CIA a MK Ultra programování v hudebním průmyslu
Americký ,,konspirační“ spisovatel Fritz Springmeier, který říká, že svět je ovládán satanskými silami a který odhaluje agendu Nového světového pořádku, tvrdí, že hudební průmysl (zejména oblast country hudby) je přeplněný umělci, kteří pracují jako programátoři myšlenkové kontroly, a mnoho hudebníků že je jejich oběťmi.
Jsou oběťmi MK Ultra programování mysli. Takoví hudebníci mají uměle rozdělenou osobnost. Springmeier zmiňuje lidi jako například amerického country hudebníka, zpěváka a herce Krise Kristoffersona, zpěváka, kytaristu, skladatele a herce Glena Campbella, hudebníka, zpěváka, básníka, skladatele, herce a aktivistu Willieho Nelsona a rockenrollového a country zpěváka, skladatele a klavíristu Jerryho Lee Lewise , kteří pracují pro Ilumináty jako programátoři myšlenkové kontroly.
Podle Fritze Springmeiera, bývalé Satanistce Cisco Wheelerové, bývalé oběti myšlenkové kontroly Cathy O’Brienové a jiným obětem MK Ultra programování mysli, slouží hudební country průmysl jako přední sektor pro tajné pašování drog.
Springmeier a Wheelerová říkají, že při Monarch programování (toto vychází z MK Ultra programování, Monarch znamená ,,panovník“ či ,,vládce“), se pracuje s tzv. ,,Mentálními obrazy“. Ty jsou vkládány do obětí myšlenkového programování a mohou vytvářet tisíce odlišných umělých osobností, které mohou být upravovány a modifikovány způsobem, jakého chce iluminátský programátor dosáhnout.
Je to podle nich velmi podobné rozdělování hard disku do více částí, přičemž každou část lze zaplnit různými daty. Když se pak ,,otevře“ taková specifická část hard disku, je možné k ní získat přístup, aniž by se používaly jiné části hard disku.
Když je tedy mysl rozdělena na části, pak může ,,handler“ (znamená doslovně ,,manipulátor“), nebo programátor aktivovat určitou osobnost, která je v oběti již vytvořena a naprogramována. Používají se spouštěcí slova, nebo kódy, které jsou vloženy do programu a pomocí nich může programátor či handler přepínat u oběti naprogramované osobnosti.
Je to známá věc a celebrity se netají tím, že mají několik osobností. Jedna osoba je jejich, jiná za ně vystupuje na pódiu. Beyonce říká svému alter egu Sasha Fierce, která má být na rozdíl od ní divoká. Mariah Carey tomu říká Bianca, což má být její zlé dvojče. Ve videu výše je to ukázané. Lupina Nyong má ,,Troublemaker“ (Průšvihář). Miley Cyrus má Hanu Montanu – o její mentální poruše byl dokonce celý seriál pro děti!! Justin Bieber má rapperské alter ego Shawty Mane. Poruchu má i Katy Perry, Eminem, Jenifer Lopez má Lolu (což je v podstatě prostitutka), David Bowie, Lady Gaga – její mentální porucha je dokonce muž a nejvíc v háji je Nicki Minaj, která tvrdí, že má v sobě 15 osobností. Všichni byli pro svou roli naprogramováni zmíněným projektem, jsu duševně nemocní, klidně se tím chlubí a díváme se na to v médiích každý den. Hollywood je přehlídka bláznů.
S programováním osobnosti se většinou začíná už u malých dětí. Tento programovací způsob je velmi vhodný tehdy, kdy chtějí elity například vytvořit veřejnou osobnost, která působí navenek jako skvělý bavič s jemným temperamentem, pocházející z vyrovnaného rodinného prostředí, a pak pomocí spouštěcích slov se takový člověk změní na chladnokrevného zabijáka, špiona, drogového dealera a podobně.
Oběť si většinou ani neuvědomí, že má v sobě různé naprogramované osobnosti, ani že kriminální čin vůbec spáchala, protože je programována tak, aby si to, co udělá pod hypnózou, nepamatovala.
Ne všichni umělci v zábavním průmyslu ale musí být myšlenkově kontrolováni a programováni. Někteří ani nemusí vědět, co se v zákulisí skutečně děje. To jsou ti nezasvěcení do hlubší úrovně kontroly. Ne všichni musí být MK Ultra otroci, aby bylo možné dosáhnout manipulátory stanoveného cílu, i když většina z nich je.
Obecně však platí, že když nějaký umělec, ať už myšlenkově kontrolovaný nebo ne, vytvoří nějaký nový trend, ostatní ho budou následovat jako stádo ovcí. Ostatní budou vytvářet stejný nebo velmi podobný styl umění a spustí se módní lavina. Ti, co sledují nějaký trend, nemusí vědět, o co ve skutečnosti jde. Takto se dají se špatným úmyslem propagovat v hudbě například války, násilí, transhumanismus, pudový s*x, užívání drog, vulgarismus, satanismus a jiné. Záleží podle toho, čeho chce elita v daném období dosáhnout.
Psychologicky a krok za krokem připravuje stádo na událost, která bude vytvořena Ilumináty a na kterou navrhnou vlastní řešení.
Původ rockové hudby, Aleister Crowley a aplikace agendy v hudebním průmyslu
Rocková hudba každopádně odstartovala novou éru lidstva v padesátých a šedesátých letech dvacátého století. Tato hudba má však své kořeny pravděpodobně ve starověké hudební formě vycházející ze starých mysteriózních náboženství.
Vznik rockové hudby se obvykle připisuje následovníkům britského okultisty a mága Aleistera Crowleyho a sítě O.T.O. (Ordo Templi Orientis – Řád východního chrámu) ve spolupráci s náboženským hnutím Wicca.
Rocková hudba je skvělá na hrabání peněz a jednou z nejlepších metod na propagaci satanismu. Rocková muzika zřejmě nevznikla a nebyla zavedena jen tak náhodou. Říká se, že je to produkt klasických studií starověkého Frygiánského kultu boha zábavy Dionýsa.
Rockový rytmus prý vychází z Dionýsova kultu. Kytarové riffy, které se neustále opakují a rockové rytmy ovlivňují lidskou mysl a někdy mohou mít i jakýsi drogový či hypnotický efekt (platí hlavně u specifických hudebních žánrů, experimentálních, progresivních).
Plakát propagující společný koncert skupin Slayer a Possessed (Posedlý). Ostatní plakáty skupiny Slayer jsou podobně výživné.
Okultista Aleister Crowley (1875-1947), samozvaná Velká Bestie 666, který byl významným mágem dvacátého století, měl styky se zednáři a byl hlavou okultní společnosti Ordo Templi Orientis. Mnoho umělců a rockových hudebníků je, či bylo, stoupenci tohoto zvráceného génia. Můžeme například jmenovat hudebníky jako Jimmy Page, John Bonham, Sting, The Beatles, The Rolling Stones, Ozzy Osborne, The Eagles, David Bowie, The Doors a jiní.
Jimmy Page vlastní obrovskou sbírku Crowleyho děl a kdysi koupil i jeho sídlo Boleskine u jezera Lochness ve Skotsku.
The Beatles použili Crowleyho postavu na obalu k albu Sgt. Pepper ‚s Lonely Hearts Club Band z roku 1967.
Ozzy napsal na jeho počest skladbu Mr. Crowley.
Crowley silně ovlivnil svými názory a postoji šedesátá léta, užívání psychedelických drog a provozování ,,volné lásky“. Jeho heslo „dělej co chceš, ať je zákon“ bylo použito ve smyslu jakési revolty. Je velmi pravděpodobné, že Crowley zasvětil anglického spisovatele Aldouse Huxleyho do užívání psychedelických látek. Huxleyho drogové experimenty měly nesmírný vliv na vývoj MK Ultra projektu.
Crowley měl velký vliv na vznik LaVeyova komerčního satanismu, do kterého bylo a stále je zapleteno mnoho umělců ze showbyznysu.
Anglický spisovatel, žurnalista a Crowleyho následovník Gavin Baddeley je autorem knihy Lucifer Rising: Sin, Devil Worship and Rock’n’Roll (v překladu „Lucifer vzestupuje: Hřích, uctívání ďábla a rockenroll“), v níž zpovídá umělce, kteří se hlásí k satanismu.
Mnoho z nich potvrdilo, že jsou členy Církve Satanovy. Jejich zpověď dává najevo, že okultismus a satanismus je asi těžko jen náhodnou zábavou v rockové hudbě.
Ilumináti, kteří řídí hudební průmysl, užívají jakýsi princip rovnováhy. To znamená, že ne všechna hudba je prosycena temnotou. Kdyby byla veškerá hudba temná, lidé by ji totiž odmítli. Umělci pod kontrolou elity kombinují například hezké melodie s temnými či satanistickými myšlenkami. Známí hudebníci používají pouze některé z mnoha skladeb na propagandu agendy, satanismu, či jiné oblasti. Hudební klipy bývají přesycené okultními symboly, kterým běžní lidé nerozumí a které mají vliv na naše podvědomí. To platí i pro živé show. Čím známější kapela či hudební interpret ve světě je, tím více těchto symbolů a tajných šifer působících na podvědomí tam najdeme.
Když chce elita dosáhnout nějakého cíle své agendy (např. Podpořit transhumanismus, což je „kombinace lidí a strojů“, kteří budou kontrolováni pomocí mikročipů a jiné technologie), použije k tomu zejména Hollywood a hudební průmysl, který má monstrózní vliv na masy lidí po celém světě.
Ohledně hudebních trendů se postupuje takto: Ilumináti se rozhodnou nasadit trend, který propaguje jejich strategii. Použijí umělce či osoby, které jsou myšlenkově kontrolovány a jiné své přisluhovače, kterým slíbí bohatství, drogy, grupáče, nebo cokoli chtějí, aby byli spokojení.
Užívají se nejmodernější techniky manipulace cílové populace, aby lidé agendu podvědomě přijali. Na scénu vyjdou lidé, kteří jsou uměle nastrčení, aby zavedli nový trend v hudbě, publikum začne tento trend obdivovat a dosazené lidí uctívá.
Ostatní hudebníci (kteří mohou být i nadanější než ti uměle dosazení) začnou hudební trend následovat a rozvíjí ho dál. Hudebníci a hudební skupiny začnou podepisovat kontrakty s nahrávacími společnostmi. Nemusí být vůbec myšlenkově programovaní, jde o to, že podporují daný trend a většinou ani netuší, že podporují nějakou skrytou agendu. Prosadí se umělci a hudební skupiny, které jsou schopné v trendu oslovit široké publikum. V trendech se točí velké peníze, proto jsou tito lidé ochotní je podporovat.
Ostatní umělci, kteří tvoří hudbu mimo trend a stanovenou agendu, jsou v podstatě mimo hru a mají malou šanci se prosadit, protože vrcholné články v průmyslu je propagovat nebudou. Pokud umělec, který jde mimo agendu, vytvoří něco nového (trend, label s lepšími podmínkami apod.), což je v rozporu se zájmy Iluminátů, nebo je pro ně hrozbou ve smyslu soutěže, Ilumináti si ho koupí a zmocní se ho. Pokud s tím takový umělec nesouhlasí, vyhrožují mu.
Koupí hudebních nosičů a celkově hudby podporované Ilumináty, je jejich hudební sektor a agenda přiživována. Důležité je si uvědomit, která hudba je indoktrinovaná agendou, protože se jejím dopadům dnes jen těžko vyhneme, protože jsme touto hudbou neustále obklopováni, ať už chceme nebo nechceme. Je třeba takovou hudbu odmítnout a bojkotovat, ať už se nám skladba po hudební stránce líbí, nebo ne.
Pamatujete si na tuhle pecku? Když byla nová, hráli ji na Óčku v jednom kuse a v roce 2006 s ní Lordi dokonce vyhráli Eurovizi. Když jste si ale prohlédli klip, nebo přečetli text, uvědomili jste si, že to není žádná sranda. Víte, o čem tam skupina, převlečená za ďábly, zpívá? ,,Svatí jsou zmrzačení, Za této hříšné noci, Ovečky jsou ztraceny bez ochranného světla… Křídla na mých zádech, Mám rohy na své hlavě, Moje tesáky jsou ostré, A mé oči jsou rudé, Ne tak úplně anděl, Nebo ten, který padl, Teď si vyber, přidej se k nám nebo táhni rovnou do pekel…“ Výborný text, že jo? A teď si představte, co tohle udělá s vaším podvědomím, pokud to budete poslouchat pravidelně!
Satanská propaganda v rockové hudbě
Zmíním pár příkladů užití okultní a satanské propagandy a vlivu satanismu v hudbě. Propaganda probíhá především na podvědomé úrovni a nevědomé obecenstvo tak akceptuje a uctívá satanské síly a entity, které skrytě vládnou dlouhé období našemu světu a předávají jim svou energii. Publikum i umělci a jejich mysli jsou pod masivní kontrolou hudebního průmyslu řízeného satanisty.
Anglická heavymetalová kapela Black Sabbath zpívá o tom, že by se lidé měli bát ďábla a raději by měli prosit Boha o pomoc. Hrají hypnotické riffy, podlaďují si trochu kytary, které vytahují na maximální hlasitost a píšou, tak jako mnoho umělců, texty o temné stránce světa.
Víme, že členové byli inspirováni temným okultismem a dokonce satanismem. Některým členům to začalo až nahánět hrůzu.
Tyto věci se pak přenášejí i do podvědomí posluchačů, protože hudba, která je prosycena těmito odkazy, reprezentuje temno a egoistický satanismus.
Album skupiny Black Sabbath ,,Dehumanizer“ (odlidšťovač).
Okultní a také satanistické prvky vidíme u britské rockové skupiny Led Zeppelin. Je všeobecně známo, že jistá pasáž z kultovní skladby Stairway To Heaven, přehraná pozpátku (tzv. Backmasking, jehož autorem má být Aleister Crowley) vydá odkaz na uctívání ďábla. Má jít o podprahovou zprávu. Když se text pustí pozadu zní to: ,,Hle, můj sladký Satan, jehož cesta mě nedělá smutným a jíž mocností je Satan. On tě bude rozvíjet, dá ti šest, šest, šest.“
Obrácené poselství představují pokus realizovat prostřednictvím hudby malé esoterické rituály. Po vizuální stránce používali Zeppelinové okultní symboly a kresby. Symbol ZOSO, který použil a vybral Jimmy Page na obálku alba IV., reprezentuje planetu Saturn, která je v okultismu považována za představitele Satana.
Americký zpěvák, výtvarník a herec Marilyn Manson (vlastním jménem Brian Warner) se sám považuje za antikrista a osobně se znal se známým satanistou Antonem LaVeyem, zakladatelem Církve Satanovy, jehož satanské, materialistické filozofie je obdivovatelem.
Britský rockový hudebník, skladatel, producent a herec Mick Jagger z rockové skupiny The Rolling Stones byl členem satanského kultu Process Church. V roce 1967 The Rolling Stones vydali album s názvem Their Satanic Majesty Request (v překladu ,,Požadavek jejich satanských veličenstev“). Známá je skladba Sympathy For The Devil – v překladu znamená „náklonnost k ďáblu“.
Bob Dylan, americký zpěvák, skladatel a básník, tvrdil, že uzavřel smlouvu s ,,vládcem viditelného i neviditelného světa“ a čeká, až tato smlouva vyprší. Tím vládcem je myšlena figura, která podle legendy ráda uzavírá krvavé smlouvy s lidskými dušemi – ďábel.
V roce 2009 vedl rozhovor s Dylanem chlápek jménem Ed Bradley.
Bradley: Proč jste pořád tady, proč to stále děláte?
Dylan: Myslím, že je to osud. Kdysi dávno jsem udělal obchod, a tak dodržuji slib.
Bradley: Co to bylo za obchod?
Dylan: Abych se dostal tam, kde jsem teď.
Bradley: Mohu se zeptat, s kým jste ten obchod udělal?
Dylan: S hlavním šéfem.
Bradley: Této Země? Hehehe …
Dylan: Této Země a světa, který nevidíme.
Hudební divoch Jim Morrison o sobě tvrdil, a všimli si něčeho takového prý i jeho bývalí spoluhráči, že byl posedlý nějakou cizí entitou. Řekl: ,,Potkal jsem ducha hudby … Ukázal se mi ďábel, když jsem byl ve Venice. Uviděl jsem Satana nebo satyra, který šel vedle mě, smyslný stín mé skryté mysli …“
Zpěvák a kytarista Charles Manson byl pravděpodobně myšlenkově kontrolovanou obětí tajných služeb a byl ve spojení se satanským kultem, z něhož čerpal svou filozofii, že Satan se jednou smíří s Kristem. Okultní a satanská propaganda se táhne napříč celým spektrem hudebních směrů.
Oba díly série jsou založeny na přepracovaném překladu originálního textu autora Mária Oláha, který ho v originálu uveřejnil jako ,,Satanizmus v rockovej hudbe, Aleister Crowley a jeho vplyv, CIA a MK Ultra projekt“
Poslední komentáře
-Alue K. Loskotová No, pripomenulo mi to hudobný klip od Priessnitz…
-mariankosnac Teda ja neviem jak je to s tými…
-mariankosnac Otázka zda pomoci a nebo nechat chcípnout, tvrdě,…
-není Tak já jsem znal osobu, co měla takového…
-*****