Pozor na tyto destruktivní symboly: Květ života, Metatronova krychle, Merkaba

31.3.2021 v Poselství 71

Vážení čtenáři, už delší dobu jsem zvažovala pokus popsaný v tomto článku a způsob, jak to sdělit šetrně, ale toto asi šetrně popsat nelze. V poslední době získaly na veliké popularitě symboly Květ života, Metatronova krychle a symbol Merkaby. Měla jsem důvodná podezření a rozhodla jsem se proto, že na všechny tři symboly provedu svalový test, abych si je ověřila. Výsledky vás zklamou.



Svalový test použitý na uvedené symboly je podrobně popsaný (včetně videoukázky) zde: NÁVOD: Svalový test, pomocí kterého spolehlivě určíte potraviny, předměty nebo symboly
V článku jsou dvě varianty, verze kterou používám já zahrnuje dvě osoby, jedna je testovaná, druhá testuje. Testované osobě je první změřena síla, poté chytá do ruky předměty nebo symboly a měří se rozdíly, změny v její síle. Co člověka posiluje, to se ihned projeví na síle jeho svalu a udrží ruku proti tahu ve své pozici. Co člověka oslabuje, se taktéž ihned odrazí na jeho svalové síle, přijde o energii a testovaná osoba nedokáže odolat protitlaku a ruka jí jde dolů.
Pokud jste výše uvedený článek nečetli, dopručuji abyste se k němu vrátili, abyste přesně pochopili o čem je dnes řeč. Pokud kohokoli tento článek naštve a popudí, důrazně doporučuji, aby zopakovat svalový test a přesvědčil se osobně na vlastní oči o správnosti mého měření a o přesnosti mého výsledku. Nevěřte mi, všechno si ověřujte, je lepší zakládat vědomosti na tom co jste sami zažili, než co jste jenom četli a slyšeli. U některých osob je třeba to chvilku trénovat, než to vychytají, vysledují a pochopí, ale obecně funguje u všech, i necitlivých na energie.

Moje podezření ohledně slavného Květu života vystoupilo do popředí ve chvíli, kdy jsem měřila pár předmětů na žádost přátel, kteří nakoupili nějaké ,,esoterické předměty“ a chtěli zjistit, jestli jsou dobré. Třeba lahve s tímto symbolem… všem to ubralo sílu, jejich ruka byla slabá a šla dolů. O jednom takovém případu závadného produktu jsem napsala článek, s plánem se k tématu znova vrátit, což je právě dnešní rozbor. Zdůrazňuji, že to co je v odkazovaném článku, si můžete sami ověřit, nesděluji domněnky, ale fakta a praktické zkušenosti.

Osobně na mě květ života nepůsobil dobře a neměla jsem k němu důvěru, ale nebylo mi jasné proč, protože ze všech stran jenom slyšíte o posvátné geometrii, o jazyce vesmíru a zázraku stvoření…

Květ života (obr. nahoře) destruktivní symbol.

Pak jsem potkala jednu ženu, která byla hodně psychicky v nepořádku a ta byla květem života skoro až posedlá, nosila ho u sebe ve větším množství. Chtěla ověřit nějaké doplňky stravy, které jsou dost drahé a měly být založeny na bylinkách a maliníku, které měly být i nějak energeticky ošetřené, což mělo zvýšit jejich sílu (nebudu jmenovat konkrétní firmu). Krabička, ve které byly kapsle uloženy, byla modrá  a měla na sobě květ života.
Svalový test dopadl špatně. Jak na krabičku tak i na produkty zvlášť. Poté všem tato žena rozdávala čokoládu a kartičky se zlatým květem života. Od prvních několika vteřin jsem k ní cítila obrovské antipatie, byla mi strašně protivná a nemohla jsem se dočkat, až odejde. Takže jsem po jejím odchodu vše vysbírala a vyhodila, ale ještě předtím jsem dala změřit i čokoládu i ty kartičky svalovým testem… všechno vyšlo destruktivně. Jeden z přátel byl nepozorný a darovanou čokoládu stihl sníst. Bylo mu z ní zle a bolelo ho břicho cca 4 následující hodiny. Byla jsem ráda, že jsem se nespletla a nic jsem nejedla. Všechno šlo do koše… A kladla jsem si otázku, jestli to bylo její extrémě destruktivní energií, nebo jestli je za tím ten všudypřítomný květ života, nebo jestli šlo o souhru obou aspektů současně?

Merkaba (obr. nahoře) destruktivní symbol.

To se týče symbolů Merkaba a Metatronovy krychle, tam mi byl výsledek předem jasný, ale když už jsem měřila, vzala jsem je společně. Oba symboly mají prakticky totožnou rezonanci, protože Metatronova krychle je v základu Merkaba doplněná o další geometrické tvary.
Merkaba je destruktivní systém, to vím od doby, co mi začaly chodit stížnosti a prosby o pomoc od lidí, kteří ji absolvovali a začali mít psychické a zdravotní problémy.
Metatron je navíc nebezpečná temná bytost, černý anděl a černí mágové to moc dobře vědí. Mohli jste o tom číst například ve starém článku: Odhalení: Spouštěcí zaklínadla pod názvem ,,Ježíš Kristus” a ,,Archandělé” / DOPORUČUJI!

Zde je příslušný úryvek z článku:
,,Vraťme se zpět k dotyčnému černému mágovi (bývalému… budu věřit tomu, že je dnes na naší straně): Tento člověk kdysi dávno před lety přišel na jednu speciální akci, ke měl od někoho za úkol provést pořádnou černotu. O incidentu se mluvilo. Já tam tehdy nebyla, ještě jsem byla malá a tahala kačera po dvorku, když se tohle dělo. Vyvolal tam tajně určité temné bytosti a způsobil problémy a kolaps několika lidem, kteří tam byli v publiku, protože přednášející je viděl, odrazil a ta energie pak přeskočila na publikum. Tak byl černý mág tehdy odhalen a byl to počátek jeho ukončení spolupráce s ďábly. Když dotyčný mág řekl, jak se jmenovala konkrétní bytost, kterou tam vyvolal a poslal na přednášejícího, vyslovil přesně jedno ze slavných jmen domnělých archandělů: ,,Metatron”! Potvora tak silná, že zkolabujete v publiku, ani nevíte proč, jenom co na vás přeskočí. TITO MÁGOVÉ VÍ, ŽE JSOU ARCHANDĚLÉ ĎÁBLOVÉ!!! Využívají jejich síly a smějou se lidem za zády, jak jsou blbí a ještě si ty ďábly sami doma při channelingu vyvolávají!! Málem jsem spadla ze židle, když to řekl…“

Téma Archandělů a speciálně Metatrona je hodně závažné a zkušenosti i varovné články už jsou dostupné, ale pořád je spousta lidí, kteří jsou jako hluší, slepí, nekoukají nalevo ani napravo. Stačí jim před očima zamávat imaginárním návodem na instantní osvícení, zdraví, štěstí a jdou do toho.

Metatronova krychle (obr. nahoře) destruktivní symbol.

Symboly Merkaba, Metatronova krychle, i samotné učení Merkaba, vycházejí z Kabaly. Kabala je nejvyšší forma židovské černé magie. Není proto divu, že dělá dobře černým mágům a destruktivním lidem. Kdežto slušní lidé z toho mají – slušně řečeno – bolehlav.

Test
Pro test jsem použila čtyři papírky. Jeden prázdný a tři s jednotlivými symboly. Pokud budete test provádět, doporučuji první měřit vědomě a vyzkoušet si změny v síle u konkrétních symbolů. Zkusit prázdný papírek, klasický křížek, Merkabu… až zjistíte ztrátu síly, vraťte se k prázdnému papírku a ověřte si, jak se síla vrátí zpět.
Poté papírky přeložit nebo zmuchlat tak, aby nebylo vidět co na nich je a ostré měření provádět tak, aby ani testující, ani testovaný nevěděli, který symbol se testuje, nebo jestli to je jenom prázdný papírek. Jedině tak lze výsledkům důvěřovat, protože v opačném případě by si mohl skeptik myslet, že si to přivodil sám svou vírou, nebo domněnkou. Aby tedy byly výsledky spolehlivé a nezakalené sváděním na placebo efekt, je nutné, aby se zjistilo, co se testuje, až po zjištění výsledku.

Výsledek testu je jednoduchý. Prázdný papírek nemá žádný vliv na sílu pokusné osoby. Květ života je destruktivní, ubírá energii, pokusná osoba ztrácí sílu. Symboly Merkaba a Metatronova krychle jsou též destruktivní, ale ještě o řád více. To znamená, že pokusná osoba zeslábne výrazně více, než z květu života. Rozdíl je opravdu hodně velký. Při navrácení se zpět k prázdnému papírku a odložení destruktivních symbolů, se síla opět vrací do původního stavu.

Bonus
Další zajímavý symbol, který jsem nedávno měřila, byl jeden, který jsem vyčetla v nejmenované učebnici a byl popsán jako uzemňující posilující symbol, který má dodávat energii přírody a dokonce byl měl zlepšovat účinek magických kouzel. Vypadá úplně stejně jako logo firmy Mitsubishi.


Bylo mi to krajně podezřelé, ale chtěla jsem si svůj názor potvrdit. Proto jsem na něj provedla svalový test včetně zkoušky prázdným papírkem a dodržování toho, že se neví předem, který symbol se měří, abych zcela vyloučila teorii o samonaplňujícím se proroctví. Tento je silně destruktivní, na úrovni symbolu Merkaba a Metatronovy krychle, nebo kříže. Kdybyste na něj narazili, rozhodně ho nepoužívejte.

Proč?
U Metatronovy krychle a Merkaby je to jasné, vycházejí z Kabaly a obsahují v sobě šesticípou hvězdu stojící na špici, což je známý destruktivní symbol.
U květu života to není na první pohled tak jednoznačné a úsudek zamlžuje všudypřítomný příběh o posvátné geometrii, oproti kterému bude laik argumentovat asi dost těžko. Stačí se však soustředit pouze na základní linie a uvědomit si, že jde o pravidelnou šestkovou strukturu. V každém kruhu je 6 elips, každý kruh po obvodu tvoří 6 elips, tvar má 6 stran atd… šestky jsou dokonce přímo vykresleny v samotných liniích.

Když si to uvědomíte, zjistíte, že je v jednom takovém Květu života nepočítaně mnoho šestek. Je opravdu podivuhodné, co dokázala esoterická propaganda. Trh je zaplavený destruktivními symboly, které slibují, že vám dodají energii a budou vás léčit, zatímco z vás systematicky vysávají energii.
Dávejte si pozor, až zase budete nakupovat nějaké semináře, kurzy, oblečení, nebo výrobky, které mají takové označení. Ne všechno, co má na sobě líbivý duhový design a co je zahaleno duchovně znějící legendou, je skutečně dobré. (Když posypete výkal třpytkama, taky bude pořád stejně smrdět.)
Důrazně doporučuji každému, kdo se chce vzdělávat v oboru duchovna, esoteriky, hermetismu, energií, léčitelství, biorezonance a čehokoli podobného, aby se naučil si vše ověřovat a nehltal automaticky nekriticky vše, co kdo napíše nebo prohlásí, protože doba není dobrá a české ani světové duchovno není čisté, přestože (spíš protože) je zaplaveno lidmi, kteří o sobě lživě prohlašují, že jsou citliví na energie, senzibilové a přitom bezostyšně provozují a propagují černou magii.
Ve skutečnosti je míra černé magie a lží, se kterými se v těchto oborech ze strany lidí setkáte, velice vysoká. Nikam zbytečně nepospíchejte, soustřeďte se na sebe a své vlastní zkušenosti i prožitky, nová data podrobujte zkoumání a buďte zdravě kritičtí jak vůči sobě tak i vůči vnějším zdrojům. Mně se tento opatrný kritický přístup rozhodně vyplatil. Začít můžete například tím, že si osvojíte svalový test.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2021-03-31 04:31:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už vím, které auto si nekoupit 😂

Mimoto děkuji za článek, opět ve všem souhlasím ❤ nikdy jsem neměla potřebu obklopovat se „speciálními symboly“, můj názor totiž je, že v jednoduchosti je síla, alespoň tedy v těhle věcech – nejlepší je pro tebe to, co je ti přirozené a co vidíš kolem sebe na denní bázi. Sluníčko, příroda, jednoduché tvary jako srdce apod. a není potřeba hledat cokoliv „speciálního“. Vše, co potřebujeme, máme v sobě a kolem sebe, není potřeba vymýšlet věci typu květ života. Cokoliv „složitého“ je podezřelé. Jděte s přirozeností, není to tak těžké… Vidíš snad květ života na obloze? Na stromech? Ne? Čím to bude? 😂 to třeba srdíčka malují už malé děti… Má své důvody, že je to tak rozšířené.

… tohle je reálně jediná stránka o duchovnu, která není plná nesmyslů a komerčních žvástů 😀

Ikona diskutujiciho Ján 2021-04-15 08:55:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Stačí keď odmotuješ znak🙂

Ikona diskutujiciho Diana 2021-03-31 05:03:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na druhou stranu samotný kanál ŽivaFood, od kterého máš tento samotný test, obsahuje právě květ „života“, což je mírně paradoxní 😅
Jinak jednou tu byl článek, ve kterém jsi prohlásila květ života za konstruktivní… No tak si ten test udělám radši sama.
Každopádně všechno to jsou zajímavé informace. Kdybych shrnula článek do dvou slov, šestky nebrat 😀
Nicméně měla bych otázku na číslo 7. Jakou má energii sedmička? Už jsem se ptala u jiného článku, ale asi se to ztratilo v záplavě jiných komentářů, nebo tak něco :/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-31 08:54:38
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, dokud ten květ života prostě nezkusíš změřit, tak zkrátka nevíš že to je naopak. Na první pohled tě to nenapadne. Jestli ho tam mají, můžeš jim napsat aby ho zkusili změřit a budou překvapení, co se dozví.

Ikona diskutujiciho Jaroslava 2021-06-19 06:28:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Toto auto máme, mám ho ráda, ale znak mne děsí. Odmontovat by manžel nesvolil. Co s tím???????

Ikona diskutujiciho Tinka 2021-03-31 06:25:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé, do květu života bych to neřekla na první pohled. Ale když se nad tím tak zamýšlím, všechny propagované symboly jsou vlastně destruktivní. Takže mě to ve finále ani nepřekvapuje. Já už z principu podobné symboly nepoužívám, mám z toho všeho respekt, protože nevím nikdy na stopro co to udělá…

Ikona diskutujiciho NoName 2021-03-31 09:26:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý…pamatuju se, že jsme na geometrii kreslili ten vnitřek toho květu života….

Ikona diskutujiciho 🙂 2021-04-03 11:18:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Květ života mam v jednom hrnečku a švihlá jak ta paní fakt nejsem 😂a znám spoustu skvělých lidí, co taktéž, nevim koho napadlo tam obšlehnout zrovna šestky, protože stejně tak tam můžou být 8mičky a 9…beztak bych tam našla i jiný čísla 🤦‍♀️😅 Jinak propo, co když má někdo životní číslo 6?😁 Jako třebas já s přítelem… Je to s námi na odpis? 😆pani byla pravděpodobně pod jinými velmi destruktivními vlivy. Když se člověk věnuje ESO tak k tomu může přijít leckde…

Ikona diskutujiciho Emily 2021-03-31 13:55:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to čula! Ten květ života mi strašně smrděl a prostě jsem nechápala proč – právě jak o tom člověk vypráví, geomééétrie. Hlavně mě to štvalo, když jsem si chtěla koupit nějaké věci z biobavlny a prostě každá deka, povlečení, tričko… tím byly potisknuté. A já jen eeeeh, to se mi nelíbí, já to ci mít ganz čisté. A teď už to dává smysl. 😀 Dokonce jsem si teďka vzpomněla, že jednou jsem dostala k nákupu zdarma dva plastové shakery a na něm ten květ života byl. No a docela rychle (hlavně ten první, vydržel asi 3 dny) se mi rozbily. Spadly a křuply. Teď jsem za to zpětně ráda, jsem si „suprově“ energizovala tu vodu. 😀

Ikona diskutujiciho Iveta 2023-02-10 19:01:08
Ikona diskutujiciho
sipka

O každý si má zkusit co mu vyhovuje..a ne předvídat názor jiných.

Ikona diskutujiciho Nini 2021-03-31 13:59:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alu chci se zeptat, co si myslíš o Michaelu a Gabrielovi, když jsou také uvádění jako „archandělé“? Ptám se proto, že sleduju Inelii Benz a četla jsem její knihu „Rozhovor s andělem“, kde mluví s Gabrelem a Michaelem, zmínila myslím i Rafaela. Sice jim říká andělé, ne archandělé, ale oni sami se označili za bytosti, kterým by lidé tak říkali. Tak v tom mám trochu guláš…jsou všechny archandělé zlé bytosti nebo jen někteří? Myslela jsem, že Inelia je docela důvěryhodný zdroj. Často s Gabrielem komunikuje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-31 14:44:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych to určitě neriskovala. Inelia za mě důvěryhodný zdroj není. Četla jsem její knihu ,,Jsi čarodějka?“ a během toho jsem si udělala jasno. Namíchaný guláš, splácané všechno dohromady, černá magie se zednářskými ložemi a ona tomu říká duchovno… no opravdu jsem nad tím kroutila hlavou. Něco rozhodně umí, to se jí musí nechat, ale znalosti nijak oslnivé nemá.

Ikona diskutujiciho Nini 2021-03-31 16:17:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to ti moc děkuju za odpověď, protože si na ni už dám pozor

Ikona diskutujiciho Elis 2022-08-03 10:47:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nevím no, jednu dobu jsme žádala Michaela o ochranu mě a mých blízkých a takhle zpětně… tolik úmrtí a nemocí v rodině a mezi zvířaty jsem snad ještě během tak krátké doby nezažila…

Ikona diskutujiciho Marína 2021-03-31 17:15:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článok výborný a inšpiratívny.
Len nerozumiem poslednému obrázku, na ktorý sa chcem spýtať, ten je predsa tiež negatívny.
Či?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-03-31 18:21:21
Ikona diskutujiciho
sipka

ano.

Ikona diskutujiciho kiko 2021-03-31 19:18:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Plánuješ urobiť aj článok o konštruktívnych symboloch – (ak už taký nie je)?
Tvoj názor na symbol na Atlantskom prsteni/Prsteň z Luxoru – (mne osobne je ten symbol velmi príjemný a to ani neni nejak pekný :D)
Aká „nejmenovaná učebnice“? – tell us tell us…. 😀
Ak je Kabala „deštruktívna“ existuje aj nejaká „konštruktívna“ náuka/tradícia?

Ikona diskutujiciho Jana 2021-03-31 20:05:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak Kvet života som myslela, že je konštruktívny, tak som prekvapená. Ešte musím nájsť nejaký návod na to, ako sa vykonať svalový test sama.. Ale čo napr. symboly našich predkov, Svarga je časť z kvetu života (ale je možné, že predkovia kreslili len tie lupene v kruhu, veď na čo by používali deštruktívne symboly, ak naozaj cítili energie). A iné symboly, ktoré používali Slovanské kultúry ako amulety a často krát sú základom vo výšivkárskych vzoroch, Alatyr, Svarozhich (slovanská ochrana ľudského života pred zlom, smrťou), Svitovit (talizman a pomocník pri pôrode silných detí), Čierne slnko (duchovné spojenie človeka s predkami a potomkami), Vsetslavec, Čierne slnko (duchovné spojenie človeka s predkami a potomkami) – z ruských zdrojov.

Podľa toho, čo som zatiaľ na nete našla, používali aj tie ľavotočivé symboly, ak som dobre pochopila, tak napr, na to, aby človeka nik neuriekol, tak to boli asi skôr také obranné symboly.

Ikona diskutujiciho Pae 2021-09-24 14:05:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Uvědomte si, že každému symbolu dává (propujcuje) sílu jeho nositel .. takže pokud ve vás nějaký symbol vyvolává nepříjemný pocit není pro vás vhodný at je spjat s čím chce a naopak .. pokud ve květů života vidíte 6tky není to problém tohoto symbolu ale vašeho naladění k němu a od toho se vše odvíjí. Ještě dodám at už si myslíte, že to tak je a nebo není vždycky máte pravdu .

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-25 08:44:13
Ikona diskutujiciho
sipka

objektivně nemáš pravdu, tento mýtus je už dávno vyvrácen

Ikona diskutujiciho Emily 2021-04-03 15:59:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu testování, zrovna jsem poslouchala knihu Let go (Hawkins) a on to má v příloze hodně podrobně popsané. Předtím mě ani nenapadlo, že se to dá použít třeba na hledání ztracených věcí nebo i prostě jako jasný odpovědník. Husté. 😀 Chci to vyzkoušet a prozkoumat pořádně. Si matně vzpomínám, že poprvé jsem se u toho setkala u svého homeopata, kde jsem si stěžovala, že mám asi alergii na aloe nebo čaj, co mi doporučil. A zkoušeli jsme to prvně s aloe, dobrý. Čaj, taky dobrý. Tak on se krátce zamyslel, dal mi oboje, přitisknout na solar a ejhle, nedělala mi dobře ta kombinace aloe s tím čajem. 😀

Ikona diskutujiciho Marína 2021-04-03 20:31:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Môj komentár k Jane a jej príspevku, ktorý ma zaujal.
Janka,
ja osobne si myslím, že prekrásne výšivky našich predkov plnili primárne rôzne veľmi dôležité funkcie najmä ochranné atď. a až sekundárne estetickú funkciu. S tým súvisí, prečo sa v nich vyskytovali aj ľavotočivé varianty, ich použitie záviselo od toho, čo ním chceli dosiahnuť.
Či energiu odoberať alebo dodávať – najjednoduchsie povedané.
Na Slovensku sa zachovala rázovitá dedinka Čičmany, kde sú rôznymi symbolmi a ornamentami pokryté dreveničky oddola až nahor – odporúčam vidieť. Nebola ani jedna chalúpka bez ochrany.
Z toho vyplýva, že tieto znaky, symboly/videla som napr. zakomponovanu do ornamentu aj prastaru svastiku v liptovskej vysivke/ sa používali okrem tohto zachovalého pripadu v ľudovej architektúre aj inde – v rezbe drevených lyžíc, pracovných nástrojov, boli aj tvarovymi žiaričmi apod.
Ak máš k tomu nejaké dobré zdroje alebo oskúšané znalosti bola by som vďačná a prispela recipročne aj ja svojou troškou ☺

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-04-03 20:41:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O tých symboloch viem len že kvet života sa používa na harmonizovanie elektromagnetického žiarenia ako nálepka na mobily. Ale ak sú tam skutočne schované nejaké deštruktívne šestky tak to deštruktívne vyžarovanie mobilu asi ešte posilní.

Ikona diskutujiciho Tom 2021-04-04 02:34:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, študovali ste kabalu? Keď ju označujete za čiernu mágiu?

Ikona diskutujiciho Hana 2021-04-05 19:47:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z květu života se mi dělá špatně a to hodně jen když se na něj dívám, vůbec mi poslední dobou nědělají dobře tyto obrazce .Úplně jak kdyby mě bylo na omdlení a na zvracení, nedokážu se na něj dlouho dívat.Působí na mě nejhůř ze všech těch obrazců.:O.

Ikona diskutujiciho Fillandros 2021-04-05 23:03:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co takový Strom života? Je ok? Pokud ano, vidím spoustu typů tohoto symbolu a nevím ani , který je ten originální a který je nějak doupravený dokonce třeba do destruktivního tvaru. Co si o něm myslíš Aluško?

Ikona diskutujiciho izairi 2021-04-06 11:54:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Fillandros:
Já se na to alušky už jednou ptala. Musíš dát pozor,aby strom měl rovné větve,žádné zakroucené (to bývají 6ky)
a aby kolem něj byl jednoduchý kruh. Zase žádné krucánky nebo třeba triquetra.

Ikona diskutujiciho kiana 2021-04-05 23:31:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tak o květu života jsem si myslela, že je konstruktivní, ale taky jsem si jednou všimla že dělá 6ti úhelník po obrysu

před několika lety jsem si koupila skleničku s květem života naspodu – překvapivě mi doma ležela mnoho let a pila jsem z ní třeba 5x (cca jednou za rok) – říkala jsem si „mám jí na zvláštní příležitosti“, a proto ji moc nepoužívám..
přitom normálně bych z ní měla pít co nejvíc, když tak harmonizuje, ale nějak se mi do toho nikdy nechtělo

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-04-06 11:48:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Strom života je asi najviac rozšírený symbol v domácnostiach po kresťanskom kríži, tak by určite tiež stál za preskúmanie. Mne sa teda moc nepáči a to mám stromy v úcte. Často býva zobrazený s haluzami s málo listami alebo úplne bez, to mi pripadalo trochu divné prečo by mal byť polovyschnutý strom konštruktívny. Ale vraj to symbolizuje Znovuzrození. Strom může ztratit své listy a vypadat jako mrtvý, ale když se mu vytvoří dobré podmínky, ožije a znova se obalí listy. Strom života tedy symbolizuje znovuzrození a překonávání těžkých časů, představuje nový začátek. Problém je že je vela vyobrazení, keď si dáte do vyhladávača obrázkov ,,strom života amulet“ a potom ešte slovanský, ten je s asi lavotočivým kolovratom.

Ikona diskutujiciho Amia 2021-04-07 13:43:42
Ikona diskutujiciho
sipka

A co dvě spojene osmičky? Pod sebou?

Ikona diskutujiciho Truthseeker 2021-04-11 05:28:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj AlueK, zajímavý článek. Nicméně chtěl bych tě poprosit, zda bys to mohla podložit nějakými dalšími zdroji, či názory dalších lidí – pokud máš, znáš? Takto je to pouze subjektivní na základě tvých životních zkušeností / výsledku sval. testu. Já ani má manželka jsme při měření sval. testem nepocítili výrazný rozdíl mezi květem života a např. srdcem, napsaným slovem láska či jiným známým pozitivním objektem.

Sám nevím co si o tom mám myslet, jelikož jsem si vědom toho, že číslo 6 „nevibruje nijak pozitivně“. Na druhou stranu si nejsem jistý, zda to tak cítím proto, že jej mám spojené s 666 a temnotou a nebo bych to tak cítil přirozeně, intuičně i kdyby se ke mně nikdy informace o 666 = zlo nedostala… Každopádně rozhodně necítím nic špatné v tom, když v jakémkoliv objektu či tvaru můžeš najít 6, či je z šesti části apod. Spíš vše posuzuji podle toho, zda je oku harmonické či ne (skvělý přiklad neharmonického = destruktivního symbolu v té nálepce na lahvi v tvém druhém článku).

Zrovna tak nevím co si mám myslet o kabale, ze které vše vychází. Ano, máme ji opět spojenou s temnotou a těmi, kdo ji používá – což snad nutně neznamená, že sama o sobě je temná? Ale opravdu nevím, nikdy jsem ji do hloubky nestudoval. Jen to tak osobně cítím, že je to spíš jakési vědění o podstatě reality a manipulaci s ní. Každopádně tak soudím i podle toho, že s ní pracuje Vladimir Böhm a je o ni seriál na Gaia.com. Ani jeden z těchto dvou zdrojů rozhodně nepovažuju za temný, ačkoliv souhlasím že esoterika je silně inflitrována (btw. Miroslav Zelenka nedávno vyjádřil názor, že i celé to o indigových dětech bylo připravováno ruku v ruce s plánovanou inkluzí a spec. potřebami = snižováním vzdělání = hloupnutím populace…bůh ví, to jen na okraj 🙂

Takže budu rád, pokud k tomu něco máš a tohle zajímavé téma – symboly z kabaly pozivní / negativní ?? – nezůstane v rovině „jedna paní povídala“. Dík moc 😉

Ikona diskutujiciho Ratafak Plachta 2021-04-27 10:45:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Milý hladac pravdy, je to úplne jedno či je to doložené alebo nie , väčšina skúseností pochodza zo subjektívneho prijímania objektívnej udalosti . Mimochodom dosť si protirečis .Strucne ….Je úplne jedno čo si kto myslí , každý má svoju vlastnú cestu a vlastnú výbavu ktorú potrebuje . Nepotrebuješ nič dokladat , urobíš si aj tak záver aký budeš chcieť ty.Jednoducho si pôjdeš svojou cestou a budeš ovplyvnený ako a kým budeš chcieť ty. Želám lásku v láske s láskou .

Ikona diskutujiciho Iveta 2023-02-10 19:06:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Mnoho esoterika a léčitelů konkrétní květ života používá..takže nevěřím že je destruktivní..je to posvátná geometrie..možná se to právě někomu nehodí do krámu. Určitě se nenechte ovlivňovat a zkuste si všechno sami.

Ikona diskutujiciho Danniah 2021-04-15 09:06:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue,

Který je správný symbol? Já věřím Srí Jantre. Maluji ho. Květ života již kreslit nebudu…taky mě nijak zvlášť nebavil:)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-15 10:15:16
Ikona diskutujiciho
sipka

sluníčko, srdíčko, pravotočivá spirála, atlantský znak…

Ikona diskutujiciho mirek 2021-04-15 10:20:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, myslím si, že není potřeba k životu žádných symbolů. Všude kolem nás se to hemží guru duchovna, ale přitom duchovní stránka není nikde venku, ale uvnitř nás samotných. K čemu jsou symboly a symbolika dobře víme právě od Kabaly. Všechno se dá zneužít a využít k okrádání spících. Vidíme to kolem sebe denně. Já když slyším, že někdo jde na ,,duchovní seminář“ tak se mě dělají pupínky jako pralinky.:-) Ono je nejjednodušší zaplatit za víkend a problémy někam odvézt. Jenže si jich nevědomky účastník přiveze víc než jich odvezl. Znám takových bezpočet. Když chci něco v sobě vyřešit, zalezu si někde, kde mám klid a prohrabu to v sobě, nepotřebné pomyslně zahodím, protože to za mě nikdo neudělá. Největší problém pro lidi je, cokoliv si přiznat, odpustit si, příště tu samou blbost neopakovat a jít dál. Musí se to udělat plně vědomě. Pohodlnější je házet to na druhé a případně strčit hlavu do písku. No a dnes to vidíme kolem sebe v plné parádě, jak padají masky a kdo je kdo.

Znám jednoho guru z mých začátků, když jsem se rozhodl se sebou něco dělat. Ono to spíš přišlo samo. Taky jsem na dvou akcích byl a něco mě uvnitř říkalo, tohle není pro tebe, tady jsou nějaký divný lidi. Nedávno jsem ho potkal a chvilku s ním prohodil pár slov a bylo mě jasné, odkud vane vítr. Vůbec nevěděl o dnešní situaci nic. Pak začal vzpomínat na V.Havla , jaký to prý byl fajn člověk bla, bla, bla a ještě zmínil Dalajlámu. Dělá hromadné meditace a má pořád plno. Nyní z toho dění je mimo, protože nemůže nikoho oblbovat a ještě přišel o příjmy. Ptal jsem se ho jestli to ještě bude dělat dál a klidně mě řekl, že jo, když to lidi chtějí. Vůbec mu nebylo blbí to říct přede mnou s vědomím, že jsem tam byl taky. Tak jsem debatu přiměřeně rychle ukončil a víc ho nemusím vidět. Opravdu se odděluje zrno od plev. Skvělá to doba!!!!!!! 🙂 m.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-15 10:30:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak. Zásadní mýtus mezi duchovními lidmi je často i představa, že když tě mlátí manžel (to je příklad), tak pomůže vykuřovat byt šalvějí. Že se často na pozemní lidské fyzické problémy mylně roubuje duchovno, které to ale vyřešit nemůže a můžeš jít na kolik seminářů chceš, dokud nepochopíš, že se musíš rozvést a odstěhovat.

Ikona diskutujiciho dodo 2021-04-15 12:09:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pravý významu symbolu kvetu života zrejme vedel ten, kto v dávnej minulosti kvet života vypálil do kameňa (zrejme laserom, alebo podobnou technológiou) jedného stĺpa v chráme Osirióna v Abydose nachádzajúceho sa v Egypte. (vygooglujte si to).
Pravý význam sa bez štúdia posvätnej geometrie snáď ani pochopiť nedá. Je to totiž dvojrozmerná projekcia 3D objektov nazývaných ako Platónske telesá. Je vtom hromada matematiky a fyziky. Tí, ktorí to nemajú naštudované potom veľmi ľahko skĺznu k prozaickejším vysvetleniam. Podobne je to s bibliou kde sa hneď v úvode na prvej strane nachádza meno boha zostavené zo štyroch písmen (JHVH), ktoré sú traskripciou slova tetragramaton. Toto zvláštne slovo sa stane zaujívavým vtedy, keď sa pozrieme na jedno z Platónskych telies – tetrahedron.

Ikona diskutujiciho Dodo 2021-04-16 00:21:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či to platí aj pre Perunov kvet, resp. Perunovu hviezdu. Ďakujem!

Ikona diskutujiciho Juraj 2021-04-15 15:52:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Aluška,
Aký je Váš názor na Saint Germaina a jeho fialový plameň.(VIOLET FLAME)

Ikona diskutujiciho dodo 2021-04-15 19:49:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je možné, že niekto uveril tomu, že merkaba, alebo číslo 666 symbolizuje niečo špatné. Samotné číslo nieje ani dobré ani špatné. Záleží od úmyslu použitia. Každú vec je možné použiť dvoma spôsobmi. Na krásu, alebo na spásu.
Číslo 666 má rovnaký význam ako napríklad číslo 153, ktoré nájdete v biblii tiež na mnohých miestach, rovnako ako číslo 72, alebo 144. To posledné je viac zaujímavé ak ho vynásobime 1000 a dostaneme tak číslo 144 000 a to už asi viacerí spoznávajú. Zaujímavé však? Tie čísla sa nevyskytujú v biblii iba tak náhodou. Má to hlbší význam a ten ani náhodou nie je náboženský. Číslo 153, alebo aj 666 sú tzv. trojuholníkové čísla. Bibliu je potrebné čítať a pochopiť novým pohľadom vzdelaného človeka, ktorý sa oprostí od nábožensky ladeného textu.
Všade kde nájdete v biblii slovo JHVH, Jehovah, hospodin, alebo Adonai tak si to môžete prepísať na slovo tetragramaton. Všetky tie slová jedno jest. Pre lepšie pochopenie je to lepšie rozložiť na tetra a gramaton, pričom tetra je z gréčtiny číslovka štyri a gramatonon odkazuje na gramatiku. Inak povedané je to gramatika (základný jazyk) pre niečo čo obsahuje slovo tetra a to sú platónske telesá, čiže gramatika pre geometriu telies.

Ikona diskutujiciho Ilona 2021-04-15 20:00:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V podstatě s článkem souhlasím, až na jednu vyjímku. Podle mých zdrojů a sama jsem si to testovala, je symbol květu života, který nemá kolem dokola kruh (otevřený květ života), pozitivní. Květ života s jedním kruhem už je destruktivní a dva kruhy jako zde na obrázku jsou nejhorší.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-16 08:02:19
Ikona diskutujiciho
sipka

kruh zesiluje to co je uvnitř – nemění význam symbolu

Ikona diskutujiciho ma.ni. 2021-04-16 07:06:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, chtěla bych se zeptat, co to dělá s daným člověkem, s jeho duší atd, když tyto symboly má vytetovany, jedno je kde na jaký části těla. Má ten daný člověk smůlu? Jako je tzv. Uvězněn v destruktivních symbolech? Je vůbec nějaký symbol konstruktivní, nebo je všechno destruktivní?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-16 07:59:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Destruktivní tetování vysává energii – člověk je slabý obecně. Míň síly ve svalech, nemá tolik energie, horší imunita, slabá aura, větší náchylnost k psychickým problémům. Pokud byl destruktivní i tatér, vypálil do něj obrázkem i svoje energie a pak se to násobí. Tetování se dá naštěstí odstranit. Nejlepší prevence je nic po sobě nečmárat.
dobré symboly už jsem psala výše: sluníčko, srdíčko, pravotočivá spirála, atlantský znak…
je tu o nich i seriál

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-04-16 11:05:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebol náhodou nejaký športovec či boxer čo má vytetovaný kríž? Napríklad ten Američan čo nabil Ukrajinca klička ten bol ježíšovec ale či mal tetovanie neviem. Lebo športovci by to mali cítiť že ich to oslabuje. Aj keď je pravda že tých športovcov s deštruktívnymi tetovaniami veľa neni. Každopádně najrozumnejšie je si žiadne tetovanie nedávať aj tak je to hovadina a už to není IN. Dobré tetovanie je červená ruža kľudne aj s tŕňmi to len na doplnenie konštruktívnych symbolov.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-04-16 13:14:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak som prebehol fotky tých boxerov myslím že to boli Tyson Fury a Anthony Joshua čo dokázali poraziť klička a žiadne tetovania nemajú, len Joshua má vytetovanú Afriku na ramene. Takže asi o žiadnom konkrétnom športovcovi s deštruktívnym tetováním neviem, budú to mať možno nejakí futbalisti.

Ikona diskutujiciho Alta Aqua 2021-04-16 09:56:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Parádní vzpomínka na Starou Atlantidu, má to náboj:-) Všechny tyto symboly jsme tam používali dle potřeby, byly to skvělé časy a Vodní kola se točila ostošest. Ad „logo Mitsubishi“: Truncatum meropriyum – Meropriyum aristatum – Encestrium aquilatum. Pozdraveníčko pro všechny přátele z Velkého Vodního Vesmíru:-)

Ikona diskutujiciho ma.ni. 2021-04-16 11:26:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zeptám se hloupě, ale to jako ten daný člověk nepůjde díky tomu tetování do vyšší dimenze, aniž by dělal destruktivní věci sám sobě, nebo jiným lidem a je duchovně založený?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-16 12:31:04
Ikona diskutujiciho
sipka

záleží na člověku jaký je, neexistuje žádná tabulka

Ikona diskutujiciho izairi 2021-04-16 13:50:56
Ikona diskutujiciho
sipka

ma.ni.
Nechceš si říkat ma.ni. i na tadescu? Tamto je docela dlouhé a tohle je hezké :).

Ikona diskutujiciho dodo 2021-04-17 22:40:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skôr ako niečo zavrhneme, že je to špatné je vhodné sa s tým oboznámiť aby sme mohli sami posúdiť, či je to špatné, alebo dobré a vedieť s čím to vlastne nesúhlasime. To je vhodné urobiť vždy, pretože naše zmysli, ktoré nám utvárajú pocity nás môžu ľahko klamať. Je hodne rôznych testov na ktorých sa to dá dokázať.
Preto máme rôzne pomôcky, ktoré nám rozhodovanie uľahčujú, napríklad virguľu. Tá bohužiaľ ale nieje univerzálnym meradlom. Niečo, čo je univerzálne a rovnaké v celom vesmíre je matematika. Niekto chcel vedieť viac o kabale. Nuž tu to máte, posúdte sami či je to špatné, alebo dobré.
https://www.youtube.com/watch?v=DtxX3UbkBzc
https://www.youtube.com/watch?v=8BRq5wCI1Jw

Ikona diskutujiciho Saraana 2021-04-18 19:23:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už som sa s týmto stretla. Pravý kvet života vyzerá inak. A čo tak nekonečný uzol? Máte s tým skúsenosti? Ďakujem

Ikona diskutujiciho izairi 2021-04-18 21:23:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško,a co tenhle květ života? (snad je to ten správný obrázek)
https://images.app.goo.gl/c2Y2tgRUhm1FNAtd9

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-04-19 09:11:23
Ikona diskutujiciho
sipka

to už je úplně jiný symbol. musel by se změřit

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-04-19 09:45:48
Ikona diskutujiciho
sipka

To neni kvet života len predajca si to tak pomenoval. Názov kvet života alebo strom života môžeš dať hocičomu. Mimochodom sú aj nejaké neutrálne symboly, alebo všetko je len také či onaké? Napriklad symbolika slona je tiež dosť častá ale to už som nikdy nepovažoval za symbol v pravom zmysle.

Ikona diskutujiciho 🙂 2021-04-21 11:45:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alu a co symbol Srí Yantra? Děkuji 🙏

Ikona diskutujiciho janča 2021-08-19 13:04:02
Ikona diskutujiciho
sipka

No, pokud vím, šrí yantra je merkaba 2D, takže bude také destruktivním symbolem. Alue a co říkáš na vědmu Silvii, která má indigový zpravodaj? Sem tam sleduju, co koumají na příznacích transformace a dělají s ní rozhovory, ale od počátku, co jsem vím, že existuje, mi nějak nesedí – způsobem komunikace i informacemi, které předává – viz naposledy jsem si na chvilku pustila https://www.youtube.com/watch?v=jDMVpRFg2-M&t=3973s a jsem překvapená, že tam hovoří o generátoru prány, o tom, že je to vlastně spjaté s merkabou a sri yantrou a květem života. Také jak pracují jako skupina i prostřednictvím meditací na zvyšování vibrací sebe i planety Země. Díky za názor. Měj se jak nejlépe to jde.

Ikona diskutujiciho Róbert 2021-04-24 22:09:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pri všetkej úcte, ale Kvet života máme v DNA,videl som to pod microscopom, a ďalšie informácie od kontakerov, napr Ilonka Pálušová,,,atď, neviem sem dať fotky ako dôkaz. Pre ľudí, čo si kupujú rôzne predmety s kvetom života ,odporúčam očistiť,,,ktovie akú náladu a energiu nechal po sebe. Hlava môže bolieť, z hoci čoho, nemusíte sa hneď tlačiť nikomu do z….u.a bez overenia pritakavat. Vo kvete života je Stvorenie, videl som to aj v pôrodnici na obrázkoch vo forme pod microscopom na stene,sú tam platonske telesá ,,,pán Drunvalo Melchizedek o kvete života píše tak na začiatok si prečítajte aspoň jeho knihy.

Ikona diskutujiciho Ivana 2021-09-01 08:14:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zdravím Tě Aluško, zajímavý článek, jednou jsem byla v Anglii, a v jednom krámku byl na prodej veliký skleněný-vitrážový květ života…no byl drahý, tak jsem si koupila symbol fialové čakry ,a svou touhu po květu skončil-a nechybí mi:-) Jen se prosím zeptám, co keltské symboly-takové ty nekonečné uzly? Děkuji Ivana

Ikona diskutujiciho Vlaďka 2021-10-13 14:40:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A já před pár lety koupila synovi orgonit s Metatronovou krychlí, na radu známé, že pomáhá dětem s poruchou soustředění, k jejich duchovnímu uvědomění, dokáže motivovat váhavé a td. To abych ho teď někam daleko a hluboko zakopala 🙁 Děkuji, a už raději žádné symboly doma nechci. V.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-10-13 19:59:43
Ikona diskutujiciho
sipka

takovou krychli bych dala do popelnice 🙂

Ikona diskutujiciho Monika 2022-06-23 12:33:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento článok sa vôbec nedá vnímať ako objektívna realita.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-23 12:52:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná protože nejsi schopná pravdu vidět.

Ikona diskutujiciho Truthseeker 2022-07-10 15:50:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

kruh = God
6 = moc
1 = moc transformujici negativni
6 + 1 = full house = sest dni stvoreni + nedele
4 = sila
levo / vpravo = iluze
3 = pravda = yin yan yong
ale ano nic z toho neni potreba, protoze dulezite je,
jen to vse pozorovat

Ikona diskutujiciho Tomáš 2022-11-25 12:08:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pri všetkej úcte, ale prikláňam sa ku komentáru “ Róbert 2021-04-24 22:09:12 “
Kvet života je obsiahnutý v našej DNA aj vo všetkom živom naokolo. A presne preto netreba hneď zavrhovať niečo, čo nepoznáme a netreba nás hneď nazývať ľuďmi, čo sú neschopní vidieť pravdu.
Ja som si Drunvalovu knihu Kvet života part1 a part2 prešiel celú a zmenila mi život naruby, už nikdy nebudem ako predtým. Získal som schopnosti, vidím svojich anjelov, dostal som do „vienka“ aj silovú bytosť (totemovú), viem transformovať negatívnu energiu, mám vycibrenú intiuíciu, vycítim lži, energie a tak ďalej a tak ďalej… To všetko sa stalo keď som mal 19 rokov a dnes mám 27, stalo sa odvtedy ešte mnoho iného, rovnako aj zlého (čo je nevyhnutné keď skúmate svetlo)….
Takisto som z tej knihy absolvoval Merkaba meditáciu, zloženú z 3 častí – čistenie čakier, sférické dýchanie (4D-7sekúnd nádych/výdych) a tretia časť je samotná Merkaba, aktivácia pola, ktoré má okolo seba opäť každá jedna bunka, každý človek, všetko živé na tomto svete. Jednoznačne môžem poprieť, že by som sa týmto všetkým nejako prikláňal k Satanovi, moje pozitívne vlastnosti ostali nezmenené, ba čo viac posilnené. Nie som deštruktívny človek, nikdy som ním nebol, aj keď som bol niekedy pekne slepý (čítaj sprostý)….Je to už dávno preč… Preto radšej opatrne…Takisto odporúčam – prejdite si tú knihu, možno Vám niečo dá, možno nie, to je samozrejme pochopiteľné, ani mne niektoré knihy nevoňajú, ktoré druhí ospevujú… Takže nejaké satanské učenie – to vôbec… V prípade, že by sa sa o tom chceli rozprávať drahá Alue, kľudne ma kontaktujte na mail, mal by som pre Vás námet možno aj na nejaké články (Pár mesiacov dozadu som Vám písal na IG poďakovanie za Matrix seriál, vynikajúce.) Ďakujem, Tomáš

Ikona diskutujiciho Tomáš 2022-11-25 12:31:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A samozrejme – tie schopnosti – boli to mesiace tréningu, pozorovania sa, sedávajúc v tme s vystretými rukami a pozoroval som končeky svojich prstov … Iste si všimnete (tí, ktorí vidia) že keď vystrete ruku a vystrete svoje prsty, viete spozorovať svetlobiele lúče, ktoré z vašich prstov vystreľujú do vzdialenosti pár cm… Keď sa nadýchnete, lúče sa stiahnu, keď vydýchnete, lúče „vystrelia“ 🙂 Keď si to nacvičíte, viete si tieto lúče spojiť navzájom s prstami vašej druhej ruky 🙂 Je to veľmi pekný zážitok a uvedenie do „hry“ … Takisto som pracoval na čakrách, začínal som od piky … Až potom som si trúfol napríklad venovať sa tretiemu oku … Až vtedy prišlo vnímanie bytostí, nič sa nedá preskočiť … Bolo to obdobie, kedy som prišiel o priateľku, o prácu, myslel som si, že som prišiel o všetko o čo sa dá (typický mindset Humatona:) … tak som vo svojom vnútri úprimne zažiadal o zmenu … Stal som sa vegetariánom na 6 rokov… Môj energetický potenciál sa ohromne zvýšil a vtedy sa mi zrazu dostala do rúk táto kniha … 🙂 A dala mi veľmi veľa … Samozrejme – môžem za to hlavne sám, Boh mi už poslal čo treba … Presne preto sa mi trošku nepáči, že sa tu o tom tak píše a verím, že môj komentár pomôže k pochopeniu … Isteže na niekoho to môže pôsobiť zle … Ale ako hovorí aj sama Alue, neverte mi, všetko si preverujte, to čo vyhovuje jednému, nemusí druhému … Ďakujem, Tomáš.

Ikona diskutujiciho ma.ni. 2023-02-27 12:45:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co lotosový květ? Krystal spiral a Kathara tree ( ne ten kabala strom, který je hnusně destruktivní )

Ikona diskutujiciho Amia 2023-10-19 10:51:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

https://ascensionglossary.com/index.php/Artificial_Flower_of_Life můžeš prosím napsat něco k tomuto? Děkuji

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-10-19 12:51:31
Ikona diskutujiciho
sipka

hm, zajímavé. děkuji za poslání, to vysvětluje, proč květ života vycházel destruktivně. projdu to pořádně a zvážím, jestli s tím něco budeme dělat

Ikona diskutujiciho daywith 2024-06-28 00:04:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alusko,

zajimavy clanek. Mohla bys prosim stejnym zpusobem proverit symbol Sri Yantra, znami take pod nazvem Sri Chakra. Tvrdi se, ze je to symbol stvoreni vesmiru, ale kdo vi 😀

Dekuji.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek