Satanismus v rockové hudbě 2.díl: Jaký je účel toho všeho

15.2.2021 v Zprávy 106

CIA a MK Ultra programování v hudebním průmyslu
Americký ,,konspirační“ spisovatel Fritz Springmeier, který říká, že svět je ovládán satanskými silami a který odhaluje agendu Nového světového pořádku, tvrdí, že hudební průmysl (zejména oblast country hudby) je přeplněný umělci, kteří pracují jako programátoři myšlenkové kontroly, a mnoho hudebníků že je jejich oběťmi.



Jsou oběťmi MK Ultra programování mysli. Takoví hudebníci mají uměle rozdělenou osobnost. Springmeier zmiňuje lidi jako například amerického country hudebníka, zpěváka a herce Krise Kristoffersona, zpěváka, kytaristu, skladatele a herce Glena Campbella, hudebníka, zpěváka, básníka, skladatele, herce a aktivistu Willieho Nelsona a rockenrollového a country zpěváka, skladatele a klavíristu Jerryho Lee Lewise , kteří pracují pro Ilumináty jako programátoři myšlenkové kontroly.
Podle Fritze Springmeiera, bývalé Satanistce Cisco Wheelerové, bývalé oběti myšlenkové kontroly Cathy O’Brienové a jiným obětem MK Ultra programování mysli, slouží hudební country průmysl jako přední sektor pro tajné pašování drog.

Springmeier a Wheelerová říkají, že při Monarch programování (toto vychází z MK Ultra programování, Monarch znamená ,,panovník“ či ,,vládce“), se pracuje s tzv. ,,Mentálními obrazy“. Ty jsou vkládány do obětí myšlenkového programování a mohou vytvářet tisíce odlišných umělých osobností, které mohou být upravovány a modifikovány způsobem, jakého chce iluminátský programátor dosáhnout.
Je to podle nich velmi podobné rozdělování hard disku do více částí, přičemž každou část lze zaplnit různými daty. Když se pak ,,otevře“ taková specifická část hard disku, je možné k ní získat přístup, aniž by se používaly jiné části hard disku.

Když je tedy mysl rozdělena na části, pak může ,,handler“ (znamená doslovně ,,manipulátor“), nebo programátor aktivovat určitou osobnost, která je v oběti již vytvořena a naprogramována. Používají se spouštěcí slova, nebo kódy, které jsou vloženy do programu a pomocí nich může programátor či handler přepínat u oběti naprogramované osobnosti.

Je to známá věc a celebrity se netají tím, že mají několik osobností. Jedna osoba je jejich, jiná za ně vystupuje na pódiu. Beyonce říká svému alter egu Sasha Fierce, která má být na rozdíl od ní divoká. Mariah Carey tomu říká Bianca, což má být její zlé dvojče. Ve videu výše je to ukázané. Lupina Nyong má ,,Troublemaker“ (Průšvihář). Miley Cyrus má Hanu Montanu – o její mentální poruše byl dokonce celý seriál pro děti!! Justin Bieber má rapperské alter ego Shawty Mane. Poruchu má i Katy Perry, Eminem, Jenifer Lopez má Lolu (což je v podstatě prostitutka), David Bowie, Lady Gaga – její mentální porucha je dokonce muž a nejvíc v háji je Nicki Minaj, která tvrdí, že  má v sobě 15 osobností. Všichni byli pro svou roli naprogramováni zmíněným projektem, jsu duševně nemocní, klidně se tím chlubí a díváme se na to v médiích každý den. Hollywood je přehlídka bláznů.

S programováním osobnosti se většinou začíná už u malých dětí. Tento programovací způsob je velmi vhodný tehdy, kdy chtějí elity například vytvořit veřejnou osobnost, která působí navenek jako skvělý bavič s jemným temperamentem, pocházející z vyrovnaného rodinného prostředí, a pak pomocí spouštěcích slov se takový člověk změní na chladnokrevného zabijáka, špiona, drogového dealera a podobně.
Oběť si většinou ani neuvědomí, že má v sobě různé naprogramované osobnosti, ani že kriminální čin vůbec spáchala, protože je programována tak, aby si to, co udělá pod hypnózou, nepamatovala.
Ne všichni umělci v zábavním průmyslu ale musí být myšlenkově kontrolováni a programováni. Někteří ani nemusí vědět, co se v zákulisí skutečně děje. To jsou ti nezasvěcení do hlubší úrovně kontroly. Ne všichni musí být MK Ultra otroci, aby bylo možné dosáhnout manipulátory stanoveného cílu, i když většina z nich je.
Obecně však platí, že když nějaký umělec, ať už myšlenkově kontrolovaný nebo ne, vytvoří nějaký nový trend, ostatní ho budou následovat jako stádo ovcí. Ostatní budou vytvářet stejný nebo velmi podobný styl umění a spustí se módní lavina. Ti, co sledují nějaký trend, nemusí vědět, o co ve skutečnosti jde. Takto se dají se špatným úmyslem propagovat v hudbě například války, násilí, transhumanismus, pudový s*x, užívání drog, vulgarismus, satanismus a jiné. Záleží podle toho, čeho chce elita v daném období dosáhnout.
Psychologicky a krok za krokem připravuje stádo na událost, která bude vytvořena Ilumináty a na kterou navrhnou vlastní řešení.

Původ rockové hudby, Aleister Crowley a aplikace agendy v hudebním průmyslu
Rocková hudba každopádně odstartovala novou éru lidstva v padesátých a šedesátých letech dvacátého století. Tato hudba má však své kořeny pravděpodobně ve starověké hudební formě vycházející ze starých mysteriózních náboženství.
Vznik rockové hudby se obvykle připisuje následovníkům britského okultisty a mága Aleistera Crowleyho a sítě O.T.O. (Ordo Templi Orientis – Řád východního chrámu) ve spolupráci s náboženským hnutím Wicca.

Rocková hudba je skvělá na hrabání peněz a jednou z nejlepších metod na propagaci satanismu. Rocková muzika zřejmě nevznikla a nebyla zavedena jen tak náhodou. Říká se, že je to produkt klasických studií starověkého Frygiánského kultu boha zábavy Dionýsa.
Rockový rytmus prý vychází z Dionýsova kultu. Kytarové riffy, které se neustále opakují a rockové rytmy ovlivňují lidskou mysl a někdy mohou mít i jakýsi drogový či hypnotický efekt (platí hlavně u specifických hudebních žánrů, experimentálních, progresivních).

Plakát propagující společný koncert skupin Slayer a Possessed (Posedlý). Ostatní plakáty skupiny Slayer jsou podobně výživné.

Okultista Aleister Crowley (1875-1947), samozvaná Velká Bestie 666, který byl významným mágem dvacátého století, měl styky se zednáři a byl hlavou okultní společnosti Ordo Templi Orientis. Mnoho umělců a rockových hudebníků je, či bylo, stoupenci tohoto zvráceného génia. Můžeme například jmenovat hudebníky jako Jimmy Page, John Bonham, Sting, The Beatles, The Rolling Stones, Ozzy Osborne, The Eagles, David Bowie, The Doors a jiní.

Jimmy Page vlastní obrovskou sbírku Crowleyho děl a kdysi koupil i jeho sídlo Boleskine u jezera Lochness ve Skotsku.
The Beatles použili Crowleyho postavu na obalu k albu Sgt. Pepper ‚s Lonely Hearts Club Band z roku 1967.
Ozzy napsal na jeho počest skladbu Mr. Crowley.

Crowley silně ovlivnil svými názory a postoji šedesátá léta, užívání psychedelických drog a provozování ,,volné lásky“. Jeho heslo „dělej co chceš, ať je zákon“ bylo použito ve smyslu jakési revolty. Je velmi pravděpodobné, že Crowley zasvětil anglického spisovatele Aldouse Huxleyho do užívání psychedelických látek. Huxleyho drogové experimenty měly nesmírný vliv na vývoj MK Ultra projektu.
Crowley měl velký vliv na vznik LaVeyova komerčního satanismu, do kterého bylo a stále je zapleteno mnoho umělců ze showbyznysu.

Anglický spisovatel, žurnalista a Crowleyho následovník Gavin Baddeley je autorem knihy Lucifer Rising: Sin, Devil Worship and Rock’n’Roll (v překladu „Lucifer vzestupuje: Hřích, uctívání ďábla a rockenroll“), v níž zpovídá umělce, kteří se hlásí k satanismu.

Mnoho z nich potvrdilo, že jsou členy Církve Satanovy. Jejich zpověď dává najevo, že okultismus a satanismus je asi těžko jen náhodnou zábavou v rockové hudbě.
Ilumináti, kteří řídí hudební průmysl, užívají jakýsi princip rovnováhy. To znamená, že ne všechna hudba je prosycena temnotou. Kdyby byla veškerá hudba temná, lidé by ji totiž odmítli. Umělci pod kontrolou elity kombinují například hezké melodie s temnými či satanistickými myšlenkami. Známí hudebníci používají pouze některé z mnoha skladeb na propagandu agendy, satanismu, či jiné oblasti. Hudební klipy bývají přesycené okultními symboly, kterým běžní lidé nerozumí a které mají vliv na naše podvědomí. To platí i pro živé show. Čím známější kapela či hudební interpret ve světě je, tím více těchto symbolů a tajných šifer působících na podvědomí tam najdeme.

Když chce elita dosáhnout nějakého cíle své agendy (např. Podpořit transhumanismus, což je „kombinace lidí a strojů“, kteří budou kontrolováni pomocí mikročipů a jiné technologie), použije k tomu zejména Hollywood a hudební průmysl, který má monstrózní vliv na masy lidí po celém světě.
Ohledně hudebních trendů se postupuje takto: Ilumináti se rozhodnou nasadit trend, který propaguje jejich strategii. Použijí umělce či osoby, které jsou myšlenkově kontrolovány a jiné své přisluhovače, kterým slíbí bohatství, drogy, grupáče, nebo cokoli chtějí, aby byli spokojení.
Užívají se nejmodernější techniky manipulace cílové populace, aby lidé agendu podvědomě přijali. Na scénu vyjdou lidé, kteří jsou uměle nastrčení, aby zavedli nový trend v hudbě, publikum začne tento trend obdivovat a dosazené lidí uctívá.
Ostatní hudebníci (kteří mohou být i nadanější než ti uměle dosazení) začnou hudební trend následovat a rozvíjí ho dál. Hudebníci a hudební skupiny začnou podepisovat kontrakty s nahrávacími společnostmi. Nemusí být vůbec myšlenkově programovaní, jde o to, že podporují daný trend a většinou ani netuší, že podporují nějakou skrytou agendu. Prosadí se umělci a hudební skupiny, které jsou schopné v trendu oslovit široké publikum. V trendech se točí velké peníze, proto jsou tito lidé ochotní je podporovat.
Ostatní umělci, kteří tvoří hudbu mimo trend a stanovenou agendu, jsou v podstatě mimo hru a mají malou šanci se prosadit, protože vrcholné články v průmyslu je propagovat nebudou. Pokud umělec, který jde mimo agendu, vytvoří něco nového (trend, label s lepšími podmínkami apod.), což je v rozporu se zájmy Iluminátů, nebo je pro ně hrozbou ve smyslu soutěže, Ilumináti si ho koupí a zmocní se ho. Pokud s tím takový umělec nesouhlasí, vyhrožují mu.

Koupí hudebních nosičů a celkově hudby podporované Ilumináty, je jejich hudební sektor a agenda přiživována. Důležité je si uvědomit, která hudba je indoktrinovaná agendou, protože se jejím dopadům dnes jen těžko vyhneme, protože jsme touto hudbou neustále obklopováni, ať už chceme nebo nechceme. Je třeba takovou hudbu odmítnout a bojkotovat, ať už se nám skladba po hudební stránce líbí, nebo ne.

Pamatujete si na tuhle pecku? Když byla nová, hráli ji na Óčku v jednom kuse a v roce 2006 s ní Lordi dokonce vyhráli Eurovizi. Když jste si ale prohlédli klip, nebo přečetli text, uvědomili jste si, že to není žádná sranda. Víte, o čem tam skupina, převlečená za ďábly, zpívá? ,,Svatí jsou zmrzačení, Za této hříšné noci, Ovečky jsou ztraceny bez ochranného světla… Křídla na mých zádech, Mám rohy na své hlavě, Moje tesáky jsou ostré, A mé oči jsou rudé, Ne tak úplně anděl, Nebo ten, který padl, Teď si vyber, přidej se k nám nebo táhni rovnou do pekel…“ Výborný text, že jo? A teď si představte, co tohle udělá s vaším podvědomím, pokud to budete poslouchat pravidelně!

Satanská propaganda v rockové hudbě
Zmíním pár příkladů užití okultní a satanské propagandy a vlivu satanismu v hudbě. Propaganda probíhá především na podvědomé úrovni a nevědomé obecenstvo tak akceptuje a uctívá satanské síly a entity, které skrytě vládnou dlouhé období našemu světu a předávají jim svou energii. Publikum i umělci a jejich mysli jsou pod masivní kontrolou hudebního průmyslu řízeného satanisty.

Anglická heavymetalová kapela Black Sabbath zpívá o tom, že by se lidé měli bát ďábla a raději by měli prosit Boha o pomoc. Hrají hypnotické riffy, podlaďují si trochu kytary, které vytahují na maximální hlasitost a píšou, tak jako mnoho umělců, texty o temné stránce světa.
Víme, že členové byli inspirováni temným okultismem a dokonce satanismem. Některým členům to začalo až nahánět hrůzu.
Tyto věci se pak přenášejí i do podvědomí posluchačů, protože hudba, která je prosycena těmito odkazy, reprezentuje temno a egoistický satanismus.

Album skupiny Black Sabbath ,,Dehumanizer“ (odlidšťovač).

Okultní a také satanistické prvky vidíme u britské rockové skupiny Led Zeppelin. Je všeobecně známo, že jistá pasáž z kultovní skladby Stairway To Heaven, přehraná pozpátku (tzv. Backmasking, jehož autorem má být Aleister Crowley) vydá odkaz na uctívání ďábla. Má jít o podprahovou zprávu. Když se text pustí pozadu zní to: ,,Hle, můj sladký Satan, jehož cesta mě nedělá smutným a jíž mocností je Satan. On tě bude rozvíjet, dá ti šest, šest, šest.“
Obrácené poselství představují pokus realizovat prostřednictvím hudby malé esoterické rituály. Po vizuální stránce používali Zeppelinové okultní symboly a kresby. Symbol ZOSO, který použil a vybral Jimmy Page na obálku alba IV., reprezentuje planetu Saturn, která je v okultismu považována za představitele Satana.


Americký zpěvák, výtvarník a herec Marilyn Manson (vlastním jménem Brian Warner) se sám považuje za antikrista a osobně se znal se známým satanistou Antonem LaVeyem, zakladatelem Církve Satanovy, jehož satanské, materialistické filozofie je obdivovatelem.

Britský rockový hudebník, skladatel, producent a herec Mick Jagger z rockové skupiny The Rolling Stones byl členem satanského kultu Process Church. V roce 1967 The Rolling Stones vydali album s názvem Their Satanic Majesty Request (v překladu ,,Požadavek jejich satanských veličenstev“). Známá je skladba Sympathy For The Devil – v překladu znamená „náklonnost k ďáblu“.

Bob Dylan, americký zpěvák, skladatel a básník, tvrdil, že uzavřel smlouvu s ,,vládcem viditelného i neviditelného světa“ a čeká, až tato smlouva vyprší. Tím vládcem je myšlena figura, která podle legendy ráda uzavírá krvavé smlouvy s lidskými dušemi – ďábel.

V roce 2009 vedl rozhovor s Dylanem chlápek jménem Ed Bradley.
Bradley: Proč jste pořád tady, proč to stále děláte?
Dylan: Myslím, že je to osud. Kdysi dávno jsem udělal obchod, a tak dodržuji slib.
Bradley: Co to bylo za obchod?
Dylan: Abych se dostal tam, kde jsem teď.
Bradley: Mohu se zeptat, s kým jste ten obchod udělal?
Dylan: S hlavním šéfem.
Bradley: Této Země? Hehehe …
Dylan: Této Země a světa, který nevidíme.

Hudební divoch Jim Morrison o sobě tvrdil, a všimli si něčeho takového prý i jeho bývalí spoluhráči, že byl posedlý nějakou cizí entitou. Řekl: ,,Potkal jsem ducha hudby … Ukázal se mi ďábel, když jsem byl ve Venice. Uviděl jsem Satana nebo satyra, který šel vedle mě, smyslný stín mé skryté mysli …“

Zpěvák a kytarista Charles Manson byl pravděpodobně myšlenkově kontrolovanou obětí tajných služeb a byl ve spojení se satanským kultem, z něhož čerpal svou filozofii, že Satan se jednou smíří s Kristem. Okultní a satanská propaganda se táhne napříč celým spektrem hudebních směrů.

Oba díly série jsou založeny na přepracovaném překladu originálního textu autora Mária Oláha, který ho v originálu uveřejnil jako ,,Satanizmus v rockovej hudbe, Aleister Crowley a jeho vplyv, CIA a MK Ultra projekt



Komentáře

Ikona diskutujiciho octomaník 2021-02-15 07:56:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nedávno jsem poslouchal namluvené audio od elí staníkové a tam bylo, že country hudba je dobrá na zvýšení vibrací.
A v tomto článku je, že vhodná není….jaké žánry teda poslouchat?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 08:09:21
Ikona diskutujiciho
sipka

To není podle žánru. To je podle taktu, ladění, melodie a textu. To znamená, že vybíráš podle konkrétní písně.

Ikona diskutujiciho NoName 2021-02-15 09:32:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V jednom Tvym článku sem četla, že rostliny nemaj rádi rock a něco na ten způsob…tedy si máme vybírat hudbu podle kytek? Mně by to osebně dávalo smysl…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 09:55:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Když rozumíš hudbě, tak to není problém odhadnout, kakofonii poznáš, melodii taky a text si přeložíš. Článek byl překlad pokusu, kde vybrali tvrdou hudbu a pouštěli ji rostlině a pak porovnávali. Nejlíp rostla ta co poslouchala klasickou.

Ikona diskutujiciho Waclaw 2021-02-16 18:33:31
Ikona diskutujiciho
sipka

mně rostou naprosto úžasně a jsem metalista

Ikona diskutujiciho Danny 2021-02-15 09:40:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý fakt: Aldous Huxley, zmiňovaný v článku, byl autorem dystopického románu Konec civilizace a učil na škole George Orwella.

Mě by teda hodně zajímalo, jestli ti muzikanti jako Hendrix a spol. opravdu umřeli (byli obětováni) nebo to fingovali.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 09:54:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Členové satanských společností se po čase obětují, je to jejich běžná praxe, proto všichni slavní umírají tak mladí a často dost záhadně.

Ikona diskutujiciho Waclaw 2021-02-16 18:27:54
Ikona diskutujiciho
sipka

víš alusko, nepodillej se na honu na čarodějnice, metalová hudba není jenom satanismus, ale to vy neznali pouze opakujte a nepochopite. Tato odnož hudby je neustále perzekuovana a já tvrdím to, že pokud by bylo více metalistu byl by svět mnohem lepší. Ale fajn server, rád tě čtu

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 06:58:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Waclaw má pravdu, metal přece je velice rozmanitý a rock také (např. progressive rock je super) a je tam i hodně hodných a chytrých lidí mezi fanoušky i hudebníky. A vím, že i Alue má nebo měla ráda některé kapely, ale teď to vyznívá skoro jako odsouzení celého žánru.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 09:04:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek je překlad. Jestli tě zajímá co já, přečti si moje komenty, všechny mají žluté sluníčko.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-15 09:50:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo hard rock hallelujah som mal v mp3 prehrávači a niekto zrejme mamin brat mi to zmazal (bol to jeho prehrávač). Nechápal som ako sa to môže niekomu nepáčiť taká pecka. Kupodivu aj mne sa to potom prestalo páčiť, celkovo tvrdý rock, počúval som potom už len D. Landu a Nightwish a aj to ma potom omrzelo. Album Pink Floyd The dark side of the moon som počúval na spanie ale tiež som u toho asi dlho nevydržal, bola to ťažká hudba. Najlepšia atmosféra aj tak bola keď mala babka zapnuté rádio a hrali tam nejaké ľudovky.

Ikona diskutujiciho peace 2021-02-15 10:07:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co třeba hudba od Deep Purple? Ta mi přijde v pohodě, ale těžko říct… Jinak Alue, Nightwish taky asi nebude žádná „výhra“. Jo vím, možná řekneš, že nějaké jsou v pohodě, no ale nevím…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 11:05:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tuhle otázku jsem čekala 😀 díky. Můžu se vymluvit na to, že neposlouchám Rock, ale zásadně a čistě jenom metal. Nemusí platit pro Blackmores Night, což je kupodivu řazeno jako folk-rock, ale když si jejich hudbu pustíš, tvrdého tam nenajdeš absolutně nic. Ani v textu jsem nic nenašla. (doporučuji, krásná hudba)
Kromě této výjimky mě Rock obecně prostě nudí. Nechytám se.

Platí co jsem už psala několikrát předtím, musíš si tu skladbu analyzovat. V mém případě to ve výsledku znamená, že si promažu playlist a nechám tam jen to, co vyhovuje. Nebo přeskakuju. Někdy najdeš díru ve skladbě (blitky, kakofonie), jindy je skladba v pořádku, ale najednou slyšíš ,,… merlin son of fallen angel“ ,,… come to me ravenheart messenger of evil“ – tak víš že stop a promazat, přitom skladba jako taková je velice melodická či líbivá a bez znalosti jazyka bys na to nepřišel.

Ale nebudu metal obhajovat, podle mě na něho platí podobné věci jako co je psáno o Rocku, ale v dnešní době se ti ty kakofonie a blitky různě slívají mezižánrově, že to najdeš i tam kde bys to nehledal.

Každopádně to, že se při určitých rytmech dostáváš do změněného stavu vědomí, to je pravda. Já jsem si lásku k metalu vypěstovala právě tak, že s ním překonávám všechno, co je těžké.
Máš problém vstát v 6:30 do školy? – metal.
Máš problém jít v mrazu brzo ráno bez snídaně do školy? – metal.
Leze ti někdo na nervy a chceš povzbudit? – metal.
Jsi unavený a nemáš náladu? – metal tě spraví.
Potřebuješ nanosit dřevo a nemáš na to sílu? – metal.
Musíš stát dvě hodiny v kuchyni a nudit se u sporáku? – metal.
Máš nádobí na hodinu práce a máš pocit že z té nudy v mezičase chcípneš? – metal.
Potřebuješ uklidit celý barák a víš že to bude aspoň na 5-6 hodin? – metal tě udrží na nohách.
Maluješ obyvák a nemáš sílu? – metal.

😀

Umím se dostat do změněného stavu i bez metalu, nejčastěji jsou to klavírní skladby pro jednoho hráče, ale mám celou sbírku hypnotické hudby napříč žánry. Ale jsou to stavy, které nenavyšují sílu ani výdrž. Jsou extatické nebo relaxační, ale kubík dřeva s nima neodtáhnu.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-15 11:45:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Od Nightwish bol deštruktívny ten ich posledný album, neviem ako sa volal. A na nakopnutie je vraj najlepší hip hop, to vravela i tenistka Dominika Cibulková že před zápasom počúva Rytmusa. No neviem ale podla mňa je hip hop eště horší a manipulatívnejší než rock a metal. Asi nie náhodou sa i náboženské skladby robia do hip hopu, miesto nadávok tam strčia Boha a podobne.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 12:35:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Hip hop, techno, rap – nesnáším, neposlouchám. Ani si nevzpomenu na případ, kdy by nějaká skladba byla harmonická a byla výjimkou z pravidla, že je to odpadní dno hudby. Někdo by věděl příklad?

Možná trance by ještě ušel, ale to už není techno, ale elektronická taneční https://www.youtube.com/watch?v=ReqPNqp8v14

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 13:11:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Mimochodem mě dost pobavilo prohlášení, že někdo poslouchá Rytmusa… podle mě je to chodící internetový meme. Předstala že tyhle sr. někdo konzumuje na běžné bázi, je šok. 😀 Připomínám, že to je autor tohoto:

https://www.youtube.com/watch?v=vUXzn-xTeA0

https://www.youtube.com/watch?v=MYG8RpJtByI

Myslím že jeho posluchačům taky solidne j**e jestli to fakt poslouchají. To přece není hudba. To už radši lordi, u kterých ti alespoň instantně neodumře šedá kůra mozková.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-15 13:24:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Z hip hop rapu možno chaozz https://youtu.be/t5GUyjTBPxE alebo niečo od falca netuším o čom mal texty ale žiadny nemecky spievajúci spevák neprerazil vo svete tak ako on.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-02-15 15:24:36
Ikona diskutujiciho
sipka

no fuj 😀 to snad ne 😂 kdo dneska ještě poslouchá Rytmuse, fuj, to nee. jako českej rap se poslouchat vůbec nedá, natož tenhle odpad 😂😂😂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 15:31:52
Ikona diskutujiciho
sipka

hlavně ta Hanychová tam.. ta role jí sedla jak hrnec na …

Ikona diskutujiciho Tinka 2021-02-15 19:16:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Od doby co je hip hop v podstatě mainstream hudba, je to největší generátor peněz ze všech žánrů. Většina raperů to dělá pouze pro peníze a ani se tím netají. Takže v hip hopu o hudbu jako takovou už dávno nejde. Jinak to byl v době vzniku skvělý žánr, ti umělci v podstatě pravdivě popisovali svůj každodenní život a problémy ve společnosti… A Rytmuse cením jako člověka, i když jeho hudbu nemusím, tak cením to co u nás dokázal…

Ikona diskutujiciho marian 2021-02-16 21:30:39
Ikona diskutujiciho
sipka

od nightwish to bol human nature album, mam rad tuto skupinu a celkom tvorba thomasa sa mi páči , a jeho malá bokovka:
https://youtu.be/JWwSVOo5K_k

rap nepočúvam, iba jedného suverena, kvôli jeho textom:
https://youtu.be/3feEqL5ZmHA
https://youtu.be/imBFBAcVu3c
https://www.youtube.com/watch?v=imBFBAcVu3c&list=RDimBFBAcVu3c&start_radio=1&t=17

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 21:44:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Snad ve všech žánrech existuje i jejich „náboženská subkultura“. Např. je velká scéna křesťanského metalu ve skandinávských zemích, v Mexiku USA. Jen to jde mimo zájem a znalost běžných lidí, co se o to blíže nezajímají. Prostě ti lidi mají rádi ten hudební styl, ale chtějí ho naplnit obsahem, který je jim bližší, než co je běžné v té jeho většinové scéně.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 22:34:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Křesťanský metal, to vypadá jako hodně velká švanda.. představ si hosanu na výsostech s metalovou kytarou, pořádnými bicími a blitky do mikrofonu 😀

Ikona diskutujiciho Luz 2021-02-18 08:43:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, i v nejtvrdších odnožích metalu jsou takto zaměřené kapely. 🙂 Jejich názor je takový (a souhlasím s tím), že je v pořádku, že lidi mají různý hudební vkus a záleží na každém umělci, jaký obsah tomu dát a jestli něco je nějak morálně závadné nebo ne, závisí na obsahu, ne na hudebním stylu.

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-18 08:50:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdá se mi to už trochu nepřehledné s komentáři, ale psala jsem to původně jako zajímavost v souvislosti s tím zmiňovaným nábožensky zaměřeným hip hopem, ono to opravdu tak je, že cokoli vznikne za žánr, tak v něm vznikne časem i náboženské odvětví (byť v Česku se o tom moc neví), vytvořené lidmi, kteří mají rádi obojí a chtějí to spojit dohromady.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-15 14:05:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, Ty a metal? 😮 No teda… Stoupla jsi v mých očích o mnoho pomyslných příček. Umíš si udělat střed a toho si cením – proč odsuzovat něco, čemu nerozumím? Úderná tvrdá muzika není satanismus. Je to (aspoň pro mne) způsob excitace v těžkých chvilkách – správně to popisuješ výše. Že se mi styl líbí, je jiná věc. Pro mě osobně je vrchol odpornosti např. Eva a Vašek – to tak poslouchat prdelí (muzika i texty). Tohle je vymývání mozků. Satanismus v metalu? Ber to tak, že se Tě na něj snaží upozornit. Nevnucují.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 14:22:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem odkojená metalem. Děcka se mě chodily ve škole ptát ke skříňce, jestli opravdu poslouchám metal. Asi z toho měli senzaci. A zůstalo mi to, ale jak jsem uzrála, mám mnohem širší záběr a taky se díky internetu nemusím omezovat jenom na to co mi kdo nabídne. Začínala jsem s tím co měli nejbližší k dispozici a moc toho tehdy na výběr nebylo, to byla doba kazet a cédéček.
Ale jsem vybíravá, omezuju se na symphonic a power metal, asi proto že v nich nebývají ty tvrdé prvky. Mně blitky a kakofonie trhají uši a nesnesu to ani jako sekvenci v jinak dobrém zbytku. (Třeba to nové už zmíněné album od Nightwish… dala jsem dvě skladby co se mi zdály únosné, ostatní jsem vypla po pár vteřinách a jenom proklikala. Úplně se zprasili. Ani ty dvě nemám na playlistu, že jsou únosné neznamená, že by se mi líbily.)

Díky čtenáři jsem nedávno objevila skupinu Faun – z těch mám kompilaci a poslouchám je v autě, dobře se na ně řídí.
https://www.youtube.com/watch?v=zr8d9sXioj4

A nedávno jsem začala dost těžce sjíždět tuhle skladbu: https://www.youtube.com/watch?v=E52rxz2sjRs
Ta je mimochodem i hypnotická, ale musíš to dát nahlad na repráky, postavit se před ně a zavřít oči. A nechat mozek ať jede jenom tu hudbu. Dělá divy.

Můj nejnovější objev jsou tihle kluci:
https://www.youtube.com/watch?v=qpbX7SbXOtU
https://www.youtube.com/watch?v=5CjuoRlz0D0
https://www.youtube.com/watch?v=DcFpvolRN3w
Hlavně když je osolíš na repráku až duní strop. 🙂

Metal je nejlepší na práci, rychlost, výdrž a na sílu. Můžeš s tím podat výkon který bys nedal a navíc v rekordním čase.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-15 14:44:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
No jo, Nightwish už není, co býval (a ani sólová Tarja), škoda. Staré pecky Sleeping Sun či Carpenter už nebudou… Máš ráda keltské motivy, což? 🙂 Podejme si ruku. Doporučím Loreenu McKennitt – bílá čarodějka s krásným hlasem a nádhernými snovými texty. A jestli máš ráda cella „na tvrdo“, zkus Apocalypticu. Docela vývar. Kam se ještě od metalu dostanem? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 15:58:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Znám… 🙂 Ale neposlouchám. Jsem vybíravá.

A znáš Xandriu?
https://www.youtube.com/watch?v=7AMR4f-DciE – tahle je super zpívatelná.
Blbý že mají v Ravenheart tu hnusnou frázi v refrénu, hudebně je to jinak hodně kvalitní kousek. Celkově si tu hudbu mrví se špatnými texty, i tady: https://www.youtube.com/watch?v=bqYOvBZlA1c Nightwishi tohle dřív nedělali. Většinou. Tam nebylo potřeba dělat tolik vyřazovacích akcí.

Ještě jsou vtipní mongolští rockeři 😀
https://www.youtube.com/watch?v=jM8dCGIm6yc
https://www.youtube.com/watch?v=v4xZUr0BEfE

Někde jsem měla i japonský metal a to byla jízda, možná to ještě vyhrabu.

Ikona diskutujiciho marian 2021-02-16 21:45:12
Ikona diskutujiciho
sipka

ešte by ma zaujímal názor na to čo robia počas koncertov, hlavne z vlasmi gestami a pod.

neviem či ešte stále táto kapela funguje: https://youtu.be/xNs8Z6W7Y8Y
https://www.youtube.com/watch?v=xNs8Z6W7Y8Y&list=RDxNs8Z6W7Y8Y&start_radio=1&t=0

názor na holandské zoskupenie within temptation
ďakujem

Ikona diskutujiciho Lenka 2021-02-15 16:58:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, a co když člověk anglicky nerozumí a nikdy se neučil – na něj to taky působí? Mně se velice líbí například píseň Hotel California od Eagles – ale ten text je velice podivuhodný i když na první pohled jemný – co myslíš?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 17:08:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Neznalost do určité míry chrání. Když nevíš co se tam zpívá, nikdy tě to nenaprogramuje tak jako když to víš a uvědomuješ si to. Programování proběhne ,,jenom“ na základě rezonance mimo tvoje vědomí. (Masaru Emoto a jeho výzkum vlivu slov na vodu. Voda mění strukturu podle dat v daném slově, takže i když nevíš, tvoje voda/tkáně/mozek reagují.) Takže doporučuju překládat to co posloucháš pravidelně.

Tvoje oblíbená písnička je neškodná. Řeš až ty kde se zpívá podle vzoru lordů ať se přidáš k satanovi nebo táhneš do pekla, nebo kde se zpívá o armádách padlých andělů, požíračích duší, zatracených duších, nebo kde se zve zlo do života. Takových písniček je kupodivu hodně. V popu taky, nikde není úplně bezpečno.

Ikona diskutujiciho Lenka 2021-02-15 18:06:41
Ikona diskutujiciho
sipka

My co nerozumíme těm textům, tak si jakž takž ty písně můžeme užívat, ale nechápu anglicky mluvící – jak dokážou takové blbé texty poslouchat? Jinak co se týče toho Hotel California, mám pořád pocit, že se tam mluví o obětním rituálu – že to není o žádném chlapovi co se zamiloval do ženy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 20:43:01
Ikona diskutujiciho
sipka

jop, obrazně to tam je… když to budeš brát takhle úplně do detailu i na přenesené významy, tak ti zbyde na poslech snad už jenom instrumentál 😀

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-15 17:17:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Xandriu jsem až doteď neznal. Dík za edukaci. Nádherně zabarvený hlas, mírně naboostřené kejtry, klasická solina. Zkusím nasosat celé album. Mongoly neznám, vzdělám se. Japonský metal je děs běs – thrash s doomem a speedem dohromady. BTW: co stálice? Třeba němečtí Grave Digger a jejich pseudo skotské projekty? Ty dudy nemají chybu… Ajajaj. Tak dlouho jsem se nerozkecal leta 🙂 edit: Znáš Ataraxii? Styl je něco mezi progressivem a powerem, texty ale čerpají od m. Blavatské. Je to španělsky, takže /pokud nevládneš/ je nutno přeložit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 17:36:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Grave Digger opravdu neznám. Našla jsem tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=lqp6z6vfHX8
Ta smrtka za klávesama 😀 ještě jí chybí ta lopata.
… tohle ale není moje kafe.

Xandria má spoustu kvalitně udělaných kusů, ale bohužel ty nejlepší macky si velmi často kazí špatným textem. Ta zpěvačka kterou mají teď je úžasná, velice schopná. Alb mají vícero, to budeš přebírat dlouho. Ta skupina už jede hodně let. Já si doteď pamatuju první písničku co jsem od nich slyšela, což je tato:
https://www.youtube.com/watch?v=wGKDuD91XHY
Taková orientální, tu jsem jela hodně. A od té doby se dost posunuli.

A co takovej Hammerfall? Mají taky hodně schopnýho zpěváka. Bohužel klipy samej kostlivec, opět veliká škoda jinak kvalitně zpracované hudby. Ale vyzobávat se dají.
https://www.youtube.com/watch?v=BSDsYmZREwo

A korpíky znáš? 😀 Takoví finští šílenci… https://www.youtube.com/watch?v=PJwo6bMKBaw

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 17:18:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pojďme hodit špinu taky na popík. Například Lady Gaga – Judas. Je o lásce k satanovi.

https://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

,,V nejbibličtějším slova smyslu
Jsem k politování
Slávná šlapka, prostitutka zvracející svoje myšlenky
Ale v kulturním smyslu
Mluvila jsem v budoucím čase
Jidáš políbil mě. provinil-li se
Nebo si dejte příště na ucho kondom
Chci tě milovat
Ale něco mě od tebe oddaluje
Ježíš je moje ctnost
A Jidáš je démon ke kterému se upínám,
ke kterému se upínám…“

Jestli si někdo myslí že je v suchu protože nemá rád rock a metal, tak to není pravda.

Ikona diskutujiciho Lilly-Rose8459 2021-02-15 19:08:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hudbu si vybírám velice pečlivě a jsem velmi opatrná, neboť jsem schopná si text překládat v hlavě automaticky – jsem citlivá i na energie, a výběr hudby dost ovlivňuje mě a mou náladu a chování, zdravotní stav.
Nesnáším Black Sabbath, Led Zeppelin, Roling Stone a další rockové a metalové skupiny a zpěváky, a pak moderní hudbu a rap, hip hop, techno – je mi z toho druhu hudby fyzicky a psychicky špatně a bolí mě hlava…..
Poslouchám jen vážnou hudbu, enya, enigma, era, vangelis a the clannad, mike oldfield a maggie reilly: „Follow the midnight sun“ je krásná….. 🌞 a také Pink Floyd – avšak především písně: No more turning away, sorrow, High Hopes – od Davida Gimoura a k tomu jeho kytarová sóla=instrumentální hudbu od P.F., u kterých cítím příjemné mrazení a energie…..🌞

Ikona diskutujiciho asdf 2021-02-17 20:14:14
Ikona diskutujiciho
sipka

docela bych se obával že výzva k „následování půlnočního slunce“ zrovna moc světlá záležitost nebude…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 20:39:01
Ikona diskutujiciho
sipka

tož půlnoční slunce… je měsíc, ne?

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-15 19:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Hammerfall znám, takový lehký metálek stylu Helloween. Na kostlivce se vyp*dni, je to součást image. Koorpiklaani /či jak se to píše/ mě moc neoslovili – hrát umí, ale je to takové „jedna dvě, Honza jde“ :-). Ad Gaga: normální trubka, která si myslí, že svým výzorem a stylem dosáhne vyšší příčky hierarchie. Nikdo nebyl dál od pravdy. Na astrálních pláních /vulgo/ se to dost hlídá. Jen mě ještě napadlo: co Ty a opery? Máš ráda? Já si je dřív dost užíval, nicméně v poslední době není čas (tři kočky: moje úžasná manželka a dvě kočičí puberťačky – Rosamunda /Rózička/, Habinka /mysleli jsme, že je to kocour, tak Habakuk…a ona to taky kočka :-)/).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 20:44:51
Ikona diskutujiciho
sipka

byla jsem na jedné a líbila se mi… jinak že bych to nějak pravidelně jela, to ne

Ikona diskutujiciho Simon 2021-02-15 21:55:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja ako starý depešák,už 31 rokov,môžem potvrdiť,že sa Depeche mode nedostali iba tak do rockenrolovej sieňe slávy. Len tak pre nič za nič.Dave Gahan tiež potvrdil,že mu je vzor Crowley,čiže nie len metalová hudba,možno iba( Alice Coper nieje pod ich vlivom),ale i elektronická,asi tak a tu je málo známi klip od DM John The Revelator. https://www.youtube.com/watch?v=hC_sqi9oocI

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-15 22:47:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasné no… velká jména.
Co to bylo za skladbu, jak ji měli depešáci pořád na očku kolem roku 2005-10 a bylo to jakoby pod mořem? Hráli to pořád dokola do zblbnutí všude. Nemůžu si vůbec vzpomenout.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-16 08:50:39
Ikona diskutujiciho
sipka

týjo už jsem ji našla, ale je to divné, je k tomu jiný klip než byl původně
https://www.youtube.com/watch?v=k2xUMiUrCs8

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-16 10:17:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Pôvodný klip https://youtu.be/aGSKrC7dGcY neviem či je to akoby pod morom ale more tam je 🙂 Klip bol asi príliš pohodový a ,,nudný“ tak ho zmenili (neviem, nespomínam si na žiadny klip od depešákov nesledoval som ich)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-16 10:25:28
Ikona diskutujiciho
sipka

to taky není ten původní klip… to je sranda 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-02-15 22:12:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skáld – run
https://youtu.be/s9NIBZfVBW4
doufám,že je to ono.
Dnes jsem si vzpoměla na hardcore punkovou kapelu haré krišna Shelter.V roce asi 1992 jsem je poznala osobně,a byli to fajn kluci.

Ikona diskutujiciho Alan Šmiřák 2021-02-15 22:51:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý večer, jsem poměrně zmatený ze zpráv zde uvedených. Jsem z generace, která vyrostla na Iron Maiden, AC/DC, Rainbow. Zejména AC/DC podle mně jedna z nejhranějších kapel na světě je pro mě top. Byl bych velmi zklamán, pokud by měla patřit do nějakého“Satanského seznamu“. Máte o tom prosím Alue nějaké povědomí?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-16 08:51:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeložte si jejich texty a prohlédněte si přebaly a symboliku které používají.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-16 10:39:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alan Šmiřák:
Ejsíci byli, jsou a budou satanisti. Z jejich projektů to vyloženě čiší. Pro většinu tvrdých kapel je inklinace k „jitřence“ pouhá póza – ne tak pro AC… Kdo Luciferovi propadl a zhudebňuje rituály černé magie (sic!), je King Diamond (dříve Mercyful Fate) – jeho texty jsou jen pro otrlé /nebo neznalé/. Jemný metálek, skvělé rify, „ubrečený“ hlas. Ale temnota, temnota, temnota…

Ikona diskutujiciho Simon 2021-02-16 12:51:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue.Myslela si asi tento song od DM čo furt dávali na očku Precious https://www.youtube.com/watch?v=8yn3ViE6mhY ? Klip plný okultismu a pre zasvätených je ale tento,skladba Heaven https://www.youtube.com/watch?v=Fy7FzXLin7o .Ináč strašne veľa rokových kapiel ale i deathmetalových robí cover Depeche Mode,vlastne sa mi zdá,že sú všeci depešáci,(úsmev) ,od kapely VADER I feel you https://www.youtube.com/watch?v=w08vLxoNu-k až po Marilyna Mansona https://www.youtube.com/watch?v=w08vLxoNu-k k legende Def Leppard https://www.youtube.com/watch?v=6YBC3ZVo7R0 a tak dalej… .A teraz originál DM na živo I feel you https://www.youtube.com/watch?v=BIXaYl6bxP4 bol som 7 krát na DM a nikdy nezabudnem,ináč som bol i na U2,The Cure, Rammstein,AC/DC,Lenny Kravitz… .

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-16 13:01:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, je to ten první odkaz… to je ono. Takže jsem se spletla, zaměnila jsem písničku.

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-02-16 14:05:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ejsici něsů Satanizzti – že ne Alue ?

Ale nevadí. Hodně moc top věc je SILENZIUM -> :
https://www.youtube.com/watch?v=fRDP1a3DMBM

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-16 17:26:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Že nejsou? 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=l482T0yNkeo

Hey satan
Payin‘ my dues
Playin‘ in a rockin‘ band
Hey mumma
Look at me
I’m on the way to the promised land
I’m on the highway to hell
Highway to hell
I’m on the highway to hell
Highway to hell

🙂 taková nevinná písnička.

Ikona diskutujiciho tanco1 2021-02-26 10:15:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Highway to hell- uplne ze krestanska 😀

Ikona diskutujiciho Jana 2021-02-16 15:09:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je mnoho kapiel, čo by aj mali peknú hudbu, ale tie texty sú deštruktívne. Kedysi sa mi páčila napr. skupina HIM, ale tam sa smrť a depresívne motívy často opakovali alebo bol štýl „grunge“, napr. Alice in Chains či „emo“ kapely ako My Chemical Romance a mnoho iných, ktoré mali síce melodickú hudbu (teda ten grunge menej), ale depresívnu, čo na mňa ako zarytú optimistku nemalo nejaký vplyv – skôr ma odmalička zaujímali veci „medzi nebom a zemou“, ťak aj tá hudba mi navodzovala mysterióznu atmosféru. Je to škoda, že sa toľko kapiel utieka k oslave smrti, k nihilizmu a pod., pritom si myslím, že „mysterióznu atmosféru“ by vedeli navodiť aj skladby s konštruktívnym obsahom a jemnejšou melódiou, no väčšinou pokiaľ to ozaj nie je čisto jemná hudba ako Enya, ale je rockovejšia, väčšinou sa tam nájdu aj tie deštruktívne prvky.

Spomínam si, tá doba nástupu milénia a prvého desaťročia (časy, keď ešte neboli také možnosti internetu) ponúkala v podstate len to, čo sa hralo v TV, pamätám si nemeckú stanicu Viva a spomínam si napr. na dve piesne, čo mi prišli mysteriózne a neboli čisto rockové (pokiaľ nepočítam klasiky ako Enya, Enigma) a i keď dnes by sme tam našli veľa deštruktívnych symbolov (hlavne v piesni od Sarah Conor kresťanské symboly), vtedy mi navodzovali skôr rôzne myšlienky o tajoch života, prírody, vesmíru atď.
https://www.youtube.com/watch?v=YIEfguNqvJo, https://www.youtube.com/watch?v=JN6OUYBVldc

A teraz pre zmenu hudba, ktorá je rocková, ale je (podľa mňa) počúvateľná:
Arakain – Aleš Brichta bol vždy dosť proti cirkvi a napr. túto pieseň som si ja vyložila ako vyjadrenie jeho názoru, že cirkev vlastne oslavuje Satana… https://www.youtube.com/watch?v=36BllFsCDsk
Táto pieseň od Nightwish a aj tento záznam z koncertu je dosť emotívny, pieseň Ghost Love Score
https://www.youtube.com/watch?v=YODCM26JXOY
Toto je taký „vikingský metal“ (podľa wiki melodický death metal) a chytľavá pieseň, ale iné piesne od Amon Amarth sú dosť „hučáky“, to už nemusím… https://www.youtube.com/watch?v=iIi6OcbdeTE
Aj Haggard je tvrdá hudba, ale v kombinácii so ženským operným hlasom
https://www.youtube.com/watch?v=V3gFNp1lzmw.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-16 19:26:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Veci ako AC DC som vždy neznášal a inštinktívne sa tomu vyhýbal, tí sú jasní. Z podobných vecí sa mi ešte celkom páči Running Wild, skladba Conqistadores je myslím antikresťanská tak neviem či sú tiež satanisti ale všimol som si že na bubnoch majú nápisy Death Glory tak asi áno https://youtu.be/5RhJ2hBNerc

Počúvam skôr české veci, našiel som i jednu o dnešnej ,,wi-fi totalite“ https://youtu.be/Jq9Ug3nBOcQ

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-17 11:15:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak som si našiel preklad Conqistadores a ten text je len popis pravdy o šírení kresťanstva ,,konqistadormi“, to ešte neni satanizmus, i keď kapela satanistická byť môže, to už si musí každý skúmať a preciťovať sám, ktorá skupina je aká. Napríklad taká Lana del Rey bude asi tiež satanistka (zúčastnila sa nejakého rituálu proti Trumpovi) ale hudbu má relatívne počúvatelnú, texty som neprekladal ale je fajn že ju hrajú už i na Frekvenci 1.

Ikona diskutujiciho peacemaker 2021-02-16 20:06:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co Nirvana jak je na tom? o tý tu nebyla snad ani zmínka
jinak asi se jim Kurt moc nehodil když byl odstraněnej.

Ikona diskutujiciho Zero 2021-02-16 22:05:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vlasta Marek v knize „Hudba jinak“ vzhlíží k indický hudbě, jako nějaký metě duchovna, a tvrdí tam, že to duchovno je mimo jiné i v tom, že sitáry mají díky rezonanční destičce pod strunami vyšší harmonické tóny, které energeticky dobíjí mozek. Ten bzučivý zvuk. Frekvence, alikvóty nabíjí mozek energií.

No, já jsem jako malej pažgrivec nikdy sitár naslyšel. Ale když jsem slyšel ze starých bigbítových desek co fotr poslouchal zkreslený kytary, tak mě to neobyčejně elektrizovalo. Myslím, že dobře nabroušená elektrická kytara má mnohem víc harmonických než nějakej sitár. Když k tomu přidáte dynamický bicí a emocionálně exaltovanej zpěv, neznám nic lepšího na nastartování energie ráno po probuzení. Jak zmínila výše uvedená umělkyně, i já jsem často po probuzení, než jsem šel do práce, poslouchal metal. Ostatně myslím si, že moje generace (šedesátníci) si tuhle hudbu přinesla sebou na Zemi, abysme to tady líp přežili. Celkově šedesátý léta přinesla lidi, který to se sebedůvěrou, sebeúctou a energií ega moc nevyhráli. Pro nás byla tahle hudba jako připojit se na „zdroj“, jako zavolat Domů, a postavit se znova na nohy. Taky jako muzikant jsem si stavěl doma všelijaký bůstry a jiný kytarový mršidla – čím víc zkreslení, tím víc odpich energie! Taky potom když už jsem si zvykl, tak po probuzení se mi automaticky rozjela v hlavě nějaká rychlá rocková muzika.

Samozřejmě, jako všechno, i tohle nakonec ti gyzdi vytunelovali. Začalo to s Megadeath, a jinými absolventy toho institutu, co ho podporoval i Lennon. Myslím že se to jmenovalo Tavistock, nebo tak nějak. A samozřejmě i s FBI a CIA. To byla jedna pakáž.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-02-17 14:10:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Zero,

tak si ten indický sitár někdy poslechni, ať víš o co jde, ono to se zvukem elektrické kytary nemá nic společného. Je to takový ten drnčivý zvuk, který se ozývá od začátku až do konce tradiční indické skladby.

Mezi tradiční indickou a naší hudbou je totiž zásadní rozdíl, ta naše je založená na harmonii, kdežto u indické harmonie není a je zvýrazněná melodie, mají tam půltóny, čtvrttóny a ještě i další mezitóny, že se k tomu harmonie udělat ani nedá. Tu harmonii tam zastupuje právěže jen ten sitár, ale třeba já, odchovaná evropskou klasickou a současnou hudbou, která z té klasické vychází a je taky založená na harmonii, u toho sitáru tu harmonii co to tomu dodává ani nejsem schopná slyšet.

Příklad máš třeba tady: flétna a ten sitár, neposlouchala jsem to celé, je možné, že tam pak budou i tabla (indické bubínky).

Píšeš o knížce Hudba jinak, tak jsi ji asi četl. Tak když tak jenom doplním pro ostatní, že podle V. Marka právě indická hudba, právě proto, že není založená na harmonii, ale primárně na melodii (což zjednodušeně znamená, že se na ni nedá vytvořit harmonický doprovod, nejsou tam pravidla na tvoření akordů tak aby to dobře znělo, atd), je prý pro naše tělo prospěšnější, dokáže ho i uzdravit. Kdežto ta naše hudba, na jakou jsme zvyklí, je jakoby o level výš a my jako lidstvo jsme do stádia vývoje této hudbě odpovídající ještě nedospěli a tím pádem na nás nemůže mít vliv.

Tolik Vlastimil Marek. Já s tím teda nesouhlasím, ale poslech klasické indické hudby je zajímavý experiment. Už i proto, že v minulosti, nejen v indické hudbě, ale i klasické arabské, která rovněž není založená na harmonii jednotlivé melodie odpovídaly určitým duchovním rozpoložením či náladám v přírodě a některá melodie se poslouchala např. jen brzo ráno, jiná v poledne, jiná zase večer. Lidé asi tehdy byli dost citliví, že to tak dokázali vnímat. Další zajímavé téma s tím související, náda jóga – jóga zvuku.

No, kam až jsem se to dostala od satanské hudby:-)

Ikona diskutujiciho Zero 2021-02-18 22:06:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím Anélii.
Díky za info a doporučení poslechnou si nějaký ten sitár :@). Sitárů jsem se v jejich nahrávkách naposlouchal dostatečně. Já už za totáče cvičil jógu a když se po listopadu otevřela republika všemu ze západu i dálného východu, tak jsem nakoupil céda a jiné nosiče s exotickou hudbou. Ani po létech mě to ale neoslovilo. Což neznamená, že někoho jiného taky ne. O tom žádná. Jinak, vem si takové indické harmonium, je pro většinu jejich hudby nezastupitelný nástroj. Je to v podstatě takovej jednoruční akordeon – a je to o akordech.

Rozdíl mezi jejich a naší hudbou mi ale určitě neunikl. Ale ani ten jejich (a některých našich propagátorů) postoj typu „na naši hudbu ještě dlouho mít nebudete“. Zažil jsem jejich hudební festivaly i to, jak jejich publikum tam v Indii k této jejich tradici přistupuje. Taky jsem viděl jejich životy, tu bídu, špínu, které jsou tam všudypřítomé. A z které jejich vychytralé duchovenstvo viní západ – my žijeme v bídě, abychom vykoupili hříchy a konzum západu! Kdepak, tohle není „vyšší kultůra“, at si Marek říká co chce.

Neměl jsem nikdy k cizím kulturám předsudky, jadnu dobu jsem to opravdu pečlivě zkoumal, ale po seznámení se skutečnou Indií, její religiozitou, kastovním systémem a pod. fakt radší volím ten náš bigbít. Jak jsem již napsal, dává mi ten hudební styl něco, co mi indická hudba dát nemůže – a ne že bych to neprověřil! Někdo ale holt potřebuje trochu pozvednout vzhůru, a někdo zase ukotvit lépe v této hmotné realitě. A na to mi ten rokenrol sedí mnohem líp :@) Přeji pěkný den, ZERO

Ikona diskutujiciho izairi 2021-02-16 22:28:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

peacemaker:
prosímtě,to mi nedělej. Já přečetla jen ten začátek a strašně jsem se lekla,že se něco stalo naší Nirvaně. Až v zápětí mi došlo,že se ptáš na skupinu Nirvana.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 09:05:43
Ikona diskutujiciho
sipka

jj, to se mi taky stalo… co je s nirvanou?! 😀

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 06:55:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Většina toho, co je hodně známé, jde mimo mě, mám hodně ráda metal a rock různých typů, ale ve stylu samotném to přece nespočívá, jestli ta hudba je škodlivá, ale v obsahu, který tam vkládají. Moje oblíbené kapely jsou spíše málo známé, spojené s malými vydavatelstvími. Ovšem mně nejvíc vyhovuje křesťanský metal a rock (o těchto kapelách z mainstreamu člověk opravdu nedozví, ale díky internetu a streamovacím službám je snadno dostupné cokoli, co si člověk chce vyhledat), takže to by se ti asi taky nelíbilo. 🙂

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-02-17 07:41:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To mi Nevadí Alue. Já mam AC-DC stejně rád, prže sou to dobrý typci

https://www.youtube.com/watch?v=PiZHNw1MtzI

Ikona diskutujiciho Adéla 2021-02-17 09:59:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože mi přijde, že většina toho, co se píše v článku, už byla tady v komentářích důkladně prodiskutována, přidám se jen s tím, jaké album nejvíce očekávám v měsíci únoru – Ωmega od nizozemské hudební skupiny Epica. Podobně, ačkoliv ne v takové míře jako u NW mi připadá, že i oni se s tímto posledním albem budou lehce odklánět od toho, co dělali doteď, už jen ten název a obal je, řekněme, zvláštní: https://data.bontonland.cz/fotky/512/p-202858-full.jpg; každopádně jestli se můžeme těšit na více písniček jako Rivers, asi to poslouchatelné bude. Snad. Doufám.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 12:46:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten přebal, to je přepal. :O
YT nabízí z nového alba tohle: https://www.youtube.com/watch?v=sTbk3SfUq9Q
Dojem to na mě neudělalo. Zaprvé blitky, zadruhé málo melodické, navíc se zpěvačka oblíká do čehosi co připomíná kosti – i v dalších modelech vypadá jako Persefona. Ale hlas má kvalitní velmi, to jsem mrkala. Obecně v těch metalových skupinách figurují velice schopné baby.
A v Rivers, tam zní skoro jako zpěvačka z Xandrie. Ten typ hlasu mě bere.
https://www.youtube.com/watch?v=7AMR4f-DciE

Ikona diskutujiciho Adéla 2021-02-17 17:07:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, Abyss of Time jsem slyšela vícekrát, docela se mi to líbí, ale radši mám akustickou verzi: https://www.youtube.com/watch?v=tpy-KdtLsZY&ab_channel=NuclearBlastRecords, obecně bývají pěkné (kromě několika nepovedených výjimek). Na blitky musí být nálada, a ta od prvního lockdownu, který nebyl lockdown, moc nebyla. Hlas Simone se mi líbí natolik, že si poslechnu cokoliv, co zazpívá, i takové pitominky, jako je tohle: https://www.youtube.com/watch?v=p1kVAr8K2w0&ab_channel=SimoneSimons 😀

Tu Xandrii tady nějak intenzivně doporučuješ, budu se na to muset konečně podívat, ačkoliv jsem se jí vždycky vyhýbala, když mi od nich YouTube něco nabídlo. Nevím proč, možná to je tím, že mi nějak iracionálně není sympatický název. xD

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 17:13:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Xandriu stojí za to vyzobat, mají asi 10-15 skladeb které jsou top. Zbytek jsem zahodila 😀 A jejich zpěvačka je ohromná.

Ikona diskutujiciho Adéla 2021-02-17 17:27:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Podělíš se, které to jsou? ^^

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 21:07:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně se hudebně moc líbí album Phantom agony od Epicy, to je krása. Jednou jsem na nich byla taky na koncertě a těšilo mě, že hráli i něco z tohoto alba, i když je už starší, a hlavně mou milovanou Sensorium. Ale s postupem času mi přijde, že už ta jejich kreativita poněkud poklesla a stal se z nich takový ten generický nezajímavý „pop metal“

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 21:39:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Epica podle mě je zajímavější a kvalitnější než Xandria. Ovšem mám ráda jejich staré věci, v posledních několika albech se už neorientuji (i když byla jsem na koncertě, který byl při příležitosti vydání The Holographic principle, ale už tehdy mi připadalo, že je to pořád stejné a že už nemají takové výrazné a kreativní věci jako dřív). Jestli se nepletu, Jeroen Simons má i formální hudební vzdělání a podílel se i na skládání v době, kdy tam byl, a byl tedy docela znát propad v kvalitě poté, co odešel.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 22:40:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Zrovna jsem epicu natáhla že si udělám výzob a zatím prd. Ale jsem teprve u prvního alba… Tak je to podle vkusu 🙂

Ikona diskutujiciho Adéla 2021-02-18 10:25:26
Ikona diskutujiciho
sipka

The Phantom Agony mám doma z důvodu, který si už nepamatuju, jako desku. 😀 Neřekla bych, že to je moje oblíbené album, ale chápu, co myslíš tím posunem k nezajímavému „pop metalu“ – takový dojem mám totiž přinejmenším z Abyss of Time. Ono je to asi taky trochu tím, že zpěvačce během let uzrál hlas a zlepšila techniku, takže ten zvuk se už jen z tohoto důvodu nutně musel změnit. Na The Holographic Principle to došlo do bodu, kdy nejdřív lidi skupině vyčítali, že to přepískla s autotunem, pak je někdo obhajoval, že při bližším poslechu je to fakt tak čistě znějící Simone, aby nakonec někteří přišli s tím, že jestli to je opravdu ona, tak je to hrůza, protože dřív se jim její hlas líbil více.

Každopádně jsem zvědavá, Alue, jak dopadne tvé vyzobávání 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-18 10:26:51
Ikona diskutujiciho
sipka

… zatím furt nic. Rivers si ale uložím, ta byla hezká

Ikona diskutujiciho Adela 2021-02-26 16:20:39
Ikona diskutujiciho
sipka

A je to venku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-04 22:08:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli někoho ještě zajímá můj rozsudek skupiny Epica: Vytáhla jsem si hlavně ploužáky, zpěvačka Simone je úžasná, má překrásný kvalitní hlas. V jejich metalu jsou nevyvážené bicí, doufala jsem že to postupně spraví, že to je jedno album, ale táhne se to napříč veškerou hudbou, kdy bicí přebíjejí melodie a působí to na mě nepříjemně tvrdě. To jsem u žádné metalové skupiny ještě neviděla, že by takhle nepříjemně přetahovali buben. Omega album, tam už to bicí stáhli a je to lepší, škoda že je to nenapadlo dřív! Pak je spousta dobrých skladeb s hezkým hudebním základem a dobrým nápadem zničená blitím nebo jekotem do mikrofonu, takže i když melodicky dobré, tak jsem to kvůli blitkům vždycky zahodila. Z omegy jsem natáhla jenom úvodní akustiku a rivers. U té jsem brečela hned poprvé. Už se ji učím zpívat v koupelně, kde je dobrá akustika. 😀 Zatím to nejlepší co jsem od nich slyšela, je naprosto dokonalá… Hodně skladeb zničily blitky, nebo příliš rychlý rytmus s přetaženým bicím, nebo rozladěnými částmi.

Ikona diskutujiciho otto 2021-02-17 10:52:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezka muzika ,ale texty neznám, je Fleetwod mac

Ikona diskutujiciho Danny 2021-02-17 15:53:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Pár písniček mám od nich taky ráda. Ale odrazuje mě to, že Stevie Nicks (nevím, jestli to píšu dobře), co s nimi zpívala, zasvěcuje svoje koncerty nějakým čarodějnicím. Takže kdo ví, do čeho dělá. Ale líbí se mi ta jejich neoviktoriánská image.

Dost se mi jinak líbí, a snad je neškodný, Mike Oldfield. Ty zpěvačky, které mu ty písničky zpívají, jsou úžasné. toho hrají docela v rádiu, co posloucháme v práci. To je vždycky balzám na uši.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-17 12:28:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lu:
Křesťanství je možná horší, než satanismus. Nebo je to snad totéž? Uctívači světlonoše si aspoň na nic nehrajou (čímž nechci říct, že s nimi souhlasím). Chceš poradit dobrý horor, hodný přenesení do tvrdé muziky? Přečti si bibli – kam se hrabe King…

Ikona diskutujiciho Lu 2021-02-17 21:02:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Já dobře vím, co na těchto stránkách v tomto směru očekávat, znám je už mnoho let a vím, že leccos je třeba brát s rezervou a že o některých věcech nemá cenu se dohadovat. 🙂 Samozřejmě že Bibli znám.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-02-17 15:15:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten herec co ve filmu Hobit bitva pěti armád hraje krále lesních elfů Thranduila,a v posledním dílu Twilight ságy upíra Garretta vypadá fakt dobře. Při pohledu na něj chápu to rčení- ten by stál za hřích. A ještě měří 196cm.
https://youtu.be/yeBl1qcWjSg

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-17 16:46:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Thranduil je štramák 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=Q69yl9a4QPg
Dělal ho Lee Pace, ale je to stejný jak se Zaklínačem… jak týpka odlíčí, už to není ono.

https://www.meme-arsenal.com/memes/2d4854229fdf2e30a58a4424d4cfc56b.jpg

😀

Ikona diskutujiciho Joverka 2021-02-18 21:52:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Dabing jeho hlasu byl taky skvělej. Hodil se k němu.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-17 21:53:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Údajne aj pieseň Hallelujah ktorú naspieval Leonard Cohen a potom mnoho dalších umelcov je tak trochu satanistická. Satanisti radi používajú spojenie ,,Mesačné svetlo“ a v texte je ,,její krása a měsíční světlo tě srazily k zemi“

Ikona diskutujiciho izairi 2021-02-18 00:08:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tady je ten křesťanský metal,tedy píšou rock-metal
https://youtu.be/KBvGQ60_p7I

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-02-18 08:59:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Eště taky Kissáci, jestli jde soudit člověk-a podle obalu . Cožž o to, ale je dost kontroverzní symbolika. Třeba ty lebzny a vyplazený jazyky.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-18 10:47:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo kissáci my vyvstali v mysli ako úplne prví, keď vyšli tieto články. Ale len tie vyplazené jazyky a pomaľované ksichty, ich ostatnú tvorbu nepoznám, už od pohladu pôsobia odradzujúco tak som ani nemal chuť si od nich niečo pustiť.

Úplne to najhoršie je hudba v reklamách. Keď vám to pustia 20x denne, to je skutočné vymývanie mozgov, nato nemá ani Rytmus a Eva a Vašek. Napríklad jedna nemenovaná reklama, tam je taká ,,pesnička“ čo sa vryje do hlavy. Ale ani som si nevedel spomenúť, na čo to je vlastne reklama, myslel som že na obchodný dom s nábytkom a ono je to reklama na půjčky.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-18 20:32:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mluvil jsem o NW. Mluvil jsem o spícím slunci. https://www.youtube.com/watch?list=RDUGfKMV5AbMI&v=UGfKMV5AbMI

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-18 20:47:02
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/nightwish/sleeping-sun-4018

V pohodě. Nic závadného.

Ikona diskutujiciho Joverka 2021-02-18 21:37:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem se pobavila nad diskuzí.
Někdo tu píšete o indické hudbě nebo opeře. Vzpomněla jsem si na čínskou operu. To je nářez, sice nepropagujou satanismus, ale po pár minutách poslechu těch splašených činel mám chuť skočit do toho pekla i tak.
😀
Je to ale zajímavé téma. Poslouchala jsem za svůj život kde co, teda spíš kde koho. Žánry různé, skupiny i sólisty. Je fakt, že čím víc jsem uměla anglicky, tím míň jsem určité kapely měla chuť poslouchat. 🙂
Ono to podvědomí, svědomí a intuice dává vědět, co je konstruktivní a pozitivní a co je destruktivní energie.

Poslouchala jsem a byla na koncertech např. Europe, A-HA, Guns N‘ Roses, Linkin Park, Hurts, Depeche mode, HIM,…
Potom jsem poslouchala chvíli filmovou hudbu (H. Zimmer) nebo třeba Wardrunu. Ti jsou inspirovaní Vikingama, ale temnota je tam taky cítit. Ale jak se to vezme, spíš syrový drsný život a Odinovské božstvo, než čistý satanismus.

Teď poslouchám hudbu bez zpěvu, spíš různé jednotlivé nástroje. Harfy, flétny, klavír, odjakživa mám ráda různé bubny a bubínky. Přitahuje mě něco jako nativní či šamanská hudba. Hudba jednotlivých národů spojená s historií, duchovnem, léčením. Jde asi o hudební zvuk jako takový.

Nejhorší hudba dnešní doby je ta moderní. Čistá propagace satanismu, lidského úpadku. Ďábel zabalený do růžové vaty a zlata, všude samá duha. Nejen hudba a texty, ale všimli jste si, že i malé děti podivně tančí a kroutí se? Napodobují zpěvačky v klipech. Jsou to erotické pohyby striptérky u tyče. A matky svých dcer tleskají a natáčejí ty nevinné zmanipulované potomky na video a zveřejňují na netu.
Je to snad ještě horší propagace satanismu než v tom Rocku kdysi.

Co poslouchám dnes? Michael Bublé a Nat King Cole. U písničky „La Vie En Rose“ vařím, uklízím a kreslím… 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-18 22:15:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak, článek vlastně končí u zrodu rocku a dál už nepokračuje časová linka… dneska je to pop, kde satanismus vládne.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-18 22:19:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mimochodem kdyby se někdo chtěl u hudby i zasmát, tak:

https://www.youtube.com/watch?v=h5PM3oYeKy8

https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc

Ta druhá je moje oblíbená. Tu si někdy pouštím na hezké ráno. 😀

Ikona diskutujiciho kešo 2021-02-19 12:19:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue Slayer mali spoločné turné s thrash kapelou Possessed. Popis pod obrázkom je chybný.
https://www.spirit-of-metal.com/en/band/Possessed

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-19 12:51:14
Ikona diskutujiciho
sipka

díky, spravím

Ikona diskutujiciho Willow 2021-02-19 12:21:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, a tohohle chlapíka znáš? 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=e-yS-MUIOpk
A tady ještě Hietalova verze z projektu Northern Kings 😀
https://www.youtube.com/watch?v=vakxKMXx5hc

A tenhle Australan je naprosto geniální, boží smysl pro humor:
https://www.youtube.com/watch?v=6wioNDlBMSs
https://www.youtube.com/watch?v=1vdaVqASI_8

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-02-19 12:59:39
Ikona diskutujiciho
sipka

… nic se nevyrovná téhle předělávce. Tina Turner se může jít schovat do skříně, úplně ji tam utřeli.
https://www.youtube.com/watch?v=0Y_b5W7EimM

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-19 21:41:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A ztráta víry plodí zločin.

Ikona diskutujiciho mif 2021-02-21 11:33:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A Evanescence znáš? :-;

Ikona diskutujiciho ragyr 2021-02-26 09:45:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek se mi líbil.Zajímal by mně Váš názor na českou hudbu 60-80 let.Pěkný den přeje vlastimil.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-02-26 11:31:31
Ikona diskutujiciho
sipka

V tej dobe bola u nás satanistická hudba zakazovaná, takže moc toho satanizmu v našej hudbe nebolo, maximálne tak The Plastic People a ten ich psychadelický rock. Taký Michal David a čiastočne i tvorba J. Nohavicu bola konštruktívna a asi i zálesácke trampské pesničky boli ok, ja ich občas počúvam i dnes a to som mladší ročník, takže hudba 60-80 mi moc nehovorí, tak len tolko k tomu, aj keď asi vás zaujima názor Alue či Mária Oláha.

Ikona diskutujiciho Karel Pytel 2021-02-27 11:46:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady je to samý odborník, je mi blivno, kdo to v tom hledáte, !!vždy najdete je to napříč celým spektrem a všemi žánry to ..to jako nebudu poslouchat nebo CO potom by se můj záběr asi limitoval na poslech instrumentálu a venku ptáčků 🙂 , jedu klasiku, kvalitním Popíkem také nepohrdnu, Metal, Thrash Metal, Death Metal, Melodic Death Metal (black metal opravu velké minimum), Rock, Hard Rock atd. atd. mohu pokračovat do večera, záběr mám opravdu veliký aje to pro mě droga bez které nejsem schopen fungovat MUZIKA mě nabíjí a posiluje v této posrané době dvojnásob /textům rozumím a nemám žádný problém s depresemi a náladami, spíše špatně zpracovávám situaci ve světě to na mě působí nejvíce depresivně a co do nás MOCIPÁNÍ SEROU ZA KAŠE.
Jde mi prvně o MUZIKU a o to jak na mě působí a jak se při ní cítí moje duše, že jsou či uznávají satana i velcí hráči je další věc /celý koncept je ale úžasný – obrázky, obaly, texty /fantasie atd. atd. Doporučil bych mnohým návštěvu psychiatra jak mě při hudbě nezamrazí tak hezky po těle de to do koše:) HipHop a Rap a podobné kaše nepovažuji za Muziku ale za bahno, ze kterého moje uši zvrací ušní maz shrnul bych to asi takto:
https://rateyourmusic.com/~Hugo12317
Alue K. Loskotová A další v podstatě si myslím, že posloucháš/te kvalitní materiálek o tom není pochyb ale rýpnutí do Nightwish atd. sem lehce nepobral kde jsou v tom prosim blitky, ano kakofonie se tam už bohužel najde? Ano poslední Album Hvman. :||: Natvre. 2020 je opravdu zklamání ale za to poslední kapkou a odchodem Marka Hietaly je osud kapely zpečetěn natrvalo tedy pro mě určitě ANO/pochybuji že se tu už něco změní bohužel už jen asi k horšímu necháme se překvapit /Queen např. ztratil Freddieho a také hotovo=vymalováno ale z trošku jiného důvodu to bylo to je pravda:( , byl to to hlavní tahoun a pan Holejpán na mě vždy působil Sorry jako totální dick a myslím si že hlavní problém Nightwish bude právě TU že odejde i Marco tak to o něčem svědčí- tudíž Nightwish přišli o Tarju=vymalováno a nyní o Marka= vymalováno na ntou:) ale nikdy nebudu pochybovat o kapelmajstrově hudební genialitě. Sólíčko Tarjušky /jak tu někdo psal je boží a to naprosto.
Rád bych doporučil Markovo sólo ale pouze Finsky je to naprostý skvost spadající i do Folku ale luxus.
https://www.youtube.com/watch?v=Kp_kNvPQlq8
Když se mi začala líbit Xandria tak zpěvačce také dali Pá pá ale evidentně takové situace umí řešit a na zpěvačky mají prostě čuch, jak v historii už dokázali bohužel bych tam chtěl Manuelu Kraller navždy a Dianne van Giersbergen viděna Live a naprostá bomba a největší překvápko vůbec a na playback to nevypadalo hh, taktéž klidně by si mohli dovolit mít i obě, nevíme ovšem co za tím je a bylo jako u Nightwish:) Ale asi tak. Ovšem nevím už jak jsou na tom teď ale Aeva Maurelle také velice šikovná to slečna.
Ale soudit to kvůli textům atd. atd., je prostě Sorry, jako totální P.Í.Č.O.V.I.N.A, tohle jak řekne posluchač hudby ač dobrý či špatný nerozumím a končím. Každému mozku a uchu lahodí něco jiného, ale občas prostě jisté argumenty nejsem schopen pobrat, No nic de se na Epica-Omega v pondělí nebo v úterý by měla dorazit LP:)

Ikona diskutujiciho marian 2021-03-24 18:53:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

sirenia prespievala voyage voyage od gregorian
tomáš marný túto skaldbu spomínal v poslednom článku o indigovej dievčine

https://youtu.be/XVFRnepLO4Q

Ikona diskutujiciho dodo 2022-06-22 16:46:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Fenomén reverznej reči objavil David John Oates z Austrálie v 80. rokoch minulého storočia. Ako príklady umiestnil veľké množstvo zvukových súborov na svoju webovú stránku: http://www.reversespeech.com. Jedným zo slávnych príkladov je slávna prvá prechádzka Neila Armstronga po Mesiaci. Neil Armstrong povedal: „Je to malý krok pre človeka, obrovský skok pre ľudstvo.“ Opačná reč odhalila, že povedal: „Človek bude vesmírom chodiť.“
Čo je úžasné a dôležité na reverznej reči je, že osoba vždy hovorí pravdu – nemôže klamať. Obrátené rečové frázy môžu byť dôvodom, prečo máme k niekomu podozrievavý pocit, keď sa s ním stretneme a porozprávame sa s ním.

Napsat komentář: izairi Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek