Proč jsou lidé s vysokými vibracemi napadáni energiemi s nižšími vibracemi

1.7.2023 v Spiritualita 37

Jedním z největších duchovních mýtů je, že údajně určité vibrace přitahují sobě podobné vibrace… To rozhodně není pravda, pokud jde o duchovní útoky. Obvykle se s tím setkáváme, když někdo žádá o pomoc a ptá se, co má dělat, když je energeticky napaden. Pak se k tomu zákonitě vyjádří někdo, kdo pravděpodobně nic lepšího neví, a obviní oběť útoků s tím, že musí zvýšit své vibrace, protože přitahuje podobné vibrace, jaké sama šíří. V podstatě říkají, že oběť musí mít nízké vibrace, protože je napadána nízkovibrační energií. Je to stejný nesmysl, jako vinit oběť trestného činu z toho, že jí někdo ublížil. Tohle prostě není pravda. Můžete mít velmi vysoké vibrace, a přesto na vás útoky budou… nebo možná právě kvůli vaší vysoké energii budete mít tyto problémy, zatímco nízkovibrační lidé budou v klidu vegetit a můžou mít falešný dojem, že se jich problém netýká.



Vaše vysoké vibrace jsou prostě atraktivní
Pokud máte modro-fialovou auru, budete přirozeně přitahovat nižší vibrační energie, abyste je mohli transformovat. Budete je také přebírat od jiných lidí, kteří si je sami vyčistit neumí. Destruktivní myšlenkové formy, duchové, entity a nízkovibrační energie k vám budou přicházet za účelem transmutace. Jako můra k plameni se budou tyto nižší energie motat kolem vás a přilnou k vám, jakmile dostanou příležitost. To jediné, co s nimi v takové situaci můžete udělat, je energetická očista.

Důvod vaší atraktivity je vaše vzácnost. Vysoce konstruktivních lidí je v populaci velice málo. Vyzařujete speciální fluidum, které nízké energie magicky přitahuje. Chtějí se na té úžasné energii přiživit, nebo mohou být posíláni, aby vás odstranili z jeviště. Mohou mít různé podoby, dokonce i lidskou, kdy můžete čelit i fyzickým útokům ze strany psychicky vyšinutých jedinců. Vaše fialová aura je provokativní. V závislosti na typu parazita nebo agresora jste pak terč k využívání, nebo terč jejich agrese.

Je to váš výcvik
Nemůžete o těchto energiích nic vědět, pokud jste je osobně nezažili a nezkusili si, jak můžou být brutální. Pracovníci světla, šamani, léčitelé a další, pomáhají ostatním lidem i tím, že sami zažili tyto útoky a díky tomu vědí, jak s problémem pracovat. Bez osobní zkušenosti by to absolutně nebylo možné.

V těchto situacích platí, že podobné nepřitahuje podobné. Můžete mít velmi vysoké vibrace, a přesto na vás budou útočit, možná ještě víc. Nižší energie se k vám budou hrnout díky vašemu světlu.
Tento mýtus je skutečně zhoubný a nebezpečný, protože když někdo žádá o pomoc, nikdy mu obviňování a svalování viny nepomůže a jen mu to uškodí. Obviňování oběti a tvrzení, že s ní není něco v pořádku, protože se stala obětí agrese destruktivních energií, nebo zlých lidí, je hyenismus, nikoli projev duchovního vědomí.

Takový člověk je naopak předurčen k něčemu velkému a nakonec pomůže mnoha dalším lidem. Kopat do něj znamená pracovat pro temnou stranu a přidávat se k agresorovi. Kdyby takový člověk nebyl pro temnou stranu hrozbou, nikdy by nebyl terčem.

Přečtěte si také:
Proč jsou vysoce konstruktivní lidé napadáni nízkými energiemi a jak moc jsou světelné bytosti ve skutečnosti vzácné?
Jak se chránit před destruktivními energiemi druhých lidí
Jak identifikovat a zahnat stínové bytosti
Jak vyčistit a odstranit připoutané entity
Jak poznat, že jste pod vlivem černé magie
Jak zvládnout energetický útok

© aluska.org 2023



Komentáře

Ikona diskutujiciho Eliška 2023-07-01 12:49:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den. Ano, mnoho let mi toto bylo od různých „duchovních učitelek“ tvrzeno. Nesouznila jsem s tímto tvrzením, neb jsem to cítila jinak. Vzala jsem si svou sílu zpět. Odpovědi nachazim ve své životní Esenci, uvnitř mé nekonečné Bytosti, u Stvořitele. Děkuji za Vaše články.

Ikona diskutujiciho Janička Kováříková 2023-07-01 13:06:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to nebyly žádné učitelky ale obyčejné slepice které četly dvě ezoknížky a prostě se pasovaly na experty. Díky za tenhle článek. Mělo by se o tom víc mluvit aby se těm kteří to ještě nepochopili otevřely oči.

Ikona diskutujiciho zuzi 2023-07-01 12:56:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak, tyhle řeči vedou jenom lidi kteří tomu vůbec nerozumí. V životě ten problém neměli, sami jsou šiřitelé špatné energie a pak dělají ramena na lidi, kteří jsou citliví. Tím ještě zesilují toxicitu celé situace.

Ikona diskutujiciho Karel 2023-07-01 12:58:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No jsem na světě nějaký ten pátek. A můžu říct že jsem si jistý jednou věcí. Univerzálně neplatí že si každej člověk může za svoje problémy sám. Nebo že se každýmu vrací co sám zasel. Jsou to blbosti. Čím víc lidí potkáte a poslechnete si jejich příběhy tím jasněji to uvidíte.

Ikona diskutujiciho octomaník 2023-07-01 16:25:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Setkal jsem se i s tím, že dotyčné osobě je sděleno, že je to „záležitost“ karmická z minulých životů….
tyv. vyrovnání karmických dluhů, když byl v minulých životech sígr, prevít,….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-01 17:16:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Na tohle nevěřím. Ani moje zkušenosti to nenaznačují. Myslím si také že je taková víra naprosto nezdravá, protože člověka paralyzuje, viktimizuje a nedává mu jiné východisko než to blato snášet dál. Když je někdo šmejd, je to jeho charakter a ten je daný. Proč by měl jednou inkarnací úplně přetočit svou povahu na jinou? Nesmysl. Duše je individuální a její úroveň a charakter určuje co za člověka ve své inkarnaci bude. Jestli někdo zabil minule, dává logiku, že bude zabíjet a dělat bordel i dneska. Ne že se najednou narodí jako hodná nevinná žena s naprosto opačnou povahou aby ji pak mohl někdo mlátit aby si odžila něco z minulosti. Prostě to vůbec nedává logiku. Podle mě tedy také jde o toxickou viktimizaci obětí násilí a neštěstí. Esoterika je této kydavé špíny plná. Někdy to až vypadá, jakoby mnohým ani nešlo o svůj rozvoj ale spíš se povyšovat a plivat na ostatní, nebo na nich parazitovat.

Ikona diskutujiciho armag 2023-07-02 07:48:23
Ikona diskutujiciho
sipka

To, že se některé toxické vztahy řeší neustálým přerozováním v rámci rodiny je docela běžné. V mnoha regresích se to prokázalo, že ti dva, co si furt škodí vzájemně se rodí do stejné rodiny nebo se berou jako manželé.
Proto ti, co pochopili reinkarnaci žijí tak, aby se už nemuseli znovu rodit na zemi, protože tady to funguje jako takové začarované kolečko, ze kterého je těžké se dostat

Ikona diskutujiciho Q 2023-07-01 13:02:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ovšemže. Schéma je následující: citlivý jedinec = člověk s léčitelskými sklony = reaguje na špatné energie = MÁ PROBLÉMY SE ŠPATNÝMI ENERGIEMI. Je to důkaz jeho předpokladů a jeho schopností. Ne nějaká vada na které by měl pracovat. Pokud někdo takto základní věc nechápe nemá komu co radit. Mimochodem jsem to kdysi taky zažil. Akorát na mě nakydali ale aby někdo poradil něco užitečného nebo to smysluplně vysvětlil, to ani náhodou. Pomoc jsem našel až u Alue.

Ikona diskutujiciho Reny 2023-07-01 23:03:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Vložila jsem sem dnes docela dost dlouhý příspěvek, asi proto, co jsem si už ohledně tohoto tématu sama zažila. Na Vás reaguji, neboť na rozdíl třeba ode mě, Vy jste našel nedocenitelnou pomoc zde u Alue, což jsem i za Vás ráda. Já jsem tehdy Alue neznala, musela jsem se tedy vším tím doslova balastem, konfrontacemi aj. prodrat sama a dokázat rozlišit to nízké a to vyšší, i když to mnohdy přinášelo ohromnou bolest, zvlášť když se to týkalo mých nejbližších. A o tom „nakydání“ bych mohla psát romány :). Byli ale i tací, i když pomálu, kteří časem nějak dozráli, přišli, popelem si posypali hlavu a aspoň se kajícně omluvili. Dnes, když o Alue vím, jsem za to moc vděčná. Můžu si tu alespoň spoustu věcí ověřit, porovnat, pomyslně osahat, konfrontovat a vychází z toho, že s ní v maximální možné míře souhlasím a hlavně – jí rozumím. Alespoň se usmívám, když ji čtu a pokývám hlavou, jako že – ano, tak to je, to přece znám. A aspoň vím, že „v tom“ nejsem sama. Mějte se krásně a nenechte se hlavně nikým deptat a odklánět někam, kam nechcete jít.. 🙂

Ikona diskutujiciho fialka 2023-07-01 13:03:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji 🙂

Ikona diskutujiciho Samuel 2023-07-01 14:08:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Běžná praxe. Občas mám pocit, že jsem v roli brankáře na kterýho střílí hráči z obou týmů. Jak to ráno nebo v noci začne, už zdvojnásobím reflexy než se bouře přežene, je to taková obranná samospoušť. A pak je zase na chvíli klid, je to jak na tobogánu.

Ikona diskutujiciho sm 2023-07-01 14:44:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to jednoduché. Stačí pochopit Shannon-Kotělnikův teorém. Uveďme příklad: lidské ucho slyší frekvence zhruba mezi 16Hz a 20 000 Hz. Teorém říká, že chceme-li zvuk celého slyšitelného spektra zaznamenat, musí být záznamová (samplovací) frekvence nejméně 2x vyšší, než nejvyšší slyšitelná. Proto má například CD záznamovou frekvenci 44 100 Hz (44,1 kHz). A tak je to ve všech aspektech. Existuje-li tedy člověk na určité frekvenci, dokáže pojmout či vidět všechny stejné a NIŽŠÍ frekvence než kterými vibruje sám. Naopak veškeré VYŠŠÍ frekvence než má sám, pojmout či vnímat nemůže. Proto také mj. po smrti vidíte po vystoupení z těla vše co se děje v hmotném světě, snažíte se mluvit na své příbuzné, ale ti vás neslyší. Pochopitelně. Protože jste udělali frekvenční skok na mnohem vyšší kmitočet a oni vyšší frekvence vnímat nemohou, kdežto mrtvý – nyní již bez omezení nízkovibračním lidským tělem – může. Takže asi tak 🙂

Ikona diskutujiciho Petra 2023-07-01 15:35:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Obviňování obětí útoků, případně trestných činů je samozřejmě nesmysl a nikomu to nepomůže (možná teoreticky útočníkovi?) Vzpomínám si na situaci kdy cca před 30 lety mi kdosi ze dvora našeho domu ukradl auto. Policie, která to vyšetřovala, se ptali zda bylo auto zamčené, zda byla brána zamčená apod. Samozřejmě nic zamčeno nebylo a dokonce jsem i měla klíčky na sedadle auta 🙂 A ti policajti se skoro rozčílili, že jim „přidělávám práci“ a zaútočili na mě slovy: „Vy jste těm zlodějům auto doslova nabídla“. Jakoby snad ti zloději měli právo krást, jako by to byla nějaká norma… (?) Chudáci, už asi ze zvyku přemýšleli také jako ti zloději. Auto se našlo ještě týž den, havarované na druhé straně vesnice. Od té doby chodím pěšky kde můžu a případně využiju vlak nebo bus na delší vzdálenosti. Zjistila jsem, že auto vlastně nepotřebuji a že mi nějak extrémně nechybí (já ho dostala darem, nekupovala jsem ho), snad jen když potřebuji přivézt něco většího – nábytek, materiál na stavbu.. Ale to rozhodně není každý den. Obviňovat oběti nemá smysl. Ale stejnětak zákeřné je, když člověk sám sebe neustále vyviňuje, že za to „on nemůže“ a „ti druzí“ ano. (Násilníci a trestanci, či životní ztroskotanci, kterých byly kdysi plné hospody 4. cenové to dělají úplně nejvíce). Tahle myšlenka totiž člověka úplně ochromí v cestě za jakýmkoliv zlepšením životní situace. Protože pouze pokud přijmu zodpovědnost, za to co jsem právě teď před chvílí zkazila, tak jedině tehdy mohu začít znovu a jinak. Pokud přesvědčím sama sebe, že to nebyla moje vina, tak moje podvědomí očekává tu akci zlepšení zvnějšku, od ostatních lidí (viníků) a já sama sebe uvězním v nečinnosti a příště udělám zrovna tutéž chybu, jelikož není přiznaná a nevidím ji či odmítám. Čili chce to vzít zodpovědnost za své činy do vlastních rukou, ale zároveň nenechat se zvnějšku nikým zbytečně obviňovat. A mezi tím je třeba najít rovnováhu. Resp. zvážit SÁM kterou zodpovědnost přijímám a kterou vinu odmítnu. Myslím, že třeba s oběťmi znásilnění by měl někdo v tomto směru pracovat, aby se v tom neplácaly zbytečně dlouho. Zvláště u těch, které byly vystaveny násilí dlouhodobě a opakovaně. Ale k těm energetickým útokům. Přijde mi to trochu jako z jiného světa. Nikdy jsem na sebe žádný výrazný útok tohoto typu nezaznamenala, nebo o tom nevím. Možná to bude tím, že co se týče vibrací, tak si nějak extrémně vysoké nemám, takže na mne nízké vibrace nijak zvlášť neútočí, případně to nevnímám neb jsem v jiné dimenzi. Všichni o mě říkají, že jsem splachovací. Fialovou auru nemám určitě, maximálně bych to viděla tak na zelenou či tyrkysovou, a to ještě jen když mám dobrou náladu 😀 Běžně budu asi někde kolem žluté. A když se naštvu, okamžitě hnědnu. 😀

Ikona diskutujiciho Reny 2023-07-01 22:41:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji Alue za další přínosné téma. Též jsem již s tímto nabyla zkušenosti. Nerada sama sebe hodnotím, natož úsudky o mé auře. Ale.. v mém životě je to přesně jak podle toho článku. Vstanu z popela (obrazně), něčeho se domůžu, něco se mi podaří. Netrvá to dlouho – v tu ránu, jak když mi něco podrazí nohy a celé to zbourá. A tak znova a znova, pořád dokola. Chci se konečně v životě radovat – někdo mi umře. A to trvalo tak dlouho, dokud jsem z celé rodiny nezbyla jen já, jeden za druhým, třeba i 33-letý bratr. Mám dobrou práci, noví kolegové, kteří na ni mají zálusk, vytvoří doslova zločinné spolčení – a připraví mě o ni, protože ji prostě chtěli sami pro sebe. Doslova jsem si vymodlila potomstvo – sice později, ale podařilo se mi přivést na svět dva nové lidi. Do jejich puberty vše téměř zalité sluncem, pak přicházela jedna rána za druhou, jednou od jednoho potomka, ještě jsem se nestačila ani oklepat – přišla druhá vlna průšvihů od toho druhého. Samozřejmě startovacím nástrojem všeho zlého u nich byly drogy, musela jsem také vydělávat a všechny živit, nestíhala jsem je prostě uhlídat. Útěky z domova, věčně policie, vykradený byt, vykradený dům. A když jsem už doufala po mnoha letech, že se ti dva uklidnili, stále jsem se snažila držet rodinu pohromadě – tak ze dne na den mě začali ignorovat. Bez důvodu, bez podání vysvětlení. Stále se to snažím rozdýchat, ještě nejsem u konce toho procesu, ale zklidňuji se. Dochází mě podle určitých faktů a konfrontací, že ti dva mě opravdu celé dlouhé roky jen obelhávali a využívali. A aby mi to nešlo zase až tak moc snadno, vlezla mi synova partnerka do mailu (tel. jsem ji zablokovala z vážných důvodů) a začala mi vypisovat, že mi syn stále lže, že s ní má již téměř 6ti leté dítě (!), které mi zapírá a že dlouhé roky se za mými záda stýká s otcem. Tento otec se na rozdíl ode mě o své děti vůbec, ale vůbec nestaral od jejich nějakých 4 a 6 let. Takže tomuto – slušně řečeno, gaunerovi, na zapřenou dlouhé roky můj syn a dcera – jen tak, pro nic za nic, udělují svou přízeň, svou náklonnost. Sice jsem jim nikdy kontakt s otcem nezakazovala, nebylo to podle vyjádření mého potomstva ale ani potřeba. Sami si již udělali o něm úsudek, o jeho ignoraci a nelásce k nim, a sami prohlásili, že ho v životě nechtějí již ani vidět. A teď je vše o 180 st. obrácené, naprosto vzhůru nohama, vše co jsem pro potomstvo kdy udělala je v naprostém, totálním zmaru. V čase, kdy jsem se ještě dceru snažila po drogovém šílenství držet tzv. za kšandy, hodně se jí věnovala a to jí už bylo nějakých 25-27 let, na její přání jsem s ní zajela na horskou ubytovnu ve Strážném u Turnova. Dcera tam kdysi byla se školou na lyžáku, tam také poznala majitelku, která soubežně s ubytováním dodnes poskytuje kurzy, semináře aj. na duchovní tématiku a sama se vydává ze léčitelku karmy s tím, že komunikuje s někým shůry. I když to vůbec není moje parketa, semináře toho druhu vymetat, jela jsem tam poznat to, co dceru oslovilo. Byla to klasika, malování, povídání, meditace a hlavně tahání peněz z klientů. Nicméně paní pravila, že v létě toho roku bude pořádat skupinový zájezd (duchovní tématika) na Ischii. No dobře, souhlasila jsem a s dcerou tam vyrazila, v domnění, že to pro ni bude dílčím způsobem třeba i léčebné a léčivé prostředí. Cožpak o to, prostředí pěkné, voda opravdu léčivá, minerální, a tak si tak jednoho s dcerou jdeme od bazénu a na chodbě jsme se srazili s karmickou léčitelkou a její společnicí, jakousi údajnou lékařkou z Turnova. Na něco jsme se jich chtěly zeptat, oslovily je, ale ony beze slova se k nám otočily zády a rychlým krokem odcházely. Zavolala jsem na ně, proč neodpovídají, co se děje – a teď to přišlo: přes rameno na nás houkly, že cítí, že okolo nás je hrozně temné energie, a že musí rychle pryč, aby to nedolehlo i na ně. No, skoro jsem pak ten den nemohla usnout. Vrtaly mi ty slova v hlavě, připadal jsem si, že já i dcera jsme snad prašivé, nebo jsme přinejmenším někoho zavraždily, či co. Fakt bylo to hrozné. Po letech jsem ale stále řešila problémy s dcerou, vždycky se u mě chvíli hřála na výsluní, postavila jsem ji na nohy, vrátila do běžného života, pak zase náhle pod vlivem nějakého svého paranoidního záchvatu zmizela a neviděla jsem ji opět několik let. V jedné menší vesnici v Podještědí, kde jsem měla chaloupku, měla jsem i dvě kamarádky, které věděly o mém trápení a mých problémech s dcerou. A sami se rozhodly, aniž bych je o to požádala a měly můj souhlas, že se při jedné své návštěvě údajně vyhlášené kartářky z Liberce zeptají i na mě. A tak jsem jednoho dne tyto dvě kamarádky na návsi potkala, odchytly mě tam a o překot vykládaly, jaký že hrozný výklad na mě ta kartářka udělala, že prý jsou kolem mě negativní energie atd. atd. Tak nejdřív jsem je sepsula, že tohle opravdu dělat neměly, žádný zprostředkovaný výklad o mě a beze mě si absolutně nepřeji, že mi to přijde jako vyzvídání a slídění. Navíc, že mi je z toho, co o těch negativních energiích napovídaly, úplně zle. A taky, že bylo, a jak. Opět jsem si připadala jak malomocná, méněcenná, prašivá, nemohla z toho spát. A ke všemu ty údajné kamarádky (jedna z nich již nežije a druhá se od té doby pomátla na rozumu..), se mnou po letitém přátelství naprosto přestaly komunikovat, protože jsem jim za jejich „dobrou snahu“ ještě vynadala namísto toho, abych je pochválila a radostí byla bez sebe. A co se týká té karmy, taky si na mě přihřála polívčičku také jedna „odbornice“, když mi sdělila, že s dcerou mám dokonce 4 karmy, s bývalým přítelem 3, a že to, co mi za trápení v tomto životě dělá dcera, tak to samé jsem prý dělala já jí v některém svém z minulém životě.. atd. Takže se souhlasně přidávám k Alue, že to, s čím jsem se setkala od uvedených osob v mých různých příbězích, je skutečně hyenismus a lidská blbost. Chvíli to trvalo, rozhodilo mě to (a opravdu jsem to vnímala tak, jako kdyby z toho měl někdo radost…), to rozkývání jsem nějak ustála a zase stála pevně ve svém tzv. středu tak, jak to jen šlo. A tak je to vlastně ve všech oblastech mého života stále dokola. Už se ale tolik nedivím, nezoufám si tak, jako dřív. Ale roky už mám takový divný pocit, že je to doslova jako „boj – kdo z koho“ a kolik ještě vydržím. Nevím, jak ještě dlouho, ale zatím – dokud dýchám, se snažím a omlácená, potlučená, se srdcem probodaným, podvedená, zrazená a odkopnutá jako nežádoucí – jdu si po své cestě, kde mě stejně nikdo a nic neodkloní od mého směru – žít v pravdě, ctít pravdu a vážit si ji tak jako upřednosňovat srdečné lidi. Tahle cesta a směr je ale jen pro opravdu odvážné a statečné, je plná osamění, i když pravda je, že jen v osamění a klidu dokáži natankovat – sice už čím dál míň, tolik potřebnou energii.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-02 08:32:53
Ikona diskutujiciho
sipka

To jsou strašné rány. Bohužel mě to nepřekvapuje, protože kdo tu není první týden, v různých variantách tyhle věci zná. Prostě lidi. Co mi pomohlo vyrovnat se s tím jací jsou tu lidé, je uvědomit si, že každý člověk řeší nějaké podobné sr. a každého člověka obtěžuje nějaký problémový člověk, nebo i víc lidí. Že je to bohužel místní normál a tím pádem na tom není nic výjimečného – a tím jsem to přestala přebírat a přestala jsem se ptát, co jsem asi udělala špatně. Když se někdo chová špatně, je to o něm a do mě se jenom projektuje, vybíjí si na mě zlost a svoje mindráky. A je jedno, jestli mě pomlouvá, nebo mi nadává. Prostě má psychické problémy a je nezralý. A s tím to uzavřu. Horší je, když ti to ale dělá člověk z nejbližšího okruhu, od kterého prostě neutečeš. Známé a cizí lidi kopneš do zadku snadněji – neříkám že to jde snadno. Třeba v mém případě není možné před schizofrenickým psychoušem někam utéct, když jsem na internetu, kde může pořád slizit a opruzovat. Ale rozhodně je to něco úplně jiného, než mít problémy s mužem, nebo s dětmi. Zkus se nad to takto povznést. Život je brutální a s nikým se nemaže, je to součást této pozemské zkušenosti a není dobré brát si to moc osobně. Ano, nebrat si příliš osobně svůj vlastní životní příběh. Stejně nejsi svoje tělo a nejsi tato identita.
Není to tvoje vina.

Ikona diskutujiciho Lily 2023-07-05 19:14:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Vite, deti matku jen tak nezavrhnou. Je to ten prvni clovek, ke kteremu si vytvori vztah, a to i v pripade, ze jde o hodne spatnou matku, a dokazi ji nasledovne zavrhnout az po dlouhodobych a drastickych zazitcich. U otce je to jine, toho dokazou zavrhnout, i kdyz jim neublizuje, staci jeho lhostejnost nebo matcino stvani. Tohle jsou poznatky psychiatru, a take moje vlastni zkusenost. Vyrustala jsem s hysterickou matkou, se kterou jsem si prozila peklo a nestykam se s ni. Samozrejme, ze jsem ji neoznamovala, ze se s ni uz stykat nebudu, to je naprosto absurdni. Matinka pak chodila policii oznamovat, ze me pohresuje a zrejme cekala, ze me privlecou v klepetech zpatky, aby mi mohla dale nicit zivot. Samozrejme ze lidem vyklada, jaky jsem nevdecny parchant, o ktereho se s laskou starala. V detstvi me vsude pomlouvala, ze jsem hnusny spratek, ktery ji udajne ublizuje, nadava, lze a lhala, ze jsem provedla veci, ktere jsem nikdy neudelala. Asi tim chtela, mimo jine, docilit, ze kdyz bych si lidem stezovala, aby mi neverili. Kdykoliv ctu vylevy matek, jak se s nimi deti, o ktere se tak skvele staraly, odmitaji vidat, tak si rikam, jak se jim na sebe kouka do zrcadla. To musi byt hrdost na sebe samotnou, ne? Lide jsou schopni pachat na svych detech i ty nejodpornejsi ciny, a pak se jeste drze tvari, ze by je snad za to mely mit rady. A kdyz ne, tak je alespon znecti, kde se da vcetne internetu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-06 08:40:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Téda, chtěla bych vidět, jak toto řekneš Reny do očí. Klávesnice snese ledacos, ale uvědom si, že to po tobě čtou skuteční lidé. Reálné cítící bytosti, které žijí jak nejlépe mohou, které mají emoce a které může tvůj chladný koment brutálně ranit a navždy odradit od toho, aby se ještě vůbec někdy někde s něčím svěřili. Neznáš příběhy jiných lidí, nevíš co si prožili, neznáš motivy jejich činů. A život je skutečně složitější, než aby se dalo paušálně říci, že vina je na straně rodiče.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-06 09:27:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Lily: Zažila jsem v dětství něco podobného jako ty se stejným výsledkem (a na základě svých zkušeností jsem si udělala stejný názor). Přesto po přečtení příspěvků Reny věřím, protože dokázala by tvoje nebo moje máma napsat alespoň z poloviny uvědomující si (oduševnělý) příspěvek? Neřekla bych..

Proto je možné, že i když jsem se s tím osobně v životě vůbec nesetkala, existuje i taková varianta, kde chyba není na straně matky. Jediné, v čem Reny mohla udělat chybu, je to, že zplodila děti bez „toho pravého“ partnera (očividně její bývalý muž její pravý není). Kdyby s ním nikdy nebyla, možná by místo toho byla neustále single, prožívala by depresi ze samoty/bezdětnosti. „Na výběr“ měla buď to, co zažila, nebo být sama a nemít děti žádné. Je to kruté a nemyslím si, že by zasloužila mít takto destruktivně omezený výběr, ale bohužel dobří lidé mají v matrixu někdy omezené možnosti.. Co si ze dvou či více špatných možností vyberou, je celkem jedno = vychází to tak nějak nastejno. S tímhle už mám zkušenosti a mnozí omezení lidé nemají nadhled aby toto dokázali pochopit (že když není z čeho dobrého vybírat, tak to, co si člověk tedy vybral, nebyla jeho svobodná volba = není to on). Jsem ráda, že mám to privilegium si takové věci uvědomovat – a já jsem si vybrala nemít děti pokud nepotkám toho pravého. Myslím si, že taková volba je konstruktivnější (ale pokud by byl můj twinflame zmanipulovaný a již uvázaný do nějakého manželství, tak bych si také našla někoho jiného=nepravého, a tím bych jeho špatnou volbu vyvážila, jeho manželství by se díky tomu rozpadlo a v dalším životě bychom to mohli zkusit znovu..). Cena za výběr nesprávného partnera je bohužel vysoká.. Proto jsem připravená se kdykoli (i kdybychom měli děti) s kýmkoli rozejít, kdybych zjistila, že to není ten pravý = díky tomu já nemusím umírat z důvodu této chyby. Reny má to štěstí, že se s nesprávným partnerem již rozešla, takže tuto destruktivní past také překonala. Pastí je v matrixu hodně, ale já v jejím příběhu vidím něco málo dobrého – a to je právě to, že se vymanila z této jedné pasti (to se skoro nikomu nepodaří, takže i když to má v životě těžké, má v duši nějaké výhody, které se sama dokázala naučit, např. také i tu uvědomělost).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-06 09:58:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Namalovala sis to sice hezky, ale jsou věci, které nezlomíš. Je to například pud, který způsobuje to, že se ženy v určitém věku tak nutně potřebují usadit, že prostě vezmou toho kdo je po ruce, i když je to debil, i když ony samy to třeba vědí – prostě už nemůžou být dál samy. Nejenom citově, ale fyzicky ani všechno samy nedokážou udělat (pokud teda nemáš byt a netopíš plynem, pak možná sama bez muže přežiješ, pokud nebudeš mít tu smůlu že tě nebude nikdo chránit ve chvíli, kdy tě bude někdo obtěžovat = potřebuješ k sobě ochrannou mužskou ruku, jsi prostě tělesně slabá holka, na tom nic nezměníš a posilovat můžeš jak chceš, nikdy se muži nevyrovnáš… to ti říkám jako někdo, kdo se porval a přežil.). Pak je tu základní emoční potřeba, od určité doby tě tvoje osamělost začne žrát zevnitř a budeš se tu prázdnotu snažit zaplnit = důvod proč lidé končí i se špatným partnerem (nebo s drogama bohužel). Do určité doby ti to tak nepřijde, samota bude třeba i pohodlná, ale pak přijde nějaký věk a v tobě se to zlomí. A samozřejmě velký problém je i hmota. Pokud nebudeš finančně samostatná, bez dluhů a nebudeš vlastnit obyvatelnou nemovitost, snadno se ti stane, že neodejdeš od špatného člověka, i když budeš chtít, protože nebudeš mít kam a za co. Nebo už nebudeš mít na to sílu. Pokud se k tomu navíc připojí omezující zdravotní problémy, které začnou limitovat tvoji schopnost pracovat a vydělávat peníze, tak si s tebou osud pohraje jak bude chtít… máš to nalajnované, vidíš to jednoduché, ale ta přímá zkušenost může být natolik drtivá, surová a spletitá, že nakonec zjistíš, že bylo jakékoli plánování zbytečné… Nebo třeba naopak. Za týden potkáš dokonalého muže a budeš s ním šťastná do konce života.

To, co dnes můžeš vidět jako způsob jak si uchovat svobodu, autenticitu, nebo jak se vyhnout problémům, se od určitého věku změní v horor osamělé stárnoucí bezdětné panny, která duševně vysychá. Takže to není řešení absolutně ničeho, je to jenom forma úniku.. nebo ultimátní smůla, pokud tak někdo skončí proti své vůli, i když chtěl a hledal. Neuzavírej svoje srdce a hledej k sobě dobrého slušného muže. V životě zákonitě přijdou výzvy, které tě zlomí a kdy budeš kriticky potřebovat jeho sílu a pomoc.

Proto říkám, nesuďte tvrdě druhé lidi, buďte vstřícní a neurážejte rodiče, kteří jsou nešťastní ze svých potomků. Nechodili jste v jejich botách, nevíte co mají za sebou. Neponižujte lidi, kteří mají odvahu vypsat se ze svých problémů a trápení. Sami přece nemáte dokonalý život.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-06 13:27:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Já tohle všechno vím a uvědomuju si to. Ale u mě to bylo naopak – nejdřív jsem byla „ve stavu“ emocionální potřeby muže, ale pak jsem se setkala s odsuzujícím pohledem ze strany pár mužů (většina žen se umí vcítit a chápou to), kteří jsou silnější, takže takovéto potřeby nemají (mají zas jiné potřeby, které zase mnohdy nechápou ženy). A tak jsem se z toho stavu emocionální potřeby muže dostala, protože nemůžu emocionálně potřebovat někoho, kdo je mimo.. (ta potřeba se vztahovala na uvědomělého člověka, což většina mužů není – poznám to podle toho, jaká rozhodnutí v životě udělali a i nadále dělají – u mužů jsem se setkala pouze s tím, že se mohu spolehnout na to, že učiní vždy destruktivní rozhodnutí)

Takže já chápu ženy, proč (a že) potřebují muže, ale nesouhlasím s tím, že by ten proces byl degenerativní (jakože nejdřív muže moc nepotřebuješ a pak jo), nýbrž naopak nejdřív muže potřebuješ a uvědomuješ si to, pak už ne (pokud muž není dobrý/kvalitní). Jelikož vztahy jsou provázané, tak když si uvědomíš, že nepotřebuješ špatného muže, muži (kteří dříve ženu emocionálně vůbec nepotřebovali) začnou najednou emocionálně potřebovat ženu – bohužel „vzestoupili“ z ještě nižšího stavu (ve kterém jsem ani nikdy nebyla) do stavu ženy, která potřebuje (za každou cenu jakéhokoli) muže, asi aby to pochopili..

Pokud bych někdy kvůli přežití muže potřebovala, samozřejmě se s někým vyspím nebo budu předstírat vztah (jako jsem to dělala, když jsem byla u illuminátů). Dokud v takové situaci nejsem, tak se takto trápit nebudu (tím dávám vesmíru najevo, že já sama sebe netrápím = takže když by někdo trápil mě, měl by z toho větší „karmu“ tedy špatné následky, než kdybych i já sebe trápila). Díky tomuto přístupu oddaluji/bráním se energii, kterou vysílají někteří muži soupeřící i se ženami v kapitalismu (aby je nějaká žena „chtěla“, je kolektivní energií špatných mužů donucena si někoho najít okolnostmi či přes finance). Doufám, že do té doby dojde ke kontaktu s konstruktivními mimozemšťany – pak bude na výběr dobrých mužů dost:) Přeju to i ostatním ženám (např. Reny) aby dostaly na výběr víc možností než jen tyto dvě špatné. Chápu, že některým mužům vyhovuje to, že když oni patří mezi ty nejlepší zde na Zemi, tak nemají konkurenci a ženy je pak ve velkém chtějí, ale měli by se spíš zaměřovat na tu pravou (hledání té pravé) než si kompenzovat svojí neschopnost (být ve 3D ve vztahu s tou pravou) ego boostem. Navíc u pravého partnera nikdo nepotřebuje být „nejlepší“, stačí jenom nebýt špatný, a může si tě vybrat kdokoli (na nižší/vyšší úrovni hierarchie) – takže i „horší“ muži mají reálnou šanci a nemusí se obávat „konkurence“ – jak jsem psala, stačí jenom nebýt debil. Některé obyčejné ženy, i když budou mít na výběr ty nejlepší muže ve Vesmíru, vyberou si třeba někoho ze Země (kdo je „horší“). Většina mužů však „neumí“ ani jednoduché základy (=“jak nebýt špatný“), takže tito mají samozřejmě smůlu při jakýchkoli vnějších okolnostech (protože i když nějakou ženu finance/slabost „donutí“, údajný vztah bude stát za.. = ta žena s nimi stejně vnitřně nechodí).

Navíc znám ženy, které jsou ve vyšším věku buď rozvedené s dětmi/bez dětí = samy, a partnera už pravděpodobně nenajdou. Také jednu, která ani nikdy partnera neměla ani nemá děti, nic špatného se jí neděje (přežila, žije, nemá deprese ze samoty ani bezdětnosti – vím to). Také znám jinou, která neměla nikdy partnera ani děti a ve vyšším věku se zbláznila (i tak bych ale důrazně nedoporučovala, aby kterýkoli muž s nějakou takovou ženou chodil „ze soucitu“, protože by jí to třeba i reálně pomohlo a nezbláznila by se). Bohužel lidé nevidí, jak je co provázané a kam se přelévá (např. destruktivní) energie, když někdo udělá to nebo ono, kam to povede. Oni tedy vědí, že když udělají to nebo ono, polepší si, ale kolektivní účinek nevědí. Takže žijí v různých omylech (je lepší se zbláznit než aby někdo např. mučil dítě v tunelu a větší část takto odebrané energie by si DS ponechal na zachování systému, menší část by na nehmotné úrovni poslal ženě, aby jí nepravý vztah/partner pomohl do té míry, že jí zdravý rozum zůstane). Já chápu, že na to nemám důkaz (a taky mnohdy dělám to, co je nejlepší pro mě – ale ne tak, aby to ubližovalo těm úplně nejslabším, toto umím rozeznat..). Proto nechávám lidi tak, jak jsou (ať si každý dělá co chce) a zároveň doufám, že se minimálně pár mužů (ale čím více, tím lépe) probere (a pokud náhodou ne, tak že sem přijdou dobří muži z jiných planet, kteří udělají pořádek). Proto muže kritizuji tvrdě, aby konečně začali dělat správná rozhodnutí (nemusí to být rozhodnutí vybrat si mě nebo kteroukoli slabou holku která by jinak dopadla špatně, pokud pro dotyčného nejsem/není ta pravá – jeho rozhodnutí, které podporuji, by mělo být vybrat si tu pravou bez ohledu na následky, protože když to muži nedělají, následky jsou ve výsledku mnohem krutější – byť přijdou později).

Ikona diskutujiciho Jana 2023-07-06 13:42:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Kiana: chcela by som ešte napísať, že ja si osobne myslím, že niekomu je dopriate nájsť človeka, u ktorého má už od začiatku pocit, že je mu súdený (ten pocit zdieľajú), perfektne si rozumejú a aj sa priťahujú. Rada len tak, pri práci sledujem na yt naozaj zohrané páry, ktoré majú spoločný kanál. Niekedy však aj také vzťahy časom stroskotajú, keď sa napr. priority jedného odchýlia, no život je predsa pohyb, preto aj to tak má byť. Je na mieste otázka, či sa nepohnúť z miesta len preto, aby som nestratila tú svoju polovičku? A potom sú aj takí, ktorí to spoločné šťastie postupne budujú a v tom je inšpiráciou napr. Anastasia a Vladimír Megre, medzi ktorými je priepastný rozdiel dvoch pohľadov na svet a predsa sú spolu a vytvárajú konštruktívnu spoločnú realitu (pokiaľ veríš v pravdivosť príbehu).

Ikona diskutujiciho Jana 2023-07-06 18:54:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Jedna správa sa mi neodoslala. Chcela som hlavne odkázať ,,Reny“, že nie je sama, kto má v rôznych aspektoch života smolu, že keď sa niečo začne dariť, tak to netrvá dlho. Pripadá mi niekedy, akoby ten človek to mal do vienka dané. Ale smutné životné okolnosti z nás robia lepších a silnejších ľudí, ktorými by sme inak neboli. Verím, že tvoje deti vedia, kde ťa nájdu a že majú v tebe oporu. Verím, že keď im budeš posielať láskyplné myšlienky, raz ich zachytia, začneš im chýbať a oni ťa vyhľadajú. Myšlienky majú svoju váhu a keď vyšleme krásnu myšlienku, vždy príde k osobe, ktorej je určená 🙂

Kiana: viac som toho písala, neodoslalo a nechce sa mi to všetko znovu písať, ale ver, že nie sú všetci muži takí, ako si myslíš. Maj len otvorené oči, nie každý fungujúci vzťah začína tak, že stretneš niekoho a hneď sa z vás stane ideálny pár, ktorý si rozumie aj bez slov.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-06 20:55:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, ještě jsem nenapsala dodatek, že existují i páry, které nejsou ti praví a jejich vztah po čase skončí, a přesto ten vztah byl konstruktivní a nikomu neubližovali. Nestává se to moc často, ale už jsem se s tím setkala. Je to v případě, že matrix/zlo na dlouhou dobu (=mnoho životů) rozdělí dva lidi tak, že je pro ně absolutně nemožné se setkat – pak si vyměňují energii přes „prostředníky“ (=nepravé partnery).

Další možností vzniku nepravého vztahu je pár, kde to na začátku vypadalo, že jsou ti praví (oba si to mysleli), ale čím víc se poznali, tím víc zjistili, že se k sobě tolik nehodí – tam se jedná o chybu v úsudku či příliš silné chtění vztahu, i když nebyl dostatek informací – ono kdyby totiž každý všechny potenciální partnery prověřoval důkladně jací jsou, vztahů by moc nevzniklo.. Proto vztahy, které se rozešly, nepočítám že to byl vztah (kdyby o sobě všechno věděli, nikdy by spolu totiž nebyli).

Jiné důvody (pro nepravý „vztah“) než ty dva uvedené výše jsou destruktivní (v matrixu se prý ztrácí duše když někdo podepíše ze srandy zaprodání, kterému nevěří – ale pravda je taková, že duši zaprodává víc ten, kdo dělá nesprávně partnerské vztahy). A také pokud někdo zjistí, že jeho partner není ten pravý, měl by se co nejrychleji rozejít nebo alespoň simultánně hledat pravého partnera (nepravého partnera o tom informovat, aby s ní/m případně neztrácel čas..) a být připravený na rozchod hned jak ji/ho najde.

Pro ten nejlepší vztah si mohou být partneři jak podobní, tak i rozdílní (=doplňují se) – oba druhy párů jsou stejně platné a záleží na konkrétním páru, co jim vzájemně vyhovuje. Podobnost/doplňování se s prací na vztahu nemá nic společného (jak podobní partneři tak nepodobní mohou na vztahu pracovat stejně intenzivně – pokud by ale vztah bez násilného udržování = přehnané práce zanikl, v takovém případě je práce na vztahu destruktivní, protože se silou snaží spojit něco, co k sobě nepatří).

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-07 19:27:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak alušky vztah jsem jedenkrát viděla ve snu a ten byl v pohodě. Nevím, jestli se jedná o twinflame (to může zjistit jen ten, kdo je v tom vztahu), ale nebyl destruktivní (nevytvářel destruktivní energii ani nic takového). Proti vztahům, které nejsou destruktivní, nic nenamítám. Štvaly mě jenom různé destruktivní partnerské vztahy, ale teď už asi ani to ne, protože jsem znovu v krátkosti viděla (připomněla se mi) tu stejnou vizi (resp. její část) a zjistila jsem něco o této „hře“ (která podle mě není jenom hrou), takže jsem zjistila, že z celkového pohledu řeším kraviny (když se zaměřuju na to, že řeším cizí destruktivní vztahy). Jako je potřeba, aby (ty destruktivní) skončily, ale na světě jsou ještě důležitější věci na práci/k vyřešení.

Ikona diskutujiciho Reny 2023-07-02 12:45:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue – opět souhlas. Aby člověk došel k nějakému poznání – musí si něčím projít, to je bez diskuze. Zbytek je na jeho chápavosti, hlavně na stanovení pevných hranic a nežádoucí jevy, osoby, energie, za ně prostě už nepustit. Tak jako kdysi, i teď po tom všem, si stále myslím, že lepší než falešná přízeň, iluzorní štěstí, lež a zrada místo pravdy je opak toho. Právě proto jsem tak dlouho nemohla pochopit a držela si zoufale hlavu v dlaních, jak jsem mohla přivést na svět takové dva tvory, mé protiklady, kteří se mnou doopravdy a opravdově nesdíleli vůbec nic. V průběhu času, jak život šel, našli si své rovné, své publikum, u kterého nalezli pro své (ne)jednání plnou podporu a mohou si tak žít bez studu a bez zábran. Přede mnou se jen přetvařovali, lhali, nasazovali masky a to jen proto, aby nepřišli o „mama-hotel“, když zrovna potřebovali, výhody, bonusy. Nuž, padlo to i na mě, zřejmě jsem trpěla syndromem zaslepené mateřské lásky někoho, kdo do poslední chvíle bojuje za zdravý život potomků, stále věří, doufá a hlavně stále čekal, že se něco zlepší a bude možné hovořit o nějaké rovnováze. To se ale nestalo, a tak já už v zázraky na světské úrovni nevěřím, jsem nadobro vyléčena. Na vlastní kůži jsem poznala, co znamená „I ty, Brute..?!“, co znamená člověk člověku hyenou, člověk člověku nepřítelem. Na druhou stranu osobně znám mnoho lidí, kteří jsou na tom svými životními příběhy ještě hůř. Nuž, jdu dál, častěji se sice už zastavuji, odpočívám, vstřebávám prožité děje a dojmy z nich, potřebuji nadechnout a nabrat síly, někdy si i na hlas heknu (přesně jak v Pelíškách), ale třeba „tam“ bude ještě něco lepšího 😉. Teď mi zrovna v hlavě po letech cinknul citát, který jsem se kdysi naučila jako první v angličtině a tolikrát jsem si už řekla, jak velká pravda v tom jednoduchém sdělení vlastně je: You never know, what can happen to you. A já jen dodám – zbytek je už na nás, jak se s tím what vypořádáme. 😊

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-02 23:09:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za tento článek (naprosto souhlasím – i s těmi minulými životy). Přečetla jsem si i komentáře (příběhy lidí) a některé věci mi to objasnilo (že asi každý se s něčím potýká..).

Jsem ráda za lidi, kteří jsou neubližující. I když jsou v menšině, tak alespoň že někdo takový existuje.

PS. Asi týden jsem se neviděla s bývalým a cítila jsem se mnohem lépe. On se během času docela zlepšil (už mi připadá téměř normální, i když u něj člověk nikdy neví). I tak jsem se ale bez jeho přítomnosti cítila volněji a v lepších energiích. Pak jsme se doma střetli a i když byl v pohodě, cítila jsem energetickou změnu k horšímu. Podle mě by měl mít každý právo na samostatný byt/dům, a tím by se to vyřešilo, protože každý by žil ve svých energiích.. Mě moje energie nevadí, ani když mám špatnou náladu. On ale být sám neumí, protože má prý trauma z dětství, díky kterému musí obtěžovat/útočit na ostatní lidi. Teď už právě neobtěžuje ani neútočí, ale stejně se v jeho blízkosti cítím hůř (možná jen kvůli minulým vzpomínkám, ale když mi někdo udělá špatné vzpomínky, musí počítat s tím, že se v jeho blízkosti nebudu cítit dobře i kdyby se doopravdy změnil a byl už hodný/konstruktivní).

Ikona diskutujiciho Jana 2023-07-08 12:16:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono je to s tými vzťahmi asi komplikovanejšie a nie také čiernobiele, že tí, čo majú snahu, aby bol ich vzťah konštruktívny, tak vlastne strácajú čas. Napr. ja mám vzťah, kde som sa zamilovala na prvý pohľad, ale s partnerom sme zároveň dosť odlišní a ja ako idealistka som sa viac krát nad tým zamýšľala (on ako sa vyjadruje nikdy pochybnosti čo sa týka mňa nemal), či je to vzťah do budúcna perspektívny. Avšak viem, že ho milujem a že by mi neskutočne chýbal, keď by som s ním nebola a svoje rozhodnutie rozísť sa by som oľutovala a chcela sa k nemu vrátiť. Tak čo robiť?! Pocit, že niekto je pre mňa ten ,,pravý“ som mala iba raz, pretože ma ten muž hneď rozosmial a aj ma vnútorne priťahoval. Ale mala som vtedy iného a možno aj preto nič nevzniklo a ani neviem, ako ma vnímal on. Ale ak by bol tým ,,pravým“ tak by sa predsa posnažil o mňa zabojovať. A čo žena, ktorá chce mať vlastnú rodinu a príde k nej muž, ktorý by jej zniesol modré z neba a urobil pre ňu naozaj úprimne všetko čo jej vidí na očiach pre jeho lásku k nej (napr. ako V. Megre pre Anastasiu, ak si čítala knihy), má ho odmietnuť kvôli tomu, že síce ju priťahuje atď. ale nie je si istá, že je to ten pravý? To má zostať sama napriek tomu, že by mohla prežiť život naplnený vzájomnou láskou? Ja osobne verím v niečo, čo popisuje Anastasia, že energia lásky sa môže „usídliť“ v srdci dvoch, ktorí sú pripravení a stoja o to.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-08 19:11:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne, žena může být ve vztahu když jí ten pravý nekontaktoval / nenašel (jeho smůla). Nemusí si nic vyčítat ani řešit, jestli to je/není ten pravý (protože kdyby to nebyl ten pravý a ona pravého při vztahu potkala, tak se přeci rozejde). To muž má řešit, která žena je pro něho ta pravá (protože když se muž „usadí“ s nepravou, tak tu pravou nikdy nenajde = byla by to jeho vina – žena v tomhle chybu udělat nemůže).

Tedy ne, ženy toto moc řešit nemusí (jestli je/není ten pravý). Jenom by si měly dát pozor, aby nebyly s někým, s kým být nechtějí (=aby ten vztah nebyl destruktivní). Také by si žena s tím mužem měla umět představit budoucnost (bez toho bych do vztahu také nechodila). Já to dělám podle toho, jak to cítím. Pokud by mi nějaký vztah vyhovoval, tak bych ho brala (ať už by to byl ten pravý nebo ne – protože já přeci nemůžu za to, že mě ten pravý nenašel/nebalil). Pokud by se ten pravý pak objevil/odhodlal, s nepravým bych se rozešla (jeho smůla že dával čas a energii do vztahu s nepravou ženou) a začala bych vztah s tím pravým. Jelikož zde aktuálně probíhá boj proti illuminátům, tak ti nejlepší muži nikoho ani nemají, protože na to nemají čas a věnují se naplno boji (taky kdyby měli holku, tak by je to oslabovalo). Proto je možné, že někoho ten pravý neoslovil z tohoto důvodu, takže on nic neudělal špatně. Pokud uvidí, že si jeho pravá sice z nouze někoho našla, ale hned jakmile on má už čas, je ochotná se rozejít, vadit by mu to snad nemělo (já sama taky dávám klukovi šanci i když chodí/chodil s nepravou POKUD se hned jakmile se do mě zamiluje rozejde).

Pokud si však u někoho jsem JISTÁ, že to ten pravý NENÍ, tak bych s ním nechodila (kvůli němu – aby on mohl jít hledat tu svojí pravou). A to bych radila všem ženám, protože nemůžeme muže podporovat v tom, aby tu pravou nehledali.. To už by mělo špatné následky. Takže hned jakmile zjistíte, že to není ten pravý (např. vás podvede), rozejít se (když vás podvedl, očividně pro něj ta pravá nejste, tak ať si jí jde hledat). Nemusí se jednat jen o podvádění, ale pokud ho už nemilujete, nejste zamilované, nevyhovuje vám a tak – to samé, ale tentokrát to PRO VÁS není ten pravý, takže ani vy pro něj = abyste ho nestahovaly do destrukce, rozejděte se s ním, ať on může najít tu pravou. Taky byste nechtěly, aby vašeho pravého nějaká žena u sebe „držela“ (a on se díky tomu k vám nemohl dostat). Tedy někdy zjistíte, že VY NEJSTE PRO NĚJ ta pravá = rozejít se (kvůli němu, ať ji může najít a to i kdyby byl „pohodlný“ a nic hledat nechce..nechcete mít kvůli někomu, kdo ani není váš pravý partner, přeci špatné následky..). No a někdy zjistíte, že on pro vás není ten pravý, opět se KVŮLI NĚMU (pro jeho dobro a i pro vaše dobro=bez špatných následků) rozejděte.

Ikona diskutujiciho Jana 2023-07-18 09:22:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Kiana: Máš v tom jasno, tak nejak som to vnímala aj ja. Dnes si tým všetkým nie som úplne istá. A čo sa týka toho „pravého“, tak ja osobne som aj mala pocit, že som ho zaujala. Som za to, že treba byť úprimný a tak som o tom môjmu vtedajšiemu povedala, on napriek tomu bol so mnou. Zároveň ten, do ktorého som sa zamilovala, sa nejak o nič nepričinil a potom som už o všetkom pochybovala a ako píšeš aj ty, žena by nemala byť tá, čo muža uháňa, tak si nič nemusím vyčítať. Preto to aj tak beriem, že to malo tak byť a že som si ho len zidealizovala a s týmto ideálom v srdci roky žila. To je ale u mňa normálne (aj môj dnešný partner ma zaujal skôr, než o mne vedel, myslievala som na neho, ako sa asi má až kým sme sa raz nestretli „zoči voči“), no beriem to tak, že aspoň niekomu posielam peknú myšlienku.

Žiaľ, pre mnohých duchovne hľadajúcich ľudí je údelom byť dlho sám, pretože v dnešnej dobe je málo im podobných ľudí. Keď to teda vnímaš tak ako píšeš, je to pre niečo a verím, že sa nakoniec aj dočkáš a nájdeš toho správneho človeka.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-20 00:37:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to beru tak, že pokud nic nedělal, tak to ten pravý nebyl. Protože i kdyby byl, tak by jím být po čase přestal (díky tomu, že se dostatečně nesnažil).

Beru to tak, že když existuje nebezpečí, tak který kluk je lepší – ten, který není přítomný, ale proti nebezpečí bojuje (pokud u toho tedy zároveň „nepodvádí“) nebo ten, který tu sice je, ale tím pádem ani nebojuje? Proto mi připadají lepší muži, kteří nyní bojují proti DS (většina z nich však zároveň zvládá mít rodinu/partnerku, tedy to zase nemůže být výmluva). Proto já čekám na „lepšího“ muže. Pokud o tebe však někdo projevuje velký (upřímný) zájem, je to podle mojí teorie proto, že to buď je ten pravý a nebo ten pravý dělá něco špatně (např. se nesnaží/nehledá a ani nebojuje), a tak má být žena s tím, který je normální (snaží se). Protože to je jeho chyba, že jedná nenormálně (voda = emoce; pozorujte vodu = pozorujte své emoce..jednejte s nimi v souladu..pokud jsou tedy konstruktivní, protože ve Zlatém věku nebude zlo = muž, který nejedná podle svého srdce tam nebude.. Buď se změní a nebo má smůlu.). Každému je dán nějaký čas na změnu, ten čas ale není nekonečný. Kdo nejedná podle svého srdce, ubližuje ostatním (např. ženě, kterou má údajně rád), takže se do Zlatého věku (bez svojí změny) nedostane (a navíc přijde o tu pravou = nebude žádnou mít). Dříve to totiž šlo do dalšího života, ale když je konec času..

Ikona diskutujiciho niky 2023-07-08 13:46:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nechci se nikoho dotknout, ale nesouhlasím s tím, že to sama bez muže nezvládneš v domě. Znám i několik případů, kdy muž nedělal nic, jenom chlastal a díval se na televizi, zatímco žena se starala o všechno a navíc na spoustu věcí si stejně člověk může nebo i musí najmout profesionály.

V životě nepotřebuješ nikoho a nic, jenom sebe. A pokud člověk sám není spokojený a vstupuje do vztahu s tím, že někoho potřebuje, tak častokrát jenom přitáhne toxické psychopaty různých typů.
Za mě je zdravé jít do vztahu s někým, koho nepotřebuju, ale chci s ním být a aby to ten člověk měl stejně.

S tím, že žena je slabá a potřebuje chránit by se dalo za mě asi z části souhlasit, ale problém je, že často se může stát, že tvůj muž, který by tě měl chránit a starat se, akorát propije celou výplatu a pak ještě mlátí tebe. Nebo se ty musíš starat o něho, protože je líný a nespolehlivý a není tady pro tebe, aby tě podporoval v náročných časech. To už snad je lepší být sama.

K tomu, že jako holka nemáš šanci, když tě někdo napadne bych mohla říct, že i jako kluk nemáš šanci, když tě napadne stokilovej steroidní nafetovanej maniak. S někým takovým by měl možná problém i profesionální boxer.

Být s někým jenom proto, že už to sama nezvladas a jsi s ním i když víš, že je to hajzl, je dost sobecké a nezodpovědné vůči tvým dětem. Už nežijeme v šestnáctém století, ženy mohou vydělávat stejné peníze jako muži. A jsou i páry,kde žena vydělává víc. Už to dávno není tak,že muž má hlavní slovo, nebo že by byly striktně rozdělené role. Lepší je vyváženost a rovnováha, konstruktivní spolupráce.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-07-08 19:35:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud žena nějakého (nekonkrétního) muže potřebuje, tak to tak je (potřebuje muže). Ať už emocionálně nebo fyzicky (nebo obojí). To, že toho využívají psychopati je pravda. Pokud nějakého muže odpuzuje jakákoli žena, která muže potřebuje, tak je to taky psychopat (protože jí nechá samotnou = přenechává jí těm psychopatům). Naopak by ale žádný muž neměl chodit se ženou ze soucitu, protože ona někoho potřebuje, i když to není pro něj ta pravá (tím totiž přenechává psychopatům svojí pravou, což je ještě mnohokrát horší, než když nechá napospas pravou někoho jiného = o kterou se má starat její pravý..). To, jestli žena muže potřebuje nebo ne, by pro muže mělo být irelevantní. Hledá přeci tu pravou a ne nějaká pozlátka.. (a přeci i stejná žena v různých fázích života někdy muže potřebuje a někdy ne = to záleží spíš na okolnostech než na ní samé a muž má chtít JÍ, nikoli nějaké ehm výhodné okolnosti..).

„Za mě je zdravé jít do vztahu s někým, koho nepotřebuju, ale chci s ním být a aby to ten člověk měl stejně.“
– souhlasím, to je ideál (a proto tolik podporuju základní příjem)

Také souhlasím s tím, že někteří muži nic nedávají a jsou JENOM přítěží (takže žena se má ve vztahu hůř než kdyby byla sama). To jsou právě ti psychopati – mít takový vztah nedoporučuju.

Ikona diskutujiciho Ellie 2023-07-11 16:35:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na mě se celkem často přisávají kurevníci, psychopati, socio, bezdomovci. Samovolně, prostě mne obtěžují, někdo si na mě dělal zálusk, analýzu me cele osobnosti. Vždy se takoví lide na mě lepili. Co jsem si tak zjištovala něco o nich já, pokud to někdo byl z nějake organizace, tak pocházejí z disfunkčních rodin, jsou hodně zranění, mají problem se ženami a vztahy jako takovými. Většinou se to projevovalo navenek, že si o mně zjištoval všude možne osobní informace, nebo přímo mě se dotazovaly na osobní otázky, zejmena vztahy a i jsem zažila (rok zpátky jsem ti psala do poradny), že jsem v životě narazila na jednoho, který cíleně hledal me slabiny, aby se ke mně dostal a mohl se mnou navázat partnersky, sexuální vztah pro sve učely. Fakt je, že jsem i odhalila příčinu. Jednalo se jak o karmický uzel z minulosti, tak i ze současnosti. Ale i tak, já měla v sobě hodně nezpracovaných stínu, tak proto jsem je přitahovala, na druhou stranu má duše je na hodně čiste frekvenční urovni, takže u mě to bylo vždy zajímave.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-11 17:16:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Asi vyzařuješ určitý druh vnitřního dobra, jemnosti a ochoty, to je bohužel udička pro magory. Herdekbabu co je od rány, nebo ledovou královnu která se umí jenom mračit, by neulovili. Cílem jsou hodné holky.

Ikona diskutujiciho Lily 2023-07-17 09:28:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, muzu te ujistit, ze to vsem tem ukrivdenym „maminkam“ vcetne teto, klidne reknu do oci a jeste zopakuji. Nejak nechapu, co te vede k tomu, ze mne delat bezcitneho a dokonce zbabeleho cloveka, tohle povazuji za poradnou levarnu, kterou bych na tomto „osvicenem“ foru necekala. Zastavas se cloveka, se kterym nechteji mit vlastni deti nic spolecneho a drze urazis me, protoze nesdilim tvoji naivitu nebo snahu vypadat pred svetem hezky? Takze podle tve logiky kdo prvni napise litostivy prispevek, tak s tim je treba radne soucitit, ale kdyby sem napsaly napriklad deti teto pani neco jineho, tak ty dostanou ster? Dobre vedet.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-07-17 09:48:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nikoho neurážím. Připomínám, že není vhodné odsuzovat druhé lidi, když neznáme jejich příběh. Pokud s tím máš osobní problém a nutí tě to do pokusů mě konfrontovat nebo mi přihodit výrok který jsem nenapsala, doporučuji ti nastudovat články o stínovém já a raněném vnitřním dítěti, které tu nedávno vyšly.

Ikona diskutujiciho Lily 2023-07-17 10:11:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kiano, diky za reakci. Mohu Vas ujistit, ze moje povedena matinka by dovedla napsat mnohem presvedcivejsi prispevky nez Reny a slovo odusevnely je to posledni, ktere by sem patrilo. Ty spekulace o nici vine jsou zbytecne, otec se o deti nestaral, a presto se s nim chteji stykat, zatimco starajici se maminka je zavrzena. A ani ji to neoznamily! Ocividne jsou to stejni lumpove jako ja a mnoho dalsich. Ale ja se nehodlam vyjadrovat k zivotu pani, at si hraje jakou chce roli pred svetem, ale spis k tomu, ze me vzdy zarazelo, kolik lidi byva na strane i tech nejhorsich rodicu a od deti se vzdy pozaduje, aby pro ne mely pochopeni. A to ne az v dospelosti, ale dokonce primo v detstvi, kdy ty deti prochazi psychickym i fyzickym tyranim. Nikdo se jich nezastane, ale omlouva rodice. Co je za tim? Dobre srdce a pochopeni „slozitych situaci“ urcite ne, to by nemohli omlouvat tyrana a napadat skutecnou obet.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek