Války: Prostředek eliminace silných mužů

10.6.2021 v Zprávy 19

Nezáleží na tom, o jakou válku šlo. Když jste poprvé slyšeli o dvou armádách, které stály proti sobě a střílely po sobě, říkali jste si: „Tak tohle je opravdu hodně hloupý způsob, jak za něco bojovat.“ Samozřejmě jste měli naprostou pravdu. A pak vám učitel začal vysvětlovat omáčku o tom proč to bylo nezbytné a začali jste tak pochybovat o vlastní přirozené inteligenci.



Jako dětem nám bylo řečeno (nebo alespoň já jsem to tak měl, když jsem byl na soukromé škole pro chlapce), že je tento bojový styl byl o cti, hrdosti a protože partyzánská válka (nečekané přepadení nepřítele) byla považována za „nečestný“ způsob boje mezi gentlemany.

Není přitom umírání, když se mu vlastně můžete vyhnout, neúčinný způsob, jak vyhrát nějakou válku? Pokud byste opravdu chtěli vyhrát válku, proč nepřepadnout nepřátele? Toto je ukázkový příklad, kdy se nám dětem zjevná pravda měnila za stejně zjevnou lež, která už tehdy neměla smysl a ani teď samozřejmě nedává smysl.

Existuje důvod, proč taková bitevní strategie vůbec existovala a v této skryté agendě je mnohem víc, než se na první pohled zdá. Něco v ní smrdí, něco extrémně zlověstného, ​​temného a starodávného původu.

Dokumenty, zabavené tajnému kurýrovi, který patřil k bavorských iluminátům koncem 17. století odhalily, že malá skupina mužů měla zlověstné úmysly vládnout světu. Zabavené dokumenty krok za krokem rozkrývaly plán, jak přesně budou po staletí provádět svou zlověstnou agendu.
Nejprve museli být vyloučeni nejsilnější muži, aby v každé části světa zůstal co nejhustější bujón z těch nejvíce duševně a fyzicky slabých jedinců, co bojovat nemohli.
Primární metoda, jakou se to dělalo, bylo systematické a skryté převzetí vlády každého národa a pak narafičit uměle vykonstruované konflikty, které postupně vtáhly každou zemi do zbytečných válek.

Ačkoli byla každá země ovládána stejnou neviditelnou rukou, musela být vtisknuta do psychiky každé kultury myšlenka, že každá země je jiná, aby se silní lidé navzájem zabíjeli. Primární metodou, používanou k manipulaci s lidmi tímto způsobem, byla různá jména zemí, různé vlajky, stanovené hranice, pasy a události jako olympijské hry, mistrovství světa atd.
Tyto organizované události zajistily, že nezasvěcení obyvatelé věřili, že se země mezi sebou liší, že jsou spravované různými lidmi a že jejich postoje skutečně odrážejí vůli lidí, kteří tam žijí…Nic nemůže být dál od pravdy.

Ovládnutím obou stran v každé válce, z nejvyšší úrovně vládnoucí pyramidy, mohla tato malá skupina mužů každý rok doslova obětovat miliony nejsilnějších mužů po celém světě. Pokud se ujistíme, že nejsilnější lidé budou zabiti ve válkách a nejslabší jedinci zůstanou, bude dlouhodobě existovat malý, nebo skoro žádný odpor vůči tomuto tyranskému plánu. Věčné války se nikdy nezastaví, protože nebyly navrženy tak, aby se zastavily.
Jelikož jsou naši nejsilnější a nejodvážnější muži indoktrinováni a naprogramováni tak, aby se obětovali ve vykonstruovaných válkách (médii, vládou a vzdělávacím systémem), vládnoucí tyrani vědí, že čas úderu na slabé ovce, které zůstávají, se blíží.

Temní elitáři, o kterých se zmiňuji, vystoupí zpoza opony až tehdy, když nezůstanou žádní silní muži, kteří by jim odolávali. K tomuto bodu v historii jsme nebezpečně blízko, protože se vzestup požitkářského sebestředného ,,​​beta muže“ projevuje rychlostí světla.

Strategie, při které se muži postaví proti sobě a střílí si do obličeje, nikdy nebyla náhoda, nebo nedorozumění. Jednalo se o organizovanou agendu.
Mysleli jste si vždy správně, že je to velice hloupý způsob boje.
Stejně tak, jako jste si říkali, když jste sledovali pád dvojiček, že to samozřejmě byly výbušniny, že to byla kontrolovaná plánovaná demolice. A měli jste svou pravdu, dokud vám média nenadiktovala, čemu máte věřit a nezmátla vás.
Proč vlastně neviditelná ruka naplánovala útok na obchodní centrum? Šlo o ropu nebo jiné přírodní zdroje? Byli to teroristé? Ne… Jednalo se o další válku, která měla obětovat silné americké muže, jedny z nejsilnějších z lidského stáda, kteří ještě zůstali na zemi. Silný americký muž je doslova vše, co stojí mezi NWO a jejich tyranskou vizí budoucnosti, takže 11. září bylo samozřejmě naplánováno ve Velké Británii, spolu s komplici z USA, izraelských a saúdských vlád. Smrt silných mužů je dlouhodobá agenda mocných.

Koncept systému, ve které žijeme, je zajistit, abychom nepřišli na to, co se ve skutečnosti děje. Systém je tu proto, aby nás zavedl do iluze, pryč od reality. Protože kdybychom věděli, co se s námi skutečně děje, určitě bychom tomu odolávali. Tento podvod je mnohem rozsáhlejší, než si dokážete představit. Nezáleží na tom, jestli je to vláda, která podporuje sóju ve většině zpracovaných potravin, nebo do potravin cpe BPA (tyto chemikálie prokazatelně snižují plodnost mužů). Tyto chemikálie a stovky dalších podobných látek jsou látkami napodobujícími estrogen, u kterého bylo prokázáno, že zvyšují porodnost žen a feminizují jakéhokoli muže, u kterého zároveň snižují nebo úplně zastaví schopnost se rozmnožovat. Toto je základní stavební kámen tyranských elit: Konec skutečného muže a vzestup beta muže.

Podívejte se na dnešní muže obecně. Podívejte se na jejich výšku. Podívejte se na jejich celkovou sílu. Propagace zženštilého beta muže probíhá na plné obrátky. Feminizace toho, co z mužů zůstalo. Inverze přirozeného ochránce. Odstranění veškerého mužského odporu proti tyranii. Odstranění síly. Jedno pohlaví pod jednou světovou vládou. Smrt silného mužského lva, aby mohly hyeny ovládnout kdysi hrdou zem.

Vše se to děje manipulací mužů, aby se zabíjeli v záměrně řízených válkách, a utopením společnosti v chemických látkách, které vyloučí nejsilnější muže ještě předtím, než se vůbec narodí.
Není to hádanka zabalená do záhady. Pokud jste si toho nevšimli, zbývá jen velmi málo silných, odvážných a morálních mužů. Podívejte se na muže, kteří teď zůstali. Je to naprosto zřejmé.

autor: Jason Christoff / překlad © www.aluska.org 2021 / podle Zdroje



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-06-10 02:06:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

už dlouho řikám, že jsem vážně vděčná za to, že už není povinná vojna – a to má k válce ještě hodně daleko… já se nedávno přesvědčila, že fajnoví chlapi ještě žijou 😁 takže ta představa toho, že by někam na dva roky musel, kde se mu může navíc něco stát… hrozný

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-10 08:05:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem měla hroznej sen dneska. Společnost byla rozpadlá, nic nefungovalo a vypadalo to jako občanská válka. I jsem si v tom snu dost zastřílela. To mám z toho, jak furt čtu o těch vakcínách.

Ikona diskutujiciho nagualista 2021-06-10 10:57:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde o to, co uděláme s tím, co zříme. Víme s jistotou, že jsme ovládaní jako autíčko na dálkové ovládání. To ovládání se jmenuje IMPLANTÁT ROZUMU. Ano, rozum není náš , ale byl nám nabídnut v dávnověku a my jsme ho přijali a po té slezli ze stromů a vylezli z jeskyní .
Jsme magické bytosti, toulající se vesmírem a tak už víme, že vesmír je ryze predátorský. Pak je jasné , že kosmické entity , Létavci, Reptíci, Supaj atd. si ty, kteří používají výhradně a jen implantát rozumu, dokonale ochočili a mají nás jen jako chutné žrádlo. Dokud tohle neuchopíme, není nám pomoci.

Ikona diskutujiciho Pavel Klíč 2021-10-09 15:18:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Když tomu věříte. Je vám jasné, že jme to čemu věříme, že jsme!

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2021-06-10 13:05:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue povinná vojenská služba je potřeba ta právě udělala z lidi chlapy v parlamentu to jednou bylo že by všichni absolvovali 6 měsiční bojový kurz a týkal by se i žen ti by se učili jak ošetřovat zraněné postřelené atd všem by to prospělo ikdyž díky zavedeni GESARA NESARA nebudou žádné války zde na zemi ale budou probíhat války s nepřátelskými mimozemskými bytostmi vojenská služba se stane opět povinnou

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-10 13:13:26
Ikona diskutujiciho
sipka

nemám problém s výcvikem, chodila jsem do karate, umím střílet, fyzičku mám taky a všechno mě to bavilo… ale já bych dostala modrou knížku na plochý nohy 🙂

Stejně si ale myslím, že z máčky chlapa za půl roku neuděláš.

Ikona diskutujiciho Přemek 2021-06-25 02:16:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Z kluka chlapa udělá přechodový rituál. Viz tzv. přírodní národy. A vojně se mluví jako o pseudopřechodovém rituálu, který přinesl více škody než užitku. Vojna učí slepě poslouchat. Chlap má být bojovník, válečník, schopný samostatného myšlení, strategií (včetně taktického ústupu) atp. Nemá být hrdina, který padne kvůli kravině namísto, aby ustoupil. Hrdinů jsou plné hřbitovy.

Nic méně během dospívání a ranné dospělosti kluci být hrdinští musí, jinak budou pohodlně využívat mamahotel a celkově se jim nebude chtít riskovat s stavět se na vlastní nohy. Proč by také, když to není taktické? Doma nejlíp, kam by chodil? 🙂 No a této ranné hrdinskosti zneužívá armáda pro války.

Ikona diskutujiciho asdf 2021-06-11 05:45:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co tam dělají dole ty fotky těch esesáků, to má být jako příklad těch silných mužských lvů? Ty zrůdy co na východní frontě systematicky vyvražďovali miliony civilistů? To jste si ze všech možných armád a historických epoch musela vybrat zrovna tohle?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-06-11 06:58:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to ilustrační obrázek na téma válka… to chce klid a omývat přirození vlažnou vodou.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2021-06-11 11:54:14
Ikona diskutujiciho
sipka

o esesáky se nejedna ale pouze o členy německé armády esesáci měli černou uniformu z a narozdil od obyčejných vojáku byli velmi krutí a dopouštěli se válečných zločinů a byli nadřízení obyčejným vojákům

Ikona diskutujiciho Petr C. 2021-06-30 19:18:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Pavla:
Tohle jsou vojáci tzv. waffen SS, kteří bojovali na frontě a nosili maskáče (odlišné od vojáků wehrmachtu). Černá uniforma byla pro SS typická v nebojových situacích, kde nehrozilo, že si ji umažou a kdy si zjednávali respekt a budili strach právě tou uniformou a tím, co představovala.

Ikona diskutujiciho Jarca 2021-06-25 11:00:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už je nejvyšší čas, aby se chlapi „pochlapili“ a ženy zženštily.

Ikona diskutujiciho hanka 2021-07-01 08:39:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Pravda, najít silného muže dneska je skoro nemožné. A přitom bychom je tolik potřebovaly! Já teda rozhodně, ulevilo by se mi a navíc bych se kochala tou krásou :))
Je to vidět i teďka v „krizi“, kolik lidí skloní hlavu a udělá, co se po nich chce. Nedokážou se za nic postavit, bojovat, přiznat si, kde je pravda. Slabí chlapi přitahují ženy pečovatelky, které se o ně budou starat jako by jim dělaly maminku, to je velice trapné a taky nedůstojné. Kéž by bylo na světě víc mužných mužů, kteří se nebojí.

Ikona diskutujiciho Jarin 2021-06-25 11:29:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No stále platí to že pro každého občana staršího 18 let do let 60 platí branná povinnost. Toto společně s vojnou zrušeno nebylo. Takže stát Vás v případě potřeby a za určitých podmínek na základě branného zákona může povolat. V této situaci bych viděl jako určitou výhodu absolvování alespoň základního výcviku. Co s tím už udělají dále je na každém z nich. V každém případě být v situaci kdy budu muset bránit svoji rodinu a nevědět co dělat, případně nemít k tomu prostředky je dle mne nešťastné.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-06-25 14:31:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Jarin:
Celá vojna je špatně, namísto správné výchovy ducha a upevnění síly se jen vychovává cvičená opice, která jen plní rozkazy a pak buzeruje doma manželku..To, jak je dána výchova v armádě za muže je jen zase velký, matrixový omyl.
Asi jako skoč pod minu a buď hrdina..svět potřebuje věčně hrdiny, že.
Kolik je dnes vojáků naočkovaných, řekl bych, že 99%..A správný voják odmítne na sobě dělat pokusy a brání svůj, či jiný život. Oni se nechali, protože to dostali nařízené…takže zase jen plní rozkazy a bojí se, že příjdou o práci, protože dostávat 40-70 000 měsíčně a pak nemít nic, to si člověk rozmyslí..A to je ten rozdíl, jsou vojáci, co mají svoji hlavu a pevného ducha, nebo jen ti, co si hrají na silné a pak udělají cokoli, co jim nařídí velitel. Co je tedy pak silný muž?

Ikona diskutujiciho Anna 2021-06-26 08:45:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, toto je pravda. Zájmem člověka je užívat si v kruhu své rodiny a přátel bohatství a krásu života. Zlomek bytostí má zájem na válčení a snaží se šťastné lidi do svých válek vmanipulovat. Bylo mi to naprosto zřejmě ukázáno jako velká pravda.

Ikona diskutujiciho Jarda 2021-06-28 09:13:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj všem. Jsem muž, manžel, otec a voják. Je mi pres 40, prosel jsem roční vojnou u výsadkářů, válkou v Bosně, misí v Kosovu a rok života jsem strávil v afghánském konfliktu. Vím jaké hrůzy válka představuje, vím jaké je zabíjení i umírání. K válce chovám nenávist. Ale válja je jen slovo. Válku mají na svědomí lidé. Nikdy jsem slepě neposlouchal rozkazy, pokud jsem někdy musel zabíhet, pak jen proto,abych sám přežil. Protože vím, co to vše znamená, vychoval jsem ze svého syna silného a čestného muže, který dokáže bránit sebe a své blízké. Jsem vycvičen, mám vlastní úsudek, zbraně, nekoukám na televizi, nepoužívám sociální sítě. Jsem zdravý, nepotřebuju léky, nejsem naočkovaný proti COVID, raději si zaběhnu půlmaraton, nebo se pomiluju se svojí ženou. Mám rád život, svoji rodinu a vše, co jsem vybudoval. Nenechám si to vzít a budu to bránit i za cenu vlastního života. V krvi jsem se narodil a v krvi raději zemřu, než abych přihlížel, jak mi tohle vše někdo bere a zabíjí moje blízké. Pamatujte si, že až bude opravdu zle, sanitka, policie ani armáda vám nepomůžou. Budou zahlcení. Bude to na vás. Jste na to připravení? Pokud ne, tak je mi vás líto. Dobré časy plodí slabé muže, špatné časy zase ty silné. Myslím, že se máme moc dobře a brzy se to zlomí.

Ikona diskutujiciho Petr C. 2021-06-30 19:22:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidím to velmi podobně. Taky se nemůžu zbavit dojmu že se mi dovednosti nabyté před lety na vojně budou ještě hodit.

Ikona diskutujiciho ivuška 2021-06-30 20:30:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chlubení je zrovna to, co muže nedělá mužem. Je to jen můj názor. . Hlavně bych byla opatrná v proroctví, co bude a jak to bude. Nikdo neví nic. A ani nemůže. Svoji vlastní realitu tvoříme sami. Někdo to dělá, nebo se pokouší to dělat úmyslně, většina se v tom plácá . Kdo se bude připravovat na válku a já nevím na jaké potíže, tak je bude mít. Každý dostane co chce. Bohužel často i co nechce. Pro mě, je nejdůležitější láska. Zní to jako klišé, ale já vím, že existuje a to skutečná a bezpodmínečná. Skromnost a vděčnost. Vím , že když se člověk pro cokoliv pevně rozhodne at je to potkat pravého muže, nebo ženu, tak se to dřív, nebo později stane a když se rozhodne, že nepozná válku, nebo nebude potkávat zlé lidi a situace, tak se to postupně bude stávat skutečností bez ohledu na to, jaká je na světě situace. Je to o rozhodnutí. Jsou přece důkazy. I za těch nejhorších situací, válek byla vždy skupina obyčejných lidí, kterých se to nijak nedotklo. Jak by to bylo možné. No a funguje to i obráceně. Lidé, kteří se rozhodli stát se vojáky, nebo sestřičkami, tak se jimi stali, i když v jejich vlasti vládl mír.ahoj Ivuška

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek