PROČ JSOU ZASVĚCENÍ PODVOD / OD ČEHO SE ODVÍJÍ SKUTEČNÉ SCHOPNOSTI? – DOPORUČUJI!

3.3.2010 v Spiritualita 89

Nová móda mezi lidmi zabývajícími se ,,věcmi mezi nebem a zemí“ je být zasvěcený do něčeho. – Zpravidla to bývá nejčastěji Reiki, Merkaba a jim podobné podvody.

Údajní mistři a duchovní učitelé lákají své ovečky na sladké řeči, že po tom a tomhle zasvěcení se jim otevřou takové a makové kanály v mozku a oni nabudou duchovní vyrovnanosti, nebo nedej bože dostanou nějaké schopnosti.

Lidé ve své nepochopitelné naivitě na taková zasvěcení chodí, aniž by je třeba napadlo přemýšlet.

První vám v kostce vysvětlím, od čeho se odvíjí duchovní schopnosti a duševní vlastnosti, abyste co nejlépe pochopili, proč je to podvod:

Všichni lidé jsou v jádru Božské bytosti. Naše základní podstata je konstruktivní, výživou pro nás je světlo a dobré energie.

Lidská bytost v původní nezdegenerované formě má kompletně odblokovaný mozek. – Lidé nežijí jen tady, ale i v jiných částech Vesmíru. Žijí úplně jinak, žijí způsobem, pro který jsme byli stvoření. Oplývají velikou moudrostí a mají neomezené schopnosti. – Teleportace, Levitace, Jasnozřivost, Materializace… to vše je pro ně naprosto přirozená věc.

My lidé, kteří žijeme v tomto systému máme mozky zablokované, naše vědomí je omezené. Nejen absencí určitých energií a podmínek které potřebujeme, ale také díky naší výchově a tlaku společnosti.

Míváme mnoho nedostatků, chyb a velikých šrámů na duši, kterých se jen těžko zbavuje a je velice náročné všechno v sobě zpracovat, protože systému ve kterém žijeme vládne temná strana. – Temná strana se všemožnými způsoby nejen snaží zotročit naše duše manipulací a lží, ale také dobře dbá, abychom neprozřeli. Aby nám nedošlo, že žijeme ve světe iluzí a že skutečný život je něco jiného.

Proto nás odmalička učí ,,pavědám“ a nutí nás žít tak jak chce systém, ale ne my. – Ale nám nic jiného nezbývá, nějak se do systému zařadit musíme, abychom přežili.

Vtělují se mezi nás obtěžkané a temné bytosti, které nám ještě více znemožňují začít žít správným způsobem.

Dokonce i mezi ,,esoteriky“ je tak moc podvodníků a narušených jedinců, že bývá problém přes všechny ty manipulace a podvody zůstat ve svém středu a myslet sám za sebe.

Všichni jsme jedno světlo, ale úroveň našeho uvědomění se liší. – Někdo má více energie, někdo méně. Někdo má více správných znalostí, někdo méně. Ten má takovou životní cestu, ten má jinou životní cestu.

Podle míry našeho uvědomění, podle našeho jednání v životě a podle míry naší energie se odvíjí naše schopnosti a znalosti. – Všichni tedy máme ty vlastnosti, ke kterým jsme sami dozráli, ke kterým jsme se dopracovali, na které máme energie, nebo které si zasloužíme a potřebujeme. – Nedostanete dar jasnovidectví, pokud byste měli v duši nedobrou vlastnost, která by zavinila, že svůj dar budete používat k manipulaci, která lidem ubližuje. – Ten kdo svou bytost otočí k temnotě, přirozeně světlé dary ztrácí.

Tedy zjednodušeně řečeno:

Čím více jste ve světle, tím více toho víte a oplýváte různými schopnostmi a dary, které jsou založené na vašem světlém nitru a pravdivosti. Tyto dary se zesilují podle toho, jak moc pomáháte světu a jak moc na sobě pracujete.

Pokud je někdo v temnotě, své dary ztrácí. – Temnota a utrpení snižují vibrace naší bytosti a tím přicházíme o své schopnosti.

A proč vám to celé vysvětluji?

Abych se konečně dostala k jádru věci. – Pokud si tohle uvědomíte, pokud pochopíte tento směšně jednoduchý princip, který rozhoduje o našich schopnostech, potom vám rychle dojde, že zasvěcení a kupování si vlastností za peníze je absolutní podvod. Kdyby fungoval, tak jsou všichni boháči velcí guruové, což nejsou.

Mnoho lidí si toto neuvědomuje. – Buď jsou prostě moc líní přemýšlet, nebo nerozumí skladbě vesmíru natolik, aby si to mohli sami poskládat dohromady a vyvodit logický záměr svým selským rozumem. – To ale není omluva.

Já vždycky říkám:

,,Všechno si ověř, všechno si zkoušej.“

,,Své znalosti zakládej na vlastním prožitku a na vlastním úsudku.“

,,Když něčemu nerozumíš, nestrkej do toho prsty, ale běž se o tom něco dozvědět.“

,,Když na tom neumíš, tak na to nelez.“

– Z toho vyplývá, že pokud si někdo nedokáže svým vlastním selským rozumem uvědomit, jestli je pro něj zasvěcení do např. Reiki dobré nebo špatné, tak se nemá nechat zasvěcovat!!!

– Ať si je propaganda jakákoliv, ať slibují cokoliv, člověk má MYSLET!

A pokud někdo hlásá, že vám za poplatek předá schopnost léčení a vy tomu věříte, aniž byste se pokusili zjistit něco dalšího, svědčí to o hlouposti, naivitě a obyčejné lenosti.

To se hezky poslouchá, když vám někdo vykládá, že k tomu není potřeba dozrát, že vám to udělá tady a teď.

Lidi co takováto zasvěcení dělají soukromě označuji vulgárními jmény, protože ubližovat lidem a lhát jim – ať vědomě či nevědomě, nebo dokonce za to od nich brát peníze, to je u mě jedna z nejodpornějších věcí, se kterou jsem se setkala.

Je to odporné, pro něco takového u mě neexistuje omluva ani výmluva.

Jestli někdo chce namítat, že třeba ten či onen mistr tohle neví, není to omluva. – Když něčemu nerozumím, tak to nedělám. I kdyby to někdo ve své nevědomosti dělal zadarmo. – Je to jedno. Když dělám něco co lidem škodí, jenom proto že jsem hlupák, beru na sebe zodpovědnost za situace, které natropím, stejně tak i lidé, kteří se nechají oblbnout.

Při samotném rituálu zasvěcení mnoho lidí cítí úžasné pocity, nebo energie. – Na tomto pocitu potom založí své přesvědčení, že to fungovalo. – Ale o čem to je? – Když ve vás vyvolají očekávání, že to bude úžasné a nabíjející, že se podruhé narodíte a potom tu myšlenku při zasvěcování společně s vámi ostatní lidé živí, samozřejmě že se budete cítit skvěle.

– Možná vám pošlou nějaké dobré energie, které na pár dní možná otevřou nějaké kanály, způsobí euforii a zajímavé vjemy. – Ale tento pocit časem vymizí, protože pokud vy sami nemáte energie a kvality, které by tyto energie ve vás vytvářely samy od sebe, tak si tento efekt prostě neudržíte a můžete se stavět na hlavu. Energie které nejsou na vaší úrovni vás opustí a kanály které nemáte správně mít otevřené se vám zase uzavřou tak, jak si zasloužíte podle zákonů Vesmíru.

Další neštěstí podobných zasvěcení je takové, že do nich jdou hlavně lidé, kteří se snaží prozřít. Nechají si nakecat kdovíco a věří tomu, že když se nechají zasvětit, tak se jim otevřou schopnosti, které zatím žádné nemají. – Tito lidé po rádoby zasvěcení nepoznají, co se ve skutečnosti děje. – Nevědí, že si naopak odřízli jiné věci, jako komunikaci se svými strážnými bytostmi, nebo výměnu energií. – Když to nikdy neuměli, nemají to jak porovnávat, protože jsou slepí ještě více, než byli před manipulací zasvěcujících, popř. zasvěcených.

Někdo je naopak tak moc zblbnutý, že si myslí, že něco umí, ale ve skutečnosti neumí vůbec nic. A když mu to řekne někdo, kdo cítí, nebo vidí jeho energie, myslíte, že se mu zavděčí? – Právě naopak.

Jinak co se týče konkrétních dat, ve stručnosti bych mohla přidat část toho, co mi zatím řekli lidé, kteří byli ochotni vysvětlit, jaké byly následky.

U reiki zasvěcení (ale pozor nemyslím šarlatány, kteří vás opijí rohlíkem. Tady je to o lidech, kteří vám udělají to ,,pravé“ zasvěcení) to bývají tyhle následky:

Ztráta schopnosti mluvit se svými strážnými bytostmi / Pálení na kořenové a korunní čakře, což je následek zablokovaných energetických kanálů, ke kterým se pojí i ztráta schopnosti pracovat s energiemi (tedy přesně opak toho co ,,ovečka“ před zasvěcením chtěla), díky zablokovaným energiím se dostavují deprese, bolesti hlavy, mravenčení v rukou.Také popisují, že cítí nutkání pořád někoho objímat. O tomto problému už jsem psala dříve. – Toto nutkání je touha nasát z lidí energii, kterou oni sami nemají, protože krom toho že byli odříznuti, také byli napojeni na temné entity, které z nich energii berou. / Staré nemoci se vracejí, staré rány začínají znovu bolet.

– Pokud někdo po zasvěcení nemá žádné následky, setkal se se šarlatánem, který žádné zasvěcení neumí. – To by měl opravdu děkovat Bohu, že ho ochránil před jeho vlastní naivitou. A protože každý člověk má přirozeně v rukou léčivé energie, které může kdykoliv používat, léčí tito lidé ostatní a mylně to přičítají zasvěcení do Reiki.

Tedy Reiki způsobuje hlavně energetické problémy.

Co se zasvěcení do Merkaby týče, bývají to rodinné problémy. – Rozvody, hádky, konflikty.

,,Mistři“ vám tyto problémy vysvětlí jako následky ,,energetického čištění“, což je ale do nebe volající lež!

– Když si lehnete v přírodě do trávy, automaticky se vám čistí zablokované energetické kanály, odchází z vás destrukce a jste nabíjeni a léčeni. – Toto čištění provází příjemné pocity, nikdo u toho nebrečí, nikdo se nesvíjí v bolestech a nikdo se nerozvádí!!!!

Léčba vztahů a energetických bloků prochází nenásilnou formou, ne cestou bolesti! – Pokud změny v životě doprovází bolest a ne pocity uvolnění, je to špatná cesta!

Když máte energetický blok způsobený traumatem a nějakým způsobem ho rozpustíte, začnete sice plakat, protože prožíváte zpětně své emoce, ale krom emocí se nic dalšího neděje, protože energie odejde během pár minut, potom se cítíte dobře. Navíc tento pláč bývá osvobozující. Je to přirozený ventil jak upustit určité energie. – Ale toto zbavování se nedobrých energií nikdy netrvá týden!!

Bolesti a potíže, které lidé prožívají nejsou žádné čištění starých špatných principů. Když vám do mozku nahrají všelijaké svinstvo (Merkaba), nebo vám zablokují energie a napojí vás na temné,,vysavače“( Reiki), samozřejmě, že vám bude příšerně, bude vám blbě, budete hnusní na ostatní a ostatní budou hnusní na vás, protože do vás přejde taková destrukce, se kterou se vypořádáváte pěkně dlouho a dost vám bude trvat, než se s tímto ublížením sami sobě vyrovnáte.

Když jsem já sama začínala s těmito věcmi, bylo mi 12 let. Za tu dobu jsem mnohokrát dostala pozvání a nabídky k zasvěcením, bylo to hlavně to nešťastné Reiki, kolikrát mi to bylo slíbeno i zadarmo. – Proč jsem všechno odmítla? Protože jsem byla dostatečně sebekritická na to, abych si uvědomila, že Reiki a zasvěcovacím rituálům nerozumím, nevím co tam se mnou ve skutečnosti budou dělat a když jsem si to představila, měla jsem velice nepříjemné pocity míchané s nervozitou a strachem.

Všechno jsem odmítla díky svému pocitu a uvědomění, že při svých 12-13ti letech prostě nemám dost zkušeností na to, abych o něčem takovém rozumně rozhodla. Stejné to bylo i v mých nejranějších letech, kdy se ze mě babička snažila udělat pánbíčkáře, následně v tom pokračovali i jiní členové rodiny. – Nechala jsem je ať si mě tahají kam chcou, ale nevěřila jsem věcem, které vykládali, protože jsem si uvědomovala, že jsem zatím moc malá na to, abych uměla posoudit, jestli to co říkají je pravda, nebo ne.

A dneska, kdybych se mohla vrátit o tu hromadu let zpátky, nejraději bych sama sobě vlepila hudlana, protože co se ke mě dostává za příběhy lidí, kteří po zasvěceních mají akorát problémy, to je opravdu šílené.

Takže znovu opakuji:

Ve Vesmíru se odvíjí naše schopnosti od stupně našeho uvědomění, od naší vnitřní kvality. – Máme jen to, co je na naší vibrační úrovni a to co je výš nikdy nemůžeme dostat, dokud se k tomu SAMI NEDOPRACUJEME.

Nikdo z lidí NEMŮŽE porušit tento princip. – Když máte uprostřed hrudi kruh a někdo vám tam nacpe čtverec, NEMŮŽE TO NIKDY PASOVAT.

I kdyby jste dostali tisíce zasvěcení zdarma, nikdy z žádného nemůžete mít užitek, protože tato zasvěcení neberou v potaz jednoduché vesmírné principy. A co nepočítá s těmito principy, TO NEFUNGUJE, PROTOŽE TO ONY ROZHODUJÍ O VŠEM, V JEJICH SYSTÉMU ŽIJEME!!!

Ke schopnostem se sami musíte dobrat, nikdo vám je nemůže dát, jen vy sami!

Ten kdo navštěvuje taková zasvěcení má u mě různá jména a ta rozhodně neobsahují označení ,,inteligentní“, protože ten kdo není líný myslet, si to umí sám svým mozkem odvodit. A když si to neumí mozkem odvodit, tak na taková zasvěcení nemá vůbec chodit. – Když něčemu nerozumím, tak to nedělám!

Znovu vám to říkám, říkala jsem to i dřív a budu to opakovat třeba tisíckrát, když to bude potřeba:

SCHOPNOSTI SI ZA PENÍZE NEKOUPÍTE, MUSÍTE K NIM SAMI DOZRÁT!!!!!

___________________________________________________

Související články:

Kompletní návod, jak pracovat s energiemi

– Díky tomuhle se mnoho lidí přesvědčilo, že umí pracovat s energiemi a nepotřebují k tomu nic jiného, než sami sebe.

Vypracovala jsem ho sama, pro vás a nic za to nechci, jediné v co doufám je, že to předáte dál, aby ani ostatní nemuseli vyhazovat peníze za něco, co jim akorát uškodí.

Česká verze Merkaby – téměř dokonalý podvod / DOPORUČUJI!

Zákony Vesmíru v kostce

Jak si pomoci při nedostatku energie

Podle čeho a jak se rozhodovat?

Další obrázky Jima Warrena – ZDE

Komentáře

Ikona diskutujiciho Urbánek Pavel 2011-03-20 18:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevěřte všemu co vám kdo nakuká,řiďte se srdcem…zkušenosti jiného pak nemusí být vaše zkušenosti…a přeberte si toto každý jak chcete…

Ikona diskutujiciho Veronika35 2011-04-19 09:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]:Ahoj. Připojuji reakci. Já mám kladný názor na Reiki. Znám lidi i sebe a vím, že to funguje a sama jsem pomohla svému synovi. Před zasvěcením nic necítil, nic se nedělo, po ano a celková terapie mu byla moc příjemná. Navíc to je cítit i na dálku.  Víte, nemáte s tím zkušenosti a proto se Vám nelíbí naše názory a preferujete svoje. Máte zvláštní názory a na to má právo každý, jen se mi nelíbí, že zatracujete zasvěcované energie, když s nima nemáte zkušenosti.

Ikona diskutujiciho Aingeal 2011-07-03 23:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue, v zásadě s Vámi souhlasím, také si myslím, že zkratka neexistuje a člověk musí ke všemu dozrát. Co mne však na Vašem článku velmi mrzí, je Vaše odsuzování. Na několika místech téměř nadáváte. Napadlo Vás taky, že se někdo může nechat zasvětit s dobrým úmyslem, časem však zjistí, že to nebyla nejlepší volba, ale ví, že zažít si to musel, aby prozřel. Vy takovéto lidi nazýváte hlupáky. Není to trochu nefér? Vy jste možná na vyšší úrovni a máte to štěstí, že jste se zasvětit nenechala, k čemuž Vám gratuluji, ale proč odsuzujete druhé? V jiné rubrice píšete kurzy sebelásky a tady tak tvrdě soudíte… Přesto Vám děkuji, přivedla jste mě k zamyšlení.

Ikona diskutujiciho xaint 2011-08-06 23:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

opravdu me fascinuje, proc tolik lidi plive na reiki… a casto tak nenavistne.. na svych webech se delaji miloucci a slunickovi – a pritom je v nich tolik nenavisti, tolik jedu… ja mam zasveceni reiki uz vic jak 10 let, za vsechno spatne, co se mi kdy stalo si muzu jen ja sam, misto vami prorokovaneho rozvodu jsem se naopak stastne ozenil… Dneska jsem uz jinde, uz bych do reiki nesel, uz ho nepotrebuju, ale tenkrat me to nekam poposunulo.

Ikona diskutujiciho Kesss 2011-09-07 17:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, musim reagovat na tvuj clanek. Myslim ze jsi hodne vyspela duchovni bytost, ale nyni treba musim s tebou nesouhlasit. Dovoluji si napsat, ze to cele co mas proti reiki jde pouze o nepochopeni. Troufam si rict ze na to muzeme mit podobny nazor, ale jen si to vysvetlujeme kazda jinak, a oprav me prosim pokud to je jinak 🙂 kdyby mi nekdo rekl dej mi 2000 zasvetim te a budes lecit, tak bych do toho samozrejme nesla. Ale o tom reiki podle me neni! To ze jsou lidi neomezene bytosti, to ze vsechno zname a muzeme to je jasne. Ale reiki je podle me moznost spojeni s energii, jinou nez kdyz pracujes bez ni. (A NEMYSLIM TED TO VYUZIVAM REIKI PRO TO ABYCH SE MELA DOBRE A MELA ENERGII) jde o tu praci, clovek je na jiny vlne jinak vnima sebe, okoli, energie, je to prace a uceni predavani si energie a mozna nekde i to leceni. Ale je to proste jiny zdroj, kdyz se napojim na reiki a kdyz se na to nenapojim. Jde o to jak to kazdy dokaze vyuzit (ne zneuzit!). To je muj nazor. Budu rada pokud budes pripadne i argumentovat 🙂 rada se o tom pobavim :)))

Ikona diskutujiciho K. 2011-09-26 15:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, souhlasim jestli by sel clanek jak se reiki zbavit. Ja osobne reiki mam a nevidim na tom nic spatneho. Vsechno se da zneuzit a vsechno se da delat ciste. Muj kamarad se treba dostal ne k dobrym lidema myslim ze mu reiki ublizilo, jde vubec zrusit zasvedceni??? diky za info P.

Ikona diskutujiciho Petra 2011-09-29 11:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, chtěla bych také reagovat na tento zajímavý článek…od dětství jsem trpěla nevyléčitelným alergiemi a exzémem na nohách. Měla jsem na chodidlech obrovské krvavé praskliny a s každým krokem jakoby se mi do chodidel zarývalo tisíce jehel. Za ty roky jsem se naučila tu bolest přijímat, nic jiného mi nezbývalo, nic mi nepomáhalo. Nikdy jsem se s tím nesmířila a vždycky jsem věřila, že jednou se toho všeho zbavím. Dozvěděla jsem se o reiki a přišlo mi to také na začátku jako podvod, nechtělo se mi věřit tomu, že každý kdo si zaplatí, dostane takovýto ,,dar'' . Ale něco mě k tomu táhlo a věděla jsem, že tam prostě musím jít,nutkání bylo hodně silné, a tak jsem se zapsala na nejbližší termín. Zasvěcení do reiki mi nejenom vyléčilo můj exzém a alergie, ale zároveň jakoby bych našla to, co jsem dlouho hledala.Jsou to už tři roky a já jsem konečně začala chápat všechny ty věci, co se mi dějí, nepřipadám si jako blázen a jsem mnohem klidnější a vyrovnanější. Jsem šťastná, že jsem se poslechla a konečně cítím, že šlapu svou cestou 🙂

Ikona diskutujiciho Torcha 2011-11-29 13:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,

Ikona diskutujiciho Hana 2011-12-13 17:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[61]: Cítím to stejně :D . Když mě něco bolí tak máma řekne "Použij reiki" já se vždycky naštvu když to slyším :D

Ikona diskutujiciho Petr 2012-01-25 12:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím

Ikona diskutujiciho Beatrix 2012-01-26 17:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[63]:Zdravím Petře,

Ikona diskutujiciho all-is-magic 2012-02-15 20:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Takové sestavování puzzle je těžká cesta. Ale je i zábavná. Nejlepší je ta radost, když na něco nového přijdeš 🙂

Ikona diskutujiciho petr 2012-03-06 04:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Primula 2012-03-13 18:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera som začala a dnes som dočítala Anastasia NOVYCH Předpovědi budoucnosti

Ikona diskutujiciho Allgiz 2012-04-08 11:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono je zasvěcení a je "zasvěcení", jsou zasvěcení kdy člověk je zasvěcen do fungování, principů a zákonitostí energií..tedy se učí, a učit se muže samovolně z jakýchkoli zdrojů, které jsou dispozici, nemusí se nutně jednat i mistry, jak je často předkládáno. Každý člověk muže zasvětit – učit se do čehokoliv, pokud je dané věci otevřen. Ty druhá "zasvěcení" kdy aby člověk mohl "ovládat" cokoliv, kdykoliv musí se dát do područí svého mistra za nekřestanské peníze je i z mého hlediska sprostý byznys. Pokud má člověk projít dveřmi zasvěcení, muže tak učinit sám, stejně jako ten první který danou energií sám byl zasvěcen. :-)

Ikona diskutujiciho denka 2012-04-08 22:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

nerada,ale musim suhlasit. presne po zasvateni do Reiki som citila to ,co popisujes – od palenia plosiek noh,cez pravenčenie v rukach, a to čo som vedela sa uplne zablokovalo. odvtedy reiki nepouzivam,teda som ho ani poriadne pouzivat nezacala,alebo ma to odrezalo. presne tak som sa citila,pritom pred reiki som toho vedela viac,liečila som automaticky a prirodzene rukami seba … po zasveteni prišlo ticho a velke sklamanie

Ikona diskutujiciho Kamil 2012-05-28 20:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě jednou se sem přidávám;

Ikona diskutujiciho LR 2012-08-03 13:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue,ze všech komentářů, které jsem zde měla možnost si přečíst, se nejvíce stotožňuji s Lubošem (33). Ten totiž ve svých řádcích má velký kus přirozené pravdy.. Já sama jsem byla od reiki odvržena, ačkoliv jsem ho v jeho velkém boomu taky chtěla zkusit. Ale mám zaplať Pán Bůh svého velkého pozemského vůdce, který mi to rozmluvil. Jsem tomu ráda, neboť jsem šla a stále jdu svou cestou onoho "hlubokého" poznávání, o kterém Luboš také psal. Jenže ne každý má toto štěstí, které jsem měla já. Sama víte, že je doba velkých změn a přeměn a lidé se začínají konečně probouzet, bohužel v této době spousty pel-mel informací, kdy při onom probouzení nejsou schopni rozlišit tu pravdivou realitu, se může jednat o probuzení destruktivní,aniž by o tom samozřejmě věděli 🙁 Je to velmi těžké hodnotit, protože každý si musí projít tím, co mu zákonem patří a co si "zaslouží". A neodvrhujme negativními komentáři ty, kteří to cítí jinak. Vaším posláním bylo tento článek ukázat všem, ale jen ti lidé, kterým patří, jej přijmou za své, u  negativních komentářích ctěme jejich názor, i když je v rozporu s tím naším.. Chápete, co tím chci říct?! Má osobní hluboko do srdce teď vrytá zkušenost je, že človek, který prošel reiki, v žádném případě nesnese, nebo lépe neunese, člověka snažícího se žít v souladu s univerzálním Božstvím..

Ikona diskutujiciho LR 2012-08-03 14:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: Osobně si myslím, že rozvodovost nemá s tímto opravdu nic společného. Pravda ovšem je, že když se více začnete věnovat po několika letech manželství/ partnerství něčemu, co vás zajímá, ať už to je proto, že vám odrostly děti nebo že potřebujete po x letech taky prostor sami pro sebe, ať se jedná o duchovno nebo o své nové koníčky, může to narušit běh fungujícího vztahu. Harmonický dlouhodobý vztah zaléží na neustálém hýčkání a opečovávání (parterství ne partnera) a z vlastní zkušenosti vím, že hluboké poznávání potřebuje neustálý čas, čož se může stát, že partner nebude chtít akceptovat. Radou je pak koncensus, tak jak to dělám já, protože udržení vztahu je pro mě důležitější, a tak mi poznání trvá daleko dýl..

Ikona diskutujiciho Helena 2012-10-26 13:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak říká jedna má kamarádka, zdroje energie jsou všude kolem nás, není třeba zasvěcovat se do reiki, když to tak necítíš.

Ikona diskutujiciho Mája 2012-11-11 22:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Především se zamyslete nad tím, proč Vaše manželka měla vůbec potřebu nějaký únik hledat. Podle tónu Vašeho příspěvku to vypadá, že Vaše paní je typ, který je snadno ovlivnitelný – nejdříve Vámi. Po čase si uvědomí, že má taky vlastní osobnost, a místo aby ji rozvíjela, nechá se ovlivnit něčím jiným. Zkuste se zamyslet spíš nad sebou a začít pracovat na sobě, to by se mělo odrazit i na Vašem okolí. Přeji hodně štěstí.

Ikona diskutujiciho Vladan 2013-03-28 14:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Všem uvědomělým bytostem je jasné, že všichni tzv. mistři co si nechávají říkat mistři – nejsou mistři, ale podvodníci. Že všichni co si nechávají líbat nohy a co si nechávají klanět jiné, jsou Podvodníci s velkým "P".

Ikona diskutujiciho petr.ix 2013-03-29 00:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to je opravdu zajímavé, o reiki i shambalu jsem se zajímal, ale z lenosti jsem se nedostal dál :))

Ikona diskutujiciho zvedavy 2013-08-17 23:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

mna by zaujimalo,ktory stupen zasvetenie napr Reiki ma Alue,ze tak dobre vie,co pri tom prebieha?

Ikona diskutujiciho Alue 2013-08-18 10:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[78]: Děkuji za dotaz. Na to abych se nechala zasvětit, jsem nikdy nebyla dost hloupá, přestože mi to bylo mnohokrát nabízeno zdarma. Měla jsem a mám ale mnoho osobních kontaktů se zasvěcenými lidmi a měla jsem díky tomu možnost pečlivě pozorovat jakými prošli změnami, vyslechla jsem si jejich příběhy a našla v tom určitý systém a podobnosti.

Ikona diskutujiciho zvedavy 2013-08-19 20:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[79]:Takze vsetci,co sa nechali "zasvatit"do Reiki boli hlupaci?

Ikona diskutujiciho no 2013-12-24 15:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Rád bych.Ale nejsem otrok nikoho.

Ikona diskutujiciho benghi 2014-01-14 07:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:: Je to "svobodný člověk". Tady probíhá léta (nicméně čas je relativní) souboj dvou stran. Té takzvaně světlé a takzvaně tmavé. Jsou to dvě "armády" a v obou současně být nemůžete, nicméně je pořád možný být "zas.* civil". Má to mnoho úskalí. Předně od nikoho nic nedostanete. Všechno děláte na vlastní pěst a sami. Žádný "napojení" někam neexistuje, žádná ochrana neexistuje, prostě musíte mít dost síly odkázat každou z těch bojujících stran do patřičných mezí. Stejně tak musíte umět potlačit jakéhokoliv svobodného. Nejsou pravidla, stojíte mimo systém. Je to rizikové, to připouštím. To, že vypadá jako by měl neomezeně energie je pochopitelné. Aby přežil v tomto postavení musí být silný, ale tím, jak je sám pro sebe, jeho sílu nic nespotřebovává, tedy krom něj. Na to nemusí na ničem jet, z pohledu běžnýho člověka, který patří jedné nebo druhé straně, je neuvěřitelně silný. Já chápu, že to nevidíte, pro bílý je na černý straně, neb co není s námi je proti nám, pro černý je ze stejného principu u bílejch. Ve skutečnosti je roven bohu, neb kteroukoliv z těch stran může poslat do hajzlu. Ale nemusí. Dokonce se tím soubojem nemusí zabývat a může žít pěkný "hmotný" život.

Ikona diskutujiciho Bára 2014-01-28 11:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, je fakt že za sebou mám několik zasvěcení do reiki – nemám pocit, že bych byla hloupá – spíš bych to nazvala nesebevědomá a nebdělá …dnes jsem s radostí již několik let zbavena těchto zátěží a velmi důrazně jsem pochopila, že největším mým nepřítelem je mé ego, které chce být jasně že nejlepší :-) a v jisté době mě zavedlo do spárů zasvěcení. Tehdy jsem četla na tvých stránkách o reiki a dalších technikách a musím teda popravdě přiznat, že mě to rozlítilo ….ten nesouhlas s tebou byl hodně silný…. ale donutila jsi mě hledat PRAVDU za což ti z celého srdce DĚKUJI… žádné zasvěcení opravdu nikdo nepotřebujeme! Prací na sobě samých pěstováním sebelásky a sebeúcty v souladu s Bohem uděláme nejlíp pro sebe a tím i pro celý svět …ještě jednou DÍKY

Ikona diskutujiciho Iveta 2014-05-16 09:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že je to dost příkré odsouzení, já nejsem pro zasvěcení ani proti. Nemám s ním totiž zkušenost, tak nemohu soudit. Sama jsem to měla v úmyslu, ale po takových článcích a diskuzích, jsem to radši odsunula, dokud nenajdou svou pravdu. Přesto nemyslím, že každý kdo prošel zasvěcením je ovce a každý reikista je podvodník a zlí člověk. Věřím, že jsou to lidé, kteří chtějí pomáhat a duchovně růst. Třeba zasvěcení byla chyba, ale zároveň je něco v životě dovedlo k reiki a třeba to tak má být, možná to měli udělat, i když to nebylo zrovna správné. Přeci i ze svých chyb se učíme a vyvíjíme. A jen skrze naše vlstní omyly, pak můžeme poznat skutečnou pravdu. Já nikdy nemůžu přejmout tvou pravdu a ty zas mou, pokud nezískám vlastní zkušenost se kterou se poučím. Proto bys neměla tak tvrdě odsuzovat. Varovat ano, ale ne soudit.

Ikona diskutujiciho Pavel 2014-06-03 15:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobry den,mam presne tento problem,kdyz jsem byl pred rokem na dne a chtel jsem zmenit svuj zivot,chtel jsem neco jineho.mel jsem na sobe pocit viny,tak jsem dostal vizitku k nejaky lecitelce,kdyz jsem tam prisel vsude mela nejaky certifikaty,jak na reiki a shambalu!!presne mi nakecala,jak se znova narodim a ze to bude bezva,ze budu mit novej zivot,tak me zasvetila na tu shambalu,a najednou to prislo,mluvil jsem uplne strasny veci,uplne co by ze me nemohlo vylezt,driv jsem veril v to,ze existuje buh,ten pravy,ten ktery nas ma rad,ale taky jsem veril bohuzel i v satana:-(((ona mi rekla,ze s eprave muzu spojit s bohem a s Kristem!no tak ja na prvni moment uveril ze mluvim opravdu s Kristem,ale bohuzel on to Kristus neni:-(((je to prave ten jeho souper,a muzu vam rict,ze ten slibenej zivot neni,neexistuje,povim mam moji situaci at budete verit nebo nee!!jedna se o to,ze jsem ovladanej nekym takovym,co si rika buh,ale pritom mi neustale lze,muj zivot je akorad do prace a z prace domu,kdyz bych nahodou chtel nekam jit,vytasi ty nejvetsi jeho lzi,ze jsem prisel i o kamarady i o rodice,i o viru a jsem ovladanej nekym jinym:-(((a kdyz uz jsem byl odhodlanej jit za tou carodejkou,udajnou mistrini,ze si s ni promluvim a ze ji to nedaruju,udelalo s emi tak blbe od zaludku a krece do celeho tela,ze jsem se nemohl ani hnout,dokonce ani za knezem me to nepustilo,kdyz jsem tam byl,dokonce i knez mi lhal:-((((ze je to normalni a ze Kristus me nese k memu cily:-((a nejlepsi na tom je,ze carodejka se mnou ani nemluvi,ani neodpovida a za ni me to nepusti:-(((a to uz jsem tomu rikal,ze se fakt zabiju a ono to jenom reklo nenene,nepustim te,ja rikam to uvidis!tak jsem sel ze skocim z mostu a kdyz jsem tam stal,tak jsem mel nohy jako pridelane k betonu:-(((jako fakt masakr a nejlepsi na tom je,ze neni cesta ven,nebo aspon si myslim!!

Ikona diskutujiciho Tomáš Králik 2014-07-21 18:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Asi tomu všemu moc nerozumím, ale proč jsou potřeba energie?? Není to jen myšlenkový konstrukt, jako všechno tu? Nerozumím, proč se lidé nevracejí ke své podstatě (jak se tu kdesi psalo „božství“) ale namísto toho se stávají energií, prostě nerozumím… P.S. Co je to energie – prosím přesně definujte, pokud chcete reagovat, velice děkuji. T. K.

Ikona diskutujiciho Paul 2014-07-21 23:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jste úžasná žena Aluško. :-) Lépe se to nedá vyjádřit. Děkuji. Síla Vás provázej. :-)

Ikona diskutujiciho Daniela 2014-09-18 16:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobry den.

Ikona diskutujiciho Daniela 2014-09-18 17:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Este by som dodala, ze som na nikoho nebola po zasväteni hnusna. Skor sa vsetky vztahy okolo mna upravili. Nejako sami od seba. Ludia ktory na mna zle vplyvali a mali snahu zneuzivat moje dobro sa mi zazracnym sposobom vyhybaju. 🙂 Majster ktory ma zasväcoval nic odomna nechcel a nechce (okrem pociatocneho poplatku). S reiki pracujem velmi malo, pracujem hlavne s Kofu energiou a dalsimi od Armanda (ktore su zdarma) a to najmä na sebe.

Ikona diskutujiciho Luci 2015-05-16 14:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško na dva vesmírné zákony jsi zapomněla:

Ikona diskutujiciho Marie 2016-01-30 14:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Velký souhlas. Kdo jsem, abych mohla "páchat dobro". Majka

Ikona diskutujiciho Alena 2017-05-08 20:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milý čtenáři píši sama za sebe a ráda bych se vám svěřila s mým vlastním osudovým příběhem.Je mi 34 let jako malá holka jsem byla a jsem fascinována vesmírem,pořád mě přitahovalo koukat se a pozorovat noční oblohu a měsíc v úplňku,pocit který jsem měla se slovy nedá popsat ale bylo to tak silné že jsem cítila zvláštní energii,při onemocnění jsem prodělala v horečkách sen ve kterém jsem si své dlaně nasměrovala proti sobě a proudila mi z dlaní energie bylo to legrační pro malou holku bylo to jako bych si hrála s magnety.Pořád jsem si prohlížela dlaně a říkala si že jsou jiné zvláštní.Roky plynuly a já se stala maminkou 4 krásných zdravých synů.Jsem člověk který lásku dává svou sílu svým milovaným,když někoho něco trápilo objala jsem je tak silně že cítili jak znich spadla ta tíha a ulevilo se jim,když můj syn byl v horečkách hladila jsem ho po rukou držela pevně za ruku a cítila jak odchází z něco nemoc ,než nám doktorka na pohotovosti vypsala lék.zp.tak syn vyskočil z křesla a bylo mu líp smál se a chtěl jít už domů.Pomáhám,léčím a je to krásný pocit že můžu pomoc ne využít a sát energii.Nezavrhujte lidi kteří toto poslání předávají,dělají dobré věci pomáhají lidem a člověk který si za to nebere peníze je lásky plný člověk a pomáhá lidem jak duševně tak zdravotně.Každý je strůjcem osudu a více se zabývejte Profesionální reiky a pochopíte podstatu není to zlo je to pro mnohé pomoc.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek