Příští zastávka: Blázinec

16.9.2025 v Matrix 37

Varování: Tento článek obsahuje ukázky extrémních tvrzení. Podobné texty mohou u citlivějších lidí vyvolat úzkost, paniku nebo bludné myšlení. Publikuji je nikoli proto, abych vás vyděsila, ale abych na nich ukázala, jak nebezpečné mohou být a proč je důležité chránit se před jejich vlivem.

Od počátku příchodu čínské chřipky se o ní šíří stále bizarnější tvrzení. Například, že „očkování ničí DNA, že se lidé mění v hybridy, nebo že vakcíny obsahují části mrtvých těl“. Tyto myšlenky znějí na první pohled tak extrémně, že by člověk čekal, že se toho nikdo nechytne, ale opak je pravdou. Do pasti těchto šílených konspirací spadlo mnoho lidí a protože jsou tyto představy opravdu extrémní, logickým důsledkem těchto představ jsou obrovské škody jak na psychickém zdraví, tak i ve vztazích a v životě.
Připadá mi, že nevzniká dostatečná protiváha, že se o tomto problému skoro nemluví, ačkoli je palčivý a chronický. Myslím si, že by se kvalitní a solidnější média o duchovnu a psychickém zdraví měla tímto tématem zabývat a měla by jim věnovat prostor, aby lidé, kteří jsou těmito děsivými zprávami ovlivnění, nebo ohrožení, měli větší šanci na to, aby se z toho dostali ven.

Takto vypadá výsledek dlouhodobého vymývání mozku hrůznými zprávami o masové likvidaci lidstva, který mě inspiroval k napsání tohoto článku. Asi chápete, co mě na tom šokovalo. Nálož nenávisti, úzkosti a šílenství… Položte si sami otázku, jestli je to zdravé a jestli je to k něčemu dobré.

Svět se vás opravdu nesnaží zabít
Z pohledu vědy i duchovní logiky je to nesmysl. Lidská duše a DNA nejsou hračka, kterou by šlo jen tak přepsat jednou injekcí. Naše tělo se umí denně vypořádat s tisíci vlivy, od virů po chemikálie, a stále zůstáváme lidmi. Představa, že by očkování změnilo člověka v „hybridní pohon pro PC hru“, je nejen technicky nemožná, ale i duchovně zcela absurdní. Člověk není stroj. Člověk je duše v hmotném těle a duše je věčná, nezničitelná.
Pokud někdo šíří představu, že můžeme jen tak z očkování přijít o duši, poukazuje to na jeho vnitřní svět a na to, jak on sám chápe lidi a svět okolo sebe. Lidi nevnímá jako duchovní bytosti, ale jako předměty, či prostředky. Ne jako život, ale jako mechanismus, který se dá přestavět, podobně jako auto.

O zázraku lidské duše a lidské bytosti může mít jen malé ponětí, či slabé mínění, protože kdo skutečně chápe duchovní hodnoty a kdo miluje své bližní, ten jim nebude ubližovat podobnými hrůzami a výhružkami. Z tohoto totiž nikdy nic dobrého vzniknout nemůže. I kdyby to v nějakém naprosto šíleném alternativním vesmíru mohla být pravda, šířením podobných zpráv se vyvolá jen nenávist, deprese, úzkosti, izolace, rozpady vztahů, boje a samotné věci jako takové to stejně nezabrání, protože konspirace už je tak šílená a narostla do tak extrémních rozměrů, že podle některých se nakazíte i dýcháním společného vzduchu, nebo konzumací potravin, na které očkovaní sáhli. Jediné „řešení“ by tedy bylo doživotí pod kamenem, pást byste se mohli na trávě, ale nedejbože aby vám ji pomočil očkovaný, nebo aby na ni spadly chemtraily, to byste měli opět po ptákách… Tyto představy jsou tak strašně absurdní, že jsou naprosto neslučitelné s normálním životem, natož pak hezkým nebo naplňujícím. Ale to dezinformátory zajímat nemusí. To, že si zničíte život podobnými šílenostmi, přece není jejich problém. Hlavně, že oni mají čísla. Jste dospělí, jste si sami odpovědní za svůj život a je na vás, jak si ten život zařídíte, nebo s jejich pomocí poděláte. Oni vás totiž nevidí jako sobě rovné lidské bytosti. Vidí čísla. Nezajímá je vaše psychické zdraví, vaše vztahy, koho milujete a že z toho máte deprese. Kdyby totiž byli normální, nikdy by takové věci na internet nepsali.

Proč to dělají?
Dezinformační weby a konspirační skupiny dobře vědí, že největší moc má strach. Čím šílenější a hrůznější tvrzení publikují, tím víc emocí vyvolají a čím víc emocí vyvolají, tím víc nasbírají sdílení a kliknutí. O to jim jde. Ne o pravdu, pomoc bližním, nebo osvětu, ale o popularitu a vysoká čísla. Lidé, kteří tyto věci tvoří, na tom většinou vydělávají (reklama v článcích, nebo prodávají alternativní lék na vymyšlenou nemoc). Nebo oni sami propadli psychóze a šíří dál bezplatně svou vlastní noční můru.

Není to pravda
Zde jsou faktické a ověřitelné důvody, proč scénář, že se „nakazíme od očkovaných jejich spike proteiny, přijdeme o duši a zemřeme“, nedává biologicky ani logicky smysl.
– mRNA/proteinové vakcíny nejsou živé. Šíření vakcíny z člověka na člověka se může dít jen u vakcín které obsahují živé viry. COVID vakcíny (mRNA nebo proteinové) neobsahují živý virus, takže z principu nemají co šířit.
– mRNA dává dočasný návod buňkám a pak rychle zaniká. mRNA pracuje mimo jádro buňky, nezasahuje DNA a po krátké době se rozloží. Není to virus, nevznikají z ní infekční částice, které by se daly od někoho chytit.
– Vakcína není infekční virus a není prokázáno její vydechování na druhé lidi. Spike je protein (antigen), kterým se imunitní systém učí virus poznat, se neumí replikovat. Klinická ani populační data neukazují přenos spike proteinu mezi lidmi po očkování.
– I kdyby se člověk fakt cizího proteinu nadechl, nebo ho snědl, jeho tělo ten protein rozloží. Proteiny zvnějšku se v dýchacích cestách a zejména v trávicím traktu denaturují a štěpí na aminokyseliny. Takto funguje naše imunita a trávení. Proteiny nepoškodí DNA, ani nepřeprogramují duši, tělo je prostě stráví. To je základní biochemie a fyziologie trávení bílkovin.
–  Epidemiologie nic takového neukazuje. Po miliardách dávek by se musel objevit jasný signál (např. onemocnění partnerů neočkovaných po kontaktu s očkovanými). Ve veřejných datech a bezpečnostních přehledech nic takového není. Naopak je potvrzeno, že vakcíny nespouštějí COVID a nešíří se z očkovaných.
– Původ mýtu stojí záměně s živými vakcínami a virálních fámách. Přenos virů z vakcíny se historicky týkal jen živých vakcín, co byla např. stará orální polio vakcína (proti dětské obrně). Dezinformační weby ten pojem přenesly na mRNA bez biologického základu, protože strach se dobře sdílí.
– „Ztráta duše“ není biologický koncept. Duše není bílkovina ani nukleová kyselina. Žádný protein (ani spike) nemá mechanizmus, jak „zničit“ či „vzít duši“. To je duchovní kategorie a duchovně platí, že vědomí a vůle nejsou ovladatelné bílkovinou.

Nebezpečí, které vás může stát život
Pro společnost je to čistý jed. Když někdo uvěří, že „očkovaní lidé jsou tišší vrazi“ nebo „společnost je ovládána bezduchými hybridy“, přestává věřit sousedům, přátelům, i vlastní rodině. Místo dialogu, soucitu, pomoci a sdílení,  nastupuje strach, izolace a postupně i nenávist. Nenávist za to, že oni jsou ty bezduché zabodané ovce. Nenávist za to, že oni tomu nerozumí. Nenávist za to, že se snaží bludy vyvracet a uvádět na pravou míru, nebo že nad nimi úplně mávnou rukou. Nenávist za to, že svou nevědomostí a svou samotnou infekční existencí ohrožují ty, kteří jsou už probuzení, vědomí, vědí pravdu o lidstvu a chtějí se dožít budoucnosti.
Ale jaká je to budoucnost? Svět bez lidí? Budoucnost bez rodiny a bez přátel? Bez dětí? Post apokalyptická realita, kde jsou prázdná města a jeden přeživší hledá druhého? … To fakt chceš.
Pro jednotlivce je to cesta do izolace a do blázince. Neustálý strach, sledování „důkazů“ o tom že se to skutečně děje nebo že se na to schyluje, hádky s okolím… To všechno člověku může úplně zničit život.
Jsou lidé (mohla bych přímo jmenovat včetně adres, fotek a podkladů), kteří právě kvůli těmto podobným teoriím skončili v psychiatrické péči. Lidé, kteří odkládali nebo neřešili závažnou nemoc, protože očekávali brzký kolaps světa, nebo se báli jít k doktorovi, aby je taky nenakazil. Lidé, kteří se zadlužili tak, že nejsou schopní splácet, protože si mysleli, že se to brzy samo vymaže. Lidé, kteří přišli o rodinu a o vztahy, protože uvěřili, že jejich nejbližší lidé jsou jejich nepřátelé a že je ohrožují na zdraví a na životě. To jsou velmi vážné skutečnosti, které bychom neměli brát na lehkou váhu.

Duchovní úpadek
Když člověk žije v takovém strachu, odpojuje se od všeho dobrého. Odpojuje se od svého duchovního vedení, protože už sám sobě nevěří. Místo toho spoléhá na internet, který mu diktuje, čemu má věřit. Odpojuje se od lásky, která je však potravou pro jeho duši. Odpojuje se od dobra, protože čeká apokalypsu. Jeho mysl pohlcuje temnota, všudypřítomná hrozba, smrt a zlo.
Místo hledání svého vnitřního klidu, tráví energii bojem proti imaginárnímu nepříteli.
Místo budování svého duchovního světa si buduje bunkr a tahá tam zásoby, aby mohl přežít ten strašlivý konec.

Duchovní zákony však mluví jasně. Kam dáváš pozornost a kam posíláš energii, to roste a získává to nad tebou moc. Proto člověka může ovládnout a pohltit jeho vlastní strach. Zatemnit mu myšlení a zničit mu život. A spouštěčem může být třeba taková zpráva o tom, že pokud se nechal testovat tyčinkou do nosu, tak odevzdal duši… Jaká sprostota, prohlásit takovou věc veřejně. Naprosto bezohledně, bezcitně, bez ohledu na to, koho z takové zprávy trefí šlak, pokud tomu uvěří.

Když dáváš pozornost svému strachu, roste v tobě strach. Když dáváš pozornost lásce, roste v tobě láska. Tak se stáváš architektem svého života. Tím jak myslíš a co si zvolíš.

Chraňte se, váš život je cenný
Myslete na to, že internet je svobodný prostor a je potřeba si vybírat zdroje, abychom se na něm pohybovali bezpečně. Nehltat automaticky vše, co na nás na internetu vyskočí.
Když najdete něco znepokojivého, nebo podivného, zeptejte se sami sebe na tyto otázky: Je to laskavé? Přináší mi to duševní klid? Nebo to ve mě vyvolává paniku?
Ukotvujte se v realitě, ne v kyberprostoru. Je potřeba trávit čas v přírodě, v přítomném okamžiku, v kruhu rodiny a přátel. Tam je pravda a tam je skutečný svět. Není na obrazovce.
Praktikujte skutečné duchovno, protože vám pomůže zůstat ve svém středu, zklidnit se i v bouři a hledat odpovědi v sobě. Může to být modlitba, meditace, práce s krystaly, kontakt se svými strážnými anděly. To vše posiluje váš vnitřní svět proti vnějšímu chaosu.
Mluvte s lidmi, kterým věříte, o tom čeho se bojíte a co vás znepokojilo, abyste získali zpětnou vazbu a nebyli na to úplně sami. Izolace je živná půda pro bludy, ale otevřený dialog pomáhá udržet se v realitě.
Naučte se říkat Ne. Je v pořádku odmítnout něco číst pokud vám to nesedí. Nemusíte poslouchat a následovat věci, které vám berou duševní zdraví, ze strachu, že o něco přijdete, že nebudete ti vyvolení, ti probuzení. Naopak vyhnutím se tomu, co vás zneklidňuje a co vás izoluje od vaší komunity, můžete jedině získat.
Děsivé šílenosti na internetu jsou jako jed. Šíří se rychle a psychické zdraví ničí pomalu, zato jistě. Zejména při opakované a dlouhodobé expozici.
Každý z nás si může zvolit, čím svou mysl krmí. Jestli strachem a temnotou, nebo dobrem a klidem.

Nebojte se. Svět se vás nesnaží zničit. I když kolem sebe slyšíte křik strachu a vidíte apokalyptické představy, skutečná realita je taková, že život jde dál, lidé se stále rodí, smějí se, tvoří a milují. Vaše duše je věčná a nezničitelná, nikdo vám ji nemůže vzít a nikdo jiný o vaší duši nerozhoduje. To nejcennější, co můžete udělat, je volit, čemu se vystavujete. Ať už jsou to myšlenky, zprávy, nebo příběhy. Když se rozhodnete obracet svou pozornost k lásce, dobru a klidu, posilujete tím nejen sebe, ale i vaše okolí.
Pamatujte, že jste tady proto, abyste žili, vyvíjeli se a užili si cestu. Nenechte se nikým okrást o svou radost, ani svobodu.

Nemusí to skončit blázincem. Může to skončit uzdravením, klidem a návratem k sobě. To, co vás skutečně ohrožuje, nejsou „spike proteiny“, ale vaše vlastní strachy, pokud jim uvěříte a dáte jim moc nad vaší myslí a životem. Rozhodněte se proto podporovat svou mysl tím, co ji posiluje. Láskou, klidem, pravdou. Vyberte si věci a názory, které vás spojují s lidmi a se životem. Ne ty, které vás od nich naopak izolují.

O autorce

Alue K. Pavlíčková je holistická léčitelka a spisovatelka. Zabývá se duchovním rozvojem, psychospiritualitou, mimosmyslovým vnímáním a poradenstvím. Pomáhá klientům v nalezení duchovní a energetické harmonie prostřednictvím terapií na duchovniterapie.cz a článků na aluska.org. – více

Komentáře

Ikona diskutujiciho Petra 16. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Technická:
že vakcína neobsahuje „živé“ viry (lépe řečeno aktivní, jelikož viry nežijí, nejsou „živé“ v klasickém slova smyslu, nejsou to organismy, proto je také nelze zabít, jsou to určitým způsobem organizované molekuly, tedy sofistikované chemické sloučeniny, duši by to SNAD mít nemělo) neznamená, že se nemůže šířit. Virus je nukleová kyselina a protein. Pak ještě existují takzvané viroidy, které ten krycí protein nemají, a také jsou schopny se šířit. Je to jen nukleová kyselina. Nebo transpozóny, ty se inkorporují všude možně a mění svou pozici. Takže ty nukleové kyseliny tak nějak jakoby částečně živé byly, ale jediný jejich projev života je že jsou schopny se šířit/množit. Je to zvláštní molekula.
Každopádně vakcína by měla být udělaná tak, aby vyprovokovala imunitní systém člověka k tvorbě protilátek (většinou se jedná imunoglubuliny typu G), nikoliv aby zaplavila tělo očkovaného cizí nukleovou kyselinou, která by za určitých okolností mohla být „agresivní“.
Pravda je, že nukleové kyseliny jsou všude ve všem živém, v každém jídle které jíme, je to přirozená součást našich životů a tělo je zvyklé být neustále obklopeno doslova změtí genetických informací nesených v těch nukleových kyselinách. Čili stát se může ledacos, ale není to moc pravděpodobné.
Spíše nepravděpodobné. A že by někdo něco takového vymyslel SCHVÁLNĚ to už skutečně produkt choré mysli je. Ano, existují destruktivní lidé, a naštěstí je jich málo, jenže ti se svým chováním prozradí mnohem dříve než by se dostali na pozici ze které budou mít takovou moc. Společnost je vnímá a nedá jim tu možnost. I společnost má svůj regulační „imunitní“ systém 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 16. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za tvé doplnění tématu ❤️
V alternativě bohužel schízáci moc získávají, mohla bych pár vyjmenovat. I bez vlastních zkušeností se mi to v poradně schází.

Do článku jsem zapomněla napsat, že původní konspirace tvrdila, že všichni očkovaní do půlroku umřou. Když neumírali tak jak si konspirátoři přáli, posunuli to na rok až dva. Pak to posunuli na „do deseti let“ … Takto dělají z lidí voly a zahrávají si s jejich důvěrou a životním časem, který je vzácný.

Ikona diskutujiciho armag 16. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

proboha, vždyť každý kdo si nechal dát mrna vakcínu udělal to, že jeho vlastní tělo vyrábělo to, čemu se každý chtěl vyhnout.
existence virů je sice sporná, ale proteiny, které vznikají v organismu se dají detekovat, takže to je dost velký problém.

Jinak u vakcín hodně záleželo na konkrétní šarži. Například v Dánsku některé šarže úplně zakázali používat, protože po jejich použití bylo hodně komplikací.

Takže extrémně záleželo, co jste vlastně dostali, možná jste 3x měli štěstí, ale fakt si myslíte,že ho budete mít třeba pořád?

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Osobně souhlasím s tvým poznatkem, že byly vakcíny vyvinuty rychle a nemohly mít dostatek času na testování vedlejších účinků. Kvalitou se také mohly lišit. To je důvod, proč já očkovaná nejsem. Ale představy, že jde o prostředek hromadné genocidy, jsou nereálné a jsou nebezpečné.
Několik let akutního strachu ze svého okolí a izolace, které jsem prožila pod vlivem těchto nebezpečných konspirací, mě hrozně poškodilo na všech úrovních mého života. Tehdy jsem si díky nonstop strachu ze smrti sáhla na dno a došlo mi, že se toho musím zbavit. Zachránilo mě moje léčitelství, jinak bych chodila v kruhu a nakonec bych se tím nechala úplně zahubit. Chci, aby moje utrpení nevyšlo vniveč, chci pomoci i jiným, kteří v tom strachu pořád ještě žijí. Uvědomila jsem si, poté co jsem čelila tomuto strachu zdravě, že lidé kteří to šíří jsou zlo, že to není žádná osvěta ani pomoc.

Ikona diskutujiciho armag 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

problem je totiz v tom, ze nikdo nevi, jestli zacnou pichat ty normalni nebo ty skodlive.
ja si totiz myslim, ze si behem plandemie potrebovali neco vyzkouset. a dopadlo to spatne, protoze drtiva vetsina lidi tem lzim uverila a dokonce byla ochotna skodit tem, kteri rekli – to je lez

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud se držíš filozofie, že ti jde svět po krku, tak nikdy nemůžeš žít šťastný a spokojený život. Je to křeč, nenávist, strach. To není dobrý život.

Ikona diskutujiciho armag 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

ono je dobré znát všechny možnosti. Brzy začne další šaškování s plandemií, a tak je dobré vědět, že očkování nebude úplně nejlepší nápad.
Bohužel na životě je nejhorší to, že jestli byl dobrý poznáš až po smrti, protože důležité je to, jak moc splnil to, proč se narodil…

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Vloni se na podzim taky křičelo, jak bude plándemie (očkonátlak, kovipsycho) a nakonec proběhl úplně normální podzim a zima.

… Takže prosím zachovejme paniku a těšme se až shoří celý svět, to je to nejlepší to můžeme udělat pro své zdraví a pro svou budoucnost. (ironie)

Ikona diskutujiciho armag 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Nyní je situace jiná. Určitě si vzpomeneš, jak to bylo při začátku války. Začala válka žlutomodrých a 3-4 dny po tomto začátku zmizely všechny zprávy o c-chřipce, proto se ze srandy říkalo, že Putin je nejlepší lékař, neboť ukončil c-chřipku.
Nyní je situace taková, že pokud se nezapojí Polsko, tak žlutomodří prohrajou, takže proto očekávám další plandemii.
Možná, že Poláci naletí a budou pokračovat ve válce místo žlutomodrých, tak potom by se plandemie zase o něco odložila.

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 18. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsou to dva rozdílné děje. Média se jim samozřejmě věnovala, ale na předních stranách bylo to, co bylo novější. Rozhodně jsem si tehdy nevšimla, že by se ustoupilo od kovidu, lidi akorát přesunuli pozornost jinam.

Ikona diskutujiciho Namasteen 16. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No co se týče očkování, napralo se do lidí takovýho strachu, že člověk těžko polevuje. Furt mi vyskakujou všechny ty zničený nervový soustavy, zpomalený vývoje dítěte, ekzémy a další věci, které nastaly po očkování. Strašně ráda bych si v tomhle udělala jasno. Ale je to jak hodit olej do ohně.

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Článek tě nikterak nenavádí, aby ses nechala očkovat. Článek vysvětluje, že se nemusíš bát lidí, kteří očkovaní jsou a že můžeš žít normální život. Že nemusíš žít v hrůze, že roznášejí rakovinu a smrt, nebo že ti jejich výdech vezme duši, protože je to duchovně a biologicky nesmysl. Nejedná se o propagaci očkování, ale brzdu konspiračního pekla, do kterého se člověk může akutním strachem ze svého okolí dostat.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 17. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Osobně to vidím tak, že člověk musí mít zdravou a přiměřenou reflexi na pasti tohoto systému, který se snaží o nejlepší manipulaci a podřízenost lidí, pro pár nejbohatších, a nejvlivnějších lidí, kteří tento systém udržují (různými sektami, zatajování nepohodlných vynálezů, šíření dezinformací a polopravd v masmédií, a tím ovlivňování veřejného mínění a směřování emoční energie mas lidí žádaným směrem, a pod.) těch věcí k udržení vyděračského systému, je spousta, a bohužel v tom žijem, ať se nám to líbí, nebo ne.

Člověk aby se také mohl rozvíjet i po duchovní stránce, musí tyto věci zdravě reflektovat, což neznamená se tím plně zabývat nebo se zabarikádovat a čekat na konec světa, ale vědět na co si dát pozor, aby někomu nenaletěl na špek. Občasný varovný článek o nějaké možné nekalosti, není občas na škodu, stejně tak jako články o povznášejících věcech. Vše má své místo. Samozřejmě žít v páté dimenzi, na vyšších úrovních, tam by zabývání se nebezpečnými věcmi a konspirací bylo vcelku zbytečné, protože život v takových to úrovních tyto hrozby nepřináší.

Takže za mě, konspirace ano, ALE pouze okrajově a bez paniky, čistě k reflektování možného nebezpečí, a hlavně nenechat se tím pohltit a zároveň to vyvážit seberozvojem a povznášejícimi věcmi

Za mě (tak 20%-25% okrajových konspiracích, jen pro možné nebezpečí, říct si to by mohlo škodit, to nemusí být dobré, na tom by mohlo něco být) a (75%-80% seberozvoji)

Je pravdou že na co se soustředíme, to jistým způsobem posilujem, ale i tak tu budou špatní lidé, kteří budou vymýšlet špatné věci pro vlastní zisk, a tak i nejvíce pozitivní lidé musí být trochu pořád be střehu, můj osobní názor.

Ikona diskutujiciho Danny 17. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně to si myslím i já.

Už jsem to sice kdysi psala, ale jsem teď zpětně ráda, že jsem nikdy neměla kámoše, kteří by se o konspirace a podobné věci zajímali, protože by mě to možná víc pohltilo a napáchalo by to hodně škody. Stačí, že jsem naletěla na hromadu těch nesmyslů, o kterých Alue píše v tom nejnovějším článku o kovidu.

Prostě ty hrozné věci a katastrofy se děly vždycky a dít se budou – teď o nich akorát víc víme, protože internet a TV. Dřív si žil člověk ve své bublině a nevěděl, co se děje ve vedlejší obci. Chápu, že dnes je to jiné a asi se musíme naučit umět pořádně rozeznávat, co můžem změnit a co není v naší moci změnit. To taky Alue píše furt dokolečka. Nejtěžší je, že člověku tyhle „moudra“ nemůže nikdo druhý vtlouct do hlavy, ale musí na ně sám přijít. Do té doby budou znít jako prázdné fráze.

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 18. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde o to, že naše energie není nekonečná. Za den máš vyhrazený určitý počet hodin a síly na soustředění a musíš si vybrat, co povede ke kvalitnímu životu a co je jenom plácání játrem.

Ikona diskutujiciho Lu 17. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím o nikom, komu by vznikly nějaké problémy po očkování, vždycky jenom anekdotické zprávy z internetových diskusí, o kterých kdo ví, zda to tak opravdu bylo. Zato vím o vleklých zdravotních problémech, které vznikly známé po prodělání covidu, takže i to se může stát (já jsem ho prodělala co vím aspoň dvakrát, ale nic hrozného, což je dost možné, že díky očkování jsem to zvládla lépe). Mám i posilovací dávky a žádné nové problémy mi nevznikly. Nemám důvod věřit více poplašným zprávám z kdovíjakých pochybných zdrojů než vědcům. Že ezoterici (někteří) jsou obecně proti očkování a byli i před covidem, to není nic nového, tentokrát mě ale překvapilo, že se k odporu (podle mě neracionálnímu) a ke konspiracím přidaly i jiné skupiny, třeba i některé křesťanské skupiny (hlavně to vídám v diskusích, kde jsou lidi z USA).
Jinak Alue v souvislosti s příjemnějšími tématy, o kterých tu píšeš, mě napadá, jestli máš zkušenosti s kontemplativní modlitbou a chtěla bych případně něco o tom napsat, možná je to téma, co by mohlo být zajímavé pro tebe i některé čtenáře (píše o tom třeba Cynthia Bourgeault).

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 18. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, já jsem očkovaná nebyla, kovida jsem prodělala jednou. Táhlo se to měsíc jako slabá chřipečka a pak jsem další měsíc neměla čich. Jinak to nebylo nic dramatického. Zřejmě nějaká pozdější mutace.
Ohlasy že někdo má po očkování nějaký problém jsou, jenomže my objektivně nemáme jak zjistit, jestli jen svalují vinu na to co je po ruce, nebo jestli to skutečně souvislost má. Nevím o tom, že by probíhal nějaký spolehlivý výzkum na tohle téma.

Zkušenosti jsou, určitě se o tom něco sepsat může, díky za nápad. 🙂 Ale tohle se hlavně prožívá.

Ikona diskutujiciho Danny 18. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím o lidech, kteří sami říkali, že po očkování se u nich začaly objevovat zdrav. problémy, které předtím neměli, ale vím i o těch, co mají velké následky po prodělání kovidu.

O kontemplativní modlitbě by něco bylo fajn. Já o tom hodně čtu v souvislosti s křesťanskýma mystikama a pravoslavnýma mnichama a ráda bych se to naučila, ale pořád nemám čas, abych se tomu věnovala hloub.

Ikona diskutujiciho ***** 18. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Covid19 mRNa vakcíny kromě potencionálních vedlejších zdravotních účinků vám dávají také jen dočasnou a umělou imunitu a přitom oslabují tu vaši vlastní, trvalou, biologickou a přirozenou, kterou jen dočasně (uměle) nahrazují. Taková vakcína působí asi tak 3 až 4 měsíce než-li se vám obnoví buňky vašich plic. Buňky orgánů v těle se vám pravidelně obnovují, staré buňky odumřou a v určitých intervalech se pak váš orgán skládá vždy již celý z naprosto nových buněk, krom třeba s vyjma srdce, jehož buňky se takto cyklicky neobnovují a které vám musí sloužit neustále. Uvedu hypotetický příklad v praxi jak to celé funguje. V září si dáte takový píchanec s mRNA chehmickým koktejlem a v lednu si třeba zajdete ještě na jednoho takového posilovacího bůstra a někdy na jaře, na konci dubna nebo v květnu se na to už vyprdnete a nepíchnete si už nic a najdnou z ničeho nic potom onemocníte a dostanete třeba i silný zápal plic, ze kterého někdy lékaři na základě nějakých loterijních testů v nemocnici dokonce vykouzlí i ten legendární covid, proti kterému jste se před tím tak očkovali. Jak je to možné? No, je to možné proto, že jste si utlumili vaši přirozenou imunitu nějakým chemickým koktejlem, který prostě již z vašeho těla s těmi odumřelými buňkami vyprchal a vznikly vám plíce již ze zcela nových buněk, které již nebyly zásobovány tím chemickým koktejlem a vás bez vaší přirozené bio imunity prostě zamořil a obsadil nejbližší bacil z vašeho okolí a to prostě echt a fest, pořádně, když si vaše tělo odvyklo posilovat a vytvářet za tu dobu vaši přirozenou, biologickou imunitu. To je v podstatě skoro celé „tajemství“ plandemie. Spoustě lidem prostě schází znalosti a jejich myšlení funguje bohužel prostě jen na principech rozsvíceno a zhasnuto.

Ikona diskutujiciho Danny 17. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sorry, tím „posledním článkem o kovidu“, jsem myslela tento. Já myslela, že komentuju pod nějakým jiným.

Ikona diskutujiciho Samuel 17. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prosím článok nesie veľké posolstvo avšak mi v ňom chýba také zdravé pomenovanie reality. Začnem takto: Človek je tak mocný tvor, že dokáže onemocnět. Keď pani príde k lekárovi, že ju bolí noha lekár (ten co leká) ji určí diagnózu na základe vyšetrení. Diagnóza však je iba nálepka. Človek bol niekam zaškatuľkovaný. Lekár predpíše lieky a povie tejto pani, že do troch týždňov ju tá bolesť prejde. Čuduj sa svetu tá bolesť skutočne do troch týždňov prešla a noha je znovu fit… Ako sa tá pani stravuje? Aký životný štýl vedie? Ako je na tom s medziľudskými vzťahmi? Trápi sa pre niečo? V akom prostredí trávi čas? Postráda niečo? Toto pan lekár nezisťoval. Možno sa nad tým pani zamyslela keď doma sedela s boľavou nohou a možno si niečo uvedomila ktovie. Otázka tiež je nakoľko k úspešnému vyliečeniu prispela viera tejto ženy, že sa to do troch týždňov opraví teda psychické nastavenie. Noha nie je vírus no ešte pred cca 20 rokmi sa lekári na školách učili, že príznaky nasvedčujúce vírusové ochorenie nemusia mať pôvod v napadnutí organizmu cudzorodou mikroskopickou entitou ale môže sa jednať aj o proces čistenia organizmu a to, čo človek kýcha z tela von niesú vírusy, ktorými by nakazil iného človeka ale jeho vlastné odumreté bunky a teda to čo sa v jeho organizme deje je nutný a prirodzený proces čistenia sa od niečoho čím si špinil svoje telo a čo oslabilo celý systém natoľko, že sa toho telo potrebovalo zbaviť. Dnes sa na školách učí len tá prvá verzia, že za to môže vírus. A takto zdravým sedliackym rozumom môžeme zistiť, že nič také ako očkovanie nepotrebujeme, že stačí niečo v živote zmeniť (napr. prestať piť Coca-colu), chodiť viac do lesa, nesiahať hneď po Teraflu keď sa objaví škrabanie v hrdle alebo soplík ale uvariť si čaj z bilín a dať si pôst ale keď toto hovorím ľuďom okolo seba tak ma iba vysmejú pritom píšem z vlastnej skúsenosti vďaka ktorej už X rokov neviem čo je choroba a nenavštevujem lekára a neberiem žiadne lieky. Myseľ je silný nástroj a v imunite človeka hraje veľkú rolu. Keď prepukla plandémia množstvo ľudí sa preľaklo, a permanentne sa báli. Začali pehnane dezinfikovať. Zničili si mikroflóru na rukách silnými čistiacimi prostriedkami. Nosili rúška čím si prestali vymieňať baktérie s okolím (informácie pre imunitný systém) pričom pre vírus je rúško ako pletivo pre muchu nanočastica verzus mikromedzera v látke. Zopár týždňov takto žiť stačilo na to aby sa človek oslabil a stal sa náchylným aj na obyčajnú chrípku. Nečudo, že tak veľa ľudí bolo chorých. Uršula Von der Layenová dodnes nezverejnila SMSky s Pfizerom a už to mohlo ľuďom prísť divné prečo na očkovanie vizívajú herci v televízii a nie študovaný odborníci, ktorí vedia o čom je reč. Aj keď už vieme, že mať titul nerovná sa byť múdry. Tým nechcem povedať, že elity chcú zničiť človeka. Z môjho pohľadu žijeme v dualite a hlúposť, nevedomosť bežných moderných ľudí je skvelý biznis pre parazitov pre tých temných, ktorí tu sú a ukazujú svoje zvrátené plány napr. na otváracích ceremoniáloch olympíjskych hier. Chlieb a hry. Takže sila, rozum, humor a žiť vedome – opustiť rolu obete a byť tvorcom svojej reality ale byť bdelý pretože bytosti temna nastražujú pasce a na každej ceste sa s niečim takým môžeme stretnúť. Otázka je či budeme verný sebe a zdroju alebo podľahneme pekným rečiam umelých autorít a instantným riešeniam.

Ikona diskutujiciho ***** 17. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejdříve jsem si ten článek přečetl jen letmo a vyzněl mi jako obhajoba očkovaných lidí ve smyslu očkovaných a vakcín mRNA celkově. Ale to ten článek po pozornějším přečtení není. A není to ani zase až tak zlý počin. Očkovaní lidé sice něco ze sebe vypouštějí, ale nemělo by z toho podle mne být nic horšího než-li nějaký ekzém a nemělo by to být nic životu ohrožujícího. Za partnery si je zrovna volit nemusíte, z jejich sklenic vás nikdo pít nenutí, po podání ruky se nic nestane. Ten, kdo to stvořil nechce zcela jistě zlikvidovat i sám sebe a je nemožné, aby se před tím nějak izoloval, pokud by zrovna neopustil povrch planety. To jak někdo přišel na to, že očkovaný má přijít o duši, možná dovedu i vysvětlit a zajdu teď do pásma, kterému již říkám teoretizování a tedy může se to klidně nazývat konspiracemi. Očkování Covid19 mRNA vakcínami obsahuje nanočástice. Má se jednat o údajně dosti odolnou nanotechnologii, která je původem bůh ví odkud a je otázka, co oni s ní umí udělat. Já si myslím, že s ní umí takto naočkovaného člověka na dálku tzv. vypnout, pomocí bezdrátových vysílačů, když se jim to zachce udělat. Ukazovali to již daleko dopředu v tom zahajovacím ceremoniálu v těch Olympijských hrách v Londýně v roce 2012 – ten vysílač 5G a co se tam pod ním odehrávalo. A to je právě ono. Otázkou je zda-li ta nanotechnologie umí ještě i něco víc – třeba ovlivňovat chování lidí jako ne třeba úplně (tak daleko podle mne oni ještě nejsou), ale třeba do nějaké té úrovně jako třeba utlumovat a nebo zvyšovat jejich sklony k agresivitě. Ta schopnost ovlivňování jejich chování by se pak dala nazvat tou onou ztrátou kontroly ducha a jeho dočasného odpojení od duše při pobytu v takovém (očkovaném) fyzickém nosiči, plavidle, těle, tady ve hmotě. Ta tyčinka, co si lidi strkali nosem pomalu až do mozku měla tyto částice této nanotechnologie také obsahovat, ale ty krátké ne. Musí to být údajně buď přímo vpichováno žilou a nebo vpraveno někam hluboko do těla, ideálně poblíž mozku, aby se to do vás dostalo a mohlo to s vámi pak něco dělat. Kdyby to údajně sypali vzduchem, prý to není tak lehké prostě vdechnout a je to prý těžké si to zrovna tímto způsobem nějak uhnat. Bohužel jsou na světě šílenci, co to neumí nějak rozumně lidem předat, umí šířit jen strach a ještě škodí různými nápady svým důvěřivcům i v jejich fyzickému zdraví a mají tu drzost tomu říkat ještě i duchovno.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 19. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No viem cca o 3 očkovaných ktorí zomreli, napríklad známych sused – očkovaný náhle zomrel, údajne na kovid čo im prinieslo decko zo školy, takže účinnosť tých vakcín aspoň podľa mňa nebola moc presvedčivá. Nemyslím si však že by očkovanie slúžilo k nejakej depopulácii ľudstva ako tvrdia konšpirátori. Ako vidíme väčšina očkovaných aj neočkovaných prežila. Ale pre budúce pandémie je dobré vedieť, že vakcínu radšej nie.

Osobne by som si experimentálnu (najlepšie žiadnu) vakcínu nikdy do tela nedal, nikdy neviete čo vám to spraví, navyše na vírus ktorý neustále mutuje ako bol kovid, takže nie je možné vytvoriť trvale účinnú vakcínu. Toto rozhodnutie očkovať – neočkovať by malo byť vždy slobodné a dúfajme že to tak bude i pri ďalších pandémiach. Aj keď si myslím že už žiadna pandémia nebude, ľudia už na kovídek kašľú a musela by to byť nejaká desivejšia nákaza aby ľudí znovu vydesila a prinútila nosiť rúška atď.

Ikona diskutujiciho armag 19. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

uhodil jsi hrebicek na hlavicku, aby mohlo pokracovat ockovani, tak bude potreba ovcanky vydesit novou horsi nemoci.

Ikona diskutujiciho Lu 19. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Dá se očekávat a jsou o tom už i studie, že budou další pandemie, souvisí to totiž s tím, jak lidé zabírají stále více prostoru a zabírají životní prostor zvířat, divoká zvířata se tak více než v minulosti dostávají do kontaktu s hospodářskými zvířaty nebo přímo s lidmi a přenáší na ně svoje patogeny.

Ikona diskutujiciho Vlaďka 22. 9. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško.
Pěkně jsi otočila..Bohužel s Tebou nesouhlasím..Já to vim..ze očkovaný ..minimálně čerstvě očkovaný..poškozuje druhé lidi ..Já jsem toho důkazem..a moji další blízcí i známí taky..Kamarádka měla modřiny..které nebolely po kontaktu se zabodnutým tatínkem..a pak v letadle..seděla vedle zabodaneho..zeptala se ho.Jeden můj klient mi říkal.. že dokonce byla se zabodnutym v kontaktu jeho partnerka..a oba měli něco jako vyrazku co pásový opar..tje to už déle..Já sama měla velké zdravotni problémy jako masérka.. kašel ..motanice hlavy obrovská únava..
Někdo je na to prostě vic citlivý..to neznamená.že je to blud.
A konspirace

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 23. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Modřiny, které nebolí, když na ně zatlačíš a vznikají bez úderu, mohou podle TČM ukazovat na oslabení čchi Sleziny a slabší krev, případně i na nedostatek ledvinové esence a horkost v játrech. Z pohledu západní medicíny by určitě stálo za to nechat si udělat testy krve, jater, štítné žlázy a také zkontrolovat srdce a plíce. Pokud se k tomu přidává i únava a motání hlavy, je to opravdu dobré mít pod dohledem – minimálně sledovat a podpořit tělo vhodnými doplňky nebo třeba cvičením čchi-kung.

Slezinu navíc hodně oslabuje psychika – hlavně nadměrné přemýšlení, úzkost a starosti. Proto je důležité pečovat jak o tělo, tak i o klid v hlavě. Chápu, že hledáš příčinu potíží, ale svádět je jen na druhé lidi (například na očkované) ti nakonec nepomůže, protože tím se problém nevyřeší a může se zanedbat to, co tělo opravdu potřebuje. Držím ti palce, ať brzy najdeš cestu k posílení a úlevě.

Ohrazuji se proti tvrzení, že jsem „otočila“. Otočit se totiž dá jen v případě, že jsem v minulosti psala něco jiného – a já jsem nikdy žádný poplašný obsah o covidu ani o spike proteinech nešířila. Nikdy jsem nikoho nenaváděla, aby těmto konspiracím věřil.

Ikona diskutujiciho armag 23. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

to nemusí být po kontaktu s očkovaným. To klidně může být z toho, že byla v prostředí, kde je hodně aktivní wi-fi o určitých frekvencích. Mi kdysi bývalo docela šoufl v některých autobusech MHD, kdy jsem to poznal podle toho, že mi pak otekly nohy.
Covid totiž není úplně běžná nemoc jako třeba rýma. U covidu jde totiž o to, že ksutečně tam má obrovský vliv to záření. Spousta lidí to snáší bez problému, ale jsou lidi, kteří ne.
Ostatně v poslední době se mi zdá, že se zase pokouší nějaký ten zlovídek rozjet, protože po delší době se mi to zase začlo dít s těmi nohami a v novinách už zase jedou zprávy o tom, jak se to šíří.
To není virus, je to reakce těla na něco, co je v jeho okolí. MYslím, že to fakt hodně souvisí s tím, jak moc jedou třeba ty 5G sítě

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 23. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebo to byl otok nohou po delším sezení? Hlavně pokud bylo horko.

Ikona diskutujiciho armag 23. 9. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne, určitě to nebylo z horka, nyní je chladnější období.
Vypadá to tak, že to zase chtějí rozjet, uvidíme, co bude v listopadu, prosinci.

Ikona diskutujiciho Lu 4. 10. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O české euro konspirační scéně je teď nový dobrý článek na Alarmu „„Matrix je dokumentární film.” Konspiritualita v postcovidovém Česku“.

Ikona diskutujiciho Gabzz 20. 10. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tý jo, ani jsem to nechtěla číst, protože upřímně, když jsem po první dávce očkování narazila na článek od nejmenovaného člověka, málem jsem skončila v blázinci a panika z onoho tématu přichází ještě teď a to už jsou 3-4 roky. Jsem hodně na téma posmrtný život citlivá, protože teď ve svém těle od malička trpím psychickými problémy a neumím si představit, co by mohlo být po smrti. Upřímně jsem tě pak přestala číst, protože jsem ze stránek cítila úzkost a strach z toho, co se zase dočtu, ale teď přišla velká změna, jak vidím. Jasně, první mě taky obklopila úzkost, vždycky jsi byla moje taková… Guru? Nebo jak to nazvat a než jsem článek začala číst, radši jsem šla opatrně a vlastně jsem mile překvapená. Nevím, jestli toho autora zmínit, ale jelikož ani ty ho nezmiňuješ, zdržím se toho, každopádně jsem z něho měla vždycky divný pocit a co jsem se bavila s jednou čtenářkou, nebyla jsem sama.

Mohu se zeptat jestli se přikláníš k nějakému náboženství? Sice jsem se ptala v jiném článku, ale napíšu i tady, věříš stále v reinkarnaci? Protože ta mi dává pořád smysl. A co křišťály, pořád je bereš jako ochranné pomůcky? Když vidím, jakou cesou ses dala, mám pocit, že bych i já měla svou duchovní cestu přehodnotit, jen, ono křesťanství mě netáhne, jakože dala bych mu případně šanci, jen nevím. Myslím, že by byl zajímavý článek o věcech, ve které jsi věřila a jak to máš se vším tím teď 🙂 pokud tady takový není, musím se podívat.

Teď se mi chce brečet, ale ne z úzkosti ale jakéhosi dobrého pocitu, který teď mám 🙂 děkuji ti.

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 21. 10. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, nerozumím proč jsi mne přestala číst ze strachu a je mi to trošku líto. Protože i když jsem spadla do strachu z očkování, tak jsem o tom na svém webu nikdy nepsala. Uvědomovala jsem si, že nejsem zdravotník, nemám kompetenci takové věci hodnotit, šířit strach je navíc trestné. Rozhodla jsem se tehdy, že čas ukáže pravdu. A tak se skutečně stalo. Vždycky jsem se snažila, aby byla aluska.org bezpečné místo pro všechny, i když ne vždycky se mi to úplně povedlo.
Autora nezmiňuj, všichni víme o jaké 💩 jde. Až uzraje čas, tak se k tomu vrátím, ale zatím je brzo a je potřeba nechat doběhnout některé procesy.

Nejsem vyznavačka konkrétního náboženství.
Reinkarnace mi dává naprostý smysl a myslím si že o ní máme jakš takš i nějaké důkazy v podobě svědectví a prokázaných vzpomínek na minulý život, které byly přesné.
Křišťály jsou výborná léčitelská pomůcka pro harmonizaci nervového systému, ochranu, odvádění destruktivní energie z těla a pro lepší spánek. Nevím, proč by se na tom něco měnilo.

Kopla jsem do řiti špatné lidi, psychouše a konspirace. Zbavila jsem se bordelu, balastu, manipulace, strachu a temnoty. Ale já jsem v jádru pořád stejná a moje zkušenosti mají pro mne pořád stejnou váhu, dokonce větší. To, že jsem se vydala na cestu léčitelství, bylo nejlepší rozhodnutí mýho života. Úplně všechno se srovnalo.

Ikona diskutujiciho Gabzz 21. 10. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Některé věci mě prostě děsily číst a nedělalo mi to psychicky dobře. Včera jsem si tak řekla, že se podívám na tvůj web, kde jsem dlouho nebyla. Už nějakou dobu jsem věděla, že ses posunula jinam, ale netušila jsem, kam přesně. Jsem opravdu ráda, že jsem tam udělala, pročetla jsem tvoje nové články a měla jsem z nich dobrý pocit, tudíž se k tobě opět vracím 🙂 asi jsem tohle všechno potřebovala přečíst a děkuji ti, že jsi mi teď vlastně ukázala novou cestu, na kterou jsem se zřejmě měla dát. Žila jsem hodně ve strachu, ale včera se to změnilo, díky tvému webu ❤️

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 21. 10. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

To fakt? To bych ani nečekala… wow. Díky za ocenění. Kdyžtak napiš co by tě zajímalo a o čem by sis chtěla přečíst příště. 😊

Ikona diskutujiciho Gabzz 23. 10. 2025 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě kdysi strašně bavil tvůj deníček z osobního života, ale teď naprosto chápu, že si soukromí bedlivě střežíš, což je jedině dobře, zvlášť když takto působíš na internetu 🙂 ale co teď tak čtu, tak se mi líbí články o andělech, o tvých zkušenostech s nebeským otcem a určitě by se mi líbily nějaké další návody ať už ochranné, posilující nebo cokoliv nového, co tu ještě nemáš 🙂 koukala jsem i na nové křišťály, až našetřím, určitě půjdu do toho osobního, zatím mám ten tvůj klasický, středně silný, jen u něj měním voskovou šňůrku, která se mi osvědčila a sundávám ho málokdy 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Pavlíčková 24. 10. 2025
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky 🙂
Já bych deníčkovala ostošest. Máme tady strašně veselou partu a pořád se něco děje. Zajímaví kámoši, super fuckupy, zajímavej vztah… Jenomže to má několik problémů:
1. zásah do soukromí a odhalování soukromí mé rodiny, mých přátel, mých sousedů bez jejich svolení… ani se jich neptám, je mi jasné, že by řekli ne.
2. zásah do mého vlastního soukromí. Vždycky si položím otázku, jestli chci, aby takhle osobní věc věděl nějaký cizí psychopat co mi tady občas vypisuje blitky… no, nechci. Protože vím, kam to vede.
3. je ta nějaká věc zneužitelná, citlivá, dá se na základě ní vymyslet pomluva, nebo to nějak překroutit a udělat ze mě vola? hm, no tak to taky nikam nenapíšu.
Ve výsledku ti toho po filtru moc nezbyde. Já už jsem si pomluv a kyberšikany užila hodně, soudy jsou drahé a chození po policejních stanicích je časově náročné.

Mám teď rozepsaný jeden vhodný mástrpis, ale je to tak obrovská věc, že to asi rozdělím na tři díly. Ještě to dokončit a udělat korekturu.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek