno v nové trochu jinak. Včetně stylu. Navíc během těch 5 let jsem vyzkoušel skoro všechna doporučení, co jsem si kde přečetl. A tak turbulentních 5 let jsem ještě nezažil. Ve všech oblastech, kde jsem si stanovil cíle, jsem padl takovým způsobem na prdel, že bych měl kartářku za blázna, kdyby mi to předpověděla. Ale k takovým lidem nechodím. Je to jen příklad. Nicméně přineslo mi to i dobré věci. Nicméně musím říct, že určitá terminologie vděčnosti, lásky, modliteb a afirmací je prostě málo. Protože za 5 let se mi ve vlnách vrací to, čeho se snažím zbavit, ačkoliv to pro mne není tak destruktivní jako v minulosti. Mluvím o depresích a tak.

Aktuálně asi nejlepší autor, ke kterému jsem se dostal, a kterého studuji, je Vadim Zeland. Asi první kniha, která mi nepřipadá marketingová a růžová stylem: „Medituj, modli se, plakej vděčností a najdeš vztah.“ hlavně, proč Zelanda zmiňuji. Jeho knihy, ať si ho každý vynaloží, pokud ho zná, podle sebe nabízí filozofii bez podmínek.Těch myšlenek nabízí spoustu a já se ke všem ani ještě nedostal. Pomocí audioknih k většině. Fyzickým čtením jsem na začátku. Nicméně v prvé řadě je úplně zbytečné se ke komukoliv modlit. Jakákoliv modlitba k někomu nebo k něčemu potírá potenciál, který v sobě máme od narození. Ale nejde toto vymluvit někomu, kdo je silně přesvědčen, že jedná správně. Několik týdnů a měsíců praktikuji jeho metodu strážce a intuice, která mi pomáhá a přináší mi postupně praktické a hmatatelné výsledky a ovoce v mém zaměstnání. Nebudu se tu sáhodlouze rozepisovat.

Ve zkratce řeknu jen toto. Kdo hledá, najde. Osobní rozvoj není houska, kterou si člověk koupí, sní a nasytí ho hned. Je to učení, které je na roky života. A správný učitel, kterého jsem ještě nepotkal, by řekl, že je to životní pouť, hledání vlastní filozofie. A pokud k sobě a k této věci člověk tak nepřistoupí, nikdy nedosáhne maximálního potenciálu a výsledků. Je to mozaika a skládání puzzle. Vše je něco dobré a něco špatné. Řekl bych před lety, že jsem na Zelanda narazil náhodou. Já na YT hledal úplně něco jiného, když mi vyskočila audiokniha jeho prvního dílu jeho série. Díky jeho knihám jsem postupně došel k ukončení svého letitého vztahu, došel jsem k tomu, že s určitými lidmi se nemusí člověk bavit a při komunikaci je prostě na jiné úrovni. Když mi partnerka popisovala svoje potíže v práci, bylo mi do smíchu z hlouposti, se kterou k problémům přistupovala.

Určitě bych se vyvaroval mentorům a pochybným lidem, kteří si nechávají platit za přednášky, seance apod. ptákoviny. Kteří mají webové stránky a YT kanály stylem: „On je špatný, pojď ke mně. “ nebo „Chceš lásku, přijď na mou přednášku, čti knihu.“ to už radši Alzáka s kecama na iPhone. Vyvaroval bych se knihám: „To je to nejlepší, co jste doposud četli.“ nebo „Nic dalšího nepotřebujete.“ to pokud přijmete, jste na nejlepší cestě do pekla. Takovou knihu bych si dnes přečetl, před lety jsem na ní dával a měl ji za bibli. Dnes bych ji přečetl a aktivně žádal strážce, aby mne držel v bdění, abych dokázal selektovat zdravé informace. Ale vše je k ničemu v momentě, kdy se člověk spokojí s TV, počítačem, tabletem, pivem, kamarády, instagramem apod. kyvadly, která berou energii a čas.

Ten příběh mi připomíná mne před lety. Dneska bych prostě kohokoliv takového poslal do háje. Člověk si vystačí sám. A vše je v hlavě. A hlavně se člověk může učit a ověřovat si vše zpětně na tom, co dělal, co chtěl a co se mu dělo. To vše. Zbytek si přeberte.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-11-13 21:57:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdyby to tady šlo, tak ti dám lajk.

Ikona diskutujiciho Nika 2021-04-09 07:48:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Velmi zajímavé, a prosím co si myslíš o skupině Jana Kratochvílová a Iluminática? Zpívají o tom jak nás zotročují atd. Ale na koncertech mají čerti atak… Co si o nich myslíš? Děkuji moc nika

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek