244. Dotazník: Jak působí energie otisknutá do psaných textů?

10.3.2019 v Čtenáři 45

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!

Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Má nějaký vliv že většina jídla (v podstatě i všechno co používáme) je „mrtvé“ ve smyslu, že s tím jídlem/věcí nebyl v kontaktu nikdo kdo to vyrobil, ale vše udělaly stroje? Myslím to tak, že třeba dříve chleba pekl pekař a vlastníma rukama válel těsto, dal ho do trouby, dnes tohle všechno udělá stroj.

Věci, které projdou ruční výrobou, v sobě nesou otisk výrobce. Někdy je to dobře a někdy je to špatně, podle výrobku a konkrétní osoby, která se ho dotýkala. Věci, které prošly strojovou výrobou, v sobě otisk výrobce nemají, ale to z nich nedělá nic ,,mrtvého“ a naopak se to může dost hodit.

Například autopatická lahvička určena k výrobě autopatického preparátu z esence léčeného, musí být vyrobena z naprosto sterilního materiálu a nesmí přijít do kontaktu s bakteriemi ani energiemi jiných osob při výrobě, jinak by nefungovala. Taktéž konzumace jídla, kterého se téměř nedotkly lidské ruce (vždycky u toho někdo stojí a některé kroky musí udělat ručně, není pravda že stroje udělají úplně všechno), může být úleva pro ty, kteří jsou na toto přecitlivělí. Koupí základní suroviny téměř nedotčené. Ne vždy máte zájem o to, mít jídlo zahlcené destruktivní energií od naštvané kuchařky.

 

co si myslíme že jsme vs co skutečně jsme


 

Mnoho let (od malička do cca 20ti) jsem měla obrovské problémy se zažíváním, budila jsem se třeba ve dvě ráno úplně spocená a nevěděla jsem jestli budu první zvracet nebo druhou stranou. Extrémní bolesti, strašné křeče, třesavka, zimnice střídaná s horečkou, několikahodinová muka. Myslela jsem si, že mám nějakou hroznou nemoc, která nebyla diagnostikovaná. Něco jako crohn, ulcer.kolitida, alergie na lepek, na kasein, nebo nějaká podobná věc… Pak jsem zjistila, že veškeré problémy naprosto zmizely ve chvíli, kdy jsem přešla na stravu vařenou výhradně mnou. Bylo úplně jedno co jsem do toho dala, mohlo to být naprosto totožné jídlo ze kterého jsem předtím umírala, jediný rozdíl byl, že jsem ho udělala já.

Ne jídlo, ne konkrétní potravina, ale destruktivní nebo cizorodé energie mi dělají v těle nepořádek. Otisknou se do té hmoty, tělo to zaregistruje, rozhodne se že je to jed a zahájí prudkou defenzivní reakci. Dokonce i lidé, které znám, normálně se s nimi vídám a nemám s nimi absolutně žádný problém, jakmile mi něco uvaří, je tu asi 50% riziko, že si v noci užiju. Zažívám pak konflikty mezi slušností a mezi ochranou svého zdraví, protože opravdu nevím, jak něco takového vysvětlit, aniž by se kuchař urazil. Z tohoto důvodu můžu chodit bezpečně do jedné restaurace kde je sympaťák kuchař a do jedné kavárny, kde jsou milé slečny. Dva podniky s konstruktivní obsluhou a kuchyní. Všechny ostatní podniky jsem musela úplně vyloučit, všude mi bylo neskutečně blbě, kolikrát to začíná už po deseti minutách, vypadá to jako otrava a ještě jsem ani nedojedla. Výjimka jsou také rozpečené (strojově dělané) polotovary z benzinky co se hotové strkají do trouby a pak hodí na pult, z toho mi nic není.

Neznám nikoho s totožnou vlastností, ale pokud se v tom náhodou poznáváte, začněte si vařit sami, je to jediné řešení. Také je moc důležité nevařit, pokud vás krátce předtím někdo hodně naštve. Jídlo ztratí chuť a navíc pak znova jíte tu naštvanou energii, co jste do toho otiskli… Zatímco spousta lidí na energie ani nevěří, já jim musím přízpůsobit svůj každodenní život a své stravování.

 

Všechno ve vesmíru je živé, i kámen. Strojová výroba není otázka ,,mrtvosti“, ale je jen o absenci energetických otisků ve výsledném produktu. Kdo je natolik čistý a neinfekční, že ho v pohodě všichni snesou? Mno, málokdo.

Opravdu automatizovanou výrobu nevnímám jako něco zlého a nevidím důvod proč to démonizovat. Je tu, protože je potřeba. Nákupem základních surovin, ve kterých se předtím nikdo příliš nehnípal, si navíc hodně šetřím svoje zdraví, ne všechny otisky mi budou vyhovovat a ne všechny energie moje tělo přijme a nebude se jim bránit. O nehygienicky udělané domácí přírodní kosmetice bych taky mohla vyprávět, od jisté otřesné zkušenosti jedu jedině sterilní a neporušené obaly, což doporučuji i vám.

 

 

2. Stává se ti, že se ti při čtení textů od tvých čtenářů vyjevují v hlavě mentální obrazy? Jako jejich vzhled a tak? Mám pocit, že se mi něco takového párkrát stalo. Vím, že je v textu otisknutá energie dotyčného, ale že by se z toho dalo vytáhnout až takhle moc – obzvlášť, když je člověk vidoucí jako ty… ???

Vidoucí bych úplně neřekla, ale bývá mi z textů od různých lidí dobře, neutrálně, nebo blbě. Někdy se to pohybuje i v extrémech. Není to jenom ve zprávách, ale dělají mi to i jednotlivé webové stránky. Otevřu ji, ještě jsem nestihla ani nadpis a udělá se mi brutálně blbě, tak to hned zavřu a povolí to. Někdy je to autorem, někdy je to lidmi kteří tam chodí a třeba o něčem diskutují, určitá témata přitahují určitý typ lidí.

Taky v závislosti na kontextu zprávy mívám konkrétní pocity, logicky nepodložené, nebo vědomostmi neodvoditelné, které z obsahu zprávy nejdou vyčíst přímo. Takže je možné podle textu poznat různé věci o pisateli, které něco řeknou o tom jaké má energie, jaký je tedy charakter, v jakém se pohybuje prostředí a někdy i nějaké poznatky o dané věci, o které píše. Asi nejzajímavější a nejhorší je pocit, který mi řekne, že danou věc nemá smysl řešit, nemá smysl ani odpovídat, že je to naprosto zbytečné. Bývají to dost nepříjemné situace, kdy se každé písmenko odpovědi píše, jako byste měli na každém prstu kilové závaží. Tlačíte se silou vůle proti tomu pocitu a vašemu intuitivnímu vedení, protože to že vám ,,něco“ řekne že je to zbytečné neznamená, že se budete vůči druhým lidem chovat bezohledně, nebo je házet přes plot, i když vám nenapsali ani neudělali vůbec nic špatného. Nejlíp se komunikuje s lidmi, u kterých žádné podstatné vjemy nemám a nemusím tedy s ničím zápolit, protože se mnohdy logika s nelogikou dostávají do silných rozporů a vy z toho musíte nějak profesionálně a uživatelsky přívětivě vybruslit, aniž byste někomu ublížili, nebo odkryli něco, co se odkrylo jenom vám a sdělovat to druhým lidem nemůžete, protože je to osobní, nebo syrové.

Můžeme mít z květnatých a roztomilých popisů o tom jak funguje zázračná intuice a jak úžasné je duchovní vedení pocit, že jsou to samé dobré a společensky přijatelné věci, ale ve skutečnosti si tento datový kanál vůbec nebere servítky a jak to je, tak vám to napálí. Naprosto bez ohledu na společenská pravidla slušnosti, bez ohledu na vaše konstrukty o tom co to je respekt, přijetí bližního svého atd.

Takže se vám pak může stát, že si přečtete jedno slovo ,,ahoj“ a cinkne vám, ,,je to debil, neodpovídej mu“ a do toho vám ztěžknou ruce. Ještě jste ani neviděli, co dotyčný člověk vlastně chce! – Donutím se to pročíst. Pokud je mail sprostý, ofenzivní nebo podezřelý, udělám to tak. Ale pokud je mail slušný a má hlavu a patu, donutím se i přes jasný signál, i když vím že to nemá smysl. Protože ,,je to debil neodpovídej mu“ (Obrazně řečeno. Je to hlavně myšlenka či pocit, přepsanou větou je to už zverbalizované a přenesené do podobného významu, tedy to ztrácí původní esenci. Není to konkrétní slovní spojení a opět narážíme na problém nepřenosné zkušenosti. Pocit nelze nikdy přesně slovně opsat.) je v zásadním rozporu s mým morálním konstruktem o tom, že se ke každému člověku chovám slušně i když mi není sympatický. Je to moje rozumové rozhodnutí a v těchto situacích ho nadřazuji. Na normální slušný mail bude vždycky normální a slušná odpověď a přes to nejde vlak. Jak on na mě, tak já na něho.

Samozřejmě jsou i opačné situace, kdy mám nelogicky pocit, že je ten člověk můj nejlepší kámoš a začnu mu psát věci, které bych neřekla ani své dobré kamarádce. Protože mi ,,něco“ řeklo, že můžu, že je to moje krev a že je dotyčný člověk moudrý, nebo že mu to k něčemu bude.

Tyto věci hodně ovlivňují moje chování a chápání světa. Digitální svět a svět internetu není jen věc technologická, ale ve skutečnosti je to obrovská rozmanitá spletitá síť mnoha energií, kdy některé jsou velice silné a dá se z nich ledacos vyčíst. Kdykoliv otevřete webovou stránku, působí na vás energie, bez ohledu na to jestli na ně věříte, nebo nevěříte.

 

 

3. Jak je to s tím, když si všimnu různých obrazců a znamení ve vypité kávě někoho úplně jiného? Zajímalo by mě, jestli se to pak vztahuje jakoby k tomu co jí vypil, nebo ke mě když to v tom vidím? Nebo k nikomu z nás?

Káva vypráví o tom, kdo ji zamíchal a vypil. Ne o člověku, který tam jako první uviděl obrázek.

 

4. Chtěl by jsem se zeptat, jestli zubaři nejsou tak trochu šarlatáni, jako třeba doktoři (víme kdo je platí). Například já jsem byl před třemi měsíci u zubařky a ta mi blombovala zub, protože v něm údajně byl kaz. Stálo to asi 1200 Kč, protože jsem si dal tu lepší plombu. Ten zub (tuším, že je to šestka) mi sloužil bez problému řekl bych asi 20 let, čili od doby, kdy nahradil mléčný zub. Po té co mi ho zubařka blombovala, tak se za 3 měsíce v podstatě rozpadl. Teď když jsem byl na kontrole, tak mi zubařka nabídla, že jej vyrve a dá mi tam Most, což by stálo 7 200 Kč. Nemyslíš, že je to skvělý byznys? Dojebou ti zub a pak když se ti rozpadne, tak ti nabídnou další řešení, samozřejmě za další peníze. Nehledě na to, že pokud by mi nasadila ten Most, tak by mi musela oříznout dva sousední zuby, které jsou zdravé a na jednom z nich se dělala také drahá blomba. Tak si říkám proč se to vše dělá, když se to musí neustále opravovat a člověk za to jenom neustále platí. Co si o tom myslíš? Je to normální?

Přes internet, když jsem neviděla tvoje zuby a neznám tvoji ústní hygienu ani tvůj zdravotní stav, ti nemůžu zodpovědně říct, jestli je to víc tvoje chyba, nebo chyba špatné zubařky. Možné je oboje. Někdy zub může prasknout, pokud byl uvnitř vyžraný opravdu hodně, plomba tam byla veliká a byl na něj vyvíjen velký tlak (a na šestku tlak opravdu je). Někdy to může být i blbě udělanou plombou, že zub praskne. Starší bílé výplně byly méně kvalitní, vypadávaly nebo expandovaly, ale dnešní modernější už to nedělají. O tom jak moc hluboké to bylo, a jestli ta plomba sedla dobře, však nepíšeš, ani o tom jak o své zuby pečuješ a v jakém jsou stavu. Určitě by hodně napověděly i snímky před a po.

Moc nevěřím na zubařku, co by záměrně vykotlala zdravý zub, aby ho pak mohla za tři měsíce vyrvat. Připadá mi to fakt jako moc velké sci-fi, ale může být nešikovná, neznalá a tím ublížit.

Pokud se ti nelíbí přístup tvé zubařky a máš pocit že ti jenom mrví zuby, tak jdi jinam. Dobrý zubař je fakt nad zlato. A pokud nechceš most, což se ti ani trochu nedivím, zeptej se na možnost implantátu. To se udělá kovový šroub do kosti a na ten šroub se nasadí zub. Možná jiný zubař by ti mohl nabídnout i korunku, to ale dost záleží na tom, jakým způsobem se zub rozpadl a jestli puknul tak blbě, že už korunka nepůjde.

 

 

Všechno je o lidech a různí zubaři ti na stejný problém řeknou různé věci a řeknou ti i i jiný postup a řešení.

Například: Když mi bylo 19, všimla jsem si, že se mi dělají bílé tenké linky podél dásní na dvou levých předních zubech. Absolutně jsem nevěděla co to je. Zubní hygienička mi řekla, že to je počáteční stádium odvápnění a že neví proč to mám (myslela jsem si že je to kámen a nebyl). Zubní lékařka mi řekla, že za to může moje matka, že měla v prenatálu málo vápníku a proto se mi odvápnily zuby – což je naprostá hovadina. Ani jedna z nich mi nenabídla absolutně žádné řešení, odpověď byla že řešení neexistuje, že jediné co mi zbývá je počkat až se mi to skazí – CO!!!!. Ta druhá se dokonce naštvala ve chvíli, kdy jsem se jí zeptala, jaké mám brát preparáty, jaké mám brát doplňky výživy, jak mám revitalizovat zubní sklovinu a co konkrétně mám udělat pro nápravu problému. – Neznala vůbec nic, jediné co uměla bylo rvát ven zuby a látat je amalgámem. Ordinace jako ze škatulky, chytrá jako rádio, ale neměla povědomí o takto základních věcech!!

Až moje aktuální zubařka mi vysvětlila, že jak jsem levák a jak čistím vepředu a jak na každou stranu přehmátnu kartáček, tak přesně tyhle místa vynechám, tedy že je to nedokonalá technika čištění. Postupně mi řekla kde jinde mi to ještě zůstává, kde vynechávám a já jsem se naučila jinak čistit zuby. Tedy projedu běžně a pak se vrátím a speciálně dočišťuju konkrétní zranitelná místa malým single kartáčkem. Odvápnění se zastavilo a záhada je vyřešena. Kdyby mi to nevysvětlila, tak si to dodneška čistím blbě, nevím o tom a to by byl pak pěkný průvan v peněžence… přitom taková blbost, že jo. 🙂

 

Osobně mám za to, že skoro všechny problémy vznikají z toho, že se zuby čistí málo, nebo blbě s vynecháním některých míst. Škoda, že mi to nikdo dost nevysvětlil, když jsem byla malá. Na místech, kde se dělají bílé linky a fleky, vynecháváte. Na místech, kde se vám dělá zánět dásní, nečistíte. Kdo má špatné zuby, má je špatné hlavně proto, že je čuník (další vliv jsou léky, fluoroza a vážné nemoci). To je celá záhada. Je šokující, že takové jednoduché věci neví ani někteří zubaři. Pak není divu, že to neví ani pacienti, když se jim radí ,,počkejte až se to skazí“.

 

A to je vážení vyspělá medicína 21. století: ,,Na tohle není žádná léčba, to máte z prenatálu, to se prostě skazí a hotovo.“

 

Komentáře

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 02:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Čtenář s dojebaným zubem by měl vědět, že  ze všech zubů je vyplavován vápník tělními kyselinami, zejména kys.močovou. Zub je živý a během života mění tvar. Po dvaceti letech bývají zuby tvarově tak odlišné, že se odlupují plomby a mnohdy je dentin kyselinou tak vyžraný, že se stávají neopravitelnými. Všimněte si, že lidé s paradentózou mají štíhlé zuby, až se jim vytvoří velmi dobře viditelné mezery mezi zuby. Každý zánět v těle se negativně podepisuje na stavu zubů. Nelze problém házet jen na zubaře, problém je v celém těle. To ovšem neznamená že zubaři znají to o čem píšu. Jsou to vyškolení specialisté a znalost všech souvislostí po nich nikdo nechce.

Ikona diskutujiciho Nirvana (alias Ježovka) 2019-03-10 03:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"Mnoho let (od malička do cca 20ti) jsem měla obrovské problémy se zažíváním, budila jsem se třeba ve dvě ráno úplně spocená a nevěděla jsem jestli budu první zvracet nebo druhou stranou. Extrémní bolesti, strašné křeče, třesavka, zimnice střídaná s horečkou, několikahodinová muka. Myslela jsem si, že mám nějakou hroznou nemoc, která nebyla diagnostikovaná. Něco jako crohn, ulcer.kolitida, alergie na lepek, na kasein, nebo nějaká podobná věc… Pak jsem zjistila, že veškeré problémy naprosto zmizely ve chvíli, kdy jsem přešla na stravu vařenou výhradně mnou. Bylo úplně jedno co jsem do toho dala, mohlo to být naprosto totožné jídlo ze kterého jsem předtím umírala, jediný rozdíl byl, že jsem ho udělala já. Ne jídlo, ne konkrétní potravina, ale destruktivní nebo cizorodé energie mi dělají v těle nepořádek. Otisknou se do té hmoty, tělo to zaregistruje, rozhodne se že je to jed a zahájí prudkou defenzivní reakci. Dokonce i lidé, které znám, normálně se s nimi vídám a nemám s nimi absolutně žádný problém, jakmile mi něco uvaří, je tu asi 50% riziko, že si v noci užiju. Zažívám pak konflikty mezi slušností a mezi ochranou svého zdraví, protože opravdu nevím, jak něco takového vysvětlit, aniž by se kuchař urazil."

Ikona diskutujiciho lenka f 2019-03-10 09:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je pravda s těmi energiemi. Z těchto tvých stránek na mě působí klid a harmonie. Člověk jak čte pravidelně nějaké stránky tak už je schopný rozpoznat hned po první větě, kdo to píše, aniž by viděl jméno. Takhle bezpečně rozpoznám tm a Terezu z tadesca. Raja tam koukám už není. Dříve mě také pobavilo, že dvě členky týmu se jmenují jako moje 2 tety (starší sestry mojí mamky) – Anna a Raja. Říkáme jí Rájo i když se píše Raisa :-)

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-03-10 10:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S odpovědí ohledně zubů máš naprostou pravdu. 95% problémů je způsobeno špatným čištěním, ať už normálním nebo mezizubní kartáčkem. Od té doby, co jsem se pořádně zaměřila na čištění v podstatě nemám se zuby žádný problém. A ani nejsou potřeba žádné pofidérní ústní vody a konec konců ani zubní pasta. Nejdůležitější je zkrátka a dobře narušení zubního plaku manuálně. Bohužel tyhle chyby v čištění se přenáší z generace na generaci, rodiče si často neumí pořádně vyčistit zuby, což přenesou na děti (a potom se vymlouvají, že mají špatné zuby geneticky :D). Samozřejmě, dříve ani žádné mezizubní kartáčky nebyly a bohužel má na tom podíl i praxe některých zubních lékařů, což konec konců zmiňuješ i ty v článku :).

Ikona diskutujiciho Sisi 2019-03-10 10:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S kazivostí zubů to nebude úplně jen o čištění…můj přítel měl krásné zuby a čistil velice nepravidelně:) Možná jednou za dva dny, večer vůbec ne-obvykle usnul bez čištění…Hodně si myslím záleží na genetice a také na schopnosti těla přijímat minerály.Na kvalitě výživy taky-ale zase přítel se jídelníčkem moc nezabýval. Fluorid v zubních pastách taky dělá svoje…

Ikona diskutujiciho Sisi 2019-03-10 10:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky jsem chtěla doporučit tuhle přednášku, možná bys to Alu mohla dát samostatně, to je na tobě…je tam rozbor filmu Matrix i symbolika v dalších filmech, jak nás ovládají, dále vysvětleno proč by měl být člověk sexuálně zdrženlivý…vše o čem píšeš i ty…

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-03-10 11:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To s tím jídlem znám moc dobře. Většinou nemám tak extrémní stavy, křeče, bolesti a tak…ale mám pocit, že dokážu přesně identifikovat, v jakém rozpoložení byl kuchař, od kterého mi bylo jídlo naservírováno. A proto taky jím nejraději jídlo, které si sama připravím. :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-10 11:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:  Rozhodně to tak je, jsou chlapi co jsou fakt čuňata, nečistí a kazy nemají. – holt mají silné zuby, odolnou sklovinu a nemají v ústech tolik bakterií a netvoří se jim plaky… společné mají to, že prakticky nejí sladké, nechutná jim to. A právě cukr je to kyselé prostředí, které je živí  a rozežírá zuby. Po každém sladkém jídle jdu čistit, úplně cítím jak se mi z toho dělá kyselo.

Ikona diskutujiciho Sebastian 2019-03-10 11:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bod 1 a 2 – wau, konecne niekto, kto opisal prezivanie zivota podobne ako u mna.

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 11:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Navážu na můj text nahoře. S vyšší hladinou močoviny souvisí fakt, že organismus žen obsahuje v době těhotenství metabolity a zmíněnou kyselinu močovou nejen svoje, ale i svého dítěte. Nelze se tedy divit že se jim častěji kazí zuby, nebo trpí osteoporózou. Matka si si mnohdy může čistit zuby od rána do večera a její chrup může být v daleko horším stavu, než chrup jejího manžela, který opráší kartáček jednou týdně. Dále se na kvalitě chrupu negativně podepisují paraziti  a záněty (kolonie bakterií) v těle. Každý zbytečný organismus v těle navíc zatěžuje svými metabolity organismus hostitele. Dalším vlivem je skladba potravy, kyselinotvorná zmíněné defekty urychluje.

Ikona diskutujiciho kiko 2019-03-10 11:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, vedela by si mi prosím poradiť nejaké funkčné doplnky stravy na podporu zdravia zubov? 🙂

Ikona diskutujiciho Peace 2019-03-10 11:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když něco jím, tak taky dokážu poznat v jakém byl rozpoložení ten kdo to připravoval jedoduše podle toho jak mi to chutná. Funguje to spolehlivě. Například když jsem ještě chodil do školy, tata mi často připravoval svačiny, většinou to samé a někdy se u toho rozčiloval(docela často) a to mi pak ve škole nechutnalo.

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 12:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Domněnka že chlapi nemají v ústech tolik bakterií jak ženy neplatí stoprocentně. Jsou muži kteří mají tak silný dech, že se rychle klidím z jejich dosahu. Kdo má potíže se zuby, měl by pravidelně užívat vitamín C. Nejlevnější je patrně na 4fitness,cz, kilo stojí necelé tři stovky. Doporučená denní dávka je kolem jednoho gramu. Vit.C působí zásadotvorně a podporuje tvorbu kolagenu. Kolagen je látka která drží tělo pohromadě a vyplńuje mezery. Při jeho dostatku je tělo pevnější a snese vyšší zátěž, tvoří se méně vrásek, protože kolagen vyplňuje mezery v podkoží. Také vyplňuje prostor v dásních a proto se neodhalují zubní krčky, které jsou příčinou pozdější paradentózy. Zubní krčky nejsou pokryty tak bohatě sklovinou a když jsou odhaleny, tak na nich řádí bakterie. Ty vyměšují a jejich kyseliny poškozují zubní krčky a vytváří kazy. Kdo si najde svou optimální denní dávku céčka (pokud příjem z ovoce a zeleniny nestačí), udrží si zdravé zuby do vysokého věku. Mám to vyzkoušeno a velmi dobře odpozorováno.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-03-10 12:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Najväčšie zlo pre zuby sú keksy, sú horšie než tá obávaná Coca Cola. Normálne by malo byť na ,,horalkách" podobne ako na cigaretách varovanie ,,škodí vašim zubom".

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 12:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě na zubní téma. Občas ošetřuju mladou matku, která má žluté, nezdravé zuby. Je to klasická ukázka toho, že dítě spolu s občasným ledvinovým zánětem vytvořilo více močoviny než je zdrávo. Močovinu v těle zpracovává zlatý stafylokok. Zlatý se jmenuje proto, že jeho výměšky mají žlutou barvu. Proto má zmíněná žena žluté zuby. Ta barva se š

Ikona diskutujiciho @ 2019-03-10 13:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Tak to Tě docela lituji,že si v restauraci nemůžeš dát nic k jídlu. :-)

Ikona diskutujiciho armag 2019-03-10 14:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Čistění zubů nemá žádnou spojitost s jejich kvalitou. Jsou místa na zemi, kde žijí lidé, kteří neviděli kartáček na zuby a mají je ve výborném stavu.

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-10 15:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Mno, když máš takový přístup, tak to očividně nebude zubařem.

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 15:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Alue, já bych předčasně nehodnotil proč má armag potíže se zuby. Stačí když si člověk odlomí kousek zubu o kamínek v pečivu. Takový zub už nikdy nebude jako nový. Jinak má armag ve všem pravdu. Snad  jen namísto genetiky bych problémy se zuby upřesnil na dědičné dispozice, kdy člověk zdědí parazity a přemnožené kolonie bakterií.  A lidé také dědí nesprávné stravovací  návyky, jsou například lidé kteří v životě nejedli ovoce. Znám třeba stravovací návyky jedné rodiny (pouze maso a průmyslové otraviny) Tři bratři a jejich čtyři sestry mají od svých 40 let klapačky, chlapi jsou plešatí od 30 a holkám dá hodně práce aby z těch pár vlasů vytvořily účes. Armag má pravdu v tom, že pečlivá starost o svůj zevnějšek ještě nikoho neuchránila od zdravotních problémů.  Ty začínají většinou zevnitř, ale tuto problematiku jsem dostatečně popsal v předchozích příspěvcích.

Ikona diskutujiciho armag 2019-03-10 15:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Kdyby to nebyla chyba zubaře, tak by se musely zničit i další zuby, ale to se nestalo. Rozpadly se jen ty, které byly plombované.

Ikona diskutujiciho Nirvana (alias Ježovka) 2019-03-10 17:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: No, co už:/ Ale vodu jo :-D Nějak mě to nežere, už jsem se před delší dobou naučila nedělat z jídla smysl života.

Ikona diskutujiciho Nirvana (alias Ježovka) 2019-03-10 17:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Díky, to bylo informativní.

Ikona diskutujiciho armag 2019-03-10 18:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a už poslední příspěvek ohledně zubů. Jen si představ, že by každému člověku na zemi vypadly všechny plomby, můstky, umělé korunky.

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-10 19:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]:  Já takové lidi znám. :-)

Ikona diskutujiciho mudrland wenca 2019-03-10 19:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: Tak jak nemůžeme ovlivnit jestli se narodíme u hromady hnoje, nebo na zlaté hroudě, nemůžeme ovlivnit ani svoji zdravotní startovní pozici do života. Co je platné že je jeden z rodičů zdravý jak řepa, protože vyrostl v dostatku kvalitní stravy, když má druhý rodič odmalička zdravotní problémy protože vyrostl v bídě. Jejich potomek sice může své zdraví do jisté míry ovlivnit, ale i kdyby dělal kvůli zdraví stojky na uších, nikdy nedosáhne úrovně toho zdravějšího z rodičů.

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2019-03-10 20:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak s tím textem to mám snad stejně. Kdokoli něco píše, jsem někdy schopná vydedukovat jakou má energií, aniž bych chtěla. Přesně takto filtruji lidi, s kým si budu psát a o čem. Jsem dost často na diskuzních webech a tam se to projevuje. Jsou typy lidí, s kterými sice nesouhlasím, ale jejich energie mi přijde v pořádku, pak jsou ti, s kterými nesouhlasím a ta energie je katastrofální, text se mi čte otřesně, někdy se třepu, je mi do breku a je opravdu jedno, jak je ten text interpretován. Jestli je to spisovná čeština nebo nespisovná, energie v tom nelže. Beru to asi jako "dar" nebo jak to nazvat, ale jsem za to ráda. Jen škoda, že to nemá nějaký speciální termín na toto téma, proto všude píšu zdlouhavě "umím vyčíst energie podle textu"

Ikona diskutujiciho Brusinka540 2019-03-10 20:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]:Můj Táta v 88 letech se poprvé rozloučil se svými dvěma zuby, jeden vypadl sám a druhému musel pomoct zubař. Já, ve svých 50 letech přišla o jednu stoličku, plombu mám jednu na krčku….začala jsem s ní mít potíže, když jsem nosila pod srdcem dcerku a už se mi ji nepodařilo zachránit.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2019-03-10 20:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

veškeré kazy zpusobují ečka v potravinách všechno zde svádite na cukr ečka a chemie oslabují zubíy sklovinu potom bakterie snadno proniknou do zubu diky cukru se krasně namnoží jedině jak ochranite zuby je jest potraviny bez eček

Ikona diskutujiciho Robert 2019-03-10 20:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

1. Tak vědomí/energie jídla se dá i vyčistit, pokud to není mrtvola, nebo jiný junk-food. Ne nadarmo někteří lidé drží ruce u/nad jídlem a žehnají. A ty stroje jsou z toho také cítit. To takhle baštím tempeh z Kauflandu a je z toho cítít taková ta deprimující atmosféra toho stroje a továrny. Jinak jídlo si taky připravuji osobně.

Ikona diskutujiciho :) 2019-03-10 21:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak bohuzel, zubari jsou dneska ti nejvetsi businessmani, pro prachy vyvrtaji uplne vsechno, je jim to fuk, bohuzel zadne scifi ale tvrda realita.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-03-11 14:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Je to možné. V minulosti sa ľuďom zuby kazili menej – bolo menej éčok v potravinách. Len by to chcelo vedieť ktoré éčka sú najhoršie, lebo je toho veľa a sú všade.

Ikona diskutujiciho df 2019-03-11 17:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Minulý týden sem objevil video "Domácí stomatologie…", zatím mám za sebou 15 minut a je to zajímavé: https://www.youtube.com/watch?v=ganSMIT2sJI&feature=youtu.be Na kanále toho uživatele je i druhý díl. Jak bude chvilka, dám to od začatku a v celku.

Ikona diskutujiciho Peace 2019-03-11 20:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdy narostou člověku i 3. zuby. Zkoušel jsem o tom něco najít a podařilo se mi jen, že přes nějaké utajené metody Ayurvédy se dají nechat narůst cíleně. Nemohla bys Alue odněkud zjistit jak si nechat narůst třetí zuby? Myslím, že hodně lidí by to velmi ocenilo :-) Klidně uveřejnění jen v tvé další knize.

Ikona diskutujiciho Michaela 2019-03-12 13:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: o jakych eckach mluvis? Za ecky se casto schovavaji i produkty prirodniho puvodu. 8-)

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-12 22:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]:  Dělá se to nějakým speciálním plynem, ale nedá se k tomu dostat, to nemají ani nejlepší alternativní léčitelé k dispozici… tohle není řešení, alespoň zatím ne.

Ikona diskutujiciho Ondřej 2019-03-13 06:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak je to se zákonem rytmu a kamarádství, vztahy a tak podobně? Podle toho zákona je to tak že i velmi dobrý přítel jím jednou zaručeně nebude? :-? Nebo ty vesmírné zákony platí jen pro něco a pro něco zase ne? A nebo to špatně chápu?:D

Ikona diskutujiciho Veronika 2019-03-13 12:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,zajimalo by mě,kde se stala chyba u těchto lidí,je to čistě fyzická genetická záležitost? Jedná se zejm. o stromového muže nebo o Lizzie Velásquez. Děkuji a odkaz na článek: https://www.prozeny.cz/clanek/vlci-chlapec-stromovy-muz-flekata-cernoska-priroda-caruje-54401?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp

Ikona diskutujiciho hanka 2019-03-13 15:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[37]: Ten článek mě docela šokoval. Vždyť to jsou nemoci, a ne znamínka krásy. To že je média prezentují jako zvláštnosti a vydávají je za dílo přírody tak to je podle mě zase jenom snaha nás naučit vnímat deformitu jako něco dobrého. Nemoc není od toho aby se s ní člověk chlubil nebo ji vystavoval někde na fotkách, ó jak jsem výjimečný… nemoc se má léčit.

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-13 16:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]:  Černoška s vitiligem je krásná, i když je to porucha… a jinak celkově je toto problém dnešní doby, nemoci prezentovat jako normál. Dokonce i duševní poruchy.

Ikona diskutujiciho df 2019-03-13 19:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]: No, to je právě ten pr.ser, že ti kdož toto tímto způsobem prezentují, snaží se zvrátit i zbytek společnosti tak jak jsou oni. Tak my víme co Ano a co Ne, ostatní ať si s tím nějak poradí. Článek sem raději nečetl, v tomto případě mi opravdu stačí tvoje rozhořčení.

Ikona diskutujiciho leeth 2019-03-17 10:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: já to dělám ozonem a přístroj na to mám z ebaye za pár stovek. :D Když mi zubařka řekne, že mám kaz, vymluvím se, že tedy až příště, použiji párkrát ozon a ona se pak velice diví, že už tam nic nemám. Mimochodem se mi i přesto prý PROJISTOTU snažila udělat díru a zaplácnout plombou. Těžko uvěřit zdravotnictví, i těm zubařům. My z aluščiných stránek snad i víme víc a ani si nepotřebujeme nechat vrtat a ničit zuby. 🙂 uf..

Ikona diskutujiciho leeth 2019-03-17 10:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]:  některé roky bývám na pár týdnů na tinderu nebo jiných seznamkách apod. čistě ze zvědavosti a ani těm lidem nemůžu vysvětlit, proč tam teda jsem, když víc než 99% z nich nikdy nedostanou mou odpověď. Prostě z energie v jejich textu chytám úplně psotník. nedokázala bych odpovědět, ani kdybych chtěla. :/

Ikona diskutujiciho leeth 2019-03-17 10:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

omlouvám se, tím plynem jsem myslela, že dorůstají nemocné nebo rozpadající se zuby, ne že dorostou třetí! :D ale třeba je to možné :D

Ikona diskutujiciho Alue 2019-03-18 09:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[41]:  Na gynekologii chodí studovat jenom úchylná hovada a pedofilové, to se ví.. však tady je o tom i článek… nechápu jak jsi něco takového mohla rozchodit a ještě se vrátit a nechat se znova vyšetřovat… To bych nepřežila.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-03-18 16:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[41]: Byla bys tak hodná a hodila sem odkaz na ten přístroj nebo aspoň název? Moc by mě to zajímalo:)

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek