Tohle se stane, pokud budete zneužívat drogy pro ,,duchovní rozvoj“ | Doporučuji

3.6.2019 v Čtenáři 35

Toto je zkušenost čtenářky, která na vlastní kůži zažila člověka, který se dopracoval k pseudoduchovnu prostřednictvím drog. Pseudo proto, že to co zažijete pod drogama, nemá s vaším rozvojem nic společného. Je to sebeničení, často s vážnými následky už po prvním požití. Držte se velmi daleko od všech osob, které opakovaně požívají drogy, včetně alkoholu a cigaret. Nasávají tak do sebe zlé duchy a jejich energie vás může poškodit, pokud nebudete dostatečně opatrní.
Všimněte si, jak dobře poznala přicházející znamení ve snu, dala na svůj pocit  a jak moudře si se situací poradila. Pamatujte, znamení vás varují i před špatnými kontakty a zákeřnými kamarádíčky, kteří vás tahají do průšvihů. Můžou to být zlé sny, předměty které najdete po cestě když za nimi jdete, špatný pocit a nervozita v jejich blízkosti.
Dejte na varovná znamení a nikdy se nenechte zlákat pozlátkem, legendou o zjednodušené zkratce k duchovnímu rozvoji a schopnostem. Žádné zkratky neexistují a drogové rauše nejsou nic duchovního, je to otevírání temné brány všem temným bytostem do vaší bytosti. Tyto bytosti vám pak podsunují to, co se jim bude hodit do krámu abyste si mysleli, zejména abyste ty drogy pak brali dál a skákali jak budou bytosti pískat. Až vás nakonec ovládnou a už nebudete patřit sami sobě. Budete jejich. Můžete pak dopadnout podobně jako popisovaný ,,němec“.



Chtěla bych lidi varovat před nebezpečím, které skrývá užívání drog a jaké dopady to skýtá. Jedná se o situaci, kterou jsem zažila osobně a informace mám přímo od osoby postižené, z první ruky. O to víc je to pro mě silnější a hrozivější zážitek.

V listopadu mi byla nabídnuta možnost, stát se mentorkou zahraničního dobrovolníka. To jest, přidělí vám člověka a vy se staráte, aby tady nebyl osamocen, pomáháte mu ze začátku s orientací ve městě, předáváte tipy a rady, sem tam ho vezmete s sebou na výlet apod. Prvně jsem se na to netvářila, dokud kamarádka nezmínila, že je to Němec. Já bláhová, s představou o nějakém krásném vysokém árijci, řekla okamžitě ano.

Přišel den D, kdy jsem se s ním v rámci té organizace, co to zprostředkovává, měla setkat
Ještě těsně předtím mi pán organizátor řekl jméno toho dobrovolníka a mně došlo, že to moc německy teda nezní. Okamžitě jsem to jméno ze zvědavosti vygooglila a už se na mě usmívaly samé turecké celebrity. No, trošku mě to rozhodilo, i tak jsem si ale řekla, že nemůžu nikoho přece takhle povrchně soudit.

Abych to zkrátila, časem jsem zjistila, že je to pohodový kluk, se kterým se dá bavit o všem možném. Jakmile jsme se více skamarádili, zjistila jsem, že se mimo jiné také zajímá o „věci mezi nebem a zemí“. Opravdu mě to překvapilo a zároveň mě fascinoval jeho obrovský přehled a vědomosti. (Především se zajímal o mozek. Kromě toho dokázal ovládat lucidní snění na pokročilé úrovni). V čem se ale lišil, bylo to, jak se k tomuto směru dostal.
Totiž, „pomohly“ mu k tomu drogy… Čím déle jsme se znali a jeho důvěra ke mně rostla, tím více se mi svěřoval. Každou chvíli z něho vypadla nějaká historka z minulosti spojená s drogami. Já vždy jen nevěřícně kroutila hlavou a snažila jsem se mu vysvětlit, jak toto téma vnímám já. Narovinu říkám, že jsem opravdu proti nim. On mi ale neustále opakoval, že je nebere jen tak pro zábavu a tak často jako ostatní, ale že touto cestou chce poznávat „věci za oponou“ a jak funguje Vesmír. Zarytě tvrdil, že z něho každý drogový zážitek dělá lepšího člověka, protože se v podstatě dostává tam, kde jinak každý normální člověk přístup nemá a to mu otevírá oči. Protože věřil, že nic jiného mu nahlédnutí za oponu neumožní.

Opět, snažila jsem se respektovat jeho názor, ale jasně jsem mu sdělila svůj pohled na věc. To znamená – drogy jsou jen past a dostane se do vážných potíží, jestli v tom bude nadále pokračovat. A hlavně, existují i jiné, mnohem konstruktivnější cesty, než právě již zmíněné drogy.

 

To jsem ale nevěděla, jak velký dopad to bude mít i na mě
Inu, člověk to nebyl destruktivní, navíc jsem to brala tak, že drogy užíval jen v minulosti a teď s tím už neexperimentuje. Ale při našem předposledním setkání jsem si všimla, že se jeho energie razantně změnily. V té době jsem ještě netušila, čím to mohlo být. Za nějaký ten čas mi psal, jestli s ním nechci jít do lesa, že chce zkusit nějakou meditaci. Neměla jsem z toho dobrý pocit. Tu noc se mi zdál sen, kde mě pokousal had. Hned na to jsem mu napsala, že s ním nikam nejdu, prostě nemám čas.

Po nějaké době jsme se měli setkat znovu, tentokrát v čajovně, ale těsně před naším setkáním se mi zdál další zvláštní sen. Aneb sen, ve kterém on neměl co dělat. Prostě a jednoduše se mi dostal nějak do snu. Ten se změnil v LD, kde jsem z něho chtěla dostat, co tu sakra dělá, že je to můj sen a že má okamžitě vypadnout. Ale byl jako v transu. V té chvíli mi došlo, co se děje. Ještě jsem na něho stihla naštvaně zakřičet: „Ty sis zase něco vzal!“ Potom sen skončil.

 

Na druhý den jsem byla neskutečně rozladěná
Uvnitř mě stravovala hrůza, protože ta situace ve snu ukazovala na to, že se mezi námi za tu dobu co se známe vytvořil docela silný energetický kanál a právě to mu umožnilo se mi vloupat do mého snu. V den setkání jsem se mu o tom podivném nočním zážitku nijak nezmínila. Po chvíli běžné konverzace se mi nečekaně svěřil se svou další zkušeností s drogami. (Abych to upřesnila, opakuji, vždycky mi vyprávěl jen o své minulosti, nevěděla jsem, že si je sehnal i tady v Česku.) Trpělivě jsem naslouchala. Vyprávěl mi celý průběh – vzal si halucinogenní houbičku, uvařil si čaj, dal sprchu a snažil se meditovat. Byl naprosto sám. Za chvilku to začalo působit. Často jsou takovéto zážitky nepopsatelné, ale sdílel se mnou útržky vzpomínek. Třeba jak viděl svou budoucnost, dokonce i jak zemře. Prý byl naprosto v klidu a vyrovnaný. Zřejmě toho ale bylo více…

To nejhrozivější z něho vypadlo až za malou chviličku. Popisoval, jak cítil přítomnost NĚJAKÝCH ENTIT. Tvrdily mu, že nesmí používat svou mysl. Říkal, že na malilinkatý moment chtěl zkusit na něco pomyslet, ale ty entity se najednou strašlivě rozčílily. „Dobře, v klidu, v klidu, tak tedy tu mysl nepoužiju.“ A dále prý zažil tzv. smrt ega. Popisoval mi, jak se cítil báječně…

 

Pak jakoby nic dodal, že se probudil v nemocnici
Na kapačkách s vypumpovaným žaludkem. Jeho spolubydlící mu popisoval, jak ho našel v bezvědomí v jeho pokoji, který byl naprosto rozmlácený, věci poničené, rozházené všude možně!!! A že zavolal koordinátora z dobrovolnické organizace a ten, když ho viděl v bezvědomí, zavolal záchranku.

Tohle všechno mi vyprávěl s úsměvem na rtech. A stále mi tvrdil, jak úúúžasný zážitek to byl. Nevěřila jsem svým očím a jen jsem na něho šokovaně hleděla. Nakonec tomu ještě nasadil korunu a zeptal se mě, jestli bych to s ním příště nezkusila znovu. Že by ocenil přítomnost nějakého člověka, kterému může věřit a který ho pohlídá, aby zase něco v tom stavu nerozbil.

ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ, NIKDY!
Myslím, že nejsem tak daleko od pravdy, když si myslím, že kdybych s ním v té místnosti byla, tak jsem mohla skončit i mrtvá…

Cítila jsem obrovský vztek. Jak si mohl myslet, že ho v tomto budu podporovat a navíc smrtelně ohrožovat sama sebe? Ještě se tvářil dotčeně a uraženě, když jsem rázně odmítla. Nakonec ještě dodal, že to zamýšlel už dříve, když se mě předtím ptal, jestli s ním nechci jít ven do lesa, aby si nerušeně zkusil tu meditaci (mínil ty drogy). Až v té chvíli jsem si uvědomila, jakému nebezpečí bych se bývala vystavila, kdybych ten nepříjemný pocit a sen s hady neposlechla a opravdu s ním tehdy šla…

Asi ani nemusím dodávat, že jsem od té doby naprosto přerušila kontakt
Hned po příjezdu domů jsem naházela všechno oblečení, co jsem při tom setkání měla na sobě, do pračky, popadla krystal a lila na sebe ve sprše ledovou vodu a prosila o očistu. Protože mi bylo více než jasné, co ty entity byly zač. Andělé nejsou NIKDY hrubí. Kdo to teda byl, je asi nad slunce jasné. Posednutí.

Nejsmutnější na tom všem ale je, že si nenechal pomoct. Stále tvrdil své a vůbec nic z toho, co se událo, mu nepřišlo divné!!!
Jako kolovrátek stále opakoval, že všichni inteligentní lidé, co se o tyto věci zajímají, za tímto účelem užívají drogy. Při představě, jaký je to trend a kolik takových „guru“ na internetu a sociálních sítích, kteří drogy takto propagují, existuje, jsem se dost zděsila.

Navíc to mělo mnohem větší dopad i na mě samotnou. Asi dva týdny jsem se poté potýkala s problémy, strašně mi to rozladilo mé energie a něco mě furt otravovalo. Úlevy jsem se dočkala až po provedení ochranného rituálu s růží, dvěma svíčkovými kruhy v místnosti a lavoru se slanou vodou.

Zmíněné články jsou zde:
Rituál s růží: Jak se účinně ochránit před vysáváním jinou osobou?
Energetická očista ponořením nohou do slané vody
Návod na odstranění destrukce z určené místnosti


Tento zážitek píšu jako odstrašující příklad

Drogy jsou jako jednosměrná jízdenka do pekla. A to doslova. Temné bytosti ho nalákaly na odpovědi, on na chvíli nahlédl, ale za jakou cenu? A tohle se bude už jenom zhoršovat. Pomalu a jistě ho zpracovávají, budou nad ním získávat čím dál tím větší moc. Až nakonec ztratí sám sebe a stane se nebezpečným i pro ostatní. Proto mi věřte, DROGY NIKDY NEJSOU TA SPRÁVNÁ CESTA! Možná tak cesta k záhubě… Člověk může své schopnosti získat sám. Poctivou prací na sobě samém, konstruktivními energiemi, které si bude pěstovat, dobrotivým přístupem ke všemu dobrému. Nebude to hned, ti, co jsou málo moudří, sahají po zkratkách – po drogách. Ale tady neexistuje žádná zkratka. Všechno je to o přístupu a o tom, pro kterou stranu mince se rozhodnete.

napsala Bella
vystavila aluška.org 2019


Prožili jste silný zážitek, který byste si přáli předat druhým lidem?

Máte důležité poselství pro ostatní a potřebujete vhodný prostor?
Napište na mail, příště tu může být zrovna Váš článek! 🙂

 



 

Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-03 01:48:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No fuj. Fuj, fuj, fuj. Fuj! Drogy se mi nikdy nelíbily. Odmala mi připadaly naprosto nesmyslné ve všech ohledech. Bohužel ne každý čte od dvanácti Alušku.org a pak se snadněji chytnete na takhle blbé udičky. Jinak moje sny taky hrozně „reagují“ na situace v mém životě a mluví o tom, co zrovna řeším. Někdy se umějí zdát až epicky symbolické a je vidět, že to „někdo“ dopředu sestavil.

Ikona diskutujiciho Gabby 2019-06-03 08:48:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je… děsivé.
Počítají se jako drogy i tlumící léky – kapky od bolesti třeba jako Algifen nebo věci, co se dávájí v nemocnici????

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-03 09:57:12
Ikona diskutujiciho
sipka

drogy halucinogenního/oblbujícího charakteru

Ikona diskutujiciho hanka 2019-06-03 09:49:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za zážitek, kéž by si to přečetli lidé, kterých se to týká. Dříve jsem znala dost lidí, kteří užívali ayahuasku nebo zmíněné houbičky. Chlubili se, jak na těch seancích se šamany zvrací, protože se tím očišťují, a pak mají vize. Akorát že jejich život se neměnil k lepšímu, spíš stagnovali a měli deprese. Když jsem namítala, že to je fetování, že prostě jenom berou drogy a není na tom nic duchovního, tak argumentovali, že to jsou přírodní látky a že například lysohlávky mají u nás tradici, že to čarodějnice dřív užívaly, aby měly vize. A že to je nelegální proto, že systém si přeje aby se lidi duchovně nerozvíjeli. Tvrdili, že tyto drogy je posouvají dál a pomáhají jim, že díky nim získávají vize a duchovní růst a že chtějí mít léčitelské schopnosti. Tak jsem říkala, že léčitelské schopnosti se získají tak, že člověk na sobě pracuje, přirozeně, a ne že si je snaží získat podvodem, tím, že do sebe nalije nějaký lektvar. A odpověď byla – ale já nevím, jak ještě na sobě mám pracovat, vždyť já na sobě pracuju, medituju, a ono pořád nic! A já ty schopnosti chci, protože chci pomáhat lidem! … prostě pořád jenom já chci schopnosti, jsem lepší než ostatní protože nemám strach brát ayahuasku, a ten, kdo ayahuasku brát nechce, tak je ovládán svým strachem a má hodně bloků. Tvrdili, jak se ayahuaskou zbavují ega, přitom to co je k užívání vedlo byl egoismus jak vyšitý. Moje dřívější kamarádka ve stavech po požití ayahuasky malovala obrazy. Doteď se oklepu hnusem, když si na to vzpomenu, byly dost nepříjemné, takové abstrakce…fuj.
Můj dřívější partner měl kamaráda, který měl traumata z dětství a řešil to tak, že si dělal seance s lysohlávkami. Že prý měl při tom vize, které mu pomáhaly se s tím vyrovnat. Uběhlo několik let a nezměnilo se nic, naopak měl stále těžké deprese a bral na to antidepresiva. Jsem ráda že už se s nimi nestýkám a že už chápu, co mi na nich pořád nesedělo. Taky můžu potvrdit, že pouhý kontakt s lidmi kteří toto berou člověku bere životní sílu. Je to fakt drsné a nebezpečné, prostě vás vysávají a ovlivňují vaše myšlení. V tom životním období kdy jsem s nimi byla v kontaktu, jsem měla sklony k depresím a podceňování se, špatné myšlenky byly na denním pořádku a ne a ne se jich zbavit, ať jsem dělala co chtěla. Pomohl až rozchod s tehdejším přítelem a opuštění těchto „kamarádů“. A myslím si, že vysvětlit se jim to nedá, to je stejné jako snaha někomu vyvracet náboženskou víru. Prostě si jedou to svoje, ve svém okruhu přátel, kteří to mají stejně jako oni, vzájemně se v tom drží a utvrzují.

Ikona diskutujiciho Gretka 2019-06-03 09:49:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Drogy jsou zlo,a nejhorší na tom je že jsou všude a hlavně lehce dostupné !!!ve škole mi drogy nabízeli pořád,nikdy jsem si je nevzala ale,byla jsem kuřačka před pár měsíci jsem stím úspěšně přestala a jsem šťastná a hlavně na sebe hrdá,o drogách často ale,doma mluvíme aby dcera byla v obraze co se s jejím životem muže stát když do drog spadne,nestavím ji vzdušné zámky,nedávno jsem ji ukazovala jak dopadne její pleť a zuby když bude někdy brát drogy,ty obrázky z internetu ji naprosto znechutili,mluvím sní o celkovém dopadu na život když se dá na drogy ,narovinu jí říkám že v podstatě její život končí když je bude užívat!!!!znám to bohužel taky z první ruky ,moje sestra na drogách pár let byla ,hrozně se změnila ,její výraz,její krása vzhled všechno šlo do háje!!!jeji pleť ,zuby,potíže měla snad se vším ,vůbec jsme se nestýkali protože ,jsme si neměli co říct.byla úplně jiný člověk ,dostala se z toho až když otěhotněla měla vůli přestat a přestala ,už pár let je čistá a teď je z ní máma čtyř dětí😄následky si ale,bohužel nese dodnes ne jen zdravotně ale,i duševně a bez odborné pomoci by to tenkrát nezvládla.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-03 12:40:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady jde o to, co budete vůbec považovat za drogu. Protože svým způsobem je droga čaj nebo káva. Jen jde o to, že většina lidí je užívá v rozumném množství, takže to není škodlivé.

To, že někdo hulí trávu, bere LSD a jiné věci, ještě nemusí být úplně špatné, pokud to užívá v rozumném množství a není to jeho celodenní náplň.

Když má někdo sám v sobě hodně bordelu a dá si třeba ayahuascu, tak je jasné, že se vyzvrací z podoby a dobře mu tak.

Ale odsuzovat tyto látky a priori mi nepřijde rozumné…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-03 12:44:42
Ikona diskutujiciho
sipka

čaj a káva nemají halucinogenní účinek a ke konzumaci jsou bezpečné

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-03 13:09:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Zkus si udělat doopravdy hodně kvalitní čaj. Ne to, co se prodává v obchodě, ale čaj, který je přibližně 10x silnější než běžný a dej si třeba 3-4 takové sáčky a něco uvidíš.
Ten čaj, který se běžně prodává v obchodě je totiž velice slabý.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-03 13:46:35
Ikona diskutujiciho
sipka

thank you captain obvious

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-03 15:07:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Já měla od známé velice silné zelené čaje, které si přivezli ze Srí Lanky. Výborné!! Úplně jiný zážitek. Pila bych to pořád, jak to bylo dobrý. Ale halucinogenní účinky to rozhodně nemělo, možná tak relaxační 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-03 16:20:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Párkrát jsem byla hodně zčajovaná. Pili jsme pět hodin černý po litrech a neuvědomili si, že už je to moc… pak jsme vstali a trochu se motali. To bylo všechno.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-03 16:26:11
Ikona diskutujiciho
sipka

U čaje ani nerozhoduje množství, ale obsah teinu v listech.
Každopádně čaj patří k jedněm z mála rostlin o kterých se ví, že mají stimulační účinek na šedou mozkovou kůru. Halucinace nepůsobí, ale bystří myšlení, a když je fakt kvalitní, tak neusneš.

Ikona diskutujiciho Nika 2019-06-04 06:49:31
Ikona diskutujiciho
sipka

2armag – pravdu vravíš, vždy záleží čo a ako sa užíva. Príroda je mocná čarodejka.

Ikona diskutujiciho Majk 2019-06-06 10:44:28
Ikona diskutujiciho
sipka

nic proti ale kava a caj ci leky funguji uplne stejne ….takze ze je to v pohode to muze rict pouze uzivatel ktery je pokrytec 🙂 stejne jako uzivatel heraku ktery rika to same

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-06 13:26:10
Ikona diskutujiciho
sipka

na stejnou úroveň mohou tyto věci stavět leda tak lidé, co myslí digitálně a vylévají s vaničkou i dítě. víc k tomu není co dodat.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-03 21:10:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se naopak vyhýbám všemu, co mění vědomí. I čaj a kávu piju bez kofeinu. Kdyby existovaly elektronické cigarety (bez nikotinu) na vodní páru (tzn. 100% voda, max přírodně ochucená), tak bych začala zase kouřit (=nebylo by to škodlivé a neovlivňovalo by to vědomí – dnes jsou sice k sehnání el.cig. z glicerinu bez nikotinu, ale zatím nikdo neudělal studii, co dělá glicerin s plícema, když ho bude někdo vdechovat každý den několikrát).

Drogy by mě nenapadlo si brát kvůli duchovnímu rozvoji (ani kvůli ničemu jinému). Nad ayahuascou jsem velice krátce přemýšlela, když jsem se dostala k duchovnu a četla Chobota, asi proto, že to tak trochu propagoval (bylo to tak, že zkusit ayahuascu nebylo moje přání = mě by něco takového ani nenapadlo, ale když o tom někdo tak hezky psal jak to člověka posune/ukáže mu skryté věci v jeho podvědomí apod., tak jsem si začínala myslet, že to prostě „musím“ taky otestovat). Pak jsem Chobota potkala ve snu, sice mi nic zlého nedělal, ale nějakou meditací mi měnil vědomí (což nesnáším), tak jsem ho číst přestala a na tuto rostlinu jsem zapomněla. Dnes bych si nevzala vůbec nic co mění vědomí, takže drogy i přírodní halucinogeny (houbičky, ayahuasca) jsou u mě úplně vyloučené – vyhýbám se i kakau, protože někdy v trochu větším než malém množství taky pracuje s psychikou. Užívat přírodní vitamíny/minerály v DDD mi nevadí (ty také mohou zlepšit náladu), ale cukr a kakao nemám moc ráda (jen v určitých např. hormonálních výkyvech mám občas chuť a to mi cukr potom vědomí nemění, jen doplní energii). Na kakao mám chuť ještě méně než na cukr, ale když už, tak si ho dám jenom trochu a nějaké změny vědomí jsem si nevšimla. (Když jsem ale jedla kakao/čokoládu na sílu kvůli okolí či i klidně na sílu sama doma že už jsem si to koupila, tak to přeci nenechám zkazit, tak mi to vědomí sice v malinké míře, ale přeci jen trochu, měnilo.)

Ikona diskutujiciho Jája 2019-06-04 16:27:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Mohla bych se zeptat,jakým stylem na tebe působilo kakao? Piju ho denně,tak mě hodně zajímá,jestli by v něčem pomohlo ho přestat pít (ale nic negativního snad ani nepozoruji)

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-05 20:07:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Kakao mě jenom trošku nabudilo a možná i trochu změnilo náladu (trošku nepřirozeně). Není to nic moc velkého, ale když na něj nemám chuť, tak je mi to nepříjemné.

Ikona diskutujiciho Trophyen 2019-06-04 16:37:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s tím, co se zde píše, ale všichni zapomínáte na jednu věc. Každého jest jeho cesta a jakkoliv divná, desivá a nerozumná může být, tak nikdo nemá ani potuchy o tom, čím si daný člověk musí projít, aby dosáhl svého cíle. O tom by mohl hezky svědčit román Milarepa od Eduarda Tomáše. Nic není černé nebo bílé a co je bíle, může být černé a obráceně. Soudy o tom, že drogy jsou špatné jsou výroky ve vašem životě a pouze a jen ve vaší realitě. Proto některé rady druhým lidem jim více ubližují než pomáhají, protože byť se můžete cítit sebevíc citliví, osvícení a nevím co dalšího, ale pořád jste (ačkoliv to nevnímáte) v egu. Od toho tu je 🙂 Proto, jak někteří básní o lysohlávkách, ayuhasce, tak stejně natvrdlé je striktně říkat, že jsou špatné, protože existuje xxx doložitelných důkazů o tom, jak mnozí lidé pod správným vedením a pod těmito medicínami se uzdravili, pochopili to, co někteří nepochopí za celý život. Zkrátka měli si tím projít. To, že x lidí to zneužívá pro byznys nebo pro osobní potěšení ještě neznamená, že je to špatné pro všechny rovným dílem. Ne nadarmo tu takové rostliny síly jsou. To, co se nyní děje a jak se to propaguje, to opravdu dobré není a opakovat to pořád dokola, pokud nejsme opravdoví šamani (a to opravdu nikdo z nás není), měli bychom s těmito medicínami zacházet s láskou a přinejmenším jednorázově, popřípadě jednou za rok, dva… Opravdoví mistři i šamani (což je velká ukázka velikosti a věrohodnosti) vám takovou medicínu nepodají jen tak a už vůbec ne opakovaně. Na druhou stranu naše planeta potřebuje, aby se lidé dozvěděli o pravdě a tyto medicíny o ní svědčí. A já žehnám každému, kdo s nimi přijde do kontaktu, aby ochutnal, vzal si z nové zkušenosti jen to nejlepší a žil tak v „realitě“ nejlépe bez nich. Avšak vše, co je, je BOŽSKÉ a jestliže něco zatracujeme, bude to v našem životě růst a sílit. Zlo není nic jiného než nedostatek lásky v našem nitru. A LÁSKA je největší, nejsilnější energie, která přehluší všechny vize, medicíny a strachy, které se tu v článku a pod článkem v diskuzi nesou. Nezatracujte prosím ty, kteří se dali cestou, které nerozumíte. Žehnejte jim, odpusťe jim i sami sobě, přijměte je i sebe, neboť NEJSME MY a ONI. Ale jsme to MY, JÁ, VŠICHNI – JEDNO.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-04 21:20:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Osobně neznám NIKOHO komu by drogy pomohly a to se na tyhle věci specializuji a potkala jsem obrovská kvanta lidí. Uvědomte si, jací lidé obhajují drogy a je to jasné… je to jako tvrdit, že řezat si podélně žílu nebo skočit pod vlak, může být pro někoho uzdravující. Neslyším nevidím a nenechám si poradit od zkušenějších, to je cesta do průšvihu, mnohým to dojde až když do něho spadnou.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-04 22:45:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Jsou psychiatrická onemocnění, kde se osvědčilo užívání psychotropních látek, takže některým lidem určitě pomohly.

Když mě budou bolet třeba zuby nebo budu kašlat, tak si klidně vezmu kodein.

Skutečný problém je v tom, že v Čr žije hodně mladých lidí, pro které se např. hulení trávy stalo jedinou životní náplní a v takovém případě je jasné, že asi nedopadnou moc dobře.

Také je problém, že nějakou psychotropní látku užívá osoba, která si sama se sebou neví rady a nějaký chytrák jí řekne, že to jí pomůže, to je také nedobrý přístup a hodně lidí v tom jede.

Ty chemikálie nejsou špatné, skutečný problém je v tom, že je spousta lidí zneužívá.

Ikona diskutujiciho Lunet 2019-06-05 05:56:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná je to Alue tím, že máš na mysli pouze ty, kteří drogy zneužívají. Lidé, kterým to pomohlo… o nich ani právě většinou nevíš, že to vyzkoušeli.

Ikona diskutujiciho @ 2019-06-04 22:31:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

My jsme tomu na Borech říkali MAGORÁK! (velmi silný odvar černého čaje-cca 10 pytlíků na 0,5 litru vody)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-05 07:30:35
Ikona diskutujiciho
sipka

a proč magorák? vám z toho něco bylo? Beztak jste se pak jenom pos…. 😀

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-05 16:12:21
Ikona diskutujiciho
sipka

jej :DD srágorák 😀

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-05 17:12:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Pos… se z toho nemohli, protože černý čaj má opačné učinky. Ale jak jsem psal dříve, čaj obsahuje látky, které stimulují mozkovou kůru, takže se určitě nevyspali, a oči měli jako baterky, to potom slyšíš trávu růst, je dost pravděpodobné, že měli klepavku a ani slyšet tlukot vlastního srdce není moc fajn.
Však si to zkus, uvidíš.
To známý udělal na vojně, neměli peníze na alkohol, tak když vařili čaj, tak do toho hrnce vysypali celou krabici čaje. Zažili super noc…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-05 17:29:23
Ikona diskutujiciho
sipka

však už jsem psala, že jsem to zažila… motavka trochu těžko, jinak nic

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-05 20:24:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenže tys psala, že jste těch čajů vypili hodně. To je něco jiného, než kdyby sis dala těch pět sáčků do jednoho velkého hrnku.
To bys věděla, co to je mít nervy napnuté jako struna.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-05 21:44:26
Ikona diskutujiciho
sipka

pili jsme kvalitní černý v čajovně… ne sáčkovej.. za co mě máš.

Ikona diskutujiciho fohat 2019-06-06 09:48:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a co náš velezkušený Stanislav Grof a LSD?

Ikona diskutujiciho Helena 2019-06-06 12:41:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Měla jsem též kamaráda který hodně pil. Na první pohled úžasný, otevřený a přátelský člověk, měla jsem k němu i trochu city. No a párkrát jsem s ním byla na párty, dala si koktejl nebo dva a on jich měl už nějakých deset. Nic mu nebylo, druhý den byl úplně v pohodě, kdežto já jsem byla hrozně unavená a bylo mi zle jen z té trošky co jsem měla. Díky bohu jsem s ním přerušila kontakty, jakožto on si bez alkoholu nedokázal ani představit život. Nejhorší je když se člověk poblázní a pak si uvědomí, do čeho se močí. Nejlepší je brát nohy na ramena než to začne být vážný, jak říká Alue.

Ikona diskutujiciho Aleš K 2019-06-06 12:44:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s Tropheynem. Mě osobně taková událost před 10lety otevřela oči. Je ovšem pravda, že jsem byl jediný ze skupiny 12lidí. P. S: nic teď neberu a jsem vďečný za tuhle zkušenost. Jde o záměr. Hezký den

Ikona diskutujiciho Martini 2019-06-06 16:01:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Drogy jsou špatné, o tom žádná. Spíše mi vadí, když někdo rozebírá problém, posuzuje ho v rámci svých pilířů poznání, ale ve výsledku přímou zkušenost nemá(i kdybych poznal milión lidí, stále se jejich miliarda zkušeností nevyrovná jedné mé přímé-osobní). A navíc, pokud dobře vím, na světě není člověka, který by mohl soudit druhého – i když opak je zažitým fenomén dnešní doby a zde se to jen v plné nahotě zří…… Jinak řečeno, přímá zkušenost není, erudovanost v daném oboru evidentně taky(viz zkušenosti autora s černým čajem :))) a za těchto podmínek dávat jasnou podobu dosti relativnímu pojmu jako je „droga“ je trochu nezodpovědné, nicméně nikoliv nelegální(jako některé drogy :D).

Ikona diskutujiciho Jarda z Brna 2019-06-07 03:33:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Cigarety, drogy, zneužívání léků, to vše je berlička. Jestliže někdo používá berličky, je to s ním špatné. Já kouřil mnoho let a pak jsem pomocí Bible svou závislost odhodil. Závisláci jsou odsouzeni zaživa si ubližovat a trápit se.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-06-07 10:18:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky a stále závislák, jenom si vyměnil cíga za hrubou bichli.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek